Partyflock
 
Forumonderwerp · 849147
Betreft: evenement: Beter kom je niet, zaterdag 11 februari 2006 om 20:00
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van QuiK op maandag 13 februari 2006 om 15:41:
geil...geloof dat ik ook maar security ga worden


Dat was de vrouwlijke security! Als 1 van de mannen het doet mag je ze aanklagen en worden ze waarschijnlijk ontslagen omdat het verboden is.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Plague was echt vette shit! Natuurlijk Noizefucker, Partyraiser en Radium weer bruut (y) Vond Angerfist ook wel lekker knallen dit keer.

Wel beetje triest beleid van de security daar. Ik heb echt een hoop gasten er uit gezet zien worden omdat ze te waus waren. Zit je een beetje te spacen word je er uit gekickt :|
Das een slechte zaak! :@
 
Waarschuw beheerder
haha ja ik vond het zeer leuk!!! haha veel bekenden en gezellige mensen en gewoon heel gezellig..

was wel een beetje te druk maarja :)
Waarschuw beheerder
lekker feestje!!!! knalle tot en met!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 15:36:
Bij mij ging ze alleen aan die rand zitten.


bij mij heb die vent alleen ff ze hand over me broek gehaald en toen zei hij veel plezier en dat was t :P


Uitspraak van Tha_RaveBeast op maandag 13 februari 2006 om 15:57:
bij mij ook niet


niet eens :O
nah schande 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 15:57:
Wel beetje triest beleid van de security daar. Ik heb echt een hoop gasten er uit gezet zien worden omdat ze te waus waren. Zit je een beetje te spacen word je er uit gekickt
Das een slechte zaak!


agh ik liep er volges zeggen ook niet errug gezond bij en daarbij ken ik nu amper eten van me kaken dus die zullen ook niet stil gestaan hebbe :/ kheb zelfs nog tijdje naast securety gestaan..niks aan de hand hoor :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op maandag 13 februari 2006 om 16:00:
niet eens
nah schande


ja :@ ik heb ook een klachtenbrief gestuurt :@
Alsof ik niet lekker genoeg ben om betast te worden ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op maandag 13 februari 2006 om 16:02:
agh ik liep er volges zeggen ook niet errug gezond bij en daarbij ken ik nu amper eten van me kaken dus die zullen ook niet stil gestaan hebbe kheb zelfs nog tijdje naast securety gestaan..niks aan de hand hoor


idd zelfde hier:)
 
Waarschuw beheerder
kheb zelfs nog tijdje naast securety gestaan


Ik heb het meer over gasten die niet meer konden staan :p
Weet je wel, zittend hangend voorover met je hoofd tussen je knieen.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op maandag 13 februari 2006 om 16:05:
agh ik liep er volges zeggen ook niet errug gezond bij en daarbij ken ik nu amper eten van me kaken dus die zullen ook niet stil gestaan hebbe kheb zelfs nog tijdje naast securety gestaan..niks aan de hand hoor


Ja hier eigenlijk ook wel... naast verschillende beveiligings mensen
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 15:57:
Wel beetje triest beleid van de security daar. Ik heb echt een hoop gasten er uit gezet zien worden omdat ze te waus waren. Zit je een beetje te spacen word je er uit gekickt
Das een slechte zaak!


Lekker voor ze.8) Beterneemjegeendrugs.nl
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcel-o B) op maandag 13 februari 2006 om 14:53:
en wat n geluid in die zaal (darkcore)


idd .. echt gruwelijk hard.. :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 16:09:
Beterneemjegeendrugs.nl


idd:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 16:06:
Ik heb het meer over gasten die niet meer konden staan
Weet je wel, zittend hangend voorover met je hoofd tussen je knieen.


tsja dan ist hun eigen schuld als je t niet aan kan moet je t niet doen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op maandag 13 februari 2006 om 16:20:
Uitspraak van Baziz aka Doorgesnoven Uilen Terreur op maandag 13 februari 2006 om 16:06:
Ik heb het meer over gasten die niet meer konden staan
Weet je wel, zittend hangend voorover met je hoofd tussen je knieen.

tsja dan ist hun eigen schuld als je t niet aan kan moet je t niet doen


en helemaal als je over een hek hene hangt, zodat de platen overslaan van de DJ die Terror/speedcore draait :[

folteren die mensen (6)

;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op maandag 13 februari 2006 om 14:36:
www.tornade-events.nl maar gok is de foto's staan er nog niet op


oh vet :9

heb je gezocht of is'm na jouw toegekome? ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 15:36:
Bij mij ging ze alleen aan die rand zitten.


Pff..Bij mij egt niet..Dat wijf zow ik ga ff je bh controleren en hoppa me truitje omhoog en graaien maar :[ enne zeiken over dak me broekspijpen af moes rollen..Mja die had ik mooi vastgemaakt vond ze niet zo grappig :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 16:33:
oh vet

heb je gezocht of is'm na jouw toegekome?


gezocht :D en kwam uhm ineens tegen:P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 16:34:
Pff..Bij mij egt niet..Dat wijf zow ik ga ff je bh controleren en hoppa me truitje omhoog en graaien maar enne zeiken over dak me broekspijpen af moes rollen..Mja die had ik mooi vastgemaakt vond ze niet zo grappig


Whaha en ik mag niet eens even onder je bh grijpen:P
maar was gezellig met je wijffie(L)(K) dik van die bekers naar beneden gooien en bier spugen whaha 8)
Proost :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
was echt een super feestje :respect:
je hebt zeker wat gemist
werd zeer vet gedraaid
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 17:07:
Whaha en ik mag niet eens even onder je bh grijpen
maar was gezellig met je wijffie dik van die bekers naar beneden gooien en bier spugen whaha
Proost


Whaha..Ja uhh dat was ik niet hoor :9 En was zeker gezellig met je :bier:
 
Waarschuw beheerder
Het was echt een supet VET feest!!
En aardig wat gezellige mensen leren kennen (Y)

The Destroyer :bounce: :P

Van de security heb ik ook geen last gehad, kan me niet eens herinneren dat ik gefouilleerd ben :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 13 februari 2006 om 17:30:
Van de security heb ik ook geen last gehad


heb ook nooit last van ze..

smorgens nog met me vage hoofd aan zoon agent bij de uitgang gevraagd hoe iemand bij de beesdseweg moest komen met de auto.. O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kut beveiliging :@
beetje aan me borsten zitten :S
ze hebben daar niks te zoeken :@ en dat soort dingen behoor je ook eerst te vragen :/

bij de een zn drugs afpakken en naar buiten gooien en de ander laten ze wel door nadat ze t hebben afgepakt :@
t is of wel of niet en niet :/

nou voor mij dus NOOIT meer een BKJN op die lokatie :@


en nee voor alle duidelijkheid... ik had niks bij me :)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6) MiepOverdrive (6) op maandag 13 februari 2006 om 17:38:
kut beveiliging
beetje aan me borsten zitten
ze hebben daar niks te zoeken en dat soort dingen behoor je ook eerst te vragen


Tsjah..Vrouwen mogen dat gwoon doen hoor..Ma ze moeten ut idd wel zeggen eerst..Deden ze bij mij wel..zo van ga ff onder je bh voelen hoor :9 haha ze doet maar daar zat ut lekker tog niet :[ Ben zo al eerder gepakt..dus nooit weer in me bh :9
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (6) MiepOverdrive (6) op maandag 13 februari 2006 om 17:38:
kut beveiliging
beetje aan me borsten zitten
ze hebben daar niks te zoeken en dat soort dingen behoor je ook eerst te vragen


Vrouwlijke security mogen dat wel gewoon doen zonder te vragen!
Waarschuw beheerder
was een leuk feestje heb me goed vermaakt maar we waren ook met een geweldige groep vanuit ZEELAND :bounce:

alleen het was egt druk :S en er hing niet egt bepaald een leuke sfeer :S maarjah... die hebben we zelf gecreerd :P:P whiieeej
 
Waarschuw beheerder
Zeer geslaagd feestje, ondanks dat me maag een beetje overstuur was door die kutpillen, paarse lacoste :[
Sfeertje was goed (y) geluid was goed, vond D-spirit, Partyraiser, Tommyknocker, Noize Suppressor, Radium en Unexist machtig draaien :respect: wel veel tracks vaak gehoord (shogun, step into our world, attack, your choice etc.) minpunten waren de drukte :s en muntprijs (2,20) wat ook gierig was; extra pinkosten: 1 euri :| oja et bier was ook niet lekker. voor de rest Topavond gehad :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou idd, de hele avond water gezopen. Het bier was er echt niet te zuipen.

Maar heb me goed vermaakt, leuk feestje (Y) :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:00:
Tsjah..Vrouwen mogen dat gwoon doen hoor..Ma ze moeten ut idd wel zeggen eerst..Deden ze bij mij wel..zo van ga ff onder je bh voelen hoor haha ze doet maar daar zat ut lekker tog niet Ben zo al eerder gepakt..dus nooit weer in me bh


tjah bij mij dus nie :S


Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:07:
Vrouwlijke security mogen dat wel gewoon doen zonder te vragen!


nah vind gewoon dat ze t moeten vragen :/ stukje integeriteit mag ook wel
Waarschuw beheerder
Was weer gezellig :yes:, enige minpuntje........iets teveel
mensuh..........en die Kansloze Pogoclowns:yes:

Werd gelukkig na 5 uur een stuk rustiger(y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het juist heerlijk die drukte :D Veel gezelliger dan halfvolle zalen :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
BKJN was egt een mooiertie.
mensen allemaal zwaar van t pad daarzo. egt knalle gewoon.
op naart volgende feest;) hardcore hooligans. word ook cker n mooiertie

jhooow




ps die KLAPPERTATSER was ook kk woest;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 18:54:
Ik vind het juist heerlijk die drukte Veel gezelliger dan halfvolle zalen


halfvolle zalen schiet ook niet op, maar hier kon je in et midden vd zaal je aars niet keren :no:

Uitspraak van [ROT001] op maandag 13 februari 2006 om 18:49:
Werd gelukkig na 5 uur een stuk rustiger


:yes: beter ja, toen kon k tenminste nog ff in et midden van de dansvloer lekker uit me plaat gaan :bounce:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van frankvw op maandag 13 februari 2006 om 18:57:
ps die KLAPPERTATSER was ook kk woest


die was kkwoest aant klapperen bedoel je, maakt niet uit, jij ook ;)
Waarschuw beheerder
Het was gewoon helemaal suppre
Maar ik vindt druk ook wel lkkr hoor maar moet niet te druk zijn
en dat was het hier niet dus echt supper
 
Waarschuw beheerder
Zeker een uber feest en Uber locatie :bier: 4Maart met Speedrazor on Tour ben ik der zeker weer bij :bier:
Waarschuw beheerder
PeTeR KoM Je NiEt ­ citeer 13 februari 2006 18:49
enige minpuntje die Kansloze Pogoclowns


lol
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ROT001] op maandag 13 februari 2006 om 18:49:
en die Kansloze Pogoclowns


En die kansloze opmerking :jaja:
 
Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
Irritant Rotkind»Pr­oost­«FUCK OFF!! citeer 13 februari 2006 19:31

En die kansloze opmerking


trots zijn op zelfkennis is ook weer zoiets
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
gewoon schijt lokatie
Waarschuw beheerder
Top feesie
Goede sfeer. Top mensen onmoet.:D
Veel beter dan pokke kerst herrie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 19:31:
En die kansloze opmerking


Hahahaha...............

Citaat organisatie.......

Omdat er deze avond geen hardrock en heavy metal gedraaid word zal pogo ook verboden zijn.(y) :respect:

www.beterkomjeniet.nl
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 19:31:
En die kansloze opmerking


It takes one to know one (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Gozer :D nog naar je zin gehad? (Y) :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 15:54:
Dat was de vrouwlijke security! Als 1 van de mannen het doet mag je ze aanklagen en worden ze waarschijnlijk ontslagen omdat het verboden is.


Als jij zegt dat het niet mag kunnen ze je ook de toegang weigeren..
Bij mij hebben zat dat vrouwke ook onder mn BH, maar dat boeid me nix, doet zij ook niet voor de lol.

Vond t feestje geen fuck aan.. zijn na 5 uurtjes al naar huis gegaan.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ROT001] op maandag 13 februari 2006 om 19:46:
Omdat er deze avond geen hardrock en heavy metal gedraaid word zal pogo ook verboden zijn.


Ik heb genoeg gepogo'd.. En word er toch niet uitgezet. Ik ken de security8).
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lonna... op maandag 13 februari 2006 om 19:52:
Als jij zegt dat het niet mag kunnen ze je ook de toegang weigeren..
Bij mij hebben zat dat vrouwke ook onder mn BH, maar dat boeid me nix, doet zij ook niet voor de lol.


Mannen mogen niet onder je bh voelen, en doen ze ook niet hoor! Alleen dat vrouwtje deed dat, en geef haar groot gelijk!