Partyflock
 
Forumonderwerp · 907847
3285x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN!

Brand maar lossssssssssssss

Moio
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
ik ook niet
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 14 december 2006 om 16:44:
dat denk ik dan ook wel weer


 
Waarschuw beheerder
daar moet wat aan gedaan worden..
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
sws
 
Waarschuw beheerder
das mooi op tijd....
Waarschuw beheerder
tis tenslotte vrijdag
 
Waarschuw beheerder
dat is zo
 
Waarschuw beheerder
goed bezig
 
Waarschuw beheerder
zo als t hoort
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
beforen schijnt erg relaxed te zijn
 
Waarschuw beheerder
het schijnt, maar schijn bedriegt
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als bedrog maar niet schijnt
Waarschuw beheerder
ik before nu alweer
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op zaterdag 16 december 2006 om 20:44:
ik before nu alweer


ik ook en ben goed op weg!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 16 december 2006 om 23:46:
ik before nu alweer


Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 december 2006 om 05:28:
schijnt erg relaxed te zijn


Waarschuw beheerder
zaterdag weer beforen met een hoop drank
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linnie°. op maandag 18 december 2006 om 16:35:
zaterdag weer beforen


en zondag weer afteren
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 18 december 2006 om 16:36:
en zondag weer afteren


whehe dat sws :9
betweenen is ook leuk,maar niets is leuker dan beforen & afteren
 
Waarschuw beheerder
helaas moet ik zondag werken maar dat is het probleem niet toch....
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Linnie°. op maandag 18 december 2006 om 16:35:
enzo


ook dat idd
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 18 december 2006 om 16:45:
helaas moet ik zondag werken maar dat is het probleem niet toch


gewoon in 1x door
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en anders slaap je gewoon ff snel een uurtje.
 
Waarschuw beheerder
dan kan je beter in 1x doorgaan...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vanmorgen heb ik nog best wat aan dat uurtje gehad
Waarschuw beheerder
ik before nu alweer
 
Waarschuw beheerder
het zal ook wel niet zo zijn
 
Waarschuw beheerder
wie ben jij?
Waarschuw beheerder
ben jij niet dat mislukte meisje
 
Waarschuw beheerder
klopt,
en jij bent die wittebonenkop
Waarschuw beheerder
nee, jebt iemand anders voor je denk ik
 
Waarschuw beheerder
jij kan niet denken
 
Waarschuw beheerder
:rot:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 15:01:
jij kan niet denken


over wie gaat dit?
Waarschuw beheerder
over NenaE aka Mevr Aardappel
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van The Melman op dinsdag 19 december 2006 om 17:03:
over NenaE aka Mevr Aardappel


dat dacht ik al.

volgens mij heeft ze ook een nieuw vriendje. hajo heet ie

is geen bekende dus namen mogen in diet geval
Waarschuw beheerder
zoiets heb ik in de wandelgangen ook gehoord idd
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik vind het altijd erg gezellig in de wandelgangen. daar hoor je veel leuke dingen
Waarschuw beheerder
das absoluut waar
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je kunt ook erg goed beforen in de wandelgangen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Melman op dinsdag 19 december 2006 om 17:03:
over NenaE aka Mevr Aardappel


zegt er ook 1 wat, Melman aka Wittebonen hasses
Waarschuw beheerder
ik hou van beforen
 
Waarschuw beheerder
vandaag ga ik beforen.. thuis of in een kroeg, i dont care..

maar beforen ga ik