Partyflock
 
here
De Q-dance Feestfabriek
georganiseerd door Site

Amsterdam ArenA (binnen) op de kaart Site
Arena Boulevard 1
Amsterdam
Nederland🇳🇱

Tickets & prijzen De Q-dance Feestfabriek

Voorverkoop:€ 60,-
VIP:€ 100,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 02:45 met 40 bezoekers, om 00:00 met 8 bezoekers en om 07:15 met 8 bezoekers.
Winactie (gesloten)
Verslagen
Door anoniem (517), leander112 (2205), Thijsonwijs (2389), Dj Marinus (2670).

Stemresultaat: geweldig

geweldig274762%
zeer goed107024%
goed44910%
ok1062%
voldoende391%
onvoldoende21
slecht7
zeer slecht3
waardeloos9

830 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

wat een feest, wat een sfeer! dit overtrof al mijn verwachtingen! Q:respect:
!!!*­youri*!!!­
wat een geweldig feest show was zeer dik Qlimax 2008(H) zwaar genoten van party crew en partylab:D tot over 10 jaar:D:D :respect:
Wat een heerlijk feest zeg!!! Q-dance, Deepack en B-front :respect:
!!Nathalie!!
GE-WEl-DIG!!!!!!!!!!!!!(L)
!Bobbert!
in 1 woord GEWELDIG!!! heb met vanaf het begin tot einde vermaakt:kwijl:
!Jermaine!
Q-dance petje affff!!!! Bruut feest
!Kevin!
in 1 woord: GEWELDIG!!!
"Stefan^!!!
Manman togh supper feest zeg:O heerlijk vermaakt :respect:
#81 -[D.K]-
:respect: Q-dance :respect: Zeer waardige 10de verjaardag (Y)
een 10 met een griffel.. ondanks extreme vermoeidheid, super nacht gehad!!
'Sander..
D-Block&S-te-fan (L) HELDEN! TBY en Brennan Heart en Top 25 waren ook hard! :respect:
(6):bo­unce:E­l chupa:­bounce­:(6)
_Q_ Maar wat een doolhof niet echt veel bekenden gezien helaas maar dat mag de pret niet drukken:)
* Amy
1ste keer en laatste keer arena.. veeelste warm en dat geluid.. :/ verder wel mooie aankleding!
* Sanneke *
Hij ging lekker!!!!
Zo dit was echt het meest geniaale indoorfeest in 8 jaar feesten :D wat een sfeer ,aankleding geweldig en toppunt van de avond was zonder twijfel de Qlubtempo parade (L)
***­{{ Loontje }}***­
erg vet feestje! alles goed geregeld, zoals parkeren ed, maar alles bij elkaar wel erg duur! En minder oranje geklede mensen dan verwacht! geluid was erg goed! sfeer ook top!
**Joey**
Wooow de aankleding en show:kwijl: wordt moeilijk om daar ooit overheen te komen!
**Joys**
dat was relaxxxxx (L)
**Pam** :D
Zwaar genoten!!!!
**Tim**
Eigenlijk was het geweldig! De top 25 aller tijden :respect: aankleding en decor in orde en een zeer goede sfeer om mij heen gezien! (Y)
*­[S]tin­uzz...­
Avond begon kut, 2x file en dan ook nog is niet meteen bij de Arena uitkomen... Half 2 uiteindelijk binnen, maar wat een gruwelijk decor, geluid en sfeer! :respect: Arena wel klote met die kaartjes, warm en 'ff' naar de wc lopen... Maar verder, ondanks dat ik ook nog is de BOB was, heerlijk genoten!! :D
*Backfire*
Wow! wat fucking nice! Heb genoten! Ode aan Q-Dance! op nog vele jaren :)
*GINAA*
Wat was dit geweldig!!!(L):respect:(L)
*­hardco­replui­sje
Wat een feest :respect:
Was zoooooo gaaf :D!!!!!
*Mariel_
Q-Dance :respect: ,Decor, Show, Setjes, heul vet (H)!
*Pamiki*
Vaak vermaakt, soms effe mindertje, Ritme is gebleven, geen straf!!
Aankleding/opbouw was echt geniaal(Y) alleen echt vervelend 4 uur met buikpijn rond te lopen en daarnaast ook nog die hitte... Verder echt genieten (L)
*Puckie*
Te veel Hardstyle! :( Ben maar naar huis gegaan
Goed feest! Decor geweldig, Qlubtempo waanzinnig, Top 25 om te huilen, Technoboy Vip geniaal! Thanx Qdance! (y)
*WESZ
GE-WEL-DIG, aller aller beste feest ooit(L)
- vaal -
ik had er meer van verwacht, parkeren €20 en dan nog drijf nat binnen komen op het feest. verder werd de hardstyle een beetje saai op un gegeven moment. voorderest toch nog wel prima vermaakt
-*arrie*-
super vette aankleding zeker vaker doen.... geluid was wat minder maar zeker een vette avond gehad:respect:
-->J@g3r<--
Beestachtig...Q-dance heeft echt ff een statement gezet!! worldwide
--Rob--
Q-dance top!!!
--Vaal--
Poeh, 4 uur later dan geplant binnen. Gruwelijk decor, continue hardstyle, en de hardcore was echt diep dramatisch, de bass werd bij de hardcore zowat gehalveerd, echt te slechte afsluiting!!
-> Zoef zoef <-
Dat kleine zaaltje onder het podium ging echt kogelhard :jaja:
-Emiel!
leuk feest, goede show, redelijk geluid en boven al erg goed vermaakt!!
-Senders
:K:K:K Zo hoort en feest te zijn, ze hebben de naam Feestfabriek eer aan gedaan , geweldig :respect:Q-DANCE:respect:
echt waar! 10 jarig bestaan heeft ervoor gezorgt dat ik tot nu toe me mooiste feest ooit heb beleefd!!(L) Super!
Super bruut feest.. :respect: En wat zag de arena gaaf uit! :woopwoop:
Echt super gruwlijk !! Wat een feest van begin tot eind !! Heerlijk !!
Geweldig feestje!! Alleen wc's etc was wat ver lopen. Verder voor herhaling vatbaar.
Sfeer was goed, Geluid was Top, Aankleding was echt serieus werk aan besteed. Vond het echt een super feest. Maar dat KUT HEINEKEN bah bah Rivierenbier!! Doe mij maar gewoon een lekker Bavke :respect:
.Boyciej.
DIK podium en een goeie show .... maar dat is ook wel te verwachten van Q-dance !!! Qua hardstyle viel het alles mee tenminste niet teveel radio 538 muziek gehoord
.Jonkie.
Geweldige feest:respect: supergezellig met me vrienden en de after was te Super:respect:
12Koen12
Één van mijn beste feestjes ooit! Wat een decor, geluid en goed te doen op de VIP
140BPM
:respect:Q Dance:respect: Super feestje. Muziek was geweldig. jammer van de hitte :( weve only just begun!!!
50% of Attaca
Kan niets anders zeggen als mijn beste feest tot nu toe :O Wat een show en wat een aankleding zeg ! shiiit echt helemaal super :D kippenvel als ik er aan terugdenk
::*­TØ®®i©elli*­::
aankleding echt super, een heel reuzenrad zelfs, geluid minder, mensen wel goed, alleen die ouwe hardstyle vind ik niks, toch waardering GOED(Y)
:bounce: Bjurniee
zkr goeiee
:bounce: blauwtsie blauw :bounce:
het was 10 jarig bestaan maar het leek wel een 1ste keer veel meer van verwacht maar voor de rest wel gezellig gehad
:bounc­e:AAD:­bounce­:
wat een feest was dit was erg gezellig werd heel goed gedraaid met name de beat providers , noisecontrollers , the prophet en headhunterz & wildstylez alleen beetje jammer van de hitte maarja niks aan te doen
:Kevin­::boun­ce:
erg vet !
in 1 woord: GE-WEL-DIG!!!! :respect: wat een decor! wat een geluid! Qlubtempo, top25, eindshow! (L) helemaal top!
:P:bou­nce:jo­rdy:bo­unce::­P
wat een nacht :respect to q-dance voor deze onvergetelijk verjaardag :bounce:
:xtc:RaVing WeeDsM­oKeR:v­aag:
was wel leuk feestje goeie playback show laatste 2 uur mag tog wel hardcore :P:vaag:
:|Snelle Jelle:|
Lekker feestje, heerlijk maf publiek, alleen de muziek was iets minder :D hele avond early was toch lekkerdere geweest!!!!
<<..A..>>
Q DANCE Q DANCE Q DANCE Q DANCE
<<<//­\\//­\\argr­iet>>> GTP?!­ :yes:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOW DIT WAS ECHT ZOOOO MOOI!!
Echt een superfeest echt geweldig !! En voor mij de ideale afsluiter !!!
[020]T­UIG™[0­20]
TOPGEWOON LEKKER!!!! wat een show..... wat een feest::P
[[ NL ]] Maaike :bounce:
Best feessie.. Goed vermaakt alleen die trappen naar de wc's waren echt drama.. Mag je wel minimaal een kwartier voor uittrekken.. ben je terug moet je weer ;).. Verder super.. Mooi aangekleed, goed gedraaid, leuke mensen.. Ja mag nog wel een keer :D
SUPER!!!!!!!:K :respect:
[hardstyle-baby] - R-thur
ttoppppp feeeesst !
[Ils]
SUPER feestje! Hulde voor Q :).:respect: Zany, The Donkeyrollers & Deepack :kwijl:, en de afsluiting :respect:
[MOH-Radio] Mercenary
Beste decoratie ooit voor een indoor evenement. (Y)
[NFN]Erik
De kater komt later
[NFN]J-oey
:respect:Q-DANCE!!! Super aankleding! Lekkere muziek.. Maar naar de WC? DRAMA!
[NFN]Souter W.­
Bruut feestje :D Jammer van de hitte daarbinnen..
[NL]:r­ot:~~J­immy a.­k.­a Skippy­~~:rot­:
Te mooi feessie gewoon, maar goh! wat ging de tijd snel zeg enne de helft van het feest is ook nog eens uit mijn geheugen gewist hahaha:lol: owja, ik kan mij wel herinneren dat ik zeker 6 keer hetzelfde liedje heb gehoord :O
[NL]^­ >>Skol­tiee(L­)
had er meer van verwacht voor 60 euro! -parkeergeld stervesduur -wc's te ver lopen -Slecht alles aangegeven en VOORAL de prijzen van het drinken.... 4,25 voor een biertje en dan die kut arenakaarten nog.. :S Maar wel een dikke :Respect: voor het geluid, aankleding, muziek keuze en het reuzenrad! :D
[NL]Sjefke
Geen woorden voor... _O_ _O_ _O_ !
Heerlijk feestje!!!!
_Bas_
Wat een feest:respect:
HEERLIJK! (l) ik wil terug!
A.D.HeiDie
Geweldig! Alles, de aankleding, de show, de nacht, de sfeer gewoon alles! Q-dance :respect:
Aben_
Superfeest ! Geweldig aangekleed !
addiQted
Ongelofelijk vet! De sfeer was direct voelbaar door de geweldige aankleding de feeststemming die er onder de mensen heerste :D Ik heb genoten en wil iedereen bedanken voor deze prachtige nacht :D
Om te beginnen, feest was GE-WEL-DIG!! - Puntje voor Q.. De toiletten (kon in de hoek rechts van het reuzenrad nergens zeiken door die VIP)
Leipe shit ouwe, Laaste uurtje Noizesupressor was het toppunt :D
Dikke show jonge!
AlanR
whoop kk do0od jehe
Andy
Vet feestje:yes: Aankleding was echt bizar mooi, geluid was ook redelijk te doen (Y) Alpha² :respect: B-front/Slim Shore/Digital Punk:respect:
angelo partylover
dit was top 10 years of q dance SUPER FEEST
Annsje(F)**
Geweldig feest:respect: alleen de hitte verneukte wel een deel..
top feest, top aankleding, goed geluid, goede line up, hoelang moet ik nog doorgaan? Q :respect:
arend071
prima vermaakt! Q-dance thnx :respect:
Arie Lext
Was wel leuk. Organisatie en Show waren prima maar de hardstyle van nu is dramatisch en te vrolijk. 2 minuten beuken, 2 minuten stil staan enzo. Beter hadden ze Zatox en Tatanka kunnen laten draaien of de halve avond early hardstyle! Qlubtempo :respect:
WAAT EIN FEEST! NIEKS KAAD!!
B.E.R.K.
Niet geweldig, heb ze beter meegemaakt
Beste feest van het jaar, hier gaat niets meer overheen voorlopig!
Goed feestje, niet meer niet Minder ;)
Bappos
Allemaal wel weer leuk een aardig, maar het kan me toch allemaal niet zo boeien momenteel helaas. Al met al gewoon leuk feestje gehad, maar ook niet meer dan dat.
Helemaal TOP!! (L) Had alleen wel wat meer nieuwere tracks verwacht, kende bijna alle tracks al.. Anyway, wanneer is Part II? :9 (y)
BartCore
Het beste indoor feest waar ik ben geweest tot nu toe...Wat was dat vet zeg!
BAS.S.
Vet feest. Zeer geslaagde shows. Vooral die top 25 .Alleen jammer van maar 1 uurtje hardcore
BASS*­ADDICTED
Was top; nu nog even genieten en dan huiswaarts; lekker tegen mn lieffie aanliggen! (L)
Bass_­addiction
GRU-WE-LIJK!!!
:respect: Aankleding & Lichtshow :respect: Maar stiekem had ik toch wat meer verwacht van Q-Dance! Vond de sets ook vrij simpel, had meer tempo in gemogen! Beste set was B-Front/Digital Punk/Slim Shore/Beat Providers! De Top 25 was echt waardeloos (n) Ondanks dat super vermaakt met iedereen! :D
Bibsie!
GE-NI-AAL feest, jammer van de warmte, wc's en de belachelijke dure prijzen!! Volgende keer andere locatie (Gelredome??). Verder de aankleding super mooi gedaan!!! Hulde voor Q
Biervliet :beer:
Geniaal Feestje!:respect: :hyper:
Bigg_Boy
dit feest was zoooooooooooo super vet!!!!! alles was gewoon goed!!
Bjorn GTP?!
Asociaal warm, maar denk niet dat we Q daarvoor aansprakelijk kunnen houden. Verder goed voor elkaar :D
bl00m
Heel dik! Uit alle q-dance evenemten kwam wel iets terug... introtjes van q-base, "for ever young" van defqon 2008 (l) weer kippenvel! Qlubtempo Parade was helden shit... veel dikke platen en dikke flitsen van het onweer! Afsluiting vond ik maar een beetje een aanfluiting, maar de zaal was nog goed gevuld en iedereen ging los! :) Dikke 9 voor Q-dance! :respect:
Bokko
Geniaal :D!
Bosdui­veltje­²³
Normaal ga ik naar hardere feesten, maar ouwe... Amsterdam weet zeer zeker hoe ze een feesje moeten bouwen!!!! Jodentempel in de :bounce:
BrakHoofd
In een woord. FANTASTISCH:D
Bram046
Waarom weet ik der niks meer van:O:'( weet binnenkomst en Hardcore uurtje.. rest een groot raadsel.. zonde of niet dan
BrunetJuh
Helemaal geweldig!! :cheer::respect:(L) Eindelijk een avond vol met goede hardstyle en de hardcore was ook top (Y) Helemaal los gegaan heel de avond. Jezus! Voel mijn buikspieren nu nog:P Ik zeg; opnaar het volgende jubileum Q-dance!!;)
QlubTempo was toch wel 't beste van de hele avond :) Waanzinnig was dat zeg! Dat mis ik wel op meerdere feesten :( Verder was het zooooo warm, maar toch goed te doen!!
Zo vier je een verjaardag!:respect: Wat een feest zeg! Wat een aankleding, om bang van te worden!:respect: Qlubtempo was genieten!(L) Laatste 2 uurtjes!(L):respect: Sfeertje was ook helemaal top!(Y)
zag er goed uit... QLUBTEMPO = TOP!!!!! daar kwam ik voor en het was ook het beste van de hele avond :) ! hardcore set viel wel zwaar tegen (beetje slam fm gehaalte)... maar toch wel een top feessie :D
Cannab­usines­s :smoke:
ik heb erg genoten aleen ik vond het jammer dat er zoveel hardstyle werd gedraaid, Voorderest een Topfeest:respect:
CatootjeBoe
ArenA is zoo verschrikkelijk om te feesten :@ maar het zag er prachtig uit! :respect: Muzikaal ging het van hoogtepunten, naar een dieptepunt. De hoogtepunten waren zoo toff, dat het de minpunten laat vergeten ;)
Was echt super mooi aangekleed en klappte er goed op hahahaha
ChrisCrash
Lekkere organisatie met de kluisjes(N) Voor de rest mooie opbouw en goeie sfeer! Top 25(Y)
Wat een feest!
Chronic - Twins CiuzZ
:respect: Dit mogen ze zeker vaker doen, waar wij stonde was het geluid echt super goed aan de kant van dat reuzerad minder..Wat een feest !! :respect:
Ciska & Rene
Mooiste indoor feest ooit!!!!!
Co :bounce:
Wat een superfuif (y) Vanaf begin af aan gelijk knallen met Qt parade :bounce: Ook de aankleding was super, met name de vele aanwezige Bavaria-jurkjes kon ik erg waarderen :lief: :p
co la tje
Wat een muziek, wat een sfeer en wat een aankleding!!! echt super vet weer!! Q thanks!
collinnn__
SUPER VETTE aankleding, matig geluid en verder washet leuk!!:D
Cremator
Bang-e-lij-ke productie!!!! Ze hebben echt alles eruit weten te halen...:) :deep bow 2 Q:
Crowd Control /­ Black Sunrise
Geluid stond goed hard, DJ's draaiden super en de aankleding een dikke 10+. Een van de beste feesten in tijden, thx q-dance ;)
Cue-X
Werkelijk episch! Q-dance overtreft zichzelf andermaal!
D-Fuzion
slecht geregeld (N) maar voor de rest:respect:
Da Mitch APC
Waardeloos... Geluid was heel slecht geregeld.. Dj kon je niet zien vanaf dansvloer waardoor je richting een muur stond te hakken (y)
DAANINDO
Top Feestje ! "D alleen jammer van de Wc's en de grote rij bij t reuzenrad :(
:respect:Respect Voor De Feestfabriek Beste Feest Tot Nu Toe:respect:Bedankt Q-DANCE!
DarkBeatz
Wat een gigantisch KNALfeest, het leek op een paar plekken wel of er een woofer kapot geknald was maar voor de rest was het gewoon FANTASTISCH :-D
De Rialiteit
Wat zag de Arena er prachtig uit ! Geweldige nacht gehad!
De Vieze Voorzitter
Jezus wat een knaller. Sensation altijd kut door Arena, geluid, die kutkaarten... alle elende overtroffen door Q! Heerlijk die Qlubtempo knallers. Over 10 jaar weer!!!
Het was een topfeest!! (L) De vreselijke hitte kon de pret niet bederven! Mooie aankleding ! Topmuziek de hele nacht door! Op naar de volgende!!
DidierS90
Wat een geweldig feest:D Q-Dance bedankt, Decor gewoon niet normaal vet!!! Super vermaakt
Dikke_­Tinus :honger:
Op het laatste moment nog heen gegaan, lekker kunnen feesten van 2.30 tot 7.00! Lekker warm, maar dikke lol gehad. Zeker op de terugweg :D
Dir..K
Damn, gvd wat een feestje :respect: Hulde aan Q. (L)
discobus
het was gewoon helemaal af !!:respect: Q-dance !!
Dj Bassjunky
Qlubtempo!!! :respect:
Dj PussyD­oodles
Top feest:) alleen veeel te warm..
DJ Twisted
Jesus wat was het warm!! Ik heb mij best vermaakt alleen had ik wel wat meer ouwe hitjes verwacht.. De top 25 vond ik wel Zwaar tegenvallen.. :( maar verder heb ik mij prima vermaakt
djim'013
goodshit
Was super feest! goede sfeer en gezellig met vele bekenden!! :D
Don Floris
Wat een belachelijk goed feest, alles klopte eraan. Gezellig gehad met iedereen, Q-Dance :respect:
Qlubtemp :respect: Setjes in de VIP :respect: aankleding was aardig maar het geluid was zwaar bagger en de afsluiting viel toch ook zwaar tegen.
Duck Lord
Prachtig feest gelukkig toch gegaan voor geen goud willen missen :D uber goed sfeertje Oranje en al mn Vriendjes en Vriendinnetjes gezien :D
dvk
decor geweldig, geluid. NOT. verder prima vermaakt (L)
E-Bass
Q zoals we ze gewend zijn! Topper!
Eef_
Wat een heerlijk feest, echt geniaal. Jammer dat qlubtempo zo kort duurde, dat was echt hoogtepunt van de avond! En spijtig van de drankprijzen...
Eliane
Geweldig goed feest :K ! .. Arena cards waardeloos :no: ..
Emíell.
Balen dat ik tijdens Zany, Donkey Rollers & Deepack pas net binnen kwam ... Wat ik ervan gehoord heb en wat ik er nu van terug hoor was dat een ongelooflijke konings set! _O_ B-Front, Digital Punk, Slim Shore & Beat Providers waren ook fiijn (Y)
onvergetelijk!
Ennaxor
Geluid was slecht, hardstyle top 25 was nog slechter, liters vies mannenzweet over me heen gehad. Wat een schijtfeest!
ENROC
Beste productie ooit. WOW WOW :respect:
Eric_013
niet te overtreffen, wat een aankleding en geluid. Q-dance we're proud of you! Held vd avond: B-Front
eRik:bounce:
Qlubtempo parade was SUPER, beste van de avond (L) mocht wel wat langer duren! Donkey Rollers & Deepack ook hulde! wat een set! daarna begon het wel wat minder te worden.. hardcore viel tegen!! had over het algemeen toch meer classics verwacht voor 10 years maarja.. ;) geluid kon wel iets helderder kon de hoge kicks niet echt helder horen. jammer dat met die arena cards alles duurder was (N) verder TOP vermaakt :D _O_
Erikkk
TOP Feestje!
EVITA.
respect voor Q..
Fabian
Meesterlijke aankleding (reuzenrad!) en de bass dreunde als een gek op het veld tegen het podium :D
Faniac
Wat een heerlijk jubileumfeest zeg! (l) niet zo ellendig vol, goede setjes en supergezellig gehad met m'n vriendjes en vriendinnetjes. alleen bleef je maar zweten, zweten en nog eens zweten! :gaap: over 5 jaar weer! :D:D
February Star
Bedankt Q-dance voor een mooi feestje!
very nice :D
De hitte was echt t enige minpuntje van deze party... Ben flink losgegaan in de ufo hoor :yes:
Frank_!(h)
Wat een feest :respect: Q-dance :cheer:
Freakz
geluid, warmte en (natuurlijk) de kosten minpunten. decor en sfeer waren daarentegen erg goed:)
Wat een aankleding en wat een gezelligheid :D Toch wel een paar puntjes die me tegenvielen van Q-dance; kluisjes uitverkocht, geen plattegrondje en timetable en geen flesjes water (Arena?). Geluid was niet slecht en er werd lekker gedraaid, laatste uurtje vond ik dan wel weer minder.. Oja, die ruimte onder de dj booth :respect: Super feest!
FrickANDEL
Heerlijke nummertjes van Beat Providers gehoord.. Bereik van de wc's was één groot drama, die pasjes om te betalen was ook maar meuk en de prijzen voor bier gingen helemaal nergens over. Afgelopen 2 Q-dance feesten vielen voor mij een beetje tegen, hoop er in het vervolg meer van te zien :)!
Full Effect
Fucking hel !! Wááát een fucking geniaal super dik grandioos vet feessie (L) Vriendjes En Vriendinnetjes (L) you allemaal :respect: Q-Dance :respect:
Fyso
Muziek, sfeer, geluid, aankleding...Q-dance :respect: Verwachtingen overtroffen.Jammer van de warmte en de k*t Arenacards...Nu nog de wereldcup pakken!
Gaaies
Goed feesie!:DLekker gebeukt pas vanaf half 2..toen kwam de sfeer een beetje opgang(Y)maar Top thuis feesie
Gabber­Pinda4­Life
Wat een gruwelijk geil feest:kwijl: Dit was genieten van binnenkomst tot het laatste nr(L) Super vermaakt dik geluid heerlijke aankleding en goeie nr's :d Jammer van de hitte ik was echt kapot op het einde:o Alleen waarom het drinken weer 25 ct duurder:nocheer: Super sfeer:respect: echt geweldig, gewoon met ze allen feesten(l) En iedereen hielp elkaar ivm de warmte viel me op(Y) Hopelijjk volgend jaar weer een feest in de Arena$
Gaitzzz
Wat een Geweldig feest was dit zeg! Dik respect voor Q :respect: Low-e vs Alter Egosz - Harde Rag :respect: (l)
gekkegabber
mooi gedaan maar feest zelf niets bijzonders
Q gefeliciteerd met het beste verjaardag feestje aller tijden!!!!! ultiem!!!!:respect:
Gerrit Zeetie
Aankleding, QT was top Zany, DR en Deepack + Alpha2 +B-front waren goed bezig! Rest was slappe hap en commerciele troep, met als dieptepunt de top 25 :S
Gertjuh
Aankleding was vet (ondanks dat het alle oude zooi van voorgaande feesten was) Drank veel te duur! Oude plaatjes waren erg vet! Maar veel te warm en de €60 niet waard. Q-dance heeft het helaas weer niet waargemaakt! Een matig zes'je waard vanwege de gezelligheid met vrienden
Gerwin
Ik was blij dat ik op het plateau bij de dj stond. Daar was het geluid goed, maar op het veld was het drama. Brute decoratie
Hij was weer heerlijk coby. Lekkere bass op de plaats waar ik stond! Had misschien wel een uurtje langer hardcore willen horen. :)
Wat een feest! :respect: het was echt helemaal geweldig, super setjes, super sfeertje en mooie aankleding! This was a Q-Dance event!
Koning Mondello in de VIP! Dikke prima!
Grsbk_Roel
Q-Dance (Y) Super Geregeld!! Decor :kwijl:
gwn-ann
WAUUW(L)!!!! wat een nacht:D heee-le-maal TOP! alles was perfect!!!
Hij was fijn....feest van het jaar..! :D
hakkuh
Was weer ouderwets :bounce: beuQen erg vet!
hanskatwijk
topfeest, alleen volgende keer wel graag weer de geweldige sourcy water flesjes.
Hanske­e:hong­er:
Grandioooos! Q-dance heeft flink uitgepakt en ben beniwud of dit ooit nog te overtreffen is? :respect:
Hansse045
Q-dance (Y) altijd vette feesten organiseren jullie:D :bier:
Hardba­zzFrea­k
Wat was dit een gruwelijke shit zeg!!! :k Vanaf moment 1 meteen een WAUW factor; Qlubtempo beste van de avond zoals verwacht, en wat een ongelofelijke ONZIN hebben we weer uitgehaald :D brilliant...
hardboy-tommy
wat een gruwelijk mooi feestje was dit Q-dance Bedankt :respect:
Hardcore Junky1987
Dit was echt een fucking goed feest, vanaf begin tot eind super vermaakt:D Aankleding was super, geluid mocht wel wat harder en de doorloop voor de wc's wat een drama was dat. Het had van mij wel 4 uur langer mogen duren :xtc:, jammer van het korte stukje hardcore.
Harderstylez
Wat ben ik blij dat ik hier bij was, DIKSTE FEEST OOIT!!! :respect:Q-DANCE:respect:
Hardis­mystyl­e
Allemachtig.. niet normaal !! wat een geweldig feest ! vette aankleding lekker gedraaid.. Toppertje ! :D
Hardstyle Lover NL(L)
Wat een feest :respect: - Minpunten Geluid mocht beter,20 euro Pakeren ,kluisjes uitverkocht Wtf:O ,Loacktie ook niet meer pakken voorr 20 years Q Dance -Super vermaakt wel:)
super feestje !!!!!!!!!!!!!!!!!!! top vermaakt
hardstyler forever
Super vet feestje:D Alleen het podium was wat minder.....Op naar Free festival:D
Hardst­ylerul­ez aka @"­]["­u$­
Q-Dance THA BOMB!! Vooral de eerste uurtjes lekkere gouwe ouwe 8)8)8)8)
Harrar APC
fucking fucking fucking gruwlijk! :lief: L
HDHD
Zwaar boven verwachting :cheer: lekkere sfeer en begon direct lekker mer Qlubtempo :p
Heartp­ressur­e
Een beetje slecht geregeld had ik het idee. Veeels te weinig kluisjes, en de Arena was weer 1 groot doolhof..Maargoed, ondanks alles prima vermaakt :D! Het skeletmannetje was echt uber haha!
Herwald
In 1 woord GEWELDIGGGGG!!!!!! :respect:
high NRG
:respect: QLUBTEMPO PARADE!!!:respect:
Homeboy
Gruwelijk feessie !! Qlubtempo rocks BIG TIME :yes:
hompi
Heerlijk feest gehad :D echt top zag er ook zo vet uit allemaal.
HopsFlops
Qlubtempo Parade :respect: Slim Shore & Crew :respect: Deepack & crew :respect: maar oooh wat een fáál die DBSTF, 't Headhunterz cluppie en popie-hard core :S
HsMf
Geluid kon iets beter en die arena kaarten :rot:... maar wat een nacht weer :worship:
HURRICANE
Blij dat ik er toch kon komen ondanks de narigheid met de treinen :S Was echt een geweldig feest! Nergens iets op aan te merken, dit was echt een perfect jubileum feest :D
Huysje­Boompj­eFeest­je
Helaas niet het feestje wat ik had gehoopt dat het zou worden! :O:$
I'm The True Hardcore Legend
Arena zag er eindelijk eens feestelijk uit :D.. Heb veel feesten meegemaakt maar vond dit toch wel een speciale :D
IDSKE .
Suppper feestje ! :respect:
IELSS
Heerlijk feestje! + aankleding was super(L) maaree arena card SUCKS
iertje:D
Echt weer Top feest!!!:cheer: alleen drama van de hitte en bereik naar de wc..
ILoveH­ardSty­le
Qlubtempo parade meer kan ik niet zeggen B)
HEET!!! maar super gezellig
inc. Elmooo
Genoten!! zucht 20 euro voor parkeren is wel een beetje overdreven.
leuk feestjee
innerSpace
(k)(y)Ja Adam Arena is altijd VET! Goeie optredens deze party ook hoor! Goeie Muziekaale shit mensen!!!
Ivar
Wat een feest! nog nooit zo'n lichtshow gezien :kwijl: alleen drank was erg slecht 6,50 voor 2ML bacardi...:S afzetters, en wc's kon ook beter, verder POPPEKAST! 8)
Ivo
Superbruut feest! lekker sfeertje, geluid was fantastische en daar kwam focking goede muziek uit! :D
J Q R D I :banana:
Beetje érg HEET maargoed, wat een productie heeft Q-dance neergezet. Geweldig!
J.J.o:)
Zwaar dik feest! Alleen wel veel te warm.. En WC was ver weg.. En die pasjes is ook maar kut! Nog 30-40 euro over en wat moet ik der mee?
jackiindo
leuk
JackyD_
heb et super na mijn zin gehad maar wat een hitte vooral op de wc's was wel kut want heb er wel 3 x een kwartier opgezeten omdat ik nie kon plassen :(
jan klaassen
op naar het 20 jarige jubileum (Y)
janiiska
wat een feest! niet normaal! was gezellig met iedereen:D!!
Jansuhh™
Wat een feest! GE-WEL-DIG...!!! Aankleding was super en er werd zeer hard gedraaid! Q-Dance respect!:respect:
JDC
zeker mooi feestje , zag er allemaal gaaf uit ! De Party lab was heer een meester van de avond
JDnAJ
http://www.youtube.com/watch?v=Qdv9ZEKe5Ok :D
je moet gewoon hakkuh
goed feest, maar 't is mooi geweest :)
JeffreY!:)
gruwelijkkk!!(L) en de aankleding was gewoon super:kwijl: Party Lab:respect: Q-dance:respect:
Jeroen Beishuizen
Wat een VET feestje!!!...heb me de hele avond Top vermaakt....en wat een eind show!!!........Gruwelijk!!!....
Jeroen Effing
Damn, was de Qlubtempo parade ff geniaal!!!
Jeroen­hardst­yle
Top25 was maar weinig,verder toffe party!:respect:
Jeroentje!
Wat een bruut feest sfeer was om van te smullen net zoals de decoratie en de muziek :D
Topfeestje, aantal minpunten... waaronder het geluid en de locatie+aantal kluisjes! De sfeer was perfect en de aankleding was top... ik heb genoten
Super Dol feest! Die pasjes voor het drinken was gewoon echt KUT! Volgende keer mooi met munten. €2,75 voor bier? Wat een KUTbedrag, maak er mooi €2,50 van! Top 25 was zeker een hoogtepunt, en de show was geweldig. Amsterdam Arena is gewoon geen toplocatie voor dit soort feesten. (half uur lopen voor de wc) Gelredome bv. is een veel betere locatie. Jammer dat je de dj's niet goed kon zien. Maar verder was het gewoon een geweldig feestje!
Jochem *
:lief: Q-dance :respect: wat was dit een vet feestje!!
john-blaze
VETTE SHIT OUWE!!! wat een gekkehuis!!
JOOST 91
geweldig feest!
Joostjeng!
't was feest :woop: Amaai wat een heerlijke set van B-Front - Beat Providers - Digital Punk & Slim Shore (L) Q Dance :respect:
Jootje:)
Geweldig!(L) :respect: Mooie aankleding, goede sfeer:D alleen het was erg warm, maar daar kan Q weinig aandoen;) maar was super!!:cheer:
Jor-D
In 1 Woord Grandioos :respect:
Jorien­:flowe­r:
Mooi feestje , complimenten voor de aankleding (L) Geluid mocht wel harder en het was veeeelste warm.. iig genoten (Y)
Zeer, zeer dik feest (Y) Echt ultiem dik!
Jozz
mooiste feest van qdance tot nu toe(L)
Jroennn!;)
Ziekelijk goed vermaakt daar bovenin! :D Wist alleen niet goed wat ik met water in een puddingbakje aan moest. :/ Q-dance RESPECT _O_
Judas :[
Gewoon niks te klagen... Alleen vond ik de indeling niet helemaal geweldig... Maargoed, doet er niet toe! Hardstikke goed vermaakt! De drankprijzen waren trouwens wel [b]ABSURT[/b] hoog!
Jur-77
Feestfabriek was een fantastisch verjaardagscadeau!!! MIsschien wel mijn vetste indoor feest ooit!!!
Kamikazemier
Jammer dat de kluisjes en ijsjes op waren, maar wat een feest :D Dikke show, goed geluid en de sfeer was top!
kapur
Topper!
Kbush
Sfeer, aankleding, opzet en mensen! Alles was goed! behalve laatste uur partylab en eindshow viel me wat tegen!! Verder PRIMAAA vermaakt!! :D
KeviN !?!
kenker wat een mega spektakel (L) Ik wil weer terug :P
killingscum
Hoog waarschijnlijk ons laatste Q feestje, tot 3 uur was de muziek goed te doen, toen de new style & happy shit begon onstond er duidelijk een dipje (N) ook de hardcore afsluiting was matig, de service vond ik bagger, kluisjes stonden door elkaar heen, zat geen logische volgorde in, en onervaren bar medewerkers. ondanks de ergenissen toch een leuke party gehad maar zeker geen 60 euro waard. Deepack super live setje (y)
KIM!
Geweldig decor (L) fijnfeestje !!
Klaas Vaag
De vibe die gecreeërd is in de trailer, kwam heel goed naar voren in de show: Ik had net het gevoel alsof ik op een kermis liep.. Muziek was helemaal top: Van de grondleggers van de hardstyle tot de helden van nu. Geluid was ook niet verkeerd, totaal geen last gehad van galmen, zoals dat in 2008 nog wel was! De sfeer was echt uitstekend.. Ja, Q-Dance, dikke 10!!
Klappertje
bruut feestje:D goed geluid en goede setjes gehoord:respect:
Q-Dance heeft gedaan wat ze hadden belooft (y) qlubtempo parade was the shit ouwe :D
Kloostertje
Dik FEEST
KlootzakR2
TE VET!! aankleding was ookecht goed gedaan :)
Eindshow!! Zag er super uit! Top
Koffie-
Gruwelijk! Echt gruwelijk
Kroesje91
Beste feest tot nu toe!!!
kuperes of the harder stylez
dikke vette party ouwe lijp:P
Kuul Junior
Een heel vet feestje, heel mooi aangekleed en het was tenminste niet tering heet. goed vermaakt:)(Y)
KWEBBELBEL
Echt een superfeest!! Heb me prima vermaakt!!
kyrraatjee
Wat een feest! geweldige aankleding, heerlijke oude platen horen ( ard & jorn- 16 :cheer:) alleen snikheet daarbinnen
L'l Chick o:) GTP?!­
Wow echt meer dan geweldig:D Super vermaakt, heerlijk sfeertje(L) Top aangekleed (y) En de Qluptempo parade was leuker dan verwacht:bloos:, en de rest van de dj's ook super setjes gedraaid:respect:
L.V.
Een geweldig feest! Goed geluid, lekkere setjes, leuke aankleding!
LaBellaa.
All I can say: (L)!!!
Lady Fiesta
Gefeliciteerd Qdance well done ! Heet, geluid niet optimaal, DJ kon je niet zien.. Maar de sfeer is nog nooit zo goed geweest!!
LadyDx
HELEmaal TOP
Lange Darm
Damn:K... wat een ffeest!! :respect: Alleen wat aan de warme kant :O
langemike
wat een bagger hardcore set het laatste uurtje, achja was te verwachten. reuzenrad (Y) decor (Y) en weer eens met zijn allen op een feessie :D wat wil een mens nog meer?
Genoten heurT!!
Lauros
Super mooi super muziek alleen jammer dat ik wat minder energie had op het laatst! Geen commetaar!
ArenA supervet verbouwd! Q-Dance heeft het wederom waar gemaakt. Jammer van de hitte en die kut arena cards
Q-Dance heeft het waar gemaakt.. Damn It Was Amazing!!!!
LeKaiM
nice feest... heb me zeer goed vermaakt... alleen de vloer was erg kut... heb niet helemaal los kunnen gaan daarom.. hopelijk volgende keer beter;)
lenzenkopf
:respect: voor Q.. super gehad! alleen wat was t toch warm..pff
Leon<(-_-)>
kut lokatie daar da joden stadion, moet godverdomme een marathon lopen om te kunnen pissen en die pasjes was ook gewoon kut. alleen super dikke muziek
Leroy
geweldige sfeer en er werd goed gedraaid, wel mocht het geluid af en toe wat harder!! voor de rest prima vermaakt :respect:
Linda!
in 1 woord GEWELDIG! :d
Lip DJ
Wat een heerlijk feest! Jammer genoeg is het feest zondag niet doorgegaan
Little Jasper Joe
TERING wat een opzet :respect:
Live The Moment º³º
qdance hoe vet kan je een feest maken, ODE :respect:
Lori
van begin tot vooral het einde; :cheer:
Wat een dik feest!! :respect:
Wat een decor:kwijl: Helemaal geweldig
Zo hoort een jubileum gevierd te worden. Heerlijke setjes, opbouw en sfeer! :jaja:
M ysterious
Ja was wederom weer geslaagd feestje van Q-Dance! top 25 was echt 3kwartier lang LOS!! :D Miste daar overigens wel een hoop platen.... Hardcore op het einde Was gruwelijk en maakte het af :respect: ArenA cards waren ronduit KUT
M'!KE
Super vet feest :D:D
Maas1987
Ooow wat een vet feest!! Top 25 was zo vet!! En Brennan Heart :respect:
mac SmiT
Ik heb er geen woorden voor zo gewelidg was het :D:D:D
Mandyn­a:bana­na:
Een te geweldig feest:D!
Wat een geweldig feest... (Y) Zeker vermaakt O:)
Spierpijn in de beentjes. Kortom goed feestje !!!!
Marith
Wowwww heet daar in die zweetfabriek maar wel super vermaakt! Klote dat er geen kluisjes meer waren, slecht geregeld! Leuke mensen, goede sfeer! TOP!
mark
super feest mooie aankleding en heerlijke muziek. Alleen de hitte was echt niet normaal, maar dat mocht de pret niet drukken.
Marolt
Q-dance :respect:, leuke mensen, Locatie is super en de aankleding ook dik in orde :D Alleen van het geluid meer verwacht, maar over het geheel ZEER goed :bounce: :yes: B-front &co :respect:
MarQo
Kippenvel.
Marty Morin
wat hebben ze dit gaaf aangepakt!! alles kwam voorbij alles was geweldig!!!:D
Mary's
Heb zwaar genoten :D:D:D:bounce:
Was een leuk feestje:D Zag er allemaal wel vet uit! Geluid kon wel beter naar mijn mening, het galmde nogal:S En de rauwe Early Hardstyle heeft maar weer eens bewezen dat het veel vetter is dan de tegenwoordige happy shit! Was super gezellig met de mensen met wie ik was:D Maar de Qluptempo area is 'The Big Winner':D
echt een te vet feestje was dit (L) helemaal super!!
Ze zeggen wel eens, stoppen op je hoogtepunt? dan moet ik nu stoppen met feestjes pakken! GE-WEL-DIG
Michael 070#
echt creme de la creme!!! Qlubtempo parade:lief: en in de vip setje van Luna :respect:
Micz
Heel mooi feestje!! :D
Mijn Sleutel :jaja:
Dit feest krijgt van mij een Geweldig ! :respect: , Wat een dikke locatie zeg !, hou normaal nooit van hardcore , maar laatste uur was dolle boel !8) tot over 10 jaar :bye:
Mike_4129
mooi feessie
mikey-100
wauww:k wat een aankleding en sfeer was egt super mooi - punten warmte en topd 25 niet als verwacht en zeik italianen moeten ze er uit stusturen:P maar egt super hard vermaatk:respect:
Mikey-???
Wat was het WARM!... tering... Wel mooi feessie!
prachtfeest!
Milou!! ;)
T was zoals verwacht een top feest! Alleen mogen ze van mij nou echt wel met FLESJES water aankomen, dus niet die rottige bakkies! ;)
Minispark
Duidelijk een feit dat het setje van Alpha Twins het best was!!:D Echt een big fail van D-Block & S-te-Fan om af te sluiten met Anger en dan godver net voor de anti-climax hem backspinnen!! Verder het decoor was het bruutste ooit en zal het nooit vergeten!
Mir I Am
Q-dance always #1!! Fucking gruwelijk feest!
Miss-B100
geniale heenreis, gezelligheid heerste!! vrienden kwijt geraakt halverwege de avond, niet weer kunnen vinden, wel dikke party, 4,5 uur over gedaan om met de trein thuis te komen..... helll ... :D het was een avond om niet weer te vergeten :X
MissC.E
Het was echt een top feest !
In 1 woord: GE-WEL-DIG feestje!!!
Wat een super bruut feest zeg!!!!decor was geweldig,geluid was zeker goed,en wat een top sfeertje!!! mense bedankt
Superfantastisch! Supermooi, superlekker, superhard, superwarm :P
Molz
Eerste keer arena, laatste keer arena! :) Muzikaal zeer teleurstellend en die hele top-25 sloeg natuurlijk nergens op! :S
Monkey!
Bruut feestje, geluid vond ik wel aardig, maar wat was het daar verschikkelijk heet. zo heet heb ik het nog nooit meegemaakt, belachelijk gewoon! drinken ook echt niet te betalen! helemaal omdat het zo warm was bleef je maar drinken!
Mr Mo
Qlubtempo Qlubtempo Qlubtempo Qlubtempo BRILJANT
Hele nacht volop genoten (L)....
Mulderboy
dit was master er lekker geak doen in de dokter jas opblaas besten weg gooien :P zekr voor hh vatbaar hahah
multistyle
meesterlijk en weer eens echt een super relaxte sfeer :respect: qlubtempo parade ff veel herineringen aan de Hem. op gehaald vette shit
De aankleding :O :kwijl: geweldig! Eerste paar uur super goed geamuseerd.. Maar op t laatst was ik erg moe + die warmte.. Wel ech n vet feest!
NdR
Erg naar m'n zin gehad!:D Top!
pfffff wat een feest. Zwaar los. Dikke 9 !
nfnjules
Top feest aankleding zeer goed! Goede sets, alleen had ik wat meer show verwacht. maar een geweldig op zijn plaats.
Nickiy
Achteraf gezien was dit het mooiste feest van 2010, Alles klopte de Oldstyle Outburst de Early Hardstyle, daarna lkkr :vaag: De sfeer die er hing en de decoratie waren bijzonder!
Mijn dikste feest ooit! heerlijk om die stage van Qlimax 2008 weer te mogen zien!!!
Nicole...­ :flower:
Wat was het toch vet :D Alleen zo jammer van die hitte :(
Nicoo!
wat een ruimte, wat een show, wat een heeeerlijk feest! :D
nielsje_*
Alles top in orde! dus geweldig:D
Nightflash.­nl
Mijn god wat een koppen om half 8 :lol:
Niki...
Top 25 was geweldig! Maar wat een mensen daar binnen en wat een hitte :S
het heeft ons ong 4 uur gekost er te komen, door de blikseminslagen...nou eenmaal binnen zag t er top uit!! geweldig, muziek opbouw (Y) .. maar WAT warm , niet uit te houden.. en helaas duurde de terugweg ook 6 uur omdat er vanaf amersfoort geen trein reed:(
NIPSEN 010 :banana:
Toen we aankwamen had ik er niet veel vertrouwen in. Irritante mensen en alles was kut met zoeken, toen je er eenmaal in zat was het lekker te doen! Top 25 beter dan verwacht. Was een lekker feestje! Q-Dance:respect: Lichtshow(Y)
No Mercy Zwolle
was een super feest met veel gezellige mensen petje af voor q-dance
Noelie ^^
Ik heb me goed vermaakt :woop: Dus geweldig!!
Nolz
Wat een aankleding zeg :kwijl: Heerlijk feest (L)
Jesus wat was dit weer een goed feestje zeg. Gruwelijk..
Ik vond de aankleding een beetje chaotisch, maar wel een super gezellige avond gehad met alle bekenden! Thanks guys! Jammer genoeg niet tot eind gebleven :'(
Oanus
Wat moet ik hier nou op zeggen ... (L) épic
de qlubtempo parade :woop: er werd de hele nacht lekker gedraait ....geen rijen aan de bar .. veel lekkere dames .. :bier:
Ik begon een vraagteken achter Q-dance te zetten maar na dit fantastische feest zet ik er een aantal uitroep tekens achter. Wat een show! :lief: & het decor was grandioos :respect:
Olijfb­oompje :lol:
Wat een feest :respect: Q-dance heeft weer bewezen dat ze het kunnen :D:cheer: Nu nog een plek vinden met beter geluid :lol:
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Mitchell
Goed vermaakt, geluid was wat minder, drank was fucking duur....sloeg nergens op:S heb ook niks uitgegeven daar.....dat masker.. zucht....verzin eens wat nieuws;) afsluiter was bagger! vond het een vet feest...maar wat ervoor betaald moest woorden, vond ik het bagger....voor zoveel geld had ik mee verwacht!
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Timmeh
Prima vermaakt, jammer van het hoge Qlimax gehalte weer, dat masker mag nu ook wel weer een keer weg. Last but not least; waardeloos hoge prijzen voor de consumties!
online­gangst­er
Wat een gaar kutfeest. Gaan we de volgende keer WEL normaal setjes draaien jongens? Laat maar ik zal er niet meer bij zijn...
oOo-Saskia-oOo
Top...!!! :respect: Avondje met momenten om nooit te vergeten.... :D
Decor was SUPER, Echt een top feest gehad!!!
Ouwe Gekkehuis
Niet normaal zo vet!!! :respect:
Party Geert
Geweldige aankleding mooi feestje alleen de early was niet goed voor de sfeer in het begin laatste uurtje de hardcore was lekker knalleen alleen jammer van het geluid daar maar al met al een fijn e party geweest
Party Lover :jaja:
Dikke knalfuif hoor haha geweldig feest op naar de volgende Q party..:D:)
Party Paul.
Zelf had in nogal een stroeve start. die oude hardstyle hielp daar ook niet echt bij... Geluid was kut! heerlijk warm binnen... en GE-WEL-DIGE decoratie..en natuurlijk het laatste uurtje.. KNALLEN!!!
Party Sannie
Echt een heerlijk feest :D! Q-dance bedankt!
Partygirl
Geweldig feest, lekkere sfeer en mooie aankleding... een 10 voor de Q-dance feest fabriek!!!!!!!:respect:
Paul1110
Geweldige party:D
PCILLAAA
woooooooow wat was dit EEN GEWELDIG FEEST!!!:respect: THANKS QDANCE!!!
Peppulle
Kan je niet meer geven dan een geweldig? Perfect!
peurple
heb me goed vermaakt :woop:
PietR
AWSUME!!! Top 25 was echt goed en mooi gemixt en verder was alles gewoon NICE! (Y)
Pimm'
Q-dance :respect: Beste indoor feestje voor mij tot nu toe, was gewoon de hele avond genieten (L)
PinDa Swaffel j0u
Het was onwijs vet muziek was super :D en de aankleding was echt prachtig. Maar 1 ding wat een warmte was het daar niet normaal :S d8t dat ik in een oven stond tehakke:S
Piotr59
Best Indoor ever ! Especially the top 25 & Donkey Rollers vs Deepack _O_ . Nice crowd, nice music, nice party, very nice show....TOP !
Pit
mooi feestje, geweldige sfeer!
Plantje
Top nacht gehad!
Pommerrr [Diffused]
geweldige sfeer en er werd goed gedraaid, wel mocht het geluid af en toe wat harder, verder: Alpha2, Eindshow en Zany+Donkey Rollers & Deepack heldensets!
Prime Suspect
Q-dance de musical was vet! Slim Shore/B-Front/Digital Punk helden! Derb was vet! Jammer dat de stem van DV8 kwijt was :( en de arena card is gewoon ronduit kut..
Professor otto
Heerlijk feest maar de show vond ik niet super bijzonder. Sfeer was heerlijk bedankt mensen:D. En hulde aan A2 en digital punk b-front slim shore en beatproviders :respect:
Topfeest....Qlubtempo... alles wat je moest horen wel gehoord, lekker tempo..
Purson
(l)
Geweldig feestje! Podium in het midden +1, Brennan Heart :woop: TOP 25 HEERLIJK! :kwijl:
Q_Niels_Q
G-E-W-E-L-D-I-G (Y):K:K
echt het ziekste feest ooit geweldig gewoon
Qlub Tempo Terrorist:P
Was als verwacht een top feest. (Y)(Y)
Queen off bass
Vanaf binnenkomst gelijk in de sfeer, super aankleding. Een geweldig (verjaardags)feest om nooit te vertgeten!!! :D
Quincyy
MOOISTE FEEST OOIT(L)!!
Mijn god WAT een feest! Q-dance heeft zichzelf dik overtroffen! QT :respect: Alpha twins SUPER set!....wil terug :(
R!ch@rd
Gruwelijk feest, geweldig decor, heerlijke sfeer!!!! Nog 10 jaar.....!!
R.J82
LEUKE nacht gehad:D was super gezellig Qdance bedankt:bounce:
lekker hoor!!
R_terror_G
Super feestje ook super aankleding echt grauwelijk alleen mog wel wat langer hardcore
raketje
Dat decor was echt super dik :lief: en Qlubtempo: super!
Ral v
Andre hazes was top vanavond!!!
Ralluf
Geniaal:respect:
ramos
was lachen alleen 2 uur stil gestaan met openbaar vervoer wat jammer maar toch geariveerd beter laat asl nooit verloren tijd zowiezo ingehaald
Ratje
Wat een GE-WEL-DIG feest! Qlubtempo: a trip down to memory lane! Deepack, Aplha 2 en B-Front overige koningen. In 13 jaar feesttijd niet zo'n gezellige en dolle boel meegemaakt. Q-dance HELDEN!
Raverchick
A bit a sucky start with no Tents for standing under while in the line to come in :( but after that i had an amazing time there meet alot of new nice people but also sweet people that i always meet at those parties :D :cheer: no i think i will keep myself awake till the football tonight.. a perfect weekend :D
Razende Raapie™
Wat een top FEEST (y) nu :rot:
Remcolano
super aankleding, super gezellig...super HArdstyless!! Lekker lopen knallen, in een wel iets wat warme zaal ;) maar dat kon de pret nie bederven! het laatste uur wel....erg jammer dat t zachter ging... ik verheugde me op dat laatste uur :(
René Foxman
Wat was dit een GENIAAL feest zeg! (L) Nu al het beste feest van het jaar! :respect:
rgjfddf
was leuk maar had er wel wat meer van verwacht, mistte ook de wk stukjes
Ricc_
Supervet! Deepack & Donkey Rollers: geweldig!! ArenA Cards: (N)
Ja top feest hoor! ik vond persoonlijk die piramide in t midden alleen helemaal kut voor de sfeer. verder natuurlijk wel erg warm, maargoed top vermaakt met de hele groep! :)
Rik K.
Bizar goed!:K
Riksen
goed naar me zin gehad :D!
RikxD
Geweldige avond, alleen jammer dat de periode 2005-2008 nauwelijks aan bod kwam :/
Rob :bier:
Super! aankleding geweldig :respect: top 25 wat een aafnluiting. Donkey rollers & deepack :respect: Arena houd zijn slechte geluid
Rob Gaserop
Had er echt veel meer van verwacht. Nix verrassend of extra bedankje voor 15jaar support. Ik had echt entreetickets voor n ander feest verwacht in de ballonnen in de netten boven het veld. Weinig creativiteit bij Q-Dance! Sensation White decor aangevuld met oranje en zwarte balonnen. Weinig interactie met de dj. Alleen Endymion (en EA) snappen hoe er echt gefeest moet worden. Ik had echt iets speciaals verwacht, de hele arena onder het schuim of zo, doe eens gekkkk Q!
Q petje af egt een hele zieke viering voor het 10 jarig bestaan
Robvanbeers
Prima vermaakt! Show was ik, DJs draaiden top.. Bakjes water beetje apart, maar ach.. ! Mooi feestje.
Roel. v D
Topfeest, super sfeertje:) kortom GEWELDIG!!
Wat een feest :D Veruit het beste feest nog van dit jaar :respect:
rollerman17
party of the decade!!!
roos_84
HULDE :D wat een FEEST :cheer:
Ross Fader
Alles helemaal geweldig, erg genoten van dit welverdiende feest als trouwe bezoeker :D Qlubtempo, Partylab & vooral...Activator (L)
Rossum
De feestfabriek was the bomb! Wat een show, wat een gezellige mensen!
Row@n
TopTOpTOp gewoon heeeerlijk feest:D:D
Roykee..
Arena :/..
Rupen
Wat een geweldig mooi feest was t weer zeg!! Top Q dance!!!!! Een Waardig jubileumfeest.
Ruud Awakening
Mondello (L)
Sander Pouwelse
kluisjs en wc's waren minder georganiseerd, voor de rest echt super feest! aankleding en geluid waren geweldig! lag er alleen iets te veel bovenop dat het een playbackshow was...
Sandert_
Zo hoort een 10-jarig jubileum gevierd te worden!:respect: Damn wat een geweldige verjaardag heb ik hier gehad! :D De show, aankleding & natuurlijk het heerlijke sfeertje maakte mijn nacht compleet!:yes: Q-dance!(L)
Tja, het was beter dan een nachtje Alca! Muziek was veel te vrolijk en logistiek gezien is de Arena wat minder. Pasjes en water waren slecht natuurlijk. Verder wel gezellig hoor! NOISEKICK
SCHUFKE
vet
SDL
Lekker heftig zweterig feestje... Oldstyle & Qlubtempo ftw! Top 25 was ook nice :yes:
Sendie<3
Zo Geweldig mooi Feestje(L):respect:!
Sennos
Zeker mooi feestje en me goed vermaakt, enige en toch wel vond ik grote minpunt, dat klote eind naar de wc's :S gvd 3 kwartier bezig voordat je op de wc zat.. verder top feestje!
Shampoo
Niet mijn muziek, wel erg na me zin gehad ! :)
Siemen'
Wat een topfeest! het was net een game waar ik in liep :rot:
Silvain
Duidelijk: Derb de grote held!
Silvana*
JAAAAAAA, GEWELDIG!! Wat een feest, om nooit meer te vergeten!! (L)
Silvio Aquila
wat een gruwelijk feest, QT was heeeeerlijk (L)
Sinnerbabe ©®
Wat een topper. Begin was beetje moeizaam qua geluid en continu lopende mensen, maar later beukte het er lekker op los. Heerlijk al die oude klappers. Beetje jammer dat de 25 beste ALLERTIJDEN alleen platen van de laatste jaren waren.
Sjoowie_NL
TOP(L)
Spike-E
In een woord GE-WEL-DIG! :respect: Diepe buiging voor Q. Dit moet haast wel het beste indoorfeest van het jaar zijn!!
Spingrid
Dit was echt een topper!!!! Mensen, aankleding en natuurlijk muziek was geweldig! Ik hoop dat we geen 10 jaar moeten wachten op een volgende editie....
Splendid <Mr.­ Blonde>
X-qlusive Q-Dance :respect: Als je dan toch een keer V.I.P. bent O:)
spoos :banana:
:respect: voor de djs!! WAT EEN SETJES :respect::bounce: 1e vette plaat naar de andere :cheer::respect: super aankleding en een GEWELDIGE show!! alleen veel en VEELS te warm:S kutzooi met de trein op de heenreis... en kluisjes uitverkocht??? :S:looser:
Srsani
Nu weet ik het zeker, ik ben verliefd op q-dance. Wat een topfeest!
Staaffie
dik dik feestje zeg, prima vermaakt!!!!!!
Het leek net of ik in sprookjesland was! Echt geweldig(L)!
StefanDH
Top Feest!!
Steve.
was leuk feestje :) Q-dance :respect: , maar wat een BADGASTEN liepen er rond, je komt om te feesten, niet om te doen of je mooi bent :no:
steven-eg [Go-focking-wildddd]
super, super verjaardag van Q-dance gehad. wat een ongelovelijk mooi decor, en waar wij stonden stond de bass op Q-base niveau, loei en loei hard en dat in de arena :D , sfeer was ook boven normaal (Y) _O_
stickstof
beste Qdance indoor feest dat ik ooit heb meegemaakt, petje af Qdance! schitterende decoratie, heerlijke setjes!:respect:
Er waren deze avond maar 3 echte dj's: Gizmo, Buzz Fuzz & Franky Jones :respect: en ondanks dat het een megamix was tijdens de Qlubtempo Parade me er onwijs op vermaakt :bounce:
Heb me uitermate vermaakt in de paar uurtjes die we er waren ! Echt geweldig :cheer:
Strijer
Redelijk Feestje, veeeel te lang die hardstyle!!
WAT WAS DIT GEWELDIG!!! Flink los gegaan in me doktersjas op de brug en podium! Ontzettend gezellig met alles en iedereen! Q-Dance jullie zijn geweldig! (y)
Wat een geweldig feest was dit, Aankleding was sprakeloos, De muziek was super !!. Conclusie: GEWELDIG!!!!!! :cheer:(L)
Svenson Deluxe
Wow wat een aankleding :-) Goed geluid, Top feest. Donkeyrollers/Zany/Deepack duidelijk de lekkerste set! Technoboy en Brennan Heart bedroevend slechte sets. :-(
T i n k á a
Het was geweldig, aankleding, geluid, sfeer, muziek! Helemaal losgegaan! zoals onze shirtjes beschreven; Old School, New School, Q-School Rules!
Ta*Tja*Na
Wat zag het er weer mooi uit zeg! Heb me vermaakt maar was het na een tijdje wel zat. Steeds dezelfde hardstyle deuntjes, top 25 was saai en veel te warm daarbinnen. Ook het tekort aan kluisjes was geen goede zet van Q-dance. Heb de hele avond met me tas moeten hakken, jammer!:S Verder was de sfeer top en de mensen erg gezellig!:D
Heerlijk feestje, zag er top uit in de Arena.. Kortom, ik vermaakte me optimaal.. en de Arena-cards vond ik eigenlijk prima werken! :respect:Q-DANCE:respect:
tammie-buck
wat een gaaf feessie zeg :D
Tazza
Mijn eerste hardstye feestje, maar hou toch meer van de hardcore.:yes: Je weet van te voren als je naar zo'n feest gaat dat er hardstyle word gedraaid, maar van mij had die eindshow wel iets langer mogen duren hoor.(A) Verder heb ik me toppie vermaakt! Mooie aankleding, en goed geluid!
TechnoToi
Hulde voor Q-dance op naar de volgende 10 jaar:respect:
Helaas van de hitte maar niet zo veel aan te doen, Qlubtempo was geweldig en de Top 25 ook. Afsluiter was een drama :( Geen lange rijen bij de bar en het geluid was ook prima in orde. Q-dance: Hulde :respect:
Tessels
HEERLIJK GODDELIJK MEESTERLIJK!!
Tha!
Misschien wel het beste Q-dance feest sinds jaren.. jezus wat vet! (l)
The Irritainer
geluid veel slechter dan black 2008. Compact ingedeeld waardoor het, ondanks dat het niet zo druk als black was, wel drukker leek. Desondanks wel erg vet feestje, en dan met name de HOLLAND-sfeer, en de daartoe bijbehorende hazes-liedjes.. Eindelijk mochten we dan eens een keertje voluit voor ons land rooten zonder gelijk het verwijt nationalistisch te zijn :P. Nu alleen nog vnaaf de hoofdprijs ;)
The KLIT Commander
Alles klopte tot in de puntjes, het thema heel erg gaaf uitgewerkt wat een tijd moet daarin hebben gezeten kwam de sfeer echt ten goede al die verrassende dingen :respect: Qlubtempo!! (L)
The Rhythm Division
Gruwelijk Fantastisch!!! Coach Frenk weer back in Business (y) Aankleding VET alleen de bakjes water waren kansloos. Vrienden voor jullie een DIKKE Hulde :respect:
The-Beast
Gezellig feest Q top !!!
The-Real
Zag er mooi uit, mooier als met Sensation! alleen die V.I.P piramide vind k jammer, de dj's niet echt kunnen zien ofzo!
Thello
Hoe gruwelijk was dit opgezet!!! 1 van de beste allertijden! Qlubtempo ook zo lekker!! __O__
Thijs-BK
Echt heel dik voor elkaar weer :respect:: Wat mij betreft mag Q-dance wel vaker feestjes geven in de ArenA, Het decor was echt geweldig, geluid goed. Leuke mensen, Kortom weer een prachtige ervaring rijker :lief:
Thunde­rdomeU­treg
Geniaal feest (ben geen hardstyle liefhebber) grandioos in elkaar gedraaid. Sfeer top. geluid top. organisatie top. gewoon echt klasse. Beste productie die ik gezien heb in afgelopen jaren :respect:
top feestje !
TimmieG
Super bruut feestje, top25 was egt geniaal, jammer van de overvolle trappen en de hitte maar was verder SUPER :bounce:
Timmyk­nocker­!­
Wat een geniaal feest! (L) De aankleding/lichtschows waren van hoge klasse, ik kon me ogen niet geloven :) Ik had veel verwachtingen van dit feest, maar dat heeft Q-Dance zeker waargemaakt! :jaja: Zany & Donkey Rollers :respect:
Tom Art
Partylab crew:respect: Show was super, werd lekker gedraaid! Alleen wat was dat betalen met die pasjes kut !:S
Tommie S
Geweldig vermaakt! Wat een aankleding van de ArenA:respect: Setjes waren niet zoooo heel erg bijzonder.. Geweldig naar mn zin gehad ! Decor,Sfeer,Show ik zeg Q-dance Respect!(Y)
Tomzor
Schitterend!
zeker vet geslaagd feest , top 25 was goed te doen wat blijft de plaat van the prophecy toch een dikke knaller (L)
Triza
wat was die qlubtempo mix gaaf zeg!!! Damn, allemaal gouwe ouwe!!! Rest was ook top .... zoals altijd!! Q bedankt!!
tuinterror
Was een heelijk feesie lekker uit me dak gegaan super sweer :respect:Qlubtempo:respect: Daniele Mondello:respect: jammer dat het geluid zachter was bij de hardcore maar toen ook heerlijk door kunnen stampen tot het eind :rot: was echt super:respect:
20 euro parkeren WTF, binnen komst was kut met die regen, da ben je binnen heb je een MEGA volle trap, veel TE warm, maar de Sfeer was top muziek toch wel, verder prima vermaakt, volgende x andere locatie PLEASE!
uiirene
wat een feest en de sfeer was echt super! Q-dance:respect:
un1ty
Heer-lijk!
Vaniliagirl
:cheer:Qdance bedankt, Qdance bedankt ,qdance q dance q dance bedankt!!! :respect:
Vantage Point //­ Donny
1 woord, GEWELDIG! :D (Maar wel errug warrum!) :S
Vincee.
Wat een bijzonder feest was dit zeg:respect: kwam de ArenA binnen lopen met kippenvel(l) wat een aankleding had de Amsterdam ArenA(l) geluid, show en de sfeer :respect: alleen maar gezellige mensen gezien.. de openingsshow om 23:00 met de Qlubtempo parade was te gruwelijk(L)top25 ,partycrew en partylab was genieten.. Dit feest valt niet meer te overtreffen voor mij. Q-DANCE:respect:
Vinn'r
Wat was dit vet he! :respect:Q-dance!:respect:
Vipzz
Wat een vette show... Van begin tot het einde helemaal top... Geluid mocht wel iets harder... Mja het is nou eenmaal niet de HMH...
Wallie073
Wooo wa een feest gek! Eerste 10 minuten rond moeten kijken, om een beetje aan het 'pretpark' gewent te raken, meteeen vol geknald heel de avond lang... Echt ziekste feestje waar ik tot nu toe ben geweest! Laatste uurtje Hardcore gruuuuweelijk!!:respect:
welyy!!
GRUWELIJK!!!!!!.. \. jammer van de zondag avond anders was het weekend helemaal af geweest!!
wesley de graaf
20 euro voor de auto belachelijk, echt heel warm binnen. top 25 tegen vallen maar ondanks dit allemaal wel heel gezellg gehad en pppfff wat een vaag mannetje die zijn tong naar iedereen uit stak
What Goes Around Comes Around
beste feessie van dit jaar (ben bang dat dat ook zo gaat blijven) gruwelijk genoten (L)
Wat een top feest!!
Wiljan88
Na een zeer succesvolle heenreis van maarliefst 5 uur toch nog om 02.30 uur aangekomen in de feestfabriek! Kon me ogen niet geloven toen ik binnen kwam, wat een inrichting en aankleding! Min- punten: Geluid was wel matig maar dat kun je verwachten in de ArenA, verschrikkelijk die klote 'drank'pasjes en de toiletten waren behoorlijk ver lopen! Over t algemeen een heerlijk feestje en veel plezier gehad!!
Heel anders dan mijn verwachtingen, toch geweldig feest ! (Y) (Y)
Wubbo!
GEWELDIG vooral toen ik om 6:10 in een keer Goodmorning Boys and Girls hoorde:P
x.Manonn
Geweldige avond/nacht echt topp!!!!!!!!! :D:respect:
Q-dance(Y)(L):respect: helemaal top
Yoghurt!
feest zelf was super! Heel mooi in mekaar gezet! Soms wat minder geluid....muziek zelf von ik niet altijd geweldig. Voor mij te weinig echt dikke klappers gehoord. Maar al met al gewoon een erg mooi feest!
Yolo Piloot
Qlubtempo Parade (L) Zany & Deepack _o_ Was helaas een grote chaos in de arena, WC's waren erg slecht geregeld, en het was vreselijk benauwd. Jammer dat de vermoeidheid zo vroeg toe sloeg :( Leuk feestje verder
Yuri's Revenge
de sfeer maakte veel minpunten goed !
zeker niet een van de beste qdance feesten, die chipkaartjes en bekertjes water waren kut! en er waren niet genoeg kluisjes+water. ondanks dat heb ik wel een leuke avond gehad! :cheer:
Wát een GE-WEL-DIg feest was dit:respect: Alles was perfect:kwijl::D
Zen Master D [Tec-9]
Leipe opbouw en dat reuzenrad:lol: skyboxie was helemaal top:D maar wel heel veel kijk mij is mooi zijn mense gezien op ht feest zelf:S alleen iets te lang hardstyle gedraaid....voorde rest goed vermaakt:)
Zoeper27
Geweldig feestje alles was top :respect: (Y)
Zwaardski
Prachtitig feest, blij dat net als bij Sensation meer aandacht was voor muziek en lichtshow i.p.v. het vertellen van een verhaal. De opkomst met die taarten was prachtig (kreeg het Dance Parade gevoel). Publiek was super relaxed. Alleen maar gezellige lui ontmoet. Petje af Q-Dance!
de bass stond te zacht maar verder was het helemaal super!!
~sher~
qlubtempo was voor mij het gaafste (L) prophet met 25 (N) vip achter was ik 3 x geweest maar niets bijzonders, in de zaal was het geweldig! het was erg warm maar daar konde we niets aan doen, heb erg genoten :D
ÐebOrahh*­:bounce:
Wauwww:K

Line-up De Q-dance Feestfabriek

1Oldstyle Outburst
hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
2Qlubtempo Parade
🇮🇹 hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
techno, hardstyle
hardcore, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
· MC hardstyle
3Top 25 Aller Tijden
hardcore, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
4Party Crew
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
🇮🇹 hardstyle
hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
5Party Lab
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
6De Eindshow
hardstyle
🇮🇹 hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
7Italiaanse Vip
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
8Vip Studio Sessies
hardstyle
techno, hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
9Vip Das Bierfest
🇩🇪 trance
🇩🇪 trance, hardstyle
🇩🇪 house, hardstyle
🇩🇪 techno, trance

Nieuws

Voor de Partyflockers wil Q-dance iets speciaals doen, daarom zal Partyflock in samenwerking met Q-dance een VIPdeck voor de Q-dance Feestfabriek weggeven voor 10 personen! De voorwaarden zijn simpel; registreer je in onze actie-sectie en je dingt mee naar één van de 5x2 VIP treatments. 139
Al tien jaar lang voorziet Q-dance de liefhebbers van de hardere stijlen in de dancemuziek van kwalitatief hoogstaande feesten. De een beter dan de ander. Dan binnen, dan weer buiten, soms wat kleiner, vaak supergroot, maar altijd gezellig. Met 300+ feesten en meer dan anderhalf miljoen bezoekers, ziet Q-dance zich als een echte feestfabriek. Vandaar ook de naam van het tienjarig jubileum: 'de Q-dance Feestfabriek'. Q-dance geeft de bezoeker na tien jaar voor het eerst een kijkje in haar gekke partykeuken. 145
10 Years of Q-dance
18 maart 2010
https://dump.partyflock.nl/4214/PF teaser.png 173

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het hoe was de feestfabriek topic f:hard165
(gesloten) 10jarig jubileum Q-dance in Amsterdam ArenA f:hard1661
TK: (gesloten) 2 VIP kaartjes Feestfabriek €50,- voor 2 tickets tickets4
GZ: (gesloten) Ik zoek 1 kaartje voor de feestfabriek tickets6
TK: (gesloten) 2 kaarten Feestfabriek tickets3
GZ: (gesloten) Ik wil mijn vriendinnen verassen met Feestfabriek! tickets18
TK: 1x VIP De Q-dance Feestfabriek Amsterdam Arena Vanavond tickets10
GZ: Kaartje Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) Q-Dance feestfabriek 1 kaart te koop tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje voor de feestfabriek amsterdam arena tickets11
TK: (gesloten) Q-dance Feestfabriek // 10 Years Q-Dance tickets3
TK: 1 Q Dance Feestfabriek kaartje (Harderwijk) tickets2
TK: 2 Tickets Feestfabriek tickets2
TK: 2 VIP kaartjes 10 jaar Q-Dance Feestfabriek tickets3
GZ: (gesloten) Kaartje feestfabriek tickets2
TK: (gesloten) Feestfabriek tickets7
TK: (gesloten) Kaartjes feestfabriek te koop 2 voor 60eu tickets6
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-dance Feestfabriek 40 euro tickets1
TK: (gesloten) 2 kaarten voor de feestfabriek tickets8
TK: 2 kaartjes feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) VIP Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: Ticket 10 years of Q-dance te koop! tickets1
TK: Kaartjes feestfabriek te koop 2 voor 60eu tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-Dance Feestfabriek tickets6
TK: (gesloten) Feestfabriekjeee!:d tickets26
TK: (gesloten) 1 kaartje feestfabriek 35 euro tickets3
TK: (gesloten) 2x VIP (E-ticket) Q-dance Feestfabriek 200€ tickets11
TK: 2 kaarten Q-dance feestfabriek 10-07-2010 tickets8
TK: (gesloten) 2 kaartjes voor de feestfabriek / 10 years of q-dance tickets5
TK: 2 Kaarten feestfabriek samen €80 tickets8
TK: (gesloten) 4 kaarten Q-dance Feestfabriek tickets12
TK: (gesloten) 1 kaartje Q dance Feestfabriek te koop (30eu) tickets1
TK: (gesloten) LAST MINUTE 2 E-tickets Q-dance Feestfabriek for the price of one! tickets2
TK: 2 Kaartjes Q-dance Feestfabriek tickets1
GZ: Ticket feestfabriek tickets2
TK: Q dance feestfabriek tickets10
GZ: 2 Kaartjes feestfabriek tickets7
TK: Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 1 ticket feestfabriek tickets17
TK: Q-dance feestfabriek kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 vip ticket Q dance feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje De Feestfabriek 10 years Q-dance tickets6
TK: (gesloten) Kaartje de Q -dance Feestfabriek 50 euro tickets8
TK: Q-dance Feestfabriek VIP tickets10
TK: 1 Kaart voor De Feestfabriek tickets8
TK: Kaartje Feestfabriek 30 euro tickets7
TK: 1 kaartje Q-dance Feestfabriek tickets7
TK: 1 Kaartje Feestfabriek !!! tickets14
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-dance Feestfabriek tickets10
TK: (gesloten) Q-dance Feestfabriek 35 Euro tickets7
GZ: (gesloten) 1 VIP Kaartje Feestfabriek 120 Euro tickets4
GZ: (gesloten) 1-3 Kaartje(s ) voor de Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1x VIP Kaartje Feestfabriek 120 Euro tickets1
GZ: (gesloten) 1 VIP kaartje Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 2 x VIP kaarten voor Feestfabriek samen 120 euro tickets3
TK: 1 Kaartje te koop Q-dance Feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) Q-dance feestfabriek 2 tickets (10 jaar q-dance) tickets21
TK: (gesloten) Ticket Q-Dance FeestFabriek tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-dance feestfabriek! tickets6
GZ: Vip kaartje 10yr Q-dance tickets3
GZ: (gesloten) 1x VIP kaartje voor de Q-Dance Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 2 kaarten Qdance feestfabriek 10 jarige bestaan tickets15
TK: 1 kaartje feestfabriek tickets5
TK: (gesloten) 4 kaartjes voor 10 years of q-dance in de arena tickets10
TK: 2 kaartjes Q dance feestfabrief EUR 45 tickets10
TK: (gesloten) 2 Vip kaarten voor de Q-dance Feestfabriek 10-7 tickets2
TK: (gesloten) 1 VIP-kaartje Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje q-dance feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 1 x ticket Q-dance Feestfabriek 10 juli 2010 tickets1
TK: (gesloten) 2 Kaartjes Q-Dance feestfabriek tickets10
TK: (gesloten) 2 kaarten voor de feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 2 kaarten 10 years of Q-dance tickets2
GZ: (gesloten) 1x VIP ticket Q-Dance Feestfabriek tickets2
TK: (gesloten) 2 kaartjes voor feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) 2 normale Tickets Q-Dance Feestfabriek tickets4
TK: Kaartje Q-dance Feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) Kaartje De Feestfabriek van Q Dance in de ArenA [35 euro] tickets19
TK: Feestfabriek 40 euro tickets11
TK: (gesloten) 10 years of q-dance de feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) VIP tickets De feestfabriek tickets41

12708 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Ik kom zo vaak langs ArenA en dan denk ik aan die goeie oude tijd. xD

(L)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Spacekippie op zaterdag 29 januari 2011 om 18:28:
Ik kom zo vaak langs ArenA en dan denk ik aan die goeie oude tijd


Ik ook, Sensation Black...
Waarschuw beheerder
ik had de dvd besteld die had ik al in dec binnen .
Nu krijg ik vandaag een envelope binnen en daaarin zit weer de cd van de top 25 in..

weet iemand waarom dit is?!
Waarschuw beheerder
Ja hier hetzelfde :) Heb de cd top25 nog een keer toegestuurd gekregen..
Waarschuw beheerder
Hier de same, heb geen idee waarom maar een gratis cadeautje is nooit weg :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Biith(k) op woensdag 9 februari 2011 om 17:14:
weet iemand waarom dit is?!


hier t zelfde.......t kunnen 3 dingen zijn denk ik.........

1 het is een foutje...
2 ze denken dat je bij de digipack geen top 25 cd heb gekregen
3 ipv de gratis dvd krijgen we nu de cd gratis:S
Waarschuw beheerder
donateur
Deze cd is inderdaad nageleverd aan klanten die een exemplaar van de eerste persing van de feestfabriek hebben ontvangen.

De meeste cd’s van deze persing waren te langzaam opgenomen. Vandaar dat iedereen een nieuw exemplaar toegestuurd krijgt

die wel in de juiste snelheid afspeelt.



Met vriendelijke groet,



Customer Service

QDance
Waarschuw beheerder
Aaah oke :)
Jaaa klopt ik vond de cd van de top 25 al heeel langzaam :)

achjaa 1 voor in de auto :P en de andere voor thuis haha (y)
Waarschuw beheerder
zijn er meer mensen die hun dvd nog neit binnen hebben? niet de digipack maar die ene die wel gewoon helemaal gratis was?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQenzie op woensdag 16 februari 2011 om 18:40:
zijn er meer mensen die hun dvd nog neit binnen hebben? niet de digipack maar die ene die wel gewoon helemaal gratis was?


Wij hebben ook nog niets ontvangen :-/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Allereerst wil ik je nogmaals bedanken om voordat er ook maar iets bekend was een kaartje gekocht te hebben voor de Q-dance Feestfabriek. Het vertrouwen dat je in Q-dance hebt gehad stellen wij zeer op prijs, wij hopen dat wij dit niet beschaamd hebben en dat jij een prachtig feest hebt gehad met je vrienden.



Als dank voor dat vertrouwen hebben wij je eerder een DVD toegezegd, welke maar niet verstuurd wordt.. Heel vervelend, vinden wijook. Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA :)



Alles leuk en aardig, maar je zo lang laten wachten ondanks onze belofte van eind januari is niet onze stijl. Wij willen je graag een extraatje aanbieden, namelijk 5 credits op download winkel Dance Tunes,hiermee kun je een paar tracks gratis downloaden.




Groeten, Ibo

Q-dance

______________



Ibo Örgüt

Manager



Q-dance BV

De Entree 300, 1101 EE Amsterdam



Twitter: @IboOrgut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.J82 op maandag 21 februari 2011 om 20:07:
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA


bij mij precies hetzelfde en nog steeds niet binnen ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.J82 op maandag 21 februari 2011 om 20:07:
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA


Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena:o:lol:
Dit feest was in Juli vorig jaar:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ook eindelijk de dvd sinds vandaag binnen, super vet:D zo'n party mogen ze best nog eens geven :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 25 februari 2011 om 08:01:
Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena
Dit feest was in Juli vorig jaar


Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zaterdag 26 februari 2011 om 13:50:
Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.


Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.
Ieder ze eigen mening natuurlijk maar het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.


Ik vond het er echt geen reet aan, ik had het ook liever anders gezien. De dvd vind ik ook erg saai en veel te donker, daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt en nog heeft niet iedereen wat die besteld heeft. Redelijk slecht.

Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.


ID&T niet hoor. De Q feesten vind ik idd elk jaar minder worden op Q-base na. Line-ups zijn nooit verrassend en de shows worden met het jaar minder.

Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..


Dat mag...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 27 februari 2011 om 17:24:
daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt


Heb hem net voor het eerst (en laatst) gezien en ik snap wel waarom. Opnames zijn compleet mislukt, erg jammer, de cameramensen zullen zich wel een ongeluk geschrokken zijn de volgende dag. Ze zullen wel een tijd bezig zijn geweest met filters eroverheen gooien enzo, maar het blijft lelijk. Inderdaad te donker, asgrauwe beelden en de kleur oranje lijkt op knalroze. Jammer, maar het was wel een van de beste feesten waar ik ben geweest :P
Waarschuw beheerder
Jezus dit was me toch ook een geweldig feest!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Holtkamp op woensdag 11 mei 2011 om 22:52:
Jezus dit was me toch ook een geweldig feest! :D


Q-Dance :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 27 februari 2011 om 17:24:
en de shows worden met het jaar minder.


Dan heb jij zeker met je ogen dicht gestaan @ Defqon ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jroennn!;) op maandag 12 september 2011 om 18:42:
Dan heb jij zeker met je ogen dicht gestaan @ Defqon


haha gast je doelt zeker op defqon 2011? dat was een dikke show ja, maar kijk wanneer hij die reactie plaatste :P, in februari (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JOOST 91 op donderdag 22 september 2011 om 14:09:
maar kijk wanneer hij die reactie plaatste , in februari


hahah oeeps! :9
Waarschuw beheerder
-2
ik vind het dus mooi kut dat ik dit heb gemist he.
hoorde er zoveel over niet nurmaal .

dus q-dance gaste doe er nog 1 aub(A) heb er wel 200 eu voor over.
 
Waarschuw beheerder
+2
iemand mijn telefoon gevonden ?
Waarschuw beheerder
nog bijna 4 jaartjes wachten dan kunnen we weer :D
Waarschuw beheerder
+1
Edit: 3 jaartjes.. of een hele dikke 2 en half :lol: