19 oktober 2006 16:33Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN! Brand maar lossssssssssssss Moiolaatste aanpassing 19 oktober 2006 16:37
Tuurrrrrlijk 15 januari 2007 20:05donateurUitspraak van Linnie°. op maandag 15 januari 2007 om 19:08:▶je hebt een zalfjes instelling ben toch meer van de tabletten, houd niet zo van smeren..
15 januari 2007 20:26Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 20:03:▶Lijkt me leuk.. Wanneer?
15 januari 2007 20:31(permanent verbannen)als we vandaag nou beginnen, dan zijn we vrijdag zo ver dat we op stap kunnen
15 januari 2007 20:52(permanent verbannen)Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 20:44:▶Zet daar ook altijd mn fiets neer whehehe!
15 januari 2007 21:23(permanent verbannen)Uitspraak van verwijderd op maandag 15 januari 2007 om 21:20:▶Mrs hajo di hinnikt niet
Boelkloedug 22 januari 2007 21:04Idd ik doe niets wat niet mag... Gewoon lekker thuis zitten op de bank... Hmmm met een biertje nu dat wel PROOST
22 januari 2007 21:06Uitspraak van Boelkloedug op maandag 22 januari 2007 om 21:04:▶PROOST Uitspraak van Boelkloedug op maandag 22 januari 2007 om 21:05:▶Als je een reputatie hebt dan ben je ook niet vrij van blaam huh?
Boelkloedug 22 januari 2007 21:10Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 21:06:▶huh? Hmmm volgens mij UMB forum (reclame maken mag, GEEN NAMEN) Is er gesproken over een reputatie. Zo'n verhaal van pot en ketel... Uitspraak van Boelkloedug op maandag 22 januari 2007 om 12:13:▶Neus Wit Altijd
22 januari 2007 21:46Uitspraak van Boelkloedug op maandag 22 januari 2007 om 21:10:▶Is er gesproken over een reputatie. ja maar mijn reputatie is dat ik nooit drink en altijd heel braaf ben
Boelkloedug 22 januari 2007 22:02Dat verneem ik ook, ik misplaatste postst zo op de dramaandag dus...
Boelkloedug 22 januari 2007 22:05Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 21:46:▶ja maar mijn reputatie is dat ik nooit drink en altijd heel braaf ben Of stille wateren diepe gronden?
22 januari 2007 22:14Uitspraak van Boelkloedug op maandag 22 januari 2007 om 22:05:▶Of stille wateren diepe gronden? ikke nee hoor... ik heb geen diepe gronden.. braver dan mij krijg je ze niet
22 januari 2007 23:16(permanent verbannen)Uitspraak van permanent verbannen op maandag 22 januari 2007 om 22:26:▶bij ons in kenia hebben de vrouwen ook wel eens vlechtjes ook onder de oksels en in het schaamhaar
Boelkloedug 23 januari 2007 08:25Iek heb ghoort dat se vrouweng daarsow harem heffeng onder die kniejeng
Boelkloedug 23 januari 2007 16:24Uitspraak van verwijderd op maandag 22 januari 2007 om 22:14:▶braver dan mij krijg je ze niet En toch zijn er hier mensen die houden van het bestuderen van films met 'een meer dan gemiddeld gehalte naakt' en een leeftijdsindicatie van 18+.... Geen namen! Whehehelaatste aanpassing 23 januari 2007 16:26
23 januari 2007 16:30Uitspraak van Boelkloedug op dinsdag 23 januari 2007 om 16:24:▶Geen namen! Whehehe