dat dacht ik...
huh... ik heb ng nooit geknokt.. echt nie...
ja volgens mij kun jij wel n robbertje knokken
huh... ik heb ng nooit geknokt.. echt nie...
laatste aanpassing
zeker weten?
ja... u twijfelt?
jawel met marokkaantjes
dat was meer incasseren...
ik hoorde daar n lichte twijfel in uw zwoele stem
das geen twijfel...
dat telt ook wel mee
oke nou dan heb ik welles geknokt
dan was t iets anders
klopt...
goedzo vlegel
belhamel, vlegel.. zal er bijna verlegen van worden
ben je ook snel verlegen
klopt... ben niets gewent
blijkt wel ja, moek je maar wat harder maken
denk je dat je dat gaat lukken?
met gemak
je bent dus un beetje un gemenerik





