partypeople,
Diverse instanties van de gem. Groningen hebben ons ernstig in overweging gegeven om onze partytime aan te passen
en wel om veiligheidsredenen.
Met name het risico dat grote stromen mensen na het feest
in de martiniplaza,al lopend over de ringweg,ons feest
gingen bezoeken was te groot.
Na beraad vinden we dat de gemeente een punt heeft,en we
willen het nieuwe jaar wel zonder ongelukken beginnen!
Bovendien vreesde men voor het handhaven van de openbare orde.
Om het feest toch door te kunnen laten gaan passen we onze tijden aan.
Iedereen is welkom vanaf 22.30 tot 7.00 uur.
(gratis champagne/drankje om 24.00 uur)
Ook verlagen we de entreeprijs :voorverkoop € 15,00
deurverkoop €18,00
We rekenen op jullie komst,het wordt ook nu een topfeest !
wie gaan hier heen? voor 00.00 enzo?