Eerste keer Gelredome en gelijk goed bevallen Gezellig gehad met alle bekenden en flink los gegaan! Achterin de zaal bij de B2S Merchandise had je genoeg ruimte om los te gaan. Helemaal voorin was het niet te doen!
Veel te druk! Helaas te veel stil staande mensen.. waardoor je moeilijk los kon gaan! Werd van 3 uur goed gedraaid! En het leek wel of de drugs gratis was af te halen aan de bar!
B2S Takes over from Q! Alles klopte aan dit feest! Goede muziek, Geweldige lichtshow, Sfeer was Prima! Tussen de sets door.. Was er al meer vuurwerk dan tijdens Qountdown om 12 uur!B2S
Was weer een dikke party!!,begon goed met Red daarna nog effe op de tribune gezeten,en op het einde nog effe helemaal los gegaaan bij team Yellow toch wel de beste van de avond vond ik!!
wat weer een Dikke show! 2011 editie was BAAS! Alleen die drukte, minder kaarten verkopen, en ik zag kindjes van 1m60 lopen, ik zeg IEDEREEN ID vragen! Sfeer was echt dood trouwens..
Topfeest! Net iets te druk! Team Yellow, congrats!
3e keer op rij en opnieuw GEWELDIG! HARD zoals het hoort!
was helemaal top!!! jammer dat ik mn telefoon vergeten was waardoor ik veel mensen niet heb kunnen meeten, maar dat maken we de volgende x wel weer goed! B2S Crew & PartyPeepz, bedankt!
Was lachen. Beetje jammer van die afsluiting, yellow had 30 seconde hardcore en daarna pakte wild motherfuckers het weer op met 30 bmp langzamer, beetje jammer.
al met al prima feestje! Bij vlagen soms iets te druk, en je kon zien rond welke tijd iedereen aan de chemicaliën zat, , bij elk team wel genoten, green vondk persoonlijk iets minder
Opzich wel leuk feestje voor eerste keer hardbass maar wel de laatste maar wat een tokkies volk liep er rond daar Locatie (N) na half 4/4uur eindlijk beetje gas op die beats. elke 20 sec. een break word je ook niet vrolijk van. Mainstream leuk voor thuis of in de auto maar niet op een feest7 uur lang en die drukte. Maar met uitzondering ''Team Yellow''
Mijn topper tot nu toe.. wat een geweldig mooie stage en wat een knallers van platen.. Team blue de onbetwiste winnaar van de avond.. Maar psyko punkz live was ook snoeihard.. Crypsis live viel een beetje tegen wat mij betreft, de beste man kan nog veel en veeeeeel harder gaan!!
Wat een vet feest, jammer dat het geluid pas wat later prima werd en dat het soms wel erg druk was met stilstaande mensen, maar god wat een muziek en SHOW! Hopelijk pakt q-dance zijn feesten zo ook op
Zeer vet alleen vond de afsluiting echt ZwAAR slecht! Geen extra afsluitend nummertje, ook geen aankondiging van het einde.. en die italianen wilde mr niet hard genoeg knalle
Sorry, maar dit feest was echt niet goed ofzo. Geluid was ruk, de gedraaide nummers waren oud, de show tja...laat dat nou aan q-dance over, want dit was nou ook niet echt bijzonder. De sfeer was ook een beetje mjeh mjeh. Ik heb nog nooit een feest meegemaakt waarbij ik vroeger weg ging, elk feest tot nu toe tot het einde gebleven, maar dit feest....nee
JEZUS wat een lekker feest!! alleen maar goeie setjes, op team green na dan. en jammer dat een van mn maten zn kaartje niet goed was verder echt superrrrrr!
Deze avond ging gewoon te snel voorbij! heerlijk genoten daar, en de team's draaide super goed! alleen het laatste uurtje wanneer wild motherfuckers (tat en zat) draaide ging het geluid opeens veel harder
Heldig feest!! Wildstylez live opende sterk, Mixmaster Ran-D zette alles op zn kop en Crypsis live en Wild Motherfuckers live was geeeniaal! Nu lekker afteren
Was echt supervet gewoon!! Boven verwachting! Show was super en werd lekker gedraaid, wat wil je nog meer Wild Motherfuckers en Vision Impossible En B2S
Vond alle teams wel lekker, behalve Wild MF vond ik echt ondermaats. Voor de rest erg druk, maar heb me toch nog top vermaakt! Wat een gezellige bende, die cruise van 1 tot 5 &de lichtshows waren echt geniaal!
Het viel toch lichtelijk tegen. Vanaf Psyko Punkz kwam de sfeer er pas lekker in. Bij de rest van team Yellow viel het echt dood. Team Blue absoluut de helden van de avond Wild Motherfuckers viel ook een beetje tegen. Geef mij maar gewoon Tat vs. Zat Verder was het vrij warm en het geluid was ook wisselend. Uiteindelijk heb ik me natuurlijk wel gewoon prima vermaakt met vrienden en bekende!
Wat een heldenfeest Van het begin tot eind los gegaan... alleen maar lekkere setjes gehoord maar Wild Motherfuckers brak de tent het laatste half uur nog even af
Heerlijke nacht gehad in het GelreDome: heb me vanaf het begin tot het eind super vermaakt. Alle props gaan voor mij naar Team Blue en Wildstylez (LIVE).
geweldig feestje gehad, goede muziek en 4 uur keihard beuken. alleen jammer dat je niet lekker los kon gaan met die kleuters die er telkens door de dansende publiek bleven lopen.
Het was sowieso super gezellig en het geluid was tot het laatste team top! Maar het laatste team had beter als tweede neegezet kunnen worden. Erg jammer, vooral de wilde motherfuckers met hun oude afgestofte platen!
Hetgeen wat Qlimax heeft laten liggen in het Gelredome heeft dit feest dubbel en dwars opgepikt, dik overgedaan en resulteerde in nu al een van de vetste party's voor mij de afgelopen 5 jaar!! Mooi vooruitblik op 2011 zo!
Zooo wat een super vette avond! Echt alleen maar gezellige muziekjes voorbij horen komen! De enige zware dobber was de terug reis, 8 uur vertrekken en gewoon om half 12 thuis zijn. Met dank aan eventtravel!! En in plaats van de kachel hoger te draaien hadden ze wel even voor wat verkoeling kunnen zorgen. Allejezus wat was het warm in die toko en dan nog naar buiten in de vries kou om te plassen BRRRR.
Heel vet feest, alleen echt warm, afsluiting mocht ook wel harder, BPM stond miss nog wel lager dan bij team green.., maar togh een heel vet feest!
Damm wat was dit een wreed vet feest B2S Na het eerste uurtje opwarmen met Dj Ruthless begon Team Red lekker erop los te knallen, dus dat beloofde wat voor de rest van de avond en inderdaad tot 7 uur staan stampen Zo hoort een feest te zijn. Sfeer vond ik super en alles was goed geregeld Zeer voor herhaling vatbaar
Een lichtshow om je vingers bij af te likken . Tot 0300 was de muziek echt heerlijk, maar daarna zon eentonige nummerkeuze dat ik er niks meer aan vond .
dik feest! team blue alleen wildfuckers vielen tegen.. liep voor geen meter.. lag om het nummer stil.. totaal geen mixwerk.. die 2 heren kunnen veel beter!!
Leuk feestje, goed vermaakt! Vond het vorig jaar wel beter. Dit jaar was het bij vlagen wel wat te druk, hierdoor weinig sfeer...eerste 2 teams super vet, daarna wilde iedereen harder dan de rest zijn dat was wat minder. Geluid was in het midden vooraan goed te doen...
was een mooie feestje en dikke lasers Damn! Kwa drukte vond ik het nu beter te doen dan bij afgelopen Qlimax! Headhunterz valt steeds meer tegen! Psyko Punkz
1e x hardbass, was zeker vet! dikke show! wildstylez erg vet! alleen de afsluiting was niet veel harder dan de rest van de avond, paar hc nummertjes is nog vetter!
Wat een ziek feest zeg als je al opent met discorecord en vlak erna een torture erdoor heen gooit, dacht ik al dat wordt me een nachtje en niks was minder waar... zeker eentje voor in de boeken!!
Top avond gehad!! er werd wel matig gedraaid, alleen team blue knalde echt lekker!!
Geweldig! Qlimax was echt niks tegenover dit! Van begin tot eind alles gegeven! Crypsis was opnieuw de topper! Tja idd, de drugs leek wel gratis dit weeknd.. En toch gaan ze niet hard uit hun plaat
gelukkig was het niet erg druk, en liep ook niemand daarbinnen zn eigen vierdaagse... verder lekkere show alleen wisselend geluid?! Blue & Yellow was top. Wild Motherfuckers toch wat meer van verwacht eigenlijk...
Vond het echt een vet feest, maar lang niet zo vet als vorig jaar!! En wat een drukte ook, dat was echt niet normaal Psyko Punkz, Bioweapon & B-Front hebben mijn feest gemaakt!
(*sorry voor mijn nederlands*) 2009 waren geluid en sfeer minder, 2010 opzet+decor. dit jaar was alles top! het was een beetje druk, maar niet zo zeer als vorige qlimax. een van de mooie feesten in gelredome (en dit waren niet veel!). iedereen die het geluid harder mochten moeten an die tijd voor 2009 denken waar het altijd een disaster was -> @b2s: don't believe everything you've heard so far
Muzikaal gezien topnachtje! Jammer dat er tot team blauw slechte sfeer hing, door drukte en rondlopende mensen. Vanaf Blauw was het beter, lekker de ruimte en gezelligheid met veel bekende. Crypsis Held !
Wat een super vet feest was dit!! Leuke setjes werden er gedraaid. Lazers waren echt super vet!! Volgend jaar zeker weer bij!! Maar waren ook wat nadelen: Te druk, veelste warm, slecht/geen bereik, en het leek wel of de drugs gratis werd uitgedeeld!! Team Blue & Yellow waren voor mij zeker het vetst!!
serieus mijn beste verjaardagsparty ooit, vol met verrassingen.... verder geen woorden voor, wel spierpijn....
Wat een meesterlijk top feest! WOUW! De bass hangt nog steeds in mn oren, hoewel de bass tijdens red erg zacht stond... Wild Motherfuckers: Wat een helden
Wat een ongelooflijk vet feest !! Dit is zeker voor herhaling vatbaar ! Tot volgend jaar, als er dan nog kaarten te krijgen zijn, want de verkoop zal wel een stuk sneller gaan na deze editie met die goeie recensies !
Ik ga Team Blue aanklagen voor mishandeling, gvd wat een gruwelijk brute set, helemaal stuk gegaan! Feestje was top ook al waren sommige setjes niet altijd even goed. Alleen jammer dat t weer zo fucking druk was...
Op zaterdag 12 februari 2011 stond het GelreDome Arnhem geheel in het teken van een uitverkochte Hard Bass. Vier DJ teams, te weten Red, Green, Blue en Yellow, wisten vijfentwintig duizend partybezoekers volledig uit hun dak te krijgen. Na het feest verscheen de aftermovie online, die alleen al op YouTube meer dan tweehonderdvijfenzestigduizend keer is bekeken! 74
Aanstaande zaterdag zal een uitverkocht GelreDome 9 uur lang in het teken staan van Hard Bass. Zoals bekend zijn de beste en grootste Hardstyle artiesten van dit moment in vier teams (bekend als Red, Green, Blue & Yellow) ingedeeld, zodat er een zeer verrassende mix zal ontstaan. Inmiddels is iedereen de dagen aan het aftellen en is het tijd voor de laatste info! 204
Zaterdag 12 februari organiseert B2S Hard Bass 2011. De voorverkoop is ontzettend snel gegaan en bijna alle kaarten zijn verkocht. Dit is dus een laatste waarschuwing voor alle liefhebbers! Mocht je nog niet in het bezit zijn van een ticket, dan raad B2S je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen. 124
Op zaterdag 12 februari 2011 zal Hard Bass voor de derde keer haar intrek nemen in een van de grootste indoor locaties van Nederland, namelijk het GelreDome Arnhem! De avond zal geheel in het teken staan Hardstyle, gepresenteerd door vier verschillende teams, samengesteld uit de allergrootste artiesten. De line-up is bekend en de voorbereiding is in volle gang. Tijd voor een Hard Bass update! 100
Ook komend jaar staan een groot aantal B2S evenementen op de agenda. Pak je kalender er bij want in dit bericht vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2011! 68
Zaterdag 12 februari 2011 staat het GelreDome te Arnhem in het teken van Hard Bass. Net als voorgaande edities zijn er vier teams samengesteld. Klik hier om te lezen welke artiesten de teams red, green, blue en yellow zullen vormen! 263
Op zaterdag 12 februari 2011 neemt B2S voor de derde keer met Hard Bass haar intrek in het GelreDome Arnhem. Het stadion zal maar liefst negen uur lang geheel in het teken van hardstyle staan, dat word geselecteerd door zestien dj's en acts verdeeld over vier zorgvuldig geselecteerde teams. 132
heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ?
Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten!
Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten!
wel raaar..
cloud 9 music?? nog niet van gehoord.. me moeder heeft dvd van hardbass voor me besteld dus weet niet waar ze die heeft besteld
en als je het wilt laten weten aan me, heel erg fyn! bedankt alvast
Ff checken en jawel hoor; dit feest heeft wel een rating "geweldig" gehaald tov. HardBass editie 2012 met "zeer goed". Sluit aan bij mijn mening, want 2011 was echt dik beter als 2012...