Ik had er zelf minder van verwacht, het viel me zeker niet tegen! Wat een show! Wel een aanloop van hitparade's na Qlubtempo maar dat was ook wel te verwachten. Lekkere sfeer, alleen wat een balle lokatie is die ArenA toch.. "de Zweetfabriek"
wat een feest, wat een sfeer! dit overtrof al mijn verwachtingen! Q
Eigenlijk niet veel op te merken ... sfeertje was oke, decor was oke en vooral op de hardcore mezelfde geweldig vermaakt! ... Weer een mooie herinnering rijker!
erg vet feestje! alles goed geregeld, zoals parkeren ed, maar alles bij elkaar wel erg duur! En minder oranje geklede mensen dan verwacht! geluid was erg goed! sfeer ook top!
Geweldig feest, draaide allemaal goed, sfeer was goed. De aankleding super, hiermee hebben ze defqon 2010 zeker wel goed gemaakt! Maar volgende feest in de arena gewoon de muntjes aanhouden, wat is dat een langzaam en niet werkend systeem die kaartjes!
Avond begon kut, 2x file en dan ook nog is niet meteen bij de Arena uitkomen... Half 2 uiteindelijk binnen, maar wat een gruwelijk decor, geluid en sfeer! Arena wel klote met die kaartjes, warm en 'ff' naar de wc lopen... Maar verder, ondanks dat ik ook nog is de BOB was, heerlijk genoten!!
Poeh, 4 uur later dan geplant binnen. Gruwelijk decor, continue hardstyle, en de hardcore was echt diep dramatisch, de bass werd bij de hardcore zowat gehalveerd, echt te slechte afsluiting!!
DIK podium en een goeie show .... maar dat is ook wel te verwachten van Q-dance !!! Qua hardstyle viel het alles mee tenminste niet teveel radio 538 muziek gehoord
Kan niets anders zeggen als mijn beste feest tot nu toe Wat een show en wat een aankleding zeg ! shiiit echt helemaal super kippenvel als ik er aan terugdenk
Super vet.. Ook super geammuseerd.. Aankleding show etc was geweldig om te zien.. Eerste setjes Qluptempo heerlijke muziek.. Maar hele nacht hardstyle is toch een beetje van het goede.. Al met al
wat een feest was dit was erg gezellig werd heel goed gedraaid met name de beat providers , noisecontrollers , the prophet en headhunterz & wildstylez alleen beetje jammer van de hitte maarja niks aan te doen
drijfnat bij binnenkomst.....ponchos uitdelen als iedereen al nat is???? setjes wel vet! geluid ook dik in orde....vette aankleding....KUTarenakaarten en bakjes water!!!! verder topavondje....maar had voor €45 ook wel gemogen!
Best feessie.. Goed vermaakt alleen die trappen naar de wc's waren echt drama.. Mag je wel minimaal een kwartier voor uittrekken.. ben je terug moet je weer .. Verder super.. Mooi aangekleed, goed gedraaid, leuke mensen.. Ja mag nog wel een keer
de dj's hebben een goede playback show neergezet erg knap een hele set draaien op 1 cd verder goed vermaakt aankleding was top
Helemaal geweldig!! :respectL) Eindelijk een avond vol met goeie rauwe hardstyle, lekker sfeertje zat er in! Helemaal los gegaan heel de avond. Jezus! Op na het volgende jubileum Q-dance!!
Te mooi feessie gewoon, maar goh! wat ging de tijd snel zeg enne de helft van het feest is ook nog eens uit mijn geheugen gewist hahaha owja, ik kan mij wel herinneren dat ik zeker 6 keer hetzelfde liedje heb gehoord
had er meer van verwacht voor 60 euro! -parkeergeld stervesduur -wc's te ver lopen -Slecht alles aangegeven en VOORAL de prijzen van het drinken.... 4,25 voor een biertje en dan die kut arenakaarten nog.. Maar wel een dikke voor het geluid, aankleding, muziek keuze en het reuzenrad!
Mijn verwachtingen dik overtroffen !!!! Hoe geweldig kan je je jubileum vieren? ZO DUS !!!! Dikke complimenten
Ongelofelijk vet! De sfeer was direct voelbaar door de geweldige aankleding de feeststemming die er onder de mensen heerste Ik heb genoten en wil iedereen bedanken voor deze prachtige nacht
Om te beginnen, feest was GE-WEL-DIG!! - Puntje voor Q.. De toiletten (kon in de hoek rechts van het reuzenrad nergens zeiken door die VIP)
Leipe shit ouwe, Laaste uurtje Noizesupressor was het toppunt
jammer dat we zo laat binnen waren ivm noodweer, en toen ook nog eens geen kluis meer konden krijgen (?) vond t feest zelf echt super! maar had wel wat meer van de show vewacht, was weing speciaals aan
Allemaal wel weer leuk een aardig, maar het kan me toch allemaal niet zo boeien momenteel helaas. Al met al gewoon leuk feestje gehad, maar ook niet meer dan dat.
Helemaal TOP!! Had alleen wel wat meer nieuwere tracks verwacht, kende bijna alle tracks al.. Anyway, wanneer is Part II?
Was zeker wel kicke maar er had meer opbouw van oud naar nieuw in de sets mogen zitten voor de rest was aankleding helemaal top en QT Parade was echt geweldig. Alleen jammer van de warmte
Deepack en Donkeys, die snapte hoe het moest. Wat een top set De rest was het te verwachten. Zeker DBSTF die gewoon weer Sound of the thunder draaien...hoe triest
GE-NI-AAL feest, jammer van de warmte, wc's en de belachelijke dure prijzen!! Volgende keer andere locatie (Gelredome??). Verder de aankleding super mooi gedaan!!! Hulde voor Q
Helemaal geweldig!! :respectL) Eindelijk een avond vol met goede hardstyle en de hardcore was ook top Helemaal los gegaan heel de avond. Jezus! Voel mijn buikspieren nu nog Ik zeg; opnaar het volgende jubileum Q-dance!!
zag er goed uit... QLUBTEMPO = TOP!!!!! daar kwam ik voor en het was ook het beste van de hele avond ! hardcore set viel wel zwaar tegen (beetje slam fm gehaalte)... maar toch wel een top feessie
ArenA is zoo verschrikkelijk om te feesten maar het zag er prachtig uit! Muzikaal ging het van hoogtepunten, naar een dieptepunt. De hoogtepunten waren zoo toff, dat het de minpunten laat vergeten
Was echt super mooi aangekleed en klappte er goed op hahahaha
GRUWELIJK, ondanks mn krukken me toch zeer goed vermaakt.!! wat een shows wat een sets, vooral QT en B-front, Digital Punk & A2... ook vet dat Zany & Deepack diep in de platentas doken voor oude klappers!! en wat een sfeertje!! Kortom: Q
Jezus wat een knaller. Sensation altijd kut door Arena, geluid, die kutkaarten... alle elende overtroffen door Q! Heerlijk die Qlubtempo knallers. Over 10 jaar weer!!!
Het was een topfeest!! De vreselijke hitte kon de pret niet bederven! Mooie aankleding ! Topmuziek de hele nacht door! Op naar de volgende!!
Jesus wat was het warm!! Ik heb mij best vermaakt alleen had ik wel wat meer ouwe hitjes verwacht.. De top 25 vond ik wel Zwaar tegenvallen.. maar verder heb ik mij prima vermaakt
Gelukkig was Henk van Q-dans er, er niet zoals met Qontinent toen ze hem vergeten waren en het laag de hele weg was!! Jezus wat een geluid!! Dikke sets QT was GRUWELIJK top 25 ook master!! Daarna was het reuzenrad dicht te warm in de AArena!! A2!!
ik d8 dat het moeilijk voor Q zou worden x-clusive holland te overtreffen, maar het is ze gelukt!! Man wat een feest decor 10+ taxichauffeur geloofde ons niet dat er een heus reuzenrad in de arena stond
Balen dat ik tijdens Zany, Donkey Rollers & Deepack pas net binnen kwam ... Wat ik ervan gehoord heb en wat ik er nu van terug hoor was dat een ongelooflijke konings set! B-Front, Digital Punk, Slim Shore & Beat Providers waren ook fiijn
Top feest gehad, alleen vind ik dat het publiek veel meer betrokken moest worden bij het feest door de dj's.. Voorderest Echt reuze maar m'n zin gehad Alleen jammer dat ik niet in het reuzenrad ben geweest door die ongelofelijke rij...
Ik heb me uitermate vermaakt! Kaarten kutsysteem, marathon om naar het toilet te gaan maar wat een show en sfeer! Beste indoor feest tot nu toe, zeker dit jaar!
Qlubtempo parade was SUPER, beste van de avond mocht wel wat langer duren! Donkey Rollers & Deepack ook hulde! wat een set! daarna begon het wel wat minder te worden.. hardcore viel tegen!! had over het algemeen toch meer classics verwacht voor 10 years maarja.. geluid kon wel iets helderder kon de hoge kicks niet echt helder horen. jammer dat met die arena cards alles duurder was (N) verder TOP vermaakt
geluid, warmte en (natuurlijk) de kosten minpunten. decor en sfeer waren daarentegen erg goed
Wat een aankleding en wat een gezelligheid Toch wel een paar puntjes die me tegenvielen van Q-dance; kluisjes uitverkocht, geen plattegrondje en timetable en geen flesjes water (Arena?). Geluid was niet slecht en er werd lekker gedraaid, laatste uurtje vond ik dan wel weer minder.. Oja, die ruimte onder de dj booth Super feest!
Aankleding was vet (ondanks dat het alle oude zooi van voorgaande feesten was) Drank veel te duur! Oude plaatjes waren erg vet! Maar veel te warm en de €60 niet waard. Q-dance heeft het helaas weer niet waargemaakt! Een matig zes'je waard vanwege de gezelligheid met vrienden
Wat een feest - Minpunten Geluid mocht beter,20 euro Pakeren ,kluisjes uitverkocht Wtf ,Loacktie ook niet meer pakken voorr 20 years Q Dance -Super vermaakt wel
Een beetje slecht geregeld had ik het idee. Veeels te weinig kluisjes, en de Arena was weer 1 groot doolhof..Maargoed, ondanks alles prima vermaakt ! Het skeletmannetje was echt uber haha!
Wat een feest! nog nooit zo'n lichtshow gezien alleen drank was erg slecht 6,50 voor 2ML bacardi... afzetters, en wc's kon ook beter, verder POPPEKAST!
Qlubtempo was toch zo gruwelijk he. Verder echt een gezellig feest, geweldig. Toch voor een 10 jarig jubileum had er groter uitgepakt mogen worden voor deze prijzen.
Het was een geslaagd en vet gezellig feestje. Decor was ook dik in orde !! Geluid was ook prima. Q-dance!!
Wat een geweldige nacht was dit!! Unieke aankleding, Vet om niet op een stage te staan maar echt in een soort van dorpje te lopen Heel gezellig, Deepack, B-Front, + Vette groep |Q-Dance overtreft zichzelf weer
q-dance trakteerd ?? laame niej lachen, drank was veels te duur sloeg echt nergens op maargoed wel topavondje gehad hoor, veel bekenden, werd lkkr gedraait en goed geluid ook
Qlubtempo was heerlijk! Partylab was ik op een gegeven moment wel echt klaar mee, echt depri sound! Lekker 1 treintje eerder teruggepakt, superfijn Was geweldig feest, maar wat een hitte in die arena jeeezus!
Gewoon niks te klagen... Alleen vond ik de indeling niet helemaal geweldig... Maargoed, doet er niet toe! Hardstikke goed vermaakt! De drankprijzen waren trouwens wel [b]ABSURT[/b] hoog!
Cool feesie was weer erg gezellig! had wel last van de hitte maar dat kon de pret niet drukken!
Ik vond het geluid gewoon ruk, kluisjes uitverkocht om 12 uur? Lekker... Voor de rest, aankleding helemaal gruwelijk, wel ff leuk gehad maar daar blijft het bij. Had er meer van verwacht!
Dit had het niet voor mij... vond er weinig aan.. wel mooie aankleding! maar die wc's!!! wat een sauna!! en dat bar personeel naait je waar je zelf bij staat ze zeggen dat het pasje het niet deed maar wel geld eraf halen!
Hoog waarschijnlijk ons laatste Q feestje, tot 3 uur was de muziek goed te doen, toen de new style & happy shit begon onstond er duidelijk een dipje (N) ook de hardcore afsluiting was matig, de service vond ik bagger, kluisjes stonden door elkaar heen, zat geen logische volgorde in, en onervaren bar medewerkers. ondanks de ergenissen toch een leuke party gehad maar zeker geen 60 euro waard. Deepack super live setje
De vibe die gecreeërd is in de trailer, kwam heel goed naar voren in de show: Ik had net het gevoel alsof ik op een kermis liep.. Muziek was helemaal top: Van de grondleggers van de hardstyle tot de helden van nu. Geluid was ook niet verkeerd, totaal geen last gehad van galmen, zoals dat in 2008 nog wel was! De sfeer was echt uitstekend.. Ja, Q-Dance, dikke 10!!
wat een bagger hardcore set het laatste uurtje, achja was te verwachten. reuzenrad decor en weer eens met zijn allen op een feessie wat wil een mens nog meer?
Q-dance , leuke mensen, Locatie is super en de aankleding ook dik in orde Alleen van het geluid meer verwacht, maar over het geheel ZEER goed B-front &co
Dit feest was in 1 woord: Geweldig! De muziek was top, de locatie was top en ik heb nog nooit zo'n mooie aankleding gezien van een feest! (Alleen wel een beetje slecht dat de kluisjes al rond 00.45 waren uitverkocht, maar als het niet zo'n kut weer was had ik niet eens een jas meegenomen.Dus dat compenseert weer)
Dit feest krijgt van mij een Geweldig ! , Wat een dikke locatie zeg !, hou normaal nooit van hardcore , maar laatste uur was dolle boel ! tot over 10 jaar
Duidelijk een feit dat het setje van Alpha Twins het best was!! Echt een big fail van D-Block & S-te-Fan om af te sluiten met Anger en dan godver net voor de anti-climax hem backspinnen!! Verder het decoor was het bruutste ooit en zal het nooit vergeten!
Bruut feestje, geluid vond ik wel aardig, maar wat was het daar verschikkelijk heet. zo heet heb ik het nog nooit meegemaakt, belachelijk gewoon! drinken ook echt niet te betalen! helemaal omdat het zo warm was bleef je maar drinken!
Donkey Roller & Deepack! Helden van de nacht. Was te warm, maar vooruit. Top nacht! Qlubtempo terug? Hulde
het heeft ons ong 4 uur gekost er te komen, door de blikseminslagen...nou eenmaal binnen zag t er top uit!! geweldig, muziek opbouw .. maar WAT warm , niet uit te houden.. en helaas duurde de terugweg ook 6 uur omdat er vanaf amersfoort geen trein reed
Wat een GEWELDIG feest was dit! Aankleding top! Muziek top! Sfeer top!!
Ik vond de aankleding een beetje chaotisch, maar wel een super gezellige avond gehad met alle bekenden! Thanks guys! Jammer genoeg niet tot eind gebleven
Ik begon een vraagteken achter Q-dance te zetten maar na dit fantastische feest zet ik er een aantal uitroep tekens achter. Wat een show! & het decor was grandioos
Goed vermaakt, geluid was wat minder, drank was fucking duur....sloeg nergens op heb ook niks uitgegeven daar.....dat masker.. zucht....verzin eens wat nieuws afsluiter was bagger! vond het een vet feest...maar wat ervoor betaald moest woorden, vond ik het bagger....voor zoveel geld had ik mee verwacht!
Prima vermaakt, jammer van het hoge Qlimax gehalte weer, dat masker mag nu ook wel weer een keer weg. Last but not least; waardeloos hoge prijzen voor de consumties!
VETTE SHOW! Eindshow wat langer, minder eentonige Partylab (maar dankzij BP, SS, DP en BF toch weer gaan gassen). Q, waar blijft de Qluptempo Reunion??
Het was onwijs vet muziek was super en de aankleding was echt prachtig. Maar 1 ding wat een warmte was het daar niet normaal d8t dat ik in een oven stond tehakke
geweldige sfeer en er werd goed gedraaid, wel mocht het geluid af en toe wat harder, verder: Alpha2, Eindshow en Zany+Donkey Rollers & Deepack heldensets!
Beste feest tot nu toe! Lekker gevarieerd, goed geluid, dikste show ooit Alleen jammer dat het reuzenrad al om 4 uur sloot en natuurlijk altijd diezelfde hardcore set op het laatst.
Heerlijk feest maar de show vond ik niet super bijzonder. Sfeer was heerlijk bedankt mensen. En hulde aan A2 en digital punk b-front slim shore en beatproviders
Topfeest....Qlubtempo... alles wat je moest horen wel gehoord, lekker tempo..
Was echt Geweldig met de hoodletter G.. Heerlijk geluid, prachtig mooi decor, dikke sets.. Qlubtempo Alpha Twins & Deepack Al met al, één van de betere feestjes
super aankleding, super gezellig...super HArdstyless!! Lekker lopen knallen, in een wel iets wat warme zaal maar dat kon de pret nie bederven! het laatste uur wel....erg jammer dat t zachter ging... ik verheugde me op dat laatste uur
Wauw dit was echt een briljant feest Arena perfecte locatie, alleen een beetje heet maar dat mocht de pret niet drukkenEn gelukkig weer de Donkey Rollers, wat een helden
kluisjs en wc's waren minder georganiseerd, voor de rest echt super feest! aankleding en geluid waren geweldig! lag er alleen iets te veel bovenop dat het een playbackshow was...
Zo hoort een 10-jarig jubileum gevierd te worden! Damn wat een geweldige verjaardag heb ik hier gehad! De show, aankleding & natuurlijk het heerlijke sfeertje maakte mijn nacht compleet! Q-dance!
Tja, het was beter dan een nachtje Alca! Muziek was veel te vrolijk en logistiek gezien is de Arena wat minder. Pasjes en water waren slecht natuurlijk. Verder wel gezellig hoor! NOISEKICK
mwaaa viel wel mee, was gezellig door de mensen met wie ik was, maar op de main was het gewoon plaatje na plaatje draaien en viel mix technisch echt zwaar tegen
Q-Dance Gefeliciteerd! Vond het een vet feest, maar had toch meer knallers uit de oude doos verwacht en vond de sfeer tussen feestgangers onderling een beetje tam. Verder prima vermaakt
voor de djs!! WAT EEN SETJES 1e vette plaat naar de andere super aankleding en een GEWELDIGE show!! alleen veel en VEELS te warm kutzooi met de trein op de heenreis... en kluisjes uitverkocht???
super, super verjaardag van Q-dance gehad. wat een ongelovelijk mooi decor, en waar wij stonden stond de bass op Q-base niveau, loei en loei hard en dat in de arena , sfeer was ook boven normaal
beste Qdance indoor feest dat ik ooit heb meegemaakt, petje af Qdance! schitterende decoratie, heerlijke setjes!
Er waren deze avond maar 3 echte dj's: Gizmo, Buzz Fuzz & Franky Jones en ondanks dat het een megamix was tijdens de Qlubtempo Parade me er onwijs op vermaakt
Heb me uitermate vermaakt in de paar uurtjes die we er waren ! Echt geweldig
WAT WAS DIT GEWELDIG!!! Flink los gegaan in me doktersjas op de brug en podium! Ontzettend gezellig met alles en iedereen! Q-Dance jullie zijn geweldig!
Wow wat een aankleding Goed geluid, Top feest. Donkeyrollers/Zany/Deepack duidelijk de lekkerste set! Technoboy en Brennan Heart bedroevend slechte sets.
Wat zag het er weer mooi uit zeg! Heb me vermaakt maar was het na een tijdje wel zat. Steeds dezelfde hardstyle deuntjes, top 25 was saai en veel te warm daarbinnen. Ook het tekort aan kluisjes was geen goede zet van Q-dance. Heb de hele avond met me tas moeten hakken, jammer! Verder was de sfeer top en de mensen erg gezellig!
Heerlijk feestje, zag er top uit in de Arena.. Kortom, ik vermaakte me optimaal.. en de Arena-cards vond ik eigenlijk prima werken! Q-DANCE
Mijn eerste hardstye feestje, maar hou toch meer van de hardcore. Je weet van te voren als je naar zo'n feest gaat dat er hardstyle word gedraaid, maar van mij had die eindshow wel iets langer mogen duren hoor.(A) Verder heb ik me toppie vermaakt! Mooie aankleding, en goed geluid!
Echt heel dik voor elkaar weer : Wat mij betreft mag Q-dance wel vaker feestjes geven in de ArenA, Het decor was echt geweldig, geluid goed. Leuke mensen, Kortom weer een prachtige ervaring rijker
Geniaal feest (ben geen hardstyle liefhebber) grandioos in elkaar gedraaid. Sfeer top. geluid top. organisatie top. gewoon echt klasse. Beste productie die ik gezien heb in afgelopen jaren
wat een feest! Q heeft al mijn verwachtingen overtroffen alles klopte alleen jammer dat ze niet geleerd hebben van de drukte voor de wc's bij qlimax.. neem een voorbeeld aan hoe dat met hard bass wordt geregeld
Wat een geniaal feest! De aankleding/lichtschows waren van hoge klasse, ik kon me ogen niet geloven Ik had veel verwachtingen van dit feest, maar dat heeft Q-Dance zeker waargemaakt! Zany & Donkey Rollers
Was een heelijk feesie lekker uit me dak gegaan super sweer Qlubtempo Daniele Mondello jammer dat het geluid zachter was bij de hardcore maar toen ook heerlijk door kunnen stampen tot het eind was echt super
De Q-dance Zweetfabriek Prima !!
20 euro parkeren WTF, binnen komst was kut met die regen, da ben je binnen heb je een MEGA volle trap, veel TE warm, maar de Sfeer was top muziek toch wel, verder prima vermaakt, volgende x andere locatie PLEASE!
Wat een bijzonder feest was dit zeg kwam de ArenA binnen lopen met kippenvel wat een aankleding had de Amsterdam ArenA geluid, show en de sfeer alleen maar gezellige mensen gezien.. de openingsshow om 23:00 met de Qlubtempo parade was te gruwelijktop25 ,partycrew en partylab was genieten.. Dit feest valt niet meer te overtreffen voor mij. Q-DANCE
20 euro voor de auto belachelijk, echt heel warm binnen. top 25 tegen vallen maar ondanks dit allemaal wel heel gezellg gehad en pppfff wat een vaag mannetje die zijn tong naar iedereen uit stak
Qlubtempo Parade Zany & Deepack Was helaas een grote chaos in de arena, WC's waren erg slecht geregeld, en het was vreselijk benauwd. Jammer dat de vermoeidheid zo vroeg toe sloeg Leuk feestje verder
zeker niet een van de beste qdance feesten, die chipkaartjes en bekertjes water waren kut! en er waren niet genoeg kluisjes+water. ondanks dat heb ik wel een leuke avond gehad!
Leipe opbouw en dat reuzenrad skyboxie was helemaal top maar wel heel veel kijk mij is mooi zijn mense gezien op ht feest zelf alleen iets te lang hardstyle gedraaid....voorde rest goed vermaakt
qlubtempo was voor mij het gaafste prophet met 25 (N) vip achter was ik 3 x geweest maar niets bijzonders, in de zaal was het geweldig! het was erg warm maar daar konde we niets aan doen, heb erg genoten
Voor de Partyflockers wil Q-dance iets speciaals doen, daarom zal Partyflock in samenwerking met Q-dance een VIPdeck voor de Q-dance Feestfabriek weggeven voor 10 personen! De voorwaarden zijn simpel; registreer je in onze actie-sectie en je dingt mee naar één van de 5x2 VIP treatments. 139
Al tien jaar lang voorziet Q-dance de liefhebbers van de hardere stijlen in de dancemuziek van kwalitatief hoogstaande feesten. De een beter dan de ander. Dan binnen, dan weer buiten, soms wat kleiner, vaak supergroot, maar altijd gezellig. Met 300+ feesten en meer dan anderhalf miljoen bezoekers, ziet Q-dance zich als een echte feestfabriek. Vandaar ook de naam van het tienjarig jubileum: 'de Q-dance Feestfabriek'. Q-dance geeft de bezoeker na tien jaar voor het eerst een kijkje in haar gekke partykeuken. 145
Allereerst wil ik je nogmaals bedanken om voordat er ook maar iets bekend was een kaartje gekocht te hebben voor de Q-dance Feestfabriek. Het vertrouwen dat je in Q-dance hebt gehad stellen wij zeer op prijs, wij hopen dat wij dit niet beschaamd hebben en dat jij een prachtig feest hebt gehad met je vrienden.
Als dank voor dat vertrouwen hebben wij je eerder een DVD toegezegd, welke maar niet verstuurd wordt.. Heel vervelend, vinden wijook. Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA
Alles leuk en aardig, maar je zo lang laten wachten ondanks onze belofte van eind januari is niet onze stijl. Wij willen je graag een extraatje aanbieden, namelijk 5 credits op download winkel Dance Tunes,hiermee kun je een paar tracks gratis downloaden.
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA
bij mij precies hetzelfde en nog steeds niet binnen ..
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA
Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena
Dit feest was in Juli vorig jaar
Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.
Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.
Ieder ze eigen mening natuurlijk maar het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..
Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.
Ik vond het er echt geen reet aan, ik had het ook liever anders gezien. De dvd vind ik ook erg saai en veel te donker, daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt en nog heeft niet iedereen wat die besteld heeft. Redelijk slecht.
daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt
Heb hem net voor het eerst (en laatst) gezien en ik snap wel waarom. Opnames zijn compleet mislukt, erg jammer, de cameramensen zullen zich wel een ongeluk geschrokken zijn de volgende dag. Ze zullen wel een tijd bezig zijn geweest met filters eroverheen gooien enzo, maar het blijft lelijk. Inderdaad te donker, asgrauwe beelden en de kleur oranje lijkt op knalroze. Jammer, maar het was wel een van de beste feesten waar ik ben geweest