Partyflock
 
Forumonderwerp · 907847
3285x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN!

Brand maar lossssssssssssss

Moio
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
morgen vroeg op
 
Waarschuw beheerder
jippie!
 
Waarschuw beheerder
kan ik me voorstellen...
 
Waarschuw beheerder
ik ben gewoon beetje jaloers
 
Waarschuw beheerder
niet?
 
Waarschuw beheerder
als jij dat zegt.. dan geloof ik dat
 
Waarschuw beheerder
makkelijk wel
 
Waarschuw beheerder
ik woit dat wel
 
Waarschuw beheerder
yes we do
 
Waarschuw beheerder
yes we are
 
Waarschuw beheerder
mooie kreet is dat wel
 
Waarschuw beheerder
ken je nooit te vroeg mee beginnen
 
Artiest Digression
Waarschuw beheerder
Woonplaats: Drachten (Friesland)

:looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 november 2006 om 14:23:
ik before alvast


 
Waarschuw beheerder
ik denk dat ik vrijdag ga beforen voor de zaterdag..
 
Waarschuw beheerder
dan doe je t in ieder geval wel goed
 
Waarschuw beheerder
als je iets doet moet je het goed doen
 
Waarschuw beheerder
daar heb je helemaal gelijk in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 15:57:
als je iets doet moet je het goed doen


Drink je daar HD of de heineken NenaE?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boelkloedug op donderdag 30 november 2006 om 13:22:
Drink je daar HD of de heineken NenaE?


Waar, Boelkloedug?
Waarschuw beheerder
ik ga nou beforen
 
Waarschuw beheerder
date forum
 
Waarschuw beheerder
1 2 3 4 hoedje van hoedje van 1234 56789 10000000000
 
Waarschuw beheerder
partypeople,

Diverse instanties van de gem. Groningen hebben ons ernstig in overweging gegeven om onze partytime aan te passen
en wel om veiligheidsredenen.
Met name het risico dat grote stromen mensen na het feest
in de martiniplaza,al lopend over de ringweg,ons feest
gingen bezoeken was te groot.
Na beraad vinden we dat de gemeente een punt heeft,en we
willen het nieuwe jaar wel zonder ongelukken beginnen!
Bovendien vreesde men voor het handhaven van de openbare orde.
Om het feest toch door te kunnen laten gaan passen we onze tijden aan.
Iedereen is welkom vanaf 22.30 tot 7.00 uur.
(gratis champagne/drankje om 24.00 uur)
Ook verlagen we de entreeprijs :voorverkoop € 15,00
deurverkoop €18,00
We rekenen op jullie komst,het wordt ook nu een topfeest !





















wie gaan hier heen? voor 00.00 enzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 05:49:
wie gaan hier heen? voor 00.00 enzo?


ik natuurlijk
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik before graag daar waar er maar drank enzo is
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 05:49:
wie gaan hier heen? voor 00.00 enzo?


niet naar stadspark? of na 00:00 uur
Waarschuw beheerder
ik ga naar allebei.. martinihal wordt ook een tof feessie
en beforen waar veel drank enzo is
 
Waarschuw beheerder
Ik wil daar opzich ook wel heen voor 00.00 maar alleen als jullie allemaal ook gaan natuurlijk!
Waarschuw beheerder
dan wel voor 00.00 in stadspark, niet in martiniplaza
en voor 22.30 ergens indrinken
 
Waarschuw beheerder
ik ga niet naar martiniplaza, ben geen 16!




Ik ben volwassen en gedraag mij daar ook na..
WHE!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 00:07:
Ik ben volwassen en gedraag mij daar ook na


:lol:
 
Waarschuw beheerder
Hm.. misschien moeten we dan nog ff om de tafel zitten.,.
maar ik ben eerder voor stadspark..