Partyflock
 
Forumonderwerp · 907847
3285x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN!

Brand maar lossssssssssssss

Moio
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
een kroeg waar drank enzo is
 
Waarschuw beheerder
na aper
 
Waarschuw beheerder
uit de gestoordenkliniek?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op vrijdag 3 november 2006 om 14:34:
ga ik heen als ik vrij ben


Flutweer, k heb gister fikkie gestookt in de stad.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gila Selectah op vrijdag 3 november 2006 om 14:42:
heb gister fikkie gestookt in de stad.


heb jij dat studentenhuis in de fik gestoken
Waarschuw beheerder
Ja, ik wist dat het vandaag hele dag zou regenen.
 
Waarschuw beheerder
je hebt er dus verdomde goed over na gedacht...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 14:41:
uit de gestoordenkliniek


bla bla,
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op vrijdag 3 november 2006 om 15:02:
bla bla,


betekent uitgepraat
 
Waarschuw beheerder
t is de waarheid
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 15:05:
betekent uitgepraat


Hij ziet alleen maar bla bla.
 
Waarschuw beheerder
t gaat nie goed met melman.. vanavond maar ff goed op hem letten
Waarschuw beheerder
zometeen maar even biertje pakken
 
Waarschuw beheerder
lekker
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 15:23:
vanavond maar ff goed op hem letten


as always
Uitspraak van The Melman op vrijdag 3 november 2006 om 15:37:
biertje


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 15:45:
lekker


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 15:46:
as always


sja
 
Waarschuw beheerder
tot straks....
 
Waarschuw beheerder
ik ga even eten, douchen en dan ook lekker beforen!
 
Waarschuw beheerder
keej....


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 17:27:
tot straks....


 
Waarschuw beheerder
ga je zum knarie?
 
Waarschuw beheerder
nein... umb komt straks hier...

ff indrinken..

jij wel?
 
Waarschuw beheerder
denk het
 
Waarschuw beheerder
de rest ook?
 
Waarschuw beheerder
weet ik veel
ik weet alleen melman en stuiterstef
 
Waarschuw beheerder
gezellig...

ik blijf hier tot dat we naar bowlen gaan
 
Waarschuw beheerder
okiedokie, dan zie ik jullie daar!



geen vieze spelletjes doen ondertussen..










hihi
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 18:29:
geen vieze spelletjes doen ondertussen..


doen wij nie..


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 18:29:
okiedokie, dan zie ik jullie daar!


yes... half 10 he....
 
Artiest Digression
Waarschuw beheerder
kut van sjaan
 
Waarschuw beheerder
piemel van heinrich
 
Artiest {SHOWLIST artist 4040, 25724}
Waarschuw beheerder
slotje !
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 18:29:
hihi


 
Waarschuw beheerder
met je
 
Waarschuw beheerder
watte
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 18:08:
weet ik veel


 
Waarschuw beheerder
slotje
 
Waarschuw beheerder
bek holdn
 
Waarschuw beheerder
amen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 november 2006 om 22:55:
kut van sjaan


 
Waarschuw beheerder
dat moakn wie zelf wel oet