Partyflock
 
here
De Q-dance Feestfabriek
georganiseerd door Site

Amsterdam ArenA (binnen) op de kaart Site
Arena Boulevard 1
Amsterdam
Nederland🇳🇱

Tickets & prijzen De Q-dance Feestfabriek

Voorverkoop:€ 60,-
VIP:€ 100,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 7 meetings, de drukste drie om 02:45 met 40 bezoekers, om 00:00 met 8 bezoekers en om 07:15 met 8 bezoekers.
Winactie (gesloten)
Verslagen
Door anoniem (517), leander112 (2205), Thijsonwijs (2389), Dj Marinus (2670).

Stemresultaat: geweldig

geweldig274762%
zeer goed107024%
goed44910%
ok1062%
voldoende391%
onvoldoende21
slecht7
zeer slecht3
waardeloos9

830 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

! Jan
Ik had er zelf minder van verwacht, het viel me zeker niet tegen! Wat een show! Wel een aanloop van hitparade's na Qlubtempo maar dat was ook wel te verwachten. Lekkere sfeer, alleen wat een balle lokatie is die ArenA toch.. "de Zweetfabriek" :bier:
wat een feest, wat een sfeer! dit overtrof al mijn verwachtingen! Q:respect:
!! Willie
Wat een knalfeest van begin tot eind !!
!!!*­youri*!!!­
wat een geweldig feest show was zeer dik Qlimax 2008(H) zwaar genoten van party crew en partylab:D tot over 10 jaar:D:D :respect:
Wat een heerlijk feest zeg!!! Q-dance, Deepack en B-front :respect:
!!JAY
top feestje! :D
!briempje
feest was vet alleen afsluiter kut maar opening was vet!
!Jermaine!
Q-dance petje affff!!!! Bruut feest
!Kevin!
in 1 woord: GEWELDIG!!!
!•Stantana•!
WAT WAS DIT VET!! GE-WEL-DIG!!! :respect:
"Stefan^!!!
Manman togh supper feest zeg:O heerlijk vermaakt :respect:
#81 -[D.K]-
:respect: Q-dance :respect: Zeer waardige 10de verjaardag (Y)
Dit was echt een Gruwelijk vet feest! Boven verwachtingen!
(6):bo­unce:E­l chupa:­bounce­:(6)
_Q_ Maar wat een doolhof niet echt veel bekenden gezien helaas maar dat mag de pret niet drukken:)
(F) DAVE
Wat een party zeg!! Q-Dance helemaal top!
(JoYcE)(K)
helemaal super! wel heel warm!!!!
* Amy
1ste keer en laatste keer arena.. veeelste warm en dat geluid.. :/ verder wel mooie aankleding!
* Mippoe *
Zoooo vet die ArenA helemaal omgetoverd! :) Supergezellige sfeer, heb me goed vermaakt!
* Sanneke *
Hij ging lekker!!!!
**Joey**
Wooow de aankleding en show:kwijl: wordt moeilijk om daar ooit overheen te komen!
Top feestje ! :D:D :respect:
**Joys**
dat was relaxxxxx (L)
**Pam** :D
Zwaar genoten!!!!
**Patje**
Wat een kutfeest
**Tim**
Eigenlijk was het geweldig! De top 25 aller tijden :respect: aankleding en decor in orde en een zeer goede sfeer om mij heen gezien! (Y)
*­[S]tin­uzz...­
Avond begon kut, 2x file en dan ook nog is niet meteen bij de Arena uitkomen... Half 2 uiteindelijk binnen, maar wat een gruwelijk decor, geluid en sfeer! :respect: Arena wel klote met die kaartjes, warm en 'ff' naar de wc lopen... Maar verder, ondanks dat ik ook nog is de BOB was, heerlijk genoten!! :D
*Backfire*
Wow! wat fucking nice! Heb genoten! Ode aan Q-Dance! op nog vele jaren :)
*GINAA*
Wat was dit geweldig!!!(L):respect:(L)
*­L*­I*­N*­D*­S*­A*­Y*­
Ondanks dat op heen weg alles tegenviel, echt een super dik feest gehad:respect:
*Mariel_
Q-Dance :respect: ,Decor, Show, Setjes, heul vet (H)!
Q :respect:
Aankleding/opbouw was echt geniaal(Y) alleen echt vervelend 4 uur met buikpijn rond te lopen en daarnaast ook nog die hitte... Verder echt genieten (L)
heeeeell erg goed vermaaaakt. :cheer:
Goed feest! Decor geweldig, Qlubtempo waanzinnig, Top 25 om te huilen, Technoboy Vip geniaal! Thanx Qdance! (y)
*WESZ
GE-WEL-DIG, aller aller beste feest ooit(L)
+Flip 0_o
Als ik mijn bezoekers een verjaardags feest had gegeven, had ik gezorgd voor meer bang for the bucks
- # KS.
He-le-maal ge-wel-digggggg! :respect:
- Chiquita
Heerlijk! Beetje erg warm, en die top 25 was om te janken, maar heb het erg gezellig gehad! :D
- Chrissy -
Wat een feest!!!!!:respect: aankleding, show, muziek!! was echt super!! Enige minpuntje die hitte, damn was echt niet te harde daar...:(
- vaal -
ik had er meer van verwacht, parkeren €20 en dan nog drijf nat binnen komen op het feest. verder werd de hardstyle een beetje saai op un gegeven moment. voorderest toch nog wel prima vermaakt
-->J@g3r<--
Beestachtig...Q-dance heeft echt ff een statement gezet!! worldwide
-Emiel!
leuk feest, goede show, redelijk geluid en boven al erg goed vermaakt!!
-Mitta-
gvd wat een feest perfect gewoon, alles was super q-dance perfect gedaan(L) DONKEYROLLERS:respect:
-Senders
:K:K:K Zo hoort en feest te zijn, ze hebben de naam Feestfabriek eer aan gedaan , geweldig :respect:Q-DANCE:respect:
-TVB-
Geen bijzonder goed feest.. Setjes waren soms om te huilen (vooral de afsluiter) maar het decor en de mensen maakten een hoop goed. Alleen die belachelijke prijzen in de arena en die cards sloegen nergens op:/ En die warmte pff:S .. Maargoed wel weer vermaakt met de mensen met wie ik was:)
Super bruut feest.. :respect: En wat zag de arena gaaf uit! :woopwoop:
Geweldig feestje!! Alleen wc's etc was wat ver lopen. Verder voor herhaling vatbaar.
Sfeer was goed, Geluid was Top, Aankleding was echt serieus werk aan besteed. Vond het echt een super feest. Maar dat KUT HEINEKEN bah bah Rivierenbier!! Doe mij maar gewoon een lekker Bavke :respect:
.:René:.
spectaculaire lichtshow en aankleding, maar muziek vond ik wat minder (weer eens veel te veel onderbrekingen en hardcore line up was ook erg mager)
.Boyciej.
DIK podium en een goeie show .... maar dat is ook wel te verwachten van Q-dance !!! Qua hardstyle viel het alles mee tenminste niet teveel radio 538 muziek gehoord
.Jonkie.
Geweldige feest:respect: supergezellig met me vrienden en de after was te Super:respect:
140BPM
:respect:Q Dance:respect: Super feestje. Muziek was geweldig. jammer van de hitte :( weve only just begun!!!
3x6 - Basic Grooves
Overweldigende aankleding!
een bizar knallend feest!!!!!helemaal los daar
:bier: no time for you today :bier:
Wat een feest :respect: beetje jammer van de hitte:(! verders f* goed vermaakt:D thnx bekende(K)!! reuzenrad was ook vet:D
:bounce: LNN
Super vet.. Ook super geammuseerd.. Aankleding show etc was geweldig om te zien.. Eerste setjes Qluptempo heerlijke muziek.. Maar hele nacht hardstyle is toch een beetje van het goede.. Al met al (Y):cheer:
:bounc­e:AAD:­bounce­:
wat een feest was dit was erg gezellig werd heel goed gedraaid met name de beat providers , noisecontrollers , the prophet en headhunterz & wildstylez alleen beetje jammer van de hitte maarja niks aan te doen
:bounc­e:Robi­n..­
gruhuwlijk dik feesje :respect: boven alle verwachtingen (y) en die ware al hoog, beste indoor feest so far :D
:cheer: Inge:cheer:
super geweldig feest gehad!!!!!!!
:cheer: Inky Pinky :cheer:
Wat een geweldig feest :woop: Brennan Heart & Top 25 :respect: Petje af voor Q-dance!!
:honger: E.­dwin
knaller van een feest!! aankleding raakte ik niet op uitgekeke :respect: een nacht die bij blijft (L)
:P:bou­nce:jo­rdy:bo­unce::­P
wat een nacht :respect to q-dance voor deze onvergetelijk verjaardag :bounce:
<< Marcel>>
dit feest was geniaal!!!!!!
<<..A..>>
Q DANCE Q DANCE Q DANCE Q DANCE
<<<//­\\//­\\argr­iet>>> GTP?!­ :yes:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOW DIT WAS ECHT ZOOOO MOOI!!
Echt een superfeest echt geweldig !! En voor mij de ideale afsluiter !!!
[F]unzel
VET!! feest top sfeer en zag er goed uit
de dj's hebben een goede playback show neergezet erg knap een hele set draaien op 1 cd :respect: verder goed vermaakt aankleding was top;)
[Ils]
SUPER feestje! Hulde voor Q :).:respect: Zany, The Donkeyrollers & Deepack :kwijl:, en de afsluiting :respect:
[M]ichel81
Wat een feest was dit zeg:P :respect: Q-Dance :respect: maar die warmte pfff :rot:.. enige nadeel is die schijtarena kaarten wat een ***systeem:S
[MOH-Radio] Mercenary
Beste decoratie ooit voor een indoor evenement. (Y)
[NFN]Souter W.­
Bruut feestje :D Jammer van de hitte daarbinnen..
ongekend wat een feest!!
[NL]:r­ot:~~J­immy a.­k.­a Skippy­~~:rot­:
Te mooi feessie gewoon, maar goh! wat ging de tijd snel zeg enne de helft van het feest is ook nog eens uit mijn geheugen gewist hahaha:lol: owja, ik kan mij wel herinneren dat ik zeker 6 keer hetzelfde liedje heb gehoord :O
[NL]Sjefke
Geen woorden voor... _O_ _O_ _O_ !
[V.­D.­K]!!­loeky!!­ --the beatlover--
wat een feestje (L) een betere verjaardag had ik me niet kunnen wensen 8) het zag er allemaal supervet uit en er werdt lekker gedraait :D alleen wat veel pauzes in de eindshow waardoor je niet helemaal loskwam om je laatste restjes energie energie eruit te persen...
^^NoUd^^
GRU-WE-LIJK feestje :bounce:
geweldig feestje :P aankleding ook super gedaan (Y) en die hardstyle top 25 was echt grandioos gewoon :respect:
A.D.HeiDie
Geweldig! Alles, de aankleding, de show, de nacht, de sfeer gewoon alles! Q-dance :respect:
Abaddon
sensation orange 8)
addiQted
Ongelofelijk vet! De sfeer was direct voelbaar door de geweldige aankleding de feeststemming die er onder de mensen heerste :D Ik heb genoten en wil iedereen bedanken voor deze prachtige nacht :D
Om te beginnen, feest was GE-WEL-DIG!! - Puntje voor Q.. De toiletten (kon in de hoek rechts van het reuzenrad nergens zeiken door die VIP)
Adrenaline Junky
Wat een super dik feest was dit zeg :bounce:!!!!!!,muziek,aankleding,sfeer alles was helemaal super:D,:respect: weer voor Q-dance!!!
Leipe shit ouwe, Laaste uurtje Noizesupressor was het toppunt :D
Dikke show jonge!
amandel123
lekker feestje weer in de arena toch wel een top lokatie! lekkere atmosfeer binnen en het versiering etc was ook top :)
top feest, top aankleding, goed geluid, goede line up, hoelang moet ik nog doorgaan? Q :respect:
arend071
prima vermaakt! Q-dance thnx :respect:
GE _ WEL _ DIG!! heb er geen andere woorden voor!!
AukeV
Heerlijk feestje. Aankleding _o_ Topsfeer :D Geluid mocht soms wat harder, drankprijzen minder achterlijk en vond het jammer dat het normale publiek de DJ's zo slecht kon zien :o En die ArenA-cards weglaten aub :rot: Top25 aanfluiting :rot: Echt in een kwartiertje in elkaar gezet en nog verkeerde nummers er in ook :rot:
Heerlijk vermaakt.
Babette:rot:
jammer dat we zo laat binnen waren ivm noodweer, en toen ook nog eens geen kluis meer konden krijgen (?) vond t feest zelf echt super! maar had wel wat meer van de show vewacht, was weing speciaals aan
bacardi-mannetje
wat een gruwlijk vet feesje voor herhaling !!! lekker geafterd langs de snel weg was erg gezellig
Beste feest van het jaar, hier gaat niets meer overheen voorlopig!
Goed feestje, niet meer niet Minder ;)
Bappos
Allemaal wel weer leuk een aardig, maar het kan me toch allemaal niet zo boeien momenteel helaas. Al met al gewoon leuk feestje gehad, maar ook niet meer dan dat.
Helemaal TOP!! (L) Had alleen wel wat meer nieuwere tracks verwacht, kende bijna alle tracks al.. Anyway, wanneer is Part II? :9 (y)
BartCore
Het beste indoor feest waar ik ben geweest tot nu toe...Wat was dat vet zeg!
BAS.S.
Vet feest. Zeer geslaagde shows. Vooral die top 25 .Alleen jammer van maar 1 uurtje hardcore
basjuh1607
wat was weer een feest :D die chipkaarten en 2,75 voor een drankje vind ik bezeten duur maar goed, eindshow was super :D verder lekker opgebouwd.
Bass-Powah
Was zeker wel kicke maar er had meer opbouw van oud naar nieuw in de sets mogen zitten voor de rest was aankleding helemaal top en QT Parade was echt geweldig. Alleen jammer van de warmte
Bass-Shifter
Deepack en Donkeys, die snapte hoe het moest. Wat een top set :respect: De rest was het te verwachten. Zeker DBSTF die gewoon weer Sound of the thunder draaien...hoe triest :S
Bass_­addiction
GRU-WE-LIJK!!!
Fantastisch feest :respect:
Bibsie!
GE-NI-AAL feest, jammer van de warmte, wc's en de belachelijke dure prijzen!! Volgende keer andere locatie (Gelredome??). Verder de aankleding super mooi gedaan!!! Hulde voor Q
Bienn :)
geweldig feestje,goed geluid en vette aankleding, top 25 geen minuut stil gestaan:cheer:
Biervliet :beer:
Geniaal Feestje!:respect: :hyper:
Bigg_Boy
dit feest was zoooooooooooo super vet!!!!! alles was gewoon goed!!
Bjorn GTP?!
Asociaal warm, maar denk niet dat we Q daarvoor aansprakelijk kunnen houden. Verder goed voor elkaar :D
Bjorn-->>Batsie
Wat een apart feest! :bier::bounce: Eerst een hoop ellende met de trein in Arnhem, die reed ivm blikseminslag niet verder! :frusty: Na dik 2 uur toch besloten om met z'n 4'en een taxi te pakken voor €200 :@ Uiteindelijk om 2:00 binnen. Toen echt genoten! :bier: Wat was de ArenA prachtig aangekleed! (Y):kwijl: De top 25 was geweldig! :bounce: Maar om 6:10 echt helemaal los! :bounce: Trein terug: Onmogelijk! St Anthonis bus (Y):respect: Q-Dance, op de prijs en ArenA cards na, dik voor mekaar! (Y):respect:
Boelie
Even een kwartiertje aclimatiseren, maar vanaf dat moment los tot het bittere einde! Nooit gedacht dat je zoveel lol kon hebben in de arena... 20 euri voor parkeren was een beetje gortig, maar verder alles prima geregeld! Tanx Q-Dance, en tanx Yuri!
Zeker een mooi feestje!!!! geweldige aankleding!
Bokko
Geniaal :D!
bowiemaster
Wat een verjaardagspartijtje zo zie je ze niet vaak ! Qlubtempo parade :kwijl: :lief: wat was dat een lekkere tegemoetkoming in verband met het binnenkomen met het kutweer :) en die standaard hardcoreafsluiters begint ook een beetje mijn strot uit te komen met elke keer dezelfde pisnummers :( Q dance :respect:
BrakHoofd
In een woord. FANTASTISCH:D
Bram046
Waarom weet ik der niks meer van:O:'( weet binnenkomst en Hardcore uurtje.. rest een groot raadsel.. zonde of niet dan
Brittje!o_O
Gruwelijk feest!! Lekker hard te keer gegaan!! Sfeertje was ook echt top!! :D:D:D:D (L)
BrunetJuh
Helemaal geweldig!! :cheer::respect:(L) Eindelijk een avond vol met goede hardstyle en de hardcore was ook top (Y) Helemaal los gegaan heel de avond. Jezus! Voel mijn buikspieren nu nog:P Ik zeg; opnaar het volgende jubileum Q-dance!!;)
Zo vier je een verjaardag!:respect: Wat een feest zeg! Wat een aankleding, om bang van te worden!:respect: Qlubtempo was genieten!(L) Laatste 2 uurtjes!(L):respect: Sfeertje was ook helemaal top!(Y)
zag er goed uit... QLUBTEMPO = TOP!!!!! daar kwam ik voor en het was ook het beste van de hele avond :) ! hardcore set viel wel zwaar tegen (beetje slam fm gehaalte)... maar toch wel een top feessie :D
Caboithes
Goed: feestje, aankleding & sfeer. Min: Geluid, hitte, gangenstelsel/doolhof van de VIP :)
Cannab­usines­s :smoke:
ik heb erg genoten aleen ik vond het jammer dat er zoveel hardstyle werd gedraaid, Voorderest een Topfeest:respect:
Was echt super mooi aangekleed en klappte er goed op hahahaha
ChrisCrash
Lekkere organisatie met de kluisjes(N) Voor de rest mooie opbouw en goeie sfeer! Top 25(Y)
Co :bounce:
Wat een superfuif (y) Vanaf begin af aan gelijk knallen met Qt parade :bounce: Ook de aankleding was super, met name de vele aanwezige Bavaria-jurkjes kon ik erg waarderen :lief: :p
co la tje
Wat een muziek, wat een sfeer en wat een aankleding!!! echt super vet weer!! Q thanks!
Co2288
2 Dikke duimen omhoog voor Q-dance :respect:
Echt super gezellig gehad. Aankleding was echt VET ouwe. Q-dace :respect:
eerste feestje meteen een knaller :) :respect:
Cremator
Bang-e-lij-ke productie!!!! Ze hebben echt alles eruit weten te halen...:) :deep bow 2 Q:
Superrr
D-Xtended
Q-dance dit had veel meer sfeer dan Defqon 2010. Echt geslaagd heel vet gedaan vooral de top 25 en B-FRONT!!!!! :D
d@anny-Denis
Q-Dance Bedankt het was echt super!!!
Da Mitch APC
Waardeloos... Geluid was heel slecht geregeld.. Dj kon je niet zien vanaf dansvloer waardoor je richting een muur stond te hakken (y)
DAANINDO
Top Feestje ! "D alleen jammer van de Wc's en de grote rij bij t reuzenrad :(
:respect:Respect Voor De Feestfabriek Beste Feest Tot Nu Toe:respect:Bedankt Q-DANCE!
Was een leuk feest! Wel een beetje een vergelijkbaar met mijn 10e verjaardag!
DannyG
Topfeest! Jammer van de hitte maar de aankleding, de mensen en de show maakten een hoop goed! Jammer van de drukte op de trappen! Wel prima vermaakt!
DannyV
Deepack, Zany en Donkey rollers vond ik het lekkerst draaien van de avond. Geluid was prima, aankleding was mooi. Weinig show en na de top 25 kakte ik aardig in. Nog heel eventjes los gegaan bij D-Block en S-te-fan maar was het toen toch wel zat en naar huis gegaan. Prima feest. Deepack blijven mijn Helden :)
DarkBeatz
Wat een gigantisch KNALfeest, het leek op een paar plekken wel of er een woofer kapot geknald was maar voor de rest was het gewoon FANTASTISCH :-D
de JVR //­ Symbiotic
GRUWELIJK, ondanks mn krukken me toch zeer goed vermaakt.!! wat een shows :o wat een sets, vooral QT en B-front, Digital Punk & A2... ook vet dat Zany & Deepack diep in de platentas doken voor oude klappers!! en wat een sfeertje!! Kortom: :respect: Q
De Rialiteit
Wat zag de Arena er prachtig uit ! Geweldige nacht gehad!
De Vieze Voorzitter
Jezus wat een knaller. Sensation altijd kut door Arena, geluid, die kutkaarten... alle elende overtroffen door Q! Heerlijk die Qlubtempo knallers. Over 10 jaar weer!!!
Het was een topfeest!! (L) De vreselijke hitte kon de pret niet bederven! Mooie aankleding ! Topmuziek de hele nacht door! Op naar de volgende!!
Deguh
kan het nog vetter? Aankleding .. Qlubtempoparade .. wow take the blue pill take the red pill nja miss toch wel mijn beste feest ooit :)
Dennis B
gvd wat een feest(l)
Dikke_­Tinus :honger:
Op het laatste moment nog heen gegaan, lekker kunnen feesten van 2.30 tot 7.00! Lekker warm, maar dikke lol gehad. Zeker op de terugweg :D
discobus
het was gewoon helemaal af !!:respect: Q-dance !!
Dj Extra-T
Dit mag ieder jaar wel gevierd worden!!!
Dj PussyD­oodles
Top feest:) alleen veeel te warm..
DJ Twisted
Jesus wat was het warm!! Ik heb mij best vermaakt alleen had ik wel wat meer ouwe hitjes verwacht.. De top 25 vond ik wel Zwaar tegenvallen.. :( maar verder heb ik mij prima vermaakt
Djakbal
mooi sfeertje. crack afsluiting
Don Floris
Wat een belachelijk goed feest, alles klopte eraan. Gezellig gehad met iedereen, Q-Dance :respect:
Dr.­ Struggle :harry-uf:
Was mooi feestje:)
DrumDJ
Gelukkig was Henk van Q-dans er, er niet zoals met Qontinent toen ze hem vergeten waren en het laag de hele weg was!! Jezus wat een geluid!! Dikke sets QT was GRUWELIJK top 25 ook master!! Daarna was het reuzenrad dicht te warm in de AArena!! A2!!
DSYNER
deco: 10, muziek: niet mijn ding, stres factor krantje: 10!
E-Bass
Q zoals we ze gewend zijn! Topper!
Early Hardstyler
Technoboy in VIP helemaal top.
eddypeddy
idd QT was super.. hoop dat het snel weer terug komt:P:P:P
Eef_
Wat een heerlijk feest, echt geniaal. Jammer dat qlubtempo zo kort duurde, dat was echt hoogtepunt van de avond! En spijtig van de drankprijzen...
Eliane
Geweldig goed feest :K ! .. Arena cards waardeloos :no: ..
Partylab viel me tegen, de rest was echt GEWELDIG!
Emíell.
Balen dat ik tijdens Zany, Donkey Rollers & Deepack pas net binnen kwam ... Wat ik ervan gehoord heb en wat ik er nu van terug hoor was dat een ongelooflijke konings set! _O_ B-Front, Digital Punk, Slim Shore & Beat Providers waren ook fiijn (Y)
was gisteren echt een donders lijpe feest
onvergetelijk!
ENROC
Beste productie ooit. WOW WOW :respect:
Erichh
Ik heb me uitermate vermaakt! :D Kaarten kutsysteem, marathon om naar het toilet te gaan maar wat een show en sfeer! Beste indoor feest tot nu toe, zeker dit jaar! :D
Erikkk
TOP Feestje!
February Star
Bedankt Q-dance voor een mooi feestje!
Fizgrin
Super feest! Wel heet en de hardcore mocht wat eerder komen
Flo aka MC NRGiZE
DAMN! Q-dance bedankt! het was werkelijk een fucking groot feest!!!!!!!!!!
Floor *
Super feest:D
De hitte was echt t enige minpuntje van deze party... Ben flink losgegaan in de ufo hoor :yes:
FrankDrank
QT (Y) wat een hitte kwam er van de stampfabriek zeg :) LOSSS
Freakz
geluid, warmte en (natuurlijk) de kosten minpunten. decor en sfeer waren daarentegen erg goed:)
FrickANDEL
Heerlijke nummertjes van Beat Providers gehoord.. Bereik van de wc's was één groot drama, die pasjes om te betalen was ook maar meuk en de prijzen voor bier gingen helemaal nergens over. Afgelopen 2 Q-dance feesten vielen voor mij een beetje tegen, hoop er in het vervolg meer van te zien :)!
Fuck The System!­
Leuk feest!(Y) Maar niet meer dan dat:) Geniale setjes gehoord:respect: Maar wat een sauna daar binnen:no:
Full Effect
Fucking hel !! Wááát een fucking geniaal super dik grandioos vet feessie (L) Vriendjes En Vriendinnetjes (L) you allemaal :respect: Q-Dance :respect:
Gaaies
Goed feesie!:DLekker gebeukt pas vanaf half 2..toen kwam de sfeer een beetje opgang(Y)maar Top thuis feesie
Gabber­Pinda4­Life
Wat een gruwelijk geil feest:kwijl: Dit was genieten van binnenkomst tot het laatste nr(L) Super vermaakt dik geluid heerlijke aankleding en goeie nr's :d Jammer van de hitte ik was echt kapot op het einde:o Alleen waarom het drinken weer 25 ct duurder:nocheer: Super sfeer:respect: echt geweldig, gewoon met ze allen feesten(l) En iedereen hielp elkaar ivm de warmte viel me op(Y) Hopelijjk volgend jaar weer een feest in de Arena$
gekkegabber
mooi gedaan maar feest zelf niets bijzonders
Q gefeliciteerd met het beste verjaardag feestje aller tijden!!!!! ultiem!!!!:respect:
Gerrit Zeetie
Aankleding, QT was top Zany, DR en Deepack + Alpha2 +B-front waren goed bezig! Rest was slappe hap en commerciele troep, met als dieptepunt de top 25 :S
Gertjuh
Aankleding was vet (ondanks dat het alle oude zooi van voorgaande feesten was) Drank veel te duur! Oude plaatjes waren erg vet! Maar veel te warm en de €60 niet waard. Q-dance heeft het helaas weer niet waargemaakt! Een matig zes'je waard vanwege de gezelligheid met vrienden
Hij was weer heerlijk coby. Lekkere bass op de plaats waar ik stond! Had misschien wel een uurtje langer hardcore willen horen. :)
Wat een feest! :respect: het was echt helemaal geweldig, super setjes, super sfeertje en mooie aankleding! This was a Q-Dance event!
Gouden­kimmet­je
Super om juist bij dit feest gastenlijst te hebben gewonnen! Arena zag er echt super uit: wat een decor, aankleding en show! Ook alle dj sets eigenlijk toppie! De hardcore was alleen bagger, wat meer rammen mocht wel.Jammer dat het geluid toch niet optimaal was, kan echt wel wat harder zeg! En nadeel van die Arena is dat eeuwige geklim als je naar de wc moet. Maar was weer gezellig met alle moppies (L) Heerlijk feest weekend!!
Grsbk_Roel
Q-Dance (Y) Super Geregeld!! Decor :kwijl:
gwn-ann
WAUUW(L)!!!! wat een nacht:D heee-le-maal TOP! alles was perfect!!!
Hadseflats
een vd eerste keren dat ik achteraf het geld liever in me zak had gehouden. toch nog een zeer goed voor de periode half 3-5 uur en natuurlijk 6 tot 7 :bounce:
Hij was fijn....feest van het jaar..! :D
DICK DICK!!
hakkuh
Was weer ouderwets :bounce: beuQen erg vet!
Hansse045
Q-dance (Y) altijd vette feesten organiseren jullie:D :bier:
hardboy-tommy
wat een gruwelijk mooi feestje was dit Q-dance Bedankt :respect:
Hardcore Junky1987
Dit was echt een fucking goed feest, vanaf begin tot eind super vermaakt:D Aankleding was super, geluid mocht wel wat harder en de doorloop voor de wc's wat een drama was dat. Het had van mij wel 4 uur langer mogen duren :xtc:, jammer van het korte stukje hardcore.
Harderstylez
Wat ben ik blij dat ik hier bij was, DIKSTE FEEST OOIT!!! :respect:Q-DANCE:respect:
hardstyler forever
Super vet feestje:D Alleen het podium was wat minder.....Op naar Free festival:D
Hardst­ylerul­ez aka @"­]["­u$­
Q-Dance THA BOMB!! Vooral de eerste uurtjes lekkere gouwe ouwe 8)8)8)8)
Hazinh0
Tering wat een ziek feest, werd goed gedraaid en heb me super vermaakt :respect:
HDHD
Zwaar boven verwachting :cheer: lekkere sfeer en begon direct lekker mer Qlubtempo :p
Henk-Jan.
god domme wat een geweldig mooi feestje zeg!
HenQ :bier:
Geluid viel me wat tegen, verder wel weer heerlijk vermaakt .. die show :respect:
high NRG
:respect: QLUBTEMPO PARADE!!!:respect:
Hight
Kut locatie, veeel te warm, sfeer :respect:, muziek en aankleding :respect:
Homeboy
Gruwelijk feessie !! Qlubtempo rocks BIG TIME :yes:
hompi
Heerlijk feest gehad :D echt top zag er ook zo vet uit allemaal.
HopsFlops
Qlubtempo Parade :respect: Slim Shore & Crew :respect: Deepack & crew :respect: maar oooh wat een fáál die DBSTF, 't Headhunterz cluppie en popie-hard core :S
HsMf
Geluid kon iets beter en die arena kaarten :rot:... maar wat een nacht weer :worship:
hurricane bass
Wat een mooie afsluiting van 10 jaar lang q-dance!!! echt een top feest:respect:
Huysje­Boompj­eFeest­je
Helaas niet het feestje wat ik had gehoopt dat het zou worden! :O:$
I'm The True Hardcore Legend
Arena zag er eindelijk eens feestelijk uit :D.. Heb veel feesten meegemaakt maar vond dit toch wel een speciale :D
IDSKE .
Suppper feestje ! :respect:
iertje:D
Echt weer Top feest!!!:cheer: alleen drama van de hitte en bereik naar de wc..
HEET!!! maar super gezellig
inc. Elmooo
Genoten!! zucht 20 euro voor parkeren is wel een beetje overdreven.
leuk feestjee
Ingol de pingol :hyper:
Was echt super! Alleen kut dat ik om 3 uur naar huis moest omdat ik ziek werd! :'(
innerSpace
(k)(y)Ja Adam Arena is altijd VET! Goeie optredens deze party ook hoor! Goeie Muziekaale shit mensen!!!
Ivo
Superbruut feest! lekker sfeertje, geluid was fantastische en daar kwam focking goede muziek uit! :D
J Q R D I :banana:
Beetje érg HEET maargoed, wat een productie heeft Q-dance neergezet. Geweldig!
J'run
Qlubtempo was toch zo gruwelijk he. :kwijl: Verder echt een gezellig feest, geweldig. Toch voor een 10 jarig jubileum had er groter uitgepakt mogen worden voor deze prijzen.
J.J.o:)
Zwaar dik feest! Alleen wel veel te warm.. En WC was ver weg.. En die pasjes is ook maar kut! Nog 30-40 euro over en wat moet ik der mee?
Het was een geslaagd en vet gezellig feestje:D. Decor was ook dik in orde :respect:!! Geluid was ook prima;). Q-dance:respect:!!
jackiindo
leuk
JackyD_
heb et super na mijn zin gehad maar wat een hitte vooral op de wc's was wel kut want heb er wel 3 x een kwartier opgezeten omdat ik nie kon plassen :(
Jahoor
Mooi feestje lekkere setjes horen langskomen :D
Onverwacht heerlijk. Tyfus heet, helden van de avond Oldstyle Outburst:lief: Qlubtempo, De Eindshow
jan klaassen
op naar het 20 jarige jubileum (Y)
Jannúss
Geweldig:respect: Wat een super gaaf feest, Vond de top 25 en De Eindshow heel gaaf:bounce: En wat een topsfeer(l)
je moet gewoon hakkuh
goed feest, maar 't is mooi geweest :)
JeffreY!:)
gruwelijkkk!!(L) en de aankleding was gewoon super:kwijl: Party Lab:respect: Q-dance:respect:
Wat een top feest zeg prima vermaakt :bounce:
Jeroen Beishuizen
Wat een VET feestje!!!...heb me de hele avond Top vermaakt....en wat een eind show!!!........Gruwelijk!!!....
Jeroen­hardst­yle
Top25 was maar weinig,verder toffe party!:respect:
Jeroentje!
Wat een bruut feest sfeer was om van te smullen net zoals de decoratie en de muziek :D
Jesper :D
Erg gaaf gedaan zeg! Er was goed uitgepakt:D Ondanks de hitte een superfeest, alleen de Hardcore mocht wat langer :D
Jimmy The Jackhammer
Geweldig feest, maar had graag een extra uurtje hardcore gehoord!!
JipTriPP
q-dance trakteerd ?? laame niej lachen, drank was veels te duur sloeg echt nergens op :S maargoed wel topavondje gehad hoor, veel bekenden, werd lkkr gedraait en goed geluid ook (Y)
Super Dol feest! Die pasjes voor het drinken was gewoon echt KUT! Volgende keer mooi met munten. €2,75 voor bier? Wat een KUTbedrag, maak er mooi €2,50 van! Top 25 was zeker een hoogtepunt, en de show was geweldig. Amsterdam Arena is gewoon geen toplocatie voor dit soort feesten. (half uur lopen voor de wc) Gelredome bv. is een veel betere locatie. Jammer dat je de dj's niet goed kon zien. Maar verder was het gewoon een geweldig feestje!
Jochem *
:lief: Q-dance :respect: wat was dit een vet feestje!!
john-blaze
VETTE SHIT OUWE!!! wat een gekkehuis!!
Jommiej
bedankt Q-dance! Wat een feest! 11 jarig bestaan ook maar vieren?:P
JOOST 91
geweldig feest!
Joostjeng!
't was feest :woop: Amaai wat een heerlijke set van B-Front - Beat Providers - Digital Punk & Slim Shore (L) Q Dance :respect:
Jootje:)
Geweldig!(L) :respect: Mooie aankleding, goede sfeer:D alleen het was erg warm, maar daar kan Q weinig aandoen;) maar was super!!:cheer:
Jor-D.
Top feestje!
Judas :[
Gewoon niks te klagen... Alleen vond ik de indeling niet helemaal geweldig... Maargoed, doet er niet toe! Hardstikke goed vermaakt! De drankprijzen waren trouwens wel [b]ABSURT[/b] hoog!
Cool feesie was weer erg gezellig! :) :) had wel last van de hitte maar dat kon de pret niet drukken!
Julien
Wat een nacht! aankleding was super en de hardcore aan het eind(L) alleen water uit een beker:S
Just Me
veel te warm, geluid was kut.... had er meer van verwacht
Wat een feest:respect:
kamie@mo
20,00 euro voor parkeren... echt triest. En dan die puddingbekertjes spa blauw. Geef mij maar liever het Geldredome. Om 05.00 uur begint het gewoon licht te worden in die kutAren Muziek was ook niet alles. Boxen allen in het midden ?? Voor de rest goed.
Kapstok
Nog steeds aan het bijkoen, wat een geniaal feest was dit!!!! Sfeer was tõp! Muziek was top! Aankleding was super! ..
kapur
Topper!
Karina
top 25 (L) wel heel erg warm binnen!
KeviN !?!
kenker wat een mega spektakel (L) Ik wil weer terug :P
killingscum
Hoog waarschijnlijk ons laatste Q feestje, tot 3 uur was de muziek goed te doen, toen de new style & happy shit begon onstond er duidelijk een dipje (N) ook de hardcore afsluiting was matig, de service vond ik bagger, kluisjes stonden door elkaar heen, zat geen logische volgorde in, en onervaren bar medewerkers. ondanks de ergenissen toch een leuke party gehad maar zeker geen 60 euro waard. Deepack super live setje (y)
KIM!
Geweldig decor (L) fijnfeestje !!
Klaas Vaag
De vibe die gecreeërd is in de trailer, kwam heel goed naar voren in de show: Ik had net het gevoel alsof ik op een kermis liep.. Muziek was helemaal top: Van de grondleggers van de hardstyle tot de helden van nu. Geluid was ook niet verkeerd, totaal geen last gehad van galmen, zoals dat in 2008 nog wel was! De sfeer was echt uitstekend.. Ja, Q-Dance, dikke 10!!
Kloostertje
Dik FEEST
Knaller :bier:
wat een avonturen :D eerst stranden in arnhem omdat de treinen niet meer rijden, vervolgens met de taxi naar de arena en een apart feest beleven en tenslotte de terugreis naar huis met de partybus :respect: al met al prima vermaakt :D
Eindshow!! Zag er super uit! Top
Koenee
Ongelofelijk wat was dit een geweldige ervaring! Een om met een goud randje aan de archieven toe te voegen! Q-Dance bedankt voor een episch feest! (L) :respect: (Y)
krankjorum goof
top aankleding! wel schraal geluid en god tering 4,25 voor een biertje:-o dan ook nog het lef hebben dat je aant trakteren bent:s
Kreativ Kickz
Was Leuk O:)
Kroesje91
Beste feest tot nu toe!!!
kuperes of the harder stylez
dikke vette party ouwe lijp:P
KWEBBELBEL
Echt een superfeest!! Heb me prima vermaakt!!
L.V.
Een geweldig feest! Goed geluid, lekkere setjes, leuke aankleding!
LaBellaa.
All I can say: (L)!!!
Lady Fiesta
Gefeliciteerd Qdance well done ! Heet, geluid niet optimaal, DJ kon je niet zien.. Maar de sfeer is nog nooit zo goed geweest!!
Lange Darm
Damn:K... wat een ffeest!! :respect: Alleen wat aan de warme kant :O
langemike
wat een bagger hardcore set het laatste uurtje, achja was te verwachten. reuzenrad (Y) decor (Y) en weer eens met zijn allen op een feessie :D wat wil een mens nog meer?
Laurens;
Zeker dik feest, vooral de eindshow was super!
Lauros
Super mooi super muziek alleen jammer dat ik wat minder energie had op het laatst! Geen commetaar!
ArenA supervet verbouwd! Q-Dance heeft het wederom waar gemaakt. Jammer van de hitte en die kut arena cards
LeKaiM
nice feest... heb me zeer goed vermaakt... alleen de vloer was erg kut... heb niet helemaal los kunnen gaan daarom.. hopelijk volgende keer beter;)
Lekker Leip83
Was top!! heeeele mooi decoratie ook!!had alleen wat meer echte beukplaten verwacht dan,maar zo was het ook goed te doen:d
lenzenkopf
:respect: voor Q.. super gehad! alleen wat was t toch warm..pff
Leon<(-_-)>
kut lokatie daar da joden stadion, moet godverdomme een marathon lopen om te kunnen pissen en die pasjes was ook gewoon kut. alleen super dikke muziek
Lip DJ
Wat een heerlijk feest! Jammer genoeg is het feest zondag niet doorgegaan
Little Jasper Joe
TERING wat een opzet :respect:
Loekaku AFCA
Bruut feest. Aankleding en lichtshow zeer netjes. :respect: De hardcore had wel iets eerder kunnen komen.
Lori
van begin tot vooral het einde; :cheer:
Luc_
Wat een feest wat een feest!! Heb me vanaf begin tot het eind geweldig vermaakt Dodelijk decor, respect voor Q-Dance :respect:
Lucas*
Ondanks de vele nieuwe nr's was de top 25 zkr het beste van de avond!! :respect: Q-dance super vet decor!!!! :respect:
Wat een dik feest!! :respect:
Super goed vermaakt (y) :yes:.. Wat zag het er vet uit zeg! heb me ogen uitgekeken!
M ysterious
Ja was wederom weer geslaagd feestje van Q-Dance! top 25 was echt 3kwartier lang LOS!! :D Miste daar overigens wel een hoop platen.... Hardcore op het einde Was gruwelijk en maakte het af :respect: ArenA cards waren ronduit KUT
Maaike..!!
geweldig...! (L) heerlijke sfeer, top aankleding, lekker gedraaid..! :)
Mandyn­a:bana­na:
Een te geweldig feest:D!
Wat een geweldig feest... (Y) Zeker vermaakt O:)
Spierpijn in de beentjes. Kortom goed feestje !!!!
Mar-Q-o
Feest was goed, Geluid was goed, maar die bekertjes water? en die kluisjes zo snel al? Dat zijn toch een paar verbeterpunten waard!
mark
super feest mooie aankleding en heerlijke muziek. Alleen de hitte was echt niet normaal, maar dat mocht de pret niet drukken.
Markkkkk
Allereerst vond het erg tof dat mensen de paraplu's bij de ingang doorgaven naar achter om droog te staan (Y) Toegangkelijkheid toiletten : K*t! , Toegangkelijkheid drinken : Matig! (en DUUR!) , Geluid : Erg wisselend de hele nacht! (Oke, akoestiek in de arena is ook niet top..) Qlubtempo :respect: , Hardcore afsluiter vond ik tegenvallen.. Al met al: prima feestje van weten te maken, geen 60euro waard maar dat hebben wij er dan ook niet voor betaald 8)
marmo(L)
Wat een geweldig feest::) :respect:
Marolt
Q-dance :respect:, leuke mensen, Locatie is super en de aankleding ook dik in orde :D Alleen van het geluid meer verwacht, maar over het geheel ZEER goed :bounce: :yes: B-front &co :respect:
MarQo
Kippenvel.
Een der heftigste feesten ooit in de ArenA! (N) Bier 2,75 (N)
Was een leuk feestje:D Zag er allemaal wel vet uit! Geluid kon wel beter naar mijn mening, het galmde nogal:S En de rauwe Early Hardstyle heeft maar weer eens bewezen dat het veel vetter is dan de tegenwoordige happy shit! Was super gezellig met de mensen met wie ik was:D Maar de Qluptempo area is 'The Big Winner':D
Micz
Heel mooi feestje!! :D
q-dance:respect:
Mike_4129
mooi feessie
prachtfeest!
Milou!! ;)
T was zoals verwacht een top feest! Alleen mogen ze van mij nou echt wel met FLESJES water aankomen, dus niet die rottige bakkies! ;)
Minispark
Duidelijk een feit dat het setje van Alpha Twins het best was!!:D Echt een big fail van D-Block & S-te-Fan om af te sluiten met Anger en dan godver net voor de anti-climax hem backspinnen!! Verder het decoor was het bruutste ooit en zal het nooit vergeten!
Mir I Am
Q-dance always #1!! Fucking gruwelijk feest!
Miran...!!!
Wat was dit geweldig. :woop: Bedankt Q-dance.!
Miss Tails
Had er veel meer van verwacht, die top 25 bleef ook live verbazingwekkend slecht, is dit nou wat hs groot heeft gemaakt? Verder erg warm en te veel mensen out zien gaan. Voor Claudia wel een dikke kus met jou was het gezellig op het vip deck!!!!
MissC.E
Het was echt een top feest !
In 1 woord: GE-WEL-DIG feestje!!!
Superfantastisch! Supermooi, superlekker, superhard, superwarm :P
Monkey!
Bruut feestje, geluid vond ik wel aardig, maar wat was het daar verschikkelijk heet. zo heet heb ik het nog nooit meegemaakt, belachelijk gewoon! drinken ook echt niet te betalen! helemaal omdat het zo warm was bleef je maar drinken!
Mr. Puta!
Lkr die oude klappers in het begin! B-front was weer lkr bezig!!(Y) :bounce:
Mr.Nick
HEEERLIJK FEESTJE....en wat draaide iedereen snoeihard zeg!!!!
Hele nacht volop genoten (L)....
Ms. Thijssen
Goed feest (Y) Maar wat een kut locatie! Ik weet zeker dat ik het op een andere locatie veel vetter had gevonden :d.
MVDL89
Super dik feest, dik geluid en die aankleding:respect: Alleen een moest je een marathon lopen om een keer naar de wc te gaan maar verder :respect:
Met pijn en moeite in de arena weten te komen door falend openbaar veroer.. Maar t was zoo vet:respect:
Heb me aardig vermaakt! :D Niet mn beste feest in ieder geval, maar was (Y)
Mijn 5 jarig jubileum ook maar is flink gevierd! WOW WOW WOW wat een fstje... :bounce: :respect: (L)!
Wat een heerlijk feestje.. En het decor was geweldig !!
De aankleding :O :kwijl: geweldig! Eerste paar uur super goed geamuseerd.. Maar op t laatst was ik erg moe + die warmte.. Wel ech n vet feest!
Nappa
Qlubtempo _O_ heerlijk vermaakt, de sfeer was erg goed! gezelligheid in de arena (L)
Neekuh
wat een geweldige aankledng! kippenvel toen ik de arena binnenkwam aan het begin, qdance heeft zichzelf overtroffen.. die hitte was niet om uit te houden, volgende keer toch betere airco.. afsluiter vond ik wat mager vergeleken met de rest van het feest. maarrr.. een topavond gehad! (Y)
Neerhof :woep:
Liever hele avond ouwe hardstyle!
pfffff wat een feest. Zwaar los. Dikke 9 !
Nickiy
Achteraf gezien was dit het mooiste feest van 2010, Alles klopte de Oldstyle Outburst de Early Hardstyle, daarna lkkr :vaag: De sfeer die er hing en de decoratie waren bijzonder!
nielsje_*
Alles top in orde! dus geweldig:D
Niki...
Top 25 was geweldig! Maar wat een mensen daar binnen en wat een hitte :S
NIPSEN 010 :banana:
Toen we aankwamen had ik er niet veel vertrouwen in. Irritante mensen en alles was kut met zoeken, toen je er eenmaal in zat was het lekker te doen! Top 25 beter dan verwacht. Was een lekker feestje! Q-Dance:respect: Lichtshow(Y)
No Mercy Zwolle
was een super feest met veel gezellige mensen petje af voor q-dance
Noelie ^^
Ik heb me goed vermaakt :woop: Dus geweldig!!
nootje.nl
in 1 woord...BRUUT...niks geen rotzooi onderling...100%hollandse hartstyle....heeeeeeeerlijk:bounce:
Jesus wat was dit weer een goed feestje zeg. Gruwelijk..
NOW-N
Kan het nog dikker?
Nrg^
Wat Geweldig weer, Super Super Super Show. Weer Genoten!
NW_DJW
Top Sfeertje, Briljant Feest for sure :respect:
o/
vetjublieumvetteshowgeluidwasbeetjeechovettesfeervieszweten/regeniedereenoranje hopakeej xD
Ik vond de aankleding een beetje chaotisch, maar wel een super gezellige avond gehad met alle bekenden! Thanks guys! Jammer genoeg niet tot eind gebleven :'(
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Mitchell
Goed vermaakt, geluid was wat minder, drank was fucking duur....sloeg nergens op:S heb ook niks uitgegeven daar.....dat masker.. zucht....verzin eens wat nieuws;) afsluiter was bagger! vond het een vet feest...maar wat ervoor betaald moest woorden, vond ik het bagger....voor zoveel geld had ik mee verwacht!
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Timmeh
Prima vermaakt, jammer van het hoge Qlimax gehalte weer, dat masker mag nu ook wel weer een keer weg. Last but not least; waardeloos hoge prijzen voor de consumties!
oOo-Saskia-oOo
Top...!!! :respect: Avondje met momenten om nooit te vergeten.... :D
Orphagan
VETTE SHOW! Eindshow wat langer, minder eentonige Partylab (maar dankzij BP, SS, DP en BF toch weer gaan gassen). Q, waar blijft de Qluptempo Reunion??
Ouwe Gekkehuis
Niet normaal zo vet!!! :respect:
Ouwedibbus
Brilliant jubileumfeessie! Wat een heerlijke nacht heb ik er toch weer gehad zeg :D
Party Geert
Geweldige aankleding mooi feestje alleen de early was niet goed voor de sfeer in het begin laatste uurtje de hardcore was lekker knalleen alleen jammer van het geluid daar maar al met al een fijn e party geweest
Party Lover :jaja:
Dikke knalfuif hoor haha geweldig feest op naar de volgende Q party..:D:)
Party Paul.
Zelf had in nogal een stroeve start. die oude hardstyle hielp daar ook niet echt bij... Geluid was kut! heerlijk warm binnen... en GE-WEL-DIGE decoratie..en natuurlijk het laatste uurtje.. KNALLEN!!!
partyboy_­dieren
zo zo zo wat een nacht denk nu al beste feest van jaar voor mij :D:D petje af:respect:
Paul1110
Geweldige party:D
pauluskap
lekker feestje gehad alleen hardcore begon te laat
Pesomat :beer:
Prima feest (Y) Hitte was niks aan te doen door buitentemperatuur maar wel minder, afsluiting drama en top 25 ook.. maar super gezellig en qlubtempo zo fucking gaaf!
peurple
heb me goed vermaakt :woop:
Pimm'
Q-dance :respect: Beste indoor feestje voor mij tot nu toe, was gewoon de hele avond genieten (L)
PinDa Swaffel j0u
Het was onwijs vet muziek was super :D en de aankleding was echt prachtig. Maar 1 ding wat een warmte was het daar niet normaal :S d8t dat ik in een oven stond tehakke:S
Pit
mooi feestje, geweldige sfeer!
Pop-up
Beste feest tot nu toe! Lekker gevarieerd, goed geluid, dikste show ooit 8) Alleen jammer dat het reuzenrad al om 4 uur sloot en natuurlijk altijd diezelfde hardcore set op het laatst.
Prime Suspect
Q-dance de musical was vet! Slim Shore/B-Front/Digital Punk helden! Derb was vet! Jammer dat de stem van DV8 kwijt was :( en de arena card is gewoon ronduit kut..
Topfeest....Qlubtempo... alles wat je moest horen wel gehoord, lekker tempo..
Purson
(l)
Q-Bassie
Wat een show! Qlubtempo echt het hoogtepunt! daarna flink ingekakt door die warmte
Geweldig feestje! Podium in het midden +1, Brennan Heart :woop: TOP 25 HEERLIJK! :kwijl:
echt het ziekste feest ooit geweldig gewoon
QQ
10 jaar Q-dance is geweldig gevierd! Aankleding, decor en geluid was top! Q-dance bedankt voor de afgelopen 10 jaar knallen, en op naar de volgende 10!
Qurix DJ
mooi feestje, alleen die arena cards blijft een lastig betaalmiddel
Mijn god WAT een feest! Q-dance heeft zichzelf dik overtroffen! QT :respect: Alpha twins SUPER set!....wil terug :(
R!ch@rd
Gruwelijk feest, geweldig decor, heerlijke sfeer!!!! Nog 10 jaar.....!!
lekker hoor!!
R_terror_G
Super feestje ook super aankleding echt grauwelijk alleen mog wel wat langer hardcore
raketje
Dat decor was echt super dik :lief: en Qlubtempo: super!
Rammi
GEWELDIG FEEST!!:D:D
ramos
was lachen alleen 2 uur stil gestaan met openbaar vervoer wat jammer maar toch geariveerd beter laat asl nooit verloren tijd zowiezo ingehaald
Raverchick
A bit a sucky start with no Tents for standing under while in the line to come in :( but after that i had an amazing time there meet alot of new nice people but also sweet people that i always meet at those parties :D :cheer: no i think i will keep myself awake till the football tonight.. a perfect weekend :D
Razende Raapie™
Wat een top FEEST (y) nu :rot:
Remcolano
super aankleding, super gezellig...super HArdstyless!! Lekker lopen knallen, in een wel iets wat warme zaal ;) maar dat kon de pret nie bederven! het laatste uur wel....erg jammer dat t zachter ging... ik verheugde me op dat laatste uur :(
René Foxman
Wat was dit een GENIAAL feest zeg! (L) Nu al het beste feest van het jaar! :respect:
Rik K.
Bizar goed!:K
RikxD
Geweldige avond, alleen jammer dat de periode 2005-2008 nauwelijks aan bod kwam :/
Rivim
Wauw dit was echt een briljant feest:respect: Arena perfecte locatie, alleen een beetje heet maar dat mocht de pret niet drukken:D:lief:En gelukkig weer de Donkey Rollers, wat een helden:respect:
Rob :bier:
Super! aankleding geweldig :respect: top 25 wat een aafnluiting. Donkey rollers & deepack :respect: Arena houd zijn slechte geluid
Rob Gaserop
Had er echt veel meer van verwacht. Nix verrassend of extra bedankje voor 15jaar support. Ik had echt entreetickets voor n ander feest verwacht in de ballonnen in de netten boven het veld. Weinig creativiteit bij Q-Dance! Sensation White decor aangevuld met oranje en zwarte balonnen. Weinig interactie met de dj. Alleen Endymion (en EA) snappen hoe er echt gefeest moet worden. Ik had echt iets speciaals verwacht, de hele arena onder het schuim of zo, doe eens gekkkk Q!
Q petje af egt een hele zieke viering voor het 10 jarig bestaan
Robvanbeers
Prima vermaakt! Show was ik, DJs draaiden top.. Bakjes water beetje apart, maar ach.. ! Mooi feestje.
Roel. v D
Topfeest, super sfeertje:) kortom GEWELDIG!!
Wat een feest :D Veruit het beste feest nog van dit jaar :respect:
rollerman17
party of the decade!!!
roos_84
HULDE :D wat een FEEST :cheer:
Ross Fader
Alles helemaal geweldig, erg genoten van dit welverdiende feest als trouwe bezoeker :D Qlubtempo, Partylab & vooral...Activator (L)
Row@n
TopTOpTOp gewoon heeeerlijk feest:D:D
Roy.L
the madness was calling me! dik feestje :D Deepack & Donkey Rollers!
Roykee..
Arena :/..
RSW76
GROOOOOOOOOOTTEEEEE BLIJJJJJJ. Wat een topfeest.... Mega aankleding en iedereen was er behalve Bart, Bert & Sanne
Rupen
Wat een geweldig mooi feest was t weer zeg!! Top Q dance!!!!! Een Waardig jubileumfeest.
Ruud Awakening
Mondello (L)
s'COREpion
Waanzinnig! voor mij nu al het beste feest van het jaar!
Salvo
Helemaal goeeeeeed!!!! :cheer: MORGEN WORDEN WE KAMPIOEEENNNNNN
Sander Pouwelse
kluisjs en wc's waren minder georganiseerd, voor de rest echt super feest! aankleding en geluid waren geweldig! lag er alleen iets te veel bovenop dat het een playbackshow was...
Sandert_
Zo hoort een 10-jarig jubileum gevierd te worden!:respect: Damn wat een geweldige verjaardag heb ik hier gehad! :D De show, aankleding & natuurlijk het heerlijke sfeertje maakte mijn nacht compleet!:yes: Q-dance!(L)
Sanne
De Qlubtempo Parade was echt GEWELDIG! (L)
Sapsonic!
Een grote geniale heerlijke liefdevolle nacht!
Tja, het was beter dan een nachtje Alca! Muziek was veel te vrolijk en logistiek gezien is de Arena wat minder. Pasjes en water waren slecht natuurlijk. Verder wel gezellig hoor! NOISEKICK
SCHUFKE
vet
SDL
Lekker heftig zweterig feestje... Oldstyle & Qlubtempo ftw! Top 25 was ook nice :yes:
Sender­bomban­der
Tja.. gewoon top :)! Lekkere setjes.. Mooie aankleding.. Reuzenrad.. Qlimax 2008 frame.. de hele indeling.. geweldig! :D
Sendie<3
Zo Geweldig mooi Feestje(L):respect:!
Sennos
Zeker mooi feestje en me goed vermaakt, enige en toch wel vond ik grote minpunt, dat klote eind naar de wc's :S gvd 3 kwartier bezig voordat je op de wc zat.. verder top feestje!
SergioRamos
goei toeve daaro!
Shampoo
Niet mijn muziek, wel erg na me zin gehad ! :)
Sharon!!!­75 :D
Wauw wat een geweldig feest was het zeg :P wat een sfeer hing er:D en de sauna vergeten we dan maar fff ;)
Siemen'
Wat een topfeest! het was net een game waar ik in liep :rot:
Silvain
Duidelijk: Derb de grote held!
Simon....
Top feest weer!
Sinnerbabe ©®
Wat een topper. Begin was beetje moeizaam qua geluid en continu lopende mensen, maar later beukte het er lekker op los. Heerlijk al die oude klappers. Beetje jammer dat de 25 beste ALLERTIJDEN alleen platen van de laatste jaren waren.
wat een megadik feestje.... Q jubiluem waardig!:bounce:
SJEEP
mwaaa viel wel mee, was gezellig door de mensen met wie ik was, maar op de main was het gewoon plaatje na plaatje draaien en viel mix technisch echt zwaar tegen :Rot:
SpeedBoot20
wat een brrut feest pfff ziekenlijk :D echt super genoten leek wel een reunie echt top :respect: bedankt allemaal voor deze SUPERAVOND had dit echt niet verwacht man man man en nu Wereled kampioen worden :D
Spike-E
In een woord GE-WEL-DIG! :respect: Diepe buiging voor Q. Dit moet haast wel het beste indoorfeest van het jaar zijn!!
Spingrid
Dit was echt een topper!!!! Mensen, aankleding en natuurlijk muziek was geweldig! Ik hoop dat we geen 10 jaar moeten wachten op een volgende editie....
Splendid <Mr.­ Blonde>
X-qlusive Q-Dance :respect: Als je dan toch een keer V.I.P. bent O:)
SQooby-Doo
:respect:...Goeije Genade Zeg !!! Wat Was Dat Een Super Vet Verjaardags Feestje Van Q !! Van Begin Tot Het Einde 1000% Top !! Alleen Jammer Van Mc.Dv8,Maa Snel Beter Word !! Hoogtepunt Van De Avond : Deepack & The Donkeys Live...:respect:...Ik Zeg : Veel Vaker Doen !! Echt Beste Live Act In Nederland Tot Nou Toe !!!
Srsani
Nu weet ik het zeker, ik ben verliefd op q-dance. Wat een topfeest!
Het leek net of ik in sprookjesland was! Echt geweldig(L)!
Stars*
Wat een mega feest :respect: Geweldige sfeer :D :lief:
Stefan (JS)
Wat een aankleding zeg!! En echt een superfeestje,heb me heerlijk vermaakt!
StefanDH
Top Feest!!
steven-eg [Go-focking-wildddd]
super, super verjaardag van Q-dance gehad. wat een ongelovelijk mooi decor, en waar wij stonden stond de bass op Q-base niveau, loei en loei hard en dat in de arena :D , sfeer was ook boven normaal (Y) _O_
stickstof
beste Qdance indoor feest dat ik ooit heb meegemaakt, petje af Qdance! schitterende decoratie, heerlijke setjes!:respect:
Er waren deze avond maar 3 echte dj's: Gizmo, Buzz Fuzz & Franky Jones :respect: en ondanks dat het een megamix was tijdens de Qlubtempo Parade me er onwijs op vermaakt :bounce:
Strali
om nooit te vergeten:respect:
Strijer
Redelijk Feestje, veeeel te lang die hardstyle!!
Strikkaa
Heeeerlijk! was gewoonweg genieten .. de minpuntjes van hitte, Arena kaart en waterbakjes vielen in het nix bij de pluspunten! TOP :respect:
:RESPECT:
WAT WAS DIT GEWELDIG!!! Flink los gegaan in me doktersjas op de brug en podium! Ontzettend gezellig met alles en iedereen! Q-Dance jullie zijn geweldig! (y)
Subatomic Vision
Dikke 10 voor Q Dance, legendarisch feestje! Om half 7 helemaal voldaan en kapot naar huis! _O_
Wat een geweldig feest was dit, Aankleding was sprakeloos, De muziek was super !!. Conclusie: GEWELDIG!!!!!! :cheer:(L)
Svenson Deluxe
Wow wat een aankleding :-) Goed geluid, Top feest. Donkeyrollers/Zany/Deepack duidelijk de lekkerste set! Technoboy en Brennan Heart bedroevend slechte sets. :-(
Ta*Tja*Na
Wat zag het er weer mooi uit zeg! Heb me vermaakt maar was het na een tijdje wel zat. Steeds dezelfde hardstyle deuntjes, top 25 was saai en veel te warm daarbinnen. Ook het tekort aan kluisjes was geen goede zet van Q-dance. Heb de hele avond met me tas moeten hakken, jammer!:S Verder was de sfeer top en de mensen erg gezellig!:D
Heerlijk feestje, zag er top uit in de Arena.. Kortom, ik vermaakte me optimaal.. en de Arena-cards vond ik eigenlijk prima werken! :respect:Q-DANCE:respect:
TB
Een grote show echt een hele dikke pluim, maar kom 20 euro voor parkeren is echt te belachelijk en de drankprijzen ook weer omhoog... was wel heel gezellig en sfeertje :respect:
TechnoToi
Hulde voor Q-dance op naar de volgende 10 jaar:respect:
Helaas van de hitte maar niet zo veel aan te doen, Qlubtempo was geweldig en de Top 25 ook. Afsluiter was een drama :( Geen lange rijen bij de bar en het geluid was ook prima in orde. Q-dance: Hulde :respect:
Tha!
Misschien wel het beste Q-dance feest sinds jaren.. jezus wat vet! (l)
The Irritainer
geluid veel slechter dan black 2008. Compact ingedeeld waardoor het, ondanks dat het niet zo druk als black was, wel drukker leek. Desondanks wel erg vet feestje, en dan met name de HOLLAND-sfeer, en de daartoe bijbehorende hazes-liedjes.. Eindelijk mochten we dan eens een keertje voluit voor ons land rooten zonder gelijk het verwijt nationalistisch te zijn :P. Nu alleen nog vnaaf de hoofdprijs ;)
The KLIT Commander
Alles klopte tot in de puntjes, het thema heel erg gaaf uitgewerkt wat een tijd moet daarin hebben gezeten kwam de sfeer echt ten goede al die verrassende dingen :respect: Qlubtempo!! (L)
top feestje mooie decoratie en wat een sfeer :D
The Rhythm Division
Gruwelijk Fantastisch!!! Coach Frenk weer back in Business (y) Aankleding VET alleen de bakjes water waren kansloos. Vrienden voor jullie een DIKKE Hulde :respect:
The-Beast
Gezellig feest Q top !!!
The-Real
Zag er mooi uit, mooier als met Sensation! alleen die V.I.P piramide vind k jammer, de dj's niet echt kunnen zien ofzo!
Thello
Hoe gruwelijk was dit opgezet!!! 1 van de beste allertijden! Qlubtempo ook zo lekker!! __O__
Thijs-BK
Echt heel dik voor elkaar weer :respect:: Wat mij betreft mag Q-dance wel vaker feestjes geven in de ArenA, Het decor was echt geweldig, geluid goed. Leuke mensen, Kortom weer een prachtige ervaring rijker :lief:
Thunde­rdomeU­treg
Geniaal feest (ben geen hardstyle liefhebber) grandioos in elkaar gedraaid. Sfeer top. geluid top. organisatie top. gewoon echt klasse. Beste productie die ik gezien heb in afgelopen jaren :respect:
TiFoSo
JEZUS WAT EEN PARTYY!! Dit overtreft echt alles!! Wat heb ik me de hele nacht verschrikkelijk hard vermaakt!! Ongelooflijk dit is echt in alle opzichten het beste feest ooit voor mij!! En petje af voor de aankleding :respect: :respect: Q-DANCE BEDANKT! (l) (l)
ZO hoor je je jubileum te vieren! Wat een geweldig feest (l)
Timeeeh
Geweldige party gehad, dik boven verwachting!!!
timl
Prima party, Qlubtempo was super!
Timmert
Super feest! Decor/show/geluid.. Q-dance:respect:
Timmie_Z
Zo massaal maar ow zo gezellige sfeer! _0_
TimmieG
Super bruut feestje, top25 was egt geniaal, jammer van de overvolle trappen en de hitte maar was verder SUPER :bounce:
Timmyk­nocker­!­
Wat een geniaal feest! (L) De aankleding/lichtschows waren van hoge klasse, ik kon me ogen niet geloven :) Ik had veel verwachtingen van dit feest, maar dat heeft Q-Dance zeker waargemaakt! :jaja: Zany & Donkey Rollers :respect:
Tinuss^
Was echt een super feestje brennan heart draaide ziek goed!
Tomba!
Anders dan andere feesten... wel heel gruwelijk! Top 25 was vet :D AsympTOOT!
Tommy.
Show + aankleding geweldig!! alleen half uur in de stromende regen gestaan om binnen te komen en die arena chipcarts wat een belachelijk iets zo onhandig maar verder het eten ( de rimlapjes) waren geniaal
Tomzor
Schitterend!
zeker vet geslaagd feest , top 25 was goed te doen wat blijft de plaat van the prophecy toch een dikke knaller (L)
Triza
wat was die qlubtempo mix gaaf zeg!!! Damn, allemaal gouwe ouwe!!! Rest was ook top .... zoals altijd!! Q bedankt!!
Waaaaauw, GENIAAL feest, echt zo dik vermaakt:D
tuinterror
Was een heelijk feesie lekker uit me dak gegaan super sweer :respect:Qlubtempo:respect: Daniele Mondello:respect: jammer dat het geluid zachter was bij de hardcore maar toen ook heerlijk door kunnen stampen tot het eind :rot: was echt super:respect:
De Q-dance Zweetfabriek:K Prima (Y) !!
20 euro parkeren WTF, binnen komst was kut met die regen, da ben je binnen heb je een MEGA volle trap, veel TE warm, maar de Sfeer was top muziek toch wel, verder prima vermaakt, volgende x andere locatie PLEASE!
Wat supervet!!! De vipsessies waren fenomenaal!!!
Vaniliagirl
:cheer:Qdance bedankt, Qdance bedankt ,qdance q dance q dance bedankt!!! :respect:
VanMut­shuYze­n
Briljant! Meesterlijk! Die top 25was echt de shit:D Stond zelfs met Arie Koomen van de lama's op de Vip :P Beste indoor feest tot nu toe:respect:
Vantage Point //­ Donny
1 woord, GEWELDIG! :D (Maar wel errug warrum!) :S
Vin's
AMAZING PARTY ! _O_ One of the best party ever ! Sets, show, decorations, friends, decks .... (l) Was GREAT !
Vinn'r
Wat was dit vet he! :respect:Q-dance!:respect:
Vipzz
Wat een vette show... Van begin tot het einde helemaal top... Geluid mocht wel iets harder... Mja het is nou eenmaal niet de HMH...
Wallie073
Wooo wa een feest gek! Eerste 10 minuten rond moeten kijken, om een beetje aan het 'pretpark' gewent te raken, meteeen vol geknald heel de avond lang... Echt ziekste feestje waar ik tot nu toe ben geweest! Laatste uurtje Hardcore gruuuuweelijk!!:respect:
wesley de graaf
20 euro voor de auto belachelijk, echt heel warm binnen. top 25 tegen vallen maar ondanks dit allemaal wel heel gezellg gehad en pppfff wat een vaag mannetje die zijn tong naar iedereen uit stak
Wiebski
Gruwlijk vermaakt!
Wat een top feest!!
Wiljan88
Na een zeer succesvolle heenreis van maarliefst 5 uur toch nog om 02.30 uur aangekomen in de feestfabriek! Kon me ogen niet geloven toen ik binnen kwam, wat een inrichting en aankleding! Min- punten: Geluid was wel matig maar dat kun je verwachten in de ArenA, verschrikkelijk die klote 'drank'pasjes en de toiletten waren behoorlijk ver lopen! Over t algemeen een heerlijk feestje en veel plezier gehad!!
Heel anders dan mijn verwachtingen, toch geweldig feest ! (Y) (Y)
Willewijntje
Jezus wat een nacht (L). Super gezellig, wat een sfeer! Heerlijk werd er gedraaid. Vond de top 25 wel vaag maar goed, wel lekker los gegaan :)
wat een feest!!!!!!! dak van de arena eraf geknald..
X-Qlusive K
helaas vroeg op de avond hotelovernachting op kosten van justitie gekregen :) maar het was leuk zolang ik er was! balen dat ik het heb gemist..
Yoghurt!
feest zelf was super! Heel mooi in mekaar gezet! Soms wat minder geluid....muziek zelf von ik niet altijd geweldig. Voor mij te weinig echt dikke klappers gehoord. Maar al met al gewoon een erg mooi feest!
Yolo Piloot
Qlubtempo Parade (L) Zany & Deepack _o_ Was helaas een grote chaos in de arena, WC's waren erg slecht geregeld, en het was vreselijk benauwd. Jammer dat de vermoeidheid zo vroeg toe sloeg :( Leuk feestje verder
Yuri's Revenge
de sfeer maakte veel minpunten goed !
Wát een GE-WEL-DIg feest was dit:respect: Alles was perfect:kwijl::D
Zen Master D [Tec-9]
Leipe opbouw en dat reuzenrad:lol: skyboxie was helemaal top:D maar wel heel veel kijk mij is mooi zijn mense gezien op ht feest zelf:S alleen iets te lang hardstyle gedraaid....voorde rest goed vermaakt:)
Zoeper27
Geweldig feestje alles was top :respect: (Y)
Zwaardski
Prachtitig feest, blij dat net als bij Sensation meer aandacht was voor muziek en lichtshow i.p.v. het vertellen van een verhaal. De opkomst met die taarten was prachtig (kreeg het Dance Parade gevoel). Publiek was super relaxed. Alleen maar gezellige lui ontmoet. Petje af Q-Dance!
~*­Drifted*­~ /­ Tzar /­ Mindblowerz
Zeker bruut feesje,en zoals enigste min punt was dat het te heet binne was net een wandelende regenval.. ;)
de bass stond te zacht maar verder was het helemaal super!!
~sher~
qlubtempo was voor mij het gaafste (L) prophet met 25 (N) vip achter was ik 3 x geweest maar niets bijzonders, in de zaal was het geweldig! het was erg warm maar daar konde we niets aan doen, heb erg genoten :D
²³fren­chcore­d²³
vette sets, geweldige sfeer, bruut aangekleed,haha Ciske de rat en andre Hazes :kicks ass

Line-up De Q-dance Feestfabriek

1Oldstyle Outburst
hardcore
🇧🇪 house, techno, hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
2Qlubtempo Parade
🇮🇹 hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore, house, hardstyle
techno, hardstyle
hardcore, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC techno, drum & bass, hardcore, hardstyle, hip hop
· MC hardstyle
3Top 25 Aller Tijden
hardcore, hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
4Party Crew
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
🇮🇹 hardstyle
hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
5Party Lab
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
hardstyle
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
6De Eindshow
hardstyle
🇮🇹 hardcore
hardcore
· MC hardcore, hardstyle
· MC hardstyle
7Italiaanse Vip
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
🇮🇹 hardstyle
8Vip Studio Sessies
hardstyle
techno, hardstyle
hardcore, hardstyle
hardstyle
9Vip Das Bierfest
🇩🇪 trance
🇩🇪 trance, hardstyle
🇩🇪 house, hardstyle
🇩🇪 techno, trance

Nieuws

Voor de Partyflockers wil Q-dance iets speciaals doen, daarom zal Partyflock in samenwerking met Q-dance een VIPdeck voor de Q-dance Feestfabriek weggeven voor 10 personen! De voorwaarden zijn simpel; registreer je in onze actie-sectie en je dingt mee naar één van de 5x2 VIP treatments. 139
Al tien jaar lang voorziet Q-dance de liefhebbers van de hardere stijlen in de dancemuziek van kwalitatief hoogstaande feesten. De een beter dan de ander. Dan binnen, dan weer buiten, soms wat kleiner, vaak supergroot, maar altijd gezellig. Met 300+ feesten en meer dan anderhalf miljoen bezoekers, ziet Q-dance zich als een echte feestfabriek. Vandaar ook de naam van het tienjarig jubileum: 'de Q-dance Feestfabriek'. Q-dance geeft de bezoeker na tien jaar voor het eerst een kijkje in haar gekke partykeuken. 145
10 Years of Q-dance
18 maart 2010
https://dump.partyflock.nl/4214/PF teaser.png 173

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Het hoe was de feestfabriek topic f:hard165
(gesloten) 10jarig jubileum Q-dance in Amsterdam ArenA f:hard1661
TK: (gesloten) 2 VIP kaartjes Feestfabriek €50,- voor 2 tickets tickets4
GZ: (gesloten) Ik zoek 1 kaartje voor de feestfabriek tickets6
TK: (gesloten) 2 kaarten Feestfabriek tickets3
GZ: (gesloten) Ik wil mijn vriendinnen verassen met Feestfabriek! tickets18
TK: 1x VIP De Q-dance Feestfabriek Amsterdam Arena Vanavond tickets10
GZ: Kaartje Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) Q-Dance feestfabriek 1 kaart te koop tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje voor de feestfabriek amsterdam arena tickets11
TK: (gesloten) Q-dance Feestfabriek // 10 Years Q-Dance tickets3
TK: 1 Q Dance Feestfabriek kaartje (Harderwijk) tickets2
TK: 2 Tickets Feestfabriek tickets2
TK: 2 VIP kaartjes 10 jaar Q-Dance Feestfabriek tickets3
GZ: (gesloten) Kaartje feestfabriek tickets2
TK: (gesloten) Feestfabriek tickets7
TK: (gesloten) Kaartjes feestfabriek te koop 2 voor 60eu tickets6
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-dance Feestfabriek 40 euro tickets1
TK: (gesloten) 2 kaarten voor de feestfabriek tickets8
TK: 2 kaartjes feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) VIP Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: Ticket 10 years of Q-dance te koop! tickets1
TK: Kaartjes feestfabriek te koop 2 voor 60eu tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje Q-Dance Feestfabriek tickets6
TK: (gesloten) Feestfabriekjeee!:d tickets26
TK: (gesloten) 1 kaartje feestfabriek 35 euro tickets3
TK: (gesloten) 2x VIP (E-ticket) Q-dance Feestfabriek 200€ tickets11
TK: 2 kaarten Q-dance feestfabriek 10-07-2010 tickets8
TK: (gesloten) 2 kaartjes voor de feestfabriek / 10 years of q-dance tickets5
TK: 2 Kaarten feestfabriek samen €80 tickets8
TK: (gesloten) 4 kaarten Q-dance Feestfabriek tickets12
TK: (gesloten) 1 kaartje Q dance Feestfabriek te koop (30eu) tickets1
TK: (gesloten) LAST MINUTE 2 E-tickets Q-dance Feestfabriek for the price of one! tickets2
TK: 2 Kaartjes Q-dance Feestfabriek tickets1
GZ: Ticket feestfabriek tickets2
TK: Q dance feestfabriek tickets10
GZ: 2 Kaartjes feestfabriek tickets7
TK: Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 1 ticket feestfabriek tickets17
TK: Q-dance feestfabriek kaartje tickets4
TK: (gesloten) 1 vip ticket Q dance feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje De Feestfabriek 10 years Q-dance tickets6
TK: (gesloten) Kaartje de Q -dance Feestfabriek 50 euro tickets8
TK: Q-dance Feestfabriek VIP tickets10
TK: 1 Kaart voor De Feestfabriek tickets8
TK: Kaartje Feestfabriek 30 euro tickets7
TK: 1 kaartje Q-dance Feestfabriek tickets7
TK: 1 Kaartje Feestfabriek !!! tickets14
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-dance Feestfabriek tickets10
TK: (gesloten) Q-dance Feestfabriek 35 Euro tickets7
GZ: (gesloten) 1 VIP Kaartje Feestfabriek 120 Euro tickets4
GZ: (gesloten) 1-3 Kaartje(s ) voor de Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1x VIP Kaartje Feestfabriek 120 Euro tickets1
GZ: (gesloten) 1 VIP kaartje Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 2 x VIP kaarten voor Feestfabriek samen 120 euro tickets3
TK: 1 Kaartje te koop Q-dance Feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) Q-dance feestfabriek 2 tickets (10 jaar q-dance) tickets21
TK: (gesloten) Ticket Q-Dance FeestFabriek tickets2
TK: (gesloten) 2 kaarten Q-dance feestfabriek! tickets6
GZ: Vip kaartje 10yr Q-dance tickets3
GZ: (gesloten) 1x VIP kaartje voor de Q-Dance Feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 2 kaarten Qdance feestfabriek 10 jarige bestaan tickets15
TK: 1 kaartje feestfabriek tickets5
TK: (gesloten) 4 kaartjes voor 10 years of q-dance in de arena tickets10
TK: 2 kaartjes Q dance feestfabrief EUR 45 tickets10
TK: (gesloten) 2 Vip kaarten voor de Q-dance Feestfabriek 10-7 tickets2
TK: (gesloten) 1 VIP-kaartje Q-Dance Feestfabriek tickets1
TK: (gesloten) 1 kaartje q-dance feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 1 x ticket Q-dance Feestfabriek 10 juli 2010 tickets1
TK: (gesloten) 2 Kaartjes Q-Dance feestfabriek tickets10
TK: (gesloten) 2 kaarten voor de feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) 2 kaarten 10 years of Q-dance tickets2
GZ: (gesloten) 1x VIP ticket Q-Dance Feestfabriek tickets2
TK: (gesloten) 2 kaartjes voor feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) 2 normale Tickets Q-Dance Feestfabriek tickets4
TK: Kaartje Q-dance Feestfabriek tickets3
TK: (gesloten) Kaartje De Feestfabriek van Q Dance in de ArenA [35 euro] tickets19
TK: Feestfabriek 40 euro tickets11
TK: (gesloten) 10 years of q-dance de feestfabriek tickets4
TK: (gesloten) VIP tickets De feestfabriek tickets41

12708 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Ik kom zo vaak langs ArenA en dan denk ik aan die goeie oude tijd. xD

(L)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Spacekippie op zaterdag 29 januari 2011 om 18:28:
Ik kom zo vaak langs ArenA en dan denk ik aan die goeie oude tijd


Ik ook, Sensation Black...
Waarschuw beheerder
ik had de dvd besteld die had ik al in dec binnen .
Nu krijg ik vandaag een envelope binnen en daaarin zit weer de cd van de top 25 in..

weet iemand waarom dit is?!
Waarschuw beheerder
Ja hier hetzelfde :) Heb de cd top25 nog een keer toegestuurd gekregen..
Waarschuw beheerder
Hier de same, heb geen idee waarom maar een gratis cadeautje is nooit weg :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Biith(k) op woensdag 9 februari 2011 om 17:14:
weet iemand waarom dit is?!


hier t zelfde.......t kunnen 3 dingen zijn denk ik.........

1 het is een foutje...
2 ze denken dat je bij de digipack geen top 25 cd heb gekregen
3 ipv de gratis dvd krijgen we nu de cd gratis:S
Waarschuw beheerder
donateur
Deze cd is inderdaad nageleverd aan klanten die een exemplaar van de eerste persing van de feestfabriek hebben ontvangen.

De meeste cd’s van deze persing waren te langzaam opgenomen. Vandaar dat iedereen een nieuw exemplaar toegestuurd krijgt

die wel in de juiste snelheid afspeelt.



Met vriendelijke groet,



Customer Service

QDance
Waarschuw beheerder
Aaah oke :)
Jaaa klopt ik vond de cd van de top 25 al heeel langzaam :)

achjaa 1 voor in de auto :P en de andere voor thuis haha (y)
Waarschuw beheerder
zijn er meer mensen die hun dvd nog neit binnen hebben? niet de digipack maar die ene die wel gewoon helemaal gratis was?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MaQenzie op woensdag 16 februari 2011 om 18:40:
zijn er meer mensen die hun dvd nog neit binnen hebben? niet de digipack maar die ene die wel gewoon helemaal gratis was?


Wij hebben ook nog niets ontvangen :-/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Allereerst wil ik je nogmaals bedanken om voordat er ook maar iets bekend was een kaartje gekocht te hebben voor de Q-dance Feestfabriek. Het vertrouwen dat je in Q-dance hebt gehad stellen wij zeer op prijs, wij hopen dat wij dit niet beschaamd hebben en dat jij een prachtig feest hebt gehad met je vrienden.



Als dank voor dat vertrouwen hebben wij je eerder een DVD toegezegd, welke maar niet verstuurd wordt.. Heel vervelend, vinden wijook. Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA :)



Alles leuk en aardig, maar je zo lang laten wachten ondanks onze belofte van eind januari is niet onze stijl. Wij willen je graag een extraatje aanbieden, namelijk 5 credits op download winkel Dance Tunes,hiermee kun je een paar tracks gratis downloaden.




Groeten, Ibo

Q-dance

______________



Ibo Örgüt

Manager



Q-dance BV

De Entree 300, 1101 EE Amsterdam



Twitter: @IboOrgut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.J82 op maandag 21 februari 2011 om 20:07:
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA


bij mij precies hetzelfde en nog steeds niet binnen ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R.J82 op maandag 21 februari 2011 om 20:07:
Bij deze wil ik je melden dat de laatste DVD’s aanstaande maandag verstuurd worden, deze heb je dus waarschijnlijk dinsdag in huis. Kun je ‘eindelijk’ nagenieten van dat heerlijke feestje in de ArenA


Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena:o:lol:
Dit feest was in Juli vorig jaar:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ook eindelijk de dvd sinds vandaag binnen, super vet:D zo'n party mogen ze best nog eens geven :P
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van GabberPinda4Life op vrijdag 25 februari 2011 om 08:01:
Sorry maar heb ik soms een nieuwe Feestfabriek gemist in de Arena
Dit feest was in Juli vorig jaar


Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zaterdag 26 februari 2011 om 13:50:
Tja, dit feest is een redelijke fail geworden van begin tot eind. Beetje jammer.


Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.
Ieder ze eigen mening natuurlijk maar het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
Wat lul je nou jonge ? het was echt wel een legendarisch nachtje.


Ik vond het er echt geen reet aan, ik had het ook liever anders gezien. De dvd vind ik ook erg saai en veel te donker, daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt en nog heeft niet iedereen wat die besteld heeft. Redelijk slecht.

Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
het het begint een beetje op te vallen dat jij altijd ID&T en Q-dance af loopt te zeiken.


ID&T niet hoor. De Q feesten vind ik idd elk jaar minder worden op Q-base na. Line-ups zijn nooit verrassend en de shows worden met het jaar minder.

Uitspraak van --Tonny-- op zaterdag 26 februari 2011 om 20:28:
Watcherob, ik vind jou maar een fail geworden..


Dat mag...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 27 februari 2011 om 17:24:
daarbij heeft die dvd weet ik het hoe lang geduurt


Heb hem net voor het eerst (en laatst) gezien en ik snap wel waarom. Opnames zijn compleet mislukt, erg jammer, de cameramensen zullen zich wel een ongeluk geschrokken zijn de volgende dag. Ze zullen wel een tijd bezig zijn geweest met filters eroverheen gooien enzo, maar het blijft lelijk. Inderdaad te donker, asgrauwe beelden en de kleur oranje lijkt op knalroze. Jammer, maar het was wel een van de beste feesten waar ik ben geweest :P
Waarschuw beheerder
Jezus dit was me toch ook een geweldig feest!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Holtkamp op woensdag 11 mei 2011 om 22:52:
Jezus dit was me toch ook een geweldig feest! :D


Q-Dance :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van watcherob op zondag 27 februari 2011 om 17:24:
en de shows worden met het jaar minder.


Dan heb jij zeker met je ogen dicht gestaan @ Defqon ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jroennn!;) op maandag 12 september 2011 om 18:42:
Dan heb jij zeker met je ogen dicht gestaan @ Defqon


haha gast je doelt zeker op defqon 2011? dat was een dikke show ja, maar kijk wanneer hij die reactie plaatste :P, in februari (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JOOST 91 op donderdag 22 september 2011 om 14:09:
maar kijk wanneer hij die reactie plaatste , in februari


hahah oeeps! :9
Waarschuw beheerder
-2
ik vind het dus mooi kut dat ik dit heb gemist he.
hoorde er zoveel over niet nurmaal .

dus q-dance gaste doe er nog 1 aub(A) heb er wel 200 eu voor over.
 
Waarschuw beheerder
+2
iemand mijn telefoon gevonden ?
Waarschuw beheerder
nog bijna 4 jaartjes wachten dan kunnen we weer :D
Waarschuw beheerder
+1
Edit: 3 jaartjes.. of een hele dikke 2 en half :lol: