Partyflock
 
Forumonderwerp · 849147
Betreft: evenement: Beter kom je niet, zaterdag 11 februari 2006 om 20:00
Artiest Ravebabe
Waarschuw beheerder
Sorry heb er ook een geopend
 
Waarschuw beheerder
MOOI FEESJE!! alleen kutbeveiliging daar... Pfff kleden je ff half uit waar iedereen bijstaat...:@
Waarschuw beheerder
Je kon buiten pas merken hoe hard het geluid was maar ik moet zeggen de darkcore zaal en de hardcore waren voor mij het heftigst............De avond was echt lacchu
Waarschuw beheerder
donateur
zeeeeer goed feesje :p reuze plezier :yes: met een hele groep van belgië aanwezig :) muziek was heerlek, setjes super en er komen foto's op www.rage-online.be
Waarschuw beheerder
las dat het nogal druk was en controle beetje extreem streng :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8-bit Kid™ op zondag 12 februari 2006 om 19:09:
las dat het nogal druk was


ja redelijk, maar om een uurtje of 4 viel het wel weer mee
Waarschuw beheerder
Fanfuckintastic.
 
Waarschuw beheerder
donateur
vond het niet extreem goed. dj's draaiden weliswaar erg goed, maar door de drukte/warmte/sfeer was et toch wat minder!
 
Waarschuw beheerder
Zeer geslaagd beuk feestje :bier:
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 16:08:
MOOI FEESJE!! alleen kutbeveiliging daar... Pfff kleden je ff half uit waar iedereen bijstaat... :@


Tsjah..ze controleren daar gwoon kk goed..Doe je allemaal niks aan..enne stel je aan man..Kijkt heus niemand na hoe ze jou aant controleren zijn hoor..
 
Waarschuw beheerder
donateur
zeker vet gister :D
Waarschuw beheerder
was wel ff leuk voor een keer, alleen die speedcore zaal mocht om mij wel weg :/ wat een tyfus herrie :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mr turner op zondag 12 februari 2006 om 21:37:
was wel ff leuk voor een keer, alleen die speedcore zaal mocht om mij wel weg :/ wat een tyfus herrie :p


Zijn ook andere zalen :P

Lekkere afwisseling :D

Beter donker dan licht, was top (Y)
Waarschuw beheerder
hehe tja, maar daar kon je alleen maar eten krijgen geloof ik :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 21:25:
Tsjah..ze controleren daar gwoon kk goed..Doe je allemaal niks aan..enne stel je aan man..Kijkt heus niemand na hoe ze jou aant controleren zijn hoor..


mij controleerde ze dus bagger :/ alleen de cavello en met pet checkte ze :/ de rest niet

ma goed ook O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberMenke B) op zondag 12 februari 2006 om 22:22:
mij controleerde ze dus bagger


Nja ben toen in de peppermill zo ook gepakt met zooi in me bh :[ Dusse daar stop ik ut nooit weer :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Bij meiden controleerden ze idd streng....hoppa zo met hun handen onder je bh :/

maar ik vond het geslaagd feestje
in het begin idd te druk maar later werd het beter
heb me goed vermaakt

het blijft een toplocatie met vet geluid :D
Waarschuw beheerder
was wel veet feesie L), alleen btje druk/warm :/
Waarschuw beheerder
Was zeker vet!!Wel best druk maar dat mocht de pret niet drukken!!
Ik heb me goed vermaakt daar


Uitspraak van Lievelien op zondag 12 februari 2006 om 22:42:
het blijft een toplocatie met vet geluid


:jaja:
Waarschuw beheerder
dit was echt een focking vet feest!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg eigenlijk heimwee naar vannacht :/
 
Waarschuw beheerder
tja gisteren om deze tijd,stonden we er beter voor,
maar ik heb me wel gruwlijk vermaakt,beetje te druk.
was un top feesje,op naar mastersssssssss
Artiest KDT
Waarschuw beheerder
Super feessie heb me prima vermaakt. Had van mij nog wel
langer mogen duren.
Waarschuw beheerder
Feest was echt goed.

Helemaal niks negatiefs aan te merken..
in de hardcore zaal draaide iedereen een zeer goeie set, beveiliging was alert, geluid stond hard genoeg en sfeer was goed!

Was echt een vette party :D
Waarschuw beheerder
donateur
sfeer was der niet egt en het was veel te druk, maar heb me wel vermaakt verder :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vond het wel een relaxt feesje, idd erg druk in het begin maar de darkcore zaal was echt uber! terror zaal mocht er ook wezen:)
Waarschuw beheerder
Was opzich wel druk..klopt

maar heb er geen last van gehad, link in de hardcore zaal bij de bar was plek zat :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !Smokemon! op zondag 12 februari 2006 om 19:44:
Uitspraak van 8-bit Kid™ op zondag 12 februari 2006 om 19:09:
las dat het nogal druk was

ja redelijk, maar om een uurtje of 4 viel het wel weer mee


jaa :jaja: zwaar vermaakt
Waarschuw beheerder
Was weer heftig!
Geluid weer top!
Flink staan hakkuh ondanks me beurse poot.
De italianen Noize suppressor en TommyKnocker :respect:
Beetje druk in het begin maar na 3en was het goed tedoen
Heb de beveiliging 1 meisje hardhandig naar buiten zien gooien :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van beukenootje op maandag 13 februari 2006 om 03:38:
De italianen Noize suppressor en TommyKnocker


En Unexist dan?
Waarschuw beheerder
donateur
was echt ZWAAR BRUUT !!!
dikke terror 8)
en die warmte en drukte viel ook opzich wel mee alleen die rot lui die 100x in een minuut heen en weer moete lopen dat was irritant :[
en de securety viel ook onwijs mee bij pokkekerstherrie was t veel erger..nu werd ik gewoon amper aangekeken toen ik binnen kwam :9

maar t was echt kicke jammer dat ze de volgende BKJN weer in dat zweet hok doen :vaag:
 
Waarschuw beheerder
was in 1 woord GEWELDIG!!!

was egt super gaaf :respect:

ben benieuwd naar de volgende bkjn:P
hopelijk net zo goe als deze:)
Waarschuw beheerder
was super feessie:D

terrortrut--> ik heb je nie eens gezien:S....dus zal volgende keer wel worden:d


Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 09:03:
ben benieuwd naar de volgende bkjn
hopelijk net zo goe als deze


idd:D von het een goede locatie moe er zeker nog keertje kijke of het geluid er altijd zo goed is....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cliffie op maandag 13 februari 2006 om 09:17:
von het een goede locatie moe er zeker nog keertje kijke of het geluid er altijd zo goed is....


uhu:D

ga zeker nog vaker naar deze locatie..
 
Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
tracklisting?

simon underground / producer?
Waarschuw beheerder
't was echt superrrrrrr! Woei! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zattejan:bier: op maandag 13 februari 2006 om 00:12:
sfeer was der niet egt en het was veel te druk


vond de sfeer juist wel goed :/ op sommige momenten na

en druk nja je had genoeg plaats om te hakkuh ;)

Uitspraak van actief op maandag 13 februari 2006 om 09:48:
tracklisting?


van de hele grote zaal ja :9
Waarschuw beheerder
security??? ben helemaal niet gefouilleerd...o:)

en feest was gewoon weer vetjes, ben niet anders gewend van BKJN [img width=31 height=31 cacheid=000007010000677faa9fa1461a013b1b7f]http://www.home.versatel.nl/konjaku/fastbounce.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QuiK op maandag 13 februari 2006 om 11:08:
security???


undercover security zag ik ook veel ow :O
voor de eerste keer op een feestje

mja dat maakte het feest zeker niet minder :9

te vet :respect:
 
Waarschuw beheerder
Darkcorezaal was zeker het vetste met goed geluid!!

Destroyer (HARD!!):kwijl: , DNA DJ Team, Producer, Simon Underground & Tieum :respect:

in de terror gingen The Vizitor en Plague erg Lekker (Y)

en in de main natuurlijk Noize Suppressor :respect::respect: Radium en Partyraiser :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberMenke B) op maandag 13 februari 2006 om 11:12:
undercover security zag ik ook veel ow


echt???:S

heb er eigenlijk niet echt op gelet
niet nodig ook doe nooit dingen die niet mogen o:)
Waarschuw beheerder
oooooh wat een vet feestje was dat :cheer:
ook super veel bekende gezien :)
en wat was iedereen toch VROLIJK 8) hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QuiK op maandag 13 februari 2006 om 11:34:
echt???


ja in het begin viel het me vooral op :O
naderhand heb ik er ook niet meer opgelet omdat ik te wazig was O:)

mja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberMenke B) op maandag 13 februari 2006 om 11:47:
ja in het begin viel het me vooral op


bizar :|

ik heb t niet gezien: en ik was er van half 8 tot half 10..

alleen om tussen 9 en half 10 ruzie met ze gehad:
zij wilden naar huis en wij stonden in de weg met opruimen van de troep uit zaal 3
(decks, boxen, licht etc.)

:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cliffie op maandag 13 februari 2006 om 09:17:
terrortrut--> ik heb je nie eens gezien....dus zal volgende keer wel worden


nah ik was in de terror zaal te vinden 8)
maah idd volgende keer dan :P
Waarschuw beheerder
Wat een vette shit was dit zeg!:D
DNA > :respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QuiK op maandag 13 februari 2006 om 11:34:
niet nodig ook doe nooit dingen die niet mogen


Ik zou eens aan EmmaDillemma moeten vragen of dat nu goed is of niet, want ik weet het effe niet.

Die undercovers zag je wel vrij goed hoor als je je blik kon blijven richten op dezelfde personen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 13:04:
Ik zou eens aan EmmaDillemma moeten vragen of dat nu goed is of niet, want ik weet het effe niet.


:p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QuiK op maandag 13 februari 2006 om 11:08:
ben helemaal niet gefouilleerd...


sommige mensen hebben privileges he :P
 
Waarschuw beheerder
Vet feest!!!

THE VIZITOR was DE BESTE!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 13:18:
sommige mensen hebben privileges he


haha wat willen ze dan? alle 2 me tassen leeghalen??
wel alles weer in het goede vakje terug stoppen he!
:p
 
Waarschuw beheerder
nu heb ik een foto late make
ma weet de site nog ma half

www.tornado.....

weet iemand het :d:d
Waarschuw beheerder
nee maar als jij het weet wil ik het ook weten:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op maandag 13 februari 2006 om 13:43:
nee maar als jij het weet wil ik het ook weten


slijmbal:P

maarruh kwil ook dat de andere fototjuhs der op komen te staan..heb k tenminste wat te doen hier op school :/
Waarschuw beheerder
idd want sta wel op een foto op x-beats maar die is te leip en sta der ook nog een keer redelijk normaal op volgens mij:P
 
Waarschuw beheerder
waarom zet je em nie op je pf?!
je heb daar helemaal geen fototjuhs op:(..
mjah kben 3 x op de foto gegaan..
op party flock zelf..
ennuh happy dayzz ennuh bkjn site door mizzor:)
Waarschuw beheerder
en geen van die 3 ken je zien of wel?:p
 
Waarschuw beheerder
haha neej..
jammer genoeg nie :/

met wie ben je op de foto geweest?!
ook met me ventjuh?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 13:18:
sommige mensen hebben privileges he


nah kben ook amper gefoullieerd hij had zeker haast ff snel 1 hand over me broek en dat was t :9
agh niet dat t mij uitmaakt :D
vond ze wel relaxed deze keer :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:01:
haha neej..
jammer genoeg nie

met wie ben je op de foto geweest?!
ook met me ventjuh?!


nee met een vriendin van me uit beesd
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op maandag 13 februari 2006 om 14:05:
nee met een vriendin van me uit beesd


oww oke;)

ook leuk met n meissie..n vriendin?! of word het je vriendin?!:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op maandag 13 februari 2006 om 13:43:
nee maar als jij het weet wil ik het ook weten:d


:d haha
help me ma ff zoeke dan :p
Waarschuw beheerder
haha heb ik al gedaan maar google werkt niet mee:'(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op maandag 13 februari 2006 om 14:07:
een vriendin


hahaha jaja met dat tongetje?!:P

mjah wat nog nie is kan nog komen tog;)
 
Waarschuw beheerder
nee bij mij ook niet.. der moest geloof ik nog een word van 3 letters achter :vaag:
 
Waarschuw beheerder
Had graag naar BKJN gewild, maar moest op Trence Energy werken! :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:13:
nee bij mij ook niet.. der moest geloof ik nog een word van 3 letters achter


haha maar daar schieten we nog niks mee op:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:18:
Had graag naar BKJN gewild, maar moest op Trence Energy werken!


dan ben je best wel genaaid...:S
Waarschuw beheerder
hehe ik kwam nog een paar van die trance figuren tegen toen ik door de trein aan ut lopen was:P gek volk hoor(A)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QuiK op maandag 13 februari 2006 om 14:23:
dan ben je best wel genaaid...


Idd ja...
Wil in de Jaarbeurs werken op evenementen in de horeca dus heb met Trance Energy een voordeel door de selectie heen te komen, omdat ik het dan al eens gedaan heb!
Nu gedaan dus hopen WEL door de selectie heen te komen...

Dus nog steeds niet naar BKJN geweest...
Weer eens wachten op de volgende editie :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op maandag 13 februari 2006 om 14:28:
hehe ik kwam nog een paar van die trance figuren tegen toen ik door de trein aan ut lopen was gek volk hoor(A)


Hehehe klopt ja!!
Heb nog op Utrecht centraal gewacht op de trein vanuit Culemborg :D
Maar kwam niet de mensen tegen die ik tegen wilde komen! :(
Waarschuw beheerder
was een VEt feesie alleen erg druk, maar dat is een goed teken toch voro het feest :)

De darkcore ahd een vet geluidje zeg (Y) sow sowww
Alleen de TError zaal was weer niks qua geluid en dat is toch weer een tegenvaller :(

Ik vond het gezellig (Y) en e werdt lekekr gedraait (Y)

op naar 13 mei 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 13 februari 2006 om 14:33:
Ik vond het gezellig en e werdt lekekr gedraait


:yes: zeker mee eens :yes:
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 13 februari 2006 om 14:33:
Alleen de TError zaal was weer niks qua geluid en dat is toch weer een tegenvaller


De grote zaal was relax :D goed geluid en lekker gedraaid O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 13:37:
nu heb ik een foto late make
ma weet de site nog ma half

www.tornado.....

weet iemand het


www.tornade-events.nl maar gok is:D de foto's staan er nog niet op:P
Waarschuw beheerder
Jah was echt te vet :D...
Wel ff een eindje reizen maarjah :S....
Vond de terrorzaal egt fuck...
Dus was voornamelik in de present en darkcore zaal te vinden.
Mjah geen ruzie gezien ofzo :D
Goed feest en zeker de moeite waard :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberMenke B) op maandag 13 februari 2006 om 14:36:
De grote zaal was relax goed geluid en lekker gedraaid


kan me nou niet vorostellen dat er in de main zaal goed gedraait werdt :[

;p hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Destroyer.. :| de tering :| :kwijl:
die set MOET k hebben..
wat ben k daar op los gegaan..

en wat n geluid in die zaal (darkcore)

de hele nacht was wel kicke :jaja:
voor t eerst in 2 jaar dat k alleen naar n feesie was.. maar heb me prima vermaakt :D

alles doet zeer :p.. en das n goed teken 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 13 februari 2006 om 14:51:
kan me nou niet vorostellen dat er in de main zaal goed gedraait werdt

hehehe


Tja, aangezien we beide van een andere stijl houde he :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marcel-o B) op maandag 13 februari 2006 om 14:53:
alles doet zeer .. en das n goed teken


ja hier nog 1 :vaag: :9
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Super vet feestje! security :respect: ! Hahaha lekker voor de junkies die der niet in kwamen! En dat over die BH, niet zo zeiken joh. Je hebt van die gevallen die daar drugs hebben zitten he!
Alleen een piep in je oren is wat overdreven hoor! Het geluid kan daar veel harder!! :bier::bier: er waren super veel bekenden...Anouk, blij je weer gezien te hebben na 2 jaar! Was echt super gezellig met je de hele avond(L)!

Proost mensen :bier:
Waarschuw beheerder
Dankzij de tientalle mensen die vroegen naar me pf heb ik ff een profieltje in elkaar geflanst! :P
Helaas werd ik iets te goed gefouilleerd... maar dankzij lieve mensen toch nog lekker :xtc: en :bounce:
Ik ga deze site nu zekers vaak bezoeken!! :D
Tot 18/02 ;)
xxx Sasje
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Terror :[ op maandag 13 februari 2006 om 15:07:
ja hier nog 1


En hier nog 1 :9. Dikke spierpijn zooo heerlijk :jaja:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Foto's:

www.beterkomjeniet.nl
www.rage-online.be
www.tornado-events.nl
www.eardamage.nl
www.vangodlos.net
Daar KOMEN ze nog op! Even geduld zeikerds.
www.superfeesten.nl
www.worldofhardcore.nl
www.x-beats.nl
www.drzvago.com
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Was weer gezellig (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 15:10:
Foto's:

WWW.beterkomjeniet.nl
www.rage-online.be
www.tornado-events.nl


nog niet toch?

op eardamage staat de helft van de foto's er nog niet op
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 15:08:
En dat over die BH, niet zo zeiken joh. Je hebt van die gevallen die daar drugs hebben zitten he!


is bij mij anders niet gedaan :9
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Terror :[ op maandag 13 februari 2006 om 15:19:
is bij mij anders niet gedaan


Bij mij ging ze alleen aan die rand zitten.8)
Waarschuw beheerder
geil...geloof dat ik ook maar security ga worden :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van QuiK op maandag 13 februari 2006 om 15:41:
geil...geloof dat ik ook maar security ga worden


Dat was de vrouwlijke security! Als 1 van de mannen het doet mag je ze aanklagen en worden ze waarschijnlijk ontslagen omdat het verboden is.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Plague was echt vette shit! Natuurlijk Noizefucker, Partyraiser en Radium weer bruut (y) Vond Angerfist ook wel lekker knallen dit keer.

Wel beetje triest beleid van de security daar. Ik heb echt een hoop gasten er uit gezet zien worden omdat ze te waus waren. Zit je een beetje te spacen word je er uit gekickt :|
Das een slechte zaak! :@
 
Waarschuw beheerder
haha ja ik vond het zeer leuk!!! haha veel bekenden en gezellige mensen en gewoon heel gezellig..

was wel een beetje te druk maarja :)
Waarschuw beheerder
lekker feestje!!!! knalle tot en met!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 15:36:
Bij mij ging ze alleen aan die rand zitten.


bij mij heb die vent alleen ff ze hand over me broek gehaald en toen zei hij veel plezier en dat was t :P


Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 13 februari 2006 om 15:57:
bij mij ook niet


niet eens :O
nah schande 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 15:57:
Wel beetje triest beleid van de security daar. Ik heb echt een hoop gasten er uit gezet zien worden omdat ze te waus waren. Zit je een beetje te spacen word je er uit gekickt
Das een slechte zaak!


agh ik liep er volges zeggen ook niet errug gezond bij en daarbij ken ik nu amper eten van me kaken dus die zullen ook niet stil gestaan hebbe :/ kheb zelfs nog tijdje naast securety gestaan..niks aan de hand hoor :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op maandag 13 februari 2006 om 16:00:
niet eens
nah schande


ja :@ ik heb ook een klachtenbrief gestuurt :@
Alsof ik niet lekker genoeg ben om betast te worden ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op maandag 13 februari 2006 om 16:02:
agh ik liep er volges zeggen ook niet errug gezond bij en daarbij ken ik nu amper eten van me kaken dus die zullen ook niet stil gestaan hebbe kheb zelfs nog tijdje naast securety gestaan..niks aan de hand hoor


idd zelfde hier:)
 
Waarschuw beheerder
kheb zelfs nog tijdje naast securety gestaan


Ik heb het meer over gasten die niet meer konden staan :p
Weet je wel, zittend hangend voorover met je hoofd tussen je knieen.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op maandag 13 februari 2006 om 16:05:
agh ik liep er volges zeggen ook niet errug gezond bij en daarbij ken ik nu amper eten van me kaken dus die zullen ook niet stil gestaan hebbe kheb zelfs nog tijdje naast securety gestaan..niks aan de hand hoor


Ja hier eigenlijk ook wel... naast verschillende beveiligings mensen
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 15:57:
Wel beetje triest beleid van de security daar. Ik heb echt een hoop gasten er uit gezet zien worden omdat ze te waus waren. Zit je een beetje te spacen word je er uit gekickt
Das een slechte zaak!


Lekker voor ze.8) Beterneemjegeendrugs.nl
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op maandag 13 februari 2006 om 14:53:
en wat n geluid in die zaal (darkcore)


idd .. echt gruwelijk hard.. :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 16:09:
Beterneemjegeendrugs.nl


idd:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 16:06:
Ik heb het meer over gasten die niet meer konden staan
Weet je wel, zittend hangend voorover met je hoofd tussen je knieen.


tsja dan ist hun eigen schuld als je t niet aan kan moet je t niet doen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op maandag 13 februari 2006 om 16:20:
Uitspraak van Baziz aka Doorgesnoven Uilen Terreur op maandag 13 februari 2006 om 16:06:
Ik heb het meer over gasten die niet meer konden staan
Weet je wel, zittend hangend voorover met je hoofd tussen je knieen.

tsja dan ist hun eigen schuld als je t niet aan kan moet je t niet doen


en helemaal als je over een hek hene hangt, zodat de platen overslaan van de DJ die Terror/speedcore draait :[

folteren die mensen (6)

;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op maandag 13 februari 2006 om 14:36:
www.tornade-events.nl maar gok is de foto's staan er nog niet op


oh vet :9

heb je gezocht of is'm na jouw toegekome? ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 15:36:
Bij mij ging ze alleen aan die rand zitten.


Pff..Bij mij egt niet..Dat wijf zow ik ga ff je bh controleren en hoppa me truitje omhoog en graaien maar :[ enne zeiken over dak me broekspijpen af moes rollen..Mja die had ik mooi vastgemaakt vond ze niet zo grappig :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 16:33:
oh vet

heb je gezocht of is'm na jouw toegekome?


gezocht :D en kwam uhm ineens tegen:P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 16:34:
Pff..Bij mij egt niet..Dat wijf zow ik ga ff je bh controleren en hoppa me truitje omhoog en graaien maar enne zeiken over dak me broekspijpen af moes rollen..Mja die had ik mooi vastgemaakt vond ze niet zo grappig


Whaha en ik mag niet eens even onder je bh grijpen:P
maar was gezellig met je wijffie(L)(K) dik van die bekers naar beneden gooien en bier spugen whaha 8)
Proost :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was echt een super feestje :respect:
je hebt zeker wat gemist
werd zeer vet gedraaid
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 17:07:
Whaha en ik mag niet eens even onder je bh grijpen
maar was gezellig met je wijffie dik van die bekers naar beneden gooien en bier spugen whaha
Proost


Whaha..Ja uhh dat was ik niet hoor :9 En was zeker gezellig met je :bier:
 
Waarschuw beheerder
Het was echt een supet VET feest!!
En aardig wat gezellige mensen leren kennen (Y)

The Destroyer :bounce: :P

Van de security heb ik ook geen last gehad, kan me niet eens herinneren dat ik gefouilleerd ben :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 13 februari 2006 om 17:30:
Van de security heb ik ook geen last gehad


heb ook nooit last van ze..

smorgens nog met me vage hoofd aan zoon agent bij de uitgang gevraagd hoe iemand bij de beesdseweg moest komen met de auto.. O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kut beveiliging :@
beetje aan me borsten zitten :S
ze hebben daar niks te zoeken :@ en dat soort dingen behoor je ook eerst te vragen :/

bij de een zn drugs afpakken en naar buiten gooien en de ander laten ze wel door nadat ze t hebben afgepakt :@
t is of wel of niet en niet :/

nou voor mij dus NOOIT meer een BKJN op die lokatie :@


en nee voor alle duidelijkheid... ik had niks bij me :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6) MiepOverdrive (6) op maandag 13 februari 2006 om 17:38:
kut beveiliging
beetje aan me borsten zitten
ze hebben daar niks te zoeken en dat soort dingen behoor je ook eerst te vragen


Tsjah..Vrouwen mogen dat gwoon doen hoor..Ma ze moeten ut idd wel zeggen eerst..Deden ze bij mij wel..zo van ga ff onder je bh voelen hoor :9 haha ze doet maar daar zat ut lekker tog niet :[ Ben zo al eerder gepakt..dus nooit weer in me bh :9
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (6) MiepOverdrive (6) op maandag 13 februari 2006 om 17:38:
kut beveiliging
beetje aan me borsten zitten
ze hebben daar niks te zoeken en dat soort dingen behoor je ook eerst te vragen


Vrouwlijke security mogen dat wel gewoon doen zonder te vragen!
Waarschuw beheerder
was een leuk feestje heb me goed vermaakt maar we waren ook met een geweldige groep vanuit ZEELAND :bounce:

alleen het was egt druk :S en er hing niet egt bepaald een leuke sfeer :S maarjah... die hebben we zelf gecreerd :P:P whiieeej
 
Waarschuw beheerder
Zeer geslaagd feestje, ondanks dat me maag een beetje overstuur was door die kutpillen, paarse lacoste :[
Sfeertje was goed (y) geluid was goed, vond D-spirit, Partyraiser, Tommyknocker, Noize Suppressor, Radium en Unexist machtig draaien :respect: wel veel tracks vaak gehoord (shogun, step into our world, attack, your choice etc.) minpunten waren de drukte :s en muntprijs (2,20) wat ook gierig was; extra pinkosten: 1 euri :| oja et bier was ook niet lekker. voor de rest Topavond gehad :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou idd, de hele avond water gezopen. Het bier was er echt niet te zuipen.

Maar heb me goed vermaakt, leuk feestje (Y) :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:00:
Tsjah..Vrouwen mogen dat gwoon doen hoor..Ma ze moeten ut idd wel zeggen eerst..Deden ze bij mij wel..zo van ga ff onder je bh voelen hoor haha ze doet maar daar zat ut lekker tog niet Ben zo al eerder gepakt..dus nooit weer in me bh


tjah bij mij dus nie :S


Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:07:
Vrouwlijke security mogen dat wel gewoon doen zonder te vragen!


nah vind gewoon dat ze t moeten vragen :/ stukje integeriteit mag ook wel
Waarschuw beheerder
Was weer gezellig :yes:, enige minpuntje........iets teveel
mensuh..........en die Kansloze Pogoclowns:yes:

Werd gelukkig na 5 uur een stuk rustiger(y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het juist heerlijk die drukte :D Veel gezelliger dan halfvolle zalen :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
BKJN was egt een mooiertie.
mensen allemaal zwaar van t pad daarzo. egt knalle gewoon.
op naart volgende feest;) hardcore hooligans. word ook cker n mooiertie

jhooow




ps die KLAPPERTATSER was ook kk woest;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:54:
Ik vind het juist heerlijk die drukte Veel gezelliger dan halfvolle zalen


halfvolle zalen schiet ook niet op, maar hier kon je in et midden vd zaal je aars niet keren :no:

Uitspraak van [ROT001] op maandag 13 februari 2006 om 18:49:
Werd gelukkig na 5 uur een stuk rustiger


:yes: beter ja, toen kon k tenminste nog ff in et midden van de dansvloer lekker uit me plaat gaan :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van frankvw op maandag 13 februari 2006 om 18:57:
ps die KLAPPERTATSER was ook kk woest


die was kkwoest aant klapperen bedoel je, maakt niet uit, jij ook ;)
Waarschuw beheerder
Het was gewoon helemaal suppre
Maar ik vindt druk ook wel lkkr hoor maar moet niet te druk zijn
en dat was het hier niet dus echt supper
 
Waarschuw beheerder
Zeker een uber feest en Uber locatie :bier: 4Maart met Speedrazor on Tour ben ik der zeker weer bij :bier:
Waarschuw beheerder
PeTeR KoM Je NiEt ­ citeer 13 februari 2006 18:49
enige minpuntje die Kansloze Pogoclowns


lol
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ROT001] op maandag 13 februari 2006 om 18:49:
en die Kansloze Pogoclowns


En die kansloze opmerking :jaja:
 
Waarschuw beheerder
Irritant Rotkind»Pr­oost­«FUCK OFF!! citeer 13 februari 2006 19:31

En die kansloze opmerking


trots zijn op zelfkennis is ook weer zoiets
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
gewoon schijt lokatie
Waarschuw beheerder
Top feesie
Goede sfeer. Top mensen onmoet.:D
Veel beter dan pokke kerst herrie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 19:31:
En die kansloze opmerking


Hahahaha...............

Citaat organisatie.......

Omdat er deze avond geen hardrock en heavy metal gedraaid word zal pogo ook verboden zijn.(y) :respect:

www.beterkomjeniet.nl
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 19:31:
En die kansloze opmerking


It takes one to know one (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Gozer :D nog naar je zin gehad? (Y) :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 15:54:
Dat was de vrouwlijke security! Als 1 van de mannen het doet mag je ze aanklagen en worden ze waarschijnlijk ontslagen omdat het verboden is.


Als jij zegt dat het niet mag kunnen ze je ook de toegang weigeren..
Bij mij hebben zat dat vrouwke ook onder mn BH, maar dat boeid me nix, doet zij ook niet voor de lol.

Vond t feestje geen fuck aan.. zijn na 5 uurtjes al naar huis gegaan.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ROT001] op maandag 13 februari 2006 om 19:46:
Omdat er deze avond geen hardrock en heavy metal gedraaid word zal pogo ook verboden zijn.


Ik heb genoeg gepogo'd.. En word er toch niet uitgezet. Ik ken de security8).
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lonna... op maandag 13 februari 2006 om 19:52:
Als jij zegt dat het niet mag kunnen ze je ook de toegang weigeren..
Bij mij hebben zat dat vrouwke ook onder mn BH, maar dat boeid me nix, doet zij ook niet voor de lol.


Mannen mogen niet onder je bh voelen, en doen ze ook niet hoor! Alleen dat vrouwtje deed dat, en geef haar groot gelijk!
 
Waarschuw beheerder
was leuk feesie :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 19:53:
Ik heb genoeg gepogo'd.. En word er toch niet uitgezet. Ik ken de security


Stoer....
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 17:07:
dik van die bekers naar beneden gooien en bier spugen whaha


Zegt genoeg :yes:

Hier een passende site voor jou:yes:

www.sesamstraat.nl
 
Waarschuw beheerder
tracklisting van de destroyer...

gabber fight - theDESTROYER mix
my brain is sick - happy mix
prepare yourself
my violence
ignorance causes violence
old lyceum
oxygene
giant station
giant station 2nd mix
aggression - theDESTROYER mix
dumbastard
 
Waarschuw beheerder
donateur
Doe mij maar tiktak of klokkenhuis. Sesamstraat word zo saai, maar toch bedankt(Y).

Uitspraak van [ROT001] op maandag 13 februari 2006 om 20:10:
Stoer....


Nee jij :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lonna... op maandag 13 februari 2006 om 19:52:
Vond t feestje geen fuck aan.. zijn na 5 uurtjes al naar huis gegaan.


t heet niet voor nix Beter Kom Je Niet


;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ga jij maar lekker pogo'en terrorhelga (Y)
 
Waarschuw beheerder
Tering die set van Destroyer is echt lekker (Y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marcel-o B) op maandag 13 februari 2006 om 19:50:
Gozer nog naar je zin gehad?


Leuk dat ik je nog gezien heb :D
(Y) zeker weten vermaakt, heb ook zelf nog een paar uurtjes kunnen hakken :D
Helaas wel de hele tijd koppijn gehad, was niet helemaal in orde :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 19:54:
Mannen mogen niet onder je bh voelen, en doen ze ook niet hoor! Alleen dat vrouwtje deed dat, en geef haar groot gelijk!


Misschien hadden ze niet zo snel gezien dat je geen man was...


Oja de foto's staan vanavond later op pf (Y)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruffz op maandag 13 februari 2006 om 20:23:
a jij maar lekker pogo'en terrorhelga


anders doe je weer lkkr kinderachtig door zo'n dingen te zeggen

laat elkaar toch gewoon in ere zeg
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:42:
Misschien hadden ze niet zo snel gezien dat je geen man was...


FOEI
moest ik zoiets schrijven, zou ZEKER strafpnt hebben
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:42:
Misschien hadden ze niet zo snel gezien dat je geen man was...


8)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:44:
FOEI
moest ik zoiets schrijven, zou ZEKER strafpnt hebben


Wie weet krijg ik er wel 1, heb er al wel een paar verzameld hoor (en ben trots op de meeste 8))

ps leuke pb van je (Y)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:45:
leuke pb van je


goed werk mag wel eens een appreciatie krijgen vind ik ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:19:
Nee jij


B):yes:
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:42:
Misschien hadden ze niet zo snel gezien dat je geen man was...:respect:


:woeptidoe:
Waarschuw beheerder
weinig gemist zo te lezen :)
Waarschuw beheerder
Werd goed gedraaid, en lekker hard geluid!!
alleen de sfeer was echt klote bij ons links in de main
paar vechtpartijen, en veel stonde weer lekker hout te hakken!:\
gingen we het laaste uur naar de andere kant staat daar het meeste normale hak volk :frusty:

GA TOCH EENS NORMAAL HAKKEN HELEMAAL ALS HET DRUK IS!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Kaaaas ! op maandag 13 februari 2006 om 21:19:
GA TOCH EENS NORMAAL HAKKEN HELEMAAL ALS HET DRUK IS!


wat nou als het druk???
gewoon zowiezo!!!
tis tenslotte geen hardrock/heavymetal feesje!
Waarschuw beheerder
Hahahah Kheb geen gepogo of gehouthak gezien
jullie hebben allemaal in de verkeerde zaal gestaan:D
heheh en btw ik hak ook nooit ik ben gewoon
lekker aant freaken in me 1tje:D:D Hakken is saaaai:P

ff over het feest kheb t nu al in 3 forums gezegd
dacht ik maar goed:

Geluid&Sfeer (Y):D
Producer : Geniaal geweldig die man blijft me keer op keer verbazen:respect:
The Vizitor : Lekker setje weer(kappottewasmachine muziek) hehhehe::D;P
Bonehead: ook zeer lekker setje:D:D
Noizefucker : whoehoe;)
Plague : die man heeft volgens mij maar een paar
platen want hij draait altijd tzelfde:/


Kortom zeer geslaagd feestje:respect::respect::D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
thanks jp (Y)
Uitspraak van QuiK op maandag 13 februari 2006 om 22:44:
dan wil ik jou echt niet mee maken als je in een agressieve bui bent


Dat is al jaren terug geloof ik, loop meestal met smile rond :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ChemicalCleo op maandag 13 februari 2006 om 23:29:
Kortom zeer geslaagd feestje


(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 23:46:
Dat is al jaren terug geloof ik, loop meestal met smile rond(y)


:D
Uitspraak van ChemicalCleo op maandag 13 februari 2006 om 23:29:
Kortom zeer geslaagd feestje


Dat was het zeker.......:yes:
Waarschuw beheerder
mwa...

niet onaardig :vaag:

Was opzich wel leuk, heb me kunnen vermaken :jaja:

mag, als het echt moet, nog wel een keertje...

;)
Waarschuw beheerder
donateur
ondanks alle eindeloze discusie's over alle verschillende soorten hardcore publiek,

Vonden wij het een zeer geslaagd feestje (lees 1 van de betere tot nu toe)

we bedanken hierbij dan ook alle clubkutten, springers, hakkers, freaks, terror motherfuckersss, darkcore hoeren en ga zo maar door ;P

Anyway, wat we proberen te zeggen: we vonden het gehele publiek (y)

en daarom (ookal is het het niet gebruikelijk op pf)

willen we namens BKJN events, voor 1 keer een uitzondering maken..


Een Diepe :respect: voor alle bezoekers, we vonden jullie en de sfeer top

see you next time, end of line.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van XXL op dinsdag 14 februari 2006 om 00:07:
Een Diepe :respect: voor alle bezoekers, we vonden jullie en de sfeer top.


:respect: voor jou, goed bezig amigo!!
Waarschuw beheerder
donateur
jow, markie,

je sleutels weer gevonden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 00:11:
voor jou


en de rest van het team!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:jaja:

Uitspraak van XXL op dinsdag 14 februari 2006 om 00:07:
Een Diepe voor alle bezoekers, we vonden jullie en de sfeer top


Absoluut!!

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van XXL op dinsdag 14 februari 2006 om 00:07:
Een Diepe:respect: voor alle bezoekers, we vonden jullie en de sfeer top


En een diepe buiging voor de organisatie(y) ;)
Strak werk.......:yes:
Uitspraak van XXL op dinsdag 14 februari 2006 om 00:07:
see you next time, end of line.


Check......
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: ook voor de rest van het team idd :D(Y)
Uitspraak van XXL op dinsdag 14 februari 2006 om 00:14:
je sleutels weer gevonden


Wat een mazzel zeg, mijn sleutels lagen nog gewoon op de bank backstage:D
Ik zou ziek zijn wanneer de sleutel weg zou zijn, of nog erger mijn mercedes :/
Waarschuw beheerder
Heb me weer goed vermaakt in de terror/speedcore zaal :D Ben goed los gegaan bij Noizefucker en Angernoizer vs Vageman :respect:

Alleen jammer dat de DJs die erna kwamen de tempo eruit haalden, we zijn ok niet lang meer gebleven daarna..

Mja goeie sfeer en bier was ok wel goed te doen :bier:
Waarschuw beheerder
was cker vet feesie...werd weer lekker gedraaid...vond alleen angerfist behoorlijk slecht...weet niet wat ze draaiden, maar t lekker nergens naar...partyraiser eindelijk weer eens een brute set horen neerzetten...geluid was ook goed te doen en met mn vrouwtje een brute nacht gehad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van XXL op dinsdag 14 februari 2006 om 00:07:
Een Diepe voor alle bezoekers, we vonden jullie en de sfeer top

see you next time, end of line.


kijk zo moet het nou ook wel....

was er graag...goed geregeld allemaal trouwens:D kom zeker terug:D (alleen nie in de hemkade:D)
Waarschuw beheerder
Ik heb me donders vermaakt daar (Y):yes:

Alleen de sfeer was wat minderz en een bult ruzie!!

Maar dat mocht onze pret niet bederven hehehe!!

Mzzl
 
Waarschuw beheerder
erg goed vermaakt ,geen vechten gezien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 13 februari 2006 om 20:18:
tracklisting van de destroyer...

gabber fight - theDESTROYER mix
my brain is sick - happy mix
prepare yourself
my violence
ignorance causes violence
old lyceum
oxygene
giant station
giant station 2nd mix
aggression - theDESTROYER mix
dumbastard


je bent neit eens daar geweest :/ hoe wil je de tracklist dan weten :\
 
Waarschuw beheerder
Hoe is het geweest daarzo dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GabberMenke B) op dinsdag 14 februari 2006 om 11:26:
hoe wil je de tracklist dan weten :\


Uitspraak van Marcel-o B) op maandag 13 februari 2006 om 19:42:
http://www.thedestroyer.it/

hier is de set van Destroyer te vinden


lezen?
Artiest {SHOWLIST artist 36661, 38868}
Waarschuw beheerder
was top feest! super geluid..niks aan toe te voegen
 
Waarschuw beheerder
donateur
was wel vet feessie... :yes:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was echt een dik feest. Zeker weten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van XXL op dinsdag 14 februari 2006 om 00:07:
we bedanken hierbij dan ook alle clubkutten, springers, hakkers, freaks, terror motherfuckersss, darkcore hoeren en ga zo maar door


:respect:

en juist tot in de Hemkade !
 
Waarschuw beheerder
#$#^%#@%$#$%:devil: SPEEDCORE:devil: @$#@$%@#$
was goed te doen veel :bier: en bekenden
de security was wel beetje fuckt Up..:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robin 040 op dinsdag 14 februari 2006 om 18:21:
en juist tot in de Hemkade !


:s dat zeker nie...geluid vin ik daar nie goe...en altijd vage figure....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cliffie op woensdag 15 februari 2006 om 09:00:
dat zeker nie...geluid vin ik daar nie goe...en altijd vage figure....


die zijn er altijd wel :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [FF013]FreakyFlexter Only For HIGH SPEED op woensdag 15 februari 2006 om 07:10:
was goed te doen alleen geluid vond ik minders kan beter


:o ben jij in de darkcore zaal linksvooraan geweest?:D zoja? laat volgende keer je oordoppen thuis!:P

bij mij piept het nog steeds gvd:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op woensdag 15 februari 2006 om 09:03:
die zijn er altijd wel


jah maar daar wel heel veel....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van XXL op dinsdag 14 februari 2006 om 00:07:
e bedanken hierbij dan ook alle clubkutten, springers, hakkers, freaks, terror motherfuckersss, darkcore hoeren en ga zo maar door ;P


jeej, daar hoor ik ook bij :P
ik ben een echte darkcore hoer :x

maareeh.. publiek was gewoon GOED! :D
Waarschuw beheerder
is toch lachen man, die vage gasten om je heen, hoe vager hoe leuker. was trouwens echt wel een top feessie, heb me zeker vermaakt. hebben s'avond laat besloten om er heen te gaan, dan is het zoiezo altijd lachen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KnalChaufBass op woensdag 15 februari 2006 om 11:39:
is toch lachen man, die vage gasten om je heen, hoe vager hoe leuker. was trouwens echt wel een top feessie, heb me zeker vermaakt. hebben s'avond laat besloten om er heen te gaan, dan is het zoiezo altijd lachen


doel meer op het type mensen..in dit geval-->amserdammers:S
Waarschuw beheerder
wat is er mis met amsterdammers?:P
Waarschuw beheerder
in het begin vond ik het maar een vaag zooitje daaro,lokatie niet echt super en een hele hoop kk pipo's in de terror en de hardcore...maar dat is niet erg want ik kwam voor de dakrcore en dat snappen de meeste van die figuren toch niet :P

Simon Underground,gruwelijk!!
The Producer,nog gruwelijker!!

al met al was het wel een goed feestje :yes:
Waarschuw beheerder
zekerzz wel un super vet feestje(Y):D
Waarschuw beheerder
heb eigenlijk alleen bij Accelerator tommyknocket en unexist in de hardcore zaal gestaan
omdat ik dit toch wel erg vette dj's vind voor de rest heb ik in de darkcore zaal staan genieten:D :respect: d-passion DNA dj team TIEUM :respect:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
het was gewoon een kk ziek feest:respect:
helemaal padje af :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 17:47:
helemaal padje af


whehe idd:P(A)
 
Waarschuw beheerder
maat van mij eruit gegooit
omdat de deur ineens open ging:P
Waarschuw beheerder
welke deur gewoon bij de ingang of een nooduitgang ofzo?
 
Waarschuw beheerder
in de wc whaha
 
Waarschuw beheerder
Er liep een zwarte man met een dominator shirt aan. Die heeft een heleboel gefilmpt. Iemand een idee waarvan hij was?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 18:27:
Er liep een zwarte man met een dominator shirt aan. Die heeft een heleboel gefilmpt. Iemand een idee waarvan hij was?


Idd die site zoek ik dus ook!
Waarschuw beheerder
die gast had ook de fotows gemaakt voor de bkjn site :yes:
maar ik zoek een pipo die zei dat ie fotows maakte voor PF, had een t-shirt aan van bkjn - ben harder dan de rest en had een brilletje op zn neus... maja zie nergens fotows van hem staan hier :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 18:27:
Er liep een zwarte man met een dominator shirt aan. Die heeft een heleboel gefilmpt. Iemand een idee waarvan hij was?


Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 18:31:
Idd die site zoek ik dus ook!


Eind van het jaar komt er een DVD uit van alle BKJN feesten in 2006...:yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ROT001] op woensdag 15 februari 2006 om 19:17:
Eind van het jaar komt er een DVD uit van alle BKJN feesten in 2006...


Eind van het jaar pas?? Pfff duurt nog lang:P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ram B ofwat ?! op woensdag 15 februari 2006 om 19:16:
die gast had ook de fotows gemaakt voor de bkjn site
maar ik zoek een pipo die zei dat ie fotows maakte voor PF, had een t-shirt aan van bkjn - ben harder dan de rest en had een brilletje op zn neus... maja zie nergens fotows van hem staan hier


Heb je z'n site niet gevraagd dan ? wel dom :P
Ik zoek ook nog foto's van iemand waarvan ik de site niet weet:P ook dom he 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 19:23:
Eind van het jaar pas?? Pfff duurt nog lang


BeTeR LaAt DaN NoOiT......;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
8) Hahaha daar heb je gelijk in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ROT001] op woensdag 15 februari 2006 om 19:17:
Eind van het jaar komt er een DVD uit van alle BKJN feesten in 2006...


en dat is niet grappig khoop dat ze mijn stukkie deruit laten:S

stond 10 seconden met me grote doppen al kauwend naar die lens te staren want wist niet wat ut was:S:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op woensdag 15 februari 2006 om 22:55:
en dat is niet grappig khoop dat ze mijn stukkie deruit laten:S

stond 10 seconden met me grote doppen al kauwend naar die lens te staren want wist niet wat ut was:S:P


Zozo dat is stoer (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 07:31:
Zozo dat is stoer


wrom post je hier als je er niet eens bent geweest?:) sterf ofzo?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op donderdag 16 februari 2006 om 10:16:
wrom post je hier als je er niet eens bent geweest? sterf ofzo?


was ff aan het kijken hoe het was, lees ik dat er iemand heel stoer drugs heeft gebruikt dus zeg ik ff hoe stoer dat wel niet is, en sterven gebeurd vanzelf (Y)

jij toch ook?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ram B ofwat ?! op woensdag 15 februari 2006 om 19:16:
die gast had ook de fotows gemaakt voor de bkjn site
maar ik zoek een pipo die zei dat ie fotows maakte voor PF, had een t-shirt aan van bkjn - ben harder dan de rest en had een brilletje op zn neus... maja zie nergens fotows van hem staan hier


Das weer Pure Machteloosheid he mop? ;P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op woensdag 15 februari 2006 om 22:55:
stond 10 seconden met me grote doppen al kauwend naar die lens te staren want wist niet wat ut was


whahahah:D

nou hoop wel dat ze dat laten zien!!!:P

mjah wel beter dat zow dvd uit komt:D

(hmmzz ook al sta k der misschien ook wel op..ben vaak gefilmt(A))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 10:20:
hoe stoer dat wel niet is


heb ik gezegd dat het stoer is? omdat ik een keertje pep heb geprobeerd op een feesie? vond mezelf nou niet veel stoerder hoor als ik de foto's zag maja het zal allemaal wel weer:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op donderdag 16 februari 2006 om 10:51:
heb ik gezegd dat het stoer is? omdat ik een keertje pep heb geprobeerd op een feesie? vond mezelf nou niet veel stoerder hoor als ik de foto's zag maja het zal allemaal wel weer


nee, maar ik zeg wel dat dat stoer is :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op woensdag 15 februari 2006 om 13:27:
wat is er mis met amsterdammers?


heb het gwn nie op die mensen niet echt vrolijk en volk apart...heb er gwn niks mee:S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 19:23:
Eind van het jaar pas?? Pfff duurt nog lang


idd:S dan moe je echt lang wachte:D:S



Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 10:20:
was ff aan het kijken hoe het was, lees ik dat er iemand heel stoer drugs heeft gebruikt dus zeg ik ff hoe stoer dat wel niet is, en sterven gebeurd vanzelf


hij zegt toch ook dat ie liever er nie opstaat en dus zodoende ook nie stoer ermee wilt doen:S:S lijkt me toch wle logisch...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cliffie op donderdag 16 februari 2006 om 11:01:
heb het gwn nie op die mensen niet echt vrolijk en volk apart...heb er gwn niks mee:S


haha nou ik ben in amsterdam geboren en volgens mij was ik wel gezellig hoor:D(A) maja de darkcore zaal was iedereen gezellig:D stond op een gegeven moment tussen een groepie uit limburg en een groepie uit groningen in whehe:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben zelf niej geweest maar heb gehoord van vriende dat de grond aardig op en neer ging :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op donderdag 16 februari 2006 om 11:11:
haha nou ik ben in amsterdam geboren en volgens mij was ik wel gezellig hoor(A) maja de darkcore zaal was iedereen gezellig stond op een gegeven moment tussen een groepie uit limburg en een groepie uit groningen in whehe


tja wat ik al zei 'k heb er gwn niks mee weet nie wat het is....:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 11:16:
ik ben zelf niej geweest maar heb gehoord van vriende dat de grond aardig op en neer ging :D


hehe ja vooral het laatste half uurtje van unexist toen voelde ik de grond gewoon egt springen onder me zo zwaar gek was dat:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cliffie op donderdag 16 februari 2006 om 11:01:
hij zegt toch ook dat ie liever er nie opstaat en dus zodoende ook nie stoer ermee wilt doen:S:S lijkt me toch wle logisch...


ik zeg tog ook dat ik het stoer vind...
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het ckers supers daar...(Y)nachie gehad..
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cliffie op donderdag 16 februari 2006 om 11:01:
heb het gwn nie op die mensen niet echt vrolijk en volk apart...heb er gwn niks mee


Ik woon bij dat volk in de buurt8).Mij niet gezien in dat **** amsterdam.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 14:33:
Mij niet gezien in dat **** amsterdam.


Je kan niet hakkuh he? :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ROT001] op maandag 13 februari 2006 om 20:10:
Uitspraak van Irritant Rotkind»Proost:bier:«FUCK OFF!! op maandag 13 februari 2006 om 19:53:
Ik heb genoeg gepogo'd.. En word er toch niet uitgezet. Ik ken de security


:vaag:

Uitspraak van Irritant Rotkind»Proost:bier:«FUCK OFF!! op maandag 13 februari 2006 om 17:07:
dik van die bekers naar beneden gooien en bier spugen whaha


:vaag:

Hardcore anno 2006 :no:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo kan ik dan niet hakken? Ik heb het niet zo op amsterdam.Geef mij maar utrecht of den bosch. Vind ik toch gezelliger.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco op donderdag 16 februari 2006 om 14:44:
Hardcore anno 2006


:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 17:07:
maar was gezellig met je wijffie dik van die bekers naar beneden gooien en bier spugen whaha


gelukkig kom jij niet in amsterdam

mormel :x

en je kan niet hakken nee, dat weet ik zeker :yes:
met je hand zwaaien kan je vast wel heel goed :x
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 14:51:
gelukkig kom jij niet in amsterdam


Netalsof ik dat wil hiphop nerdje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 14:54:
hiphop nerdje!


alles liever dan zo'n terrorhelga als jij :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
In Utrecht en Den Bosch heb ik het ook gezellig, gaat me niet om Amsterdam.

Vind alleen die bewijzingsdrang zo opvalleend. Bekers naar beneden gooien, bier spuwen en pogoen. Voor wie doe je dat?

Beleef je lol aan de irritatie of frustratie van iemand :S Is dat de gezelligheid van hardcore/gabber geworden?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 14:55:
alles liever dan zo'n terrorhelga als jij


Als je je daar beter bij voelt. Fijn voor je! Ik ga er niet meer verder op in.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 13:55:
ik zeg tog ook dat ik het stoer vind...


ik zeg toch ook nie dat jij het stoer vindt:S dat blijkt wel uit je reacties maar jij zegt dat hij het stoer vindt...en denk niet dat dat zo is anders zou ie niet zeggen dat ie er liever nie op komt...als je stoer wilt doen dan wil je dat juist wel:S kom op zeg btj lezen:S

Uitspraak van Remco op donderdag 16 februari 2006 om 14:37:
Je kan niet hakkuh he?


:S wat is dat nou weer voor antwoord:S...

Uitspraak van Remco op donderdag 16 februari 2006 om 15:00:
Bekers naar beneden gooien, bier spuwen


dat moe ik nie zien iig:S...

maar tja ik heb gwn niks met het noorde van nl...vin ze nie gezellig:S en dan nog zo'n "klote"accent...liever den haag, brabant en rott..zijn veel meer gezellige mensen:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 14:50:
Uitspraak van Pagan op donderdag 16 februari 2006 om 14:44:
Hardcore anno 2006

:/


Tja, mijn mening is dat de scene door de jaren heen, aardig is verloederd. Dingen die jij als leuk ervaart, vind ik geen positieve ontwikkelingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cliffie op donderdag 16 februari 2006 om 15:15:
maar tja ik heb gwn niks met het noorde van nl...vin ze nie gezellig en dan nog zo'n "klote"accent...liever den haag, brabant en rott..zijn veel meer gezellige mensen


jij heb duidelijk een steekje los :/


Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 15:00:
Als je je daar beter bij voelt. Fijn voor je! Ik ga er niet meer verder op in.laatste aanpassing 16 februari 2006 15:01


Uitspraak van Remco op donderdag 16 februari 2006 om 15:00:
Bekers naar beneden gooien, bier spuwen en pogoen. Voor wie doe je dat?


dom mokkel :x
Waarschuw beheerder
++:
TIEUM
THE DJ PRODUCER
TOT 8 uur
SIMON underground
DESTROYER
JOSHUA
airco in zaal 2

+:
grote zaal (10 minuten geweest)
speedcore zaal

-:
te veel lonsdale
jassen buiten
jezus bus voor de deur
2 dagen piepende oren

--:
uitsmijters die om geld bedelen
joshua 30 minuten speeltijd
27 euro entree
2.20 voor een muntje
10 gulden voor een opgewarmde knakworst in een zacht bolletje
zaal 2 veels te licht (niet qua muziek)
teveel mainstream/ semi-industrial hardcore

al met al een OK
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 00erik1 op donderdag 16 februari 2006 om 15:37:
jezus bus voor de deur


Is me niet eens opgevallen :S
Artiest {SHOWLIST artist 99975, 8384}
Waarschuw beheerder
ja die gasten verpesten ook altijd alles wij konden daar niet eens parkeren 0:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 15:36:
jij heb duidelijk een steekje los


oohhh vast wel maar dat maakt mij nie uit....zolang er maar meer feestjes in het zuide zijn:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Angernoizer op donderdag 16 februari 2006 om 16:09:
ja die gasten verpesten ook altijd alles wij konden daar niet eens parkeren 0


hahha en die boekjes aan je opdringen fuck off
ze moeten zelf wel zien dat t zwaar kansloos is wat
ze doen
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker lomp ja :vaag: Zijn ze nou helemaal van god los :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 00erik1 op donderdag 16 februari 2006 om 15:37:
te veel lonsdale


:(....beetje jammer dat mensen nog steeds lonsdale niet accepteren ook in de hc scene:S...zeg niet dat het super is of zow maar hoort er gwn beetje bij vin ik....het werd al op hv feestuh gedrage voordat er zo'n hele ophef over wordt gemaakt....die media draaien veel meer dingen om:S
Waarschuw beheerder
donateur
die boekjes aan je opdringen fuck off
ze moeten zelf wel zien dat t zwaar kansloos is wat
ze doen


Veel kijkplezier :P

http://video.google.com/videoplay?docid=-5031069687217134565&q=house+or+heaven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cliffie op donderdag 16 februari 2006 om 16:14:
.zeg niet dat het super is of zow maar hoort er gwn beetje bij vin ik....het werd al op hv feestuh gedrage voordat er zo'n hele ophef over wordt gemaakt....die media draaien veel meer dingen om


dewd, geef me 1 reden wat lonsdale met hardcore te maken heeft?
Hardcore is muziek, geen kleding?!

Lonsdale verneukt de hardcore scene omdat al die wazi's lonsdale dragen zodat de buiten wereld ziet dat ze racistisch zijn.
Waarschuw beheerder
OMFG wat loopt die kerel te lullen op dat filmpje
daarna voelen ze zich verkankerd en vies whhahaha
zo voel ik me echt nooit ja hoogstens beetje stinkend vant zweet maarre shiiiit dwazen die mensen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cliffie op donderdag 16 februari 2006 om 16:14:
....beetje jammer dat mensen nog steeds lonsdale niet accepteren ook in de hc scene...zeg niet dat het super is of zow maar hoort er gwn beetje bij vin ik....het werd al op hv feestuh gedrage voordat er zo'n hele ophef over wordt gemaakt....die media draaien veel meer dingen om


accepteer het ook hoor, vind het persoonlijk alleen leuker als er een beetje gemixt publiek is, vandaar het minpuntje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cliffie op donderdag 16 februari 2006 om 16:14:
beetje jammer dat mensen nog steeds lonsdale niet accepteren ook in de hc scene:S...zeg niet dat het super is of zow maar hoort er gwn beetje bij vin ik....het werd al op hv feestuh gedrage voordat er zo'n hele ophef over wordt gemaakt....die media draaien veel meer dingen om


Media draait veel dingen om en scheppen een beeld, heb je helemaal gelijk in. Ook realiseer ik me dat er veel Lonsdale-dragers zijn die niet rechts zijn en dat er niet-Lonsdale-dragers zijn die wel rechts zijn.

Alleen zoals zo vaak, moeten de goede weer onder de kwade lijden. Misschien zegt dit ook wel iets over de passieve houding van de niet rechtse Lonsdale drager :yes:

Als je jezelf namelijk echt Gabber/Hardcoreliefhebber voelt, schaam je jezelf toch voor sommige 'skinderen'? Zoveel feesten die verknald zijn door mensen met vooral dat merk in combinatie met andere rechtse kenmerken.

Logisch dat de irritatie dan steeds erger wordt, want sommige feesten worden nog steeds vergald. Dat merk loopt als een rode draad door alle incidenten heen en heeft de hardcore weinig positiefs opgeleverd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ChemicalCleo op donderdag 16 februari 2006 om 16:24:
OMFG wat loopt die kerel te lullen op dat filmpje
daarna voelen ze zich verkankerd en vies whhahaha
zo voel ik me echt nooit ja hoogstens beetje stinkend vant zweet maarre shiiiit dwazen die mensen


Je heb nog 20 minuten om te kijken hoor :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco op donderdag 16 februari 2006 om 16:37:
Media draait veel dingen om en scheppen een beeld, heb je helemaal gelijk in. Ook realiseer ik me dat er veel Lonsdale-dragers zijn die niet rechts zijn en dat er niet-Lonsdale-dragers zijn die wel rechts zijn.

Alleen zoals zo vaak, moeten de goede weer onder de kwade lijden. Misschien zegt dit ook wel iets over de passieve houding van de niet rechtse Lonsdale drager


Ik draag het merk ook (bijna) niet meer, omdat ik er gewoon geen zin meer in heb om elke keer uit te leggen dat ik niet Nazi ben enzo. Schiet allemaal niet op. en ach, er zijn gelukkig meer kledingmerken op de markt...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 16:19:
Lonsdale verneukt de hardcore scene omdat al die wazi's lonsdale dragen zodat de buiten wereld ziet dat ze racistisch zijn.


de meeste echte wazies lopen allang nie meer met lonsdale hoor :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ram B ofwat ?! op woensdag 15 februari 2006 om 19:16:
die gast had ook de fotows gemaakt voor de bkjn site :yes:
maar ik zoek een pipo die zei dat ie fotows maakte voor PF, had een t-shirt aan van bkjn - ben harder dan de rest en had een brilletje op zn neus... maja zie nergens fotows van hem staan hier :frusty:


jah idd had ik ook, zown gozer met een zwart shirt aan en een tribal tattoeage die van zijn schouder tot zijn bovearm liep weet iemand van welke site hij is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zattejan:bier: op donderdag 16 februari 2006 om 16:58:
de meeste echte wazies lopen allang nie meer met lonsdale hoor


de meeste...
lonsdale moet gewoon oprotten uit de scene :yes:
en iedereen die het draagt ook :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 17:10:
de meeste...
lonsdale moet gewoon oprotten uit de scene
en iedereen die het draagt ook


van mij hoeft het niet weg uit de scene :no: ik ken meer relaxde lonsdale dragers dan niet :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 17:10:
de meeste...
lonsdale moet gewoon oprotten uit de scene
en iedereen die het draagt ook


Op deze manier lijk je zelf ook net een wazi
beetje kortzichtig van jezelf vind je niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ChemicalCleo op donderdag 16 februari 2006 om 17:23:
Op deze manier lijk je zelf ook net een wazi
beetje kortzichtig van jezelf vind je niet?


:no:
die gasten die lonsdale dragen zijn dikke meelopers.
dat houd in dat ze hier op PF meelopen met de PFers, dus niet racistisch zijn.
En in de keet, bij hun andere lonsdale matties, met hun mee lopen. En daar zijn ze dus ineens weer lekker rechts bezig :yes:
9 van de 10 gevallen zeker zo :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 17:27:
9 van de 10 gevallen zeker zo


9 van de 10 keer ja maar dat betekend dat er dus nog uitzonderingen zijn!!Niet zo generaliseren schiet je niks mee op:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 17:27:
die gasten die lonsdale dragen zijn dikke meelopers.
dat houd in dat ze hier op PF meelopen met de PFers, dus niet racistisch zijn.
En in de keet, bij hun andere lonsdale matties, met hun mee lopen. En daar zijn ze dus ineens weer lekker rechts bezig
9 van de 10 gevallen zeker zo


dus je noemt je vrienden meelopers... die fotow van masters op je profiel :no: whahah zielig ventje
je veroordeeld mensen op hun uiterlijk, is dat geen vorm van discriminatie :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 17:27:
die gasten die lonsdale dragen zijn dikke meelopers.
dat houd in dat ze hier op PF meelopen met de PFers, dus niet racistisch zijn.
En in de keet, bij hun andere lonsdale matties, met hun mee lopen. En daar zijn ze dus ineens weer lekker rechts bezig
9 van de 10 gevallen zeker zo


en wat ben jij een bevooroordeelde kleuter zeg, bah bah
Waarschuw beheerder
kenker jullie zijn dom.
Als ik dat er zo bij zet snap je toch dat ik niet iedereen bedoel, maar het grootste gedeelte ervan??
Ik geef het beestje alleen een naam :yes:

En jullie verpesten veel plezier van mensen op feesten, dat is een feit :yes:
Ma ga maar lekker door met je kinderachtige gedrag (Y)
one day (Y)
jij kan het ook nie helpen dat de maatschappij je zo naar de klote heeft gemaakt :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 18:33:
kenker jullie zijn dom.
Als ik dat er zo bij zet snap je toch dat ik niet iedereen bedoel, maar het grootste gedeelte ervan??
Ik geef het beestje alleen een naam

En jullie verpesten veel plezier van mensen op feesten, dat is een feit
Ma ga maar lekker door met je kinderachtige gedrag
one day
jij kan het ook nie helpen dat de maatschappij je zo naar de klote heeft gemaakt


Kerel je bent zelf nogal dom denk ik. Zowieso mensen in hokjes stoppen is dom en wat doe jij? Juist ja!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 18:33:
En jullie verpesten veel plezier van mensen op feesten, dat is een feit
Ma ga maar lekker door met je kinderachtige gedrag
one day
jij kan het ook nie helpen dat de maatschappij je zo naar de klote heeft gemaakt


hahaha fuck off wanker, dit is echt hopeloos man! waarom besteed ik eigenlijk aandacht aan jou! haha wat lach ik jou uit zeg
Waarschuw beheerder
hihi nu ik dit lees kom ik dr achter dat ik ook nog @ die film sta :vaag: hihi :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robin 040 op donderdag 16 februari 2006 om 19:02:
haha wat lach ik jou uit zeg


indd (Y) en anders ik wel



Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 16:19:
Lonsdale verneukt de hardcore scene omdat al die wazi's lonsdale dragen zodat de buiten wereld ziet dat ze racistisch zijn.


jij bent gewoon zo'n verstandsloze media meeloper :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 11:16:
ik ben zelf niej geweest maar heb gehoord van vriende dat de grond aardig op en neer ging


klopt :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 18:33:
En jullie verpesten veel plezier van mensen op feesten, dat is een feit


whahahaha heerlijk toch :devil:
k ga al bijna 4 jaar naar grotere feesten, nog nooit een keer een scheef gezicht naar me gericht gehad, leer steeds meer mensen kennen en nog meer mensen kennen mij :x
vin ut aleen vaag dat ik altijd positieve reacties krijg, terwijl ik schijnbaar het plezier van veel mensen verpest :vaag: omdat ik in jou ogen een of andere wazi ben... whahahah mens zoek een hobby (N)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ram B ofwat ?! op donderdag 16 februari 2006 om 20:24:
whahahaha heerlijk toch
k ga al bijna 4 jaar naar grotere feesten, nog nooit een keer een scheef gezicht naar me gericht gehad, leer steeds meer mensen kennen en nog meer mensen kennen mij
vin ut aleen vaag dat ik altijd positieve reacties krijg, terwijl ik schijnbaar het plezier van veel mensen verpest omdat ik in jou ogen een of andere wazi ben... whahahah mens zoek een hobby


Hahaha zeker heerlijk !! (Y) :respect:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Iemand enig idee hoe dat hardcore nummertje heet dat begint met "Hallo ik ben Pino, KOP DICHT" ?
Waarschuw beheerder
kenker :D
nja jullie komen er nog wel achter :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 20:57:
kenker
nja jullie komen er nog wel achter


aaaah rick is weer op dreef B)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 20:31:
Hallo ik ben Pino, KOP DICHT


dj wazi boezie!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
 
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 februari 2006 om 22:14:
dj wazi boezie!


DJ Booziewoozie?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
neeeeeeeeeeeeeeeee w-a-z-i-b-o-e-z-i-e
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 16 februari 2006 om 22:15:
neeeeeeeeeeeeeeeee w-a-z-i-b-o-e-z-i-e


B) jwt jongeeee :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 16:19:
dewd, geef me 1 reden wat lonsdale met hardcore te maken heeft?
Hardcore is muziek, geen kleding?!

Lonsdale verneukt de hardcore scene omdat al die wazi's lonsdale dragen zodat de buiten wereld ziet dat ze racistisch zijn.


tja....lonsdale heeft niks met hardcore te maken net als nikies en aussie's en kale koppe:S...het is een levensstijl hoor:S


Uitspraak van Remco op donderdag 16 februari 2006 om 16:37:
Media draait veel dingen om en scheppen een beeld, heb je helemaal gelijk in. Ook realiseer ik me dat er veel Lonsdale-dragers zijn die niet rechts zijn en dat er niet-Lonsdale-dragers zijn die wel rechts zijn.

Alleen zoals zo vaak, moeten de goede weer onder de kwade lijden. Misschien zegt dit ook wel iets over de passieve houding van de niet rechtse Lonsdale drager :yes:

Als je jezelf namelijk echt Gabber/Hardcoreliefhebber voelt, schaam je jezelf toch voor sommige 'skinderen'? Zoveel feesten die verknald zijn door mensen met vooral dat merk in combinatie met andere rechtse kenmerken.

Logisch dat de irritatie dan steeds erger wordt, want sommige feesten worden nog steeds vergald. Dat merk loopt als een rode draad door alle incidenten heen en heeft de hardcore weinig positiefs opgeleverd.


:respect::respect::respect:

2 riqey: sorry hoor maar de opmerkingen die je hier maakt zijn niet echt "slim" je ziet al dat de mensen geen meelopers zijn aangezien ze niet met je mee lullen:D maar tja je gaat toch ook nie op een feest lope lette wat mensen aan hebbe en dan maar denke dat het zo'n "tering wazi" KEN zijn..:S dan is je feest ook al snel verpest denk ik....ga lekker je gang schijt wat iemand aanheeft als ie zich daar prettig bij voelt laat um lekker...en als ie stoer wil doen bij ze vriende doet ie dat toch lekker ze lope vanzelf wel tege een paal aan of komme vanzelf wel de verkeerde tegen...
maar laat iedereen gwn lekker in ze waarde.....iedereen is anders gelukkig maar anders zou je elke week hetzelfde wijf neuke:S
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
was een goed feest... :devil::#$@$#spreedcore#@$:devil:%#%#
alleen veel te druk.. maar na 4 uur werd het gelukkig rustiger en kon ik me eindelijk fatsoenlijk verplaatsen

maar wel ***** ****** security.. stelletje schooiers.. en dan staan ze nog met hun handjes klaar bij de uitgang om geld te krijgen...[img width=25 height=15 cacheid=000009980001087f8340cd331a013d3933]http://www.confuzion.nl/smileys/fingerhehe.gif[/img]
 
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig was ik er niet .. heb van meerdere mensen gehoord dat het niet ok was :no:

in mei ga ik wel :jaja: , heerlijk die line up :P
laatste aanpassing
 
Artiest MaStO
Waarschuw beheerder
BRUUT feesje ... erg genoten van :

The Vizitor
Producer
The Destroyer :D

voor de rest natuurlijk heerlijk kunnen genieten van alle dj's in de terror zaal.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 02:07:
gelukkig was ik er niet .. heb van meerdere mensen gehoord dat het niet ok was


juist zonde dat je er niet was want t was
een hardstikke tof feest:D:D die mensen
die zitten te zeiken moeten eens ophouden
zich te irriteren aan anderen en lekker voor
zichzelf leren te feesten want t viel allemaal hardstikke
mee!!!!
 
Waarschuw beheerder
Vond het een lekker feessie :jaja:
Tijdens Angerfist was ik even bang dat we met z'n alle door de grond zouden zakken haha!
Look a like aardbeving :P
Maar top feessie!
Owh en dat filmpje?
Pff..verkankerd? Dat ligt helemaal aan jezelf en hoever je gaat met bepaalde dingen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 02:07:
gelukkig was ik er niet .. heb van meerdere mensen gehoord dat het niet ok was


wablief?:S ....was super feest joiiiii
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 02:07:
gelukkig was ik er niet .. heb van meerdere mensen gehoord dat het niet ok was


Beter kom je niet nee! Blijf maar lekker weg als je al zo een instelling hebt!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cliffie op vrijdag 17 februari 2006 om 01:24:
2 riqey: sorry hoor maar de opmerkingen die je hier maakt zijn niet echt "slim" je ziet al dat de mensen geen meelopers zijn aangezien ze niet met je mee lullen maar tja je gaat toch ook nie op een feest lope lette wat mensen aan hebbe en dan maar denke dat het zo'n "tering wazi" KEN zijn.. dan is je feest ook al snel verpest denk ik....ga lekker je gang schijt wat iemand aanheeft als ie zich daar prettig bij voelt laat um lekker...en als ie stoer wil doen bij ze vriende doet ie dat toch lekker ze lope vanzelf wel tege een paal aan of komme vanzelf wel de verkeerde tegen...
maar laat iedereen gwn lekker in ze waarde.....iedereen is anders gelukkig maar anders zou je elke week hetzelfde wijf neuke


Nee idd, jullie zijn te dom voor mijn slimme opmerkingen 8)
dom van mij idd O:)
Magoed, jullie zijn dikke meelopers... dat is een feit. Probeer dat maar eens te ontkrachten.
En op feesten let ik niet op wat mensen aan hebben hor :no:
Ik vind het juist helemaal tof als mensen kleding aan doen die zij aantrekken omdat ze het mooi vinden. Maar jij vind die lonsdale helemaal niet mooi :no:
En de samenleving waar we nu in leven heeft gewoon een bepaald beeld van lonsdale. En ik heb liever niet dat de hardcore scene hetzelfde aanzien krijgt als dat lonsdale heeft. (heeft het inmiddels al)
En ik laat JUIST iedereen in zn waarde. Dat jij negers weg jaagt van feesten met je lonsdale snap je alleen niet. Heel erg jammer. Maar jij bent juist degene die anderen niet in hun waarde laat...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 12:19:
gelukkig was ik er niet .. heb van meerdere mensen gehoord dat het niet ok was


was kut, is kut en blijft kut!
Dus niet komen he:nee: nee niet doen... Foei!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 02:07:
gelukkig was ik er niet .. heb van meerdere mensen gehoord dat het niet ok was :no:


Je kunt niet ergens over oordelen als je er niet bent geweest. Zelf heb ik een mooi feessie gehad en heb lekker vooraan bij de boxen gestaan, daar is het altijd wel gezellig.

Denk dat je hoopt dat het niet ok was, juist omdat je er niet bij was :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Absoluut erg toffe feesten daar in Happy Dayzz maar de mensen die daar werken inclusief de eigenaar kunnen van mij direct aan het gas gezien zij mensen betasten, meisjes aanranden (zie ook het onder BH voelen verhaal van een ander), bruut mensen laten betalen om ze vervolgens zonder echte reden er uit te gooien. Tevens verkopen ze GHB aan bepaalde types om ze vervolgens te ...op het toilet als het hun uitkomt.

Zolang de organisaties en de bezoekers goed volk blijven zoals altijd zal het wel los lopen, maar koop bij die gasten geen drugs en laat je niet koeieneren dooe die gasten, ze blaffen wel maar bijten niet (zoals die domme neger die zo wazig kijkt, moet je die maar eens fijn toespreken rent die weg, zeker te klein piemeltje
(tis sowiezo geen goeie drugs die ze hebben, tevens vaart de politie daar wel op kennelijk).

Groet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op vrijdag 17 februari 2006 om 13:54:
Zelf heb ik een mooi feessie gehad en heb lekker vooraan bij de boxen gestaan, daar is het altijd wel gezellig.


Vooraan bij de boxen was het zekerss gezellig(y) :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sepultura op vrijdag 17 februari 2006 om 14:03:
laat je niet koeieneren dooe die gasten


Het vervelende is alleen dat hun beslissen (tijdens een feest) of jij mag blijven of op kan rotten. Je verliest het toch bij een discussie en daar gaat het uiteindelijk om.

Met Noize Suppressor werdt ik betrapt met drugs, zeg ik eerlijk. Nou, ja betrapt. Ze hadden gezien dat ik van iemand een nakkie nam en spraken me aan. Komt die vent aan van 'wij gaan even praten' Vervolgens sleept hij mij als een triomf door de Hemkade en halverwege flip ik tegen hem. Mag jij raden wie 5 minuten later buitenstond.

Tja, de aanleiding was je eigen schuld zal iedereen zeggen. Is ook zo, maar dat was ook een soort koeieneren wat hij deed. Ze hadden me me niet op heterdaad betrapt, had niks bij me, liep normaal bij, heb in bijna 9 jaar nooit gezeik gehad daar en ken ze allemaal.

Bij 'zomaar' zonder duidelijke reden ergens uit worden geflikkerd ligt de schuld soms ook een beetje bij jezelf. Misschien niet altijd, maar iedere week zie ik wel ergens een persoon buiten staan tieren, die het onterecht vind dat hij of zij :P daar staat. Alleen als ik dan naar de houding en kleren kijk :vaag: Misschien niet iedereen, maar zeker de helft. Dan heb ik in m'n aus toch een streepje voor.

In Culemborg viel het me inderdaad op dat ze hardhandig waren tegenover bezoekers, maar bovenstaande reden speelde bij zeker de helft een rol.

Het gedrag tegenover vrouwelijke bezoekers, is wel schandalig :no: Ga dan gewoon naar de hoeren of lekker thuis met een sexfilm aan je lul trekken :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ROT001] op vrijdag 17 februari 2006 om 14:40:
Vooraan bij de boxen was het zekerss gezellig(y) :yes:


Daar is het altijd gezellig en anders wordt het maar gezellig :P :9

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op vrijdag 17 februari 2006 om 15:05:
Daar is het altijd gezellig en anders wordt het maar gezellig


:lijn::lijn:

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 02:07:
in mei ga ik wel , heerlijk die line up laatste aanpassing 17 februari 2006 02:07


beter kom je gewoon niet dan:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ROT001] op vrijdag 17 februari 2006 om 15:19:
Uitspraak van Pagan op vrijdag 17 februari 2006 om 15:05:
Daar is het altijd gezellig en anders wordt het maar gezellig

:lijn::lijn:


Kom jij maar gezellig er bij staan inderdaad :9
 
Waarschuw beheerder
ik zeg hallow
Waarschuw beheerder
donateur
Moguh :D

Nog ff over dat :lijn: in mijn reply's. Dat haalt het misschien omlaag, maar ik heb het het niet nodig ofzo. Alleen is het op een feessie vaak de slagroom op de taart :P Belangrijkste is natuurlijk de hardcore zelf, daarvoor kom ik naar een feest ;)
 
Waarschuw beheerder
Beter kom je niet was goed te doen.
Voortaan beter wel komen dus!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco op vrijdag 17 februari 2006 om 16:00:
Alleen is het op een feessie vaak de slagroom op de taart


Voor mij is :bier: de slagroom op de taart. Kan je zonder :speed: niet lang hakken ofzo? 8).
Waarschuw beheerder
wnneer komt die dvd uit dan? wnt ik sta er volle gas op :bounce:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Einde van het jaar komt er een dvd uit van alle BKJN hoorde ik. Duurt nog lang he..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 16:22:
Duurt nog lang he..


ja:( maarja geduld is een schone zaak :bier:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha en al was een vieze zaak? Dan moest je toch wachten:P

Proost :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op vrijdag 17 februari 2006 om 16:00:
Belangrijkste is natuurlijk de hardcore zelf, daarvoor kom ik naar een feest


:yes:
Inderdaad,...........we zitten wel aardig op 1 lijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 16:14:
Voor mij is de slagroom op de taart. Kan je zonder niet lang hakken ofzo? .


Puntje voor jou :aai: (y) :yes: :cheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Vet man(Y)!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op vrijdag 17 februari 2006 om 18:07:
Puntje voor jou


:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco op vrijdag 17 februari 2006 om 18:07:
Puntje voor jou


Moest het niet Muntje zijn8). Grappie hoor!
Proost :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sleutelpuntje(y) :p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha ja zo kan je dat ook zien. Maar nee bedankt :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 17:39:
Hahaha en al was een vieze zaak? Dan moest je toch wachten


hahahaha juist ja! AE :bier:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 15:57:
Ik heb echt een hoop gasten er uit gezet zien worden omdat ze te waus waren. Zit je een beetje te spacen word je er uit gekickt


Eigen schuld.

dr liepen mij teveel mensen rond die um TE hard tripte:|
ik werd de hele tijd lastiggevallen door zo'n knalkop, liep die met zn mobiel achter me aan om me te filmen 8)
en dan zeg je dat je dat niet wil dan is het antwoord: :|GRMZLA FHSS WAT?:|
echt wel vervelend...

en wat betreft dat gezeik over dat BH gedoe, dat is bij mij niet eens gebeurt ze keek alleen in mn jas en dat was het.

Jammer v/d terorzaal geluid vond ik daar veel minder dan in de andere zalen en dat terwijl de muziek daar op gegeve moment echt wel HARD werd! :D

:bier:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zattejan:bier: op donderdag 16 februari 2006 om 16:58:
de meeste echte wazies lopen allang nie meer met lonsdale hoor


Echte wazi's... HAHAHA :\
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 18:45:
nee bedankt :bier:


Niet meer toch? :P Hoorde net van iemand wat anders....:9

Puntje voor mij :aai: (y) :yes: :cheer:

enne....

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 18:30:
Moest het niet Muntje zijn


Slikken heb ik wel gedaan. Ben zo'n 4 jaar voor jou eerste feessie gestopt :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
1-1 dus. Winnende treffer wordt een inkoppertje gok zo maar eens :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 18:54:
ik werd de hele tijd lastiggevallen door zo'n knalkop, liep die met zn mobiel achter me aan om me te filmen


Pak je toch z'n telefoon af? :P Om 08:00 bij de organisatie afgeven en hij doet het niet nog een keer :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Baziz aka Doorgesnoven Uilen Terreur op maandag 13 februari 2006 om 15:57:
Ik heb echt een hoop gasten er uit gezet zien worden omdat ze te waus waren. Zit je een beetje te spacen word je er uit gekickt


Tja ze zijn daar te gast en maakt zo geen reclame en voegt weinig toe. Vergeet niet dat je niet op een middelgroot feest bent en je zo veel eerder in de kijker loopt......Zeker met deze bewaking.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op vrijdag 17 februari 2006 om 13:06:
Nee idd, jullie zijn te dom voor mijn slimme opmerkingen 8)


hoe kan jij nou oordelen over mij en zeggen dat ik dom ben terwijl jij me niet kent....

Uitspraak van RickeY-G op vrijdag 17 februari 2006 om 13:06:
Maar jij vind die lonsdale helemaal niet mooi :no:


waar en wanneer heb ik dat gezegd dan??


Uitspraak van RickeY-G op vrijdag 17 februari 2006 om 13:06:
En ik laat JUIST iedereen in zn waarde. Dat jij negers weg jaagt van feesten met je lonsdale snap je alleen niet. Heel erg jammer. Maar jij bent juist degene die anderen niet in hun waarde laat.


ten eerste btj jammer dat je het zo steld...als ik die kleding aan heb jaag ik heus geen negers weg...die mensen weten ook wel dat het btj bij de scene hoort...en je laat je toch nie tegen houden door kleding??:S als is ergens kom en ze hebbe fubu of karl kani aan dan ga ik toch ook nie weg:S...btj domme weerlegging, kom dan met iets goeds....


Uitspraak van Remco op vrijdag 17 februari 2006 om 15:03:
Het gedrag tegenover vrouwelijke bezoekers, is wel schandalig :no: Ga dan gewoon naar de hoeren of lekker thuis met een sexfilm aan je lul trekken :P


hehehehe idd:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco op vrijdag 17 februari 2006 om 22:39:
Puntje voor mij


Neem jij maar lekker een sleutelpuntje. Ik ben volgende week zondag 2 maanden gestopt! Is nog niet lang maar ik hoef die bende niet meer(Y)!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 19:01:
Echte wazi's... HAHAHA


wat? :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op vrijdag 17 februari 2006 om 22:46:
Pak je toch z'n telefoon af? Om 08:00 bij de organisatie afgeven en hij doet het niet nog een keer


als ik dat had gedaan dan hadden zn ogen uit zn oogkassen gesprongen :|

Uitspraak van Zattejan:bier: op zaterdag 18 februari 2006 om 12:37:
wat?


ja die opmerking snap ik niet helemaal, wazi's zijn toch niet echt vandaar de term 'Wazi' :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 16:08:
ja die opmerking snap ik niet helemaal, wazi's zijn toch niet echt vandaar de term 'Wazi'


ooow op die fiets..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zattejan:bier: op zaterdag 18 februari 2006 om 17:58:
ooow op die fiets..


Ja of brommer.. wat jij wil..
Waarschuw beheerder
donateur
Neem jij maar lekker een sleutelpuntje. Ik ben volgende week zondag 2 maanden gestopt!


Wat goed van jou zeg! Je bent fucking 16 jaar, maak wat van je leven.....
Waarschuw beheerder
begrijp dat dan :/

het is gewoon ruig man :\
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco op zondag 19 februari 2006 om 12:25:
Wat goed van jou zeg! Je bent fucking 16 jaar, maak wat van je leven.....


Maak wat van je leven? Daarom ben ik toch ook gestopt met die bende!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 15:12:
Daarom ben ik toch ook gestopt met die bende!


dus je deed het al voor je 16e :/ tering..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kolle :x op zondag 19 februari 2006 om 16:27:
dus je deed het al voor je 16e :/ tering..


hehehehe idd das ook slecht:S zal goed voor school zijn geweest....
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ja deed het al voor me 16de inderdaad. Was ook slecht...
Goed voor me school? Ik zit nog gewoon op school hoor, en ik loop stage!

Jullie zullen vast wel blowen, of wil je zeggen van niet? Blowen is vies!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 17:59:
Jullie zullen vast wel blowen, of wil je zeggen van niet?


ik zeg van niet :D
al 3 maanden niet meer :cheer:

en weed is legaal he... die bende waarvan jij zegt dat je het niet meer gebruikt niet... :bier:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Goedzo(Y)! Ik vind blowen zowieso niets aan maarja!
Nee idd die bende was niet legaal haha!
Maar heb nu liever een biertje of whiskey is ook erg fijn:).
 
Waarschuw beheerder
donateur
op naar 13mei BKJN [img width=150 height=30 cacheid=00003419000064b932c0c7271a013e6872]http://www.hemkade.nl/rental/images/txtanimatie.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 18:27:
Maar heb nu liever een biertje of whiskey is ook erg fijn


En gezond....(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 17:59:
Jullie zullen vast wel blowen, of wil je zeggen van niet? Blowen is vies!


Als er iets is wat ik goor vind, is het blowen

Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 17:59:
Ik zit nog gewoon op school hoor, en ik loop stage!


Ik werk al bijna 6 jaar in het bank- en verzekeringswezen
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco op zondag 19 februari 2006 om 23:37:
Als er iets is wat ik goor vind, is het blowen


(Y)!


Uitspraak van Remco op zondag 19 februari 2006 om 23:37:
Ik werk al bijna 6 jaar in het bank- en verzekeringswezen


Dat kan he!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op zondag 19 februari 2006 om 23:37:
Ik werk al bijna 6 jaar in het bank- en verzekeringswezen


houwe zo (Y)
Uitspraak van Remco op zondag 19 februari 2006 om 23:37:
Als er iets is wat ik goor vind, is het blowen


vind het nu wel vies om te doen... maar blijft lekker ruiken :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 17:59:
Jullie zullen vast wel blowen, of wil je zeggen van niet? Blowen is vies!


nope...alleen paar keer geprobeerd maar erna eigenlijk nie meer...:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
(Y)(Y)! Mooie reacties.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 17:59:
Jullie zullen vast wel blowen, of wil je zeggen van niet? Blowen is vies!


Is Suf.....:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 18:49:
! Mooie reacties.


op zich heb ik niks tegen blowers hoor...vin het alleen bjt zonde van het geld maar ken ook mensen die blowe zodat ze eingelijk kenne pitte want anders lukt het nie vin ik ook wel goeie...

maakt mij nie uit zolang ie maar gezellig blijft....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cliffie op maandag 20 februari 2006 om 19:22:
zodat ze eingelijk kenne pitte want anders lukt het nie vin ik ook wel goeie...


tjah en dan 's ochtends je nest uitkomen is al helemaal relaxt :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kolle :x op maandag 20 februari 2006 om 19:42:
tjah en dan 's ochtends je nest uitkomen is al helemaal relaxt :S


jah want dan hebbe ze lekker geslape...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cliffie op maandag 20 februari 2006 om 19:22:
op zich heb ik niks tegen blowers hoor...vin het alleen bjt zonde van het geld


Je geld gaat letterlijk en figuurlijk in rook op :smoke:

Bij :speed: kun je het zien als....

Witte neus: Kost een berg, helpt een beetje :P :9

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 18:40:
Dat kan he!


:aai:

Uitspraak van kolle :x op maandag 20 februari 2006 om 18:42:
houwe zo (Y)


Heb onlangs mijn assurantie b gehaald, dus gaat wel lekker hoor :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op dinsdag 21 februari 2006 om 00:03:
Witte neus: Kost een berg, helpt een beetje


idd:D
 
Waarschuw beheerder
Was Mooi Lache!!!! cker weer genoten daaro!! (K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 15:13:
Was Mooi Lache!!!! cker weer genoten daaro!! (K)


voor mij nie weer maar ook zeker genoten:d
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 871, 3296, 1101, 278}
Artiest Cykiq
Waarschuw beheerder
donateur
Vrijdagavond misschien de opnames van dit feest op www.destoorzender.nl

dát óf live met bkjn djs ;)
 
Waarschuw beheerder
nothing beats real-time :-)
knijperlijpheid valt nog n digitaal te coderen
Waarschuw beheerder
The destroyer kan z'n set downlode op z'n sit;) ww.thedestroyer.it ook die van MOH trouwens:P
Waarschuw beheerder
donateur
Hier heb je Masters of Hardcore 21 ;)

The Genesis of the Hardcore Legacy

Part 1

Part 2

Part 3
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nieuws van het Stoor-front!

Morgenavond tijdens Beter Luister Je Niet! komt niemand minder dan de Franse dj Radium langs!
Hij zal speciaal voor De Stoorzender een setje weggeven waar je U tegen zegt!
Ook is Reiner natuurlijk weer van de partij!
Deze, ondertussen één van de vaste dj's van Beter Luister Je Niet weet wat hij moet doen met zijn terrorplaten!

Verder zullen er live-sets van de afgelopen Beter kom je niet in de Happy Dayz in Culemborg worden uitgezonden.
Jouw kans dus om dit te gekke feest nog een keer mee te maken!


Vrijdagavond 24 feb vanaf 20.00 uur --> www.destoorzender.nl
of (met dank aan pf) --> klikken op 'Streams' in het menu van pf

BETER LUISTER JE NIET!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van XXL op donderdag 23 februari 2006 om 14:28:
Ook is Reiner natuurlijk weer van de partij!


Who the Fuck is Reiner.....:p;)

Uitspraak van XXL op donderdag 23 februari 2006 om 14:28:
Deze, ondertussen één van de vaste dj's van Beter Luister Je Niet weet wat hij moet doen met zijn terrorplaten!


(y) :yes:

Vanaf 20.00 weer lekker Ragge......:D
Waarschuw beheerder
donateur
weet wat hij moet doen met zijn terrorplaten!


weggooien?
Waarschuw beheerder
donateur
Komt er weer wat leven in met zo'n opmerking :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op donderdag 23 februari 2006 om 20:07:
Komt er weer wat leven in met zo'n opmerking :p


Gehehe......
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van XXL op donderdag 23 februari 2006 om 14:28:
BETER LUISTER JE NIET!!!!!!!!!


beter luister ik wel :P
Waarschuw beheerder
iemand die weet waar de livesets te downloaden zijn?:)