Partyflock
 
Forumonderwerp · 907847
3285x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN!

Brand maar lossssssssssssss

Moio
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mijn broertje zegt..beforen hier ok maar afteren dan slaat ie jullie de kenker;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 23:07:
dan kan je beter in 1x doorgaan...


dat ligt ook in de planning
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linnie°. op donderdag 21 december 2006 om 18:54:
mijn broertje zegt..


goffer zit ie weer op mn naam te posten
Waarschuw beheerder
ga zometeen weer lekker beforen
 
Waarschuw beheerder
ik ga ook zo beforen.. heb er zin in, zie jullie vanaaf!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Linnie°. op donderdag 21 december 2006 om 18:54:
mijn broertje zegt..beforen hier ok maar afteren dan slaat ie jullie de kenker;)


ik hoorde van hemg..beter komt niemand op zijn kamer of maakt hem wakker behalve nenaaa das wel cool
 
Waarschuw beheerder
ben je nog lastig gevallen?
Waarschuw beheerder
alweer aan het beforen
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 december 2006 om 13:03:
ben je nog lastig gevallen?


:nee: jij was er niet he
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op maandag 25 december 2006 om 15:57:
alweer aan het beforen


ik ook!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 26 december 2006 om 19:22:
alweer aan het beforen


 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The Melman op zondag 31 december 2006 om 15:28:
alweer aan het beforen


Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 31 december 2006 om 17:22:
alweer aan het beforen


 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
met een lekker glaasje prik
Waarschuw beheerder
en wat zonnebloempitjes
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
niet allemaal tegelijk opeten he! anders stik je straks in de schilletjes
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
UMB verveelt zich wat. daar gaat ie van zuipen
Waarschuw beheerder
whehe, zal me inhouden het het bij 1 tegelijk houden..

zo lekker naar de hiddemaheerd, zullen we die borrels even gaan testen..
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat zou ik maar niet doen. want drank is niet goed voor je
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 31 december 2006 om 17:22:
alweer aan het beforen


Waarschuw beheerder
ik zit nog een beetje in de twilight zone..
mijn haar staat er nog van omhoog
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The Melman op dinsdag 2 januari 2007 om 09:08:
alweer aan het beforen


net een uurtje terug van het afteren
Waarschuw beheerder
mixed
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
?????
 
Waarschuw beheerder
tis dan ook weekend
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The Melman op vrijdag 5 januari 2007 om 17:32:
ik before alweer


ik heb ook zin om te gaan beforen
 
Waarschuw beheerder
nou wat let je
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whehe! mn goede voornemens
 
Waarschuw beheerder
tis vrijdag gunter
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
weet ik. dat is t de hele dag al
 
Waarschuw beheerder
dus weekend.. dus drank
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klinkt erg goed, maar ik voelde me best trots dat ik gister van de drank enso ben afgebleven terwijl het allemaal binnen handbereik was
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 5 januari 2007 om 20:31:
gister van de drank enso ben afgebleven terwijl het allemaal binnen handbereik was


daar moet je idd trots op zijn
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The Melman op zaterdag 6 januari 2007 om 13:17:
gister van de drank enso ben afgebleven terwijl het allemaal binnen handbereik was


gister alweer!
Waarschuw beheerder
heb gister alle verschillende soorten bier van Bako geproefd
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
van alles een slokje en dan weer uitkwijlen in n bakje?
Waarschuw beheerder
ik dronk ze sriekem gewoon op
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whehe! heeft niemand het gemerkt?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 januari 2007 om 13:34:
gister alweer!


beter...
Waarschuw beheerder
ik deed het heel sneeky de hele tijd
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The Melman op zaterdag 6 januari 2007 om 13:59:
ik deed het heel sneeky de hele tijd


verdorie zeg. dat ze t niet in de gaten hadden
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 13:59:
beter...


best wel. ik voel me nu wel een beetje raar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 6 januari 2007 om 14:02:
ik voel me nu wel een beetje raar


Fan het niets consumeren?
Waarschuw beheerder
donateur
al dat beforen gaat uiteindelijk ten kosten van de after uurtjes, dus beforen zo min mogelijk..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op maandag 15 januari 2007 om 17:05:
al dat beforen gaat uiteindelijk ten kosten van de after uurtjes, dus beforen zo min mogelijk


je hebt een zalfjes instelling
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kun je met beforen ook al een week vantevoren beginnen?
 
Waarschuw beheerder
Tuurlijk
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat maar een keer proberen dan. doe je mee?
 
Waarschuw beheerder
Lijkt me leuk..
Wanneer?