| Betreft: | evenement: Beter kom je niet, zaterdag 11 februari 2006 om 20:00 |
haha nou ik ben in amsterdam geboren en volgens mij was ik wel gezellig hoor(A) maja de darkcore zaal was iedereen gezellig stond op een gegeven moment tussen een groepie uit limburg en een groepie uit groningen in whehe
Uitspraak van Irritant Rotkind»Proost«FUCK OFF!! op maandag 13 februari 2006 om 19:53:
Ik heb genoeg gepogo'd.. En word er toch niet uitgezet. Ik ken de security
ik zeg tog ook dat ik het stoer vind...
Je kan niet hakkuh he?
Bekers naar beneden gooien, bier spuwen
maar tja ik heb gwn niks met het noorde van nl...vin ze nie gezellig en dan nog zo'n "klote"accent...liever den haag, brabant en rott..zijn veel meer gezellige mensen
Als je je daar beter bij voelt. Fijn voor je! Ik ga er niet meer verder op in.laatste aanpassing 16 februari 2006 15:01
Bekers naar beneden gooien, bier spuwen en pogoen. Voor wie doe je dat?
ja die gasten verpesten ook altijd alles wij konden daar niet eens parkeren 0
te veel lonsdale
.zeg niet dat het super is of zow maar hoort er gwn beetje bij vin ik....het werd al op hv feestuh gedrage voordat er zo'n hele ophef over wordt gemaakt....die media draaien veel meer dingen om
....beetje jammer dat mensen nog steeds lonsdale niet accepteren ook in de hc scene...zeg niet dat het super is of zow maar hoort er gwn beetje bij vin ik....het werd al op hv feestuh gedrage voordat er zo'n hele ophef over wordt gemaakt....die media draaien veel meer dingen om
beetje jammer dat mensen nog steeds lonsdale niet accepteren ook in de hc scene...zeg niet dat het super is of zow maar hoort er gwn beetje bij vin ik....het werd al op hv feestuh gedrage voordat er zo'n hele ophef over wordt gemaakt....die media draaien veel meer dingen om
OMFG wat loopt die kerel te lullen op dat filmpje
daarna voelen ze zich verkankerd en vies whhahaha
zo voel ik me echt nooit ja hoogstens beetje stinkend vant zweet maarre shiiiit dwazen die mensen
Media draait veel dingen om en scheppen een beeld, heb je helemaal gelijk in. Ook realiseer ik me dat er veel Lonsdale-dragers zijn die niet rechts zijn en dat er niet-Lonsdale-dragers zijn die wel rechts zijn.
Alleen zoals zo vaak, moeten de goede weer onder de kwade lijden. Misschien zegt dit ook wel iets over de passieve houding van de niet rechtse Lonsdale drager
die gast had ook de fotows gemaakt voor de bkjn site
maar ik zoek een pipo die zei dat ie fotows maakte voor PF, had een t-shirt aan van bkjn - ben harder dan de rest en had een brilletje op zn neus... maja zie nergens fotows van hem staan hier
Op deze manier lijk je zelf ook net een wazi
beetje kortzichtig van jezelf vind je niet?
die gasten die lonsdale dragen zijn dikke meelopers.
dat houd in dat ze hier op PF meelopen met de PFers, dus niet racistisch zijn.
En in de keet, bij hun andere lonsdale matties, met hun mee lopen. En daar zijn ze dus ineens weer lekker rechts bezig
9 van de 10 gevallen zeker zo
die gasten die lonsdale dragen zijn dikke meelopers.
dat houd in dat ze hier op PF meelopen met de PFers, dus niet racistisch zijn.
En in de keet, bij hun andere lonsdale matties, met hun mee lopen. En daar zijn ze dus ineens weer lekker rechts bezig
9 van de 10 gevallen zeker zo
kenker jullie zijn dom.
Als ik dat er zo bij zet snap je toch dat ik niet iedereen bedoel, maar het grootste gedeelte ervan??
Ik geef het beestje alleen een naam
En jullie verpesten veel plezier van mensen op feesten, dat is een feit
Ma ga maar lekker door met je kinderachtige gedrag
one day
jij kan het ook nie helpen dat de maatschappij je zo naar de klote heeft gemaakt
En jullie verpesten veel plezier van mensen op feesten, dat is een feit
Ma ga maar lekker door met je kinderachtige gedrag
one day
jij kan het ook nie helpen dat de maatschappij je zo naar de klote heeft gemaakt
haha wat lach ik jou uit zeg
Lonsdale verneukt de hardcore scene omdat al die wazi's lonsdale dragen zodat de buiten wereld ziet dat ze racistisch zijn.
En jullie verpesten veel plezier van mensen op feesten, dat is een feit
whahahaha heerlijk toch
k ga al bijna 4 jaar naar grotere feesten, nog nooit een keer een scheef gezicht naar me gericht gehad, leer steeds meer mensen kennen en nog meer mensen kennen mij
vin ut aleen vaag dat ik altijd positieve reacties krijg, terwijl ik schijnbaar het plezier van veel mensen verpest omdat ik in jou ogen een of andere wazi ben... whahahah mens zoek een hobby