19 oktober 2006 16:33Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN! Brand maar lossssssssssssss Moiolaatste aanpassing 19 oktober 2006 16:37
20 november 2006 11:55hmm vind ik t allemaal ng steeds raar... misschien dat ik morgen van mening verandert ben... maar dat denk ik nie
20 november 2006 14:20Uitspraak van Gila Selectah op maandag 20 november 2006 om 13:13:▶Kenkerwolf met je stomme grappen huh?
20 november 2006 14:21Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 14:20:▶huh? is van programma nieuw dier
20 november 2006 15:59Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 11:44:▶ik vind t allemaal maar raar
20 november 2006 23:31ik woit dat... Uitspraak van Gila Selectah op maandag 20 november 2006 om 23:28:▶:edestaalboeksie: