Partyflock
 
here
Hard Bass
georganiseerd door Site Site

GelreDome (binnen) op de kaart Site
Batavierenweg 25
Arnhem
Nederland🇳🇱
hardstyle × 19

Tickets & prijs Hard Bass

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 00:30 met 72 bezoekers, om 01:30 met 64 bezoekers en om 00:00 met 34 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (2849), AukeV (1694), anoniem (1097), D-O-M-O (1179), anoniem (1314), G1LL (826), Jos Feestbook (1078), Thijs-BK (953).

Stemresultaat: geweldig

geweldig253356%
zeer goed129129%
goed49411%
ok952%
voldoende481%
onvoldoende14
slecht13
zeer slecht2
waardeloos8

819 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

super feestje gehad! alleen wild motherfuckers viel een beetje tegen:( Rest van team Yellow was dik, andere teams trouwens ook :respect:
Super feest
!!-sydney
een woord SUPER !! Team blue :respect:
!!.....­SHARRY­.....!­!­ :respect:
HEERLIJK!! Geweldig feestje gehad met m'n schatties! (L) !! Super! :respect:
Team Yellow :respect:!! Crypsis en WILD MOTHERFUCKERS (L) :respect:! Jammer van de drukte!
!!Leonie!!
Boven verwachting.. Vond vorige 2 edities niks aan dus had er niet veel van verwacht! Drukte en warmte ook overleefd! Goei fiske!
!Bobbert!
Wat een Geweldig Feest:D b2s:respect: goed gedaan!!
!mirjam!
Vond het vorig jaar toch beter de sfeer en de muziek maar toch prima vermaakt
"­ º²º Mevr.­ Spa©ejes HK º²º''
teringggg wat een feest :respect:
"Stefan^!!!
Poepie cool!! was weer supper:respect:
# o7o BITCH!
Was weer een toppertjuhh!! Hoppaaa(L)
' Viva La Vera.­ :bounce:
Pff, had van mij nog wel paar uurtjes langer mogen duren! Yelloooowwww! (L)
'' Disko
TOPFEEST!
'Bousie
Top feestje gehad, vooral de laatste paar uurtjes waren lekker!
'Party­Chick(­L)!­
Shiiitt wat was dit een goed feest zeg:respect:!
'Paul'
Gezellig feestje(Y)!
(K) Nathalie (K)
Gewoon weg geweldig!!
dit was toch niet helemaal mijn feest, misschien meer van verwacht, te druk, geluid achterin was ruk. later nog wel goed gekomen, team blue (Y)
voor mij geen hardstyle meer :D verder was het feestje wel te doen :P
* R@LF ! !
Q-DANCE is echt beter!!!
* Sanneke *
Zeker goed vermaakt, helemaal los gegaan!! Dikke aankleding :D Alleen publiek was beetje aan de tamme kant :(
* Yvon_
FAAAAAAAK wat een dik feest! :bounce: Loved it!
**Roosie**
Was leuk! Crypsis(Y)
**­Stampe­rtje**­
Heerlijk feestje om het nieuwjaar mee te beginnen :bounce: Alles liep op rolletjes, de sfeer was TOP en al m'n PartyFriends maakte het Compleet! Dus in 1 woord: GEWELDIG!!!:D
Veel te druk! Helaas te veel stil staande mensen.. waardoor je moeilijk los kon gaan! Werd van 3 uur goed gedraaid! En het leek wel of de drugs gratis was af te halen aan de bar!
*­><*­Roel V*­><*­
Geweldig genoten!!
*aanoek
Dit feest was goud!
AFLSUITER MET TATANKA.....:respect: Die had echt langer moeten draaien...Heerlijk..!!!! :cheer:
*mario*
super feest !!
*Mrs R*
toppunt van hoe stop ik zoveel mogelijk de ALLER lelijkste mensen op in feest. teeeeering! wel heerlijk gedanst
*ris*
in één woord GEWELDIG!!!
*YveS*
Licht- en lazershow was geweldig! Geluid viel alleen tegen! Verder super gehad met alle vriendjes! Maar heeft XQ niet overtroffen!
- Kevin !
echt te vet feestje !!:D team yellow en green:respect:
- Menno.
`Wild motherfuckers (L).
-> Zoef zoef <-
was echt super! muziek, vriendjes en geluid :D
Super feest! Lasershows en het podium :respect: en team blue green en blue :bounce:
-_Hagi_-
te druk, verder 1e en 3e team _o_
-CindY-
het was weer een super avondje! :D
tudeleduu, knallend feestje (Y)
-Mitta-
Hele feest + setjes was een DIKKE 10
-RuuD- 88
wat een feest zeg :o (L)
...­][Dj...­Onderb­roek][­...­
Psyko Punkz wat waren die weer geniaal hoor:respect:
..Dilan..
you say Hard we say Bass.. Hard Bass! VETVETVET:D
Mooi feestje, toch mis ik 't SilverDome...
.Rick
Was knallen! Wel druk zeg :|
Awesome Party!!! Team Blue = Geweldiiiiiiiiiiiiiigggg!!
070 Ritchy
.
8)PWHH8)
super vette avond gehad. Alleen was ik niet te spreken over team yellow.
Was weer een heerlijk feestje (L)
:bier: 076
Opening met Red was echt lekker, Green draaide alles dood... :( Crypsis (blue) maakte veel goed en Yellow was een goede afsluiting..!
:bier:­Nicky:­bier:
Top feest :D
:bier:­Patric­o
echt super feestje! aleen het geluid mocht wel wat harder!
:bounce: Mevrouw Stuiterbal :bounce:
Stuiteren!!! :bounce:
Geweldig feestje gehad! alleen wat druk en wat warm :|
:bounce:--//­Roell\\--:bounce:
Team Yellow (Y) Verder goed vermaakt :bounce:
:bounce:Low-E:bounce:
me 1ste feest , ik zal je vertellen... FOCKING VET FEEST!!! heb nog nooit zoveel mensen uit hun kneiter gezien:|:|
:facepalm:
fucking lekkere loempia's in Gelredome!!!!!!!!!!!1!! FTW
:RNEEJ
TOPfeest, zwaar goed vermaakt! Team Blue (l).. enig minpunt was het parkeerdrama!
;)Lalaa
Freakn hell!! Wat draaide de Wild Motherfuckers weer gruwelijk lekkah!! :P
>>>>Mr.­ Penny<<<<
zoon vet feestje:D goed vermaakt, leuke mensen:D en een dikke bass, wat wil je nog meer:D:D
>>>ver­veer<<­<
dit was toch zeker softbass en geen hardbass wat een pussy hardstyle vergeleken met vorig jaar mocht wel wat harder en meer raw en veeeeeel te druk wat een kut drukte altijd
>>FURR<<
Super vet feesie. Tot volgend jaar :D
>pascal<
Team blue, wat een bazen!!
@mr_budddha
In 1 woord GE-WEL-DIG! alleen wel een gedring bij de kluisjes zeg =o
[0570]DERKIE
het was een super feestje.beter als qlimax volgend jaar weer :D
[Ils]
Myn beste Hardbass tot nu toe (L)! Maar inderdaad, die drukte?! Volgend jaar een paar kaartjes minder verkopen ;)
[LH]
Zeker geen geweldige party! Veel te druk, TE warm en weinig sfeer. Opzich wel prima vermaakt maar denk niet voor herhalling vatbaar
[M]ichel81
HardBAAS(l) wat een geweldig feest was dit:D.. Van begin tot einde flink beuken geblazen:D.. :respect: voor alle teams & B2S:D.. Crypsis Live :kwijl: (y):D
[NFN]Souter W.­
Op het begin iets te druk, laterna gewoon rammen :bounce: Crypsis, Wildstylez & Wildmotherfuckers :respect:
[NL] [R]uud [NL]
GE-WEL-DIG (Y) spierpijn als de tering nog steeds, maar het was het waard. Alleen erg jammer van de afsluiting, mocht wel wat harder en sneller! :D
[NL][NB] #­ Tuuntjuhh
1e Hardstyle feestje,, viel tegen,, geef mij maar me hardcore. ook veel te veel stilstaande mensen. laser werk was wel top!
[NL]Jeroen
psyko punkz(L)
Heerlijk Feestje! :D :respect:
[V.­D.­K]!!­loeky!!­ --the beatlover--
Wat een topfeestje :D heb me goed vermaakt!!! Zeker voor herhaling vatbaar :D
[X]Margaa
Weer heerlijk geknald(L)
^Linto...
WAT EEN GEWELD!!!! CRYPSIS LIVE_O_
wat een feest zeg! echt gruwelijk lig nu nog met kippenvel in mn bed! haha echt GE-WEL-DIG!!
__Rik
Geweldig
_Merijn_
Heerlijk alle verwachtingen voldaan B2S liet het gelderdome harder gaan als Q-dance bij afgelopen editie Qlimax,, Op naar t volgende Feest Met 015
_Roy_
Wat een gekkenhuis! Alleen maar lekkere setjes gehoord en een topsfeertje. Misschien zelfs wel beter dan Qlimax deze keer :o
wat een top feest was het! super gezellig gehad met iedereen! het word elk jaar beter daar in het Gelredome! :D
Abaddon
was weer (y) alleen jammer dat ik bepaalde mensen pas zo laat zag
Adrenaline Junky
Was weer een dikke party(Y)!!,begon goed met Red daarna nog effe op de tribune gezeten,en op het einde nog effe helemaal los gegaaan bij team Yellow toch wel de beste van de avond vond ik:bounce:!!
Andy
Dik feest:D Lasers:lief: Yellow, en vooral Blue waren dik:D Jammer dat de beentjes ermee ophielden om een uur of 5:(
Opzich wel goed feestje, alleen té druk (maarja dat is logisch met uitverkocht). Vorig jaar was beter! Wel een gezellig nachtje gehad :)
ankie
ik vond het feest echt supper(Y) wat heb ik genoten veel beter als qlimax alleen miste op het laatst toch wel de hardcore
Anniekjuh (L)
heerlijk!!..de hele nacht weer lekker los!!..team green beetje tegenvaller maar heb een super nachtje gehad!!(L)
Annsje(F)**
Heb me goed vermaaaaaakt ;) Psyko Punkz :respect: HELDEN!! SLAAP LEKKER!(L)
Arbi
heb als niet-hardstyle-liefhebber me verdomde goed vermaakt :P
Jezus wat VET!! Helden van de avond, WILDSTYLEZ, Psyko Punkz en TEAM BLUE!!!
Arrr69
wat weer een Dikke show! 2011 editie was BAAS! Alleen die drukte, minder kaarten verkopen, en ik zag kindjes van 1m60 lopen, ik zeg IEDEREEN ID vragen!:cheer: Sfeer was echt dood trouwens..
ArtStyle
Tering wat een prachtig feest :respect: van begin tot eind RAMMEN!!! :bounce: Alles ook goed geregeld, alleen erg druk op sommige momenten. maar het was een en al Genieten (h) Nu alweer zin in de volgende :bounce:
Assinko
Topfeest! Net iets te druk! Team Yellow, congrats!
Babette:rot:
Team blauw! Voor elf uur was t best (Y) Verder erg gezellig feestje gehad, maar was toch echt veel te druk. Geen Jillz, min puntje.
3e keer op rij en opnieuw GEWELDIG! HARD zoals het hoort!
Bart BRL
Prima vermaakt., Crypsis en Team Yellow hebben heel de nacht goed gemaakt.
Na een jaar overgeslagen te hebben heb ik me toch echt erg goed vermaakt!!
bassiebal HKE
was lachen feestje alleen geluid mocht wel wat harder
Wat een geweld :respect: B-Front (L)
basveer
hoe verder in de avond hoe beter het werd. alleen dit honden. maat van me is opgepakt en ik ben maar ternauwernood ontsnapt!
Bazer91
Machtig feestje! Team Yellow :D
Was zeker een geniaal feestje:D goed vermaakt!
Bessie
Geniaal feest! Wat een muziek en sfeer:D
Bibiloesoe
GEWELDIG
Binus 13.
Hemel op aarde:respect:
Blabsenflaps
Goede muziek, geluid kon harder en ik miste de opbouw, het was van 11 tot 7 hetzelfde. Had liever hardcore op het einde willen hebben
Blumpke
lekker los gegaan , was super!!
bram1919
was leuk feesie geluid von ik iets minder had van mij wel iets harder gemogen en voor de rest vond ik het super gezellig:)
Bremmo
Het maakt de naam HARD bass echt wel waar, hulde aan team blauw en geel :D
BRL Maikel
Super goed feest gehad! Team Blue was toch wel de topper!
Bubje
Opzich wel leuk feestje voor eerste keer hardbass maar wel de laatste ;) maar wat een tokkies volk liep er rond daar :X Locatie (N) na half 4/4uur eindlijk beetje gas op die beats. elke 20 sec. een break word je ook niet vrolijk van. Mainstream leuk voor thuis of in de auto maar niet op een feest7 uur lang(Y) en die drukte.:X Maar met uitzondering ''Team Yellow'' :respect:
Ik vond hem beter dan vorig jaar! Blauw(L)
Caatje!
Topfeestje! Die lasers :-P
Carmengirl
het was GE-WEL-DIG :D
Catjaaa
I (L) HARDBASS!!! :respect: Voor mij het dikste feest van het jaar... Wel een groot nadeel: moet nu weer een jaar wachten op de volgende hardbass :(
hardbass niet meer mijn ding wel vermaakt gezellig bus van mus
cherryjerry
Wat een gruwelijke avond/ Feest! :respect: voor team Green & Team Yellow:bounce:
Cheyenne!
TOP!! Beter dan Qlimax... Team Blue (Y) Lekker geknald! :D
Chiel072
Team Blue!:D Alles was perfect. (livesets, Crypsis & Psyko Punkz!!(L))
ChrisCrash
Lekker feesie hoor! Lekker sfeertje en Team Blue Snoeihard!:D
Lekker brak dus goed feestje ;-) wel veel oude tracks en druk .. Snap ook niet dat die providers niet eens wat doen aan dat slechte bereik altijd..
chucke
show was top!! een hoop nieuwe nummers gehoord :D
collinnn__
1 van me beste feesten:D
weinig sfeer:S veels te druk:(, lasershow was(Y)
Coresta
wat een avond, tering vette muziek echt geweldig vooral psyko punkz en natuurlijk wildstylez!
D-O-M-O
Setjes van de dag : Wildstylez Live, Team Yellow & Wild Mothefuckers Live _0_
D.XTC :xtc:
Jezuss dikker kan het niet worden! Wat een GRUWELIJK GENIAAL feest!
Daan //­ Twice
Weer een hele vette editie maar, vond vorig beter!
Daniel...!!
wat een super vet feest Psyko foundation:respect: en team blue en yellow:bounce:(Y)
DanielV
het was AAAAANNN!!!
Dit was de de meest beste afsluiter die ik maar kon wensen! Wat een feest. :respect: Ik heb me echt onwijs hard vermaakt en kan niet wachten om weer naar het eerst volgend feestje te gaan in juli of augustus! (L) Thanks 2 you all my partylovers!
Danitahh
Wat een topper (F)
danny_b
Net als vorig jaar --> Team Green :respect:
Davyy
leuk feesje veel te druk en geluid viel tege
DDH - Bonnie!­
Heerlijk feestje gehad! vele male beter als qlimax ! (L) it
DEBORA-
ECHT EEN VET FEEST.
Véél, maar dan ook véél te druk :| Uiteindelijk wel goed vermaakt met de mensen met wie ik was en door de heerlijke setjes die gedraaid werden :respect:
DeliXL
Mijn topper tot nu toe.. wat een geweldig mooie stage en wat een knallers van platen.. Team blue de onbetwiste winnaar van de avond.. Maar psyko punkz live was ook snoeihard.. Crypsis live viel een beetje tegen wat mij betreft, de beste man kan nog veel en veeeeeel harder gaan!! (L)
DENQON
Ging weer lekker volgend jaar nog beterr?
Densco
Crypsis:respect:
Der Rudii
Hulde voor het podium en de shows, Geniaal. Hard Bass heeft bewezen dat het ook echt HARD is
DESNAR
wat a night _O_ echt een TOP avond!
DexQoN.1
was weer fking Geniaal!! :bounce:
Dian
GEWELDIG feest:respect:
Die Schele Duif !­
Eerste hardstyle feest.. Goed vermaakt maar jaa wa langzaam he :P
Dingess
Heerlijk feest weer! waren we echt aan toe! ondanks dat het uitverkocht was vond ik het meevallen met de drukte (Y) Afsluiting vond ik matig
Dj.imm
Tjuu wat was de 2011 editie een knaller!
Djakbal
mooi feestje!:) met een hele mooie verrasing!(L) alleen veels te druk:nee:
Djanel
super feestje..
djim'013
ZOOOjAAAAA fissa nr. 100 en met stip op nummer 1! gruwelijk
DJNA_
100 x beter dan Qlimax! :D
Geweldig feest :D
Was gezellig! Drukte en waardeloos geluid waren wel erg jammer. Yellow duidelijk het vetst!
Dokter-Baco!!­
dik vermaakt
lekker zeg!!
Show was goed, geluid vond ik ook prima voor Gelredome, er werd lekker gedraaid. Team Blue, Crypsis :respect: Team Yellow ook lekker, maar Wild Motherfuckers de teleurstelling van de avond :( Veel bekende gezien, de avond is te snel voorbij gevlogen, volgend jaar zeker weer van de party!
Dopey MHL
Was vooral heel erg gezellig! Blijft Hertstijl....
KNALLEEEEE!!!!
Eclipsje
Was een lekker feestje, echter vond ik het wel te druk :S
Eddie-Loco
Damn wat een feest :D gezelligheid met de bus van mus! Ran-D Goes Acapella :respect:
Eddix
Man o man wat een feest! Super goed verzorgd! Heerlijke muziek!:respect:
Eef_
Wat een vet feest, jammer dat het geluid pas wat later prima werd en dat het soms wel erg druk was met stilstaande mensen, maar god wat een muziek en SHOW! Hopelijk pakt q-dance zijn feesten zo ook op
Eikeboom b)
GEWELDIG alleen geluid schommelde wat en mocht wat harder
Amazing party (L)
Elise1988
Het was echt GE-WEL-DIG! Wat een avond, wat een feest!
ellen-lin
supergaaf !! wat een sfeertje!! niets geen agressief gedoe gezien! alleen wat een fucking gladde vloer au au au onderuit gegaan !! haha
Emíell.
Wild Motherfuckers :respect:
Was vet, alleen geluid mocht wel hader, dat was wel jammer
etienne026
was weer toppie wat een party echt gruwelijk hard alleen vond het echt veel te druk niet meer normaal 1 grote mieren hoop
Eurm
Foei foei foei wat een heerlijk feest was dat :respect:
GRUWELIJK!!!! BAM :D
GENIAAL!!:D
Extera
Geweldig feest! Ongehoord goede sfeer waar wij stonden, en lekker geknalt. Vond alleen de afsluiter matig... misscien teveel van verwacht :)
Fabian
Crypsis man van de avond :respect: Dikke show en vette setjes!
fewermandy
Top Feest !!! Eerste Keer Hardbass Maar Was Knalluh Zeg
Fizgrin
TOP Feest: geweldig geluid _O_ geweldige show _O_ En een goeie sfeer! Crypsis held van de avond _O_
Floor *
Veel te druk:S Maar verder wel goed vermaakt:D
Flowers.
Supervet!! (Y)
Frank_!(h)
tering dik feest :respect: kon alleen totaal niet losgaan :(
Frankie :bounce:
Heerlijk feestje!! :kwijl:
Freaky 8)
Wat n feest zeg.. afgelopen 2 edities dik overtroffen!!! Goede sfeer vette show en heerlijke setjes! :respect: wildmotherfuckers :respect:
Fritske
Geweldig feest..Sfeer goed veel gezelligheid..Goeie muziek, alleen geluid kon toch niet helemaal tippen aan dat van Qlimax dit jaar ;)
Frixion
Tjaa. Ik vond het super-vet maar het was zeker geen geweldig.. Geluid was slecht en als je naar de wc moest was je meteen een kwartier verder.. Team Blue daarentegen ge-wel-dig!!!
Frnk'90
Wat een lichtshow:O super nacht gehad!:D Crypsis :respect:
Funny Bunny
Top, Top, Top
Wat een knaller! Topsfeer! Goed vermaakt! :rot:
Wat een knaller was dit weer :O meesterlijke sfeer, geweldige stage & Oorverdovende heerlijk muziek. B2S: :respect:!!
G.E.E.R.T
Dit Was Zo Facking Vet Feest :D Team blue :respect:
Het was geweldig! Tot volgend jaar!!!
G[i]o
JAJAJAJAJA WAT EEN FEEST !!!!!!
Gabber­Pinda4­Life
Nou om half 9 daar want ik moest werken, ik me gemeld kon ik absoluut niet op het veld staan en ook niet wisselen:frusty: irritante barhoofd:s en allemaal kut regeltjes:nocheer: om half 2 eindelijk pauze 15 min en mocht niet de zaal in ff genieten van het uitzicht:nocheer: Toen had ik er genoeg van me spullen gepakt en lekker zelf gefeest fuck hun:loser: hoef er nooit meer te werken:no: Maar wat een dik feest super vermaakt:respect: Wildmotherfuckers en Crypsis live:kwijl: Super sfeer, aardige mensen :D
Gavin
erg goed vermaakt, top gedraaid! volgend jaar weer;P
Zeer Dik Feest :yes: goed los gegaan :bounce:
Gertjuh
Heb me uitermate goed vermaakt @ hard bass 2011 :bier: Af en toe was het net de wandelvierdaagse, maar heb dr een lekker feesie van gemaakt met me maatjes :bounce:
Giantstyle
zalige nacht gehad, Crypsis zeker een van de beste ;-)
Giel H.
wat een geniaal feest dit, volgend jaar een zekerheidje!
Ginaa :cheer:
Echt een geweldig feest, er werd lekker rauw gedraait en ik heb lekker rauw door gestampt..dit feest staan hoog aangeschreven in mn lijstje
gizup-style
V.I.P area helemaal plat gestampt !!! HELEMAAL TOP !!!
TOP TOP TOP Feest !!! Gruwelijk genoten
GOUDHAAN
Wat een super vet feest was dit! Zeker weten beter dan vorig jaar.. (L) :respect: Top sfeertje!
Man man man wat een gruwelijk feest weer:kwijl: Jammer van die matige afsluiting van Wild Motherfuckers..:rot:
Hanske­e:hong­er:
Gruwelijk feestje :bier: 10x beter dan Qlimax.. maarja B2S(L)
Happy-Feet
Laatste 2 teams hebben mn avond gered :respect: ! Wat een warmte + drukte zeg :rot:
hardboy-tommy
heb weer erg genoten :D
Hardnoiser
wat betreft mij, kut feest. Te druk en de muzieken waren nouj ook weer niet zo geweldig! Jammer dat ook Hard Bass ten onder is gegaan aan de commercie!!!! Waarom in gods naam die stadions zo fuckin vol proppen?
Hardstyle Fother­mucker
Hele dikke shit weer!!!
Hardstyle Lover NL(L)
Wat een Feest wat een lasershow wat een super geluid aleen erg jammer voor de topdrukte b2s bedankt :respect:
super feesie gehad
Hardst­ylePas­sie
wat een feest zeg:D eerste keer maar zeker herhaling vatbaar en de bekende maatjes weer gezien:D
Hardst­ylerLa­rs
hm... ik loop nu nog met spierpijn. Nu naar school toe maar die gaan we overslaan!
heikop
was de laatste keer hardbass voor mij...lopen zoveel neppers
Henk-Willem
Geweldig feest gehad
Henkie50 ZK
Blue was geweldig ,vond yellow maar tegenvallen ,Voor de rest wel een topavond gehad wat sfeer /mensen betrof.
Henkjan1113
Super dik feest, alles was tot in de puntjes geregeld. Zany en B-front helden! Perfectie!
HenQ :bier:
Crypsis & Wild motherfuckers :respect:
Hermyyy
Top feestje! Team Yellow sowieso voor mij, heerlijke afsluiter:D
hof :bier:
geluid had wat harder gemoge maar wat ws het vet zeg :D
hompi
prima vermaakt ondanks dat ik niet 1 keer echt ben losgegaan:) alleen wat een drukte zeg.
HOMPIE!!!
lekkere party weer, alleen te druk, te warm geluid mocht iets harder, en matige afsluiter...maar leuke nacht gehad..
houzze
shit te laat
HURRICANE
b2s weet alles te overtreffen met HardBass :respect: Dit is voor mij het beste indoor hardstyle feest (l)
WOUW helemaal dol!!:D en wat een lazer shows!!:kwijl:
MWEEEEEEP!
Il Paolo
Wat een feest!! Ben mijn virenden heel erg dankbaar voor dit geweldige verjaardagskado!!! Respect :respect: B2S
ilsjehh
Hardbassop z'n best!
IndoJoey
100x beter als HardBass 2009! Goede Line up, goed geluid en beter als Qlimax 2010!
iriis:mixje:
Team Blue:respect:, lasers :k, heeerlijke nacht gehad (L)
J.eroen*
Wel goed vermaakt :)
J.ffrey
TEAM BLUE(L) dikke set, heel vet feest
J070 :hyper: :beer:
heerlijk feessie :D:D zeker herhaling vatbaar damnn (L):hyper: :D
Jack-Attack
ik heb me heerlijk vermaakt:D:D whooeeiiii!!!
Jahoor
Gruwelijk feest! Team blue helden!
GENIAAL! aan één stuk door losgegaan! alles gegeven
Japsen
Prima vermaakt :)
Jasper-
GE-WEL-DIG! Wat een feest! :D
Je Zal Maar Zo Heten
Sorry, maar dit feest was echt niet goed ofzo. Geluid was ruk, de gedraaide nummers waren oud, de show tja...laat dat nou aan q-dance over, want dit was nou ook niet echt bijzonder. De sfeer was ook een beetje mjeh mjeh. Ik heb nog nooit een feest meegemaakt waarbij ik vroeger weg ging, elk feest tot nu toe tot het einde gebleven, maar dit feest....nee
Jefff
Bizar dikke avond non stop vermaakt! Wat een gebeuk, wat een mixwerk, wat een lasers! Tot volgend jaar:D
Jesper :D
Was echt supervet gewoon!! Boven verwachting! Show was super en werd lekker gedraaid, wat wil je nog meer :p Wild Motherfuckers en Vision Impossible :respect: En B2S (Y)
Jesse Digital Skills
wat een top feest !!!!!!!!!!
JipTriPP
HARDBASS = Eindbaas (H)
Was echt te VET:D
Jobjee
Heerlijk feestje!!
JOOST 91
wat was het weer genieten(L)!!! weer minder last van de drukte dan bij qlimax :respect:, genoeg ruimte gehad! top feest, kijk al weer uit naar volgend jaar
Jor-D
Wat een Ge-Wel-dig feest. ken er niks anders van maken :P
Jordies
Super gezellige avond gehad! Mezelf uitstekend vermaakt. Helaas weinig sfeer vond ik! Had meer sfeer verwacht. Maar dat mocht de pret niet drukken!
Jordika
Heerlijke avond gehad(l) team blue :respect: crypsis beste liveset(y)
JordyBass
Team Blue HELDEN!!! Wild Motherfuckers was ook nice :D. WE ALL LIVE IN A YELLOW SUBMARINE!
Jorien­:flowe­r:
Heeerlijk feestje ! :respect: Het geluid was allleen iet wat zacht :( maar voor de rest super genoten :D
JORT DE GEKSTE
had toch iets meer verwacht voor die 50 euro, heb me wel prima vermaakt, maar alleen bij team BLUE was de volume echt heerlijk
Joyceke :)
Was mooi maar minder dan voorgaande edities imo! En wat wordt raw hardstyle een saaie sleur na 'n uurtje ofzo. Goed vermaakt maar niet zoveel raw meer voor mij!! Waarschijnlijk dus genoodzaakt volgend jaar over te slaan :(
JrnBakker
Wat een ubervet feest was het weer! :respect:
JS*
Dikke party!! Respect voor b2s :respect:
Judas :[
Toch net dat laatste (half)uurtje hardcore he... Crypsis! & Psyko Punkz :D
Jurr:rot:
wel prima . (Y)
Jœy [Blames]
Intens genoten! Het enige feest waar ik voor Hardstyle only heen kom! B2S! :respect:
kameleon73
super vet feest, top gedraaid, vette lichtshow, super sfeer. Had niet verwacht dat geluid zo goed zou zijn. topfeest!!
gladde trap en ongelijke vloer waren vreselijk irritant, verder prima feestje(Y)
Keffaa
Was echt faking bruut, Q-dance mag hier nog wat van leren!
Kimmmmmm :)
2e x hardbass maar weer een tegenvaller!
Kisyvasa
Lekker geknald met alle partyvrindjes ! maar xqlusive lastig te overtreffen.
Klaas Vaag
Goed naar mijn zin gehad, maar duidelijk minder dan vorig jaar. Geluid was goed, maar niet alle setjes boeiden mij 100%. Feest krijgt een zeer goed, maar het groepje maakte het geweldig!
YEAH !!!!
KlootzakR2
Wat een Feest!! De sfeer was echt top en van begin tot eind lekker staan stampen :D
Knip
Beter kan echt niet meer!! Wat een super dik feest!! in 1 woord perfect!
Knip*
Vond alle teams wel lekker, behalve Wild MF vond ik echt ondermaats. Voor de rest erg druk, maar heb me toch nog top vermaakt! Wat een gezellige bende, die cruise van 1 tot 5 (L) &de lichtshows waren echt geniaal!
Koning!
Nice :D Team Blue (Y)
KOS
Echt een super feest gehad. Goeie muziek, en heel vette show.:D Wild Motherfuckers helden van de avond:respect:
Kreativ Kickz
Niet me ding :/ Maar wat een show en sound :k
Kroesje91
Dit feest was AF. Team blue, Crypsis, Team Yellow, wat een helden!!
L'l Chick o:) GTP?!­
Echt ongelovelijk heerlijk, gezellig, fijn feestje(L)
la fille marianne
was geweldig alleen het gluid was zo zacht,
Lange Darm
Pracht feest :D Gezellige groep (Y) Aankleding was ook dik!!
Language Of Rhythm
Pffffff!!! Team Blauw DAMN!!!!!! Fricking WILD MAN!!!!!!
Larry
stoer
Le Bon
Ik was focking in de hemel!! heerlijk :bounce:
Leipe Shit Ouwe'
Het viel toch lichtelijk tegen. Vanaf Psyko Punkz kwam de sfeer er pas lekker in. Bij de rest van team Yellow viel het echt dood. Team Blue absoluut de helden van de avond _O_ Wild Motherfuckers viel ook een beetje tegen. Geef mij maar gewoon Tat vs. Zat:) Verder was het vrij warm en het geluid was ook wisselend. Uiteindelijk heb ik me natuurlijk wel gewoon prima vermaakt met vrienden en bekende!
Leipe-f
Die 5 mensen die het waardeloos vinden hebben vast een bad-trip gehad ofzo. was maaasterlijjjjk!
Het was gezellig met vriendjes en dinnetjes,maar de muziek is niks voor mij:no:
Beste feestje ooit! alles was perfect de muziek, de show, de locatie en de feestgangers !
Linda Peanut
A-MA-ZING :D:D:D
Locktree21
Leuk feest alleen bttje koud als je niks stond te doem :p
Topfeest! Team red gruwelijk goed :P
GEWELDIG:respect:
heb me goed vermaakt :cheer: team blue :respect: :honger: en die lasers my god :K ik zeg LANG LEVE DE STEELPAN!!!!! :cheer:
Luc_
Wat een heldenfeest :D Van het begin tot eind los gegaan... alleen maar lekkere setjes gehoord maar Wild Motherfuckers brak de tent het laatste half uur nog even af
Luik :honger:
Prachtig feesje weer, Super vermaakt!!!... Geluid gaat wel beetje achteruit..!
M
Was vet! Geweldige lichtshow, goed geluid, tof podium. vind Qlimax2010 nu nog rukker dan ik het al vond :lol: Volgend jaar zeker weer naar HardBass!
M ysterious
Was 'n leuk feestje!!! Jammer van het slechte bereik en de drukte maarja daar is weinig aan te doen :P
M.J.B.-
Was leuk feestje
Maarteeenn!
Was weer een mooie editie:D! Maar was net te druk en Team Green: wat een drama:S. Maar toch goed vermaakt!
Maas1987
WILD MOTHERFUCKERS :roflol:
Mar..
vond het echt een fucking geniaal feest!! op naar volgend jaar!!:bounce:
Marco Henken
Lekker feessie weer hoor! Ook wel erg druk, maar dat wisten we al. Team Blue mijn god wat een set!(L)
Hele vette show, en geluid was zeker goed!
Goed hoor :P
Mark 8)
Vet feestje met een dikke show! Team Blue was heerlijk, Ramon held van de avond
Mark:hyper:
was wel leuk :),, maar t was te druk, en was iedereen kwijt
Mark_nmgn
Team Yellow!! _0_
SUPER....!!! wat een top avond:d nu net thuis...!!
Marolt
:bounce: Super naar ons zin gehad :D Team Bleu & Yellow wat een geweld :respect: B2S :respect:
Martinozzz
Was weer een super nacht! Crypsis :respect:
Maykee!
Topfeestje Gehad :D Alleen jammer dat ik lang niet iedereen gezien heb :O
Meliss­a(L)We­sley
goed feest!
Mellow
Had zo nog 3 uurtjes door mogen gaan :D Wat een geweldig feest was dit!!
Miauwww
werd gepakt door een hond
mikebrownie1
:respect: Psyko Punkz & Wild Motherfuckers :respect:
MindQo­ntroll­er
Team blue en yellow ware geniaal.. Team red en voornamelijk green was erg saai en druk..gewoon een hele goeie avond gehad!(Y) En Wild MF die om half 7 nog ff de hele toko op zn kop zette! ok erg vet!!
Mitch
echt focking vet!! alleen wel erg druk maarja kan ik wel begrijpen op zo'n geniaal feest :D
Dik voor mekaar feesje!!!TEAM BLUE!!!
Modell­icious­/­Miss Wildcat
Geweldige opzet, was super!!!!!!!!!
MonsieurK
Zwaar vet feest, stuk drukker als vorig jaar, maar wel vet! De afsluiter was wel jammer though. Al met al heerlijk vermaakt!
keigoede en voor gelredome harde HARDBASS
Moray
Yellow :respect:
MOS :bounce:
Geweldig feest werd flink gebeukt wat ik ook verwachtte. En kreeg ook nog een mooie verrassing:D
Mr Gratis
geweldig feestje gehad, goede muziek en 4 uur keihard beuken. alleen jammer dat je niet lekker los kon gaan met die kleuters die er telkens door de dansende publiek bleven lopen.
Mr MoUs
Wat een Mega Vet feest !!!!!!! :D :D
Jaaaa hardbasas (L) was gezellig :) knalde flink erop
MRSNBRND
helemaal geweldig!! :respect:
N3nzz
Damn....Hardbass was Super... jammer dat het zo snel aan me voorbijging
Jeroentje kom op geef de muziek ook gewoon top :P t was allemaal toppie mensen!
Nevz
Ontzettend druk maar wat een feest! Vette tracks gehoord en mooie stage. Volgende keer weer steigers net als bij Qlimax.
nick kaal
(l) 4 the bass :respect:
NickJansssen
Goed feest! Alleen stoor ik me gewoon weer aan het barpersoneel. Dure Baco dat naar watersmaakt en vingers in me bier en erg sloom barpersoneel. Helaas is dat elke keer in het Gelredome! Verder top feest!
Nickos!
Dikke shit weer! Yellow _O_ Red was ook een gruwelijke set! Wel wat te druk en slechte ontvangst, maargoed je kan niet alles hebben :).
Nicoo!
avond voor in het boekje! :D Wild Motherfuckers, wat was dat knallen! geweldig!
NIELSON84
Super! (k)
nielsv­anbrug­gen
Super vet feestje!
Hoe izit!
Nilio
Het was sowieso super gezellig en het geluid was tot het laatste team top! Maar het laatste team had beter als tweede neegezet kunnen worden. Erg jammer, vooral de wilde motherfuckers met hun oude afgestofte platen!
ninaad
geweldige mensen, geweldig feestje!
Nivek013
Tering :D
NL-Shar
Super gezellig feest. B2S TOPPIE(Y) geregeld alles. Qlimax daarintegen was een zooitje!
Heerlijk feest:D Onwijs genoten Team Blue zijn de mannen van de avond! Yellow was ook lakkahr:D
NoizeOffice
We begonnen slecht...maar het is toch nog goed gekomen! wat een nacht!!! :D
Nrkeee(6).
Was een leuk feestje :D
Nynke 8)
Vooral die intro deed t em :lief: earlyyyyy
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Timmeh
Top feest weer gehad! Alleen niet afsluiten met hardcore was wel echt een grote afknapper!
Ouwedibbus
Hetgeen wat Qlimax heeft laten liggen in het Gelredome heeft dit feest dubbel en dwars opgepikt, dik overgedaan en resulteerde in nu al een van de vetste party's voor mij de afgelopen 5 jaar!! (Y) Mooi vooruitblik op 2011 zo! :D
Pape :)
fucking goedddf yeah!!! Top feesie
Party Lover (L)
wat een knal party was het weer :)
PartyC­rasher­.­ (6)
Team yellow. :respect:
PartyJunk
Was weer een goeeiee!:bounce:
partymuisje :woepwoep:
Zooo wat een super vette avond! Echt alleen maar gezellige muziekjes voorbij horen komen! :bounce: De enige zware dobber was de terug reis, 8 uur vertrekken en gewoon om half 12 thuis zijn. Met dank aan eventtravel!! En in plaats van de kachel hoger te draaien hadden ze wel even voor wat verkoeling kunnen zorgen. Allejezus wat was het warm in die toko en dan nog naar buiten in de vries kou om te plassen BRRRR.
partys­nuiter­_­tim
Helden feest:respect:
PasMaNNi
hmm, vorige edities waren beter vooral qua muziek kwam het dit jaar gewoon niet op gang..... overigens wel gezellig avond met de maten gehad verder
ondanks de drukte prima vermaakt.....HARDBASS(H)
patrickjeb
Heel vet feest, alleen echt warm, afsluiting mocht ook wel harder, BPM stond miss nog wel lager dan bij team green.., maar togh een heel vet feest!
peetjuh71
Zeer matige hardbass, oude muziek, de show ook zeer matig. voorgaande edities waren stuk beter.
Piepenbrock | Oblivian
gaaf feest! teams heerlijk gedraaid. miste alleen het echte sfeertje...
Piepert
top feest gehad! :D
heb heerlijk monopoly gespeeld in het gelderdome :rot: was een top nachtje Crypsis was mijn held :D
Pigmans
gruwelijk feest!!!!team blue...heerlijk:D
Pinas ®
tot een uur of 4 vond ik t tegenvallen, daarna werd er goed gedraaid!! Wild Motherfuckers :respect:
PindaBass
Topppeertje :D
Pommerrr [Diffused]
ook dit jaar weer top vermaakt, team blue was echt geweldig, volgend jaar zijn we er weer bij!
Porto!
Top feest! Qua muziek veel beter dan Qlimax. Crypsis de held van de avond.
PrinCeSS!!
Was helemaal Superrr!
PuBLiC Nm3
was leuk alleen jammer dat het een hardstyle feest was!
PVO
Wildstylez (L) Show (L) b2s :respect:
Qnalluh
In één woord: GE-WEL-DIG! Wat een gruwelijk feest was dit!
Qodec
Geslaagd feest! Volgend jaar weer!
Qrickie
Wat een GEEEEEKKKK feest was dit zeg!!! :respect: Hard Bass :respect:
r00yy91
echt een top feest ike heb me echt super vermaakt
Raice
wat een aldertreurigst vet feest man! Deze vergeet ik niet snel! Ongelovelijk! Wildstylez is niet mijn ding Team Blue wel!
Ramon,..8)
Was een duur feestje,.. :lol: Maar supergoed vermaakt ondanks alles! Team Blue! :respect:
knetter vet live vanaf Gelredome
Rarefaction
Team blue! En Wildstylez (L) Geweld! jammer van de afsluiter!
Raving Roeie
Wat een feest was dit !!! Het dak ging eraf, heb me super goed vermaakt, werd lekker gedraaid, van begin tot eind los gegaan!!! Mijn eerste hardbass, maar zeker niet de laatste! :D :bier:
Red_bull
Heerlijk genoten! Lekker lol gehad met iedereen!
Reempie
Wat een binnen feest Qlimax was hier niks bij Team Blue wat een set(y)
regular
wat een heeeeeeeerlijk feest helemaal geen minpunten
Reintjuh (L) Mii.­Chelle­''Klei­nwonde­rtjée
was weer super top feest! volgend jaar zeker weer!
Reneeke!
Boooh :D wat een nacht, eentje om niet snel te vergeten :yes:!
Renzu
Vet Vet Vet! :bier:
Resonance
Ondanks de wat matige afsluiter, echt een geweldig feest!! Helden: Wildstylez en Team Blue:respect:
rich'
dik feest! team blue :respect: alleen wildfuckers vielen tegen.. liep voor geen meter.. lag om het nummer stil.. totaal geen mixwerk.. die 2 heren kunnen veel beter!!
Top avond gehad hoor! :)
Rietje­:cheer­:
Mij te druk daar benden... Best feest gehad op de tribune, ookal was het geluid daar bagger.
Rivim
Wat een briljante nacht gewoon! Knalde van begin tot het einde met een heerlijke afsluiting! Hard Bass:lief:
laz0rs damnnnn
Ro0ney
Hard is the massage and the massage is hardstyle!!! :D zeer goed vermaakt!!
Robin.070
vet feest! Super sfeer! niks op aan te merken :D
robinnnnnn*
GE-WEL-DIG!!! (l)
robv
Goed vermaakt!.. ondanks dat ik zelf zo min was :)
Roed/­Wit-Mestreech
lekker feestje zeker weten goed gedraaid doorde djs en de sfeer was ook dik in orde
Roel-=-
Ja weer leuk feestje gehad,het was idd wel erg druk! Setjes waren niet al te denderend...
Ronnie82
Royaal vet feestje :respect:
Rose-Ann
Topfeestje! Werd lekker gedraaid :D Alleen jammer dat er geen hardcore was aan het eind :(
RoySchultz
de GREEN was ut vetste :D
s-ylvo
wat een bruut feest weer :D 2 de keer hardbass en het was me weer wat gwn 1 woord GENIAAL:D:D
Saaarah
Tot 1uur was het leuk ja:D, kut politie :(
SabineSabine
Geweldig, vet, superfeest! Mooier dan 2010! Wildstylez, Team Blue & Team Yellow (l) en Crypsis.. :respect: Miste wel hardcore op het einde, maar wat een feest! :kwijl:
Sam..
Heerlijk knalfeest!:respect: Was weer helemaal in orde! B2S Helden!
SaM@NtHa
WAS ECHT SUPER VET!!!
Sander102030
Heeuuuul Vet! Team Blue (L)
Sandertjj
Wat een avond! Bijna net zo goed als Loudness:respect:
super leuk gehad! alleen jammer dat de 1e 2 teams nog al hitjes parade was
Sapsonic!
Wild motherfuckers:respect: Crypsis Baas!
scurdie_­tripkip
zo boven verwachtingen uit heb me gruuwlijk goed vermaakt ;) volgend jaar weer. was top
Scutty!
Chill feest, maar als de afsluiter hardcore word, is het nog veel beter!
GEWELDIG
semmyy
een woord: GEWELDIG :respect:
Sen3
Lekker knallen, lekker druk, lekker warm, lekker BAM! :bounce:
sharon :hyper:
een woord; geweldig! :respect:
leuk feestje, beetje het zelfde als xxlerator maar dan groter, had wel meer decoratie verwacht
Simon....
top weer
SnelleHap
Super feest, beetje druk in het begin maar dat kwam daarna weer goed :D!
soofke(L)
Geweldig feest:respect:
spacebin
Goed te doen, maar vond het deze keer niet super! :S
Sparky
Van het begin tot het einde genoten
SpeedBoot20
heel de avond vol gas man man heerlijk :P
Vond vorig jaar veeul vetter maar alsnog super feest! Doe wat aan het bereik voor de mobile telefoons! Sjeees kon niemand bereiken.
STEEF 10#
1e x hardbass, was zeker vet! dikke show! wildstylez erg vet! alleen de afsluiting was niet veel harder dan de rest van de avond, paar hc nummertjes is nog vetter!
Stefan-the-Sound
Super :D Team blue :respect: daarna Team Yellow nog ff afmaken ;yes:, Wild mtfers met dik themanummer :D Psycho Punkz (y), Team Green lekkere opwarmer maar niet meer dan dat. Top organisatie, leek eerst te druk maar viel mee later. Decor kan niet aan Qlimax tippen maar wel vet scherm.
Stefan08
Wat een vette party!! Van mij mocht team yellow nog wat harder gaan!!
Stekell
Was echt GRUWELIJK :D HARDBASS!!
Top avond gehad!! er werd wel matig gedraaid, alleen team blue knalde echt lekker!!:respect:
StevenV
Had het meeste verwacht van Team Yellow, Maar moet zeggen dat Team Blue toch wat harder ging ! :respect:
Stevus
Wat een top feest Team Blue helden van de avond!!
Stick0o
heel vet feest! maar wat een K*T locatie!
Strali
geweldig feest:respect: van begin tot eind vermaakt. afsluiting wel wat meer van verwacht. van 180 bm naar gangsta?? maar verder weinig op te merken:D
strijder
top feestje :respect:
team blue :respect:
Stuiter pinda :bounce:
1ste x voor mij,, vond het geweldig,, tog 120€ betaald voor een kaartje,, maar ik vond het mijn geld waard:D
Sven "Musky"
:respect:
Crypsis blijft toch nog echt mijn absolute HELD en dat was die op HARD BASS HELEMAAL (L)(L)(L)
T-OM-M.
GEWELDIG Feest, Goed geluid, Dikke stage, Goeie sets ! B2S (y)
t@rbo
Prima vermaakt, maar damn wat een bagger geluid zeg, de bass resoneerde door het gelredome, niet om aan te horen.
Tengski Haze
Was genieten!
Tessaa*
Crypsis(L)
Tha Hardstylist
Was wel gezellig..!! YELLOW & BLUE..!!!!!!!!!!!!!!!
zeer goed
The KLIT Commander
Topfeestje! In t begin was t iets te druk, maar dat ging over toen de tribunus volliepen :) Team Blue! :respect: Hele vette show + geluid
The Rhythm Division
Ik citeer, Coach Frenk: ''HARDBAAS'' :respect: Wat een geweldige party, DEKSELS!!!! :D Red/Green/Yellow
The-Niceguy
Heerlijk feestje... show was ook goed...werd lekker gedraaid..(Y)
TheHar­dstyle­Hollan­d
Super dikk The greatis show on earth
TheNoeL
Echt een geweldige party!!! wauw.... :bounce: Thnks!! :D
Theunusss
Ut gind debie daar maar Crypsis ow ow ow wat doe je de mensen toch weer aan pfff rossen zeg VET!!
Thijs-BK
Wat een beukgeweld. Wat een sfeer. Dikke show. Heerlijk los gegaan. Hemel op aarde. Te vet gewoon :d:d
Thinus
wild mfers waren de sjit. jammer dat ze niet wat harder afsloten alleen.
Thinuz
super feestje weer! team bleu (L)
ThomasJA
Nu al waardering geven over dit feest, gaat een dikke knaller worden dacht ik zo:bounce:!
Ths
Jaa geweldig het is ze weer gelukt hardbass m'n nummer 1 feest keep up THE good work B2S
thunde­rturk6­6
wat een heerlijk feestje EEN van de betere zo niet BESTE indoor party!!
TiFoSo
Was weer Fantastisch!! (l) Psyko Punkz & BLUE :respect: :respect:
Tijnes
Wat een feest :respect:... Wild Motherfuckers helden!
geniaal feestje, crypsis held van de avond
Wat een avond :D Team Blue (L) en Crypsis Live (L)
timl
RED: Lekkere inkomer // GREEN: Kutset // BLUE: Set van de avond, HEERLIJK! // Yellow: Goede afsluiting, Mooi feestje :)
Timmert
Heerlijke nacht gehad(L)! Team blue & yellow:bounce:! Jammer van de warmte en de drukte..
TimmieG
Super vet feest, echt goed vermaakt en lekkere nummertjes. Alleen et geluid mocht wel wat harder! En opzich een hardcore nummertje als afsluiter doet um altijd wel ff goed:D
Timmitty
Super feest! alleen team green had weg mogen blijven en Wild motherfuckers viel tegen. Had veel meer van hun verwacht. Team Red, Yellow wat een helden en die liveset van Crypsis: niet normaal hard :D:D
Timmyk­nocker­!­
Vond het echt een vet feest, maar lang niet zo vet als vorig jaar!! :no: En wat een drukte ook, dat was echt niet normaal :( Psyko Punkz, Bioweapon & B-Front hebben mijn feest gemaakt! (L):respect:
Tobias81
(*sorry voor mijn nederlands*) 2009 waren geluid en sfeer minder, 2010 opzet+decor. dit jaar was alles top! het was een beetje druk, maar niet zo zeer als vorige qlimax. een van de mooie feesten in gelredome (en dit waren niet veel!). iedereen die het geluid harder mochten moeten an die tijd voor 2009 denken waar het altijd een disaster was -> @b2s: don't believe everything you've heard so far :-)
Toef
Wat een geweldig feest B)
Tom Art
Gewedlig Feestje:D Psyko Punkz zijn helden!!
Tom BRL
Vette avond gehad, alleen wat was het tering druk & heet. Crypsis & Team Yellow restecp :respect:
Tomba!
Muzikaal gezien topnachtje! Jammer dat er tot team blauw slechte sfeer hing, door drukte en rondlopende mensen. Vanaf Blauw was het beter, lekker de ruimte en gezelligheid met veel bekende. Crypsis Held _O_!
Tommie S
Heldig feestje:respect: vond het beter als Qlimax;) Crypsis en Ran-D: Bazen van de scene(Y)
TomSfd
Echt geweldig! goed vermaakt met veel bekenden:) en zeker beter dan Qlimax! STRIKE(l)
Ton30071989
Prima vermaakt weer! Supervet dat tuneboy een remix van ddd door de zaal knalde (L)
was weer knallen! goed vermaakt
trollydolly-setje
Wat een super vet feest was dit!! Leuke setjes werden er gedraaid. Lazers waren echt super vet!! Volgend jaar zeker weer bij!! (Y):D Maar waren ook wat nadelen: Te druk, veelste warm, slecht/geen bereik, en het leek wel of de drugs gratis werd uitgedeeld!! :S Team Blue & Yellow waren voor mij zeker het vetst!! :D
serieus mijn beste verjaardagsparty ooit, vol met verrassingen.... verder geen woorden voor, wel spierpijn....
Was weer lekker feestje!:D
TwinTower!
The Wild Motherfuckers!!!!!! WAHHOOOO
Uitgrid!
Zeeer vet feeest :) Team blue naar mijn mening het beste! Afsluiting was helaas vrij schraal :o
dopeeeeeeeee(L)
Zonder twijfel een van de beste feesten ooit!! :D HardBass is de overtreffende trap van Qlimax aan het worden!
userid
Wat een feest. Prima vermaakt!
Watt een nacht!! Heerlijk:D
Viienn
wat een KNALLEEEE feest was dit! Nog steeds na aan het genieten. :D:D:D
Vincen­t:chee­r:
Tijd geleden dat k me zo heb vermaakt op een feest:D
Vintage Boy
Ongelofelijk hard en vet!!:D
voicher
Wat een gruwelijk feest :D vanaf het begin tot het einde knalluh
Voosaa!
It's my big fat Hardbasss(L)
Wallie073
Flink lopen knallen!!:) Wel weer een leip feestje achter de rug! Hele andere belevenis dan qlimax weer... was een lekker feestjee!:D
WanTec
Wat een ongelooflijk vet feest !! Dit is zeker voor herhaling vatbaar ! Tot volgend jaar, als er dan nog kaarten te krijgen zijn, want de verkoop zal wel een stuk sneller gaan na deze editie met die goeie recensies ! :respect:
Warface | Youri
openen met discorecordz, het begon hard en het eindigde harder, GE-WEL-DIG feest!
Waspoeder
Sprakeloos...
welyy!!
hij was weer toppie !!!:D
Wianda :hyper:
Heerlijk! Team Red & Yellow!(L):respect:
Topfeest! Team Bleu en Yellow waren de bazen van de avond _O_
WL Leeuws
Weet er iemand miss waar ik de foto`s ken zien op facebook?? van hard bass
wolters_t
wat een geweldig feest:D heb me weer super vermaakt:D
Top feest en verjaardag gehad!
Wouter31
Blue set van de avond, super feest :respect:
Wouz'
Geweldig feestje :respect:
wtheking
Wild Motherfuckers vielen echt tegen, wat een breaks doen hun.. andere afsluiting en het was zeker geweldig! Nu Zeer Goed....Alsnog Lkkr staan knallen!!
Xabi
Epic party, HArdbass 2011 really rocked!
Team Red, lasershow, begaaid, druk,...nuff said :P
xLucindaa
Team Blue heeft zeker m'n avond gemaakt! :respect:
xxBoefjee
Gruuuuwwwwwlijkkkkk ! (l)
YendorNL
OMG het beste feest ever. ik heb gewoon geen minpuntje :o alles was perfect
Yolo Piloot
Ik ga Team Blue aanklagen voor mishandeling, gvd wat een gruwelijk brute set, helemaal stuk gegaan! Feestje was top ook al waren sommige setjes niet altijd even goed. Alleen jammer dat t weer zo fucking druk was...
Zona!
Wat een vet feest zeg, heerlijke setjes, PP live en WMF:held:
~ Yvonne :cheer:
Goeie muziek, gezellige sfeer. :D toppie! (Y) Miste toch alleen wel wat hardcore op het end..
~YP
In 1 woord , het was GENIAAL!
ÐebOrahh*­:bounce:
Ondanks dat ik bijna alleen maar heb gezeten was het wel een mooi feestje:) maar veel te warm en te druk:(

Line-up Hard Bass

1Team Red
2300, 0100
house, hardstyle, trance
house, hardstyle
techno, hardstyle
· live hardstyle
2Team Green
0100, 0300
hardstyle
hardcore, hardstyle
· live hardstyle
🇮🇹 hardstyle
3Team Blue
0300, 0500
🇦🇺 🇳🇱 hardstyle
· live 🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
hardstyle
hardstyle
4Team Yellow
0500, 0700
hardstyle
hardstyle
hardstyle
· live 🇮🇹 hardstyle
· live 🇮🇹 hardcore, hardstyle
· live 🇮🇹 hardstyle
5Area 5
· MC hardcore, hardstyle

Nieuws

Op zaterdag 12 februari 2011 stond het GelreDome Arnhem geheel in het teken van een uitverkochte Hard Bass. Vier DJ teams, te weten Red, Green, Blue en Yellow, wisten vijfentwintig duizend partybezoekers volledig uit hun dak te krijgen. Na het feest verscheen de aftermovie online, die alleen al op YouTube meer dan tweehonderdvijfenzestigduizend keer is bekeken! 74
Hard Bass 2011
7 februari 2011
Aanstaande zaterdag zal een uitverkocht GelreDome 9 uur lang in het teken staan van Hard Bass. Zoals bekend zijn de beste en grootste Hardstyle artiesten van dit moment in vier teams (bekend als Red, Green, Blue & Yellow) ingedeeld, zodat er een zeer verrassende mix zal ontstaan. Inmiddels is iedereen de dagen aan het aftellen en is het tijd voor de laatste info! 204
Zaterdag 12 februari organiseert B2S Hard Bass 2011. De voorverkoop is ontzettend snel gegaan en bijna alle kaarten zijn verkocht. Dit is dus een laatste waarschuwing voor alle liefhebbers! Mocht je nog niet in het bezit zijn van een ticket, dan raad B2S je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen. 124
Hard Bass GelreDome
5 januari 2011
Op zaterdag 12 februari 2011 zal Hard Bass voor de derde keer haar intrek nemen in een van de grootste indoor locaties van Nederland, namelijk het GelreDome Arnhem! De avond zal geheel in het teken staan Hardstyle, gepresenteerd door vier verschillende teams, samengesteld uit de allergrootste artiesten. De line-up is bekend en de voorbereiding is in volle gang. Tijd voor een Hard Bass update! 100
Ook komend jaar staan een groot aantal B2S evenementen op de agenda. Pak je kalender er bij want in dit bericht vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2011! 68
Hard Bass GelreDome
15 november 2010
Zaterdag 12 februari 2011 staat het GelreDome te Arnhem in het teken van Hard Bass. Net als voorgaande edities zijn er vier teams samengesteld. Klik hier om te lezen welke artiesten de teams red, green, blue en yellow zullen vormen! 263
Op zaterdag 12 februari 2011 neemt B2S voor de derde keer met Hard Bass haar intrek in het GelreDome Arnhem. Het stadion zal maar liefst negen uur lang geheel in het teken van hardstyle staan, dat word geselecteerd door zestien dj's en acts verdeeld over vier zorgvuldig geselecteerde teams. 132

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Poll: Qlimax vs Hard bass f:hard110
Security ramt met 5 man feestganger in elkaar op Hard Bass f:hard184
GZ: (gesloten) 2 Hardbass kaarten tickets2
Hard Bass 2011 Arnhem Gelredome f:hard196
GZ: 2 kaarten hardbass tickets8
GZ: 4 Hardbass kaartjes gezocht! tickets3
TK: (gesloten) Hardbass E-ticket tickets1
TK: (gesloten) Hard Bass Kaartje tickets6
2 kaarjes gezocht hardbass tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje Hard Bass gezocht! Omgeving Eindhoven, Tilburg, Den-bosch tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje hardbass! Omgeving Eindhoven, Tilburg, Den-bosch tickets1
TK: Bus Hardbass omgeving amersfoort buscar1
TK: Hard bass kaartje te koop tickets4
GZ: 2 kaartjes Hard Bass tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Hardbass tickets2
TK: (gesloten) 2 Hardbass kaartjes tickets1
TK: (gesloten) 1 Hard Bass kaart tickets1
GZ: 1 Hard Bass Kaartje tickets1
TK: (gesloten) Hardbass uitgeprinte&digitale E-ticket je mag ze beiden hebben tickets10
GZ: Hardbass kaartje tickets2
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor hard bass gezocht tickets1
GZ: (gesloten) 1 Hardbass kaartje tickets2
GZ: Zoekt een Hard bass kaart!!! tickets1
GZ: 2 tickets voor Hard Bass. tickets4
GZ: 2 hard bass kaarten omg noord-brabant tickets3
TK: (gesloten) Hard Bass ticket tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje voor Hardbass tickets3
TK: (gesloten) Hard Bass kaartje tickets3
TK: (gesloten) 1 kaartje hard bass te koop tickets1
GZ: (gesloten) Hardbass kaartje tickets4
GZ: (gesloten) 2 kaartjes voor hardbass gezocht tickets1
GZ: 3 kaartjes Hardbass! tickets1
GZ: Kaartje voor Hardbass tickets2
TK: Busrit vanuit Twente naar Hardbass buscar2
TK: (gesloten) 1 x E-Ticket Hard Bass tickets14
GZ: (gesloten) Kaart hardbass tickets1
GZ: Kaartje HardBass gezocht! tickets2
GZ: 3 Kaarten Hardbass gezocht! tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Hardbass 12 feb 2011 voor 60 euro tickets8
TK: (gesloten) Hardbass ticket 60 euro tickets3
GZ: Kaarten hard bass tickets1
GZ: 2 kaartjes HardBass tickets1
TK: (gesloten) 2 kaarten HardBass tickets4
GZ: 1 Hard Bass Kaartje tickets1
GZ: Hardbass tickets1
GZ: 2 Kaarten voor hard bass tickets1
GZ: Kaarten Hard Bass tickets3
GZ: (gesloten) Hardbass Ticket tickets2
GZ: (gesloten) Hardbass ticket tickets2
GZ: (gesloten) Hard bass tickets tickets1
GZ: 1 kaartje gezocht voor hard bass tickets1
GZ: 1 kaart Hard Bass tickets2
GZ: 2 kaarten hardbass tickets1
GZ: Hardbass kaartje tickets1
GZ: (gesloten) Hard bass TICKETS tickets1
GZ: 1x Hard Bass ticket €60,- tickets1
GZ: 1x Hardbass max €50 tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes hardbass tickets2
GZ: Kaartje Hardbass tickets4
GZ: 1 kaartje voor Hard Bass tickets1
GZ: 2+ Kaarten Hardbass tickets1
TK: (gesloten) Hardbass kaartje te koop tickets3
GZ: (gesloten) 2x hardbass ticket tickets1
GZ: (gesloten) Kaartje Hard Bass tickets1
GZ: E-tiicket Hardbass tickets1
TK: Met The Party Express naar Hard Bass 2011 buscar1
TK: (gesloten) 1 kaartje Hardbass tickets6

27435 opmerkingen

Waarschuw beheerder
waar kan je m downloaden? betaal al genoeg voor dat kaartje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henkjan1113 op woensdag 11 mei 2011 om 17:00:
betaal al genoeg voor dat kaartje!


hè toch :aai:
Vip kaartje feestfabriek: €100,- DAT IS PAS DUUR :x
 
Waarschuw beheerder
Die dvd was zo tof ik wil weer terugggg
Waarschuw beheerder
hebben er mensen dvd al binnen?
Heb hem namelyk nog niet binnen :o
 
Waarschuw beheerder
Ik heb maandag die dvd owk al besteld en heb hem owk nog niet binnen! :S
Kep b2s al vast een mailtje gestuurd of er iets mis is gegaan ofzow.....
Waarschuw beheerder
jaa echt raar :s
datum was toch verzet naar 13mei?..
Artiest {SHOWLIST artist 88017, 79537}
Waarschuw beheerder
dvd staat alweer op youtube
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 mei 2011 om 22:18:
Ik heb maandag die dvd owk al besteld en heb hem owk nog niet binnen!
Kep b2s al vast een mailtje gestuurd of er iets mis is gegaan ofzow.....


heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ? :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zaterdag 14 mei 2011 om 16:02:
heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ?


Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder:S
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zaterdag 14 mei 2011 om 16:02:
heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ?


Kijk hem anders lekker op youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=j179B5FmKzs
Waarschuw beheerder
Heb DVD binnen en ondertussen al 2x bekeken; hij's fijnnnnn!(L)
Waarschuw beheerder
Heerlijke dvd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 mei 2011 om 19:32:
Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten!


wel raaar..
cloud 9 music?? nog niet van gehoord.. me moeder heeft dvd van hardbass voor me besteld dus weet niet waar ze die heeft besteld :P
en als je het wilt laten weten aan me, heel erg fyn! bedankt alvast :D


Uitspraak van Buffelsander op zaterdag 14 mei 2011 om 23:09:
Kijk hem anders lekker op youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=j179B5FmKzs


wil ik niet, ben zo eigenwys dat ik hem zelf wil kyken op de dvd :P
Waarschuw beheerder
Na t op youtube te hebben gezien, ga ik m deze week toch maar bestellen :D
Sow scheelt trouwes ff 5 euro als je m bij bol.com besteld of b2s.nl ;)
Waarschuw beheerder
sta ik waarempel nog op de dvd ook voor een miliseconde :D
 
Waarschuw beheerder
Wat een dik feest was dit toch _o_
Waarschuw beheerder
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!???
:S uitleg is van harte welkom! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zondag 5 juni 2011 om 19:46:
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!???
uitleg is van harte welkom!


haha arme meid. Stond er wel genoeg geld op je rekening op moment van bestellen ;);)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buffelsander op donderdag 9 juni 2011 om 13:51:
haha arme meid. Stond er wel genoeg geld op je rekening op moment van bestellen ?


uhh jaa, en ben niet de einige dus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zondag 5 juni 2011 om 19:46:
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!??


Snap sowieso niet dat je hem in de winkel koopt. Dat gaat vele malen sneller dan bestellen via b2s:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 2 juni 2011 om 20:55:
Wat een dik feest was dit toch


 
Waarschuw beheerder
Als mensen na 4 maanden hun DVD nog niet binnen hebben.. waarom bel je B2s gewoon niet.. of ga je er langs.

Je geld hebben ze allang en jij je product niet.. tijd voor onderhandeling?
Waarschuw beheerder
DVD nog eens aan het kijken :respect: Wat een BAZENFEEST was het toch (l)
Waarschuw beheerder
1e Hardbass... HEERLIJK feestjeuh !
super sfeertje, super geluid, rammen... zalig vermaakt wederom!!

Wel rete druk:s enige minpunt!

BOMMEN!!!!
Waarschuw beheerder
Was m'n eerste feest, en wat voor 1! (L)
 
Waarschuw beheerder
:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ff checken en jawel hoor; dit feest heeft wel een rating "geweldig" gehaald tov. HardBass editie 2012 met "zeer goed". Sluit aan bij mijn mening, want 2011 was echt dik beter als 2012...
Waarschuw beheerder
nog steeds het allerdikste anthem ooit gemaakt. goedemorgen zeg
Waarschuw beheerder
Was mijn eerste feestje , en wat voor een :D:D .
Beste Anthem uit mijn feest geschiedenis.