3285x bekeken
heel goud, nog 1 peuk en dan ga k maar noar hus
ben je alweer vrij... das op tijd...
heb relaxte tijden, mag ze soms hier en daar zelf aanpassen
das wel beter... wou ik ook wel...
Joah, elke ochtend rond 10 uur, half 11 beginnen en soms al om 2 uur klaar
wat doe je dan voor werk? is er ng un plekkie vrij?
Voor jou wel, we hebben alleen maar lelijke stagaires dus.
tof.. waar moet ik solliciteren?






