Partyflock
 
here
De Q-dance Feestfabriek
georganiseerd door Site

Amsterdam ArenA (binnen) op de kaart Site
Arena Boulevard 1
Amsterdam
Nederland🇳🇱

Tickets & prijzen De Q-dance Feestfabriek

Voorverkoop:€ 60,-
VIP:€ 100,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 02:45 met 40 bezoekers, om 00:00 met 8 bezoekers en om 07:15 met 8 bezoekers.
Winactie (gesloten)
Verslagen
Door anoniem (517), leander112 (2205), Thijsonwijs (2389), Dj Marinus (2670).

Stemresultaat: geweldig

geweldig274762%
zeer goed107024%
goed44910%
ok1062%
voldoende391%
onvoldoende21
slecht7
zeer slecht3
waardeloos9

830 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

Haha wat heb ik me hier super vermaakt, alleen beetje erg warm:P Verders topfeest! :respect:
wat een feest, wat een sfeer! dit overtrof al mijn verwachtingen! Q:respect:
!!­ Leo.­Nijntje !!­
Onzettend vermaakt.. veel leuke mensen, lekkere wisselende muziek mooie show en leuk gedaan met de dj´s.
!!!*­youri*!!!­
wat een geweldig feest show was zeer dik Qlimax 2008(H) zwaar genoten van party crew en partylab:D tot over 10 jaar:D:D :respect:
Wat een heerlijk feest zeg!!! Q-dance, Deepack en B-front :respect:
!!JAY
top feestje! :D
!!Nathalie!!
GE-WEl-DIG!!!!!!!!!!!!!(L)
!!­VICTOR­IOUS!!­
Het blijft toch iets magisch, feesten in de Arena :yes: Top gewoon! Wat een feest, thema was ook erg vet :respect: Geweldig!!!
!Bobbert!
in 1 woord GEWELDIG!!! heb met vanaf het begin tot einde vermaakt:kwijl:
!Jermaine!
Q-dance petje affff!!!! Bruut feest
!Kevin!
in 1 woord: GEWELDIG!!!
"Stefan^!!!
Manman togh supper feest zeg:O heerlijk vermaakt :respect:
#81 -[D.K]-
:respect: Q-dance :respect: Zeer waardige 10de verjaardag (Y)
een 10 met een griffel.. ondanks extreme vermoeidheid, super nacht gehad!!
Dit was echt een Gruwelijk vet feest! Boven verwachtingen!
'Liz
Qlubtempo & DR, Zany, Deepack (L)
(F) DAVE
Wat een party zeg!! Q-Dance helemaal top!
(JoYcE)(K)
helemaal super! wel heel warm!!!!
(L) [NL][H­ardcor­e*­Bitch][NL] (L)
Eigenlijk niet veel op te merken ... sfeertje was oke, decor was oke en vooral op de hardcore mezelfde geweldig vermaakt! ... Weer een mooie herinnering rijker!(L)
in 1 woord GEWELDIG !!!
* Mippoe *
Zoooo vet die ArenA helemaal omgetoverd! :) Supergezellige sfeer, heb me goed vermaakt!
* Sanneke *
Hij ging lekker!!!!
Zo dit was echt het meest geniaale indoorfeest in 8 jaar feesten :D wat een sfeer ,aankleding geweldig en toppunt van de avond was zonder twijfel de Qlubtempo parade (L)
**Joys**
dat was relaxxxxx (L)
**Pam** :D
Zwaar genoten!!!!
**Patje**
Wat een kutfeest
Geweldig feest, draaide allemaal goed, sfeer was goed. De aankleding super, hiermee hebben ze defqon 2010 zeker wel goed gemaakt! Maar volgende feest in de arena gewoon de muntjes aanhouden, wat is dat een langzaam en niet werkend systeem die kaartjes!
*­[S]tin­uzz...­
Avond begon kut, 2x file en dan ook nog is niet meteen bij de Arena uitkomen... Half 2 uiteindelijk binnen, maar wat een gruwelijk decor, geluid en sfeer! :respect: Arena wel klote met die kaartjes, warm en 'ff' naar de wc lopen... Maar verder, ondanks dat ik ook nog is de BOB was, heerlijk genoten!! :D
*Backfire*
Wow! wat fucking nice! Heb genoten! Ode aan Q-Dance! op nog vele jaren :)
*GINAA*
Wat was dit geweldig!!!(L):respect:(L)
Heel goed opgezet feest, zag er supervet uit (Y) topfeest :D..
Q :respect:
Aankleding/opbouw was echt geniaal(Y) alleen echt vervelend 4 uur met buikpijn rond te lopen en daarnaast ook nog die hitte... Verder echt genieten (L)
heeeeell erg goed vermaaaakt. :cheer:
*Puckie*
Te veel Hardstyle! :( Ben maar naar huis gegaan
*WESZ
GE-WEL-DIG, aller aller beste feest ooit(L)
- # KS.
He-le-maal ge-wel-digggggg! :respect:
- Chiquita
Heerlijk! Beetje erg warm, en die top 25 was om te janken, maar heb het erg gezellig gehad! :D
- Chrissy -
Wat een feest!!!!!:respect: aankleding, show, muziek!! was echt super!! Enige minpuntje die hitte, damn was echt niet te harde daar...:(
- vaal -
ik had er meer van verwacht, parkeren €20 en dan nog drijf nat binnen komen op het feest. verder werd de hardstyle een beetje saai op un gegeven moment. voorderest toch nog wel prima vermaakt
-*arrie*-
super vette aankleding zeker vaker doen.... geluid was wat minder maar zeker een vette avond gehad:respect:
-->J@g3r<--
Beestachtig...Q-dance heeft echt ff een statement gezet!! worldwide
--Rob--
Q-dance top!!!
--Vaal--
Poeh, 4 uur later dan geplant binnen. Gruwelijk decor, continue hardstyle, en de hardcore was echt diep dramatisch, de bass werd bij de hardcore zowat gehalveerd, echt te slechte afsluiting!!
-Emiel!
leuk feest, goede show, redelijk geluid en boven al erg goed vermaakt!!
-Senders
:K:K:K Zo hoort en feest te zijn, ze hebben de naam Feestfabriek eer aan gedaan , geweldig :respect:Q-DANCE:respect:
-TVB-
Geen bijzonder goed feest.. Setjes waren soms om te huilen (vooral de afsluiter) maar het decor en de mensen maakten een hoop goed. Alleen die belachelijke prijzen in de arena en die cards sloegen nergens op:/ En die warmte pff:S .. Maargoed wel weer vermaakt met de mensen met wie ik was:)
...*­LADY...­E*...­
GEWELDIG FEESSIE!!!:lief:QLUBTEMPO WAS ECHT TOPPIE!!!:kwijl:
.:René:.
spectaculaire lichtshow en aankleding, maar muziek vond ik wat minder (weer eens veel te veel onderbrekingen en hardcore line up was ook erg mager)
.Jonkie.
Geweldige feest:respect: supergezellig met me vrienden en de after was te Super:respect:
140BPM
:respect:Q Dance:respect: Super feestje. Muziek was geweldig. jammer van de hitte :( weve only just begun!!!
3x6 - Basic Grooves
Overweldigende aankleding!
een bizar knallend feest!!!!!helemaal los daar
:[ KoeKoeK:[
Lekker hoor... :respect:
:bounce: LNN
Super vet.. Ook super geammuseerd.. Aankleding show etc was geweldig om te zien.. Eerste setjes Qluptempo heerlijke muziek.. Maar hele nacht hardstyle is toch een beetje van het goede.. Al met al (Y):cheer:
:bounc­e:AAD:­bounce­:
wat een feest was dit was erg gezellig werd heel goed gedraaid met name de beat providers , noisecontrollers , the prophet en headhunterz & wildstylez alleen beetje jammer van de hitte maarja niks aan te doen
:cheer: Inge:cheer:
super geweldig feest gehad!!!!!!!
:facepalm:
Bomba klaaaats :kwijl:
:honger: E.­dwin
knaller van een feest!! aankleding raakte ik niet op uitgekeke :respect: een nacht die bij blijft (L)
in 1 woord: GE-WEL-DIG!!!! :respect: wat een decor! wat een geluid! Qlubtempo, top25, eindshow! (L) helemaal top!
:P:bou­nce:jo­rdy:bo­unce::­P
wat een nacht :respect to q-dance voor deze onvergetelijk verjaardag :bounce:
>--->DAVE<---<
top 25 was echt bagger.. echt wtf noem je dat mixen :S showviel ook beetje tegen maar verder wel goed vermaakt :D
[ R ]oY
drijfnat bij binnenkomst.....ponchos uitdelen als iedereen al nat is???? setjes wel vet! geluid ook dik in orde....vette aankleding....KUTarenakaarten en bakjes water!!!! verder topavondje....maar had voor €45 ook wel gemogen!
[020]T­UIG™[0­20]
TOPGEWOON LEKKER!!!! wat een show..... wat een feest::P
[:x]S a n n e[:vaag:]
Super feestje!!!
SUPER!!!!!!!:K :respect:
[F]unzel
VET!! feest top sfeer en zag er goed uit
[hardstyle-baby] - R-thur
ttoppppp feeeesst !
[Ils]
SUPER feestje! Hulde voor Q :).:respect: Zany, The Donkeyrollers & Deepack :kwijl:, en de afsluiting :respect:
[M]ichel81
Wat een feest was dit zeg:P :respect: Q-Dance :respect: maar die warmte pfff :rot:.. enige nadeel is die schijtarena kaarten wat een ***systeem:S
[N]adje
Helemaal geweldig!! :cheer::respect:(L) Eindelijk een avond vol met goeie rauwe hardstyle, lekker sfeertje zat er in! Helemaal los gegaan heel de avond. Jezus! Op na het volgende jubileum Q-dance!! :respect:
[NFN]Erik
De kater komt later
[NFN]J-oey
:respect:Q-DANCE!!! Super aankleding! Lekkere muziek.. Maar naar de WC? DRAMA!
ongekend wat een feest!!
[NL]^­ >>Skol­tiee(L­)
had er meer van verwacht voor 60 euro! -parkeergeld stervesduur -wc's te ver lopen -Slecht alles aangegeven en VOORAL de prijzen van het drinken.... 4,25 voor een biertje en dan die kut arenakaarten nog.. :S Maar wel een dikke :Respect: voor het geluid, aankleding, muziek keuze en het reuzenrad! :D
[NL]Sjefke
Geen woorden voor... _O_ _O_ _O_ !
^^NoUd^^
GRU-WE-LIJK feestje :bounce:
geweldig feestje :P aankleding ook super gedaan (Y) en die hardstyle top 25 was echt grandioos gewoon :respect:
^PIET
Aankleding was --> :respect: Vet dat er decors waren van oude edities van Qlimax en het reuzenrad van Defqon.1 2008! :D Geluid en meeste setjes waren ook goed en de sfeer was ook heerlijk :yes: Geweldig feest!! Eén minpunt: Die top 25, wat een grap... :/
HEERLIJK! (l) ik wil terug!
addiQted
Ongelofelijk vet! De sfeer was direct voelbaar door de geweldige aankleding de feeststemming die er onder de mensen heerste :D Ik heb genoten en wil iedereen bedanken voor deze prachtige nacht :D
Om te beginnen, feest was GE-WEL-DIG!! - Puntje voor Q.. De toiletten (kon in de hoek rechts van het reuzenrad nergens zeiken door die VIP)
Adrenaline Junky
Wat een super dik feest was dit zeg :bounce:!!!!!!,muziek,aankleding,sfeer alles was helemaal super:D,:respect: weer voor Q-dance!!!
Leipe shit ouwe, Laaste uurtje Noizesupressor was het toppunt :D
Dikke show jonge!
AlanR
whoop kk do0od jehe
amandel123
lekker feestje weer in de arena toch wel een top lokatie! lekkere atmosfeer binnen en het versiering etc was ook top :)
Andy
Vet feestje:yes: Aankleding was echt bizar mooi, geluid was ook redelijk te doen (Y) Alpha² :respect: B-front/Slim Shore/Digital Punk:respect:
angelo partylover
dit was top 10 years of q dance SUPER FEEST
Annsje(F)**
Geweldig feest:respect: alleen de hitte verneukte wel een deel..
top feest, top aankleding, goed geluid, goede line up, hoelang moet ik nog doorgaan? Q :respect:
arend071
prima vermaakt! Q-dance thnx :respect:
Arie Lext
Was wel leuk. Organisatie en Show waren prima maar de hardstyle van nu is dramatisch en te vrolijk. 2 minuten beuken, 2 minuten stil staan enzo. Beter hadden ze Zatox en Tatanka kunnen laten draaien of de halve avond early hardstyle! Qlubtempo :respect:
GE _ WEL _ DIG!! heb er geen andere woorden voor!!
AukeV
Heerlijk feestje. Aankleding _o_ Topsfeer :D Geluid mocht soms wat harder, drankprijzen minder achterlijk en vond het jammer dat het normale publiek de DJ's zo slecht kon zien :o En die ArenA-cards weglaten aub :rot: Top25 aanfluiting :rot: Echt in een kwartiertje in elkaar gezet en nog verkeerde nummers er in ook :rot:
Avado
Wat een feest! Wauw!
B.E.R.K.
Niet geweldig, heb ze beter meegemaakt
Babette:rot:
jammer dat we zo laat binnen waren ivm noodweer, en toen ook nog eens geen kluis meer konden krijgen (?) vond t feest zelf echt super! maar had wel wat meer van de show vewacht, was weing speciaals aan
bacardi-mannetje
wat een gruwlijk vet feesje voor herhaling !!! lekker geafterd langs de snel weg was erg gezellig
Beste feest van het jaar, hier gaat niets meer overheen voorlopig!
Bappos
Allemaal wel weer leuk een aardig, maar het kan me toch allemaal niet zo boeien momenteel helaas. Al met al gewoon leuk feestje gehad, maar ook niet meer dan dat.
Helemaal TOP!! (L) Had alleen wel wat meer nieuwere tracks verwacht, kende bijna alle tracks al.. Anyway, wanneer is Part II? :9 (y)
BartCore
Het beste indoor feest waar ik ben geweest tot nu toe...Wat was dat vet zeg!
BAS.S.
Vet feest. Zeer geslaagde shows. Vooral die top 25 .Alleen jammer van maar 1 uurtje hardcore
basjuh1607
wat was weer een feest :D die chipkaarten en 2,75 voor een drankje vind ik bezeten duur maar goed, eindshow was super :D verder lekker opgebouwd.
Bass-Powah
Was zeker wel kicke maar er had meer opbouw van oud naar nieuw in de sets mogen zitten voor de rest was aankleding helemaal top en QT Parade was echt geweldig. Alleen jammer van de warmte
Bass-Shifter
Deepack en Donkeys, die snapte hoe het moest. Wat een top set :respect: De rest was het te verwachten. Zeker DBSTF die gewoon weer Sound of the thunder draaien...hoe triest :S
Bass_­addiction
GRU-WE-LIJK!!!
BassmaniaQ
Was erg dik idd :respect:
Fantastisch feest :respect:
:respect: Aankleding & Lichtshow :respect: Maar stiekem had ik toch wat meer verwacht van Q-Dance! Vond de sets ook vrij simpel, had meer tempo in gemogen! Beste set was B-Front/Digital Punk/Slim Shore/Beat Providers! De Top 25 was echt waardeloos (n) Ondanks dat super vermaakt met iedereen! :D
BENSCHOPSE GABBER
q-dance :respect: jullie hebben weer laten zien dat jullie de de beste zijn!!!
Bibsie!
GE-NI-AAL feest, jammer van de warmte, wc's en de belachelijke dure prijzen!! Volgende keer andere locatie (Gelredome??). Verder de aankleding super mooi gedaan!!! Hulde voor Q
Bienn :)
geweldig feestje,goed geluid en vette aankleding, top 25 geen minuut stil gestaan:cheer:
Biervliet :beer:
Geniaal Feestje!:respect: :hyper:
Bigg_Boy
dit feest was zoooooooooooo super vet!!!!! alles was gewoon goed!!
Bjorn GTP?!
Asociaal warm, maar denk niet dat we Q daarvoor aansprakelijk kunnen houden. Verder goed voor elkaar :D
Bjorn-->>Batsie
Wat een apart feest! :bier::bounce: Eerst een hoop ellende met de trein in Arnhem, die reed ivm blikseminslag niet verder! :frusty: Na dik 2 uur toch besloten om met z'n 4'en een taxi te pakken voor €200 :@ Uiteindelijk om 2:00 binnen. Toen echt genoten! :bier: Wat was de ArenA prachtig aangekleed! (Y):kwijl: De top 25 was geweldig! :bounce: Maar om 6:10 echt helemaal los! :bounce: Trein terug: Onmogelijk! St Anthonis bus (Y):respect: Q-Dance, op de prijs en ArenA cards na, dik voor mekaar! (Y):respect:
BK
G-E-W-E-L-D-I-G! Alpha² helden van de avond(Y) Heel mooi aangekleed en een topsfeer! Moment van de avond: Roeien in een opblaasroeiboot:hyper:
bl00m
Heel dik! Uit alle q-dance evenemten kwam wel iets terug... introtjes van q-base, "for ever young" van defqon 2008 (l) weer kippenvel! Qlubtempo Parade was helden shit... veel dikke platen en dikke flitsen van het onweer! Afsluiting vond ik maar een beetje een aanfluiting, maar de zaal was nog goed gevuld en iedereen ging los! :) Dikke 9 voor Q-dance! :respect:
BlonT
GEWELDIG feestje aankleding was super, er werd heerlijk gedraait qlubtempo (l) jammer dat het zo warm was, maarja dat heb je wanneer het buiten ook ruim 30 graden is. t enige minpunt de top 25 maarja daar kon Q niks aan doen dat die alleen uit hits van de afgelopen 3 a 4 jaar bestond (alsof er de andere 7 jaar geen goede nummers zijn gemaakt ;s)
Boelie
Even een kwartiertje aclimatiseren, maar vanaf dat moment los tot het bittere einde! Nooit gedacht dat je zoveel lol kon hebben in de arena... 20 euri voor parkeren was een beetje gortig, maar verder alles prima geregeld! Tanx Q-Dance, en tanx Yuri!
Zeker een mooi feestje!!!! geweldige aankleding!
BrakHoofd
In een woord. FANTASTISCH:D
Brittje!o_O
Gruwelijk feest!! Lekker hard te keer gegaan!! Sfeertje was ook echt top!! :D:D:D:D (L)
BrunetJuh
Helemaal geweldig!! :cheer::respect:(L) Eindelijk een avond vol met goede hardstyle en de hardcore was ook top (Y) Helemaal los gegaan heel de avond. Jezus! Voel mijn buikspieren nu nog:P Ik zeg; opnaar het volgende jubileum Q-dance!!;)
QlubTempo was toch wel 't beste van de hele avond :) Waanzinnig was dat zeg! Dat mis ik wel op meerdere feesten :( Verder was het zooooo warm, maar toch goed te doen!!
Zo vier je een verjaardag!:respect: Wat een feest zeg! Wat een aankleding, om bang van te worden!:respect: Qlubtempo was genieten!(L) Laatste 2 uurtjes!(L):respect: Sfeertje was ook helemaal top!(Y)
zag er goed uit... QLUBTEMPO = TOP!!!!! daar kwam ik voor en het was ook het beste van de hele avond :) ! hardcore set viel wel zwaar tegen (beetje slam fm gehaalte)... maar toch wel een top feessie :D
Cannab­usines­s :smoke:
ik heb erg genoten aleen ik vond het jammer dat er zoveel hardstyle werd gedraaid, Voorderest een Topfeest:respect:
CatootjeBoe
ArenA is zoo verschrikkelijk om te feesten :@ maar het zag er prachtig uit! :respect: Muzikaal ging het van hoogtepunten, naar een dieptepunt. De hoogtepunten waren zoo toff, dat het de minpunten laat vergeten ;)
Cedje
Yeah lekker feestje Donkey Rollers en Deepack Top 25 en dat laatste uurtje Hardcore (l) _o_ en wat smaakte die biertjes lekker :D
Chantallie..
Waaaauuuuuuw wat een heerlijk feesie was dit weer:d
Was echt super mooi aangekleed en klappte er goed op hahahaha
Ciska & Rene
Mooiste indoor feest ooit!!!!!
Wat een feest! Geweldige sfeer, goeie muziek, supershow en perfect geluid (voor de Arena dan). Beste indoor feest wat ik tot nu toe heb meegemaakt. :respect: voor Q-Dance!
Echt super gezellig gehad. Aankleding was echt VET ouwe. Q-dace :respect:
Cue-X
Werkelijk episch! Q-dance overtreft zichzelf andermaal!
Superrr
D-Xtended
Q-dance dit had veel meer sfeer dan Defqon 2010. Echt geslaagd heel vet gedaan vooral de top 25 en B-FRONT!!!!! :D
d@anny-Denis
Q-Dance Bedankt het was echt super!!!
de JVR //­ Symbiotic
GRUWELIJK, ondanks mn krukken me toch zeer goed vermaakt.!! wat een shows :o wat een sets, vooral QT en B-front, Digital Punk & A2... ook vet dat Zany & Deepack diep in de platentas doken voor oude klappers!! en wat een sfeertje!! Kortom: :respect: Q
De Rialiteit
Wat zag de Arena er prachtig uit ! Geweldige nacht gehad!
De Vieze Voorzitter
Jezus wat een knaller. Sensation altijd kut door Arena, geluid, die kutkaarten... alle elende overtroffen door Q! Heerlijk die Qlubtempo knallers. Over 10 jaar weer!!!
Dennis B
gvd wat een feest(l)
Dianaaaak
Wauwwww.:respect: wat een geweldig feest... echt wel in mijn top 3 :D
Dir..K
Damn, gvd wat een feestje :respect: Hulde aan Q. (L)
discobus
het was gewoon helemaal af !!:respect: Q-dance !!
Dj PussyD­oodles
Top feest:) alleen veeel te warm..
Djakbal
mooi sfeertje. crack afsluiting
djim'013
goodshit
Don Floris
Wat een belachelijk goed feest, alles klopte eraan. Gezellig gehad met iedereen, Q-Dance :respect:
Dr.­ Struggle :harry-uf:
Was mooi feestje:)
Qlubtemp :respect: Setjes in de VIP :respect: aankleding was aardig maar het geluid was zwaar bagger en de afsluiting viel toch ook zwaar tegen.
DrumDJ
Gelukkig was Henk van Q-dans er, er niet zoals met Qontinent toen ze hem vergeten waren en het laag de hele weg was!! Jezus wat een geluid!! Dikke sets QT was GRUWELIJK top 25 ook master!! Daarna was het reuzenrad dicht te warm in de AArena!! A2!!
Duck Lord
Prachtig feest gelukkig toch gegaan voor geen goud willen missen :D uber goed sfeertje Oranje en al mn Vriendjes en Vriendinnetjes gezien :D
eddypeddy
idd QT was super.. hoop dat het snel weer terug komt:P:P:P
dit verjaardags feest was leuker dan me eigen verjaardag:D
Eliane
Geweldig goed feest :K ! .. Arena cards waardeloos :no: ..
ELVASION©
Feest was geweldig! Locatie + geluid minder... maar wel uitstekend vermaakt :D :respect: Zweetfabriek :respect:
Partylab viel me tegen, de rest was echt GEWELDIG!
Emíell.
Balen dat ik tijdens Zany, Donkey Rollers & Deepack pas net binnen kwam ... Wat ik ervan gehoord heb en wat ik er nu van terug hoor was dat een ongelooflijke konings set! _O_ B-Front, Digital Punk, Slim Shore & Beat Providers waren ook fiijn (Y)
was gisteren echt een donders lijpe feest
EnjOy...(L)
Top feest gehad, alleen vind ik dat het publiek veel meer betrokken moest worden bij het feest door de dj's.. Voorderest Echt reuze maar m'n zin gehad:D Alleen jammer dat ik niet in het reuzenrad ben geweest door die ongelofelijke rij...:(
Ennaxor
Geluid was slecht, hardstyle top 25 was nog slechter, liters vies mannenzweet over me heen gehad. Wat een schijtfeest!
ENROC
Beste productie ooit. WOW WOW :respect:
Eric_013
niet te overtreffen, wat een aankleding en geluid. Q-dance we're proud of you! Held vd avond: B-Front
Erichh
Ik heb me uitermate vermaakt! :D Kaarten kutsysteem, marathon om naar het toilet te gaan maar wat een show en sfeer! Beste indoor feest tot nu toe, zeker dit jaar! :D
eRik:bounce:
Qlubtempo parade was SUPER, beste van de avond (L) mocht wel wat langer duren! Donkey Rollers & Deepack ook hulde! wat een set! daarna begon het wel wat minder te worden.. hardcore viel tegen!! had over het algemeen toch meer classics verwacht voor 10 years maarja.. ;) geluid kon wel iets helderder kon de hoge kicks niet echt helder horen. jammer dat met die arena cards alles duurder was (N) verder TOP vermaakt :D _O_
EVITA.
respect voor Q..
Faniac
Wat een heerlijk jubileumfeest zeg! (l) niet zo ellendig vol, goede setjes en supergezellig gehad met m'n vriendjes en vriendinnetjes. alleen bleef je maar zweten, zweten en nog eens zweten! :gaap: over 5 jaar weer! :D:D
February Star
Bedankt Q-dance voor een mooi feestje!
Fizgrin
Super feest! Wel heet en de hardcore mocht wat eerder komen
Flo aka MC NRGiZE
DAMN! Q-dance bedankt! het was werkelijk een fucking groot feest!!!!!!!!!!
Floor *
Super feest:D
Flu
top feestje! super vermaakt:)
very nice :D
De hitte was echt t enige minpuntje van deze party... Ben flink losgegaan in de ufo hoor :yes:
Frank_!(h)
Wat een feest :respect: Q-dance :cheer:
FrankDrank
QT (Y) wat een hitte kwam er van de stampfabriek zeg :) LOSSS
Wat een aankleding en wat een gezelligheid :D Toch wel een paar puntjes die me tegenvielen van Q-dance; kluisjes uitverkocht, geen plattegrondje en timetable en geen flesjes water (Arena?). Geluid was niet slecht en er werd lekker gedraaid, laatste uurtje vond ik dan wel weer minder.. Oja, die ruimte onder de dj booth :respect: Super feest!
Frenkiej
Wat een feest!!!:D
wat een heerlijke nacht :D
Fuck The System!­
Leuk feest!(Y) Maar niet meer dan dat:) Geniale setjes gehoord:respect: Maar wat een sauna daar binnen:no:
G.E.E.R.T
Dit Was Zo Facking Vet Feest :D :respect:
Gaaies
Goed feesie!:DLekker gebeukt pas vanaf half 2..toen kwam de sfeer een beetje opgang(Y)maar Top thuis feesie
Gabber­Pinda4­Life
Wat een gruwelijk geil feest:kwijl: Dit was genieten van binnenkomst tot het laatste nr(L) Super vermaakt dik geluid heerlijke aankleding en goeie nr's :d Jammer van de hitte ik was echt kapot op het einde:o Alleen waarom het drinken weer 25 ct duurder:nocheer: Super sfeer:respect: echt geweldig, gewoon met ze allen feesten(l) En iedereen hielp elkaar ivm de warmte viel me op(Y) Hopelijjk volgend jaar weer een feest in de Arena$
gekkegabber
mooi gedaan maar feest zelf niets bijzonders
Gertjuh
Aankleding was vet (ondanks dat het alle oude zooi van voorgaande feesten was) Drank veel te duur! Oude plaatjes waren erg vet! Maar veel te warm en de €60 niet waard. Q-dance heeft het helaas weer niet waargemaakt! Een matig zes'je waard vanwege de gezelligheid met vrienden
Ghost Zero //­ Hidden Identity
gruwelijk feest!!! jammer dat ik alleen de hoge kicks haast niet kon horen:S
Wat een feest! :respect: het was echt helemaal geweldig, super setjes, super sfeertje en mooie aankleding! This was a Q-Dance event!
Koning Mondello in de VIP! Dikke prima!
gwn-ann
WAUUW(L)!!!! wat een nacht:D heee-le-maal TOP! alles was perfect!!!
Hij was fijn....feest van het jaar..! :D
hanskatwijk
topfeest, alleen volgende keer wel graag weer de geweldige sourcy water flesjes.
Hardba­zzFrea­k
Wat was dit een gruwelijke shit zeg!!! :k Vanaf moment 1 meteen een WAUW factor; Qlubtempo beste van de avond zoals verwacht, en wat een ongelofelijke ONZIN hebben we weer uitgehaald :D brilliant...
Harderstylez
Wat ben ik blij dat ik hier bij was, DIKSTE FEEST OOIT!!! :respect:Q-DANCE:respect:
Hardis­mystyl­e
Allemachtig.. niet normaal !! wat een geweldig feest ! vette aankleding lekker gedraaid.. Toppertje ! :D
Hardstyle Lover NL(L)
Wat een feest :respect: - Minpunten Geluid mocht beter,20 euro Pakeren ,kluisjes uitverkocht Wtf:O ,Loacktie ook niet meer pakken voorr 20 years Q Dance -Super vermaakt wel:)
Hardst­ylePas­sie
was een vet feessie dikke :respect: voor Q-dance
Hardst­ylerul­ez aka @"­]["­u$­
Q-Dance THA BOMB!! Vooral de eerste uurtjes lekkere gouwe ouwe 8)8)8)8)
Harrar APC
fucking fucking fucking gruwlijk! :lief: L
Hazinh0
Tering wat een ziek feest, werd goed gedraaid en heb me super vermaakt :respect:
HDHD
Zwaar boven verwachting :cheer: lekkere sfeer en begon direct lekker mer Qlubtempo :p
Heartp­ressur­e
Een beetje slecht geregeld had ik het idee. Veeels te weinig kluisjes, en de Arena was weer 1 groot doolhof..Maargoed, ondanks alles prima vermaakt :D! Het skeletmannetje was echt uber haha!
Henk-Jan.
god domme wat een geweldig mooi feestje zeg!
HenQ :bier:
Geluid viel me wat tegen, verder wel weer heerlijk vermaakt .. die show :respect:
high NRG
:respect: QLUBTEMPO PARADE!!!:respect:
Hight
Kut locatie, veeel te warm, sfeer :respect:, muziek en aankleding :respect:
hompi
Heerlijk feest gehad :D echt top zag er ook zo vet uit allemaal.
HopsFlops
Qlubtempo Parade :respect: Slim Shore & Crew :respect: Deepack & crew :respect: maar oooh wat een fáál die DBSTF, 't Headhunterz cluppie en popie-hard core :S
HsMf
Geluid kon iets beter en die arena kaarten :rot:... maar wat een nacht weer :worship:
I'm The True Hardcore Legend
Arena zag er eindelijk eens feestelijk uit :D.. Heb veel feesten meegemaakt maar vond dit toch wel een speciale :D
IELSS
Heerlijk feestje! + aankleding was super(L) maaree arena card SUCKS
HEET!!! maar super gezellig
inc. Elmooo
Genoten!! zucht 20 euro voor parkeren is wel een beetje overdreven.
leuk feestjee
Ingol de pingol :hyper:
Was echt super! Alleen kut dat ik om 3 uur naar huis moest omdat ik ziek werd! :'(
Ivo
Superbruut feest! lekker sfeertje, geluid was fantastische en daar kwam focking goede muziek uit! :D
J'run
Qlubtempo was toch zo gruwelijk he. :kwijl: Verder echt een gezellig feest, geweldig. Toch voor een 10 jarig jubileum had er groter uitgepakt mogen worden voor deze prijzen.
Het was een geslaagd en vet gezellig feestje:D. Decor was ook dik in orde :respect:!! Geluid was ook prima;). Q-dance:respect:!!
JAAC
Nog nooit zo'n dikke aankleding meegemaakt en dat geluidje (Y)......Dikke pluim voor Q-DANCE:D
jackiindo
leuk
Jannúss
Geweldig:respect: Wat een super gaaf feest, Vond de top 25 en De Eindshow heel gaaf:bounce: En wat een topsfeer(l)
Jansuhh™
Wat een feest! GE-WEL-DIG...!!! Aankleding was super en er werd zeer hard gedraaid! Q-Dance respect!:respect:
JDnAJ
http://www.youtube.com/watch?v=Qdv9ZEKe5Ok :D
je moet gewoon hakkuh
goed feest, maar 't is mooi geweest :)
JeffreY!:)
gruwelijkkk!!(L) en de aankleding was gewoon super:kwijl: Party Lab:respect: Q-dance:respect:
Wat een top feest zeg prima vermaakt :bounce:
Jeroen Beishuizen
Wat een VET feestje!!!...heb me de hele avond Top vermaakt....en wat een eind show!!!........Gruwelijk!!!....
Jeroen*
Wat een geweldige nacht was dit!!(L) Unieke aankleding, Vet om niet op een stage te staan maar echt in een soort van dorpje te lopen:P Heel gezellig, Deepack, B-Front,:respect: + Vette groep:bounce: |Q-Dance overtreft zichzelf weer:respect:
Topfeestje, aantal minpunten... waaronder het geluid en de locatie+aantal kluisjes! De sfeer was perfect en de aankleding was top... ik heb genoten
Jimmy The Jackhammer
Geweldig feest, maar had graag een extra uurtje hardcore gehoord!!
Super Dol feest! Die pasjes voor het drinken was gewoon echt KUT! Volgende keer mooi met munten. €2,75 voor bier? Wat een KUTbedrag, maak er mooi €2,50 van! Top 25 was zeker een hoogtepunt, en de show was geweldig. Amsterdam Arena is gewoon geen toplocatie voor dit soort feesten. (half uur lopen voor de wc) Gelredome bv. is een veel betere locatie. Jammer dat je de dj's niet goed kon zien. Maar verder was het gewoon een geweldig feestje!
Jochem *
:lief: Q-dance :respect: wat was dit een vet feestje!!
john-blaze
VETTE SHIT OUWE!!! wat een gekkehuis!!
Jommiej
bedankt Q-dance! Wat een feest! 11 jarig bestaan ook maar vieren?:P
JOOST 91
geweldig feest!
Jootje:)
Geweldig!(L) :respect: Mooie aankleding, goede sfeer:D alleen het was erg warm, maar daar kan Q weinig aandoen;) maar was super!!:cheer:
BIj binnenkomst gelijk een feeststemming! heerlijk (L) opbouw van muziek was ook erg goed, vet! :D
Jor-D.
Top feestje!
Jordies
Heb echt een super gezellige avond gehad, vet gedraaid ook! Alleen vond ik de aankleding iets tegenvallen ik had er meer van verwacht! Daarom een goed! Harde rag (L) zo'n vette plaat
Jorien­:flowe­r:
Mooi feestje , complimenten voor de aankleding (L) Geluid mocht wel harder en het was veeeelste warm.. iig genoten (Y)
Joyceke :)
Qlubtempo was heerlijk! Partylab was ik op een gegeven moment wel echt klaar mee, echt depri sound! Lekker 1 treintje eerder teruggepakt, superfijn (L) Was geweldig feest, maar wat een hitte in die arena jeeezus!
Judas :[
Gewoon niks te klagen... Alleen vond ik de indeling niet helemaal geweldig... Maargoed, doet er niet toe! Hardstikke goed vermaakt! De drankprijzen waren trouwens wel [b]ABSURT[/b] hoog!
Just Me
veel te warm, geluid was kut.... had er meer van verwacht
Wat een feest:respect:
Kamikazemier
Jammer dat de kluisjes en ijsjes op waren, maar wat een feest :D Dikke show, goed geluid en de sfeer was top!
kapur
Topper!
Karina
top 25 (L) wel heel erg warm binnen!
Kbush
Sfeer, aankleding, opzet en mensen! Alles was goed! behalve laatste uur partylab en eindshow viel me wat tegen!! Verder PRIMAAA vermaakt!! :D
Keezbee..­ :bounce:
Ik vond het geluid gewoon ruk, kluisjes uitverkocht om 12 uur? Lekker... Voor de rest, aankleding helemaal gruwelijk, wel ff leuk gehad maar daar blijft het bij. Had er meer van verwacht! :S
KeviN !?!
kenker wat een mega spektakel (L) Ik wil weer terug :P
killingscum
Hoog waarschijnlijk ons laatste Q feestje, tot 3 uur was de muziek goed te doen, toen de new style & happy shit begon onstond er duidelijk een dipje (N) ook de hardcore afsluiting was matig, de service vond ik bagger, kluisjes stonden door elkaar heen, zat geen logische volgorde in, en onervaren bar medewerkers. ondanks de ergenissen toch een leuke party gehad maar zeker geen 60 euro waard. Deepack super live setje (y)
Klaas Vaag
De vibe die gecreeërd is in de trailer, kwam heel goed naar voren in de show: Ik had net het gevoel alsof ik op een kermis liep.. Muziek was helemaal top: Van de grondleggers van de hardstyle tot de helden van nu. Geluid was ook niet verkeerd, totaal geen last gehad van galmen, zoals dat in 2008 nog wel was! De sfeer was echt uitstekend.. Ja, Q-Dance, dikke 10!!
Klappertje
bruut feestje:D goed geluid en goede setjes gehoord:respect:
Q-Dance heeft gedaan wat ze hadden belooft (y) qlubtempo parade was the shit ouwe :D
Kloostertje
Dik FEEST
KlootzakR2
TE VET!! aankleding was ookecht goed gedaan :)
Yup geweldigge party.. jammer van de warmte maar wat wil je ook met een glazen dak ;) Verder was het Top _o_
Eindshow!! Zag er super uit! Top
krankjorum goof
top aankleding! wel schraal geluid en god tering 4,25 voor een biertje:-o dan ook nog het lef hebben dat je aant trakteren bent:s
Kroesje91
Beste feest tot nu toe!!!
Kuul Junior
Een heel vet feestje, heel mooi aangekleed en het was tenminste niet tering heet. goed vermaakt:)(Y)
kuwaibia klaassen
De Q-dance Feesttempel!
kyrraatjee
Wat een feest! geweldige aankleding, heerlijke oude platen horen ( ard & jorn- 16 :cheer:) alleen snikheet daarbinnen
L.V.
Een geweldig feest! Goed geluid, lekkere setjes, leuke aankleding!
LadyDx
HELEmaal TOP
Lauros
Super mooi super muziek alleen jammer dat ik wat minder energie had op het laatst! Geen commetaar!
ArenA supervet verbouwd! Q-Dance heeft het wederom waar gemaakt. Jammer van de hitte en die kut arena cards
Leipe Kliko
Een waardig verjaardag feestje wat een spectaculaire lichtshow en aankleding,:respect:
lenzenkopf
:respect: voor Q.. super gehad! alleen wat was t toch warm..pff
Leon<(-_-)>
kut lokatie daar da joden stadion, moet godverdomme een marathon lopen om te kunnen pissen en die pasjes was ook gewoon kut. alleen super dikke muziek
Leroy
geweldige sfeer en er werd goed gedraaid, wel mocht het geluid af en toe wat harder!! voor de rest prima vermaakt :respect:
Lilo*
WAT een avond!!!!:cheer: Heb me vermaakt ;) Erg mooi gedaan ook!! Alleen jammer van die stomme kluisjes die vol waren, loop je dan de arena voor rond :P
Lisetv
Super!! :cheer:
Little Jasper Joe
TERING wat een opzet :respect:
Live The Moment º³º
qdance hoe vet kan je een feest maken, ODE :respect:
Loekaku AFCA
Bruut feest. Aankleding en lichtshow zeer netjes. :respect: De hardcore had wel iets eerder kunnen komen.
Luc_
Wat een feest wat een feest!! Heb me vanaf begin tot het eind geweldig vermaakt Dodelijk decor, respect voor Q-Dance :respect:
Wat een dik feest!! :respect:
Wat een decor:kwijl: Helemaal geweldig
Zo hoort een jubileum gevierd te worden. Heerlijke setjes, opbouw en sfeer! :jaja:
Super goed vermaakt (y) :yes:.. Wat zag het er vet uit zeg! heb me ogen uitgekeken!
M ysterious
Ja was wederom weer geslaagd feestje van Q-Dance! top 25 was echt 3kwartier lang LOS!! :D Miste daar overigens wel een hoop platen.... Hardcore op het einde Was gruwelijk en maakte het af :respect: ArenA cards waren ronduit KUT
Maaike..!!
geweldig...! (L) heerlijke sfeer, top aankleding, lekker gedraaid..! :)
mac SmiT
Ik heb er geen woorden voor zo gewelidg was het :D:D:D
manonpardon
locatie kut, ijs op,geen appelsap en veels te heet... werd wel lekker gedraaid
Spierpijn in de beentjes. Kortom goed feestje !!!!
Mar-Q-o
Feest was goed, Geluid was goed, maar die bekertjes water? en die kluisjes zo snel al? Dat zijn toch een paar verbeterpunten waard!
Marith
Wowwww heet daar in die zweetfabriek maar wel super vermaakt! Klote dat er geen kluisjes meer waren, slecht geregeld! Leuke mensen, goede sfeer! TOP!
Mark 8)
Voor af niet heel veel van verwacht maar wat was het een feest :d alles klopte (behalve het geluid) maar hulde aan Q-dance :respect:
Markkkkk
Allereerst vond het erg tof dat mensen de paraplu's bij de ingang doorgaven naar achter om droog te staan (Y) Toegangkelijkheid toiletten : K*t! , Toegangkelijkheid drinken : Matig! (en DUUR!) , Geluid : Erg wisselend de hele nacht! (Oke, akoestiek in de arena is ook niet top..) Qlubtempo :respect: , Hardcore afsluiter vond ik tegenvallen.. Al met al: prima feestje van weten te maken, geen 60euro waard maar dat hebben wij er dan ook niet voor betaald 8)
marmo(L)
Wat een geweldig feest::) :respect:
MarQo
Kippenvel.
Marty Morin
wat hebben ze dit gaaf aangepakt!! alles kwam voorbij alles was geweldig!!!:D
Marviin Cupcakes
GE-FUCKING-WELDIG 8)
Mary's
Heb zwaar genoten :D:D:D:bounce:
Was een leuk feestje:D Zag er allemaal wel vet uit! Geluid kon wel beter naar mijn mening, het galmde nogal:S En de rauwe Early Hardstyle heeft maar weer eens bewezen dat het veel vetter is dan de tegenwoordige happy shit! Was super gezellig met de mensen met wie ik was:D Maar de Qluptempo area is 'The Big Winner':D
Kreeg echt ff kippenvel toen ik de ArenA binnenkwam!! De tering.. petje af voor Q-dance!:respect::! Top feest!(L)
Melra
Dit feest was in 1 woord: Geweldig! De muziek was top, de locatie was top en ik heb nog nooit zo'n mooie aankleding gezien van een feest! (Alleen wel een beetje slecht dat de kluisjes al rond 00.45 waren uitverkocht, maar als het niet zo'n kut weer was had ik niet eens een jas meegenomen.Dus dat compenseert weer:P)
echt een te vet feestje was dit (L) helemaal super!!
Ze zeggen wel eens, stoppen op je hoogtepunt? dan moet ik nu stoppen met feestjes pakken! GE-WEL-DIG
Micz
Heel mooi feestje!! :D
Mijn Sleutel :jaja:
Dit feest krijgt van mij een Geweldig ! :respect: , Wat een dikke locatie zeg !, hou normaal nooit van hardcore , maar laatste uur was dolle boel !8) tot over 10 jaar :bye:
q-dance:respect:
Mike_4129
mooi feessie
mikey-100
wauww:k wat een aankleding en sfeer was egt super mooi - punten warmte en topd 25 niet als verwacht en zeik italianen moeten ze er uit stusturen:P maar egt super hard vermaatk:respect:
Minispark
Duidelijk een feit dat het setje van Alpha Twins het best was!!:D Echt een big fail van D-Block & S-te-Fan om af te sluiten met Anger en dan godver net voor de anti-climax hem backspinnen!! Verder het decoor was het bruutste ooit en zal het nooit vergeten!
Mir I Am
Q-dance always #1!! Fucking gruwelijk feest!
Miran...!!!
Wat was dit geweldig. :woop: Bedankt Q-dance.!
Miss Mieske
ik baalde als een stekker dat ik aan het werk was, maar toch af en toe een dansje gemaakt!
Miss Tails
Had er veel meer van verwacht, die top 25 bleef ook live verbazingwekkend slecht, is dit nou wat hs groot heeft gemaakt? Verder erg warm en te veel mensen out zien gaan. Voor Claudia wel een dikke kus met jou was het gezellig op het vip deck!!!!
Miss-B100
geniale heenreis, gezelligheid heerste!! vrienden kwijt geraakt halverwege de avond, niet weer kunnen vinden, wel dikke party, 4,5 uur over gedaan om met de trein thuis te komen..... helll ... :D het was een avond om niet weer te vergeten :X
MissC.E
Het was echt een top feest !
In 1 woord: GE-WEL-DIG feestje!!!
Superfantastisch! Supermooi, superlekker, superhard, superwarm :P
Molz
Eerste keer arena, laatste keer arena! :) Muzikaal zeer teleurstellend en die hele top-25 sloeg natuurlijk nergens op! :S
Mr Mo
Qlubtempo Qlubtempo Qlubtempo Qlubtempo BRILJANT
Hele nacht volop genoten (L)....
Ms. Thijssen
Goed feest (Y) Maar wat een kut locatie! Ik weet zeker dat ik het op een andere locatie veel vetter had gevonden :d.
Mulderboy
dit was master er lekker geak doen in de dokter jas opblaas besten weg gooien :P zekr voor hh vatbaar hahah
Met pijn en moeite in de arena weten te komen door falend openbaar veroer.. Maar t was zoo vet:respect:
Heb me aardig vermaakt! :D Niet mn beste feest in ieder geval, maar was (Y)
Wat een heerlijk feestje.. En het decor was geweldig !!
De aankleding :O :kwijl: geweldig! Eerste paar uur super goed geamuseerd.. Maar op t laatst was ik erg moe + die warmte.. Wel ech n vet feest!
Nappa
Qlubtempo _O_ heerlijk vermaakt, de sfeer was erg goed! gezelligheid in de arena (L)
NdR
Erg naar m'n zin gehad!:D Top!
Neerhof :woep:
Liever hele avond ouwe hardstyle!
pfffff wat een feest. Zwaar los. Dikke 9 !
nfnjules
Top feest aankleding zeer goed! Goede sets, alleen had ik wat meer show verwacht. maar een geweldig op zijn plaats.
Nickiy
Achteraf gezien was dit het mooiste feest van 2010, Alles klopte de Oldstyle Outburst de Early Hardstyle, daarna lkkr :vaag: De sfeer die er hing en de decoratie waren bijzonder!
Nicoo!
wat een ruimte, wat een show, wat een heeeerlijk feest! :D
Niki...
Top 25 was geweldig! Maar wat een mensen daar binnen en wat een hitte :S
het heeft ons ong 4 uur gekost er te komen, door de blikseminslagen...nou eenmaal binnen zag t er top uit!! geweldig, muziek opbouw (Y) .. maar WAT warm , niet uit te houden.. en helaas duurde de terugweg ook 6 uur omdat er vanaf amersfoort geen trein reed:(
NIPSEN 010 :banana:
Toen we aankwamen had ik er niet veel vertrouwen in. Irritante mensen en alles was kut met zoeken, toen je er eenmaal in zat was het lekker te doen! Top 25 beter dan verwacht. Was een lekker feestje! Q-Dance:respect: Lichtshow(Y)
No Mercy Zwolle
was een super feest met veel gezellige mensen petje af voor q-dance
Noelie ^^
Ik heb me goed vermaakt :woop: Dus geweldig!!
Nolz
Wat een aankleding zeg :kwijl: Heerlijk feest (L)
Jesus wat was dit weer een goed feestje zeg. Gruwelijk..
NOW-N
Kan het nog dikker?
Nrg^
Wat Geweldig weer, Super Super Super Show. Weer Genoten!
NW_DJW
Top Sfeertje, Briljant Feest for sure :respect:
de qlubtempo parade :woop: er werd de hele nacht lekker gedraait ....geen rijen aan de bar .. veel lekkere dames .. :bier:
Ik begon een vraagteken achter Q-dance te zetten maar na dit fantastische feest zet ik er een aantal uitroep tekens achter. Wat een show! :lief: & het decor was grandioos :respect:
Olijfb­oompje :lol:
Wat een feest :respect: Q-dance heeft weer bewezen dat ze het kunnen :D:cheer: Nu nog een plek vinden met beter geluid :lol:
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Timmeh
Prima vermaakt, jammer van het hoge Qlimax gehalte weer, dat masker mag nu ook wel weer een keer weg. Last but not least; waardeloos hoge prijzen voor de consumties!
online­gangst­er
Wat een gaar kutfeest. Gaan we de volgende keer WEL normaal setjes draaien jongens? Laat maar ik zal er niet meer bij zijn...
oOo-Saskia-oOo
Top...!!! :respect: Avondje met momenten om nooit te vergeten.... :D
Decor was SUPER, Echt een top feest gehad!!!
Orphagan
VETTE SHOW! Eindshow wat langer, minder eentonige Partylab (maar dankzij BP, SS, DP en BF toch weer gaan gassen). Q, waar blijft de Qluptempo Reunion??
Ouwedibbus
Brilliant jubileumfeessie! Wat een heerlijke nacht heb ik er toch weer gehad zeg :D
Party Sannie
Echt een heerlijk feest :D! Q-dance bedankt!
partyboy_­dieren
zo zo zo wat een nacht denk nu al beste feest van jaar voor mij :D:D petje af:respect:
Partygirl
Geweldig feest, lekkere sfeer en mooie aankleding... een 10 voor de Q-dance feest fabriek!!!!!!!:respect:
pauluskap
lekker feestje gehad alleen hardcore begon te laat
PCILLAAA
woooooooow wat was dit EEN GEWELDIG FEEST!!!:respect: THANKS QDANCE!!!
Peppulle
Kan je niet meer geven dan een geweldig? Perfect!
Pesomat :beer:
Prima feest (Y) Hitte was niks aan te doen door buitentemperatuur maar wel minder, afsluiting drama en top 25 ook.. maar super gezellig en qlubtempo zo fucking gaaf!
peurple
heb me goed vermaakt :woop:
Pietje Puk!
Wow wat een dik feest was dit, alles bovenverwachting... op de muziek na... denk niet dat het 10 jarig bestaan alleen uit pingel hardstyle bestaat?
PietR
AWSUME!!! Top 25 was echt goed en mooi gemixt en verder was alles gewoon NICE! (Y)
PinDa Swaffel j0u
Het was onwijs vet muziek was super :D en de aankleding was echt prachtig. Maar 1 ding wat een warmte was het daar niet normaal :S d8t dat ik in een oven stond tehakke:S
Pit
mooi feestje, geweldige sfeer!
Plantje
Top nacht gehad!
Pommerrr [Diffused]
geweldige sfeer en er werd goed gedraaid, wel mocht het geluid af en toe wat harder, verder: Alpha2, Eindshow en Zany+Donkey Rollers & Deepack heldensets!
Pop-up
Beste feest tot nu toe! Lekker gevarieerd, goed geluid, dikste show ooit 8) Alleen jammer dat het reuzenrad al om 4 uur sloot en natuurlijk altijd diezelfde hardcore set op het laatst.
Prime Suspect
Q-dance de musical was vet! Slim Shore/B-Front/Digital Punk helden! Derb was vet! Jammer dat de stem van DV8 kwijt was :( en de arena card is gewoon ronduit kut..
Topfeest....Qlubtempo... alles wat je moest horen wel gehoord, lekker tempo..
Purson
(l)
Q Mike
Was echt Geweldig met de hoodletter G.. Heerlijk geluid, prachtig mooi decor, dikke sets.. Qlubtempo :respect: Alpha Twins & Deepack :kwijl: Al met al, één van de betere feestjes :yes:
Q-Bassie
Wat een show! Qlubtempo echt het hoogtepunt! daarna flink ingekakt door die warmte
Q_Niels_Q
G-E-W-E-L-D-I-G (Y):K:K
echt het ziekste feest ooit geweldig gewoon
QLUBTEMPO
Was boven verwachting goed zeg! :respect: Echt uitstekend vermaakt! :D Minpunten; die Arena kaart en de drankprijzen! :| Maar voor de rest, geniaal feestje! :lief:
Qnalluh
super vermaakt! johny, volgende keer wel bij ons blijvewn hè :D
Qoenraad
GE-WEL-DIG .. helemaal top!! Q-dance bedankt!! :respect:
QQ
10 jaar Q-dance is geweldig gevierd! Aankleding, decor en geluid was top! Q-dance bedankt voor de afgelopen 10 jaar knallen, en op naar de volgende 10!
Queen off bass
Vanaf binnenkomst gelijk in de sfeer, super aankleding. Een geweldig (verjaardags)feest om nooit te vertgeten!!! :D
Quincyy
MOOISTE FEEST OOIT(L)!!
Qurix DJ
mooi feestje, alleen die arena cards blijft een lastig betaalmiddel
R!ch@rd
Gruwelijk feest, geweldig decor, heerlijke sfeer!!!! Nog 10 jaar.....!!
R.J82
LEUKE nacht gehad:D was super gezellig Qdance bedankt:bounce:
lekker hoor!!
R_terror_G
Super feestje ook super aankleding echt grauwelijk alleen mog wel wat langer hardcore
raketje
Dat decor was echt super dik :lief: en Qlubtempo: super!
Ral v
Andre hazes was top vanavond!!!
Ralluf
Geniaal:respect:
ramos
was lachen alleen 2 uur stil gestaan met openbaar vervoer wat jammer maar toch geariveerd beter laat asl nooit verloren tijd zowiezo ingehaald
Razende Raapie™
Wat een top FEEST (y) nu :rot:
Remcolano
super aankleding, super gezellig...super HArdstyless!! Lekker lopen knallen, in een wel iets wat warme zaal ;) maar dat kon de pret nie bederven! het laatste uur wel....erg jammer dat t zachter ging... ik verheugde me op dat laatste uur :(
Renosaurus
er zijn eigenlijk geen woorden die omschrijven hoe GENIAAL ik dit feest vond!
René Foxman
Wat was dit een GENIAAL feest zeg! (L) Nu al het beste feest van het jaar! :respect:
rgjfddf
was leuk maar had er wel wat meer van verwacht, mistte ook de wk stukjes
Ja top feest hoor! ik vond persoonlijk die piramide in t midden alleen helemaal kut voor de sfeer. verder natuurlijk wel erg warm, maargoed top vermaakt met de hele groep! :)
Rik K.
Bizar goed!:K
Riksen
goed naar me zin gehad :D!
RikxD
Geweldige avond, alleen jammer dat de periode 2005-2008 nauwelijks aan bod kwam :/
Rob :bier:
Super! aankleding geweldig :respect: top 25 wat een aafnluiting. Donkey rollers & deepack :respect: Arena houd zijn slechte geluid
Rob Gaserop
Had er echt veel meer van verwacht. Nix verrassend of extra bedankje voor 15jaar support. Ik had echt entreetickets voor n ander feest verwacht in de ballonnen in de netten boven het veld. Weinig creativiteit bij Q-Dance! Sensation White decor aangevuld met oranje en zwarte balonnen. Weinig interactie met de dj. Alleen Endymion (en EA) snappen hoe er echt gefeest moet worden. Ik had echt iets speciaals verwacht, de hele arena onder het schuim of zo, doe eens gekkkk Q!
Q petje af egt een hele zieke viering voor het 10 jarig bestaan
gruwlijk feestje in de ArenA:K.. moest alleen de bass wel ff opzoeken:P en gratis sauna!! ALPHA²:respect:
Robo13
Wat een feestje zeg :D. Alleen die chip kaarten en die prijzen daar in de arena :no: €2.75 voor een biertje? Had ook liever langer wat hardcore gehad. Maar al met al een super avond gehad! Q-Dance :respect:
Robvanbeers
Prima vermaakt! Show was ik, DJs draaiden top.. Bakjes water beetje apart, maar ach.. ! Mooi feestje.
Roed/­Wit-Mestreech
Geweldig feest gehad!! Minder was de lange heenreis van 4 en half uur en het moeten betalen met die pasjes erg onhandig en duur was het ook goede sets nice show!
Wat een feest :D Veruit het beste feest nog van dit jaar :respect:
Rool 040
Super feest!! :respect: jammer van de kut locatie, de kut arena pasjes en de dure prijzen.
Roykee..
Arena :/..
rroppin
zo knetterleip dat ik de hele nacht door hem heb gespaced op het reuzenrad. EEN REUZENRAD in de arena?????!! wat ziek
RSW76
GROOOOOOOOOOTTEEEEE BLIJJJJJJ. Wat een topfeest.... Mega aankleding en iedereen was er behalve Bart, Bert & Sanne
Salvo
Helemaal goeeeeeed!!!! :cheer: MORGEN WORDEN WE KAMPIOEEENNNNNN
Sandert_
Zo hoort een 10-jarig jubileum gevierd te worden!:respect: Damn wat een geweldige verjaardag heb ik hier gehad! :D De show, aankleding & natuurlijk het heerlijke sfeertje maakte mijn nacht compleet!:yes: Q-dance!(L)
Sanne
De Qlubtempo Parade was echt GEWELDIG! (L)
SCHUFKE
vet
SDL
Lekker heftig zweterig feestje... Oldstyle & Qlubtempo ftw! Top 25 was ook nice :yes:
Sen3
Nog steeds onder de indruk! :respect:
Sender­bomban­der
Tja.. gewoon top :)! Lekkere setjes.. Mooie aankleding.. Reuzenrad.. Qlimax 2008 frame.. de hele indeling.. geweldig! :D
Sendie<3
Zo Geweldig mooi Feestje(L):respect:!
Sennos
Zeker mooi feestje en me goed vermaakt, enige en toch wel vond ik grote minpunt, dat klote eind naar de wc's :S gvd 3 kwartier bezig voordat je op de wc zat.. verder top feestje!
SergioRamos
goei toeve daaro!
Sharon!!!­75 :D
Wauw wat een geweldig feest was het zeg :P wat een sfeer hing er:D en de sauna vergeten we dan maar fff ;)
Silvain
Duidelijk: Derb de grote held!
Silvio Aquila
wat een gruwelijk feest, QT was heeeeerlijk (L)
Simon....
Top feest weer!
SJEEP
mwaaa viel wel mee, was gezellig door de mensen met wie ik was, maar op de main was het gewoon plaatje na plaatje draaien en viel mix technisch echt zwaar tegen :Rot:
Q-Dance Gefeliciteerd! :respect: Vond het een vet feest, maar had toch meer knallers uit de oude doos verwacht en vond de sfeer tussen feestgangers onderling een beetje tam. Verder prima vermaakt :)
SpeedBoot20
wat een brrut feest pfff ziekenlijk :D echt super genoten leek wel een reunie echt top :respect: bedankt allemaal voor deze SUPERAVOND had dit echt niet verwacht man man man en nu Wereled kampioen worden :D
Spingrid
Dit was echt een topper!!!! Mensen, aankleding en natuurlijk muziek was geweldig! Ik hoop dat we geen 10 jaar moeten wachten op een volgende editie....
SQooby-Doo
:respect:...Goeije Genade Zeg !!! Wat Was Dat Een Super Vet Verjaardags Feestje Van Q !! Van Begin Tot Het Einde 1000% Top !! Alleen Jammer Van Mc.Dv8,Maa Snel Beter Word !! Hoogtepunt Van De Avond : Deepack & The Donkeys Live...:respect:...Ik Zeg : Veel Vaker Doen !! Echt Beste Live Act In Nederland Tot Nou Toe !!!
Srsani
Nu weet ik het zeker, ik ben verliefd op q-dance. Wat een topfeest!
Staaffie
dik dik feestje zeg, prima vermaakt!!!!!!
Stampertje de enige echte !!­
:respect:...Goeije Genade Zeg !!! Wat Was Dat Een Super Vet Verjaardags Feestje Van Q !! Van Begin Tot Het Einde 1000% Top !! Alleen Jammer Van Mc.Dv8,Maa Snel Beter Word !! Hoogtepunt Van De Avond : Deepack & The Donkeys Live...:respect:...Ik Zeg : Veel Vaker Doen !! Echt Beste Live Act In Nederland Tot Nou Toe !!!
StefanDH
Top Feest!!
Stefanoviic
Wat een ellendige binnenkomst, door die tyfusregen was ik half doorweekt, een half uur later en fucking chaggie!! mjaa daarna werd het toch wel vetjes :D mooie aankleding maar die stage in het midden enzo trok me niet zo... al met al een lekker feest maar niet geweldig (voor mij)
steven-eg [Go-focking-wildddd]
super, super verjaardag van Q-dance gehad. wat een ongelovelijk mooi decor, en waar wij stonden stond de bass op Q-base niveau, loei en loei hard en dat in de arena :D , sfeer was ook boven normaal (Y) _O_
Er waren deze avond maar 3 echte dj's: Gizmo, Buzz Fuzz & Franky Jones :respect: en ondanks dat het een megamix was tijdens de Qlubtempo Parade me er onwijs op vermaakt :bounce:
Strijer
Redelijk Feestje, veeeel te lang die hardstyle!!
Strikkaa
Heeeerlijk! was gewoonweg genieten .. de minpuntjes van hitte, Arena kaart en waterbakjes vielen in het nix bij de pluspunten! TOP :respect:
:RESPECT:
Stuk Vreten - Raving Religion
we hebben genoten
Subatomic Vision
Dikke 10 voor Q Dance, legendarisch feestje! Om half 7 helemaal voldaan en kapot naar huis! _O_
Vond het wat tegenvallen.. weinig speciaal, ze hadden veel meer van het 10 jarig bestaan kunnen maken vond ik. Erg gezellig gehad, jammer van de hitte. Lichtshow was wel geniaal! (L)
Svenson Deluxe
Wow wat een aankleding :-) Goed geluid, Top feest. Donkeyrollers/Zany/Deepack duidelijk de lekkerste set! Technoboy en Brennan Heart bedroevend slechte sets. :-(
T L C™
Ja leuk! 8) Erg warm dus echt losgaan was er niet bij, maar evengoed een heerlijk feestje gehad samen met mn schatje en lieve vriendjes/vriendinnetjes (L) b)
Ta*Tja*Na
Wat zag het er weer mooi uit zeg! Heb me vermaakt maar was het na een tijdje wel zat. Steeds dezelfde hardstyle deuntjes, top 25 was saai en veel te warm daarbinnen. Ook het tekort aan kluisjes was geen goede zet van Q-dance. Heb de hele avond met me tas moeten hakken, jammer!:S Verder was de sfeer top en de mensen erg gezellig!:D
Heerlijk feestje, zag er top uit in de Arena.. Kortom, ik vermaakte me optimaal.. en de Arena-cards vond ik eigenlijk prima werken! :respect:Q-DANCE:respect:
tammie-buck
wat een gaaf feessie zeg :D
TB
Een grote show echt een hele dikke pluim, maar kom 20 euro voor parkeren is echt te belachelijk en de drankprijzen ook weer omhoog... was wel heel gezellig en sfeertje :respect:
TechnoToi
Hulde voor Q-dance op naar de volgende 10 jaar:respect:
Helaas van de hitte maar niet zo veel aan te doen, Qlubtempo was geweldig en de Top 25 ook. Afsluiter was een drama :( Geen lange rijen bij de bar en het geluid was ook prima in orde. Q-dance: Hulde :respect:
Terminal
Aardig wat kippenvelmomenten. Q-dance :respect:
Tha!
Misschien wel het beste Q-dance feest sinds jaren.. jezus wat vet! (l)
The Godfather ®
Zo hoor je je jubileum te vieren! Wat een geweldig goed feest.. maar wat was het heet
The KLIT Commander
Alles klopte tot in de puntjes, het thema heel erg gaaf uitgewerkt wat een tijd moet daarin hebben gezeten kwam de sfeer echt ten goede al die verrassende dingen :respect: Qlubtempo!! (L)
top feestje mooie decoratie en wat een sfeer :D
The Rhythm Division
Gruwelijk Fantastisch!!! Coach Frenk weer back in Business (y) Aankleding VET alleen de bakjes water waren kansloos. Vrienden voor jullie een DIKKE Hulde :respect:
The-Real
Zag er mooi uit, mooier als met Sensation! alleen die V.I.P piramide vind k jammer, de dj's niet echt kunnen zien ofzo!
Thunde­rdomeU­treg
Geniaal feest (ben geen hardstyle liefhebber) grandioos in elkaar gedraaid. Sfeer top. geluid top. organisatie top. gewoon echt klasse. Beste productie die ik gezien heb in afgelopen jaren :respect:
TiFoSo
JEZUS WAT EEN PARTYY!! Dit overtreft echt alles!! Wat heb ik me de hele nacht verschrikkelijk hard vermaakt!! Ongelooflijk dit is echt in alle opzichten het beste feest ooit voor mij!! En petje af voor de aankleding :respect: :respect: Q-DANCE BEDANKT! (l) (l)
ZO hoor je je jubileum te vieren! Wat een geweldig feest (l)
timl
Prima party, Qlubtempo was super!
Timmert
Super feest! Decor/show/geluid.. Q-dance:respect:
Timmie_Z
Zo massaal maar ow zo gezellige sfeer! _0_
Timmitty
Geweldig feest !! Veel vette sets gehoord! Top 25 was wel leuk idee.. maar er moesten meer early platen in! Geweldige sfeer! mooie feestfabriek :respect:
Timmyk­nocker­!­
Wat een geniaal feest! (L) De aankleding/lichtschows waren van hoge klasse, ik kon me ogen niet geloven :) Ik had veel verwachtingen van dit feest, maar dat heeft Q-Dance zeker waargemaakt! :jaja: Zany & Donkey Rollers :respect:
Tom Art
Partylab crew:respect: Show was super, werd lekker gedraaid! Alleen wat was dat betalen met die pasjes kut !:S
Tom R
Mega Lompe B-day Crash.. Donkey Rollers :respect: En wat een Aankleding!!
Tomba!
Anders dan andere feesten... wel heel gruwelijk! Top 25 was vet :D AsympTOOT!
Tommie S
Geweldig vermaakt! Wat een aankleding van de ArenA:respect: Setjes waren niet zoooo heel erg bijzonder.. Geweldig naar mn zin gehad ! Decor,Sfeer,Show ik zeg Q-dance Respect!(Y)
Tomzor
Schitterend!
TrAceR
de avond begon een beetje met tegenslag:S,dus waren vrij laat binnen. maar zat er vrij snel in :D dus heerlijk gefeest, was top dus :D :RESPECT: q dance
De Q-dance Zweetfabriek:K Prima (Y) !!
uiirene
wat een feest en de sfeer was echt super! Q-dance:respect:
Wat supervet!!! De vipsessies waren fenomenaal!!!
un1ty
Heer-lijk!
Vaniliagirl
:cheer:Qdance bedankt, Qdance bedankt ,qdance q dance q dance bedankt!!! :respect:
VanMut­shuYze­n
Briljant! Meesterlijk! Die top 25was echt de shit:D Stond zelfs met Arie Koomen van de lama's op de Vip :P Beste indoor feest tot nu toe:respect:
Vincee.
Wat een bijzonder feest was dit zeg:respect: kwam de ArenA binnen lopen met kippenvel(l) wat een aankleding had de Amsterdam ArenA(l) geluid, show en de sfeer :respect: alleen maar gezellige mensen gezien.. de openingsshow om 23:00 met de Qlubtempo parade was te gruwelijk(L)top25 ,partycrew en partylab was genieten.. Dit feest valt niet meer te overtreffen voor mij. Q-DANCE:respect:
Vinn'r
Wat was dit vet he! :respect:Q-dance!:respect:
Vipzz
Wat een vette show... Van begin tot het einde helemaal top... Geluid mocht wel iets harder... Mja het is nou eenmaal niet de HMH...
welyy!!
GRUWELIJK!!!!!!.. \. jammer van de zondag avond anders was het weekend helemaal af geweest!!
wesley de graaf
20 euro voor de auto belachelijk, echt heel warm binnen. top 25 tegen vallen maar ondanks dit allemaal wel heel gezellg gehad en pppfff wat een vaag mannetje die zijn tong naar iedereen uit stak
Wat een top feest!!
Wiljan88
Na een zeer succesvolle heenreis van maarliefst 5 uur toch nog om 02.30 uur aangekomen in de feestfabriek! Kon me ogen niet geloven toen ik binnen kwam, wat een inrichting en aankleding! Min- punten: Geluid was wel matig maar dat kun je verwachten in de ArenA, verschrikkelijk die klote 'drank'pasjes en de toiletten waren behoorlijk ver lopen! Over t algemeen een heerlijk feestje en veel plezier gehad!!
willem brouwer
wat een feest gewoon heerlijk
Willewijntje
Jezus wat een nacht (L). Super gezellig, wat een sfeer! Heerlijk werd er gedraaid. Vond de top 25 wel vaag maar goed, wel lekker los gegaan :)
wat een feest!!!!!!! dak van de arena eraf geknald..
X-RAY
geweldig! echt een misser als je niet gegaan ben!
Ik zeg: fakkkkinnn gruwelijk! alleen die warmte, maar gelukkig had ik me bikini topje eronder aan=)!
Q-dance(Y)(L):respect: helemaal top
Yolo Piloot
Qlubtempo Parade (L) Zany & Deepack _o_ Was helaas een grote chaos in de arena, WC's waren erg slecht geregeld, en het was vreselijk benauwd. Jammer dat de vermoeidheid zo vroeg toe sloeg :( Leuk feestje verder
Yuri's Revenge
de sfeer maakte veel minpunten goed !
Wát een GE-WEL-DIg feest was dit:respect: Alles was perfect:kwijl::D
Zen Master D [Tec-9]
Leipe opbouw en dat reuzenrad:lol: skyboxie was helemaal top:D maar wel heel veel kijk mij is mooi zijn mense gezien op ht feest zelf:S alleen iets te lang hardstyle gedraaid....voorde rest goed vermaakt:)
~*­Drifted*­~ /­ Tzar /­ Mindblowerz
Zeker bruut feesje,en zoals enigste min punt was dat het te heet binne was net een wandelende regenval.. ;)
de bass stond te zacht maar verder was het helemaal super!!
²³fren­chcore­d²³
vette sets, geweldige sfeer, bruut aangekleed,haha Ciske de rat en andre Hazes :kicks ass
ÐebOrahh*­:bounce:
Wauwww:K

Line-up De Q-dance Feestfabriek

1Oldstyle Outburst
hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
2Qlubtempo Parade
🇮🇹 hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
techno, hardstyle
hardcore, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
· MC hardstyle
3Top 25 Aller Tijden
hardcore, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
4Party Crew
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
🇮🇹 hardstyle
hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
5Party Lab
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
6De Eindshow
hardstyle
🇮🇹 hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
7Italiaanse Vip
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
8Vip Studio Sessies
hardstyle
techno, hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
9Vip Das Bierfest
🇩🇪 trance
🇩🇪 trance, hardstyle
🇩🇪 house, hardstyle
🇩🇪 techno, trance

Nieuws

Voor de Partyflockers wil Q-dance iets speciaals doen, daarom zal Partyflock in samenwerking met Q-dance een VIPdeck voor de Q-dance Feestfabriek weggeven voor 10 personen! De voorwaarden zijn simpel; registreer je in onze actie-sectie en je dingt mee naar één van de 5x2 VIP treatments. 139
Al tien jaar lang voorziet Q-dance de liefhebbers van de hardere stijlen in de dancemuziek van kwalitatief hoogstaande feesten. De een beter dan de ander. Dan binnen, dan weer buiten, soms wat kleiner, vaak supergroot, maar altijd gezellig. Met 300+ feesten en meer dan anderhalf miljoen bezoekers, ziet Q-dance zich als een echte feestfabriek. Vandaar ook de naam van het tienjarig jubileum: 'de Q-dance Feestfabriek'. Q-dance geeft de bezoeker na tien jaar voor het eerst een kijkje in haar gekke partykeuken. 145
10 Years of Q-dance
18 maart 2010
https://dump.partyflock.nl/4214/PF teaser.png 173

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het hoe was de feestfabriek topic f:hard165
(gesloten) 10jarig jubileum Q-dance in Amsterdam ArenA f:hard1661
TK: (gesloten) 2 VIP kaartjes Feestfabriek €50,- voor 2 tickets tickets4
GZ: (gesloten) Ik zoek 1 kaartje voor de feestfabriek tickets6
TK: (gesloten) 2 kaarten Feestfabriek tickets3
GZ: (gesloten) Ik wil mijn vriendinnen verassen met Feestfabriek! tickets18
TK: 1x VIP De Q-dance Feestfabriek Amsterdam Arena Vanavond tickets10
GZ: Kaartje Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) Q-Dance feestfabriek 1 kaart te koop tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje voor de feestfabriek amsterdam arena tickets11
TK: (gesloten) Q-dance Feestfabriek // 10 Years Q-Dance tickets3
TK: 1 Q Dance Feestfabriek kaartje (Harderwijk) tickets2
TK: 2 Tickets Feestfabriek tickets2
TK: 2 VIP kaartjes 10 jaar Q-Dance Feestfabriek tickets3
GZ: (gesloten) Kaartje feestfabriek tickets2
TK: (gesloten) Feestfabriek tickets7
TK: (gesloten) Kaartjes feestfabriek te koop 2 voor 60eu tickets6
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-dance Feestfabriek 40 euro tickets1
TK: (gesloten) 2 kaarten voor de feestfabriek tickets8
TK: 2 kaartjes feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) VIP Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: Ticket 10 years of Q-dance te koop! tickets1
TK: Kaartjes feestfabriek te koop 2 voor 60eu tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-Dance Feestfabriek tickets6
TK: (gesloten) Feestfabriekjeee!:d tickets26
TK: (gesloten) 1 kaartje feestfabriek 35 euro tickets3
TK: (gesloten) 2x VIP (E-ticket) Q-dance Feestfabriek 200€ tickets11
TK: 2 kaarten Q-dance feestfabriek 10-07-2010 tickets8
TK: (gesloten) 2 kaartjes voor de feestfabriek / 10 years of q-dance tickets5
TK: 2 Kaarten feestfabriek samen €80 tickets8
TK: (gesloten) 4 kaarten Q-dance Feestfabriek tickets12
TK: (gesloten) 1 kaartje Q dance Feestfabriek te koop (30eu) tickets1
TK: (gesloten) LAST MINUTE 2 E-tickets Q-dance Feestfabriek for the price of one! tickets2
TK: 2 Kaartjes Q-dance Feestfabriek tickets1
GZ: Ticket feestfabriek tickets2
TK: Q dance feestfabriek tickets10
GZ: 2 Kaartjes feestfabriek tickets7
TK: Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 1 ticket feestfabriek tickets17
TK: Q-dance feestfabriek kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 vip ticket Q dance feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje De Feestfabriek 10 years Q-dance tickets6
TK: (gesloten) Kaartje de Q -dance Feestfabriek 50 euro tickets8
TK: Q-dance Feestfabriek VIP tickets10
TK: 1 Kaart voor De Feestfabriek tickets8
TK: Kaartje Feestfabriek 30 euro tickets7
TK: 1 kaartje Q-dance Feestfabriek tickets7
TK: 1 Kaartje Feestfabriek !!! tickets14
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-dance Feestfabriek tickets10
TK: (gesloten) Q-dance Feestfabriek 35 Euro tickets7
GZ: (gesloten) 1 VIP Kaartje Feestfabriek 120 Euro tickets4
GZ: (gesloten) 1-3 Kaartje(s ) voor de Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1x VIP Kaartje Feestfabriek 120 Euro tickets1
GZ: (gesloten) 1 VIP kaartje Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 2 x VIP kaarten voor Feestfabriek samen 120 euro tickets3
TK: 1 Kaartje te koop Q-dance Feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) Q-dance feestfabriek 2 tickets (10 jaar q-dance) tickets21
TK: (gesloten) Ticket Q-Dance FeestFabriek tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-dance feestfabriek! tickets6
GZ: Vip kaartje 10yr Q-dance tickets3
GZ: (gesloten) 1x VIP kaartje voor de Q-Dance Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 2 kaarten Qdance feestfabriek 10 jarige bestaan tickets15
TK: 1 kaartje feestfabriek tickets5
TK: (gesloten) 4 kaartjes voor 10 years of q-dance in de arena tickets10
TK: 2 kaartjes Q dance feestfabrief EUR 45 tickets10
TK: (gesloten) 2 Vip kaarten voor de Q-dance Feestfabriek 10-7 tickets2
TK: (gesloten) 1 VIP-kaartje Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje q-dance feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 1 x ticket Q-dance Feestfabriek 10 juli 2010 tickets1
TK: (gesloten) 2 Kaartjes Q-Dance feestfabriek tickets10
TK: (gesloten) 2 kaarten voor de feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 2 kaarten 10 years of Q-dance tickets2
GZ: (gesloten) 1x VIP ticket Q-Dance Feestfabriek tickets2
TK: (gesloten) 2 kaartjes voor feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) 2 normale Tickets Q-Dance Feestfabriek tickets4
TK: Kaartje Q-dance Feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) Kaartje De Feestfabriek van Q Dance in de ArenA [35 euro] tickets19
TK: Feestfabriek 40 euro tickets11
TK: (gesloten) 10 years of q-dance de feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) VIP tickets De feestfabriek tickets41

12708 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Ik kom zo vaak langs ArenA en dan denk ik aan die goeie oude tijd. xD

(L)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Spacekippie op zaterdag 29 januari 2011 om 18:28:
Ik kom zo vaak langs ArenA en dan denk ik aan die goeie oude tijd


Ik ook, Sensation Black...
Waarschuw beheerder
ik had de dvd besteld die had ik al in dec binnen .
Nu krijg ik vandaag een envelope binnen en daaarin zit weer de cd van de top 25 in..

weet iemand waarom dit is?!
Waarschuw beheerder
Ja hier hetzelfde :) Heb de cd top25 nog een keer toegestuurd gekregen..
Waarschuw beheerder
Hier de same, heb geen idee waarom maar een gratis cadeautje is nooit weg :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Biith(k) op woensdag 9 februari 2011 om 17:14:
weet iemand waarom dit is?!


hier t zelfde.......t kunnen 3 dingen zijn denk ik.........

1 het is een foutje...
2 ze denken dat je bij de digipack geen top 25 cd heb gekregen
3 ipv de gratis dvd krijgen we nu de cd gratis:S
Waarschuw beheerder
donateur
Deze cd is inderdaad nageleverd aan klanten die een exemplaar van de eerste persing van de feestfabriek hebben ontvangen.

De meeste cd’s van deze persing waren te langzaam opgenomen. Vandaar dat iedereen een nieuw exemplaar toegestuurd krijgt

die wel in de juiste snelheid afspeelt.



Met vriendelijke groet,



Customer Service

QDance
Waarschuw beheerder
Aaah oke :)
Jaaa klopt ik vond de cd van de top 25 al heeel langzaam :)

achjaa 1 voor in de auto :P en de andere voor thuis haha (y)
Waarschuw beheerder
zijn er meer mensen die hun dvd nog neit binnen hebben? niet de digipack maar die ene die wel gewoon helemaal gratis was?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQenzie op woensdag 16 februari 2011 om 18:40:
zijn er meer mensen die hun dvd nog neit binnen hebben? niet de digipack maar die ene die wel gewoon helemaal gratis was?


Wij hebben ook nog niets ontvangen :-/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Allereerst wil ik je nogmaals bedanken om voordat er ook maar iets bekend was een kaartje gekocht te hebben voor de Q-dance Feestfabriek. Het vertrouwen dat je in Q-dance hebt gehad stellen wij zeer op prijs, wij hopen dat wij dit niet beschaamd hebben en dat jij een prachtig feest hebt gehad met je vrienden.



Als dank voor dat vertrouwen hebben wij je eerder een DVD toegezegd, welke maar niet verstuurd wordt.. Heel vervelend, vinden wijook. Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA :)



Alles leuk en aardig, maar je zo lang laten wachten ondanks onze belofte van eind januari is niet onze stijl. Wij willen je graag een extraatje aanbieden, namelijk 5 credits op download winkel Dance Tunes,hiermee kun je een paar tracks gratis downloaden.




Groeten, Ibo

Q-dance

______________



Ibo Örgüt

Manager



Q-dance BV

De Entree 300, 1101 EE Amsterdam



Twitter: @IboOrgut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.J82 op maandag 21 februari 2011 om 20:07:
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA


bij mij precies hetzelfde en nog steeds niet binnen ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.J82 op maandag 21 februari 2011 om 20:07:
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA


Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena:o:lol:
Dit feest was in Juli vorig jaar:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ook eindelijk de dvd sinds vandaag binnen, super vet:D zo'n party mogen ze best nog eens geven :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 25 februari 2011 om 08:01:
Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena
Dit feest was in Juli vorig jaar


Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zaterdag 26 februari 2011 om 13:50:
Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.


Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.
Ieder ze eigen mening natuurlijk maar het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.


Ik vond het er echt geen reet aan, ik had het ook liever anders gezien. De dvd vind ik ook erg saai en veel te donker, daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt en nog heeft niet iedereen wat die besteld heeft. Redelijk slecht.

Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.


ID&T niet hoor. De Q feesten vind ik idd elk jaar minder worden op Q-base na. Line-ups zijn nooit verrassend en de shows worden met het jaar minder.

Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..


Dat mag...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 27 februari 2011 om 17:24:
daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt


Heb hem net voor het eerst (en laatst) gezien en ik snap wel waarom. Opnames zijn compleet mislukt, erg jammer, de cameramensen zullen zich wel een ongeluk geschrokken zijn de volgende dag. Ze zullen wel een tijd bezig zijn geweest met filters eroverheen gooien enzo, maar het blijft lelijk. Inderdaad te donker, asgrauwe beelden en de kleur oranje lijkt op knalroze. Jammer, maar het was wel een van de beste feesten waar ik ben geweest :P
Waarschuw beheerder
Jezus dit was me toch ook een geweldig feest!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Holtkamp op woensdag 11 mei 2011 om 22:52:
Jezus dit was me toch ook een geweldig feest! :D


Q-Dance :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 27 februari 2011 om 17:24:
en de shows worden met het jaar minder.


Dan heb jij zeker met je ogen dicht gestaan @ Defqon ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jroennn!;) op maandag 12 september 2011 om 18:42:
Dan heb jij zeker met je ogen dicht gestaan @ Defqon


haha gast je doelt zeker op defqon 2011? dat was een dikke show ja, maar kijk wanneer hij die reactie plaatste :P, in februari (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JOOST 91 op donderdag 22 september 2011 om 14:09:
maar kijk wanneer hij die reactie plaatste , in februari


hahah oeeps! :9
Waarschuw beheerder
-2
ik vind het dus mooi kut dat ik dit heb gemist he.
hoorde er zoveel over niet nurmaal .

dus q-dance gaste doe er nog 1 aub(A) heb er wel 200 eu voor over.
 
Waarschuw beheerder
+2
iemand mijn telefoon gevonden ?
Waarschuw beheerder
nog bijna 4 jaartjes wachten dan kunnen we weer :D
Waarschuw beheerder
+1
Edit: 3 jaartjes.. of een hele dikke 2 en half :lol: