promo · De Q-dance Feestfabriek · 10 juli 2010
Informatie …
▼
2010 celebrates the 10 year anniversary of Q-dance with a special night at the Amsterdam ArenA and you are all invited!
July 10th marks the date that Q-dance will open her doors to her party factory at 9pm where you will get an insight in the magic that is Q with a little help of Q DJs that have supported us all the way. More info at http://q-dance.com
July 10th marks the date that Q-dance will open her doors to her party factory at 9pm where you will get an insight in the magic that is Q with a little help of Q DJs that have supported us all the way. More info at http://q-dance.com
30 opmerkingen
Uitspraak van -> Zoef zoef <- op donderdag 18 maart 2010 om 22:38:Nette trailer .
Ziet er veelbelovend uit.
Vette Trailer!
Respect voor Q-dance, ook al ga ik niet veel meer naar q-dance feesten, dit is na ID&T absoluut de toporganisatie op het gebied van dance-evenementen! Heb nog nooit een organisatie zo snel zien groeien en ontwikkelen!
Misschien dat ik hier zelfs wel ff een kijkje wil nemen, ook al issut inderdaad schandalig duur
Respect voor Q-dance, ook al ga ik niet veel meer naar q-dance feesten, dit is na ID&T absoluut de toporganisatie op het gebied van dance-evenementen! Heb nog nooit een organisatie zo snel zien groeien en ontwikkelen!
Misschien dat ik hier zelfs wel ff een kijkje wil nemen, ook al issut inderdaad schandalig duur
Uitspraak van Miss Dancefreak op maandag 29 maart 2010 om 13:19:zal wel god komen
Dat zou wel verrassend zijn als Hij er ineens is.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 april 2010 om 12:26:Dat zou wel verrassend zijn als Hij er ineens is.
kan je lachen
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 mei 2010 om 13:16:KIPPEVELLL!!!
Kaarten zijn binnen, ook die van defqon trouwens, wordt overigens de laatste keer voor mij, vind het wel mooi geweest op almere strand.
Het is niet meer de defqon van 4 a 5 jaar geleden. Daarom maar naar de feestfabriek, oude tijden herleven
Uitspraak van Miss Dancefreak op maandag 29 maart 2010 om 13:19:Heel veel zin in! Het is een Q-Dance evenement dus dat zal wel god komen
Inderdaad 'het nieuwe Black'! Q-Dance zal ID&T zeker weten overtreffen!
Qdance = ID&T

























