Partyflock
 
Forumonderwerp · 849147
Betreft: evenement: Beter kom je niet, zaterdag 11 februari 2006 om 20:00
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 februari 2006 om 19:01:
Echte wazi's... HAHAHA


wat? :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op vrijdag 17 februari 2006 om 22:46:
Pak je toch z'n telefoon af? Om 08:00 bij de organisatie afgeven en hij doet het niet nog een keer


als ik dat had gedaan dan hadden zn ogen uit zn oogkassen gesprongen :|

Uitspraak van Zattejan:bier: op zaterdag 18 februari 2006 om 12:37:
wat?


ja die opmerking snap ik niet helemaal, wazi's zijn toch niet echt vandaar de term 'Wazi' :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 februari 2006 om 16:08:
ja die opmerking snap ik niet helemaal, wazi's zijn toch niet echt vandaar de term 'Wazi'


ooow op die fiets..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zattejan:bier: op zaterdag 18 februari 2006 om 17:58:
ooow op die fiets..


Ja of brommer.. wat jij wil..
Waarschuw beheerder
donateur
Neem jij maar lekker een sleutelpuntje. Ik ben volgende week zondag 2 maanden gestopt!


Wat goed van jou zeg! Je bent fucking 16 jaar, maak wat van je leven.....
Waarschuw beheerder
begrijp dat dan :/

het is gewoon ruig man :\
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco op zondag 19 februari 2006 om 12:25:
Wat goed van jou zeg! Je bent fucking 16 jaar, maak wat van je leven.....


Maak wat van je leven? Daarom ben ik toch ook gestopt met die bende!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 15:12:
Daarom ben ik toch ook gestopt met die bende!


dus je deed het al voor je 16e :/ tering..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kolle :x op zondag 19 februari 2006 om 16:27:
dus je deed het al voor je 16e :/ tering..


hehehehe idd das ook slecht:S zal goed voor school zijn geweest....
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ja deed het al voor me 16de inderdaad. Was ook slecht...
Goed voor me school? Ik zit nog gewoon op school hoor, en ik loop stage!

Jullie zullen vast wel blowen, of wil je zeggen van niet? Blowen is vies!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 17:59:
Jullie zullen vast wel blowen, of wil je zeggen van niet?


ik zeg van niet :D
al 3 maanden niet meer :cheer:

en weed is legaal he... die bende waarvan jij zegt dat je het niet meer gebruikt niet... :bier:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Goedzo(Y)! Ik vind blowen zowieso niets aan maarja!
Nee idd die bende was niet legaal haha!
Maar heb nu liever een biertje of whiskey is ook erg fijn:).
 
Waarschuw beheerder
donateur
op naar 13mei BKJN [img width=150 height=30 cacheid=00003419000064b932c0c7271a013e6872]http://www.hemkade.nl/rental/images/txtanimatie.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 18:27:
Maar heb nu liever een biertje of whiskey is ook erg fijn


En gezond....(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 17:59:
Jullie zullen vast wel blowen, of wil je zeggen van niet? Blowen is vies!


Als er iets is wat ik goor vind, is het blowen

Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 17:59:
Ik zit nog gewoon op school hoor, en ik loop stage!


Ik werk al bijna 6 jaar in het bank- en verzekeringswezen
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco op zondag 19 februari 2006 om 23:37:
Als er iets is wat ik goor vind, is het blowen


(Y)!


Uitspraak van Remco op zondag 19 februari 2006 om 23:37:
Ik werk al bijna 6 jaar in het bank- en verzekeringswezen


Dat kan he!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op zondag 19 februari 2006 om 23:37:
Ik werk al bijna 6 jaar in het bank- en verzekeringswezen


houwe zo (Y)
Uitspraak van Remco op zondag 19 februari 2006 om 23:37:
Als er iets is wat ik goor vind, is het blowen


vind het nu wel vies om te doen... maar blijft lekker ruiken :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 17:59:
Jullie zullen vast wel blowen, of wil je zeggen van niet? Blowen is vies!


nope...alleen paar keer geprobeerd maar erna eigenlijk nie meer...:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
(Y)(Y)! Mooie reacties.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 17:59:
Jullie zullen vast wel blowen, of wil je zeggen van niet? Blowen is vies!


Is Suf.....:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 18:49:
! Mooie reacties.


op zich heb ik niks tegen blowers hoor...vin het alleen bjt zonde van het geld maar ken ook mensen die blowe zodat ze eingelijk kenne pitte want anders lukt het nie vin ik ook wel goeie...

maakt mij nie uit zolang ie maar gezellig blijft....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cliffie op maandag 20 februari 2006 om 19:22:
zodat ze eingelijk kenne pitte want anders lukt het nie vin ik ook wel goeie...


tjah en dan 's ochtends je nest uitkomen is al helemaal relaxt :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kolle :x op maandag 20 februari 2006 om 19:42:
tjah en dan 's ochtends je nest uitkomen is al helemaal relaxt :S


jah want dan hebbe ze lekker geslape...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cliffie op maandag 20 februari 2006 om 19:22:
op zich heb ik niks tegen blowers hoor...vin het alleen bjt zonde van het geld


Je geld gaat letterlijk en figuurlijk in rook op :smoke:

Bij :speed: kun je het zien als....

Witte neus: Kost een berg, helpt een beetje :P :9

:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 18:40:
Dat kan he!


:aai:

Uitspraak van kolle :x op maandag 20 februari 2006 om 18:42:
houwe zo (Y)


Heb onlangs mijn assurantie b gehaald, dus gaat wel lekker hoor :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op dinsdag 21 februari 2006 om 00:03:
Witte neus: Kost een berg, helpt een beetje


idd:D
 
Waarschuw beheerder
Was Mooi Lache!!!! cker weer genoten daaro!! (K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 februari 2006 om 15:13:
Was Mooi Lache!!!! cker weer genoten daaro!! (K)


voor mij nie weer maar ook zeker genoten:d
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 871, 3296, 1101, 278}
Artiest Cykiq
Waarschuw beheerder
donateur
Vrijdagavond misschien de opnames van dit feest op www.destoorzender.nl

dát óf live met bkjn djs ;)
 
Waarschuw beheerder
nothing beats real-time :-)
knijperlijpheid valt nog n digitaal te coderen
Waarschuw beheerder
The destroyer kan z'n set downlode op z'n sit;) ww.thedestroyer.it ook die van MOH trouwens:P
Waarschuw beheerder
donateur
Hier heb je Masters of Hardcore 21 ;)

The Genesis of the Hardcore Legacy

Part 1

Part 2

Part 3
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nieuws van het Stoor-front!

Morgenavond tijdens Beter Luister Je Niet! komt niemand minder dan de Franse dj Radium langs!
Hij zal speciaal voor De Stoorzender een setje weggeven waar je U tegen zegt!
Ook is Reiner natuurlijk weer van de partij!
Deze, ondertussen één van de vaste dj's van Beter Luister Je Niet weet wat hij moet doen met zijn terrorplaten!

Verder zullen er live-sets van de afgelopen Beter kom je niet in de Happy Dayz in Culemborg worden uitgezonden.
Jouw kans dus om dit te gekke feest nog een keer mee te maken!


Vrijdagavond 24 feb vanaf 20.00 uur --> www.destoorzender.nl
of (met dank aan pf) --> klikken op 'Streams' in het menu van pf

BETER LUISTER JE NIET!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van XXL op donderdag 23 februari 2006 om 14:28:
Ook is Reiner natuurlijk weer van de partij!


Who the Fuck is Reiner.....:p;)

Uitspraak van XXL op donderdag 23 februari 2006 om 14:28:
Deze, ondertussen één van de vaste dj's van Beter Luister Je Niet weet wat hij moet doen met zijn terrorplaten!


(y) :yes:

Vanaf 20.00 weer lekker Ragge......:D
Waarschuw beheerder
donateur
weet wat hij moet doen met zijn terrorplaten!


weggooien?
Waarschuw beheerder
donateur
Komt er weer wat leven in met zo'n opmerking :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Remco op donderdag 23 februari 2006 om 20:07:
Komt er weer wat leven in met zo'n opmerking :p


Gehehe......
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van XXL op donderdag 23 februari 2006 om 14:28:
BETER LUISTER JE NIET!!!!!!!!!


beter luister ik wel :P
Waarschuw beheerder
iemand die weet waar de livesets te downloaden zijn?:)