Partyflock
 

trailer · Hard Bass · 12 februari 2011 · b2s

Informatie …

85 opmerkingen

ooooohh:D ZIN In!
 
Not amused.
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 november 2010 om 19:17:
Not amused.


Toch nog ong. 1000x beter als de Qlimax anthem;)
laatste aanpassing
_O_


ZINN INN
 
Dikke Anthem! :D
Zeker dik anthem, kdenk dat hardbass leuker is dan Qlimaxx!(Y)
Uitspraak van Arn0ld op dinsdag 2 november 2010 om 18:11:
Zeker dik anthem, kdenk dat hardbass leuker is dan Qlimaxx!


Dat zeker nooit!!
Uitspraak van Arn0ld op dinsdag 2 november 2010 om 18:11:
kdenk dat hardbass leuker is dan Qlimaxx!


nou weet wel zeker van niet:lol:

Hardbass is volgens mij nog nooit uitverkocht
geweest, Qlimax zeer zeker wel, en de shows/decoraties/lasers
zijn ZO veel beter dan op hardbass ;)

Wel vette trailer trouwens!
Uitspraak van rQse op dinsdag 2 november 2010 om 19:06:
Hardbass is volgens mij nog nooit uitverkocht
geweest, Qlimax zeer zeker wel, en de shows/decoraties/lasers
zijn ZO veel beter dan op hardbass ;)


Bij mij gaat het vooral om het feit dat er mensen losgaan op vette muziek.
Dat heeft hardbass een stuk meer dan Qlimax
Artiest {SHOWLIST artist 147611, 84044, 48570}
whhahaa supervet anthem en zie mij staan qnalleng dan met de maatjes @ 1.02 min :P
Uitspraak van Thomderanged op dinsdag 2 november 2010 om 19:50:
Bij mij gaat het vooral om het feit dat er mensen losgaan op vette muziek.
Dat heeft hardbass een stuk meer dan Qlimax


qlimax comercieler publiek dan hard base
vorigjaar prima vermaakt !!
lang niet zo fucking druk als op qlimax.
kijk wat b2s er dit jaar van maakt :D:D
Artiest Brooky
Uitspraak van Capo Di Tutti Capi op dinsdag 2 november 2010 om 12:26:
Toch nog ong. 1000x beter als de Qlimax anthem


Ja zekers wat een but nummer is dat...
Zin zin zin :D Maar eerst Qlimax en Loudness zien te overleven :P
Wat een loser opmerkingen hier..
 
Uitspraak van Lange Erwin op woensdag 3 november 2010 om 22:07:
Wat een loser opmerkingen hier..


Gelukkig draag jij wel wat bij aan deze conversatie...

anyway: beetje jammere tekst weer in die trailer, maar het zal wel weer knallen worden, vorig jaar was iig top!
Zin innnnn!! 2010 wqas ook super vet :cheer:
 
Uitspraak van Capo Di Tutti Capi op dinsdag 2 november 2010 om 12:26:
Toch nog ong. 1000x beter als de Qlimax anthem


Komt omdat Qlimax 1 en al stuk stront is. Wat een bagger feest.

Kben ook geen fan van de gelredome. Hardbass naar silverdome of HMH :yes:
Uitspraak van PietR op dinsdag 2 november 2010 om 18:13:
Dat zeker nooit!!


Als je voor de muziek en de mensen komt dus echt wel :D
Uitspraak van rQse op dinsdag 2 november 2010 om 19:06:
nou weet wel zeker van niet

Hardbass is volgens mij nog nooit uitverkocht
geweest, Qlimax zeer zeker wel, en de shows/decoraties/lasers
zijn ZO veel beter dan op hardbass


t is pas de 3e keer voor hardbass in gelredome, vorige keer niet uiverkocht omdat de 1e keer het geluid slecht was, vorige keer top geluid en durf nu al te zeggen dat de line-up ook 10x beter is als die van qlimax:)
de show komt er ook steeds meer bij b2s vind ik:D
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 november 2010 om 19:17:
Not amused.


 
Zin in :cheer:
Uitspraak van partysnuiter_tim op zondag 7 november 2010 om 00:18:
line-up ook 10x beter is als die van qlimax


Dat zeker haha, zeker het feit dat ze in teams draaien:O!!!!
vorige jaar zo ziek geworden op de deze party geen goede herinneringen:P maar misschien wel eum herkanzzzzen... b2s is sws wreed
Nice hoor!
Artiest {SHOWLIST artist 88017, 79537}
Uitspraak van rQse op dinsdag 2 november 2010 om 19:06:
nou weet wel zeker van niet

Hardbass is volgens mij nog nooit uitverkocht
geweest, Qlimax zeer zeker wel, en de shows/decoraties/lasers
zijn ZO veel beter dan op hardbass


Hardbass is zeker wel beter dan Qlimax,
Uitverkocht zie ik alleen maar als nadeel vooral op Qlimax, veel te druk en volk dat er niks te zoeken heeft.
Hardbass is veel meer een feest voor de liefhebbers van de muziek en niet voor de mensen die denken, ik moet er een keer heen, want dan kan ik zeggen dat ik er ben geweest (Qlimax)
e
Kwa feest vind ik Qlimax mooier.

Maja hardbass net wat sjuul zegt daar komen de mensen die daar thuis horen,
en Qlimax komen heel veel van die opscheppertjes die niet voor de muziek gaan maar voor de foto kijk mij dan ben bij Qlimax geweest zulke horen niet thuis op die feesten.

Maar dan zou ik tog kiezen voor het feest waar aleen de echte komen dus Hard Bass
Uitspraak van Julien op zaterdag 13 november 2010 om 18:04:
Hardbass is zeker wel beter dan Qlimax,


heb me op beide super goed vermaakt! qua show is qlimax mooier, maar qua feestgangers en sfeer is hardbass beter


Uitspraak van Julien op zaterdag 13 november 2010 om 18:04:
Uitverkocht zie ik alleen maar als nadeel vooral op Qlimax, veel te druk en volk dat er niks te zoeken heeft.
Hardbass is veel meer een feest voor de liefhebbers van de muziek en niet voor de mensen die denken, ik moet er een keer heen, want dan kan ik zeggen dat ik er ben geweest (Qlimax)


juist!


wel dik zin hardbass:D!
Gewoon allebei doen :respect:

En Qlimax en Hardbass. Dan maakt het mij niet uit welk feestje beter is :D!
Uitspraak van Pluijmpie op maandag 15 november 2010 om 18:34:
Gewoon allebei doen

En Qlimax en Hardbass. Dan maakt het mij niet uit welk feestje beter is !


sowieso gewoon beide :bounce:, dat is de instelling :respect:(Y)
 
Qlimax is gewoon te commercieel geworden
standaart line up 9 van de 10 keer

Hardbass is gewoon Hard en een dikke Bass
lekker stampen met 100% pure harde kern die echt voor de muziek komen

zien jullie daar en let op je kaken
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 november 2010 om 10:16:
Qlimax is gewoon te commercieel geworden
standaart line up 9 van de 10 keer

Hardbass is gewoon Hard en een dikke Bass
lekker stampen met 100% pure harde kern die echt voor de muziek komen

zien jullie daar en let op je kaken


:lol:


Uitspraak van rQse op dinsdag 2 november 2010 om 19:06:
Hardbass is volgens mij nog nooit uitverkocht
geweest, Qlimax zeer zeker wel, en de shows/decoraties/lasers
zijn ZO veel beter dan op hardbass


Dus als een feest uitverkocht is, is het een beter feest? Qlimax is gewoon (te) commercieel.
Als je kijkt wat voor line up je hebt op Hardbass en Qlimax, dan is die van Hardbass veel dikker.
En wat betreft de show etc, zo groot is dat verschil volgens mij nou ook weer niet.
Uitspraak van Yxes op woensdag 17 november 2010 om 16:38:
sowieso gewoon beide , dat is de instelling


haha klopt!

vind het wel gewoon beter dat b2s wat meer aandacht besteed aan het geluid etc.! ik hoor/voel liever een lekkere bass dan dat ik een hele hoop mooie lichtjes zie;)
 
Uitspraak van Arn0ld op dinsdag 2 november 2010 om 18:11:
kdenk dat hardbass leuker is dan Qlimaxx


Voor dit jaar Qlimax wel ja.
 
Uitspraak van Pluijmpie op maandag 15 november 2010 om 18:34:
Gewoon allebei doen

En Qlimax en Hardbass.


En Qountdown... en x-qlusive :woep:
Artiest {SHOWLIST artist 126423, 36436}
Lazerzzzzzz :honger:
gaan we weer heen. vorig jaar was MEGA!!!
zaterdag eerst QLIMAX, kan niet meer w88...
knalluh!!!!
Uitspraak van Pluijmpie op maandag 15 november 2010 om 18:34:
Gewoon allebei doen

En Qlimax en Hardbass.


Juist :D
Hoe vaak ik deze trailer wel niet bekeken heb:)
Uitspraak van Feliciano op vrijdag 26 november 2010 om 14:51:
Hoe vaak ik deze trailer wel niet bekeken heb:-)


Ik heb hem ook al best vaak bekeken..:P
Vorige jaar was het geweldig... Ik kan niet wachten...:-D
Gewoon een dik feest van maken toch:d
 
Word weer super feestje jaa:D
Vorige jaar?Dit jaar:Pahahah nee maar dit jit jaar was echt super vet
Denk dat mijn voorkeur ook eerst uitgaat naar hardbass dan qlimax.
Hoewel qlimax ook zeker weten super vet was(H).
Qlimax altijd net iets te druk:(
Op naar 12 Feb:D
afgelopen jaar goed geluid..
ik weet niet waar jullie hebben gestaan..
met je oor voor de boxen ofzo..

Veel te zacht man,
Er was ook totaal geen sfeer..

Had er veeeeel meer van verwacht vorig jaar!
Of ben ik de enige die er dan zo over denkt!

Als ik de cd terug hoor denk ik woowh vette nummers werden er gedraait!
maar die heb ik toen niet gehoord omdat het geluid gewoon veel te zacht was!
Geen een keer één momentje van hé vet nummertje en loss..

:S
laatste aanpassing
Uitspraak van rQse op dinsdag 2 november 2010 om 19:06:
nou weet wel zeker van niet

Hardbass is volgens mij nog nooit uitverkocht
geweest, Qlimax zeer zeker wel, en de shows/decoraties/lasers
zijn ZO veel beter dan op hardbass

Wel vette trailer trouwens!


qlimax was dit keer in 20 minuten uitverkocht is meestal zo volgens mij:P maar ben wel aanwezig op hardbass! puur vanwege de geweldige line-up
 
mensen al die opmerkingen!!!... we komen toch voor allemaal 1 ding?! om er een geslaagd feest van te maken?!!!! en bovendien niemand maakt het gezellig hoor dat zul je toch zelf moeten doen, tis wat je er zelf van maakt;)


ik zeg gaan met die banaan!!:D:D:D
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 december 2010 om 06:44:
mensen al die opmerkingen!!!... we komen toch voor allemaal 1 ding?! om er een geslaagd feest van te maken?!!!! en bovendien niemand maakt het gezellig hoor dat zul je toch zelf moeten doen, tis wat je er zelf van maakt


Helemaal mee eens ik ga me prima vermaken daar :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 december 2010 om 06:44:
en bovendien niemand maakt het gezellig hoor dat zul je toch zelf moeten doen, tis wat je er zelf van maakt


Als iedereen die instelling met zich meeneemnt wordt het extra gezellig:D
Uitspraak van rQse op dinsdag 2 november 2010 om 19:06:
Hardbass is volgens mij nog nooit uitverkocht


en uitverkocht hoeft nooit beter te zijn als een niet uitverkocht feest...
Uitspraak van rQse op dinsdag 2 november 2010 om 19:06:
Hardbass is volgens mij nog nooit uitverkocht
geweest, Qlimax zeer zeker wel, en de shows/decoraties/lasers
zijn ZO veel beter dan op hardbass ;)


En kijk dan ook eens even wat voor publiek beide trekken.

Hardbass = Liefhebbers
Qlimax = Popiejopiepogostickpubliek.

Liever niet uitverkocht, meer ruimtee!

Uitspraak van *Titiaaa... op woensdag 1 december 2010 om 08:21:
afgelopen jaar goed geluid..
ik weet niet waar jullie hebben gestaan..
met je oor voor de boxen ofzo..

Veel te zacht man,
Er was ook totaal geen sfeer..

Had er veeeeel meer van verwacht vorig jaar!
Of ben ik de enige die er dan zo over denkt!

Als ik de cd terug hoor denk ik woowh vette nummers werden er gedraait!
maar die heb ik toen niet gehoord omdat het geluid gewoon veel te zacht was!
Geen een keer één momentje van hé vet nummertje en loss..


Was je wel in het Gelredome? Geen sfeer en zacht geluid, waaaaaaaaaaaaaaaaaatf
laatste aanpassing
Uitspraak van Schef op vrijdag 10 december 2010 om 12:30:
afgelopen jaar goed geluid..
ik weet niet waar jullie hebben gestaan..
met je oor voor de boxen ofzo..

Veel te zacht man,
Er was ook totaal geen sfeer..

Had er veeeeel meer van verwacht vorig jaar!
Of ben ik de enige die er dan zo over denkt!

Als ik de cd terug hoor denk ik woowh vette nummers werden er gedraait!
maar die heb ik toen niet gehoord omdat het geluid gewoon veel te zacht was!
Geen een keer één momentje van hé vet nummertje en loss..


was by qlimax het ging goed hard maar daar zijn gewoon te veel dagjes mensen :P maar dit jaar 1x HardBass hopen dat het vetter is als qlimax wnat qlimax is echt kciken om 1 x mee te maken maar niet vaker puur te veel van die dagjes mensn :P
 
Zoooo veel zin in, vorig jaar een van de beste feesten. Een van de weinige feesten waar puur op de sets word geconcentreerd, prachtig.

Hoop dat er weer een lekker 'donkere' zaal is met TOPgeluid (harderrrr dan vorig jaar!) en dat ze geleerd hebben van de fouten die op Qlimax zijn gemaakt!
 
Uitspraak van Yxes op woensdag 17 november 2010 om 16:38:
Uitspraak van Harder Stylez op maandag 15 november 2010 om 18:34:
Gewoon allebei doen

En Qlimax en Hardbass. Dan maakt het mij niet uit welk feestje beter is !

sowieso gewoon beide , dat is de instelling


Ben ik het helemaal mee eens!
hard hoor
Uitspraak van PietR op dinsdag 2 november 2010 om 18:13:
Uitspraak van Arn0ld* op dinsdag 2 november 2010 om 18:11:
Zeker dik anthem, kdenk dat hardbass leuker is dan Qlimaxx!

Dat zeker nooit!!


dat zeker wel (Y) hardbass 2010 was beter dan qlimax 2008-2009-2010 bij elkaar
 
Als dit de anthem voor Hard Bass is vindt ik het gewoon een kut nummer (no offence naar degene die het wel lekker vinden klinken)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 december 2010 om 17:23:
Helemaal mee eens ik ga me prima vermaken daar


kijk met jou kan ik praten!
ik vind t ook maar matig;)
 
Wordt dikke shit eerste feestje na Qountdown :respect:
G*dv*r wat heb ik hier een zin in :D
 
Heb er echt zin aan, maarja kan ook niet anders dan met zo'n lekkere lineup! (L) :kwijl:
 
Vette sound .. en vette trailer (Y)
Uitspraak van Schef op vrijdag 10 december 2010 om 12:30:
Hardbass = Liefhebbers


Niet helemaal waar hoor, dat was het geval met Loudness 11 december! :respect:
Maar vergeleken met Qlimax wel inderdaad :)
mensen die praten over wat heb beste is
pfff gwn los gaan
lekker een avond genieten van goeie muziek
daar gaat het toch om
en niet wat beter is :S
Artiest {SHOWLIST artist 66614, 72293}
Uitspraak van [NL]Bass_Bitch[NL] op vrijdag 7 januari 2011 om 11:39:
mensen die praten over wat heb beste is
pfff gwn los gaan
lekker een avond genieten van goeie muziek
daar gaat het toch om
en niet wat beter is


+1!! (Y)
 
Uitspraak van Elcoholik :bier: op woensdag 5 januari 2011 om 20:08:
Loudness 11 december!


:respect::respect: Dat sowizo:D
Huppa! :D Héél véél zin in 12 feb. :D
 
zeker wel!
nog meer mensen hiero die vannuit groningen gaan met de bus
Let me know!
 
Bop Bop gas erop!! Weet zeker dat ik me goed ga vermaken de 12e!

Als je denkt dat je je niet gaat vermaken, kan je toch beter thuis blijven :)
nog 3 weekjes yeahhhhh
Echt een geniale trailer gewoon
Hardbass = voor de liefhebbers
Qlimax = commercieel
Decibel overtreft ook Defqon, mede ook door zijn publiek
B2s:)
Qlimax is leuk hoor en de show is mooi maar het is door de meeste mensen way to overrated !! En dat is ook wel één v.d. redenen dat t uitverkocht is.

Ik word warmer van dit filmpje dan van de aftermovie van Qlimax, been there, don that..

Op naar 12 Feb, helemaal los!! :bounce:
laatste aanpassing
ya idd.. dit wordt kneiterhard beuken zoals gewoonlijk:D:D:D
Keihard stoempen! Pfff duurt lang! :(
Lekkere Anthem!! (Iig stukken beter dan die van Qlimax dit jaar)
Heb d´r zin in!! :D
 
BIJNA BIJNA BIJNA! :cheer:

first time HARDBASS, word als een malle stampen:bounce:
want is alweer veel te lang geleden!

(kan ik lekker al m'n collega's uitlachen die moeten werken:$:P)
laatste aanpassing