Partyflock
 
here
Hard Bass
georganiseerd door Site Site

GelreDome (binnen) op de kaart Site
Batavierenweg 25
Arnhem
Nederland🇳🇱
hardstyle × 19

Tickets & prijs Hard Bass

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 00:30 met 72 bezoekers, om 01:30 met 64 bezoekers en om 00:00 met 34 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (2849), AukeV (1694), anoniem (1097), D-O-M-O (1179), anoniem (1314), G1LL (826), Jos Feestbook (1078), Thijs-BK (953).

Stemresultaat: geweldig

geweldig253356%
zeer goed129129%
goed49411%
ok952%
voldoende481%
onvoldoende14
slecht13
zeer slecht2
waardeloos8

819 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ *­ Troubl­eAngel *­ !!­
prima vermaakt!
super feestje gehad! alleen wild motherfuckers viel een beetje tegen:( Rest van team Yellow was dik, andere teams trouwens ook :respect:
Super feest
!!-sydney
een woord SUPER !! Team blue :respect:
!!.....­SHARRY­.....!­!­ :respect:
HEERLIJK!! Geweldig feestje gehad met m'n schatties! (L) !! Super! :respect:
Team Yellow :respect:!! Crypsis en WILD MOTHERFUCKERS (L) :respect:! Jammer van de drukte!
!!Leonie!!
Boven verwachting.. Vond vorige 2 edities niks aan dus had er niet veel van verwacht! Drukte en warmte ook overleefd! Goei fiske!
!!­VICTOR­IOUS!!­
Eerste keer Gelredome en gelijk goed bevallen :yes: Gezellig gehad met alle bekenden en flink los gegaan! Achterin de zaal bij de B2S Merchandise had je genoeg ruimte om los te gaan. Helemaal voorin was het niet te doen!
!Bobbert!
Wat een Geweldig Feest:D b2s:respect: goed gedaan!!
!jeroentje!
locatie top, orginisatie top, groepie top, muziek bagger
" Charly
GEWELDIG! :D Crypsis wat een held!!
"­ º²º Mevr.­ Spa©ejes HK º²º''
teringggg wat een feest :respect:
"Stefan^!!!
Poepie cool!! was weer supper:respect:
#Sz.
Was Heerlijk :kwijl:
' Viva La Vera.­ :bounce:
Pff, had van mij nog wel paar uurtjes langer mogen duren! Yelloooowwww! (L)
'' Disko
TOPFEEST!
'Bousie
Top feestje gehad, vooral de laatste paar uurtjes waren lekker!
'Paul'
Gezellig feestje(Y)!
(K) Nathalie (K)
Gewoon weg geweldig!!
(K)party bitch angel(K)
goed feest!!
(L)joy­ce(l)F­aith(l­)
psyko punkz team bleu en yello :respect:
*­ Camiel :bier:
gruwelijk! blue & wildmotherfuckers :respect:
* R@LF ! !
Q-DANCE is echt beter!!!
* Sanneke *
Zeker goed vermaakt, helemaal los gegaan!! Dikke aankleding :D Alleen publiek was beetje aan de tamme kant :(
* Yvon_
FAAAAAAAK wat een dik feest! :bounce: Loved it!
*­><*­Roel V*­><*­
Geweldig genoten!!
AFLSUITER MET TATANKA.....:respect: Die had echt langer moeten draaien...Heerlijk..!!!! :cheer:
*Mrs R*
toppunt van hoe stop ik zoveel mogelijk de ALLER lelijkste mensen op in feest. teeeeering! wel heerlijk gedanst
*Overload!!
goed vermaakt
*ris*
in één woord GEWELDIG!!!
*YveS*
Licht- en lazershow was geweldig! Geluid viel alleen tegen! Verder super gehad met alle vriendjes! Maar heeft XQ niet overtroffen!
- Kevin !
echt te vet feestje !!:D team yellow en green:respect:
- Menno.
`Wild motherfuckers (L).
- Stefan :bounce:
Geweldig goed vermaakt! BLUE!! :respect:
--->>>gol­ddigga­<<<---
Wat een feest, echt prima vermaakt. Volgend jaar zekers weer!!!
commercieel kut feest, cy@! te druk, te veel betalen, kortom genaaid waar je bij staat
De tering, wat een feest! Letterlijk van begin tot end niet stil gestaan!
-> Zoef zoef <-
was echt super! muziek, vriendjes en geluid :D
Super feest! Lasershows en het podium :respect: en team blue green en blue :bounce:
tudeleduu, knallend feestje (Y)
-Kariem89 :bounce:
Echt een keihard feessie gehad @ Hardbass! :respect: Team Jellow & Green:D
-Mitta-
Hele feest + setjes was een DIKKE 10
-YFFKE
GEWELDIG!! (L) kan niet wachten tot volgend jaar
..Dilan..
you say Hard we say Bass.. Hard Bass! VETVETVET:D
.lex.
Super feestje:D
Mooi feestje, toch mis ik 't SilverDome...
Awesome Party!!! Team Blue = Geweldiiiiiiiiiiiiiigggg!!
070 Ritchy
.
50% of Attaca
pffffff al mijn verwachtingdn zijn snoeihard overtroffen !! wat een super dik feest !!! volgend jaar 100% zeker weer !!!,
Was weer een heerlijk feestje (L)
:[ KoeKoeK:[
Beste Hardbass Ever,, fucking bruut feestje.. :bounce:
:banana: 1 en al fred :banana:
3-5 was het beste!! :respect:
:bier:­Nicky:­bier:
Top feest :D
:bounce: LNN
erg gezellig, alleen hele avond hardstyle blijft toch anders :P al met al toch goed vermaakt hoor :bier::bier: :cheer:
:bounce: Mevrouw Stuiterbal :bounce:
Stuiteren!!! :bounce:
:Bounc­e:Chri­s:Bier­:
1e keer Hardbass, vond het tot Psyko Punkz het gekst!
:bounce:Low-E:bounce:
me 1ste feest , ik zal je vertellen... FOCKING VET FEEST!!! heb nog nooit zoveel mensen uit hun kneiter gezien:|:|
:cheer: Jannie
was weer helemaal geweldig en ja michel vond het ook jammer dat ik je zolaat pas zag :P haha maar was toch super gezellig!!!!:respect:
:facepalm:
fucking lekkere loempia's in Gelredome!!!!!!!!!!!1!! FTW
:honger: E.­dwin
Vette nacht weer! Team Blue (L) :D
;)Lalaa
Freakn hell!! Wat draaide de Wild Motherfuckers weer gruwelijk lekkah!! :P
<~^­Poeletje^­~>
de aan kleding was leuk maar verder was niete echt geweldig volgend jaar niet meer aanwezig
>>>>Mr.­ Penny<<<<
zoon vet feestje:D goed vermaakt, leuke mensen:D en een dikke bass, wat wil je nog meer:D:D
>>>ver­veer<<­<
dit was toch zeker softbass en geen hardbass wat een pussy hardstyle vergeleken met vorig jaar mocht wel wat harder en meer raw en veeeeeel te druk wat een kut drukte altijd
@mr_budddha
In 1 woord GE-WEL-DIG! alleen wel een gedring bij de kluisjes zeg =o
[E]rwin
B2S Takes over from Q!:respect: Alles klopte aan dit feest!:D Goede muziek, Geweldige lichtshow, Sfeer was Prima! Tussen de sets door.. Was er al meer vuurwerk dan tijdens Qountdown om 12 uur!:bounce: :respect:B2S
[H]ard­style[­T]o[T]­he[L]i­mit
zwaar gestoord warm en druk was het:O maar wel een top feest! team green(Y) blue(L) yellow(L)
[hardstyle-baby] - R-thur
facking gruwlijk feest !! team blauw was echt gruwlijk ! team yellow was ok gruwlijk ! allen tat&zat had ik meer verwacht !
[Ils]
Myn beste Hardbass tot nu toe (L)! Maar inderdaad, die drukte?! Volgend jaar een paar kaartjes minder verkopen ;)
[M]ichel81
HardBAAS(l) wat een geweldig feest was dit:D.. Van begin tot einde flink beuken geblazen:D.. :respect: voor alle teams & B2S:D.. Crypsis Live :kwijl: (y):D
[NFN]J-oey
Weer een geweldige avond gehad!:D Alle Livesets waren heldig!
[NFN]Souter W.­
Op het begin iets te druk, laterna gewoon rammen :bounce: Crypsis, Wildstylez & Wildmotherfuckers :respect:
[NL] stefke [NL]
wat een feest! :respect:
[NL][NB] #­ Tuuntjuhh
1e Hardstyle feestje,, viel tegen,, geef mij maar me hardcore. ook veel te veel stilstaande mensen. laser werk was wel top!
[NL]Jeroen
psyko punkz(L)
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Voor het Gelredome was dit de beste Hardbass! Goed geluid, prima vermaakt! Hulde aan team blue
Heerlijk Feestje! :D :respect:
[V.­D.­K]!!­loeky!!­ --the beatlover--
Wat een topfeestje :D heb me goed vermaakt!!! Zeker voor herhaling vatbaar :D
[X]Margaa
Weer heerlijk geknald(L)
_Merijn_
Heerlijk alle verwachtingen voldaan B2S liet het gelderdome harder gaan als Q-dance bij afgelopen editie Qlimax,, Op naar t volgende Feest Met 015
_sander_
Wat een GENIAAL feest!! Van begin tot eind vol gas!! Echt zwaar genoten!! :respect: B2S :respect:
wat een top feest was het! super gezellig gehad met iedereen! het word elk jaar beter daar in het Gelredome! :D
_Sjoerd_
FACKING VET FEEST!!
Adrenaline Junky
Was weer een dikke party(Y)!!,begon goed met Red daarna nog effe op de tribune gezeten,en op het einde nog effe helemaal los gegaaan bij team Yellow toch wel de beste van de avond vond ik:bounce:!!
Amy--
TOP FEESTJE
Andy
Dik feest:D Lasers:lief: Yellow, en vooral Blue waren dik:D Jammer dat de beentjes ermee ophielden om een uur of 5:(
Opzich wel goed feestje, alleen té druk (maarja dat is logisch met uitverkocht). Vorig jaar was beter! Wel een gezellig nachtje gehad :)
ankie
ik vond het feest echt supper(Y) wat heb ik genoten veel beter als qlimax alleen miste op het laatst toch wel de hardcore
Anniekjuh (L)
heerlijk!!..de hele nacht weer lekker los!!..team green beetje tegenvaller maar heb een super nachtje gehad!!(L)
Arbi
heb als niet-hardstyle-liefhebber me verdomde goed vermaakt :P
arj91
vond het super alleen Wildmotherfuckers waren kut!
Arrr69
wat weer een Dikke show! 2011 editie was BAAS! Alleen die drukte, minder kaarten verkopen, en ik zag kindjes van 1m60 lopen, ik zeg IEDEREEN ID vragen!:cheer: Sfeer was echt dood trouwens..
ArtStyle
Tering wat een prachtig feest :respect: van begin tot eind RAMMEN!!! :bounce: Alles ook goed geregeld, alleen erg druk op sommige momenten. maar het was een en al Genieten (h) Nu alweer zin in de volgende :bounce:
B--oyd
Zeeeeeeeeeer VET! Blue was het beste! Beetje jammer dat bijna iedereen strak was....
Babette:rot:
Team blauw! Voor elf uur was t best (Y) Verder erg gezellig feestje gehad, maar was toch echt veel te druk. Geen Jillz, min puntje.
3e keer op rij en opnieuw GEWELDIG! HARD zoals het hoort!
Bart BRL
Prima vermaakt., Crypsis en Team Yellow hebben heel de nacht goed gemaakt.
Basez
Was lachen. Beetje jammer van die afsluiting, yellow had 30 seconde hardcore en daarna pakte wild motherfuckers het weer op met 30 bmp langzamer, beetje jammer.
Bass-Powah
Was zeker weer een vet feest, Wild MF gvd :P Yellow Submarine lalala :D Verder nieuwe Zatox & Zany track ook zeker bruut evenals die bpm counter track of hoe die ook mag heten. Alphaverb zoals altijd weer het beste. This is the train to nowhere!! :P Allen volgende keer toch maar eens eerder informeren bij de collega's hoe ze naar een feessie gaan. Deze keer allleen heen en terug gereden en in gelredome tering lang moeten zoeken voordat ik iemand tegenkwam!
bassiebal HKE
was lachen feestje alleen geluid mocht wel wat harder
Wat een geweld :respect: B-Front (L)
Bazer91
Machtig feestje! Team Yellow :D
Was zeker een geniaal feestje:D goed vermaakt!
Bepster!­ :banana:
Vet feest! Gezellige mensen en lekker los gegaan :bounce:
Bessie
Geniaal feest! Wat een muziek en sfeer:D
Bibiloesoe
GEWELDIG
Binus 13.
Hemel op aarde:respect:
Blabsenflaps
Goede muziek, geluid kon harder en ik miste de opbouw, het was van 11 tot 7 hetzelfde. Had liever hardcore op het einde willen hebben
Blackeye(0_­o)
Alhoewel.. hardstyle niet mijn ding is .!! heb ik me toch Perfect vermaakt.!!(Y) Goed sfeertje top geluid.!! Gezelligheid.!! Was gewoon knalle.!! Alleeen wat een drukte zeg :O Maar ondanks de drukte EEN TOP FEESIE:bounce:
BLUESI­XTYNIN­E
Hardcore for life micheal. Redelijk vermaakt maar laatste grote hardstyle feestje voor mij
Blumpke
lekker los gegaan , was super!!
Brambania™
Wat een knalfeest zeg! volgas!!:bounce: beter als vorig jaar :D
Bremmo
Het maakt de naam HARD bass echt wel waar, hulde aan team blauw en geel :D
Brocade
Meesterlijk feest. :respect:
Bubje
Opzich wel leuk feestje voor eerste keer hardbass maar wel de laatste ;) maar wat een tokkies volk liep er rond daar :X Locatie (N) na half 4/4uur eindlijk beetje gas op die beats. elke 20 sec. een break word je ook niet vrolijk van. Mainstream leuk voor thuis of in de auto maar niet op een feest7 uur lang(Y) en die drukte.:X Maar met uitzondering ''Team Yellow'' :respect:
Ik vond hem beter dan vorig jaar! Blauw(L)
Bulters
Wat een heerlijk feest, sfeer was echt op en top, goede muziek!
super vet feest, aleen veel pijn gehad van me rug :(... was blij dat me schatje was gekomen ;) <3
BURNIN'DIAZZ
RAN-D de man van de avond!!
Cedje
Wild Motherfuckers _o_ _o_
cherryjerry
Wat een gruwelijke avond/ Feest! :respect: voor team Green & Team Yellow:bounce:
Chiel072
Team Blue!:D Alles was perfect. (livesets, Crypsis & Psyko Punkz!!(L))
Lekker brak dus goed feestje ;-) wel veel oude tracks en druk .. Snap ook niet dat die providers niet eens wat doen aan dat slechte bereik altijd..
Chukkels
Team Blue was geniaal, Red geweldig rest minder. Toch een zeer vet feest gehad, dankzij alle gezellige mensjes :cheer:
ChuPaChup
Wat een GENIAAL feestje weer :bounce: Prima vermaakt met my lovely friends (L) Alleen jmmr dat t deze keer zooo druk was :S Verder, een geweldige sfeer ook (L)
Top feestje ! B-Front held
GE-WEL-DIG!!!
D-O-M-O
Setjes van de dag : Wildstylez Live, Team Yellow & Wild Mothefuckers Live _0_
Daniel...!!
wat een super vet feest Psyko foundation:respect: en team blue en yellow:bounce:(Y)
DanielV
het was AAAAANNN!!!
danny_b
Net als vorig jaar --> Team Green :respect:
DarkBeatz
Wat een fucking gruwelijk feest! Zo heerlijk geamuseerd met mijn schatjes...
Davyy
leuk feesje veel te druk en geluid viel tege
De Antiheld
Laat de volgende keer PP en Headhunterz thuis, verder echt GRUWLIJK!
Wat een gruwelijk feest! Alles was goed! Geluid, show en aankleding! Lang leven de VIP
DEBORA-
ECHT EEN VET FEEST.
Véél, maar dan ook véél te druk :| Uiteindelijk wel goed vermaakt met de mensen met wie ik was en door de heerlijke setjes die gedraaid werden :respect:
DeliXL
Mijn topper tot nu toe.. wat een geweldig mooie stage en wat een knallers van platen.. Team blue de onbetwiste winnaar van de avond.. Maar psyko punkz live was ook snoeihard.. Crypsis live viel een beetje tegen wat mij betreft, de beste man kan nog veel en veeeeeel harder gaan!! (L)
Dennisss
Team Blue & Wildstylez was vet. Licht/decor was vet. Afsluiting had ik meer van verwacht
Densco
Crypsis:respect:
Der Rudii
Hulde voor het podium en de shows, Geniaal. Hard Bass heeft bewezen dat het ook echt HARD is
DESNAR
wat a night _O_ echt een TOP avond!
Dingess
Heerlijk feest weer! waren we echt aan toe! ondanks dat het uitverkocht was vond ik het meevallen met de drukte (Y) Afsluiting vond ik matig
Dj Bassjunky
Team blue heeft een hoop goed gemaakt. Ran-D dikke tracks
team blue(Y)
DJ STEEF O
Ik trap er elke keer weer in! Wat een kanker drukte!!!!!
Dj.imm
Tjuu wat was de 2011 editie een knaller!
Djeepe­rCreep­er
Strak feest. Jammer van het einde met een aantal niet al te stevige afgezaagde nummers, zonde.
Geweldig feest :D
Was gezellig! Drukte en waardeloos geluid waren wel erg jammer. Yellow duidelijk het vetst!
Dokter-Baco!!­
dik vermaakt
lekker zeg!!
dom,lomp&­famous
whaaah, duurt lang, ik wil feestuh
Show was goed, geluid vond ik ook prima voor Gelredome, er werd lekker gedraaid. Team Blue, Crypsis :respect: Team Yellow ook lekker, maar Wild Motherfuckers de teleurstelling van de avond :( Veel bekende gezien, de avond is te snel voorbij gevlogen, volgend jaar zeker weer van de party!
Dopey MHL
Was vooral heel erg gezellig! Blijft Hertstijl....
KNALLEEEEE!!!!
wederom weer een mooi feest:)
dvk
wat knalde the future door de zaal :D
Dylan lll
Wat een dik feest was het :D
Eclipsje
Was een lekker feestje, echter vond ik het wel te druk :S
Eddie-Loco
Damn wat een feest :D gezelligheid met de bus van mus! Ran-D Goes Acapella :respect:
Eddix
Man o man wat een feest! Super goed verzorgd! Heerlijke muziek!:respect:
Eef_
Wat een vet feest, jammer dat het geluid pas wat later prima werd en dat het soms wel erg druk was met stilstaande mensen, maar god wat een muziek en SHOW! Hopelijk pakt q-dance zijn feesten zo ook op
Eikeboom b)
GEWELDIG alleen geluid schommelde wat en mocht wat harder
Heerlijk hard gedraaid! Was een show en wat een geluid :respect:
elektr­onisch­emuzie­kjes
yellow en blue onvergetelijk!:bounce:
Amazing party (L)
ellen-lin
supergaaf !! wat een sfeertje!! niets geen agressief gedoe gezien! alleen wat een fucking gladde vloer au au au onderuit gegaan !! haha
ElWicca
heerlijk feessie, voor me gevoel zeer snel afgelopen:P
hardbass was geweldig
ENROC
Een tegenvaller door de drukte wat veel heeft verpest, dat moet volgend jaar anders. Ik heb me goed vermaakt. Ook mocht de line-up iets zorgvuldiger worden samengesteld.
etienne026
was weer toppie wat een party echt gruwelijk hard alleen vond het echt veel te druk niet meer normaal 1 grote mieren hoop
GRUWELIJK!!!! BAM :D
GENIAAL!!:D
Fabian
Crypsis man van de avond :respect: Dikke show en vette setjes!
echt wat een feest! alleen maar geknald:cheer:
Fiore
zeeeeer vet feest, wild motherfuckers helden!
Fizgrin
TOP Feest: geweldig geluid _O_ geweldige show _O_ En een goeie sfeer! Crypsis held van de avond _O_
Flo aka MC NRGiZE
Wa´n dol feeske zeg!
Floor *
Veel te druk:S Maar verder wel goed vermaakt:D
Flowers.
Supervet!! (Y)
Foxbuster
Lasershow was heel de avond vet :D Geluid stond zachter dan Qlimax en voor de rest weet ik niks meer :P
Frankie :bounce:
Heerlijk feestje!! :kwijl:
Wat een dik feest! Eerste hardbass, en zeker niet de laatste!! :D alleen jammer dat het zo druk was! :O
FREAKERIK
HEEEEEEEERLIJK:yes:
Super feest! Geluid was goed te doen, muziek was heel de avond prima met Crypsis als opperheld; wat een geweld:respect:(L). Tof avondje gehad met mn partymattiesz(Y).
Fritske
Geweldig feest..Sfeer goed veel gezelligheid..Goeie muziek, alleen geluid kon toch niet helemaal tippen aan dat van Qlimax dit jaar ;)
Wat een knaller! Topsfeer! Goed vermaakt! :rot:
Wat een knaller was dit weer :O meesterlijke sfeer, geweldige stage & Oorverdovende heerlijk muziek. B2S: :respect:!!
G.E.E.R.T
Dit Was Zo Facking Vet Feest :D Team blue :respect:
Het was geweldig! Tot volgend jaar!!!
G1LL
Geweldig vermaakt, top feest. Hulde voor Team Blue, heerlijke opbouw en na een half uur echt alleen maar dikke tracks gehoord! Team Yellow helaas wat minder dan verwacht, Team Blue kon beter afsluiten! Al met al prima!
Giel H.
wat een geniaal feest dit, volgend jaar een zekerheidje!
Gijs1
Muziek kon wel wat harder, en 't was gewoon TE druk., verder wel gezellig.
Ginaa :cheer:
Echt een geweldig feest, er werd lekker rauw gedraait en ik heb lekker rauw door gestampt..dit feest staan hoog aangeschreven in mn lijstje
gizup-style
V.I.P area helemaal plat gestampt !!! HELEMAAL TOP !!!
TOP TOP TOP Feest !!! Gruwelijk genoten
Goldylocks
Supervette nacht gehad.....mensen bedankt ;)..Wildstylez en Team Green and Blue(L)
Gooseman
was echt te gek, was hier nog nooit geweest, setjes en geluid en show.. helemaal perfect:D:D heb mij goed vermaakt tot ik helemaal kapot was:D(Y):respect:
GOUDHAAN
Wat een super vet feest was dit! Zeker weten beter dan vorig jaar.. (L) :respect: Top sfeertje!
haantjem
volgens mij wel leuk feest. Volgende keer toch iets minder zodat ik het feest beter kan navertellen volgende keer;)
Man man man wat een gruwelijk feest weer:kwijl: Jammer van die matige afsluiting van Wild Motherfuckers..:rot:
Hanske­e:hong­er:
Gruwelijk feestje :bier: 10x beter dan Qlimax.. maarja B2S(L)
Happy-Feet
Laatste 2 teams hebben mn avond gered :respect: ! Wat een warmte + drukte zeg :rot:
Hardcore Infinity
Mas-ter-lijk! _O_ blue!
Hardnoiser
wat betreft mij, kut feest. Te druk en de muzieken waren nouj ook weer niet zo geweldig! Jammer dat ook Hard Bass ten onder is gegaan aan de commercie!!!! Waarom in gods naam die stadions zo fuckin vol proppen?
Hardstyle Fother­mucker
Hele dikke shit weer!!!
Hardstyle Lover NL(L)
Wat een Feest wat een lasershow wat een super geluid aleen erg jammer voor de topdrukte b2s bedankt :respect:
super feesie gehad
Hardstyle_­is_­Samstyles
Topfeestje!!! Team blue erg vet! Crypsis & Wild Motherfuckers :respect: Team Green de teleurstelling van de avond op de Psyko Punkz na (y)
Hazinh0
Gekkehuisss! Crypsis gek :respect:
Knallend feestje weer. Prima vermaakt! Al vond ik het vorig jaar beter. De bar was wederom eens DRAMA
heidt
GELUID WAS VEEL TE ZACHT, WERT TE SOFT HARDSTYL GEDRAAIT TE VEEL TUSSEN PAUZES!!! VERDER PRIMA VERMAAKT!!
heikop
was de laatste keer hardbass voor mij...lopen zoveel neppers
Henkie50 ZK
Blue was geweldig ,vond yellow maar tegenvallen ,Voor de rest wel een topavond gehad wat sfeer /mensen betrof.
HenQ :bier:
Crypsis & Wild motherfuckers :respect:
hof :bier:
geluid had wat harder gemoge maar wat ws het vet zeg :D
HOMPIE!!!
lekkere party weer, alleen te druk, te warm geluid mocht iets harder, en matige afsluiter...maar leuke nacht gehad..
houzze
shit te laat
HURRICANE
b2s weet alles te overtreffen met HardBass :respect: Dit is voor mij het beste indoor hardstyle feest (l)
Muziek was TOP. Mensen met wie ik was waren KUT. Feestje in je eentje maken is GEWELDIG! :D
WOUW helemaal dol!!:D en wat een lazer shows!!:kwijl:
Il Paolo
Wat een feest!! Ben mijn virenden heel erg dankbaar voor dit geweldige verjaardagskado!!! Respect :respect: B2S
ilsjehh
Hardbassop z'n best!
IndoJoey
100x beter als HardBass 2009! Goede Line up, goed geluid en beter als Qlimax 2010!
iriis:mixje:
Team Blue:respect:, lasers :k, heeerlijke nacht gehad (L)
wow! wat een heerlijk feest gehad met alle gezellige mensen! :D
J Q R D I :banana:
Dik feest ! (L) Showtje was weer pirma in orde... Hard Bass heeft zichzelf weer overtroffen :respect:
J.eroen*
Wel goed vermaakt :)
J.orisss
Echt een super DIK feest, show dikke 10 en team blue :kwijl: alleen jammer van dat kut bereik en de drukte
J070 :hyper: :beer:
heerlijk feessie :D:D zeker herhaling vatbaar damnn (L):hyper: :D
JANINE.
Team BLUE! (L) (L) (L) rest... tja. Geluid wéér niet goed, te druk met vervelende dagjesmensen en rest van de setjes ook niet echt heel erg interessant. Wel heel gezellig gehad! :)
GENIAAL! aan één stuk door losgegaan! alles gegeven
Japsen
Prima vermaakt :)
Jasper-
GE-WEL-DIG! Wat een feest! :D
Jbbe
ZOOO Vett!! heerlijke setjes... WMF!!
Jeem!
Top feestje! :respect: Beste editie tot nu toe!
Jefff
Bizar dikke avond non stop vermaakt! Wat een gebeuk, wat een mixwerk, wat een lasers! Tot volgend jaar:D
JeffQon.1
JEZUS wat een lekker feest!! alleen maar goeie setjes, op team green na dan. en jammer dat een van mn maten zn kaartje niet goed was:( verder echt superrrrrr!
Jeffrey!
Lekker feest!:D erg gezellig met de bus! volgend jaar zeker weer!
VET nachtje gehad! Team Blue & Bobbie (L) - nu wel helemaaaaaaal gesloopt!
Me superrrr vermaakt, volgend jaar zeker weer :D
Jeroen*
Heldig feest!! Wildstylez live opende sterk, Mixmaster Ran-D zette alles op zn kop en Crypsis live en Wild Motherfuckers live was geeeniaal! :bounce: Nu lekker afteren:D
Jesper :D
Was echt supervet gewoon!! Boven verwachting! Show was super en werd lekker gedraaid, wat wil je nog meer :p Wild Motherfuckers en Vision Impossible :respect: En B2S (Y)
Jesse Digital Skills
wat een top feest !!!!!!!!!!
Nu weet ik het zeker... Hardstyle is STOM.. Voortaan alleen nog maar naar Hardcore feesten
JipTriPP
HARDBASS = Eindbaas (H)
Jobjee
Heerlijk feestje!!
JOOST 91
wat was het weer genieten(L)!!! weer minder last van de drukte dan bij qlimax :respect:, genoeg ruimte gehad! top feest, kijk al weer uit naar volgend jaar
Jordika
Heerlijke avond gehad(l) team blue :respect: crypsis beste liveset(y)
Jordy :banana:
Wild Motherfuckers (H) :respect:
Jorien­:flowe­r:
Heeerlijk feestje ! :respect: Het geluid was allleen iet wat zacht :( maar voor de rest super genoten :D
Joyceke :)
Was mooi maar minder dan voorgaande edities imo! En wat wordt raw hardstyle een saaie sleur na 'n uurtje ofzo. Goed vermaakt maar niet zoveel raw meer voor mij!! Waarschijnlijk dus genoodzaakt volgend jaar over te slaan :(
JRD89
poeee
Julien
Ondanks de drukte tijdens team green vooral, super vermaakt! Team blue:respect: En veel leuke mensen leren kennen:D
Jurr:rot:
wel prima . (Y)
Jœy [Blames]
Intens genoten! Het enige feest waar ik voor Hardstyle only heen kom! B2S! :respect:
K.robb
Hard Bass heeft Qlimax DIK overtroffen!! Geweldig!!
kameleon73
super vet feest, top gedraaid, vette lichtshow, super sfeer. Had niet verwacht dat geluid zo goed zou zijn. topfeest!!
Kapstok
Dit was weer een TOPPER
Keffaa
Was echt faking bruut, Q-dance mag hier nog wat van leren!
Kenny GTP?!
:respect: Crypsis LIVE & Wild Motherfuckers LIVE dikke sets:bounce:
Kevin
crypsis! whoppaaaa snoeihard erdoor heen blazen ghehe team blue en yellow :respect: andere 2teams was ruk! jammer dat alphaverb in opening teamstond!!
KeviN !?!
Respect to b2s (L)
Kimmmmmm :)
2e x hardbass maar weer een tegenvaller!
Kisyvasa
Lekker geknald met alle partyvrindjes ! maar xqlusive lastig te overtreffen.
Klaas Vaag
Goed naar mijn zin gehad, maar duidelijk minder dan vorig jaar. Geluid was goed, maar niet alle setjes boeiden mij 100%. Feest krijgt een zeer goed, maar het groepje maakte het geweldig!
Kleinelau
Vond het super mooi feest echt GEZELLIGGG(L)
KlootzakR2
Wat een Feest!! De sfeer was echt top en van begin tot eind lekker staan stampen :D
knalli­ewalli­e
was een zeer goed feestje hoor:D zo druk was het niet goed te doen
Knip
Beter kan echt niet meer!! Wat een super dik feest!! in 1 woord perfect!
Knip*
Vond alle teams wel lekker, behalve Wild MF vond ik echt ondermaats. Voor de rest erg druk, maar heb me toch nog top vermaakt! Wat een gezellige bende, die cruise van 1 tot 5 (L) &de lichtshows waren echt geniaal!
Koever
Het was echt een topfeest! Team Blue, wat een knal set :lief::lief:
Koning!
Nice :D Team Blue (Y)
KOS
Echt een super feest gehad. Goeie muziek, en heel vette show.:D Wild Motherfuckers helden van de avond:respect:
Kreativ Kickz
Niet me ding :/ Maar wat een show en sound :k
Kroesje91
Dit feest was AF. Team blue, Crypsis, Team Yellow, wat een helden!!
L@nge
Top feeske....al was het soms wat warm en druk de show :respect: en setjhes hebben alles goedgemaakt
la fille marianne
was geweldig alleen het gluid was zo zacht,
Language Of Rhythm
Pffffff!!! Team Blauw DAMN!!!!!! Fricking WILD MAN!!!!!!
Larry
stoer
Lars van Tilburg
Crypsis LIVE &­ Wild Motherfuckers LIVE _o_ _o_
Le Bon
Ik was focking in de hemel!! heerlijk :bounce:
Leipe-f
Die 5 mensen die het waardeloos vinden hebben vast een bad-trip gehad ofzo. was maaasterlijjjjk!
Beste feestje ooit! alles was perfect de muziek, de show, de locatie en de feestgangers !
Lief &­ "­Onschuldig"­ O:)
Eerste x Hardbass, en het was zo vet!! :worship: Volgend jaar zeker weer aanwezig (L)
Lindsey1987
top feesie:D
GEWELDIG:respect:
bazenfeest_O_ team BLUE wins! damn wat een set was dat!
Luc_
Wat een heldenfeest :D Van het begin tot eind los gegaan... alleen maar lekkere setjes gehoord maar Wild Motherfuckers brak de tent het laatste half uur nog even af
Lucas*
GREEEN GREEEN GREEEN!!!!!!:respect::bounce:
Luik :honger:
Prachtig feesje weer, Super vermaakt!!!... Geluid gaat wel beetje achteruit..!
Luit :bier:
Goed vermaakt weer! Crypsis :respect:
M
Was vet! Geweldige lichtshow, goed geluid, tof podium. vind Qlimax2010 nu nog rukker dan ik het al vond :lol: Volgend jaar zeker weer naar HardBass!
M ysterious
Was 'n leuk feestje!!! Jammer van het slechte bereik en de drukte maarja daar is weinig aan te doen :P
M-aikel
Wat een topper!! ECht goed naar me zin gehad:D
M.J.B.-
Was leuk feestje
Maas1987
WILD MOTHERFUCKERS :roflol:
Marco Henken
Lekker feessie weer hoor! Ook wel erg druk, maar dat wisten we al. Team Blue mijn god wat een set!(L)
Hele vette show, en geluid was zeker goed!
Mare * (L)
Erg gezellig avondje! Jammer dat het Gelredome zo sfeerloos is
Goed hoor :P
Mark 8)
Vet feestje met een dikke show! Team Blue was heerlijk, Ramon held van de avond
Mark_nmgn
Team Yellow!! _0_
SUPER....!!! wat een top avond:d nu net thuis...!!
Martij­nvdheu­vel
Topfeest!!!!!!
MC Omen
Heldenparty!_o_ Team Blue_o_
Meliss­a(L)We­sley
goed feest!
Mellow
Had zo nog 3 uurtjes door mogen gaan :D Wat een geweldig feest was dit!!
wat een heerlijk feestje was dit zeg!
Miauwww
werd gepakt door een hond
Michael...
poeh poeh
mikebrownie1
:respect: Psyko Punkz & Wild Motherfuckers :respect:
Mikeey
Gruwelijk Goed gwn :respect:
lekkere muziek, lekker eten, en erg gezellig!! mega feestje!
MindQo­ntroll­er
Team blue en yellow ware geniaal.. Team red en voornamelijk green was erg saai en druk..gewoon een hele goeie avond gehad!(Y) En Wild MF die om half 7 nog ff de hele toko op zn kop zette! ok erg vet!!
Mitch
echt focking vet!! alleen wel erg druk maarja kan ik wel begrijpen op zo'n geniaal feest :D
Dik voor mekaar feesje!!!TEAM BLUE!!!
Moes
Joehoe!! Ben nog aan het nagenieten, volgend jaar weer!!!
MonsieurK
Zwaar vet feest, stuk drukker als vorig jaar, maar wel vet! De afsluiter was wel jammer though. Al met al heerlijk vermaakt!
keigoede en voor gelredome harde HARDBASS
Moray
Yellow :respect:
MP88
Heerlijk genoten! (L) Volgend jaar weer :D
Mr Gratis
geweldig feestje gehad, goede muziek en 4 uur keihard beuken. alleen jammer dat je niet lekker los kon gaan met die kleuters die er telkens door de dansende publiek bleven lopen.
Mr Green
wat een dik feest party party party BAM bAM bAM :respect:
Mr MoUs
Wat een Mega Vet feest !!!!!!! :D :D
Mr. EriQ
WAT een GEWELDIG feest!:respect: Heerlijk hard! Zeer zeker een echt top feest!
Jaaaa hardbasas (L) was gezellig :) knalde flink erop
MrDyonDassen
Gruwelijke rauwe geluiden, wild mf's vielen me tog iets tegen, geen hc:( maja zwaar dik vermaakt!!
NeFoRcE
Okee, dit was dus zeker weten GESLAAGD! Potverdorie wat een vet decor, indelingen etc, het was éen groot feest! Volgend jaar weer!
NeoMe
HARD BASS was Mega Super Tof Vet Cool tot het randje, en dan nog stukje erover BRILJANT !
Nicemang!
Team Blue wat een set was dat:D , de rest matig en het was te druk volgend jaar zoiezo weer aanwezig :D:D
Nickos!
Dikke shit weer! Yellow _O_ Red was ook een gruwelijke set! Wel wat te druk en slechte ontvangst, maargoed je kan niet alles hebben :).
Nicoo!
avond voor in het boekje! :D Wild Motherfuckers, wat was dat knallen! geweldig!
nielsv­anbrug­gen
Super vet feestje!
Hoe izit!
Nilio
Het was sowieso super gezellig en het geluid was tot het laatste team top! Maar het laatste team had beter als tweede neegezet kunnen worden. Erg jammer, vooral de wilde motherfuckers met hun oude afgestofte platen!
Geweldig feest:d
ninaad
geweldige mensen, geweldig feestje!
NL-Shar
Super gezellig feest. B2S TOPPIE(Y) geregeld alles. Qlimax daarintegen was een zooitje!
Noelie ^^
Leipe feest:D!
Heerlijk feest:D Onwijs genoten Team Blue zijn de mannen van de avond! Yellow was ook lakkahr:D
NoizeOffice
We begonnen slecht...maar het is toch nog goed gekomen! wat een nacht!!! :D
Nrkeee(6).
Was een leuk feestje :D
Nylez D.
Heerlijk feestje gehad!! :D Muzikaal ook echt vet! :O Team green hadden ze thuis mogen laten, wat een aanfluiting :S
Olzie
Wat een nacht!! Geweldig feest met vette stage!
Outlaw
ik zeg, Team blue set van de avond niet normaal. en vooral het mixwerk van zany en ran-d!! crypsis die daarna de hele boel kort en klein rost, en daarna verder rauw beuken met team yellow!! tat en zat, vind ze super! maar vond deze afsluiter eigenlijk best wel slecht van ze!!
Ouwedibbus
Hetgeen wat Qlimax heeft laten liggen in het Gelredome heeft dit feest dubbel en dwars opgepikt, dik overgedaan en resulteerde in nu al een van de vetste party's voor mij de afgelopen 5 jaar!! (Y) Mooi vooruitblik op 2011 zo! :D
Pangetje
Super vette avond gehad! Volgend jaar weer :D
Party Lover (L)
wat een knal party was het weer :)
PartyJunk
Was weer een goeeiee!:bounce:
partymuisje :woepwoep:
Zooo wat een super vette avond! Echt alleen maar gezellige muziekjes voorbij horen komen! :bounce: De enige zware dobber was de terug reis, 8 uur vertrekken en gewoon om half 12 thuis zijn. Met dank aan eventtravel!! En in plaats van de kachel hoger te draaien hadden ze wel even voor wat verkoeling kunnen zorgen. Allejezus wat was het warm in die toko en dan nog naar buiten in de vries kou om te plassen BRRRR.
partys­nuiter­_­tim
Helden feest:respect:
PasMaNNi
hmm, vorige edities waren beter vooral qua muziek kwam het dit jaar gewoon niet op gang..... overigens wel gezellig avond met de maten gehad verder
patrickjeb
Heel vet feest, alleen echt warm, afsluiting mocht ook wel harder, BPM stond miss nog wel lager dan bij team green.., maar togh een heel vet feest!
Patrus
wild motherfuckers helden van de avond
pauluskap
was weer zeer geslaagd
PCILLAAA
wat een feest zeg! :respect:..
peetjuh71
Zeer matige hardbass, oude muziek, de show ook zeer matig. voorgaande edities waren stuk beter.
Peetjuuuuh
Geniaal feestje! Egt goed vermaakt en ik heb weer lekker staan springen!!! Heeeerlijk!
Perryd­eruijt­er
de hele avond is TOTAAL anders verlopen dan ik had verwacht maar 't was alsnog WREEEEEEEEEEEEED :D
Piepert
top feest gehad! :D
Pimm'
Wat een knalfeest!:bounce: Setjes dik in orde, stage was dik en licht/lasershow super dik!:D Gezellige groep ook!:D
PinDa Swaffel j0u
top feessie :D heb goed vermaakt volgend jaar zeker weer :D
Pindaklaatst
BJ had overal op de dansvloer gepoept :S Loempia diaree (Y)
Pop-up
Een lichtshow om je vingers bij af te likken 8). Tot 0300 was de muziek echt heerlijk, maar daarna zon eentonige nummerkeuze dat ik er niks meer aan vond :(.
Pretty­inpink­_­
Wat een een geweldig feest weer gister! Vorigd jaar ook geweest, en zeker volgend jaar weer!!! (L)
PuBLiC Nm3
was leuk alleen jammer dat het een hardstyle feest was!
PUCKDOEI
Te druk maar wel gezellig!
PVO
Wildstylez (L) Show (L) b2s :respect:
Q-Koorts
Wat een feest! Geen woorden voor. B2S :respect: See you next year!
Q_Niels_Q
Heerlijk dik Feest (Y) :respect:
Qnalluh
In één woord: GE-WEL-DIG! Wat een gruwelijk feest was dit!
r00yy91
echt een top feest ike heb me echt super vermaakt
knetter vet live vanaf Gelredome
Raving Roeie
Wat een feest was dit !!! Het dak ging eraf, heb me super goed vermaakt, werd lekker gedraaid, van begin tot eind los gegaan!!! Mijn eerste hardbass, maar zeker niet de laatste! :D :bier:
Red_bull
Heerlijk genoten! Lekker lol gehad met iedereen!
Reempie
Wat een binnen feest Qlimax was hier niks bij Team Blue wat een set(y)
regular
wat een heeeeeeeerlijk feest helemaal geen minpunten
Reintjuh (L) Mii.­Chelle­''Klei­nwonde­rtjée
was weer super top feest! volgend jaar zeker weer!
Remco. '
Geweldig feest! Wat heb ik mij prima vermaakt, wat een super nacht:bounce: (L)
Reneeke!
Boooh :D wat een nacht, eentje om niet snel te vergeten :yes:!
Resonance
Ondanks de wat matige afsluiter, echt een geweldig feest!! Helden: Wildstylez en Team Blue:respect:
rich'
dik feest! team blue :respect: alleen wildfuckers vielen tegen.. liep voor geen meter.. lag om het nummer stil.. totaal geen mixwerk.. die 2 heren kunnen veel beter!!
Rick [The Following]
Jammer van die drukte! :( Geluid mocht wel een standj harder! Verder gezellig feestj :respect: crypsis :respect:
oei wat een feest echt hemels!!!:respect: respect voor B2S!
Top avond gehad hoor! :)
Rietje­:cheer­:
Mij te druk daar benden... Best feest gehad op de tribune, ookal was het geluid daar bagger.
RikxD
Top feestje, de sfeer was lekker voor zo'n groot feest. En er werd ook vrij goed gedraaid (Y). Veel leuke mensen gesproken en toch ook nog hard gefeest :D
RingDi­ngBobb­ert
Geweldig feest goed vermaakt, afsluiter onverwacht ( iets meer bpms verwacht) maar toch supeer
Rivim
Wat een briljante nacht gewoon! Knalde van begin tot het einde met een heerlijke afsluiting! Hard Bass:lief:
robbie-indo
Klasse feestje (Y)
GRUWLIJK:k gewoon puur genieten(L)
robv
Goed vermaakt!.. ondanks dat ik zelf zo min was :)
Roed/­Wit-Mestreech
lekker feestje zeker weten goed gedraaid doorde djs en de sfeer was ook dik in orde
Roel-=-
Ja weer leuk feestje gehad,het was idd wel erg druk! Setjes waren niet al te denderend...
Ronnie82
Royaal vet feestje :respect:
roog
die lazorsssssss.... dame wat een topper! als dit de standaard word van 2011!!! phoei!
Rossum
Crypsis :respect: die had van mij wel 2 uur langer mogen draaien :D
RoySchultz
de GREEN was ut vetste :D
s'COREpion
Erg vet feest! Team blue, helden van de avond! Son of torture!
Saaarah
Tot 1uur was het leuk ja:D, kut politie :(
SabineSabine
Geweldig, vet, superfeest! Mooier dan 2010! Wildstylez, Team Blue & Team Yellow (l) en Crypsis.. :respect: Miste wel hardcore op het einde, maar wat een feest! :kwijl:
Wow, was me het feestje wel weer!! :respect: Kan weer gaan nagenieten van een super feestje!!!
Sainen
Heb me prima vermaakt. Jammer dat max enforcer, alpha2 en wild mf niet snappen hoe je moet afsluiten.
Sam..
Heerlijk knalfeest!:respect: Was weer helemaal in orde! B2S Helden!
Samuel020
Gruwelijkkkkkkkkkkkkk :respect:
Sander102030
Heeuuuul Vet! Team Blue (L)
Sander89
Team Blue, bazen van de avond!
Sandert_
Wat stond het GelreDome weer heerlijk op z`n kop!:respect: Wat een dikke editie weer van HardBass:D Team blue & Psyko Punkz & Crypsis live waren overduidelijk de bazen van de avond!(L) Thanks b2s!(Y)
Sandertjj
Wat een avond! Bijna net zo goed als Loudness:respect:
Sandy..!
Was weer toppie! (L)
sassiejaa
verrekte goed:D maar iets meer van de afsluiting verwacht
semmyy
een woord: GEWELDIG :respect:
Sergii­ooUpte­mpoMyT­empo#­
top feesie!!
Seth!
Leuk feestje, goed vermaakt! Vond het vorig jaar wel beter. Dit jaar was het bij vlagen wel wat te druk, hierdoor weinig sfeer...eerste 2 teams super vet, daarna wilde iedereen harder dan de rest zijn dat was wat minder. Geluid was in het midden vooraan goed te doen...
sharon :hyper:
een woord; geweldig! :respect:
leuk feestje, beetje het zelfde als xxlerator maar dan groter, had wel meer decoratie verwacht
Sharri3j
Heeft iemand toevallig en zilveren foto camera gevonden!? ik heb hem waarschijnlijk in de binnenring op de picknick tafel laten staan
Sherr-
:respect: jaja, 't was weer een mooie! :bounce:
Silvana--
het was een geweldig feest! :respect:
Simon....
top weer
skywalker aka de kraker
meesterlijk vermaakt! volgend jaar zeker weer
SnelleHap
Super feest, beetje druk in het begin maar dat kwam daarna weer goed :D!
soofke(L)
Geweldig feest:respect:
spacebin
Goed te doen, maar vond het deze keer niet super! :S
SpeedBoot20
heel de avond vol gas man man heerlijk :P
Vond vorig jaar veeul vetter maar alsnog super feest! Doe wat aan het bereik voor de mobile telefoons! Sjeees kon niemand bereiken.
STEEF 10#
1e x hardbass, was zeker vet! dikke show! wildstylez erg vet! alleen de afsluiting was niet veel harder dan de rest van de avond, paar hc nummertjes is nog vetter!
Stefanoviic
Wat een ziek feest zeg :P als je al opent met discorecord en vlak erna een torture erdoor heen gooit, dacht ik al dat wordt me een nachtje :P en niks was minder waar... zeker eentje voor in de boeken!!
Stekell
Was echt GRUWELIJK :D HARDBASS!!
Top avond gehad!! er werd wel matig gedraaid, alleen team blue knalde echt lekker!!:respect:
Stephanie-HC!­
Heeerlijk feestje, lekker door gestampt tot 7! :* b2s luphhh.
steven-eg [Go-focking-wildddd]
wat een feest weer zeg!! POE, POE.. HULDE! Alleen jammer dat team green de snelheid eruit haalde... maar verder, geweldige sfeer, show, setjes (L)
Stizzie
Maaaaaaaaaaaaan wat vet was het! Voldeed aan al mijn verwachtingen en werd keihard overtroffen door Team Blue! En B-front he held, heerlijk vermaakt!
team blue :respect:
Stuiter pinda :bounce:
1ste x voor mij,, vond het geweldig,, tog 120€ betaald voor een kaartje,, maar ik vond het mijn geld waard:D
Sven "Musky"
:respect:
Crypsis blijft toch nog echt mijn absolute HELD en dat was die op HARD BASS HELEMAAL (L)(L)(L)
T-OM-M.
GEWELDIG Feest, Goed geluid, Dikke stage, Goeie sets ! B2S (y)
Tengski Haze
Was genieten!
Tessaa*
Crypsis(L)
Tha Hardstylist
Was wel gezellig..!! YELLOW & BLUE..!!!!!!!!!!!!!!!
ThaMunky
Ziekelijk vermaakt!! Misten alleen op het einde nog wat snelle nummers
Moest ff inkomen, maar daarna een topavond gehad!
zeer goed
The Rhythm Division
Ik citeer, Coach Frenk: ''HARDBAAS'' :respect: Wat een geweldige party, DEKSELS!!!! :D Red/Green/Yellow
The-Niceguy
Heerlijk feestje... show was ook goed...werd lekker gedraaid..(Y)
TheHar­dstyle­Hollan­d
Super dikk The greatis show on earth
TheNoeL
Echt een geweldige party!!! wauw.... :bounce: Thnks!! :D
Thijs-BK
Wat een beukgeweld. Wat een sfeer. Dikke show. Heerlijk los gegaan. Hemel op aarde. Te vet gewoon :d:d
Thinus
wild mfers waren de sjit. jammer dat ze niet wat harder afsloten alleen.
ThomasJA
Nu al waardering geven over dit feest, gaat een dikke knaller worden dacht ik zo:bounce:!
TiFoSo
Was weer Fantastisch!! (l) Psyko Punkz & BLUE :respect: :respect:
timl
RED: Lekkere inkomer // GREEN: Kutset // BLUE: Set van de avond, HEERLIJK! // Yellow: Goede afsluiting, Mooi feestje :)
Timmert
Heerlijke nacht gehad(L)! Team blue & yellow:bounce:! Jammer van de warmte en de drukte..
TimmieG
Super vet feest, echt goed vermaakt en lekkere nummertjes. Alleen et geluid mocht wel wat harder! En opzich een hardcore nummertje als afsluiter doet um altijd wel ff goed:D
Timmitty
Super feest! alleen team green had weg mogen blijven en Wild motherfuckers viel tegen. Had veel meer van hun verwacht. Team Red, Yellow wat een helden en die liveset van Crypsis: niet normaal hard :D:D
Timmyk­nocker­!­
Vond het echt een vet feest, maar lang niet zo vet als vorig jaar!! :no: En wat een drukte ook, dat was echt niet normaal :( Psyko Punkz, Bioweapon & B-Front hebben mijn feest gemaakt! (L):respect:
TiMOTHYb
I AM not down with the standard! CRYPSIS wat n knaller
Tobias81
(*sorry voor mijn nederlands*) 2009 waren geluid en sfeer minder, 2010 opzet+decor. dit jaar was alles top! het was een beetje druk, maar niet zo zeer als vorige qlimax. een van de mooie feesten in gelredome (en dit waren niet veel!). iedereen die het geluid harder mochten moeten an die tijd voor 2009 denken waar het altijd een disaster was -> @b2s: don't believe everything you've heard so far :-)
Toef
Wat een geweldig feest B)
Tom BRL
Vette avond gehad, alleen wat was het tering druk & heet. Crypsis & Team Yellow restecp :respect:
Ton30071989
Prima vermaakt weer! Supervet dat tuneboy een remix van ddd door de zaal knalde (L)
geen beste editie!oude nummers geluid viel me zwaar tegen en de show was ook niet veel.afsluiting matig geen hcore nummer gehoord
serieus mijn beste verjaardagsparty ooit, vol met verrassingen.... verder geen woorden voor, wel spierpijn....
Was weer lekker feestje!:D
TwinTower!
The Wild Motherfuckers!!!!!! WAHHOOOO
VanMut­shuYze­n
Wat een meesterlijk top feest! WOUW! De bass hangt nog steeds in mn oren, hoewel de bass tijdens red erg zacht stond... Wild Motherfuckers: Wat een helden :D:respect:
Vearix
Me eigen heerlijk vermaakt, haha pillenparty wan koekwauzen liepen er rond zeg
VecinoNL
Crypsis was the bomb, wat knallen. Hele feest was gewoon dik voor mekaar, top!!
Watt een nacht!! Heerlijk:D
Was weer un geniaal feestje :cheer:
Vincen­t:chee­r:
Tijd geleden dat k me zo heb vermaakt op een feest:D
Vinn'r
Lijp feest! :D gezellige sfeer vooraan lkkr staan knallen! :respect: Team Blue,Team Yellow, Wild Motherfuckers :respect:
Vintage Boy
Ongelofelijk hard en vet!!:D
Wallie073
Flink lopen knallen!!:) Wel weer een leip feestje achter de rug! Hele andere belevenis dan qlimax weer... was een lekker feestjee!:D
WanTec
Wat een ongelooflijk vet feest !! Dit is zeker voor herhaling vatbaar ! Tot volgend jaar, als er dan nog kaarten te krijgen zijn, want de verkoop zal wel een stuk sneller gaan na deze editie met die goeie recensies ! :respect:
Warface | Youri
openen met discorecordz, het begon hard en het eindigde harder, GE-WEL-DIG feest!
welyy!!
hij was weer toppie !!!:D
Wesz91
1 woord: Blue! Heerlijk feest weer, c u next year (y)
Topfeest! Team Bleu en Yellow waren de bazen van de avond _O_
Onbeschrijflijk goed !! damn..team BLUE:respect: & liveset Crypsis !! Beukezooi(Y)
Willewijntje
Zo was aardig druk! Maar dat heeft de pret zeker niet gedrukt, flink losgegaan (L). WILD MOTHERFUCKERS :respect: SET ME FREE!
Wosso
Geweldig geen andere woorden voor ;) het was super gezellig :D Psyko Punkz, heel team blue :respect: wat een avond, 10x beter dan Qlimax
Top feest en verjaardag gehad!
xLucindaa
Team Blue heeft zeker m'n avond gemaakt! :respect:
xtomtomx
Super feest, maar wie is toch dat meisje dat aan mijn ex-collega vroeg of hij niet hoefde te dansen???:-p P.M. me ff a.u.b.
xxBoefjee
Gruuuuwwwwwlijkkkkk ! (l)
Team blue helden vd avond:D afsluiting iets minder, maar verder geweldig feestje!
YendorNL
OMG het beste feest ever. ik heb gewoon geen minpuntje :o alles was perfect
Yolo Piloot
Ik ga Team Blue aanklagen voor mishandeling, gvd wat een gruwelijk brute set, helemaal stuk gegaan! Feestje was top ook al waren sommige setjes niet altijd even goed. Alleen jammer dat t weer zo fucking druk was...
Yves
Het feest was redelijk goed. Teveel van verwacht denk ik. Het geluid was slecht en te druk. Gelukkig was het niet warm. Heb me wel echt dik vemaakt :)
Zona!
Wat een vet feest zeg, heerlijke setjes, PP live en WMF:held:
|-Jeroen-|
Wat een Feest, hier kan Q-dance iets van leren. 100x zo beter dan Qlimax. volgend jaar weer man
~ Yvonne :cheer:
Goeie muziek, gezellige sfeer. :D toppie! (Y) Miste toch alleen wel wat hardcore op het end..
ÐebOrahh*­:bounce:
Ondanks dat ik bijna alleen maar heb gezeten was het wel een mooi feestje:) maar veel te warm en te druk:(
× Lizz
Wat een super feest :respect: Wat een sfeer !

Line-up Hard Bass

1Team Red
2300, 0100
house, hardstyle, trance
house, hardstyle
techno, hardstyle
· live hardstyle
2Team Green
0100, 0300
hardstyle
hardcore, hardstyle
· live hardstyle
🇮🇹 hardstyle
3Team Blue
0300, 0500
🇦🇺 🇳🇱 hardstyle
· live 🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
hardstyle
hardstyle
4Team Yellow
0500, 0700
hardstyle
hardstyle
hardstyle
· live 🇮🇹 hardstyle
· live 🇮🇹 hardcore, hardstyle
· live 🇮🇹 hardstyle
5Area 5
· MC hardcore, hardstyle

Nieuws

Op zaterdag 12 februari 2011 stond het GelreDome Arnhem geheel in het teken van een uitverkochte Hard Bass. Vier DJ teams, te weten Red, Green, Blue en Yellow, wisten vijfentwintig duizend partybezoekers volledig uit hun dak te krijgen. Na het feest verscheen de aftermovie online, die alleen al op YouTube meer dan tweehonderdvijfenzestigduizend keer is bekeken! 74
Hard Bass 2011
7 februari 2011
Aanstaande zaterdag zal een uitverkocht GelreDome 9 uur lang in het teken staan van Hard Bass. Zoals bekend zijn de beste en grootste Hardstyle artiesten van dit moment in vier teams (bekend als Red, Green, Blue & Yellow) ingedeeld, zodat er een zeer verrassende mix zal ontstaan. Inmiddels is iedereen de dagen aan het aftellen en is het tijd voor de laatste info! 204
Zaterdag 12 februari organiseert B2S Hard Bass 2011. De voorverkoop is ontzettend snel gegaan en bijna alle kaarten zijn verkocht. Dit is dus een laatste waarschuwing voor alle liefhebbers! Mocht je nog niet in het bezit zijn van een ticket, dan raad B2S je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen. 124
Hard Bass GelreDome
5 januari 2011
Op zaterdag 12 februari 2011 zal Hard Bass voor de derde keer haar intrek nemen in een van de grootste indoor locaties van Nederland, namelijk het GelreDome Arnhem! De avond zal geheel in het teken staan Hardstyle, gepresenteerd door vier verschillende teams, samengesteld uit de allergrootste artiesten. De line-up is bekend en de voorbereiding is in volle gang. Tijd voor een Hard Bass update! 100
Ook komend jaar staan een groot aantal B2S evenementen op de agenda. Pak je kalender er bij want in dit bericht vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2011! 68
Hard Bass GelreDome
15 november 2010
Zaterdag 12 februari 2011 staat het GelreDome te Arnhem in het teken van Hard Bass. Net als voorgaande edities zijn er vier teams samengesteld. Klik hier om te lezen welke artiesten de teams red, green, blue en yellow zullen vormen! 263
Op zaterdag 12 februari 2011 neemt B2S voor de derde keer met Hard Bass haar intrek in het GelreDome Arnhem. Het stadion zal maar liefst negen uur lang geheel in het teken van hardstyle staan, dat word geselecteerd door zestien dj's en acts verdeeld over vier zorgvuldig geselecteerde teams. 132

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Poll: Qlimax vs Hard bass f:hard110
Security ramt met 5 man feestganger in elkaar op Hard Bass f:hard184
GZ: (gesloten) 2 Hardbass kaarten tickets2
Hard Bass 2011 Arnhem Gelredome f:hard196
GZ: 2 kaarten hardbass tickets8
GZ: 4 Hardbass kaartjes gezocht! tickets3
TK: (gesloten) Hardbass E-ticket tickets1
TK: (gesloten) Hard Bass Kaartje tickets6
2 kaarjes gezocht hardbass tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje Hard Bass gezocht! Omgeving Eindhoven, Tilburg, Den-bosch tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje hardbass! Omgeving Eindhoven, Tilburg, Den-bosch tickets1
TK: Bus Hardbass omgeving amersfoort buscar1
TK: Hard bass kaartje te koop tickets4
GZ: 2 kaartjes Hard Bass tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Hardbass tickets2
TK: (gesloten) 2 Hardbass kaartjes tickets1
TK: (gesloten) 1 Hard Bass kaart tickets1
GZ: 1 Hard Bass Kaartje tickets1
TK: (gesloten) Hardbass uitgeprinte&digitale E-ticket je mag ze beiden hebben tickets10
GZ: Hardbass kaartje tickets2
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor hard bass gezocht tickets1
GZ: (gesloten) 1 Hardbass kaartje tickets2
GZ: Zoekt een Hard bass kaart!!! tickets1
GZ: 2 tickets voor Hard Bass. tickets4
GZ: 2 hard bass kaarten omg noord-brabant tickets3
TK: (gesloten) Hard Bass ticket tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje voor Hardbass tickets3
TK: (gesloten) Hard Bass kaartje tickets3
TK: (gesloten) 1 kaartje hard bass te koop tickets1
GZ: (gesloten) Hardbass kaartje tickets4
GZ: (gesloten) 2 kaartjes voor hardbass gezocht tickets1
GZ: 3 kaartjes Hardbass! tickets1
GZ: Kaartje voor Hardbass tickets2
TK: Busrit vanuit Twente naar Hardbass buscar2
TK: (gesloten) 1 x E-Ticket Hard Bass tickets14
GZ: (gesloten) Kaart hardbass tickets1
GZ: Kaartje HardBass gezocht! tickets2
GZ: 3 Kaarten Hardbass gezocht! tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Hardbass 12 feb 2011 voor 60 euro tickets8
TK: (gesloten) Hardbass ticket 60 euro tickets3
GZ: Kaarten hard bass tickets1
GZ: 2 kaartjes HardBass tickets1
TK: (gesloten) 2 kaarten HardBass tickets4
GZ: 1 Hard Bass Kaartje tickets1
GZ: Hardbass tickets1
GZ: 2 Kaarten voor hard bass tickets1
GZ: Kaarten Hard Bass tickets3
GZ: (gesloten) Hardbass Ticket tickets2
GZ: (gesloten) Hardbass ticket tickets2
GZ: (gesloten) Hard bass tickets tickets1
GZ: 1 kaartje gezocht voor hard bass tickets1
GZ: 1 kaart Hard Bass tickets2
GZ: 2 kaarten hardbass tickets1
GZ: Hardbass kaartje tickets1
GZ: (gesloten) Hard bass TICKETS tickets1
GZ: 1x Hard Bass ticket €60,- tickets1
GZ: 1x Hardbass max €50 tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes hardbass tickets2
GZ: Kaartje Hardbass tickets4
GZ: 1 kaartje voor Hard Bass tickets1
GZ: 2+ Kaarten Hardbass tickets1
TK: (gesloten) Hardbass kaartje te koop tickets3
GZ: (gesloten) 2x hardbass ticket tickets1
GZ: (gesloten) Kaartje Hard Bass tickets1
GZ: E-tiicket Hardbass tickets1
TK: Met The Party Express naar Hard Bass 2011 buscar1
TK: (gesloten) 1 kaartje Hardbass tickets6

27435 opmerkingen

Waarschuw beheerder
waar kan je m downloaden? betaal al genoeg voor dat kaartje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henkjan1113 op woensdag 11 mei 2011 om 17:00:
betaal al genoeg voor dat kaartje!


hè toch :aai:
Vip kaartje feestfabriek: €100,- DAT IS PAS DUUR :x
 
Waarschuw beheerder
Die dvd was zo tof ik wil weer terugggg
Waarschuw beheerder
hebben er mensen dvd al binnen?
Heb hem namelyk nog niet binnen :o
 
Waarschuw beheerder
Ik heb maandag die dvd owk al besteld en heb hem owk nog niet binnen! :S
Kep b2s al vast een mailtje gestuurd of er iets mis is gegaan ofzow.....
Waarschuw beheerder
jaa echt raar :s
datum was toch verzet naar 13mei?..
Artiest {SHOWLIST artist 88017, 79537}
Waarschuw beheerder
dvd staat alweer op youtube
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 mei 2011 om 22:18:
Ik heb maandag die dvd owk al besteld en heb hem owk nog niet binnen!
Kep b2s al vast een mailtje gestuurd of er iets mis is gegaan ofzow.....


heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ? :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zaterdag 14 mei 2011 om 16:02:
heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ?


Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder:S
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zaterdag 14 mei 2011 om 16:02:
heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ?


Kijk hem anders lekker op youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=j179B5FmKzs
Waarschuw beheerder
Heb DVD binnen en ondertussen al 2x bekeken; hij's fijnnnnn!(L)
Waarschuw beheerder
Heerlijke dvd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 mei 2011 om 19:32:
Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten!


wel raaar..
cloud 9 music?? nog niet van gehoord.. me moeder heeft dvd van hardbass voor me besteld dus weet niet waar ze die heeft besteld :P
en als je het wilt laten weten aan me, heel erg fyn! bedankt alvast :D


Uitspraak van Buffelsander op zaterdag 14 mei 2011 om 23:09:
Kijk hem anders lekker op youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=j179B5FmKzs


wil ik niet, ben zo eigenwys dat ik hem zelf wil kyken op de dvd :P
Waarschuw beheerder
Na t op youtube te hebben gezien, ga ik m deze week toch maar bestellen :D
Sow scheelt trouwes ff 5 euro als je m bij bol.com besteld of b2s.nl ;)
Waarschuw beheerder
sta ik waarempel nog op de dvd ook voor een miliseconde :D
 
Waarschuw beheerder
Wat een dik feest was dit toch _o_
Waarschuw beheerder
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!???
:S uitleg is van harte welkom! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zondag 5 juni 2011 om 19:46:
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!???
uitleg is van harte welkom!


haha arme meid. Stond er wel genoeg geld op je rekening op moment van bestellen ;);)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buffelsander op donderdag 9 juni 2011 om 13:51:
haha arme meid. Stond er wel genoeg geld op je rekening op moment van bestellen ?


uhh jaa, en ben niet de einige dus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zondag 5 juni 2011 om 19:46:
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!??


Snap sowieso niet dat je hem in de winkel koopt. Dat gaat vele malen sneller dan bestellen via b2s:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 2 juni 2011 om 20:55:
Wat een dik feest was dit toch


 
Waarschuw beheerder
Als mensen na 4 maanden hun DVD nog niet binnen hebben.. waarom bel je B2s gewoon niet.. of ga je er langs.

Je geld hebben ze allang en jij je product niet.. tijd voor onderhandeling?
Waarschuw beheerder
DVD nog eens aan het kijken :respect: Wat een BAZENFEEST was het toch (l)
Waarschuw beheerder
1e Hardbass... HEERLIJK feestjeuh !
super sfeertje, super geluid, rammen... zalig vermaakt wederom!!

Wel rete druk:s enige minpunt!

BOMMEN!!!!
Waarschuw beheerder
Was m'n eerste feest, en wat voor 1! (L)
 
Waarschuw beheerder
:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ff checken en jawel hoor; dit feest heeft wel een rating "geweldig" gehaald tov. HardBass editie 2012 met "zeer goed". Sluit aan bij mijn mening, want 2011 was echt dik beter als 2012...
Waarschuw beheerder
nog steeds het allerdikste anthem ooit gemaakt. goedemorgen zeg
Waarschuw beheerder
Was mijn eerste feestje , en wat voor een :D:D .
Beste Anthem uit mijn feest geschiedenis.