Partyflock
 
here
De Q-dance Feestfabriek
georganiseerd door Site

Amsterdam ArenA (binnen) op de kaart Site
Arena Boulevard 1
Amsterdam
Nederland🇳🇱

Tickets & prijzen De Q-dance Feestfabriek

Voorverkoop:€ 60,-
VIP:€ 100,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 02:45 met 40 bezoekers, om 00:00 met 8 bezoekers en om 07:15 met 8 bezoekers.
Winactie (gesloten)
Verslagen
Door anoniem (517), leander112 (2205), Thijsonwijs (2389), Dj Marinus (2670).

Stemresultaat: geweldig

geweldig274762%
zeer goed107024%
goed44910%
ok1062%
voldoende391%
onvoldoende21
slecht7
zeer slecht3
waardeloos9

830 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

Haha wat heb ik me hier super vermaakt, alleen beetje erg warm:P Verders topfeest! :respect:
!!­ Leo.­Nijntje !!­
Onzettend vermaakt.. veel leuke mensen, lekkere wisselende muziek mooie show en leuk gedaan met de dj´s.
Wat een heerlijk feest zeg!!! Q-dance, Deepack en B-front :respect:
!!JAY
top feestje! :D
!!Nancy!!
leuk feest gehad. Goed vermaakt
!!­VICTOR­IOUS!!­
Het blijft toch iets magisch, feesten in de Arena :yes: Top gewoon! Wat een feest, thema was ook erg vet :respect: Geweldig!!!
!Bobbert!
in 1 woord GEWELDIG!!! heb met vanaf het begin tot einde vermaakt:kwijl:
!Jermaine!
Q-dance petje affff!!!! Bruut feest
!Kevin!
in 1 woord: GEWELDIG!!!
#81 -[D.K]-
:respect: Q-dance :respect: Zeer waardige 10de verjaardag (Y)
'Liz
Qlubtempo & DR, Zany, Deepack (L)
(JoYcE)(K)
helemaal super! wel heel warm!!!!
(L) [NL][H­ardcor­e*­Bitch][NL] (L)
Eigenlijk niet veel op te merken ... sfeertje was oke, decor was oke en vooral op de hardcore mezelfde geweldig vermaakt! ... Weer een mooie herinnering rijker!(L)
* Amy
1ste keer en laatste keer arena.. veeelste warm en dat geluid.. :/ verder wel mooie aankleding!
* Mippoe *
Zoooo vet die ArenA helemaal omgetoverd! :) Supergezellige sfeer, heb me goed vermaakt!
* Sanneke *
Hij ging lekker!!!!
Zo dit was echt het meest geniaale indoorfeest in 8 jaar feesten :D wat een sfeer ,aankleding geweldig en toppunt van de avond was zonder twijfel de Qlubtempo parade (L)
**Joey**
Wooow de aankleding en show:kwijl: wordt moeilijk om daar ooit overheen te komen!
**Joys**
dat was relaxxxxx (L)
**Pam** :D
Zwaar genoten!!!!
**Patje**
Wat een kutfeest
**­Sapa Inca Rab-Beat**­ - Son of the Sun
Wow! What a party! early hardstyle forever!!!!
Geweldig feest, draaide allemaal goed, sfeer was goed. De aankleding super, hiermee hebben ze defqon 2010 zeker wel goed gemaakt! Maar volgende feest in de arena gewoon de muntjes aanhouden, wat is dat een langzaam en niet werkend systeem die kaartjes!
**Tim**
Eigenlijk was het geweldig! De top 25 aller tijden :respect: aankleding en decor in orde en een zeer goede sfeer om mij heen gezien! (Y)
*­[S]tin­uzz...­
Avond begon kut, 2x file en dan ook nog is niet meteen bij de Arena uitkomen... Half 2 uiteindelijk binnen, maar wat een gruwelijk decor, geluid en sfeer! :respect: Arena wel klote met die kaartjes, warm en 'ff' naar de wc lopen... Maar verder, ondanks dat ik ook nog is de BOB was, heerlijk genoten!! :D
*Backfire*
Wow! wat fucking nice! Heb genoten! Ode aan Q-Dance! op nog vele jaren :)
*GINAA*
Wat was dit geweldig!!!(L):respect:(L)
*­hardco­replui­sje
Wat een feest :respect:
*­L*­I*­N*­D*­S*­A*­Y*­
Ondanks dat op heen weg alles tegenviel, echt een super dik feest gehad:respect:
Was zoooooo gaaf :D!!!!!
*Mariel_
Q-Dance :respect: ,Decor, Show, Setjes, heul vet (H)!
Heel goed opgezet feest, zag er supervet uit (Y) topfeest :D..
Q :respect:
heeeeell erg goed vermaaaakt. :cheer:
*Puckie*
Te veel Hardstyle! :( Ben maar naar huis gegaan
Goed feest! Decor geweldig, Qlubtempo waanzinnig, Top 25 om te huilen, Technoboy Vip geniaal! Thanx Qdance! (y)
*WESZ
GE-WEL-DIG, aller aller beste feest ooit(L)
+Flip 0_o
Als ik mijn bezoekers een verjaardags feest had gegeven, had ik gezorgd voor meer bang for the bucks
- Chrissy -
Wat een feest!!!!!:respect: aankleding, show, muziek!! was echt super!! Enige minpuntje die hitte, damn was echt niet te harde daar...:(
-*arrie*-
super vette aankleding zeker vaker doen.... geluid was wat minder maar zeker een vette avond gehad:respect:
--Rob--
Q-dance top!!!
--Vaal--
Poeh, 4 uur later dan geplant binnen. Gruwelijk decor, continue hardstyle, en de hardcore was echt diep dramatisch, de bass werd bij de hardcore zowat gehalveerd, echt te slechte afsluiting!!
-Emiel!
leuk feest, goede show, redelijk geluid en boven al erg goed vermaakt!!
Super bruut feest.. :respect: En wat zag de arena gaaf uit! :woopwoop:
Echt super gruwlijk !! Wat een feest van begin tot eind !! Heerlijk !!
12Koen12
Één van mijn beste feestjes ooit! Wat een decor, geluid en goed te doen op de VIP
3x6 - Basic Grooves
Overweldigende aankleding!
50% of Attaca
Kan niets anders zeggen als mijn beste feest tot nu toe :O Wat een show en wat een aankleding zeg ! shiiit echt helemaal super :D kippenvel als ik er aan terugdenk
een bizar knallend feest!!!!!helemaal los daar
::*­TØ®®i©elli*­::
aankleding echt super, een heel reuzenrad zelfs, geluid minder, mensen wel goed, alleen die ouwe hardstyle vind ik niks, toch waardering GOED(Y)
:banana: KIMSALABIM
Koning! in 1 woord: geweldig! :respect: alleen jammer van die fockin hitte! 8)
:bier: no time for you today :bier:
Wat een feest :respect: beetje jammer van de hitte:(! verders f* goed vermaakt:D thnx bekende(K)!! reuzenrad was ook vet:D
:bounce: Bjurniee
zkr goeiee
:bounc­e:AAD:­bounce­:
wat een feest was dit was erg gezellig werd heel goed gedraaid met name de beat providers , noisecontrollers , the prophet en headhunterz & wildstylez alleen beetje jammer van de hitte maarja niks aan te doen
:bounc­e:Hard­core_­Babe:b­ounce:
Wat een nacht (L) Gave aankleding. Alleen een beetje warm...
:cheer: Inge:cheer:
super geweldig feest gehad!!!!!!!
:facepalm:
Bomba klaaaats :kwijl:
:honger: E.­dwin
knaller van een feest!! aankleding raakte ik niet op uitgekeke :respect: een nacht die bij blijft (L)
:Kevin­::boun­ce:
erg vet !
:|Snelle Jelle:|
Lekker feestje, heerlijk maf publiek, alleen de muziek was iets minder :D hele avond early was toch lekkerdere geweest!!!!
<< Marcel>>
dit feest was geniaal!!!!!!
<<..A..>>
Q DANCE Q DANCE Q DANCE Q DANCE
<<<//­\\//­\\argr­iet>>> GTP?!­ :yes:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOW DIT WAS ECHT ZOOOO MOOI!!
Echt een superfeest echt geweldig !! En voor mij de ideale afsluiter !!!
=arjan=
Voor de ArenA een Qnal feessie :)
[020]T­UIG™[0­20]
TOPGEWOON LEKKER!!!! wat een show..... wat een feest::P
[:x]S a n n e[:vaag:]
Super feestje!!!
SUPER!!!!!!!:K :respect:
[F]unzel
VET!! feest top sfeer en zag er goed uit
[hardstyle-baby] - R-thur
ttoppppp feeeesst !
[Ils]
SUPER feestje! Hulde voor Q :).:respect: Zany, The Donkeyrollers & Deepack :kwijl:, en de afsluiting :respect:
[MOH-Radio] Mercenary
Beste decoratie ooit voor een indoor evenement. (Y)
[N]adje
Helemaal geweldig!! :cheer::respect:(L) Eindelijk een avond vol met goeie rauwe hardstyle, lekker sfeertje zat er in! Helemaal los gegaan heel de avond. Jezus! Op na het volgende jubileum Q-dance!! :respect:
[NFN]Erik
De kater komt later
ongekend wat een feest!!
[NL]^­ >>Skol­tiee(L­)
had er meer van verwacht voor 60 euro! -parkeergeld stervesduur -wc's te ver lopen -Slecht alles aangegeven en VOORAL de prijzen van het drinken.... 4,25 voor een biertje en dan die kut arenakaarten nog.. :S Maar wel een dikke :Respect: voor het geluid, aankleding, muziek keuze en het reuzenrad! :D
[NL]Sjefke
Geen woorden voor... _O_ _O_ _O_ !
Mijn verwachtingen dik overtroffen !!!! Hoe geweldig kan je je jubileum vieren? ZO DUS !!!! Dikke complimenten :D
Heerlijk feestje!!!!
geweldig feestje :P aankleding ook super gedaan (Y) en die hardstyle top 25 was echt grandioos gewoon :respect:
^PIET
Aankleding was --> :respect: Vet dat er decors waren van oude edities van Qlimax en het reuzenrad van Defqon.1 2008! :D Geluid en meeste setjes waren ook goed en de sfeer was ook heerlijk :yes: Geweldig feest!! Eén minpunt: Die top 25, wat een grap... :/
_Bas_
Wat een feest:respect:
addiQted
Ongelofelijk vet! De sfeer was direct voelbaar door de geweldige aankleding de feeststemming die er onder de mensen heerste :D Ik heb genoten en wil iedereen bedanken voor deze prachtige nacht :D
Om te beginnen, feest was GE-WEL-DIG!! - Puntje voor Q.. De toiletten (kon in de hoek rechts van het reuzenrad nergens zeiken door die VIP)
Leipe shit ouwe, Laaste uurtje Noizesupressor was het toppunt :D
AlanR
whoop kk do0od jehe
amandel123
lekker feestje weer in de arena toch wel een top lokatie! lekkere atmosfeer binnen en het versiering etc was ook top :)
Amazin­gCombi­nation-Ruben
mooi feestje :D vond de aankleding leuk gedaan alleen de show had ik meer van verwacht
Amy ..
top avond gehad! arena zag er (y) uit, en alleen maar goede muziek gehoord. alleen beetje jammer dat het zooo warm was!
Andy
Vet feestje:yes: Aankleding was echt bizar mooi, geluid was ook redelijk te doen (Y) Alpha² :respect: B-front/Slim Shore/Digital Punk:respect:
angelo partylover
dit was top 10 years of q dance SUPER FEEST
top feest, top aankleding, goed geluid, goede line up, hoelang moet ik nog doorgaan? Q :respect:
Arie Lext
Was wel leuk. Organisatie en Show waren prima maar de hardstyle van nu is dramatisch en te vrolijk. 2 minuten beuken, 2 minuten stil staan enzo. Beter hadden ze Zatox en Tatanka kunnen laten draaien of de halve avond early hardstyle! Qlubtempo :respect:
GE _ WEL _ DIG!! heb er geen andere woorden voor!!
WAAT EIN FEEST! NIEKS KAAD!!
Avado
Wat een feest! Wauw!
Beste feest van het jaar, hier gaat niets meer overheen voorlopig!
Goed feestje, niet meer niet Minder ;)
Bappos
Allemaal wel weer leuk een aardig, maar het kan me toch allemaal niet zo boeien momenteel helaas. Al met al gewoon leuk feestje gehad, maar ook niet meer dan dat.
BartCore
Het beste indoor feest waar ik ben geweest tot nu toe...Wat was dat vet zeg!
basjuh1607
wat was weer een feest :D die chipkaarten en 2,75 voor een drankje vind ik bezeten duur maar goed, eindshow was super :D verder lekker opgebouwd.
BASS*­ADDICTED
Was top; nu nog even genieten en dan huiswaarts; lekker tegen mn lieffie aanliggen! (L)
Bass-Powah
Was zeker wel kicke maar er had meer opbouw van oud naar nieuw in de sets mogen zitten voor de rest was aankleding helemaal top en QT Parade was echt geweldig. Alleen jammer van de warmte
Bass-Shifter
Deepack en Donkeys, die snapte hoe het moest. Wat een top set :respect: De rest was het te verwachten. Zeker DBSTF die gewoon weer Sound of the thunder draaien...hoe triest :S
Bass_­addiction
GRU-WE-LIJK!!!
BassmaniaQ
Was erg dik idd :respect:
:respect: Aankleding & Lichtshow :respect: Maar stiekem had ik toch wat meer verwacht van Q-Dance! Vond de sets ook vrij simpel, had meer tempo in gemogen! Beste set was B-Front/Digital Punk/Slim Shore/Beat Providers! De Top 25 was echt waardeloos (n) Ondanks dat super vermaakt met iedereen! :D
BENSCHOPSE GABBER
q-dance :respect: jullie hebben weer laten zien dat jullie de de beste zijn!!!
Bienn :)
geweldig feestje,goed geluid en vette aankleding, top 25 geen minuut stil gestaan:cheer:
Bjorn GTP?!
Asociaal warm, maar denk niet dat we Q daarvoor aansprakelijk kunnen houden. Verder goed voor elkaar :D
Bjorn-->>Batsie
Wat een apart feest! :bier::bounce: Eerst een hoop ellende met de trein in Arnhem, die reed ivm blikseminslag niet verder! :frusty: Na dik 2 uur toch besloten om met z'n 4'en een taxi te pakken voor €200 :@ Uiteindelijk om 2:00 binnen. Toen echt genoten! :bier: Wat was de ArenA prachtig aangekleed! (Y):kwijl: De top 25 was geweldig! :bounce: Maar om 6:10 echt helemaal los! :bounce: Trein terug: Onmogelijk! St Anthonis bus (Y):respect: Q-Dance, op de prijs en ArenA cards na, dik voor mekaar! (Y):respect:
BK
G-E-W-E-L-D-I-G! Alpha² helden van de avond(Y) Heel mooi aangekleed en een topsfeer! Moment van de avond: Roeien in een opblaasroeiboot:hyper:
BlonT
GEWELDIG feestje aankleding was super, er werd heerlijk gedraait qlubtempo (l) jammer dat het zo warm was, maarja dat heb je wanneer het buiten ook ruim 30 graden is. t enige minpunt de top 25 maarja daar kon Q niks aan doen dat die alleen uit hits van de afgelopen 3 a 4 jaar bestond (alsof er de andere 7 jaar geen goede nummers zijn gemaakt ;s)
BrakHoofd
In een woord. FANTASTISCH:D
BrunetJuh
Helemaal geweldig!! :cheer::respect:(L) Eindelijk een avond vol met goede hardstyle en de hardcore was ook top (Y) Helemaal los gegaan heel de avond. Jezus! Voel mijn buikspieren nu nog:P Ik zeg; opnaar het volgende jubileum Q-dance!!;)
QlubTempo was toch wel 't beste van de hele avond :) Waanzinnig was dat zeg! Dat mis ik wel op meerdere feesten :( Verder was het zooooo warm, maar toch goed te doen!!
Zo vier je een verjaardag!:respect: Wat een feest zeg! Wat een aankleding, om bang van te worden!:respect: Qlubtempo was genieten!(L) Laatste 2 uurtjes!(L):respect: Sfeertje was ook helemaal top!(Y)
zag er goed uit... QLUBTEMPO = TOP!!!!! daar kwam ik voor en het was ook het beste van de hele avond :) ! hardcore set viel wel zwaar tegen (beetje slam fm gehaalte)... maar toch wel een top feessie :D
Caatje!
Wat een feest!! GEWELDIG!!!!! :respect: Qlubtempo parade tralalalalala
Caboithes
Goed: feestje, aankleding & sfeer. Min: Geluid, hitte, gangenstelsel/doolhof van de VIP :)
Prachtig feest weer!! de aankleding was echt gruwelijk :respect: kippenvel over men hele lijf bij de Qluptempo (L) net zoals bij de rest van de nacht eigk ;)
CatootjeBoe
ArenA is zoo verschrikkelijk om te feesten :@ maar het zag er prachtig uit! :respect: Muzikaal ging het van hoogtepunten, naar een dieptepunt. De hoogtepunten waren zoo toff, dat het de minpunten laat vergeten ;)
Cedje
Yeah lekker feestje Donkey Rollers en Deepack Top 25 en dat laatste uurtje Hardcore (l) _o_ en wat smaakte die biertjes lekker :D
Channetje
Heel vet feestje!! wel een beetje te warm maar prima vermaakt met me allerliefste vriendjes & vriendinnetjes (l)
Was echt super mooi aangekleed en klappte er goed op hahahaha
ChrisCrash
Lekkere organisatie met de kluisjes(N) Voor de rest mooie opbouw en goeie sfeer! Top 25(Y)
Ciska & Rene
Mooiste indoor feest ooit!!!!!
co la tje
Wat een muziek, wat een sfeer en wat een aankleding!!! echt super vet weer!! Q thanks!
Wat een feest! Geweldige sfeer, goeie muziek, supershow en perfect geluid (voor de Arena dan). Beste indoor feest wat ik tot nu toe heb meegemaakt. :respect: voor Q-Dance!
Echt super gezellig gehad. Aankleding was echt VET ouwe. Q-dace :respect:
eerste feestje meteen een knaller :) :respect:
Crowd Control /­ Black Sunrise
Geluid stond goed hard, DJ's draaiden super en de aankleding een dikke 10+. Een van de beste feesten in tijden, thx q-dance ;)
Cue-X
Werkelijk episch! Q-dance overtreft zichzelf andermaal!
Superrr
D-Fuzion
slecht geregeld (N) maar voor de rest:respect:
D-Xtended
Q-dance dit had veel meer sfeer dan Defqon 2010. Echt geslaagd heel vet gedaan vooral de top 25 en B-FRONT!!!!! :D
Da Mitch APC
Waardeloos... Geluid was heel slecht geregeld.. Dj kon je niet zien vanaf dansvloer waardoor je richting een muur stond te hakken (y)
daan:)
Qlubtempo(L) was veelste kort:@:@
Was een leuk feest! Wel een beetje een vergelijkbaar met mijn 10e verjaardag!
DannyG
Topfeest! Jammer van de hitte maar de aankleding, de mensen en de show maakten een hoop goed! Jammer van de drukte op de trappen! Wel prima vermaakt!
DannyV
Deepack, Zany en Donkey rollers vond ik het lekkerst draaien van de avond. Geluid was prima, aankleding was mooi. Weinig show en na de top 25 kakte ik aardig in. Nog heel eventjes los gegaan bij D-Block en S-te-fan maar was het toen toch wel zat en naar huis gegaan. Prima feest. Deepack blijven mijn Helden :)
DarkBeatz
Wat een gigantisch KNALfeest, het leek op een paar plekken wel of er een woofer kapot geknald was maar voor de rest was het gewoon FANTASTISCH :-D
de JVR //­ Symbiotic
GRUWELIJK, ondanks mn krukken me toch zeer goed vermaakt.!! wat een shows :o wat een sets, vooral QT en B-front, Digital Punk & A2... ook vet dat Zany & Deepack diep in de platentas doken voor oude klappers!! en wat een sfeertje!! Kortom: :respect: Q
De knip
Geweldig vermaakt !
De Vieze Voorzitter
Jezus wat een knaller. Sensation altijd kut door Arena, geluid, die kutkaarten... alle elende overtroffen door Q! Heerlijk die Qlubtempo knallers. Over 10 jaar weer!!!
Het was een topfeest!! (L) De vreselijke hitte kon de pret niet bederven! Mooie aankleding ! Topmuziek de hele nacht door! Op naar de volgende!!
Deguh
kan het nog vetter? Aankleding .. Qlubtempoparade .. wow take the blue pill take the red pill nja miss toch wel mijn beste feest ooit :)
Dennis B
gvd wat een feest(l)
Dianaaaak
Wauwwww.:respect: wat een geweldig feest... echt wel in mijn top 3 :D
discobus
het was gewoon helemaal af !!:respect: Q-dance !!
Dj PussyD­oodles
Top feest:) alleen veeel te warm..
DJ Twisted
Jesus wat was het warm!! Ik heb mij best vermaakt alleen had ik wel wat meer ouwe hitjes verwacht.. De top 25 vond ik wel Zwaar tegenvallen.. :( maar verder heb ik mij prima vermaakt
Djakbal
mooi sfeertje. crack afsluiting
Was super feest! goede sfeer en gezellig met vele bekenden!! :D
Dr.­ Struggle :harry-uf:
Was mooi feestje:)
Qlubtemp :respect: Setjes in de VIP :respect: aankleding was aardig maar het geluid was zwaar bagger en de afsluiting viel toch ook zwaar tegen.
DrumDJ
Gelukkig was Henk van Q-dans er, er niet zoals met Qontinent toen ze hem vergeten waren en het laag de hele weg was!! Jezus wat een geluid!! Dikke sets QT was GRUWELIJK top 25 ook master!! Daarna was het reuzenrad dicht te warm in de AArena!! A2!!
E-Bass
Q zoals we ze gewend zijn! Topper!
eddypeddy
idd QT was super.. hoop dat het snel weer terug komt:P:P:P
Eef_
Wat een heerlijk feest, echt geniaal. Jammer dat qlubtempo zo kort duurde, dat was echt hoogtepunt van de avond! En spijtig van de drankprijzen...
Eliane
Geweldig goed feest :K ! .. Arena cards waardeloos :no: ..
Partylab viel me tegen, de rest was echt GEWELDIG!
Emíell.
Balen dat ik tijdens Zany, Donkey Rollers & Deepack pas net binnen kwam ... Wat ik ervan gehoord heb en wat ik er nu van terug hoor was dat een ongelooflijke konings set! _O_ B-Front, Digital Punk, Slim Shore & Beat Providers waren ook fiijn (Y)
was gisteren echt een donders lijpe feest
onvergetelijk!
Erichh
Ik heb me uitermate vermaakt! :D Kaarten kutsysteem, marathon om naar het toilet te gaan maar wat een show en sfeer! Beste indoor feest tot nu toe, zeker dit jaar! :D
EVITA.
respect voor Q..
Fabian
Meesterlijke aankleding (reuzenrad!) en de bass dreunde als een gek op het veld tegen het podium :D
Faniac
Wat een heerlijk jubileumfeest zeg! (l) niet zo ellendig vol, goede setjes en supergezellig gehad met m'n vriendjes en vriendinnetjes. alleen bleef je maar zweten, zweten en nog eens zweten! :gaap: over 5 jaar weer! :D:D
February Star
Bedankt Q-dance voor een mooi feestje!
Fizgrin
Super feest! Wel heet en de hardcore mocht wat eerder komen
Flo aka MC NRGiZE
DAMN! Q-dance bedankt! het was werkelijk een fucking groot feest!!!!!!!!!!
very nice :D
De hitte was echt t enige minpuntje van deze party... Ben flink losgegaan in de ufo hoor :yes:
FrankDrank
QT (Y) wat een hitte kwam er van de stampfabriek zeg :) LOSSS
Freakz
geluid, warmte en (natuurlijk) de kosten minpunten. decor en sfeer waren daarentegen erg goed:)
Wat een aankleding en wat een gezelligheid :D Toch wel een paar puntjes die me tegenvielen van Q-dance; kluisjes uitverkocht, geen plattegrondje en timetable en geen flesjes water (Arena?). Geluid was niet slecht en er werd lekker gedraaid, laatste uurtje vond ik dan wel weer minder.. Oja, die ruimte onder de dj booth :respect: Super feest!
Frenkiej
Wat een feest!!!:D
FrickANDEL
Heerlijke nummertjes van Beat Providers gehoord.. Bereik van de wc's was één groot drama, die pasjes om te betalen was ook maar meuk en de prijzen voor bier gingen helemaal nergens over. Afgelopen 2 Q-dance feesten vielen voor mij een beetje tegen, hoop er in het vervolg meer van te zien :)!
wat een heerlijke nacht :D
G.E.E.R.T
Dit Was Zo Facking Vet Feest :D :respect:
Gabber­Pinda4­Life
Wat een gruwelijk geil feest:kwijl: Dit was genieten van binnenkomst tot het laatste nr(L) Super vermaakt dik geluid heerlijke aankleding en goeie nr's :d Jammer van de hitte ik was echt kapot op het einde:o Alleen waarom het drinken weer 25 ct duurder:nocheer: Super sfeer:respect: echt geweldig, gewoon met ze allen feesten(l) En iedereen hielp elkaar ivm de warmte viel me op(Y) Hopelijjk volgend jaar weer een feest in de Arena$
Gaitzzz
Wat een Geweldig feest was dit zeg! Dik respect voor Q :respect: Low-e vs Alter Egosz - Harde Rag :respect: (l)
gekkegabber
mooi gedaan maar feest zelf niets bijzonders
Gerrit Zeetie
Aankleding, QT was top Zany, DR en Deepack + Alpha2 +B-front waren goed bezig! Rest was slappe hap en commerciele troep, met als dieptepunt de top 25 :S
Gertjuh
Aankleding was vet (ondanks dat het alle oude zooi van voorgaande feesten was) Drank veel te duur! Oude plaatjes waren erg vet! Maar veel te warm en de €60 niet waard. Q-dance heeft het helaas weer niet waargemaakt! Een matig zes'je waard vanwege de gezelligheid met vrienden
Gerwin
Ik was blij dat ik op het plateau bij de dj stond. Daar was het geluid goed, maar op het veld was het drama. Brute decoratie
Hij was weer heerlijk coby. Lekkere bass op de plaats waar ik stond! Had misschien wel een uurtje langer hardcore willen horen. :)
Ghost Zero //­ Hidden Identity
gruwelijk feest!!! jammer dat ik alleen de hoge kicks haast niet kon horen:S
Wat een feest! :respect: het was echt helemaal geweldig, super setjes, super sfeertje en mooie aankleding! This was a Q-Dance event!
Koning Mondello in de VIP! Dikke prima!
Gouden­kimmet­je
Super om juist bij dit feest gastenlijst te hebben gewonnen! Arena zag er echt super uit: wat een decor, aankleding en show! Ook alle dj sets eigenlijk toppie! De hardcore was alleen bagger, wat meer rammen mocht wel.Jammer dat het geluid toch niet optimaal was, kan echt wel wat harder zeg! En nadeel van die Arena is dat eeuwige geklim als je naar de wc moet. Maar was weer gezellig met alle moppies (L) Heerlijk feest weekend!!
Grsbk_Roel
Q-Dance (Y) Super Geregeld!! Decor :kwijl:
gwn-ann
WAUUW(L)!!!! wat een nacht:D heee-le-maal TOP! alles was perfect!!!
DICK DICK!!
hanskatwijk
topfeest, alleen volgende keer wel graag weer de geweldige sourcy water flesjes.
Hansse045
Q-dance (Y) altijd vette feesten organiseren jullie:D :bier:
Hardcore Junky1987
Dit was echt een fucking goed feest, vanaf begin tot eind super vermaakt:D Aankleding was super, geluid mocht wel wat harder en de doorloop voor de wc's wat een drama was dat. Het had van mij wel 4 uur langer mogen duren :xtc:, jammer van het korte stukje hardcore.
Hardis­mystyl­e
Allemachtig.. niet normaal !! wat een geweldig feest ! vette aankleding lekker gedraaid.. Toppertje ! :D
super feestje !!!!!!!!!!!!!!!!!!! top vermaakt
Hardst­ylePas­sie
was een vet feessie dikke :respect: voor Q-dance
hardstyler forever
Super vet feestje:D Alleen het podium was wat minder.....Op naar Free festival:D
Hardst­ylerul­ez aka @"­]["­u$­
Q-Dance THA BOMB!! Vooral de eerste uurtjes lekkere gouwe ouwe 8)8)8)8)
Hazinh0
Tering wat een ziek feest, werd goed gedraaid en heb me super vermaakt :respect:
HenQ :bier:
Geluid viel me wat tegen, verder wel weer heerlijk vermaakt .. die show :respect:
Herwald
In 1 woord GEWELDIGGGGG!!!!!! :respect:
high NRG
:respect: QLUBTEMPO PARADE!!!:respect:
Hight
Kut locatie, veeel te warm, sfeer :respect:, muziek en aankleding :respect:
hompi
Heerlijk feest gehad :D echt top zag er ook zo vet uit allemaal.
HopsFlops
Qlubtempo Parade :respect: Slim Shore & Crew :respect: Deepack & crew :respect: maar oooh wat een fáál die DBSTF, 't Headhunterz cluppie en popie-hard core :S
HsMf
Geluid kon iets beter en die arena kaarten :rot:... maar wat een nacht weer :worship:
Huysje­Boompj­eFeest­je
Helaas niet het feestje wat ik had gehoopt dat het zou worden! :O:$
I'm The True Hardcore Legend
Arena zag er eindelijk eens feestelijk uit :D.. Heb veel feesten meegemaakt maar vond dit toch wel een speciale :D
IELSS
Heerlijk feestje! + aankleding was super(L) maaree arena card SUCKS
iertje:D
Echt weer Top feest!!!:cheer: alleen drama van de hitte en bereik naar de wc..
HEET!!! maar super gezellig
innerSpace
(k)(y)Ja Adam Arena is altijd VET! Goeie optredens deze party ook hoor! Goeie Muziekaale shit mensen!!!
Ivar
Wat een feest! nog nooit zo'n lichtshow gezien :kwijl: alleen drank was erg slecht 6,50 voor 2ML bacardi...:S afzetters, en wc's kon ook beter, verder POPPEKAST! 8)
Ivo
Superbruut feest! lekker sfeertje, geluid was fantastische en daar kwam focking goede muziek uit! :D
J Q R D I :banana:
Beetje érg HEET maargoed, wat een productie heeft Q-dance neergezet. Geweldig!
Het was een geslaagd en vet gezellig feestje:D. Decor was ook dik in orde :respect:!! Geluid was ook prima;). Q-dance:respect:!!
JAAC
Nog nooit zo'n dikke aankleding meegemaakt en dat geluidje (Y)......Dikke pluim voor Q-DANCE:D
JackyD_
heb et super na mijn zin gehad maar wat een hitte vooral op de wc's was wel kut want heb er wel 3 x een kwartier opgezeten omdat ik nie kon plassen :(
Jahoor
Mooi feestje lekkere setjes horen langskomen :D
Onverwacht heerlijk. Tyfus heet, helden van de avond Oldstyle Outburst:lief: Qlubtempo, De Eindshow
jan klaassen
op naar het 20 jarige jubileum (Y)
janiiska
wat een feest! niet normaal! was gezellig met iedereen:D!!
Jannúss
Geweldig:respect: Wat een super gaaf feest, Vond de top 25 en De Eindshow heel gaaf:bounce: En wat een topsfeer(l)
JDnAJ
http://www.youtube.com/watch?v=Qdv9ZEKe5Ok :D
je moet gewoon hakkuh
goed feest, maar 't is mooi geweest :)
Jeroen Beishuizen
Wat een VET feestje!!!...heb me de hele avond Top vermaakt....en wat een eind show!!!........Gruwelijk!!!....
Jeroen*
Wat een geweldige nacht was dit!!(L) Unieke aankleding, Vet om niet op een stage te staan maar echt in een soort van dorpje te lopen:P Heel gezellig, Deepack, B-Front,:respect: + Vette groep:bounce: |Q-Dance overtreft zichzelf weer:respect:
Jeroen­hardst­yle
Top25 was maar weinig,verder toffe party!:respect:
Jesper :D
Erg gaaf gedaan zeg! Er was goed uitgepakt:D Ondanks de hitte een superfeest, alleen de Hardcore mocht wat langer :D
Topfeestje, aantal minpunten... waaronder het geluid en de locatie+aantal kluisjes! De sfeer was perfect en de aankleding was top... ik heb genoten
Jimmy The Jackhammer
Geweldig feest, maar had graag een extra uurtje hardcore gehoord!!
JipTriPP
q-dance trakteerd ?? laame niej lachen, drank was veels te duur sloeg echt nergens op :S maargoed wel topavondje gehad hoor, veel bekenden, werd lkkr gedraait en goed geluid ook (Y)
Super Dol feest! Die pasjes voor het drinken was gewoon echt KUT! Volgende keer mooi met munten. €2,75 voor bier? Wat een KUTbedrag, maak er mooi €2,50 van! Top 25 was zeker een hoogtepunt, en de show was geweldig. Amsterdam Arena is gewoon geen toplocatie voor dit soort feesten. (half uur lopen voor de wc) Gelredome bv. is een veel betere locatie. Jammer dat je de dj's niet goed kon zien. Maar verder was het gewoon een geweldig feestje!
Jochem *
:lief: Q-dance :respect: wat was dit een vet feestje!!
john-blaze
VETTE SHIT OUWE!!! wat een gekkehuis!!
Jommiej
bedankt Q-dance! Wat een feest! 11 jarig bestaan ook maar vieren?:P
JOOST 91
geweldig feest!
Jootje:)
Geweldig!(L) :respect: Mooie aankleding, goede sfeer:D alleen het was erg warm, maar daar kan Q weinig aandoen;) maar was super!!:cheer:
Jor-D.
Top feestje!
Jordies
Heb echt een super gezellige avond gehad, vet gedraaid ook! Alleen vond ik de aankleding iets tegenvallen ik had er meer van verwacht! Daarom een goed! Harde rag (L) zo'n vette plaat
Jorien­:flowe­r:
Mooi feestje , complimenten voor de aankleding (L) Geluid mocht wel harder en het was veeeelste warm.. iig genoten (Y)
Jozz
mooiste feest van qdance tot nu toe(L)
Jroennn!;)
Ziekelijk goed vermaakt daar bovenin! :D Wist alleen niet goed wat ik met water in een puddingbakje aan moest. :/ Q-dance RESPECT _O_
Cool feesie was weer erg gezellig! :) :) had wel last van de hitte maar dat kon de pret niet drukken!
Julien
Wat een nacht! aankleding was super en de hardcore aan het eind(L) alleen water uit een beker:S
Jur-77
Feestfabriek was een fantastisch verjaardagscadeau!!! MIsschien wel mijn vetste indoor feest ooit!!!
Wat een feest:respect:
Kamikazemier
Jammer dat de kluisjes en ijsjes op waren, maar wat een feest :D Dikke show, goed geluid en de sfeer was top!
Kapstok
Nog steeds aan het bijkoen, wat een geniaal feest was dit!!!! Sfeer was tõp! Muziek was top! Aankleding was super! ..
kapur
Topper!
Karina
top 25 (L) wel heel erg warm binnen!
Kbush
Sfeer, aankleding, opzet en mensen! Alles was goed! behalve laatste uur partylab en eindshow viel me wat tegen!! Verder PRIMAAA vermaakt!! :D
Keezbee..­ :bounce:
Ik vond het geluid gewoon ruk, kluisjes uitverkocht om 12 uur? Lekker... Voor de rest, aankleding helemaal gruwelijk, wel ff leuk gehad maar daar blijft het bij. Had er meer van verwacht! :S
KENTI
jha wel leuk opzich, alleen die chipkaarten :x gooit iemand een biertje uit je handen, wacht hier heb je een mu.... laat maar
KeviN !?!
kenker wat een mega spektakel (L) Ik wil weer terug :P
killingscum
Hoog waarschijnlijk ons laatste Q feestje, tot 3 uur was de muziek goed te doen, toen de new style & happy shit begon onstond er duidelijk een dipje (N) ook de hardcore afsluiting was matig, de service vond ik bagger, kluisjes stonden door elkaar heen, zat geen logische volgorde in, en onervaren bar medewerkers. ondanks de ergenissen toch een leuke party gehad maar zeker geen 60 euro waard. Deepack super live setje (y)
Klaas Vaag
De vibe die gecreeërd is in de trailer, kwam heel goed naar voren in de show: Ik had net het gevoel alsof ik op een kermis liep.. Muziek was helemaal top: Van de grondleggers van de hardstyle tot de helden van nu. Geluid was ook niet verkeerd, totaal geen last gehad van galmen, zoals dat in 2008 nog wel was! De sfeer was echt uitstekend.. Ja, Q-Dance, dikke 10!!
Klappertje
bruut feestje:D goed geluid en goede setjes gehoord:respect:
Q-Dance heeft gedaan wat ze hadden belooft (y) qlubtempo parade was the shit ouwe :D
Yup geweldigge party.. jammer van de warmte maar wat wil je ook met een glazen dak ;) Verder was het Top _o_
Knaller :bier:
wat een avonturen :D eerst stranden in arnhem omdat de treinen niet meer rijden, vervolgens met de taxi naar de arena en een apart feest beleven en tenslotte de terugreis naar huis met de partybus :respect: al met al prima vermaakt :D
Eindshow!! Zag er super uit! Top
Koenee
Ongelofelijk wat was dit een geweldige ervaring! Een om met een goud randje aan de archieven toe te voegen! Q-Dance bedankt voor een episch feest! (L) :respect: (Y)
Koffie-
Gruwelijk! Echt gruwelijk
Kreativ Kickz
Was Leuk O:)
kuperes of the harder stylez
dikke vette party ouwe lijp:P
Kuul Junior
Een heel vet feestje, heel mooi aangekleed en het was tenminste niet tering heet. goed vermaakt:)(Y)
kuwaibia klaassen
De Q-dance Feesttempel!
KWEBBELBEL
Echt een superfeest!! Heb me prima vermaakt!!
kyrraatjee
Wat een feest! geweldige aankleding, heerlijke oude platen horen ( ard & jorn- 16 :cheer:) alleen snikheet daarbinnen
LaBellaa.
All I can say: (L)!!!
Lady Fiesta
Gefeliciteerd Qdance well done ! Heet, geluid niet optimaal, DJ kon je niet zien.. Maar de sfeer is nog nooit zo goed geweest!!
LadyDx
HELEmaal TOP
Genoten heurT!!
Lauros
Super mooi super muziek alleen jammer dat ik wat minder energie had op het laatst! Geen commetaar!
ArenA supervet verbouwd! Q-Dance heeft het wederom waar gemaakt. Jammer van de hitte en die kut arena cards
Leipe Kliko
Een waardig verjaardag feestje wat een spectaculaire lichtshow en aankleding,:respect:
Q-Dance heeft het waar gemaakt.. Damn It Was Amazing!!!!
Leon<(-_-)>
kut lokatie daar da joden stadion, moet godverdomme een marathon lopen om te kunnen pissen en die pasjes was ook gewoon kut. alleen super dikke muziek
Lilo*
WAT een avond!!!!:cheer: Heb me vermaakt ;) Erg mooi gedaan ook!! Alleen jammer van die stomme kluisjes die vol waren, loop je dan de arena voor rond :P
Lip DJ
Wat een heerlijk feest! Jammer genoeg is het feest zondag niet doorgegaan
Lisetv
Super!! :cheer:
Little Jasper Joe
TERING wat een opzet :respect:
Loekaku AFCA
Bruut feest. Aankleding en lichtshow zeer netjes. :respect: De hardcore had wel iets eerder kunnen komen.
Lori
van begin tot vooral het einde; :cheer:
Luc_
Wat een feest wat een feest!! Heb me vanaf begin tot het eind geweldig vermaakt Dodelijk decor, respect voor Q-Dance :respect:
Lucas*
Ondanks de vele nieuwe nr's was de top 25 zkr het beste van de avond!! :respect: Q-dance super vet decor!!!! :respect:
Lucjee
zeker weten een of al dan niet het beste feest waar ik ben geweest! GEWELDIG :D
Wat een dik feest!! :respect:
Wat een decor:kwijl: Helemaal geweldig
Zo hoort een jubileum gevierd te worden. Heerlijke setjes, opbouw en sfeer! :jaja:
M'!KE
Super vet feest :D:D
Maaike..!!
geweldig...! (L) heerlijke sfeer, top aankleding, lekker gedraaid..! :)
mac SmiT
Ik heb er geen woorden voor zo gewelidg was het :D:D:D
Mandyn­a:bana­na:
Een te geweldig feest:D!
manonpardon
locatie kut, ijs op,geen appelsap en veels te heet... werd wel lekker gedraaid
Mar-Q-o
Feest was goed, Geluid was goed, maar die bekertjes water? en die kluisjes zo snel al? Dat zijn toch een paar verbeterpunten waard!
Marcell.
Qlubtempo blok! (L) Activator @ VIP (L) Hulde!
Marith
Wowwww heet daar in die zweetfabriek maar wel super vermaakt! Klote dat er geen kluisjes meer waren, slecht geregeld! Leuke mensen, goede sfeer! TOP!
mark
super feest mooie aankleding en heerlijke muziek. Alleen de hitte was echt niet normaal, maar dat mocht de pret niet drukken.
Mark 8)
Voor af niet heel veel van verwacht maar wat was het een feest :d alles klopte (behalve het geluid) maar hulde aan Q-dance :respect:
Markkkkk
Allereerst vond het erg tof dat mensen de paraplu's bij de ingang doorgaven naar achter om droog te staan (Y) Toegangkelijkheid toiletten : K*t! , Toegangkelijkheid drinken : Matig! (en DUUR!) , Geluid : Erg wisselend de hele nacht! (Oke, akoestiek in de arena is ook niet top..) Qlubtempo :respect: , Hardcore afsluiter vond ik tegenvallen.. Al met al: prima feestje van weten te maken, geen 60euro waard maar dat hebben wij er dan ook niet voor betaald 8)
marmo(L)
Wat een geweldig feest::) :respect:
Marolt
Q-dance :respect:, leuke mensen, Locatie is super en de aankleding ook dik in orde :D Alleen van het geluid meer verwacht, maar over het geheel ZEER goed :bounce: :yes: B-front &co :respect:
Marviin Cupcakes
GE-FUCKING-WELDIG 8)
Mary's
Heb zwaar genoten :D:D:D:bounce:
Een der heftigste feesten ooit in de ArenA! (N) Bier 2,75 (N)
Kreeg echt ff kippenvel toen ik de ArenA binnenkwam!! De tering.. petje af voor Q-dance!:respect::! Top feest!(L)
echt een te vet feestje was dit (L) helemaal super!!
Ze zeggen wel eens, stoppen op je hoogtepunt? dan moet ik nu stoppen met feestjes pakken! GE-WEL-DIG
Michael 070#
echt creme de la creme!!! Qlubtempo parade:lief: en in de vip setje van Luna :respect:
Mijn Sleutel :jaja:
Dit feest krijgt van mij een Geweldig ! :respect: , Wat een dikke locatie zeg !, hou normaal nooit van hardcore , maar laatste uur was dolle boel !8) tot over 10 jaar :bye:
q-dance:respect:
prachtfeest!
Milou!! ;)
T was zoals verwacht een top feest! Alleen mogen ze van mij nou echt wel met FLESJES water aankomen, dus niet die rottige bakkies! ;)
Miss Mieske
ik baalde als een stekker dat ik aan het werk was, maar toch af en toe een dansje gemaakt!
MissC.E
Het was echt een top feest !
In 1 woord: GE-WEL-DIG feestje!!!
Wat een super bruut feest zeg!!!!decor was geweldig,geluid was zeker goed,en wat een top sfeertje!!! mense bedankt
Monkey!
Bruut feestje, geluid vond ik wel aardig, maar wat was het daar verschikkelijk heet. zo heet heb ik het nog nooit meegemaakt, belachelijk gewoon! drinken ook echt niet te betalen! helemaal omdat het zo warm was bleef je maar drinken!
Mr Mo
Qlubtempo Qlubtempo Qlubtempo Qlubtempo BRILJANT
Mr. Puta!
Lkr die oude klappers in het begin! B-front was weer lkr bezig!!(Y) :bounce:
Ms. Thijssen
Goed feest (Y) Maar wat een kut locatie! Ik weet zeker dat ik het op een andere locatie veel vetter had gevonden :d.
Mulderboy
dit was master er lekker geak doen in de dokter jas opblaas besten weg gooien :P zekr voor hh vatbaar hahah
multistyle
meesterlijk en weer eens echt een super relaxte sfeer :respect: qlubtempo parade ff veel herineringen aan de Hem. op gehaald vette shit
MVDL89
Super dik feest, dik geluid en die aankleding:respect: Alleen een moest je een marathon lopen om een keer naar de wc te gaan maar verder :respect:
Met pijn en moeite in de arena weten te komen door falend openbaar veroer.. Maar t was zoo vet:respect:
Mijn 5 jarig jubileum ook maar is flink gevierd! WOW WOW WOW wat een fstje... :bounce: :respect: (L)!
Wat een heerlijk feestje.. En het decor was geweldig !!
Nappa
Qlubtempo _O_ heerlijk vermaakt, de sfeer was erg goed! gezelligheid in de arena (L)
NdR
Erg naar m'n zin gehad!:D Top!
Neerhof :woep:
Liever hele avond ouwe hardstyle!
pfffff wat een feest. Zwaar los. Dikke 9 !
nfnjules
Top feest aankleding zeer goed! Goede sets, alleen had ik wat meer show verwacht. maar een geweldig op zijn plaats.
Nickiy
Achteraf gezien was dit het mooiste feest van 2010, Alles klopte de Oldstyle Outburst de Early Hardstyle, daarna lkkr :vaag: De sfeer die er hing en de decoratie waren bijzonder!
Nicole...­ :flower:
Wat was het toch vet :D Alleen zo jammer van die hitte :(
Niki...
Top 25 was geweldig! Maar wat een mensen daar binnen en wat een hitte :S
NIPSEN 010 :banana:
Toen we aankwamen had ik er niet veel vertrouwen in. Irritante mensen en alles was kut met zoeken, toen je er eenmaal in zat was het lekker te doen! Top 25 beter dan verwacht. Was een lekker feestje! Q-Dance:respect: Lichtshow(Y)
Noelie ^^
Ik heb me goed vermaakt :woop: Dus geweldig!!
Nrg^
Wat Geweldig weer, Super Super Super Show. Weer Genoten!
NW_DJW
Top Sfeertje, Briljant Feest for sure :respect:
o/
vetjublieumvetteshowgeluidwasbeetjeechovettesfeervieszweten/regeniedereenoranje hopakeej xD
o:)Cor­ientje­h(L)
het geluid was zeer slecht de kluisjeh ware om 12 uur al uit verkocht, veel te weinig kluisjes. het was wel mooi op gemaakt maar daar blijf het ok bij (N)
Oanus
Wat moet ik hier nou op zeggen ... (L) épic
de qlubtempo parade :woop: er werd de hele nacht lekker gedraait ....geen rijen aan de bar .. veel lekkere dames .. :bier:
Ik begon een vraagteken achter Q-dance te zetten maar na dit fantastische feest zet ik er een aantal uitroep tekens achter. Wat een show! :lief: & het decor was grandioos :respect:
Olijfb­oompje :lol:
Wat een feest :respect: Q-dance heeft weer bewezen dat ze het kunnen :D:cheer: Nu nog een plek vinden met beter geluid :lol:
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Mitchell
Goed vermaakt, geluid was wat minder, drank was fucking duur....sloeg nergens op:S heb ook niks uitgegeven daar.....dat masker.. zucht....verzin eens wat nieuws;) afsluiter was bagger! vond het een vet feest...maar wat ervoor betaald moest woorden, vond ik het bagger....voor zoveel geld had ik mee verwacht!
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Timmeh
Prima vermaakt, jammer van het hoge Qlimax gehalte weer, dat masker mag nu ook wel weer een keer weg. Last but not least; waardeloos hoge prijzen voor de consumties!
online­gangst­er
Wat een gaar kutfeest. Gaan we de volgende keer WEL normaal setjes draaien jongens? Laat maar ik zal er niet meer bij zijn...
Decor was SUPER, Echt een top feest gehad!!!
Orphagan
VETTE SHOW! Eindshow wat langer, minder eentonige Partylab (maar dankzij BP, SS, DP en BF toch weer gaan gassen). Q, waar blijft de Qluptempo Reunion??
Ouwe Gekkehuis
Niet normaal zo vet!!! :respect:
Ouwedibbus
Brilliant jubileumfeessie! Wat een heerlijke nacht heb ik er toch weer gehad zeg :D
Party Geert
Geweldige aankleding mooi feestje alleen de early was niet goed voor de sfeer in het begin laatste uurtje de hardcore was lekker knalleen alleen jammer van het geluid daar maar al met al een fijn e party geweest
partyboy_­dieren
zo zo zo wat een nacht denk nu al beste feest van jaar voor mij :D:D petje af:respect:
pauluskap
lekker feestje gehad alleen hardcore begon te laat
PCILLAAA
woooooooow wat was dit EEN GEWELDIG FEEST!!!:respect: THANKS QDANCE!!!
Peppulle
Kan je niet meer geven dan een geweldig? Perfect!
Pesomat :beer:
Prima feest (Y) Hitte was niks aan te doen door buitentemperatuur maar wel minder, afsluiting drama en top 25 ook.. maar super gezellig en qlubtempo zo fucking gaaf!
peurple
heb me goed vermaakt :woop:
Pietje Puk!
Wow wat een dik feest was dit, alles bovenverwachting... op de muziek na... denk niet dat het 10 jarig bestaan alleen uit pingel hardstyle bestaat?
Pimm'
Q-dance :respect: Beste indoor feestje voor mij tot nu toe, was gewoon de hele avond genieten (L)
PinDa Swaffel j0u
Het was onwijs vet muziek was super :D en de aankleding was echt prachtig. Maar 1 ding wat een warmte was het daar niet normaal :S d8t dat ik in een oven stond tehakke:S
Plantje
Top nacht gehad!
Prime Suspect
Q-dance de musical was vet! Slim Shore/B-Front/Digital Punk helden! Derb was vet! Jammer dat de stem van DV8 kwijt was :( en de arena card is gewoon ronduit kut..
Topfeest....Qlubtempo... alles wat je moest horen wel gehoord, lekker tempo..
Purson
(l)
Q_Niels_Q
G-E-W-E-L-D-I-G (Y):K:K
Q_Online
Super vermaakt, mooi decor, goed geluid op de vloer, en lekkere nummertjes gehoord,, Drink/Drank prijs was wel van de zotte,, Arena Cards werke wel goed, alleen soms lastig te beoordele hoeveel tegoed/saldo je nog heb,, Hier kan Q niks aan doen verder.. een cijfer;; 9
echt het ziekste feest ooit geweldig gewoon
QLUBTEMPO
Was boven verwachting goed zeg! :respect: Echt uitstekend vermaakt! :D Minpunten; die Arena kaart en de drankprijzen! :| Maar voor de rest, geniaal feestje! :lief:
Qnalluh
super vermaakt! johny, volgende keer wel bij ons blijvewn hè :D
Qoenraad
GE-WEL-DIG .. helemaal top!! Q-dance bedankt!! :respect:
Quincyy
MOOISTE FEEST OOIT(L)!!
Qurix DJ
mooi feestje, alleen die arena cards blijft een lastig betaalmiddel
Mijn god WAT een feest! Q-dance heeft zichzelf dik overtroffen! QT :respect: Alpha twins SUPER set!....wil terug :(
R.J82
LEUKE nacht gehad:D was super gezellig Qdance bedankt:bounce:
lekker hoor!!
r0wan078
Grandioos!!
R_terror_G
Super feestje ook super aankleding echt grauwelijk alleen mog wel wat langer hardcore
Ral v
Andre hazes was top vanavond!!!
Ralluf
Geniaal:respect:
ramos
was lachen alleen 2 uur stil gestaan met openbaar vervoer wat jammer maar toch geariveerd beter laat asl nooit verloren tijd zowiezo ingehaald
Ratje
Wat een GE-WEL-DIG feest! Qlubtempo: a trip down to memory lane! Deepack, Aplha 2 en B-Front overige koningen. In 13 jaar feesttijd niet zo'n gezellige en dolle boel meegemaakt. Q-dance HELDEN!
Raverchick
A bit a sucky start with no Tents for standing under while in the line to come in :( but after that i had an amazing time there meet alot of new nice people but also sweet people that i always meet at those parties :D :cheer: no i think i will keep myself awake till the football tonight.. a perfect weekend :D
Razende Raapie™
Wat een top FEEST (y) nu :rot:
Remcolano
super aankleding, super gezellig...super HArdstyless!! Lekker lopen knallen, in een wel iets wat warme zaal ;) maar dat kon de pret nie bederven! het laatste uur wel....erg jammer dat t zachter ging... ik verheugde me op dat laatste uur :(
Renosaurus
er zijn eigenlijk geen woorden die omschrijven hoe GENIAAL ik dit feest vond!
René Foxman
Wat was dit een GENIAAL feest zeg! (L) Nu al het beste feest van het jaar! :respect:
Ricc_
Supervet! Deepack & Donkey Rollers: geweldig!! ArenA Cards: (N)
Rik K.
Bizar goed!:K
Rivim
Wauw dit was echt een briljant feest:respect: Arena perfecte locatie, alleen een beetje heet maar dat mocht de pret niet drukken:D:lief:En gelukkig weer de Donkey Rollers, wat een helden:respect:
Rob :bier:
Super! aankleding geweldig :respect: top 25 wat een aafnluiting. Donkey rollers & deepack :respect: Arena houd zijn slechte geluid
Q petje af egt een hele zieke viering voor het 10 jarig bestaan
Robvanbeers
Prima vermaakt! Show was ik, DJs draaiden top.. Bakjes water beetje apart, maar ach.. ! Mooi feestje.
rollerman17
party of the decade!!!
Rool 040
Super feest!! :respect: jammer van de kut locatie, de kut arena pasjes en de dure prijzen.
Row@n
TopTOpTOp gewoon heeeerlijk feest:D:D
RSW76
GROOOOOOOOOOTTEEEEE BLIJJJJJJ. Wat een topfeest.... Mega aankleding en iedereen was er behalve Bart, Bert & Sanne
Rupen
Wat een geweldig mooi feest was t weer zeg!! Top Q dance!!!!! Een Waardig jubileumfeest.
s'COREpion
Waanzinnig! voor mij nu al het beste feest van het jaar!
Locatie was gewoon heel kut, geluid dramatisch en ArenA cards zuigen.. Feestje zelf was super!
Salvo
Helemaal goeeeeeed!!!! :cheer: MORGEN WORDEN WE KAMPIOEEENNNNNN
Sander Pouwelse
kluisjs en wc's waren minder georganiseerd, voor de rest echt super feest! aankleding en geluid waren geweldig! lag er alleen iets te veel bovenop dat het een playbackshow was...
Sanne
De Qlubtempo Parade was echt GEWELDIG! (L)
Sapsonic!
Een grote geniale heerlijke liefdevolle nacht!
Tja, het was beter dan een nachtje Alca! Muziek was veel te vrolijk en logistiek gezien is de Arena wat minder. Pasjes en water waren slecht natuurlijk. Verder wel gezellig hoor! NOISEKICK
SCHUFKE
vet
Sen3
Nog steeds onder de indruk! :respect:
Sender­bomban­der
Tja.. gewoon top :)! Lekkere setjes.. Mooie aankleding.. Reuzenrad.. Qlimax 2008 frame.. de hele indeling.. geweldig! :D
SergioRamos
goei toeve daaro!
Shampoo
Niet mijn muziek, wel erg na me zin gehad ! :)
Siemen'
Wat een topfeest! het was net een game waar ik in liep :rot:
Silvain
Duidelijk: Derb de grote held!
Silvana*
JAAAAAAA, GEWELDIG!! Wat een feest, om nooit meer te vergeten!! (L)
Simon....
Top feest weer!
SJEEP
mwaaa viel wel mee, was gezellig door de mensen met wie ik was, maar op de main was het gewoon plaatje na plaatje draaien en viel mix technisch echt zwaar tegen :Rot:
SjefQe
Q-Dance blijft de beste(Y) the prophet - Top 25 Helemaal geweldig:respect:
Sjoowie_NL
TOP(L)
Q-Dance Gefeliciteerd! :respect: Vond het een vet feest, maar had toch meer knallers uit de oude doos verwacht en vond de sfeer tussen feestgangers onderling een beetje tam. Verder prima vermaakt :)
SpeedBoot20
wat een brrut feest pfff ziekenlijk :D echt super genoten leek wel een reunie echt top :respect: bedankt allemaal voor deze SUPERAVOND had dit echt niet verwacht man man man en nu Wereled kampioen worden :D
Spike-E
In een woord GE-WEL-DIG! :respect: Diepe buiging voor Q. Dit moet haast wel het beste indoorfeest van het jaar zijn!!
Spingrid
Dit was echt een topper!!!! Mensen, aankleding en natuurlijk muziek was geweldig! Ik hoop dat we geen 10 jaar moeten wachten op een volgende editie....
Splendid <Mr.­ Blonde>
X-qlusive Q-Dance :respect: Als je dan toch een keer V.I.P. bent O:)
spoos :banana:
:respect: voor de djs!! WAT EEN SETJES :respect::bounce: 1e vette plaat naar de andere :cheer::respect: super aankleding en een GEWELDIGE show!! alleen veel en VEELS te warm:S kutzooi met de trein op de heenreis... en kluisjes uitverkocht??? :S:looser:
SQooby-Doo
:respect:...Goeije Genade Zeg !!! Wat Was Dat Een Super Vet Verjaardags Feestje Van Q !! Van Begin Tot Het Einde 1000% Top !! Alleen Jammer Van Mc.Dv8,Maa Snel Beter Word !! Hoogtepunt Van De Avond : Deepack & The Donkeys Live...:respect:...Ik Zeg : Veel Vaker Doen !! Echt Beste Live Act In Nederland Tot Nou Toe !!!
Srsani
Nu weet ik het zeker, ik ben verliefd op q-dance. Wat een topfeest!
Staaffie
dik dik feestje zeg, prima vermaakt!!!!!!
Stampertje de enige echte !!­
:respect:...Goeije Genade Zeg !!! Wat Was Dat Een Super Vet Verjaardags Feestje Van Q !! Van Begin Tot Het Einde 1000% Top !! Alleen Jammer Van Mc.Dv8,Maa Snel Beter Word !! Hoogtepunt Van De Avond : Deepack & The Donkeys Live...:respect:...Ik Zeg : Veel Vaker Doen !! Echt Beste Live Act In Nederland Tot Nou Toe !!!
Stars*
Wat een mega feest :respect: Geweldige sfeer :D :lief:
Stefan (JS)
Wat een aankleding zeg!! En echt een superfeestje,heb me heerlijk vermaakt!
StefanDH
Top Feest!!
Stefanoviic
Wat een ellendige binnenkomst, door die tyfusregen was ik half doorweekt, een half uur later en fucking chaggie!! mjaa daarna werd het toch wel vetjes :D mooie aankleding maar die stage in het midden enzo trok me niet zo... al met al een lekker feest maar niet geweldig (voor mij)
Stepha­niehel­enaDJ
lekker lekker lekker :D .. moest werken als flugelmeisje maar gewoon lekker losgegaan met me flugeldoosjes! :bounce: heerlijk!
Steve.
was leuk feestje :) Q-dance :respect: , maar wat een BADGASTEN liepen er rond, je komt om te feesten, niet om te doen of je mooi bent :no:
steven-eg [Go-focking-wildddd]
super, super verjaardag van Q-dance gehad. wat een ongelovelijk mooi decor, en waar wij stonden stond de bass op Q-base niveau, loei en loei hard en dat in de arena :D , sfeer was ook boven normaal (Y) _O_
stickstof
beste Qdance indoor feest dat ik ooit heb meegemaakt, petje af Qdance! schitterende decoratie, heerlijke setjes!:respect:
Er waren deze avond maar 3 echte dj's: Gizmo, Buzz Fuzz & Franky Jones :respect: en ondanks dat het een megamix was tijdens de Qlubtempo Parade me er onwijs op vermaakt :bounce:
Strali
om nooit te vergeten:respect:
WAT WAS DIT GEWELDIG!!! Flink los gegaan in me doktersjas op de brug en podium! Ontzettend gezellig met alles en iedereen! Q-Dance jullie zijn geweldig! (y)
Subatomic Vision
Dikke 10 voor Q Dance, legendarisch feestje! Om half 7 helemaal voldaan en kapot naar huis! _O_
Wat een geweldig feest was dit, Aankleding was sprakeloos, De muziek was super !!. Conclusie: GEWELDIG!!!!!! :cheer:(L)
Svenson Deluxe
Wow wat een aankleding :-) Goed geluid, Top feest. Donkeyrollers/Zany/Deepack duidelijk de lekkerste set! Technoboy en Brennan Heart bedroevend slechte sets. :-(
Ta*Tja*Na
Wat zag het er weer mooi uit zeg! Heb me vermaakt maar was het na een tijdje wel zat. Steeds dezelfde hardstyle deuntjes, top 25 was saai en veel te warm daarbinnen. Ook het tekort aan kluisjes was geen goede zet van Q-dance. Heb de hele avond met me tas moeten hakken, jammer!:S Verder was de sfeer top en de mensen erg gezellig!:D
tammie-buck
wat een gaaf feessie zeg :D
Tazza
Mijn eerste hardstye feestje, maar hou toch meer van de hardcore.:yes: Je weet van te voren als je naar zo'n feest gaat dat er hardstyle word gedraaid, maar van mij had die eindshow wel iets langer mogen duren hoor.(A) Verder heb ik me toppie vermaakt! Mooie aankleding, en goed geluid!
TechnoToi
Hulde voor Q-dance op naar de volgende 10 jaar:respect:
Helaas van de hitte maar niet zo veel aan te doen, Qlubtempo was geweldig en de Top 25 ook. Afsluiter was een drama :( Geen lange rijen bij de bar en het geluid was ook prima in orde. Q-dance: Hulde :respect:
Terminal
Aardig wat kippenvelmomenten. Q-dance :respect:
Tessels
HEERLIJK GODDELIJK MEESTERLIJK!!
Tha!
Misschien wel het beste Q-dance feest sinds jaren.. jezus wat vet! (l)
The Godfather ®
Zo hoor je je jubileum te vieren! Wat een geweldig goed feest.. maar wat was het heet
The KLIT Commander
Alles klopte tot in de puntjes, het thema heel erg gaaf uitgewerkt wat een tijd moet daarin hebben gezeten kwam de sfeer echt ten goede al die verrassende dingen :respect: Qlubtempo!! (L)
top feestje mooie decoratie en wat een sfeer :D
The Rhythm Division
Gruwelijk Fantastisch!!! Coach Frenk weer back in Business (y) Aankleding VET alleen de bakjes water waren kansloos. Vrienden voor jullie een DIKKE Hulde :respect:
Thijs-BK
Echt heel dik voor elkaar weer :respect:: Wat mij betreft mag Q-dance wel vaker feestjes geven in de ArenA, Het decor was echt geweldig, geluid goed. Leuke mensen, Kortom weer een prachtige ervaring rijker :lief:
Thunde­rdomeU­treg
Geniaal feest (ben geen hardstyle liefhebber) grandioos in elkaar gedraaid. Sfeer top. geluid top. organisatie top. gewoon echt klasse. Beste productie die ik gezien heb in afgelopen jaren :respect:
TiFoSo
JEZUS WAT EEN PARTYY!! Dit overtreft echt alles!! Wat heb ik me de hele nacht verschrikkelijk hard vermaakt!! Ongelooflijk dit is echt in alle opzichten het beste feest ooit voor mij!! En petje af voor de aankleding :respect: :respect: Q-DANCE BEDANKT! (l) (l)
Timmert
Super feest! Decor/show/geluid.. Q-dance:respect:
Timmie_Z
Zo massaal maar ow zo gezellige sfeer! _0_
Timmiee
wat een feest!:kwijl: Q heeft al mijn verwachtingen overtroffen:respect: alles klopte:yes: alleen jammer dat ze niet geleerd hebben van de drukte voor de wc's bij qlimax.. neem een voorbeeld aan hoe dat met hard bass wordt geregeld;)
Timmitty
Geweldig feest !! Veel vette sets gehoord! Top 25 was wel leuk idee.. maar er moesten meer early platen in! Geweldige sfeer! mooie feestfabriek :respect:
TobseK91
wat een topfeest. Qlubtempo Parade (L) respect Q-Dance :respect:
Tom Art
Partylab crew:respect: Show was super, werd lekker gedraaid! Alleen wat was dat betalen met die pasjes kut !:S
Tomba!
Anders dan andere feesten... wel heel gruwelijk! Top 25 was vet :D AsympTOOT!
Tommie S
Geweldig vermaakt! Wat een aankleding van de ArenA:respect: Setjes waren niet zoooo heel erg bijzonder.. Geweldig naar mn zin gehad ! Decor,Sfeer,Show ik zeg Q-dance Respect!(Y)
Ton30071989
Fijn feestje :yes:
zeker vet geslaagd feest , top 25 was goed te doen wat blijft de plaat van the prophecy toch een dikke knaller (L)
Waaaaauw, GENIAAL feest, echt zo dik vermaakt:D
uiirene
wat een feest en de sfeer was echt super! Q-dance:respect:
Wat supervet!!! De vipsessies waren fenomenaal!!!
VanMut­shuYze­n
Briljant! Meesterlijk! Die top 25was echt de shit:D Stond zelfs met Arie Koomen van de lama's op de Vip :P Beste indoor feest tot nu toe:respect:
Vin's
AMAZING PARTY ! _O_ One of the best party ever ! Sets, show, decorations, friends, decks .... (l) Was GREAT !
Wallie073
Wooo wa een feest gek! Eerste 10 minuten rond moeten kijken, om een beetje aan het 'pretpark' gewent te raken, meteeen vol geknald heel de avond lang... Echt ziekste feestje waar ik tot nu toe ben geweest! Laatste uurtje Hardcore gruuuuweelijk!!:respect:
wesley de graaf
20 euro voor de auto belachelijk, echt heel warm binnen. top 25 tegen vallen maar ondanks dit allemaal wel heel gezellg gehad en pppfff wat een vaag mannetje die zijn tong naar iedereen uit stak
Wiebski
Gruwlijk vermaakt!
Wat een top feest!!
Wiljan88
Na een zeer succesvolle heenreis van maarliefst 5 uur toch nog om 02.30 uur aangekomen in de feestfabriek! Kon me ogen niet geloven toen ik binnen kwam, wat een inrichting en aankleding! Min- punten: Geluid was wel matig maar dat kun je verwachten in de ArenA, verschrikkelijk die klote 'drank'pasjes en de toiletten waren behoorlijk ver lopen! Over t algemeen een heerlijk feestje en veel plezier gehad!!
Heel anders dan mijn verwachtingen, toch geweldig feest ! (Y) (Y)
Willewijntje
Jezus wat een nacht (L). Super gezellig, wat een sfeer! Heerlijk werd er gedraaid. Vond de top 25 wel vaag maar goed, wel lekker los gegaan :)
Wubbo!
GEWELDIG vooral toen ik om 6:10 in een keer Goodmorning Boys and Girls hoorde:P
Q-dance(Y)(L):respect: helemaal top
Yoghurt!
feest zelf was super! Heel mooi in mekaar gezet! Soms wat minder geluid....muziek zelf von ik niet altijd geweldig. Voor mij te weinig echt dikke klappers gehoord. Maar al met al gewoon een erg mooi feest!
Yuri's Revenge
de sfeer maakte veel minpunten goed !
zeker niet een van de beste qdance feesten, die chipkaartjes en bekertjes water waren kut! en er waren niet genoeg kluisjes+water. ondanks dat heb ik wel een leuke avond gehad! :cheer:
Wát een GE-WEL-DIg feest was dit:respect: Alles was perfect:kwijl::D
Zoeper27
Geweldig feestje alles was top :respect: (Y)
Zwaardski
Prachtitig feest, blij dat net als bij Sensation meer aandacht was voor muziek en lichtshow i.p.v. het vertellen van een verhaal. De opkomst met die taarten was prachtig (kreeg het Dance Parade gevoel). Publiek was super relaxed. Alleen maar gezellige lui ontmoet. Petje af Q-Dance!
~*­Drifted*­~ /­ Tzar /­ Mindblowerz
Zeker bruut feesje,en zoals enigste min punt was dat het te heet binne was net een wandelende regenval.. ;)
~sher~
qlubtempo was voor mij het gaafste (L) prophet met 25 (N) vip achter was ik 3 x geweest maar niets bijzonders, in de zaal was het geweldig! het was erg warm maar daar konde we niets aan doen, heb erg genoten :D
²³fren­chcore­d²³
vette sets, geweldige sfeer, bruut aangekleed,haha Ciske de rat en andre Hazes :kicks ass
ÐebOrahh*­:bounce:
Wauwww:K

Line-up De Q-dance Feestfabriek

1Oldstyle Outburst
hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
2Qlubtempo Parade
🇮🇹 hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
techno, hardstyle
hardcore, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
· MC hardstyle
3Top 25 Aller Tijden
hardcore, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
4Party Crew
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
🇮🇹 hardstyle
hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
5Party Lab
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
6De Eindshow
hardstyle
🇮🇹 hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
7Italiaanse Vip
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
8Vip Studio Sessies
hardstyle
techno, hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
9Vip Das Bierfest
🇩🇪 trance
🇩🇪 trance, hardstyle
🇩🇪 house, hardstyle
🇩🇪 techno, trance

Nieuws

Voor de Partyflockers wil Q-dance iets speciaals doen, daarom zal Partyflock in samenwerking met Q-dance een VIPdeck voor de Q-dance Feestfabriek weggeven voor 10 personen! De voorwaarden zijn simpel; registreer je in onze actie-sectie en je dingt mee naar één van de 5x2 VIP treatments. 139
Al tien jaar lang voorziet Q-dance de liefhebbers van de hardere stijlen in de dancemuziek van kwalitatief hoogstaande feesten. De een beter dan de ander. Dan binnen, dan weer buiten, soms wat kleiner, vaak supergroot, maar altijd gezellig. Met 300+ feesten en meer dan anderhalf miljoen bezoekers, ziet Q-dance zich als een echte feestfabriek. Vandaar ook de naam van het tienjarig jubileum: 'de Q-dance Feestfabriek'. Q-dance geeft de bezoeker na tien jaar voor het eerst een kijkje in haar gekke partykeuken. 145
10 Years of Q-dance
18 maart 2010
https://dump.partyflock.nl/4214/PF teaser.png 173

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het hoe was de feestfabriek topic f:hard165
(gesloten) 10jarig jubileum Q-dance in Amsterdam ArenA f:hard1661
TK: (gesloten) 2 VIP kaartjes Feestfabriek €50,- voor 2 tickets tickets4
GZ: (gesloten) Ik zoek 1 kaartje voor de feestfabriek tickets6
TK: (gesloten) 2 kaarten Feestfabriek tickets3
GZ: (gesloten) Ik wil mijn vriendinnen verassen met Feestfabriek! tickets18
TK: 1x VIP De Q-dance Feestfabriek Amsterdam Arena Vanavond tickets10
GZ: Kaartje Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) Q-Dance feestfabriek 1 kaart te koop tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje voor de feestfabriek amsterdam arena tickets11
TK: (gesloten) Q-dance Feestfabriek // 10 Years Q-Dance tickets3
TK: 1 Q Dance Feestfabriek kaartje (Harderwijk) tickets2
TK: 2 Tickets Feestfabriek tickets2
TK: 2 VIP kaartjes 10 jaar Q-Dance Feestfabriek tickets3
GZ: (gesloten) Kaartje feestfabriek tickets2
TK: (gesloten) Feestfabriek tickets7
TK: (gesloten) Kaartjes feestfabriek te koop 2 voor 60eu tickets6
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-dance Feestfabriek 40 euro tickets1
TK: (gesloten) 2 kaarten voor de feestfabriek tickets8
TK: 2 kaartjes feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) VIP Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: Ticket 10 years of Q-dance te koop! tickets1
TK: Kaartjes feestfabriek te koop 2 voor 60eu tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-Dance Feestfabriek tickets6
TK: (gesloten) Feestfabriekjeee!:d tickets26
TK: (gesloten) 1 kaartje feestfabriek 35 euro tickets3
TK: (gesloten) 2x VIP (E-ticket) Q-dance Feestfabriek 200€ tickets11
TK: 2 kaarten Q-dance feestfabriek 10-07-2010 tickets8
TK: (gesloten) 2 kaartjes voor de feestfabriek / 10 years of q-dance tickets5
TK: 2 Kaarten feestfabriek samen €80 tickets8
TK: (gesloten) 4 kaarten Q-dance Feestfabriek tickets12
TK: (gesloten) 1 kaartje Q dance Feestfabriek te koop (30eu) tickets1
TK: (gesloten) LAST MINUTE 2 E-tickets Q-dance Feestfabriek for the price of one! tickets2
TK: 2 Kaartjes Q-dance Feestfabriek tickets1
GZ: Ticket feestfabriek tickets2
TK: Q dance feestfabriek tickets10
GZ: 2 Kaartjes feestfabriek tickets7
TK: Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 1 ticket feestfabriek tickets17
TK: Q-dance feestfabriek kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 vip ticket Q dance feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje De Feestfabriek 10 years Q-dance tickets6
TK: (gesloten) Kaartje de Q -dance Feestfabriek 50 euro tickets8
TK: Q-dance Feestfabriek VIP tickets10
TK: 1 Kaart voor De Feestfabriek tickets8
TK: Kaartje Feestfabriek 30 euro tickets7
TK: 1 kaartje Q-dance Feestfabriek tickets7
TK: 1 Kaartje Feestfabriek !!! tickets14
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-dance Feestfabriek tickets10
TK: (gesloten) Q-dance Feestfabriek 35 Euro tickets7
GZ: (gesloten) 1 VIP Kaartje Feestfabriek 120 Euro tickets4
GZ: (gesloten) 1-3 Kaartje(s ) voor de Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1x VIP Kaartje Feestfabriek 120 Euro tickets1
GZ: (gesloten) 1 VIP kaartje Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 2 x VIP kaarten voor Feestfabriek samen 120 euro tickets3
TK: 1 Kaartje te koop Q-dance Feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) Q-dance feestfabriek 2 tickets (10 jaar q-dance) tickets21
TK: (gesloten) Ticket Q-Dance FeestFabriek tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-dance feestfabriek! tickets6
GZ: Vip kaartje 10yr Q-dance tickets3
GZ: (gesloten) 1x VIP kaartje voor de Q-Dance Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 2 kaarten Qdance feestfabriek 10 jarige bestaan tickets15
TK: 1 kaartje feestfabriek tickets5
TK: (gesloten) 4 kaartjes voor 10 years of q-dance in de arena tickets10
TK: 2 kaartjes Q dance feestfabrief EUR 45 tickets10
TK: (gesloten) 2 Vip kaarten voor de Q-dance Feestfabriek 10-7 tickets2
TK: (gesloten) 1 VIP-kaartje Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje q-dance feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 1 x ticket Q-dance Feestfabriek 10 juli 2010 tickets1
TK: (gesloten) 2 Kaartjes Q-Dance feestfabriek tickets10
TK: (gesloten) 2 kaarten voor de feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 2 kaarten 10 years of Q-dance tickets2
GZ: (gesloten) 1x VIP ticket Q-Dance Feestfabriek tickets2
TK: (gesloten) 2 kaartjes voor feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) 2 normale Tickets Q-Dance Feestfabriek tickets4
TK: Kaartje Q-dance Feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) Kaartje De Feestfabriek van Q Dance in de ArenA [35 euro] tickets19
TK: Feestfabriek 40 euro tickets11
TK: (gesloten) 10 years of q-dance de feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) VIP tickets De feestfabriek tickets41

12708 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Ik kom zo vaak langs ArenA en dan denk ik aan die goeie oude tijd. xD

(L)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Spacekippie op zaterdag 29 januari 2011 om 18:28:
Ik kom zo vaak langs ArenA en dan denk ik aan die goeie oude tijd


Ik ook, Sensation Black...
Waarschuw beheerder
ik had de dvd besteld die had ik al in dec binnen .
Nu krijg ik vandaag een envelope binnen en daaarin zit weer de cd van de top 25 in..

weet iemand waarom dit is?!
Waarschuw beheerder
Ja hier hetzelfde :) Heb de cd top25 nog een keer toegestuurd gekregen..
Waarschuw beheerder
Hier de same, heb geen idee waarom maar een gratis cadeautje is nooit weg :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Biith(k) op woensdag 9 februari 2011 om 17:14:
weet iemand waarom dit is?!


hier t zelfde.......t kunnen 3 dingen zijn denk ik.........

1 het is een foutje...
2 ze denken dat je bij de digipack geen top 25 cd heb gekregen
3 ipv de gratis dvd krijgen we nu de cd gratis:S
Waarschuw beheerder
donateur
Deze cd is inderdaad nageleverd aan klanten die een exemplaar van de eerste persing van de feestfabriek hebben ontvangen.

De meeste cd’s van deze persing waren te langzaam opgenomen. Vandaar dat iedereen een nieuw exemplaar toegestuurd krijgt

die wel in de juiste snelheid afspeelt.



Met vriendelijke groet,



Customer Service

QDance
Waarschuw beheerder
Aaah oke :)
Jaaa klopt ik vond de cd van de top 25 al heeel langzaam :)

achjaa 1 voor in de auto :P en de andere voor thuis haha (y)
Waarschuw beheerder
zijn er meer mensen die hun dvd nog neit binnen hebben? niet de digipack maar die ene die wel gewoon helemaal gratis was?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQenzie op woensdag 16 februari 2011 om 18:40:
zijn er meer mensen die hun dvd nog neit binnen hebben? niet de digipack maar die ene die wel gewoon helemaal gratis was?


Wij hebben ook nog niets ontvangen :-/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Allereerst wil ik je nogmaals bedanken om voordat er ook maar iets bekend was een kaartje gekocht te hebben voor de Q-dance Feestfabriek. Het vertrouwen dat je in Q-dance hebt gehad stellen wij zeer op prijs, wij hopen dat wij dit niet beschaamd hebben en dat jij een prachtig feest hebt gehad met je vrienden.



Als dank voor dat vertrouwen hebben wij je eerder een DVD toegezegd, welke maar niet verstuurd wordt.. Heel vervelend, vinden wijook. Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA :)



Alles leuk en aardig, maar je zo lang laten wachten ondanks onze belofte van eind januari is niet onze stijl. Wij willen je graag een extraatje aanbieden, namelijk 5 credits op download winkel Dance Tunes,hiermee kun je een paar tracks gratis downloaden.




Groeten, Ibo

Q-dance

______________



Ibo Örgüt

Manager



Q-dance BV

De Entree 300, 1101 EE Amsterdam



Twitter: @IboOrgut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.J82 op maandag 21 februari 2011 om 20:07:
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA


bij mij precies hetzelfde en nog steeds niet binnen ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.J82 op maandag 21 februari 2011 om 20:07:
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA


Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena:o:lol:
Dit feest was in Juli vorig jaar:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ook eindelijk de dvd sinds vandaag binnen, super vet:D zo'n party mogen ze best nog eens geven :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 25 februari 2011 om 08:01:
Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena
Dit feest was in Juli vorig jaar


Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zaterdag 26 februari 2011 om 13:50:
Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.


Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.
Ieder ze eigen mening natuurlijk maar het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.


Ik vond het er echt geen reet aan, ik had het ook liever anders gezien. De dvd vind ik ook erg saai en veel te donker, daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt en nog heeft niet iedereen wat die besteld heeft. Redelijk slecht.

Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.


ID&T niet hoor. De Q feesten vind ik idd elk jaar minder worden op Q-base na. Line-ups zijn nooit verrassend en de shows worden met het jaar minder.

Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..


Dat mag...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 27 februari 2011 om 17:24:
daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt


Heb hem net voor het eerst (en laatst) gezien en ik snap wel waarom. Opnames zijn compleet mislukt, erg jammer, de cameramensen zullen zich wel een ongeluk geschrokken zijn de volgende dag. Ze zullen wel een tijd bezig zijn geweest met filters eroverheen gooien enzo, maar het blijft lelijk. Inderdaad te donker, asgrauwe beelden en de kleur oranje lijkt op knalroze. Jammer, maar het was wel een van de beste feesten waar ik ben geweest :P
Waarschuw beheerder
Jezus dit was me toch ook een geweldig feest!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Holtkamp op woensdag 11 mei 2011 om 22:52:
Jezus dit was me toch ook een geweldig feest! :D


Q-Dance :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 27 februari 2011 om 17:24:
en de shows worden met het jaar minder.


Dan heb jij zeker met je ogen dicht gestaan @ Defqon ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jroennn!;) op maandag 12 september 2011 om 18:42:
Dan heb jij zeker met je ogen dicht gestaan @ Defqon


haha gast je doelt zeker op defqon 2011? dat was een dikke show ja, maar kijk wanneer hij die reactie plaatste :P, in februari (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JOOST 91 op donderdag 22 september 2011 om 14:09:
maar kijk wanneer hij die reactie plaatste , in februari


hahah oeeps! :9
Waarschuw beheerder
-2
ik vind het dus mooi kut dat ik dit heb gemist he.
hoorde er zoveel over niet nurmaal .

dus q-dance gaste doe er nog 1 aub(A) heb er wel 200 eu voor over.
 
Waarschuw beheerder
+2
iemand mijn telefoon gevonden ?
Waarschuw beheerder
nog bijna 4 jaartjes wachten dan kunnen we weer :D
Waarschuw beheerder
+1
Edit: 3 jaartjes.. of een hele dikke 2 en half :lol: