Ik had er zelf minder van verwacht, het viel me zeker niet tegen! Wat een show! Wel een aanloop van hitparade's na Qlubtempo maar dat was ook wel te verwachten. Lekkere sfeer, alleen wat een balle lokatie is die ArenA toch.. "de Zweetfabriek"
wat een feest, wat een sfeer! dit overtrof al mijn verwachtingen! Q
Eigenlijk niet veel op te merken ... sfeertje was oke, decor was oke en vooral op de hardcore mezelfde geweldig vermaakt! ... Weer een mooie herinnering rijker!
Zo dit was echt het meest geniaale indoorfeest in 8 jaar feesten wat een sfeer ,aankleding geweldig en toppunt van de avond was zonder twijfel de Qlubtempo parade
Avond begon kut, 2x file en dan ook nog is niet meteen bij de Arena uitkomen... Half 2 uiteindelijk binnen, maar wat een gruwelijk decor, geluid en sfeer! Arena wel klote met die kaartjes, warm en 'ff' naar de wc lopen... Maar verder, ondanks dat ik ook nog is de BOB was, heerlijk genoten!!
ik had er meer van verwacht, parkeren €20 en dan nog drijf nat binnen komen op het feest. verder werd de hardstyle een beetje saai op un gegeven moment. voorderest toch nog wel prima vermaakt
gvd wat een feest perfect gewoon, alles was super q-dance perfect gedaan DONKEYROLLERS
Geweldig feestje!! Alleen wc's etc was wat ver lopen. Verder voor herhaling vatbaar.
Sfeer was goed, Geluid was Top, Aankleding was echt serieus werk aan besteed. Vond het echt een super feest. Maar dat KUT HEINEKEN bah bah Rivierenbier!! Doe mij maar gewoon een lekker Bavke
Kan niets anders zeggen als mijn beste feest tot nu toe Wat een show en wat een aankleding zeg ! shiiit echt helemaal super kippenvel als ik er aan terugdenk
wat een feest was dit was erg gezellig werd heel goed gedraaid met name de beat providers , noisecontrollers , the prophet en headhunterz & wildstylez alleen beetje jammer van de hitte maarja niks aan te doen
Helemaal geweldig!! :respectL) Eindelijk een avond vol met goeie rauwe hardstyle, lekker sfeertje zat er in! Helemaal los gegaan heel de avond. Jezus! Op na het volgende jubileum Q-dance!!
Te mooi feessie gewoon, maar goh! wat ging de tijd snel zeg enne de helft van het feest is ook nog eens uit mijn geheugen gewist hahaha owja, ik kan mij wel herinneren dat ik zeker 6 keer hetzelfde liedje heb gehoord
had er meer van verwacht voor 60 euro! -parkeergeld stervesduur -wc's te ver lopen -Slecht alles aangegeven en VOORAL de prijzen van het drinken.... 4,25 voor een biertje en dan die kut arenakaarten nog.. Maar wel een dikke voor het geluid, aankleding, muziek keuze en het reuzenrad!
wat een feestje een betere verjaardag had ik me niet kunnen wensen het zag er allemaal supervet uit en er werdt lekker gedraait alleen wat veel pauzes in de eindshow waardoor je niet helemaal loskwam om je laatste restjes energie energie eruit te persen...
Aankleding was --> Vet dat er decors waren van oude edities van Qlimax en het reuzenrad van Defqon.1 2008! Geluid en meeste setjes waren ook goed en de sfeer was ook heerlijk Geweldig feest!! Eén minpunt: Die top 25, wat een grap...
jammer dat we zo laat binnen waren ivm noodweer, en toen ook nog eens geen kluis meer konden krijgen (?) vond t feest zelf echt super! maar had wel wat meer van de show vewacht, was weing speciaals aan
Beste feest van het jaar, hier gaat niets meer overheen voorlopig!
Deepack en Donkeys, die snapte hoe het moest. Wat een top set De rest was het te verwachten. Zeker DBSTF die gewoon weer Sound of the thunder draaien...hoe triest
GE-NI-AAL feest, jammer van de warmte, wc's en de belachelijke dure prijzen!! Volgende keer andere locatie (Gelredome??). Verder de aankleding super mooi gedaan!!! Hulde voor Q
Heel dik! Uit alle q-dance evenemten kwam wel iets terug... introtjes van q-base, "for ever young" van defqon 2008 weer kippenvel! Qlubtempo Parade was helden shit... veel dikke platen en dikke flitsen van het onweer! Afsluiting vond ik maar een beetje een aanfluiting, maar de zaal was nog goed gevuld en iedereen ging los! Dikke 9 voor Q-dance!
GEWELDIG feestje aankleding was super, er werd heerlijk gedraait qlubtempo jammer dat het zo warm was, maarja dat heb je wanneer het buiten ook ruim 30 graden is. t enige minpunt de top 25 maarja daar kon Q niks aan doen dat die alleen uit hits van de afgelopen 3 a 4 jaar bestond (alsof er de andere 7 jaar geen goede nummers zijn gemaakt ;s)
Even een kwartiertje aclimatiseren, maar vanaf dat moment los tot het bittere einde! Nooit gedacht dat je zoveel lol kon hebben in de arena... 20 euri voor parkeren was een beetje gortig, maar verder alles prima geregeld! Tanx Q-Dance, en tanx Yuri!
Wat een verjaardagspartijtje zo zie je ze niet vaak ! Qlubtempo parade wat was dat een lekkere tegemoetkoming in verband met het binnenkomen met het kutweer en die standaard hardcoreafsluiters begint ook een beetje mijn strot uit te komen met elke keer dezelfde pisnummers Q dance
Helemaal geweldig!! :respectL) Eindelijk een avond vol met goede hardstyle en de hardcore was ook top Helemaal los gegaan heel de avond. Jezus! Voel mijn buikspieren nu nog Ik zeg; opnaar het volgende jubileum Q-dance!!
QlubTempo was toch wel 't beste van de hele avond Waanzinnig was dat zeg! Dat mis ik wel op meerdere feesten Verder was het zooooo warm, maar toch goed te doen!!
Zo vier je een verjaardag! Wat een feest zeg! Wat een aankleding, om bang van te worden! Qlubtempo was genieten! Laatste 2 uurtjes! Sfeertje was ook helemaal top!
ArenA is zoo verschrikkelijk om te feesten maar het zag er prachtig uit! Muzikaal ging het van hoogtepunten, naar een dieptepunt. De hoogtepunten waren zoo toff, dat het de minpunten laat vergeten
Wat een superfuif Vanaf begin af aan gelijk knallen met Qt parade Ook de aankleding was super, met name de vele aanwezige Bavaria-jurkjes kon ik erg waarderen
GRUWELIJK, ondanks mn krukken me toch zeer goed vermaakt.!! wat een shows wat een sets, vooral QT en B-front, Digital Punk & A2... ook vet dat Zany & Deepack diep in de platentas doken voor oude klappers!! en wat een sfeertje!! Kortom: Q
Jezus wat een knaller. Sensation altijd kut door Arena, geluid, die kutkaarten... alle elende overtroffen door Q! Heerlijk die Qlubtempo knallers. Over 10 jaar weer!!!
Gelukkig was Henk van Q-dans er, er niet zoals met Qontinent toen ze hem vergeten waren en het laag de hele weg was!! Jezus wat een geluid!! Dikke sets QT was GRUWELIJK top 25 ook master!! Daarna was het reuzenrad dicht te warm in de AArena!! A2!!
Balen dat ik tijdens Zany, Donkey Rollers & Deepack pas net binnen kwam ... Wat ik ervan gehoord heb en wat ik er nu van terug hoor was dat een ongelooflijke konings set! B-Front, Digital Punk, Slim Shore & Beat Providers waren ook fiijn
Top feest gehad, alleen vind ik dat het publiek veel meer betrokken moest worden bij het feest door de dj's.. Voorderest Echt reuze maar m'n zin gehad Alleen jammer dat ik niet in het reuzenrad ben geweest door die ongelofelijke rij...
Qlubtempo parade was SUPER, beste van de avond mocht wel wat langer duren! Donkey Rollers & Deepack ook hulde! wat een set! daarna begon het wel wat minder te worden.. hardcore viel tegen!! had over het algemeen toch meer classics verwacht voor 10 years maarja.. geluid kon wel iets helderder kon de hoge kicks niet echt helder horen. jammer dat met die arena cards alles duurder was (N) verder TOP vermaakt
geluid, warmte en (natuurlijk) de kosten minpunten. decor en sfeer waren daarentegen erg goed
Wat een aankleding en wat een gezelligheid Toch wel een paar puntjes die me tegenvielen van Q-dance; kluisjes uitverkocht, geen plattegrondje en timetable en geen flesjes water (Arena?). Geluid was niet slecht en er werd lekker gedraaid, laatste uurtje vond ik dan wel weer minder.. Oja, die ruimte onder de dj booth Super feest!
Wat een gruwelijk geil feest Dit was genieten van binnenkomst tot het laatste nr Super vermaakt dik geluid heerlijke aankleding en goeie nr's Jammer van de hitte ik was echt kapot op het einde Alleen waarom het drinken weer 25 ct duurder Super sfeer echt geweldig, gewoon met ze allen feesten En iedereen hielp elkaar ivm de warmte viel me op Hopelijjk volgend jaar weer een feest in de Arena$
Q gefeliciteerd met het beste verjaardag feestje aller tijden!!!!! ultiem!!!!
Aankleding was vet (ondanks dat het alle oude zooi van voorgaande feesten was) Drank veel te duur! Oude plaatjes waren erg vet! Maar veel te warm en de €60 niet waard. Q-dance heeft het helaas weer niet waargemaakt! Een matig zes'je waard vanwege de gezelligheid met vrienden
Wat was dit een gruwelijke shit zeg!!! Vanaf moment 1 meteen een WAUW factor; Qlubtempo beste van de avond zoals verwacht, en wat een ongelofelijke ONZIN hebben we weer uitgehaald brilliant...
Heb me heerlijk vermaakt!! Wat een GEWELDIG feest was dit he!!!! helemaal los gegaan van begin tot eind!!! Mag van mij zeker nog een x!! Heb de nacht van me leventje gehad!!!!!
Wat een feest - Minpunten Geluid mocht beter,20 euro Pakeren ,kluisjes uitverkocht Wtf ,Loacktie ook niet meer pakken voorr 20 years Q Dance -Super vermaakt wel
Wat een feest! nog nooit zo'n lichtshow gezien alleen drank was erg slecht 6,50 voor 2ML bacardi... afzetters, en wc's kon ook beter, verder POPPEKAST!
Qlubtempo was toch zo gruwelijk he. Verder echt een gezellig feest, geweldig. Toch voor een 10 jarig jubileum had er groter uitgepakt mogen worden voor deze prijzen.
Het was een geslaagd en vet gezellig feestje. Decor was ook dik in orde !! Geluid was ook prima. Q-dance!!
Wat een geweldige nacht was dit!! Unieke aankleding, Vet om niet op een stage te staan maar echt in een soort van dorpje te lopen Heel gezellig, Deepack, B-Front, + Vette groep |Q-Dance overtreft zichzelf weer
q-dance trakteerd ?? laame niej lachen, drank was veels te duur sloeg echt nergens op maargoed wel topavondje gehad hoor, veel bekenden, werd lkkr gedraait en goed geluid ook
Super Dol feest! Die pasjes voor het drinken was gewoon echt KUT! Volgende keer mooi met munten. €2,75 voor bier? Wat een KUTbedrag, maak er mooi €2,50 van! Top 25 was zeker een hoogtepunt, en de show was geweldig. Amsterdam Arena is gewoon geen toplocatie voor dit soort feesten. (half uur lopen voor de wc) Gelredome bv. is een veel betere locatie. Jammer dat je de dj's niet goed kon zien. Maar verder was het gewoon een geweldig feestje!
Gewoon niks te klagen... Alleen vond ik de indeling niet helemaal geweldig... Maargoed, doet er niet toe! Hardstikke goed vermaakt! De drankprijzen waren trouwens wel [b]ABSURT[/b] hoog!
20,00 euro voor parkeren... echt triest. En dan die puddingbekertjes spa blauw. Geef mij maar liever het Geldredome. Om 05.00 uur begint het gewoon licht te worden in die kutAren Muziek was ook niet alles. Boxen allen in het midden ?? Voor de rest goed.
Ik vond het geluid gewoon ruk, kluisjes uitverkocht om 12 uur? Lekker... Voor de rest, aankleding helemaal gruwelijk, wel ff leuk gehad maar daar blijft het bij. Had er meer van verwacht!
Hoog waarschijnlijk ons laatste Q feestje, tot 3 uur was de muziek goed te doen, toen de new style & happy shit begon onstond er duidelijk een dipje (N) ook de hardcore afsluiting was matig, de service vond ik bagger, kluisjes stonden door elkaar heen, zat geen logische volgorde in, en onervaren bar medewerkers. ondanks de ergenissen toch een leuke party gehad maar zeker geen 60 euro waard. Deepack super live setje
wat een avonturen eerst stranden in arnhem omdat de treinen niet meer rijden, vervolgens met de taxi naar de arena en een apart feest beleven en tenslotte de terugreis naar huis met de partybus al met al prima vermaakt
Wow echt meer dan geweldig Super vermaakt, heerlijk sfeertje Top aangekleed En de Qluptempo parade was leuker dan verwacht, en de rest van de dj's ook super setjes gedraaid
wat een bagger hardcore set het laatste uurtje, achja was te verwachten. reuzenrad decor en weer eens met zijn allen op een feessie wat wil een mens nog meer?
Ja was wederom weer geslaagd feestje van Q-Dance! top 25 was echt 3kwartier lang LOS!! Miste daar overigens wel een hoop platen.... Hardcore op het einde Was gruwelijk en maakte het af ArenA cards waren ronduit KUT
Q-dance , leuke mensen, Locatie is super en de aankleding ook dik in orde Alleen van het geluid meer verwacht, maar over het geheel ZEER goed B-front &co
Een der heftigste feesten ooit in de ArenA! (N) Bier 2,75 (N)
Was een leuk feestje Zag er allemaal wel vet uit! Geluid kon wel beter naar mijn mening, het galmde nogal En de rauwe Early Hardstyle heeft maar weer eens bewezen dat het veel vetter is dan de tegenwoordige happy shit! Was super gezellig met de mensen met wie ik was Maar de Qluptempo area is 'The Big Winner'
Dit feest krijgt van mij een Geweldig ! , Wat een dikke locatie zeg !, hou normaal nooit van hardcore , maar laatste uur was dolle boel ! tot over 10 jaar
Had er veel meer van verwacht, die top 25 bleef ook live verbazingwekkend slecht, is dit nou wat hs groot heeft gemaakt? Verder erg warm en te veel mensen out zien gaan. Voor Claudia wel een dikke kus met jou was het gezellig op het vip deck!!!!
geniale heenreis, gezelligheid heerste!! vrienden kwijt geraakt halverwege de avond, niet weer kunnen vinden, wel dikke party, 4,5 uur over gedaan om met de trein thuis te komen..... helll ... het was een avond om niet weer te vergeten
Wat een super bruut feest zeg!!!!decor was geweldig,geluid was zeker goed,en wat een top sfeertje!!! mense bedankt
Bruut feestje, geluid vond ik wel aardig, maar wat was het daar verschikkelijk heet. zo heet heb ik het nog nooit meegemaakt, belachelijk gewoon! drinken ook echt niet te betalen! helemaal omdat het zo warm was bleef je maar drinken!
wat een geweldige aankledng! kippenvel toen ik de arena binnenkwam aan het begin, qdance heeft zichzelf overtroffen.. die hitte was niet om uit te houden, volgende keer toch betere airco.. afsluiter vond ik wat mager vergeleken met de rest van het feest. maarrr.. een topavond gehad!
Achteraf gezien was dit het mooiste feest van 2010, Alles klopte de Oldstyle Outburst de Early Hardstyle, daarna lkkr De sfeer die er hing en de decoratie waren bijzonder!
Goed vermaakt, geluid was wat minder, drank was fucking duur....sloeg nergens op heb ook niks uitgegeven daar.....dat masker.. zucht....verzin eens wat nieuws afsluiter was bagger! vond het een vet feest...maar wat ervoor betaald moest woorden, vond ik het bagger....voor zoveel geld had ik mee verwacht!
Prima vermaakt, jammer van het hoge Qlimax gehalte weer, dat masker mag nu ook wel weer een keer weg. Last but not least; waardeloos hoge prijzen voor de consumties!
VETTE SHOW! Eindshow wat langer, minder eentonige Partylab (maar dankzij BP, SS, DP en BF toch weer gaan gassen). Q, waar blijft de Qluptempo Reunion??
Geweldige aankleding mooi feestje alleen de early was niet goed voor de sfeer in het begin laatste uurtje de hardcore was lekker knalleen alleen jammer van het geluid daar maar al met al een fijn e party geweest
Zelf had in nogal een stroeve start. die oude hardstyle hielp daar ook niet echt bij... Geluid was kut! heerlijk warm binnen... en GE-WEL-DIGE decoratie..en natuurlijk het laatste uurtje.. KNALLEN!!!
Prima feest Hitte was niks aan te doen door buitentemperatuur maar wel minder, afsluiting drama en top 25 ook.. maar super gezellig en qlubtempo zo fucking gaaf!
Het was onwijs vet muziek was super en de aankleding was echt prachtig. Maar 1 ding wat een warmte was het daar niet normaal d8t dat ik in een oven stond tehakke
Beste feest tot nu toe! Lekker gevarieerd, goed geluid, dikste show ooit Alleen jammer dat het reuzenrad al om 4 uur sloot en natuurlijk altijd diezelfde hardcore set op het laatst.
Heerlijk feest maar de show vond ik niet super bijzonder. Sfeer was heerlijk bedankt mensen. En hulde aan A2 en digital punk b-front slim shore en beatproviders
Topfeest....Qlubtempo... alles wat je moest horen wel gehoord, lekker tempo..
Was echt Geweldig met de hoodletter G.. Heerlijk geluid, prachtig mooi decor, dikke sets.. Qlubtempo Alpha Twins & Deepack Al met al, één van de betere feestjes
Super vermaakt, mooi decor, goed geluid op de vloer, en lekkere nummertjes gehoord,, Drink/Drank prijs was wel van de zotte,, Arena Cards werke wel goed, alleen soms lastig te beoordele hoeveel tegoed/saldo je nog heb,, Hier kan Q niks aan doen verder.. een cijfer;; 9
super aankleding, super gezellig...super HArdstyless!! Lekker lopen knallen, in een wel iets wat warme zaal maar dat kon de pret nie bederven! het laatste uur wel....erg jammer dat t zachter ging... ik verheugde me op dat laatste uur
was leuk maar had er wel wat meer van verwacht, mistte ook de wk stukjes
Ja top feest hoor! ik vond persoonlijk die piramide in t midden alleen helemaal kut voor de sfeer. verder natuurlijk wel erg warm, maargoed top vermaakt met de hele groep!
Wauw dit was echt een briljant feest Arena perfecte locatie, alleen een beetje heet maar dat mocht de pret niet drukkenEn gelukkig weer de Donkey Rollers, wat een helden
Geweldig feest gehad!! Minder was de lange heenreis van 4 en half uur en het moeten betalen met die pasjes erg onhandig en duur was het ook goede sets nice show!
Wat een feest Veruit het beste feest nog van dit jaar
kluisjs en wc's waren minder georganiseerd, voor de rest echt super feest! aankleding en geluid waren geweldig! lag er alleen iets te veel bovenop dat het een playbackshow was...
Tja, het was beter dan een nachtje Alca! Muziek was veel te vrolijk en logistiek gezien is de Arena wat minder. Pasjes en water waren slecht natuurlijk. Verder wel gezellig hoor! NOISEKICK
Zeker mooi feestje en me goed vermaakt, enige en toch wel vond ik grote minpunt, dat klote eind naar de wc's gvd 3 kwartier bezig voordat je op de wc zat.. verder top feestje!
Wat een topper. Begin was beetje moeizaam qua geluid en continu lopende mensen, maar later beukte het er lekker op los. Heerlijk al die oude klappers. Beetje jammer dat de 25 beste ALLERTIJDEN alleen platen van de laatste jaren waren.
Dit was echt een topper!!!! Mensen, aankleding en natuurlijk muziek was geweldig! Ik hoop dat we geen 10 jaar moeten wachten op een volgende editie....
voor de djs!! WAT EEN SETJES 1e vette plaat naar de andere super aankleding en een GEWELDIGE show!! alleen veel en VEELS te warm kutzooi met de trein op de heenreis... en kluisjes uitverkocht???
...Goeije Genade Zeg !!! Wat Was Dat Een Super Vet Verjaardags Feestje Van Q !! Van Begin Tot Het Einde 1000% Top !! Alleen Jammer Van Mc.Dv8,Maa Snel Beter Word !! Hoogtepunt Van De Avond : Deepack & The Donkeys Live......Ik Zeg : Veel Vaker Doen !! Echt Beste Live Act In Nederland Tot Nou Toe !!!
super, super verjaardag van Q-dance gehad. wat een ongelovelijk mooi decor, en waar wij stonden stond de bass op Q-base niveau, loei en loei hard en dat in de arena , sfeer was ook boven normaal
Er waren deze avond maar 3 echte dj's: Gizmo, Buzz Fuzz & Franky Jones en ondanks dat het een megamix was tijdens de Qlubtempo Parade me er onwijs op vermaakt
Heb me uitermate vermaakt in de paar uurtjes die we er waren ! Echt geweldig
WAT WAS DIT GEWELDIG!!! Flink los gegaan in me doktersjas op de brug en podium! Ontzettend gezellig met alles en iedereen! Q-Dance jullie zijn geweldig!
Dikke 10 voor Q Dance, legendarisch feestje! Om half 7 helemaal voldaan en kapot naar huis!
Vond het wat tegenvallen.. weinig speciaal, ze hadden veel meer van het 10 jarig bestaan kunnen maken vond ik. Erg gezellig gehad, jammer van de hitte. Lichtshow was wel geniaal!
Wat zag het er weer mooi uit zeg! Heb me vermaakt maar was het na een tijdje wel zat. Steeds dezelfde hardstyle deuntjes, top 25 was saai en veel te warm daarbinnen. Ook het tekort aan kluisjes was geen goede zet van Q-dance. Heb de hele avond met me tas moeten hakken, jammer! Verder was de sfeer top en de mensen erg gezellig!
Heerlijk feestje, zag er top uit in de Arena.. Kortom, ik vermaakte me optimaal.. en de Arena-cards vond ik eigenlijk prima werken! Q-DANCE
Mijn eerste hardstye feestje, maar hou toch meer van de hardcore. Je weet van te voren als je naar zo'n feest gaat dat er hardstyle word gedraaid, maar van mij had die eindshow wel iets langer mogen duren hoor.(A) Verder heb ik me toppie vermaakt! Mooie aankleding, en goed geluid!
Een grote show echt een hele dikke pluim, maar kom 20 euro voor parkeren is echt te belachelijk en de drankprijzen ook weer omhoog... was wel heel gezellig en sfeertje
JEZUS WAT EEN PARTYY!! Dit overtreft echt alles!! Wat heb ik me de hele nacht verschrikkelijk hard vermaakt!! Ongelooflijk dit is echt in alle opzichten het beste feest ooit voor mij!! En petje af voor de aankleding Q-DANCE BEDANKT!
wat een feest! Q heeft al mijn verwachtingen overtroffen alles klopte alleen jammer dat ze niet geleerd hebben van de drukte voor de wc's bij qlimax.. neem een voorbeeld aan hoe dat met hard bass wordt geregeld
Geweldig vermaakt! Wat een aankleding van de ArenA Setjes waren niet zoooo heel erg bijzonder.. Geweldig naar mn zin gehad ! Decor,Sfeer,Show ik zeg Q-dance Respect!
Show + aankleding geweldig!! alleen half uur in de stromende regen gestaan om binnen te komen en die arena chipcarts wat een belachelijk iets zo onhandig maar verder het eten ( de rimlapjes) waren geniaal
Was een heelijk feesie lekker uit me dak gegaan super sweer Qlubtempo Daniele Mondello jammer dat het geluid zachter was bij de hardcore maar toen ook heerlijk door kunnen stampen tot het eind was echt super
De Q-dance Zweetfabriek Prima !!
20 euro parkeren WTF, binnen komst was kut met die regen, da ben je binnen heb je een MEGA volle trap, veel TE warm, maar de Sfeer was top muziek toch wel, verder prima vermaakt, volgende x andere locatie PLEASE!
Wat een bijzonder feest was dit zeg kwam de ArenA binnen lopen met kippenvel wat een aankleding had de Amsterdam ArenA geluid, show en de sfeer alleen maar gezellige mensen gezien.. de openingsshow om 23:00 met de Qlubtempo parade was te gruwelijktop25 ,partycrew en partylab was genieten.. Dit feest valt niet meer te overtreffen voor mij. Q-DANCE
Wooo wa een feest gek! Eerste 10 minuten rond moeten kijken, om een beetje aan het 'pretpark' gewent te raken, meteeen vol geknald heel de avond lang... Echt ziekste feestje waar ik tot nu toe ben geweest! Laatste uurtje Hardcore gruuuuweelijk!!
feest zelf was super! Heel mooi in mekaar gezet! Soms wat minder geluid....muziek zelf von ik niet altijd geweldig. Voor mij te weinig echt dikke klappers gehoord. Maar al met al gewoon een erg mooi feest!
Qlubtempo Parade Zany & Deepack Was helaas een grote chaos in de arena, WC's waren erg slecht geregeld, en het was vreselijk benauwd. Jammer dat de vermoeidheid zo vroeg toe sloeg Leuk feestje verder
zeker niet een van de beste qdance feesten, die chipkaartjes en bekertjes water waren kut! en er waren niet genoeg kluisjes+water. ondanks dat heb ik wel een leuke avond gehad!
Wát een GE-WEL-DIg feest was dit Alles was perfect
Leipe opbouw en dat reuzenrad skyboxie was helemaal top maar wel heel veel kijk mij is mooi zijn mense gezien op ht feest zelf alleen iets te lang hardstyle gedraaid....voorde rest goed vermaakt
Aankleding Qlubtempo lekker sfeertje ook, de eindshow viel tegen, probeer hardcore vooral niet commercieel te maken aub. hardstyle begon na een paar uur ook wel te vervelen, klink allemaal zo hetzelfde maar zeker geen slecht feest
Voor de Partyflockers wil Q-dance iets speciaals doen, daarom zal Partyflock in samenwerking met Q-dance een VIPdeck voor de Q-dance Feestfabriek weggeven voor 10 personen! De voorwaarden zijn simpel; registreer je in onze actie-sectie en je dingt mee naar één van de 5x2 VIP treatments. 139
Al tien jaar lang voorziet Q-dance de liefhebbers van de hardere stijlen in de dancemuziek van kwalitatief hoogstaande feesten. De een beter dan de ander. Dan binnen, dan weer buiten, soms wat kleiner, vaak supergroot, maar altijd gezellig. Met 300+ feesten en meer dan anderhalf miljoen bezoekers, ziet Q-dance zich als een echte feestfabriek. Vandaar ook de naam van het tienjarig jubileum: 'de Q-dance Feestfabriek'. Q-dance geeft de bezoeker na tien jaar voor het eerst een kijkje in haar gekke partykeuken. 145
Allereerst wil ik je nogmaals bedanken om voordat er ook maar iets bekend was een kaartje gekocht te hebben voor de Q-dance Feestfabriek. Het vertrouwen dat je in Q-dance hebt gehad stellen wij zeer op prijs, wij hopen dat wij dit niet beschaamd hebben en dat jij een prachtig feest hebt gehad met je vrienden.
Als dank voor dat vertrouwen hebben wij je eerder een DVD toegezegd, welke maar niet verstuurd wordt.. Heel vervelend, vinden wijook. Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA
Alles leuk en aardig, maar je zo lang laten wachten ondanks onze belofte van eind januari is niet onze stijl. Wij willen je graag een extraatje aanbieden, namelijk 5 credits op download winkel Dance Tunes,hiermee kun je een paar tracks gratis downloaden.
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA
bij mij precies hetzelfde en nog steeds niet binnen ..
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA
Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena
Dit feest was in Juli vorig jaar
Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.
Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.
Ieder ze eigen mening natuurlijk maar het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..
Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.
Ik vond het er echt geen reet aan, ik had het ook liever anders gezien. De dvd vind ik ook erg saai en veel te donker, daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt en nog heeft niet iedereen wat die besteld heeft. Redelijk slecht.
daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt
Heb hem net voor het eerst (en laatst) gezien en ik snap wel waarom. Opnames zijn compleet mislukt, erg jammer, de cameramensen zullen zich wel een ongeluk geschrokken zijn de volgende dag. Ze zullen wel een tijd bezig zijn geweest met filters eroverheen gooien enzo, maar het blijft lelijk. Inderdaad te donker, asgrauwe beelden en de kleur oranje lijkt op knalroze. Jammer, maar het was wel een van de beste feesten waar ik ben geweest