2 volgers · 4422x bekeken
| Betreft: | evenement: Beter kom je niet, zaterdag 11 februari 2006 om 20:00 |
dewd, geef me 1 reden wat lonsdale met hardcore te maken heeft?
Hardcore is muziek, geen kleding?!
Lonsdale verneukt de hardcore scene omdat al die wazi's lonsdale dragen zodat de buiten wereld ziet dat ze racistisch zijn.
tja....lonsdale heeft niks met hardcore te maken net als nikies en aussie's en kale koppe
Media draait veel dingen om en scheppen een beeld, heb je helemaal gelijk in. Ook realiseer ik me dat er veel Lonsdale-dragers zijn die niet rechts zijn en dat er niet-Lonsdale-dragers zijn die wel rechts zijn.
Alleen zoals zo vaak, moeten de goede weer onder de kwade lijden. Misschien zegt dit ook wel iets over de passieve houding van de niet rechtse Lonsdale drager
Als je jezelf namelijk echt Gabber/Hardcoreliefhebber voelt, schaam je jezelf toch voor sommige 'skinderen'? Zoveel feesten die verknald zijn door mensen met vooral dat merk in combinatie met andere rechtse kenmerken.
Logisch dat de irritatie dan steeds erger wordt, want sommige feesten worden nog steeds vergald. Dat merk loopt als een rode draad door alle incidenten heen en heeft de hardcore weinig positiefs opgeleverd.
2 riqey: sorry hoor maar de opmerkingen die je hier maakt zijn niet echt "slim" je ziet al dat de mensen geen meelopers zijn aangezien ze niet met je mee lullen
maar laat iedereen gwn lekker in ze waarde.....iedereen is anders gelukkig maar anders zou je elke week hetzelfde wijf neuke
(permanent verbannen)
was een goed feest... 
$@$#spreedcore#@$
%#%#
alleen veel te druk.. maar na 4 uur werd het gelukkig rustiger en kon ik me eindelijk fatsoenlijk verplaatsen
maar wel ***** ****** security.. stelletje schooiers.. en dan staan ze nog met hun handjes klaar bij de uitgang om geld te krijgen...![Bron: http://www.confuzion.nl/smileys/fingerhehe.gif [img width=25 height=15 cacheid=000009980001087f8340cd331a013d3933]http://www.confuzion.nl/smileys/fingerhehe.gif[/img]](/images/cache/000009980001087f8340cd331a013d3933)
alleen veel te druk.. maar na 4 uur werd het gelukkig rustiger en kon ik me eindelijk fatsoenlijk verplaatsen
maar wel ***** ****** security.. stelletje schooiers.. en dan staan ze nog met hun handjes klaar bij de uitgang om geld te krijgen...
gelukkig was ik er niet .. heb van meerdere mensen gehoord dat het niet ok was
juist zonde dat je er niet was want t was
een hardstikke tof feest
die zitten te zeiken moeten eens ophouden
zich te irriteren aan anderen en lekker voor
zichzelf leren te feesten want t viel allemaal hardstikke
mee!!!!
2 riqey: sorry hoor maar de opmerkingen die je hier maakt zijn niet echt "slim" je ziet al dat de mensen geen meelopers zijn aangezien ze niet met je mee lullen maar tja je gaat toch ook nie op een feest lope lette wat mensen aan hebbe en dan maar denke dat het zo'n "tering wazi" KEN zijn.. dan is je feest ook al snel verpest denk ik....ga lekker je gang schijt wat iemand aanheeft als ie zich daar prettig bij voelt laat um lekker...en als ie stoer wil doen bij ze vriende doet ie dat toch lekker ze lope vanzelf wel tege een paal aan of komme vanzelf wel de verkeerde tegen...
maar laat iedereen gwn lekker in ze waarde.....iedereen is anders gelukkig maar anders zou je elke week hetzelfde wijf neuke
Nee idd, jullie zijn te dom voor mijn slimme opmerkingen
dom van mij idd
Magoed, jullie zijn dikke meelopers... dat is een feit. Probeer dat maar eens te ontkrachten.
En op feesten let ik niet op wat mensen aan hebben hor
Ik vind het juist helemaal tof als mensen kleding aan doen die zij aantrekken omdat ze het mooi vinden. Maar jij vind die lonsdale helemaal niet mooi
En de samenleving waar we nu in leven heeft gewoon een bepaald beeld van lonsdale. En ik heb liever niet dat de hardcore scene hetzelfde aanzien krijgt als dat lonsdale heeft. (heeft het inmiddels al)
En ik laat JUIST iedereen in zn waarde. Dat jij negers weg jaagt van feesten met je lonsdale snap je alleen niet. Heel erg jammer. Maar jij bent juist degene die anderen niet in hun waarde laat...
gelukkig was ik er niet .. heb van meerdere mensen gehoord dat het niet ok was
Je kunt niet ergens over oordelen als je er niet bent geweest. Zelf heb ik een mooi feessie gehad en heb lekker vooraan bij de boxen gestaan, daar is het altijd wel gezellig.
Denk dat je hoopt dat het niet ok was, juist omdat je er niet bij was
laatste aanpassing
Absoluut erg toffe feesten daar in Happy Dayzz maar de mensen die daar werken inclusief de eigenaar kunnen van mij direct aan het gas gezien zij mensen betasten, meisjes aanranden (zie ook het onder BH voelen verhaal van een ander), bruut mensen laten betalen om ze vervolgens zonder echte reden er uit te gooien. Tevens verkopen ze GHB aan bepaalde types om ze vervolgens te ...op het toilet als het hun uitkomt.
Zolang de organisaties en de bezoekers goed volk blijven zoals altijd zal het wel los lopen, maar koop bij die gasten geen drugs en laat je niet koeieneren dooe die gasten, ze blaffen wel maar bijten niet (zoals die domme neger die zo wazig kijkt, moet je die maar eens fijn toespreken rent die weg, zeker te klein piemeltje
(tis sowiezo geen goeie drugs die ze hebben, tevens vaart de politie daar wel op kennelijk).
Groet
Zolang de organisaties en de bezoekers goed volk blijven zoals altijd zal het wel los lopen, maar koop bij die gasten geen drugs en laat je niet koeieneren dooe die gasten, ze blaffen wel maar bijten niet (zoals die domme neger die zo wazig kijkt, moet je die maar eens fijn toespreken rent die weg, zeker te klein piemeltje
(tis sowiezo geen goeie drugs die ze hebben, tevens vaart de politie daar wel op kennelijk).
Groet
laat je niet koeieneren dooe die gasten
Het vervelende is alleen dat hun beslissen (tijdens een feest) of jij mag blijven of op kan rotten. Je verliest het toch bij een discussie en daar gaat het uiteindelijk om.
Met Noize Suppressor werdt ik betrapt met drugs, zeg ik eerlijk. Nou, ja betrapt. Ze hadden gezien dat ik van iemand een nakkie nam en spraken me aan. Komt die vent aan van 'wij gaan even praten' Vervolgens sleept hij mij als een triomf door de Hemkade en halverwege flip ik tegen hem. Mag jij raden wie 5 minuten later buitenstond.
Tja, de aanleiding was je eigen schuld zal iedereen zeggen. Is ook zo, maar dat was ook een soort koeieneren wat hij deed. Ze hadden me me niet op heterdaad betrapt, had niks bij me, liep normaal bij, heb in bijna 9 jaar nooit gezeik gehad daar en ken ze allemaal.
Bij 'zomaar' zonder duidelijke reden ergens uit worden geflikkerd ligt de schuld soms ook een beetje bij jezelf. Misschien niet altijd, maar iedere week zie ik wel ergens een persoon buiten staan tieren, die het onterecht vind dat hij of zij
In Culemborg viel het me inderdaad op dat ze hardhandig waren tegenover bezoekers, maar bovenstaande reden speelde bij zeker de helft een rol.
Het gedrag tegenover vrouwelijke bezoekers, is wel schandalig
Ik heb echt een hoop gasten er uit gezet zien worden omdat ze te waus waren. Zit je een beetje te spacen word je er uit gekickt
Eigen schuld.
dr liepen mij teveel mensen rond die um TE hard tripte
ik werd de hele tijd lastiggevallen door zo'n knalkop, liep die met zn mobiel achter me aan om me te filmen
en dan zeg je dat je dat niet wil dan is het antwoord:
echt wel vervelend...
en wat betreft dat gezeik over dat BH gedoe, dat is bij mij niet eens gebeurt ze keek alleen in mn jas en dat was het.
Jammer v/d terorzaal geluid vond ik daar veel minder dan in de andere zalen en dat terwijl de muziek daar op gegeve moment echt wel HARD werd!
laatste aanpassing
nee bedankt
Niet meer toch?
Puntje voor mij
enne....
Moest het niet Muntje zijn
Slikken heb ik wel gedaan. Ben zo'n 4 jaar voor jou eerste feessie gestopt
Uitspraak van Baziz aka Doorgesnoven Uilen Terreur op maandag 13 februari 2006 om 15:57:
Ik heb echt een hoop gasten er uit gezet zien worden omdat ze te waus waren. Zit je een beetje te spacen word je er uit gekickt
Ik heb echt een hoop gasten er uit gezet zien worden omdat ze te waus waren. Zit je een beetje te spacen word je er uit gekickt
Tja ze zijn daar te gast en maakt zo geen reclame en voegt weinig toe. Vergeet niet dat je niet op een middelgroot feest bent en je zo veel eerder in de kijker loopt......Zeker met deze bewaking.
laatste aanpassing
Nee idd, jullie zijn te dom voor mijn slimme opmerkingen
hoe kan jij nou oordelen over mij en zeggen dat ik dom ben terwijl jij me niet kent....
Maar jij vind die lonsdale helemaal niet mooi
waar en wanneer heb ik dat gezegd dan??
En ik laat JUIST iedereen in zn waarde. Dat jij negers weg jaagt van feesten met je lonsdale snap je alleen niet. Heel erg jammer. Maar jij bent juist degene die anderen niet in hun waarde laat.
ten eerste btj jammer dat je het zo steld...als ik die kleding aan heb jaag ik heus geen negers weg...die mensen weten ook wel dat het btj bij de scene hoort...en je laat je toch nie tegen houden door kleding??
Het gedrag tegenover vrouwelijke bezoekers, is wel schandaligGa dan gewoon naar de hoeren of lekker thuis met een sexfilm aan je lul trekken
hehehehe idd












![[ROT001]](/images/user/269282_3738865.jpg)


