19 oktober 2006 16:33Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN! Brand maar lossssssssssssss Moiolaatste aanpassing 19 oktober 2006 16:37
The Melman 23 oktober 2006 15:19dat dan weer niet, maar kan ik wel regelen, sws morgen werken en probeer de rst v/d week vrij te krijgen
The Melman 23 oktober 2006 15:27heb nog wel wat uren die ik op kan nemen, mag ze namelijk niet bewaren Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 15:23:▶kan ik dat ook vast niet
The Melman 23 oktober 2006 17:29Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 17:10:▶nou kijk eens aan! probeer geen alcohol te drinken vanavond
The Melman 23 oktober 2006 17:39Uitspraak van verwijderd op maandag 23 oktober 2006 om 17:35:▶n waarom eigenlijk niet omdat ik niet meer drink enzo
23 oktober 2006 17:48Uitspraak van The Melman op maandag 23 oktober 2006 om 17:29:▶probeer geen alcohol te drinken vanavond proberen? je hebt 1 seconde dr over nagedacht en toen un biertje gepakt... das geprobeerd hebben zeker
23 oktober 2006 18:09Uitspraak van The Melman op maandag 23 oktober 2006 om 17:49:▶inmiidels al een uur over aant nadenken zalfje
24 oktober 2006 00:27dat vind ik echt fijn om te horen.. Helmaal omdat we getrouwd zin, vind ik het fijn om te weten dat je toch wel van me houd