| Betreft: | evenement: Beter kom je niet, zaterdag 11 februari 2006 om 20:00 |
las dat het nogal druk was
MOOI FEESJE!! alleen kutbeveiliging daar... Pfff kleden je ff half uit waar iedereen bijstaat...
Tsjah..ze controleren daar gwoon kk goed..Doe je allemaal niks aan..enne stel je aan man..Kijkt heus niemand na hoe ze jou aant controleren zijn hoor..
mij controleerde ze dus bagger
Uitspraak van 8-bit Kid™ op zondag 12 februari 2006 om 19:09:
las dat het nogal druk was
ja redelijk, maar om een uurtje of 4 viel het wel weer mee
het blijft een toplocatie met vet geluid
De italianen Noize suppressor en TommyKnocker
ben benieuwd naar de volgende bkjn
hopelijk net zo goe als deze
sfeer was der niet egt en het was veel te druk
tracklisting?
undercover security zag ik ook veel ow
ja in het begin viel het me vooral op
niet nodig ook doe nooit dingen die niet mogen
dan ben je best wel genaaid...
hehe ik kwam nog een paar van die trance figuren tegen toen ik door de trein aan ut lopen was gek volk hoor(A)
Ik vond het gezellig en e werdt lekekr gedraait
Alleen de TError zaal was weer niks qua geluid en dat is toch weer een tegenvaller
De grote zaal was relax goed geluid en lekker gedraaid
kan me nou niet vorostellen dat er in de main zaal goed gedraait werdt
hehehe
Foto's:
WWW.beterkomjeniet.nl
www.rage-online.be
www.tornado-events.nl
Bij mij ging ze alleen aan die rand zitten.
bij mij ook niet
Wel beetje triest beleid van de security daar. Ik heb echt een hoop gasten er uit gezet zien worden omdat ze te waus waren. Zit je een beetje te spacen word je er uit gekickt
Das een slechte zaak!
agh ik liep er volges zeggen ook niet errug gezond bij en daarbij ken ik nu amper eten van me kaken dus die zullen ook niet stil gestaan hebbe kheb zelfs nog tijdje naast securety gestaan..niks aan de hand hoor
Uitspraak van Baziz aka Doorgesnoven Uilen Terreur op maandag 13 februari 2006 om 16:06:
Ik heb het meer over gasten die niet meer konden staan
Weet je wel, zittend hangend voorover met je hoofd tussen je knieen.
tsja dan ist hun eigen schuld als je t niet aan kan moet je t niet doen
Bij mij ging ze alleen aan die rand zitten.
Pff..Bij mij egt niet..Dat wijf zow ik ga ff je bh controleren en hoppa me truitje omhoog en graaien maar enne zeiken over dak me broekspijpen af moes rollen..Mja die had ik mooi vastgemaakt vond ze niet zo grappig
kut beveiliging
beetje aan me borsten zitten
ze hebben daar niks te zoeken en dat soort dingen behoor je ook eerst te vragen
kut beveiliging
beetje aan me borsten zitten
ze hebben daar niks te zoeken en dat soort dingen behoor je ook eerst te vragen
Tsjah..Vrouwen mogen dat gwoon doen hoor..Ma ze moeten ut idd wel zeggen eerst..Deden ze bij mij wel..zo van ga ff onder je bh voelen hoor haha ze doet maar daar zat ut lekker tog niet Ben zo al eerder gepakt..dus nooit weer in me bh
Vrouwlijke security mogen dat wel gewoon doen zonder te vragen!
Ik vind het juist heerlijk die drukte Veel gezelliger dan halfvolle zalen
Werd gelukkig na 5 uur een stuk rustiger
En die kansloze opmerking
Dat was de vrouwlijke security! Als 1 van de mannen het doet mag je ze aanklagen en worden ze waarschijnlijk ontslagen omdat het verboden is.
Als jij zegt dat het niet mag kunnen ze je ook de toegang weigeren..
Bij mij hebben zat dat vrouwke ook onder mn BH, maar dat boeid me nix, doet zij ook niet voor de lol.
Ik heb genoeg gepogo'd.. En word er toch niet uitgezet. Ik ken de security
dik van die bekers naar beneden gooien en bier spugen whaha
Gozer nog naar je zin gehad?
Mannen mogen niet onder je bh voelen, en doen ze ook niet hoor! Alleen dat vrouwtje deed dat, en geef haar groot gelijk!
GA TOCH EENS NORMAAL HAKKEN HELEMAAL ALS HET DRUK IS!
tracklisting van de destroyer...
gabber fight - theDESTROYER mix
my brain is sick - happy mix
prepare yourself
my violence
ignorance causes violence
old lyceum
oxygene
giant station
giant station 2nd mix
aggression - theDESTROYER mix
dumbastard
was goed te doen alleen geluid vond ik minders kan beter
is toch lachen man, die vage gasten om je heen, hoe vager hoe leuker. was trouwens echt wel een top feessie, heb me zeker vermaakt. hebben s'avond laat besloten om er heen te gaan, dan is het zoiezo altijd lachen
Er liep een zwarte man met een dominator shirt aan. Die heeft een heleboel gefilmpt. Iemand een idee waarvan hij was?
Idd die site zoek ik dus ook!
die gast had ook de fotows gemaakt voor de bkjn site
maar ik zoek een pipo die zei dat ie fotows maakte voor PF, had een t-shirt aan van bkjn - ben harder dan de rest en had een brilletje op zn neus... maja zie nergens fotows van hem staan hier
wrom post je hier als je er niet eens bent geweest? sterf ofzo?
die gast had ook de fotows gemaakt voor de bkjn site
maar ik zoek een pipo die zei dat ie fotows maakte voor PF, had een t-shirt aan van bkjn - ben harder dan de rest en had een brilletje op zn neus... maja zie nergens fotows van hem staan hier
stond 10 seconden met me grote doppen al kauwend naar die lens te staren want wist niet wat ut was
wat is er mis met amsterdammers?
Eind van het jaar pas?? Pfff duurt nog lang
was ff aan het kijken hoe het was, lees ik dat er iemand heel stoer drugs heeft gebruikt dus zeg ik ff hoe stoer dat wel niet is, en sterven gebeurd vanzelf
heb het gwn nie op die mensen niet echt vrolijk en volk apart...heb er gwn niks mee
haha nou ik ben in amsterdam geboren en volgens mij was ik wel gezellig hoor(A) maja de darkcore zaal was iedereen gezellig stond op een gegeven moment tussen een groepie uit limburg en een groepie uit groningen in whehe
Uitspraak van Irritant Rotkind»Proost«FUCK OFF!! op maandag 13 februari 2006 om 19:53:
Ik heb genoeg gepogo'd.. En word er toch niet uitgezet. Ik ken de security
ik zeg tog ook dat ik het stoer vind...
Je kan niet hakkuh he?
Bekers naar beneden gooien, bier spuwen
maar tja ik heb gwn niks met het noorde van nl...vin ze nie gezellig en dan nog zo'n "klote"accent...liever den haag, brabant en rott..zijn veel meer gezellige mensen
Als je je daar beter bij voelt. Fijn voor je! Ik ga er niet meer verder op in.laatste aanpassing 16 februari 2006 15:01
Bekers naar beneden gooien, bier spuwen en pogoen. Voor wie doe je dat?
ja die gasten verpesten ook altijd alles wij konden daar niet eens parkeren 0
te veel lonsdale
.zeg niet dat het super is of zow maar hoort er gwn beetje bij vin ik....het werd al op hv feestuh gedrage voordat er zo'n hele ophef over wordt gemaakt....die media draaien veel meer dingen om
....beetje jammer dat mensen nog steeds lonsdale niet accepteren ook in de hc scene...zeg niet dat het super is of zow maar hoort er gwn beetje bij vin ik....het werd al op hv feestuh gedrage voordat er zo'n hele ophef over wordt gemaakt....die media draaien veel meer dingen om
beetje jammer dat mensen nog steeds lonsdale niet accepteren ook in de hc scene...zeg niet dat het super is of zow maar hoort er gwn beetje bij vin ik....het werd al op hv feestuh gedrage voordat er zo'n hele ophef over wordt gemaakt....die media draaien veel meer dingen om
OMFG wat loopt die kerel te lullen op dat filmpje
daarna voelen ze zich verkankerd en vies whhahaha
zo voel ik me echt nooit ja hoogstens beetje stinkend vant zweet maarre shiiiit dwazen die mensen
Media draait veel dingen om en scheppen een beeld, heb je helemaal gelijk in. Ook realiseer ik me dat er veel Lonsdale-dragers zijn die niet rechts zijn en dat er niet-Lonsdale-dragers zijn die wel rechts zijn.
Alleen zoals zo vaak, moeten de goede weer onder de kwade lijden. Misschien zegt dit ook wel iets over de passieve houding van de niet rechtse Lonsdale drager
die gast had ook de fotows gemaakt voor de bkjn site
maar ik zoek een pipo die zei dat ie fotows maakte voor PF, had een t-shirt aan van bkjn - ben harder dan de rest en had een brilletje op zn neus... maja zie nergens fotows van hem staan hier
Op deze manier lijk je zelf ook net een wazi
beetje kortzichtig van jezelf vind je niet?
die gasten die lonsdale dragen zijn dikke meelopers.
dat houd in dat ze hier op PF meelopen met de PFers, dus niet racistisch zijn.
En in de keet, bij hun andere lonsdale matties, met hun mee lopen. En daar zijn ze dus ineens weer lekker rechts bezig
9 van de 10 gevallen zeker zo
die gasten die lonsdale dragen zijn dikke meelopers.
dat houd in dat ze hier op PF meelopen met de PFers, dus niet racistisch zijn.
En in de keet, bij hun andere lonsdale matties, met hun mee lopen. En daar zijn ze dus ineens weer lekker rechts bezig
9 van de 10 gevallen zeker zo
kenker jullie zijn dom.
Als ik dat er zo bij zet snap je toch dat ik niet iedereen bedoel, maar het grootste gedeelte ervan??
Ik geef het beestje alleen een naam
En jullie verpesten veel plezier van mensen op feesten, dat is een feit
Ma ga maar lekker door met je kinderachtige gedrag
one day
jij kan het ook nie helpen dat de maatschappij je zo naar de klote heeft gemaakt
En jullie verpesten veel plezier van mensen op feesten, dat is een feit
Ma ga maar lekker door met je kinderachtige gedrag
one day
jij kan het ook nie helpen dat de maatschappij je zo naar de klote heeft gemaakt
haha wat lach ik jou uit zeg
Lonsdale verneukt de hardcore scene omdat al die wazi's lonsdale dragen zodat de buiten wereld ziet dat ze racistisch zijn.
En jullie verpesten veel plezier van mensen op feesten, dat is een feit
whahahaha heerlijk toch
k ga al bijna 4 jaar naar grotere feesten, nog nooit een keer een scheef gezicht naar me gericht gehad, leer steeds meer mensen kennen en nog meer mensen kennen mij
vin ut aleen vaag dat ik altijd positieve reacties krijg, terwijl ik schijnbaar het plezier van veel mensen verpest omdat ik in jou ogen een of andere wazi ben... whahahah mens zoek een hobby
dewd, geef me 1 reden wat lonsdale met hardcore te maken heeft?
Hardcore is muziek, geen kleding?!
Lonsdale verneukt de hardcore scene omdat al die wazi's lonsdale dragen zodat de buiten wereld ziet dat ze racistisch zijn.
Media draait veel dingen om en scheppen een beeld, heb je helemaal gelijk in. Ook realiseer ik me dat er veel Lonsdale-dragers zijn die niet rechts zijn en dat er niet-Lonsdale-dragers zijn die wel rechts zijn.
Alleen zoals zo vaak, moeten de goede weer onder de kwade lijden. Misschien zegt dit ook wel iets over de passieve houding van de niet rechtse Lonsdale drager
Als je jezelf namelijk echt Gabber/Hardcoreliefhebber voelt, schaam je jezelf toch voor sommige 'skinderen'? Zoveel feesten die verknald zijn door mensen met vooral dat merk in combinatie met andere rechtse kenmerken.
Logisch dat de irritatie dan steeds erger wordt, want sommige feesten worden nog steeds vergald. Dat merk loopt als een rode draad door alle incidenten heen en heeft de hardcore weinig positiefs opgeleverd.
gelukkig was ik er niet .. heb van meerdere mensen gehoord dat het niet ok was
2 riqey: sorry hoor maar de opmerkingen die je hier maakt zijn niet echt "slim" je ziet al dat de mensen geen meelopers zijn aangezien ze niet met je mee lullen maar tja je gaat toch ook nie op een feest lope lette wat mensen aan hebbe en dan maar denke dat het zo'n "tering wazi" KEN zijn.. dan is je feest ook al snel verpest denk ik....ga lekker je gang schijt wat iemand aanheeft als ie zich daar prettig bij voelt laat um lekker...en als ie stoer wil doen bij ze vriende doet ie dat toch lekker ze lope vanzelf wel tege een paal aan of komme vanzelf wel de verkeerde tegen...
maar laat iedereen gwn lekker in ze waarde.....iedereen is anders gelukkig maar anders zou je elke week hetzelfde wijf neuke
gelukkig was ik er niet .. heb van meerdere mensen gehoord dat het niet ok was
laat je niet koeieneren dooe die gasten
Ik heb echt een hoop gasten er uit gezet zien worden omdat ze te waus waren. Zit je een beetje te spacen word je er uit gekickt
nee bedankt
Moest het niet Muntje zijn
Nee idd, jullie zijn te dom voor mijn slimme opmerkingen
Maar jij vind die lonsdale helemaal niet mooi
En ik laat JUIST iedereen in zn waarde. Dat jij negers weg jaagt van feesten met je lonsdale snap je alleen niet. Heel erg jammer. Maar jij bent juist degene die anderen niet in hun waarde laat.
Het gedrag tegenover vrouwelijke bezoekers, is wel schandaligGa dan gewoon naar de hoeren of lekker thuis met een sexfilm aan je lul trekken
Pak je toch z'n telefoon af? Om 08:00 bij de organisatie afgeven en hij doet het niet nog een keer
wat?
Jullie zullen vast wel blowen, of wil je zeggen van niet? Blowen is vies!
Ik zit nog gewoon op school hoor, en ik loop stage!
! Mooie reacties.
dát óf live met bkjn djs
Ook is Reiner natuurlijk weer van de partij!
Deze, ondertussen één van de vaste dj's van Beter Luister Je Niet weet wat hij moet doen met zijn terrorplaten!