| Betreft: | evenement: Beter kom je niet, zaterdag 11 februari 2006 om 20:00 |
las dat het nogal druk was
MOOI FEESJE!! alleen kutbeveiliging daar... Pfff kleden je ff half uit waar iedereen bijstaat...
Tsjah..ze controleren daar gwoon kk goed..Doe je allemaal niks aan..enne stel je aan man..Kijkt heus niemand na hoe ze jou aant controleren zijn hoor..
mij controleerde ze dus bagger
Uitspraak van 8-bit Kid™ op zondag 12 februari 2006 om 19:09:
las dat het nogal druk was
ja redelijk, maar om een uurtje of 4 viel het wel weer mee
het blijft een toplocatie met vet geluid
De italianen Noize suppressor en TommyKnocker
ben benieuwd naar de volgende bkjn
hopelijk net zo goe als deze
sfeer was der niet egt en het was veel te druk
tracklisting?
undercover security zag ik ook veel ow