Partyflock
 
Forumonderwerp · 849147
Betreft: evenement: Beter kom je niet, zaterdag 11 februari 2006 om 20:00
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 19:53:
Ik heb genoeg gepogo'd.. En word er toch niet uitgezet. Ik ken de security


Stoer....
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 17:07:
dik van die bekers naar beneden gooien en bier spugen whaha


Zegt genoeg :yes:

Hier een passende site voor jou:yes:

www.sesamstraat.nl
 
Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
tracklisting van de destroyer...

gabber fight - theDESTROYER mix
my brain is sick - happy mix
prepare yourself
my violence
ignorance causes violence
old lyceum
oxygene
giant station
giant station 2nd mix
aggression - theDESTROYER mix
dumbastard
 
Waarschuw beheerder
donateur
Doe mij maar tiktak of klokkenhuis. Sesamstraat word zo saai, maar toch bedankt(Y).

Uitspraak van [ROT001] op maandag 13 februari 2006 om 20:10:
Stoer....


Nee jij :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lonna... op maandag 13 februari 2006 om 19:52:
Vond t feestje geen fuck aan.. zijn na 5 uurtjes al naar huis gegaan.


t heet niet voor nix Beter Kom Je Niet


;p
Waarschuw beheerder
donateur
Ga jij maar lekker pogo'en terrorhelga (Y)
 
Waarschuw beheerder
Tering die set van Destroyer is echt lekker (Y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marcel-o B) op maandag 13 februari 2006 om 19:50:
Gozer nog naar je zin gehad?


Leuk dat ik je nog gezien heb :D
(Y) zeker weten vermaakt, heb ook zelf nog een paar uurtjes kunnen hakken :D
Helaas wel de hele tijd koppijn gehad, was niet helemaal in orde :/
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 19:54:
Mannen mogen niet onder je bh voelen, en doen ze ook niet hoor! Alleen dat vrouwtje deed dat, en geef haar groot gelijk!


Misschien hadden ze niet zo snel gezien dat je geen man was...


Oja de foto's staan vanavond later op pf (Y)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruffz op maandag 13 februari 2006 om 20:23:
a jij maar lekker pogo'en terrorhelga


anders doe je weer lkkr kinderachtig door zo'n dingen te zeggen

laat elkaar toch gewoon in ere zeg
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:42:
Misschien hadden ze niet zo snel gezien dat je geen man was...


FOEI
moest ik zoiets schrijven, zou ZEKER strafpnt hebben
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:42:
Misschien hadden ze niet zo snel gezien dat je geen man was...


8)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:44:
FOEI
moest ik zoiets schrijven, zou ZEKER strafpnt hebben


Wie weet krijg ik er wel 1, heb er al wel een paar verzameld hoor (en ben trots op de meeste 8))

ps leuke pb van je (Y)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:45:
leuke pb van je


goed werk mag wel eens een appreciatie krijgen vind ik ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:19:
Nee jij


B):yes:
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 20:42:
Misschien hadden ze niet zo snel gezien dat je geen man was...:respect:


:woeptidoe:
Waarschuw beheerder
weinig gemist zo te lezen :)
Waarschuw beheerder
Werd goed gedraaid, en lekker hard geluid!!
alleen de sfeer was echt klote bij ons links in de main
paar vechtpartijen, en veel stonde weer lekker hout te hakken!:\
gingen we het laaste uur naar de andere kant staat daar het meeste normale hak volk :frusty:

GA TOCH EENS NORMAAL HAKKEN HELEMAAL ALS HET DRUK IS!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Kaaaas ! op maandag 13 februari 2006 om 21:19:
GA TOCH EENS NORMAAL HAKKEN HELEMAAL ALS HET DRUK IS!


wat nou als het druk???
gewoon zowiezo!!!
tis tenslotte geen hardrock/heavymetal feesje!
Waarschuw beheerder
Hahahah Kheb geen gepogo of gehouthak gezien
jullie hebben allemaal in de verkeerde zaal gestaan:D
heheh en btw ik hak ook nooit ik ben gewoon
lekker aant freaken in me 1tje:D:D Hakken is saaaai:P

ff over het feest kheb t nu al in 3 forums gezegd
dacht ik maar goed:

Geluid&Sfeer (Y):D
Producer : Geniaal geweldig die man blijft me keer op keer verbazen:respect:
The Vizitor : Lekker setje weer(kappottewasmachine muziek) hehhehe::D;P
Bonehead: ook zeer lekker setje:D:D
Noizefucker : whoehoe;)
Plague : die man heeft volgens mij maar een paar
platen want hij draait altijd tzelfde:/


Kortom zeer geslaagd feestje:respect::respect::D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
thanks jp (Y)
Uitspraak van QuiK op maandag 13 februari 2006 om 22:44:
dan wil ik jou echt niet mee maken als je in een agressieve bui bent


Dat is al jaren terug geloof ik, loop meestal met smile rond :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ChemicalCleo op maandag 13 februari 2006 om 23:29:
Kortom zeer geslaagd feestje


(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 februari 2006 om 23:46:
Dat is al jaren terug geloof ik, loop meestal met smile rond(y)


:D
Uitspraak van ChemicalCleo op maandag 13 februari 2006 om 23:29:
Kortom zeer geslaagd feestje


Dat was het zeker.......:yes:
Waarschuw beheerder
mwa...

niet onaardig :vaag:

Was opzich wel leuk, heb me kunnen vermaken :jaja:

mag, als het echt moet, nog wel een keertje...

;)
Waarschuw beheerder
donateur
ondanks alle eindeloze discusie's over alle verschillende soorten hardcore publiek,

Vonden wij het een zeer geslaagd feestje (lees 1 van de betere tot nu toe)

we bedanken hierbij dan ook alle clubkutten, springers, hakkers, freaks, terror motherfuckersss, darkcore hoeren en ga zo maar door ;P

Anyway, wat we proberen te zeggen: we vonden het gehele publiek (y)

en daarom (ookal is het het niet gebruikelijk op pf)

willen we namens BKJN events, voor 1 keer een uitzondering maken..


Een Diepe :respect: voor alle bezoekers, we vonden jullie en de sfeer top

see you next time, end of line.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van XXL op dinsdag 14 februari 2006 om 00:07:
Een Diepe :respect: voor alle bezoekers, we vonden jullie en de sfeer top.


:respect: voor jou, goed bezig amigo!!
Waarschuw beheerder
donateur
jow, markie,

je sleutels weer gevonden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 februari 2006 om 00:11:
voor jou


en de rest van het team!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:jaja:

Uitspraak van XXL op dinsdag 14 februari 2006 om 00:07:
Een Diepe voor alle bezoekers, we vonden jullie en de sfeer top


Absoluut!!

:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van XXL op dinsdag 14 februari 2006 om 00:07:
Een Diepe:respect: voor alle bezoekers, we vonden jullie en de sfeer top


En een diepe buiging voor de organisatie(y) ;)
Strak werk.......:yes:
Uitspraak van XXL op dinsdag 14 februari 2006 om 00:07:
see you next time, end of line.


Check......
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: ook voor de rest van het team idd :D(Y)
Uitspraak van XXL op dinsdag 14 februari 2006 om 00:14:
je sleutels weer gevonden


Wat een mazzel zeg, mijn sleutels lagen nog gewoon op de bank backstage:D
Ik zou ziek zijn wanneer de sleutel weg zou zijn, of nog erger mijn mercedes :/
Waarschuw beheerder
Heb me weer goed vermaakt in de terror/speedcore zaal :D Ben goed los gegaan bij Noizefucker en Angernoizer vs Vageman :respect:

Alleen jammer dat de DJs die erna kwamen de tempo eruit haalden, we zijn ok niet lang meer gebleven daarna..

Mja goeie sfeer en bier was ok wel goed te doen :bier:
Waarschuw beheerder
was cker vet feesie...werd weer lekker gedraaid...vond alleen angerfist behoorlijk slecht...weet niet wat ze draaiden, maar t lekker nergens naar...partyraiser eindelijk weer eens een brute set horen neerzetten...geluid was ook goed te doen en met mn vrouwtje een brute nacht gehad
Waarschuw beheerder
Uitspraak van XXL op dinsdag 14 februari 2006 om 00:07:
Een Diepe voor alle bezoekers, we vonden jullie en de sfeer top

see you next time, end of line.


kijk zo moet het nou ook wel....

was er graag...goed geregeld allemaal trouwens:D kom zeker terug:D (alleen nie in de hemkade:D)
Waarschuw beheerder
Ik heb me donders vermaakt daar (Y):yes:

Alleen de sfeer was wat minderz en een bult ruzie!!

Maar dat mocht onze pret niet bederven hehehe!!

Mzzl
 
Waarschuw beheerder
erg goed vermaakt ,geen vechten gezien