Partyflock
 
here
De Q-dance Feestfabriek
georganiseerd door Site

Amsterdam ArenA (binnen) op de kaart Site
Arena Boulevard 1
Amsterdam
Nederland🇳🇱

Tickets & prijzen De Q-dance Feestfabriek

Voorverkoop:€ 60,-
VIP:€ 100,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 02:45 met 40 bezoekers, om 00:00 met 8 bezoekers en om 07:15 met 8 bezoekers.
Winactie (gesloten)
Verslagen
Door anoniem (517), leander112 (2205), Thijsonwijs (2389), Dj Marinus (2670).

Stemresultaat: geweldig

geweldig274762%
zeer goed107024%
goed44910%
ok1062%
voldoende391%
onvoldoende21
slecht7
zeer slecht3
waardeloos9

830 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

Haha wat heb ik me hier super vermaakt, alleen beetje erg warm:P Verders topfeest! :respect:
! Jan
Ik had er zelf minder van verwacht, het viel me zeker niet tegen! Wat een show! Wel een aanloop van hitparade's na Qlubtempo maar dat was ook wel te verwachten. Lekkere sfeer, alleen wat een balle lokatie is die ArenA toch.. "de Zweetfabriek" :bier:
!!­ Leo.­Nijntje !!­
Onzettend vermaakt.. veel leuke mensen, lekkere wisselende muziek mooie show en leuk gedaan met de dj´s.
!! Willie
Wat een knalfeest van begin tot eind !!
Wat een heerlijk feest zeg!!! Q-dance, Deepack en B-front :respect:
!!Nathalie!!
GE-WEl-DIG!!!!!!!!!!!!!(L)
!Jermaine!
Q-dance petje affff!!!! Bruut feest
!Kevin!
in 1 woord: GEWELDIG!!!
!•Stantana•!
WAT WAS DIT VET!! GE-WEL-DIG!!! :respect:
"Stefan^!!!
Manman togh supper feest zeg:O heerlijk vermaakt :respect:
Dit was echt een Gruwelijk vet feest! Boven verwachtingen!
'Liz
Qlubtempo & DR, Zany, Deepack (L)
'Sander..
D-Block&S-te-fan (L) HELDEN! TBY en Brennan Heart en Top 25 waren ook hard! :respect:
(F) DAVE
Wat een party zeg!! Q-Dance helemaal top!
in 1 woord GEWELDIG !!!
* Amy
1ste keer en laatste keer arena.. veeelste warm en dat geluid.. :/ verder wel mooie aankleding!
* Mippoe *
Zoooo vet die ArenA helemaal omgetoverd! :) Supergezellige sfeer, heb me goed vermaakt!
* Sanneke *
Hij ging lekker!!!!
** N
Dik!! Heb me ogen uitgekeken! :cheer:
***­{{ Loontje }}***­
erg vet feestje! alles goed geregeld, zoals parkeren ed, maar alles bij elkaar wel erg duur! En minder oranje geklede mensen dan verwacht! geluid was erg goed! sfeer ook top!
**Joey**
Wooow de aankleding en show:kwijl: wordt moeilijk om daar ooit overheen te komen!
**Pam** :D
Zwaar genoten!!!!
Geweldig feest, draaide allemaal goed, sfeer was goed. De aankleding super, hiermee hebben ze defqon 2010 zeker wel goed gemaakt! Maar volgende feest in de arena gewoon de muntjes aanhouden, wat is dat een langzaam en niet werkend systeem die kaartjes!
*­[S]tin­uzz...­
Avond begon kut, 2x file en dan ook nog is niet meteen bij de Arena uitkomen... Half 2 uiteindelijk binnen, maar wat een gruwelijk decor, geluid en sfeer! :respect: Arena wel klote met die kaartjes, warm en 'ff' naar de wc lopen... Maar verder, ondanks dat ik ook nog is de BOB was, heerlijk genoten!! :D
*GINAA*
Wat was dit geweldig!!!(L):respect:(L)
*­hardco­replui­sje
Wat een feest :respect:
Was zoooooo gaaf :D!!!!!
*Mariel_
Q-Dance :respect: ,Decor, Show, Setjes, heul vet (H)!
Q :respect:
*Pamiki*
Vaak vermaakt, soms effe mindertje, Ritme is gebleven, geen straf!!
*Puckie*
Te veel Hardstyle! :( Ben maar naar huis gegaan
Goed feest! Decor geweldig, Qlubtempo waanzinnig, Top 25 om te huilen, Technoboy Vip geniaal! Thanx Qdance! (y)
*WESZ
GE-WEL-DIG, aller aller beste feest ooit(L)
+Flip 0_o
Als ik mijn bezoekers een verjaardags feest had gegeven, had ik gezorgd voor meer bang for the bucks
- # KS.
He-le-maal ge-wel-digggggg! :respect:
- Chiquita
Heerlijk! Beetje erg warm, en die top 25 was om te janken, maar heb het erg gezellig gehad! :D
- Chrissy -
Wat een feest!!!!!:respect: aankleding, show, muziek!! was echt super!! Enige minpuntje die hitte, damn was echt niet te harde daar...:(
- vaal -
ik had er meer van verwacht, parkeren €20 en dan nog drijf nat binnen komen op het feest. verder werd de hardstyle een beetje saai op un gegeven moment. voorderest toch nog wel prima vermaakt
-->J@g3r<--
Beestachtig...Q-dance heeft echt ff een statement gezet!! worldwide
--Rob--
Q-dance top!!!
-Emiel!
leuk feest, goede show, redelijk geluid en boven al erg goed vermaakt!!
-Senders
:K:K:K Zo hoort en feest te zijn, ze hebben de naam Feestfabriek eer aan gedaan , geweldig :respect:Q-DANCE:respect:
-TVB-
Geen bijzonder goed feest.. Setjes waren soms om te huilen (vooral de afsluiter) maar het decor en de mensen maakten een hoop goed. Alleen die belachelijke prijzen in de arena en die cards sloegen nergens op:/ En die warmte pff:S .. Maargoed wel weer vermaakt met de mensen met wie ik was:)
echt waar! 10 jarig bestaan heeft ervoor gezorgt dat ik tot nu toe me mooiste feest ooit heb beleefd!!(L) Super!
...*­LADY...­E*...­
GEWELDIG FEESSIE!!!:lief:QLUBTEMPO WAS ECHT TOPPIE!!!:kwijl:
Super bruut feest.. :respect: En wat zag de arena gaaf uit! :woopwoop:
Sfeer was goed, Geluid was Top, Aankleding was echt serieus werk aan besteed. Vond het echt een super feest. Maar dat KUT HEINEKEN bah bah Rivierenbier!! Doe mij maar gewoon een lekker Bavke :respect:
.:René:.
spectaculaire lichtshow en aankleding, maar muziek vond ik wat minder (weer eens veel te veel onderbrekingen en hardcore line up was ook erg mager)
140BPM
:respect:Q Dance:respect: Super feestje. Muziek was geweldig. jammer van de hitte :( weve only just begun!!!
3x6 - Basic Grooves
Overweldigende aankleding!
50% of Attaca
Kan niets anders zeggen als mijn beste feest tot nu toe :O Wat een show en wat een aankleding zeg ! shiiit echt helemaal super :D kippenvel als ik er aan terugdenk
een bizar knallend feest!!!!!helemaal los daar
:banana: KIMSALABIM
Koning! in 1 woord: geweldig! :respect: alleen jammer van die fockin hitte! 8)
:bounce: Bjurniee
zkr goeiee
:bounc­e:AAD:­bounce­:
wat een feest was dit was erg gezellig werd heel goed gedraaid met name de beat providers , noisecontrollers , the prophet en headhunterz & wildstylez alleen beetje jammer van de hitte maarja niks aan te doen
:bounc­e:Hard­core_­Babe:b­ounce:
Wat een nacht (L) Gave aankleding. Alleen een beetje warm...
:bounc­e:Robi­n..­
gruhuwlijk dik feesje :respect: boven alle verwachtingen (y) en die ware al hoog, beste indoor feest so far :D
:cheer: Inge:cheer:
super geweldig feest gehad!!!!!!!
:cheer: Inky Pinky :cheer:
Wat een geweldig feest :woop: Brennan Heart & Top 25 :respect: Petje af voor Q-dance!!
:facepalm:
Bomba klaaaats :kwijl:
:honger: E.­dwin
knaller van een feest!! aankleding raakte ik niet op uitgekeke :respect: een nacht die bij blijft (L)
:|Snelle Jelle:|
Lekker feestje, heerlijk maf publiek, alleen de muziek was iets minder :D hele avond early was toch lekkerdere geweest!!!!
<< Marcel>>
dit feest was geniaal!!!!!!
<<..A..>>
Q DANCE Q DANCE Q DANCE Q DANCE
<<<//­\\//­\\argr­iet>>> GTP?!­ :yes:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOW DIT WAS ECHT ZOOOO MOOI!!
=arjan=
Voor de ArenA een Qnal feessie :)
[ R ]oY
drijfnat bij binnenkomst.....ponchos uitdelen als iedereen al nat is???? setjes wel vet! geluid ook dik in orde....vette aankleding....KUTarenakaarten en bakjes water!!!! verder topavondje....maar had voor €45 ook wel gemogen!
[020]T­UIG™[0­20]
TOPGEWOON LEKKER!!!! wat een show..... wat een feest::P
[[ NL ]] Maaike :bounce:
Best feessie.. Goed vermaakt alleen die trappen naar de wc's waren echt drama.. Mag je wel minimaal een kwartier voor uittrekken.. ben je terug moet je weer ;).. Verder super.. Mooi aangekleed, goed gedraaid, leuke mensen.. Ja mag nog wel een keer :D
SUPER!!!!!!!:K :respect:
de dj's hebben een goede playback show neergezet erg knap een hele set draaien op 1 cd :respect: verder goed vermaakt aankleding was top;)
[hardstyle-baby] - R-thur
ttoppppp feeeesst !
[M]ichel81
Wat een feest was dit zeg:P :respect: Q-Dance :respect: maar die warmte pfff :rot:.. enige nadeel is die schijtarena kaarten wat een ***systeem:S
[N]adje
Helemaal geweldig!! :cheer::respect:(L) Eindelijk een avond vol met goeie rauwe hardstyle, lekker sfeertje zat er in! Helemaal los gegaan heel de avond. Jezus! Op na het volgende jubileum Q-dance!! :respect:
[NFN]Erik
De kater komt later
[NFN]J-oey
:respect:Q-DANCE!!! Super aankleding! Lekkere muziek.. Maar naar de WC? DRAMA!
[NFN]Souter W.­
Bruut feestje :D Jammer van de hitte daarbinnen..
ongekend wat een feest!!
[NL]:r­ot:~~J­immy a.­k.­a Skippy­~~:rot­:
Te mooi feessie gewoon, maar goh! wat ging de tijd snel zeg enne de helft van het feest is ook nog eens uit mijn geheugen gewist hahaha:lol: owja, ik kan mij wel herinneren dat ik zeker 6 keer hetzelfde liedje heb gehoord :O
[NL]^­ >>Skol­tiee(L­)
had er meer van verwacht voor 60 euro! -parkeergeld stervesduur -wc's te ver lopen -Slecht alles aangegeven en VOORAL de prijzen van het drinken.... 4,25 voor een biertje en dan die kut arenakaarten nog.. :S Maar wel een dikke :Respect: voor het geluid, aankleding, muziek keuze en het reuzenrad! :D
[V.­D.­K]!!­loeky!!­ --the beatlover--
wat een feestje (L) een betere verjaardag had ik me niet kunnen wensen 8) het zag er allemaal supervet uit en er werdt lekker gedraait :D alleen wat veel pauzes in de eindshow waardoor je niet helemaal loskwam om je laatste restjes energie energie eruit te persen...
Heerlijk feestje!!!!
^^NoUd^^
GRU-WE-LIJK feestje :bounce:
^PIET
Aankleding was --> :respect: Vet dat er decors waren van oude edities van Qlimax en het reuzenrad van Defqon.1 2008! :D Geluid en meeste setjes waren ook goed en de sfeer was ook heerlijk :yes: Geweldig feest!! Eén minpunt: Die top 25, wat een grap... :/
^­Weshal­loverc­ome^­
zweetfabriek..=\ wel mooie aankleding, verder wel oke
_Bas_
Wat een feest:respect:
HEERLIJK! (l) ik wil terug!
A.D.HeiDie
Geweldig! Alles, de aankleding, de show, de nacht, de sfeer gewoon alles! Q-dance :respect:
Aben_
Superfeest ! Geweldig aangekleed !
addiQted
Ongelofelijk vet! De sfeer was direct voelbaar door de geweldige aankleding de feeststemming die er onder de mensen heerste :D Ik heb genoten en wil iedereen bedanken voor deze prachtige nacht :D
Om te beginnen, feest was GE-WEL-DIG!! - Puntje voor Q.. De toiletten (kon in de hoek rechts van het reuzenrad nergens zeiken door die VIP)
Leipe shit ouwe, Laaste uurtje Noizesupressor was het toppunt :D
Dikke show jonge!
AlanR
whoop kk do0od jehe
amandel123
lekker feestje weer in de arena toch wel een top lokatie! lekkere atmosfeer binnen en het versiering etc was ook top :)
Annsje(F)**
Geweldig feest:respect: alleen de hitte verneukte wel een deel..
Arie Lext
Was wel leuk. Organisatie en Show waren prima maar de hardstyle van nu is dramatisch en te vrolijk. 2 minuten beuken, 2 minuten stil staan enzo. Beter hadden ze Zatox en Tatanka kunnen laten draaien of de halve avond early hardstyle! Qlubtempo :respect:
GE _ WEL _ DIG!! heb er geen andere woorden voor!!
WAAT EIN FEEST! NIEKS KAAD!!
Heerlijk vermaakt.
B.E.R.K.
Niet geweldig, heb ze beter meegemaakt
Babette:rot:
jammer dat we zo laat binnen waren ivm noodweer, en toen ook nog eens geen kluis meer konden krijgen (?) vond t feest zelf echt super! maar had wel wat meer van de show vewacht, was weing speciaals aan
bacardi-mannetje
wat een gruwlijk vet feesje voor herhaling !!! lekker geafterd langs de snel weg was erg gezellig
Goed feestje, niet meer niet Minder ;)
Bappos
Allemaal wel weer leuk een aardig, maar het kan me toch allemaal niet zo boeien momenteel helaas. Al met al gewoon leuk feestje gehad, maar ook niet meer dan dat.
BartCore
Het beste indoor feest waar ik ben geweest tot nu toe...Wat was dat vet zeg!
basjuh1607
wat was weer een feest :D die chipkaarten en 2,75 voor een drankje vind ik bezeten duur maar goed, eindshow was super :D verder lekker opgebouwd.
BassmaniaQ
Was erg dik idd :respect:
:respect: Aankleding & Lichtshow :respect: Maar stiekem had ik toch wat meer verwacht van Q-Dance! Vond de sets ook vrij simpel, had meer tempo in gemogen! Beste set was B-Front/Digital Punk/Slim Shore/Beat Providers! De Top 25 was echt waardeloos (n) Ondanks dat super vermaakt met iedereen! :D
BENSCHOPSE GABBER
q-dance :respect: jullie hebben weer laten zien dat jullie de de beste zijn!!!
Bibsie!
GE-NI-AAL feest, jammer van de warmte, wc's en de belachelijke dure prijzen!! Volgende keer andere locatie (Gelredome??). Verder de aankleding super mooi gedaan!!! Hulde voor Q
Biervliet :beer:
Geniaal Feestje!:respect: :hyper:
Bigg_Boy
dit feest was zoooooooooooo super vet!!!!! alles was gewoon goed!!
Bjorn-->>Batsie
Wat een apart feest! :bier::bounce: Eerst een hoop ellende met de trein in Arnhem, die reed ivm blikseminslag niet verder! :frusty: Na dik 2 uur toch besloten om met z'n 4'en een taxi te pakken voor €200 :@ Uiteindelijk om 2:00 binnen. Toen echt genoten! :bier: Wat was de ArenA prachtig aangekleed! (Y):kwijl: De top 25 was geweldig! :bounce: Maar om 6:10 echt helemaal los! :bounce: Trein terug: Onmogelijk! St Anthonis bus (Y):respect: Q-Dance, op de prijs en ArenA cards na, dik voor mekaar! (Y):respect:
BK
G-E-W-E-L-D-I-G! Alpha² helden van de avond(Y) Heel mooi aangekleed en een topsfeer! Moment van de avond: Roeien in een opblaasroeiboot:hyper:
bl00m
Heel dik! Uit alle q-dance evenemten kwam wel iets terug... introtjes van q-base, "for ever young" van defqon 2008 (l) weer kippenvel! Qlubtempo Parade was helden shit... veel dikke platen en dikke flitsen van het onweer! Afsluiting vond ik maar een beetje een aanfluiting, maar de zaal was nog goed gevuld en iedereen ging los! :) Dikke 9 voor Q-dance! :respect:
BlonT
GEWELDIG feestje aankleding was super, er werd heerlijk gedraait qlubtempo (l) jammer dat het zo warm was, maarja dat heb je wanneer het buiten ook ruim 30 graden is. t enige minpunt de top 25 maarja daar kon Q niks aan doen dat die alleen uit hits van de afgelopen 3 a 4 jaar bestond (alsof er de andere 7 jaar geen goede nummers zijn gemaakt ;s)
Boelie
Even een kwartiertje aclimatiseren, maar vanaf dat moment los tot het bittere einde! Nooit gedacht dat je zoveel lol kon hebben in de arena... 20 euri voor parkeren was een beetje gortig, maar verder alles prima geregeld! Tanx Q-Dance, en tanx Yuri!
Bokko
Geniaal :D!
Bosdui­veltje­²³
Normaal ga ik naar hardere feesten, maar ouwe... Amsterdam weet zeer zeker hoe ze een feesje moeten bouwen!!!! Jodentempel in de :bounce:
BrakHoofd
In een woord. FANTASTISCH:D
Brittje!o_O
Gruwelijk feest!! Lekker hard te keer gegaan!! Sfeertje was ook echt top!! :D:D:D:D (L)
QlubTempo was toch wel 't beste van de hele avond :) Waanzinnig was dat zeg! Dat mis ik wel op meerdere feesten :( Verder was het zooooo warm, maar toch goed te doen!!
Zo vier je een verjaardag!:respect: Wat een feest zeg! Wat een aankleding, om bang van te worden!:respect: Qlubtempo was genieten!(L) Laatste 2 uurtjes!(L):respect: Sfeertje was ook helemaal top!(Y)
Caatje!
Wat een feest!! GEWELDIG!!!!! :respect: Qlubtempo parade tralalalalala
Cannab­usines­s :smoke:
ik heb erg genoten aleen ik vond het jammer dat er zoveel hardstyle werd gedraaid, Voorderest een Topfeest:respect:
CARR
Wat was het een ''zweetfabriek'' Maar wat een over de top feestje, super! Qlubtempo Parade!(L)
Cedje
Yeah lekker feestje Donkey Rollers en Deepack Top 25 en dat laatste uurtje Hardcore (l) _o_ en wat smaakte die biertjes lekker :D
Channetje
Heel vet feestje!! wel een beetje te warm maar prima vermaakt met me allerliefste vriendjes & vriendinnetjes (l)
Chantallie..
Waaaauuuuuuw wat een heerlijk feesie was dit weer:d
Was echt super mooi aangekleed en klappte er goed op hahahaha
ChrisCrash
Lekkere organisatie met de kluisjes(N) Voor de rest mooie opbouw en goeie sfeer! Top 25(Y)
Chronic - Twins CiuzZ
:respect: Dit mogen ze zeker vaker doen, waar wij stonde was het geluid echt super goed aan de kant van dat reuzerad minder..Wat een feest !! :respect:
Co :bounce:
Wat een superfuif (y) Vanaf begin af aan gelijk knallen met Qt parade :bounce: Ook de aankleding was super, met name de vele aanwezige Bavaria-jurkjes kon ik erg waarderen :lief: :p
co la tje
Wat een muziek, wat een sfeer en wat een aankleding!!! echt super vet weer!! Q thanks!
Co2288
2 Dikke duimen omhoog voor Q-dance :respect:
collinnn__
SUPER VETTE aankleding, matig geluid en verder washet leuk!!:D
Echt super gezellig gehad. Aankleding was echt VET ouwe. Q-dace :respect:
eerste feestje meteen een knaller :) :respect:
Cremator
Bang-e-lij-ke productie!!!! Ze hebben echt alles eruit weten te halen...:) :deep bow 2 Q:
D-Fuzion
slecht geregeld (N) maar voor de rest:respect:
d@anny-Denis
Q-Dance Bedankt het was echt super!!!
DAANINDO
Top Feestje ! "D alleen jammer van de Wc's en de grote rij bij t reuzenrad :(
:respect:Respect Voor De Feestfabriek Beste Feest Tot Nu Toe:respect:Bedankt Q-DANCE!
DannyG
Topfeest! Jammer van de hitte maar de aankleding, de mensen en de show maakten een hoop goed! Jammer van de drukte op de trappen! Wel prima vermaakt!
DannyV
Deepack, Zany en Donkey rollers vond ik het lekkerst draaien van de avond. Geluid was prima, aankleding was mooi. Weinig show en na de top 25 kakte ik aardig in. Nog heel eventjes los gegaan bij D-Block en S-te-fan maar was het toen toch wel zat en naar huis gegaan. Prima feest. Deepack blijven mijn Helden :)
DarkBeatz
Wat een gigantisch KNALfeest, het leek op een paar plekken wel of er een woofer kapot geknald was maar voor de rest was het gewoon FANTASTISCH :-D
Lekker (H)
De Vieze Voorzitter
Jezus wat een knaller. Sensation altijd kut door Arena, geluid, die kutkaarten... alle elende overtroffen door Q! Heerlijk die Qlubtempo knallers. Over 10 jaar weer!!!
Het was een topfeest!! (L) De vreselijke hitte kon de pret niet bederven! Mooie aankleding ! Topmuziek de hele nacht door! Op naar de volgende!!
Deguh
kan het nog vetter? Aankleding .. Qlubtempoparade .. wow take the blue pill take the red pill nja miss toch wel mijn beste feest ooit :)
Dennis B
gvd wat een feest(l)
Dennis_v
Alle Jezus wat was dit weer een mooie feestje. Top gedaan Q-dance, alles klopte!
Dianaaaak
Wauwwww.:respect: wat een geweldig feest... echt wel in mijn top 3 :D
Dikke_­Tinus :honger:
Op het laatste moment nog heen gegaan, lekker kunnen feesten van 2.30 tot 7.00! Lekker warm, maar dikke lol gehad. Zeker op de terugweg :D
Dir..K
Damn, gvd wat een feestje :respect: Hulde aan Q. (L)
Dj Extra-T
Dit mag ieder jaar wel gevierd worden!!!
Dj PussyD­oodles
Top feest:) alleen veeel te warm..
Djakbal
mooi sfeertje. crack afsluiting
djim'013
goodshit
Dr.­ Struggle :harry-uf:
Was mooi feestje:)
Qlubtemp :respect: Setjes in de VIP :respect: aankleding was aardig maar het geluid was zwaar bagger en de afsluiting viel toch ook zwaar tegen.
DSYNER
deco: 10, muziek: niet mijn ding, stres factor krantje: 10!
Duck Lord
Prachtig feest gelukkig toch gegaan voor geen goud willen missen :D uber goed sfeertje Oranje en al mn Vriendjes en Vriendinnetjes gezien :D
DURACE­LL:bou­nce:
ik d8 dat het moeilijk voor Q zou worden x-clusive holland te overtreffen, maar het is ze gelukt!! Man wat een feest :D:D decor 10+ taxichauffeur geloofde ons niet dat er een heus reuzenrad in de arena stond
dvk
decor geweldig, geluid. NOT. verder prima vermaakt (L)
E-Bass
Q zoals we ze gewend zijn! Topper!
Eef_
Wat een heerlijk feest, echt geniaal. Jammer dat qlubtempo zo kort duurde, dat was echt hoogtepunt van de avond! En spijtig van de drankprijzen...
dit verjaardags feest was leuker dan me eigen verjaardag:D
Eliane
Geweldig goed feest :K ! .. Arena cards waardeloos :no: ..
ELVASION©
Feest was geweldig! Locatie + geluid minder... maar wel uitstekend vermaakt :D :respect: Zweetfabriek :respect:
Emíell.
Balen dat ik tijdens Zany, Donkey Rollers & Deepack pas net binnen kwam ... Wat ik ervan gehoord heb en wat ik er nu van terug hoor was dat een ongelooflijke konings set! _O_ B-Front, Digital Punk, Slim Shore & Beat Providers waren ook fiijn (Y)
was gisteren echt een donders lijpe feest
ENROC
Beste productie ooit. WOW WOW :respect:
Eric_013
niet te overtreffen, wat een aankleding en geluid. Q-dance we're proud of you! Held vd avond: B-Front
Erichh
Ik heb me uitermate vermaakt! :D Kaarten kutsysteem, marathon om naar het toilet te gaan maar wat een show en sfeer! Beste indoor feest tot nu toe, zeker dit jaar! :D
EVITA.
respect voor Q..
Fabian
Meesterlijke aankleding (reuzenrad!) en de bass dreunde als een gek op het veld tegen het podium :D
February Star
Bedankt Q-dance voor een mooi feestje!
Fizgrin
Super feest! Wel heet en de hardcore mocht wat eerder komen
Flo aka MC NRGiZE
DAMN! Q-dance bedankt! het was werkelijk een fucking groot feest!!!!!!!!!!
Floor *
Super feest:D
De hitte was echt t enige minpuntje van deze party... Ben flink losgegaan in de ufo hoor :yes:
Frank_!(h)
Wat een feest :respect: Q-dance :cheer:
Freakz
geluid, warmte en (natuurlijk) de kosten minpunten. decor en sfeer waren daarentegen erg goed:)
FrickANDEL
Heerlijke nummertjes van Beat Providers gehoord.. Bereik van de wc's was één groot drama, die pasjes om te betalen was ook maar meuk en de prijzen voor bier gingen helemaal nergens over. Afgelopen 2 Q-dance feesten vielen voor mij een beetje tegen, hoop er in het vervolg meer van te zien :)!
wat een heerlijke nacht :D
Full Effect
Fucking hel !! Wááát een fucking geniaal super dik grandioos vet feessie (L) Vriendjes En Vriendinnetjes (L) you allemaal :respect: Q-Dance :respect:
Fyso
Muziek, sfeer, geluid, aankleding...Q-dance :respect: Verwachtingen overtroffen.Jammer van de warmte en de k*t Arenacards...Nu nog de wereldcup pakken!
G.E.E.R.T
Dit Was Zo Facking Vet Feest :D :respect:
Gaaies
Goed feesie!:DLekker gebeukt pas vanaf half 2..toen kwam de sfeer een beetje opgang(Y)maar Top thuis feesie
Gaitzzz
Wat een Geweldig feest was dit zeg! Dik respect voor Q :respect: Low-e vs Alter Egosz - Harde Rag :respect: (l)
gekkegabber
mooi gedaan maar feest zelf niets bijzonders
Q gefeliciteerd met het beste verjaardag feestje aller tijden!!!!! ultiem!!!!:respect:
Gerrit Zeetie
Aankleding, QT was top Zany, DR en Deepack + Alpha2 +B-front waren goed bezig! Rest was slappe hap en commerciele troep, met als dieptepunt de top 25 :S
Gertjuh
Aankleding was vet (ondanks dat het alle oude zooi van voorgaande feesten was) Drank veel te duur! Oude plaatjes waren erg vet! Maar veel te warm en de €60 niet waard. Q-dance heeft het helaas weer niet waargemaakt! Een matig zes'je waard vanwege de gezelligheid met vrienden
Gerwin
Ik was blij dat ik op het plateau bij de dj stond. Daar was het geluid goed, maar op het veld was het drama. Brute decoratie
Hij was weer heerlijk coby. Lekkere bass op de plaats waar ik stond! Had misschien wel een uurtje langer hardcore willen horen. :)
Koning Mondello in de VIP! Dikke prima!
Grsbk_Roel
Q-Dance (Y) Super Geregeld!! Decor :kwijl:
Hadseflats
een vd eerste keren dat ik achteraf het geld liever in me zak had gehouden. toch nog een zeer goed voor de periode half 3-5 uur en natuurlijk 6 tot 7 :bounce:
DICK DICK!!
hakkuh
Was weer ouderwets :bounce: beuQen erg vet!
hanskatwijk
topfeest, alleen volgende keer wel graag weer de geweldige sourcy water flesjes.
Hanske­e:hong­er:
Grandioooos! Q-dance heeft flink uitgepakt en ben beniwud of dit ooit nog te overtreffen is? :respect:
Hansse045
Q-dance (Y) altijd vette feesten organiseren jullie:D :bier:
Hardba­zzFrea­k
Wat was dit een gruwelijke shit zeg!!! :k Vanaf moment 1 meteen een WAUW factor; Qlubtempo beste van de avond zoals verwacht, en wat een ongelofelijke ONZIN hebben we weer uitgehaald :D brilliant...
hardboy-tommy
wat een gruwelijk mooi feestje was dit Q-dance Bedankt :respect:
Hardcore Junky1987
Dit was echt een fucking goed feest, vanaf begin tot eind super vermaakt:D Aankleding was super, geluid mocht wel wat harder en de doorloop voor de wc's wat een drama was dat. Het had van mij wel 4 uur langer mogen duren :xtc:, jammer van het korte stukje hardcore.
Hardstyle Lover NL(L)
Wat een feest :respect: - Minpunten Geluid mocht beter,20 euro Pakeren ,kluisjes uitverkocht Wtf:O ,Loacktie ook niet meer pakken voorr 20 years Q Dance -Super vermaakt wel:)
Hardst­ylePas­sie
was een vet feessie dikke :respect: voor Q-dance
hardstyler forever
Super vet feestje:D Alleen het podium was wat minder.....Op naar Free festival:D
Harrar APC
fucking fucking fucking gruwlijk! :lief: L
Hazinh0
Tering wat een ziek feest, werd goed gedraaid en heb me super vermaakt :respect:
Henk-Jan.
god domme wat een geweldig mooi feestje zeg!
Homeboy
Gruwelijk feessie !! Qlubtempo rocks BIG TIME :yes:
hompi
Heerlijk feest gehad :D echt top zag er ook zo vet uit allemaal.
HsMf
Geluid kon iets beter en die arena kaarten :rot:... maar wat een nacht weer :worship:
Huysje­Boompj­eFeest­je
Helaas niet het feestje wat ik had gehoopt dat het zou worden! :O:$
I'm The True Hardcore Legend
Arena zag er eindelijk eens feestelijk uit :D.. Heb veel feesten meegemaakt maar vond dit toch wel een speciale :D
IELSS
Heerlijk feestje! + aankleding was super(L) maaree arena card SUCKS
HEET!!! maar super gezellig
leuk feestjee
innerSpace
(k)(y)Ja Adam Arena is altijd VET! Goeie optredens deze party ook hoor! Goeie Muziekaale shit mensen!!!
Ivar
Wat een feest! nog nooit zo'n lichtshow gezien :kwijl: alleen drank was erg slecht 6,50 voor 2ML bacardi...:S afzetters, en wc's kon ook beter, verder POPPEKAST! 8)
Ivo
Superbruut feest! lekker sfeertje, geluid was fantastische en daar kwam focking goede muziek uit! :D
J'run
Qlubtempo was toch zo gruwelijk he. :kwijl: Verder echt een gezellig feest, geweldig. Toch voor een 10 jarig jubileum had er groter uitgepakt mogen worden voor deze prijzen.
J.J.o:)
Zwaar dik feest! Alleen wel veel te warm.. En WC was ver weg.. En die pasjes is ook maar kut! Nog 30-40 euro over en wat moet ik der mee?
JackyD_
heb et super na mijn zin gehad maar wat een hitte vooral op de wc's was wel kut want heb er wel 3 x een kwartier opgezeten omdat ik nie kon plassen :(
Onverwacht heerlijk. Tyfus heet, helden van de avond Oldstyle Outburst:lief: Qlubtempo, De Eindshow
Jannúss
Geweldig:respect: Wat een super gaaf feest, Vond de top 25 en De Eindshow heel gaaf:bounce: En wat een topsfeer(l)
Jansuhh™
Wat een feest! GE-WEL-DIG...!!! Aankleding was super en er werd zeer hard gedraaid! Q-Dance respect!:respect:
JDnAJ
http://www.youtube.com/watch?v=Qdv9ZEKe5Ok :D
je moet gewoon hakkuh
goed feest, maar 't is mooi geweest :)
Wat een top feest zeg prima vermaakt :bounce:
Jeroen Beishuizen
Wat een VET feestje!!!...heb me de hele avond Top vermaakt....en wat een eind show!!!........Gruwelijk!!!....
Jeroen Effing
Damn, was de Qlubtempo parade ff geniaal!!!
Jeroentje!
Wat een bruut feest sfeer was om van te smullen net zoals de decoratie en de muziek :D
Jesper :D
Erg gaaf gedaan zeg! Er was goed uitgepakt:D Ondanks de hitte een superfeest, alleen de Hardcore mocht wat langer :D
Topfeestje, aantal minpunten... waaronder het geluid en de locatie+aantal kluisjes! De sfeer was perfect en de aankleding was top... ik heb genoten
Super Dol feest! Die pasjes voor het drinken was gewoon echt KUT! Volgende keer mooi met munten. €2,75 voor bier? Wat een KUTbedrag, maak er mooi €2,50 van! Top 25 was zeker een hoogtepunt, en de show was geweldig. Amsterdam Arena is gewoon geen toplocatie voor dit soort feesten. (half uur lopen voor de wc) Gelredome bv. is een veel betere locatie. Jammer dat je de dj's niet goed kon zien. Maar verder was het gewoon een geweldig feestje!
Jochem *
:lief: Q-dance :respect: wat was dit een vet feestje!!
john-blaze
VETTE SHIT OUWE!!! wat een gekkehuis!!
Jommiej
bedankt Q-dance! Wat een feest! 11 jarig bestaan ook maar vieren?:P
JOOST 91
geweldig feest!
Jootje:)
Geweldig!(L) :respect: Mooie aankleding, goede sfeer:D alleen het was erg warm, maar daar kan Q weinig aandoen;) maar was super!!:cheer:
Jor-D
In 1 Woord Grandioos :respect:
Jor-D.
Top feestje!
Jordies
Heb echt een super gezellige avond gehad, vet gedraaid ook! Alleen vond ik de aankleding iets tegenvallen ik had er meer van verwacht! Daarom een goed! Harde rag (L) zo'n vette plaat
Zeer, zeer dik feest (Y) Echt ultiem dik!
Joyceke :)
Qlubtempo was heerlijk! Partylab was ik op een gegeven moment wel echt klaar mee, echt depri sound! Lekker 1 treintje eerder teruggepakt, superfijn (L) Was geweldig feest, maar wat een hitte in die arena jeeezus!
Jozz
mooiste feest van qdance tot nu toe(L)
Cool feesie was weer erg gezellig! :) :) had wel last van de hitte maar dat kon de pret niet drukken!
Just Me
veel te warm, geluid was kut.... had er meer van verwacht
Wat een feest:respect:
kapur
Topper!
Karina
top 25 (L) wel heel erg warm binnen!
Keezbee..­ :bounce:
Ik vond het geluid gewoon ruk, kluisjes uitverkocht om 12 uur? Lekker... Voor de rest, aankleding helemaal gruwelijk, wel ff leuk gehad maar daar blijft het bij. Had er meer van verwacht! :S
KENTI
jha wel leuk opzich, alleen die chipkaarten :x gooit iemand een biertje uit je handen, wacht hier heb je een mu.... laat maar
Klaas Vaag
De vibe die gecreeërd is in de trailer, kwam heel goed naar voren in de show: Ik had net het gevoel alsof ik op een kermis liep.. Muziek was helemaal top: Van de grondleggers van de hardstyle tot de helden van nu. Geluid was ook niet verkeerd, totaal geen last gehad van galmen, zoals dat in 2008 nog wel was! De sfeer was echt uitstekend.. Ja, Q-Dance, dikke 10!!
KlootzakR2
TE VET!! aankleding was ookecht goed gedaan :)
Yup geweldigge party.. jammer van de warmte maar wat wil je ook met een glazen dak ;) Verder was het Top _o_
Eindshow!! Zag er super uit! Top
Koenee
Ongelofelijk wat was dit een geweldige ervaring! Een om met een goud randje aan de archieven toe te voegen! Q-Dance bedankt voor een episch feest! (L) :respect: (Y)
krankjorum goof
top aankleding! wel schraal geluid en god tering 4,25 voor een biertje:-o dan ook nog het lef hebben dat je aant trakteren bent:s
Kreativ Kickz
Was Leuk O:)
Kroesje91
Beste feest tot nu toe!!!
kuperes of the harder stylez
dikke vette party ouwe lijp:P
Kuul Junior
Een heel vet feestje, heel mooi aangekleed en het was tenminste niet tering heet. goed vermaakt:)(Y)
kuwaibia klaassen
De Q-dance Feesttempel!
kyrraatjee
Wat een feest! geweldige aankleding, heerlijke oude platen horen ( ard & jorn- 16 :cheer:) alleen snikheet daarbinnen
L.V.
Een geweldig feest! Goed geluid, lekkere setjes, leuke aankleding!
LaBellaa.
All I can say: (L)!!!
LadyDx
HELEmaal TOP
Lange Darm
Damn:K... wat een ffeest!! :respect: Alleen wat aan de warme kant :O
langemike
wat een bagger hardcore set het laatste uurtje, achja was te verwachten. reuzenrad (Y) decor (Y) en weer eens met zijn allen op een feessie :D wat wil een mens nog meer?
Laurens;
Zeker dik feest, vooral de eindshow was super!
Genoten heurT!!
Leipe Kliko
Een waardig verjaardag feestje wat een spectaculaire lichtshow en aankleding,:respect:
Q-Dance heeft het waar gemaakt.. Damn It Was Amazing!!!!
lenzenkopf
:respect: voor Q.. super gehad! alleen wat was t toch warm..pff
Leon<(-_-)>
kut lokatie daar da joden stadion, moet godverdomme een marathon lopen om te kunnen pissen en die pasjes was ook gewoon kut. alleen super dikke muziek
Linda!
in 1 woord GEWELDIG! :d
Lip DJ
Wat een heerlijk feest! Jammer genoeg is het feest zondag niet doorgegaan
lippyh
mooie show het ws alleen niet mijn feest, wel genoten van de 25 besten hoewel die niet realistisch was
kuttent die arena.. wel dikke aankleding!!!mooi feestje!!!! ps. kutspanje, blij met zo'n fake asss goal :S
Little Jasper Joe
TERING wat een opzet :respect:
Live The Moment º³º
qdance hoe vet kan je een feest maken, ODE :respect:
Loekaku AFCA
Bruut feest. Aankleding en lichtshow zeer netjes. :respect: De hardcore had wel iets eerder kunnen komen.
Lori
van begin tot vooral het einde; :cheer:
Lucas*
Ondanks de vele nieuwe nr's was de top 25 zkr het beste van de avond!! :respect: Q-dance super vet decor!!!! :respect:
Wat een dik feest!! :respect:
lurling
echt een van de vetste feestjes waar ik geweest ben Q-dance bedankt
Super goed vermaakt (y) :yes:.. Wat zag het er vet uit zeg! heb me ogen uitgekeken!
M ysterious
Ja was wederom weer geslaagd feestje van Q-Dance! top 25 was echt 3kwartier lang LOS!! :D Miste daar overigens wel een hoop platen.... Hardcore op het einde Was gruwelijk en maakte het af :respect: ArenA cards waren ronduit KUT
M'!KE
Super vet feest :D:D
Maaike..!!
geweldig...! (L) heerlijke sfeer, top aankleding, lekker gedraaid..! :)
Wat een geweldig feest... (Y) Zeker vermaakt O:)
manonpardon
locatie kut, ijs op,geen appelsap en veels te heet... werd wel lekker gedraaid
Spierpijn in de beentjes. Kortom goed feestje !!!!
Mar-Q-o
Feest was goed, Geluid was goed, maar die bekertjes water? en die kluisjes zo snel al? Dat zijn toch een paar verbeterpunten waard!
Marith
Wowwww heet daar in die zweetfabriek maar wel super vermaakt! Klote dat er geen kluisjes meer waren, slecht geregeld! Leuke mensen, goede sfeer! TOP!
Mark 8)
Voor af niet heel veel van verwacht maar wat was het een feest :d alles klopte (behalve het geluid) maar hulde aan Q-dance :respect:
Markkkkk
Allereerst vond het erg tof dat mensen de paraplu's bij de ingang doorgaven naar achter om droog te staan (Y) Toegangkelijkheid toiletten : K*t! , Toegangkelijkheid drinken : Matig! (en DUUR!) , Geluid : Erg wisselend de hele nacht! (Oke, akoestiek in de arena is ook niet top..) Qlubtempo :respect: , Hardcore afsluiter vond ik tegenvallen.. Al met al: prima feestje van weten te maken, geen 60euro waard maar dat hebben wij er dan ook niet voor betaald 8)
marmo(L)
Wat een geweldig feest::) :respect:
Marolt
Q-dance :respect:, leuke mensen, Locatie is super en de aankleding ook dik in orde :D Alleen van het geluid meer verwacht, maar over het geheel ZEER goed :bounce: :yes: B-front &co :respect:
MarQo
Kippenvel.
Marty Morin
wat hebben ze dit gaaf aangepakt!! alles kwam voorbij alles was geweldig!!!:D
Mary's
Heb zwaar genoten :D:D:D:bounce:
Een der heftigste feesten ooit in de ArenA! (N) Bier 2,75 (N)
Was een leuk feestje:D Zag er allemaal wel vet uit! Geluid kon wel beter naar mijn mening, het galmde nogal:S En de rauwe Early Hardstyle heeft maar weer eens bewezen dat het veel vetter is dan de tegenwoordige happy shit! Was super gezellig met de mensen met wie ik was:D Maar de Qluptempo area is 'The Big Winner':D
Maykee!
Ondanks dat ik goed brak was, me prima vermaakt!
Ze zeggen wel eens, stoppen op je hoogtepunt? dan moet ik nu stoppen met feestjes pakken! GE-WEL-DIG
Mijn Sleutel :jaja:
Dit feest krijgt van mij een Geweldig ! :respect: , Wat een dikke locatie zeg !, hou normaal nooit van hardcore , maar laatste uur was dolle boel !8) tot over 10 jaar :bye:
q-dance:respect:
Mike_4129
mooi feessie
mikey-100
wauww:k wat een aankleding en sfeer was egt super mooi - punten warmte en topd 25 niet als verwacht en zeik italianen moeten ze er uit stusturen:P maar egt super hard vermaatk:respect:
Mikey-???
Wat was het WARM!... tering... Wel mooi feessie!
prachtfeest!
Milou!! ;)
T was zoals verwacht een top feest! Alleen mogen ze van mij nou echt wel met FLESJES water aankomen, dus niet die rottige bakkies! ;)
Miss Mieske
ik baalde als een stekker dat ik aan het werk was, maar toch af en toe een dansje gemaakt!
Miss Tails
Had er veel meer van verwacht, die top 25 bleef ook live verbazingwekkend slecht, is dit nou wat hs groot heeft gemaakt? Verder erg warm en te veel mensen out zien gaan. Voor Claudia wel een dikke kus met jou was het gezellig op het vip deck!!!!
Miss-B100
geniale heenreis, gezelligheid heerste!! vrienden kwijt geraakt halverwege de avond, niet weer kunnen vinden, wel dikke party, 4,5 uur over gedaan om met de trein thuis te komen..... helll ... :D het was een avond om niet weer te vergeten :X
In 1 woord: GE-WEL-DIG feestje!!!
Wat een super bruut feest zeg!!!!decor was geweldig,geluid was zeker goed,en wat een top sfeertje!!! mense bedankt
Superfantastisch! Supermooi, superlekker, superhard, superwarm :P
Monkey!
Bruut feestje, geluid vond ik wel aardig, maar wat was het daar verschikkelijk heet. zo heet heb ik het nog nooit meegemaakt, belachelijk gewoon! drinken ook echt niet te betalen! helemaal omdat het zo warm was bleef je maar drinken!
Mr Mo
Qlubtempo Qlubtempo Qlubtempo Qlubtempo BRILJANT
Wat een feest zeg! Sfeertje was top gezellig was t zeker! Donkey rollers _O_
Mr. Puta!
Lkr die oude klappers in het begin! B-front was weer lkr bezig!!(Y) :bounce:
Hele nacht volop genoten (L)....
Ms. Thijssen
Goed feest (Y) Maar wat een kut locatie! Ik weet zeker dat ik het op een andere locatie veel vetter had gevonden :d.
multistyle
meesterlijk en weer eens echt een super relaxte sfeer :respect: qlubtempo parade ff veel herineringen aan de Hem. op gehaald vette shit
MVDL89
Super dik feest, dik geluid en die aankleding:respect: Alleen een moest je een marathon lopen om een keer naar de wc te gaan maar verder :respect:
Met pijn en moeite in de arena weten te komen door falend openbaar veroer.. Maar t was zoo vet:respect:
Mijn 5 jarig jubileum ook maar is flink gevierd! WOW WOW WOW wat een fstje... :bounce: :respect: (L)!
Wat een heerlijk feestje.. En het decor was geweldig !!
De aankleding :O :kwijl: geweldig! Eerste paar uur super goed geamuseerd.. Maar op t laatst was ik erg moe + die warmte.. Wel ech n vet feest!
Nappa
Qlubtempo _O_ heerlijk vermaakt, de sfeer was erg goed! gezelligheid in de arena (L)
pfffff wat een feest. Zwaar los. Dikke 9 !
Nickiy
Achteraf gezien was dit het mooiste feest van 2010, Alles klopte de Oldstyle Outburst de Early Hardstyle, daarna lkkr :vaag: De sfeer die er hing en de decoratie waren bijzonder!
Mijn dikste feest ooit! heerlijk om die stage van Qlimax 2008 weer te mogen zien!!!
Nicole...­ :flower:
Wat was het toch vet :D Alleen zo jammer van die hitte :(
nielsje_*
Alles top in orde! dus geweldig:D
Niks-Knlb
Donkey Roller & Deepack! Helden van de nacht. Was te warm, maar vooruit. Top nacht! Qlubtempo terug? :) Hulde
het heeft ons ong 4 uur gekost er te komen, door de blikseminslagen...nou eenmaal binnen zag t er top uit!! geweldig, muziek opbouw (Y) .. maar WAT warm , niet uit te houden.. en helaas duurde de terugweg ook 6 uur omdat er vanaf amersfoort geen trein reed:(
No Mercy Zwolle
was een super feest met veel gezellige mensen petje af voor q-dance
Noelie ^^
Ik heb me goed vermaakt :woop: Dus geweldig!!
nootje.nl
in 1 woord...BRUUT...niks geen rotzooi onderling...100%hollandse hartstyle....heeeeeeeerlijk:bounce:
Jesus wat was dit weer een goed feestje zeg. Gruwelijk..
NW_DJW
Top Sfeertje, Briljant Feest for sure :respect:
Nyntje
Wat een GEWELDIG feest was dit! Aankleding top! Muziek top! Sfeer top!! (L)
o/
vetjublieumvetteshowgeluidwasbeetjeechovettesfeervieszweten/regeniedereenoranje hopakeej xD
o:)Cor­ientje­h(L)
het geluid was zeer slecht de kluisjeh ware om 12 uur al uit verkocht, veel te weinig kluisjes. het was wel mooi op gemaakt maar daar blijf het ok bij (N)
de qlubtempo parade :woop: er werd de hele nacht lekker gedraait ....geen rijen aan de bar .. veel lekkere dames .. :bier:
Ik begon een vraagteken achter Q-dance te zetten maar na dit fantastische feest zet ik er een aantal uitroep tekens achter. Wat een show! :lief: & het decor was grandioos :respect:
Olijfb­oompje :lol:
Wat een feest :respect: Q-dance heeft weer bewezen dat ze het kunnen :D:cheer: Nu nog een plek vinden met beter geluid :lol:
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Mitchell
Goed vermaakt, geluid was wat minder, drank was fucking duur....sloeg nergens op:S heb ook niks uitgegeven daar.....dat masker.. zucht....verzin eens wat nieuws;) afsluiter was bagger! vond het een vet feest...maar wat ervoor betaald moest woorden, vond ik het bagger....voor zoveel geld had ik mee verwacht!
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Timmeh
Prima vermaakt, jammer van het hoge Qlimax gehalte weer, dat masker mag nu ook wel weer een keer weg. Last but not least; waardeloos hoge prijzen voor de consumties!
oOo-Saskia-oOo
Top...!!! :respect: Avondje met momenten om nooit te vergeten.... :D
Decor was SUPER, Echt een top feest gehad!!!
Orphagan
VETTE SHOW! Eindshow wat langer, minder eentonige Partylab (maar dankzij BP, SS, DP en BF toch weer gaan gassen). Q, waar blijft de Qluptempo Reunion??
Ouwe Gekkehuis
Niet normaal zo vet!!! :respect:
Ouwedibbus
Brilliant jubileumfeessie! Wat een heerlijke nacht heb ik er toch weer gehad zeg :D
Paddo1985
Dit feest was zeker de moeite waard.....!!!
Party Lover :jaja:
Dikke knalfuif hoor haha geweldig feest op naar de volgende Q party..:D:)
Party Paul.
Zelf had in nogal een stroeve start. die oude hardstyle hielp daar ook niet echt bij... Geluid was kut! heerlijk warm binnen... en GE-WEL-DIGE decoratie..en natuurlijk het laatste uurtje.. KNALLEN!!!
Party Sannie
Echt een heerlijk feest :D! Q-dance bedankt!
Paul1110
Geweldige party:D
pauluskap
lekker feestje gehad alleen hardcore begon te laat
Pesomat :beer:
Prima feest (Y) Hitte was niks aan te doen door buitentemperatuur maar wel minder, afsluiting drama en top 25 ook.. maar super gezellig en qlubtempo zo fucking gaaf!
peurple
heb me goed vermaakt :woop:
Pimm'
Q-dance :respect: Beste indoor feestje voor mij tot nu toe, was gewoon de hele avond genieten (L)
PinDa Swaffel j0u
Het was onwijs vet muziek was super :D en de aankleding was echt prachtig. Maar 1 ding wat een warmte was het daar niet normaal :S d8t dat ik in een oven stond tehakke:S
Pit
mooi feestje, geweldige sfeer!
Pop-up
Beste feest tot nu toe! Lekker gevarieerd, goed geluid, dikste show ooit 8) Alleen jammer dat het reuzenrad al om 4 uur sloot en natuurlijk altijd diezelfde hardcore set op het laatst.
Prime Suspect
Q-dance de musical was vet! Slim Shore/B-Front/Digital Punk helden! Derb was vet! Jammer dat de stem van DV8 kwijt was :( en de arena card is gewoon ronduit kut..
Topfeest....Qlubtempo... alles wat je moest horen wel gehoord, lekker tempo..
Q Mike
Was echt Geweldig met de hoodletter G.. Heerlijk geluid, prachtig mooi decor, dikke sets.. Qlubtempo :respect: Alpha Twins & Deepack :kwijl: Al met al, één van de betere feestjes :yes:
Geweldig feestje! Podium in het midden +1, Brennan Heart :woop: TOP 25 HEERLIJK! :kwijl:
Q_Niels_Q
G-E-W-E-L-D-I-G (Y):K:K
Q_Online
Super vermaakt, mooi decor, goed geluid op de vloer, en lekkere nummertjes gehoord,, Drink/Drank prijs was wel van de zotte,, Arena Cards werke wel goed, alleen soms lastig te beoordele hoeveel tegoed/saldo je nog heb,, Hier kan Q niks aan doen verder.. een cijfer;; 9
Qlaas
1 van de betere feesten. de arena zag er geweldig uit, wat een mooie opening!! de sfeer was ook top en de muziek idem dito. Q-dance: dikke pluim!
echt het ziekste feest ooit geweldig gewoon
Qlub Tempo Terrorist:P
Was als verwacht een top feest. (Y)(Y)
Qoenraad
GE-WEL-DIG .. helemaal top!! Q-dance bedankt!! :respect:
QQ
10 jaar Q-dance is geweldig gevierd! Aankleding, decor en geluid was top! Q-dance bedankt voor de afgelopen 10 jaar knallen, en op naar de volgende 10!
Queen off bass
Vanaf binnenkomst gelijk in de sfeer, super aankleding. Een geweldig (verjaardags)feest om nooit te vertgeten!!! :D
Quincyy
MOOISTE FEEST OOIT(L)!!
lekker hoor!!
r0wan078
Grandioos!!
R_terror_G
Super feestje ook super aankleding echt grauwelijk alleen mog wel wat langer hardcore
Rammi
GEWELDIG FEEST!!:D:D
ramos
was lachen alleen 2 uur stil gestaan met openbaar vervoer wat jammer maar toch geariveerd beter laat asl nooit verloren tijd zowiezo ingehaald
Ratje
Wat een GE-WEL-DIG feest! Qlubtempo: a trip down to memory lane! Deepack, Aplha 2 en B-Front overige koningen. In 13 jaar feesttijd niet zo'n gezellige en dolle boel meegemaakt. Q-dance HELDEN!
Razende Raapie™
Wat een top FEEST (y) nu :rot:
Remcolano
super aankleding, super gezellig...super HArdstyless!! Lekker lopen knallen, in een wel iets wat warme zaal ;) maar dat kon de pret nie bederven! het laatste uur wel....erg jammer dat t zachter ging... ik verheugde me op dat laatste uur :(
rich'
sow hey wat een dik feest!!! te vet gewoon :respect:
Ja top feest hoor! ik vond persoonlijk die piramide in t midden alleen helemaal kut voor de sfeer. verder natuurlijk wel erg warm, maargoed top vermaakt met de hele groep! :)
Riksen
goed naar me zin gehad :D!
Rob :bier:
Super! aankleding geweldig :respect: top 25 wat een aafnluiting. Donkey rollers & deepack :respect: Arena houd zijn slechte geluid
Rob Gaserop
Had er echt veel meer van verwacht. Nix verrassend of extra bedankje voor 15jaar support. Ik had echt entreetickets voor n ander feest verwacht in de ballonnen in de netten boven het veld. Weinig creativiteit bij Q-Dance! Sensation White decor aangevuld met oranje en zwarte balonnen. Weinig interactie met de dj. Alleen Endymion (en EA) snappen hoe er echt gefeest moet worden. Ik had echt iets speciaals verwacht, de hele arena onder het schuim of zo, doe eens gekkkk Q!
Q petje af egt een hele zieke viering voor het 10 jarig bestaan
Robo13
Wat een feestje zeg :D. Alleen die chip kaarten en die prijzen daar in de arena :no: €2.75 voor een biertje? Had ook liever langer wat hardcore gehad. Maar al met al een super avond gehad! Q-Dance :respect:
Robvanbeers
Prima vermaakt! Show was ik, DJs draaiden top.. Bakjes water beetje apart, maar ach.. ! Mooi feestje.
Roed/­Wit-Mestreech
Geweldig feest gehad!! Minder was de lange heenreis van 4 en half uur en het moeten betalen met die pasjes erg onhandig en duur was het ook goede sets nice show!
Roel. v D
Topfeest, super sfeertje:) kortom GEWELDIG!!
rollerman17
party of the decade!!!
Rool 040
Super feest!! :respect: jammer van de kut locatie, de kut arena pasjes en de dure prijzen.
Ross Fader
Alles helemaal geweldig, erg genoten van dit welverdiende feest als trouwe bezoeker :D Qlubtempo, Partylab & vooral...Activator (L)
Roy.L
the madness was calling me! dik feestje :D Deepack & Donkey Rollers!
Roykee..
Arena :/..
RSW76
GROOOOOOOOOOTTEEEEE BLIJJJJJJ. Wat een topfeest.... Mega aankleding en iedereen was er behalve Bart, Bert & Sanne
Ruud Awakening
Mondello (L)
s'COREpion
Waanzinnig! voor mij nu al het beste feest van het jaar!
Locatie was gewoon heel kut, geluid dramatisch en ArenA cards zuigen.. Feestje zelf was super!
Salvo
Helemaal goeeeeeed!!!! :cheer: MORGEN WORDEN WE KAMPIOEEENNNNNN
Sander Pouwelse
kluisjs en wc's waren minder georganiseerd, voor de rest echt super feest! aankleding en geluid waren geweldig! lag er alleen iets te veel bovenop dat het een playbackshow was...
Sanne
De Qlubtempo Parade was echt GEWELDIG! (L)
SCHUFKE
vet
SDL
Lekker heftig zweterig feestje... Oldstyle & Qlubtempo ftw! Top 25 was ook nice :yes:
Sennos
Zeker mooi feestje en me goed vermaakt, enige en toch wel vond ik grote minpunt, dat klote eind naar de wc's :S gvd 3 kwartier bezig voordat je op de wc zat.. verder top feestje!
Silvio Aquila
wat een gruwelijk feest, QT was heeeeerlijk (L)
SJEEP
mwaaa viel wel mee, was gezellig door de mensen met wie ik was, maar op de main was het gewoon plaatje na plaatje draaien en viel mix technisch echt zwaar tegen :Rot:
SjefQe
Q-Dance blijft de beste(Y) the prophet - Top 25 Helemaal geweldig:respect:
Sjoowie_NL
TOP(L)
SpeedBoot20
wat een brrut feest pfff ziekenlijk :D echt super genoten leek wel een reunie echt top :respect: bedankt allemaal voor deze SUPERAVOND had dit echt niet verwacht man man man en nu Wereled kampioen worden :D
SQooby-Doo
:respect:...Goeije Genade Zeg !!! Wat Was Dat Een Super Vet Verjaardags Feestje Van Q !! Van Begin Tot Het Einde 1000% Top !! Alleen Jammer Van Mc.Dv8,Maa Snel Beter Word !! Hoogtepunt Van De Avond : Deepack & The Donkeys Live...:respect:...Ik Zeg : Veel Vaker Doen !! Echt Beste Live Act In Nederland Tot Nou Toe !!!
Srsani
Nu weet ik het zeker, ik ben verliefd op q-dance. Wat een topfeest!
Staaffie
dik dik feestje zeg, prima vermaakt!!!!!!
Stampertje de enige echte !!­
:respect:...Goeije Genade Zeg !!! Wat Was Dat Een Super Vet Verjaardags Feestje Van Q !! Van Begin Tot Het Einde 1000% Top !! Alleen Jammer Van Mc.Dv8,Maa Snel Beter Word !! Hoogtepunt Van De Avond : Deepack & The Donkeys Live...:respect:...Ik Zeg : Veel Vaker Doen !! Echt Beste Live Act In Nederland Tot Nou Toe !!!
Het leek net of ik in sprookjesland was! Echt geweldig(L)!
Stars*
Wat een mega feest :respect: Geweldige sfeer :D :lief:
Stefan (JS)
Wat een aankleding zeg!! En echt een superfeestje,heb me heerlijk vermaakt!
StefanDH
Top Feest!!
Stefanoviic
Wat een ellendige binnenkomst, door die tyfusregen was ik half doorweekt, een half uur later en fucking chaggie!! mjaa daarna werd het toch wel vetjes :D mooie aankleding maar die stage in het midden enzo trok me niet zo... al met al een lekker feest maar niet geweldig (voor mij)
Stepha­niehel­enaDJ
lekker lekker lekker :D .. moest werken als flugelmeisje maar gewoon lekker losgegaan met me flugeldoosjes! :bounce: heerlijk!
steven-eg [Go-focking-wildddd]
super, super verjaardag van Q-dance gehad. wat een ongelovelijk mooi decor, en waar wij stonden stond de bass op Q-base niveau, loei en loei hard en dat in de arena :D , sfeer was ook boven normaal (Y) _O_
stickstof
beste Qdance indoor feest dat ik ooit heb meegemaakt, petje af Qdance! schitterende decoratie, heerlijke setjes!:respect:
Heb me uitermate vermaakt in de paar uurtjes die we er waren ! Echt geweldig :cheer:
Strali
om nooit te vergeten:respect:
WAT WAS DIT GEWELDIG!!! Flink los gegaan in me doktersjas op de brug en podium! Ontzettend gezellig met alles en iedereen! Q-Dance jullie zijn geweldig! (y)
Subatomic Vision
Dikke 10 voor Q Dance, legendarisch feestje! Om half 7 helemaal voldaan en kapot naar huis! _O_
Vond het wat tegenvallen.. weinig speciaal, ze hadden veel meer van het 10 jarig bestaan kunnen maken vond ik. Erg gezellig gehad, jammer van de hitte. Lichtshow was wel geniaal! (L)
Wat een geweldig feest was dit, Aankleding was sprakeloos, De muziek was super !!. Conclusie: GEWELDIG!!!!!! :cheer:(L)
Svenson Deluxe
Wow wat een aankleding :-) Goed geluid, Top feest. Donkeyrollers/Zany/Deepack duidelijk de lekkerste set! Technoboy en Brennan Heart bedroevend slechte sets. :-(
T i n k á a
Het was geweldig, aankleding, geluid, sfeer, muziek! Helemaal losgegaan! zoals onze shirtjes beschreven; Old School, New School, Q-School Rules!
Ta*Tja*Na
Wat zag het er weer mooi uit zeg! Heb me vermaakt maar was het na een tijdje wel zat. Steeds dezelfde hardstyle deuntjes, top 25 was saai en veel te warm daarbinnen. Ook het tekort aan kluisjes was geen goede zet van Q-dance. Heb de hele avond met me tas moeten hakken, jammer!:S Verder was de sfeer top en de mensen erg gezellig!:D
tammie-buck
wat een gaaf feessie zeg :D
Tazza
Mijn eerste hardstye feestje, maar hou toch meer van de hardcore.:yes: Je weet van te voren als je naar zo'n feest gaat dat er hardstyle word gedraaid, maar van mij had die eindshow wel iets langer mogen duren hoor.(A) Verder heb ik me toppie vermaakt! Mooie aankleding, en goed geluid!
TechnoToi
Hulde voor Q-dance op naar de volgende 10 jaar:respect:
Helaas van de hitte maar niet zo veel aan te doen, Qlubtempo was geweldig en de Top 25 ook. Afsluiter was een drama :( Geen lange rijen bij de bar en het geluid was ook prima in orde. Q-dance: Hulde :respect:
Terminal
Aardig wat kippenvelmomenten. Q-dance :respect:
Tha!
Misschien wel het beste Q-dance feest sinds jaren.. jezus wat vet! (l)
The Godfather ®
Zo hoor je je jubileum te vieren! Wat een geweldig goed feest.. maar wat was het heet
The Irritainer
geluid veel slechter dan black 2008. Compact ingedeeld waardoor het, ondanks dat het niet zo druk als black was, wel drukker leek. Desondanks wel erg vet feestje, en dan met name de HOLLAND-sfeer, en de daartoe bijbehorende hazes-liedjes.. Eindelijk mochten we dan eens een keertje voluit voor ons land rooten zonder gelijk het verwijt nationalistisch te zijn :P. Nu alleen nog vnaaf de hoofdprijs ;)
The-Beast
Gezellig feest Q top !!!
The-Real
Zag er mooi uit, mooier als met Sensation! alleen die V.I.P piramide vind k jammer, de dj's niet echt kunnen zien ofzo!
Thunde­rdomeU­treg
Geniaal feest (ben geen hardstyle liefhebber) grandioos in elkaar gedraaid. Sfeer top. geluid top. organisatie top. gewoon echt klasse. Beste productie die ik gezien heb in afgelopen jaren :respect:
Timeeeh
Geweldige party gehad, dik boven verwachting!!!
timl
Prima party, Qlubtempo was super!
Timmie_Z
Zo massaal maar ow zo gezellige sfeer! _0_
Timmitty
Geweldig feest !! Veel vette sets gehoord! Top 25 was wel leuk idee.. maar er moesten meer early platen in! Geweldige sfeer! mooie feestfabriek :respect:
Timmyk­nocker­!­
Wat een geniaal feest! (L) De aankleding/lichtschows waren van hoge klasse, ik kon me ogen niet geloven :) Ik had veel verwachtingen van dit feest, maar dat heeft Q-Dance zeker waargemaakt! :jaja: Zany & Donkey Rollers :respect:
Tinuss^
Was echt een super feestje brennan heart draaide ziek goed!
TobseK91
wat een topfeest. Qlubtempo Parade (L) respect Q-Dance :respect:
Tom R
Mega Lompe B-day Crash.. Donkey Rollers :respect: En wat een Aankleding!!
Tomba!
Anders dan andere feesten... wel heel gruwelijk! Top 25 was vet :D AsympTOOT!
Tommy.
Show + aankleding geweldig!! alleen half uur in de stromende regen gestaan om binnen te komen en die arena chipcarts wat een belachelijk iets zo onhandig maar verder het eten ( de rimlapjes) waren geniaal
Tomzor
Schitterend!
Ton30071989
Fijn feestje :yes:
TrAceR
de avond begon een beetje met tegenslag:S,dus waren vrij laat binnen. maar zat er vrij snel in :D dus heerlijk gefeest, was top dus :D :RESPECT: q dance
Triza
wat was die qlubtempo mix gaaf zeg!!! Damn, allemaal gouwe ouwe!!! Rest was ook top .... zoals altijd!! Q bedankt!!
Waaaaauw, GENIAAL feest, echt zo dik vermaakt:D
De Q-dance Zweetfabriek:K Prima (Y) !!
20 euro parkeren WTF, binnen komst was kut met die regen, da ben je binnen heb je een MEGA volle trap, veel TE warm, maar de Sfeer was top muziek toch wel, verder prima vermaakt, volgende x andere locatie PLEASE!
Vaniliagirl
:cheer:Qdance bedankt, Qdance bedankt ,qdance q dance q dance bedankt!!! :respect:
VanMut­shuYze­n
Briljant! Meesterlijk! Die top 25was echt de shit:D Stond zelfs met Arie Koomen van de lama's op de Vip :P Beste indoor feest tot nu toe:respect:
Vantage Point //­ Donny
1 woord, GEWELDIG! :D (Maar wel errug warrum!) :S
Vinn'r
Wat was dit vet he! :respect:Q-dance!:respect:
voicher
Geweldig feest en wat een aankleding :D
Wallie073
Wooo wa een feest gek! Eerste 10 minuten rond moeten kijken, om een beetje aan het 'pretpark' gewent te raken, meteeen vol geknald heel de avond lang... Echt ziekste feestje waar ik tot nu toe ben geweest! Laatste uurtje Hardcore gruuuuweelijk!!:respect:
welyy!!
GRUWELIJK!!!!!!.. \. jammer van de zondag avond anders was het weekend helemaal af geweest!!
Wat een top feest!!
Heel anders dan mijn verwachtingen, toch geweldig feest ! (Y) (Y)
Willewijntje
Jezus wat een nacht (L). Super gezellig, wat een sfeer! Heerlijk werd er gedraaid. Vond de top 25 wel vaag maar goed, wel lekker los gegaan :)
Wubbo!
GEWELDIG vooral toen ik om 6:10 in een keer Goodmorning Boys and Girls hoorde:P
X-Qlusive K
helaas vroeg op de avond hotelovernachting op kosten van justitie gekregen :) maar het was leuk zolang ik er was! balen dat ik het heb gemist..
X-RAY
geweldig! echt een misser als je niet gegaan ben!
x.Manonn
Geweldige avond/nacht echt topp!!!!!!!!! :D:respect:
Yoghurt!
feest zelf was super! Heel mooi in mekaar gezet! Soms wat minder geluid....muziek zelf von ik niet altijd geweldig. Voor mij te weinig echt dikke klappers gehoord. Maar al met al gewoon een erg mooi feest!
Wát een GE-WEL-DIg feest was dit:respect: Alles was perfect:kwijl::D
Zoeper27
Geweldig feestje alles was top :respect: (Y)
}*deesz*{
net thuis, echt weer flink geknald hier:d... goei feestje
~*­Drifted*­~ /­ Tzar /­ Mindblowerz
Zeker bruut feesje,en zoals enigste min punt was dat het te heet binne was net een wandelende regenval.. ;)
de bass stond te zacht maar verder was het helemaal super!!
²³fren­chcore­d²³
vette sets, geweldige sfeer, bruut aangekleed,haha Ciske de rat en andre Hazes :kicks ass
· [ro]bin ·
Aankleding :respect: Qlubtempo :respect: lekker sfeertje ook, de eindshow viel tegen, probeer hardcore vooral niet commercieel te maken aub. hardstyle begon na een paar uur ook wel te vervelen, klink allemaal zo hetzelfde :( maar zeker geen slecht feest
ÐebOrahh*­:bounce:
Wauwww:K

Line-up De Q-dance Feestfabriek

1Oldstyle Outburst
hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
2Qlubtempo Parade
🇮🇹 hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
techno, hardstyle
hardcore, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
· MC hardstyle
3Top 25 Aller Tijden
hardcore, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
4Party Crew
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
🇮🇹 hardstyle
hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
5Party Lab
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
6De Eindshow
hardstyle
🇮🇹 hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
7Italiaanse Vip
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
8Vip Studio Sessies
hardstyle
techno, hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
9Vip Das Bierfest
🇩🇪 trance
🇩🇪 trance, hardstyle
🇩🇪 house, hardstyle
🇩🇪 techno, trance

Nieuws

Voor de Partyflockers wil Q-dance iets speciaals doen, daarom zal Partyflock in samenwerking met Q-dance een VIPdeck voor de Q-dance Feestfabriek weggeven voor 10 personen! De voorwaarden zijn simpel; registreer je in onze actie-sectie en je dingt mee naar één van de 5x2 VIP treatments. 139
Al tien jaar lang voorziet Q-dance de liefhebbers van de hardere stijlen in de dancemuziek van kwalitatief hoogstaande feesten. De een beter dan de ander. Dan binnen, dan weer buiten, soms wat kleiner, vaak supergroot, maar altijd gezellig. Met 300+ feesten en meer dan anderhalf miljoen bezoekers, ziet Q-dance zich als een echte feestfabriek. Vandaar ook de naam van het tienjarig jubileum: 'de Q-dance Feestfabriek'. Q-dance geeft de bezoeker na tien jaar voor het eerst een kijkje in haar gekke partykeuken. 145
10 Years of Q-dance
18 maart 2010
https://dump.partyflock.nl/4214/PF teaser.png 173

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het hoe was de feestfabriek topic f:hard165
(gesloten) 10jarig jubileum Q-dance in Amsterdam ArenA f:hard1661
TK: (gesloten) 2 VIP kaartjes Feestfabriek €50,- voor 2 tickets tickets4
GZ: (gesloten) Ik zoek 1 kaartje voor de feestfabriek tickets6
TK: (gesloten) 2 kaarten Feestfabriek tickets3
GZ: (gesloten) Ik wil mijn vriendinnen verassen met Feestfabriek! tickets18
TK: 1x VIP De Q-dance Feestfabriek Amsterdam Arena Vanavond tickets10
GZ: Kaartje Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) Q-Dance feestfabriek 1 kaart te koop tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje voor de feestfabriek amsterdam arena tickets11
TK: (gesloten) Q-dance Feestfabriek // 10 Years Q-Dance tickets3
TK: 1 Q Dance Feestfabriek kaartje (Harderwijk) tickets2
TK: 2 Tickets Feestfabriek tickets2
TK: 2 VIP kaartjes 10 jaar Q-Dance Feestfabriek tickets3
GZ: (gesloten) Kaartje feestfabriek tickets2
TK: (gesloten) Feestfabriek tickets7
TK: (gesloten) Kaartjes feestfabriek te koop 2 voor 60eu tickets6
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-dance Feestfabriek 40 euro tickets1
TK: (gesloten) 2 kaarten voor de feestfabriek tickets8
TK: 2 kaartjes feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) VIP Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: Ticket 10 years of Q-dance te koop! tickets1
TK: Kaartjes feestfabriek te koop 2 voor 60eu tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-Dance Feestfabriek tickets6
TK: (gesloten) Feestfabriekjeee!:d tickets26
TK: (gesloten) 1 kaartje feestfabriek 35 euro tickets3
TK: (gesloten) 2x VIP (E-ticket) Q-dance Feestfabriek 200€ tickets11
TK: 2 kaarten Q-dance feestfabriek 10-07-2010 tickets8
TK: (gesloten) 2 kaartjes voor de feestfabriek / 10 years of q-dance tickets5
TK: 2 Kaarten feestfabriek samen €80 tickets8
TK: (gesloten) 4 kaarten Q-dance Feestfabriek tickets12
TK: (gesloten) 1 kaartje Q dance Feestfabriek te koop (30eu) tickets1
TK: (gesloten) LAST MINUTE 2 E-tickets Q-dance Feestfabriek for the price of one! tickets2
TK: 2 Kaartjes Q-dance Feestfabriek tickets1
GZ: Ticket feestfabriek tickets2
TK: Q dance feestfabriek tickets10
GZ: 2 Kaartjes feestfabriek tickets7
TK: Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 1 ticket feestfabriek tickets17
TK: Q-dance feestfabriek kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 vip ticket Q dance feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje De Feestfabriek 10 years Q-dance tickets6
TK: (gesloten) Kaartje de Q -dance Feestfabriek 50 euro tickets8
TK: Q-dance Feestfabriek VIP tickets10
TK: 1 Kaart voor De Feestfabriek tickets8
TK: Kaartje Feestfabriek 30 euro tickets7
TK: 1 kaartje Q-dance Feestfabriek tickets7
TK: 1 Kaartje Feestfabriek !!! tickets14
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-dance Feestfabriek tickets10
TK: (gesloten) Q-dance Feestfabriek 35 Euro tickets7
GZ: (gesloten) 1 VIP Kaartje Feestfabriek 120 Euro tickets4
GZ: (gesloten) 1-3 Kaartje(s ) voor de Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1x VIP Kaartje Feestfabriek 120 Euro tickets1
GZ: (gesloten) 1 VIP kaartje Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 2 x VIP kaarten voor Feestfabriek samen 120 euro tickets3
TK: 1 Kaartje te koop Q-dance Feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) Q-dance feestfabriek 2 tickets (10 jaar q-dance) tickets21
TK: (gesloten) Ticket Q-Dance FeestFabriek tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-dance feestfabriek! tickets6
GZ: Vip kaartje 10yr Q-dance tickets3
GZ: (gesloten) 1x VIP kaartje voor de Q-Dance Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 2 kaarten Qdance feestfabriek 10 jarige bestaan tickets15
TK: 1 kaartje feestfabriek tickets5
TK: (gesloten) 4 kaartjes voor 10 years of q-dance in de arena tickets10
TK: 2 kaartjes Q dance feestfabrief EUR 45 tickets10
TK: (gesloten) 2 Vip kaarten voor de Q-dance Feestfabriek 10-7 tickets2
TK: (gesloten) 1 VIP-kaartje Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje q-dance feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 1 x ticket Q-dance Feestfabriek 10 juli 2010 tickets1
TK: (gesloten) 2 Kaartjes Q-Dance feestfabriek tickets10
TK: (gesloten) 2 kaarten voor de feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 2 kaarten 10 years of Q-dance tickets2
GZ: (gesloten) 1x VIP ticket Q-Dance Feestfabriek tickets2
TK: (gesloten) 2 kaartjes voor feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) 2 normale Tickets Q-Dance Feestfabriek tickets4
TK: Kaartje Q-dance Feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) Kaartje De Feestfabriek van Q Dance in de ArenA [35 euro] tickets19
TK: Feestfabriek 40 euro tickets11
TK: (gesloten) 10 years of q-dance de feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) VIP tickets De feestfabriek tickets41

12708 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Ik kom zo vaak langs ArenA en dan denk ik aan die goeie oude tijd. xD

(L)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Spacekippie op zaterdag 29 januari 2011 om 18:28:
Ik kom zo vaak langs ArenA en dan denk ik aan die goeie oude tijd


Ik ook, Sensation Black...
Waarschuw beheerder
ik had de dvd besteld die had ik al in dec binnen .
Nu krijg ik vandaag een envelope binnen en daaarin zit weer de cd van de top 25 in..

weet iemand waarom dit is?!
Waarschuw beheerder
Ja hier hetzelfde :) Heb de cd top25 nog een keer toegestuurd gekregen..
Waarschuw beheerder
Hier de same, heb geen idee waarom maar een gratis cadeautje is nooit weg :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Biith(k) op woensdag 9 februari 2011 om 17:14:
weet iemand waarom dit is?!


hier t zelfde.......t kunnen 3 dingen zijn denk ik.........

1 het is een foutje...
2 ze denken dat je bij de digipack geen top 25 cd heb gekregen
3 ipv de gratis dvd krijgen we nu de cd gratis:S
Waarschuw beheerder
donateur
Deze cd is inderdaad nageleverd aan klanten die een exemplaar van de eerste persing van de feestfabriek hebben ontvangen.

De meeste cd’s van deze persing waren te langzaam opgenomen. Vandaar dat iedereen een nieuw exemplaar toegestuurd krijgt

die wel in de juiste snelheid afspeelt.



Met vriendelijke groet,



Customer Service

QDance
Waarschuw beheerder
Aaah oke :)
Jaaa klopt ik vond de cd van de top 25 al heeel langzaam :)

achjaa 1 voor in de auto :P en de andere voor thuis haha (y)
Waarschuw beheerder
zijn er meer mensen die hun dvd nog neit binnen hebben? niet de digipack maar die ene die wel gewoon helemaal gratis was?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQenzie op woensdag 16 februari 2011 om 18:40:
zijn er meer mensen die hun dvd nog neit binnen hebben? niet de digipack maar die ene die wel gewoon helemaal gratis was?


Wij hebben ook nog niets ontvangen :-/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Allereerst wil ik je nogmaals bedanken om voordat er ook maar iets bekend was een kaartje gekocht te hebben voor de Q-dance Feestfabriek. Het vertrouwen dat je in Q-dance hebt gehad stellen wij zeer op prijs, wij hopen dat wij dit niet beschaamd hebben en dat jij een prachtig feest hebt gehad met je vrienden.



Als dank voor dat vertrouwen hebben wij je eerder een DVD toegezegd, welke maar niet verstuurd wordt.. Heel vervelend, vinden wijook. Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA :)



Alles leuk en aardig, maar je zo lang laten wachten ondanks onze belofte van eind januari is niet onze stijl. Wij willen je graag een extraatje aanbieden, namelijk 5 credits op download winkel Dance Tunes,hiermee kun je een paar tracks gratis downloaden.




Groeten, Ibo

Q-dance

______________



Ibo Örgüt

Manager



Q-dance BV

De Entree 300, 1101 EE Amsterdam



Twitter: @IboOrgut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.J82 op maandag 21 februari 2011 om 20:07:
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA


bij mij precies hetzelfde en nog steeds niet binnen ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.J82 op maandag 21 februari 2011 om 20:07:
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA


Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena:o:lol:
Dit feest was in Juli vorig jaar:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ook eindelijk de dvd sinds vandaag binnen, super vet:D zo'n party mogen ze best nog eens geven :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 25 februari 2011 om 08:01:
Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena
Dit feest was in Juli vorig jaar


Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zaterdag 26 februari 2011 om 13:50:
Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.


Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.
Ieder ze eigen mening natuurlijk maar het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.


Ik vond het er echt geen reet aan, ik had het ook liever anders gezien. De dvd vind ik ook erg saai en veel te donker, daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt en nog heeft niet iedereen wat die besteld heeft. Redelijk slecht.

Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.


ID&T niet hoor. De Q feesten vind ik idd elk jaar minder worden op Q-base na. Line-ups zijn nooit verrassend en de shows worden met het jaar minder.

Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..


Dat mag...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 27 februari 2011 om 17:24:
daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt


Heb hem net voor het eerst (en laatst) gezien en ik snap wel waarom. Opnames zijn compleet mislukt, erg jammer, de cameramensen zullen zich wel een ongeluk geschrokken zijn de volgende dag. Ze zullen wel een tijd bezig zijn geweest met filters eroverheen gooien enzo, maar het blijft lelijk. Inderdaad te donker, asgrauwe beelden en de kleur oranje lijkt op knalroze. Jammer, maar het was wel een van de beste feesten waar ik ben geweest :P
Waarschuw beheerder
Jezus dit was me toch ook een geweldig feest!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Holtkamp op woensdag 11 mei 2011 om 22:52:
Jezus dit was me toch ook een geweldig feest! :D


Q-Dance :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 27 februari 2011 om 17:24:
en de shows worden met het jaar minder.


Dan heb jij zeker met je ogen dicht gestaan @ Defqon ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jroennn!;) op maandag 12 september 2011 om 18:42:
Dan heb jij zeker met je ogen dicht gestaan @ Defqon


haha gast je doelt zeker op defqon 2011? dat was een dikke show ja, maar kijk wanneer hij die reactie plaatste :P, in februari (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JOOST 91 op donderdag 22 september 2011 om 14:09:
maar kijk wanneer hij die reactie plaatste , in februari


hahah oeeps! :9
Waarschuw beheerder
-2
ik vind het dus mooi kut dat ik dit heb gemist he.
hoorde er zoveel over niet nurmaal .

dus q-dance gaste doe er nog 1 aub(A) heb er wel 200 eu voor over.
 
Waarschuw beheerder
+2
iemand mijn telefoon gevonden ?
Waarschuw beheerder
nog bijna 4 jaartjes wachten dan kunnen we weer :D
Waarschuw beheerder
+1
Edit: 3 jaartjes.. of een hele dikke 2 en half :lol: