Partyflock
 
here
De Q-dance Feestfabriek
georganiseerd door Site

Amsterdam ArenA (binnen) op de kaart Site
Arena Boulevard 1
Amsterdam
Nederland🇳🇱

Tickets & prijzen De Q-dance Feestfabriek

Voorverkoop:€ 60,-
VIP:€ 100,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 02:45 met 40 bezoekers, om 00:00 met 8 bezoekers en om 07:15 met 8 bezoekers.
Winactie (gesloten)
Verslagen
Door anoniem (517), leander112 (2205), Thijsonwijs (2389), Dj Marinus (2670).

Stemresultaat: geweldig

geweldig274762%
zeer goed107024%
goed44910%
ok1062%
voldoende391%
onvoldoende21
slecht7
zeer slecht3
waardeloos9

830 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

Haha wat heb ik me hier super vermaakt, alleen beetje erg warm:P Verders topfeest! :respect:
! Jan
Ik had er zelf minder van verwacht, het viel me zeker niet tegen! Wat een show! Wel een aanloop van hitparade's na Qlubtempo maar dat was ook wel te verwachten. Lekkere sfeer, alleen wat een balle lokatie is die ArenA toch.. "de Zweetfabriek" :bier:
wat een feest, wat een sfeer! dit overtrof al mijn verwachtingen! Q:respect:
Wat een heerlijk feest zeg!!! Q-dance, Deepack en B-front :respect:
!!Nancy!!
leuk feest gehad. Goed vermaakt
!!Nathalie!!
GE-WEl-DIG!!!!!!!!!!!!!(L)
!!­VICTOR­IOUS!!­
Het blijft toch iets magisch, feesten in de Arena :yes: Top gewoon! Wat een feest, thema was ook erg vet :respect: Geweldig!!!
!Bobbert!
in 1 woord GEWELDIG!!! heb met vanaf het begin tot einde vermaakt:kwijl:
!Kevin!
in 1 woord: GEWELDIG!!!
"Stefan^!!!
Manman togh supper feest zeg:O heerlijk vermaakt :respect:
een 10 met een griffel.. ondanks extreme vermoeidheid, super nacht gehad!!
'Sander..
D-Block&S-te-fan (L) HELDEN! TBY en Brennan Heart en Top 25 waren ook hard! :respect:
(F) DAVE
Wat een party zeg!! Q-Dance helemaal top!
(JoYcE)(K)
helemaal super! wel heel warm!!!!
(L) [NL][H­ardcor­e*­Bitch][NL] (L)
Eigenlijk niet veel op te merken ... sfeertje was oke, decor was oke en vooral op de hardcore mezelfde geweldig vermaakt! ... Weer een mooie herinnering rijker!(L)
in 1 woord GEWELDIG !!!
* Amy
1ste keer en laatste keer arena.. veeelste warm en dat geluid.. :/ verder wel mooie aankleding!
* Mippoe *
Zoooo vet die ArenA helemaal omgetoverd! :) Supergezellige sfeer, heb me goed vermaakt!
** N
Dik!! Heb me ogen uitgekeken! :cheer:
**Joey**
Wooow de aankleding en show:kwijl: wordt moeilijk om daar ooit overheen te komen!
Top feestje ! :D:D :respect:
**Patje**
Wat een kutfeest
Geweldig feest, draaide allemaal goed, sfeer was goed. De aankleding super, hiermee hebben ze defqon 2010 zeker wel goed gemaakt! Maar volgende feest in de arena gewoon de muntjes aanhouden, wat is dat een langzaam en niet werkend systeem die kaartjes!
*­[S]tin­uzz...­
Avond begon kut, 2x file en dan ook nog is niet meteen bij de Arena uitkomen... Half 2 uiteindelijk binnen, maar wat een gruwelijk decor, geluid en sfeer! :respect: Arena wel klote met die kaartjes, warm en 'ff' naar de wc lopen... Maar verder, ondanks dat ik ook nog is de BOB was, heerlijk genoten!! :D
*Backfire*
Wow! wat fucking nice! Heb genoten! Ode aan Q-Dance! op nog vele jaren :)
*­hardco­replui­sje
Wat een feest :respect:
*­L*­I*­N*­D*­S*­A*­Y*­
Ondanks dat op heen weg alles tegenviel, echt een super dik feest gehad:respect:
Heel goed opgezet feest, zag er supervet uit (Y) topfeest :D..
*Pamiki*
Vaak vermaakt, soms effe mindertje, Ritme is gebleven, geen straf!!
*Puckie*
Te veel Hardstyle! :( Ben maar naar huis gegaan
Goed feest! Decor geweldig, Qlubtempo waanzinnig, Top 25 om te huilen, Technoboy Vip geniaal! Thanx Qdance! (y)
*WESZ
GE-WEL-DIG, aller aller beste feest ooit(L)
+Flip 0_o
Als ik mijn bezoekers een verjaardags feest had gegeven, had ik gezorgd voor meer bang for the bucks
- # KS.
He-le-maal ge-wel-digggggg! :respect:
- Chiquita
Heerlijk! Beetje erg warm, en die top 25 was om te janken, maar heb het erg gezellig gehad! :D
- Chrissy -
Wat een feest!!!!!:respect: aankleding, show, muziek!! was echt super!! Enige minpuntje die hitte, damn was echt niet te harde daar...:(
- vaal -
ik had er meer van verwacht, parkeren €20 en dan nog drijf nat binnen komen op het feest. verder werd de hardstyle een beetje saai op un gegeven moment. voorderest toch nog wel prima vermaakt
-*arrie*-
super vette aankleding zeker vaker doen.... geluid was wat minder maar zeker een vette avond gehad:respect:
-->J@g3r<--
Beestachtig...Q-dance heeft echt ff een statement gezet!! worldwide
--Vaal--
Poeh, 4 uur later dan geplant binnen. Gruwelijk decor, continue hardstyle, en de hardcore was echt diep dramatisch, de bass werd bij de hardcore zowat gehalveerd, echt te slechte afsluiting!!
-Mitta-
gvd wat een feest perfect gewoon, alles was super q-dance perfect gedaan(L) DONKEYROLLERS:respect:
-Senders
:K:K:K Zo hoort en feest te zijn, ze hebben de naam Feestfabriek eer aan gedaan , geweldig :respect:Q-DANCE:respect:
-TVB-
Geen bijzonder goed feest.. Setjes waren soms om te huilen (vooral de afsluiter) maar het decor en de mensen maakten een hoop goed. Alleen die belachelijke prijzen in de arena en die cards sloegen nergens op:/ En die warmte pff:S .. Maargoed wel weer vermaakt met de mensen met wie ik was:)
Geweldig feestje!! Alleen wc's etc was wat ver lopen. Verder voor herhaling vatbaar.
Sfeer was goed, Geluid was Top, Aankleding was echt serieus werk aan besteed. Vond het echt een super feest. Maar dat KUT HEINEKEN bah bah Rivierenbier!! Doe mij maar gewoon een lekker Bavke :respect:
.:René:.
spectaculaire lichtshow en aankleding, maar muziek vond ik wat minder (weer eens veel te veel onderbrekingen en hardcore line up was ook erg mager)
.Boyciej.
DIK podium en een goeie show .... maar dat is ook wel te verwachten van Q-dance !!! Qua hardstyle viel het alles mee tenminste niet teveel radio 538 muziek gehoord
.Jonkie.
Geweldige feest:respect: supergezellig met me vrienden en de after was te Super:respect:
50% of Attaca
Kan niets anders zeggen als mijn beste feest tot nu toe :O Wat een show en wat een aankleding zeg ! shiiit echt helemaal super :D kippenvel als ik er aan terugdenk
een bizar knallend feest!!!!!helemaal los daar
::*­TØ®®i©elli*­::
aankleding echt super, een heel reuzenrad zelfs, geluid minder, mensen wel goed, alleen die ouwe hardstyle vind ik niks, toch waardering GOED(Y)
:[ KoeKoeK:[
Lekker hoor... :respect:
:banana: KIMSALABIM
Koning! in 1 woord: geweldig! :respect: alleen jammer van die fockin hitte! 8)
:bounce: Bjurniee
zkr goeiee
:bounce: blauwtsie blauw :bounce:
het was 10 jarig bestaan maar het leek wel een 1ste keer veel meer van verwacht maar voor de rest wel gezellig gehad
:bounce: LNN
Super vet.. Ook super geammuseerd.. Aankleding show etc was geweldig om te zien.. Eerste setjes Qluptempo heerlijke muziek.. Maar hele nacht hardstyle is toch een beetje van het goede.. Al met al (Y):cheer:
:bounc­e:AAD:­bounce­:
wat een feest was dit was erg gezellig werd heel goed gedraaid met name de beat providers , noisecontrollers , the prophet en headhunterz & wildstylez alleen beetje jammer van de hitte maarja niks aan te doen
:bounc­e:Robi­n..­
gruhuwlijk dik feesje :respect: boven alle verwachtingen (y) en die ware al hoog, beste indoor feest so far :D
:cheer: Inge:cheer:
super geweldig feest gehad!!!!!!!
:cheer: Inky Pinky :cheer:
Wat een geweldig feest :woop: Brennan Heart & Top 25 :respect: Petje af voor Q-dance!!
:facepalm:
Bomba klaaaats :kwijl:
:honger: E.­dwin
knaller van een feest!! aankleding raakte ik niet op uitgekeke :respect: een nacht die bij blijft (L)
:Kevin­::boun­ce:
erg vet !
in 1 woord: GE-WEL-DIG!!!! :respect: wat een decor! wat een geluid! Qlubtempo, top25, eindshow! (L) helemaal top!
:|Snelle Jelle:|
Lekker feestje, heerlijk maf publiek, alleen de muziek was iets minder :D hele avond early was toch lekkerdere geweest!!!!
<<..A..>>
Q DANCE Q DANCE Q DANCE Q DANCE
<<<//­\\//­\\argr­iet>>> GTP?!­ :yes:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOW DIT WAS ECHT ZOOOO MOOI!!
=arjan=
Voor de ArenA een Qnal feessie :)
>--->DAVE<---<
top 25 was echt bagger.. echt wtf noem je dat mixen :S showviel ook beetje tegen maar verder wel goed vermaakt :D
[ R ]oY
drijfnat bij binnenkomst.....ponchos uitdelen als iedereen al nat is???? setjes wel vet! geluid ook dik in orde....vette aankleding....KUTarenakaarten en bakjes water!!!! verder topavondje....maar had voor €45 ook wel gemogen!
[020]T­UIG™[0­20]
TOPGEWOON LEKKER!!!! wat een show..... wat een feest::P
[:x]S a n n e[:vaag:]
Super feestje!!!
SUPER!!!!!!!:K :respect:
[hardstyle-baby] - R-thur
ttoppppp feeeesst !
[Ils]
SUPER feestje! Hulde voor Q :).:respect: Zany, The Donkeyrollers & Deepack :kwijl:, en de afsluiting :respect:
[M]ichel81
Wat een feest was dit zeg:P :respect: Q-Dance :respect: maar die warmte pfff :rot:.. enige nadeel is die schijtarena kaarten wat een ***systeem:S
[N]adje
Helemaal geweldig!! :cheer::respect:(L) Eindelijk een avond vol met goeie rauwe hardstyle, lekker sfeertje zat er in! Helemaal los gegaan heel de avond. Jezus! Op na het volgende jubileum Q-dance!! :respect:
[NFN]Erik
De kater komt later
[NFN]Souter W.­
Bruut feestje :D Jammer van de hitte daarbinnen..
ongekend wat een feest!!
[NL]:r­ot:~~J­immy a.­k.­a Skippy­~~:rot­:
Te mooi feessie gewoon, maar goh! wat ging de tijd snel zeg enne de helft van het feest is ook nog eens uit mijn geheugen gewist hahaha:lol: owja, ik kan mij wel herinneren dat ik zeker 6 keer hetzelfde liedje heb gehoord :O
[NL]^­ >>Skol­tiee(L­)
had er meer van verwacht voor 60 euro! -parkeergeld stervesduur -wc's te ver lopen -Slecht alles aangegeven en VOORAL de prijzen van het drinken.... 4,25 voor een biertje en dan die kut arenakaarten nog.. :S Maar wel een dikke :Respect: voor het geluid, aankleding, muziek keuze en het reuzenrad! :D
[V.­D.­K]!!­loeky!!­ --the beatlover--
wat een feestje (L) een betere verjaardag had ik me niet kunnen wensen 8) het zag er allemaal supervet uit en er werdt lekker gedraait :D alleen wat veel pauzes in de eindshow waardoor je niet helemaal loskwam om je laatste restjes energie energie eruit te persen...
_Merijn_
Wat een show, wat een sfeertje en wat een mega aankleding , beetje jammer van de mooi boys ..maarach..henk & barbies heb je overal
Abaddon
sensation orange 8)
Aben_
Superfeest ! Geweldig aangekleed !
Om te beginnen, feest was GE-WEL-DIG!! - Puntje voor Q.. De toiletten (kon in de hoek rechts van het reuzenrad nergens zeiken door die VIP)
Adrenaline Junky
Wat een super dik feest was dit zeg :bounce:!!!!!!,muziek,aankleding,sfeer alles was helemaal super:D,:respect: weer voor Q-dance!!!
Dikke show jonge!
amandel123
lekker feestje weer in de arena toch wel een top lokatie! lekkere atmosfeer binnen en het versiering etc was ook top :)
Amazin­gCombi­nation-Ruben
mooi feestje :D vond de aankleding leuk gedaan alleen de show had ik meer van verwacht
Amy ..
top avond gehad! arena zag er (y) uit, en alleen maar goede muziek gehoord. alleen beetje jammer dat het zooo warm was!
Andy
Vet feestje:yes: Aankleding was echt bizar mooi, geluid was ook redelijk te doen (Y) Alpha² :respect: B-front/Slim Shore/Digital Punk:respect:
angelo partylover
dit was top 10 years of q dance SUPER FEEST
arend071
prima vermaakt! Q-dance thnx :respect:
GE _ WEL _ DIG!! heb er geen andere woorden voor!!
B.E.R.K.
Niet geweldig, heb ze beter meegemaakt
Beste feest van het jaar, hier gaat niets meer overheen voorlopig!
Goed feestje, niet meer niet Minder ;)
Helemaal TOP!! (L) Had alleen wel wat meer nieuwere tracks verwacht, kende bijna alle tracks al.. Anyway, wanneer is Part II? :9 (y)
BAS.S.
Vet feest. Zeer geslaagde shows. Vooral die top 25 .Alleen jammer van maar 1 uurtje hardcore
BASS*­ADDICTED
Was top; nu nog even genieten en dan huiswaarts; lekker tegen mn lieffie aanliggen! (L)
Bass_­addiction
GRU-WE-LIJK!!!
BassmaniaQ
Was erg dik idd :respect:
:respect: Aankleding & Lichtshow :respect: Maar stiekem had ik toch wat meer verwacht van Q-Dance! Vond de sets ook vrij simpel, had meer tempo in gemogen! Beste set was B-Front/Digital Punk/Slim Shore/Beat Providers! De Top 25 was echt waardeloos (n) Ondanks dat super vermaakt met iedereen! :D
Ben Lik
Wat een decor
BENSCHOPSE GABBER
q-dance :respect: jullie hebben weer laten zien dat jullie de de beste zijn!!!
Bibsie!
GE-NI-AAL feest, jammer van de warmte, wc's en de belachelijke dure prijzen!! Volgende keer andere locatie (Gelredome??). Verder de aankleding super mooi gedaan!!! Hulde voor Q
Bienn :)
geweldig feestje,goed geluid en vette aankleding, top 25 geen minuut stil gestaan:cheer:
Bigg_Boy
dit feest was zoooooooooooo super vet!!!!! alles was gewoon goed!!
Bjorn GTP?!
Asociaal warm, maar denk niet dat we Q daarvoor aansprakelijk kunnen houden. Verder goed voor elkaar :D
BK
G-E-W-E-L-D-I-G! Alpha² helden van de avond(Y) Heel mooi aangekleed en een topsfeer! Moment van de avond: Roeien in een opblaasroeiboot:hyper:
bl00m
Heel dik! Uit alle q-dance evenemten kwam wel iets terug... introtjes van q-base, "for ever young" van defqon 2008 (l) weer kippenvel! Qlubtempo Parade was helden shit... veel dikke platen en dikke flitsen van het onweer! Afsluiting vond ik maar een beetje een aanfluiting, maar de zaal was nog goed gevuld en iedereen ging los! :) Dikke 9 voor Q-dance! :respect:
BlonT
GEWELDIG feestje aankleding was super, er werd heerlijk gedraait qlubtempo (l) jammer dat het zo warm was, maarja dat heb je wanneer het buiten ook ruim 30 graden is. t enige minpunt de top 25 maarja daar kon Q niks aan doen dat die alleen uit hits van de afgelopen 3 a 4 jaar bestond (alsof er de andere 7 jaar geen goede nummers zijn gemaakt ;s)
Boelie
Even een kwartiertje aclimatiseren, maar vanaf dat moment los tot het bittere einde! Nooit gedacht dat je zoveel lol kon hebben in de arena... 20 euri voor parkeren was een beetje gortig, maar verder alles prima geregeld! Tanx Q-Dance, en tanx Yuri!
Zeker een mooi feestje!!!! geweldige aankleding!
Bokko
Geniaal :D!
Bosdui­veltje­²³
Normaal ga ik naar hardere feesten, maar ouwe... Amsterdam weet zeer zeker hoe ze een feesje moeten bouwen!!!! Jodentempel in de :bounce:
bowiemaster
Wat een verjaardagspartijtje zo zie je ze niet vaak ! Qlubtempo parade :kwijl: :lief: wat was dat een lekkere tegemoetkoming in verband met het binnenkomen met het kutweer :) en die standaard hardcoreafsluiters begint ook een beetje mijn strot uit te komen met elke keer dezelfde pisnummers :( Q dance :respect:
BrakHoofd
In een woord. FANTASTISCH:D
Bram046
Waarom weet ik der niks meer van:O:'( weet binnenkomst en Hardcore uurtje.. rest een groot raadsel.. zonde of niet dan
Brittje!o_O
Gruwelijk feest!! Lekker hard te keer gegaan!! Sfeertje was ook echt top!! :D:D:D:D (L)
BrunetJuh
Helemaal geweldig!! :cheer::respect:(L) Eindelijk een avond vol met goede hardstyle en de hardcore was ook top (Y) Helemaal los gegaan heel de avond. Jezus! Voel mijn buikspieren nu nog:P Ik zeg; opnaar het volgende jubileum Q-dance!!;)
Zo vier je een verjaardag!:respect: Wat een feest zeg! Wat een aankleding, om bang van te worden!:respect: Qlubtempo was genieten!(L) Laatste 2 uurtjes!(L):respect: Sfeertje was ook helemaal top!(Y)
Cannab­usines­s :smoke:
ik heb erg genoten aleen ik vond het jammer dat er zoveel hardstyle werd gedraaid, Voorderest een Topfeest:respect:
Prachtig feest weer!! de aankleding was echt gruwelijk :respect: kippenvel over men hele lijf bij de Qluptempo (L) net zoals bij de rest van de nacht eigk ;)
Cedje
Yeah lekker feestje Donkey Rollers en Deepack Top 25 en dat laatste uurtje Hardcore (l) _o_ en wat smaakte die biertjes lekker :D
Was echt super mooi aangekleed en klappte er goed op hahahaha
ChrisCrash
Lekkere organisatie met de kluisjes(N) Voor de rest mooie opbouw en goeie sfeer! Top 25(Y)
Wat een feest!
co la tje
Wat een muziek, wat een sfeer en wat een aankleding!!! echt super vet weer!! Q thanks!
Co2288
2 Dikke duimen omhoog voor Q-dance :respect:
collinnn__
SUPER VETTE aankleding, matig geluid en verder washet leuk!!:D
Wat een feest! Geweldige sfeer, goeie muziek, supershow en perfect geluid (voor de Arena dan). Beste indoor feest wat ik tot nu toe heb meegemaakt. :respect: voor Q-Dance!
Echt super gezellig gehad. Aankleding was echt VET ouwe. Q-dace :respect:
Cremator
Bang-e-lij-ke productie!!!! Ze hebben echt alles eruit weten te halen...:) :deep bow 2 Q:
Crowd Control /­ Black Sunrise
Geluid stond goed hard, DJ's draaiden super en de aankleding een dikke 10+. Een van de beste feesten in tijden, thx q-dance ;)
Superrr
D-Fuzion
slecht geregeld (N) maar voor de rest:respect:
Da Mitch APC
Waardeloos... Geluid was heel slecht geregeld.. Dj kon je niet zien vanaf dansvloer waardoor je richting een muur stond te hakken (y)
DAANINDO
Top Feestje ! "D alleen jammer van de Wc's en de grote rij bij t reuzenrad :(
:respect:Respect Voor De Feestfabriek Beste Feest Tot Nu Toe:respect:Bedankt Q-DANCE!
DannyG
Topfeest! Jammer van de hitte maar de aankleding, de mensen en de show maakten een hoop goed! Jammer van de drukte op de trappen! Wel prima vermaakt!
dannyy-013
GEWELDIG FEESTJE !!!!!!!!!!!
de JVR //­ Symbiotic
GRUWELIJK, ondanks mn krukken me toch zeer goed vermaakt.!! wat een shows :o wat een sets, vooral QT en B-front, Digital Punk & A2... ook vet dat Zany & Deepack diep in de platentas doken voor oude klappers!! en wat een sfeertje!! Kortom: :respect: Q
De knip
Geweldig vermaakt !
De Rialiteit
Wat zag de Arena er prachtig uit ! Geweldige nacht gehad!
Het was een topfeest!! (L) De vreselijke hitte kon de pret niet bederven! Mooie aankleding ! Topmuziek de hele nacht door! Op naar de volgende!!
Deguh
kan het nog vetter? Aankleding .. Qlubtempoparade .. wow take the blue pill take the red pill nja miss toch wel mijn beste feest ooit :)
Dennis_v
Alle Jezus wat was dit weer een mooie feestje. Top gedaan Q-dance, alles klopte!
Dikke_­Tinus :honger:
Op het laatste moment nog heen gegaan, lekker kunnen feesten van 2.30 tot 7.00! Lekker warm, maar dikke lol gehad. Zeker op de terugweg :D
discobus
het was gewoon helemaal af !!:respect: Q-dance !!
Dj Bassjunky
Qlubtempo!!! :respect:
Dj Extra-T
Dit mag ieder jaar wel gevierd worden!!!
Duck Lord
Prachtig feest gelukkig toch gegaan voor geen goud willen missen :D uber goed sfeertje Oranje en al mn Vriendjes en Vriendinnetjes gezien :D
DURACE­LL:bou­nce:
ik d8 dat het moeilijk voor Q zou worden x-clusive holland te overtreffen, maar het is ze gelukt!! Man wat een feest :D:D decor 10+ taxichauffeur geloofde ons niet dat er een heus reuzenrad in de arena stond
E-Bass
Q zoals we ze gewend zijn! Topper!
eddypeddy
idd QT was super.. hoop dat het snel weer terug komt:P:P:P
Eef_
Wat een heerlijk feest, echt geniaal. Jammer dat qlubtempo zo kort duurde, dat was echt hoogtepunt van de avond! En spijtig van de drankprijzen...
Emíell.
Balen dat ik tijdens Zany, Donkey Rollers & Deepack pas net binnen kwam ... Wat ik ervan gehoord heb en wat ik er nu van terug hoor was dat een ongelooflijke konings set! _O_ B-Front, Digital Punk, Slim Shore & Beat Providers waren ook fiijn (Y)
EnjOy...(L)
Top feest gehad, alleen vind ik dat het publiek veel meer betrokken moest worden bij het feest door de dj's.. Voorderest Echt reuze maar m'n zin gehad:D Alleen jammer dat ik niet in het reuzenrad ben geweest door die ongelofelijke rij...:(
onvergetelijk!
Ennaxor
Geluid was slecht, hardstyle top 25 was nog slechter, liters vies mannenzweet over me heen gehad. Wat een schijtfeest!
ENROC
Beste productie ooit. WOW WOW :respect:
Erichh
Ik heb me uitermate vermaakt! :D Kaarten kutsysteem, marathon om naar het toilet te gaan maar wat een show en sfeer! Beste indoor feest tot nu toe, zeker dit jaar! :D
eRik:bounce:
Qlubtempo parade was SUPER, beste van de avond (L) mocht wel wat langer duren! Donkey Rollers & Deepack ook hulde! wat een set! daarna begon het wel wat minder te worden.. hardcore viel tegen!! had over het algemeen toch meer classics verwacht voor 10 years maarja.. ;) geluid kon wel iets helderder kon de hoge kicks niet echt helder horen. jammer dat met die arena cards alles duurder was (N) verder TOP vermaakt :D _O_
Ernesto85
zag er echt vet uit die arena!! goed vermaakt party crew was bruut!! top 25 viel tegen
EVITA.
respect voor Q..
Fabian
Meesterlijke aankleding (reuzenrad!) en de bass dreunde als een gek op het veld tegen het podium :D
February Star
Bedankt Q-dance voor een mooi feestje!
Flo aka MC NRGiZE
DAMN! Q-dance bedankt! het was werkelijk een fucking groot feest!!!!!!!!!!
Floor *
Super feest:D
Flu
top feestje! super vermaakt:)
Frank_!(h)
Wat een feest :respect: Q-dance :cheer:
FrankDrank
QT (Y) wat een hitte kwam er van de stampfabriek zeg :) LOSSS
Freakz
geluid, warmte en (natuurlijk) de kosten minpunten. decor en sfeer waren daarentegen erg goed:)
Wat een aankleding en wat een gezelligheid :D Toch wel een paar puntjes die me tegenvielen van Q-dance; kluisjes uitverkocht, geen plattegrondje en timetable en geen flesjes water (Arena?). Geluid was niet slecht en er werd lekker gedraaid, laatste uurtje vond ik dan wel weer minder.. Oja, die ruimte onder de dj booth :respect: Super feest!
Frenkiej
Wat een feest!!!:D
FrickANDEL
Heerlijke nummertjes van Beat Providers gehoord.. Bereik van de wc's was één groot drama, die pasjes om te betalen was ook maar meuk en de prijzen voor bier gingen helemaal nergens over. Afgelopen 2 Q-dance feesten vielen voor mij een beetje tegen, hoop er in het vervolg meer van te zien :)!
Fuck The System!­
Leuk feest!(Y) Maar niet meer dan dat:) Geniale setjes gehoord:respect: Maar wat een sauna daar binnen:no:
Fyso
Muziek, sfeer, geluid, aankleding...Q-dance :respect: Verwachtingen overtroffen.Jammer van de warmte en de k*t Arenacards...Nu nog de wereldcup pakken!
G.E.E.R.T
Dit Was Zo Facking Vet Feest :D :respect:
Gaaies
Goed feesie!:DLekker gebeukt pas vanaf half 2..toen kwam de sfeer een beetje opgang(Y)maar Top thuis feesie
Gabber­Pinda4­Life
Wat een gruwelijk geil feest:kwijl: Dit was genieten van binnenkomst tot het laatste nr(L) Super vermaakt dik geluid heerlijke aankleding en goeie nr's :d Jammer van de hitte ik was echt kapot op het einde:o Alleen waarom het drinken weer 25 ct duurder:nocheer: Super sfeer:respect: echt geweldig, gewoon met ze allen feesten(l) En iedereen hielp elkaar ivm de warmte viel me op(Y) Hopelijjk volgend jaar weer een feest in de Arena$
Gaitzzz
Wat een Geweldig feest was dit zeg! Dik respect voor Q :respect: Low-e vs Alter Egosz - Harde Rag :respect: (l)
gekkegabber
mooi gedaan maar feest zelf niets bijzonders
Q gefeliciteerd met het beste verjaardag feestje aller tijden!!!!! ultiem!!!!:respect:
Gerrit Zeetie
Aankleding, QT was top Zany, DR en Deepack + Alpha2 +B-front waren goed bezig! Rest was slappe hap en commerciele troep, met als dieptepunt de top 25 :S
Gerwin
Ik was blij dat ik op het plateau bij de dj stond. Daar was het geluid goed, maar op het veld was het drama. Brute decoratie
Ghost Zero //­ Hidden Identity
gruwelijk feest!!! jammer dat ik alleen de hoge kicks haast niet kon horen:S
Wat een feest! :respect: het was echt helemaal geweldig, super setjes, super sfeertje en mooie aankleding! This was a Q-Dance event!
Grsbk_Roel
Q-Dance (Y) Super Geregeld!! Decor :kwijl:
gwn-ann
WAUUW(L)!!!! wat een nacht:D heee-le-maal TOP! alles was perfect!!!
Hij was fijn....feest van het jaar..! :D
DICK DICK!!
hanskatwijk
topfeest, alleen volgende keer wel graag weer de geweldige sourcy water flesjes.
Hansse045
Q-dance (Y) altijd vette feesten organiseren jullie:D :bier:
Hardba­zzFrea­k
Wat was dit een gruwelijke shit zeg!!! :k Vanaf moment 1 meteen een WAUW factor; Qlubtempo beste van de avond zoals verwacht, en wat een ongelofelijke ONZIN hebben we weer uitgehaald :D brilliant...
hardboy-tommy
wat een gruwelijk mooi feestje was dit Q-dance Bedankt :respect:
HaRdCoRe-wijfiejj
Heb me heerlijk vermaakt!! Wat een GEWELDIG feest was dit he!!!! helemaal los gegaan van begin tot eind!!! Mag van mij zeker nog een x!!:respect: Heb de nacht van me leventje gehad!!!!!(L)
Hardstyle Lover NL(L)
Wat een feest :respect: - Minpunten Geluid mocht beter,20 euro Pakeren ,kluisjes uitverkocht Wtf:O ,Loacktie ook niet meer pakken voorr 20 years Q Dance -Super vermaakt wel:)
Hardst­ylePas­sie
was een vet feessie dikke :respect: voor Q-dance
hardstyler forever
Super vet feestje:D Alleen het podium was wat minder.....Op naar Free festival:D
Hardst­ylerul­ez aka @"­]["­u$­
Q-Dance THA BOMB!! Vooral de eerste uurtjes lekkere gouwe ouwe 8)8)8)8)
Harrar APC
fucking fucking fucking gruwlijk! :lief: L
Hazinh0
Tering wat een ziek feest, werd goed gedraaid en heb me super vermaakt :respect:
HDHD
Zwaar boven verwachting :cheer: lekkere sfeer en begon direct lekker mer Qlubtempo :p
Heartp­ressur­e
Een beetje slecht geregeld had ik het idee. Veeels te weinig kluisjes, en de Arena was weer 1 groot doolhof..Maargoed, ondanks alles prima vermaakt :D! Het skeletmannetje was echt uber haha!
HenQ :bier:
Geluid viel me wat tegen, verder wel weer heerlijk vermaakt .. die show :respect:
Herwald
In 1 woord GEWELDIGGGGG!!!!!! :respect:
high NRG
:respect: QLUBTEMPO PARADE!!!:respect:
Hight
Kut locatie, veeel te warm, sfeer :respect:, muziek en aankleding :respect:
Homeboy
Gruwelijk feessie !! Qlubtempo rocks BIG TIME :yes:
HopsFlops
Qlubtempo Parade :respect: Slim Shore & Crew :respect: Deepack & crew :respect: maar oooh wat een fáál die DBSTF, 't Headhunterz cluppie en popie-hard core :S
HURRICANE
Blij dat ik er toch kon komen ondanks de narigheid met de treinen :S Was echt een geweldig feest! Nergens iets op aan te merken, dit was echt een perfect jubileum feest :D
Huysje­Boompj­eFeest­je
Helaas niet het feestje wat ik had gehoopt dat het zou worden! :O:$
I'm The True Hardcore Legend
Arena zag er eindelijk eens feestelijk uit :D.. Heb veel feesten meegemaakt maar vond dit toch wel een speciale :D
IDSKE .
Suppper feestje ! :respect:
iertje:D
Echt weer Top feest!!!:cheer: alleen drama van de hitte en bereik naar de wc..
ILoveH­ardSty­le
Qlubtempo parade meer kan ik niet zeggen B)
HEET!!! maar super gezellig
inc. Elmooo
Genoten!! zucht 20 euro voor parkeren is wel een beetje overdreven.
leuk feestjee
Ingol de pingol :hyper:
Was echt super! Alleen kut dat ik om 3 uur naar huis moest omdat ik ziek werd! :'(
innerSpace
(k)(y)Ja Adam Arena is altijd VET! Goeie optredens deze party ook hoor! Goeie Muziekaale shit mensen!!!
Ivar
Wat een feest! nog nooit zo'n lichtshow gezien :kwijl: alleen drank was erg slecht 6,50 voor 2ML bacardi...:S afzetters, en wc's kon ook beter, verder POPPEKAST! 8)
J Q R D I :banana:
Beetje érg HEET maargoed, wat een productie heeft Q-dance neergezet. Geweldig!
J'run
Qlubtempo was toch zo gruwelijk he. :kwijl: Verder echt een gezellig feest, geweldig. Toch voor een 10 jarig jubileum had er groter uitgepakt mogen worden voor deze prijzen.
Het was een geslaagd en vet gezellig feestje:D. Decor was ook dik in orde :respect:!! Geluid was ook prima;). Q-dance:respect:!!
JAAC
Nog nooit zo'n dikke aankleding meegemaakt en dat geluidje (Y)......Dikke pluim voor Q-DANCE:D
jackiindo
leuk
Jahoor
Mooi feestje lekkere setjes horen langskomen :D
Onverwacht heerlijk. Tyfus heet, helden van de avond Oldstyle Outburst:lief: Qlubtempo, De Eindshow
jan klaassen
op naar het 20 jarige jubileum (Y)
JDnAJ
http://www.youtube.com/watch?v=Qdv9ZEKe5Ok :D
Wat een top feest zeg prima vermaakt :bounce:
Jeroen Beishuizen
Wat een VET feestje!!!...heb me de hele avond Top vermaakt....en wat een eind show!!!........Gruwelijk!!!....
Jeroen Effing
Damn, was de Qlubtempo parade ff geniaal!!!
Jeroentje!
Wat een bruut feest sfeer was om van te smullen net zoals de decoratie en de muziek :D
Jochem *
:lief: Q-dance :respect: wat was dit een vet feestje!!
john-blaze
VETTE SHIT OUWE!!! wat een gekkehuis!!
Johnny-Cash
weeejo te vet dit :D
Jommiej
bedankt Q-dance! Wat een feest! 11 jarig bestaan ook maar vieren?:P
BIj binnenkomst gelijk een feeststemming! heerlijk (L) opbouw van muziek was ook erg goed, vet! :D
Jor-D
In 1 Woord Grandioos :respect:
Jor-D.
Top feestje!
Jordies
Heb echt een super gezellige avond gehad, vet gedraaid ook! Alleen vond ik de aankleding iets tegenvallen ik had er meer van verwacht! Daarom een goed! Harde rag (L) zo'n vette plaat
Jorien­:flowe­r:
Mooi feestje , complimenten voor de aankleding (L) Geluid mocht wel harder en het was veeeelste warm.. iig genoten (Y)
Zeer, zeer dik feest (Y) Echt ultiem dik!
Joyceke :)
Qlubtempo was heerlijk! Partylab was ik op een gegeven moment wel echt klaar mee, echt depri sound! Lekker 1 treintje eerder teruggepakt, superfijn (L) Was geweldig feest, maar wat een hitte in die arena jeeezus!
Judas :[
Gewoon niks te klagen... Alleen vond ik de indeling niet helemaal geweldig... Maargoed, doet er niet toe! Hardstikke goed vermaakt! De drankprijzen waren trouwens wel [b]ABSURT[/b] hoog!
Cool feesie was weer erg gezellig! :) :) had wel last van de hitte maar dat kon de pret niet drukken!
Julien
Wat een nacht! aankleding was super en de hardcore aan het eind(L) alleen water uit een beker:S
Just Me
veel te warm, geluid was kut.... had er meer van verwacht
Wat een feest:respect:
kamie@mo
20,00 euro voor parkeren... echt triest. En dan die puddingbekertjes spa blauw. Geef mij maar liever het Geldredome. Om 05.00 uur begint het gewoon licht te worden in die kutAren Muziek was ook niet alles. Boxen allen in het midden ?? Voor de rest goed.
Kamikazemier
Jammer dat de kluisjes en ijsjes op waren, maar wat een feest :D Dikke show, goed geluid en de sfeer was top!
kapur
Topper!
Karina
top 25 (L) wel heel erg warm binnen!
Kbush
Sfeer, aankleding, opzet en mensen! Alles was goed! behalve laatste uur partylab en eindshow viel me wat tegen!! Verder PRIMAAA vermaakt!! :D
Keezbee..­ :bounce:
Ik vond het geluid gewoon ruk, kluisjes uitverkocht om 12 uur? Lekker... Voor de rest, aankleding helemaal gruwelijk, wel ff leuk gehad maar daar blijft het bij. Had er meer van verwacht! :S
KENTI
jha wel leuk opzich, alleen die chipkaarten :x gooit iemand een biertje uit je handen, wacht hier heb je een mu.... laat maar
KeviN !?!
kenker wat een mega spektakel (L) Ik wil weer terug :P
killingscum
Hoog waarschijnlijk ons laatste Q feestje, tot 3 uur was de muziek goed te doen, toen de new style & happy shit begon onstond er duidelijk een dipje (N) ook de hardcore afsluiting was matig, de service vond ik bagger, kluisjes stonden door elkaar heen, zat geen logische volgorde in, en onervaren bar medewerkers. ondanks de ergenissen toch een leuke party gehad maar zeker geen 60 euro waard. Deepack super live setje (y)
KIM!
Geweldig decor (L) fijnfeestje !!
Kloostertje
Dik FEEST
KlootzakR2
TE VET!! aankleding was ookecht goed gedaan :)
Yup geweldigge party.. jammer van de warmte maar wat wil je ook met een glazen dak ;) Verder was het Top _o_
Knaller :bier:
wat een avonturen :D eerst stranden in arnhem omdat de treinen niet meer rijden, vervolgens met de taxi naar de arena en een apart feest beleven en tenslotte de terugreis naar huis met de partybus :respect: al met al prima vermaakt :D
Eindshow!! Zag er super uit! Top
Kreativ Kickz
Was Leuk O:)
Kroesje91
Beste feest tot nu toe!!!
Kuul Junior
Een heel vet feestje, heel mooi aangekleed en het was tenminste niet tering heet. goed vermaakt:)(Y)
KWEBBELBEL
Echt een superfeest!! Heb me prima vermaakt!!
kyrraatjee
Wat een feest! geweldige aankleding, heerlijke oude platen horen ( ard & jorn- 16 :cheer:) alleen snikheet daarbinnen
L'l Chick o:) GTP?!­
Wow echt meer dan geweldig:D Super vermaakt, heerlijk sfeertje(L) Top aangekleed (y) En de Qluptempo parade was leuker dan verwacht:bloos:, en de rest van de dj's ook super setjes gedraaid:respect:
L.V.
Een geweldig feest! Goed geluid, lekkere setjes, leuke aankleding!
LaBellaa.
All I can say: (L)!!!
Lange Darm
Damn:K... wat een ffeest!! :respect: Alleen wat aan de warme kant :O
langemike
wat een bagger hardcore set het laatste uurtje, achja was te verwachten. reuzenrad (Y) decor (Y) en weer eens met zijn allen op een feessie :D wat wil een mens nog meer?
Laurens;
Zeker dik feest, vooral de eindshow was super!
Genoten heurT!!
Lauros
Super mooi super muziek alleen jammer dat ik wat minder energie had op het laatst! Geen commetaar!
ArenA supervet verbouwd! Q-Dance heeft het wederom waar gemaakt. Jammer van de hitte en die kut arena cards
Q-Dance heeft het waar gemaakt.. Damn It Was Amazing!!!!
LeKaiM
nice feest... heb me zeer goed vermaakt... alleen de vloer was erg kut... heb niet helemaal los kunnen gaan daarom.. hopelijk volgende keer beter;)
Lekker Leip83
Was top!! heeeele mooi decoratie ook!!had alleen wat meer echte beukplaten verwacht dan,maar zo was het ook goed te doen:d
lenzenkopf
:respect: voor Q.. super gehad! alleen wat was t toch warm..pff
Leroy
geweldige sfeer en er werd goed gedraaid, wel mocht het geluid af en toe wat harder!! voor de rest prima vermaakt :respect:
Lip DJ
Wat een heerlijk feest! Jammer genoeg is het feest zondag niet doorgegaan
lippyh
mooie show het ws alleen niet mijn feest, wel genoten van de 25 besten hoewel die niet realistisch was
kuttent die arena.. wel dikke aankleding!!!mooi feestje!!!! ps. kutspanje, blij met zo'n fake asss goal :S
Little Jasper Joe
TERING wat een opzet :respect:
Live The Moment º³º
qdance hoe vet kan je een feest maken, ODE :respect:
Loekaku AFCA
Bruut feest. Aankleding en lichtshow zeer netjes. :respect: De hardcore had wel iets eerder kunnen komen.
Lori
van begin tot vooral het einde; :cheer:
Luc_
Wat een feest wat een feest!! Heb me vanaf begin tot het eind geweldig vermaakt Dodelijk decor, respect voor Q-Dance :respect:
Wat een dik feest!! :respect:
lurling
echt een van de vetste feestjes waar ik geweest ben Q-dance bedankt
Zo hoort een jubileum gevierd te worden. Heerlijke setjes, opbouw en sfeer! :jaja:
Super goed vermaakt (y) :yes:.. Wat zag het er vet uit zeg! heb me ogen uitgekeken!
M ysterious
Ja was wederom weer geslaagd feestje van Q-Dance! top 25 was echt 3kwartier lang LOS!! :D Miste daar overigens wel een hoop platen.... Hardcore op het einde Was gruwelijk en maakte het af :respect: ArenA cards waren ronduit KUT
M'!KE
Super vet feest :D:D
mac SmiT
Ik heb er geen woorden voor zo gewelidg was het :D:D:D
Mandyn­a:bana­na:
Een te geweldig feest:D!
Wat een geweldig feest... (Y) Zeker vermaakt O:)
Spierpijn in de beentjes. Kortom goed feestje !!!!
Marcell.
Qlubtempo blok! (L) Activator @ VIP (L) Hulde!
Marith
Wowwww heet daar in die zweetfabriek maar wel super vermaakt! Klote dat er geen kluisjes meer waren, slecht geregeld! Leuke mensen, goede sfeer! TOP!
Markkkkk
Allereerst vond het erg tof dat mensen de paraplu's bij de ingang doorgaven naar achter om droog te staan (Y) Toegangkelijkheid toiletten : K*t! , Toegangkelijkheid drinken : Matig! (en DUUR!) , Geluid : Erg wisselend de hele nacht! (Oke, akoestiek in de arena is ook niet top..) Qlubtempo :respect: , Hardcore afsluiter vond ik tegenvallen.. Al met al: prima feestje van weten te maken, geen 60euro waard maar dat hebben wij er dan ook niet voor betaald 8)
Marolt
Q-dance :respect:, leuke mensen, Locatie is super en de aankleding ook dik in orde :D Alleen van het geluid meer verwacht, maar over het geheel ZEER goed :bounce: :yes: B-front &co :respect:
Marty Morin
wat hebben ze dit gaaf aangepakt!! alles kwam voorbij alles was geweldig!!!:D
Marviin Cupcakes
GE-FUCKING-WELDIG 8)
Mary's
Heb zwaar genoten :D:D:D:bounce:
Was een leuk feestje:D Zag er allemaal wel vet uit! Geluid kon wel beter naar mijn mening, het galmde nogal:S En de rauwe Early Hardstyle heeft maar weer eens bewezen dat het veel vetter is dan de tegenwoordige happy shit! Was super gezellig met de mensen met wie ik was:D Maar de Qluptempo area is 'The Big Winner':D
Maykee!
Ondanks dat ik goed brak was, me prima vermaakt!
Kreeg echt ff kippenvel toen ik de ArenA binnenkwam!! De tering.. petje af voor Q-dance!:respect::! Top feest!(L)
Mijn Sleutel :jaja:
Dit feest krijgt van mij een Geweldig ! :respect: , Wat een dikke locatie zeg !, hou normaal nooit van hardcore , maar laatste uur was dolle boel !8) tot over 10 jaar :bye:
Mikey-???
Wat was het WARM!... tering... Wel mooi feessie!
prachtfeest!
Minispark
Duidelijk een feit dat het setje van Alpha Twins het best was!!:D Echt een big fail van D-Block & S-te-Fan om af te sluiten met Anger en dan godver net voor de anti-climax hem backspinnen!! Verder het decoor was het bruutste ooit en zal het nooit vergeten!
Mir I Am
Q-dance always #1!! Fucking gruwelijk feest!
Miss Tails
Had er veel meer van verwacht, die top 25 bleef ook live verbazingwekkend slecht, is dit nou wat hs groot heeft gemaakt? Verder erg warm en te veel mensen out zien gaan. Voor Claudia wel een dikke kus met jou was het gezellig op het vip deck!!!!
MissC.E
Het was echt een top feest !
In 1 woord: GE-WEL-DIG feestje!!!
Wat een super bruut feest zeg!!!!decor was geweldig,geluid was zeker goed,en wat een top sfeertje!!! mense bedankt
Superfantastisch! Supermooi, superlekker, superhard, superwarm :P
Molz
Eerste keer arena, laatste keer arena! :) Muzikaal zeer teleurstellend en die hele top-25 sloeg natuurlijk nergens op! :S
Monkey!
Bruut feestje, geluid vond ik wel aardig, maar wat was het daar verschikkelijk heet. zo heet heb ik het nog nooit meegemaakt, belachelijk gewoon! drinken ook echt niet te betalen! helemaal omdat het zo warm was bleef je maar drinken!
Mr Mo
Qlubtempo Qlubtempo Qlubtempo Qlubtempo BRILJANT
Mr.Nick
HEEERLIJK FEESTJE....en wat draaide iedereen snoeihard zeg!!!!
Hele nacht volop genoten (L)....
Ms. Thijssen
Goed feest (Y) Maar wat een kut locatie! Ik weet zeker dat ik het op een andere locatie veel vetter had gevonden :d.
Mulderboy
dit was master er lekker geak doen in de dokter jas opblaas besten weg gooien :P zekr voor hh vatbaar hahah
multistyle
meesterlijk en weer eens echt een super relaxte sfeer :respect: qlubtempo parade ff veel herineringen aan de Hem. op gehaald vette shit
MVDL89
Super dik feest, dik geluid en die aankleding:respect: Alleen een moest je een marathon lopen om een keer naar de wc te gaan maar verder :respect:
Met pijn en moeite in de arena weten te komen door falend openbaar veroer.. Maar t was zoo vet:respect:
Heb me aardig vermaakt! :D Niet mn beste feest in ieder geval, maar was (Y)
De aankleding :O :kwijl: geweldig! Eerste paar uur super goed geamuseerd.. Maar op t laatst was ik erg moe + die warmte.. Wel ech n vet feest!
Nappa
Qlubtempo _O_ heerlijk vermaakt, de sfeer was erg goed! gezelligheid in de arena (L)
Neerhof :woep:
Liever hele avond ouwe hardstyle!
pfffff wat een feest. Zwaar los. Dikke 9 !
Nickiy
Achteraf gezien was dit het mooiste feest van 2010, Alles klopte de Oldstyle Outburst de Early Hardstyle, daarna lkkr :vaag: De sfeer die er hing en de decoratie waren bijzonder!
Mijn dikste feest ooit! heerlijk om die stage van Qlimax 2008 weer te mogen zien!!!
Nicole...­ :flower:
Wat was het toch vet :D Alleen zo jammer van die hitte :(
nielsje_*
Alles top in orde! dus geweldig:D
het heeft ons ong 4 uur gekost er te komen, door de blikseminslagen...nou eenmaal binnen zag t er top uit!! geweldig, muziek opbouw (Y) .. maar WAT warm , niet uit te houden.. en helaas duurde de terugweg ook 6 uur omdat er vanaf amersfoort geen trein reed:(
nootje.nl
in 1 woord...BRUUT...niks geen rotzooi onderling...100%hollandse hartstyle....heeeeeeeerlijk:bounce:
Jesus wat was dit weer een goed feestje zeg. Gruwelijk..
NOW-N
Kan het nog dikker?
Nrg^
Wat Geweldig weer, Super Super Super Show. Weer Genoten!
NW_DJW
Top Sfeertje, Briljant Feest for sure :respect:
Nyntje
Wat een GEWELDIG feest was dit! Aankleding top! Muziek top! Sfeer top!! (L)
de qlubtempo parade :woop: er werd de hele nacht lekker gedraait ....geen rijen aan de bar .. veel lekkere dames .. :bier:
Olijfb­oompje :lol:
Wat een feest :respect: Q-dance heeft weer bewezen dat ze het kunnen :D:cheer: Nu nog een plek vinden met beter geluid :lol:
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Mitchell
Goed vermaakt, geluid was wat minder, drank was fucking duur....sloeg nergens op:S heb ook niks uitgegeven daar.....dat masker.. zucht....verzin eens wat nieuws;) afsluiter was bagger! vond het een vet feest...maar wat ervoor betaald moest woorden, vond ik het bagger....voor zoveel geld had ik mee verwacht!
oOo-Saskia-oOo
Top...!!! :respect: Avondje met momenten om nooit te vergeten.... :D
Orphagan
VETTE SHOW! Eindshow wat langer, minder eentonige Partylab (maar dankzij BP, SS, DP en BF toch weer gaan gassen). Q, waar blijft de Qluptempo Reunion??
Ouwe Gekkehuis
Niet normaal zo vet!!! :respect:
Ouwedibbus
Brilliant jubileumfeessie! Wat een heerlijke nacht heb ik er toch weer gehad zeg :D
Paddo1985
Dit feest was zeker de moeite waard.....!!!
Party Lover :jaja:
Dikke knalfuif hoor haha geweldig feest op naar de volgende Q party..:D:)
Party-Kicker
Jaja wat was het weer beuken geblazen zeg:p, een paar rondjes in het Reuzerad mocht er ook wel zijn:woop: wat een uitzicht:kwijl:
Partygirl
Geweldig feest, lekkere sfeer en mooie aankleding... een 10 voor de Q-dance feest fabriek!!!!!!!:respect:
pauluskap
lekker feestje gehad alleen hardcore begon te laat
Supervet feest. Party Lab was geweldig!
Peppulle
Kan je niet meer geven dan een geweldig? Perfect!
Pesomat :beer:
Prima feest (Y) Hitte was niks aan te doen door buitentemperatuur maar wel minder, afsluiting drama en top 25 ook.. maar super gezellig en qlubtempo zo fucking gaaf!
peurple
heb me goed vermaakt :woop:
PietR
AWSUME!!! Top 25 was echt goed en mooi gemixt en verder was alles gewoon NICE! (Y)
PinDa Swaffel j0u
Het was onwijs vet muziek was super :D en de aankleding was echt prachtig. Maar 1 ding wat een warmte was het daar niet normaal :S d8t dat ik in een oven stond tehakke:S
Piotr59
Best Indoor ever ! Especially the top 25 & Donkey Rollers vs Deepack _O_ . Nice crowd, nice music, nice party, very nice show....TOP !
Plantje
Top nacht gehad!
Pop-up
Beste feest tot nu toe! Lekker gevarieerd, goed geluid, dikste show ooit 8) Alleen jammer dat het reuzenrad al om 4 uur sloot en natuurlijk altijd diezelfde hardcore set op het laatst.
Prime Suspect
Q-dance de musical was vet! Slim Shore/B-Front/Digital Punk helden! Derb was vet! Jammer dat de stem van DV8 kwijt was :( en de arena card is gewoon ronduit kut..
Professor otto
Heerlijk feest maar de show vond ik niet super bijzonder. Sfeer was heerlijk bedankt mensen:D. En hulde aan A2 en digital punk b-front slim shore en beatproviders :respect:
Topfeest....Qlubtempo... alles wat je moest horen wel gehoord, lekker tempo..
Q Mike
Was echt Geweldig met de hoodletter G.. Heerlijk geluid, prachtig mooi decor, dikke sets.. Qlubtempo :respect: Alpha Twins & Deepack :kwijl: Al met al, één van de betere feestjes :yes:
Geweldig feestje! Podium in het midden +1, Brennan Heart :woop: TOP 25 HEERLIJK! :kwijl:
Q_Niels_Q
G-E-W-E-L-D-I-G (Y):K:K
Q_Online
Super vermaakt, mooi decor, goed geluid op de vloer, en lekkere nummertjes gehoord,, Drink/Drank prijs was wel van de zotte,, Arena Cards werke wel goed, alleen soms lastig te beoordele hoeveel tegoed/saldo je nog heb,, Hier kan Q niks aan doen verder.. een cijfer;; 9
echt het ziekste feest ooit geweldig gewoon
Qlub Tempo Terrorist:P
Was als verwacht een top feest. (Y)(Y)
QLUBTEMPO
Was boven verwachting goed zeg! :respect: Echt uitstekend vermaakt! :D Minpunten; die Arena kaart en de drankprijzen! :| Maar voor de rest, geniaal feestje! :lief:
Qoenraad
GE-WEL-DIG .. helemaal top!! Q-dance bedankt!! :respect:
QQ
10 jaar Q-dance is geweldig gevierd! Aankleding, decor en geluid was top! Q-dance bedankt voor de afgelopen 10 jaar knallen, en op naar de volgende 10!
Queen off bass
Vanaf binnenkomst gelijk in de sfeer, super aankleding. Een geweldig (verjaardags)feest om nooit te vertgeten!!! :D
Qurix DJ
mooi feestje, alleen die arena cards blijft een lastig betaalmiddel
R!ch@rd
Gruwelijk feest, geweldig decor, heerlijke sfeer!!!! Nog 10 jaar.....!!
R.J82
LEUKE nacht gehad:D was super gezellig Qdance bedankt:bounce:
lekker hoor!!
r0wan078
Grandioos!!
raketje
Dat decor was echt super dik :lief: en Qlubtempo: super!
Ralluf
Geniaal:respect:
ramos
was lachen alleen 2 uur stil gestaan met openbaar vervoer wat jammer maar toch geariveerd beter laat asl nooit verloren tijd zowiezo ingehaald
Ratje
Wat een GE-WEL-DIG feest! Qlubtempo: a trip down to memory lane! Deepack, Aplha 2 en B-Front overige koningen. In 13 jaar feesttijd niet zo'n gezellige en dolle boel meegemaakt. Q-dance HELDEN!
René Foxman
Wat was dit een GENIAAL feest zeg! (L) Nu al het beste feest van het jaar! :respect:
Ricc_
Supervet! Deepack & Donkey Rollers: geweldig!! ArenA Cards: (N)
Ja top feest hoor! ik vond persoonlijk die piramide in t midden alleen helemaal kut voor de sfeer. verder natuurlijk wel erg warm, maargoed top vermaakt met de hele groep! :)
Rik K.
Bizar goed!:K
Riksen
goed naar me zin gehad :D!
RikxD
Geweldige avond, alleen jammer dat de periode 2005-2008 nauwelijks aan bod kwam :/
Rob :bier:
Super! aankleding geweldig :respect: top 25 wat een aafnluiting. Donkey rollers & deepack :respect: Arena houd zijn slechte geluid
Rob Gaserop
Had er echt veel meer van verwacht. Nix verrassend of extra bedankje voor 15jaar support. Ik had echt entreetickets voor n ander feest verwacht in de ballonnen in de netten boven het veld. Weinig creativiteit bij Q-Dance! Sensation White decor aangevuld met oranje en zwarte balonnen. Weinig interactie met de dj. Alleen Endymion (en EA) snappen hoe er echt gefeest moet worden. Ik had echt iets speciaals verwacht, de hele arena onder het schuim of zo, doe eens gekkkk Q!
gruwlijk feestje in de ArenA:K.. moest alleen de bass wel ff opzoeken:P en gratis sauna!! ALPHA²:respect:
Robvanbeers
Prima vermaakt! Show was ik, DJs draaiden top.. Bakjes water beetje apart, maar ach.. ! Mooi feestje.
Roed/­Wit-Mestreech
Geweldig feest gehad!! Minder was de lange heenreis van 4 en half uur en het moeten betalen met die pasjes erg onhandig en duur was het ook goede sets nice show!
Roel. v D
Topfeest, super sfeertje:) kortom GEWELDIG!!
roos_84
HULDE :D wat een FEEST :cheer:
Ross Fader
Alles helemaal geweldig, erg genoten van dit welverdiende feest als trouwe bezoeker :D Qlubtempo, Partylab & vooral...Activator (L)
Rossum
De feestfabriek was the bomb! Wat een show, wat een gezellige mensen!
Row@n
TopTOpTOp gewoon heeeerlijk feest:D:D
Roy.L
the madness was calling me! dik feestje :D Deepack & Donkey Rollers!
Roykee..
Arena :/..
Rupen
Wat een geweldig mooi feest was t weer zeg!! Top Q dance!!!!! Een Waardig jubileumfeest.
Ruud Awakening
Mondello (L)
Sandert_
Zo hoort een 10-jarig jubileum gevierd te worden!:respect: Damn wat een geweldige verjaardag heb ik hier gehad! :D De show, aankleding & natuurlijk het heerlijke sfeertje maakte mijn nacht compleet!:yes: Q-dance!(L)
Tja, het was beter dan een nachtje Alca! Muziek was veel te vrolijk en logistiek gezien is de Arena wat minder. Pasjes en water waren slecht natuurlijk. Verder wel gezellig hoor! NOISEKICK
SDL
Lekker heftig zweterig feestje... Oldstyle & Qlubtempo ftw! Top 25 was ook nice :yes:
Sender­bomban­der
Tja.. gewoon top :)! Lekkere setjes.. Mooie aankleding.. Reuzenrad.. Qlimax 2008 frame.. de hele indeling.. geweldig! :D
Sendie<3
Zo Geweldig mooi Feestje(L):respect:!
Shampoo
Niet mijn muziek, wel erg na me zin gehad ! :)
Sharon!!!­75 :D
Wauw wat een geweldig feest was het zeg :P wat een sfeer hing er:D en de sauna vergeten we dan maar fff ;)
Siemen'
Wat een topfeest! het was net een game waar ik in liep :rot:
Simon....
Top feest weer!
Sinnerbabe ©®
Wat een topper. Begin was beetje moeizaam qua geluid en continu lopende mensen, maar later beukte het er lekker op los. Heerlijk al die oude klappers. Beetje jammer dat de 25 beste ALLERTIJDEN alleen platen van de laatste jaren waren.
wat een megadik feestje.... Q jubiluem waardig!:bounce:
SJEEP
mwaaa viel wel mee, was gezellig door de mensen met wie ik was, maar op de main was het gewoon plaatje na plaatje draaien en viel mix technisch echt zwaar tegen :Rot:
SjefQe
Q-Dance blijft de beste(Y) the prophet - Top 25 Helemaal geweldig:respect:
Sjoowie_NL
TOP(L)
Q-Dance Gefeliciteerd! :respect: Vond het een vet feest, maar had toch meer knallers uit de oude doos verwacht en vond de sfeer tussen feestgangers onderling een beetje tam. Verder prima vermaakt :)
SpeedBoot20
wat een brrut feest pfff ziekenlijk :D echt super genoten leek wel een reunie echt top :respect: bedankt allemaal voor deze SUPERAVOND had dit echt niet verwacht man man man en nu Wereled kampioen worden :D
Spike-E
In een woord GE-WEL-DIG! :respect: Diepe buiging voor Q. Dit moet haast wel het beste indoorfeest van het jaar zijn!!
Spingrid
Dit was echt een topper!!!! Mensen, aankleding en natuurlijk muziek was geweldig! Ik hoop dat we geen 10 jaar moeten wachten op een volgende editie....
spoos :banana:
:respect: voor de djs!! WAT EEN SETJES :respect::bounce: 1e vette plaat naar de andere :cheer::respect: super aankleding en een GEWELDIGE show!! alleen veel en VEELS te warm:S kutzooi met de trein op de heenreis... en kluisjes uitverkocht??? :S:looser:
Srsani
Nu weet ik het zeker, ik ben verliefd op q-dance. Wat een topfeest!
Staaffie
dik dik feestje zeg, prima vermaakt!!!!!!
Het leek net of ik in sprookjesland was! Echt geweldig(L)!
Stars*
Wat een mega feest :respect: Geweldige sfeer :D :lief:
Stefanoviic
Wat een ellendige binnenkomst, door die tyfusregen was ik half doorweekt, een half uur later en fucking chaggie!! mjaa daarna werd het toch wel vetjes :D mooie aankleding maar die stage in het midden enzo trok me niet zo... al met al een lekker feest maar niet geweldig (voor mij)
Stepha­niehel­enaDJ
lekker lekker lekker :D .. moest werken als flugelmeisje maar gewoon lekker losgegaan met me flugeldoosjes! :bounce: heerlijk!
steven-eg [Go-focking-wildddd]
super, super verjaardag van Q-dance gehad. wat een ongelovelijk mooi decor, en waar wij stonden stond de bass op Q-base niveau, loei en loei hard en dat in de arena :D , sfeer was ook boven normaal (Y) _O_
stickstof
beste Qdance indoor feest dat ik ooit heb meegemaakt, petje af Qdance! schitterende decoratie, heerlijke setjes!:respect:
Er waren deze avond maar 3 echte dj's: Gizmo, Buzz Fuzz & Franky Jones :respect: en ondanks dat het een megamix was tijdens de Qlubtempo Parade me er onwijs op vermaakt :bounce:
Heb me uitermate vermaakt in de paar uurtjes die we er waren ! Echt geweldig :cheer:
Strikkaa
Heeeerlijk! was gewoonweg genieten .. de minpuntjes van hitte, Arena kaart en waterbakjes vielen in het nix bij de pluspunten! TOP :respect:
Stuk Vreten - Raving Religion
we hebben genoten
WAT WAS DIT GEWELDIG!!! Flink los gegaan in me doktersjas op de brug en podium! Ontzettend gezellig met alles en iedereen! Q-Dance jullie zijn geweldig! (y)
T i n k á a
Het was geweldig, aankleding, geluid, sfeer, muziek! Helemaal losgegaan! zoals onze shirtjes beschreven; Old School, New School, Q-School Rules!
T L C™
Ja leuk! 8) Erg warm dus echt losgaan was er niet bij, maar evengoed een heerlijk feestje gehad samen met mn schatje en lieve vriendjes/vriendinnetjes (L) b)
tammie-buck
wat een gaaf feessie zeg :D
Helaas van de hitte maar niet zo veel aan te doen, Qlubtempo was geweldig en de Top 25 ook. Afsluiter was een drama :( Geen lange rijen bij de bar en het geluid was ook prima in orde. Q-dance: Hulde :respect:
Terminal
Aardig wat kippenvelmomenten. Q-dance :respect:
Tessels
HEERLIJK GODDELIJK MEESTERLIJK!!
The Godfather ®
Zo hoor je je jubileum te vieren! Wat een geweldig goed feest.. maar wat was het heet
The Irritainer
geluid veel slechter dan black 2008. Compact ingedeeld waardoor het, ondanks dat het niet zo druk als black was, wel drukker leek. Desondanks wel erg vet feestje, en dan met name de HOLLAND-sfeer, en de daartoe bijbehorende hazes-liedjes.. Eindelijk mochten we dan eens een keertje voluit voor ons land rooten zonder gelijk het verwijt nationalistisch te zijn :P. Nu alleen nog vnaaf de hoofdprijs ;)
The-Beast
Gezellig feest Q top !!!
The-Real
Zag er mooi uit, mooier als met Sensation! alleen die V.I.P piramide vind k jammer, de dj's niet echt kunnen zien ofzo!
Thijs-BK
Echt heel dik voor elkaar weer :respect:: Wat mij betreft mag Q-dance wel vaker feestjes geven in de ArenA, Het decor was echt geweldig, geluid goed. Leuke mensen, Kortom weer een prachtige ervaring rijker :lief:
Thunde­rdomeU­treg
Geniaal feest (ben geen hardstyle liefhebber) grandioos in elkaar gedraaid. Sfeer top. geluid top. organisatie top. gewoon echt klasse. Beste productie die ik gezien heb in afgelopen jaren :respect:
TiFoSo
JEZUS WAT EEN PARTYY!! Dit overtreft echt alles!! Wat heb ik me de hele nacht verschrikkelijk hard vermaakt!! Ongelooflijk dit is echt in alle opzichten het beste feest ooit voor mij!! En petje af voor de aankleding :respect: :respect: Q-DANCE BEDANKT! (l) (l)
ZO hoor je je jubileum te vieren! Wat een geweldig feest (l)
top feestje !
Timeeeh
Geweldige party gehad, dik boven verwachting!!!
timl
Prima party, Qlubtempo was super!
Timmert
Super feest! Decor/show/geluid.. Q-dance:respect:
TimmieG
Super bruut feestje, top25 was egt geniaal, jammer van de overvolle trappen en de hitte maar was verder SUPER :bounce:
Tomba!
Anders dan andere feesten... wel heel gruwelijk! Top 25 was vet :D AsympTOOT!
Tommie S
Geweldig vermaakt! Wat een aankleding van de ArenA:respect: Setjes waren niet zoooo heel erg bijzonder.. Geweldig naar mn zin gehad ! Decor,Sfeer,Show ik zeg Q-dance Respect!(Y)
Tomzor
Schitterend!
Ton30071989
Fijn feestje :yes:
zeker vet geslaagd feest , top 25 was goed te doen wat blijft de plaat van the prophecy toch een dikke knaller (L)
tuinterror
Was een heelijk feesie lekker uit me dak gegaan super sweer :respect:Qlubtempo:respect: Daniele Mondello:respect: jammer dat het geluid zachter was bij de hardcore maar toen ook heerlijk door kunnen stampen tot het eind :rot: was echt super:respect:
20 euro parkeren WTF, binnen komst was kut met die regen, da ben je binnen heb je een MEGA volle trap, veel TE warm, maar de Sfeer was top muziek toch wel, verder prima vermaakt, volgende x andere locatie PLEASE!
Wat supervet!!! De vipsessies waren fenomenaal!!!
Vaniliagirl
:cheer:Qdance bedankt, Qdance bedankt ,qdance q dance q dance bedankt!!! :respect:
Vantage Point //­ Donny
1 woord, GEWELDIG! :D (Maar wel errug warrum!) :S
veeweij
was weer een mooi feestje, alleen jammer dat ze het laatste uurjte hardcore gingen draaien. die hardstyle had ik wel gehad. de arena daarin tegen maakte veel goed, super mooi podium en mooi gedaan met die slingers enz. nu begrijp ik goed waarom ze op defqon bezuinigt hebben op de main stage.
Vincee.
Wat een bijzonder feest was dit zeg:respect: kwam de ArenA binnen lopen met kippenvel(l) wat een aankleding had de Amsterdam ArenA(l) geluid, show en de sfeer :respect: alleen maar gezellige mensen gezien.. de openingsshow om 23:00 met de Qlubtempo parade was te gruwelijk(L)top25 ,partycrew en partylab was genieten.. Dit feest valt niet meer te overtreffen voor mij. Q-DANCE:respect:
Vinn'r
Wat was dit vet he! :respect:Q-dance!:respect:
Vipzz
Wat een vette show... Van begin tot het einde helemaal top... Geluid mocht wel iets harder... Mja het is nou eenmaal niet de HMH...
voicher
Geweldig feest en wat een aankleding :D
wesley de graaf
20 euro voor de auto belachelijk, echt heel warm binnen. top 25 tegen vallen maar ondanks dit allemaal wel heel gezellg gehad en pppfff wat een vaag mannetje die zijn tong naar iedereen uit stak
What Goes Around Comes Around
beste feessie van dit jaar (ben bang dat dat ook zo gaat blijven) gruwelijk genoten (L)
Wiebski
Gruwlijk vermaakt!
Wat een top feest!!
Wiljan88
Na een zeer succesvolle heenreis van maarliefst 5 uur toch nog om 02.30 uur aangekomen in de feestfabriek! Kon me ogen niet geloven toen ik binnen kwam, wat een inrichting en aankleding! Min- punten: Geluid was wel matig maar dat kun je verwachten in de ArenA, verschrikkelijk die klote 'drank'pasjes en de toiletten waren behoorlijk ver lopen! Over t algemeen een heerlijk feestje en veel plezier gehad!!
Heel anders dan mijn verwachtingen, toch geweldig feest ! (Y) (Y)
wat een feest!!!!!!! dak van de arena eraf geknald..
X-Qlusive K
helaas vroeg op de avond hotelovernachting op kosten van justitie gekregen :) maar het was leuk zolang ik er was! balen dat ik het heb gemist..
X-RAY
geweldig! echt een misser als je niet gegaan ben!
Ik zeg: fakkkkinnn gruwelijk! alleen die warmte, maar gelukkig had ik me bikini topje eronder aan=)!
Yolo Piloot
Qlubtempo Parade (L) Zany & Deepack _o_ Was helaas een grote chaos in de arena, WC's waren erg slecht geregeld, en het was vreselijk benauwd. Jammer dat de vermoeidheid zo vroeg toe sloeg :( Leuk feestje verder
Yuri's Revenge
de sfeer maakte veel minpunten goed !
zeker niet een van de beste qdance feesten, die chipkaartjes en bekertjes water waren kut! en er waren niet genoeg kluisjes+water. ondanks dat heb ik wel een leuke avond gehad! :cheer:
Zoeper27
Geweldig feestje alles was top :respect: (Y)
}*deesz*{
net thuis, echt weer flink geknald hier:d... goei feestje
²³fren­chcore­d²³
vette sets, geweldige sfeer, bruut aangekleed,haha Ciske de rat en andre Hazes :kicks ass
· [ro]bin ·
Aankleding :respect: Qlubtempo :respect: lekker sfeertje ook, de eindshow viel tegen, probeer hardcore vooral niet commercieel te maken aub. hardstyle begon na een paar uur ook wel te vervelen, klink allemaal zo hetzelfde :( maar zeker geen slecht feest

Line-up De Q-dance Feestfabriek

1Oldstyle Outburst
hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
2Qlubtempo Parade
🇮🇹 hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
techno, hardstyle
hardcore, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
· MC hardstyle
3Top 25 Aller Tijden
hardcore, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
4Party Crew
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
🇮🇹 hardstyle
hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
5Party Lab
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
6De Eindshow
hardstyle
🇮🇹 hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
7Italiaanse Vip
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
8Vip Studio Sessies
hardstyle
techno, hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
9Vip Das Bierfest
🇩🇪 trance
🇩🇪 trance, hardstyle
🇩🇪 house, hardstyle
🇩🇪 techno, trance

Nieuws

Voor de Partyflockers wil Q-dance iets speciaals doen, daarom zal Partyflock in samenwerking met Q-dance een VIPdeck voor de Q-dance Feestfabriek weggeven voor 10 personen! De voorwaarden zijn simpel; registreer je in onze actie-sectie en je dingt mee naar één van de 5x2 VIP treatments. 139
Al tien jaar lang voorziet Q-dance de liefhebbers van de hardere stijlen in de dancemuziek van kwalitatief hoogstaande feesten. De een beter dan de ander. Dan binnen, dan weer buiten, soms wat kleiner, vaak supergroot, maar altijd gezellig. Met 300+ feesten en meer dan anderhalf miljoen bezoekers, ziet Q-dance zich als een echte feestfabriek. Vandaar ook de naam van het tienjarig jubileum: 'de Q-dance Feestfabriek'. Q-dance geeft de bezoeker na tien jaar voor het eerst een kijkje in haar gekke partykeuken. 145
10 Years of Q-dance
18 maart 2010
https://dump.partyflock.nl/4214/PF teaser.png 173

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het hoe was de feestfabriek topic f:hard165
(gesloten) 10jarig jubileum Q-dance in Amsterdam ArenA f:hard1661
TK: (gesloten) 2 VIP kaartjes Feestfabriek €50,- voor 2 tickets tickets4
GZ: (gesloten) Ik zoek 1 kaartje voor de feestfabriek tickets6
TK: (gesloten) 2 kaarten Feestfabriek tickets3
GZ: (gesloten) Ik wil mijn vriendinnen verassen met Feestfabriek! tickets18
TK: 1x VIP De Q-dance Feestfabriek Amsterdam Arena Vanavond tickets10
GZ: Kaartje Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) Q-Dance feestfabriek 1 kaart te koop tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje voor de feestfabriek amsterdam arena tickets11
TK: (gesloten) Q-dance Feestfabriek // 10 Years Q-Dance tickets3
TK: 1 Q Dance Feestfabriek kaartje (Harderwijk) tickets2
TK: 2 Tickets Feestfabriek tickets2
TK: 2 VIP kaartjes 10 jaar Q-Dance Feestfabriek tickets3
GZ: (gesloten) Kaartje feestfabriek tickets2
TK: (gesloten) Feestfabriek tickets7
TK: (gesloten) Kaartjes feestfabriek te koop 2 voor 60eu tickets6
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-dance Feestfabriek 40 euro tickets1
TK: (gesloten) 2 kaarten voor de feestfabriek tickets8
TK: 2 kaartjes feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) VIP Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: Ticket 10 years of Q-dance te koop! tickets1
TK: Kaartjes feestfabriek te koop 2 voor 60eu tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-Dance Feestfabriek tickets6
TK: (gesloten) Feestfabriekjeee!:d tickets26
TK: (gesloten) 1 kaartje feestfabriek 35 euro tickets3
TK: (gesloten) 2x VIP (E-ticket) Q-dance Feestfabriek 200€ tickets11
TK: 2 kaarten Q-dance feestfabriek 10-07-2010 tickets8
TK: (gesloten) 2 kaartjes voor de feestfabriek / 10 years of q-dance tickets5
TK: 2 Kaarten feestfabriek samen €80 tickets8
TK: (gesloten) 4 kaarten Q-dance Feestfabriek tickets12
TK: (gesloten) 1 kaartje Q dance Feestfabriek te koop (30eu) tickets1
TK: (gesloten) LAST MINUTE 2 E-tickets Q-dance Feestfabriek for the price of one! tickets2
TK: 2 Kaartjes Q-dance Feestfabriek tickets1
GZ: Ticket feestfabriek tickets2
TK: Q dance feestfabriek tickets10
GZ: 2 Kaartjes feestfabriek tickets7
TK: Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 1 ticket feestfabriek tickets17
TK: Q-dance feestfabriek kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 vip ticket Q dance feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje De Feestfabriek 10 years Q-dance tickets6
TK: (gesloten) Kaartje de Q -dance Feestfabriek 50 euro tickets8
TK: Q-dance Feestfabriek VIP tickets10
TK: 1 Kaart voor De Feestfabriek tickets8
TK: Kaartje Feestfabriek 30 euro tickets7
TK: 1 kaartje Q-dance Feestfabriek tickets7
TK: 1 Kaartje Feestfabriek !!! tickets14
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-dance Feestfabriek tickets10
TK: (gesloten) Q-dance Feestfabriek 35 Euro tickets7
GZ: (gesloten) 1 VIP Kaartje Feestfabriek 120 Euro tickets4
GZ: (gesloten) 1-3 Kaartje(s ) voor de Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1x VIP Kaartje Feestfabriek 120 Euro tickets1
GZ: (gesloten) 1 VIP kaartje Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 2 x VIP kaarten voor Feestfabriek samen 120 euro tickets3
TK: 1 Kaartje te koop Q-dance Feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) Q-dance feestfabriek 2 tickets (10 jaar q-dance) tickets21
TK: (gesloten) Ticket Q-Dance FeestFabriek tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-dance feestfabriek! tickets6
GZ: Vip kaartje 10yr Q-dance tickets3
GZ: (gesloten) 1x VIP kaartje voor de Q-Dance Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 2 kaarten Qdance feestfabriek 10 jarige bestaan tickets15
TK: 1 kaartje feestfabriek tickets5
TK: (gesloten) 4 kaartjes voor 10 years of q-dance in de arena tickets10
TK: 2 kaartjes Q dance feestfabrief EUR 45 tickets10
TK: (gesloten) 2 Vip kaarten voor de Q-dance Feestfabriek 10-7 tickets2
TK: (gesloten) 1 VIP-kaartje Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje q-dance feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 1 x ticket Q-dance Feestfabriek 10 juli 2010 tickets1
TK: (gesloten) 2 Kaartjes Q-Dance feestfabriek tickets10
TK: (gesloten) 2 kaarten voor de feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 2 kaarten 10 years of Q-dance tickets2
GZ: (gesloten) 1x VIP ticket Q-Dance Feestfabriek tickets2
TK: (gesloten) 2 kaartjes voor feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) 2 normale Tickets Q-Dance Feestfabriek tickets4
TK: Kaartje Q-dance Feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) Kaartje De Feestfabriek van Q Dance in de ArenA [35 euro] tickets19
TK: Feestfabriek 40 euro tickets11
TK: (gesloten) 10 years of q-dance de feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) VIP tickets De feestfabriek tickets41

12708 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Ik kom zo vaak langs ArenA en dan denk ik aan die goeie oude tijd. xD

(L)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Spacekippie op zaterdag 29 januari 2011 om 18:28:
Ik kom zo vaak langs ArenA en dan denk ik aan die goeie oude tijd


Ik ook, Sensation Black...
Waarschuw beheerder
ik had de dvd besteld die had ik al in dec binnen .
Nu krijg ik vandaag een envelope binnen en daaarin zit weer de cd van de top 25 in..

weet iemand waarom dit is?!
Waarschuw beheerder
Ja hier hetzelfde :) Heb de cd top25 nog een keer toegestuurd gekregen..
Waarschuw beheerder
Hier de same, heb geen idee waarom maar een gratis cadeautje is nooit weg :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Biith(k) op woensdag 9 februari 2011 om 17:14:
weet iemand waarom dit is?!


hier t zelfde.......t kunnen 3 dingen zijn denk ik.........

1 het is een foutje...
2 ze denken dat je bij de digipack geen top 25 cd heb gekregen
3 ipv de gratis dvd krijgen we nu de cd gratis:S
Waarschuw beheerder
donateur
Deze cd is inderdaad nageleverd aan klanten die een exemplaar van de eerste persing van de feestfabriek hebben ontvangen.

De meeste cd’s van deze persing waren te langzaam opgenomen. Vandaar dat iedereen een nieuw exemplaar toegestuurd krijgt

die wel in de juiste snelheid afspeelt.



Met vriendelijke groet,



Customer Service

QDance
Waarschuw beheerder
Aaah oke :)
Jaaa klopt ik vond de cd van de top 25 al heeel langzaam :)

achjaa 1 voor in de auto :P en de andere voor thuis haha (y)
Waarschuw beheerder
zijn er meer mensen die hun dvd nog neit binnen hebben? niet de digipack maar die ene die wel gewoon helemaal gratis was?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQenzie op woensdag 16 februari 2011 om 18:40:
zijn er meer mensen die hun dvd nog neit binnen hebben? niet de digipack maar die ene die wel gewoon helemaal gratis was?


Wij hebben ook nog niets ontvangen :-/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Allereerst wil ik je nogmaals bedanken om voordat er ook maar iets bekend was een kaartje gekocht te hebben voor de Q-dance Feestfabriek. Het vertrouwen dat je in Q-dance hebt gehad stellen wij zeer op prijs, wij hopen dat wij dit niet beschaamd hebben en dat jij een prachtig feest hebt gehad met je vrienden.



Als dank voor dat vertrouwen hebben wij je eerder een DVD toegezegd, welke maar niet verstuurd wordt.. Heel vervelend, vinden wijook. Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA :)



Alles leuk en aardig, maar je zo lang laten wachten ondanks onze belofte van eind januari is niet onze stijl. Wij willen je graag een extraatje aanbieden, namelijk 5 credits op download winkel Dance Tunes,hiermee kun je een paar tracks gratis downloaden.




Groeten, Ibo

Q-dance

______________



Ibo Örgüt

Manager



Q-dance BV

De Entree 300, 1101 EE Amsterdam



Twitter: @IboOrgut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.J82 op maandag 21 februari 2011 om 20:07:
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA


bij mij precies hetzelfde en nog steeds niet binnen ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.J82 op maandag 21 februari 2011 om 20:07:
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA


Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena:o:lol:
Dit feest was in Juli vorig jaar:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ook eindelijk de dvd sinds vandaag binnen, super vet:D zo'n party mogen ze best nog eens geven :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 25 februari 2011 om 08:01:
Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena
Dit feest was in Juli vorig jaar


Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zaterdag 26 februari 2011 om 13:50:
Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.


Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.
Ieder ze eigen mening natuurlijk maar het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.


Ik vond het er echt geen reet aan, ik had het ook liever anders gezien. De dvd vind ik ook erg saai en veel te donker, daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt en nog heeft niet iedereen wat die besteld heeft. Redelijk slecht.

Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.


ID&T niet hoor. De Q feesten vind ik idd elk jaar minder worden op Q-base na. Line-ups zijn nooit verrassend en de shows worden met het jaar minder.

Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..


Dat mag...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 27 februari 2011 om 17:24:
daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt


Heb hem net voor het eerst (en laatst) gezien en ik snap wel waarom. Opnames zijn compleet mislukt, erg jammer, de cameramensen zullen zich wel een ongeluk geschrokken zijn de volgende dag. Ze zullen wel een tijd bezig zijn geweest met filters eroverheen gooien enzo, maar het blijft lelijk. Inderdaad te donker, asgrauwe beelden en de kleur oranje lijkt op knalroze. Jammer, maar het was wel een van de beste feesten waar ik ben geweest :P
Waarschuw beheerder
Jezus dit was me toch ook een geweldig feest!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Holtkamp op woensdag 11 mei 2011 om 22:52:
Jezus dit was me toch ook een geweldig feest! :D


Q-Dance :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 27 februari 2011 om 17:24:
en de shows worden met het jaar minder.


Dan heb jij zeker met je ogen dicht gestaan @ Defqon ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jroennn!;) op maandag 12 september 2011 om 18:42:
Dan heb jij zeker met je ogen dicht gestaan @ Defqon


haha gast je doelt zeker op defqon 2011? dat was een dikke show ja, maar kijk wanneer hij die reactie plaatste :P, in februari (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JOOST 91 op donderdag 22 september 2011 om 14:09:
maar kijk wanneer hij die reactie plaatste , in februari


hahah oeeps! :9
Waarschuw beheerder
-2
ik vind het dus mooi kut dat ik dit heb gemist he.
hoorde er zoveel over niet nurmaal .

dus q-dance gaste doe er nog 1 aub(A) heb er wel 200 eu voor over.
 
Waarschuw beheerder
+2
iemand mijn telefoon gevonden ?
Waarschuw beheerder
nog bijna 4 jaartjes wachten dan kunnen we weer :D
Waarschuw beheerder
+1
Edit: 3 jaartjes.. of een hele dikke 2 en half :lol: