Partyflock
 
Forumonderwerp · 849147
Betreft: evenement: Beter kom je niet, zaterdag 11 februari 2006 om 20:00
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben zelf niej geweest maar heb gehoord van vriende dat de grond aardig op en neer ging :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rauw Kind op donderdag 16 februari 2006 om 11:11:
haha nou ik ben in amsterdam geboren en volgens mij was ik wel gezellig hoor(A) maja de darkcore zaal was iedereen gezellig stond op een gegeven moment tussen een groepie uit limburg en een groepie uit groningen in whehe


tja wat ik al zei 'k heb er gwn niks mee weet nie wat het is....:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 11:16:
ik ben zelf niej geweest maar heb gehoord van vriende dat de grond aardig op en neer ging :D


hehe ja vooral het laatste half uurtje van unexist toen voelde ik de grond gewoon egt springen onder me zo zwaar gek was dat:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cliffie op donderdag 16 februari 2006 om 11:01:
hij zegt toch ook dat ie liever er nie opstaat en dus zodoende ook nie stoer ermee wilt doen:S:S lijkt me toch wle logisch...


ik zeg tog ook dat ik het stoer vind...
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het ckers supers daar...(Y)nachie gehad..
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cliffie op donderdag 16 februari 2006 om 11:01:
heb het gwn nie op die mensen niet echt vrolijk en volk apart...heb er gwn niks mee


Ik woon bij dat volk in de buurt8).Mij niet gezien in dat **** amsterdam.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 14:33:
Mij niet gezien in dat **** amsterdam.


Je kan niet hakkuh he? :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [ROT001] op maandag 13 februari 2006 om 20:10:
Uitspraak van Irritant Rotkind»Proost:bier:«FUCK OFF!! op maandag 13 februari 2006 om 19:53:
Ik heb genoeg gepogo'd.. En word er toch niet uitgezet. Ik ken de security


:vaag:

Uitspraak van Irritant Rotkind»Proost:bier:«FUCK OFF!! op maandag 13 februari 2006 om 17:07:
dik van die bekers naar beneden gooien en bier spugen whaha


:vaag:

Hardcore anno 2006 :no:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo kan ik dan niet hakken? Ik heb het niet zo op amsterdam.Geef mij maar utrecht of den bosch. Vind ik toch gezelliger.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco op donderdag 16 februari 2006 om 14:44:
Hardcore anno 2006


:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 17:07:
maar was gezellig met je wijffie dik van die bekers naar beneden gooien en bier spugen whaha


gelukkig kom jij niet in amsterdam

mormel :x

en je kan niet hakken nee, dat weet ik zeker :yes:
met je hand zwaaien kan je vast wel heel goed :x
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 14:51:
gelukkig kom jij niet in amsterdam


Netalsof ik dat wil hiphop nerdje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 14:54:
hiphop nerdje!


alles liever dan zo'n terrorhelga als jij :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
In Utrecht en Den Bosch heb ik het ook gezellig, gaat me niet om Amsterdam.

Vind alleen die bewijzingsdrang zo opvalleend. Bekers naar beneden gooien, bier spuwen en pogoen. Voor wie doe je dat?

Beleef je lol aan de irritatie of frustratie van iemand :S Is dat de gezelligheid van hardcore/gabber geworden?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 14:55:
alles liever dan zo'n terrorhelga als jij


Als je je daar beter bij voelt. Fijn voor je! Ik ga er niet meer verder op in.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 13:55:
ik zeg tog ook dat ik het stoer vind...


ik zeg toch ook nie dat jij het stoer vindt:S dat blijkt wel uit je reacties maar jij zegt dat hij het stoer vindt...en denk niet dat dat zo is anders zou ie niet zeggen dat ie er liever nie op komt...als je stoer wilt doen dan wil je dat juist wel:S kom op zeg btj lezen:S

Uitspraak van Remco op donderdag 16 februari 2006 om 14:37:
Je kan niet hakkuh he?


:S wat is dat nou weer voor antwoord:S...

Uitspraak van Remco op donderdag 16 februari 2006 om 15:00:
Bekers naar beneden gooien, bier spuwen


dat moe ik nie zien iig:S...

maar tja ik heb gwn niks met het noorde van nl...vin ze nie gezellig:S en dan nog zo'n "klote"accent...liever den haag, brabant en rott..zijn veel meer gezellige mensen:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 14:50:
Uitspraak van Pagan op donderdag 16 februari 2006 om 14:44:
Hardcore anno 2006

:/


Tja, mijn mening is dat de scene door de jaren heen, aardig is verloederd. Dingen die jij als leuk ervaart, vind ik geen positieve ontwikkelingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cliffie op donderdag 16 februari 2006 om 15:15:
maar tja ik heb gwn niks met het noorde van nl...vin ze nie gezellig en dan nog zo'n "klote"accent...liever den haag, brabant en rott..zijn veel meer gezellige mensen


jij heb duidelijk een steekje los :/


Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 15:00:
Als je je daar beter bij voelt. Fijn voor je! Ik ga er niet meer verder op in.laatste aanpassing 16 februari 2006 15:01


Uitspraak van Remco op donderdag 16 februari 2006 om 15:00:
Bekers naar beneden gooien, bier spuwen en pogoen. Voor wie doe je dat?


dom mokkel :x
Waarschuw beheerder
++:
TIEUM
THE DJ PRODUCER
TOT 8 uur
SIMON underground
DESTROYER
JOSHUA
airco in zaal 2

+:
grote zaal (10 minuten geweest)
speedcore zaal

-:
te veel lonsdale
jassen buiten
jezus bus voor de deur
2 dagen piepende oren

--:
uitsmijters die om geld bedelen
joshua 30 minuten speeltijd
27 euro entree
2.20 voor een muntje
10 gulden voor een opgewarmde knakworst in een zacht bolletje
zaal 2 veels te licht (niet qua muziek)
teveel mainstream/ semi-industrial hardcore

al met al een OK
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 00erik1 op donderdag 16 februari 2006 om 15:37:
jezus bus voor de deur


Is me niet eens opgevallen :S
Artiest {SHOWLIST artist 99975, 8384}
Waarschuw beheerder
ja die gasten verpesten ook altijd alles wij konden daar niet eens parkeren 0:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 15:36:
jij heb duidelijk een steekje los


oohhh vast wel maar dat maakt mij nie uit....zolang er maar meer feestjes in het zuide zijn:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Angernoizer op donderdag 16 februari 2006 om 16:09:
ja die gasten verpesten ook altijd alles wij konden daar niet eens parkeren 0


hahha en die boekjes aan je opdringen fuck off
ze moeten zelf wel zien dat t zwaar kansloos is wat
ze doen
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker lomp ja :vaag: Zijn ze nou helemaal van god los :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 00erik1 op donderdag 16 februari 2006 om 15:37:
te veel lonsdale


:(....beetje jammer dat mensen nog steeds lonsdale niet accepteren ook in de hc scene:S...zeg niet dat het super is of zow maar hoort er gwn beetje bij vin ik....het werd al op hv feestuh gedrage voordat er zo'n hele ophef over wordt gemaakt....die media draaien veel meer dingen om:S
Waarschuw beheerder
donateur
die boekjes aan je opdringen fuck off
ze moeten zelf wel zien dat t zwaar kansloos is wat
ze doen


Veel kijkplezier :P

http://video.google.com/videoplay?docid=-5031069687217134565&q=house+or+heaven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cliffie op donderdag 16 februari 2006 om 16:14:
.zeg niet dat het super is of zow maar hoort er gwn beetje bij vin ik....het werd al op hv feestuh gedrage voordat er zo'n hele ophef over wordt gemaakt....die media draaien veel meer dingen om


dewd, geef me 1 reden wat lonsdale met hardcore te maken heeft?
Hardcore is muziek, geen kleding?!

Lonsdale verneukt de hardcore scene omdat al die wazi's lonsdale dragen zodat de buiten wereld ziet dat ze racistisch zijn.
Waarschuw beheerder
OMFG wat loopt die kerel te lullen op dat filmpje
daarna voelen ze zich verkankerd en vies whhahaha
zo voel ik me echt nooit ja hoogstens beetje stinkend vant zweet maarre shiiiit dwazen die mensen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cliffie op donderdag 16 februari 2006 om 16:14:
....beetje jammer dat mensen nog steeds lonsdale niet accepteren ook in de hc scene...zeg niet dat het super is of zow maar hoort er gwn beetje bij vin ik....het werd al op hv feestuh gedrage voordat er zo'n hele ophef over wordt gemaakt....die media draaien veel meer dingen om


accepteer het ook hoor, vind het persoonlijk alleen leuker als er een beetje gemixt publiek is, vandaar het minpuntje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cliffie op donderdag 16 februari 2006 om 16:14:
beetje jammer dat mensen nog steeds lonsdale niet accepteren ook in de hc scene:S...zeg niet dat het super is of zow maar hoort er gwn beetje bij vin ik....het werd al op hv feestuh gedrage voordat er zo'n hele ophef over wordt gemaakt....die media draaien veel meer dingen om


Media draait veel dingen om en scheppen een beeld, heb je helemaal gelijk in. Ook realiseer ik me dat er veel Lonsdale-dragers zijn die niet rechts zijn en dat er niet-Lonsdale-dragers zijn die wel rechts zijn.

Alleen zoals zo vaak, moeten de goede weer onder de kwade lijden. Misschien zegt dit ook wel iets over de passieve houding van de niet rechtse Lonsdale drager :yes:

Als je jezelf namelijk echt Gabber/Hardcoreliefhebber voelt, schaam je jezelf toch voor sommige 'skinderen'? Zoveel feesten die verknald zijn door mensen met vooral dat merk in combinatie met andere rechtse kenmerken.

Logisch dat de irritatie dan steeds erger wordt, want sommige feesten worden nog steeds vergald. Dat merk loopt als een rode draad door alle incidenten heen en heeft de hardcore weinig positiefs opgeleverd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ChemicalCleo op donderdag 16 februari 2006 om 16:24:
OMFG wat loopt die kerel te lullen op dat filmpje
daarna voelen ze zich verkankerd en vies whhahaha
zo voel ik me echt nooit ja hoogstens beetje stinkend vant zweet maarre shiiiit dwazen die mensen


Je heb nog 20 minuten om te kijken hoor :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Remco op donderdag 16 februari 2006 om 16:37:
Media draait veel dingen om en scheppen een beeld, heb je helemaal gelijk in. Ook realiseer ik me dat er veel Lonsdale-dragers zijn die niet rechts zijn en dat er niet-Lonsdale-dragers zijn die wel rechts zijn.

Alleen zoals zo vaak, moeten de goede weer onder de kwade lijden. Misschien zegt dit ook wel iets over de passieve houding van de niet rechtse Lonsdale drager


Ik draag het merk ook (bijna) niet meer, omdat ik er gewoon geen zin meer in heb om elke keer uit te leggen dat ik niet Nazi ben enzo. Schiet allemaal niet op. en ach, er zijn gelukkig meer kledingmerken op de markt...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 16:19:
Lonsdale verneukt de hardcore scene omdat al die wazi's lonsdale dragen zodat de buiten wereld ziet dat ze racistisch zijn.


de meeste echte wazies lopen allang nie meer met lonsdale hoor :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ram B ofwat ?! op woensdag 15 februari 2006 om 19:16:
die gast had ook de fotows gemaakt voor de bkjn site :yes:
maar ik zoek een pipo die zei dat ie fotows maakte voor PF, had een t-shirt aan van bkjn - ben harder dan de rest en had een brilletje op zn neus... maja zie nergens fotows van hem staan hier :frusty:


jah idd had ik ook, zown gozer met een zwart shirt aan en een tribal tattoeage die van zijn schouder tot zijn bovearm liep weet iemand van welke site hij is?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zattejan:bier: op donderdag 16 februari 2006 om 16:58:
de meeste echte wazies lopen allang nie meer met lonsdale hoor


de meeste...
lonsdale moet gewoon oprotten uit de scene :yes:
en iedereen die het draagt ook :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 17:10:
de meeste...
lonsdale moet gewoon oprotten uit de scene
en iedereen die het draagt ook


van mij hoeft het niet weg uit de scene :no: ik ken meer relaxde lonsdale dragers dan niet :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 17:10:
de meeste...
lonsdale moet gewoon oprotten uit de scene
en iedereen die het draagt ook


Op deze manier lijk je zelf ook net een wazi
beetje kortzichtig van jezelf vind je niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ChemicalCleo op donderdag 16 februari 2006 om 17:23:
Op deze manier lijk je zelf ook net een wazi
beetje kortzichtig van jezelf vind je niet?


:no:
die gasten die lonsdale dragen zijn dikke meelopers.
dat houd in dat ze hier op PF meelopen met de PFers, dus niet racistisch zijn.
En in de keet, bij hun andere lonsdale matties, met hun mee lopen. En daar zijn ze dus ineens weer lekker rechts bezig :yes:
9 van de 10 gevallen zeker zo :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 17:27:
9 van de 10 gevallen zeker zo


9 van de 10 keer ja maar dat betekend dat er dus nog uitzonderingen zijn!!Niet zo generaliseren schiet je niks mee op:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 17:27:
die gasten die lonsdale dragen zijn dikke meelopers.
dat houd in dat ze hier op PF meelopen met de PFers, dus niet racistisch zijn.
En in de keet, bij hun andere lonsdale matties, met hun mee lopen. En daar zijn ze dus ineens weer lekker rechts bezig
9 van de 10 gevallen zeker zo


dus je noemt je vrienden meelopers... die fotow van masters op je profiel :no: whahah zielig ventje
je veroordeeld mensen op hun uiterlijk, is dat geen vorm van discriminatie :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 17:27:
die gasten die lonsdale dragen zijn dikke meelopers.
dat houd in dat ze hier op PF meelopen met de PFers, dus niet racistisch zijn.
En in de keet, bij hun andere lonsdale matties, met hun mee lopen. En daar zijn ze dus ineens weer lekker rechts bezig
9 van de 10 gevallen zeker zo


en wat ben jij een bevooroordeelde kleuter zeg, bah bah
Waarschuw beheerder
kenker jullie zijn dom.
Als ik dat er zo bij zet snap je toch dat ik niet iedereen bedoel, maar het grootste gedeelte ervan??
Ik geef het beestje alleen een naam :yes:

En jullie verpesten veel plezier van mensen op feesten, dat is een feit :yes:
Ma ga maar lekker door met je kinderachtige gedrag (Y)
one day (Y)
jij kan het ook nie helpen dat de maatschappij je zo naar de klote heeft gemaakt :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 18:33:
kenker jullie zijn dom.
Als ik dat er zo bij zet snap je toch dat ik niet iedereen bedoel, maar het grootste gedeelte ervan??
Ik geef het beestje alleen een naam

En jullie verpesten veel plezier van mensen op feesten, dat is een feit
Ma ga maar lekker door met je kinderachtige gedrag
one day
jij kan het ook nie helpen dat de maatschappij je zo naar de klote heeft gemaakt


Kerel je bent zelf nogal dom denk ik. Zowieso mensen in hokjes stoppen is dom en wat doe jij? Juist ja!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 18:33:
En jullie verpesten veel plezier van mensen op feesten, dat is een feit
Ma ga maar lekker door met je kinderachtige gedrag
one day
jij kan het ook nie helpen dat de maatschappij je zo naar de klote heeft gemaakt


hahaha fuck off wanker, dit is echt hopeloos man! waarom besteed ik eigenlijk aandacht aan jou! haha wat lach ik jou uit zeg
Waarschuw beheerder
hihi nu ik dit lees kom ik dr achter dat ik ook nog @ die film sta :vaag: hihi :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robin 040 op donderdag 16 februari 2006 om 19:02:
haha wat lach ik jou uit zeg


indd (Y) en anders ik wel



Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 16:19:
Lonsdale verneukt de hardcore scene omdat al die wazi's lonsdale dragen zodat de buiten wereld ziet dat ze racistisch zijn.


jij bent gewoon zo'n verstandsloze media meeloper :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 11:16:
ik ben zelf niej geweest maar heb gehoord van vriende dat de grond aardig op en neer ging


klopt :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op donderdag 16 februari 2006 om 18:33:
En jullie verpesten veel plezier van mensen op feesten, dat is een feit


whahahaha heerlijk toch :devil:
k ga al bijna 4 jaar naar grotere feesten, nog nooit een keer een scheef gezicht naar me gericht gehad, leer steeds meer mensen kennen en nog meer mensen kennen mij :x
vin ut aleen vaag dat ik altijd positieve reacties krijg, terwijl ik schijnbaar het plezier van veel mensen verpest :vaag: omdat ik in jou ogen een of andere wazi ben... whahahah mens zoek een hobby (N)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ram B ofwat ?! op donderdag 16 februari 2006 om 20:24:
whahahaha heerlijk toch
k ga al bijna 4 jaar naar grotere feesten, nog nooit een keer een scheef gezicht naar me gericht gehad, leer steeds meer mensen kennen en nog meer mensen kennen mij
vin ut aleen vaag dat ik altijd positieve reacties krijg, terwijl ik schijnbaar het plezier van veel mensen verpest omdat ik in jou ogen een of andere wazi ben... whahahah mens zoek een hobby


Hahaha zeker heerlijk !! (Y) :respect:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Iemand enig idee hoe dat hardcore nummertje heet dat begint met "Hallo ik ben Pino, KOP DICHT" ?