Partyflock
 
Forumonderwerp · 849147
Betreft: evenement: Beter kom je niet, zaterdag 11 februari 2006 om 20:00
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QuiK op maandag 13 februari 2006 om 11:34:
echt???


ja in het begin viel het me vooral op :O
naderhand heb ik er ook niet meer opgelet omdat ik te wazig was O:)

mja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberMenke B) op maandag 13 februari 2006 om 11:47:
ja in het begin viel het me vooral op


bizar :|

ik heb t niet gezien: en ik was er van half 8 tot half 10..

alleen om tussen 9 en half 10 ruzie met ze gehad:
zij wilden naar huis en wij stonden in de weg met opruimen van de troep uit zaal 3
(decks, boxen, licht etc.)

:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cliffie op maandag 13 februari 2006 om 09:17:
terrortrut--> ik heb je nie eens gezien....dus zal volgende keer wel worden


nah ik was in de terror zaal te vinden 8)
maah idd volgende keer dan :P
Waarschuw beheerder
Wat een vette shit was dit zeg!:D
DNA > :respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QuiK op maandag 13 februari 2006 om 11:34:
niet nodig ook doe nooit dingen die niet mogen


Ik zou eens aan EmmaDillemma moeten vragen of dat nu goed is of niet, want ik weet het effe niet.

Die undercovers zag je wel vrij goed hoor als je je blik kon blijven richten op dezelfde personen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 13:04:
Ik zou eens aan EmmaDillemma moeten vragen of dat nu goed is of niet, want ik weet het effe niet.


:p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QuiK op maandag 13 februari 2006 om 11:08:
ben helemaal niet gefouilleerd...


sommige mensen hebben privileges he :P
 
Waarschuw beheerder
Vet feest!!!

THE VIZITOR was DE BESTE!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 13:18:
sommige mensen hebben privileges he


haha wat willen ze dan? alle 2 me tassen leeghalen??
wel alles weer in het goede vakje terug stoppen he!
:p
 
Waarschuw beheerder
nu heb ik een foto late make
ma weet de site nog ma half

www.tornado.....

weet iemand het :d:d
Waarschuw beheerder
nee maar als jij het weet wil ik het ook weten:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op maandag 13 februari 2006 om 13:43:
nee maar als jij het weet wil ik het ook weten


slijmbal:P

maarruh kwil ook dat de andere fototjuhs der op komen te staan..heb k tenminste wat te doen hier op school :/
Waarschuw beheerder
idd want sta wel op een foto op x-beats maar die is te leip en sta der ook nog een keer redelijk normaal op volgens mij:P
 
Waarschuw beheerder
waarom zet je em nie op je pf?!
je heb daar helemaal geen fototjuhs op:(..
mjah kben 3 x op de foto gegaan..
op party flock zelf..
ennuh happy dayzz ennuh bkjn site door mizzor:)
Waarschuw beheerder
en geen van die 3 ken je zien of wel?:p
 
Waarschuw beheerder
haha neej..
jammer genoeg nie :/

met wie ben je op de foto geweest?!
ook met me ventjuh?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 13:18:
sommige mensen hebben privileges he


nah kben ook amper gefoullieerd hij had zeker haast ff snel 1 hand over me broek en dat was t :9
agh niet dat t mij uitmaakt :D
vond ze wel relaxed deze keer :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:01:
haha neej..
jammer genoeg nie

met wie ben je op de foto geweest?!
ook met me ventjuh?!


nee met een vriendin van me uit beesd
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op maandag 13 februari 2006 om 14:05:
nee met een vriendin van me uit beesd


oww oke;)

ook leuk met n meissie..n vriendin?! of word het je vriendin?!:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op maandag 13 februari 2006 om 13:43:
nee maar als jij het weet wil ik het ook weten:d


:d haha
help me ma ff zoeke dan :p
Waarschuw beheerder
haha heb ik al gedaan maar google werkt niet mee:'(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op maandag 13 februari 2006 om 14:07:
een vriendin


hahaha jaja met dat tongetje?!:P

mjah wat nog nie is kan nog komen tog;)
 
Waarschuw beheerder
nee bij mij ook niet.. der moest geloof ik nog een word van 3 letters achter :vaag:
 
Waarschuw beheerder
Had graag naar BKJN gewild, maar moest op Trence Energy werken! :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:13:
nee bij mij ook niet.. der moest geloof ik nog een word van 3 letters achter


haha maar daar schieten we nog niks mee op:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 14:18:
Had graag naar BKJN gewild, maar moest op Trence Energy werken!


dan ben je best wel genaaid...:S
Waarschuw beheerder
hehe ik kwam nog een paar van die trance figuren tegen toen ik door de trein aan ut lopen was:P gek volk hoor(A)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QuiK op maandag 13 februari 2006 om 14:23:
dan ben je best wel genaaid...


Idd ja...
Wil in de Jaarbeurs werken op evenementen in de horeca dus heb met Trance Energy een voordeel door de selectie heen te komen, omdat ik het dan al eens gedaan heb!
Nu gedaan dus hopen WEL door de selectie heen te komen...

Dus nog steeds niet naar BKJN geweest...
Weer eens wachten op de volgende editie :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op maandag 13 februari 2006 om 14:28:
hehe ik kwam nog een paar van die trance figuren tegen toen ik door de trein aan ut lopen was gek volk hoor(A)


Hehehe klopt ja!!
Heb nog op Utrecht centraal gewacht op de trein vanuit Culemborg :D
Maar kwam niet de mensen tegen die ik tegen wilde komen! :(
Waarschuw beheerder
was een VEt feesie alleen erg druk, maar dat is een goed teken toch voro het feest :)

De darkcore ahd een vet geluidje zeg (Y) sow sowww
Alleen de TError zaal was weer niks qua geluid en dat is toch weer een tegenvaller :(

Ik vond het gezellig (Y) en e werdt lekekr gedraait (Y)

op naar 13 mei 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 13 februari 2006 om 14:33:
Ik vond het gezellig en e werdt lekekr gedraait


:yes: zeker mee eens :yes:
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 13 februari 2006 om 14:33:
Alleen de TError zaal was weer niks qua geluid en dat is toch weer een tegenvaller


De grote zaal was relax :D goed geluid en lekker gedraaid O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 13:37:
nu heb ik een foto late make
ma weet de site nog ma half

www.tornado.....

weet iemand het


www.tornade-events.nl maar gok is:D de foto's staan er nog niet op:P
Waarschuw beheerder
Jah was echt te vet :D...
Wel ff een eindje reizen maarjah :S....
Vond de terrorzaal egt fuck...
Dus was voornamelik in de present en darkcore zaal te vinden.
Mjah geen ruzie gezien ofzo :D
Goed feest en zeker de moeite waard :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberMenke B) op maandag 13 februari 2006 om 14:36:
De grote zaal was relax goed geluid en lekker gedraaid


kan me nou niet vorostellen dat er in de main zaal goed gedraait werdt :[

;p hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Destroyer.. :| de tering :| :kwijl:
die set MOET k hebben..
wat ben k daar op los gegaan..

en wat n geluid in die zaal (darkcore)

de hele nacht was wel kicke :jaja:
voor t eerst in 2 jaar dat k alleen naar n feesie was.. maar heb me prima vermaakt :D

alles doet zeer :p.. en das n goed teken 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 13 februari 2006 om 14:51:
kan me nou niet vorostellen dat er in de main zaal goed gedraait werdt

hehehe


Tja, aangezien we beide van een andere stijl houde he :P:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marcel-o B) op maandag 13 februari 2006 om 14:53:
alles doet zeer .. en das n goed teken


ja hier nog 1 :vaag: :9
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Super vet feestje! security :respect: ! Hahaha lekker voor de junkies die der niet in kwamen! En dat over die BH, niet zo zeiken joh. Je hebt van die gevallen die daar drugs hebben zitten he!
Alleen een piep in je oren is wat overdreven hoor! Het geluid kan daar veel harder!! :bier::bier: er waren super veel bekenden...Anouk, blij je weer gezien te hebben na 2 jaar! Was echt super gezellig met je de hele avond(L)!

Proost mensen :bier:
Waarschuw beheerder
Dankzij de tientalle mensen die vroegen naar me pf heb ik ff een profieltje in elkaar geflanst! :P
Helaas werd ik iets te goed gefouilleerd... maar dankzij lieve mensen toch nog lekker :xtc: en :bounce:
Ik ga deze site nu zekers vaak bezoeken!! :D
Tot 18/02 ;)
xxx Sasje
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Terror :[ op maandag 13 februari 2006 om 15:07:
ja hier nog 1


En hier nog 1 :9. Dikke spierpijn zooo heerlijk :jaja:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Foto's:

www.beterkomjeniet.nl
www.rage-online.be
www.tornado-events.nl
www.eardamage.nl
www.vangodlos.net
Daar KOMEN ze nog op! Even geduld zeikerds.
www.superfeesten.nl
www.worldofhardcore.nl
www.x-beats.nl
www.drzvago.com
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Was weer gezellig (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 15:10:
Foto's:

WWW.beterkomjeniet.nl
www.rage-online.be
www.tornado-events.nl


nog niet toch?

op eardamage staat de helft van de foto's er nog niet op
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 15:08:
En dat over die BH, niet zo zeiken joh. Je hebt van die gevallen die daar drugs hebben zitten he!


is bij mij anders niet gedaan :9
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Terror :[ op maandag 13 februari 2006 om 15:19:
is bij mij anders niet gedaan


Bij mij ging ze alleen aan die rand zitten.8)
Waarschuw beheerder
geil...geloof dat ik ook maar security ga worden :P