Partyflock
 
Forumonderwerp · 849147
Betreft: evenement: Beter kom je niet, zaterdag 11 februari 2006 om 20:00
Artiest Ravebabe
Waarschuw beheerder
Sorry heb er ook een geopend
 
Waarschuw beheerder
MOOI FEESJE!! alleen kutbeveiliging daar... Pfff kleden je ff half uit waar iedereen bijstaat...:@
Waarschuw beheerder
Je kon buiten pas merken hoe hard het geluid was maar ik moet zeggen de darkcore zaal en de hardcore waren voor mij het heftigst............De avond was echt lacchu
Waarschuw beheerder
donateur
zeeeeer goed feesje :p reuze plezier :yes: met een hele groep van belgië aanwezig :) muziek was heerlek, setjes super en er komen foto's op www.rage-online.be
Waarschuw beheerder
las dat het nogal druk was en controle beetje extreem streng :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8-bit Kid™ op zondag 12 februari 2006 om 19:09:
las dat het nogal druk was


ja redelijk, maar om een uurtje of 4 viel het wel weer mee
Waarschuw beheerder
Fanfuckintastic.
 
Waarschuw beheerder
donateur
vond het niet extreem goed. dj's draaiden weliswaar erg goed, maar door de drukte/warmte/sfeer was et toch wat minder!
 
Waarschuw beheerder
Zeer geslaagd beuk feestje :bier:
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 16:08:
MOOI FEESJE!! alleen kutbeveiliging daar... Pfff kleden je ff half uit waar iedereen bijstaat... :@


Tsjah..ze controleren daar gwoon kk goed..Doe je allemaal niks aan..enne stel je aan man..Kijkt heus niemand na hoe ze jou aant controleren zijn hoor..
 
Waarschuw beheerder
donateur
zeker vet gister :D
Waarschuw beheerder
was wel ff leuk voor een keer, alleen die speedcore zaal mocht om mij wel weg :/ wat een tyfus herrie :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van mr turner op zondag 12 februari 2006 om 21:37:
was wel ff leuk voor een keer, alleen die speedcore zaal mocht om mij wel weg :/ wat een tyfus herrie :p


Zijn ook andere zalen :P

Lekkere afwisseling :D

Beter donker dan licht, was top (Y)
Waarschuw beheerder
hehe tja, maar daar kon je alleen maar eten krijgen geloof ik :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 februari 2006 om 21:25:
Tsjah..ze controleren daar gwoon kk goed..Doe je allemaal niks aan..enne stel je aan man..Kijkt heus niemand na hoe ze jou aant controleren zijn hoor..


mij controleerde ze dus bagger :/ alleen de cavello en met pet checkte ze :/ de rest niet

ma goed ook O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberMenke B) op zondag 12 februari 2006 om 22:22:
mij controleerde ze dus bagger


Nja ben toen in de peppermill zo ook gepakt met zooi in me bh :[ Dusse daar stop ik ut nooit weer :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Bij meiden controleerden ze idd streng....hoppa zo met hun handen onder je bh :/

maar ik vond het geslaagd feestje
in het begin idd te druk maar later werd het beter
heb me goed vermaakt

het blijft een toplocatie met vet geluid :D
Waarschuw beheerder
was wel veet feesie L), alleen btje druk/warm :/
Waarschuw beheerder
Was zeker vet!!Wel best druk maar dat mocht de pret niet drukken!!
Ik heb me goed vermaakt daar


Uitspraak van Lievelien op zondag 12 februari 2006 om 22:42:
het blijft een toplocatie met vet geluid


:jaja:
Waarschuw beheerder
dit was echt een focking vet feest!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg eigenlijk heimwee naar vannacht :/
 
Waarschuw beheerder
tja gisteren om deze tijd,stonden we er beter voor,
maar ik heb me wel gruwlijk vermaakt,beetje te druk.
was un top feesje,op naar mastersssssssss
Artiest KDT
Waarschuw beheerder
Super feessie heb me prima vermaakt. Had van mij nog wel
langer mogen duren.
Waarschuw beheerder
Feest was echt goed.

Helemaal niks negatiefs aan te merken..
in de hardcore zaal draaide iedereen een zeer goeie set, beveiliging was alert, geluid stond hard genoeg en sfeer was goed!

Was echt een vette party :D
Waarschuw beheerder
donateur
sfeer was der niet egt en het was veel te druk, maar heb me wel vermaakt verder :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vond het wel een relaxt feesje, idd erg druk in het begin maar de darkcore zaal was echt uber! terror zaal mocht er ook wezen:)
Waarschuw beheerder
Was opzich wel druk..klopt

maar heb er geen last van gehad, link in de hardcore zaal bij de bar was plek zat :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !Smokemon! op zondag 12 februari 2006 om 19:44:
Uitspraak van 8-bit Kid™ op zondag 12 februari 2006 om 19:09:
las dat het nogal druk was

ja redelijk, maar om een uurtje of 4 viel het wel weer mee


jaa :jaja: zwaar vermaakt
Waarschuw beheerder
Was weer heftig!
Geluid weer top!
Flink staan hakkuh ondanks me beurse poot.
De italianen Noize suppressor en TommyKnocker :respect:
Beetje druk in het begin maar na 3en was het goed tedoen
Heb de beveiliging 1 meisje hardhandig naar buiten zien gooien :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van beukenootje op maandag 13 februari 2006 om 03:38:
De italianen Noize suppressor en TommyKnocker


En Unexist dan?
Waarschuw beheerder
donateur
was echt ZWAAR BRUUT !!!
dikke terror 8)
en die warmte en drukte viel ook opzich wel mee alleen die rot lui die 100x in een minuut heen en weer moete lopen dat was irritant :[
en de securety viel ook onwijs mee bij pokkekerstherrie was t veel erger..nu werd ik gewoon amper aangekeken toen ik binnen kwam :9

maar t was echt kicke jammer dat ze de volgende BKJN weer in dat zweet hok doen :vaag:
 
Waarschuw beheerder
was in 1 woord GEWELDIG!!!

was egt super gaaf :respect:

ben benieuwd naar de volgende bkjn:P
hopelijk net zo goe als deze:)
Waarschuw beheerder
was super feessie:D

terrortrut--> ik heb je nie eens gezien:S....dus zal volgende keer wel worden:d


Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 09:03:
ben benieuwd naar de volgende bkjn
hopelijk net zo goe als deze


idd:D von het een goede locatie moe er zeker nog keertje kijke of het geluid er altijd zo goed is....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cliffie op maandag 13 februari 2006 om 09:17:
von het een goede locatie moe er zeker nog keertje kijke of het geluid er altijd zo goed is....


uhu:D

ga zeker nog vaker naar deze locatie..
 
Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
tracklisting?

simon underground / producer?
Waarschuw beheerder
't was echt superrrrrrr! Woei! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zattejan:bier: op maandag 13 februari 2006 om 00:12:
sfeer was der niet egt en het was veel te druk


vond de sfeer juist wel goed :/ op sommige momenten na

en druk nja je had genoeg plaats om te hakkuh ;)

Uitspraak van actief op maandag 13 februari 2006 om 09:48:
tracklisting?


van de hele grote zaal ja :9
Waarschuw beheerder
security??? ben helemaal niet gefouilleerd...o:)

en feest was gewoon weer vetjes, ben niet anders gewend van BKJN [img width=31 height=31 cacheid=000007010000677faa9fa1461a013b1b7f]http://www.home.versatel.nl/konjaku/fastbounce.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van QuiK op maandag 13 februari 2006 om 11:08:
security???


undercover security zag ik ook veel ow :O
voor de eerste keer op een feestje

mja dat maakte het feest zeker niet minder :9

te vet :respect:
 
Waarschuw beheerder
Darkcorezaal was zeker het vetste met goed geluid!!

Destroyer (HARD!!):kwijl: , DNA DJ Team, Producer, Simon Underground & Tieum :respect:

in de terror gingen The Vizitor en Plague erg Lekker (Y)

en in de main natuurlijk Noize Suppressor :respect::respect: Radium en Partyraiser :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GabberMenke B) op maandag 13 februari 2006 om 11:12:
undercover security zag ik ook veel ow


echt???:S

heb er eigenlijk niet echt op gelet
niet nodig ook doe nooit dingen die niet mogen o:)
Waarschuw beheerder
oooooh wat een vet feestje was dat :cheer:
ook super veel bekende gezien :)
en wat was iedereen toch VROLIJK 8) hahaha