Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 15:57:
Ik heb echt een hoop gasten er uit gezet zien worden omdat ze te waus waren. Zit je een beetje te spacen word je er uit gekickt
Eigen schuld.
dr liepen mij teveel mensen rond die um TE hard tripte

ik werd de hele tijd lastiggevallen door zo'n knalkop, liep die met zn mobiel achter me aan om me te filmen

en dan zeg je dat je dat niet wil dan is het antwoord:

GRMZLA FHSS WAT?

echt wel vervelend...
en wat betreft dat gezeik over dat BH gedoe, dat is bij mij niet eens gebeurt ze keek alleen in mn jas en dat was het.
Jammer v/d terorzaal geluid vond ik daar veel minder dan in de andere zalen en dat terwijl de muziek daar op gegeve moment echt wel HARD werd!
