Partyflock
 
here
De Q-dance Feestfabriek
georganiseerd door Site

Amsterdam ArenA (binnen) op de kaart Site
Arena Boulevard 1
Amsterdam
Nederland🇳🇱

Tickets & prijzen De Q-dance Feestfabriek

Voorverkoop:€ 60,-
VIP:€ 100,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 02:45 met 40 bezoekers, om 00:00 met 8 bezoekers en om 07:15 met 8 bezoekers.
Winactie (gesloten)
Verslagen
Door anoniem (517), leander112 (2205), Thijsonwijs (2389), Dj Marinus (2670).

Stemresultaat: geweldig

geweldig274762%
zeer goed107024%
goed44910%
ok1062%
voldoende391%
onvoldoende21
slecht7
zeer slecht3
waardeloos9

830 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ Leo.­Nijntje !!­
Onzettend vermaakt.. veel leuke mensen, lekkere wisselende muziek mooie show en leuk gedaan met de dj´s.
!! Willie
Wat een knalfeest van begin tot eind !!
Wat een heerlijk feest zeg!!! Q-dance, Deepack en B-front :respect:
!!Nancy!!
leuk feest gehad. Goed vermaakt
!!­VICTOR­IOUS!!­
Het blijft toch iets magisch, feesten in de Arena :yes: Top gewoon! Wat een feest, thema was ook erg vet :respect: Geweldig!!!
!Bobbert!
in 1 woord GEWELDIG!!! heb met vanaf het begin tot einde vermaakt:kwijl:
!Jermaine!
Q-dance petje affff!!!! Bruut feest
"Stefan^!!!
Manman togh supper feest zeg:O heerlijk vermaakt :respect:
#81 -[D.K]-
:respect: Q-dance :respect: Zeer waardige 10de verjaardag (Y)
Dit was echt een Gruwelijk vet feest! Boven verwachtingen!
'Sander..
D-Block&S-te-fan (L) HELDEN! TBY en Brennan Heart en Top 25 waren ook hard! :respect:
(6):bo­unce:E­l chupa:­bounce­:(6)
_Q_ Maar wat een doolhof niet echt veel bekenden gezien helaas maar dat mag de pret niet drukken:)
(L) [NL][H­ardcor­e*­Bitch][NL] (L)
Eigenlijk niet veel op te merken ... sfeertje was oke, decor was oke en vooral op de hardcore mezelfde geweldig vermaakt! ... Weer een mooie herinnering rijker!(L)
* Mippoe *
Zoooo vet die ArenA helemaal omgetoverd! :) Supergezellige sfeer, heb me goed vermaakt!
* Sanneke *
Hij ging lekker!!!!
** N
Dik!! Heb me ogen uitgekeken! :cheer:
Zo dit was echt het meest geniaale indoorfeest in 8 jaar feesten :D wat een sfeer ,aankleding geweldig en toppunt van de avond was zonder twijfel de Qlubtempo parade (L)
***­{{ Loontje }}***­
erg vet feestje! alles goed geregeld, zoals parkeren ed, maar alles bij elkaar wel erg duur! En minder oranje geklede mensen dan verwacht! geluid was erg goed! sfeer ook top!
**Joey**
Wooow de aankleding en show:kwijl: wordt moeilijk om daar ooit overheen te komen!
Top feestje ! :D:D :respect:
**Pam** :D
Zwaar genoten!!!!
**Patje**
Wat een kutfeest
**Tim**
Eigenlijk was het geweldig! De top 25 aller tijden :respect: aankleding en decor in orde en een zeer goede sfeer om mij heen gezien! (Y)
*Backfire*
Wow! wat fucking nice! Heb genoten! Ode aan Q-Dance! op nog vele jaren :)
*­L*­I*­N*­D*­S*­A*­Y*­
Ondanks dat op heen weg alles tegenviel, echt een super dik feest gehad:respect:
*Mariel_
Q-Dance :respect: ,Decor, Show, Setjes, heul vet (H)!
Heel goed opgezet feest, zag er supervet uit (Y) topfeest :D..
Q :respect:
Aankleding/opbouw was echt geniaal(Y) alleen echt vervelend 4 uur met buikpijn rond te lopen en daarnaast ook nog die hitte... Verder echt genieten (L)
*Puckie*
Te veel Hardstyle! :( Ben maar naar huis gegaan
Goed feest! Decor geweldig, Qlubtempo waanzinnig, Top 25 om te huilen, Technoboy Vip geniaal! Thanx Qdance! (y)
+Flip 0_o
Als ik mijn bezoekers een verjaardags feest had gegeven, had ik gezorgd voor meer bang for the bucks
- # KS.
He-le-maal ge-wel-digggggg! :respect:
- Chiquita
Heerlijk! Beetje erg warm, en die top 25 was om te janken, maar heb het erg gezellig gehad! :D
-->J@g3r<--
Beestachtig...Q-dance heeft echt ff een statement gezet!! worldwide
--Rob--
Q-dance top!!!
-> Zoef zoef <-
Dat kleine zaaltje onder het podium ging echt kogelhard :jaja:
-Emiel!
leuk feest, goede show, redelijk geluid en boven al erg goed vermaakt!!
-Mitta-
gvd wat een feest perfect gewoon, alles was super q-dance perfect gedaan(L) DONKEYROLLERS:respect:
...*­LADY...­E*...­
GEWELDIG FEESSIE!!!:lief:QLUBTEMPO WAS ECHT TOPPIE!!!:kwijl:
Echt super gruwlijk !! Wat een feest van begin tot eind !! Heerlijk !!
.:René:.
spectaculaire lichtshow en aankleding, maar muziek vond ik wat minder (weer eens veel te veel onderbrekingen en hardcore line up was ook erg mager)
12Koen12
Één van mijn beste feestjes ooit! Wat een decor, geluid en goed te doen op de VIP
50% of Attaca
Kan niets anders zeggen als mijn beste feest tot nu toe :O Wat een show en wat een aankleding zeg ! shiiit echt helemaal super :D kippenvel als ik er aan terugdenk
een bizar knallend feest!!!!!helemaal los daar
:[ KoeKoeK:[
Lekker hoor... :respect:
:banana: KIMSALABIM
Koning! in 1 woord: geweldig! :respect: alleen jammer van die fockin hitte! 8)
:bier: no time for you today :bier:
Wat een feest :respect: beetje jammer van de hitte:(! verders f* goed vermaakt:D thnx bekende(K)!! reuzenrad was ook vet:D
:bounce: Bjurniee
zkr goeiee
:bounce: blauwtsie blauw :bounce:
het was 10 jarig bestaan maar het leek wel een 1ste keer veel meer van verwacht maar voor de rest wel gezellig gehad
:bounce: LNN
Super vet.. Ook super geammuseerd.. Aankleding show etc was geweldig om te zien.. Eerste setjes Qluptempo heerlijke muziek.. Maar hele nacht hardstyle is toch een beetje van het goede.. Al met al (Y):cheer:
:bounc­e:AAD:­bounce­:
wat een feest was dit was erg gezellig werd heel goed gedraaid met name de beat providers , noisecontrollers , the prophet en headhunterz & wildstylez alleen beetje jammer van de hitte maarja niks aan te doen
:bounc­e:Hard­core_­Babe:b­ounce:
Wat een nacht (L) Gave aankleding. Alleen een beetje warm...
:bounc­e:Robi­n..­
gruhuwlijk dik feesje :respect: boven alle verwachtingen (y) en die ware al hoog, beste indoor feest so far :D
:cheer: Inky Pinky :cheer:
Wat een geweldig feest :woop: Brennan Heart & Top 25 :respect: Petje af voor Q-dance!!
:facepalm:
Bomba klaaaats :kwijl:
:P:bou­nce:jo­rdy:bo­unce::­P
wat een nacht :respect to q-dance voor deze onvergetelijk verjaardag :bounce:
<< Marcel>>
dit feest was geniaal!!!!!!
=arjan=
Voor de ArenA een Qnal feessie :)
[ R ]oY
drijfnat bij binnenkomst.....ponchos uitdelen als iedereen al nat is???? setjes wel vet! geluid ook dik in orde....vette aankleding....KUTarenakaarten en bakjes water!!!! verder topavondje....maar had voor €45 ook wel gemogen!
[:x]S a n n e[:vaag:]
Super feestje!!!
[[ NL ]] Maaike :bounce:
Best feessie.. Goed vermaakt alleen die trappen naar de wc's waren echt drama.. Mag je wel minimaal een kwartier voor uittrekken.. ben je terug moet je weer ;).. Verder super.. Mooi aangekleed, goed gedraaid, leuke mensen.. Ja mag nog wel een keer :D
SUPER!!!!!!!:K :respect:
[F]unzel
VET!! feest top sfeer en zag er goed uit
de dj's hebben een goede playback show neergezet erg knap een hele set draaien op 1 cd :respect: verder goed vermaakt aankleding was top;)
[hardstyle-baby] - R-thur
ttoppppp feeeesst !
[Ils]
SUPER feestje! Hulde voor Q :).:respect: Zany, The Donkeyrollers & Deepack :kwijl:, en de afsluiting :respect:
[M]ichel81
Wat een feest was dit zeg:P :respect: Q-Dance :respect: maar die warmte pfff :rot:.. enige nadeel is die schijtarena kaarten wat een ***systeem:S
[MOH-Radio] Mercenary
Beste decoratie ooit voor een indoor evenement. (Y)
[N]adje
Helemaal geweldig!! :cheer::respect:(L) Eindelijk een avond vol met goeie rauwe hardstyle, lekker sfeertje zat er in! Helemaal los gegaan heel de avond. Jezus! Op na het volgende jubileum Q-dance!! :respect:
[NFN]Erik
De kater komt later
[NFN]J-oey
:respect:Q-DANCE!!! Super aankleding! Lekkere muziek.. Maar naar de WC? DRAMA!
[NFN]Souter W.­
Bruut feestje :D Jammer van de hitte daarbinnen..
Mijn verwachtingen dik overtroffen !!!! Hoe geweldig kan je je jubileum vieren? ZO DUS !!!! Dikke complimenten :D
[V.­D.­K]!!­loeky!!­ --the beatlover--
wat een feestje (L) een betere verjaardag had ik me niet kunnen wensen 8) het zag er allemaal supervet uit en er werdt lekker gedraait :D alleen wat veel pauzes in de eindshow waardoor je niet helemaal loskwam om je laatste restjes energie energie eruit te persen...
^PIET
Aankleding was --> :respect: Vet dat er decors waren van oude edities van Qlimax en het reuzenrad van Defqon.1 2008! :D Geluid en meeste setjes waren ook goed en de sfeer was ook heerlijk :yes: Geweldig feest!! Eén minpunt: Die top 25, wat een grap... :/
HEERLIJK! (l) ik wil terug!
_Merijn_
Wat een show, wat een sfeertje en wat een mega aankleding , beetje jammer van de mooi boys ..maarach..henk & barbies heb je overal
addiQted
Ongelofelijk vet! De sfeer was direct voelbaar door de geweldige aankleding de feeststemming die er onder de mensen heerste :D Ik heb genoten en wil iedereen bedanken voor deze prachtige nacht :D
Adrenaline Junky
Wat een super dik feest was dit zeg :bounce:!!!!!!,muziek,aankleding,sfeer alles was helemaal super:D,:respect: weer voor Q-dance!!!
Leipe shit ouwe, Laaste uurtje Noizesupressor was het toppunt :D
Dikke show jonge!
amandel123
lekker feestje weer in de arena toch wel een top lokatie! lekkere atmosfeer binnen en het versiering etc was ook top :)
Amy ..
top avond gehad! arena zag er (y) uit, en alleen maar goede muziek gehoord. alleen beetje jammer dat het zooo warm was!
Andy
Vet feestje:yes: Aankleding was echt bizar mooi, geluid was ook redelijk te doen (Y) Alpha² :respect: B-front/Slim Shore/Digital Punk:respect:
angelo partylover
dit was top 10 years of q dance SUPER FEEST
Annsje(F)**
Geweldig feest:respect: alleen de hitte verneukte wel een deel..
arend071
prima vermaakt! Q-dance thnx :respect:
Arie Lext
Was wel leuk. Organisatie en Show waren prima maar de hardstyle van nu is dramatisch en te vrolijk. 2 minuten beuken, 2 minuten stil staan enzo. Beter hadden ze Zatox en Tatanka kunnen laten draaien of de halve avond early hardstyle! Qlubtempo :respect:
GE _ WEL _ DIG!! heb er geen andere woorden voor!!
Avado
Wat een feest! Wauw!
Babette:rot:
jammer dat we zo laat binnen waren ivm noodweer, en toen ook nog eens geen kluis meer konden krijgen (?) vond t feest zelf echt super! maar had wel wat meer van de show vewacht, was weing speciaals aan
bacardi-mannetje
wat een gruwlijk vet feesje voor herhaling !!! lekker geafterd langs de snel weg was erg gezellig
Bappos
Allemaal wel weer leuk een aardig, maar het kan me toch allemaal niet zo boeien momenteel helaas. Al met al gewoon leuk feestje gehad, maar ook niet meer dan dat.
Helemaal TOP!! (L) Had alleen wel wat meer nieuwere tracks verwacht, kende bijna alle tracks al.. Anyway, wanneer is Part II? :9 (y)
BAS.S.
Vet feest. Zeer geslaagde shows. Vooral die top 25 .Alleen jammer van maar 1 uurtje hardcore
Bass-Powah
Was zeker wel kicke maar er had meer opbouw van oud naar nieuw in de sets mogen zitten voor de rest was aankleding helemaal top en QT Parade was echt geweldig. Alleen jammer van de warmte
Bass-Shifter
Deepack en Donkeys, die snapte hoe het moest. Wat een top set :respect: De rest was het te verwachten. Zeker DBSTF die gewoon weer Sound of the thunder draaien...hoe triest :S
Bass_­addiction
GRU-WE-LIJK!!!
BassmaniaQ
Was erg dik idd :respect:
:respect: Aankleding & Lichtshow :respect: Maar stiekem had ik toch wat meer verwacht van Q-Dance! Vond de sets ook vrij simpel, had meer tempo in gemogen! Beste set was B-Front/Digital Punk/Slim Shore/Beat Providers! De Top 25 was echt waardeloos (n) Ondanks dat super vermaakt met iedereen! :D
Ben Lik
Wat een decor
Bibsie!
GE-NI-AAL feest, jammer van de warmte, wc's en de belachelijke dure prijzen!! Volgende keer andere locatie (Gelredome??). Verder de aankleding super mooi gedaan!!! Hulde voor Q
Bienn :)
geweldig feestje,goed geluid en vette aankleding, top 25 geen minuut stil gestaan:cheer:
Bjorn GTP?!
Asociaal warm, maar denk niet dat we Q daarvoor aansprakelijk kunnen houden. Verder goed voor elkaar :D
Bjorn-->>Batsie
Wat een apart feest! :bier::bounce: Eerst een hoop ellende met de trein in Arnhem, die reed ivm blikseminslag niet verder! :frusty: Na dik 2 uur toch besloten om met z'n 4'en een taxi te pakken voor €200 :@ Uiteindelijk om 2:00 binnen. Toen echt genoten! :bier: Wat was de ArenA prachtig aangekleed! (Y):kwijl: De top 25 was geweldig! :bounce: Maar om 6:10 echt helemaal los! :bounce: Trein terug: Onmogelijk! St Anthonis bus (Y):respect: Q-Dance, op de prijs en ArenA cards na, dik voor mekaar! (Y):respect:
BK
G-E-W-E-L-D-I-G! Alpha² helden van de avond(Y) Heel mooi aangekleed en een topsfeer! Moment van de avond: Roeien in een opblaasroeiboot:hyper:
bl00m
Heel dik! Uit alle q-dance evenemten kwam wel iets terug... introtjes van q-base, "for ever young" van defqon 2008 (l) weer kippenvel! Qlubtempo Parade was helden shit... veel dikke platen en dikke flitsen van het onweer! Afsluiting vond ik maar een beetje een aanfluiting, maar de zaal was nog goed gevuld en iedereen ging los! :) Dikke 9 voor Q-dance! :respect:
BlonT
GEWELDIG feestje aankleding was super, er werd heerlijk gedraait qlubtempo (l) jammer dat het zo warm was, maarja dat heb je wanneer het buiten ook ruim 30 graden is. t enige minpunt de top 25 maarja daar kon Q niks aan doen dat die alleen uit hits van de afgelopen 3 a 4 jaar bestond (alsof er de andere 7 jaar geen goede nummers zijn gemaakt ;s)
Zeker een mooi feestje!!!! geweldige aankleding!
Bokko
Geniaal :D!
Bosdui­veltje­²³
Normaal ga ik naar hardere feesten, maar ouwe... Amsterdam weet zeer zeker hoe ze een feesje moeten bouwen!!!! Jodentempel in de :bounce:
bowiemaster
Wat een verjaardagspartijtje zo zie je ze niet vaak ! Qlubtempo parade :kwijl: :lief: wat was dat een lekkere tegemoetkoming in verband met het binnenkomen met het kutweer :) en die standaard hardcoreafsluiters begint ook een beetje mijn strot uit te komen met elke keer dezelfde pisnummers :( Q dance :respect:
BrakHoofd
In een woord. FANTASTISCH:D
Bram046
Waarom weet ik der niks meer van:O:'( weet binnenkomst en Hardcore uurtje.. rest een groot raadsel.. zonde of niet dan
QlubTempo was toch wel 't beste van de hele avond :) Waanzinnig was dat zeg! Dat mis ik wel op meerdere feesten :( Verder was het zooooo warm, maar toch goed te doen!!
Zo vier je een verjaardag!:respect: Wat een feest zeg! Wat een aankleding, om bang van te worden!:respect: Qlubtempo was genieten!(L) Laatste 2 uurtjes!(L):respect: Sfeertje was ook helemaal top!(Y)
Cannab­usines­s :smoke:
ik heb erg genoten aleen ik vond het jammer dat er zoveel hardstyle werd gedraaid, Voorderest een Topfeest:respect:
Prachtig feest weer!! de aankleding was echt gruwelijk :respect: kippenvel over men hele lijf bij de Qluptempo (L) net zoals bij de rest van de nacht eigk ;)
CARR
Wat was het een ''zweetfabriek'' Maar wat een over de top feestje, super! Qlubtempo Parade!(L)
CatootjeBoe
ArenA is zoo verschrikkelijk om te feesten :@ maar het zag er prachtig uit! :respect: Muzikaal ging het van hoogtepunten, naar een dieptepunt. De hoogtepunten waren zoo toff, dat het de minpunten laat vergeten ;)
Cedje
Yeah lekker feestje Donkey Rollers en Deepack Top 25 en dat laatste uurtje Hardcore (l) _o_ en wat smaakte die biertjes lekker :D
Channetje
Heel vet feestje!! wel een beetje te warm maar prima vermaakt met me allerliefste vriendjes & vriendinnetjes (l)
Chantallie..
Waaaauuuuuuw wat een heerlijk feesie was dit weer:d
Was echt super mooi aangekleed en klappte er goed op hahahaha
ChrisCrash
Lekkere organisatie met de kluisjes(N) Voor de rest mooie opbouw en goeie sfeer! Top 25(Y)
Wat een feest!
Ciska & Rene
Mooiste indoor feest ooit!!!!!
Co :bounce:
Wat een superfuif (y) Vanaf begin af aan gelijk knallen met Qt parade :bounce: Ook de aankleding was super, met name de vele aanwezige Bavaria-jurkjes kon ik erg waarderen :lief: :p
co la tje
Wat een muziek, wat een sfeer en wat een aankleding!!! echt super vet weer!! Q thanks!
collinnn__
SUPER VETTE aankleding, matig geluid en verder washet leuk!!:D
Wat een feest! Geweldige sfeer, goeie muziek, supershow en perfect geluid (voor de Arena dan). Beste indoor feest wat ik tot nu toe heb meegemaakt. :respect: voor Q-Dance!
Echt super gezellig gehad. Aankleding was echt VET ouwe. Q-dace :respect:
Cremator
Bang-e-lij-ke productie!!!! Ze hebben echt alles eruit weten te halen...:) :deep bow 2 Q:
Superrr
D-Fuzion
slecht geregeld (N) maar voor de rest:respect:
Da Mitch APC
Waardeloos... Geluid was heel slecht geregeld.. Dj kon je niet zien vanaf dansvloer waardoor je richting een muur stond te hakken (y)
DAANINDO
Top Feestje ! "D alleen jammer van de Wc's en de grote rij bij t reuzenrad :(
Was een leuk feest! Wel een beetje een vergelijkbaar met mijn 10e verjaardag!
DannyG
Topfeest! Jammer van de hitte maar de aankleding, de mensen en de show maakten een hoop goed! Jammer van de drukte op de trappen! Wel prima vermaakt!
DannyV
Deepack, Zany en Donkey rollers vond ik het lekkerst draaien van de avond. Geluid was prima, aankleding was mooi. Weinig show en na de top 25 kakte ik aardig in. Nog heel eventjes los gegaan bij D-Block en S-te-fan maar was het toen toch wel zat en naar huis gegaan. Prima feest. Deepack blijven mijn Helden :)
DarkBeatz
Wat een gigantisch KNALfeest, het leek op een paar plekken wel of er een woofer kapot geknald was maar voor de rest was het gewoon FANTASTISCH :-D
Lekker (H)
de JVR //­ Symbiotic
GRUWELIJK, ondanks mn krukken me toch zeer goed vermaakt.!! wat een shows :o wat een sets, vooral QT en B-front, Digital Punk & A2... ook vet dat Zany & Deepack diep in de platentas doken voor oude klappers!! en wat een sfeertje!! Kortom: :respect: Q
De knip
Geweldig vermaakt !
De Rialiteit
Wat zag de Arena er prachtig uit ! Geweldige nacht gehad!
De Vieze Voorzitter
Jezus wat een knaller. Sensation altijd kut door Arena, geluid, die kutkaarten... alle elende overtroffen door Q! Heerlijk die Qlubtempo knallers. Over 10 jaar weer!!!
Dennis_v
Alle Jezus wat was dit weer een mooie feestje. Top gedaan Q-dance, alles klopte!
DidierS90
Wat een geweldig feest:D Q-Dance bedankt, Decor gewoon niet normaal vet!!! Super vermaakt
Dir..K
Damn, gvd wat een feestje :respect: Hulde aan Q. (L)
discobus
het was gewoon helemaal af !!:respect: Q-dance !!
Dj Bassjunky
Qlubtempo!!! :respect:
Dj Extra-T
Dit mag ieder jaar wel gevierd worden!!!
DJ Twisted
Jesus wat was het warm!! Ik heb mij best vermaakt alleen had ik wel wat meer ouwe hitjes verwacht.. De top 25 vond ik wel Zwaar tegenvallen.. :( maar verder heb ik mij prima vermaakt
Don Floris
Wat een belachelijk goed feest, alles klopte eraan. Gezellig gehad met iedereen, Q-Dance :respect:
Qlubtemp :respect: Setjes in de VIP :respect: aankleding was aardig maar het geluid was zwaar bagger en de afsluiting viel toch ook zwaar tegen.
DURACE­LL:bou­nce:
ik d8 dat het moeilijk voor Q zou worden x-clusive holland te overtreffen, maar het is ze gelukt!! Man wat een feest :D:D decor 10+ taxichauffeur geloofde ons niet dat er een heus reuzenrad in de arena stond
dvk
decor geweldig, geluid. NOT. verder prima vermaakt (L)
E-Bass
Q zoals we ze gewend zijn! Topper!
Early Hardstyler
Technoboy in VIP helemaal top.
dit verjaardags feest was leuker dan me eigen verjaardag:D
Eliane
Geweldig goed feest :K ! .. Arena cards waardeloos :no: ..
was gisteren echt een donders lijpe feest
EnjOy...(L)
Top feest gehad, alleen vind ik dat het publiek veel meer betrokken moest worden bij het feest door de dj's.. Voorderest Echt reuze maar m'n zin gehad:D Alleen jammer dat ik niet in het reuzenrad ben geweest door die ongelofelijke rij...:(
ENROC
Beste productie ooit. WOW WOW :respect:
Erichh
Ik heb me uitermate vermaakt! :D Kaarten kutsysteem, marathon om naar het toilet te gaan maar wat een show en sfeer! Beste indoor feest tot nu toe, zeker dit jaar! :D
EVITA.
respect voor Q..
February Star
Bedankt Q-dance voor een mooi feestje!
Flo aka MC NRGiZE
DAMN! Q-dance bedankt! het was werkelijk een fucking groot feest!!!!!!!!!!
Floor *
Super feest:D
Flu
top feestje! super vermaakt:)
very nice :D
Freakz
geluid, warmte en (natuurlijk) de kosten minpunten. decor en sfeer waren daarentegen erg goed:)
FrickANDEL
Heerlijke nummertjes van Beat Providers gehoord.. Bereik van de wc's was één groot drama, die pasjes om te betalen was ook maar meuk en de prijzen voor bier gingen helemaal nergens over. Afgelopen 2 Q-dance feesten vielen voor mij een beetje tegen, hoop er in het vervolg meer van te zien :)!
Fuck The System!­
Leuk feest!(Y) Maar niet meer dan dat:) Geniale setjes gehoord:respect: Maar wat een sauna daar binnen:no:
Full Effect
Fucking hel !! Wááát een fucking geniaal super dik grandioos vet feessie (L) Vriendjes En Vriendinnetjes (L) you allemaal :respect: Q-Dance :respect:
Fyso
Muziek, sfeer, geluid, aankleding...Q-dance :respect: Verwachtingen overtroffen.Jammer van de warmte en de k*t Arenacards...Nu nog de wereldcup pakken!
G.E.E.R.T
Dit Was Zo Facking Vet Feest :D :respect:
Gaaies
Goed feesie!:DLekker gebeukt pas vanaf half 2..toen kwam de sfeer een beetje opgang(Y)maar Top thuis feesie
Gabber­Pinda4­Life
Wat een gruwelijk geil feest:kwijl: Dit was genieten van binnenkomst tot het laatste nr(L) Super vermaakt dik geluid heerlijke aankleding en goeie nr's :d Jammer van de hitte ik was echt kapot op het einde:o Alleen waarom het drinken weer 25 ct duurder:nocheer: Super sfeer:respect: echt geweldig, gewoon met ze allen feesten(l) En iedereen hielp elkaar ivm de warmte viel me op(Y) Hopelijjk volgend jaar weer een feest in de Arena$
Gaitzzz
Wat een Geweldig feest was dit zeg! Dik respect voor Q :respect: Low-e vs Alter Egosz - Harde Rag :respect: (l)
Q gefeliciteerd met het beste verjaardag feestje aller tijden!!!!! ultiem!!!!:respect:
Gerrit Zeetie
Aankleding, QT was top Zany, DR en Deepack + Alpha2 +B-front waren goed bezig! Rest was slappe hap en commerciele troep, met als dieptepunt de top 25 :S
Gertjuh
Aankleding was vet (ondanks dat het alle oude zooi van voorgaande feesten was) Drank veel te duur! Oude plaatjes waren erg vet! Maar veel te warm en de €60 niet waard. Q-dance heeft het helaas weer niet waargemaakt! Een matig zes'je waard vanwege de gezelligheid met vrienden
Hij was weer heerlijk coby. Lekkere bass op de plaats waar ik stond! Had misschien wel een uurtje langer hardcore willen horen. :)
Wat een feest! :respect: het was echt helemaal geweldig, super setjes, super sfeertje en mooie aankleding! This was a Q-Dance event!
Gouden­kimmet­je
Super om juist bij dit feest gastenlijst te hebben gewonnen! Arena zag er echt super uit: wat een decor, aankleding en show! Ook alle dj sets eigenlijk toppie! De hardcore was alleen bagger, wat meer rammen mocht wel.Jammer dat het geluid toch niet optimaal was, kan echt wel wat harder zeg! En nadeel van die Arena is dat eeuwige geklim als je naar de wc moet. Maar was weer gezellig met alle moppies (L) Heerlijk feest weekend!!
Hadseflats
een vd eerste keren dat ik achteraf het geld liever in me zak had gehouden. toch nog een zeer goed voor de periode half 3-5 uur en natuurlijk 6 tot 7 :bounce:
Hij was fijn....feest van het jaar..! :D
DICK DICK!!
Hansse045
Q-dance (Y) altijd vette feesten organiseren jullie:D :bier:
Hardba­zzFrea­k
Wat was dit een gruwelijke shit zeg!!! :k Vanaf moment 1 meteen een WAUW factor; Qlubtempo beste van de avond zoals verwacht, en wat een ongelofelijke ONZIN hebben we weer uitgehaald :D brilliant...
hardboy-tommy
wat een gruwelijk mooi feestje was dit Q-dance Bedankt :respect:
Harderstylez
Wat ben ik blij dat ik hier bij was, DIKSTE FEEST OOIT!!! :respect:Q-DANCE:respect:
Hardis­mystyl­e
Allemachtig.. niet normaal !! wat een geweldig feest ! vette aankleding lekker gedraaid.. Toppertje ! :D
super feestje !!!!!!!!!!!!!!!!!!! top vermaakt
Hardst­ylePas­sie
was een vet feessie dikke :respect: voor Q-dance
Hazinh0
Tering wat een ziek feest, werd goed gedraaid en heb me super vermaakt :respect:
Herwald
In 1 woord GEWELDIGGGGG!!!!!! :respect:
high NRG
:respect: QLUBTEMPO PARADE!!!:respect:
Homeboy
Gruwelijk feessie !! Qlubtempo rocks BIG TIME :yes:
hompi
Heerlijk feest gehad :D echt top zag er ook zo vet uit allemaal.
HopsFlops
Qlubtempo Parade :respect: Slim Shore & Crew :respect: Deepack & crew :respect: maar oooh wat een fáál die DBSTF, 't Headhunterz cluppie en popie-hard core :S
IDSKE .
Suppper feestje ! :respect:
iertje:D
Echt weer Top feest!!!:cheer: alleen drama van de hitte en bereik naar de wc..
inc. Elmooo
Genoten!! zucht 20 euro voor parkeren is wel een beetje overdreven.
leuk feestjee
J Q R D I :banana:
Beetje érg HEET maargoed, wat een productie heeft Q-dance neergezet. Geweldig!
J'run
Qlubtempo was toch zo gruwelijk he. :kwijl: Verder echt een gezellig feest, geweldig. Toch voor een 10 jarig jubileum had er groter uitgepakt mogen worden voor deze prijzen.
Het was een geslaagd en vet gezellig feestje:D. Decor was ook dik in orde :respect:!! Geluid was ook prima;). Q-dance:respect:!!
jackiindo
leuk
JackyD_
heb et super na mijn zin gehad maar wat een hitte vooral op de wc's was wel kut want heb er wel 3 x een kwartier opgezeten omdat ik nie kon plassen :(
Jahoor
Mooi feestje lekkere setjes horen langskomen :D
Onverwacht heerlijk. Tyfus heet, helden van de avond Oldstyle Outburst:lief: Qlubtempo, De Eindshow
jan klaassen
op naar het 20 jarige jubileum (Y)
janiiska
wat een feest! niet normaal! was gezellig met iedereen:D!!
Jannúss
Geweldig:respect: Wat een super gaaf feest, Vond de top 25 en De Eindshow heel gaaf:bounce: En wat een topsfeer(l)
Jansuhh™
Wat een feest! GE-WEL-DIG...!!! Aankleding was super en er werd zeer hard gedraaid! Q-Dance respect!:respect:
JDC
zeker mooi feestje , zag er allemaal gaaf uit ! De Party lab was heer een meester van de avond
JDnAJ
http://www.youtube.com/watch?v=Qdv9ZEKe5Ok :D
je moet gewoon hakkuh
goed feest, maar 't is mooi geweest :)
JeffreY!:)
gruwelijkkk!!(L) en de aankleding was gewoon super:kwijl: Party Lab:respect: Q-dance:respect:
Wat een top feest zeg prima vermaakt :bounce:
Jeroen Effing
Damn, was de Qlubtempo parade ff geniaal!!!
Jeroen*
Wat een geweldige nacht was dit!!(L) Unieke aankleding, Vet om niet op een stage te staan maar echt in een soort van dorpje te lopen:P Heel gezellig, Deepack, B-Front,:respect: + Vette groep:bounce: |Q-Dance overtreft zichzelf weer:respect:
Jesper :D
Erg gaaf gedaan zeg! Er was goed uitgepakt:D Ondanks de hitte een superfeest, alleen de Hardcore mocht wat langer :D
Jimmy The Jackhammer
Geweldig feest, maar had graag een extra uurtje hardcore gehoord!!
JipTriPP
q-dance trakteerd ?? laame niej lachen, drank was veels te duur sloeg echt nergens op :S maargoed wel topavondje gehad hoor, veel bekenden, werd lkkr gedraait en goed geluid ook (Y)
Jochem *
:lief: Q-dance :respect: wat was dit een vet feestje!!
john-blaze
VETTE SHIT OUWE!!! wat een gekkehuis!!
Jommiej
bedankt Q-dance! Wat een feest! 11 jarig bestaan ook maar vieren?:P
JOOST 91
geweldig feest!
Joostjeng!
't was feest :woop: Amaai wat een heerlijke set van B-Front - Beat Providers - Digital Punk & Slim Shore (L) Q Dance :respect:
Jootje:)
Geweldig!(L) :respect: Mooie aankleding, goede sfeer:D alleen het was erg warm, maar daar kan Q weinig aandoen;) maar was super!!:cheer:
BIj binnenkomst gelijk een feeststemming! heerlijk (L) opbouw van muziek was ook erg goed, vet! :D
Jor-D.
Top feestje!
Jordies
Heb echt een super gezellige avond gehad, vet gedraaid ook! Alleen vond ik de aankleding iets tegenvallen ik had er meer van verwacht! Daarom een goed! Harde rag (L) zo'n vette plaat
Jorien­:flowe­r:
Mooi feestje , complimenten voor de aankleding (L) Geluid mocht wel harder en het was veeeelste warm.. iig genoten (Y)
Zeer, zeer dik feest (Y) Echt ultiem dik!
Joyceke :)
Qlubtempo was heerlijk! Partylab was ik op een gegeven moment wel echt klaar mee, echt depri sound! Lekker 1 treintje eerder teruggepakt, superfijn (L) Was geweldig feest, maar wat een hitte in die arena jeeezus!
Jroennn!;)
Ziekelijk goed vermaakt daar bovenin! :D Wist alleen niet goed wat ik met water in een puddingbakje aan moest. :/ Q-dance RESPECT _O_
Cool feesie was weer erg gezellig! :) :) had wel last van de hitte maar dat kon de pret niet drukken!
Julien
Wat een nacht! aankleding was super en de hardcore aan het eind(L) alleen water uit een beker:S
Jur-77
Feestfabriek was een fantastisch verjaardagscadeau!!! MIsschien wel mijn vetste indoor feest ooit!!!
Kapstok
Nog steeds aan het bijkoen, wat een geniaal feest was dit!!!! Sfeer was tõp! Muziek was top! Aankleding was super! ..
kapur
Topper!
Karina
top 25 (L) wel heel erg warm binnen!
Keezbee..­ :bounce:
Ik vond het geluid gewoon ruk, kluisjes uitverkocht om 12 uur? Lekker... Voor de rest, aankleding helemaal gruwelijk, wel ff leuk gehad maar daar blijft het bij. Had er meer van verwacht! :S
Kenneth!
Dit had het niet voor mij... vond er weinig aan.. wel mooie aankleding! maar die wc's!!! wat een sauna!!:S en dat bar personeel naait je waar je zelf bij staat:O ze zeggen dat het pasje het niet deed maar wel geld eraf halen!:S
KeviN !?!
kenker wat een mega spektakel (L) Ik wil weer terug :P
KIM!
Geweldig decor (L) fijnfeestje !!
Klaas Vaag
De vibe die gecreeërd is in de trailer, kwam heel goed naar voren in de show: Ik had net het gevoel alsof ik op een kermis liep.. Muziek was helemaal top: Van de grondleggers van de hardstyle tot de helden van nu. Geluid was ook niet verkeerd, totaal geen last gehad van galmen, zoals dat in 2008 nog wel was! De sfeer was echt uitstekend.. Ja, Q-Dance, dikke 10!!
Klappertje
bruut feestje:D goed geluid en goede setjes gehoord:respect:
Q-Dance heeft gedaan wat ze hadden belooft (y) qlubtempo parade was the shit ouwe :D
Knaller :bier:
wat een avonturen :D eerst stranden in arnhem omdat de treinen niet meer rijden, vervolgens met de taxi naar de arena en een apart feest beleven en tenslotte de terugreis naar huis met de partybus :respect: al met al prima vermaakt :D
Eindshow!! Zag er super uit! Top
Koffie-
Gruwelijk! Echt gruwelijk
krankjorum goof
top aankleding! wel schraal geluid en god tering 4,25 voor een biertje:-o dan ook nog het lef hebben dat je aant trakteren bent:s
Kreativ Kickz
Was Leuk O:)
Kroesje91
Beste feest tot nu toe!!!
kuperes of the harder stylez
dikke vette party ouwe lijp:P
Kuul Junior
Een heel vet feestje, heel mooi aangekleed en het was tenminste niet tering heet. goed vermaakt:)(Y)
kuwaibia klaassen
De Q-dance Feesttempel!
KWEBBELBEL
Echt een superfeest!! Heb me prima vermaakt!!
L.V.
Een geweldig feest! Goed geluid, lekkere setjes, leuke aankleding!
LaBellaa.
All I can say: (L)!!!
Laurens;
Zeker dik feest, vooral de eindshow was super!
Lauros
Super mooi super muziek alleen jammer dat ik wat minder energie had op het laatst! Geen commetaar!
ArenA supervet verbouwd! Q-Dance heeft het wederom waar gemaakt. Jammer van de hitte en die kut arena cards
Leipe Kliko
Een waardig verjaardag feestje wat een spectaculaire lichtshow en aankleding,:respect:
LeKaiM
nice feest... heb me zeer goed vermaakt... alleen de vloer was erg kut... heb niet helemaal los kunnen gaan daarom.. hopelijk volgende keer beter;)
Lekker Leip83
Was top!! heeeele mooi decoratie ook!!had alleen wat meer echte beukplaten verwacht dan,maar zo was het ook goed te doen:d
Lilo*
WAT een avond!!!!:cheer: Heb me vermaakt ;) Erg mooi gedaan ook!! Alleen jammer van die stomme kluisjes die vol waren, loop je dan de arena voor rond :P
Linda!
in 1 woord GEWELDIG! :d
Lip DJ
Wat een heerlijk feest! Jammer genoeg is het feest zondag niet doorgegaan
Lisetv
Super!! :cheer:
Little Jasper Joe
TERING wat een opzet :respect:
Live The Moment º³º
qdance hoe vet kan je een feest maken, ODE :respect:
Loekaku AFCA
Bruut feest. Aankleding en lichtshow zeer netjes. :respect: De hardcore had wel iets eerder kunnen komen.
Lori
van begin tot vooral het einde; :cheer:
Lucas*
Ondanks de vele nieuwe nr's was de top 25 zkr het beste van de avond!! :respect: Q-dance super vet decor!!!! :respect:
Wat een dik feest!! :respect:
Wat een decor:kwijl: Helemaal geweldig
lurling
echt een van de vetste feestjes waar ik geweest ben Q-dance bedankt
Super goed vermaakt (y) :yes:.. Wat zag het er vet uit zeg! heb me ogen uitgekeken!
M ysterious
Ja was wederom weer geslaagd feestje van Q-Dance! top 25 was echt 3kwartier lang LOS!! :D Miste daar overigens wel een hoop platen.... Hardcore op het einde Was gruwelijk en maakte het af :respect: ArenA cards waren ronduit KUT
M'!KE
Super vet feest :D:D
Maaike..!!
geweldig...! (L) heerlijke sfeer, top aankleding, lekker gedraaid..! :)
mac SmiT
Ik heb er geen woorden voor zo gewelidg was het :D:D:D
Mandyn­a:bana­na:
Een te geweldig feest:D!
Wat een geweldig feest... (Y) Zeker vermaakt O:)
Spierpijn in de beentjes. Kortom goed feestje !!!!
Mar-Q-o
Feest was goed, Geluid was goed, maar die bekertjes water? en die kluisjes zo snel al? Dat zijn toch een paar verbeterpunten waard!
Marcell.
Qlubtempo blok! (L) Activator @ VIP (L) Hulde!
mark
super feest mooie aankleding en heerlijke muziek. Alleen de hitte was echt niet normaal, maar dat mocht de pret niet drukken.
Markkkkk
Allereerst vond het erg tof dat mensen de paraplu's bij de ingang doorgaven naar achter om droog te staan (Y) Toegangkelijkheid toiletten : K*t! , Toegangkelijkheid drinken : Matig! (en DUUR!) , Geluid : Erg wisselend de hele nacht! (Oke, akoestiek in de arena is ook niet top..) Qlubtempo :respect: , Hardcore afsluiter vond ik tegenvallen.. Al met al: prima feestje van weten te maken, geen 60euro waard maar dat hebben wij er dan ook niet voor betaald 8)
marmo(L)
Wat een geweldig feest::) :respect:
MarQo
Kippenvel.
Marty Morin
wat hebben ze dit gaaf aangepakt!! alles kwam voorbij alles was geweldig!!!:D
Marviin Cupcakes
GE-FUCKING-WELDIG 8)
Een der heftigste feesten ooit in de ArenA! (N) Bier 2,75 (N)
Was een leuk feestje:D Zag er allemaal wel vet uit! Geluid kon wel beter naar mijn mening, het galmde nogal:S En de rauwe Early Hardstyle heeft maar weer eens bewezen dat het veel vetter is dan de tegenwoordige happy shit! Was super gezellig met de mensen met wie ik was:D Maar de Qluptempo area is 'The Big Winner':D
Kreeg echt ff kippenvel toen ik de ArenA binnenkwam!! De tering.. petje af voor Q-dance!:respect::! Top feest!(L)
Ze zeggen wel eens, stoppen op je hoogtepunt? dan moet ik nu stoppen met feestjes pakken! GE-WEL-DIG
Michael 070#
echt creme de la creme!!! Qlubtempo parade:lief: en in de vip setje van Luna :respect:
Mijn Sleutel :jaja:
Dit feest krijgt van mij een Geweldig ! :respect: , Wat een dikke locatie zeg !, hou normaal nooit van hardcore , maar laatste uur was dolle boel !8) tot over 10 jaar :bye:
Mike_4129
mooi feessie
Mikey-???
Wat was het WARM!... tering... Wel mooi feessie!
Miss Tails
Had er veel meer van verwacht, die top 25 bleef ook live verbazingwekkend slecht, is dit nou wat hs groot heeft gemaakt? Verder erg warm en te veel mensen out zien gaan. Voor Claudia wel een dikke kus met jou was het gezellig op het vip deck!!!!
In 1 woord: GE-WEL-DIG feestje!!!
Superfantastisch! Supermooi, superlekker, superhard, superwarm :P
Molz
Eerste keer arena, laatste keer arena! :) Muzikaal zeer teleurstellend en die hele top-25 sloeg natuurlijk nergens op! :S
Mr Mo
Qlubtempo Qlubtempo Qlubtempo Qlubtempo BRILJANT
Wat een feest zeg! Sfeertje was top gezellig was t zeker! Donkey rollers _O_
Mr. Puta!
Lkr die oude klappers in het begin! B-front was weer lkr bezig!!(Y) :bounce:
Mr.Nick
HEEERLIJK FEESTJE....en wat draaide iedereen snoeihard zeg!!!!
Hele nacht volop genoten (L)....
multistyle
meesterlijk en weer eens echt een super relaxte sfeer :respect: qlubtempo parade ff veel herineringen aan de Hem. op gehaald vette shit
MVDL89
Super dik feest, dik geluid en die aankleding:respect: Alleen een moest je een marathon lopen om een keer naar de wc te gaan maar verder :respect:
Met pijn en moeite in de arena weten te komen door falend openbaar veroer.. Maar t was zoo vet:respect:
Heb me aardig vermaakt! :D Niet mn beste feest in ieder geval, maar was (Y)
Wat een heerlijk feestje.. En het decor was geweldig !!
De aankleding :O :kwijl: geweldig! Eerste paar uur super goed geamuseerd.. Maar op t laatst was ik erg moe + die warmte.. Wel ech n vet feest!
NdR
Erg naar m'n zin gehad!:D Top!
Neekuh
wat een geweldige aankledng! kippenvel toen ik de arena binnenkwam aan het begin, qdance heeft zichzelf overtroffen.. die hitte was niet om uit te houden, volgende keer toch betere airco.. afsluiter vond ik wat mager vergeleken met de rest van het feest. maarrr.. een topavond gehad! (Y)
pfffff wat een feest. Zwaar los. Dikke 9 !
nfnjules
Top feest aankleding zeer goed! Goede sets, alleen had ik wat meer show verwacht. maar een geweldig op zijn plaats.
Nickiy
Achteraf gezien was dit het mooiste feest van 2010, Alles klopte de Oldstyle Outburst de Early Hardstyle, daarna lkkr :vaag: De sfeer die er hing en de decoratie waren bijzonder!
Mijn dikste feest ooit! heerlijk om die stage van Qlimax 2008 weer te mogen zien!!!
nielsje_*
Alles top in orde! dus geweldig:D
Nightflash.­nl
Mijn god wat een koppen om half 8 :lol:
Niki...
Top 25 was geweldig! Maar wat een mensen daar binnen en wat een hitte :S
Niks-Knlb
Donkey Roller & Deepack! Helden van de nacht. Was te warm, maar vooruit. Top nacht! Qlubtempo terug? :) Hulde
het heeft ons ong 4 uur gekost er te komen, door de blikseminslagen...nou eenmaal binnen zag t er top uit!! geweldig, muziek opbouw (Y) .. maar WAT warm , niet uit te houden.. en helaas duurde de terugweg ook 6 uur omdat er vanaf amersfoort geen trein reed:(
No Mercy Zwolle
was een super feest met veel gezellige mensen petje af voor q-dance
Nolz
Wat een aankleding zeg :kwijl: Heerlijk feest (L)
nootje.nl
in 1 woord...BRUUT...niks geen rotzooi onderling...100%hollandse hartstyle....heeeeeeeerlijk:bounce:
Nrg^
Wat Geweldig weer, Super Super Super Show. Weer Genoten!
NW_DJW
Top Sfeertje, Briljant Feest for sure :respect:
o/
vetjublieumvetteshowgeluidwasbeetjeechovettesfeervieszweten/regeniedereenoranje hopakeej xD
Ik vond de aankleding een beetje chaotisch, maar wel een super gezellige avond gehad met alle bekenden! Thanks guys! Jammer genoeg niet tot eind gebleven :'(
o:)Cor­ientje­h(L)
het geluid was zeer slecht de kluisjeh ware om 12 uur al uit verkocht, veel te weinig kluisjes. het was wel mooi op gemaakt maar daar blijf het ok bij (N)
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Mitchell
Goed vermaakt, geluid was wat minder, drank was fucking duur....sloeg nergens op:S heb ook niks uitgegeven daar.....dat masker.. zucht....verzin eens wat nieuws;) afsluiter was bagger! vond het een vet feest...maar wat ervoor betaald moest woorden, vond ik het bagger....voor zoveel geld had ik mee verwacht!
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Timmeh
Prima vermaakt, jammer van het hoge Qlimax gehalte weer, dat masker mag nu ook wel weer een keer weg. Last but not least; waardeloos hoge prijzen voor de consumties!
online­gangst­er
Wat een gaar kutfeest. Gaan we de volgende keer WEL normaal setjes draaien jongens? Laat maar ik zal er niet meer bij zijn...
oOo-Saskia-oOo
Top...!!! :respect: Avondje met momenten om nooit te vergeten.... :D
Decor was SUPER, Echt een top feest gehad!!!
Ouwe Gekkehuis
Niet normaal zo vet!!! :respect:
Ouwedibbus
Brilliant jubileumfeessie! Wat een heerlijke nacht heb ik er toch weer gehad zeg :D
Paddo1985
Dit feest was zeker de moeite waard.....!!!
Party Lover :jaja:
Dikke knalfuif hoor haha geweldig feest op naar de volgende Q party..:D:)
Party Sannie
Echt een heerlijk feest :D! Q-dance bedankt!
Party-Kicker
Jaja wat was het weer beuken geblazen zeg:p, een paar rondjes in het Reuzerad mocht er ook wel zijn:woop: wat een uitzicht:kwijl:
Partygirl
Geweldig feest, lekkere sfeer en mooie aankleding... een 10 voor de Q-dance feest fabriek!!!!!!!:respect:
Paul1110
Geweldige party:D
PCILLAAA
woooooooow wat was dit EEN GEWELDIG FEEST!!!:respect: THANKS QDANCE!!!
Supervet feest. Party Lab was geweldig!
Peppulle
Kan je niet meer geven dan een geweldig? Perfect!
Pesomat :beer:
Prima feest (Y) Hitte was niks aan te doen door buitentemperatuur maar wel minder, afsluiting drama en top 25 ook.. maar super gezellig en qlubtempo zo fucking gaaf!
peurple
heb me goed vermaakt :woop:
Pietje Puk!
Wow wat een dik feest was dit, alles bovenverwachting... op de muziek na... denk niet dat het 10 jarig bestaan alleen uit pingel hardstyle bestaat?
PietR
AWSUME!!! Top 25 was echt goed en mooi gemixt en verder was alles gewoon NICE! (Y)
Pimm'
Q-dance :respect: Beste indoor feestje voor mij tot nu toe, was gewoon de hele avond genieten (L)
PinDa Swaffel j0u
Het was onwijs vet muziek was super :D en de aankleding was echt prachtig. Maar 1 ding wat een warmte was het daar niet normaal :S d8t dat ik in een oven stond tehakke:S
Plantje
Top nacht gehad!
Pop-up
Beste feest tot nu toe! Lekker gevarieerd, goed geluid, dikste show ooit 8) Alleen jammer dat het reuzenrad al om 4 uur sloot en natuurlijk altijd diezelfde hardcore set op het laatst.
Prime Suspect
Q-dance de musical was vet! Slim Shore/B-Front/Digital Punk helden! Derb was vet! Jammer dat de stem van DV8 kwijt was :( en de arena card is gewoon ronduit kut..
Professor otto
Heerlijk feest maar de show vond ik niet super bijzonder. Sfeer was heerlijk bedankt mensen:D. En hulde aan A2 en digital punk b-front slim shore en beatproviders :respect:
Topfeest....Qlubtempo... alles wat je moest horen wel gehoord, lekker tempo..
Geweldig feestje! Podium in het midden +1, Brennan Heart :woop: TOP 25 HEERLIJK! :kwijl:
Q_Niels_Q
G-E-W-E-L-D-I-G (Y):K:K
echt het ziekste feest ooit geweldig gewoon
Qnalluh
super vermaakt! johny, volgende keer wel bij ons blijvewn hè :D
Queen off bass
Vanaf binnenkomst gelijk in de sfeer, super aankleding. Een geweldig (verjaardags)feest om nooit te vertgeten!!! :D
Quincyy
MOOISTE FEEST OOIT(L)!!
Qurix DJ
mooi feestje, alleen die arena cards blijft een lastig betaalmiddel
Mijn god WAT een feest! Q-dance heeft zichzelf dik overtroffen! QT :respect: Alpha twins SUPER set!....wil terug :(
R!ch@rd
Gruwelijk feest, geweldig decor, heerlijke sfeer!!!! Nog 10 jaar.....!!
R.J82
LEUKE nacht gehad:D was super gezellig Qdance bedankt:bounce:
lekker hoor!!
r0wan078
Grandioos!!
ramos
was lachen alleen 2 uur stil gestaan met openbaar vervoer wat jammer maar toch geariveerd beter laat asl nooit verloren tijd zowiezo ingehaald
Ratje
Wat een GE-WEL-DIG feest! Qlubtempo: a trip down to memory lane! Deepack, Aplha 2 en B-Front overige koningen. In 13 jaar feesttijd niet zo'n gezellige en dolle boel meegemaakt. Q-dance HELDEN!
Raverchick
A bit a sucky start with no Tents for standing under while in the line to come in :( but after that i had an amazing time there meet alot of new nice people but also sweet people that i always meet at those parties :D :cheer: no i think i will keep myself awake till the football tonight.. a perfect weekend :D
Razende Raapie™
Wat een top FEEST (y) nu :rot:
Renzu
Wat een party! Briljant! :respect:
rgjfddf
was leuk maar had er wel wat meer van verwacht, mistte ook de wk stukjes
rich'
sow hey wat een dik feest!!! te vet gewoon :respect:
Ja top feest hoor! ik vond persoonlijk die piramide in t midden alleen helemaal kut voor de sfeer. verder natuurlijk wel erg warm, maargoed top vermaakt met de hele groep! :)
Riksen
goed naar me zin gehad :D!
RikxD
Geweldige avond, alleen jammer dat de periode 2005-2008 nauwelijks aan bod kwam :/
Rivim
Wauw dit was echt een briljant feest:respect: Arena perfecte locatie, alleen een beetje heet maar dat mocht de pret niet drukken:D:lief:En gelukkig weer de Donkey Rollers, wat een helden:respect:
Rob Gaserop
Had er echt veel meer van verwacht. Nix verrassend of extra bedankje voor 15jaar support. Ik had echt entreetickets voor n ander feest verwacht in de ballonnen in de netten boven het veld. Weinig creativiteit bij Q-Dance! Sensation White decor aangevuld met oranje en zwarte balonnen. Weinig interactie met de dj. Alleen Endymion (en EA) snappen hoe er echt gefeest moet worden. Ik had echt iets speciaals verwacht, de hele arena onder het schuim of zo, doe eens gekkkk Q!
gruwlijk feestje in de ArenA:K.. moest alleen de bass wel ff opzoeken:P en gratis sauna!! ALPHA²:respect:
Robo13
Wat een feestje zeg :D. Alleen die chip kaarten en die prijzen daar in de arena :no: €2.75 voor een biertje? Had ook liever langer wat hardcore gehad. Maar al met al een super avond gehad! Q-Dance :respect:
Roel. v D
Topfeest, super sfeertje:) kortom GEWELDIG!!
Wat een feest :D Veruit het beste feest nog van dit jaar :respect:
rollerman17
party of the decade!!!
roos_84
HULDE :D wat een FEEST :cheer:
Ross Fader
Alles helemaal geweldig, erg genoten van dit welverdiende feest als trouwe bezoeker :D Qlubtempo, Partylab & vooral...Activator (L)
Rossum
De feestfabriek was the bomb! Wat een show, wat een gezellige mensen!
Row@n
TopTOpTOp gewoon heeeerlijk feest:D:D
Roy.L
the madness was calling me! dik feestje :D Deepack & Donkey Rollers!
Roykee..
Arena :/..
rroppin
zo knetterleip dat ik de hele nacht door hem heb gespaced op het reuzenrad. EEN REUZENRAD in de arena?????!! wat ziek
Rupen
Wat een geweldig mooi feest was t weer zeg!! Top Q dance!!!!! Een Waardig jubileumfeest.
Ruud Awakening
Mondello (L)
s'COREpion
Waanzinnig! voor mij nu al het beste feest van het jaar!
Locatie was gewoon heel kut, geluid dramatisch en ArenA cards zuigen.. Feestje zelf was super!
Sander Pouwelse
kluisjs en wc's waren minder georganiseerd, voor de rest echt super feest! aankleding en geluid waren geweldig! lag er alleen iets te veel bovenop dat het een playbackshow was...
Sandert_
Zo hoort een 10-jarig jubileum gevierd te worden!:respect: Damn wat een geweldige verjaardag heb ik hier gehad! :D De show, aankleding & natuurlijk het heerlijke sfeertje maakte mijn nacht compleet!:yes: Q-dance!(L)
Sanne
De Qlubtempo Parade was echt GEWELDIG! (L)
Sapsonic!
Een grote geniale heerlijke liefdevolle nacht!
Tja, het was beter dan een nachtje Alca! Muziek was veel te vrolijk en logistiek gezien is de Arena wat minder. Pasjes en water waren slecht natuurlijk. Verder wel gezellig hoor! NOISEKICK
SCHUFKE
vet
Sen3
Nog steeds onder de indruk! :respect:
SergioRamos
goei toeve daaro!
Shampoo
Niet mijn muziek, wel erg na me zin gehad ! :)
Sharon!!!­75 :D
Wauw wat een geweldig feest was het zeg :P wat een sfeer hing er:D en de sauna vergeten we dan maar fff ;)
Silvain
Duidelijk: Derb de grote held!
Silvana*
JAAAAAAA, GEWELDIG!! Wat een feest, om nooit meer te vergeten!! (L)
Silvio Aquila
wat een gruwelijk feest, QT was heeeeerlijk (L)
wat een megadik feestje.... Q jubiluem waardig!:bounce:
Sjoowie_NL
TOP(L)
Spike-E
In een woord GE-WEL-DIG! :respect: Diepe buiging voor Q. Dit moet haast wel het beste indoorfeest van het jaar zijn!!
Splendid <Mr.­ Blonde>
X-qlusive Q-Dance :respect: Als je dan toch een keer V.I.P. bent O:)
spoos :banana:
:respect: voor de djs!! WAT EEN SETJES :respect::bounce: 1e vette plaat naar de andere :cheer::respect: super aankleding en een GEWELDIGE show!! alleen veel en VEELS te warm:S kutzooi met de trein op de heenreis... en kluisjes uitverkocht??? :S:looser:
SQooby-Doo
:respect:...Goeije Genade Zeg !!! Wat Was Dat Een Super Vet Verjaardags Feestje Van Q !! Van Begin Tot Het Einde 1000% Top !! Alleen Jammer Van Mc.Dv8,Maa Snel Beter Word !! Hoogtepunt Van De Avond : Deepack & The Donkeys Live...:respect:...Ik Zeg : Veel Vaker Doen !! Echt Beste Live Act In Nederland Tot Nou Toe !!!
Stampertje de enige echte !!­
:respect:...Goeije Genade Zeg !!! Wat Was Dat Een Super Vet Verjaardags Feestje Van Q !! Van Begin Tot Het Einde 1000% Top !! Alleen Jammer Van Mc.Dv8,Maa Snel Beter Word !! Hoogtepunt Van De Avond : Deepack & The Donkeys Live...:respect:...Ik Zeg : Veel Vaker Doen !! Echt Beste Live Act In Nederland Tot Nou Toe !!!
Stars*
Wat een mega feest :respect: Geweldige sfeer :D :lief:
StefanDH
Top Feest!!
Stepha­niehel­enaDJ
lekker lekker lekker :D .. moest werken als flugelmeisje maar gewoon lekker losgegaan met me flugeldoosjes! :bounce: heerlijk!
steven-eg [Go-focking-wildddd]
super, super verjaardag van Q-dance gehad. wat een ongelovelijk mooi decor, en waar wij stonden stond de bass op Q-base niveau, loei en loei hard en dat in de arena :D , sfeer was ook boven normaal (Y) _O_
Heb me uitermate vermaakt in de paar uurtjes die we er waren ! Echt geweldig :cheer:
Strijer
Redelijk Feestje, veeeel te lang die hardstyle!!
Strikkaa
Heeeerlijk! was gewoonweg genieten .. de minpuntjes van hitte, Arena kaart en waterbakjes vielen in het nix bij de pluspunten! TOP :respect:
Stuk Vreten - Raving Religion
we hebben genoten
Subatomic Vision
Dikke 10 voor Q Dance, legendarisch feestje! Om half 7 helemaal voldaan en kapot naar huis! _O_
Wat een geweldig feest was dit, Aankleding was sprakeloos, De muziek was super !!. Conclusie: GEWELDIG!!!!!! :cheer:(L)
Svenson Deluxe
Wow wat een aankleding :-) Goed geluid, Top feest. Donkeyrollers/Zany/Deepack duidelijk de lekkerste set! Technoboy en Brennan Heart bedroevend slechte sets. :-(
T i n k á a
Het was geweldig, aankleding, geluid, sfeer, muziek! Helemaal losgegaan! zoals onze shirtjes beschreven; Old School, New School, Q-School Rules!
Ta*Tja*Na
Wat zag het er weer mooi uit zeg! Heb me vermaakt maar was het na een tijdje wel zat. Steeds dezelfde hardstyle deuntjes, top 25 was saai en veel te warm daarbinnen. Ook het tekort aan kluisjes was geen goede zet van Q-dance. Heb de hele avond met me tas moeten hakken, jammer!:S Verder was de sfeer top en de mensen erg gezellig!:D
Heerlijk feestje, zag er top uit in de Arena.. Kortom, ik vermaakte me optimaal.. en de Arena-cards vond ik eigenlijk prima werken! :respect:Q-DANCE:respect:
tammie-buck
wat een gaaf feessie zeg :D
Tazza
Mijn eerste hardstye feestje, maar hou toch meer van de hardcore.:yes: Je weet van te voren als je naar zo'n feest gaat dat er hardstyle word gedraaid, maar van mij had die eindshow wel iets langer mogen duren hoor.(A) Verder heb ik me toppie vermaakt! Mooie aankleding, en goed geluid!
TB
Een grote show echt een hele dikke pluim, maar kom 20 euro voor parkeren is echt te belachelijk en de drankprijzen ook weer omhoog... was wel heel gezellig en sfeertje :respect:
TechnoToi
Hulde voor Q-dance op naar de volgende 10 jaar:respect:
Terminal
Aardig wat kippenvelmomenten. Q-dance :respect:
Tessels
HEERLIJK GODDELIJK MEESTERLIJK!!
The Godfather ®
Zo hoor je je jubileum te vieren! Wat een geweldig goed feest.. maar wat was het heet
The Rhythm Division
Gruwelijk Fantastisch!!! Coach Frenk weer back in Business (y) Aankleding VET alleen de bakjes water waren kansloos. Vrienden voor jullie een DIKKE Hulde :respect:
The-Beast
Gezellig feest Q top !!!
Thijs-BK
Echt heel dik voor elkaar weer :respect:: Wat mij betreft mag Q-dance wel vaker feestjes geven in de ArenA, Het decor was echt geweldig, geluid goed. Leuke mensen, Kortom weer een prachtige ervaring rijker :lief:
Thunde­rdomeU­treg
Geniaal feest (ben geen hardstyle liefhebber) grandioos in elkaar gedraaid. Sfeer top. geluid top. organisatie top. gewoon echt klasse. Beste productie die ik gezien heb in afgelopen jaren :respect:
TiFoSo
JEZUS WAT EEN PARTYY!! Dit overtreft echt alles!! Wat heb ik me de hele nacht verschrikkelijk hard vermaakt!! Ongelooflijk dit is echt in alle opzichten het beste feest ooit voor mij!! En petje af voor de aankleding :respect: :respect: Q-DANCE BEDANKT! (l) (l)
ZO hoor je je jubileum te vieren! Wat een geweldig feest (l)
top feestje !
Timmert
Super feest! Decor/show/geluid.. Q-dance:respect:
Timmie_Z
Zo massaal maar ow zo gezellige sfeer! _0_
Timmiee
wat een feest!:kwijl: Q heeft al mijn verwachtingen overtroffen:respect: alles klopte:yes: alleen jammer dat ze niet geleerd hebben van de drukte voor de wc's bij qlimax.. neem een voorbeeld aan hoe dat met hard bass wordt geregeld;)
Timmitty
Geweldig feest !! Veel vette sets gehoord! Top 25 was wel leuk idee.. maar er moesten meer early platen in! Geweldige sfeer! mooie feestfabriek :respect:
Timmyk­nocker­!­
Wat een geniaal feest! (L) De aankleding/lichtschows waren van hoge klasse, ik kon me ogen niet geloven :) Ik had veel verwachtingen van dit feest, maar dat heeft Q-Dance zeker waargemaakt! :jaja: Zany & Donkey Rollers :respect:
Tinuss^
Was echt een super feestje brennan heart draaide ziek goed!
TobseK91
wat een topfeest. Qlubtempo Parade (L) respect Q-Dance :respect:
Tom Art
Partylab crew:respect: Show was super, werd lekker gedraaid! Alleen wat was dat betalen met die pasjes kut !:S
Tom R
Mega Lompe B-day Crash.. Donkey Rollers :respect: En wat een Aankleding!!
Tomba!
Anders dan andere feesten... wel heel gruwelijk! Top 25 was vet :D AsympTOOT!
Tommie S
Geweldig vermaakt! Wat een aankleding van de ArenA:respect: Setjes waren niet zoooo heel erg bijzonder.. Geweldig naar mn zin gehad ! Decor,Sfeer,Show ik zeg Q-dance Respect!(Y)
Tommy.
Show + aankleding geweldig!! alleen half uur in de stromende regen gestaan om binnen te komen en die arena chipcarts wat een belachelijk iets zo onhandig maar verder het eten ( de rimlapjes) waren geniaal
Tomzor
Schitterend!
Ton30071989
Fijn feestje :yes:
TrAceR
de avond begon een beetje met tegenslag:S,dus waren vrij laat binnen. maar zat er vrij snel in :D dus heerlijk gefeest, was top dus :D :RESPECT: q dance
Waaaaauw, GENIAAL feest, echt zo dik vermaakt:D
De Q-dance Zweetfabriek:K Prima (Y) !!
uiirene
wat een feest en de sfeer was echt super! Q-dance:respect:
Wat supervet!!! De vipsessies waren fenomenaal!!!
un1ty
Heer-lijk!
veeweij
was weer een mooi feestje, alleen jammer dat ze het laatste uurjte hardcore gingen draaien. die hardstyle had ik wel gehad. de arena daarin tegen maakte veel goed, super mooi podium en mooi gedaan met die slingers enz. nu begrijp ik goed waarom ze op defqon bezuinigt hebben op de main stage.
Vincee.
Wat een bijzonder feest was dit zeg:respect: kwam de ArenA binnen lopen met kippenvel(l) wat een aankleding had de Amsterdam ArenA(l) geluid, show en de sfeer :respect: alleen maar gezellige mensen gezien.. de openingsshow om 23:00 met de Qlubtempo parade was te gruwelijk(L)top25 ,partycrew en partylab was genieten.. Dit feest valt niet meer te overtreffen voor mij. Q-DANCE:respect:
Vipzz
Wat een vette show... Van begin tot het einde helemaal top... Geluid mocht wel iets harder... Mja het is nou eenmaal niet de HMH...
voicher
Geweldig feest en wat een aankleding :D
wesley de graaf
20 euro voor de auto belachelijk, echt heel warm binnen. top 25 tegen vallen maar ondanks dit allemaal wel heel gezellg gehad en pppfff wat een vaag mannetje die zijn tong naar iedereen uit stak
Wiebski
Gruwlijk vermaakt!
willem brouwer
wat een feest gewoon heerlijk
Willewijntje
Jezus wat een nacht (L). Super gezellig, wat een sfeer! Heerlijk werd er gedraaid. Vond de top 25 wel vaag maar goed, wel lekker los gegaan :)
wat een feest!!!!!!! dak van de arena eraf geknald..
X-Qlusive K
helaas vroeg op de avond hotelovernachting op kosten van justitie gekregen :) maar het was leuk zolang ik er was! balen dat ik het heb gemist..
Ik zeg: fakkkkinnn gruwelijk! alleen die warmte, maar gelukkig had ik me bikini topje eronder aan=)!
Q-dance(Y)(L):respect: helemaal top
Yoghurt!
feest zelf was super! Heel mooi in mekaar gezet! Soms wat minder geluid....muziek zelf von ik niet altijd geweldig. Voor mij te weinig echt dikke klappers gehoord. Maar al met al gewoon een erg mooi feest!
Yuri's Revenge
de sfeer maakte veel minpunten goed !
zeker niet een van de beste qdance feesten, die chipkaartjes en bekertjes water waren kut! en er waren niet genoeg kluisjes+water. ondanks dat heb ik wel een leuke avond gehad! :cheer:
Wát een GE-WEL-DIg feest was dit:respect: Alles was perfect:kwijl::D
Zoeper27
Geweldig feestje alles was top :respect: (Y)
~*­Drifted*­~ /­ Tzar /­ Mindblowerz
Zeker bruut feesje,en zoals enigste min punt was dat het te heet binne was net een wandelende regenval.. ;)
²³fren­chcore­d²³
vette sets, geweldige sfeer, bruut aangekleed,haha Ciske de rat en andre Hazes :kicks ass
· [ro]bin ·
Aankleding :respect: Qlubtempo :respect: lekker sfeertje ook, de eindshow viel tegen, probeer hardcore vooral niet commercieel te maken aub. hardstyle begon na een paar uur ook wel te vervelen, klink allemaal zo hetzelfde :( maar zeker geen slecht feest
ÐebOrahh*­:bounce:
Wauwww:K

Line-up De Q-dance Feestfabriek

1Oldstyle Outburst
hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
2Qlubtempo Parade
🇮🇹 hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
techno, hardstyle
hardcore, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
· MC hardstyle
3Top 25 Aller Tijden
hardcore, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
4Party Crew
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
🇮🇹 hardstyle
hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
5Party Lab
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
6De Eindshow
hardstyle
🇮🇹 hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
7Italiaanse Vip
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
8Vip Studio Sessies
hardstyle
techno, hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
9Vip Das Bierfest
🇩🇪 trance
🇩🇪 trance, hardstyle
🇩🇪 house, hardstyle
🇩🇪 techno, trance

Nieuws

Voor de Partyflockers wil Q-dance iets speciaals doen, daarom zal Partyflock in samenwerking met Q-dance een VIPdeck voor de Q-dance Feestfabriek weggeven voor 10 personen! De voorwaarden zijn simpel; registreer je in onze actie-sectie en je dingt mee naar één van de 5x2 VIP treatments. 139
Al tien jaar lang voorziet Q-dance de liefhebbers van de hardere stijlen in de dancemuziek van kwalitatief hoogstaande feesten. De een beter dan de ander. Dan binnen, dan weer buiten, soms wat kleiner, vaak supergroot, maar altijd gezellig. Met 300+ feesten en meer dan anderhalf miljoen bezoekers, ziet Q-dance zich als een echte feestfabriek. Vandaar ook de naam van het tienjarig jubileum: 'de Q-dance Feestfabriek'. Q-dance geeft de bezoeker na tien jaar voor het eerst een kijkje in haar gekke partykeuken. 145
10 Years of Q-dance
18 maart 2010
https://dump.partyflock.nl/4214/PF teaser.png 173

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het hoe was de feestfabriek topic f:hard165
(gesloten) 10jarig jubileum Q-dance in Amsterdam ArenA f:hard1661
TK: (gesloten) 2 VIP kaartjes Feestfabriek €50,- voor 2 tickets tickets4
GZ: (gesloten) Ik zoek 1 kaartje voor de feestfabriek tickets6
TK: (gesloten) 2 kaarten Feestfabriek tickets3
GZ: (gesloten) Ik wil mijn vriendinnen verassen met Feestfabriek! tickets18
TK: 1x VIP De Q-dance Feestfabriek Amsterdam Arena Vanavond tickets10
GZ: Kaartje Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) Q-Dance feestfabriek 1 kaart te koop tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje voor de feestfabriek amsterdam arena tickets11
TK: (gesloten) Q-dance Feestfabriek // 10 Years Q-Dance tickets3
TK: 1 Q Dance Feestfabriek kaartje (Harderwijk) tickets2
TK: 2 Tickets Feestfabriek tickets2
TK: 2 VIP kaartjes 10 jaar Q-Dance Feestfabriek tickets3
GZ: (gesloten) Kaartje feestfabriek tickets2
TK: (gesloten) Feestfabriek tickets7
TK: (gesloten) Kaartjes feestfabriek te koop 2 voor 60eu tickets6
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-dance Feestfabriek 40 euro tickets1
TK: (gesloten) 2 kaarten voor de feestfabriek tickets8
TK: 2 kaartjes feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) VIP Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: Ticket 10 years of Q-dance te koop! tickets1
TK: Kaartjes feestfabriek te koop 2 voor 60eu tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-Dance Feestfabriek tickets6
TK: (gesloten) Feestfabriekjeee!:d tickets26
TK: (gesloten) 1 kaartje feestfabriek 35 euro tickets3
TK: (gesloten) 2x VIP (E-ticket) Q-dance Feestfabriek 200€ tickets11
TK: 2 kaarten Q-dance feestfabriek 10-07-2010 tickets8
TK: (gesloten) 2 kaartjes voor de feestfabriek / 10 years of q-dance tickets5
TK: 2 Kaarten feestfabriek samen €80 tickets8
TK: (gesloten) 4 kaarten Q-dance Feestfabriek tickets12
TK: (gesloten) 1 kaartje Q dance Feestfabriek te koop (30eu) tickets1
TK: (gesloten) LAST MINUTE 2 E-tickets Q-dance Feestfabriek for the price of one! tickets2
TK: 2 Kaartjes Q-dance Feestfabriek tickets1
GZ: Ticket feestfabriek tickets2
TK: Q dance feestfabriek tickets10
GZ: 2 Kaartjes feestfabriek tickets7
TK: Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 1 ticket feestfabriek tickets17
TK: Q-dance feestfabriek kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 vip ticket Q dance feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje De Feestfabriek 10 years Q-dance tickets6
TK: (gesloten) Kaartje de Q -dance Feestfabriek 50 euro tickets8
TK: Q-dance Feestfabriek VIP tickets10
TK: 1 Kaart voor De Feestfabriek tickets8
TK: Kaartje Feestfabriek 30 euro tickets7
TK: 1 kaartje Q-dance Feestfabriek tickets7
TK: 1 Kaartje Feestfabriek !!! tickets14
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-dance Feestfabriek tickets10
TK: (gesloten) Q-dance Feestfabriek 35 Euro tickets7
GZ: (gesloten) 1 VIP Kaartje Feestfabriek 120 Euro tickets4
GZ: (gesloten) 1-3 Kaartje(s ) voor de Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1x VIP Kaartje Feestfabriek 120 Euro tickets1
GZ: (gesloten) 1 VIP kaartje Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 2 x VIP kaarten voor Feestfabriek samen 120 euro tickets3
TK: 1 Kaartje te koop Q-dance Feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) Q-dance feestfabriek 2 tickets (10 jaar q-dance) tickets21
TK: (gesloten) Ticket Q-Dance FeestFabriek tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-dance feestfabriek! tickets6
GZ: Vip kaartje 10yr Q-dance tickets3
GZ: (gesloten) 1x VIP kaartje voor de Q-Dance Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 2 kaarten Qdance feestfabriek 10 jarige bestaan tickets15
TK: 1 kaartje feestfabriek tickets5
TK: (gesloten) 4 kaartjes voor 10 years of q-dance in de arena tickets10
TK: 2 kaartjes Q dance feestfabrief EUR 45 tickets10
TK: (gesloten) 2 Vip kaarten voor de Q-dance Feestfabriek 10-7 tickets2
TK: (gesloten) 1 VIP-kaartje Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje q-dance feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 1 x ticket Q-dance Feestfabriek 10 juli 2010 tickets1
TK: (gesloten) 2 Kaartjes Q-Dance feestfabriek tickets10
TK: (gesloten) 2 kaarten voor de feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 2 kaarten 10 years of Q-dance tickets2
GZ: (gesloten) 1x VIP ticket Q-Dance Feestfabriek tickets2
TK: (gesloten) 2 kaartjes voor feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) 2 normale Tickets Q-Dance Feestfabriek tickets4
TK: Kaartje Q-dance Feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) Kaartje De Feestfabriek van Q Dance in de ArenA [35 euro] tickets19
TK: Feestfabriek 40 euro tickets11
TK: (gesloten) 10 years of q-dance de feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) VIP tickets De feestfabriek tickets41

12708 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Ik kom zo vaak langs ArenA en dan denk ik aan die goeie oude tijd. xD

(L)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Spacekippie op zaterdag 29 januari 2011 om 18:28:
Ik kom zo vaak langs ArenA en dan denk ik aan die goeie oude tijd


Ik ook, Sensation Black...
Waarschuw beheerder
ik had de dvd besteld die had ik al in dec binnen .
Nu krijg ik vandaag een envelope binnen en daaarin zit weer de cd van de top 25 in..

weet iemand waarom dit is?!
Waarschuw beheerder
Ja hier hetzelfde :) Heb de cd top25 nog een keer toegestuurd gekregen..
Waarschuw beheerder
Hier de same, heb geen idee waarom maar een gratis cadeautje is nooit weg :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Biith(k) op woensdag 9 februari 2011 om 17:14:
weet iemand waarom dit is?!


hier t zelfde.......t kunnen 3 dingen zijn denk ik.........

1 het is een foutje...
2 ze denken dat je bij de digipack geen top 25 cd heb gekregen
3 ipv de gratis dvd krijgen we nu de cd gratis:S
Waarschuw beheerder
donateur
Deze cd is inderdaad nageleverd aan klanten die een exemplaar van de eerste persing van de feestfabriek hebben ontvangen.

De meeste cd’s van deze persing waren te langzaam opgenomen. Vandaar dat iedereen een nieuw exemplaar toegestuurd krijgt

die wel in de juiste snelheid afspeelt.



Met vriendelijke groet,



Customer Service

QDance
Waarschuw beheerder
Aaah oke :)
Jaaa klopt ik vond de cd van de top 25 al heeel langzaam :)

achjaa 1 voor in de auto :P en de andere voor thuis haha (y)
Waarschuw beheerder
zijn er meer mensen die hun dvd nog neit binnen hebben? niet de digipack maar die ene die wel gewoon helemaal gratis was?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQenzie op woensdag 16 februari 2011 om 18:40:
zijn er meer mensen die hun dvd nog neit binnen hebben? niet de digipack maar die ene die wel gewoon helemaal gratis was?


Wij hebben ook nog niets ontvangen :-/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Allereerst wil ik je nogmaals bedanken om voordat er ook maar iets bekend was een kaartje gekocht te hebben voor de Q-dance Feestfabriek. Het vertrouwen dat je in Q-dance hebt gehad stellen wij zeer op prijs, wij hopen dat wij dit niet beschaamd hebben en dat jij een prachtig feest hebt gehad met je vrienden.



Als dank voor dat vertrouwen hebben wij je eerder een DVD toegezegd, welke maar niet verstuurd wordt.. Heel vervelend, vinden wijook. Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA :)



Alles leuk en aardig, maar je zo lang laten wachten ondanks onze belofte van eind januari is niet onze stijl. Wij willen je graag een extraatje aanbieden, namelijk 5 credits op download winkel Dance Tunes,hiermee kun je een paar tracks gratis downloaden.




Groeten, Ibo

Q-dance

______________



Ibo Örgüt

Manager



Q-dance BV

De Entree 300, 1101 EE Amsterdam



Twitter: @IboOrgut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.J82 op maandag 21 februari 2011 om 20:07:
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA


bij mij precies hetzelfde en nog steeds niet binnen ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.J82 op maandag 21 februari 2011 om 20:07:
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA


Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena:o:lol:
Dit feest was in Juli vorig jaar:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ook eindelijk de dvd sinds vandaag binnen, super vet:D zo'n party mogen ze best nog eens geven :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 25 februari 2011 om 08:01:
Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena
Dit feest was in Juli vorig jaar


Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zaterdag 26 februari 2011 om 13:50:
Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.


Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.
Ieder ze eigen mening natuurlijk maar het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.


Ik vond het er echt geen reet aan, ik had het ook liever anders gezien. De dvd vind ik ook erg saai en veel te donker, daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt en nog heeft niet iedereen wat die besteld heeft. Redelijk slecht.

Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.


ID&T niet hoor. De Q feesten vind ik idd elk jaar minder worden op Q-base na. Line-ups zijn nooit verrassend en de shows worden met het jaar minder.

Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..


Dat mag...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 27 februari 2011 om 17:24:
daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt


Heb hem net voor het eerst (en laatst) gezien en ik snap wel waarom. Opnames zijn compleet mislukt, erg jammer, de cameramensen zullen zich wel een ongeluk geschrokken zijn de volgende dag. Ze zullen wel een tijd bezig zijn geweest met filters eroverheen gooien enzo, maar het blijft lelijk. Inderdaad te donker, asgrauwe beelden en de kleur oranje lijkt op knalroze. Jammer, maar het was wel een van de beste feesten waar ik ben geweest :P
Waarschuw beheerder
Jezus dit was me toch ook een geweldig feest!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Holtkamp op woensdag 11 mei 2011 om 22:52:
Jezus dit was me toch ook een geweldig feest! :D


Q-Dance :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 27 februari 2011 om 17:24:
en de shows worden met het jaar minder.


Dan heb jij zeker met je ogen dicht gestaan @ Defqon ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jroennn!;) op maandag 12 september 2011 om 18:42:
Dan heb jij zeker met je ogen dicht gestaan @ Defqon


haha gast je doelt zeker op defqon 2011? dat was een dikke show ja, maar kijk wanneer hij die reactie plaatste :P, in februari (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JOOST 91 op donderdag 22 september 2011 om 14:09:
maar kijk wanneer hij die reactie plaatste , in februari


hahah oeeps! :9
Waarschuw beheerder
-2
ik vind het dus mooi kut dat ik dit heb gemist he.
hoorde er zoveel over niet nurmaal .

dus q-dance gaste doe er nog 1 aub(A) heb er wel 200 eu voor over.
 
Waarschuw beheerder
+2
iemand mijn telefoon gevonden ?
Waarschuw beheerder
nog bijna 4 jaartjes wachten dan kunnen we weer :D
Waarschuw beheerder
+1
Edit: 3 jaartjes.. of een hele dikke 2 en half :lol: