19 oktober 2006 16:33Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN! Brand maar lossssssssssssss Moiolaatste aanpassing 19 oktober 2006 16:37
11 november 2006 21:30Uitspraak van Gila Selectah op zaterdag 11 november 2006 om 21:28:▶Maken we tijd veur, keej Uitspraak van Gila Selectah op zaterdag 11 november 2006 om 21:28:▶Check je later
12 november 2006 14:14sommige mensen hebben verder niets.. dan proberen ze stoer te doen op pf... internet is immers de gekste...
12 november 2006 14:48het is koud.. ik neem er dus 1tje... Uitspraak van Gila Selectah op zondag 12 november 2006 om 14:42:▶is t te vroeg voor n joint? ik vind van nie
12 november 2006 14:52Uitspraak van Gila Selectah op zondag 12 november 2006 om 14:51:▶Ik wil ook n koude! dan pak je dr toch 1... Uitspraak van Gila Selectah op zondag 12 november 2006 om 14:51:▶mooi, dan draai ik er 1 tou maar eem
12 november 2006 15:00Uitspraak van Gila Selectah op zondag 12 november 2006 om 14:57:▶Lekker zo'n koude kletser die gaat er goed in he Uitspraak van Gila Selectah op zondag 12 november 2006 om 14:57:▶moeje hijs? ik blow nie... maar bedankt voor je aanbod
Gila Selectah 12 november 2006 15:02Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 15:00:▶die gaat er goed in he zeker wel ouwe boef Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 15:00:▶ik blow nie... maar bedankt voor je aanbod graag gedaan
12 november 2006 15:06Uitspraak van Gila Selectah op zondag 12 november 2006 om 15:02:▶zeker wel ouwe boef je kent me
12 november 2006 16:05ow had eigenlijk andere in mn hoofd.. maar als jij die rooie leuker vind pak ik die... omdat jij het bent
13 november 2006 13:39Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 14:14:▶sommige mensen hebben verder niets.. dan proberen ze stoer te doen op pf... internet is immers de gekste... vandaar dat jij altijd zo'n kankerbek hebt hier