| Betreft: | evenement: Beter kom je niet, zaterdag 11 februari 2006 om 20:00 |
Pak je toch z'n telefoon af? Om 08:00 bij de organisatie afgeven en hij doet het niet nog een keer
wat?
Jullie zullen vast wel blowen, of wil je zeggen van niet? Blowen is vies!
Ik zit nog gewoon op school hoor, en ik loop stage!
! Mooie reacties.
dát óf live met bkjn djs
Ook is Reiner natuurlijk weer van de partij!
Deze, ondertussen één van de vaste dj's van Beter Luister Je Niet weet wat hij moet doen met zijn terrorplaten!