Partyflock
 
here
De Q-dance Feestfabriek
georganiseerd door Site

Amsterdam ArenA (binnen) op de kaart Site
Arena Boulevard 1
Amsterdam
Nederland🇳🇱

Tickets & prijzen De Q-dance Feestfabriek

Voorverkoop:€ 60,-
VIP:€ 100,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 02:45 met 40 bezoekers, om 00:00 met 8 bezoekers en om 07:15 met 8 bezoekers.
Winactie (gesloten)
Verslagen
Door anoniem (517), leander112 (2205), Thijsonwijs (2389), Dj Marinus (2670).

Stemresultaat: geweldig

geweldig274762%
zeer goed107024%
goed44910%
ok1062%
voldoende391%
onvoldoende21
slecht7
zeer slecht3
waardeloos9

830 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

Haha wat heb ik me hier super vermaakt, alleen beetje erg warm:P Verders topfeest! :respect:
! Jan
Ik had er zelf minder van verwacht, het viel me zeker niet tegen! Wat een show! Wel een aanloop van hitparade's na Qlubtempo maar dat was ook wel te verwachten. Lekkere sfeer, alleen wat een balle lokatie is die ArenA toch.. "de Zweetfabriek" :bier:
wat een feest, wat een sfeer! dit overtrof al mijn verwachtingen! Q:respect:
!!!*­youri*!!!­
wat een geweldig feest show was zeer dik Qlimax 2008(H) zwaar genoten van party crew en partylab:D tot over 10 jaar:D:D :respect:
Wat een heerlijk feest zeg!!! Q-dance, Deepack en B-front :respect:
!!Nancy!!
leuk feest gehad. Goed vermaakt
!!Nathalie!!
GE-WEl-DIG!!!!!!!!!!!!!(L)
!briempje
feest was vet alleen afsluiter kut maar opening was vet!
!Jermaine!
Q-dance petje affff!!!! Bruut feest
!•Stantana•!
WAT WAS DIT VET!! GE-WEL-DIG!!! :respect:
"Stefan^!!!
Manman togh supper feest zeg:O heerlijk vermaakt :respect:
#81 -[D.K]-
:respect: Q-dance :respect: Zeer waardige 10de verjaardag (Y)
een 10 met een griffel.. ondanks extreme vermoeidheid, super nacht gehad!!
Dit was echt een Gruwelijk vet feest! Boven verwachtingen!
'Liz
Qlubtempo & DR, Zany, Deepack (L)
'Sander..
D-Block&S-te-fan (L) HELDEN! TBY en Brennan Heart en Top 25 waren ook hard! :respect:
(6):bo­unce:E­l chupa:­bounce­:(6)
_Q_ Maar wat een doolhof niet echt veel bekenden gezien helaas maar dat mag de pret niet drukken:)
(F) DAVE
Wat een party zeg!! Q-Dance helemaal top!
(JoYcE)(K)
helemaal super! wel heel warm!!!!
(L) [NL][H­ardcor­e*­Bitch][NL] (L)
Eigenlijk niet veel op te merken ... sfeertje was oke, decor was oke en vooral op de hardcore mezelfde geweldig vermaakt! ... Weer een mooie herinnering rijker!(L)
* Amy
1ste keer en laatste keer arena.. veeelste warm en dat geluid.. :/ verder wel mooie aankleding!
* Sanneke *
Hij ging lekker!!!!
** N
Dik!! Heb me ogen uitgekeken! :cheer:
Zo dit was echt het meest geniaale indoorfeest in 8 jaar feesten :D wat een sfeer ,aankleding geweldig en toppunt van de avond was zonder twijfel de Qlubtempo parade (L)
***­{{ Loontje }}***­
erg vet feestje! alles goed geregeld, zoals parkeren ed, maar alles bij elkaar wel erg duur! En minder oranje geklede mensen dan verwacht! geluid was erg goed! sfeer ook top!
Top feestje ! :D:D :respect:
**Joys**
dat was relaxxxxx (L)
**Pam** :D
Zwaar genoten!!!!
**Patje**
Wat een kutfeest
Geweldig feest, draaide allemaal goed, sfeer was goed. De aankleding super, hiermee hebben ze defqon 2010 zeker wel goed gemaakt! Maar volgende feest in de arena gewoon de muntjes aanhouden, wat is dat een langzaam en niet werkend systeem die kaartjes!
**Tim**
Eigenlijk was het geweldig! De top 25 aller tijden :respect: aankleding en decor in orde en een zeer goede sfeer om mij heen gezien! (Y)
*­[S]tin­uzz...­
Avond begon kut, 2x file en dan ook nog is niet meteen bij de Arena uitkomen... Half 2 uiteindelijk binnen, maar wat een gruwelijk decor, geluid en sfeer! :respect: Arena wel klote met die kaartjes, warm en 'ff' naar de wc lopen... Maar verder, ondanks dat ik ook nog is de BOB was, heerlijk genoten!! :D
*GINAA*
Wat was dit geweldig!!!(L):respect:(L)
*­hardco­replui­sje
Wat een feest :respect:
Was zoooooo gaaf :D!!!!!
*Mariel_
Q-Dance :respect: ,Decor, Show, Setjes, heul vet (H)!
Q :respect:
Aankleding/opbouw was echt geniaal(Y) alleen echt vervelend 4 uur met buikpijn rond te lopen en daarnaast ook nog die hitte... Verder echt genieten (L)
heeeeell erg goed vermaaaakt. :cheer:
*Puckie*
Te veel Hardstyle! :( Ben maar naar huis gegaan
Goed feest! Decor geweldig, Qlubtempo waanzinnig, Top 25 om te huilen, Technoboy Vip geniaal! Thanx Qdance! (y)
*WESZ
GE-WEL-DIG, aller aller beste feest ooit(L)
+Flip 0_o
Als ik mijn bezoekers een verjaardags feest had gegeven, had ik gezorgd voor meer bang for the bucks
- # KS.
He-le-maal ge-wel-digggggg! :respect:
- Chiquita
Heerlijk! Beetje erg warm, en die top 25 was om te janken, maar heb het erg gezellig gehad! :D
- vaal -
ik had er meer van verwacht, parkeren €20 en dan nog drijf nat binnen komen op het feest. verder werd de hardstyle een beetje saai op un gegeven moment. voorderest toch nog wel prima vermaakt
-*arrie*-
super vette aankleding zeker vaker doen.... geluid was wat minder maar zeker een vette avond gehad:respect:
-->J@g3r<--
Beestachtig...Q-dance heeft echt ff een statement gezet!! worldwide
-Emiel!
leuk feest, goede show, redelijk geluid en boven al erg goed vermaakt!!
-Mitta-
gvd wat een feest perfect gewoon, alles was super q-dance perfect gedaan(L) DONKEYROLLERS:respect:
echt waar! 10 jarig bestaan heeft ervoor gezorgt dat ik tot nu toe me mooiste feest ooit heb beleefd!!(L) Super!
...*­LADY...­E*...­
GEWELDIG FEESSIE!!!:lief:QLUBTEMPO WAS ECHT TOPPIE!!!:kwijl:
Geweldig feestje!! Alleen wc's etc was wat ver lopen. Verder voor herhaling vatbaar.
Sfeer was goed, Geluid was Top, Aankleding was echt serieus werk aan besteed. Vond het echt een super feest. Maar dat KUT HEINEKEN bah bah Rivierenbier!! Doe mij maar gewoon een lekker Bavke :respect:
.Boyciej.
DIK podium en een goeie show .... maar dat is ook wel te verwachten van Q-dance !!! Qua hardstyle viel het alles mee tenminste niet teveel radio 538 muziek gehoord
12Koen12
Één van mijn beste feestjes ooit! Wat een decor, geluid en goed te doen op de VIP
50% of Attaca
Kan niets anders zeggen als mijn beste feest tot nu toe :O Wat een show en wat een aankleding zeg ! shiiit echt helemaal super :D kippenvel als ik er aan terugdenk
::*­TØ®®i©elli*­::
aankleding echt super, een heel reuzenrad zelfs, geluid minder, mensen wel goed, alleen die ouwe hardstyle vind ik niks, toch waardering GOED(Y)
:[ KoeKoeK:[
Lekker hoor... :respect:
:bier: no time for you today :bier:
Wat een feest :respect: beetje jammer van de hitte:(! verders f* goed vermaakt:D thnx bekende(K)!! reuzenrad was ook vet:D
:bounce: Bjurniee
zkr goeiee
:bounce: blauwtsie blauw :bounce:
het was 10 jarig bestaan maar het leek wel een 1ste keer veel meer van verwacht maar voor de rest wel gezellig gehad
:bounce: LNN
Super vet.. Ook super geammuseerd.. Aankleding show etc was geweldig om te zien.. Eerste setjes Qluptempo heerlijke muziek.. Maar hele nacht hardstyle is toch een beetje van het goede.. Al met al (Y):cheer:
:bounc­e:AAD:­bounce­:
wat een feest was dit was erg gezellig werd heel goed gedraaid met name de beat providers , noisecontrollers , the prophet en headhunterz & wildstylez alleen beetje jammer van de hitte maarja niks aan te doen
:bounc­e:Hard­core_­Babe:b­ounce:
Wat een nacht (L) Gave aankleding. Alleen een beetje warm...
:bounc­e:Robi­n..­
gruhuwlijk dik feesje :respect: boven alle verwachtingen (y) en die ware al hoog, beste indoor feest so far :D
:cheer: Inge:cheer:
super geweldig feest gehad!!!!!!!
:facepalm:
Bomba klaaaats :kwijl:
:Kevin­::boun­ce:
erg vet !
in 1 woord: GE-WEL-DIG!!!! :respect: wat een decor! wat een geluid! Qlubtempo, top25, eindshow! (L) helemaal top!
:P:bou­nce:jo­rdy:bo­unce::­P
wat een nacht :respect to q-dance voor deze onvergetelijk verjaardag :bounce:
:|Snelle Jelle:|
Lekker feestje, heerlijk maf publiek, alleen de muziek was iets minder :D hele avond early was toch lekkerdere geweest!!!!
<< Marcel>>
dit feest was geniaal!!!!!!
<<..A..>>
Q DANCE Q DANCE Q DANCE Q DANCE
<<<//­\\//­\\argr­iet>>> GTP?!­ :yes:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOW DIT WAS ECHT ZOOOO MOOI!!
=arjan=
Voor de ArenA een Qnal feessie :)
[020]T­UIG™[0­20]
TOPGEWOON LEKKER!!!! wat een show..... wat een feest::P
[:x]S a n n e[:vaag:]
Super feestje!!!
de dj's hebben een goede playback show neergezet erg knap een hele set draaien op 1 cd :respect: verder goed vermaakt aankleding was top;)
[hardstyle-baby] - R-thur
ttoppppp feeeesst !
[Ils]
SUPER feestje! Hulde voor Q :).:respect: Zany, The Donkeyrollers & Deepack :kwijl:, en de afsluiting :respect:
[M]ichel81
Wat een feest was dit zeg:P :respect: Q-Dance :respect: maar die warmte pfff :rot:.. enige nadeel is die schijtarena kaarten wat een ***systeem:S
[NFN]Erik
De kater komt later
[NFN]J-oey
:respect:Q-DANCE!!! Super aankleding! Lekkere muziek.. Maar naar de WC? DRAMA!
ongekend wat een feest!!
[NL]:r­ot:~~J­immy a.­k.­a Skippy­~~:rot­:
Te mooi feessie gewoon, maar goh! wat ging de tijd snel zeg enne de helft van het feest is ook nog eens uit mijn geheugen gewist hahaha:lol: owja, ik kan mij wel herinneren dat ik zeker 6 keer hetzelfde liedje heb gehoord :O
[NL]Sjefke
Geen woorden voor... _O_ _O_ _O_ !
Heerlijk feestje!!!!
^^NoUd^^
GRU-WE-LIJK feestje :bounce:
geweldig feestje :P aankleding ook super gedaan (Y) en die hardstyle top 25 was echt grandioos gewoon :respect:
^PIET
Aankleding was --> :respect: Vet dat er decors waren van oude edities van Qlimax en het reuzenrad van Defqon.1 2008! :D Geluid en meeste setjes waren ook goed en de sfeer was ook heerlijk :yes: Geweldig feest!! Eén minpunt: Die top 25, wat een grap... :/
^­Weshal­loverc­ome^­
zweetfabriek..=\ wel mooie aankleding, verder wel oke
HEERLIJK! (l) ik wil terug!
A.D.HeiDie
Geweldig! Alles, de aankleding, de show, de nacht, de sfeer gewoon alles! Q-dance :respect:
Abaddon
sensation orange 8)
Aben_
Superfeest ! Geweldig aangekleed !
Adrenaline Junky
Wat een super dik feest was dit zeg :bounce:!!!!!!,muziek,aankleding,sfeer alles was helemaal super:D,:respect: weer voor Q-dance!!!
Leipe shit ouwe, Laaste uurtje Noizesupressor was het toppunt :D
amandel123
lekker feestje weer in de arena toch wel een top lokatie! lekkere atmosfeer binnen en het versiering etc was ook top :)
Amazin­gCombi­nation-Ruben
mooi feestje :D vond de aankleding leuk gedaan alleen de show had ik meer van verwacht
Amy ..
top avond gehad! arena zag er (y) uit, en alleen maar goede muziek gehoord. alleen beetje jammer dat het zooo warm was!
angelo partylover
dit was top 10 years of q dance SUPER FEEST
top feest, top aankleding, goed geluid, goede line up, hoelang moet ik nog doorgaan? Q :respect:
Arie Lext
Was wel leuk. Organisatie en Show waren prima maar de hardstyle van nu is dramatisch en te vrolijk. 2 minuten beuken, 2 minuten stil staan enzo. Beter hadden ze Zatox en Tatanka kunnen laten draaien of de halve avond early hardstyle! Qlubtempo :respect:
WAAT EIN FEEST! NIEKS KAAD!!
Avado
Wat een feest! Wauw!
Babette:rot:
jammer dat we zo laat binnen waren ivm noodweer, en toen ook nog eens geen kluis meer konden krijgen (?) vond t feest zelf echt super! maar had wel wat meer van de show vewacht, was weing speciaals aan
Beste feest van het jaar, hier gaat niets meer overheen voorlopig!
Bappos
Allemaal wel weer leuk een aardig, maar het kan me toch allemaal niet zo boeien momenteel helaas. Al met al gewoon leuk feestje gehad, maar ook niet meer dan dat.
Helemaal TOP!! (L) Had alleen wel wat meer nieuwere tracks verwacht, kende bijna alle tracks al.. Anyway, wanneer is Part II? :9 (y)
BartCore
Het beste indoor feest waar ik ben geweest tot nu toe...Wat was dat vet zeg!
BASS*­ADDICTED
Was top; nu nog even genieten en dan huiswaarts; lekker tegen mn lieffie aanliggen! (L)
Bass-Shifter
Deepack en Donkeys, die snapte hoe het moest. Wat een top set :respect: De rest was het te verwachten. Zeker DBSTF die gewoon weer Sound of the thunder draaien...hoe triest :S
BassmaniaQ
Was erg dik idd :respect:
Fantastisch feest :respect:
:respect: Aankleding & Lichtshow :respect: Maar stiekem had ik toch wat meer verwacht van Q-Dance! Vond de sets ook vrij simpel, had meer tempo in gemogen! Beste set was B-Front/Digital Punk/Slim Shore/Beat Providers! De Top 25 was echt waardeloos (n) Ondanks dat super vermaakt met iedereen! :D
Ben Lik
Wat een decor
BENSCHOPSE GABBER
q-dance :respect: jullie hebben weer laten zien dat jullie de de beste zijn!!!
Biervliet :beer:
Geniaal Feestje!:respect: :hyper:
Bjorn GTP?!
Asociaal warm, maar denk niet dat we Q daarvoor aansprakelijk kunnen houden. Verder goed voor elkaar :D
Bjorn-->>Batsie
Wat een apart feest! :bier::bounce: Eerst een hoop ellende met de trein in Arnhem, die reed ivm blikseminslag niet verder! :frusty: Na dik 2 uur toch besloten om met z'n 4'en een taxi te pakken voor €200 :@ Uiteindelijk om 2:00 binnen. Toen echt genoten! :bier: Wat was de ArenA prachtig aangekleed! (Y):kwijl: De top 25 was geweldig! :bounce: Maar om 6:10 echt helemaal los! :bounce: Trein terug: Onmogelijk! St Anthonis bus (Y):respect: Q-Dance, op de prijs en ArenA cards na, dik voor mekaar! (Y):respect:
BK
G-E-W-E-L-D-I-G! Alpha² helden van de avond(Y) Heel mooi aangekleed en een topsfeer! Moment van de avond: Roeien in een opblaasroeiboot:hyper:
BlonT
GEWELDIG feestje aankleding was super, er werd heerlijk gedraait qlubtempo (l) jammer dat het zo warm was, maarja dat heb je wanneer het buiten ook ruim 30 graden is. t enige minpunt de top 25 maarja daar kon Q niks aan doen dat die alleen uit hits van de afgelopen 3 a 4 jaar bestond (alsof er de andere 7 jaar geen goede nummers zijn gemaakt ;s)
Boelie
Even een kwartiertje aclimatiseren, maar vanaf dat moment los tot het bittere einde! Nooit gedacht dat je zoveel lol kon hebben in de arena... 20 euri voor parkeren was een beetje gortig, maar verder alles prima geregeld! Tanx Q-Dance, en tanx Yuri!
Bokko
Geniaal :D!
Bosdui­veltje­²³
Normaal ga ik naar hardere feesten, maar ouwe... Amsterdam weet zeer zeker hoe ze een feesje moeten bouwen!!!! Jodentempel in de :bounce:
BrakHoofd
In een woord. FANTASTISCH:D
Bram046
Waarom weet ik der niks meer van:O:'( weet binnenkomst en Hardcore uurtje.. rest een groot raadsel.. zonde of niet dan
Brittje!o_O
Gruwelijk feest!! Lekker hard te keer gegaan!! Sfeertje was ook echt top!! :D:D:D:D (L)
BrunetJuh
Helemaal geweldig!! :cheer::respect:(L) Eindelijk een avond vol met goede hardstyle en de hardcore was ook top (Y) Helemaal los gegaan heel de avond. Jezus! Voel mijn buikspieren nu nog:P Ik zeg; opnaar het volgende jubileum Q-dance!!;)
QlubTempo was toch wel 't beste van de hele avond :) Waanzinnig was dat zeg! Dat mis ik wel op meerdere feesten :( Verder was het zooooo warm, maar toch goed te doen!!
Caatje!
Wat een feest!! GEWELDIG!!!!! :respect: Qlubtempo parade tralalalalala
Caboithes
Goed: feestje, aankleding & sfeer. Min: Geluid, hitte, gangenstelsel/doolhof van de VIP :)
Channetje
Heel vet feestje!! wel een beetje te warm maar prima vermaakt met me allerliefste vriendjes & vriendinnetjes (l)
Wat een feest!
Chronic - Twins CiuzZ
:respect: Dit mogen ze zeker vaker doen, waar wij stonde was het geluid echt super goed aan de kant van dat reuzerad minder..Wat een feest !! :respect:
Co :bounce:
Wat een superfuif (y) Vanaf begin af aan gelijk knallen met Qt parade :bounce: Ook de aankleding was super, met name de vele aanwezige Bavaria-jurkjes kon ik erg waarderen :lief: :p
co la tje
Wat een muziek, wat een sfeer en wat een aankleding!!! echt super vet weer!! Q thanks!
Co2288
2 Dikke duimen omhoog voor Q-dance :respect:
Echt super gezellig gehad. Aankleding was echt VET ouwe. Q-dace :respect:
eerste feestje meteen een knaller :) :respect:
Crowd Control /­ Black Sunrise
Geluid stond goed hard, DJ's draaiden super en de aankleding een dikke 10+. Een van de beste feesten in tijden, thx q-dance ;)
D-Xtended
Q-dance dit had veel meer sfeer dan Defqon 2010. Echt geslaagd heel vet gedaan vooral de top 25 en B-FRONT!!!!! :D
d@anny-Denis
Q-Dance Bedankt het was echt super!!!
Da Mitch APC
Waardeloos... Geluid was heel slecht geregeld.. Dj kon je niet zien vanaf dansvloer waardoor je richting een muur stond te hakken (y)
daan:)
Qlubtempo(L) was veelste kort:@:@
DAANINDO
Top Feestje ! "D alleen jammer van de Wc's en de grote rij bij t reuzenrad :(
Was een leuk feest! Wel een beetje een vergelijkbaar met mijn 10e verjaardag!
DannyG
Topfeest! Jammer van de hitte maar de aankleding, de mensen en de show maakten een hoop goed! Jammer van de drukte op de trappen! Wel prima vermaakt!
DannyV
Deepack, Zany en Donkey rollers vond ik het lekkerst draaien van de avond. Geluid was prima, aankleding was mooi. Weinig show en na de top 25 kakte ik aardig in. Nog heel eventjes los gegaan bij D-Block en S-te-fan maar was het toen toch wel zat en naar huis gegaan. Prima feest. Deepack blijven mijn Helden :)
DarkBeatz
Wat een gigantisch KNALfeest, het leek op een paar plekken wel of er een woofer kapot geknald was maar voor de rest was het gewoon FANTASTISCH :-D
de JVR //­ Symbiotic
GRUWELIJK, ondanks mn krukken me toch zeer goed vermaakt.!! wat een shows :o wat een sets, vooral QT en B-front, Digital Punk & A2... ook vet dat Zany & Deepack diep in de platentas doken voor oude klappers!! en wat een sfeertje!! Kortom: :respect: Q
De knip
Geweldig vermaakt !
De Rialiteit
Wat zag de Arena er prachtig uit ! Geweldige nacht gehad!
De Vieze Voorzitter
Jezus wat een knaller. Sensation altijd kut door Arena, geluid, die kutkaarten... alle elende overtroffen door Q! Heerlijk die Qlubtempo knallers. Over 10 jaar weer!!!
Deguh
kan het nog vetter? Aankleding .. Qlubtempoparade .. wow take the blue pill take the red pill nja miss toch wel mijn beste feest ooit :)
Dianaaaak
Wauwwww.:respect: wat een geweldig feest... echt wel in mijn top 3 :D
DidierS90
Wat een geweldig feest:D Q-Dance bedankt, Decor gewoon niet normaal vet!!! Super vermaakt
Dir..K
Damn, gvd wat een feestje :respect: Hulde aan Q. (L)
discobus
het was gewoon helemaal af !!:respect: Q-dance !!
Dj Extra-T
Dit mag ieder jaar wel gevierd worden!!!
DJ Twisted
Jesus wat was het warm!! Ik heb mij best vermaakt alleen had ik wel wat meer ouwe hitjes verwacht.. De top 25 vond ik wel Zwaar tegenvallen.. :( maar verder heb ik mij prima vermaakt
Was super feest! goede sfeer en gezellig met vele bekenden!! :D
Qlubtemp :respect: Setjes in de VIP :respect: aankleding was aardig maar het geluid was zwaar bagger en de afsluiting viel toch ook zwaar tegen.
DSYNER
deco: 10, muziek: niet mijn ding, stres factor krantje: 10!
DURACE­LL:bou­nce:
ik d8 dat het moeilijk voor Q zou worden x-clusive holland te overtreffen, maar het is ze gelukt!! Man wat een feest :D:D decor 10+ taxichauffeur geloofde ons niet dat er een heus reuzenrad in de arena stond
dvk
decor geweldig, geluid. NOT. verder prima vermaakt (L)
eddypeddy
idd QT was super.. hoop dat het snel weer terug komt:P:P:P
dit verjaardags feest was leuker dan me eigen verjaardag:D
Partylab viel me tegen, de rest was echt GEWELDIG!
Emíell.
Balen dat ik tijdens Zany, Donkey Rollers & Deepack pas net binnen kwam ... Wat ik ervan gehoord heb en wat ik er nu van terug hoor was dat een ongelooflijke konings set! _O_ B-Front, Digital Punk, Slim Shore & Beat Providers waren ook fiijn (Y)
EnjOy...(L)
Top feest gehad, alleen vind ik dat het publiek veel meer betrokken moest worden bij het feest door de dj's.. Voorderest Echt reuze maar m'n zin gehad:D Alleen jammer dat ik niet in het reuzenrad ben geweest door die ongelofelijke rij...:(
Erichh
Ik heb me uitermate vermaakt! :D Kaarten kutsysteem, marathon om naar het toilet te gaan maar wat een show en sfeer! Beste indoor feest tot nu toe, zeker dit jaar! :D
Ernesto85
zag er echt vet uit die arena!! goed vermaakt party crew was bruut!! top 25 viel tegen
EVITA.
respect voor Q..
Fabian
Meesterlijke aankleding (reuzenrad!) en de bass dreunde als een gek op het veld tegen het podium :D
Faniac
Wat een heerlijk jubileumfeest zeg! (l) niet zo ellendig vol, goede setjes en supergezellig gehad met m'n vriendjes en vriendinnetjes. alleen bleef je maar zweten, zweten en nog eens zweten! :gaap: over 5 jaar weer! :D:D
February Star
Bedankt Q-dance voor een mooi feestje!
Fizgrin
Super feest! Wel heet en de hardcore mocht wat eerder komen
Flo aka MC NRGiZE
DAMN! Q-dance bedankt! het was werkelijk een fucking groot feest!!!!!!!!!!
Flu
top feestje! super vermaakt:)
very nice :D
De hitte was echt t enige minpuntje van deze party... Ben flink losgegaan in de ufo hoor :yes:
Frank_!(h)
Wat een feest :respect: Q-dance :cheer:
FrankDrank
QT (Y) wat een hitte kwam er van de stampfabriek zeg :) LOSSS
wat een heerlijke nacht :D
Fuck The System!­
Leuk feest!(Y) Maar niet meer dan dat:) Geniale setjes gehoord:respect: Maar wat een sauna daar binnen:no:
Full Effect
Fucking hel !! Wááát een fucking geniaal super dik grandioos vet feessie (L) Vriendjes En Vriendinnetjes (L) you allemaal :respect: Q-Dance :respect:
G.E.E.R.T
Dit Was Zo Facking Vet Feest :D :respect:
Gabber­Pinda4­Life
Wat een gruwelijk geil feest:kwijl: Dit was genieten van binnenkomst tot het laatste nr(L) Super vermaakt dik geluid heerlijke aankleding en goeie nr's :d Jammer van de hitte ik was echt kapot op het einde:o Alleen waarom het drinken weer 25 ct duurder:nocheer: Super sfeer:respect: echt geweldig, gewoon met ze allen feesten(l) En iedereen hielp elkaar ivm de warmte viel me op(Y) Hopelijjk volgend jaar weer een feest in de Arena$
Gaitzzz
Wat een Geweldig feest was dit zeg! Dik respect voor Q :respect: Low-e vs Alter Egosz - Harde Rag :respect: (l)
gekkegabber
mooi gedaan maar feest zelf niets bijzonders
Q gefeliciteerd met het beste verjaardag feestje aller tijden!!!!! ultiem!!!!:respect:
Gertjuh
Aankleding was vet (ondanks dat het alle oude zooi van voorgaande feesten was) Drank veel te duur! Oude plaatjes waren erg vet! Maar veel te warm en de €60 niet waard. Q-dance heeft het helaas weer niet waargemaakt! Een matig zes'je waard vanwege de gezelligheid met vrienden
Gerwin
Ik was blij dat ik op het plateau bij de dj stond. Daar was het geluid goed, maar op het veld was het drama. Brute decoratie
Ghost Zero //­ Hidden Identity
gruwelijk feest!!! jammer dat ik alleen de hoge kicks haast niet kon horen:S
Wat een feest! :respect: het was echt helemaal geweldig, super setjes, super sfeertje en mooie aankleding! This was a Q-Dance event!
Koning Mondello in de VIP! Dikke prima!
Gouden­kimmet­je
Super om juist bij dit feest gastenlijst te hebben gewonnen! Arena zag er echt super uit: wat een decor, aankleding en show! Ook alle dj sets eigenlijk toppie! De hardcore was alleen bagger, wat meer rammen mocht wel.Jammer dat het geluid toch niet optimaal was, kan echt wel wat harder zeg! En nadeel van die Arena is dat eeuwige geklim als je naar de wc moet. Maar was weer gezellig met alle moppies (L) Heerlijk feest weekend!!
Grsbk_Roel
Q-Dance (Y) Super Geregeld!! Decor :kwijl:
gwn-ann
WAUUW(L)!!!! wat een nacht:D heee-le-maal TOP! alles was perfect!!!
Hij was fijn....feest van het jaar..! :D
hakkuh
Was weer ouderwets :bounce: beuQen erg vet!
hanskatwijk
topfeest, alleen volgende keer wel graag weer de geweldige sourcy water flesjes.
Hardba­zzFrea­k
Wat was dit een gruwelijke shit zeg!!! :k Vanaf moment 1 meteen een WAUW factor; Qlubtempo beste van de avond zoals verwacht, en wat een ongelofelijke ONZIN hebben we weer uitgehaald :D brilliant...
Hardcore Junky1987
Dit was echt een fucking goed feest, vanaf begin tot eind super vermaakt:D Aankleding was super, geluid mocht wel wat harder en de doorloop voor de wc's wat een drama was dat. Het had van mij wel 4 uur langer mogen duren :xtc:, jammer van het korte stukje hardcore.
HaRdCoRe-wijfiejj
Heb me heerlijk vermaakt!! Wat een GEWELDIG feest was dit he!!!! helemaal los gegaan van begin tot eind!!! Mag van mij zeker nog een x!!:respect: Heb de nacht van me leventje gehad!!!!!(L)
Harderstylez
Wat ben ik blij dat ik hier bij was, DIKSTE FEEST OOIT!!! :respect:Q-DANCE:respect:
Hardstyle Lover NL(L)
Wat een feest :respect: - Minpunten Geluid mocht beter,20 euro Pakeren ,kluisjes uitverkocht Wtf:O ,Loacktie ook niet meer pakken voorr 20 years Q Dance -Super vermaakt wel:)
super feestje !!!!!!!!!!!!!!!!!!! top vermaakt
Hardst­ylePas­sie
was een vet feessie dikke :respect: voor Q-dance
Harrar APC
fucking fucking fucking gruwlijk! :lief: L
Hazinh0
Tering wat een ziek feest, werd goed gedraaid en heb me super vermaakt :respect:
HDHD
Zwaar boven verwachting :cheer: lekkere sfeer en begon direct lekker mer Qlubtempo :p
Heartp­ressur­e
Een beetje slecht geregeld had ik het idee. Veeels te weinig kluisjes, en de Arena was weer 1 groot doolhof..Maargoed, ondanks alles prima vermaakt :D! Het skeletmannetje was echt uber haha!
HenQ :bier:
Geluid viel me wat tegen, verder wel weer heerlijk vermaakt .. die show :respect:
high NRG
:respect: QLUBTEMPO PARADE!!!:respect:
Hight
Kut locatie, veeel te warm, sfeer :respect:, muziek en aankleding :respect:
HopsFlops
Qlubtempo Parade :respect: Slim Shore & Crew :respect: Deepack & crew :respect: maar oooh wat een fáál die DBSTF, 't Headhunterz cluppie en popie-hard core :S
hurricane bass
Wat een mooie afsluiting van 10 jaar lang q-dance!!! echt een top feest:respect:
Huysje­Boompj­eFeest­je
Helaas niet het feestje wat ik had gehoopt dat het zou worden! :O:$
I'm The True Hardcore Legend
Arena zag er eindelijk eens feestelijk uit :D.. Heb veel feesten meegemaakt maar vond dit toch wel een speciale :D
IELSS
Heerlijk feestje! + aankleding was super(L) maaree arena card SUCKS
iertje:D
Echt weer Top feest!!!:cheer: alleen drama van de hitte en bereik naar de wc..
ILoveH­ardSty­le
Qlubtempo parade meer kan ik niet zeggen B)
HEET!!! maar super gezellig
Ingol de pingol :hyper:
Was echt super! Alleen kut dat ik om 3 uur naar huis moest omdat ik ziek werd! :'(
Ivar
Wat een feest! nog nooit zo'n lichtshow gezien :kwijl: alleen drank was erg slecht 6,50 voor 2ML bacardi...:S afzetters, en wc's kon ook beter, verder POPPEKAST! 8)
Ivo
Superbruut feest! lekker sfeertje, geluid was fantastische en daar kwam focking goede muziek uit! :D
J'run
Qlubtempo was toch zo gruwelijk he. :kwijl: Verder echt een gezellig feest, geweldig. Toch voor een 10 jarig jubileum had er groter uitgepakt mogen worden voor deze prijzen.
J.J.o:)
Zwaar dik feest! Alleen wel veel te warm.. En WC was ver weg.. En die pasjes is ook maar kut! Nog 30-40 euro over en wat moet ik der mee?
JAAC
Nog nooit zo'n dikke aankleding meegemaakt en dat geluidje (Y)......Dikke pluim voor Q-DANCE:D
jackiindo
leuk
JackyD_
heb et super na mijn zin gehad maar wat een hitte vooral op de wc's was wel kut want heb er wel 3 x een kwartier opgezeten omdat ik nie kon plassen :(
Jahoor
Mooi feestje lekkere setjes horen langskomen :D
Onverwacht heerlijk. Tyfus heet, helden van de avond Oldstyle Outburst:lief: Qlubtempo, De Eindshow
jan klaassen
op naar het 20 jarige jubileum (Y)
Jansuhh™
Wat een feest! GE-WEL-DIG...!!! Aankleding was super en er werd zeer hard gedraaid! Q-Dance respect!:respect:
JDC
zeker mooi feestje , zag er allemaal gaaf uit ! De Party lab was heer een meester van de avond
JDnAJ
http://www.youtube.com/watch?v=Qdv9ZEKe5Ok :D
JeffreY!:)
gruwelijkkk!!(L) en de aankleding was gewoon super:kwijl: Party Lab:respect: Q-dance:respect:
Wat een top feest zeg prima vermaakt :bounce:
Jeroen*
Wat een geweldige nacht was dit!!(L) Unieke aankleding, Vet om niet op een stage te staan maar echt in een soort van dorpje te lopen:P Heel gezellig, Deepack, B-Front,:respect: + Vette groep:bounce: |Q-Dance overtreft zichzelf weer:respect:
Jesper :D
Erg gaaf gedaan zeg! Er was goed uitgepakt:D Ondanks de hitte een superfeest, alleen de Hardcore mocht wat langer :D
Topfeestje, aantal minpunten... waaronder het geluid en de locatie+aantal kluisjes! De sfeer was perfect en de aankleding was top... ik heb genoten
Johnny-Cash
weeejo te vet dit :D
Jommiej
bedankt Q-dance! Wat een feest! 11 jarig bestaan ook maar vieren?:P
JOOST 91
geweldig feest!
Jootje:)
Geweldig!(L) :respect: Mooie aankleding, goede sfeer:D alleen het was erg warm, maar daar kan Q weinig aandoen;) maar was super!!:cheer:
BIj binnenkomst gelijk een feeststemming! heerlijk (L) opbouw van muziek was ook erg goed, vet! :D
Jordies
Heb echt een super gezellige avond gehad, vet gedraaid ook! Alleen vond ik de aankleding iets tegenvallen ik had er meer van verwacht! Daarom een goed! Harde rag (L) zo'n vette plaat
Zeer, zeer dik feest (Y) Echt ultiem dik!
Jozz
mooiste feest van qdance tot nu toe(L)
Jroennn!;)
Ziekelijk goed vermaakt daar bovenin! :D Wist alleen niet goed wat ik met water in een puddingbakje aan moest. :/ Q-dance RESPECT _O_
Just Me
veel te warm, geluid was kut.... had er meer van verwacht
Wat een feest:respect:
kamie@mo
20,00 euro voor parkeren... echt triest. En dan die puddingbekertjes spa blauw. Geef mij maar liever het Geldredome. Om 05.00 uur begint het gewoon licht te worden in die kutAren Muziek was ook niet alles. Boxen allen in het midden ?? Voor de rest goed.
Kamikazemier
Jammer dat de kluisjes en ijsjes op waren, maar wat een feest :D Dikke show, goed geluid en de sfeer was top!
kapur
Topper!
Karina
top 25 (L) wel heel erg warm binnen!
Kbush
Sfeer, aankleding, opzet en mensen! Alles was goed! behalve laatste uur partylab en eindshow viel me wat tegen!! Verder PRIMAAA vermaakt!! :D
KENTI
jha wel leuk opzich, alleen die chipkaarten :x gooit iemand een biertje uit je handen, wacht hier heb je een mu.... laat maar
killingscum
Hoog waarschijnlijk ons laatste Q feestje, tot 3 uur was de muziek goed te doen, toen de new style & happy shit begon onstond er duidelijk een dipje (N) ook de hardcore afsluiting was matig, de service vond ik bagger, kluisjes stonden door elkaar heen, zat geen logische volgorde in, en onervaren bar medewerkers. ondanks de ergenissen toch een leuke party gehad maar zeker geen 60 euro waard. Deepack super live setje (y)
Klappertje
bruut feestje:D goed geluid en goede setjes gehoord:respect:
Q-Dance heeft gedaan wat ze hadden belooft (y) qlubtempo parade was the shit ouwe :D
Kloostertje
Dik FEEST
KlootzakR2
TE VET!! aankleding was ookecht goed gedaan :)
Yup geweldigge party.. jammer van de warmte maar wat wil je ook met een glazen dak ;) Verder was het Top _o_
Eindshow!! Zag er super uit! Top
Koenee
Ongelofelijk wat was dit een geweldige ervaring! Een om met een goud randje aan de archieven toe te voegen! Q-Dance bedankt voor een episch feest! (L) :respect: (Y)
Koffie-
Gruwelijk! Echt gruwelijk
Kreativ Kickz
Was Leuk O:)
Kroesje91
Beste feest tot nu toe!!!
kuperes of the harder stylez
dikke vette party ouwe lijp:P
Kuul Junior
Een heel vet feestje, heel mooi aangekleed en het was tenminste niet tering heet. goed vermaakt:)(Y)
KWEBBELBEL
Echt een superfeest!! Heb me prima vermaakt!!
kyrraatjee
Wat een feest! geweldige aankleding, heerlijke oude platen horen ( ard & jorn- 16 :cheer:) alleen snikheet daarbinnen
L'l Chick o:) GTP?!­
Wow echt meer dan geweldig:D Super vermaakt, heerlijk sfeertje(L) Top aangekleed (y) En de Qluptempo parade was leuker dan verwacht:bloos:, en de rest van de dj's ook super setjes gedraaid:respect:
LaBellaa.
All I can say: (L)!!!
Lady Fiesta
Gefeliciteerd Qdance well done ! Heet, geluid niet optimaal, DJ kon je niet zien.. Maar de sfeer is nog nooit zo goed geweest!!
LadyDx
HELEmaal TOP
langemike
wat een bagger hardcore set het laatste uurtje, achja was te verwachten. reuzenrad (Y) decor (Y) en weer eens met zijn allen op een feessie :D wat wil een mens nog meer?
Lauros
Super mooi super muziek alleen jammer dat ik wat minder energie had op het laatst! Geen commetaar!
LeKaiM
nice feest... heb me zeer goed vermaakt... alleen de vloer was erg kut... heb niet helemaal los kunnen gaan daarom.. hopelijk volgende keer beter;)
Lekker Leip83
Was top!! heeeele mooi decoratie ook!!had alleen wat meer echte beukplaten verwacht dan,maar zo was het ook goed te doen:d
Leon<(-_-)>
kut lokatie daar da joden stadion, moet godverdomme een marathon lopen om te kunnen pissen en die pasjes was ook gewoon kut. alleen super dikke muziek
Lilo*
WAT een avond!!!!:cheer: Heb me vermaakt ;) Erg mooi gedaan ook!! Alleen jammer van die stomme kluisjes die vol waren, loop je dan de arena voor rond :P
Linda!
in 1 woord GEWELDIG! :d
Lip DJ
Wat een heerlijk feest! Jammer genoeg is het feest zondag niet doorgegaan
lippyh
mooie show het ws alleen niet mijn feest, wel genoten van de 25 besten hoewel die niet realistisch was
Lisetv
Super!! :cheer:
Little Jasper Joe
TERING wat een opzet :respect:
Live The Moment º³º
qdance hoe vet kan je een feest maken, ODE :respect:
Loekaku AFCA
Bruut feest. Aankleding en lichtshow zeer netjes. :respect: De hardcore had wel iets eerder kunnen komen.
Lucas*
Ondanks de vele nieuwe nr's was de top 25 zkr het beste van de avond!! :respect: Q-dance super vet decor!!!! :respect:
Wat een dik feest!! :respect:
Wat een decor:kwijl: Helemaal geweldig
lurling
echt een van de vetste feestjes waar ik geweest ben Q-dance bedankt
Zo hoort een jubileum gevierd te worden. Heerlijke setjes, opbouw en sfeer! :jaja:
Super goed vermaakt (y) :yes:.. Wat zag het er vet uit zeg! heb me ogen uitgekeken!
M ysterious
Ja was wederom weer geslaagd feestje van Q-Dance! top 25 was echt 3kwartier lang LOS!! :D Miste daar overigens wel een hoop platen.... Hardcore op het einde Was gruwelijk en maakte het af :respect: ArenA cards waren ronduit KUT
M'!KE
Super vet feest :D:D
Maaike..!!
geweldig...! (L) heerlijke sfeer, top aankleding, lekker gedraaid..! :)
Maas1987
Ooow wat een vet feest!! Top 25 was zo vet!! En Brennan Heart :respect:
Mandyn­a:bana­na:
Een te geweldig feest:D!
manonpardon
locatie kut, ijs op,geen appelsap en veels te heet... werd wel lekker gedraaid
Marcell.
Qlubtempo blok! (L) Activator @ VIP (L) Hulde!
mark
super feest mooie aankleding en heerlijke muziek. Alleen de hitte was echt niet normaal, maar dat mocht de pret niet drukken.
Markkkkk
Allereerst vond het erg tof dat mensen de paraplu's bij de ingang doorgaven naar achter om droog te staan (Y) Toegangkelijkheid toiletten : K*t! , Toegangkelijkheid drinken : Matig! (en DUUR!) , Geluid : Erg wisselend de hele nacht! (Oke, akoestiek in de arena is ook niet top..) Qlubtempo :respect: , Hardcore afsluiter vond ik tegenvallen.. Al met al: prima feestje van weten te maken, geen 60euro waard maar dat hebben wij er dan ook niet voor betaald 8)
marmo(L)
Wat een geweldig feest::) :respect:
Marolt
Q-dance :respect:, leuke mensen, Locatie is super en de aankleding ook dik in orde :D Alleen van het geluid meer verwacht, maar over het geheel ZEER goed :bounce: :yes: B-front &co :respect:
MarQo
Kippenvel.
Marty Morin
wat hebben ze dit gaaf aangepakt!! alles kwam voorbij alles was geweldig!!!:D
Marviin Cupcakes
GE-FUCKING-WELDIG 8)
Mary's
Heb zwaar genoten :D:D:D:bounce:
Kreeg echt ff kippenvel toen ik de ArenA binnenkwam!! De tering.. petje af voor Q-dance!:respect::! Top feest!(L)
Melra
Dit feest was in 1 woord: Geweldig! De muziek was top, de locatie was top en ik heb nog nooit zo'n mooie aankleding gezien van een feest! (Alleen wel een beetje slecht dat de kluisjes al rond 00.45 waren uitverkocht, maar als het niet zo'n kut weer was had ik niet eens een jas meegenomen.Dus dat compenseert weer:P)
echt een te vet feestje was dit (L) helemaal super!!
Ze zeggen wel eens, stoppen op je hoogtepunt? dan moet ik nu stoppen met feestjes pakken! GE-WEL-DIG
Michael 070#
echt creme de la creme!!! Qlubtempo parade:lief: en in de vip setje van Luna :respect:
Micz
Heel mooi feestje!! :D
Mijn Sleutel :jaja:
Dit feest krijgt van mij een Geweldig ! :respect: , Wat een dikke locatie zeg !, hou normaal nooit van hardcore , maar laatste uur was dolle boel !8) tot over 10 jaar :bye:
Mike_4129
mooi feessie
Mir I Am
Q-dance always #1!! Fucking gruwelijk feest!
Miran...!!!
Wat was dit geweldig. :woop: Bedankt Q-dance.!
Miss Mieske
ik baalde als een stekker dat ik aan het werk was, maar toch af en toe een dansje gemaakt!
Miss Tails
Had er veel meer van verwacht, die top 25 bleef ook live verbazingwekkend slecht, is dit nou wat hs groot heeft gemaakt? Verder erg warm en te veel mensen out zien gaan. Voor Claudia wel een dikke kus met jou was het gezellig op het vip deck!!!!
In 1 woord: GE-WEL-DIG feestje!!!
Wat een super bruut feest zeg!!!!decor was geweldig,geluid was zeker goed,en wat een top sfeertje!!! mense bedankt
Molz
Eerste keer arena, laatste keer arena! :) Muzikaal zeer teleurstellend en die hele top-25 sloeg natuurlijk nergens op! :S
Mr Mo
Qlubtempo Qlubtempo Qlubtempo Qlubtempo BRILJANT
Wat een feest zeg! Sfeertje was top gezellig was t zeker! Donkey rollers _O_
MVDL89
Super dik feest, dik geluid en die aankleding:respect: Alleen een moest je een marathon lopen om een keer naar de wc te gaan maar verder :respect:
Wat een heerlijk feestje.. En het decor was geweldig !!
Nappa
Qlubtempo _O_ heerlijk vermaakt, de sfeer was erg goed! gezelligheid in de arena (L)
pfffff wat een feest. Zwaar los. Dikke 9 !
Nickiy
Achteraf gezien was dit het mooiste feest van 2010, Alles klopte de Oldstyle Outburst de Early Hardstyle, daarna lkkr :vaag: De sfeer die er hing en de decoratie waren bijzonder!
Mijn dikste feest ooit! heerlijk om die stage van Qlimax 2008 weer te mogen zien!!!
Nicoo!
wat een ruimte, wat een show, wat een heeeerlijk feest! :D
Niki...
Top 25 was geweldig! Maar wat een mensen daar binnen en wat een hitte :S
NIPSEN 010 :banana:
Toen we aankwamen had ik er niet veel vertrouwen in. Irritante mensen en alles was kut met zoeken, toen je er eenmaal in zat was het lekker te doen! Top 25 beter dan verwacht. Was een lekker feestje! Q-Dance:respect: Lichtshow(Y)
No Mercy Zwolle
was een super feest met veel gezellige mensen petje af voor q-dance
Noelie ^^
Ik heb me goed vermaakt :woop: Dus geweldig!!
Nolz
Wat een aankleding zeg :kwijl: Heerlijk feest (L)
nootje.nl
in 1 woord...BRUUT...niks geen rotzooi onderling...100%hollandse hartstyle....heeeeeeeerlijk:bounce:
NOW-N
Kan het nog dikker?
Nrg^
Wat Geweldig weer, Super Super Super Show. Weer Genoten!
NW_DJW
Top Sfeertje, Briljant Feest for sure :respect:
Ik vond de aankleding een beetje chaotisch, maar wel een super gezellige avond gehad met alle bekenden! Thanks guys! Jammer genoeg niet tot eind gebleven :'(
o:)Cor­ientje­h(L)
het geluid was zeer slecht de kluisjeh ware om 12 uur al uit verkocht, veel te weinig kluisjes. het was wel mooi op gemaakt maar daar blijf het ok bij (N)
de qlubtempo parade :woop: er werd de hele nacht lekker gedraait ....geen rijen aan de bar .. veel lekkere dames .. :bier:
Ik begon een vraagteken achter Q-dance te zetten maar na dit fantastische feest zet ik er een aantal uitroep tekens achter. Wat een show! :lief: & het decor was grandioos :respect:
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Mitchell
Goed vermaakt, geluid was wat minder, drank was fucking duur....sloeg nergens op:S heb ook niks uitgegeven daar.....dat masker.. zucht....verzin eens wat nieuws;) afsluiter was bagger! vond het een vet feest...maar wat ervoor betaald moest woorden, vond ik het bagger....voor zoveel geld had ik mee verwacht!
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Timmeh
Prima vermaakt, jammer van het hoge Qlimax gehalte weer, dat masker mag nu ook wel weer een keer weg. Last but not least; waardeloos hoge prijzen voor de consumties!
Ouwedibbus
Brilliant jubileumfeessie! Wat een heerlijke nacht heb ik er toch weer gehad zeg :D
Paddo1985
Dit feest was zeker de moeite waard.....!!!
Party Geert
Geweldige aankleding mooi feestje alleen de early was niet goed voor de sfeer in het begin laatste uurtje de hardcore was lekker knalleen alleen jammer van het geluid daar maar al met al een fijn e party geweest
Party Sannie
Echt een heerlijk feest :D! Q-dance bedankt!
partyboy_­dieren
zo zo zo wat een nacht denk nu al beste feest van jaar voor mij :D:D petje af:respect:
Paul1110
Geweldige party:D
Peppulle
Kan je niet meer geven dan een geweldig? Perfect!
peurple
heb me goed vermaakt :woop:
Pimm'
Q-dance :respect: Beste indoor feestje voor mij tot nu toe, was gewoon de hele avond genieten (L)
PinDa Swaffel j0u
Het was onwijs vet muziek was super :D en de aankleding was echt prachtig. Maar 1 ding wat een warmte was het daar niet normaal :S d8t dat ik in een oven stond tehakke:S
Piotr59
Best Indoor ever ! Especially the top 25 & Donkey Rollers vs Deepack _O_ . Nice crowd, nice music, nice party, very nice show....TOP !
Plantje
Top nacht gehad!
Pop-up
Beste feest tot nu toe! Lekker gevarieerd, goed geluid, dikste show ooit 8) Alleen jammer dat het reuzenrad al om 4 uur sloot en natuurlijk altijd diezelfde hardcore set op het laatst.
Topfeest....Qlubtempo... alles wat je moest horen wel gehoord, lekker tempo..
Purson
(l)
Q Mike
Was echt Geweldig met de hoodletter G.. Heerlijk geluid, prachtig mooi decor, dikke sets.. Qlubtempo :respect: Alpha Twins & Deepack :kwijl: Al met al, één van de betere feestjes :yes:
Q-Bassie
Wat een show! Qlubtempo echt het hoogtepunt! daarna flink ingekakt door die warmte
Geweldig feestje! Podium in het midden +1, Brennan Heart :woop: TOP 25 HEERLIJK! :kwijl:
echt het ziekste feest ooit geweldig gewoon
QLUBTEMPO
Was boven verwachting goed zeg! :respect: Echt uitstekend vermaakt! :D Minpunten; die Arena kaart en de drankprijzen! :| Maar voor de rest, geniaal feestje! :lief:
Qnalluh
super vermaakt! johny, volgende keer wel bij ons blijvewn hè :D
Qoenraad
GE-WEL-DIG .. helemaal top!! Q-dance bedankt!! :respect:
QQ
10 jaar Q-dance is geweldig gevierd! Aankleding, decor en geluid was top! Q-dance bedankt voor de afgelopen 10 jaar knallen, en op naar de volgende 10!
Queen off bass
Vanaf binnenkomst gelijk in de sfeer, super aankleding. Een geweldig (verjaardags)feest om nooit te vertgeten!!! :D
Quincyy
MOOISTE FEEST OOIT(L)!!
Mijn god WAT een feest! Q-dance heeft zichzelf dik overtroffen! QT :respect: Alpha twins SUPER set!....wil terug :(
R!ch@rd
Gruwelijk feest, geweldig decor, heerlijke sfeer!!!! Nog 10 jaar.....!!
lekker hoor!!
R_terror_G
Super feestje ook super aankleding echt grauwelijk alleen mog wel wat langer hardcore
Ral v
Andre hazes was top vanavond!!!
Rammi
GEWELDIG FEEST!!:D:D
Raverchick
A bit a sucky start with no Tents for standing under while in the line to come in :( but after that i had an amazing time there meet alot of new nice people but also sweet people that i always meet at those parties :D :cheer: no i think i will keep myself awake till the football tonight.. a perfect weekend :D
Razende Raapie™
Wat een top FEEST (y) nu :rot:
Remcolano
super aankleding, super gezellig...super HArdstyless!! Lekker lopen knallen, in een wel iets wat warme zaal ;) maar dat kon de pret nie bederven! het laatste uur wel....erg jammer dat t zachter ging... ik verheugde me op dat laatste uur :(
René Foxman
Wat was dit een GENIAAL feest zeg! (L) Nu al het beste feest van het jaar! :respect:
rgjfddf
was leuk maar had er wel wat meer van verwacht, mistte ook de wk stukjes
rich'
sow hey wat een dik feest!!! te vet gewoon :respect:
Rik K.
Bizar goed!:K
Riksen
goed naar me zin gehad :D!
RikxD
Geweldige avond, alleen jammer dat de periode 2005-2008 nauwelijks aan bod kwam :/
gruwlijk feestje in de ArenA:K.. moest alleen de bass wel ff opzoeken:P en gratis sauna!! ALPHA²:respect:
Robvanbeers
Prima vermaakt! Show was ik, DJs draaiden top.. Bakjes water beetje apart, maar ach.. ! Mooi feestje.
Roed/­Wit-Mestreech
Geweldig feest gehad!! Minder was de lange heenreis van 4 en half uur en het moeten betalen met die pasjes erg onhandig en duur was het ook goede sets nice show!
Wat een feest :D Veruit het beste feest nog van dit jaar :respect:
roos_84
HULDE :D wat een FEEST :cheer:
Ross Fader
Alles helemaal geweldig, erg genoten van dit welverdiende feest als trouwe bezoeker :D Qlubtempo, Partylab & vooral...Activator (L)
Rossum
De feestfabriek was the bomb! Wat een show, wat een gezellige mensen!
Roykee..
Arena :/..
rroppin
zo knetterleip dat ik de hele nacht door hem heb gespaced op het reuzenrad. EEN REUZENRAD in de arena?????!! wat ziek
Rupen
Wat een geweldig mooi feest was t weer zeg!! Top Q dance!!!!! Een Waardig jubileumfeest.
Ruud Awakening
Mondello (L)
Locatie was gewoon heel kut, geluid dramatisch en ArenA cards zuigen.. Feestje zelf was super!
Sander Pouwelse
kluisjs en wc's waren minder georganiseerd, voor de rest echt super feest! aankleding en geluid waren geweldig! lag er alleen iets te veel bovenop dat het een playbackshow was...
Sandert_
Zo hoort een 10-jarig jubileum gevierd te worden!:respect: Damn wat een geweldige verjaardag heb ik hier gehad! :D De show, aankleding & natuurlijk het heerlijke sfeertje maakte mijn nacht compleet!:yes: Q-dance!(L)
Sanne
De Qlubtempo Parade was echt GEWELDIG! (L)
SCHUFKE
vet
SDL
Lekker heftig zweterig feestje... Oldstyle & Qlubtempo ftw! Top 25 was ook nice :yes:
Sender­bomban­der
Tja.. gewoon top :)! Lekkere setjes.. Mooie aankleding.. Reuzenrad.. Qlimax 2008 frame.. de hele indeling.. geweldig! :D
Sendie<3
Zo Geweldig mooi Feestje(L):respect:!
Sennos
Zeker mooi feestje en me goed vermaakt, enige en toch wel vond ik grote minpunt, dat klote eind naar de wc's :S gvd 3 kwartier bezig voordat je op de wc zat.. verder top feestje!
Shampoo
Niet mijn muziek, wel erg na me zin gehad ! :)
Sharon!!!­75 :D
Wauw wat een geweldig feest was het zeg :P wat een sfeer hing er:D en de sauna vergeten we dan maar fff ;)
Siemen'
Wat een topfeest! het was net een game waar ik in liep :rot:
Silvain
Duidelijk: Derb de grote held!
Simon....
Top feest weer!
Sinnerbabe ©®
Wat een topper. Begin was beetje moeizaam qua geluid en continu lopende mensen, maar later beukte het er lekker op los. Heerlijk al die oude klappers. Beetje jammer dat de 25 beste ALLERTIJDEN alleen platen van de laatste jaren waren.
SjefQe
Q-Dance blijft de beste(Y) the prophet - Top 25 Helemaal geweldig:respect:
Sjoowie_NL
TOP(L)
Q-Dance Gefeliciteerd! :respect: Vond het een vet feest, maar had toch meer knallers uit de oude doos verwacht en vond de sfeer tussen feestgangers onderling een beetje tam. Verder prima vermaakt :)
Spingrid
Dit was echt een topper!!!! Mensen, aankleding en natuurlijk muziek was geweldig! Ik hoop dat we geen 10 jaar moeten wachten op een volgende editie....
spoos :banana:
:respect: voor de djs!! WAT EEN SETJES :respect::bounce: 1e vette plaat naar de andere :cheer::respect: super aankleding en een GEWELDIGE show!! alleen veel en VEELS te warm:S kutzooi met de trein op de heenreis... en kluisjes uitverkocht??? :S:looser:
SQooby-Doo
:respect:...Goeije Genade Zeg !!! Wat Was Dat Een Super Vet Verjaardags Feestje Van Q !! Van Begin Tot Het Einde 1000% Top !! Alleen Jammer Van Mc.Dv8,Maa Snel Beter Word !! Hoogtepunt Van De Avond : Deepack & The Donkeys Live...:respect:...Ik Zeg : Veel Vaker Doen !! Echt Beste Live Act In Nederland Tot Nou Toe !!!
Srsani
Nu weet ik het zeker, ik ben verliefd op q-dance. Wat een topfeest!
Staaffie
dik dik feestje zeg, prima vermaakt!!!!!!
Stars*
Wat een mega feest :respect: Geweldige sfeer :D :lief:
Stefan (JS)
Wat een aankleding zeg!! En echt een superfeestje,heb me heerlijk vermaakt!
StefanDH
Top Feest!!
Stefanoviic
Wat een ellendige binnenkomst, door die tyfusregen was ik half doorweekt, een half uur later en fucking chaggie!! mjaa daarna werd het toch wel vetjes :D mooie aankleding maar die stage in het midden enzo trok me niet zo... al met al een lekker feest maar niet geweldig (voor mij)
Stepha­niehel­enaDJ
lekker lekker lekker :D .. moest werken als flugelmeisje maar gewoon lekker losgegaan met me flugeldoosjes! :bounce: heerlijk!
Steve.
was leuk feestje :) Q-dance :respect: , maar wat een BADGASTEN liepen er rond, je komt om te feesten, niet om te doen of je mooi bent :no:
steven-eg [Go-focking-wildddd]
super, super verjaardag van Q-dance gehad. wat een ongelovelijk mooi decor, en waar wij stonden stond de bass op Q-base niveau, loei en loei hard en dat in de arena :D , sfeer was ook boven normaal (Y) _O_
stickstof
beste Qdance indoor feest dat ik ooit heb meegemaakt, petje af Qdance! schitterende decoratie, heerlijke setjes!:respect:
Strikkaa
Heeeerlijk! was gewoonweg genieten .. de minpuntjes van hitte, Arena kaart en waterbakjes vielen in het nix bij de pluspunten! TOP :respect:
Stuk Vreten - Raving Religion
we hebben genoten
WAT WAS DIT GEWELDIG!!! Flink los gegaan in me doktersjas op de brug en podium! Ontzettend gezellig met alles en iedereen! Q-Dance jullie zijn geweldig! (y)
Vond het wat tegenvallen.. weinig speciaal, ze hadden veel meer van het 10 jarig bestaan kunnen maken vond ik. Erg gezellig gehad, jammer van de hitte. Lichtshow was wel geniaal! (L)
Wat een geweldig feest was dit, Aankleding was sprakeloos, De muziek was super !!. Conclusie: GEWELDIG!!!!!! :cheer:(L)
T i n k á a
Het was geweldig, aankleding, geluid, sfeer, muziek! Helemaal losgegaan! zoals onze shirtjes beschreven; Old School, New School, Q-School Rules!
Ta*Tja*Na
Wat zag het er weer mooi uit zeg! Heb me vermaakt maar was het na een tijdje wel zat. Steeds dezelfde hardstyle deuntjes, top 25 was saai en veel te warm daarbinnen. Ook het tekort aan kluisjes was geen goede zet van Q-dance. Heb de hele avond met me tas moeten hakken, jammer!:S Verder was de sfeer top en de mensen erg gezellig!:D
Tazza
Mijn eerste hardstye feestje, maar hou toch meer van de hardcore.:yes: Je weet van te voren als je naar zo'n feest gaat dat er hardstyle word gedraaid, maar van mij had die eindshow wel iets langer mogen duren hoor.(A) Verder heb ik me toppie vermaakt! Mooie aankleding, en goed geluid!
TB
Een grote show echt een hele dikke pluim, maar kom 20 euro voor parkeren is echt te belachelijk en de drankprijzen ook weer omhoog... was wel heel gezellig en sfeertje :respect:
TechnoToi
Hulde voor Q-dance op naar de volgende 10 jaar:respect:
Terminal
Aardig wat kippenvelmomenten. Q-dance :respect:
Tha!
Misschien wel het beste Q-dance feest sinds jaren.. jezus wat vet! (l)
The KLIT Commander
Alles klopte tot in de puntjes, het thema heel erg gaaf uitgewerkt wat een tijd moet daarin hebben gezeten kwam de sfeer echt ten goede al die verrassende dingen :respect: Qlubtempo!! (L)
top feestje mooie decoratie en wat een sfeer :D
The Rhythm Division
Gruwelijk Fantastisch!!! Coach Frenk weer back in Business (y) Aankleding VET alleen de bakjes water waren kansloos. Vrienden voor jullie een DIKKE Hulde :respect:
The-Real
Zag er mooi uit, mooier als met Sensation! alleen die V.I.P piramide vind k jammer, de dj's niet echt kunnen zien ofzo!
TiFoSo
JEZUS WAT EEN PARTYY!! Dit overtreft echt alles!! Wat heb ik me de hele nacht verschrikkelijk hard vermaakt!! Ongelooflijk dit is echt in alle opzichten het beste feest ooit voor mij!! En petje af voor de aankleding :respect: :respect: Q-DANCE BEDANKT! (l) (l)
Timmert
Super feest! Decor/show/geluid.. Q-dance:respect:
Timmie_Z
Zo massaal maar ow zo gezellige sfeer! _0_
Timmiee
wat een feest!:kwijl: Q heeft al mijn verwachtingen overtroffen:respect: alles klopte:yes: alleen jammer dat ze niet geleerd hebben van de drukte voor de wc's bij qlimax.. neem een voorbeeld aan hoe dat met hard bass wordt geregeld;)
Timmitty
Geweldig feest !! Veel vette sets gehoord! Top 25 was wel leuk idee.. maar er moesten meer early platen in! Geweldige sfeer! mooie feestfabriek :respect:
Timmyk­nocker­!­
Wat een geniaal feest! (L) De aankleding/lichtschows waren van hoge klasse, ik kon me ogen niet geloven :) Ik had veel verwachtingen van dit feest, maar dat heeft Q-Dance zeker waargemaakt! :jaja: Zany & Donkey Rollers :respect:
Tinuss^
Was echt een super feestje brennan heart draaide ziek goed!
TobseK91
wat een topfeest. Qlubtempo Parade (L) respect Q-Dance :respect:
Tom R
Mega Lompe B-day Crash.. Donkey Rollers :respect: En wat een Aankleding!!
Tomba!
Anders dan andere feesten... wel heel gruwelijk! Top 25 was vet :D AsympTOOT!
Tommie S
Geweldig vermaakt! Wat een aankleding van de ArenA:respect: Setjes waren niet zoooo heel erg bijzonder.. Geweldig naar mn zin gehad ! Decor,Sfeer,Show ik zeg Q-dance Respect!(Y)
Tommy.
Show + aankleding geweldig!! alleen half uur in de stromende regen gestaan om binnen te komen en die arena chipcarts wat een belachelijk iets zo onhandig maar verder het eten ( de rimlapjes) waren geniaal
Ton30071989
Fijn feestje :yes:
TrAceR
de avond begon een beetje met tegenslag:S,dus waren vrij laat binnen. maar zat er vrij snel in :D dus heerlijk gefeest, was top dus :D :RESPECT: q dance
tuinterror
Was een heelijk feesie lekker uit me dak gegaan super sweer :respect:Qlubtempo:respect: Daniele Mondello:respect: jammer dat het geluid zachter was bij de hardcore maar toen ook heerlijk door kunnen stampen tot het eind :rot: was echt super:respect:
Wat supervet!!! De vipsessies waren fenomenaal!!!
un1ty
Heer-lijk!
Vin's
AMAZING PARTY ! _O_ One of the best party ever ! Sets, show, decorations, friends, decks .... (l) Was GREAT !
Vincee.
Wat een bijzonder feest was dit zeg:respect: kwam de ArenA binnen lopen met kippenvel(l) wat een aankleding had de Amsterdam ArenA(l) geluid, show en de sfeer :respect: alleen maar gezellige mensen gezien.. de openingsshow om 23:00 met de Qlubtempo parade was te gruwelijk(L)top25 ,partycrew en partylab was genieten.. Dit feest valt niet meer te overtreffen voor mij. Q-DANCE:respect:
Vinn'r
Wat was dit vet he! :respect:Q-dance!:respect:
Vipzz
Wat een vette show... Van begin tot het einde helemaal top... Geluid mocht wel iets harder... Mja het is nou eenmaal niet de HMH...
Wallie073
Wooo wa een feest gek! Eerste 10 minuten rond moeten kijken, om een beetje aan het 'pretpark' gewent te raken, meteeen vol geknald heel de avond lang... Echt ziekste feestje waar ik tot nu toe ben geweest! Laatste uurtje Hardcore gruuuuweelijk!!:respect:
What Goes Around Comes Around
beste feessie van dit jaar (ben bang dat dat ook zo gaat blijven) gruwelijk genoten (L)
Wiebski
Gruwlijk vermaakt!
Wiljan88
Na een zeer succesvolle heenreis van maarliefst 5 uur toch nog om 02.30 uur aangekomen in de feestfabriek! Kon me ogen niet geloven toen ik binnen kwam, wat een inrichting en aankleding! Min- punten: Geluid was wel matig maar dat kun je verwachten in de ArenA, verschrikkelijk die klote 'drank'pasjes en de toiletten waren behoorlijk ver lopen! Over t algemeen een heerlijk feestje en veel plezier gehad!!
Heel anders dan mijn verwachtingen, toch geweldig feest ! (Y) (Y)
Willewijntje
Jezus wat een nacht (L). Super gezellig, wat een sfeer! Heerlijk werd er gedraaid. Vond de top 25 wel vaag maar goed, wel lekker los gegaan :)
wat een feest!!!!!!! dak van de arena eraf geknald..
Wubbo!
GEWELDIG vooral toen ik om 6:10 in een keer Goodmorning Boys and Girls hoorde:P
X-Qlusive K
helaas vroeg op de avond hotelovernachting op kosten van justitie gekregen :) maar het was leuk zolang ik er was! balen dat ik het heb gemist..
X-RAY
geweldig! echt een misser als je niet gegaan ben!
x.Manonn
Geweldige avond/nacht echt topp!!!!!!!!! :D:respect:
Ik zeg: fakkkkinnn gruwelijk! alleen die warmte, maar gelukkig had ik me bikini topje eronder aan=)!
Q-dance(Y)(L):respect: helemaal top
Yolo Piloot
Qlubtempo Parade (L) Zany & Deepack _o_ Was helaas een grote chaos in de arena, WC's waren erg slecht geregeld, en het was vreselijk benauwd. Jammer dat de vermoeidheid zo vroeg toe sloeg :( Leuk feestje verder
Yuri's Revenge
de sfeer maakte veel minpunten goed !
zeker niet een van de beste qdance feesten, die chipkaartjes en bekertjes water waren kut! en er waren niet genoeg kluisjes+water. ondanks dat heb ik wel een leuke avond gehad! :cheer:
Zen Master D [Tec-9]
Leipe opbouw en dat reuzenrad:lol: skyboxie was helemaal top:D maar wel heel veel kijk mij is mooi zijn mense gezien op ht feest zelf:S alleen iets te lang hardstyle gedraaid....voorde rest goed vermaakt:)
Zwaardski
Prachtitig feest, blij dat net als bij Sensation meer aandacht was voor muziek en lichtshow i.p.v. het vertellen van een verhaal. De opkomst met die taarten was prachtig (kreeg het Dance Parade gevoel). Publiek was super relaxed. Alleen maar gezellige lui ontmoet. Petje af Q-Dance!
}*deesz*{
net thuis, echt weer flink geknald hier:d... goei feestje
~*­Drifted*­~ /­ Tzar /­ Mindblowerz
Zeker bruut feesje,en zoals enigste min punt was dat het te heet binne was net een wandelende regenval.. ;)
de bass stond te zacht maar verder was het helemaal super!!
~sher~
qlubtempo was voor mij het gaafste (L) prophet met 25 (N) vip achter was ik 3 x geweest maar niets bijzonders, in de zaal was het geweldig! het was erg warm maar daar konde we niets aan doen, heb erg genoten :D
²³fren­chcore­d²³
vette sets, geweldige sfeer, bruut aangekleed,haha Ciske de rat en andre Hazes :kicks ass
· [ro]bin ·
Aankleding :respect: Qlubtempo :respect: lekker sfeertje ook, de eindshow viel tegen, probeer hardcore vooral niet commercieel te maken aub. hardstyle begon na een paar uur ook wel te vervelen, klink allemaal zo hetzelfde :( maar zeker geen slecht feest
ÐebOrahh*­:bounce:
Wauwww:K

Line-up De Q-dance Feestfabriek

1Oldstyle Outburst
hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
2Qlubtempo Parade
🇮🇹 hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
techno, hardstyle
hardcore, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
· MC hardstyle
3Top 25 Aller Tijden
hardcore, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
4Party Crew
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
🇮🇹 hardstyle
hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
5Party Lab
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
6De Eindshow
hardstyle
🇮🇹 hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
7Italiaanse Vip
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
8Vip Studio Sessies
hardstyle
techno, hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
9Vip Das Bierfest
🇩🇪 trance
🇩🇪 trance, hardstyle
🇩🇪 house, hardstyle
🇩🇪 techno, trance

Nieuws

Voor de Partyflockers wil Q-dance iets speciaals doen, daarom zal Partyflock in samenwerking met Q-dance een VIPdeck voor de Q-dance Feestfabriek weggeven voor 10 personen! De voorwaarden zijn simpel; registreer je in onze actie-sectie en je dingt mee naar één van de 5x2 VIP treatments. 139
Al tien jaar lang voorziet Q-dance de liefhebbers van de hardere stijlen in de dancemuziek van kwalitatief hoogstaande feesten. De een beter dan de ander. Dan binnen, dan weer buiten, soms wat kleiner, vaak supergroot, maar altijd gezellig. Met 300+ feesten en meer dan anderhalf miljoen bezoekers, ziet Q-dance zich als een echte feestfabriek. Vandaar ook de naam van het tienjarig jubileum: 'de Q-dance Feestfabriek'. Q-dance geeft de bezoeker na tien jaar voor het eerst een kijkje in haar gekke partykeuken. 145
10 Years of Q-dance
18 maart 2010
https://dump.partyflock.nl/4214/PF teaser.png 173

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het hoe was de feestfabriek topic f:hard165
(gesloten) 10jarig jubileum Q-dance in Amsterdam ArenA f:hard1661
TK: (gesloten) 2 VIP kaartjes Feestfabriek €50,- voor 2 tickets tickets4
GZ: (gesloten) Ik zoek 1 kaartje voor de feestfabriek tickets6
TK: (gesloten) 2 kaarten Feestfabriek tickets3
GZ: (gesloten) Ik wil mijn vriendinnen verassen met Feestfabriek! tickets18
TK: 1x VIP De Q-dance Feestfabriek Amsterdam Arena Vanavond tickets10
GZ: Kaartje Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) Q-Dance feestfabriek 1 kaart te koop tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje voor de feestfabriek amsterdam arena tickets11
TK: (gesloten) Q-dance Feestfabriek // 10 Years Q-Dance tickets3
TK: 1 Q Dance Feestfabriek kaartje (Harderwijk) tickets2
TK: 2 Tickets Feestfabriek tickets2
TK: 2 VIP kaartjes 10 jaar Q-Dance Feestfabriek tickets3
GZ: (gesloten) Kaartje feestfabriek tickets2
TK: (gesloten) Feestfabriek tickets7
TK: (gesloten) Kaartjes feestfabriek te koop 2 voor 60eu tickets6
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-dance Feestfabriek 40 euro tickets1
TK: (gesloten) 2 kaarten voor de feestfabriek tickets8
TK: 2 kaartjes feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) VIP Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: Ticket 10 years of Q-dance te koop! tickets1
TK: Kaartjes feestfabriek te koop 2 voor 60eu tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-Dance Feestfabriek tickets6
TK: (gesloten) Feestfabriekjeee!:d tickets26
TK: (gesloten) 1 kaartje feestfabriek 35 euro tickets3
TK: (gesloten) 2x VIP (E-ticket) Q-dance Feestfabriek 200€ tickets11
TK: 2 kaarten Q-dance feestfabriek 10-07-2010 tickets8
TK: (gesloten) 2 kaartjes voor de feestfabriek / 10 years of q-dance tickets5
TK: 2 Kaarten feestfabriek samen €80 tickets8
TK: (gesloten) 4 kaarten Q-dance Feestfabriek tickets12
TK: (gesloten) 1 kaartje Q dance Feestfabriek te koop (30eu) tickets1
TK: (gesloten) LAST MINUTE 2 E-tickets Q-dance Feestfabriek for the price of one! tickets2
TK: 2 Kaartjes Q-dance Feestfabriek tickets1
GZ: Ticket feestfabriek tickets2
TK: Q dance feestfabriek tickets10
GZ: 2 Kaartjes feestfabriek tickets7
TK: Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 1 ticket feestfabriek tickets17
TK: Q-dance feestfabriek kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 vip ticket Q dance feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje De Feestfabriek 10 years Q-dance tickets6
TK: (gesloten) Kaartje de Q -dance Feestfabriek 50 euro tickets8
TK: Q-dance Feestfabriek VIP tickets10
TK: 1 Kaart voor De Feestfabriek tickets8
TK: Kaartje Feestfabriek 30 euro tickets7
TK: 1 kaartje Q-dance Feestfabriek tickets7
TK: 1 Kaartje Feestfabriek !!! tickets14
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-dance Feestfabriek tickets10
TK: (gesloten) Q-dance Feestfabriek 35 Euro tickets7
GZ: (gesloten) 1 VIP Kaartje Feestfabriek 120 Euro tickets4
GZ: (gesloten) 1-3 Kaartje(s ) voor de Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1x VIP Kaartje Feestfabriek 120 Euro tickets1
GZ: (gesloten) 1 VIP kaartje Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 2 x VIP kaarten voor Feestfabriek samen 120 euro tickets3
TK: 1 Kaartje te koop Q-dance Feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) Q-dance feestfabriek 2 tickets (10 jaar q-dance) tickets21
TK: (gesloten) Ticket Q-Dance FeestFabriek tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-dance feestfabriek! tickets6
GZ: Vip kaartje 10yr Q-dance tickets3
GZ: (gesloten) 1x VIP kaartje voor de Q-Dance Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 2 kaarten Qdance feestfabriek 10 jarige bestaan tickets15
TK: 1 kaartje feestfabriek tickets5
TK: (gesloten) 4 kaartjes voor 10 years of q-dance in de arena tickets10
TK: 2 kaartjes Q dance feestfabrief EUR 45 tickets10
TK: (gesloten) 2 Vip kaarten voor de Q-dance Feestfabriek 10-7 tickets2
TK: (gesloten) 1 VIP-kaartje Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje q-dance feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 1 x ticket Q-dance Feestfabriek 10 juli 2010 tickets1
TK: (gesloten) 2 Kaartjes Q-Dance feestfabriek tickets10
TK: (gesloten) 2 kaarten voor de feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 2 kaarten 10 years of Q-dance tickets2
GZ: (gesloten) 1x VIP ticket Q-Dance Feestfabriek tickets2
TK: (gesloten) 2 kaartjes voor feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) 2 normale Tickets Q-Dance Feestfabriek tickets4
TK: Kaartje Q-dance Feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) Kaartje De Feestfabriek van Q Dance in de ArenA [35 euro] tickets19
TK: Feestfabriek 40 euro tickets11
TK: (gesloten) 10 years of q-dance de feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) VIP tickets De feestfabriek tickets41

12708 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Ik kom zo vaak langs ArenA en dan denk ik aan die goeie oude tijd. xD

(L)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Spacekippie op zaterdag 29 januari 2011 om 18:28:
Ik kom zo vaak langs ArenA en dan denk ik aan die goeie oude tijd


Ik ook, Sensation Black...
Waarschuw beheerder
ik had de dvd besteld die had ik al in dec binnen .
Nu krijg ik vandaag een envelope binnen en daaarin zit weer de cd van de top 25 in..

weet iemand waarom dit is?!
Waarschuw beheerder
Ja hier hetzelfde :) Heb de cd top25 nog een keer toegestuurd gekregen..
Waarschuw beheerder
Hier de same, heb geen idee waarom maar een gratis cadeautje is nooit weg :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Biith(k) op woensdag 9 februari 2011 om 17:14:
weet iemand waarom dit is?!


hier t zelfde.......t kunnen 3 dingen zijn denk ik.........

1 het is een foutje...
2 ze denken dat je bij de digipack geen top 25 cd heb gekregen
3 ipv de gratis dvd krijgen we nu de cd gratis:S
Waarschuw beheerder
donateur
Deze cd is inderdaad nageleverd aan klanten die een exemplaar van de eerste persing van de feestfabriek hebben ontvangen.

De meeste cd’s van deze persing waren te langzaam opgenomen. Vandaar dat iedereen een nieuw exemplaar toegestuurd krijgt

die wel in de juiste snelheid afspeelt.



Met vriendelijke groet,



Customer Service

QDance
Waarschuw beheerder
Aaah oke :)
Jaaa klopt ik vond de cd van de top 25 al heeel langzaam :)

achjaa 1 voor in de auto :P en de andere voor thuis haha (y)
Waarschuw beheerder
zijn er meer mensen die hun dvd nog neit binnen hebben? niet de digipack maar die ene die wel gewoon helemaal gratis was?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQenzie op woensdag 16 februari 2011 om 18:40:
zijn er meer mensen die hun dvd nog neit binnen hebben? niet de digipack maar die ene die wel gewoon helemaal gratis was?


Wij hebben ook nog niets ontvangen :-/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Allereerst wil ik je nogmaals bedanken om voordat er ook maar iets bekend was een kaartje gekocht te hebben voor de Q-dance Feestfabriek. Het vertrouwen dat je in Q-dance hebt gehad stellen wij zeer op prijs, wij hopen dat wij dit niet beschaamd hebben en dat jij een prachtig feest hebt gehad met je vrienden.



Als dank voor dat vertrouwen hebben wij je eerder een DVD toegezegd, welke maar niet verstuurd wordt.. Heel vervelend, vinden wijook. Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA :)



Alles leuk en aardig, maar je zo lang laten wachten ondanks onze belofte van eind januari is niet onze stijl. Wij willen je graag een extraatje aanbieden, namelijk 5 credits op download winkel Dance Tunes,hiermee kun je een paar tracks gratis downloaden.




Groeten, Ibo

Q-dance

______________



Ibo Örgüt

Manager



Q-dance BV

De Entree 300, 1101 EE Amsterdam



Twitter: @IboOrgut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.J82 op maandag 21 februari 2011 om 20:07:
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA


bij mij precies hetzelfde en nog steeds niet binnen ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.J82 op maandag 21 februari 2011 om 20:07:
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA


Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena:o:lol:
Dit feest was in Juli vorig jaar:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ook eindelijk de dvd sinds vandaag binnen, super vet:D zo'n party mogen ze best nog eens geven :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 25 februari 2011 om 08:01:
Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena
Dit feest was in Juli vorig jaar


Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zaterdag 26 februari 2011 om 13:50:
Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.


Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.
Ieder ze eigen mening natuurlijk maar het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.


Ik vond het er echt geen reet aan, ik had het ook liever anders gezien. De dvd vind ik ook erg saai en veel te donker, daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt en nog heeft niet iedereen wat die besteld heeft. Redelijk slecht.

Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.


ID&T niet hoor. De Q feesten vind ik idd elk jaar minder worden op Q-base na. Line-ups zijn nooit verrassend en de shows worden met het jaar minder.

Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..


Dat mag...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 27 februari 2011 om 17:24:
daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt


Heb hem net voor het eerst (en laatst) gezien en ik snap wel waarom. Opnames zijn compleet mislukt, erg jammer, de cameramensen zullen zich wel een ongeluk geschrokken zijn de volgende dag. Ze zullen wel een tijd bezig zijn geweest met filters eroverheen gooien enzo, maar het blijft lelijk. Inderdaad te donker, asgrauwe beelden en de kleur oranje lijkt op knalroze. Jammer, maar het was wel een van de beste feesten waar ik ben geweest :P
Waarschuw beheerder
Jezus dit was me toch ook een geweldig feest!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Holtkamp op woensdag 11 mei 2011 om 22:52:
Jezus dit was me toch ook een geweldig feest! :D


Q-Dance :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 27 februari 2011 om 17:24:
en de shows worden met het jaar minder.


Dan heb jij zeker met je ogen dicht gestaan @ Defqon ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jroennn!;) op maandag 12 september 2011 om 18:42:
Dan heb jij zeker met je ogen dicht gestaan @ Defqon


haha gast je doelt zeker op defqon 2011? dat was een dikke show ja, maar kijk wanneer hij die reactie plaatste :P, in februari (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JOOST 91 op donderdag 22 september 2011 om 14:09:
maar kijk wanneer hij die reactie plaatste , in februari


hahah oeeps! :9
Waarschuw beheerder
-2
ik vind het dus mooi kut dat ik dit heb gemist he.
hoorde er zoveel over niet nurmaal .

dus q-dance gaste doe er nog 1 aub(A) heb er wel 200 eu voor over.
 
Waarschuw beheerder
+2
iemand mijn telefoon gevonden ?
Waarschuw beheerder
nog bijna 4 jaartjes wachten dan kunnen we weer :D
Waarschuw beheerder
+1
Edit: 3 jaartjes.. of een hele dikke 2 en half :lol: