Partyflock
 
here
De Q-dance Feestfabriek
georganiseerd door Site

Amsterdam ArenA (binnen) op de kaart Site
Arena Boulevard 1
Amsterdam
Nederland🇳🇱

Tickets & prijzen De Q-dance Feestfabriek

Voorverkoop:€ 60,-
VIP:€ 100,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 02:45 met 40 bezoekers, om 00:00 met 8 bezoekers en om 07:15 met 8 bezoekers.
Winactie (gesloten)
Verslagen
Door anoniem (517), leander112 (2205), Thijsonwijs (2389), Dj Marinus (2670).

Stemresultaat: geweldig

geweldig274762%
zeer goed107024%
goed44910%
ok1062%
voldoende391%
onvoldoende21
slecht7
zeer slecht3
waardeloos9

830 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

Haha wat heb ik me hier super vermaakt, alleen beetje erg warm:P Verders topfeest! :respect:
! Jan
Ik had er zelf minder van verwacht, het viel me zeker niet tegen! Wat een show! Wel een aanloop van hitparade's na Qlubtempo maar dat was ook wel te verwachten. Lekkere sfeer, alleen wat een balle lokatie is die ArenA toch.. "de Zweetfabriek" :bier:
wat een feest, wat een sfeer! dit overtrof al mijn verwachtingen! Q:respect:
!!­ Leo.­Nijntje !!­
Onzettend vermaakt.. veel leuke mensen, lekkere wisselende muziek mooie show en leuk gedaan met de dj´s.
!! Willie
Wat een knalfeest van begin tot eind !!
!!!*­youri*!!!­
wat een geweldig feest show was zeer dik Qlimax 2008(H) zwaar genoten van party crew en partylab:D tot over 10 jaar:D:D :respect:
Wat een heerlijk feest zeg!!! Q-dance, Deepack en B-front :respect:
!!­VICTOR­IOUS!!­
Het blijft toch iets magisch, feesten in de Arena :yes: Top gewoon! Wat een feest, thema was ook erg vet :respect: Geweldig!!!
!Bobbert!
in 1 woord GEWELDIG!!! heb met vanaf het begin tot einde vermaakt:kwijl:
!Kevin!
in 1 woord: GEWELDIG!!!
een 10 met een griffel.. ondanks extreme vermoeidheid, super nacht gehad!!
'Liz
Qlubtempo & DR, Zany, Deepack (L)
(6):bo­unce:E­l chupa:­bounce­:(6)
_Q_ Maar wat een doolhof niet echt veel bekenden gezien helaas maar dat mag de pret niet drukken:)
(F) DAVE
Wat een party zeg!! Q-Dance helemaal top!
(L) [NL][H­ardcor­e*­Bitch][NL] (L)
Eigenlijk niet veel op te merken ... sfeertje was oke, decor was oke en vooral op de hardcore mezelfde geweldig vermaakt! ... Weer een mooie herinnering rijker!(L)
in 1 woord GEWELDIG !!!
* Amy
1ste keer en laatste keer arena.. veeelste warm en dat geluid.. :/ verder wel mooie aankleding!
* Sanneke *
Hij ging lekker!!!!
** N
Dik!! Heb me ogen uitgekeken! :cheer:
Top feestje ! :D:D :respect:
**Pam** :D
Zwaar genoten!!!!
**Patje**
Wat een kutfeest
Geweldig feest, draaide allemaal goed, sfeer was goed. De aankleding super, hiermee hebben ze defqon 2010 zeker wel goed gemaakt! Maar volgende feest in de arena gewoon de muntjes aanhouden, wat is dat een langzaam en niet werkend systeem die kaartjes!
**Tim**
Eigenlijk was het geweldig! De top 25 aller tijden :respect: aankleding en decor in orde en een zeer goede sfeer om mij heen gezien! (Y)
*­[S]tin­uzz...­
Avond begon kut, 2x file en dan ook nog is niet meteen bij de Arena uitkomen... Half 2 uiteindelijk binnen, maar wat een gruwelijk decor, geluid en sfeer! :respect: Arena wel klote met die kaartjes, warm en 'ff' naar de wc lopen... Maar verder, ondanks dat ik ook nog is de BOB was, heerlijk genoten!! :D
*Backfire*
Wow! wat fucking nice! Heb genoten! Ode aan Q-Dance! op nog vele jaren :)
*GINAA*
Wat was dit geweldig!!!(L):respect:(L)
*­hardco­replui­sje
Wat een feest :respect:
*­L*­I*­N*­D*­S*­A*­Y*­
Ondanks dat op heen weg alles tegenviel, echt een super dik feest gehad:respect:
Was zoooooo gaaf :D!!!!!
*Mariel_
Q-Dance :respect: ,Decor, Show, Setjes, heul vet (H)!
Heel goed opgezet feest, zag er supervet uit (Y) topfeest :D..
Q :respect:
heeeeell erg goed vermaaaakt. :cheer:
*Puckie*
Te veel Hardstyle! :( Ben maar naar huis gegaan
Goed feest! Decor geweldig, Qlubtempo waanzinnig, Top 25 om te huilen, Technoboy Vip geniaal! Thanx Qdance! (y)
*WESZ
GE-WEL-DIG, aller aller beste feest ooit(L)
+Flip 0_o
Als ik mijn bezoekers een verjaardags feest had gegeven, had ik gezorgd voor meer bang for the bucks
- Chiquita
Heerlijk! Beetje erg warm, en die top 25 was om te janken, maar heb het erg gezellig gehad! :D
- vaal -
ik had er meer van verwacht, parkeren €20 en dan nog drijf nat binnen komen op het feest. verder werd de hardstyle een beetje saai op un gegeven moment. voorderest toch nog wel prima vermaakt
-*arrie*-
super vette aankleding zeker vaker doen.... geluid was wat minder maar zeker een vette avond gehad:respect:
-->J@g3r<--
Beestachtig...Q-dance heeft echt ff een statement gezet!! worldwide
--Rob--
Q-dance top!!!
-Senders
:K:K:K Zo hoort en feest te zijn, ze hebben de naam Feestfabriek eer aan gedaan , geweldig :respect:Q-DANCE:respect:
-TVB-
Geen bijzonder goed feest.. Setjes waren soms om te huilen (vooral de afsluiter) maar het decor en de mensen maakten een hoop goed. Alleen die belachelijke prijzen in de arena en die cards sloegen nergens op:/ En die warmte pff:S .. Maargoed wel weer vermaakt met de mensen met wie ik was:)
Super bruut feest.. :respect: En wat zag de arena gaaf uit! :woopwoop:
Sfeer was goed, Geluid was Top, Aankleding was echt serieus werk aan besteed. Vond het echt een super feest. Maar dat KUT HEINEKEN bah bah Rivierenbier!! Doe mij maar gewoon een lekker Bavke :respect:
12Koen12
Één van mijn beste feestjes ooit! Wat een decor, geluid en goed te doen op de VIP
een bizar knallend feest!!!!!helemaal los daar
::*­TØ®®i©elli*­::
aankleding echt super, een heel reuzenrad zelfs, geluid minder, mensen wel goed, alleen die ouwe hardstyle vind ik niks, toch waardering GOED(Y)
:[ KoeKoeK:[
Lekker hoor... :respect:
:bier: no time for you today :bier:
Wat een feest :respect: beetje jammer van de hitte:(! verders f* goed vermaakt:D thnx bekende(K)!! reuzenrad was ook vet:D
:bounce: Bjurniee
zkr goeiee
:bounce: blauwtsie blauw :bounce:
het was 10 jarig bestaan maar het leek wel een 1ste keer veel meer van verwacht maar voor de rest wel gezellig gehad
:bounce: LNN
Super vet.. Ook super geammuseerd.. Aankleding show etc was geweldig om te zien.. Eerste setjes Qluptempo heerlijke muziek.. Maar hele nacht hardstyle is toch een beetje van het goede.. Al met al (Y):cheer:
:bounc­e:AAD:­bounce­:
wat een feest was dit was erg gezellig werd heel goed gedraaid met name de beat providers , noisecontrollers , the prophet en headhunterz & wildstylez alleen beetje jammer van de hitte maarja niks aan te doen
:bounc­e:Robi­n..­
gruhuwlijk dik feesje :respect: boven alle verwachtingen (y) en die ware al hoog, beste indoor feest so far :D
:cheer: Inge:cheer:
super geweldig feest gehad!!!!!!!
:honger: E.­dwin
knaller van een feest!! aankleding raakte ik niet op uitgekeke :respect: een nacht die bij blijft (L)
:Kevin­::boun­ce:
erg vet !
:|Snelle Jelle:|
Lekker feestje, heerlijk maf publiek, alleen de muziek was iets minder :D hele avond early was toch lekkerdere geweest!!!!
Echt een superfeest echt geweldig !! En voor mij de ideale afsluiter !!!
>--->DAVE<---<
top 25 was echt bagger.. echt wtf noem je dat mixen :S showviel ook beetje tegen maar verder wel goed vermaakt :D
[[ NL ]] Maaike :bounce:
Best feessie.. Goed vermaakt alleen die trappen naar de wc's waren echt drama.. Mag je wel minimaal een kwartier voor uittrekken.. ben je terug moet je weer ;).. Verder super.. Mooi aangekleed, goed gedraaid, leuke mensen.. Ja mag nog wel een keer :D
[F]unzel
VET!! feest top sfeer en zag er goed uit
de dj's hebben een goede playback show neergezet erg knap een hele set draaien op 1 cd :respect: verder goed vermaakt aankleding was top;)
[hardstyle-baby] - R-thur
ttoppppp feeeesst !
[Ils]
SUPER feestje! Hulde voor Q :).:respect: Zany, The Donkeyrollers & Deepack :kwijl:, en de afsluiting :respect:
[M]ichel81
Wat een feest was dit zeg:P :respect: Q-Dance :respect: maar die warmte pfff :rot:.. enige nadeel is die schijtarena kaarten wat een ***systeem:S
[MOH-Radio] Mercenary
Beste decoratie ooit voor een indoor evenement. (Y)
[N]adje
Helemaal geweldig!! :cheer::respect:(L) Eindelijk een avond vol met goeie rauwe hardstyle, lekker sfeertje zat er in! Helemaal los gegaan heel de avond. Jezus! Op na het volgende jubileum Q-dance!! :respect:
[NFN]Erik
De kater komt later
[NFN]Souter W.­
Bruut feestje :D Jammer van de hitte daarbinnen..
[NL]:r­ot:~~J­immy a.­k.­a Skippy­~~:rot­:
Te mooi feessie gewoon, maar goh! wat ging de tijd snel zeg enne de helft van het feest is ook nog eens uit mijn geheugen gewist hahaha:lol: owja, ik kan mij wel herinneren dat ik zeker 6 keer hetzelfde liedje heb gehoord :O
[NL]^­ >>Skol­tiee(L­)
had er meer van verwacht voor 60 euro! -parkeergeld stervesduur -wc's te ver lopen -Slecht alles aangegeven en VOORAL de prijzen van het drinken.... 4,25 voor een biertje en dan die kut arenakaarten nog.. :S Maar wel een dikke :Respect: voor het geluid, aankleding, muziek keuze en het reuzenrad! :D
[V.­D.­K]!!­loeky!!­ --the beatlover--
wat een feestje (L) een betere verjaardag had ik me niet kunnen wensen 8) het zag er allemaal supervet uit en er werdt lekker gedraait :D alleen wat veel pauzes in de eindshow waardoor je niet helemaal loskwam om je laatste restjes energie energie eruit te persen...
Heerlijk feestje!!!!
^^NoUd^^
GRU-WE-LIJK feestje :bounce:
geweldig feestje :P aankleding ook super gedaan (Y) en die hardstyle top 25 was echt grandioos gewoon :respect:
^­Weshal­loverc­ome^­
zweetfabriek..=\ wel mooie aankleding, verder wel oke
_Bas_
Wat een feest:respect:
_Merijn_
Wat een show, wat een sfeertje en wat een mega aankleding , beetje jammer van de mooi boys ..maarach..henk & barbies heb je overal
A.D.HeiDie
Geweldig! Alles, de aankleding, de show, de nacht, de sfeer gewoon alles! Q-dance :respect:
Aben_
Superfeest ! Geweldig aangekleed !
addiQted
Ongelofelijk vet! De sfeer was direct voelbaar door de geweldige aankleding de feeststemming die er onder de mensen heerste :D Ik heb genoten en wil iedereen bedanken voor deze prachtige nacht :D
Om te beginnen, feest was GE-WEL-DIG!! - Puntje voor Q.. De toiletten (kon in de hoek rechts van het reuzenrad nergens zeiken door die VIP)
Adrenaline Junky
Wat een super dik feest was dit zeg :bounce:!!!!!!,muziek,aankleding,sfeer alles was helemaal super:D,:respect: weer voor Q-dance!!!
Dikke show jonge!
AlanR
whoop kk do0od jehe
Amazin­gCombi­nation-Ruben
mooi feestje :D vond de aankleding leuk gedaan alleen de show had ik meer van verwacht
Amy ..
top avond gehad! arena zag er (y) uit, en alleen maar goede muziek gehoord. alleen beetje jammer dat het zooo warm was!
Andy
Vet feestje:yes: Aankleding was echt bizar mooi, geluid was ook redelijk te doen (Y) Alpha² :respect: B-front/Slim Shore/Digital Punk:respect:
angelo partylover
dit was top 10 years of q dance SUPER FEEST
Annsje(F)**
Geweldig feest:respect: alleen de hitte verneukte wel een deel..
arend071
prima vermaakt! Q-dance thnx :respect:
Arie Lext
Was wel leuk. Organisatie en Show waren prima maar de hardstyle van nu is dramatisch en te vrolijk. 2 minuten beuken, 2 minuten stil staan enzo. Beter hadden ze Zatox en Tatanka kunnen laten draaien of de halve avond early hardstyle! Qlubtempo :respect:
GE _ WEL _ DIG!! heb er geen andere woorden voor!!
AukeV
Heerlijk feestje. Aankleding _o_ Topsfeer :D Geluid mocht soms wat harder, drankprijzen minder achterlijk en vond het jammer dat het normale publiek de DJ's zo slecht kon zien :o En die ArenA-cards weglaten aub :rot: Top25 aanfluiting :rot: Echt in een kwartiertje in elkaar gezet en nog verkeerde nummers er in ook :rot:
Babette:rot:
jammer dat we zo laat binnen waren ivm noodweer, en toen ook nog eens geen kluis meer konden krijgen (?) vond t feest zelf echt super! maar had wel wat meer van de show vewacht, was weing speciaals aan
Helemaal TOP!! (L) Had alleen wel wat meer nieuwere tracks verwacht, kende bijna alle tracks al.. Anyway, wanneer is Part II? :9 (y)
BartCore
Het beste indoor feest waar ik ben geweest tot nu toe...Wat was dat vet zeg!
BAS.S.
Vet feest. Zeer geslaagde shows. Vooral die top 25 .Alleen jammer van maar 1 uurtje hardcore
BASS*­ADDICTED
Was top; nu nog even genieten en dan huiswaarts; lekker tegen mn lieffie aanliggen! (L)
Bass-Shifter
Deepack en Donkeys, die snapte hoe het moest. Wat een top set :respect: De rest was het te verwachten. Zeker DBSTF die gewoon weer Sound of the thunder draaien...hoe triest :S
Bass_­addiction
GRU-WE-LIJK!!!
BassmaniaQ
Was erg dik idd :respect:
BENSCHOPSE GABBER
q-dance :respect: jullie hebben weer laten zien dat jullie de de beste zijn!!!
Bibsie!
GE-NI-AAL feest, jammer van de warmte, wc's en de belachelijke dure prijzen!! Volgende keer andere locatie (Gelredome??). Verder de aankleding super mooi gedaan!!! Hulde voor Q
Bienn :)
geweldig feestje,goed geluid en vette aankleding, top 25 geen minuut stil gestaan:cheer:
Biervliet :beer:
Geniaal Feestje!:respect: :hyper:
bl00m
Heel dik! Uit alle q-dance evenemten kwam wel iets terug... introtjes van q-base, "for ever young" van defqon 2008 (l) weer kippenvel! Qlubtempo Parade was helden shit... veel dikke platen en dikke flitsen van het onweer! Afsluiting vond ik maar een beetje een aanfluiting, maar de zaal was nog goed gevuld en iedereen ging los! :) Dikke 9 voor Q-dance! :respect:
Boelie
Even een kwartiertje aclimatiseren, maar vanaf dat moment los tot het bittere einde! Nooit gedacht dat je zoveel lol kon hebben in de arena... 20 euri voor parkeren was een beetje gortig, maar verder alles prima geregeld! Tanx Q-Dance, en tanx Yuri!
Zeker een mooi feestje!!!! geweldige aankleding!
Bokko
Geniaal :D!
Brittje!o_O
Gruwelijk feest!! Lekker hard te keer gegaan!! Sfeertje was ook echt top!! :D:D:D:D (L)
Zo vier je een verjaardag!:respect: Wat een feest zeg! Wat een aankleding, om bang van te worden!:respect: Qlubtempo was genieten!(L) Laatste 2 uurtjes!(L):respect: Sfeertje was ook helemaal top!(Y)
zag er goed uit... QLUBTEMPO = TOP!!!!! daar kwam ik voor en het was ook het beste van de hele avond :) ! hardcore set viel wel zwaar tegen (beetje slam fm gehaalte)... maar toch wel een top feessie :D
Caatje!
Wat een feest!! GEWELDIG!!!!! :respect: Qlubtempo parade tralalalalala
Caboithes
Goed: feestje, aankleding & sfeer. Min: Geluid, hitte, gangenstelsel/doolhof van de VIP :)
Prachtig feest weer!! de aankleding was echt gruwelijk :respect: kippenvel over men hele lijf bij de Qluptempo (L) net zoals bij de rest van de nacht eigk ;)
CARR
Wat was het een ''zweetfabriek'' Maar wat een over de top feestje, super! Qlubtempo Parade!(L)
CatootjeBoe
ArenA is zoo verschrikkelijk om te feesten :@ maar het zag er prachtig uit! :respect: Muzikaal ging het van hoogtepunten, naar een dieptepunt. De hoogtepunten waren zoo toff, dat het de minpunten laat vergeten ;)
Chantallie..
Waaaauuuuuuw wat een heerlijk feesie was dit weer:d
ChrisCrash
Lekkere organisatie met de kluisjes(N) Voor de rest mooie opbouw en goeie sfeer! Top 25(Y)
Chronic - Twins CiuzZ
:respect: Dit mogen ze zeker vaker doen, waar wij stonde was het geluid echt super goed aan de kant van dat reuzerad minder..Wat een feest !! :respect:
Ciska & Rene
Mooiste indoor feest ooit!!!!!
Co :bounce:
Wat een superfuif (y) Vanaf begin af aan gelijk knallen met Qt parade :bounce: Ook de aankleding was super, met name de vele aanwezige Bavaria-jurkjes kon ik erg waarderen :lief: :p
Wat een feest! Geweldige sfeer, goeie muziek, supershow en perfect geluid (voor de Arena dan). Beste indoor feest wat ik tot nu toe heb meegemaakt. :respect: voor Q-Dance!
Echt super gezellig gehad. Aankleding was echt VET ouwe. Q-dace :respect:
eerste feestje meteen een knaller :) :respect:
Cremator
Bang-e-lij-ke productie!!!! Ze hebben echt alles eruit weten te halen...:) :deep bow 2 Q:
Cue-X
Werkelijk episch! Q-dance overtreft zichzelf andermaal!
Superrr
D-Fuzion
slecht geregeld (N) maar voor de rest:respect:
d@anny-Denis
Q-Dance Bedankt het was echt super!!!
daan:)
Qlubtempo(L) was veelste kort:@:@
DAANINDO
Top Feestje ! "D alleen jammer van de Wc's en de grote rij bij t reuzenrad :(
Was een leuk feest! Wel een beetje een vergelijkbaar met mijn 10e verjaardag!
DannyG
Topfeest! Jammer van de hitte maar de aankleding, de mensen en de show maakten een hoop goed! Jammer van de drukte op de trappen! Wel prima vermaakt!
DarkBeatz
Wat een gigantisch KNALfeest, het leek op een paar plekken wel of er een woofer kapot geknald was maar voor de rest was het gewoon FANTASTISCH :-D
de JVR //­ Symbiotic
GRUWELIJK, ondanks mn krukken me toch zeer goed vermaakt.!! wat een shows :o wat een sets, vooral QT en B-front, Digital Punk & A2... ook vet dat Zany & Deepack diep in de platentas doken voor oude klappers!! en wat een sfeertje!! Kortom: :respect: Q
Dennis B
gvd wat een feest(l)
Dikke_­Tinus :honger:
Op het laatste moment nog heen gegaan, lekker kunnen feesten van 2.30 tot 7.00! Lekker warm, maar dikke lol gehad. Zeker op de terugweg :D
Dir..K
Damn, gvd wat een feestje :respect: Hulde aan Q. (L)
Dj Extra-T
Dit mag ieder jaar wel gevierd worden!!!
Was super feest! goede sfeer en gezellig met vele bekenden!! :D
Dr.­ Struggle :harry-uf:
Was mooi feestje:)
DSYNER
deco: 10, muziek: niet mijn ding, stres factor krantje: 10!
Duck Lord
Prachtig feest gelukkig toch gegaan voor geen goud willen missen :D uber goed sfeertje Oranje en al mn Vriendjes en Vriendinnetjes gezien :D
DURACE­LL:bou­nce:
ik d8 dat het moeilijk voor Q zou worden x-clusive holland te overtreffen, maar het is ze gelukt!! Man wat een feest :D:D decor 10+ taxichauffeur geloofde ons niet dat er een heus reuzenrad in de arena stond
dvk
decor geweldig, geluid. NOT. verder prima vermaakt (L)
E-Bass
Q zoals we ze gewend zijn! Topper!
Early Hardstyler
Technoboy in VIP helemaal top.
eddypeddy
idd QT was super.. hoop dat het snel weer terug komt:P:P:P
Eef_
Wat een heerlijk feest, echt geniaal. Jammer dat qlubtempo zo kort duurde, dat was echt hoogtepunt van de avond! En spijtig van de drankprijzen...
dit verjaardags feest was leuker dan me eigen verjaardag:D
Eliane
Geweldig goed feest :K ! .. Arena cards waardeloos :no: ..
ELVASION©
Feest was geweldig! Locatie + geluid minder... maar wel uitstekend vermaakt :D :respect: Zweetfabriek :respect:
Emíell.
Balen dat ik tijdens Zany, Donkey Rollers & Deepack pas net binnen kwam ... Wat ik ervan gehoord heb en wat ik er nu van terug hoor was dat een ongelooflijke konings set! _O_ B-Front, Digital Punk, Slim Shore & Beat Providers waren ook fiijn (Y)
onvergetelijk!
ENROC
Beste productie ooit. WOW WOW :respect:
Eric_013
niet te overtreffen, wat een aankleding en geluid. Q-dance we're proud of you! Held vd avond: B-Front
Erichh
Ik heb me uitermate vermaakt! :D Kaarten kutsysteem, marathon om naar het toilet te gaan maar wat een show en sfeer! Beste indoor feest tot nu toe, zeker dit jaar! :D
eRik:bounce:
Qlubtempo parade was SUPER, beste van de avond (L) mocht wel wat langer duren! Donkey Rollers & Deepack ook hulde! wat een set! daarna begon het wel wat minder te worden.. hardcore viel tegen!! had over het algemeen toch meer classics verwacht voor 10 years maarja.. ;) geluid kon wel iets helderder kon de hoge kicks niet echt helder horen. jammer dat met die arena cards alles duurder was (N) verder TOP vermaakt :D _O_
Erikkk
TOP Feestje!
Fabian
Meesterlijke aankleding (reuzenrad!) en de bass dreunde als een gek op het veld tegen het podium :D
February Star
Bedankt Q-dance voor een mooi feestje!
Fizgrin
Super feest! Wel heet en de hardcore mocht wat eerder komen
Flo aka MC NRGiZE
DAMN! Q-dance bedankt! het was werkelijk een fucking groot feest!!!!!!!!!!
Floor *
Super feest:D
De hitte was echt t enige minpuntje van deze party... Ben flink losgegaan in de ufo hoor :yes:
Frank_!(h)
Wat een feest :respect: Q-dance :cheer:
FrankDrank
QT (Y) wat een hitte kwam er van de stampfabriek zeg :) LOSSS
Wat een aankleding en wat een gezelligheid :D Toch wel een paar puntjes die me tegenvielen van Q-dance; kluisjes uitverkocht, geen plattegrondje en timetable en geen flesjes water (Arena?). Geluid was niet slecht en er werd lekker gedraaid, laatste uurtje vond ik dan wel weer minder.. Oja, die ruimte onder de dj booth :respect: Super feest!
Frenkiej
Wat een feest!!!:D
FrickANDEL
Heerlijke nummertjes van Beat Providers gehoord.. Bereik van de wc's was één groot drama, die pasjes om te betalen was ook maar meuk en de prijzen voor bier gingen helemaal nergens over. Afgelopen 2 Q-dance feesten vielen voor mij een beetje tegen, hoop er in het vervolg meer van te zien :)!
wat een heerlijke nacht :D
Full Effect
Fucking hel !! Wááát een fucking geniaal super dik grandioos vet feessie (L) Vriendjes En Vriendinnetjes (L) you allemaal :respect: Q-Dance :respect:
Gabber­Pinda4­Life
Wat een gruwelijk geil feest:kwijl: Dit was genieten van binnenkomst tot het laatste nr(L) Super vermaakt dik geluid heerlijke aankleding en goeie nr's :d Jammer van de hitte ik was echt kapot op het einde:o Alleen waarom het drinken weer 25 ct duurder:nocheer: Super sfeer:respect: echt geweldig, gewoon met ze allen feesten(l) En iedereen hielp elkaar ivm de warmte viel me op(Y) Hopelijjk volgend jaar weer een feest in de Arena$
Gaitzzz
Wat een Geweldig feest was dit zeg! Dik respect voor Q :respect: Low-e vs Alter Egosz - Harde Rag :respect: (l)
Q gefeliciteerd met het beste verjaardag feestje aller tijden!!!!! ultiem!!!!:respect:
Gerrit Zeetie
Aankleding, QT was top Zany, DR en Deepack + Alpha2 +B-front waren goed bezig! Rest was slappe hap en commerciele troep, met als dieptepunt de top 25 :S
Gertjuh
Aankleding was vet (ondanks dat het alle oude zooi van voorgaande feesten was) Drank veel te duur! Oude plaatjes waren erg vet! Maar veel te warm en de €60 niet waard. Q-dance heeft het helaas weer niet waargemaakt! Een matig zes'je waard vanwege de gezelligheid met vrienden
Gerwin
Ik was blij dat ik op het plateau bij de dj stond. Daar was het geluid goed, maar op het veld was het drama. Brute decoratie
Hij was weer heerlijk coby. Lekkere bass op de plaats waar ik stond! Had misschien wel een uurtje langer hardcore willen horen. :)
Wat een feest! :respect: het was echt helemaal geweldig, super setjes, super sfeertje en mooie aankleding! This was a Q-Dance event!
Koning Mondello in de VIP! Dikke prima!
Gouden­kimmet­je
Super om juist bij dit feest gastenlijst te hebben gewonnen! Arena zag er echt super uit: wat een decor, aankleding en show! Ook alle dj sets eigenlijk toppie! De hardcore was alleen bagger, wat meer rammen mocht wel.Jammer dat het geluid toch niet optimaal was, kan echt wel wat harder zeg! En nadeel van die Arena is dat eeuwige geklim als je naar de wc moet. Maar was weer gezellig met alle moppies (L) Heerlijk feest weekend!!
Grsbk_Roel
Q-Dance (Y) Super Geregeld!! Decor :kwijl:
gwn-ann
WAUUW(L)!!!! wat een nacht:D heee-le-maal TOP! alles was perfect!!!
Hadseflats
een vd eerste keren dat ik achteraf het geld liever in me zak had gehouden. toch nog een zeer goed voor de periode half 3-5 uur en natuurlijk 6 tot 7 :bounce:
DICK DICK!!
hakkuh
Was weer ouderwets :bounce: beuQen erg vet!
hanskatwijk
topfeest, alleen volgende keer wel graag weer de geweldige sourcy water flesjes.
Hansse045
Q-dance (Y) altijd vette feesten organiseren jullie:D :bier:
hardboy-tommy
wat een gruwelijk mooi feestje was dit Q-dance Bedankt :respect:
Hardcore Junky1987
Dit was echt een fucking goed feest, vanaf begin tot eind super vermaakt:D Aankleding was super, geluid mocht wel wat harder en de doorloop voor de wc's wat een drama was dat. Het had van mij wel 4 uur langer mogen duren :xtc:, jammer van het korte stukje hardcore.
Harderstylez
Wat ben ik blij dat ik hier bij was, DIKSTE FEEST OOIT!!! :respect:Q-DANCE:respect:
Hardis­mystyl­e
Allemachtig.. niet normaal !! wat een geweldig feest ! vette aankleding lekker gedraaid.. Toppertje ! :D
Hardstyle Lover NL(L)
Wat een feest :respect: - Minpunten Geluid mocht beter,20 euro Pakeren ,kluisjes uitverkocht Wtf:O ,Loacktie ook niet meer pakken voorr 20 years Q Dance -Super vermaakt wel:)
super feestje !!!!!!!!!!!!!!!!!!! top vermaakt
Hardst­ylePas­sie
was een vet feessie dikke :respect: voor Q-dance
hardstyler forever
Super vet feestje:D Alleen het podium was wat minder.....Op naar Free festival:D
Hardst­ylerul­ez aka @"­]["­u$­
Q-Dance THA BOMB!! Vooral de eerste uurtjes lekkere gouwe ouwe 8)8)8)8)
Harrar APC
fucking fucking fucking gruwlijk! :lief: L
Hazinh0
Tering wat een ziek feest, werd goed gedraaid en heb me super vermaakt :respect:
Heartp­ressur­e
Een beetje slecht geregeld had ik het idee. Veeels te weinig kluisjes, en de Arena was weer 1 groot doolhof..Maargoed, ondanks alles prima vermaakt :D! Het skeletmannetje was echt uber haha!
HenQ :bier:
Geluid viel me wat tegen, verder wel weer heerlijk vermaakt .. die show :respect:
Hight
Kut locatie, veeel te warm, sfeer :respect:, muziek en aankleding :respect:
hompi
Heerlijk feest gehad :D echt top zag er ook zo vet uit allemaal.
HURRICANE
Blij dat ik er toch kon komen ondanks de narigheid met de treinen :S Was echt een geweldig feest! Nergens iets op aan te merken, dit was echt een perfect jubileum feest :D
hurricane bass
Wat een mooie afsluiting van 10 jaar lang q-dance!!! echt een top feest:respect:
Huysje­Boompj­eFeest­je
Helaas niet het feestje wat ik had gehoopt dat het zou worden! :O:$
IELSS
Heerlijk feestje! + aankleding was super(L) maaree arena card SUCKS
iertje:D
Echt weer Top feest!!!:cheer: alleen drama van de hitte en bereik naar de wc..
ILoveH­ardSty­le
Qlubtempo parade meer kan ik niet zeggen B)
HEET!!! maar super gezellig
leuk feestjee
Ingol de pingol :hyper:
Was echt super! Alleen kut dat ik om 3 uur naar huis moest omdat ik ziek werd! :'(
innerSpace
(k)(y)Ja Adam Arena is altijd VET! Goeie optredens deze party ook hoor! Goeie Muziekaale shit mensen!!!
Ivo
Superbruut feest! lekker sfeertje, geluid was fantastische en daar kwam focking goede muziek uit! :D
J'run
Qlubtempo was toch zo gruwelijk he. :kwijl: Verder echt een gezellig feest, geweldig. Toch voor een 10 jarig jubileum had er groter uitgepakt mogen worden voor deze prijzen.
JAAC
Nog nooit zo'n dikke aankleding meegemaakt en dat geluidje (Y)......Dikke pluim voor Q-DANCE:D
jackiindo
leuk
JackyD_
heb et super na mijn zin gehad maar wat een hitte vooral op de wc's was wel kut want heb er wel 3 x een kwartier opgezeten omdat ik nie kon plassen :(
Jahoor
Mooi feestje lekkere setjes horen langskomen :D
Onverwacht heerlijk. Tyfus heet, helden van de avond Oldstyle Outburst:lief: Qlubtempo, De Eindshow
jan klaassen
op naar het 20 jarige jubileum (Y)
janiiska
wat een feest! niet normaal! was gezellig met iedereen:D!!
Jannúss
Geweldig:respect: Wat een super gaaf feest, Vond de top 25 en De Eindshow heel gaaf:bounce: En wat een topsfeer(l)
JDC
zeker mooi feestje , zag er allemaal gaaf uit ! De Party lab was heer een meester van de avond
JDnAJ
http://www.youtube.com/watch?v=Qdv9ZEKe5Ok :D
JeffreY!:)
gruwelijkkk!!(L) en de aankleding was gewoon super:kwijl: Party Lab:respect: Q-dance:respect:
Jeroen Beishuizen
Wat een VET feestje!!!...heb me de hele avond Top vermaakt....en wat een eind show!!!........Gruwelijk!!!....
Jesper :D
Erg gaaf gedaan zeg! Er was goed uitgepakt:D Ondanks de hitte een superfeest, alleen de Hardcore mocht wat langer :D
Jimmy The Jackhammer
Geweldig feest, maar had graag een extra uurtje hardcore gehoord!!
JipTriPP
q-dance trakteerd ?? laame niej lachen, drank was veels te duur sloeg echt nergens op :S maargoed wel topavondje gehad hoor, veel bekenden, werd lkkr gedraait en goed geluid ook (Y)
Super Dol feest! Die pasjes voor het drinken was gewoon echt KUT! Volgende keer mooi met munten. €2,75 voor bier? Wat een KUTbedrag, maak er mooi €2,50 van! Top 25 was zeker een hoogtepunt, en de show was geweldig. Amsterdam Arena is gewoon geen toplocatie voor dit soort feesten. (half uur lopen voor de wc) Gelredome bv. is een veel betere locatie. Jammer dat je de dj's niet goed kon zien. Maar verder was het gewoon een geweldig feestje!
Jochem *
:lief: Q-dance :respect: wat was dit een vet feestje!!
Johnny-Cash
weeejo te vet dit :D
Jommiej
bedankt Q-dance! Wat een feest! 11 jarig bestaan ook maar vieren?:P
Joostjeng!
't was feest :woop: Amaai wat een heerlijke set van B-Front - Beat Providers - Digital Punk & Slim Shore (L) Q Dance :respect:
Jootje:)
Geweldig!(L) :respect: Mooie aankleding, goede sfeer:D alleen het was erg warm, maar daar kan Q weinig aandoen;) maar was super!!:cheer:
BIj binnenkomst gelijk een feeststemming! heerlijk (L) opbouw van muziek was ook erg goed, vet! :D
Jor-D
In 1 Woord Grandioos :respect:
Jor-D.
Top feestje!
Jorien­:flowe­r:
Mooi feestje , complimenten voor de aankleding (L) Geluid mocht wel harder en het was veeeelste warm.. iig genoten (Y)
Jozz
mooiste feest van qdance tot nu toe(L)
Wat een feest:respect:
kamie@mo
20,00 euro voor parkeren... echt triest. En dan die puddingbekertjes spa blauw. Geef mij maar liever het Geldredome. Om 05.00 uur begint het gewoon licht te worden in die kutAren Muziek was ook niet alles. Boxen allen in het midden ?? Voor de rest goed.
Kapstok
Nog steeds aan het bijkoen, wat een geniaal feest was dit!!!! Sfeer was tõp! Muziek was top! Aankleding was super! ..
kapur
Topper!
Kenneth!
Dit had het niet voor mij... vond er weinig aan.. wel mooie aankleding! maar die wc's!!! wat een sauna!!:S en dat bar personeel naait je waar je zelf bij staat:O ze zeggen dat het pasje het niet deed maar wel geld eraf halen!:S
KENTI
jha wel leuk opzich, alleen die chipkaarten :x gooit iemand een biertje uit je handen, wacht hier heb je een mu.... laat maar
KeviN !?!
kenker wat een mega spektakel (L) Ik wil weer terug :P
KIM!
Geweldig decor (L) fijnfeestje !!
Klaas Vaag
De vibe die gecreeërd is in de trailer, kwam heel goed naar voren in de show: Ik had net het gevoel alsof ik op een kermis liep.. Muziek was helemaal top: Van de grondleggers van de hardstyle tot de helden van nu. Geluid was ook niet verkeerd, totaal geen last gehad van galmen, zoals dat in 2008 nog wel was! De sfeer was echt uitstekend.. Ja, Q-Dance, dikke 10!!
Klappertje
bruut feestje:D goed geluid en goede setjes gehoord:respect:
Kloostertje
Dik FEEST
KlootzakR2
TE VET!! aankleding was ookecht goed gedaan :)
Yup geweldigge party.. jammer van de warmte maar wat wil je ook met een glazen dak ;) Verder was het Top _o_
Knaller :bier:
wat een avonturen :D eerst stranden in arnhem omdat de treinen niet meer rijden, vervolgens met de taxi naar de arena en een apart feest beleven en tenslotte de terugreis naar huis met de partybus :respect: al met al prima vermaakt :D
Eindshow!! Zag er super uit! Top
Koffie-
Gruwelijk! Echt gruwelijk
Kroesje91
Beste feest tot nu toe!!!
Kuul Junior
Een heel vet feestje, heel mooi aangekleed en het was tenminste niet tering heet. goed vermaakt:)(Y)
kyrraatjee
Wat een feest! geweldige aankleding, heerlijke oude platen horen ( ard & jorn- 16 :cheer:) alleen snikheet daarbinnen
L'l Chick o:) GTP?!­
Wow echt meer dan geweldig:D Super vermaakt, heerlijk sfeertje(L) Top aangekleed (y) En de Qluptempo parade was leuker dan verwacht:bloos:, en de rest van de dj's ook super setjes gedraaid:respect:
L.V.
Een geweldig feest! Goed geluid, lekkere setjes, leuke aankleding!
LaBellaa.
All I can say: (L)!!!
Lange Darm
Damn:K... wat een ffeest!! :respect: Alleen wat aan de warme kant :O
langemike
wat een bagger hardcore set het laatste uurtje, achja was te verwachten. reuzenrad (Y) decor (Y) en weer eens met zijn allen op een feessie :D wat wil een mens nog meer?
Laurens;
Zeker dik feest, vooral de eindshow was super!
Genoten heurT!!
ArenA supervet verbouwd! Q-Dance heeft het wederom waar gemaakt. Jammer van de hitte en die kut arena cards
Lekker Leip83
Was top!! heeeele mooi decoratie ook!!had alleen wat meer echte beukplaten verwacht dan,maar zo was het ook goed te doen:d
lenzenkopf
:respect: voor Q.. super gehad! alleen wat was t toch warm..pff
Leroy
geweldige sfeer en er werd goed gedraaid, wel mocht het geluid af en toe wat harder!! voor de rest prima vermaakt :respect:
Lilo*
WAT een avond!!!!:cheer: Heb me vermaakt ;) Erg mooi gedaan ook!! Alleen jammer van die stomme kluisjes die vol waren, loop je dan de arena voor rond :P
Linda!
in 1 woord GEWELDIG! :d
lippyh
mooie show het ws alleen niet mijn feest, wel genoten van de 25 besten hoewel die niet realistisch was
Lisetv
Super!! :cheer:
Little Jasper Joe
TERING wat een opzet :respect:
Live The Moment º³º
qdance hoe vet kan je een feest maken, ODE :respect:
Loekaku AFCA
Bruut feest. Aankleding en lichtshow zeer netjes. :respect: De hardcore had wel iets eerder kunnen komen.
Lori
van begin tot vooral het einde; :cheer:
Luc_
Wat een feest wat een feest!! Heb me vanaf begin tot het eind geweldig vermaakt Dodelijk decor, respect voor Q-Dance :respect:
Wat een dik feest!! :respect:
Zo hoort een jubileum gevierd te worden. Heerlijke setjes, opbouw en sfeer! :jaja:
Super goed vermaakt (y) :yes:.. Wat zag het er vet uit zeg! heb me ogen uitgekeken!
M ysterious
Ja was wederom weer geslaagd feestje van Q-Dance! top 25 was echt 3kwartier lang LOS!! :D Miste daar overigens wel een hoop platen.... Hardcore op het einde Was gruwelijk en maakte het af :respect: ArenA cards waren ronduit KUT
M'!KE
Super vet feest :D:D
Wat een geweldig feest... (Y) Zeker vermaakt O:)
manonpardon
locatie kut, ijs op,geen appelsap en veels te heet... werd wel lekker gedraaid
Mar-Q-o
Feest was goed, Geluid was goed, maar die bekertjes water? en die kluisjes zo snel al? Dat zijn toch een paar verbeterpunten waard!
Marith
Wowwww heet daar in die zweetfabriek maar wel super vermaakt! Klote dat er geen kluisjes meer waren, slecht geregeld! Leuke mensen, goede sfeer! TOP!
mark
super feest mooie aankleding en heerlijke muziek. Alleen de hitte was echt niet normaal, maar dat mocht de pret niet drukken.
Markkkkk
Allereerst vond het erg tof dat mensen de paraplu's bij de ingang doorgaven naar achter om droog te staan (Y) Toegangkelijkheid toiletten : K*t! , Toegangkelijkheid drinken : Matig! (en DUUR!) , Geluid : Erg wisselend de hele nacht! (Oke, akoestiek in de arena is ook niet top..) Qlubtempo :respect: , Hardcore afsluiter vond ik tegenvallen.. Al met al: prima feestje van weten te maken, geen 60euro waard maar dat hebben wij er dan ook niet voor betaald 8)
Marolt
Q-dance :respect:, leuke mensen, Locatie is super en de aankleding ook dik in orde :D Alleen van het geluid meer verwacht, maar over het geheel ZEER goed :bounce: :yes: B-front &co :respect:
Marty Morin
wat hebben ze dit gaaf aangepakt!! alles kwam voorbij alles was geweldig!!!:D
Marviin Cupcakes
GE-FUCKING-WELDIG 8)
Mary's
Heb zwaar genoten :D:D:D:bounce:
Was een leuk feestje:D Zag er allemaal wel vet uit! Geluid kon wel beter naar mijn mening, het galmde nogal:S En de rauwe Early Hardstyle heeft maar weer eens bewezen dat het veel vetter is dan de tegenwoordige happy shit! Was super gezellig met de mensen met wie ik was:D Maar de Qluptempo area is 'The Big Winner':D
Melra
Dit feest was in 1 woord: Geweldig! De muziek was top, de locatie was top en ik heb nog nooit zo'n mooie aankleding gezien van een feest! (Alleen wel een beetje slecht dat de kluisjes al rond 00.45 waren uitverkocht, maar als het niet zo'n kut weer was had ik niet eens een jas meegenomen.Dus dat compenseert weer:P)
Michael 070#
echt creme de la creme!!! Qlubtempo parade:lief: en in de vip setje van Luna :respect:
Mijn Sleutel :jaja:
Dit feest krijgt van mij een Geweldig ! :respect: , Wat een dikke locatie zeg !, hou normaal nooit van hardcore , maar laatste uur was dolle boel !8) tot over 10 jaar :bye:
q-dance:respect:
mikey-100
wauww:k wat een aankleding en sfeer was egt super mooi - punten warmte en topd 25 niet als verwacht en zeik italianen moeten ze er uit stusturen:P maar egt super hard vermaatk:respect:
Milou!! ;)
T was zoals verwacht een top feest! Alleen mogen ze van mij nou echt wel met FLESJES water aankomen, dus niet die rottige bakkies! ;)
Minispark
Duidelijk een feit dat het setje van Alpha Twins het best was!!:D Echt een big fail van D-Block & S-te-Fan om af te sluiten met Anger en dan godver net voor de anti-climax hem backspinnen!! Verder het decoor was het bruutste ooit en zal het nooit vergeten!
Miran...!!!
Wat was dit geweldig. :woop: Bedankt Q-dance.!
Miss Mieske
ik baalde als een stekker dat ik aan het werk was, maar toch af en toe een dansje gemaakt!
Miss-B100
geniale heenreis, gezelligheid heerste!! vrienden kwijt geraakt halverwege de avond, niet weer kunnen vinden, wel dikke party, 4,5 uur over gedaan om met de trein thuis te komen..... helll ... :D het was een avond om niet weer te vergeten :X
MissC.E
Het was echt een top feest !
Superfantastisch! Supermooi, superlekker, superhard, superwarm :P
Molz
Eerste keer arena, laatste keer arena! :) Muzikaal zeer teleurstellend en die hele top-25 sloeg natuurlijk nergens op! :S
Mr Mo
Qlubtempo Qlubtempo Qlubtempo Qlubtempo BRILJANT
Wat een feest zeg! Sfeertje was top gezellig was t zeker! Donkey rollers _O_
Mr.Nick
HEEERLIJK FEESTJE....en wat draaide iedereen snoeihard zeg!!!!
Hele nacht volop genoten (L)....
Ms. Thijssen
Goed feest (Y) Maar wat een kut locatie! Ik weet zeker dat ik het op een andere locatie veel vetter had gevonden :d.
Mulderboy
dit was master er lekker geak doen in de dokter jas opblaas besten weg gooien :P zekr voor hh vatbaar hahah
multistyle
meesterlijk en weer eens echt een super relaxte sfeer :respect: qlubtempo parade ff veel herineringen aan de Hem. op gehaald vette shit
Met pijn en moeite in de arena weten te komen door falend openbaar veroer.. Maar t was zoo vet:respect:
Heb me aardig vermaakt! :D Niet mn beste feest in ieder geval, maar was (Y)
Mijn 5 jarig jubileum ook maar is flink gevierd! WOW WOW WOW wat een fstje... :bounce: :respect: (L)!
Wat een heerlijk feestje.. En het decor was geweldig !!
De aankleding :O :kwijl: geweldig! Eerste paar uur super goed geamuseerd.. Maar op t laatst was ik erg moe + die warmte.. Wel ech n vet feest!
Nappa
Qlubtempo _O_ heerlijk vermaakt, de sfeer was erg goed! gezelligheid in de arena (L)
Neekuh
wat een geweldige aankledng! kippenvel toen ik de arena binnenkwam aan het begin, qdance heeft zichzelf overtroffen.. die hitte was niet om uit te houden, volgende keer toch betere airco.. afsluiter vond ik wat mager vergeleken met de rest van het feest. maarrr.. een topavond gehad! (Y)
Neerhof :woep:
Liever hele avond ouwe hardstyle!
pfffff wat een feest. Zwaar los. Dikke 9 !
Nickiy
Achteraf gezien was dit het mooiste feest van 2010, Alles klopte de Oldstyle Outburst de Early Hardstyle, daarna lkkr :vaag: De sfeer die er hing en de decoratie waren bijzonder!
Nicole...­ :flower:
Wat was het toch vet :D Alleen zo jammer van die hitte :(
nielsje_*
Alles top in orde! dus geweldig:D
Niki...
Top 25 was geweldig! Maar wat een mensen daar binnen en wat een hitte :S
NIPSEN 010 :banana:
Toen we aankwamen had ik er niet veel vertrouwen in. Irritante mensen en alles was kut met zoeken, toen je er eenmaal in zat was het lekker te doen! Top 25 beter dan verwacht. Was een lekker feestje! Q-Dance:respect: Lichtshow(Y)
No Mercy Zwolle
was een super feest met veel gezellige mensen petje af voor q-dance
Nolz
Wat een aankleding zeg :kwijl: Heerlijk feest (L)
nootje.nl
in 1 woord...BRUUT...niks geen rotzooi onderling...100%hollandse hartstyle....heeeeeeeerlijk:bounce:
Jesus wat was dit weer een goed feestje zeg. Gruwelijk..
NOW-N
Kan het nog dikker?
NW_DJW
Top Sfeertje, Briljant Feest for sure :respect:
Nyntje
Wat een GEWELDIG feest was dit! Aankleding top! Muziek top! Sfeer top!! (L)
o/
vetjublieumvetteshowgeluidwasbeetjeechovettesfeervieszweten/regeniedereenoranje hopakeej xD
o:)Cor­ientje­h(L)
het geluid was zeer slecht de kluisjeh ware om 12 uur al uit verkocht, veel te weinig kluisjes. het was wel mooi op gemaakt maar daar blijf het ok bij (N)
Oanus
Wat moet ik hier nou op zeggen ... (L) épic
de qlubtempo parade :woop: er werd de hele nacht lekker gedraait ....geen rijen aan de bar .. veel lekkere dames .. :bier:
Olijfb­oompje :lol:
Wat een feest :respect: Q-dance heeft weer bewezen dat ze het kunnen :D:cheer: Nu nog een plek vinden met beter geluid :lol:
oOo-Saskia-oOo
Top...!!! :respect: Avondje met momenten om nooit te vergeten.... :D
Orphagan
VETTE SHOW! Eindshow wat langer, minder eentonige Partylab (maar dankzij BP, SS, DP en BF toch weer gaan gassen). Q, waar blijft de Qluptempo Reunion??
Ouwedibbus
Brilliant jubileumfeessie! Wat een heerlijke nacht heb ik er toch weer gehad zeg :D
Party Geert
Geweldige aankleding mooi feestje alleen de early was niet goed voor de sfeer in het begin laatste uurtje de hardcore was lekker knalleen alleen jammer van het geluid daar maar al met al een fijn e party geweest
Party Paul.
Zelf had in nogal een stroeve start. die oude hardstyle hielp daar ook niet echt bij... Geluid was kut! heerlijk warm binnen... en GE-WEL-DIGE decoratie..en natuurlijk het laatste uurtje.. KNALLEN!!!
Party Sannie
Echt een heerlijk feest :D! Q-dance bedankt!
Party-Kicker
Jaja wat was het weer beuken geblazen zeg:p, een paar rondjes in het Reuzerad mocht er ook wel zijn:woop: wat een uitzicht:kwijl:
partyboy_­dieren
zo zo zo wat een nacht denk nu al beste feest van jaar voor mij :D:D petje af:respect:
Partygirl
Geweldig feest, lekkere sfeer en mooie aankleding... een 10 voor de Q-dance feest fabriek!!!!!!!:respect:
pauluskap
lekker feestje gehad alleen hardcore begon te laat
PCILLAAA
woooooooow wat was dit EEN GEWELDIG FEEST!!!:respect: THANKS QDANCE!!!
Supervet feest. Party Lab was geweldig!
peurple
heb me goed vermaakt :woop:
Pimm'
Q-dance :respect: Beste indoor feestje voor mij tot nu toe, was gewoon de hele avond genieten (L)
Pit
mooi feestje, geweldige sfeer!
Plantje
Top nacht gehad!
Pommerrr [Diffused]
geweldige sfeer en er werd goed gedraaid, wel mocht het geluid af en toe wat harder, verder: Alpha2, Eindshow en Zany+Donkey Rollers & Deepack heldensets!
Prime Suspect
Q-dance de musical was vet! Slim Shore/B-Front/Digital Punk helden! Derb was vet! Jammer dat de stem van DV8 kwijt was :( en de arena card is gewoon ronduit kut..
Professor otto
Heerlijk feest maar de show vond ik niet super bijzonder. Sfeer was heerlijk bedankt mensen:D. En hulde aan A2 en digital punk b-front slim shore en beatproviders :respect:
Q-Bassie
Wat een show! Qlubtempo echt het hoogtepunt! daarna flink ingekakt door die warmte
Geweldig feestje! Podium in het midden +1, Brennan Heart :woop: TOP 25 HEERLIJK! :kwijl:
Q_Online
Super vermaakt, mooi decor, goed geluid op de vloer, en lekkere nummertjes gehoord,, Drink/Drank prijs was wel van de zotte,, Arena Cards werke wel goed, alleen soms lastig te beoordele hoeveel tegoed/saldo je nog heb,, Hier kan Q niks aan doen verder.. een cijfer;; 9
echt het ziekste feest ooit geweldig gewoon
QLUBTEMPO
Was boven verwachting goed zeg! :respect: Echt uitstekend vermaakt! :D Minpunten; die Arena kaart en de drankprijzen! :| Maar voor de rest, geniaal feestje! :lief:
Qnalluh
super vermaakt! johny, volgende keer wel bij ons blijvewn hè :D
QQ
10 jaar Q-dance is geweldig gevierd! Aankleding, decor en geluid was top! Q-dance bedankt voor de afgelopen 10 jaar knallen, en op naar de volgende 10!
Queen off bass
Vanaf binnenkomst gelijk in de sfeer, super aankleding. Een geweldig (verjaardags)feest om nooit te vertgeten!!! :D
Quincyy
MOOISTE FEEST OOIT(L)!!
Mijn god WAT een feest! Q-dance heeft zichzelf dik overtroffen! QT :respect: Alpha twins SUPER set!....wil terug :(
R!ch@rd
Gruwelijk feest, geweldig decor, heerlijke sfeer!!!! Nog 10 jaar.....!!
lekker hoor!!
r0wan078
Grandioos!!
R_terror_G
Super feestje ook super aankleding echt grauwelijk alleen mog wel wat langer hardcore
raketje
Dat decor was echt super dik :lief: en Qlubtempo: super!
Rammi
GEWELDIG FEEST!!:D:D
ramos
was lachen alleen 2 uur stil gestaan met openbaar vervoer wat jammer maar toch geariveerd beter laat asl nooit verloren tijd zowiezo ingehaald
Razende Raapie™
Wat een top FEEST (y) nu :rot:
Remcolano
super aankleding, super gezellig...super HArdstyless!! Lekker lopen knallen, in een wel iets wat warme zaal ;) maar dat kon de pret nie bederven! het laatste uur wel....erg jammer dat t zachter ging... ik verheugde me op dat laatste uur :(
Renzu
Wat een party! Briljant! :respect:
René Foxman
Wat was dit een GENIAAL feest zeg! (L) Nu al het beste feest van het jaar! :respect:
Ricc_
Supervet! Deepack & Donkey Rollers: geweldig!! ArenA Cards: (N)
Rob :bier:
Super! aankleding geweldig :respect: top 25 wat een aafnluiting. Donkey rollers & deepack :respect: Arena houd zijn slechte geluid
Rob Gaserop
Had er echt veel meer van verwacht. Nix verrassend of extra bedankje voor 15jaar support. Ik had echt entreetickets voor n ander feest verwacht in de ballonnen in de netten boven het veld. Weinig creativiteit bij Q-Dance! Sensation White decor aangevuld met oranje en zwarte balonnen. Weinig interactie met de dj. Alleen Endymion (en EA) snappen hoe er echt gefeest moet worden. Ik had echt iets speciaals verwacht, de hele arena onder het schuim of zo, doe eens gekkkk Q!
Q petje af egt een hele zieke viering voor het 10 jarig bestaan
Robvanbeers
Prima vermaakt! Show was ik, DJs draaiden top.. Bakjes water beetje apart, maar ach.. ! Mooi feestje.
Roed/­Wit-Mestreech
Geweldig feest gehad!! Minder was de lange heenreis van 4 en half uur en het moeten betalen met die pasjes erg onhandig en duur was het ook goede sets nice show!
Wat een feest :D Veruit het beste feest nog van dit jaar :respect:
Ross Fader
Alles helemaal geweldig, erg genoten van dit welverdiende feest als trouwe bezoeker :D Qlubtempo, Partylab & vooral...Activator (L)
Rossum
De feestfabriek was the bomb! Wat een show, wat een gezellige mensen!
Roykee..
Arena :/..
RSW76
GROOOOOOOOOOTTEEEEE BLIJJJJJJ. Wat een topfeest.... Mega aankleding en iedereen was er behalve Bart, Bert & Sanne
Rupen
Wat een geweldig mooi feest was t weer zeg!! Top Q dance!!!!! Een Waardig jubileumfeest.
Ruud Awakening
Mondello (L)
Locatie was gewoon heel kut, geluid dramatisch en ArenA cards zuigen.. Feestje zelf was super!
Sander Pouwelse
kluisjs en wc's waren minder georganiseerd, voor de rest echt super feest! aankleding en geluid waren geweldig! lag er alleen iets te veel bovenop dat het een playbackshow was...
Sandert_
Zo hoort een 10-jarig jubileum gevierd te worden!:respect: Damn wat een geweldige verjaardag heb ik hier gehad! :D De show, aankleding & natuurlijk het heerlijke sfeertje maakte mijn nacht compleet!:yes: Q-dance!(L)
Sanne
De Qlubtempo Parade was echt GEWELDIG! (L)
Tja, het was beter dan een nachtje Alca! Muziek was veel te vrolijk en logistiek gezien is de Arena wat minder. Pasjes en water waren slecht natuurlijk. Verder wel gezellig hoor! NOISEKICK
SDL
Lekker heftig zweterig feestje... Oldstyle & Qlubtempo ftw! Top 25 was ook nice :yes:
Sen3
Nog steeds onder de indruk! :respect:
Sender­bomban­der
Tja.. gewoon top :)! Lekkere setjes.. Mooie aankleding.. Reuzenrad.. Qlimax 2008 frame.. de hele indeling.. geweldig! :D
Sennos
Zeker mooi feestje en me goed vermaakt, enige en toch wel vond ik grote minpunt, dat klote eind naar de wc's :S gvd 3 kwartier bezig voordat je op de wc zat.. verder top feestje!
Shampoo
Niet mijn muziek, wel erg na me zin gehad ! :)
Siemen'
Wat een topfeest! het was net een game waar ik in liep :rot:
Silvain
Duidelijk: Derb de grote held!
Silvana*
JAAAAAAA, GEWELDIG!! Wat een feest, om nooit meer te vergeten!! (L)
Silvio Aquila
wat een gruwelijk feest, QT was heeeeerlijk (L)
Simon....
Top feest weer!
SJEEP
mwaaa viel wel mee, was gezellig door de mensen met wie ik was, maar op de main was het gewoon plaatje na plaatje draaien en viel mix technisch echt zwaar tegen :Rot:
Sjoowie_NL
TOP(L)
SpeedBoot20
wat een brrut feest pfff ziekenlijk :D echt super genoten leek wel een reunie echt top :respect: bedankt allemaal voor deze SUPERAVOND had dit echt niet verwacht man man man en nu Wereled kampioen worden :D
Spike-E
In een woord GE-WEL-DIG! :respect: Diepe buiging voor Q. Dit moet haast wel het beste indoorfeest van het jaar zijn!!
spoos :banana:
:respect: voor de djs!! WAT EEN SETJES :respect::bounce: 1e vette plaat naar de andere :cheer::respect: super aankleding en een GEWELDIGE show!! alleen veel en VEELS te warm:S kutzooi met de trein op de heenreis... en kluisjes uitverkocht??? :S:looser:
SQooby-Doo
:respect:...Goeije Genade Zeg !!! Wat Was Dat Een Super Vet Verjaardags Feestje Van Q !! Van Begin Tot Het Einde 1000% Top !! Alleen Jammer Van Mc.Dv8,Maa Snel Beter Word !! Hoogtepunt Van De Avond : Deepack & The Donkeys Live...:respect:...Ik Zeg : Veel Vaker Doen !! Echt Beste Live Act In Nederland Tot Nou Toe !!!
Srsani
Nu weet ik het zeker, ik ben verliefd op q-dance. Wat een topfeest!
Stampertje de enige echte !!­
:respect:...Goeije Genade Zeg !!! Wat Was Dat Een Super Vet Verjaardags Feestje Van Q !! Van Begin Tot Het Einde 1000% Top !! Alleen Jammer Van Mc.Dv8,Maa Snel Beter Word !! Hoogtepunt Van De Avond : Deepack & The Donkeys Live...:respect:...Ik Zeg : Veel Vaker Doen !! Echt Beste Live Act In Nederland Tot Nou Toe !!!
Het leek net of ik in sprookjesland was! Echt geweldig(L)!
Stefan (JS)
Wat een aankleding zeg!! En echt een superfeestje,heb me heerlijk vermaakt!
Stefanoviic
Wat een ellendige binnenkomst, door die tyfusregen was ik half doorweekt, een half uur later en fucking chaggie!! mjaa daarna werd het toch wel vetjes :D mooie aankleding maar die stage in het midden enzo trok me niet zo... al met al een lekker feest maar niet geweldig (voor mij)
Stepha­niehel­enaDJ
lekker lekker lekker :D .. moest werken als flugelmeisje maar gewoon lekker losgegaan met me flugeldoosjes! :bounce: heerlijk!
stickstof
beste Qdance indoor feest dat ik ooit heb meegemaakt, petje af Qdance! schitterende decoratie, heerlijke setjes!:respect:
Strali
om nooit te vergeten:respect:
Strijer
Redelijk Feestje, veeeel te lang die hardstyle!!
Strikkaa
Heeeerlijk! was gewoonweg genieten .. de minpuntjes van hitte, Arena kaart en waterbakjes vielen in het nix bij de pluspunten! TOP :respect:
:RESPECT:
Stuk Vreten - Raving Religion
we hebben genoten
WAT WAS DIT GEWELDIG!!! Flink los gegaan in me doktersjas op de brug en podium! Ontzettend gezellig met alles en iedereen! Q-Dance jullie zijn geweldig! (y)
Svenson Deluxe
Wow wat een aankleding :-) Goed geluid, Top feest. Donkeyrollers/Zany/Deepack duidelijk de lekkerste set! Technoboy en Brennan Heart bedroevend slechte sets. :-(
T i n k á a
Het was geweldig, aankleding, geluid, sfeer, muziek! Helemaal losgegaan! zoals onze shirtjes beschreven; Old School, New School, Q-School Rules!
T L C™
Ja leuk! 8) Erg warm dus echt losgaan was er niet bij, maar evengoed een heerlijk feestje gehad samen met mn schatje en lieve vriendjes/vriendinnetjes (L) b)
Ta*Tja*Na
Wat zag het er weer mooi uit zeg! Heb me vermaakt maar was het na een tijdje wel zat. Steeds dezelfde hardstyle deuntjes, top 25 was saai en veel te warm daarbinnen. Ook het tekort aan kluisjes was geen goede zet van Q-dance. Heb de hele avond met me tas moeten hakken, jammer!:S Verder was de sfeer top en de mensen erg gezellig!:D
TB
Een grote show echt een hele dikke pluim, maar kom 20 euro voor parkeren is echt te belachelijk en de drankprijzen ook weer omhoog... was wel heel gezellig en sfeertje :respect:
TechnoToi
Hulde voor Q-dance op naar de volgende 10 jaar:respect:
Helaas van de hitte maar niet zo veel aan te doen, Qlubtempo was geweldig en de Top 25 ook. Afsluiter was een drama :( Geen lange rijen bij de bar en het geluid was ook prima in orde. Q-dance: Hulde :respect:
The Godfather ®
Zo hoor je je jubileum te vieren! Wat een geweldig goed feest.. maar wat was het heet
The Irritainer
geluid veel slechter dan black 2008. Compact ingedeeld waardoor het, ondanks dat het niet zo druk als black was, wel drukker leek. Desondanks wel erg vet feestje, en dan met name de HOLLAND-sfeer, en de daartoe bijbehorende hazes-liedjes.. Eindelijk mochten we dan eens een keertje voluit voor ons land rooten zonder gelijk het verwijt nationalistisch te zijn :P. Nu alleen nog vnaaf de hoofdprijs ;)
The KLIT Commander
Alles klopte tot in de puntjes, het thema heel erg gaaf uitgewerkt wat een tijd moet daarin hebben gezeten kwam de sfeer echt ten goede al die verrassende dingen :respect: Qlubtempo!! (L)
top feestje mooie decoratie en wat een sfeer :D
The Rhythm Division
Gruwelijk Fantastisch!!! Coach Frenk weer back in Business (y) Aankleding VET alleen de bakjes water waren kansloos. Vrienden voor jullie een DIKKE Hulde :respect:
The-Beast
Gezellig feest Q top !!!
The-Real
Zag er mooi uit, mooier als met Sensation! alleen die V.I.P piramide vind k jammer, de dj's niet echt kunnen zien ofzo!
Thello
Hoe gruwelijk was dit opgezet!!! 1 van de beste allertijden! Qlubtempo ook zo lekker!! __O__
Thijs-BK
Echt heel dik voor elkaar weer :respect:: Wat mij betreft mag Q-dance wel vaker feestjes geven in de ArenA, Het decor was echt geweldig, geluid goed. Leuke mensen, Kortom weer een prachtige ervaring rijker :lief:
TiFoSo
JEZUS WAT EEN PARTYY!! Dit overtreft echt alles!! Wat heb ik me de hele nacht verschrikkelijk hard vermaakt!! Ongelooflijk dit is echt in alle opzichten het beste feest ooit voor mij!! En petje af voor de aankleding :respect: :respect: Q-DANCE BEDANKT! (l) (l)
top feestje !
Timeeeh
Geweldige party gehad, dik boven verwachting!!!
timl
Prima party, Qlubtempo was super!
Timmert
Super feest! Decor/show/geluid.. Q-dance:respect:
TimmieG
Super bruut feestje, top25 was egt geniaal, jammer van de overvolle trappen en de hitte maar was verder SUPER :bounce:
Timmyk­nocker­!­
Wat een geniaal feest! (L) De aankleding/lichtschows waren van hoge klasse, ik kon me ogen niet geloven :) Ik had veel verwachtingen van dit feest, maar dat heeft Q-Dance zeker waargemaakt! :jaja: Zany & Donkey Rollers :respect:
Tinuss^
Was echt een super feestje brennan heart draaide ziek goed!
TobseK91
wat een topfeest. Qlubtempo Parade (L) respect Q-Dance :respect:
Tom Art
Partylab crew:respect: Show was super, werd lekker gedraaid! Alleen wat was dat betalen met die pasjes kut !:S
Tom R
Mega Lompe B-day Crash.. Donkey Rollers :respect: En wat een Aankleding!!
Tommy.
Show + aankleding geweldig!! alleen half uur in de stromende regen gestaan om binnen te komen en die arena chipcarts wat een belachelijk iets zo onhandig maar verder het eten ( de rimlapjes) waren geniaal
Tomzor
Schitterend!
zeker vet geslaagd feest , top 25 was goed te doen wat blijft de plaat van the prophecy toch een dikke knaller (L)
TrAceR
de avond begon een beetje met tegenslag:S,dus waren vrij laat binnen. maar zat er vrij snel in :D dus heerlijk gefeest, was top dus :D :RESPECT: q dance
tuinterror
Was een heelijk feesie lekker uit me dak gegaan super sweer :respect:Qlubtempo:respect: Daniele Mondello:respect: jammer dat het geluid zachter was bij de hardcore maar toen ook heerlijk door kunnen stampen tot het eind :rot: was echt super:respect:
De Q-dance Zweetfabriek:K Prima (Y) !!
20 euro parkeren WTF, binnen komst was kut met die regen, da ben je binnen heb je een MEGA volle trap, veel TE warm, maar de Sfeer was top muziek toch wel, verder prima vermaakt, volgende x andere locatie PLEASE!
uiirene
wat een feest en de sfeer was echt super! Q-dance:respect:
VanMut­shuYze­n
Briljant! Meesterlijk! Die top 25was echt de shit:D Stond zelfs met Arie Koomen van de lama's op de Vip :P Beste indoor feest tot nu toe:respect:
Vantage Point //­ Donny
1 woord, GEWELDIG! :D (Maar wel errug warrum!) :S
Vin's
AMAZING PARTY ! _O_ One of the best party ever ! Sets, show, decorations, friends, decks .... (l) Was GREAT !
Vincee.
Wat een bijzonder feest was dit zeg:respect: kwam de ArenA binnen lopen met kippenvel(l) wat een aankleding had de Amsterdam ArenA(l) geluid, show en de sfeer :respect: alleen maar gezellige mensen gezien.. de openingsshow om 23:00 met de Qlubtempo parade was te gruwelijk(L)top25 ,partycrew en partylab was genieten.. Dit feest valt niet meer te overtreffen voor mij. Q-DANCE:respect:
Vinn'r
Wat was dit vet he! :respect:Q-dance!:respect:
Vipzz
Wat een vette show... Van begin tot het einde helemaal top... Geluid mocht wel iets harder... Mja het is nou eenmaal niet de HMH...
Wallie073
Wooo wa een feest gek! Eerste 10 minuten rond moeten kijken, om een beetje aan het 'pretpark' gewent te raken, meteeen vol geknald heel de avond lang... Echt ziekste feestje waar ik tot nu toe ben geweest! Laatste uurtje Hardcore gruuuuweelijk!!:respect:
welyy!!
GRUWELIJK!!!!!!.. \. jammer van de zondag avond anders was het weekend helemaal af geweest!!
What Goes Around Comes Around
beste feessie van dit jaar (ben bang dat dat ook zo gaat blijven) gruwelijk genoten (L)
Wat een top feest!!
Wiljan88
Na een zeer succesvolle heenreis van maarliefst 5 uur toch nog om 02.30 uur aangekomen in de feestfabriek! Kon me ogen niet geloven toen ik binnen kwam, wat een inrichting en aankleding! Min- punten: Geluid was wel matig maar dat kun je verwachten in de ArenA, verschrikkelijk die klote 'drank'pasjes en de toiletten waren behoorlijk ver lopen! Over t algemeen een heerlijk feestje en veel plezier gehad!!
willem brouwer
wat een feest gewoon heerlijk
Willewijntje
Jezus wat een nacht (L). Super gezellig, wat een sfeer! Heerlijk werd er gedraaid. Vond de top 25 wel vaag maar goed, wel lekker los gegaan :)
X-Qlusive K
helaas vroeg op de avond hotelovernachting op kosten van justitie gekregen :) maar het was leuk zolang ik er was! balen dat ik het heb gemist..
x.Manonn
Geweldige avond/nacht echt topp!!!!!!!!! :D:respect:
Q-dance(Y)(L):respect: helemaal top
Yoghurt!
feest zelf was super! Heel mooi in mekaar gezet! Soms wat minder geluid....muziek zelf von ik niet altijd geweldig. Voor mij te weinig echt dikke klappers gehoord. Maar al met al gewoon een erg mooi feest!
Yolo Piloot
Qlubtempo Parade (L) Zany & Deepack _o_ Was helaas een grote chaos in de arena, WC's waren erg slecht geregeld, en het was vreselijk benauwd. Jammer dat de vermoeidheid zo vroeg toe sloeg :( Leuk feestje verder
Yuri's Revenge
de sfeer maakte veel minpunten goed !
Zen Master D [Tec-9]
Leipe opbouw en dat reuzenrad:lol: skyboxie was helemaal top:D maar wel heel veel kijk mij is mooi zijn mense gezien op ht feest zelf:S alleen iets te lang hardstyle gedraaid....voorde rest goed vermaakt:)
Zoeper27
Geweldig feestje alles was top :respect: (Y)
}*deesz*{
net thuis, echt weer flink geknald hier:d... goei feestje
~*­Drifted*­~ /­ Tzar /­ Mindblowerz
Zeker bruut feesje,en zoals enigste min punt was dat het te heet binne was net een wandelende regenval.. ;)
de bass stond te zacht maar verder was het helemaal super!!
²³fren­chcore­d²³
vette sets, geweldige sfeer, bruut aangekleed,haha Ciske de rat en andre Hazes :kicks ass
· [ro]bin ·
Aankleding :respect: Qlubtempo :respect: lekker sfeertje ook, de eindshow viel tegen, probeer hardcore vooral niet commercieel te maken aub. hardstyle begon na een paar uur ook wel te vervelen, klink allemaal zo hetzelfde :( maar zeker geen slecht feest
ÐebOrahh*­:bounce:
Wauwww:K

Line-up De Q-dance Feestfabriek

1Oldstyle Outburst
hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
2Qlubtempo Parade
🇮🇹 hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
techno, hardstyle
hardcore, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
· MC hardstyle
3Top 25 Aller Tijden
hardcore, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
4Party Crew
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
🇮🇹 hardstyle
hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
5Party Lab
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
6De Eindshow
hardstyle
🇮🇹 hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
7Italiaanse Vip
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
8Vip Studio Sessies
hardstyle
techno, hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
9Vip Das Bierfest
🇩🇪 trance
🇩🇪 trance, hardstyle
🇩🇪 house, hardstyle
🇩🇪 techno, trance

Nieuws

Voor de Partyflockers wil Q-dance iets speciaals doen, daarom zal Partyflock in samenwerking met Q-dance een VIPdeck voor de Q-dance Feestfabriek weggeven voor 10 personen! De voorwaarden zijn simpel; registreer je in onze actie-sectie en je dingt mee naar één van de 5x2 VIP treatments. 139
Al tien jaar lang voorziet Q-dance de liefhebbers van de hardere stijlen in de dancemuziek van kwalitatief hoogstaande feesten. De een beter dan de ander. Dan binnen, dan weer buiten, soms wat kleiner, vaak supergroot, maar altijd gezellig. Met 300+ feesten en meer dan anderhalf miljoen bezoekers, ziet Q-dance zich als een echte feestfabriek. Vandaar ook de naam van het tienjarig jubileum: 'de Q-dance Feestfabriek'. Q-dance geeft de bezoeker na tien jaar voor het eerst een kijkje in haar gekke partykeuken. 145
10 Years of Q-dance
18 maart 2010
https://dump.partyflock.nl/4214/PF teaser.png 173

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het hoe was de feestfabriek topic f:hard165
(gesloten) 10jarig jubileum Q-dance in Amsterdam ArenA f:hard1661
TK: (gesloten) 2 VIP kaartjes Feestfabriek €50,- voor 2 tickets tickets4
GZ: (gesloten) Ik zoek 1 kaartje voor de feestfabriek tickets6
TK: (gesloten) 2 kaarten Feestfabriek tickets3
GZ: (gesloten) Ik wil mijn vriendinnen verassen met Feestfabriek! tickets18
TK: 1x VIP De Q-dance Feestfabriek Amsterdam Arena Vanavond tickets10
GZ: Kaartje Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) Q-Dance feestfabriek 1 kaart te koop tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje voor de feestfabriek amsterdam arena tickets11
TK: (gesloten) Q-dance Feestfabriek // 10 Years Q-Dance tickets3
TK: 1 Q Dance Feestfabriek kaartje (Harderwijk) tickets2
TK: 2 Tickets Feestfabriek tickets2
TK: 2 VIP kaartjes 10 jaar Q-Dance Feestfabriek tickets3
GZ: (gesloten) Kaartje feestfabriek tickets2
TK: (gesloten) Feestfabriek tickets7
TK: (gesloten) Kaartjes feestfabriek te koop 2 voor 60eu tickets6
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-dance Feestfabriek 40 euro tickets1
TK: (gesloten) 2 kaarten voor de feestfabriek tickets8
TK: 2 kaartjes feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) VIP Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: Ticket 10 years of Q-dance te koop! tickets1
TK: Kaartjes feestfabriek te koop 2 voor 60eu tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-Dance Feestfabriek tickets6
TK: (gesloten) Feestfabriekjeee!:d tickets26
TK: (gesloten) 1 kaartje feestfabriek 35 euro tickets3
TK: (gesloten) 2x VIP (E-ticket) Q-dance Feestfabriek 200€ tickets11
TK: 2 kaarten Q-dance feestfabriek 10-07-2010 tickets8
TK: (gesloten) 2 kaartjes voor de feestfabriek / 10 years of q-dance tickets5
TK: 2 Kaarten feestfabriek samen €80 tickets8
TK: (gesloten) 4 kaarten Q-dance Feestfabriek tickets12
TK: (gesloten) 1 kaartje Q dance Feestfabriek te koop (30eu) tickets1
TK: (gesloten) LAST MINUTE 2 E-tickets Q-dance Feestfabriek for the price of one! tickets2
TK: 2 Kaartjes Q-dance Feestfabriek tickets1
GZ: Ticket feestfabriek tickets2
TK: Q dance feestfabriek tickets10
GZ: 2 Kaartjes feestfabriek tickets7
TK: Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 1 ticket feestfabriek tickets17
TK: Q-dance feestfabriek kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 vip ticket Q dance feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje De Feestfabriek 10 years Q-dance tickets6
TK: (gesloten) Kaartje de Q -dance Feestfabriek 50 euro tickets8
TK: Q-dance Feestfabriek VIP tickets10
TK: 1 Kaart voor De Feestfabriek tickets8
TK: Kaartje Feestfabriek 30 euro tickets7
TK: 1 kaartje Q-dance Feestfabriek tickets7
TK: 1 Kaartje Feestfabriek !!! tickets14
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-dance Feestfabriek tickets10
TK: (gesloten) Q-dance Feestfabriek 35 Euro tickets7
GZ: (gesloten) 1 VIP Kaartje Feestfabriek 120 Euro tickets4
GZ: (gesloten) 1-3 Kaartje(s ) voor de Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1x VIP Kaartje Feestfabriek 120 Euro tickets1
GZ: (gesloten) 1 VIP kaartje Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 2 x VIP kaarten voor Feestfabriek samen 120 euro tickets3
TK: 1 Kaartje te koop Q-dance Feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) Q-dance feestfabriek 2 tickets (10 jaar q-dance) tickets21
TK: (gesloten) Ticket Q-Dance FeestFabriek tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-dance feestfabriek! tickets6
GZ: Vip kaartje 10yr Q-dance tickets3
GZ: (gesloten) 1x VIP kaartje voor de Q-Dance Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 2 kaarten Qdance feestfabriek 10 jarige bestaan tickets15
TK: 1 kaartje feestfabriek tickets5
TK: (gesloten) 4 kaartjes voor 10 years of q-dance in de arena tickets10
TK: 2 kaartjes Q dance feestfabrief EUR 45 tickets10
TK: (gesloten) 2 Vip kaarten voor de Q-dance Feestfabriek 10-7 tickets2
TK: (gesloten) 1 VIP-kaartje Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje q-dance feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 1 x ticket Q-dance Feestfabriek 10 juli 2010 tickets1
TK: (gesloten) 2 Kaartjes Q-Dance feestfabriek tickets10
TK: (gesloten) 2 kaarten voor de feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 2 kaarten 10 years of Q-dance tickets2
GZ: (gesloten) 1x VIP ticket Q-Dance Feestfabriek tickets2
TK: (gesloten) 2 kaartjes voor feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) 2 normale Tickets Q-Dance Feestfabriek tickets4
TK: Kaartje Q-dance Feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) Kaartje De Feestfabriek van Q Dance in de ArenA [35 euro] tickets19
TK: Feestfabriek 40 euro tickets11
TK: (gesloten) 10 years of q-dance de feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) VIP tickets De feestfabriek tickets41

12708 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Ik kom zo vaak langs ArenA en dan denk ik aan die goeie oude tijd. xD

(L)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Spacekippie op zaterdag 29 januari 2011 om 18:28:
Ik kom zo vaak langs ArenA en dan denk ik aan die goeie oude tijd


Ik ook, Sensation Black...
Waarschuw beheerder
ik had de dvd besteld die had ik al in dec binnen .
Nu krijg ik vandaag een envelope binnen en daaarin zit weer de cd van de top 25 in..

weet iemand waarom dit is?!
Waarschuw beheerder
Ja hier hetzelfde :) Heb de cd top25 nog een keer toegestuurd gekregen..
Waarschuw beheerder
Hier de same, heb geen idee waarom maar een gratis cadeautje is nooit weg :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Biith(k) op woensdag 9 februari 2011 om 17:14:
weet iemand waarom dit is?!


hier t zelfde.......t kunnen 3 dingen zijn denk ik.........

1 het is een foutje...
2 ze denken dat je bij de digipack geen top 25 cd heb gekregen
3 ipv de gratis dvd krijgen we nu de cd gratis:S
Waarschuw beheerder
donateur
Deze cd is inderdaad nageleverd aan klanten die een exemplaar van de eerste persing van de feestfabriek hebben ontvangen.

De meeste cd’s van deze persing waren te langzaam opgenomen. Vandaar dat iedereen een nieuw exemplaar toegestuurd krijgt

die wel in de juiste snelheid afspeelt.



Met vriendelijke groet,



Customer Service

QDance
Waarschuw beheerder
Aaah oke :)
Jaaa klopt ik vond de cd van de top 25 al heeel langzaam :)

achjaa 1 voor in de auto :P en de andere voor thuis haha (y)
Waarschuw beheerder
zijn er meer mensen die hun dvd nog neit binnen hebben? niet de digipack maar die ene die wel gewoon helemaal gratis was?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQenzie op woensdag 16 februari 2011 om 18:40:
zijn er meer mensen die hun dvd nog neit binnen hebben? niet de digipack maar die ene die wel gewoon helemaal gratis was?


Wij hebben ook nog niets ontvangen :-/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Allereerst wil ik je nogmaals bedanken om voordat er ook maar iets bekend was een kaartje gekocht te hebben voor de Q-dance Feestfabriek. Het vertrouwen dat je in Q-dance hebt gehad stellen wij zeer op prijs, wij hopen dat wij dit niet beschaamd hebben en dat jij een prachtig feest hebt gehad met je vrienden.



Als dank voor dat vertrouwen hebben wij je eerder een DVD toegezegd, welke maar niet verstuurd wordt.. Heel vervelend, vinden wijook. Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA :)



Alles leuk en aardig, maar je zo lang laten wachten ondanks onze belofte van eind januari is niet onze stijl. Wij willen je graag een extraatje aanbieden, namelijk 5 credits op download winkel Dance Tunes,hiermee kun je een paar tracks gratis downloaden.




Groeten, Ibo

Q-dance

______________



Ibo Örgüt

Manager



Q-dance BV

De Entree 300, 1101 EE Amsterdam



Twitter: @IboOrgut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.J82 op maandag 21 februari 2011 om 20:07:
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA


bij mij precies hetzelfde en nog steeds niet binnen ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.J82 op maandag 21 februari 2011 om 20:07:
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA


Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena:o:lol:
Dit feest was in Juli vorig jaar:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ook eindelijk de dvd sinds vandaag binnen, super vet:D zo'n party mogen ze best nog eens geven :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 25 februari 2011 om 08:01:
Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena
Dit feest was in Juli vorig jaar


Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zaterdag 26 februari 2011 om 13:50:
Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.


Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.
Ieder ze eigen mening natuurlijk maar het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.


Ik vond het er echt geen reet aan, ik had het ook liever anders gezien. De dvd vind ik ook erg saai en veel te donker, daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt en nog heeft niet iedereen wat die besteld heeft. Redelijk slecht.

Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.


ID&T niet hoor. De Q feesten vind ik idd elk jaar minder worden op Q-base na. Line-ups zijn nooit verrassend en de shows worden met het jaar minder.

Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..


Dat mag...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 27 februari 2011 om 17:24:
daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt


Heb hem net voor het eerst (en laatst) gezien en ik snap wel waarom. Opnames zijn compleet mislukt, erg jammer, de cameramensen zullen zich wel een ongeluk geschrokken zijn de volgende dag. Ze zullen wel een tijd bezig zijn geweest met filters eroverheen gooien enzo, maar het blijft lelijk. Inderdaad te donker, asgrauwe beelden en de kleur oranje lijkt op knalroze. Jammer, maar het was wel een van de beste feesten waar ik ben geweest :P
Waarschuw beheerder
Jezus dit was me toch ook een geweldig feest!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Holtkamp op woensdag 11 mei 2011 om 22:52:
Jezus dit was me toch ook een geweldig feest! :D


Q-Dance :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 27 februari 2011 om 17:24:
en de shows worden met het jaar minder.


Dan heb jij zeker met je ogen dicht gestaan @ Defqon ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jroennn!;) op maandag 12 september 2011 om 18:42:
Dan heb jij zeker met je ogen dicht gestaan @ Defqon


haha gast je doelt zeker op defqon 2011? dat was een dikke show ja, maar kijk wanneer hij die reactie plaatste :P, in februari (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JOOST 91 op donderdag 22 september 2011 om 14:09:
maar kijk wanneer hij die reactie plaatste , in februari


hahah oeeps! :9
Waarschuw beheerder
-2
ik vind het dus mooi kut dat ik dit heb gemist he.
hoorde er zoveel over niet nurmaal .

dus q-dance gaste doe er nog 1 aub(A) heb er wel 200 eu voor over.
 
Waarschuw beheerder
+2
iemand mijn telefoon gevonden ?
Waarschuw beheerder
nog bijna 4 jaartjes wachten dan kunnen we weer :D
Waarschuw beheerder
+1
Edit: 3 jaartjes.. of een hele dikke 2 en half :lol: