Partyflock
 
here
Hard Bass
georganiseerd door Site Site

GelreDome (binnen) op de kaart Site
Batavierenweg 25
Arnhem
Nederland🇳🇱
hardstyle × 19

Tickets & prijs Hard Bass

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 00:30 met 72 bezoekers, om 01:30 met 64 bezoekers en om 00:00 met 34 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (2849), AukeV (1694), anoniem (1097), D-O-M-O (1179), anoniem (1314), G1LL (826), Jos Feestbook (1078), Thijs-BK (953).

Stemresultaat: geweldig

geweldig253356%
zeer goed129129%
goed49411%
ok952%
voldoende481%
onvoldoende14
slecht13
zeer slecht2
waardeloos8

819 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ LAzERQicQ !!­
Team Blue wins! :respect: Top geluid, decor en godzijdank was het in de lengte gezet!
!!-sydney
een woord SUPER !! Team blue :respect:
!!.....­SHARRY­.....!­!­ :respect:
HEERLIJK!! Geweldig feestje gehad met m'n schatties! (L) !! Super! :respect:
Team Yellow :respect:!! Crypsis en WILD MOTHERFUCKERS (L) :respect:! Jammer van de drukte!
Dit was Godverdomme een lekker feestje!
!!Leonie!!
Boven verwachting.. Vond vorige 2 edities niks aan dus had er niet veel van verwacht! Drukte en warmte ook overleefd! Goei fiske!
!!­VICTOR­IOUS!!­
Eerste keer Gelredome en gelijk goed bevallen :yes: Gezellig gehad met alle bekenden en flink los gegaan! Achterin de zaal bij de B2S Merchandise had je genoeg ruimte om los te gaan. Helemaal voorin was het niet te doen!
"­ º²º Mevr.­ Spa©ejes HK º²º''
teringggg wat een feest :respect:
# o7o BITCH!
Was weer een toppertjuhh!! Hoppaaa(L)
' Viva La Vera.­ :bounce:
Pff, had van mij nog wel paar uurtjes langer mogen duren! Yelloooowwww! (L)
'Paul'
Gezellig feestje(Y)!
(k) Sandra met een S (k)
Helemaal AF !! bijzonder feestje ..lkkr vlot binnen Team green (Y)
(K)party bitch angel(K)
goed feest!!
(YE)pi­etler(­YE)
GEWELDIG FEESTJE :D alleen jmr dat ik et laatste stuk zo goed als kwijt ben :rot:
*­ Camiel :bier:
gruwelijk! blue & wildmotherfuckers :respect:
voor mij geen hardstyle meer :D verder was het feestje wel te doen :P
* R@LF ! !
Q-DANCE is echt beter!!!
* Sanneke *
Zeker goed vermaakt, helemaal los gegaan!! Dikke aankleding :D Alleen publiek was beetje aan de tamme kant :(
**Roosie**
Was leuk! Crypsis(Y)
Veel te druk! Helaas te veel stil staande mensen.. waardoor je moeilijk los kon gaan! Werd van 3 uur goed gedraaid! En het leek wel of de drugs gratis was af te halen aan de bar!
*­[S]tin­uzz...­
Heerlijk feest weer! TEAM BLUE geniaal :respect: Afterparty in de Jezusbus was ook leuk ;)
*aanoek
Dit feest was goud!
*YveS*
Licht- en lazershow was geweldig! Geluid viel alleen tegen! Verder super gehad met alle vriendjes! Maar heeft XQ niet overtroffen!
- Kevin !
echt te vet feestje !!:D team yellow en green:respect:
--- Evelien
Super vet feest! Heeeerlijke avond gehad, volgend jaar zeker weer aanwezig ! :respect:
--->>>gol­ddigga­<<<---
Wat een feest, echt prima vermaakt. Volgend jaar zekers weer!!!
commercieel kut feest, cy@! te druk, te veel betalen, kortom genaaid waar je bij staat
De tering, wat een feest! Letterlijk van begin tot end niet stil gestaan!
-> Zoef zoef <-
was echt super! muziek, vriendjes en geluid :D
-_Hagi_-
te druk, verder 1e en 3e team _o_
-Kariem89 :bounce:
Echt een keihard feessie gehad @ Hardbass! :respect: Team Jellow & Green:D
-Mitta-
Hele feest + setjes was een DIKKE 10
-YFFKE
GEWELDIG!! (L) kan niet wachten tot volgend jaar
...­][Dj...­Onderb­roek][­...­
Psyko Punkz wat waren die weer geniaal hoor:respect:
.lex.
Super feestje:D
Mooi feestje, toch mis ik 't SilverDome...
.Rick
Was knallen! Wel druk zeg :|
Awesome Party!!! Team Blue = Geweldiiiiiiiiiiiiiigggg!!
50% of Attaca
pffffff al mijn verwachtingdn zijn snoeihard overtroffen !! wat een super dik feest !!! volgend jaar 100% zeker weer !!!,
:[ KoeKoeK:[
Beste Hardbass Ever,, fucking bruut feestje.. :bounce:
:bier: 076
Opening met Red was echt lekker, Green draaide alles dood... :( Crypsis (blue) maakte veel goed en Yellow was een goede afsluiting..!
:bier: no time for you today :bier:
Dik feest idd! alleen wat te druk!!! ennuuuhh de afsluiter viel erg tegen!!! verders goed vermaakt:D
:bier:­Nicky:­bier:
Top feest :D
kutfuif
:bounce: Mevrouw Stuiterbal :bounce:
Stuiteren!!! :bounce:
:bounce:--//­Roell\\--:bounce:
Team Yellow (Y) Verder goed vermaakt :bounce:
:Bounc­e:Chri­s:Bier­:
1e keer Hardbass, vond het tot Psyko Punkz het gekst!
:bounce:Low-E:bounce:
me 1ste feest , ik zal je vertellen... FOCKING VET FEEST!!! heb nog nooit zoveel mensen uit hun kneiter gezien:|:|
:cheer: Jannie
was weer helemaal geweldig en ja michel vond het ook jammer dat ik je zolaat pas zag :P haha maar was toch super gezellig!!!!:respect:
:honger: E.­dwin
Vette nacht weer! Team Blue (L) :D
:RNEEJ
TOPfeest, zwaar goed vermaakt! Team Blue (l).. enig minpunt was het parkeerdrama!
;LISSA
Wild Motherfuckers (L)
<~^­Poeletje^­~>
de aan kleding was leuk maar verder was niete echt geweldig volgend jaar niet meer aanwezig
>>>>Mr.­ Penny<<<<
zoon vet feestje:D goed vermaakt, leuke mensen:D en een dikke bass, wat wil je nog meer:D:D
>>>ver­veer<<­<
dit was toch zeker softbass en geen hardbass wat een pussy hardstyle vergeleken met vorig jaar mocht wel wat harder en meer raw en veeeeeel te druk wat een kut drukte altijd
>>FURR<<
Super vet feesie. Tot volgend jaar :D
@mr_budddha
In 1 woord GE-WEL-DIG! alleen wel een gedring bij de kluisjes zeg =o
[0570]DERKIE
het was een super feestje.beter als qlimax volgend jaar weer :D
[H4L] BAKKER
wat weer knalluh maar gooi er voortaan gewoon laaste 2 uurtje lekker hardcore in de spiekers
[H]ard­style[­T]o[T]­he[L]i­mit
zwaar gestoord warm en druk was het:O maar wel een top feest! team green(Y) blue(L) yellow(L)
[Ils]
Myn beste Hardbass tot nu toe (L)! Maar inderdaad, die drukte?! Volgend jaar een paar kaartjes minder verkopen ;)
[M]ichel81
HardBAAS(l) wat een geweldig feest was dit:D.. Van begin tot einde flink beuken geblazen:D.. :respect: voor alle teams & B2S:D.. Crypsis Live :kwijl: (y):D
[NFN]J-oey
Weer een geweldige avond gehad!:D Alle Livesets waren heldig!
[NFN]Souter W.­
Op het begin iets te druk, laterna gewoon rammen :bounce: Crypsis, Wildstylez & Wildmotherfuckers :respect:
[NL] [R]uud [NL]
GE-WEL-DIG (Y) spierpijn als de tering nog steeds, maar het was het waard. Alleen erg jammer van de afsluiting, mocht wel wat harder en sneller! :D
[NL] stefke [NL]
wat een feest! :respect:
[NL]Jeroen
psyko punkz(L)
Heerlijk Feestje! :D :respect:
[X]Margaa
Weer heerlijk geknald(L)
^Linto...
WAT EEN GEWELD!!!! CRYPSIS LIVE_O_
_Merijn_
Heerlijk alle verwachtingen voldaan B2S liet het gelderdome harder gaan als Q-dance bij afgelopen editie Qlimax,, Op naar t volgende Feest Met 015
_Roy_
Wat een gekkenhuis! Alleen maar lekkere setjes gehoord en een topsfeertje. Misschien zelfs wel beter dan Qlimax deze keer :o
wat een top feest was het! super gezellig gehad met iedereen! het word elk jaar beter daar in het Gelredome! :D
A.D.HeiDie
Absoluut een van de betere feesten! Was mn eerste keer maar niet de laatste :D Leuk concept ook met de dj teams! :D EN.. de lichten.. Geweldig! :respect:
Amy--
TOP FEESTJE
Vorig jaar was beter...
Opzich wel goed feestje, alleen té druk (maarja dat is logisch met uitverkocht). Vorig jaar was beter! Wel een gezellig nachtje gehad :)
ankie
ik vond het feest echt supper(Y) wat heb ik genoten veel beter als qlimax alleen miste op het laatst toch wel de hardcore
Anniekjuh (L)
heerlijk!!..de hele nacht weer lekker los!!..team green beetje tegenvaller maar heb een super nachtje gehad!!(L)
Arbi
heb als niet-hardstyle-liefhebber me verdomde goed vermaakt :P
arj91
vond het super alleen Wildmotherfuckers waren kut!
Arn0ld
Was bruutt! Ik miste alleen de hardbass, voor de rest prima vermaakt en alles naar de klote;)
Arrr69
wat weer een Dikke show! 2011 editie was BAAS! Alleen die drukte, minder kaarten verkopen, en ik zag kindjes van 1m60 lopen, ik zeg IEDEREEN ID vragen!:cheer: Sfeer was echt dood trouwens..
Assinko
Topfeest! Net iets te druk! Team Yellow, congrats!
Babette:rot:
Team blauw! Voor elf uur was t best (Y) Verder erg gezellig feestje gehad, maar was toch echt veel te druk. Geen Jillz, min puntje.
3e keer op rij en opnieuw GEWELDIG! HARD zoals het hoort!
Psyko Punkz zo als altijd de helden van de hele Focking avond!:D:respect:
was helemaal top!!! jammer dat ik mn telefoon vergeten was waardoor ik veel mensen niet heb kunnen meeten, maar dat maken we de volgende x wel weer goed! B2S Crew & PartyPeepz, bedankt! :respect:
Basez
Was lachen. Beetje jammer van die afsluiting, yellow had 30 seconde hardcore en daarna pakte wild motherfuckers het weer op met 30 bmp langzamer, beetje jammer.
Basje Baco
MAS-TER-LIJK!!! Geweldig decor, muziek, vuurwerk, mensen, alles! :D
Bass-Powah
Was zeker weer een vet feest, Wild MF gvd :P Yellow Submarine lalala :D Verder nieuwe Zatox & Zany track ook zeker bruut evenals die bpm counter track of hoe die ook mag heten. Alphaverb zoals altijd weer het beste. This is the train to nowhere!! :P Allen volgende keer toch maar eens eerder informeren bij de collega's hoe ze naar een feessie gaan. Deze keer allleen heen en terug gereden en in gelredome tering lang moeten zoeken voordat ik iemand tegenkwam!
basveer
hoe verder in de avond hoe beter het werd. alleen dit honden. maat van me is opgepakt en ik ben maar ternauwernood ontsnapt!
Was zeker een geniaal feestje:D goed vermaakt!
BenninG
HARD BASSS :respect:
Bibiloesoe
GEWELDIG
Blackeye(0_­o)
Alhoewel.. hardstyle niet mijn ding is .!! heb ik me toch Perfect vermaakt.!!(Y) Goed sfeertje top geluid.!! Gezelligheid.!! Was gewoon knalle.!! Alleeen wat een drukte zeg :O Maar ondanks de drukte EEN TOP FEESIE:bounce:
BLUESI­XTYNIN­E
Hardcore for life micheal. Redelijk vermaakt maar laatste grote hardstyle feestje voor mij
Blumpke
lekker los gegaan , was super!!
Boeleh
al met al prima feestje! Bij vlagen soms iets te druk, en je kon zien rond welke tijd iedereen aan de chemicaliën zat, :P, bij elk team wel genoten, green vondk persoonlijk iets minder
bram1919
was leuk feesie geluid von ik iets minder had van mij wel iets harder gemogen en voor de rest vond ik het super gezellig:)
Brambania™
Wat een knalfeest zeg! volgas!!:bounce: beter als vorig jaar :D
Bremmo
Het maakt de naam HARD bass echt wel waar, hulde aan team blauw en geel :D
Brit4life
VET FESST :D Gezellig met iedereeen!! Aleen vrienden vinden was een beetje moeilijk haha :p
Ik vond hem beter dan vorig jaar! Blauw(L)
Bulters
Wat een heerlijk feest, sfeer was echt op en top, goede muziek!
BURNIN'DIAZZ
RAN-D de man van de avond!!
Catjaaa
I (L) HARDBASS!!! :respect: Voor mij het dikste feest van het jaar... Wel een groot nadeel: moet nu weer een jaar wachten op de volgende hardbass :(
hardbass niet meer mijn ding wel vermaakt gezellig bus van mus
cherryjerry
Wat een gruwelijke avond/ Feest! :respect: voor team Green & Team Yellow:bounce:
Cheyenne!
TOP!! Beter dan Qlimax... Team Blue (Y) Lekker geknald! :D
ChrisCrash
Lekker feesie hoor! Lekker sfeertje en Team Blue Snoeihard!:D
chucke
show was top!! een hoop nieuwe nummers gehoord :D
Chukkels
Team Blue was geniaal, Red geweldig rest minder. Toch een zeer vet feest gehad, dankzij alle gezellige mensjes :cheer:
ChuPaChup
Wat een GENIAAL feestje weer :bounce: Prima vermaakt met my lovely friends (L) Alleen jmmr dat t deze keer zooo druk was :S Verder, een geweldige sfeer ook (L)
weinig sfeer:S veels te druk:(, lasershow was(Y)
Coresta
wat een avond, tering vette muziek echt geweldig vooral psyko punkz en natuurlijk wildstylez!
GE-WEL-DIG!!!
D-O-M-O
Setjes van de dag : Wildstylez Live, Team Yellow & Wild Mothefuckers Live _0_
D-oner
1ste x HB, maar zeker volgend jaar weer! Wat knalde dit feest zeg! VET (L)
D.XTC :xtc:
Jezuss dikker kan het niet worden! Wat een GRUWELIJK GENIAAL feest!
Daan //­ Twice
Weer een hele vette editie maar, vond vorig beter!
Danitahh
Wat een topper (F)
DEBORA-
ECHT EEN VET FEEST.
DeliXL
Mijn topper tot nu toe.. wat een geweldig mooie stage en wat een knallers van platen.. Team blue de onbetwiste winnaar van de avond.. Maar psyko punkz live was ook snoeihard.. Crypsis live viel een beetje tegen wat mij betreft, de beste man kan nog veel en veeeeeel harder gaan!! (L)
Dennisss
Team Blue & Wildstylez was vet. Licht/decor was vet. Afsluiting had ik meer van verwacht
Der Rudii
Hulde voor het podium en de shows, Geniaal. Hard Bass heeft bewezen dat het ook echt HARD is
DESNAR
wat a night _O_ echt een TOP avond!
DexQoN.1
was weer fking Geniaal!! :bounce:
DidierS90
Geniaal feest! Veel gezellig mensen ontmoet, hard geknald en heel veel gelachen! Lekkere setjes, spacende lichtshow en van 1 tot 5 megarondje gemaakt(L) Jammer dat m'n maat was opgepakt (N)
Dj Bassjunky
Team blue heeft een hoop goed gemaakt. Ran-D dikke tracks
team blue(Y)
DJ RemCore
was 1e keer Hard Bass maar wat een tering hard feest!(H) Wild Motherfuckers:respect:
Dj.imm
Tjuu wat was de 2011 editie een knaller!
Djanel
super feestje..
djim'013
ZOOOjAAAAA fissa nr. 100 en met stip op nummer 1! gruwelijk
DJNA_
100 x beter dan Qlimax! :D
Geweldig feest :D
Do.x
Wauw, super gezellig avonde gehad!!(L)
Dokter-Baco!!­
dik vermaakt
lekker zeg!!
dom,lomp&­famous
whaaah, duurt lang, ik wil feestuh
Show was goed, geluid vond ik ook prima voor Gelredome, er werd lekker gedraaid. Team Blue, Crypsis :respect: Team Yellow ook lekker, maar Wild Motherfuckers de teleurstelling van de avond :( Veel bekende gezien, de avond is te snel voorbij gevlogen, volgend jaar zeker weer van de party!
Dopey MHL
Was vooral heel erg gezellig! Blijft Hertstijl....
Drieke­errade­n
YELLOW
KNALLEEEEE!!!!
wederom weer een mooi feest:)
dvk
wat knalde the future door de zaal :D
Eclipsje
Was een lekker feestje, echter vond ik het wel te druk :S
Eddix
Man o man wat een feest! Super goed verzorgd! Heerlijke muziek!:respect:
Eef_
Wat een vet feest, jammer dat het geluid pas wat later prima werd en dat het soms wel erg druk was met stilstaande mensen, maar god wat een muziek en SHOW! Hopelijk pakt q-dance zijn feesten zo ook op
Eikeboom b)
GEWELDIG alleen geluid schommelde wat en mocht wat harder
Heerlijk hard gedraaid! Was een show en wat een geluid :respect:
elektr­onisch­emuzie­kjes
yellow en blue onvergetelijk!:bounce:
Amazing party (L)
Elise1988
Het was echt GE-WEL-DIG! Wat een avond, wat een feest!
Emíell.
Wild Motherfuckers :respect:
hardbass was geweldig
ENROC
Een tegenvaller door de drukte wat veel heeft verpest, dat moet volgend jaar anders. Ik heb me goed vermaakt. Ook mocht de line-up iets zorgvuldiger worden samengesteld.
Was vet, alleen geluid mocht wel hader, dat was wel jammer
Eurm
Foei foei foei wat een heerlijk feest was dat :respect:
GENIAAL!!:D
EVIL HARDCORE :[
was een geslaagd Feest (Y)
Extera
Geweldig feest! Ongehoord goede sfeer waar wij stonden, en lekker geknalt. Vond alleen de afsluiter matig... misscien teveel van verwacht :)
Fabian
Crypsis man van de avond :respect: Dikke show en vette setjes!
fewermandy
Top Feest !!! Eerste Keer Hardbass Maar Was Knalluh Zeg
Fizgrin
TOP Feest: geweldig geluid _O_ geweldige show _O_ En een goeie sfeer! Crypsis held van de avond _O_
Flexxo
Goed feest werd lekker gedraaid.Crypsis zoals altijd geniaal:respect: alleen wat een k*tsfeer!
Flo aka MC NRGiZE
Wa´n dol feeske zeg!
Floor *
Veel te druk:S Maar verder wel goed vermaakt:D
Foxbuster
Lasershow was heel de avond vet :D Geluid stond zachter dan Qlimax en voor de rest weet ik niks meer :P
Het geluid had nog (iets) harder gemogen en het was bij vlagen erg druk.... Verder prima te doen met prima sfeertje :yes:
FREAKERIK
HEEEEEEEERLIJK:yes:
Freaky 8)
Wat n feest zeg.. afgelopen 2 edities dik overtroffen!!! Goede sfeer vette show en heerlijke setjes! :respect: wildmotherfuckers :respect:
Super feest! Geluid was goed te doen, muziek was heel de avond prima met Crypsis als opperheld; wat een geweld:respect:(L). Tof avondje gehad met mn partymattiesz(Y).
Fritske
Geweldig feest..Sfeer goed veel gezelligheid..Goeie muziek, alleen geluid kon toch niet helemaal tippen aan dat van Qlimax dit jaar ;)
Frixion
Tjaa. Ik vond het super-vet maar het was zeker geen geweldig.. Geluid was slecht en als je naar de wc moest was je meteen een kwartier verder.. Team Blue daarentegen ge-wel-dig!!!
Frnk'90
Wat een lichtshow:O super nacht gehad!:D Crypsis :respect:
Funny Bunny
Top, Top, Top
Wat een knaller was dit weer :O meesterlijke sfeer, geweldige stage & Oorverdovende heerlijk muziek. B2S: :respect:!!
G.E.E.R.T
Dit Was Zo Facking Vet Feest :D Team blue :respect:
Het was geweldig! Tot volgend jaar!!!
G1LL
Geweldig vermaakt, top feest. Hulde voor Team Blue, heerlijke opbouw en na een half uur echt alleen maar dikke tracks gehoord! Team Yellow helaas wat minder dan verwacht, Team Blue kon beter afsluiten! Al met al prima!
Gavin
erg goed vermaakt, top gedraaid! volgend jaar weer;P
Giantstyle
zalige nacht gehad, Crypsis zeker een van de beste ;-)
Giel H.
wat een geniaal feest dit, volgend jaar een zekerheidje!
Gijs1
Muziek kon wel wat harder, en 't was gewoon TE druk., verder wel gezellig.
Ginaa :cheer:
Echt een geweldig feest, er werd lekker rauw gedraait en ik heb lekker rauw door gestampt..dit feest staan hoog aangeschreven in mn lijstje
gizup-style
V.I.P area helemaal plat gestampt !!! HELEMAAL TOP !!!
Gooseman
was echt te gek, was hier nog nooit geweest, setjes en geluid en show.. helemaal perfect:D:D heb mij goed vermaakt tot ik helemaal kapot was:D(Y):respect:
GOUDHAAN
Wat een super vet feest was dit! Zeker weten beter dan vorig jaar.. (L) :respect: Top sfeertje!
H@­rdcore4life
In een woord geweldig wat een knal feest volgendjaar weer :D (y) team green super !!!
haantjem
volgens mij wel leuk feest. Volgende keer toch iets minder zodat ik het feest beter kan navertellen volgende keer;)
Man man man wat een gruwelijk feest weer:kwijl: Jammer van die matige afsluiting van Wild Motherfuckers..:rot:
Hanske­e:hong­er:
Gruwelijk feestje :bier: 10x beter dan Qlimax.. maarja B2S(L)
hardboy-tommy
heb weer erg genoten :D
Hardcore Infinity
Mas-ter-lijk! _O_ blue!
Hardstyle Lover NL(L)
Wat een Feest wat een lasershow wat een super geluid aleen erg jammer voor de topdrukte b2s bedankt :respect:
super feesie gehad
Hardstyle_­is_­Samstyles
Topfeestje!!! Team blue erg vet! Crypsis & Wild Motherfuckers :respect: Team Green de teleurstelling van de avond op de Psyko Punkz na (y)
Hardst­ylePas­sie
wat een feest zeg:D eerste keer maar zeker herhaling vatbaar en de bekende maatjes weer gezien:D
Hardst­ylerLa­rs
hm... ik loop nu nog met spierpijn. Nu naar school toe maar die gaan we overslaan!
Henkie50 ZK
Blue was geweldig ,vond yellow maar tegenvallen ,Voor de rest wel een topavond gehad wat sfeer /mensen betrof.
Hermyyy
Top feestje! Team Yellow sowieso voor mij, heerlijke afsluiter:D
hof :bier:
geluid had wat harder gemoge maar wat ws het vet zeg :D
hompi
prima vermaakt ondanks dat ik niet 1 keer echt ben losgegaan:) alleen wat een drukte zeg.
HOMPIE!!!
lekkere party weer, alleen te druk, te warm geluid mocht iets harder, en matige afsluiter...maar leuke nacht gehad..
houzze
shit te laat
HURRICANE
b2s weet alles te overtreffen met HardBass :respect: Dit is voor mij het beste indoor hardstyle feest (l)
MWEEEEEEP!
ilsjehh
Hardbassop z'n best!
Wat een feest! Heerlijke setjes en prachtige shows! (L)
iriis:mixje:
Team Blue:respect:, lasers :k, heeerlijke nacht gehad (L)
J Q R D I :banana:
Dik feest ! (L) Showtje was weer pirma in orde... Hard Bass heeft zichzelf weer overtroffen :respect:
J.eroen*
Wel goed vermaakt :)
J.ffrey
TEAM BLUE(L) dikke set, heel vet feest
J0rdt
kut beveiliging :(
Jack-Attack
ik heb me heerlijk vermaakt:D:D whooeeiiii!!!
Jahoor
Gruwelijk feest! Team blue helden!
Waaaat een feest was dit zeg, tering wat hard!
JANINE.
Team BLUE! (L) (L) (L) rest... tja. Geluid wéér niet goed, te druk met vervelende dagjesmensen en rest van de setjes ook niet echt heel erg interessant. Wel heel gezellig gehad! :)
Janssen89
Wat een nacht GE-WEL-DIG! B2S :respect:
Japsen
Prima vermaakt :)
Jbbe
ZOOO Vett!! heerlijke setjes... WMF!!
Jeem!
Top feestje! :respect: Beste editie tot nu toe!
Jefff
Bizar dikke avond non stop vermaakt! Wat een gebeuk, wat een mixwerk, wat een lasers! Tot volgend jaar:D
JeffreY!:)
Deze avond ging gewoon te snel voorbij! heerlijk genoten daar, en de team's draaide super goed!(Y) alleen het laatste uurtje wanneer wild motherfuckers (tat en zat) draaide ging het geluid opeens veel harder:S
Me superrrr vermaakt, volgend jaar zeker weer :D
Nu weet ik het zeker... Hardstyle is STOM.. Voortaan alleen nog maar naar Hardcore feesten
JipTriPP
HARDBASS = Eindbaas (H)
Jobbin
WAT een geweldig feest!! nog beter dan vorig jaar:D mijn helden: Wildstylez, Team Green & WILD MOTHERFUCKERS(L)
Jobjee
Heerlijk feestje!!
Heel erg dik feest! Hulde voor team blue. WM live lekker laatste energie op kunnen maken. Jammer dat het zo druk was, verder top!
JOOST 91
wat was het weer genieten(L)!!! weer minder last van de drukte dan bij qlimax :respect:, genoeg ruimte gehad! top feest, kijk al weer uit naar volgend jaar
Jor-D
Wat een Ge-Wel-dig feest. ken er niks anders van maken :P
Jordika
Heerlijke avond gehad(l) team blue :respect: crypsis beste liveset(y)
Jordy :banana:
Wild Motherfuckers (H) :respect:
JordyBass
Team Blue HELDEN!!! Wild Motherfuckers was ook nice :D. WE ALL LIVE IN A YELLOW SUBMARINE!
JorenvdL
Team Blue :respect: Heerlijk feest gehad
Jorien­:flowe­r:
Heeerlijk feestje ! :respect: Het geluid was allleen iet wat zacht :( maar voor de rest super genoten :D
JORT DE GEKSTE
had toch iets meer verwacht voor die 50 euro, heb me wel prima vermaakt, maar alleen bij team BLUE was de volume echt heerlijk
JosHwijk
Vet feestje!
JRD89
poeee
Judas :[
Toch net dat laatste (half)uurtje hardcore he... Crypsis! & Psyko Punkz :D
Julien
Ondanks de drukte tijdens team green vooral, super vermaakt! Team blue:respect: En veel leuke mensen leren kennen:D
Jurr:rot:
wel prima . (Y)
Jœy [Blames]
Intens genoten! Het enige feest waar ik voor Hardstyle only heen kom! B2S! :respect:
K.robb
Hard Bass heeft Qlimax DIK overtroffen!! Geweldig!!
kameleon73
super vet feest, top gedraaid, vette lichtshow, super sfeer. Had niet verwacht dat geluid zo goed zou zijn. topfeest!!
gladde trap en ongelijke vloer waren vreselijk irritant, verder prima feestje(Y)
Kapstok
Dit was weer een TOPPER
Kenny GTP?!
:respect: Crypsis LIVE & Wild Motherfuckers LIVE dikke sets:bounce:
Kevin
crypsis! whoppaaaa snoeihard erdoor heen blazen ghehe team blue en yellow :respect: andere 2teams was ruk! jammer dat alphaverb in opening teamstond!!
Kimmmmmm :)
2e x hardbass maar weer een tegenvaller!
Kisyvasa
Lekker geknald met alle partyvrindjes ! maar xqlusive lastig te overtreffen.
YEAH !!!!
KlootzakR2
Wat een Feest!! De sfeer was echt top en van begin tot eind lekker staan stampen :D
Knip*
Vond alle teams wel lekker, behalve Wild MF vond ik echt ondermaats. Voor de rest erg druk, maar heb me toch nog top vermaakt! Wat een gezellige bende, die cruise van 1 tot 5 (L) &de lichtshows waren echt geniaal!
Koever
Het was echt een topfeest! Team Blue, wat een knal set :lief::lief:
Koning!
Nice :D Team Blue (Y)
KOS
Echt een super feest gehad. Goeie muziek, en heel vette show.:D Wild Motherfuckers helden van de avond:respect:
Kreativ Kickz
Niet me ding :/ Maar wat een show en sound :k
kristi­aantje­!!­
Veel te druk en kon me niet super vermaken door omstandigheden!
Kroesje91
Dit feest was AF. Team blue, Crypsis, Team Yellow, wat een helden!!
Kuituhh
Vette show! Vette sets! Sfeer om me heen vond ik zuiverrrr. Geluid prima in orde!
L'l Chick o:) GTP?!­
Echt ongelovelijk heerlijk, gezellig, fijn feestje(L)
la fille marianne
was geweldig alleen het gluid was zo zacht,
Lady Fiesta
Geweldig verjaardagsfeest vol verrassingen! En wat een gave show qua beelden en lichten, heel anders dan mijn vorige Hardbass 2005 :p
Larry
stoer
Lars van Tilburg
Crypsis LIVE &­ Wild Motherfuckers LIVE _o_ _o_
Vetjes heur
leesie
waseen snoei hard en een geweldig feest!!
Het was gezellig met vriendjes en dinnetjes,maar de muziek is niks voor mij:no:
Lief &­ "­Onschuldig"­ O:)
Eerste x Hardbass, en het was zo vet!! :worship: Volgend jaar zeker weer aanwezig (L)
Locktree21
Leuk feest alleen bttje koud als je niks stond te doem :p
GEWELDIG:respect:
bazenfeest_O_ team BLUE wins! damn wat een set was dat!
Lucas*
GREEEN GREEEN GREEEN!!!!!!:respect::bounce:
Luik :honger:
Prachtig feesje weer, Super vermaakt!!!... Geluid gaat wel beetje achteruit..!
Luit :bier:
Goed vermaakt weer! Crypsis :respect:
Heerlijke nacht gehad in het GelreDome: heb me vanaf het begin tot het eind super vermaakt. Alle props gaan voor mij naar Team Blue en Wildstylez (LIVE). (L)
M
Was vet! Geweldige lichtshow, goed geluid, tof podium. vind Qlimax2010 nu nog rukker dan ik het al vond :lol: Volgend jaar zeker weer naar HardBass!
M ysterious
Was 'n leuk feestje!!! Jammer van het slechte bereik en de drukte maarja daar is weinig aan te doen :P
M-aikel
Wat een topper!! ECht goed naar me zin gehad:D
M.J.B.-
Was leuk feestje
M@R10€
Leuk om een x mee te maken.....maar toch ben ik meer van de Hardcore :bounce: heb nog nooit zo vaak stilgestaan op een feest !!! :no:
Maarteeenn!
Was weer een mooie editie:D! Maar was net te druk en Team Green: wat een drama:S. Maar toch goed vermaakt!
Maas1987
WILD MOTHERFUCKERS :roflol:
Mar..
vond het echt een fucking geniaal feest!! op naar volgend jaar!!:bounce:
Marco Henken
Lekker feessie weer hoor! Ook wel erg druk, maar dat wisten we al. Team Blue mijn god wat een set!(L)
Hele vette show, en geluid was zeker goed!
Mark 8)
Vet feestje met een dikke show! Team Blue was heerlijk, Ramon held van de avond
Marolt
:bounce: Super naar ons zin gehad :D Team Bleu & Yellow wat een geweld :respect: B2S :respect:
Martij­nvdheu­vel
Topfeest!!!!!!
Maykee!
Topfeestje Gehad :D Alleen jammer dat ik lang niet iedereen gezien heb :O
MC Omen
Heldenparty!_o_ Team Blue_o_
Mcl
heerlijk goed vermaakt (Y)
Mellow
Had zo nog 3 uurtjes door mogen gaan :D Wat een geweldig feest was dit!!
Merry
Te mooi feestje gehad!!!:D Team Green & Team Blue brachten me naar hogere sferen! eigenlijk was het hele feestje gewoon helemaal top!!!:respect:
wat een heerlijk feestje was dit zeg!
Miauwww
werd gepakt door een hond
mikebrownie1
:respect: Psyko Punkz & Wild Motherfuckers :respect:
lekkere muziek, lekker eten, en erg gezellig!! mega feestje!
MindQo­ntroll­er
Team blue en yellow ware geniaal.. Team red en voornamelijk green was erg saai en druk..gewoon een hele goeie avond gehad!(Y) En Wild MF die om half 7 nog ff de hele toko op zn kop zette! ok erg vet!!
Miss Tails
Veel te veel go fast gedronken, nu met hartkloppingen en nog steeds niet geslapen. Verder top feestje!!!!
Modell­icious­/­Miss Wildcat
Geweldige opzet, was super!!!!!!!!!
MonsieurK
Zwaar vet feest, stuk drukker als vorig jaar, maar wel vet! De afsluiter was wel jammer though. Al met al heerlijk vermaakt!
keigoede en voor gelredome harde HARDBASS
Moray
Yellow :respect:
MOS :bounce:
Geweldig feest werd flink gebeukt wat ik ook verwachtte. En kreeg ook nog een mooie verrassing:D
Mr Green
wat een dik feest party party party BAM bAM bAM :respect:
Mr MoUs
Wat een Mega Vet feest !!!!!!! :D :D
Mr. EriQ
WAT een GEWELDIG feest!:respect: Heerlijk hard! Zeer zeker een echt top feest!
MrDyonDassen
Gruwelijke rauwe geluiden, wild mf's vielen me tog iets tegen, geen hc:( maja zwaar dik vermaakt!!
Neekuh
hele leuke avond gehad met iedereen :yes: maar vond het over het algemaan tegenvallen. paar flimpjes bij wisselen van dj.. had er meer van verwacht. misschien langzaamaan uitgekeken op de hardstylefeesten..
NeFoRcE
Okee, dit was dus zeker weten GESLAAGD! Potverdorie wat een vet decor, indelingen etc, het was éen groot feest! Volgend jaar weer!
NeoMe
HARD BASS was Mega Super Tof Vet Cool tot het randje, en dan nog stukje erover BRILJANT !
Nicemang!
Team Blue wat een set was dat:D , de rest matig en het was te druk volgend jaar zoiezo weer aanwezig :D:D
nick kaal
(l) 4 the bass :respect:
NickJansssen
Goed feest! Alleen stoor ik me gewoon weer aan het barpersoneel. Dure Baco dat naar watersmaakt en vingers in me bier en erg sloom barpersoneel. Helaas is dat elke keer in het Gelredome! Verder top feest!
Nickos!
Dikke shit weer! Yellow _O_ Red was ook een gruwelijke set! Wel wat te druk en slechte ontvangst, maargoed je kan niet alles hebben :).
NIELSON84
Super! (k)
nielsv­anbrug­gen
Super vet feestje!
Geweldig feest:d
NoizeOffice
We begonnen slecht...maar het is toch nog goed gekomen! wat een nacht!!! :D
Nrkeee(6).
Was een leuk feestje :D
o/
Voor mij was het iets te druk. Wel genoten voor de rest van de sets! Met name BLUE en alle nieuwe nummers/promo's TERING ZEG :kwijl: Double Dutch Darkies(edit)Drunk As Fuck/Haunter Of The Dark/The New Shit en de rest :P
Fantastisch feest! Meer heb ik er niet aan toe te voegen :respect:
Olzie
Wat een nacht!! Geweldig feest met vette stage!
Outlaw
ik zeg, Team blue set van de avond niet normaal. en vooral het mixwerk van zany en ran-d!! crypsis die daarna de hele boel kort en klein rost, en daarna verder rauw beuken met team yellow!! tat en zat, vind ze super! maar vond deze afsluiter eigenlijk best wel slecht van ze!!
beetje warm en druk maar toch wel vermaakt :cheer:
Ouwedibbus
Hetgeen wat Qlimax heeft laten liggen in het Gelredome heeft dit feest dubbel en dwars opgepikt, dik overgedaan en resulteerde in nu al een van de vetste party's voor mij de afgelopen 5 jaar!! (Y) Mooi vooruitblik op 2011 zo! :D
Oxygene
Supervet! Erg gezellig gehad en veel losgegaan! Afsluiting beetje tegenvallen helaas..
Pangetje
Super vette avond gehad! Volgend jaar weer :D
Party Lover (L)
wat een knal party was het weer :)
Party-Kicker
Wild fothermuckers:p dikke ouwe klappers en Alpha twins(l) Made rouleert dat was wel weer duidelijk:bounce: tot volgend jaar maar weer:jaja:
PartyC­rasher­.­ (6)
Team yellow. :respect:
partys­nuiter­_­tim
Helden feest:respect:
PasMaNNi
hmm, vorige edities waren beter vooral qua muziek kwam het dit jaar gewoon niet op gang..... overigens wel gezellig avond met de maten gehad verder
ondanks de drukte prima vermaakt.....HARDBASS(H)
patrickjeb
Heel vet feest, alleen echt warm, afsluiting mocht ook wel harder, BPM stond miss nog wel lager dan bij team green.., maar togh een heel vet feest!
Patrus
wild motherfuckers helden van de avond
Damm wat was dit een wreed vet feest :bounce: B2S :respect: Na het eerste uurtje opwarmen met Dj Ruthless begon Team Red lekker erop los te knallen, dus dat beloofde wat voor de rest van de avond en inderdaad tot 7 uur staan stampen :kwijl: :k :-k Zo hoort een feest te zijn. Sfeer vond ik super en alles was goed geregeld (y)(y)(y) Zeer voor herhaling vatbaar :D
pauluskap
was weer zeer geslaagd
PCILLAAA
wat een feest zeg! :respect:..
Peanutsz
WHÁÁÁT EEN FEEST!! Nog een keer! nog een keer!
Peetjuuuuh
Geniaal feestje! Egt goed vermaakt en ik heb weer lekker staan springen!!! Heeeerlijk!
PEGEAH!
HELEMAAL TOP!(L)
Piepenbrock | Oblivian
gaaf feest! teams heerlijk gedraaid. miste alleen het echte sfeertje...
Piepert
top feest gehad! :D
heb heerlijk monopoly gespeeld in het gelderdome :rot: was een top nachtje Crypsis was mijn held :D
Pigmans
gruwelijk feest!!!!team blue...heerlijk:D
Pimm'
Wat een knalfeest!:bounce: Setjes dik in orde, stage was dik en licht/lasershow super dik!:D Gezellige groep ook!:D
Pinas ®
tot een uur of 4 vond ik t tegenvallen, daarna werd er goed gedraaid!! Wild Motherfuckers :respect:
PindaBass
Topppeertje :D
Pindaklaatst
BJ had overal op de dansvloer gepoept :S Loempia diaree (Y)
Pommerrr [Diffused]
ook dit jaar weer top vermaakt, team blue was echt geweldig, volgend jaar zijn we er weer bij!
Predator
Geniale avond/nacht :D mega mooi feest :respect:
PrinCeSS!!
Was helemaal Superrr!
PuBLiC Nm3
was leuk alleen jammer dat het een hardstyle feest was!
PVO
Wildstylez (L) Show (L) b2s :respect:
Q-Koorts
Wat een feest! Geen woorden voor. B2S :respect: See you next year!
Qnalluh
In één woord: GE-WEL-DIG! Wat een gruwelijk feest was dit!
Qodec
Geslaagd feest! Volgend jaar weer!
Qrickie
Wat een GEEEEEKKKK feest was dit zeg!!! :respect: Hard Bass :respect:
Hele avond onder de boxen gestaan, BAM! volgend jaar weer!
r00yy91
echt een top feest ike heb me echt super vermaakt
Ralluf
Geniaal! maar het geluid mocht op bepaalde momenten wel wat harder! en het was iets te druk..
knetter vet live vanaf Gelredome
Rarefaction
Team blue! En Wildstylez (L) Geweld! jammer van de afsluiter!
Red White Army
wat een fet feest was het weer
Red_bull
Heerlijk genoten! Lekker lol gehad met iedereen!
regular
wat een heeeeeeeerlijk feest helemaal geen minpunten
Remco. '
Geweldig feest! Wat heb ik mij prima vermaakt, wat een super nacht:bounce: (L)
Reneeke!
Boooh :D wat een nacht, eentje om niet snel te vergeten :yes:!
Renzu
Vet Vet Vet! :bier:
rich'
dik feest! team blue :respect: alleen wildfuckers vielen tegen.. liep voor geen meter.. lag om het nummer stil.. totaal geen mixwerk.. die 2 heren kunnen veel beter!!
oei wat een feest echt hemels!!!:respect: respect voor B2S!
Top avond gehad hoor! :)
Rietje­:cheer­:
Mij te druk daar benden... Best feest gehad op de tribune, ookal was het geluid daar bagger.
RikxD
Top feestje, de sfeer was lekker voor zo'n groot feest. En er werd ook vrij goed gedraaid (Y). Veel leuke mensen gesproken en toch ook nog hard gefeest :D
Rivim
Wat een briljante nacht gewoon! Knalde van begin tot het einde met een heerlijke afsluiting! Hard Bass:lief:
laz0rs damnnnn
Roan.
Zeer fijn feest! Op en top vermaakt :D Wild MF's :respect:
Robin.070
vet feest! Super sfeer! niks op aan te merken :D
robinnnnnn*
GE-WEL-DIG!!! (l)
Roed/­Wit-Mestreech
lekker feestje zeker weten goed gedraaid doorde djs en de sfeer was ook dik in orde
Roel-=-
Ja weer leuk feestje gehad,het was idd wel erg druk! Setjes waren niet al te denderend...
Ross Fader
Briljantt!!! Weer een jaar wachten ;(
Rossum
Crypsis :respect: die had van mij wel 2 uur langer mogen draaien :D
s'COREpion
Erg vet feest! Team blue, helden van de avond! Son of torture!
s-ylvo
wat een bruut feest weer :D 2 de keer hardbass en het was me weer wat gwn 1 woord GENIAAL:D:D
Saaarah
Tot 1uur was het leuk ja:D, kut politie :(
SabineSabine
Geweldig, vet, superfeest! Mooier dan 2010! Wildstylez, Team Blue & Team Yellow (l) en Crypsis.. :respect: Miste wel hardcore op het einde, maar wat een feest! :kwijl:
Wow, was me het feestje wel weer!! :respect: Kan weer gaan nagenieten van een super feestje!!!
Sam..
Heerlijk knalfeest!:respect: Was weer helemaal in orde! B2S Helden!
SaM@NtHa
WAS ECHT SUPER VET!!!
Samuel020
Gruwelijkkkkkkkkkkkkk :respect:
Wat een gruwelijk dik feest zeg! :respect: Toppers: B-Front, Zany, Wild Mofo's :D
Sander102030
Heeuuuul Vet! Team Blue (L)
super leuk gehad! alleen jammer dat de 1e 2 teams nog al hitjes parade was
Sandy..!
Was weer toppie! (L)
Sanne..
WAT EEN ONGELOFELIJK GEIL FEEST!!(l)(l) WIL TERUG!
sassiejaa
verrekte goed:D maar iets meer van de afsluiting verwacht
scurdie_­tripkip
zo boven verwachtingen uit heb me gruuwlijk goed vermaakt ;) volgend jaar weer. was top
sebkuh
lekker feesje helemaal dol
GEWELDIG
semmyy
een woord: GEWELDIG :respect:
Sen3
Lekker knallen, lekker druk, lekker warm, lekker BAM! :bounce:
Sergii­ooUpte­mpoMyT­empo#­
top feesie!!
Seth!
Leuk feestje, goed vermaakt! Vond het vorig jaar wel beter. Dit jaar was het bij vlagen wel wat te druk, hierdoor weinig sfeer...eerste 2 teams super vet, daarna wilde iedereen harder dan de rest zijn dat was wat minder. Geluid was in het midden vooraan goed te doen...
echt een geslaagd feestje :D !
Sharri3j
Heeft iemand toevallig en zilveren foto camera gevonden!? ik heb hem waarschijnlijk in de binnenring op de picknick tafel laten staan
Sherr-
:respect: jaja, 't was weer een mooie! :bounce:
Simon....
top weer
SjefQe
was een mooie feestje en dikke lasers Damn! Kwa drukte vond ik het nu beter te doen dan bij afgelopen Qlimax! Headhunterz valt steeds meer tegen! Psyko Punkz:respect:
SnelleHap
Super feest, beetje druk in het begin maar dat kwam daarna weer goed :D!
spacebin
Goed te doen, maar vond het deze keer niet super! :S
Vond vorig jaar veeul vetter maar alsnog super feest! Doe wat aan het bereik voor de mobile telefoons! Sjeees kon niemand bereiken.
STEEF 10#
1e x hardbass, was zeker vet! dikke show! wildstylez erg vet! alleen de afsluiting was niet veel harder dan de rest van de avond, paar hc nummertjes is nog vetter!
Stefan08
Wat een vette party!! Van mij mocht team yellow nog wat harder gaan!!
Stefanoviic
Wat een ziek feest zeg :P als je al opent met discorecord en vlak erna een torture erdoor heen gooit, dacht ik al dat wordt me een nachtje :P en niks was minder waar... zeker eentje voor in de boeken!!
Stekell
Was echt GRUWELIJK :D HARDBASS!!
Top avond gehad!! er werd wel matig gedraaid, alleen team blue knalde echt lekker!!:respect:
Stephanie-HC!­
Heeerlijk feestje, lekker door gestampt tot 7! :* b2s luphhh.
StevenV
Had het meeste verwacht van Team Yellow, Maar moet zeggen dat Team Blue toch wat harder ging ! :respect:
Stevie­wonder­456
Geweldig! Qlimax was echt niks tegenover dit! Van begin tot eind alles gegeven! Crypsis was opnieuw de topper! Tja idd, de drugs leek wel gratis dit weeknd.. En toch gaan ze niet hard uit hun plaat :s
Stevus
Wat een top feest Team Blue helden van de avond!!
Stick0o
heel vet feest! maar wat een K*T locatie!
Stizzie
Maaaaaaaaaaaaan wat vet was het! Voldeed aan al mijn verwachtingen en werd keihard overtroffen door Team Blue! En B-front he held, heerlijk vermaakt!
Strali
geweldig feest:respect: van begin tot eind vermaakt. afsluiting wel wat meer van verwacht. van 180 bm naar gangsta?? maar verder weinig op te merken:D
strijder
top feestje :respect:
Strikkaa
gelukkig was het niet erg druk, en liep ook niemand daarbinnen zn eigen vierdaagse...:rot: verder lekkere show alleen wisselend geluid?! Blue & Yellow was top. Wild Motherfuckers toch wat meer van verwacht eigenlijk...
team blue :respect:
Stuiter pinda :bounce:
1ste x voor mij,, vond het geweldig,, tog 120€ betaald voor een kaartje,, maar ik vond het mijn geld waard:D
T-OM-M.
GEWELDIG Feest, Goed geluid, Dikke stage, Goeie sets ! B2S (y)
t@rbo
Prima vermaakt, maar damn wat een bagger geluid zeg, de bass resoneerde door het gelredome, niet om aan te horen.
Tha Hardstylist
Was wel gezellig..!! YELLOW & BLUE..!!!!!!!!!!!!!!!
Tha KillerFist
Was weer flink knallen !! :D Prima vermaakt ondanks de drukte! :D
ThaMunky
Ziekelijk vermaakt!! Misten alleen op het einde nog wat snelle nummers
The KLIT Commander
Topfeestje! In t begin was t iets te druk, maar dat ging over toen de tribunus volliepen :) Team Blue! :respect: Hele vette show + geluid
The Rhythm Division
Ik citeer, Coach Frenk: ''HARDBAAS'' :respect: Wat een geweldige party, DEKSELS!!!! :D Red/Green/Yellow
The-Niceguy
Heerlijk feestje... show was ook goed...werd lekker gedraaid..(Y)
TheHar­dstyle­Hollan­d
Super dikk The greatis show on earth
TheNoeL
Echt een geweldige party!!! wauw.... :bounce: Thnks!! :D
Thinus
wild mfers waren de sjit. jammer dat ze niet wat harder afsloten alleen.
Thinuz
super feestje weer! team bleu (L)
Ths
Jaa geweldig het is ze weer gelukt hardbass m'n nummer 1 feest keep up THE good work B2S
thunde­rturk6­6
wat een heerlijk feestje EEN van de betere zo niet BESTE indoor party!!
was top....KAK
TiFoSo
Was weer Fantastisch!! (l) Psyko Punkz & BLUE :respect: :respect:
Tijnes
Wat een feest :respect:... Wild Motherfuckers helden!
Wat een avond :D Team Blue (L) en Crypsis Live (L)
timl
RED: Lekkere inkomer // GREEN: Kutset // BLUE: Set van de avond, HEERLIJK! // Yellow: Goede afsluiting, Mooi feestje :)
Timmert
Heerlijke nacht gehad(L)! Team blue & yellow:bounce:! Jammer van de warmte en de drukte..
TimmieG
Super vet feest, echt goed vermaakt en lekkere nummertjes. Alleen et geluid mocht wel wat harder! En opzich een hardcore nummertje als afsluiter doet um altijd wel ff goed:D
Timmiih
skon fiske, maar wat een kut gedoe met die bussen. 10.000 man in 3 bussen. wild motherfuckers:respect:
Timmitty
Super feest! alleen team green had weg mogen blijven en Wild motherfuckers viel tegen. Had veel meer van hun verwacht. Team Red, Yellow wat een helden en die liveset van Crypsis: niet normaal hard :D:D
Timmyk­nocker­!­
Vond het echt een vet feest, maar lang niet zo vet als vorig jaar!! :no: En wat een drukte ook, dat was echt niet normaal :( Psyko Punkz, Bioweapon & B-Front hebben mijn feest gemaakt! (L):respect:
TiMOTHYb
I AM not down with the standard! CRYPSIS wat n knaller
Tobias81
(*sorry voor mijn nederlands*) 2009 waren geluid en sfeer minder, 2010 opzet+decor. dit jaar was alles top! het was een beetje druk, maar niet zo zeer als vorige qlimax. een van de mooie feesten in gelredome (en dit waren niet veel!). iedereen die het geluid harder mochten moeten an die tijd voor 2009 denken waar het altijd een disaster was -> @b2s: don't believe everything you've heard so far :-)
Toef
Wat een geweldig feest B)
Tomba!
Muzikaal gezien topnachtje! Jammer dat er tot team blauw slechte sfeer hing, door drukte en rondlopende mensen. Vanaf Blauw was het beter, lekker de ruimte en gezelligheid met veel bekende. Crypsis Held _O_!
Top feestje, het ging veels te snel voorbij. de show was helaas wat minder gelukkig waren de setjes van zeer hoge kwaliteit!!
Tommy22
Goed vermaakt :yes:
TomSfd
Echt geweldig! goed vermaakt met veel bekenden:) en zeker beter dan Qlimax! STRIKE(l)
Ton30071989
Prima vermaakt weer! Supervet dat tuneboy een remix van ddd door de zaal knalde (L)
geen beste editie!oude nummers geluid viel me zwaar tegen en de show was ook niet veel.afsluiting matig geen hcore nummer gehoord
was weer knallen! goed vermaakt
serieus mijn beste verjaardagsparty ooit, vol met verrassingen.... verder geen woorden voor, wel spierpijn....
TwinTower!
The Wild Motherfuckers!!!!!! WAHHOOOO
userid
Wat een feest. Prima vermaakt!
V0NK
heb me goed vermaakt! maar zulke massa feesten zijn niet echt mijn ding
VanMut­shuYze­n
Wat een meesterlijk top feest! WOUW! De bass hangt nog steeds in mn oren, hoewel de bass tijdens red erg zacht stond... Wild Motherfuckers: Wat een helden :D:respect:
Vearix
Me eigen heerlijk vermaakt, haha pillenparty wan koekwauzen liepen er rond zeg
Viienn
wat een KNALLEEEE feest was dit! Nog steeds na aan het genieten. :D:D:D
Vincen­t:chee­r:
Tijd geleden dat k me zo heb vermaakt op een feest:D
Vinn'r
Lijp feest! :D gezellige sfeer vooraan lkkr staan knallen! :respect: Team Blue,Team Yellow, Wild Motherfuckers :respect:
Voosaa!
It's my big fat Hardbasss(L)
WanTec
Wat een ongelooflijk vet feest !! Dit is zeker voor herhaling vatbaar ! Tot volgend jaar, als er dan nog kaarten te krijgen zijn, want de verkoop zal wel een stuk sneller gaan na deze editie met die goeie recensies ! :respect:
Warface | Youri
openen met discorecordz, het begon hard en het eindigde harder, GE-WEL-DIG feest!
Topfeest! Team Bleu en Yellow waren de bazen van de avond _O_
Onbeschrijflijk goed !! damn..team BLUE:respect: & liveset Crypsis !! Beukezooi(Y)
Geweldig feestje !
Willybob
Waaaaauw!!! :kwijl: Wat was dit een super vet feest :bounce:.. en wat een geluid :cheer:
WL Leeuws
Weet er iemand miss waar ik de foto`s ken zien op facebook?? van hard bass
wolters_t
wat een geweldig feest:D heb me weer super vermaakt:D
Wosso
Geweldig geen andere woorden voor ;) het was super gezellig :D Psyko Punkz, heel team blue :respect: wat een avond, 10x beter dan Qlimax
Wouz'
Geweldig feestje :respect:
wtheking
Wild Motherfuckers vielen echt tegen, wat een breaks doen hun.. andere afsluiting en het was zeker geweldig! Nu Zeer Goed....Alsnog Lkkr staan knallen!!
Xabi
Epic party, HArdbass 2011 really rocked!
Team Red, lasershow, begaaid, druk,...nuff said :P
xLucindaa
Team Blue heeft zeker m'n avond gemaakt! :respect:
YendorNL
OMG het beste feest ever. ik heb gewoon geen minpuntje :o alles was perfect
Yolo Piloot
Ik ga Team Blue aanklagen voor mishandeling, gvd wat een gruwelijk brute set, helemaal stuk gegaan! Feestje was top ook al waren sommige setjes niet altijd even goed. Alleen jammer dat t weer zo fucking druk was...
Zona!
Wat een vet feest zeg, heerlijke setjes, PP live en WMF:held:
~ Yvonne :cheer:
Goeie muziek, gezellige sfeer. :D toppie! (Y) Miste toch alleen wel wat hardcore op het end..
~YP
In 1 woord , het was GENIAAL!
ÐebOrahh*­:bounce:
Ondanks dat ik bijna alleen maar heb gezeten was het wel een mooi feestje:) maar veel te warm en te druk:(
× Lizz
Wat een super feest :respect: Wat een sfeer !

Line-up Hard Bass

1Team Red
2300, 0100
house, hardstyle, trance
house, hardstyle
techno, hardstyle
· live hardstyle
2Team Green
0100, 0300
hardstyle
hardcore, hardstyle
· live hardstyle
🇮🇹 hardstyle
3Team Blue
0300, 0500
🇦🇺 🇳🇱 hardstyle
· live 🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
hardstyle
hardstyle
4Team Yellow
0500, 0700
hardstyle
hardstyle
hardstyle
· live 🇮🇹 hardstyle
· live 🇮🇹 hardcore, hardstyle
· live 🇮🇹 hardstyle
5Area 5
· MC hardcore, hardstyle

Nieuws

Op zaterdag 12 februari 2011 stond het GelreDome Arnhem geheel in het teken van een uitverkochte Hard Bass. Vier DJ teams, te weten Red, Green, Blue en Yellow, wisten vijfentwintig duizend partybezoekers volledig uit hun dak te krijgen. Na het feest verscheen de aftermovie online, die alleen al op YouTube meer dan tweehonderdvijfenzestigduizend keer is bekeken! 74
Hard Bass 2011
7 februari 2011
Aanstaande zaterdag zal een uitverkocht GelreDome 9 uur lang in het teken staan van Hard Bass. Zoals bekend zijn de beste en grootste Hardstyle artiesten van dit moment in vier teams (bekend als Red, Green, Blue & Yellow) ingedeeld, zodat er een zeer verrassende mix zal ontstaan. Inmiddels is iedereen de dagen aan het aftellen en is het tijd voor de laatste info! 204
Zaterdag 12 februari organiseert B2S Hard Bass 2011. De voorverkoop is ontzettend snel gegaan en bijna alle kaarten zijn verkocht. Dit is dus een laatste waarschuwing voor alle liefhebbers! Mocht je nog niet in het bezit zijn van een ticket, dan raad B2S je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen. 124
Hard Bass GelreDome
5 januari 2011
Op zaterdag 12 februari 2011 zal Hard Bass voor de derde keer haar intrek nemen in een van de grootste indoor locaties van Nederland, namelijk het GelreDome Arnhem! De avond zal geheel in het teken staan Hardstyle, gepresenteerd door vier verschillende teams, samengesteld uit de allergrootste artiesten. De line-up is bekend en de voorbereiding is in volle gang. Tijd voor een Hard Bass update! 100
Ook komend jaar staan een groot aantal B2S evenementen op de agenda. Pak je kalender er bij want in dit bericht vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2011! 68
Hard Bass GelreDome
15 november 2010
Zaterdag 12 februari 2011 staat het GelreDome te Arnhem in het teken van Hard Bass. Net als voorgaande edities zijn er vier teams samengesteld. Klik hier om te lezen welke artiesten de teams red, green, blue en yellow zullen vormen! 263
Op zaterdag 12 februari 2011 neemt B2S voor de derde keer met Hard Bass haar intrek in het GelreDome Arnhem. Het stadion zal maar liefst negen uur lang geheel in het teken van hardstyle staan, dat word geselecteerd door zestien dj's en acts verdeeld over vier zorgvuldig geselecteerde teams. 132

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Poll: Qlimax vs Hard bass f:hard110
Security ramt met 5 man feestganger in elkaar op Hard Bass f:hard184
GZ: (gesloten) 2 Hardbass kaarten tickets2
Hard Bass 2011 Arnhem Gelredome f:hard196
GZ: 2 kaarten hardbass tickets8
GZ: 4 Hardbass kaartjes gezocht! tickets3
TK: (gesloten) Hardbass E-ticket tickets1
TK: (gesloten) Hard Bass Kaartje tickets6
2 kaarjes gezocht hardbass tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje Hard Bass gezocht! Omgeving Eindhoven, Tilburg, Den-bosch tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje hardbass! Omgeving Eindhoven, Tilburg, Den-bosch tickets1
TK: Bus Hardbass omgeving amersfoort buscar1
TK: Hard bass kaartje te koop tickets4
GZ: 2 kaartjes Hard Bass tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Hardbass tickets2
TK: (gesloten) 2 Hardbass kaartjes tickets1
TK: (gesloten) 1 Hard Bass kaart tickets1
GZ: 1 Hard Bass Kaartje tickets1
TK: (gesloten) Hardbass uitgeprinte&digitale E-ticket je mag ze beiden hebben tickets10
GZ: Hardbass kaartje tickets2
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor hard bass gezocht tickets1
GZ: (gesloten) 1 Hardbass kaartje tickets2
GZ: Zoekt een Hard bass kaart!!! tickets1
GZ: 2 tickets voor Hard Bass. tickets4
GZ: 2 hard bass kaarten omg noord-brabant tickets3
TK: (gesloten) Hard Bass ticket tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje voor Hardbass tickets3
TK: (gesloten) Hard Bass kaartje tickets3
TK: (gesloten) 1 kaartje hard bass te koop tickets1
GZ: (gesloten) Hardbass kaartje tickets4
GZ: (gesloten) 2 kaartjes voor hardbass gezocht tickets1
GZ: 3 kaartjes Hardbass! tickets1
GZ: Kaartje voor Hardbass tickets2
TK: Busrit vanuit Twente naar Hardbass buscar2
TK: (gesloten) 1 x E-Ticket Hard Bass tickets14
GZ: (gesloten) Kaart hardbass tickets1
GZ: Kaartje HardBass gezocht! tickets2
GZ: 3 Kaarten Hardbass gezocht! tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Hardbass 12 feb 2011 voor 60 euro tickets8
TK: (gesloten) Hardbass ticket 60 euro tickets3
GZ: Kaarten hard bass tickets1
GZ: 2 kaartjes HardBass tickets1
TK: (gesloten) 2 kaarten HardBass tickets4
GZ: 1 Hard Bass Kaartje tickets1
GZ: Hardbass tickets1
GZ: 2 Kaarten voor hard bass tickets1
GZ: Kaarten Hard Bass tickets3
GZ: (gesloten) Hardbass Ticket tickets2
GZ: (gesloten) Hardbass ticket tickets2
GZ: (gesloten) Hard bass tickets tickets1
GZ: 1 kaartje gezocht voor hard bass tickets1
GZ: 1 kaart Hard Bass tickets2
GZ: 2 kaarten hardbass tickets1
GZ: Hardbass kaartje tickets1
GZ: (gesloten) Hard bass TICKETS tickets1
GZ: 1x Hard Bass ticket €60,- tickets1
GZ: 1x Hardbass max €50 tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes hardbass tickets2
GZ: Kaartje Hardbass tickets4
GZ: 1 kaartje voor Hard Bass tickets1
GZ: 2+ Kaarten Hardbass tickets1
TK: (gesloten) Hardbass kaartje te koop tickets3
GZ: (gesloten) 2x hardbass ticket tickets1
GZ: (gesloten) Kaartje Hard Bass tickets1
GZ: E-tiicket Hardbass tickets1
TK: Met The Party Express naar Hard Bass 2011 buscar1
TK: (gesloten) 1 kaartje Hardbass tickets6

27435 opmerkingen

Waarschuw beheerder
waar kan je m downloaden? betaal al genoeg voor dat kaartje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henkjan1113 op woensdag 11 mei 2011 om 17:00:
betaal al genoeg voor dat kaartje!


hè toch :aai:
Vip kaartje feestfabriek: €100,- DAT IS PAS DUUR :x
 
Waarschuw beheerder
Die dvd was zo tof ik wil weer terugggg
Waarschuw beheerder
hebben er mensen dvd al binnen?
Heb hem namelyk nog niet binnen :o
 
Waarschuw beheerder
Ik heb maandag die dvd owk al besteld en heb hem owk nog niet binnen! :S
Kep b2s al vast een mailtje gestuurd of er iets mis is gegaan ofzow.....
Waarschuw beheerder
jaa echt raar :s
datum was toch verzet naar 13mei?..
Artiest {SHOWLIST artist 88017, 79537}
Waarschuw beheerder
dvd staat alweer op youtube
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 mei 2011 om 22:18:
Ik heb maandag die dvd owk al besteld en heb hem owk nog niet binnen!
Kep b2s al vast een mailtje gestuurd of er iets mis is gegaan ofzow.....


heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ? :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zaterdag 14 mei 2011 om 16:02:
heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ?


Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder:S
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zaterdag 14 mei 2011 om 16:02:
heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ?


Kijk hem anders lekker op youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=j179B5FmKzs
Waarschuw beheerder
Heb DVD binnen en ondertussen al 2x bekeken; hij's fijnnnnn!(L)
Waarschuw beheerder
Heerlijke dvd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 mei 2011 om 19:32:
Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten!


wel raaar..
cloud 9 music?? nog niet van gehoord.. me moeder heeft dvd van hardbass voor me besteld dus weet niet waar ze die heeft besteld :P
en als je het wilt laten weten aan me, heel erg fyn! bedankt alvast :D


Uitspraak van Buffelsander op zaterdag 14 mei 2011 om 23:09:
Kijk hem anders lekker op youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=j179B5FmKzs


wil ik niet, ben zo eigenwys dat ik hem zelf wil kyken op de dvd :P
Waarschuw beheerder
Na t op youtube te hebben gezien, ga ik m deze week toch maar bestellen :D
Sow scheelt trouwes ff 5 euro als je m bij bol.com besteld of b2s.nl ;)
Waarschuw beheerder
sta ik waarempel nog op de dvd ook voor een miliseconde :D
 
Waarschuw beheerder
Wat een dik feest was dit toch _o_
Waarschuw beheerder
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!???
:S uitleg is van harte welkom! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zondag 5 juni 2011 om 19:46:
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!???
uitleg is van harte welkom!


haha arme meid. Stond er wel genoeg geld op je rekening op moment van bestellen ;);)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buffelsander op donderdag 9 juni 2011 om 13:51:
haha arme meid. Stond er wel genoeg geld op je rekening op moment van bestellen ?


uhh jaa, en ben niet de einige dus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zondag 5 juni 2011 om 19:46:
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!??


Snap sowieso niet dat je hem in de winkel koopt. Dat gaat vele malen sneller dan bestellen via b2s:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 2 juni 2011 om 20:55:
Wat een dik feest was dit toch


 
Waarschuw beheerder
Als mensen na 4 maanden hun DVD nog niet binnen hebben.. waarom bel je B2s gewoon niet.. of ga je er langs.

Je geld hebben ze allang en jij je product niet.. tijd voor onderhandeling?
Waarschuw beheerder
DVD nog eens aan het kijken :respect: Wat een BAZENFEEST was het toch (l)
Waarschuw beheerder
1e Hardbass... HEERLIJK feestjeuh !
super sfeertje, super geluid, rammen... zalig vermaakt wederom!!

Wel rete druk:s enige minpunt!

BOMMEN!!!!
Waarschuw beheerder
Was m'n eerste feest, en wat voor 1! (L)
 
Waarschuw beheerder
:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ff checken en jawel hoor; dit feest heeft wel een rating "geweldig" gehaald tov. HardBass editie 2012 met "zeer goed". Sluit aan bij mijn mening, want 2011 was echt dik beter als 2012...
Waarschuw beheerder
nog steeds het allerdikste anthem ooit gemaakt. goedemorgen zeg
Waarschuw beheerder
Was mijn eerste feestje , en wat voor een :D:D .
Beste Anthem uit mijn feest geschiedenis.