Ik had er zelf minder van verwacht, het viel me zeker niet tegen! Wat een show! Wel een aanloop van hitparade's na Qlubtempo maar dat was ook wel te verwachten. Lekkere sfeer, alleen wat een balle lokatie is die ArenA toch.. "de Zweetfabriek"
wat een feest, wat een sfeer! dit overtrof al mijn verwachtingen! Q
Eigenlijk niet veel op te merken ... sfeertje was oke, decor was oke en vooral op de hardcore mezelfde geweldig vermaakt! ... Weer een mooie herinnering rijker!
erg vet feestje! alles goed geregeld, zoals parkeren ed, maar alles bij elkaar wel erg duur! En minder oranje geklede mensen dan verwacht! geluid was erg goed! sfeer ook top!
ik had er meer van verwacht, parkeren €20 en dan nog drijf nat binnen komen op het feest. verder werd de hardstyle een beetje saai op un gegeven moment. voorderest toch nog wel prima vermaakt
Geen bijzonder goed feest.. Setjes waren soms om te huilen (vooral de afsluiter) maar het decor en de mensen maakten een hoop goed. Alleen die belachelijke prijzen in de arena en die cards sloegen nergens op En die warmte pff .. Maargoed wel weer vermaakt met de mensen met wie ik was
echt waar! 10 jarig bestaan heeft ervoor gezorgt dat ik tot nu toe me mooiste feest ooit heb beleefd!! Super!
DIK podium en een goeie show .... maar dat is ook wel te verwachten van Q-dance !!! Qua hardstyle viel het alles mee tenminste niet teveel radio 538 muziek gehoord
Kan niets anders zeggen als mijn beste feest tot nu toe Wat een show en wat een aankleding zeg ! shiiit echt helemaal super kippenvel als ik er aan terugdenk
Super vet.. Ook super geammuseerd.. Aankleding show etc was geweldig om te zien.. Eerste setjes Qluptempo heerlijke muziek.. Maar hele nacht hardstyle is toch een beetje van het goede.. Al met al
wat een feest was dit was erg gezellig werd heel goed gedraaid met name de beat providers , noisecontrollers , the prophet en headhunterz & wildstylez alleen beetje jammer van de hitte maarja niks aan te doen
Best feessie.. Goed vermaakt alleen die trappen naar de wc's waren echt drama.. Mag je wel minimaal een kwartier voor uittrekken.. ben je terug moet je weer .. Verder super.. Mooi aangekleed, goed gedraaid, leuke mensen.. Ja mag nog wel een keer
Te mooi feessie gewoon, maar goh! wat ging de tijd snel zeg enne de helft van het feest is ook nog eens uit mijn geheugen gewist hahaha owja, ik kan mij wel herinneren dat ik zeker 6 keer hetzelfde liedje heb gehoord
had er meer van verwacht voor 60 euro! -parkeergeld stervesduur -wc's te ver lopen -Slecht alles aangegeven en VOORAL de prijzen van het drinken.... 4,25 voor een biertje en dan die kut arenakaarten nog.. Maar wel een dikke voor het geluid, aankleding, muziek keuze en het reuzenrad!
wat een feestje een betere verjaardag had ik me niet kunnen wensen het zag er allemaal supervet uit en er werdt lekker gedraait alleen wat veel pauzes in de eindshow waardoor je niet helemaal loskwam om je laatste restjes energie energie eruit te persen...
Ongelofelijk vet! De sfeer was direct voelbaar door de geweldige aankleding de feeststemming die er onder de mensen heerste Ik heb genoten en wil iedereen bedanken voor deze prachtige nacht
Leipe shit ouwe, Laaste uurtje Noizesupressor was het toppunt
Heerlijk feestje. Aankleding Topsfeer Geluid mocht soms wat harder, drankprijzen minder achterlijk en vond het jammer dat het normale publiek de DJ's zo slecht kon zien En die ArenA-cards weglaten aub Top25 aanfluiting Echt in een kwartiertje in elkaar gezet en nog verkeerde nummers er in ook
Allemaal wel weer leuk een aardig, maar het kan me toch allemaal niet zo boeien momenteel helaas. Al met al gewoon leuk feestje gehad, maar ook niet meer dan dat.
Helemaal TOP!! Had alleen wel wat meer nieuwere tracks verwacht, kende bijna alle tracks al.. Anyway, wanneer is Part II?
Was zeker wel kicke maar er had meer opbouw van oud naar nieuw in de sets mogen zitten voor de rest was aankleding helemaal top en QT Parade was echt geweldig. Alleen jammer van de warmte
Wat een apart feest! Eerst een hoop ellende met de trein in Arnhem, die reed ivm blikseminslag niet verder! Na dik 2 uur toch besloten om met z'n 4'en een taxi te pakken voor €200 Uiteindelijk om 2:00 binnen. Toen echt genoten! Wat was de ArenA prachtig aangekleed! De top 25 was geweldig! Maar om 6:10 echt helemaal los! Trein terug: Onmogelijk! St Anthonis bus Q-Dance, op de prijs en ArenA cards na, dik voor mekaar!
GEWELDIG feestje aankleding was super, er werd heerlijk gedraait qlubtempo jammer dat het zo warm was, maarja dat heb je wanneer het buiten ook ruim 30 graden is. t enige minpunt de top 25 maarja daar kon Q niks aan doen dat die alleen uit hits van de afgelopen 3 a 4 jaar bestond (alsof er de andere 7 jaar geen goede nummers zijn gemaakt ;s)
Wat een verjaardagspartijtje zo zie je ze niet vaak ! Qlubtempo parade wat was dat een lekkere tegemoetkoming in verband met het binnenkomen met het kutweer en die standaard hardcoreafsluiters begint ook een beetje mijn strot uit te komen met elke keer dezelfde pisnummers Q dance
Helemaal geweldig!! :respectL) Eindelijk een avond vol met goede hardstyle en de hardcore was ook top Helemaal los gegaan heel de avond. Jezus! Voel mijn buikspieren nu nog Ik zeg; opnaar het volgende jubileum Q-dance!!
Zo vier je een verjaardag! Wat een feest zeg! Wat een aankleding, om bang van te worden! Qlubtempo was genieten! Laatste 2 uurtjes! Sfeertje was ook helemaal top!
zag er goed uit... QLUBTEMPO = TOP!!!!! daar kwam ik voor en het was ook het beste van de hele avond ! hardcore set viel wel zwaar tegen (beetje slam fm gehaalte)... maar toch wel een top feessie
Wat een superfuif Vanaf begin af aan gelijk knallen met Qt parade Ook de aankleding was super, met name de vele aanwezige Bavaria-jurkjes kon ik erg waarderen
Wat een feest! Geweldige sfeer, goeie muziek, supershow en perfect geluid (voor de Arena dan). Beste indoor feest wat ik tot nu toe heb meegemaakt. voor Q-Dance!
GRUWELIJK, ondanks mn krukken me toch zeer goed vermaakt.!! wat een shows wat een sets, vooral QT en B-front, Digital Punk & A2... ook vet dat Zany & Deepack diep in de platentas doken voor oude klappers!! en wat een sfeertje!! Kortom: Q
Gelukkig was Henk van Q-dans er, er niet zoals met Qontinent toen ze hem vergeten waren en het laag de hele weg was!! Jezus wat een geluid!! Dikke sets QT was GRUWELIJK top 25 ook master!! Daarna was het reuzenrad dicht te warm in de AArena!! A2!!
Top feest gehad, alleen vind ik dat het publiek veel meer betrokken moest worden bij het feest door de dj's.. Voorderest Echt reuze maar m'n zin gehad Alleen jammer dat ik niet in het reuzenrad ben geweest door die ongelofelijke rij...
Wat een heerlijk jubileumfeest zeg! niet zo ellendig vol, goede setjes en supergezellig gehad met m'n vriendjes en vriendinnetjes. alleen bleef je maar zweten, zweten en nog eens zweten! over 5 jaar weer!
Heerlijke nummertjes van Beat Providers gehoord.. Bereik van de wc's was één groot drama, die pasjes om te betalen was ook maar meuk en de prijzen voor bier gingen helemaal nergens over. Afgelopen 2 Q-dance feesten vielen voor mij een beetje tegen, hoop er in het vervolg meer van te zien !
Wat een gruwelijk geil feest Dit was genieten van binnenkomst tot het laatste nr Super vermaakt dik geluid heerlijke aankleding en goeie nr's Jammer van de hitte ik was echt kapot op het einde Alleen waarom het drinken weer 25 ct duurder Super sfeer echt geweldig, gewoon met ze allen feesten En iedereen hielp elkaar ivm de warmte viel me op Hopelijjk volgend jaar weer een feest in de Arena$
Super om juist bij dit feest gastenlijst te hebben gewonnen! Arena zag er echt super uit: wat een decor, aankleding en show! Ook alle dj sets eigenlijk toppie! De hardcore was alleen bagger, wat meer rammen mocht wel.Jammer dat het geluid toch niet optimaal was, kan echt wel wat harder zeg! En nadeel van die Arena is dat eeuwige geklim als je naar de wc moet. Maar was weer gezellig met alle moppies Heerlijk feest weekend!!
Een beetje slecht geregeld had ik het idee. Veeels te weinig kluisjes, en de Arena was weer 1 groot doolhof..Maargoed, ondanks alles prima vermaakt ! Het skeletmannetje was echt uber haha!
Blij dat ik er toch kon komen ondanks de narigheid met de treinen Was echt een geweldig feest! Nergens iets op aan te merken, dit was echt een perfect jubileum feest
Wat een feest! nog nooit zo'n lichtshow gezien alleen drank was erg slecht 6,50 voor 2ML bacardi... afzetters, en wc's kon ook beter, verder POPPEKAST!
q-dance trakteerd ?? laame niej lachen, drank was veels te duur sloeg echt nergens op maargoed wel topavondje gehad hoor, veel bekenden, werd lkkr gedraait en goed geluid ook
Heb echt een super gezellige avond gehad, vet gedraaid ook! Alleen vond ik de aankleding iets tegenvallen ik had er meer van verwacht! Daarom een goed! Harde rag zo'n vette plaat
Gewoon niks te klagen... Alleen vond ik de indeling niet helemaal geweldig... Maargoed, doet er niet toe! Hardstikke goed vermaakt! De drankprijzen waren trouwens wel [b]ABSURT[/b] hoog!
Cool feesie was weer erg gezellig! had wel last van de hitte maar dat kon de pret niet drukken!
Ik vond het geluid gewoon ruk, kluisjes uitverkocht om 12 uur? Lekker... Voor de rest, aankleding helemaal gruwelijk, wel ff leuk gehad maar daar blijft het bij. Had er meer van verwacht!
Hoog waarschijnlijk ons laatste Q feestje, tot 3 uur was de muziek goed te doen, toen de new style & happy shit begon onstond er duidelijk een dipje (N) ook de hardcore afsluiting was matig, de service vond ik bagger, kluisjes stonden door elkaar heen, zat geen logische volgorde in, en onervaren bar medewerkers. ondanks de ergenissen toch een leuke party gehad maar zeker geen 60 euro waard. Deepack super live setje
De vibe die gecreeërd is in de trailer, kwam heel goed naar voren in de show: Ik had net het gevoel alsof ik op een kermis liep.. Muziek was helemaal top: Van de grondleggers van de hardstyle tot de helden van nu. Geluid was ook niet verkeerd, totaal geen last gehad van galmen, zoals dat in 2008 nog wel was! De sfeer was echt uitstekend.. Ja, Q-Dance, dikke 10!!
Q-Dance heeft gedaan wat ze hadden belooft qlubtempo parade was the shit ouwe
wat een avonturen eerst stranden in arnhem omdat de treinen niet meer rijden, vervolgens met de taxi naar de arena en een apart feest beleven en tenslotte de terugreis naar huis met de partybus al met al prima vermaakt
Wow echt meer dan geweldig Super vermaakt, heerlijk sfeertje Top aangekleed En de Qluptempo parade was leuker dan verwacht, en de rest van de dj's ook super setjes gedraaid
Ja was wederom weer geslaagd feestje van Q-Dance! top 25 was echt 3kwartier lang LOS!! Miste daar overigens wel een hoop platen.... Hardcore op het einde Was gruwelijk en maakte het af ArenA cards waren ronduit KUT
Q-dance , leuke mensen, Locatie is super en de aankleding ook dik in orde Alleen van het geluid meer verwacht, maar over het geheel ZEER goed B-front &co
Een der heftigste feesten ooit in de ArenA! (N) Bier 2,75 (N)
Was een leuk feestje Zag er allemaal wel vet uit! Geluid kon wel beter naar mijn mening, het galmde nogal En de rauwe Early Hardstyle heeft maar weer eens bewezen dat het veel vetter is dan de tegenwoordige happy shit! Was super gezellig met de mensen met wie ik was Maar de Qluptempo area is 'The Big Winner'
Dit feest was in 1 woord: Geweldig! De muziek was top, de locatie was top en ik heb nog nooit zo'n mooie aankleding gezien van een feest! (Alleen wel een beetje slecht dat de kluisjes al rond 00.45 waren uitverkocht, maar als het niet zo'n kut weer was had ik niet eens een jas meegenomen.Dus dat compenseert weer)
Dit feest krijgt van mij een Geweldig ! , Wat een dikke locatie zeg !, hou normaal nooit van hardcore , maar laatste uur was dolle boel ! tot over 10 jaar
wauww wat een aankleding en sfeer was egt super mooi - punten warmte en topd 25 niet als verwacht en zeik italianen moeten ze er uit stusturen maar egt super hard vermaatk
Duidelijk een feit dat het setje van Alpha Twins het best was!! Echt een big fail van D-Block & S-te-Fan om af te sluiten met Anger en dan godver net voor de anti-climax hem backspinnen!! Verder het decoor was het bruutste ooit en zal het nooit vergeten!
Had er veel meer van verwacht, die top 25 bleef ook live verbazingwekkend slecht, is dit nou wat hs groot heeft gemaakt? Verder erg warm en te veel mensen out zien gaan. Voor Claudia wel een dikke kus met jou was het gezellig op het vip deck!!!!
wat een geweldige aankledng! kippenvel toen ik de arena binnenkwam aan het begin, qdance heeft zichzelf overtroffen.. die hitte was niet om uit te houden, volgende keer toch betere airco.. afsluiter vond ik wat mager vergeleken met de rest van het feest. maarrr.. een topavond gehad!
Achteraf gezien was dit het mooiste feest van 2010, Alles klopte de Oldstyle Outburst de Early Hardstyle, daarna lkkr De sfeer die er hing en de decoratie waren bijzonder!
Donkey Roller & Deepack! Helden van de nacht. Was te warm, maar vooruit. Top nacht! Qlubtempo terug? Hulde
het heeft ons ong 4 uur gekost er te komen, door de blikseminslagen...nou eenmaal binnen zag t er top uit!! geweldig, muziek opbouw .. maar WAT warm , niet uit te houden.. en helaas duurde de terugweg ook 6 uur omdat er vanaf amersfoort geen trein reed
Toen we aankwamen had ik er niet veel vertrouwen in. Irritante mensen en alles was kut met zoeken, toen je er eenmaal in zat was het lekker te doen! Top 25 beter dan verwacht. Was een lekker feestje! Q-Dance Lichtshow
Ik vond de aankleding een beetje chaotisch, maar wel een super gezellige avond gehad met alle bekenden! Thanks guys! Jammer genoeg niet tot eind gebleven
de qlubtempo parade er werd de hele nacht lekker gedraait ....geen rijen aan de bar .. veel lekkere dames ..
Ik begon een vraagteken achter Q-dance te zetten maar na dit fantastische feest zet ik er een aantal uitroep tekens achter. Wat een show! & het decor was grandioos
Prima vermaakt, jammer van het hoge Qlimax gehalte weer, dat masker mag nu ook wel weer een keer weg. Last but not least; waardeloos hoge prijzen voor de consumties!
VETTE SHOW! Eindshow wat langer, minder eentonige Partylab (maar dankzij BP, SS, DP en BF toch weer gaan gassen). Q, waar blijft de Qluptempo Reunion??
Zelf had in nogal een stroeve start. die oude hardstyle hielp daar ook niet echt bij... Geluid was kut! heerlijk warm binnen... en GE-WEL-DIGE decoratie..en natuurlijk het laatste uurtje.. KNALLEN!!!
Q-dance de musical was vet! Slim Shore/B-Front/Digital Punk helden! Derb was vet! Jammer dat de stem van DV8 kwijt was en de arena card is gewoon ronduit kut..
Super vermaakt, mooi decor, goed geluid op de vloer, en lekkere nummertjes gehoord,, Drink/Drank prijs was wel van de zotte,, Arena Cards werke wel goed, alleen soms lastig te beoordele hoeveel tegoed/saldo je nog heb,, Hier kan Q niks aan doen verder.. een cijfer;; 9
Wat een GE-WEL-DIG feest! Qlubtempo: a trip down to memory lane! Deepack, Aplha 2 en B-Front overige koningen. In 13 jaar feesttijd niet zo'n gezellige en dolle boel meegemaakt. Q-dance HELDEN!
Ja top feest hoor! ik vond persoonlijk die piramide in t midden alleen helemaal kut voor de sfeer. verder natuurlijk wel erg warm, maargoed top vermaakt met de hele groep!
Had er echt veel meer van verwacht. Nix verrassend of extra bedankje voor 15jaar support. Ik had echt entreetickets voor n ander feest verwacht in de ballonnen in de netten boven het veld. Weinig creativiteit bij Q-Dance! Sensation White decor aangevuld met oranje en zwarte balonnen. Weinig interactie met de dj. Alleen Endymion (en EA) snappen hoe er echt gefeest moet worden. Ik had echt iets speciaals verwacht, de hele arena onder het schuim of zo, doe eens gekkkk Q!
Wat een feestje zeg . Alleen die chip kaarten en die prijzen daar in de arena €2.75 voor een biertje? Had ook liever langer wat hardcore gehad. Maar al met al een super avond gehad! Q-Dance
Geweldig feest gehad!! Minder was de lange heenreis van 4 en half uur en het moeten betalen met die pasjes erg onhandig en duur was het ook goede sets nice show!
kluisjs en wc's waren minder georganiseerd, voor de rest echt super feest! aankleding en geluid waren geweldig! lag er alleen iets te veel bovenop dat het een playbackshow was...
Tja, het was beter dan een nachtje Alca! Muziek was veel te vrolijk en logistiek gezien is de Arena wat minder. Pasjes en water waren slecht natuurlijk. Verder wel gezellig hoor! NOISEKICK
Wat een topper. Begin was beetje moeizaam qua geluid en continu lopende mensen, maar later beukte het er lekker op los. Heerlijk al die oude klappers. Beetje jammer dat de 25 beste ALLERTIJDEN alleen platen van de laatste jaren waren.
mwaaa viel wel mee, was gezellig door de mensen met wie ik was, maar op de main was het gewoon plaatje na plaatje draaien en viel mix technisch echt zwaar tegen
Dit was echt een topper!!!! Mensen, aankleding en natuurlijk muziek was geweldig! Ik hoop dat we geen 10 jaar moeten wachten op een volgende editie....
...Goeije Genade Zeg !!! Wat Was Dat Een Super Vet Verjaardags Feestje Van Q !! Van Begin Tot Het Einde 1000% Top !! Alleen Jammer Van Mc.Dv8,Maa Snel Beter Word !! Hoogtepunt Van De Avond : Deepack & The Donkeys Live......Ik Zeg : Veel Vaker Doen !! Echt Beste Live Act In Nederland Tot Nou Toe !!!
...Goeije Genade Zeg !!! Wat Was Dat Een Super Vet Verjaardags Feestje Van Q !! Van Begin Tot Het Einde 1000% Top !! Alleen Jammer Van Mc.Dv8,Maa Snel Beter Word !! Hoogtepunt Van De Avond : Deepack & The Donkeys Live......Ik Zeg : Veel Vaker Doen !! Echt Beste Live Act In Nederland Tot Nou Toe !!!
Het leek net of ik in sprookjesland was! Echt geweldig!
was leuk feestje Q-dance , maar wat een BADGASTEN liepen er rond, je komt om te feesten, niet om te doen of je mooi bent
Er waren deze avond maar 3 echte dj's: Gizmo, Buzz Fuzz & Franky Jones en ondanks dat het een megamix was tijdens de Qlubtempo Parade me er onwijs op vermaakt
Heb me uitermate vermaakt in de paar uurtjes die we er waren ! Echt geweldig
WAT WAS DIT GEWELDIG!!! Flink los gegaan in me doktersjas op de brug en podium! Ontzettend gezellig met alles en iedereen! Q-Dance jullie zijn geweldig!
Vond het wat tegenvallen.. weinig speciaal, ze hadden veel meer van het 10 jarig bestaan kunnen maken vond ik. Erg gezellig gehad, jammer van de hitte. Lichtshow was wel geniaal!
Wow wat een aankleding Goed geluid, Top feest. Donkeyrollers/Zany/Deepack duidelijk de lekkerste set! Technoboy en Brennan Heart bedroevend slechte sets.
Wat zag het er weer mooi uit zeg! Heb me vermaakt maar was het na een tijdje wel zat. Steeds dezelfde hardstyle deuntjes, top 25 was saai en veel te warm daarbinnen. Ook het tekort aan kluisjes was geen goede zet van Q-dance. Heb de hele avond met me tas moeten hakken, jammer! Verder was de sfeer top en de mensen erg gezellig!
Een grote show echt een hele dikke pluim, maar kom 20 euro voor parkeren is echt te belachelijk en de drankprijzen ook weer omhoog... was wel heel gezellig en sfeertje
geluid veel slechter dan black 2008. Compact ingedeeld waardoor het, ondanks dat het niet zo druk als black was, wel drukker leek. Desondanks wel erg vet feestje, en dan met name de HOLLAND-sfeer, en de daartoe bijbehorende hazes-liedjes.. Eindelijk mochten we dan eens een keertje voluit voor ons land rooten zonder gelijk het verwijt nationalistisch te zijn . Nu alleen nog vnaaf de hoofdprijs
Echt heel dik voor elkaar weer : Wat mij betreft mag Q-dance wel vaker feestjes geven in de ArenA, Het decor was echt geweldig, geluid goed. Leuke mensen, Kortom weer een prachtige ervaring rijker
Geniaal feest (ben geen hardstyle liefhebber) grandioos in elkaar gedraaid. Sfeer top. geluid top. organisatie top. gewoon echt klasse. Beste productie die ik gezien heb in afgelopen jaren
ZO hoor je je jubileum te vieren! Wat een geweldig feest
Wat een geniaal feest! De aankleding/lichtschows waren van hoge klasse, ik kon me ogen niet geloven Ik had veel verwachtingen van dit feest, maar dat heeft Q-Dance zeker waargemaakt! Zany & Donkey Rollers
Show + aankleding geweldig!! alleen half uur in de stromende regen gestaan om binnen te komen en die arena chipcarts wat een belachelijk iets zo onhandig maar verder het eten ( de rimlapjes) waren geniaal
wat was die qlubtempo mix gaaf zeg!!! Damn, allemaal gouwe ouwe!!! Rest was ook top .... zoals altijd!! Q bedankt!!
Waaaaauw, GENIAAL feest, echt zo dik vermaakt
20 euro parkeren WTF, binnen komst was kut met die regen, da ben je binnen heb je een MEGA volle trap, veel TE warm, maar de Sfeer was top muziek toch wel, verder prima vermaakt, volgende x andere locatie PLEASE!
was weer een mooi feestje, alleen jammer dat ze het laatste uurjte hardcore gingen draaien. die hardstyle had ik wel gehad. de arena daarin tegen maakte veel goed, super mooi podium en mooi gedaan met die slingers enz. nu begrijp ik goed waarom ze op defqon bezuinigt hebben op de main stage.
Wat een bijzonder feest was dit zeg kwam de ArenA binnen lopen met kippenvel wat een aankleding had de Amsterdam ArenA geluid, show en de sfeer alleen maar gezellige mensen gezien.. de openingsshow om 23:00 met de Qlubtempo parade was te gruwelijktop25 ,partycrew en partylab was genieten.. Dit feest valt niet meer te overtreffen voor mij. Q-DANCE
20 euro voor de auto belachelijk, echt heel warm binnen. top 25 tegen vallen maar ondanks dit allemaal wel heel gezellg gehad en pppfff wat een vaag mannetje die zijn tong naar iedereen uit stak
Na een zeer succesvolle heenreis van maarliefst 5 uur toch nog om 02.30 uur aangekomen in de feestfabriek! Kon me ogen niet geloven toen ik binnen kwam, wat een inrichting en aankleding! Min- punten: Geluid was wel matig maar dat kun je verwachten in de ArenA, verschrikkelijk die klote 'drank'pasjes en de toiletten waren behoorlijk ver lopen! Over t algemeen een heerlijk feestje en veel plezier gehad!!
feest zelf was super! Heel mooi in mekaar gezet! Soms wat minder geluid....muziek zelf von ik niet altijd geweldig. Voor mij te weinig echt dikke klappers gehoord. Maar al met al gewoon een erg mooi feest!
zeker niet een van de beste qdance feesten, die chipkaartjes en bekertjes water waren kut! en er waren niet genoeg kluisjes+water. ondanks dat heb ik wel een leuke avond gehad!
Wát een GE-WEL-DIg feest was dit Alles was perfect
Leipe opbouw en dat reuzenrad skyboxie was helemaal top maar wel heel veel kijk mij is mooi zijn mense gezien op ht feest zelf alleen iets te lang hardstyle gedraaid....voorde rest goed vermaakt
Voor de Partyflockers wil Q-dance iets speciaals doen, daarom zal Partyflock in samenwerking met Q-dance een VIPdeck voor de Q-dance Feestfabriek weggeven voor 10 personen! De voorwaarden zijn simpel; registreer je in onze actie-sectie en je dingt mee naar één van de 5x2 VIP treatments. 139
Al tien jaar lang voorziet Q-dance de liefhebbers van de hardere stijlen in de dancemuziek van kwalitatief hoogstaande feesten. De een beter dan de ander. Dan binnen, dan weer buiten, soms wat kleiner, vaak supergroot, maar altijd gezellig. Met 300+ feesten en meer dan anderhalf miljoen bezoekers, ziet Q-dance zich als een echte feestfabriek. Vandaar ook de naam van het tienjarig jubileum: 'de Q-dance Feestfabriek'. Q-dance geeft de bezoeker na tien jaar voor het eerst een kijkje in haar gekke partykeuken. 145
Allereerst wil ik je nogmaals bedanken om voordat er ook maar iets bekend was een kaartje gekocht te hebben voor de Q-dance Feestfabriek. Het vertrouwen dat je in Q-dance hebt gehad stellen wij zeer op prijs, wij hopen dat wij dit niet beschaamd hebben en dat jij een prachtig feest hebt gehad met je vrienden.
Als dank voor dat vertrouwen hebben wij je eerder een DVD toegezegd, welke maar niet verstuurd wordt.. Heel vervelend, vinden wijook. Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA
Alles leuk en aardig, maar je zo lang laten wachten ondanks onze belofte van eind januari is niet onze stijl. Wij willen je graag een extraatje aanbieden, namelijk 5 credits op download winkel Dance Tunes,hiermee kun je een paar tracks gratis downloaden.
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA
bij mij precies hetzelfde en nog steeds niet binnen ..
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA
Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena
Dit feest was in Juli vorig jaar
Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.
Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.
Ieder ze eigen mening natuurlijk maar het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..
Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.
Ik vond het er echt geen reet aan, ik had het ook liever anders gezien. De dvd vind ik ook erg saai en veel te donker, daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt en nog heeft niet iedereen wat die besteld heeft. Redelijk slecht.
daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt
Heb hem net voor het eerst (en laatst) gezien en ik snap wel waarom. Opnames zijn compleet mislukt, erg jammer, de cameramensen zullen zich wel een ongeluk geschrokken zijn de volgende dag. Ze zullen wel een tijd bezig zijn geweest met filters eroverheen gooien enzo, maar het blijft lelijk. Inderdaad te donker, asgrauwe beelden en de kleur oranje lijkt op knalroze. Jammer, maar het was wel een van de beste feesten waar ik ben geweest