| Betreft: | evenement: Beter kom je niet, zaterdag 11 februari 2006 om 20:00 |
ja in het begin viel het me vooral op
niet nodig ook doe nooit dingen die niet mogen
dan ben je best wel genaaid...
hehe ik kwam nog een paar van die trance figuren tegen toen ik door de trein aan ut lopen was gek volk hoor(A)
Ik vond het gezellig en e werdt lekekr gedraait
Alleen de TError zaal was weer niks qua geluid en dat is toch weer een tegenvaller
De grote zaal was relax goed geluid en lekker gedraaid
kan me nou niet vorostellen dat er in de main zaal goed gedraait werdt
hehehe
Foto's:
WWW.beterkomjeniet.nl
www.rage-online.be
www.tornado-events.nl