19 oktober 2006 16:33Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN! Brand maar lossssssssssssss Moiolaatste aanpassing 19 oktober 2006 16:37
18 november 2006 19:12Uitspraak van The Melman op zaterdag 18 november 2006 om 18:49:▶ik drink niet meer sinds vanmiddag 2uur? Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 november 2006 om 19:05:▶Drinken is een schande! daarom is het ook zo lekker
18 november 2006 19:15(permanent verbannen)Lekker? Het is iets van de duivel al die mensen met dronken zijn altijd gek met hun bewegingen enzo
The Melman 18 november 2006 19:30Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 november 2006 om 19:15:▶gek met hun bewegingen klopt, weten zich niet meer te gedragen
18 november 2006 19:41Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 18 november 2006 om 19:15:▶Lekker? Het is iets van de duivel al die mensen met dronken zijn altijd gek met hun bewegingen enzo juist daarom.. ik kan namelijk niet zo goed bewegen en als ik drank op heb beweeg ik als de beste
19 november 2006 12:40(permanent verbannen)Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 november 2006 om 19:41:▶ik kan namelijk niet zo goed bewegen en als ik drank op heb beweeg ik als de beste Als een soort AAL?
19 november 2006 17:07Uitspraak van The Melman op zaterdag 18 november 2006 om 18:49:▶ik drink niet meer maar eet alleen boontjes en aardappels t hele weekend
19 november 2006 21:57(permanent verbannen)Ludo befored 24 uur per dag met die witte neus van hem, waarvoor hij befored weet ie geeneens