| Betreft: | evenement: Beter kom je niet, zaterdag 11 februari 2006 om 20:00 |
Bij mij ging ze alleen aan die rand zitten.
bij mij ook niet
Wel beetje triest beleid van de security daar. Ik heb echt een hoop gasten er uit gezet zien worden omdat ze te waus waren. Zit je een beetje te spacen word je er uit gekickt
Das een slechte zaak!
agh ik liep er volges zeggen ook niet errug gezond bij en daarbij ken ik nu amper eten van me kaken dus die zullen ook niet stil gestaan hebbe kheb zelfs nog tijdje naast securety gestaan..niks aan de hand hoor
Uitspraak van Baziz aka Doorgesnoven Uilen Terreur op maandag 13 februari 2006 om 16:06:
Ik heb het meer over gasten die niet meer konden staan
Weet je wel, zittend hangend voorover met je hoofd tussen je knieen.
tsja dan ist hun eigen schuld als je t niet aan kan moet je t niet doen
Bij mij ging ze alleen aan die rand zitten.
Pff..Bij mij egt niet..Dat wijf zow ik ga ff je bh controleren en hoppa me truitje omhoog en graaien maar enne zeiken over dak me broekspijpen af moes rollen..Mja die had ik mooi vastgemaakt vond ze niet zo grappig
kut beveiliging
beetje aan me borsten zitten
ze hebben daar niks te zoeken en dat soort dingen behoor je ook eerst te vragen
kut beveiliging
beetje aan me borsten zitten
ze hebben daar niks te zoeken en dat soort dingen behoor je ook eerst te vragen
Tsjah..Vrouwen mogen dat gwoon doen hoor..Ma ze moeten ut idd wel zeggen eerst..Deden ze bij mij wel..zo van ga ff onder je bh voelen hoor haha ze doet maar daar zat ut lekker tog niet Ben zo al eerder gepakt..dus nooit weer in me bh
Vrouwlijke security mogen dat wel gewoon doen zonder te vragen!
Ik vind het juist heerlijk die drukte Veel gezelliger dan halfvolle zalen
Werd gelukkig na 5 uur een stuk rustiger
En die kansloze opmerking
Dat was de vrouwlijke security! Als 1 van de mannen het doet mag je ze aanklagen en worden ze waarschijnlijk ontslagen omdat het verboden is.
Als jij zegt dat het niet mag kunnen ze je ook de toegang weigeren..
Bij mij hebben zat dat vrouwke ook onder mn BH, maar dat boeid me nix, doet zij ook niet voor de lol.