ondanks alle eindeloze discusie's over alle verschillende soorten hardcore publiek,
Vonden wij het een zeer geslaagd feestje (lees 1 van de betere tot nu toe)
we bedanken hierbij dan ook alle clubkutten, springers, hakkers, freaks, terror motherfuckersss, darkcore hoeren en ga zo maar door
Anyway, wat we proberen te zeggen: we vonden het gehele publiek
en daarom (ookal is het het niet gebruikelijk op pf)
willen we namens BKJN events, voor
1 keer een uitzondering maken..
Een Diepe

voor alle bezoekers, we vonden jullie en de sfeer top
see you next time, end of line.