Van bodypump (met halter en gewichten oefeningen maken) kweek je geen spieren hoor. Je traint meer de conditie van je spieren. Je wordt er slechts wat strakker van. Ook niet verkeerd uiteraard
Uitspraak van Mayo24 op woensdag 2 augustus 2006 om 13:12:
Van bodypump (met halter en gewichten oefeningen maken) kweek je geen spieren hoor. Je traint meer de conditie van je spieren. Je wordt er slechts wat strakker van. Ook niet verkeerd uiteraard
Is dat zo? Ik wou het altijd doen, maa ik dacht dat het puur was om af tevallen, en dat heb ik dus niet nodig...
Je zal met bodypump best wat spieren op kunnen bouwen. Maar om echt spieren te winnen zal je minder herhalingen met meer gewicht moeten maken dan bij bodypump het geval is.
zit nu op warmingup 2 x 5 kilo
benen 2 x 10 of meer licht er aan.
borst 2x 6
rug 2 x 7,5
tri 2 x 6
bis 2 x 5
schouders meestal 2 x 2,5 omdat meestal met losse gewichten doen
Bij mij:
warming up: 2 x 3.5
benen: 2 x 7.5
borst: 2x 5
tri: 2 x 2,5
bi: 2x 2,5
schouders: 2 x 2,5 (Of met die oude ene staande oefening 1 x 5)
Echt heerlijk om te doen! laatste aanpassing 26 november 2006 13:14
Uitspraak van Bad Brandy op zondag 26 november 2006 om 13:14:
Bij mij:
warming up: 2 x 3.5
benen: 2 x 7.5
borst: 2x 5
tri: 2 x 2,5
bi: 2x 2,5
schouders: 2 x 2,5 (Of met die oude ene staande oefening 1 x 5)
Echt heerlijk om te doen! laatste aanpassing 26 november 2006 13:14
Heb trouwens een paar verkeerde gewichten doorgegeven, schandalig!!!
Tri en Bi zijn allebei 3,5 bij mij ipv 2,5. 2,5 is voor mietjes!!
via een peer to peer zoals bv eMule.
Ik ben zelf de laatste tijd veel aan het zoeken op nieuwsgroepen, maar kom daar nog maar weinig tegen...
Succes!
Je hebt het dus goed voor mekaar! Doe je in je opleiding ook wat met sport dan?
maar het komt er de laatste tijd weinig van.
Het is idd vaak lastig om de juiste zaken te vinden!!
Succes met het zoeken en trainen!
Een bankje is zeker handiger voor bepaalde oefeningen
jij denkt al ver vooruit!!!
Ik heb net via nieuwsgroepen al wat gevonden van Bodypump 60, zal de downloads maar eens starten en kijken wat het wordt!
Goed bezig, *Ptje*!!
Laat het 6 januari maar eens horen, dan weet ik waar ik 7 januari aan toe ben! Morgen de laatste keer voor dit jaar, misschien nog maar eens flink knallen en ff wat verzwaren...benen kan ik misschien naar 2 x 12 gaan...
Ik doe twee keer in de week aan bodypump. Echt super vind ik het! Jij ook?
BODYPUMP™ 60!
Invincible - CAROLA!
What's Up - ZANDER FEAT ALEXIS HART!
Have a Nice Day - BON JOVI!
Africa - E - TYPE!
Who Knew - PINK!
Flaunt It - TV ROCK!
Angel - B*P*M*, 2004!
One Night In Bangkok - VINYLSHAKERZ!
Hips Don't Lie - SHAKIRA!
So Far Away - AMICI FOREVER!
CHERRY PIE - WARRANT!
Biceps is vooral mijn zwakke punt, ben begonnen met 2x 4,5 en zit nu net op 6 en dat kan ik volhouden, YES
Met triceps hebben we weer dippen.
Biceps is vooral mijn zwakke punt,
train je je triceps zwaarder dan?
Dat hebben we als voorproefje gehad.
dus vanaf nu 3x pumpen is de bedoeling en anders 1x kracht en 2 x pump.
en nu vol op trainen voor de amstelgold race in april
Wanneer moet je weer pumpen? Voor zondag nog toevallig? Laat dan aub nog ff weten van de schouders.
Schouders valt ook mee hoor.
Je begint met opdrukken, eerst een paar 2 om 2, daarna singels.
Daarna oefening met losse gewichten en daarna mag je de bar pakken, of losse gewichten gebruiken. Ik vind hem lekker!laatste aanpassing 5 januari 2007 14:52
Ha ha ha, je bent te druk met het uitvoeren dat je niet eens let op wat je doet
Wanneer moet je weer pumpen? Voor zondag nog toevallig?
Ok, wat jij bedoeld voor de triceps is dippen, dat gaf Vaux net ook aan.
Wilde morgenochtend gaan maar ik ga op stap vanavond, gaat niet lukken dus
Hey dat klinkt eigenlijk precies zoals degene die wij nu doen. Met de bar is zeker upright rows en daarna boven je hoofd uitstoten? Vooral dat laatste aan het eind is errug zwaar...
Ahhhhh, daar kun je toch wel om gaan pumpen??? Hoe 'vroeg' zou je moeten pumpen dan?
Zondag herkansing, open dag op de sportschool dus kan ik dan mooi een uurtje
Kan iemand even duidelijk uitleggen wat bodypump is?
dus je wilt gewoon spierkracht trainen i.p.v. spiermassa.?
volgens mij kom je hierdoor er strakker uit te zien ofniet?
Ik vond de lancering ook geslaagd. Wij hebben alleen niet de rug, schouders en borst gehad omdat dit lessen van 40 min waren.
tri + bi vond ik wel zwaar,de rest ging opzicht wel.
die nieuwe buikspiertechnieken zijn Nooit geweten dat je op die manier ook je buik kunt trainen.
En je komt er ook zeker strakker uit te zien
Ik wil wel weer gaan beginnen, heb net het rooster uitgeprint en een leuk schemaatje opgesteld,
nu nog even geld sparen en we kunnen weer van start!laatste aanpassing 8 januari 2007 13:34
Kijk dat zijn nog eens goede voornemens voor het nieuwe jaar!!
Veel succes en veel plezier met trainen
Maar jij hebt ook wel een gaaf schema. Daamee moet je echt wel in korte tijd in shape kunnen komen.
Een eigen Crosstrainer! wauw, dat wil ik ook wel, jammer dat ze best prijzig zijn...
dat ken ik niet... maar klinkt leuk!
BodyCombat lijkt me ook wel leuk, heb dat es op tv gezien geloof ik,
met die neger op tellsell ofzo...
hmmm, nog meer homework!
die bedoel ik ja! wil die dvd's ook wel es uitproberen,
maar hoe kom je aan die elastieken?
RPM staat tog op alle cardio apparatuur?
ja zoiets of rotations per minute... hahah zal vast wel ergens op neer komen
fietsen op muziek dus gewoon cardio maar dan een muziekje erbij of moet ik anders zien?
bodypump is leuk..helaas kan ik het maar 1 x per week doen
Maar body combat vind ik pas echt ge-wel-dig
Ja, das echt zonde, ik doe het nu 3x per week en zou het liefst nog vaker gaan. Het is gaaf om te doen, je voelt er goed bij en je ziet je lichaam strakker worden!!!
Soms zitten er mensen in je groep, die gaan vaak zelfs 4 x in de week en daarvan denk je: Huh, waarom 4x in de week? Zó goed zie je dat niet hoor! Wat heeft het dan voor nut?
Ik merk dat als ik vaker ga, ik het beter vol kan houden en makkelijker kan verzwaren.
Dat is ook weer waar, toen ik 3 x ging leek het nóg makkelijker te gaan dan nu met twee keer.
Haha, als je 1 week eens niet bent geweest, dát is weer ff wennen dan hè?
ik hoorde juist mijn bodypump leraar zeggen dat het nooit goed is om 2 dagen achter elkaar te pumpen..
Wat is body combat dan precies? Dat ken ik weer niet echt...
Dat ik attack en combat leuker vind komt omdat ik toch net ietsjes meer van springen hou
ik loop hard en in het weekend dansen (niet als danseres hoor)
nee geen stijldansen..gewoon housefeesten afgaan..is ook een sport
Alvast succes voor de les van morgen!!!
Hey Diepvreeskameel! Haha, hoe kom je aan die naam?
Ik ben zaterdag geslaagd voor m'n Instructor diploma Bodypump
Volgende week krijgen we al stukken van de nieuwe pump!
das zeker waar, heb nu bijna een jaar niet gesport
maar dat gaat heel binnenkort wel veranderen!
vanavond weer lekker pumpen!!!!
wij hadden afgelopen donderdag pas de release, maar dat kwam ook door de vakantie enz..
maar ik vond hem leuk zeker het nummer voor de biceps!!
heb nu bijna een jaar niet gesport
Zo, das zeker een hele tijd geleden. Hoe komt dat dan
ga je weer pumpen? Of wordt het wat anders
de plannen zijn pumpen en fitness en bodybalance en misschien bodystep.
mijn vriendin zat daar al bij een sportschool dus was voor mij de keuze niet zo moeilijk
Grootse plannen dus! Ik hoop dat het je gaat lukken om het financieel te relen en ook echt te gaan doen!!!
morgen eerst theorie examen,
gewoon door zetten nog ff en dan ist wel weer over al die kwaaltjes zit gewoon effe in een dip maar goede dip komt wel weer weet het
Ja, lekker dippen. Vind het wel leuk eigenlijk. Lekker zwaar! Daar heb je tenminste wat aan!
warming up 10 kilo
benen 20 kilo
borst 12
rug 15
triceps 12
biceps 10
lunch niks
schouders 2 x 2,5
Ha ha, ik kon er vanavond ook weer niks van...grappig dat jij die oefening juist leuk vind!
De borst verzwaren is me gelukt. Ipv 8,5 nu 9,5 aan beide kanten en dat ging prima. Ben ik wel blij mee
Ik denk omdat het komt omdat ik niet zo veel gewicht hoef te te tillen met die triceps, ik ben natuurlijk maar 54 kg.
Goed bezig Koud Kameeltje!!
nou???? Hoe ging het???
Ben voor je aan het!
Ik heb gister verzwaard. Benen 8,5 per kant en borst 6. Was zwaar, maar goed te doen! Lekker man, zo voel je je spieren weer eens anders!
Het wordt vanavond vlg mij al een hele sport om bij de sportschool te komen, ha ha!
hahahha ja dat was het zeker heb al paar keer met de fiets in het gras gezeten hahahah de attack ging wel door maar de pump niet, er waren te weinig mensen duss... wel jammer.. daarom nog maar gewone fitnes gedaan (kracht)
en mijn vriendin....dikke gewichten erop.... en maar blijven lachen. Wel een ontzettende leuke en allround workout.
Maar doe het ook pas 3 maanden.
Ik vind vooral de eerste als je zeg maar moet gaan zitten zwaar.
gister ook weer fijn gebodypumpt! heerlijk!!!
Vind de liedjes van dit seizoen echt relax! die van vorig seizoen zaten echt van die scheitliedjes in!
Je bedoeld het squatten. Ja, die is in het begin erg zwaar. Heb jij ook dat je je onderrug goed kunt voelen? Had ik wel, nu niet zo meer, alleen als ik ga verzwaren.
ja zerke goeie muziek eindelijk weer cascada!! helemaal top
en milk inc ook wel grappig!!
een top releas denk ik zo
zo vanmorgen weer heelijk gepumpt mmm daarna lesje rpm ging ook wel weer goed.
energie komt al weer boven.
ik heb body pump vaak gedaan gehad maar vond body combat leuker haha
zag op de site van mijn sport school dat je met body step het meeste vet verbrand ga ik ook snel maar eens proberen hehe.
Biceps goed te doen, fijn om te horen ook nog die 2 halve en dan de hele oef?
Hoe is de rugoefening? Die heb ik nu verzwaard en flink last van mij onderarmen steeds. Er zit weinig pauze in nu.
Veel met tot de helft. Op t laatst pas singles.
maar volgens mij zaten hier ook push ups in.
Volgende week zal ik goed opletten als Jan weer les geeft, dan hoor je het wel.
Push ups voor de rug, die heb ik nog niet eerder gehad! Lijkt me leuk.
Ik heb vanmorgen weer heerlijk getraind op 60!!! Ging super, alleen de rug met 2x 12 valt me erg tegen in de onderarmen, dat verzuurt enorm. Maar ja, blijven oefenen
Ja, zo zou je het wel kunnen omschrijven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet eens echt voel in de rug, maar je moet bijna loslaten omdat je armen niet verder willen, ha ha. Toch wel apart!!
Haha, ja precies. Misschien zijn je rugspieren al zo goed ontwikkeld dat andere spieren eerst aan de beurt komen, eerst de armen dus. ? Geen idee hoor, zeg maar wat haha!
Ik ga zo pumpen!! 8 uur begint de les.
Ff suiker eten van tevoren
Dat wordt na een paar keer echt minder hoor!
En geeft een kick om te merken dat je zo snel vooruit gaat!
Afgelopen week heb ik al mn gewichten omhoog gegooid,
Wel met een halve of hele kilo hoor, niet overdreven dus, maar goed, vooruitgang is vooruitgang
Ga je morgenvroeg eerst pumpen en dan naar RPM? Doe je dat wel vaker? Ik heb dan altijd het idee dat je al erg moe bent in je benen, omdat je bij pump al 2 beenoefeningen doet? Is dat niet zo...?
Woensdag de nieuwe cd (61) al gehad! Hij is weer leuk vind ik! Borst heel veel langzame oefeningen. Biceps is heel goed te doen. Tricep push ups, kick backs, lunges heeft een nieuwe beweging, maar was heel lang naar de wc tijens die oefening, want ik HAAT de lunges, dus weet niet hoe die gaat. Dit keer bij schouders geen bar nodig, losse schijven alleen en opdrukken. Buik, een ander soort hoover erbij, goed te doen. Ja, leuke nummers en goeie oefeningen vind ik!
Warm-up: 5
Benen: 10
rug: 10
borst: 5
Triceps: 5
Biceps: 5
lunches: 7,5 doe meestal wel een voet op de step.
maar na een maand zie je echt heel veel positef resultaat je word er superslank en strak van
echt een aanrader: samen met spinning!
Roosendaal
top spot ofzoiets volgens mij
ik ben benieuwd haha ja ik zie het ja top shot staat op m'n deelnamebewijs
DAMN hoe vet was de kwartaalbijeenkomst!
De instructors vroegen me op het podium voor 200 mensen, en het podium was echt groot, met op de achtergrond een hele grote poster van Bodypump, super vet
Dat kan ik me voorstellen, maar ik HAAT spinning, vind het echt afschuwelijk, dus ik doe het wel in combinatie met Steps en Body Combat
spin 4 uur per week en na 2 weken had ik geen neukteugels meer dat vind ik echt super snel gaan
de meeste die bij ons elke week veel spinnen krijgen van die dikke boven benen dat vind ik echt niet mooi daarom spin in niet veel maar heel af en toe
ja, als je veel moet staan enz en moet klimmen dan moet je de weerstand wel hoog zetten, dan heb je er niks aan als je die laag zet
ik vind dat zo appart dat ze al nummers vrij geven.. bij ons komen de nieuwe nummers pas als er een release is geweest dat is altijd hardstikke gezellig!!!!
bodycombat
pb 62
Gewoon zwaarder pakken dan komt alles goed
is dat dan 62? hoe kan je die al hebben het kwartaal is toch in mei?!
Uitspraak van DJ Badhearing op donderdag 5 april 2007 om 15:32:
nieuwe pump = top muziek
alleen erg jammer dat het veel lichter is dan de vorige pump...
Uitspraak van DJ Badhearing op donderdag 12 april 2007 om 14:25:
de sizzler van bodypump 62 komt in mei
nou ik hbe de sizzeler al hoor zal em wle ff online zetten van de week..
Vind de buik errrgggg zwaar met die hoover en dan je been optillen De hoover is al erg lang vind ik, en om dan ook nog je benen op te tillen pfffff....
Schouders vind ik ook nog steeds erg zwaar, daar komt weinig verbetering in bij mij!laatste aanpassing 14 april 2007 08:44
sportschool is voor mietjes die het buiten niet vol kunnen houden bij bijv. wielrennen.
mentaal niet sterk genoeg zijn
Ik ga volgende week een lesje pump doen. Ik heb het al een keer eerder gedaan, jaartje geleden ong. en dat is toen zooo zwaar tegengevallen. Ontzettend slechte instructrice maar ik zit nu bij een andere sportschool dus we gaan het gewoon nog een keer proberen
Yeah, gisteren weer lekker wezen pumpen, hebben we al bijna alle nummers gehad van de nieuwe cd. Pump 62 dus! Ik vind het echt een leuke cd, met leuke nummers. Met deze cd biedt het de mogelijkheid om weer eens een beetje te variëren met je gewichten. De 1 wat zwaarder dan normaal en andersom. Leuk!
Ja, dat weet ik niet meer. Zodra ik dat weet, laat ik het weten hier!
ik wil het nog niet weten hahhaha vind het leuker als ik het hoor met de release!!
pump doe ik 4x in de week... maar ik vind Bodyattack veel leuker
ben net weer thuis van body attack
ach.. weetje wat het is..
Ik kan ook gaan pumpen.. maar als er op dat moment iets anders is wat ik leuk vind ga ik dat doen
maandag spinning of pump --> spinning
dinsdag go go dance of pump --> go go dance
Woensdag body attack of pump --> attack
donderdag body steps of pump --> steps
maar soms wissel ik het wel af
maar waarom pump jij dan ipv van dat je "attackt"?
en hoe was het weer?
hier komt de mijne:
maandag: hardlopen
dinsdag: pump + hardlopen
woensdag: pump + hardlopen
donderdag: pump (2x => 19.00 - 20.00 & 21.00 - 22.00) + Attack (20.00 - 21.00)
vrijdag: hardlopen
zaterdag: pump
zondag: hardlopen
ik doe zowel pump als attack
en nu is het nog maar 1x in de week bij ons bodyattack, maar bij de nieuwe programma wordt het 3x in de week, belangstelling groeit..
vrijdag en zaterdag kan ik helaas niet sporten..
moet dan meestal werken van 9 tot 6 of 10 tot 7.
En 's avonds is de sportschool niet open.
Heb me nu ook opgegeven voor polefitness op zondag en ga met mijn vriend salsalessen volgen.
Vind het best zo.. heb een half jaar een blessure gehad, en sport nu nog niet zo lang. Hoeft van mij niet zo nodig iedere dag
hm dat is minder, maar denk ook wel ff lkkr een keer niet sporten
leuk , gezellig ff samen salsadansen wil je daar ook iets mee doen of doeje het gewoon voor het leuk
zou niet weten wat k moet doen zonder pump, attack en hardlopen
maandag: hardlopen
dinsdag: pump + hardlopen
woensdag: pump + hardlopen
donderdag: pump (2x => 19.00 - 20.00 & 21.00 - 22.00) + Attack (20.00 - 21.00)
vrijdag: hardlopen
zaterdag: pump
zondag: hardlopen
het is ook goed om je spieren rust te geven, daar groeien ze juist van: rust en je voeding is het belangrijkste!!
vanavond weer lekker attacken en daarna pumpen
ik heb 2 jaar aan pump gedaan nu niet meer,
ik geef nu les in body combat...
zondag naar de kwartaal workshop in nieuwegein...
maar ze hebben een foutje gemaakt ze hebben me ook
opgegeven voor de workshop van body pump 62 haha
dus ga ik ook maar mee pumpen haha...
haha
zal wel zwaar worden, kheb al jaren
geen pump meer gedaan, dus ik pak
gewoon de lichtste gewichtjes
ik ben een mietje haha
niet op de sportschool, tsss slechte sportschool haha. Maar bij ons geven ze weer geen body attack meer haha.
ga je zondag ook naar de workshop?
Ik heb gister het gewicht van mn lunches, squats en borst omhoog gegooid (nu 7 - 7 en 3,5 kg aan beide kanten), heb zware benen nu haha Hopen dat ik niet al te veel spierpijn ga krijgen!
netjes mischien in het begin beetje spierspijn, maar wel volhouden met deze gewichten dan gaat het straks moeite loos
Precies.. Ik had er weinig moeite meer mee de laatste tijd en ook geen spierpijn meer, ik denk we doen er een kilootje bij. Lunches gingen moeiteloos met 7 kilo (wel zonder step hoor), squats waren toch wel zwaar haha.. Maar ik doe het altijd een beetje aan het einde van de cd, dan ben je aan de oefening gewend.
Borst voel ik trouwens nooit in mn borst maar altijd in mn biceps en schouders Doe ik dan iets verkeerd of hebben jullie dat ook? Volgens mij is mn houding wel goed..
haha cool, ik ben er heel de dag
maybe zie ik je wel
toen ik pump deed, heb ik 2 jaar gedaan,
deed ik alles met 8 kilo; alleen triceps niet...
en over de borstoefening, doe jij die op de step? of gewoon op de grond (matje)?
want als je op de step doet (zie ik heel vaak) dan gaan mense vaak te ver door waardoor de stang / barbel vlak tegen je borst aan komt, dat moet dus niet. je ellebogen moeten op gelijke hoogte zijn als je rug.
als je het op de grond doet, dan kunje gegeven moment niet verder naar beneden, je raakt dan de grond (wat dus ook niet moet)
snap je beetje wat ik bedoel?
Ja snap wat je bedoeld. Ik lig op de step (benen opgetrokken anders krijg ik last van mn rug) en ik probeer er altijd wel op te letten dat ik m niet te ver laat zakken! Wordt bij ons in de les ook erg goed op gelet, meestal loopt de instructrice even rond om te corrigeren.
Maar zal er de volgende les eens extra op letten! Spierpijn heb ik trouwens wel altijd echt in mn borstspier, dus het zal toch wel werken, maar tijdens de oefening voel ik mn schouders en armen meer!
Ja ik denk dat ik gewoon kilo erop moet gooien en als ik het niet red ff rusten..Heb ook het idee dat het dus niet gaat omdat ik meer mijn armen train dan mijn borst In vergelijking met de rest blijven de kilo's hier echt achter!! En ook biceps gaat moeilijk, zit ik ook op 9 kilo..btw wanneer je tijdens de bicepssessie over gaat op liften tot de onderste helft dat is echt killing
zou wel ff leuk zijn als ik je zie gezellig ff kwekke
8 kilo is netjes voor pump, meetste vrouwen bij mij hebben tussen de 2,5 en 7 (enkele tot 10)
jah super gezellie...
misschien herkennen we elkaar nog niet eens
ik ben een sterke zelfstandige vrouw hahaha
nu zou ik het niet meer kunnen hoor 8 kilo pfff...
vandaag gepumpt... op de workshop
was echt mega zwaar...
vooral mn schouders amai...pfff
op welke gewichten zit jij nu dan valesca?
1 [warmingup] - 3,5
2 [squats] - 7
3 [borst] - 3,5
4 [rug] - 5
5 [triceps] - 3,5 (eerste gedeelte met dumbells 2 kilo)
6 [biceps] - 3,5
7 [lunches] - 7,5 (zonder step)
8 [schouders] - 2 (dumbells)
9 [buik] - 0
10 [coolingdown] - 0
Gaat best goed, ga elke keer weer wat omhoog, maar als ik zie wat sommige vrouwen bij ons omhoog krijgen
Die pakken gewoon 10 kilo voor hun benen en beginnen met de warming up al met 5 kilo
Ja maar jij bent een meneer Daar kunnen wij ons niet mee meten natuurlijk
nou hoewel.. bij ons hebbe sommige mannen minder gewichten dan vrouwen
Ow bij ons ook hoor.. Gisteren zat ik in een "mannenles" nou wat een watjes allemaal zeg! Ik had meer gewicht dan de meesten, op de jongere mannen na dan..
Hoop gewicht jij idd haha, ik train nog maar ff door
Ik bezwijk onder jouw gewicht!
Bovendien vind ik vrouwen die op de hulk lijken ook niet echt aantrekkelijk
hey valesca zag dat je ook in etten-leur
woont...sport je ook in etten-leur...
en welke sportschool?
want ik geef body combat bij body active haha...
Denk dat jij het sportcentrum bij het hotel bedoeld dan of niet?
1 [warmingup] - 2,5 en als ik niet attack heb gedaan 3,5
2 [sqwats] - 7,5
3 [borst] - 4,5
4 (rug / even press) - 6
5 [triceps] - 2,5
6 [biceps] - 2,5
7 [lunches] - niks
8 [schouders] - 2,5
9 [buik] -
10 [coolingdown] -
Hebben jullie t nu over gewicht per kant of totaal?
Heej Hallo allemaal!
Ben nieuw hier --- leuk Forum is dit! Heb net ff een stukje gelezen en altijd leuk te zien dat er mensen net zo enthousiast zijn over Pump als ik!
Korte samenvatting van mezelf: 29, instructeur sinds november 2006, Pumper sinds 1998, Gewichten:
1) = 3.5
2) = 6
3) = 4.5
4) = 5
5) = 3.5 / dumbells van 2.5
6) = 3.5
7) = nix, maar als het niet op de step is, 5
= 2.5 (ouw!!! weet niet of ik dat met Pump 62 nog red!!! )
9) = nix, soms schijf van 2.5 bij Twist
10 = zzzzzz...... )
Verder behalve 4 uur les geven in de week (2 x Pump en 2 x ShapeIt): Werk (schoenenwinkel), hond Max, nieuwe liefde, nieuw huis (klussûh!!!), Grey's Anatomy, Men's Health (geweldig blad), skaten, stappen en feesten en en en en ..... Too Many Things, Too Little Time!
Afgelopen wknd naar nieuwe release geweest. Combat gekeken (GAAF!!! Mag alleen niet meer meedoen vanwege knieën... boehoe) en Jam gekeken (tof! raak alleen al in de war als ik er naar kijk).
Pump is top! Vind alleen nr. 5 geen leuk nr. Maar da's persoonlijk. Vind 3) helemaal geweldig, lekker nummer!!! En 7) vind ik leuk. Maar ZWAAR!! Net als ... Boehoe... arme schoudertjes... hahahah! Zal wel weer wennen zijn!!!
Ben deze week weer begonnen met het mixen van de cd's.... Pump 61 kennen we nou allemaal wel, haha! Dus vanavond op de les maar weer eens Pump 54 (3) Summer Rain en Carwash erin. En Pump 60 (2) What's Going On en (9) Hips Don't Lie in de groep, haha! Verandering van spijs doet tenslotte nog steeds eten!
Goh, ik kom net kijken en pletter al zoveel neer in dit topic... sorry mensen )
Fijne avond allemaal!!
Greetz, Sandra
Combat gekeken (GAAF!!! Mag alleen niet meer meedoen vanwege knieën... boehoe)
3 [borst] - 2,5 (anders hou k nix over daar )
Haha wat die borstoefeningen betreft, aangezien ik niet echt rijkelijk bedeelt ben merkte k t eigenlijk al vrij snel.
Dan maar wat minder borst trainen.laatste aanpassing 25 mei 2007 11:43
Ja zou op mn benen idd meer kunnen pakken. Maar krijg echt super last van mn nek met die stang op mn schouders (sowieso een zwakkere rug: scoliose). Dus hou k bijna alles op tzelfde . Ook geen zin om iedere oefening wat anders erop te gooien. Beetje lui miss maar ach. Ligt ook aan de oefening hoor, de ene vind k nou eenmaal zwaarder als de andere. Ben geen professional, en zo lang k resultaat blijf zien..
hm dat je last krijgt van je nek met die stang op je schouders betekend volgens mij dat je hem toch te dicht bij nek hebt zitten..
wat ook kan is dat je je nek overeind hebt, wat je dus eigenlijk moet is dat je nek en rug gelijk lopen (rechte lijn).
Ik doe ook aan Bodypump, begin echt spierballen te krijgen johh!
Tja weet t ook niet, heb vanalles geprobeerd. Naar mijn idee heb k die stang toch gewoon op t vleesgedeelte zitten. Zal er vanavond s op letten
s goed, probeer je nek en rug in rechte te lijn te houden.. dat helpt denk wel, wat ook kan helpen is je hebt van die soort kussentjes die je aan de stang kan vast maken zodat je geen last hebt van die stang op je schouders, zie wel eens mensen die dat gebruiken schijnt te helpen..
jah maar ik denk dat van die speciala kussentjes
het makkelijkst zijn, maar ze zijn wel mega duur
sow gratis haha
zondag in nieuwegein vroegen wij ook naar die kussentjes
kweet nie meer hoe duur maar wel meer dan 25 euro
sow gratis haha
zondag in nieuwegein vroegen wij ook naar die kussentjes
kweet nie meer hoe duur maar wel meer dan 25 euro
jeetje dat is inderdaad erg duur voor zoiets
en leuker
opmerkelijk is wel dat bij bodypump je hartslag relatief laag blijft...goed voor vetverbranding dus
Uitspraak van DJ Badhearing op donderdag 31 mei 2007 om 11:36:
bodycombat
Hmmm, 's kijken of dit berichtje wel wordt geplaatst...
Hey Pumpers ;o)
(zal binnenkort spannende foto plaatsen)
Heb afgelopen zaterdag voor het eerst 62 gehad, vond em wel ok, moet toch altijd eerst even wennen, vond ik bv in 61 de biceps in het begin nix aan, na 2 maand ontplof ik bijna ;o)
ff m'n lijstje
warming-up 5 (ohw ja alles per kant hehe)
squat 15
borst 15
rug C&P 13,5
triceps 2,5/8,5 (we hebben geen losse dumbels)
biceps 8,5
lunges 7,5 op step
schouders 2,5
buik met 5kg schijf (zijn er mensen die dat met 10 doen? Gaat dat?)
Leuk Forum! Ieder z'n mening, maar voor de mensen die zeggen dat BP wel leuk is maar geen effect heeft.... WORK HARDER!, doe het nu een jaar (achterin de zaal begonnen en sta er nu voor) Soms wel weken dat ik aan 4 x kom, je lichaam veranderd, heb geen voor- en na metamorfose foto's, maar het heeft wel degelijk effect! Loop ook in de fitness, Krachtsporters zouden het ook eens moeten doen, van 'beefy' naar meer 'vorm' in je lichaam!
Met "achterin de zaal beginnen en nu ERvoor" bedoel ik dat ik nu BP geef ;o) als ik gewoon mee doe met een collega, sta ik ook altijd achterin, kan ik meer expirimenteren met de gewichten, zonder dat de mensen zien dat de BP-Goeroe himself (ik dus) het niet volhoud hehe.
BodyStep er
stukje tekst dieje wilt citeren
Wanneer gaan jullie met de nieuwe release beginnen op de sportschool? Ook een special Pre-Release, met alles van Les Mills achter elkaar op de zondag? Of zijn wij de enige malloten die dat doen
wij hebben op zondag 1 juli een "open dag" op de sportschool.
btw, nummer 5 vd nieuwe release is idd een kut nummer.. ik ga die denk ik gewoon wissen en pak wel een andere voor de triceps
zou je daar nog niet even mee wachten miss vinden de klanten het wel leuk?
Wanneer gaan jullie met de nieuwe release beginnen op de sportschool? Ook een special Pre-Release, met alles van Les Mills achter elkaar op de zondag? Of zijn wij de enige malloten die dat doen
enne bodyshape?
Dat hebben wij ook op zondag 1 juli
Ik heb me daar uiteraard voor ingeschreven.
Dan kan ik voor mijn vakantie (5 juli) nog 1 of 2 keer de nieuwe pump mee maken
Bij ons is het een les waar je 15/20 minuten aerobic doet.
Daarna 30/35 minuten spierversterkende oefeningen.
ooh kej, maar is dat bij elke sportschool verschillend? omdat je zegt "bij ons"
is geen programma van les mills dus zal zelf door de instructeur bedacht zijn denk ik?
en dan tijdens je vakantie met volle cola flessen de nieuwe pump doen
Het zal in grote lijnen bij elke sportschool wel hetzelfde zijn, maar elke instructeur geeft het inderdaad op zijn eigen manier.
Dan hoef ik tenminste niet 2 weken af te kicken
Ik hoop wel dat ik na me vakantie snel weer op me oude gewichten zit.
Volgende week zaterdag krijgen we een mix en mag je verzoekjes doorgeven voor de laatste lessen.
Ik heb besloten om de squat met 2x 12.5 te gaan doen.
Denk alleen wel dat iemand me dan moet helpen om de bar weer van me schouders te krijgen
als je paar weken niet sport en je gaat weer beginnen zit je zo weer op je oude gewichten denk ik..
dus dan mogen de deelnemers zeggen welke nummers ze willen horen? of zetten jullie (de instructeurs) gewoon wat in mekaar voor de laatste lessen?
hm.. als je de barbel er zelf niet afkrijgt, betekend dat je het te zwaar hebt maar niet getreurd, ik wil je wel helpen hoor
Zowiezo wordt er wat in elkaar gezet door de instructeurs, maar als je een verzoek hebt kun je dat aangeven.Ik ben geen instructeur
Ik kijk nog wel of het lukt.Opzicht is het maar 3 kilo zwaarder.
Anders schakel ik jou hulp wel in
ik heb voor woensdag een cd in mekaar gezet met de zwaarste pumpnummers allertijden..
Heej Dj, Welke nummers gebruik jij in je Mix?
toen ik op de kwartaalworkshop pump moest meedoen...
vond ik dat nummer van de schouders zwaar...
ik weet niet hoe t nummer heet en welk nummer het is,
maar van BP 62.
klinkt stom maar de cooldown vind ik van BC32 het leukst
haha
Uitspraak van DJ Badhearing op dinsdag 12 juni 2007 om 12:23:
je bent iig niet de enige die een lievelings coolingdownnummer heeft (nu blij )
jahcker haha
ja okee.. maar was ff een voorbeeld
in de combat en pump komen af en toe dezelfde nummers voor .. die je dan op en duur helemaal beu raakt !
het nummer Bodyrockers was bij Pump de normale versie (dus langzaam) bij de bodyattack was deze versneld, en klonk het wel weer leuker
KLote Lunchesssssss En als je het 2 week niet hebt gedaan heb je gelijk weer gruwelijke spierpijn.. Maar na een jaar ist wel weer goed geweest..
Maar wel idd wel leuk.. Als er leuke nummers zijn
Pump it - black eyed peas .. te gruwelijk bij de biceps..
Ben je wel een mens dan ?
vraag ik me soms ook wel eens af
paar jaar terug was ik op vakantie naar frankrijk in de bergen, had daarvoor nooit bergwandelingen gemaakt enzo dus ik ga voor het eerst bergwandelen, mn ma vette spierpijn maar ik heb helemaal nergens last van
ben dr al mee gestopt.. geen tijd meer.. pff drukdrukdruk
Uitspraak van DJ Badhearing op woensdag 20 juni 2007 om 15:34:
vraag ik me soms ook wel eens af
paar jaar terug was ik op vakantie naar frankrijk in de bergen, had daarvoor nooit bergwandelingen gemaakt enzo dus ik ga voor het eerst bergwandelen, mn ma vette spierpijn maar ik heb helemaal nergens last van
dan heb je dus egt mazzel![]()
wow gisteren de pump gedaan hij is egt super zwaar hij brengt je naar een ander level heb ik het gevoel ik had gewoon 10 kilo (aan iedere kant) voor de benen! super gewoon alleen de triceps is een rommel! nix aan dus en de rest super de rug en lunges lekkere muziek! en biceps eindelijk weer is een goed nummer ! goeie release warming up ook goed!!
pijn in je butt door de lunches? hm dan doeje denk ik iets verkeerds...
nee hoor doe je niks verkeerd dat heb ik ook!!!
en mijn schoonboertje zeg ook altijd dat hij dat heeft! en hij traint al zo lang hij zegt dat dat erbij hoort!!!
is dus helemaal okee!!!
2 juli realease!!! helemaal zin in!!!
2 juli release pas? wij hebben de release vorige week zondag gehad ( een les van een half uur dan heh ) en deze zondag krijgen we hem helemaal
een half uurtje noem ik geen release
neeh de echte release is dat je het volle programma in 1x krijgt
maargoed... ik ga komende week 2 nrtjes alvast doen.. kan toch niet wachten tot zondag 1 juli...
Dit moest ik van iemand vragen :
Uitspraak van step, combat girl op zaterdag 23 juni 2007 om 14:53:
Bodypump lijkt mij heel erg zwaar maar is dat ook zo?
hahaha ja dat doen we!!
eerst vanavond even attacken en daarna pumpen.. de laatste keer deze.. vind ze nog steeds leuk dus hoop niet dat ze gaat mixen vanavond hahah
nog 2 dagen en dan de release kan niet meer wachtne
heb al op de dvd gezien, vriendin van me geeft les dus maar alleen maar smal opdrukken vind ik niet zo leuk
nooit van gehoord
leg eens uit
probeer boycombat veel beter
Boh loop al 2 dagen kreupel
Iets te enthousiast geweest met de nieuwe release .
Maandag voor de eerste keer pas gedaan.
Maar idd de nieuwe triceps AUW.
Maar zoals ze zeggen... alles went....
Ik heb zaterdag voor het eerst gepumpt, ik heb echt vette spierpijn
Welk gewicht is eigenlijk normaal/standaard om mee te starten?
je bent niet de enige die bij de eerste keer pump spierpijn heeft er zijn meerdere mensen.
wordt dat bij jou sport niet aangegeven? het advies gewicht?
ik doe dat wel altijd als ik les moet geven, geef ik altijd een advies gewicht.
maar om te starten zou ik beginnen met gewichten tussen de 2 en 5
Denk dat hij per kant bedoeld maar om eerlijk te zijn vind ik dat behoorlijk zwaar..
Als je niet gewend bent met gewicht te werken zou ik beginnen met 1 of 2 kilo voor je armen (per kant) en 2,5 tot 3,5 voor je benen en rug. Als je daar geen spierpijn van krijgt kan je verhogen, voel je zelf het beste.. Ik ben daar ook mee begonnen en vrij snel omhoog gegaan, maar dat is beter dan verrekken van de spierpijn!
Gewoon even kijken wat goed aanvoelt.. Ik had zelf behoorlijke moeite met mn armen en borst, terwijl mn benen gelijk een stuk meer aankonden, is voor iedereen persoonlijk
Ok thanx allebei!
Ik volg het vrouwelijke advies dan maar op
Morgenavond weer, ik ben benieuwd!
Net geweest en het ging GOEDDD!
4 oefeningen met een kilotje erbij vanavond
mere weer ik ga het mis proberen een keer 12,5 voor de benen !! we zullen zien ! super leuke release iig!
haha weet ik niet hoor ben 15 he
Bodycombat
omdat je 15 bent, let er wel op dat je nog in de groei bent he, dus neem niet al te zware gewichten..
haha volgens mij ben je niet de enige want de rest is of op vakantie of masaal in de sportschool
Ik had hem al ergens vandaan geplukt via Hyves, heb zelfs al nummers ervan gedownload. 63 heeft leuke nummers vind ik!
omdat ze cursus doet en ze krijgt em dan ter afsuiting :Pniet te jaloers worden jij he hahaha
Uitspraak van DJ Badhearing op donderdag 2 augustus 2007 om 08:24:
ja ben heel jaloers
ja dat dacht ik al
nog ff en we hebben de nieuweeee
Weet het niet meer precies want was na een zware dag cursus, warming up beetje soft, benen zijn weer met vele halfjes laag.. AUW...
Borst weet ik niet, triceps met veel pullovers again.
Biceps ook weer bottom halfjes..
Lunges een geweldige song!!
jonge heb gewoon gedult
maar was nou niet echt onder de indruk
combat is echt super
We hebben een huis gekocht en moeten een hoop regelen enzo. Komt nog een hoop bij kijken zeg!
Plus mijn vriend heeft last van zijn rug, we sporten vaak samen en dan heb ik de discipline ook niet om alleen te gaan.
vorige week voor t eerst gedaan
vooral wat spierpijn gehad aan mijn armen die zijn niet zo veel gewend.
aanstaande vrijdag gaan we weer
Heb de nieuwe pump gister gedaan hij was weer lekker
lekkere spierpijn ook nu
maarre er zit weer een zelfde nummer als in de combat. Mjaah dat heb je bijna altijd.
Hoe vinden jullie hem?
Ja precies, heb hem gister weer lekker gedaan. Heerlijk! Ik voel nog niks aan mijn spieren, terwijl ik het wel ff zwaar had gister, maar misschien komt dat nog wel...
Fitness nu zo'n 2 jaar, en wil nu ook 1 of 2 keer in de week mee gaan doen met bodypump, puur om conditie op te bouwen en lekker droog te worden
Volgens mij is dat zeker wel goed
ik moet je zeggen, bodypump is niet geschikt om puur je conditie op te bouwen.. met pump bouw je meer kracht in je spieren op..
als je puur aan conditie wil werken dan raad ik je Bodyattack & Bodycombat aan
Ja naja, mede ook conditie... Hoor dat het vrij zwaar is, en dat je na een uur lekker afgepeigerd bent
En idd voor kracht en lekker droge spieren te kweken is het toch ook goed?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
heb weer eens attack gedaan zkr een blijvertjee voor op de donderdagavond
carlo...? JIJ attack? toch wel leuk he
jaa ik doe wat als ik in de sportschool ben
en attack is super alleen zo laat vandaar maargoed dan maar laat thuis kan niet wachten tot donderdag donderdag is attack dag
btw wat vinden we van de nieuwe muziek van de pump (en attack ) de pump is weer super muziek iig!!
Vre-se-lijk...
Haat dingen met pasjes enzo.
Nu met powerpump begonnen, dat bevalt me wel ontzettend goed.
Ohw, echt?!
Bij ons volgensmij wel, dacht ik...
Wat is dan het verschil met powerpump?
Powerpump ook...
Zal misschien wel precies hetzelfde zijn, maar dan niet de oefeningen volgens die methode.
die is van les mills en is tenminste erkend
maar wat voor muziek hebben jullie bij powerpump? (tracklist?
Is het dan opeens leuker?
Verschilt volgensmij nogal, ben pas twee keer geweest, maar mogen ook zelf muziek meenemen.
sorry
attack
pasjes
?huh attack is toch heftig ?!!!! en het zijn toch ook pasjes ofniet dan (A)?!!
The Question is what is the question
Geweldig 1x per week en het is nog gezellig ook
en Body Attack
jaaaah ben vande week niet geweest want het was voetbal daar mag je tochwel voor thuis blijven toch
vraag ik me af..
we moeten mekaar maar niej pesten he, ieder zn eigen ding peace?
niet boven voetbal behalve combat ! (naja als feyenoord speelt he )
sporten is toch niet vermoeiend? is toch juist heerlijk waardoor je juist lekker fit door voelt?
als dit je bevalt, ga je het dan blijven doen op de sportschool of..?
Nou gister na mijn ervaring met bodypump
ik heb echt zo'n spierpijn niet normaal
maar ik vind het super!
Uuum of ik het blijf doen ik weet niet
ik doe het nu op school heb nog 3 lessen te gaan
en dan ga ik stepaeroboics doen. 4x les.
Maar ik wil wel weer op fitniss
wat is dat nou voor stomme vraag
beter dan de vraag "gaan jullie ook combatten"
maar hun begonnen hoor
of liever gezegd; geen anti andere lesmills lessen
op de forums
nee wij doen op onze sportschool niet aan les mills..
bodyshape is ook met gewichtjes en dumbells op muziek trainen
Ben aant zondigen heb al un week geen bodypump gedaan
ja volgens mij wel
kan je voorbeelden geven?
en dan per oefening met barbel en verschillende gewichten?
oh nee dan is het toch iets anders
ik doe die oefeningen wel maar niet alleen met een barbel
maar ook met elestieken, dumbells enz.
en dan doen wij 3weken hetzelfde en dan begint er weer een nieuwe les
doen jullie al die 10 oefeningen in 1 les??
want dan doe je alles zkr maar 5 min.
ohw vertel ? naar waar
ohw vertel ? naar waar
Shit man, ik ben al zo lang niet meer geweest, als ik nu weer ga pumpen weet ik niet meer wat ik meemaak volgens mij. Ben zo druk bezig met mijn nieuwe huis, daarna vakantie. Gaat volgend jaar weer worden.
Zeg ik niet dan ga je me stalken Als je al binnen komt
ooh kej.. dan is het idd andersmaar we leuk of niet?
sommige nummers duren 3 minuten, sommige 5 in iedergeval, past alles in het ene uurtje
ja hoor tis hartstikke leuk
ok, maar is het niet zo dat als je een oefening langer doet meer effect heeft?
of doen jullie alleen krachttraining en als je de gewichtjes maar heel zwaar maakt dan hou je het natuurlijk niet langer dan 3 a 5 min. vol
per oefening is het verschillend, de een duurt wat langer dan de ander.. en het is ook zo, dat je per oefening van gewichten veranderd.. bv de squats heb je meer gewicht dan bij de triceps.
ooooh oke ja ik dacht al..
beetje raar als je dat niet doet he!
dan voel je er weinig van
ik vind het maar nix de nieuwe jullie ? alleen de rug is super en de lunges de muziek van de andere tracks zijn echt niet mijn smaak of te langzaam.. maarjaa we gaant zien
Hardloper, hellup! Jij doet ook beide. Ik graag achter elkaar, ivm tijdgebrek.
Wat is beter voor je lichaam, eerst bodypump en dan hardlopen of andersom?
haha.. te veel gewicht gebruikt nu je geen trappen meer kan lopen?
Nee, had echt het minimum, 5kg per kant. Beetje spierpijn vind ik niet erg, maar dit was echt niet leuk meer.
Volgende keer toch lekker nog minder gewicht, ken ook nooit gezond zijn namelijk.
wennen, heel ander gebruik van je spieren als ik gewend ben. Kijken of het over gaat als ik het vaker doe...
bodypump erg leuk om te doen
doe het af en toe op de sportschool
en volgende dag echt wel spierpijn!
Wil ook bodypump gaan doen, maar daar geven ze geen les bij in bij mijn sportschool
Doe nu dus Bodyshape en pilates..
Geen wedstrijd, 24 feburari pas weer.
aah dat is jammer wat geven ze nog meer op je sportschool?
zijn er geen sportscholen in de buurt die dat wel geven of..?
je zij toch dat het het bodypump forum was
btw wat vinden jullie van de nieuwe combat
Naast pilates en bodyshape: spinning, kick punch en aerobics...
Heb gekeken naar andere sportscholen, maar vind het lesaanbod qua tijden minder gunstig of ze zijn aardig wat duurder... Maar zit nu toch te denken naar een wat duurdere over te stappen!
superleuk, maar eerst deed ik mee met lessen van Les Mills en nu Freestyle bodypump, toch ff wennen....
Nu met heel weinig gewichten gedaan en helemaal geen spierpijn!
Volgende keer weer wat meer, maar het kan dus wel.
tot nu toe les Mills.. maar kan ook gewenning zijn. Vind het in elk geval wel fijner om elk lied een aparte spiergroep te trainen, das nu wel ff anders.
Maar niet meer gelijk hardlopen erna ook, denk dat je lichaam gewoon die tijd nodig heeft om te herstellen.
Dinsdag de Release van de nieuwe cd gehad (4 nummers) vandaag heel de cd!
Hij is leuk!
Maar de borst Auwwwwwwwwwwwwwwwwww
Uitspraak van [C]arlo.. op dinsdag 20 november 2007 om 20:50:
ohw vertel ? naar waar
Zeg ik niet dan ga je me stalken Als je al binnen komt
Vanavond introductieles, me vent 's meeslepen.
Als het goed is gaan we vanavond weer naar de sportschool om te pumpen. Heb vorige week wel al zelf thuis gepumpt, dat scheelt... dan zal ik vast niet zo heel veel spierpijn krijgen. (hoop ik)
Maar heb er weer zin in!!
kindersoos ? kom ik niet binnen nee
mijn goeie voornemens voor 2008 :
niet meer pumpen en lekker combatten !
mag niet meer heb chronishe ontsteking aan me knieen
Maandag weer eens gepumpt, heb besloten weer het ritme op te pakken. Vind het toch wel weer erg lekker. Verhuizing/verbouwing etc. zijn grotendeels achter de rug, dus nu kan het wel weer.
en is je huisje mooi geworden?
Ja, mijn huisje is héél mooi geworden! (van 't voorjaar de voor- en achtertuin... )
Als ik op woensdag had gepumpt, zou ik hem ook gekregen hebben, maar dat is deze maand niet gebeurd. Ben wel benieuwd naar de nieuwe! Is ie leuk?
Ik ga dinsdag voor het eerst bodypumpen, ben benieuwd of ik het vol hou Zit er eigenlijk nog verschil in de gewichten, of heeft iedereen het zelfde?
ooh kej en zeker bij de eerste keer pumpen is het verstandig om niet te zwaar te trainen
hahah nee... Nou ik heb morgen een fittest en dan gaan ze een trainingsschema maken, dus dan zullen ze wel vertellen waarmee ik het beste kan beginnen..
Ga ook nog spinning doen, dat wordt ook zwaar
Vind het alleen best eng z'n test
is niks engs aan hoor is gewoon een testje om te kijken hoe fit je bent
spinning vind ik zelf wat minder, maar ik volg het toch voor het verbeteren van mn conditie
Ja ok, maar ik vind gewoon eng om te wegen, met iemand anders erbij.. Maar daarom ben ik juist, om er iets aan te doen
haha ja moet je voorstellen als je geen conditie hebt, volgens mij kun je me wegslepen
oh kej... je hebt liever dat je je gewicht voor je zelf houdt dan dat er iemand anders mee kijkt
dan hou je je conditie wel op peil
Ja ben echt benieuwd
Heb alleen voor mijn zwangerschap veel bodycombat gedaan, maar dat is natuurlijk heel anders..
kan je nu wel lopen dan
gewoon paar x terug gaan naar pump en vanzelf is de spierpijn weer weg
Ik zit, maar als ik opsta heb ik pijn
De eerste paar keer is de spierpijn toch het ergst. Maar vind het wel errug leuk
Wil het binnekort ook gaan doen.. gewoon 2 a 3 p.week fitnessen wordt ook gauw saai..
ik doe zo'n 2 jaar aan bodypump (1 keer per week, 2 keer rpm) en vind het super!
alleen nu door omstandigheden al 1,5 maand niet meer geweest
volgende week donderdag ben ik weer van de partij
heerlijk he de nieuwe pump
voor de mensen die het willen, ik heb de sizzler van Pump 66 alweer