19 oktober 2006 16:33Wat vinden jullie de beste plek om te BEFOREN! Brand maar lossssssssssssss Moiolaatste aanpassing 19 oktober 2006 16:37
11 november 2006 18:31Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 november 2006 om 17:59:▶dat moakn wie zelf wel oet
11 november 2006 18:55beetje "lol" maken... ik doe er nie aan mee.. al die debielen die dan naar un feestje gaan.. en zich helemaal klem zuipen... nee ik blijf liever lekker thuus geen gekke dingen voor bollucks
11 november 2006 19:07gelijk heb je.. mens ergen nie of pim pam pet... je doet je naam geen eer aan zeg maar...
11 november 2006 19:37Uitspraak van Gila Selectah op zaterdag 11 november 2006 om 19:36:▶Schultenbrau haha keej... un stukje kaas met zilveruitje als droogje?
11 november 2006 20:14u heeft ook toastjes met salade.. kipsate, eier.. van dattum.. naar uw wens meneer?
11 november 2006 20:50ja ik persoonlijk zelf ook.. maar ik heb het welles verteld aan iemand en die deed er vrij moeilijk over.... dierenbescherming erbij halen... dikke onzin natuurlijk
11 november 2006 20:59das ook weer zo.. kan niet ineens gaan verwachten dat iedereen zo is als ik.. misschien moet ik het daarom toch maar meer open over zijn... wie weet helpt dat...
Gila Selectah 11 november 2006 21:24Wil t wel n keer vertellen als we aan t beforen zijn in de knarie
Gila Selectah 11 november 2006 21:28Maken we tijd veur, maar k ga ff bij n mattie smoken Check je later