Zo dit was echt het meest geniaale indoorfeest in 8 jaar feesten wat een sfeer ,aankleding geweldig en toppunt van de avond was zonder twijfel de Qlubtempo parade
erg vet feestje! alles goed geregeld, zoals parkeren ed, maar alles bij elkaar wel erg duur! En minder oranje geklede mensen dan verwacht! geluid was erg goed! sfeer ook top!
Avond begon kut, 2x file en dan ook nog is niet meteen bij de Arena uitkomen... Half 2 uiteindelijk binnen, maar wat een gruwelijk decor, geluid en sfeer! Arena wel klote met die kaartjes, warm en 'ff' naar de wc lopen... Maar verder, ondanks dat ik ook nog is de BOB was, heerlijk genoten!!
ik had er meer van verwacht, parkeren €20 en dan nog drijf nat binnen komen op het feest. verder werd de hardstyle een beetje saai op un gegeven moment. voorderest toch nog wel prima vermaakt
Poeh, 4 uur later dan geplant binnen. Gruwelijk decor, continue hardstyle, en de hardcore was echt diep dramatisch, de bass werd bij de hardcore zowat gehalveerd, echt te slechte afsluiting!!
Zo hoort en feest te zijn, ze hebben de naam Feestfabriek eer aan gedaan , geweldig Q-DANCE
echt waar! 10 jarig bestaan heeft ervoor gezorgt dat ik tot nu toe me mooiste feest ooit heb beleefd!! Super!
Super bruut feest.. En wat zag de arena gaaf uit!
Echt super gruwlijk !! Wat een feest van begin tot eind !! Heerlijk !!
Geweldig feestje!! Alleen wc's etc was wat ver lopen. Verder voor herhaling vatbaar.
Sfeer was goed, Geluid was Top, Aankleding was echt serieus werk aan besteed. Vond het echt een super feest. Maar dat KUT HEINEKEN bah bah Rivierenbier!! Doe mij maar gewoon een lekker Bavke
DIK podium en een goeie show .... maar dat is ook wel te verwachten van Q-dance !!! Qua hardstyle viel het alles mee tenminste niet teveel radio 538 muziek gehoord
Kan niets anders zeggen als mijn beste feest tot nu toe Wat een show en wat een aankleding zeg ! shiiit echt helemaal super kippenvel als ik er aan terugdenk
wat een feest was dit was erg gezellig werd heel goed gedraaid met name de beat providers , noisecontrollers , the prophet en headhunterz & wildstylez alleen beetje jammer van de hitte maarja niks aan te doen
Best feessie.. Goed vermaakt alleen die trappen naar de wc's waren echt drama.. Mag je wel minimaal een kwartier voor uittrekken.. ben je terug moet je weer .. Verder super.. Mooi aangekleed, goed gedraaid, leuke mensen.. Ja mag nog wel een keer
Te mooi feessie gewoon, maar goh! wat ging de tijd snel zeg enne de helft van het feest is ook nog eens uit mijn geheugen gewist hahaha owja, ik kan mij wel herinneren dat ik zeker 6 keer hetzelfde liedje heb gehoord
had er meer van verwacht voor 60 euro! -parkeergeld stervesduur -wc's te ver lopen -Slecht alles aangegeven en VOORAL de prijzen van het drinken.... 4,25 voor een biertje en dan die kut arenakaarten nog.. Maar wel een dikke voor het geluid, aankleding, muziek keuze en het reuzenrad!
Ongelofelijk vet! De sfeer was direct voelbaar door de geweldige aankleding de feeststemming die er onder de mensen heerste Ik heb genoten en wil iedereen bedanken voor deze prachtige nacht
Om te beginnen, feest was GE-WEL-DIG!! - Puntje voor Q.. De toiletten (kon in de hoek rechts van het reuzenrad nergens zeiken door die VIP)
Leipe shit ouwe, Laaste uurtje Noizesupressor was het toppunt
Was wel leuk. Organisatie en Show waren prima maar de hardstyle van nu is dramatisch en te vrolijk. 2 minuten beuken, 2 minuten stil staan enzo. Beter hadden ze Zatox en Tatanka kunnen laten draaien of de halve avond early hardstyle! Qlubtempo
Allemaal wel weer leuk een aardig, maar het kan me toch allemaal niet zo boeien momenteel helaas. Al met al gewoon leuk feestje gehad, maar ook niet meer dan dat.
Helemaal TOP!! Had alleen wel wat meer nieuwere tracks verwacht, kende bijna alle tracks al.. Anyway, wanneer is Part II?
Aankleding & Lichtshow Maar stiekem had ik toch wat meer verwacht van Q-Dance! Vond de sets ook vrij simpel, had meer tempo in gemogen! Beste set was B-Front/Digital Punk/Slim Shore/Beat Providers! De Top 25 was echt waardeloos (n) Ondanks dat super vermaakt met iedereen!
GE-NI-AAL feest, jammer van de warmte, wc's en de belachelijke dure prijzen!! Volgende keer andere locatie (Gelredome??). Verder de aankleding super mooi gedaan!!! Hulde voor Q
Heel dik! Uit alle q-dance evenemten kwam wel iets terug... introtjes van q-base, "for ever young" van defqon 2008 weer kippenvel! Qlubtempo Parade was helden shit... veel dikke platen en dikke flitsen van het onweer! Afsluiting vond ik maar een beetje een aanfluiting, maar de zaal was nog goed gevuld en iedereen ging los! Dikke 9 voor Q-dance!
Helemaal geweldig!! :respectL) Eindelijk een avond vol met goede hardstyle en de hardcore was ook top Helemaal los gegaan heel de avond. Jezus! Voel mijn buikspieren nu nog Ik zeg; opnaar het volgende jubileum Q-dance!!
QlubTempo was toch wel 't beste van de hele avond Waanzinnig was dat zeg! Dat mis ik wel op meerdere feesten Verder was het zooooo warm, maar toch goed te doen!!
Zo vier je een verjaardag! Wat een feest zeg! Wat een aankleding, om bang van te worden! Qlubtempo was genieten! Laatste 2 uurtjes! Sfeertje was ook helemaal top!
zag er goed uit... QLUBTEMPO = TOP!!!!! daar kwam ik voor en het was ook het beste van de hele avond ! hardcore set viel wel zwaar tegen (beetje slam fm gehaalte)... maar toch wel een top feessie
ArenA is zoo verschrikkelijk om te feesten maar het zag er prachtig uit! Muzikaal ging het van hoogtepunten, naar een dieptepunt. De hoogtepunten waren zoo toff, dat het de minpunten laat vergeten
Was echt super mooi aangekleed en klappte er goed op hahahaha
Wat een superfuif Vanaf begin af aan gelijk knallen met Qt parade Ook de aankleding was super, met name de vele aanwezige Bavaria-jurkjes kon ik erg waarderen
Jezus wat een knaller. Sensation altijd kut door Arena, geluid, die kutkaarten... alle elende overtroffen door Q! Heerlijk die Qlubtempo knallers. Over 10 jaar weer!!!
Het was een topfeest!! De vreselijke hitte kon de pret niet bederven! Mooie aankleding ! Topmuziek de hele nacht door! Op naar de volgende!!
Jesus wat was het warm!! Ik heb mij best vermaakt alleen had ik wel wat meer ouwe hitjes verwacht.. De top 25 vond ik wel Zwaar tegenvallen.. maar verder heb ik mij prima vermaakt
Balen dat ik tijdens Zany, Donkey Rollers & Deepack pas net binnen kwam ... Wat ik ervan gehoord heb en wat ik er nu van terug hoor was dat een ongelooflijke konings set! B-Front, Digital Punk, Slim Shore & Beat Providers waren ook fiijn
Qlubtempo parade was SUPER, beste van de avond mocht wel wat langer duren! Donkey Rollers & Deepack ook hulde! wat een set! daarna begon het wel wat minder te worden.. hardcore viel tegen!! had over het algemeen toch meer classics verwacht voor 10 years maarja.. geluid kon wel iets helderder kon de hoge kicks niet echt helder horen. jammer dat met die arena cards alles duurder was (N) verder TOP vermaakt
Wat een heerlijk jubileumfeest zeg! niet zo ellendig vol, goede setjes en supergezellig gehad met m'n vriendjes en vriendinnetjes. alleen bleef je maar zweten, zweten en nog eens zweten! over 5 jaar weer!
geluid, warmte en (natuurlijk) de kosten minpunten. decor en sfeer waren daarentegen erg goed
Wat een aankleding en wat een gezelligheid Toch wel een paar puntjes die me tegenvielen van Q-dance; kluisjes uitverkocht, geen plattegrondje en timetable en geen flesjes water (Arena?). Geluid was niet slecht en er werd lekker gedraaid, laatste uurtje vond ik dan wel weer minder.. Oja, die ruimte onder de dj booth Super feest!
Heerlijke nummertjes van Beat Providers gehoord.. Bereik van de wc's was één groot drama, die pasjes om te betalen was ook maar meuk en de prijzen voor bier gingen helemaal nergens over. Afgelopen 2 Q-dance feesten vielen voor mij een beetje tegen, hoop er in het vervolg meer van te zien !
Wat een gruwelijk geil feest Dit was genieten van binnenkomst tot het laatste nr Super vermaakt dik geluid heerlijke aankleding en goeie nr's Jammer van de hitte ik was echt kapot op het einde Alleen waarom het drinken weer 25 ct duurder Super sfeer echt geweldig, gewoon met ze allen feesten En iedereen hielp elkaar ivm de warmte viel me op Hopelijjk volgend jaar weer een feest in de Arena$
Aankleding was vet (ondanks dat het alle oude zooi van voorgaande feesten was) Drank veel te duur! Oude plaatjes waren erg vet! Maar veel te warm en de €60 niet waard. Q-dance heeft het helaas weer niet waargemaakt! Een matig zes'je waard vanwege de gezelligheid met vrienden
Wat was dit een gruwelijke shit zeg!!! Vanaf moment 1 meteen een WAUW factor; Qlubtempo beste van de avond zoals verwacht, en wat een ongelofelijke ONZIN hebben we weer uitgehaald brilliant...
Dit was echt een fucking goed feest, vanaf begin tot eind super vermaakt Aankleding was super, geluid mocht wel wat harder en de doorloop voor de wc's wat een drama was dat. Het had van mij wel 4 uur langer mogen duren , jammer van het korte stukje hardcore.
Wat een feest - Minpunten Geluid mocht beter,20 euro Pakeren ,kluisjes uitverkocht Wtf ,Loacktie ook niet meer pakken voorr 20 years Q Dance -Super vermaakt wel
Een beetje slecht geregeld had ik het idee. Veeels te weinig kluisjes, en de Arena was weer 1 groot doolhof..Maargoed, ondanks alles prima vermaakt ! Het skeletmannetje was echt uber haha!
Blij dat ik er toch kon komen ondanks de narigheid met de treinen Was echt een geweldig feest! Nergens iets op aan te merken, dit was echt een perfect jubileum feest
Wat een feest! nog nooit zo'n lichtshow gezien alleen drank was erg slecht 6,50 voor 2ML bacardi... afzetters, en wc's kon ook beter, verder POPPEKAST!
Wat een bruut feest sfeer was om van te smullen net zoals de decoratie en de muziek
Topfeestje, aantal minpunten... waaronder het geluid en de locatie+aantal kluisjes! De sfeer was perfect en de aankleding was top... ik heb genoten
Super Dol feest! Die pasjes voor het drinken was gewoon echt KUT! Volgende keer mooi met munten. €2,75 voor bier? Wat een KUTbedrag, maak er mooi €2,50 van! Top 25 was zeker een hoogtepunt, en de show was geweldig. Amsterdam Arena is gewoon geen toplocatie voor dit soort feesten. (half uur lopen voor de wc) Gelredome bv. is een veel betere locatie. Jammer dat je de dj's niet goed kon zien. Maar verder was het gewoon een geweldig feestje!
Gewoon niks te klagen... Alleen vond ik de indeling niet helemaal geweldig... Maargoed, doet er niet toe! Hardstikke goed vermaakt! De drankprijzen waren trouwens wel [b]ABSURT[/b] hoog!
Hoog waarschijnlijk ons laatste Q feestje, tot 3 uur was de muziek goed te doen, toen de new style & happy shit begon onstond er duidelijk een dipje (N) ook de hardcore afsluiting was matig, de service vond ik bagger, kluisjes stonden door elkaar heen, zat geen logische volgorde in, en onervaren bar medewerkers. ondanks de ergenissen toch een leuke party gehad maar zeker geen 60 euro waard. Deepack super live setje
De vibe die gecreeërd is in de trailer, kwam heel goed naar voren in de show: Ik had net het gevoel alsof ik op een kermis liep.. Muziek was helemaal top: Van de grondleggers van de hardstyle tot de helden van nu. Geluid was ook niet verkeerd, totaal geen last gehad van galmen, zoals dat in 2008 nog wel was! De sfeer was echt uitstekend.. Ja, Q-Dance, dikke 10!!
Wow echt meer dan geweldig Super vermaakt, heerlijk sfeertje Top aangekleed En de Qluptempo parade was leuker dan verwacht, en de rest van de dj's ook super setjes gedraaid
wat een bagger hardcore set het laatste uurtje, achja was te verwachten. reuzenrad decor en weer eens met zijn allen op een feessie wat wil een mens nog meer?
Ja was wederom weer geslaagd feestje van Q-Dance! top 25 was echt 3kwartier lang LOS!! Miste daar overigens wel een hoop platen.... Hardcore op het einde Was gruwelijk en maakte het af ArenA cards waren ronduit KUT
Q-dance , leuke mensen, Locatie is super en de aankleding ook dik in orde Alleen van het geluid meer verwacht, maar over het geheel ZEER goed B-front &co
Was een leuk feestje Zag er allemaal wel vet uit! Geluid kon wel beter naar mijn mening, het galmde nogal En de rauwe Early Hardstyle heeft maar weer eens bewezen dat het veel vetter is dan de tegenwoordige happy shit! Was super gezellig met de mensen met wie ik was Maar de Qluptempo area is 'The Big Winner'
echt een te vet feestje was dit helemaal super!!
Ze zeggen wel eens, stoppen op je hoogtepunt? dan moet ik nu stoppen met feestjes pakken! GE-WEL-DIG
Dit feest krijgt van mij een Geweldig ! , Wat een dikke locatie zeg !, hou normaal nooit van hardcore , maar laatste uur was dolle boel ! tot over 10 jaar
wauww wat een aankleding en sfeer was egt super mooi - punten warmte en topd 25 niet als verwacht en zeik italianen moeten ze er uit stusturen maar egt super hard vermaatk
Duidelijk een feit dat het setje van Alpha Twins het best was!! Echt een big fail van D-Block & S-te-Fan om af te sluiten met Anger en dan godver net voor de anti-climax hem backspinnen!! Verder het decoor was het bruutste ooit en zal het nooit vergeten!
geniale heenreis, gezelligheid heerste!! vrienden kwijt geraakt halverwege de avond, niet weer kunnen vinden, wel dikke party, 4,5 uur over gedaan om met de trein thuis te komen..... helll ... het was een avond om niet weer te vergeten
Bruut feestje, geluid vond ik wel aardig, maar wat was het daar verschikkelijk heet. zo heet heb ik het nog nooit meegemaakt, belachelijk gewoon! drinken ook echt niet te betalen! helemaal omdat het zo warm was bleef je maar drinken!
Achteraf gezien was dit het mooiste feest van 2010, Alles klopte de Oldstyle Outburst de Early Hardstyle, daarna lkkr De sfeer die er hing en de decoratie waren bijzonder!
Mijn dikste feest ooit! heerlijk om die stage van Qlimax 2008 weer te mogen zien!!!
Top 25 was geweldig! Maar wat een mensen daar binnen en wat een hitte
het heeft ons ong 4 uur gekost er te komen, door de blikseminslagen...nou eenmaal binnen zag t er top uit!! geweldig, muziek opbouw .. maar WAT warm , niet uit te houden.. en helaas duurde de terugweg ook 6 uur omdat er vanaf amersfoort geen trein reed
Toen we aankwamen had ik er niet veel vertrouwen in. Irritante mensen en alles was kut met zoeken, toen je er eenmaal in zat was het lekker te doen! Top 25 beter dan verwacht. Was een lekker feestje! Q-Dance Lichtshow
Jesus wat was dit weer een goed feestje zeg. Gruwelijk..
Ik vond de aankleding een beetje chaotisch, maar wel een super gezellige avond gehad met alle bekenden! Thanks guys! Jammer genoeg niet tot eind gebleven
de qlubtempo parade er werd de hele nacht lekker gedraait ....geen rijen aan de bar .. veel lekkere dames ..
Ik begon een vraagteken achter Q-dance te zetten maar na dit fantastische feest zet ik er een aantal uitroep tekens achter. Wat een show! & het decor was grandioos
Goed vermaakt, geluid was wat minder, drank was fucking duur....sloeg nergens op heb ook niks uitgegeven daar.....dat masker.. zucht....verzin eens wat nieuws afsluiter was bagger! vond het een vet feest...maar wat ervoor betaald moest woorden, vond ik het bagger....voor zoveel geld had ik mee verwacht!
Prima vermaakt, jammer van het hoge Qlimax gehalte weer, dat masker mag nu ook wel weer een keer weg. Last but not least; waardeloos hoge prijzen voor de consumties!
Geweldige aankleding mooi feestje alleen de early was niet goed voor de sfeer in het begin laatste uurtje de hardcore was lekker knalleen alleen jammer van het geluid daar maar al met al een fijn e party geweest
Zelf had in nogal een stroeve start. die oude hardstyle hielp daar ook niet echt bij... Geluid was kut! heerlijk warm binnen... en GE-WEL-DIGE decoratie..en natuurlijk het laatste uurtje.. KNALLEN!!!
Het was onwijs vet muziek was super en de aankleding was echt prachtig. Maar 1 ding wat een warmte was het daar niet normaal d8t dat ik in een oven stond tehakke
geweldige sfeer en er werd goed gedraaid, wel mocht het geluid af en toe wat harder, verder: Alpha2, Eindshow en Zany+Donkey Rollers & Deepack heldensets!
Q-dance de musical was vet! Slim Shore/B-Front/Digital Punk helden! Derb was vet! Jammer dat de stem van DV8 kwijt was en de arena card is gewoon ronduit kut..
Heerlijk feest maar de show vond ik niet super bijzonder. Sfeer was heerlijk bedankt mensen. En hulde aan A2 en digital punk b-front slim shore en beatproviders
Topfeest....Qlubtempo... alles wat je moest horen wel gehoord, lekker tempo..
Wat een GE-WEL-DIG feest! Qlubtempo: a trip down to memory lane! Deepack, Aplha 2 en B-Front overige koningen. In 13 jaar feesttijd niet zo'n gezellige en dolle boel meegemaakt. Q-dance HELDEN!
A bit a sucky start with no Tents for standing under while in the line to come in but after that i had an amazing time there meet alot of new nice people but also sweet people that i always meet at those parties no i think i will keep myself awake till the football tonight.. a perfect weekend
super aankleding, super gezellig...super HArdstyless!! Lekker lopen knallen, in een wel iets wat warme zaal maar dat kon de pret nie bederven! het laatste uur wel....erg jammer dat t zachter ging... ik verheugde me op dat laatste uur
Ja top feest hoor! ik vond persoonlijk die piramide in t midden alleen helemaal kut voor de sfeer. verder natuurlijk wel erg warm, maargoed top vermaakt met de hele groep!
Had er echt veel meer van verwacht. Nix verrassend of extra bedankje voor 15jaar support. Ik had echt entreetickets voor n ander feest verwacht in de ballonnen in de netten boven het veld. Weinig creativiteit bij Q-Dance! Sensation White decor aangevuld met oranje en zwarte balonnen. Weinig interactie met de dj. Alleen Endymion (en EA) snappen hoe er echt gefeest moet worden. Ik had echt iets speciaals verwacht, de hele arena onder het schuim of zo, doe eens gekkkk Q!
Q petje af egt een hele zieke viering voor het 10 jarig bestaan
kluisjs en wc's waren minder georganiseerd, voor de rest echt super feest! aankleding en geluid waren geweldig! lag er alleen iets te veel bovenop dat het een playbackshow was...
Zo hoort een 10-jarig jubileum gevierd te worden! Damn wat een geweldige verjaardag heb ik hier gehad! De show, aankleding & natuurlijk het heerlijke sfeertje maakte mijn nacht compleet! Q-dance!
Tja, het was beter dan een nachtje Alca! Muziek was veel te vrolijk en logistiek gezien is de Arena wat minder. Pasjes en water waren slecht natuurlijk. Verder wel gezellig hoor! NOISEKICK
Zeker mooi feestje en me goed vermaakt, enige en toch wel vond ik grote minpunt, dat klote eind naar de wc's gvd 3 kwartier bezig voordat je op de wc zat.. verder top feestje!
Wat een topper. Begin was beetje moeizaam qua geluid en continu lopende mensen, maar later beukte het er lekker op los. Heerlijk al die oude klappers. Beetje jammer dat de 25 beste ALLERTIJDEN alleen platen van de laatste jaren waren.
Dit was echt een topper!!!! Mensen, aankleding en natuurlijk muziek was geweldig! Ik hoop dat we geen 10 jaar moeten wachten op een volgende editie....
voor de djs!! WAT EEN SETJES 1e vette plaat naar de andere super aankleding en een GEWELDIGE show!! alleen veel en VEELS te warm kutzooi met de trein op de heenreis... en kluisjes uitverkocht???
super, super verjaardag van Q-dance gehad. wat een ongelovelijk mooi decor, en waar wij stonden stond de bass op Q-base niveau, loei en loei hard en dat in de arena , sfeer was ook boven normaal
beste Qdance indoor feest dat ik ooit heb meegemaakt, petje af Qdance! schitterende decoratie, heerlijke setjes!
Er waren deze avond maar 3 echte dj's: Gizmo, Buzz Fuzz & Franky Jones en ondanks dat het een megamix was tijdens de Qlubtempo Parade me er onwijs op vermaakt
Heb me uitermate vermaakt in de paar uurtjes die we er waren ! Echt geweldig
WAT WAS DIT GEWELDIG!!! Flink los gegaan in me doktersjas op de brug en podium! Ontzettend gezellig met alles en iedereen! Q-Dance jullie zijn geweldig!
Wat een geweldig feest was dit, Aankleding was sprakeloos, De muziek was super !!. Conclusie: GEWELDIG!!!!!! :cheerL)
Wow wat een aankleding Goed geluid, Top feest. Donkeyrollers/Zany/Deepack duidelijk de lekkerste set! Technoboy en Brennan Heart bedroevend slechte sets.
Wat zag het er weer mooi uit zeg! Heb me vermaakt maar was het na een tijdje wel zat. Steeds dezelfde hardstyle deuntjes, top 25 was saai en veel te warm daarbinnen. Ook het tekort aan kluisjes was geen goede zet van Q-dance. Heb de hele avond met me tas moeten hakken, jammer! Verder was de sfeer top en de mensen erg gezellig!
Heerlijk feestje, zag er top uit in de Arena.. Kortom, ik vermaakte me optimaal.. en de Arena-cards vond ik eigenlijk prima werken! Q-DANCE
Mijn eerste hardstye feestje, maar hou toch meer van de hardcore. Je weet van te voren als je naar zo'n feest gaat dat er hardstyle word gedraaid, maar van mij had die eindshow wel iets langer mogen duren hoor.(A) Verder heb ik me toppie vermaakt! Mooie aankleding, en goed geluid!
Helaas van de hitte maar niet zo veel aan te doen, Qlubtempo was geweldig en de Top 25 ook. Afsluiter was een drama Geen lange rijen bij de bar en het geluid was ook prima in orde. Q-dance: Hulde
geluid veel slechter dan black 2008. Compact ingedeeld waardoor het, ondanks dat het niet zo druk als black was, wel drukker leek. Desondanks wel erg vet feestje, en dan met name de HOLLAND-sfeer, en de daartoe bijbehorende hazes-liedjes.. Eindelijk mochten we dan eens een keertje voluit voor ons land rooten zonder gelijk het verwijt nationalistisch te zijn . Nu alleen nog vnaaf de hoofdprijs
Alles klopte tot in de puntjes, het thema heel erg gaaf uitgewerkt wat een tijd moet daarin hebben gezeten kwam de sfeer echt ten goede al die verrassende dingen Qlubtempo!!
Echt heel dik voor elkaar weer : Wat mij betreft mag Q-dance wel vaker feestjes geven in de ArenA, Het decor was echt geweldig, geluid goed. Leuke mensen, Kortom weer een prachtige ervaring rijker
Geniaal feest (ben geen hardstyle liefhebber) grandioos in elkaar gedraaid. Sfeer top. geluid top. organisatie top. gewoon echt klasse. Beste productie die ik gezien heb in afgelopen jaren
Wat een geniaal feest! De aankleding/lichtschows waren van hoge klasse, ik kon me ogen niet geloven Ik had veel verwachtingen van dit feest, maar dat heeft Q-Dance zeker waargemaakt! Zany & Donkey Rollers
Geweldig vermaakt! Wat een aankleding van de ArenA Setjes waren niet zoooo heel erg bijzonder.. Geweldig naar mn zin gehad ! Decor,Sfeer,Show ik zeg Q-dance Respect!
Was een heelijk feesie lekker uit me dak gegaan super sweer Qlubtempo Daniele Mondello jammer dat het geluid zachter was bij de hardcore maar toen ook heerlijk door kunnen stampen tot het eind was echt super
20 euro parkeren WTF, binnen komst was kut met die regen, da ben je binnen heb je een MEGA volle trap, veel TE warm, maar de Sfeer was top muziek toch wel, verder prima vermaakt, volgende x andere locatie PLEASE!
Wat een bijzonder feest was dit zeg kwam de ArenA binnen lopen met kippenvel wat een aankleding had de Amsterdam ArenA geluid, show en de sfeer alleen maar gezellige mensen gezien.. de openingsshow om 23:00 met de Qlubtempo parade was te gruwelijktop25 ,partycrew en partylab was genieten.. Dit feest valt niet meer te overtreffen voor mij. Q-DANCE
Wooo wa een feest gek! Eerste 10 minuten rond moeten kijken, om een beetje aan het 'pretpark' gewent te raken, meteeen vol geknald heel de avond lang... Echt ziekste feestje waar ik tot nu toe ben geweest! Laatste uurtje Hardcore gruuuuweelijk!!
20 euro voor de auto belachelijk, echt heel warm binnen. top 25 tegen vallen maar ondanks dit allemaal wel heel gezellg gehad en pppfff wat een vaag mannetje die zijn tong naar iedereen uit stak
Na een zeer succesvolle heenreis van maarliefst 5 uur toch nog om 02.30 uur aangekomen in de feestfabriek! Kon me ogen niet geloven toen ik binnen kwam, wat een inrichting en aankleding! Min- punten: Geluid was wel matig maar dat kun je verwachten in de ArenA, verschrikkelijk die klote 'drank'pasjes en de toiletten waren behoorlijk ver lopen! Over t algemeen een heerlijk feestje en veel plezier gehad!!
Heel anders dan mijn verwachtingen, toch geweldig feest !
feest zelf was super! Heel mooi in mekaar gezet! Soms wat minder geluid....muziek zelf von ik niet altijd geweldig. Voor mij te weinig echt dikke klappers gehoord. Maar al met al gewoon een erg mooi feest!
Qlubtempo Parade Zany & Deepack Was helaas een grote chaos in de arena, WC's waren erg slecht geregeld, en het was vreselijk benauwd. Jammer dat de vermoeidheid zo vroeg toe sloeg Leuk feestje verder
zeker niet een van de beste qdance feesten, die chipkaartjes en bekertjes water waren kut! en er waren niet genoeg kluisjes+water. ondanks dat heb ik wel een leuke avond gehad!
Wát een GE-WEL-DIg feest was dit Alles was perfect
Leipe opbouw en dat reuzenrad skyboxie was helemaal top maar wel heel veel kijk mij is mooi zijn mense gezien op ht feest zelf alleen iets te lang hardstyle gedraaid....voorde rest goed vermaakt
Prachtitig feest, blij dat net als bij Sensation meer aandacht was voor muziek en lichtshow i.p.v. het vertellen van een verhaal. De opkomst met die taarten was prachtig (kreeg het Dance Parade gevoel). Publiek was super relaxed. Alleen maar gezellige lui ontmoet. Petje af Q-Dance!
de bass stond te zacht maar verder was het helemaal super!!
qlubtempo was voor mij het gaafste prophet met 25 (N) vip achter was ik 3 x geweest maar niets bijzonders, in de zaal was het geweldig! het was erg warm maar daar konde we niets aan doen, heb erg genoten
Voor de Partyflockers wil Q-dance iets speciaals doen, daarom zal Partyflock in samenwerking met Q-dance een VIPdeck voor de Q-dance Feestfabriek weggeven voor 10 personen! De voorwaarden zijn simpel; registreer je in onze actie-sectie en je dingt mee naar één van de 5x2 VIP treatments. 139
Al tien jaar lang voorziet Q-dance de liefhebbers van de hardere stijlen in de dancemuziek van kwalitatief hoogstaande feesten. De een beter dan de ander. Dan binnen, dan weer buiten, soms wat kleiner, vaak supergroot, maar altijd gezellig. Met 300+ feesten en meer dan anderhalf miljoen bezoekers, ziet Q-dance zich als een echte feestfabriek. Vandaar ook de naam van het tienjarig jubileum: 'de Q-dance Feestfabriek'. Q-dance geeft de bezoeker na tien jaar voor het eerst een kijkje in haar gekke partykeuken. 145
Allereerst wil ik je nogmaals bedanken om voordat er ook maar iets bekend was een kaartje gekocht te hebben voor de Q-dance Feestfabriek. Het vertrouwen dat je in Q-dance hebt gehad stellen wij zeer op prijs, wij hopen dat wij dit niet beschaamd hebben en dat jij een prachtig feest hebt gehad met je vrienden.
Als dank voor dat vertrouwen hebben wij je eerder een DVD toegezegd, welke maar niet verstuurd wordt.. Heel vervelend, vinden wijook. Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA
Alles leuk en aardig, maar je zo lang laten wachten ondanks onze belofte van eind januari is niet onze stijl. Wij willen je graag een extraatje aanbieden, namelijk 5 credits op download winkel Dance Tunes,hiermee kun je een paar tracks gratis downloaden.
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA
bij mij precies hetzelfde en nog steeds niet binnen ..
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA
Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena
Dit feest was in Juli vorig jaar
Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.
Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.
Ieder ze eigen mening natuurlijk maar het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..
Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.
Ik vond het er echt geen reet aan, ik had het ook liever anders gezien. De dvd vind ik ook erg saai en veel te donker, daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt en nog heeft niet iedereen wat die besteld heeft. Redelijk slecht.
daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt
Heb hem net voor het eerst (en laatst) gezien en ik snap wel waarom. Opnames zijn compleet mislukt, erg jammer, de cameramensen zullen zich wel een ongeluk geschrokken zijn de volgende dag. Ze zullen wel een tijd bezig zijn geweest met filters eroverheen gooien enzo, maar het blijft lelijk. Inderdaad te donker, asgrauwe beelden en de kleur oranje lijkt op knalroze. Jammer, maar het was wel een van de beste feesten waar ik ben geweest