| Betreft: | evenement: Beter kom je niet, zaterdag 11 februari 2006 om 20:00 |
tracklisting van de destroyer...
gabber fight - theDESTROYER mix
my brain is sick - happy mix
prepare yourself
my violence
ignorance causes violence
old lyceum
oxygene
giant station
giant station 2nd mix
aggression - theDESTROYER mix
dumbastard
was goed te doen alleen geluid vond ik minders kan beter
is toch lachen man, die vage gasten om je heen, hoe vager hoe leuker. was trouwens echt wel een top feessie, heb me zeker vermaakt. hebben s'avond laat besloten om er heen te gaan, dan is het zoiezo altijd lachen
Er liep een zwarte man met een dominator shirt aan. Die heeft een heleboel gefilmpt. Iemand een idee waarvan hij was?
Idd die site zoek ik dus ook!
die gast had ook de fotows gemaakt voor de bkjn site
maar ik zoek een pipo die zei dat ie fotows maakte voor PF, had een t-shirt aan van bkjn - ben harder dan de rest en had een brilletje op zn neus... maja zie nergens fotows van hem staan hier
wrom post je hier als je er niet eens bent geweest? sterf ofzo?
die gast had ook de fotows gemaakt voor de bkjn site
maar ik zoek een pipo die zei dat ie fotows maakte voor PF, had een t-shirt aan van bkjn - ben harder dan de rest en had een brilletje op zn neus... maja zie nergens fotows van hem staan hier
stond 10 seconden met me grote doppen al kauwend naar die lens te staren want wist niet wat ut was
wat is er mis met amsterdammers?
Eind van het jaar pas?? Pfff duurt nog lang
was ff aan het kijken hoe het was, lees ik dat er iemand heel stoer drugs heeft gebruikt dus zeg ik ff hoe stoer dat wel niet is, en sterven gebeurd vanzelf
heb het gwn nie op die mensen niet echt vrolijk en volk apart...heb er gwn niks mee