Partyflock
 
Forumonderwerp · 849147
Betreft: evenement: Beter kom je niet, zaterdag 11 februari 2006 om 20:00
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 13 februari 2006 om 20:18:
tracklisting van de destroyer...

gabber fight - theDESTROYER mix
my brain is sick - happy mix
prepare yourself
my violence
ignorance causes violence
old lyceum
oxygene
giant station
giant station 2nd mix
aggression - theDESTROYER mix
dumbastard


je bent neit eens daar geweest :/ hoe wil je de tracklist dan weten :\
 
Waarschuw beheerder
Hoe is het geweest daarzo dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GabberMenke B) op dinsdag 14 februari 2006 om 11:26:
hoe wil je de tracklist dan weten :\


Uitspraak van Marcel-o B) op maandag 13 februari 2006 om 19:42:
http://www.thedestroyer.it/

hier is de set van Destroyer te vinden


lezen?
Artiest {SHOWLIST artist 36661, 38868}
Waarschuw beheerder
was top feest! super geluid..niks aan toe te voegen
 
Waarschuw beheerder
donateur
was wel vet feessie... :yes:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Was echt een dik feest. Zeker weten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van XXL op dinsdag 14 februari 2006 om 00:07:
we bedanken hierbij dan ook alle clubkutten, springers, hakkers, freaks, terror motherfuckersss, darkcore hoeren en ga zo maar door


:respect:

en juist tot in de Hemkade !
 
Waarschuw beheerder
#$#^%#@%$#$%:devil: SPEEDCORE:devil: @$#@$%@#$
was goed te doen veel :bier: en bekenden
de security was wel beetje fuckt Up..:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robin 040 op dinsdag 14 februari 2006 om 18:21:
en juist tot in de Hemkade !


:s dat zeker nie...geluid vin ik daar nie goe...en altijd vage figure....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cliffie op woensdag 15 februari 2006 om 09:00:
dat zeker nie...geluid vin ik daar nie goe...en altijd vage figure....


die zijn er altijd wel :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [FF013]FreakyFlexter Only For HIGH SPEED op woensdag 15 februari 2006 om 07:10:
was goed te doen alleen geluid vond ik minders kan beter


:o ben jij in de darkcore zaal linksvooraan geweest?:D zoja? laat volgende keer je oordoppen thuis!:P

bij mij piept het nog steeds gvd:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op woensdag 15 februari 2006 om 09:03:
die zijn er altijd wel


jah maar daar wel heel veel....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van XXL op dinsdag 14 februari 2006 om 00:07:
e bedanken hierbij dan ook alle clubkutten, springers, hakkers, freaks, terror motherfuckersss, darkcore hoeren en ga zo maar door ;P


jeej, daar hoor ik ook bij :P
ik ben een echte darkcore hoer :x

maareeh.. publiek was gewoon GOED! :D
Waarschuw beheerder
is toch lachen man, die vage gasten om je heen, hoe vager hoe leuker. was trouwens echt wel een top feessie, heb me zeker vermaakt. hebben s'avond laat besloten om er heen te gaan, dan is het zoiezo altijd lachen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KnalChaufBass op woensdag 15 februari 2006 om 11:39:
is toch lachen man, die vage gasten om je heen, hoe vager hoe leuker. was trouwens echt wel een top feessie, heb me zeker vermaakt. hebben s'avond laat besloten om er heen te gaan, dan is het zoiezo altijd lachen


doel meer op het type mensen..in dit geval-->amserdammers:S
Waarschuw beheerder
wat is er mis met amsterdammers?:P
Waarschuw beheerder
in het begin vond ik het maar een vaag zooitje daaro,lokatie niet echt super en een hele hoop kk pipo's in de terror en de hardcore...maar dat is niet erg want ik kwam voor de dakrcore en dat snappen de meeste van die figuren toch niet :P

Simon Underground,gruwelijk!!
The Producer,nog gruwelijker!!

al met al was het wel een goed feestje :yes:
Waarschuw beheerder
zekerzz wel un super vet feestje(Y):D
Waarschuw beheerder
heb eigenlijk alleen bij Accelerator tommyknocket en unexist in de hardcore zaal gestaan
omdat ik dit toch wel erg vette dj's vind voor de rest heb ik in de darkcore zaal staan genieten:D :respect: d-passion DNA dj team TIEUM :respect:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
het was gewoon een kk ziek feest:respect:
helemaal padje af :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 17:47:
helemaal padje af


whehe idd:P(A)
 
Waarschuw beheerder
maat van mij eruit gegooit
omdat de deur ineens open ging:P
Waarschuw beheerder
welke deur gewoon bij de ingang of een nooduitgang ofzo?
 
Waarschuw beheerder
in de wc whaha
 
Waarschuw beheerder
Er liep een zwarte man met een dominator shirt aan. Die heeft een heleboel gefilmpt. Iemand een idee waarvan hij was?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 18:27:
Er liep een zwarte man met een dominator shirt aan. Die heeft een heleboel gefilmpt. Iemand een idee waarvan hij was?


Idd die site zoek ik dus ook!
Waarschuw beheerder
die gast had ook de fotows gemaakt voor de bkjn site :yes:
maar ik zoek een pipo die zei dat ie fotows maakte voor PF, had een t-shirt aan van bkjn - ben harder dan de rest en had een brilletje op zn neus... maja zie nergens fotows van hem staan hier :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 18:27:
Er liep een zwarte man met een dominator shirt aan. Die heeft een heleboel gefilmpt. Iemand een idee waarvan hij was?


Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 18:31:
Idd die site zoek ik dus ook!


Eind van het jaar komt er een DVD uit van alle BKJN feesten in 2006...:yes:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ROT001] op woensdag 15 februari 2006 om 19:17:
Eind van het jaar komt er een DVD uit van alle BKJN feesten in 2006...


Eind van het jaar pas?? Pfff duurt nog lang:P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ram B ofwat ?! op woensdag 15 februari 2006 om 19:16:
die gast had ook de fotows gemaakt voor de bkjn site
maar ik zoek een pipo die zei dat ie fotows maakte voor PF, had een t-shirt aan van bkjn - ben harder dan de rest en had een brilletje op zn neus... maja zie nergens fotows van hem staan hier


Heb je z'n site niet gevraagd dan ? wel dom :P
Ik zoek ook nog foto's van iemand waarvan ik de site niet weet:P ook dom he 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 19:23:
Eind van het jaar pas?? Pfff duurt nog lang


BeTeR LaAt DaN NoOiT......;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
8) Hahaha daar heb je gelijk in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ROT001] op woensdag 15 februari 2006 om 19:17:
Eind van het jaar komt er een DVD uit van alle BKJN feesten in 2006...


en dat is niet grappig khoop dat ze mijn stukkie deruit laten:S

stond 10 seconden met me grote doppen al kauwend naar die lens te staren want wist niet wat ut was:S:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op woensdag 15 februari 2006 om 22:55:
en dat is niet grappig khoop dat ze mijn stukkie deruit laten:S

stond 10 seconden met me grote doppen al kauwend naar die lens te staren want wist niet wat ut was:S:P


Zozo dat is stoer (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 07:31:
Zozo dat is stoer


wrom post je hier als je er niet eens bent geweest?:) sterf ofzo?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op donderdag 16 februari 2006 om 10:16:
wrom post je hier als je er niet eens bent geweest? sterf ofzo?


was ff aan het kijken hoe het was, lees ik dat er iemand heel stoer drugs heeft gebruikt dus zeg ik ff hoe stoer dat wel niet is, en sterven gebeurd vanzelf (Y)

jij toch ook?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ram B ofwat ?! op woensdag 15 februari 2006 om 19:16:
die gast had ook de fotows gemaakt voor de bkjn site
maar ik zoek een pipo die zei dat ie fotows maakte voor PF, had een t-shirt aan van bkjn - ben harder dan de rest en had een brilletje op zn neus... maja zie nergens fotows van hem staan hier


Das weer Pure Machteloosheid he mop? ;P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op woensdag 15 februari 2006 om 22:55:
stond 10 seconden met me grote doppen al kauwend naar die lens te staren want wist niet wat ut was


whahahah:D

nou hoop wel dat ze dat laten zien!!!:P

mjah wel beter dat zow dvd uit komt:D

(hmmzz ook al sta k der misschien ook wel op..ben vaak gefilmt(A))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 10:20:
hoe stoer dat wel niet is


heb ik gezegd dat het stoer is? omdat ik een keertje pep heb geprobeerd op een feesie? vond mezelf nou niet veel stoerder hoor als ik de foto's zag maja het zal allemaal wel weer:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op donderdag 16 februari 2006 om 10:51:
heb ik gezegd dat het stoer is? omdat ik een keertje pep heb geprobeerd op een feesie? vond mezelf nou niet veel stoerder hoor als ik de foto's zag maja het zal allemaal wel weer


nee, maar ik zeg wel dat dat stoer is :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op woensdag 15 februari 2006 om 13:27:
wat is er mis met amsterdammers?


heb het gwn nie op die mensen niet echt vrolijk en volk apart...heb er gwn niks mee:S

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 februari 2006 om 19:23:
Eind van het jaar pas?? Pfff duurt nog lang


idd:S dan moe je echt lang wachte:D:S



Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 10:20:
was ff aan het kijken hoe het was, lees ik dat er iemand heel stoer drugs heeft gebruikt dus zeg ik ff hoe stoer dat wel niet is, en sterven gebeurd vanzelf


hij zegt toch ook dat ie liever er nie opstaat en dus zodoende ook nie stoer ermee wilt doen:S:S lijkt me toch wle logisch...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cliffie op donderdag 16 februari 2006 om 11:01:
heb het gwn nie op die mensen niet echt vrolijk en volk apart...heb er gwn niks mee:S


haha nou ik ben in amsterdam geboren en volgens mij was ik wel gezellig hoor:D(A) maja de darkcore zaal was iedereen gezellig:D stond op een gegeven moment tussen een groepie uit limburg en een groepie uit groningen in whehe:D