laat je niet koeieneren dooe die gasten
Het vervelende is alleen dat hun beslissen (tijdens een feest) of jij mag blijven of op kan rotten. Je verliest het toch bij een discussie en daar gaat het uiteindelijk om.
Met Noize Suppressor werdt ik betrapt met drugs, zeg ik eerlijk. Nou, ja betrapt. Ze hadden gezien dat ik van iemand een nakkie nam en spraken me aan. Komt die vent aan van 'wij gaan even praten' Vervolgens sleept hij mij als een triomf door de Hemkade en halverwege flip ik tegen hem. Mag jij raden wie 5 minuten later buitenstond.
Tja, de aanleiding was je eigen schuld zal iedereen zeggen. Is ook zo, maar dat was ook een soort koeieneren wat hij deed. Ze hadden me me niet op heterdaad betrapt, had niks bij me, liep normaal bij, heb in bijna 9 jaar nooit gezeik gehad daar en ken ze allemaal.
Bij 'zomaar' zonder duidelijke reden ergens uit worden geflikkerd ligt de schuld soms ook een beetje bij jezelf. Misschien niet altijd, maar iedere week zie ik wel ergens een persoon buiten staan tieren, die het onterecht vind dat hij of zij

daar staat. Alleen als ik dan naar de houding en kleren kijk

Misschien niet iedereen, maar zeker de helft. Dan heb ik in m'n aus toch een streepje voor.
In Culemborg viel het me inderdaad op dat ze hardhandig waren tegenover bezoekers, maar bovenstaande reden speelde bij zeker de helft een rol.
Het gedrag tegenover vrouwelijke bezoekers, is wel schandalig

Ga dan gewoon naar de hoeren of lekker thuis met een sexfilm aan je lul trekken
