PROOST
Als je een reputatie hebt dan ben je ook niet vrij van blaam
huh?
huh?
Hmmm volgens mij UMB forum (reclame maken mag, GEEN NAMEN)
Is er gesproken over een reputatie.
Zo'n verhaal van pot en ketel...
Neus Wit Altijd
Is er gesproken over een reputatie.
ja maar mijn reputatie is dat ik nooit drink en altijd heel braaf ben
Of stille wateren diepe gronden?
ikke nee hoor... ik heb geen diepe gronden.. braver dan mij krijg je ze niet






