Partyflock
 
Forumonderwerp · 907847
3285x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN!

Brand maar lossssssssssssss

Moio
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zeg Bollucks....
Poezies en Vogels (met name de lopende soort) gaan niet samen hoor ;)

:P

UP!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 15:44:
aardappels en boontjes


och och och
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boelkloedug op maandag 30 oktober 2006 om 16:01:
Jij zou aan het werk gaan!


Jij ook ! :P
Uitspraak van Boelkloedug op maandag 30 oktober 2006 om 16:10:
Poezies en Vogels (met name de lopende soort)


:lol:
Uitspraak van The Melman op maandag 30 oktober 2006 om 16:13:
och och och


van jou geleerd toch..
bedankt nog daar voor!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 16:15:
bedankt nog daar voor!


geen dank
 
Waarschuw beheerder
ok, dan neem ik dat terug
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boelkloedug op maandag 30 oktober 2006 om 16:10:
Zeg Bollucks....
Poezies en Vogels (met name de lopende soort) gaan niet samen hoor


nou zeg.... :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 16:49:
ok, dan neem ik dat terug


wat?
 
Waarschuw beheerder
de dank
 
Waarschuw beheerder
OT

waar gaat deze topic eigenlijk over...
 
Waarschuw beheerder
o ja..


uhmmmm
waar drank enzo is
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 17:04:
ar gaat deze topic eigenlijk over...


hihi...


Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 17:05:
waar drank enzo is


Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 16:58:
nou zeg....


We drinken er wel eens een :biertje: op!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boelkloedug op dinsdag 31 oktober 2006 om 09:25:
We drinken er wel eens een :biertje: op!


nou voorruit dan maar.... ;)
 
Waarschuw beheerder
ik ook wel
Waarschuw beheerder
Wicked Tuesday?

Ik lust er wel eentje... Na het werk ff een afscheid uit UMB Borrel? Ter sluiting van het UMB Forum?
 
Waarschuw beheerder
van Zelko?
Waarschuw beheerder
whehe, dat niet, maar heb serieus 1tje staan, gekregen op de afdeling
 
Waarschuw beheerder
waarom?
Waarschuw beheerder
er was een poolse werknemer, en die gaf dat aan ons, omdat wij zo tof zijn, denk ik
 
Waarschuw beheerder
vriendelijke man
Waarschuw beheerder
heb et biertje stiekem open gemaakt
 
Waarschuw beheerder
al een slokje genomen?
Waarschuw beheerder
hij is al voor de helft op, staat in in m'n lade
 
Waarschuw beheerder
met zon papieren zak er om heen?
Waarschuw beheerder
hij is inmiddels op, niemand had wat door, geloof ik
 
Waarschuw beheerder
jij zit daar op
Waarschuw beheerder
tuurlijk niet, wat denk jij wel niet
 
Waarschuw beheerder
haha nee ik bedoel niet met je kont daar op zitten gekkie

ik bedoel zo van, jij zit daar op
 
Waarschuw beheerder
daarom zeg ik altijd maar weer.. laat het denken maar aan mij over
Waarschuw beheerder
daar ben ik het natuurlijk weer niet mee eens
 
Waarschuw beheerder
kan ook erg leuk zijn idd
 
Waarschuw beheerder
dat is niet eens een heel slecht idee
Waarschuw beheerder
gelijk na wer erheen, zuipen en dan.......
 
Waarschuw beheerder
discobowlen!!!!!

denk dat ik ook kom naar de knarie
lang geleden..

lekkere beugels hebben ze daar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 16:35:
lekkere beugels


weet jij alles van hé
 
Waarschuw beheerder
klopt!
 
Waarschuw beheerder
bij bako thuis, met potje pro 5, harde klepperhouse en genoeg ijskouwe HD's in de fridge
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 15:56:
klepperhouse en genoeg ijskouwe HD's in de fridge


whehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 15:56:
bij bako thuis, met potje pro 6, harde klepperhouse en genoeg ijskouwe HD's in de fridge


mee eens
Waarschuw beheerder
Haddinge straat pes 5 en ron taboga
 
Waarschuw beheerder
zonder drank enzo?