Partyflock
 
here
Hard Bass
georganiseerd door Site Site

GelreDome (binnen) op de kaart Site
Batavierenweg 25
Arnhem
Nederland🇳🇱
hardstyle × 19

Tickets & prijs Hard Bass

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 00:30 met 72 bezoekers, om 01:30 met 64 bezoekers en om 00:00 met 34 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (2849), AukeV (1694), anoniem (1097), D-O-M-O (1179), anoniem (1314), G1LL (826), Jos Feestbook (1078), Thijs-BK (953).

Stemresultaat: geweldig

geweldig253356%
zeer goed129129%
goed49411%
ok952%
voldoende481%
onvoldoende14
slecht13
zeer slecht2
waardeloos8

819 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ *­ Troubl­eAngel *­ !!­
prima vermaakt!
super feestje gehad! alleen wild motherfuckers viel een beetje tegen:( Rest van team Yellow was dik, andere teams trouwens ook :respect:
!!­ LAzERQicQ !!­
Team Blue wins! :respect: Top geluid, decor en godzijdank was het in de lengte gezet!
Team Yellow :respect:!! Crypsis en WILD MOTHERFUCKERS (L) :respect:! Jammer van de drukte!
!!Leonie!!
Boven verwachting.. Vond vorige 2 edities niks aan dus had er niet veel van verwacht! Drukte en warmte ook overleefd! Goei fiske!
!mirjam!
Vond het vorig jaar toch beter de sfeer en de muziek maar toch prima vermaakt
" Charly
GEWELDIG! :D Crypsis wat een held!!
"­ º²º Mevr.­ Spa©ejes HK º²º''
teringggg wat een feest :respect:
"Stefan^!!!
Poepie cool!! was weer supper:respect:
# o7o BITCH!
Was weer een toppertjuhh!! Hoppaaa(L)
' Viva La Vera.­ :bounce:
Pff, had van mij nog wel paar uurtjes langer mogen duren! Yelloooowwww! (L)
'Paul'
Gezellig feestje(Y)!
geluid mog wel wat harder, en afsluiter was wel te soft ! verder wel oke
dit was toch niet helemaal mijn feest, misschien meer van verwacht, te druk, geluid achterin was ruk. later nog wel goed gekomen, team blue (Y)
(L)joy­ce(l)F­aith(l­)
psyko punkz team bleu en yello :respect:
(YE)pi­etler(­YE)
GEWELDIG FEESTJE :D alleen jmr dat ik et laatste stuk zo goed als kwijt ben :rot:
* Yvon_
FAAAAAAAK wat een dik feest! :bounce: Loved it!
**­Stampe­rtje**­
Heerlijk feestje om het nieuwjaar mee te beginnen :bounce: Alles liep op rolletjes, de sfeer was TOP en al m'n PartyFriends maakte het Compleet! Dus in 1 woord: GEWELDIG!!!:D
Veel te druk! Helaas te veel stil staande mensen.. waardoor je moeilijk los kon gaan! Werd van 3 uur goed gedraaid! En het leek wel of de drugs gratis was af te halen aan de bar!
*­><*­Roel V*­><*­
Geweldig genoten!!
*­[S]tin­uzz...­
Heerlijk feest weer! TEAM BLUE geniaal :respect: Afterparty in de Jezusbus was ook leuk ;)
*aanoek
Dit feest was goud!
Top feeeest!!! volgend jaar weer!!!!:D(L)
*mario*
super feest !!
*Mrs R*
toppunt van hoe stop ik zoveel mogelijk de ALLER lelijkste mensen op in feest. teeeeering! wel heerlijk gedanst
*YveS*
Licht- en lazershow was geweldig! Geluid viel alleen tegen! Verder super gehad met alle vriendjes! Maar heeft XQ niet overtroffen!
- Kevin !
echt te vet feestje !!:D team yellow en green:respect:
- Menno.
`Wild motherfuckers (L).
commercieel kut feest, cy@! te druk, te veel betalen, kortom genaaid waar je bij staat
De tering, wat een feest! Letterlijk van begin tot end niet stil gestaan!
-_Hagi_-
te druk, verder 1e en 3e team _o_
tudeleduu, knallend feestje (Y)
-Kariem89 :bounce:
Echt een keihard feessie gehad @ Hardbass! :respect: Team Jellow & Green:D
Awesome Party!!! Team Blue = Geweldiiiiiiiiiiiiiigggg!!
070 Ritchy
.
50% of Attaca
pffffff al mijn verwachtingdn zijn snoeihard overtroffen !! wat een super dik feest !!! volgend jaar 100% zeker weer !!!,
8)PWHH8)
super vette avond gehad. Alleen was ik niet te spreken over team yellow.
Was weer een heerlijk feestje (L)
:[ KoeKoeK:[
Beste Hardbass Ever,, fucking bruut feestje.. :bounce:
:bier: 076
Opening met Red was echt lekker, Green draaide alles dood... :( Crypsis (blue) maakte veel goed en Yellow was een goede afsluiting..!
:bier: no time for you today :bier:
Dik feest idd! alleen wat te druk!!! ennuuuhh de afsluiter viel erg tegen!!! verders goed vermaakt:D
:bier:­Patric­o
echt super feestje! aleen het geluid mocht wel wat harder!
:bounce: evil28 :bounce:
Was weer een goed feestje, jammer hoor dat Andy niet meer kon stampen rond een uurtje of 5:P
:bounce: LNN
erg gezellig, alleen hele avond hardstyle blijft toch anders :P al met al toch goed vermaakt hoor :bier::bier: :cheer:
:bounce: Mevrouw Stuiterbal :bounce:
Stuiteren!!! :bounce:
Geweldig feestje gehad! alleen wat druk en wat warm :|
:Bounc­e:Chri­s:Bier­:
1e keer Hardbass, vond het tot Psyko Punkz het gekst!
:bounce:Low-E:bounce:
me 1ste feest , ik zal je vertellen... FOCKING VET FEEST!!! heb nog nooit zoveel mensen uit hun kneiter gezien:|:|
:bounc­e:Shar­onn
Mooi feestje!!
:cheer: Jannie
was weer helemaal geweldig en ja michel vond het ook jammer dat ik je zolaat pas zag :P haha maar was toch super gezellig!!!!:respect:
:honger: E.­dwin
Vette nacht weer! Team Blue (L) :D
;LISSA
Wild Motherfuckers (L)
<~^­Poeletje^­~>
de aan kleding was leuk maar verder was niete echt geweldig volgend jaar niet meer aanwezig
>>>>Mr.­ Penny<<<<
zoon vet feestje:D goed vermaakt, leuke mensen:D en een dikke bass, wat wil je nog meer:D:D
>>FURR<<
Super vet feesie. Tot volgend jaar :D
@mr_budddha
In 1 woord GE-WEL-DIG! alleen wel een gedring bij de kluisjes zeg =o
[0570]DERKIE
het was een super feestje.beter als qlimax volgend jaar weer :D
[Davey]
Was weer meer dan de moeite waard :respect: Team Blue!!
[E]rwin
B2S Takes over from Q!:respect: Alles klopte aan dit feest!:D Goede muziek, Geweldige lichtshow, Sfeer was Prima! Tussen de sets door.. Was er al meer vuurwerk dan tijdens Qountdown om 12 uur!:bounce: :respect:B2S
[Frl]T­errorG­urbe[N­L]
Een zwaar goed feesje;)
[H4L] BAKKER
wat weer knalluh maar gooi er voortaan gewoon laaste 2 uurtje lekker hardcore in de spiekers
[Ils]
Myn beste Hardbass tot nu toe (L)! Maar inderdaad, die drukte?! Volgend jaar een paar kaartjes minder verkopen ;)
[M]ichel81
HardBAAS(l) wat een geweldig feest was dit:D.. Van begin tot einde flink beuken geblazen:D.. :respect: voor alle teams & B2S:D.. Crypsis Live :kwijl: (y):D
[NFN]J-oey
Weer een geweldige avond gehad!:D Alle Livesets waren heldig!
[NFN]Souter W.­
Op het begin iets te druk, laterna gewoon rammen :bounce: Crypsis, Wildstylez & Wildmotherfuckers :respect:
[NL][NB] #­ Tuuntjuhh
1e Hardstyle feestje,, viel tegen,, geef mij maar me hardcore. ook veel te veel stilstaande mensen. laser werk was wel top!
[NL]Jeroen
psyko punkz(L)
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Voor het Gelredome was dit de beste Hardbass! Goed geluid, prima vermaakt! Hulde aan team blue
[R]AWSTYLE!
Heb me goed vermaakt hier!
Heerlijk Feestje! :D :respect:
[V.­D.­K]!!­loeky!!­ --the beatlover--
Wat een topfeestje :D heb me goed vermaakt!!! Zeker voor herhaling vatbaar :D
^Linto...
WAT EEN GEWELD!!!! CRYPSIS LIVE_O_
wat een feest zeg! echt gruwelijk lig nu nog met kippenvel in mn bed! haha echt GE-WEL-DIG!!
_Roy_
Wat een gekkenhuis! Alleen maar lekkere setjes gehoord en een topsfeertje. Misschien zelfs wel beter dan Qlimax deze keer :o
_sander_
Wat een GENIAAL feest!! Van begin tot eind vol gas!! Echt zwaar genoten!! :respect: B2S :respect:
A.D.HeiDie
Absoluut een van de betere feesten! Was mn eerste keer maar niet de laatste :D Leuk concept ook met de dj teams! :D EN.. de lichten.. Geweldig! :respect:
Abaddon
was weer (y) alleen jammer dat ik bepaalde mensen pas zo laat zag
Adrenaline Junky
Was weer een dikke party(Y)!!,begon goed met Red daarna nog effe op de tribune gezeten,en op het einde nog effe helemaal los gegaaan bij team Yellow toch wel de beste van de avond vond ik:bounce:!!
alex212
wat een feest sjonge jonge erg vermaakt vooral wildmotherfuckers het laatste uurtje lekker ragge
Opzich wel goed feestje, alleen té druk (maarja dat is logisch met uitverkocht). Vorig jaar was beter! Wel een gezellig nachtje gehad :)
ankie
ik vond het feest echt supper(Y) wat heb ik genoten veel beter als qlimax alleen miste op het laatst toch wel de hardcore
Anniekjuh (L)
heerlijk!!..de hele nacht weer lekker los!!..team green beetje tegenvaller maar heb een super nachtje gehad!!(L)
Annsje(F)**
Heb me goed vermaaaaaakt ;) Psyko Punkz :respect: HELDEN!! SLAAP LEKKER!(L)
arj91
vond het super alleen Wildmotherfuckers waren kut!
Jezus wat VET!! Helden van de avond, WILDSTYLEZ, Psyko Punkz en TEAM BLUE!!!
Arn0ld
Was bruutt! Ik miste alleen de hardbass, voor de rest prima vermaakt en alles naar de klote;)
Arrr69
wat weer een Dikke show! 2011 editie was BAAS! Alleen die drukte, minder kaarten verkopen, en ik zag kindjes van 1m60 lopen, ik zeg IEDEREEN ID vragen!:cheer: Sfeer was echt dood trouwens..
Assinko
Topfeest! Net iets te druk! Team Yellow, congrats!
B--oyd
Zeeeeeeeeeer VET! Blue was het beste! Beetje jammer dat bijna iedereen strak was....
Babette:rot:
Team blauw! Voor elf uur was t best (Y) Verder erg gezellig feestje gehad, maar was toch echt veel te druk. Geen Jillz, min puntje.
3e keer op rij en opnieuw GEWELDIG! HARD zoals het hoort!
was helemaal top!!! jammer dat ik mn telefoon vergeten was waardoor ik veel mensen niet heb kunnen meeten, maar dat maken we de volgende x wel weer goed! B2S Crew & PartyPeepz, bedankt! :respect:
Bart BRL
Prima vermaakt., Crypsis en Team Yellow hebben heel de nacht goed gemaakt.
Na een jaar overgeslagen te hebben heb ik me toch echt erg goed vermaakt!!
Basje Baco
MAS-TER-LIJK!!! Geweldig decor, muziek, vuurwerk, mensen, alles! :D
Bass-Powah
Was zeker weer een vet feest, Wild MF gvd :P Yellow Submarine lalala :D Verder nieuwe Zatox & Zany track ook zeker bruut evenals die bpm counter track of hoe die ook mag heten. Alphaverb zoals altijd weer het beste. This is the train to nowhere!! :P Allen volgende keer toch maar eens eerder informeren bij de collega's hoe ze naar een feessie gaan. Deze keer allleen heen en terug gereden en in gelredome tering lang moeten zoeken voordat ik iemand tegenkwam!
Bazer91
Machtig feestje! Team Yellow :D
Was zeker een geniaal feestje:D goed vermaakt!
Bessie
Geniaal feest! Wat een muziek en sfeer:D
Bibiloesoe
GEWELDIG
Binus 13.
Hemel op aarde:respect:
BLUESI­XTYNIN­E
Hardcore for life micheal. Redelijk vermaakt maar laatste grote hardstyle feestje voor mij
Boeleh
al met al prima feestje! Bij vlagen soms iets te druk, en je kon zien rond welke tijd iedereen aan de chemicaliën zat, :P, bij elk team wel genoten, green vondk persoonlijk iets minder
bram1919
was leuk feesie geluid von ik iets minder had van mij wel iets harder gemogen en voor de rest vond ik het super gezellig:)
Brambania™
Wat een knalfeest zeg! volgas!!:bounce: beter als vorig jaar :D
Bubje
Opzich wel leuk feestje voor eerste keer hardbass maar wel de laatste ;) maar wat een tokkies volk liep er rond daar :X Locatie (N) na half 4/4uur eindlijk beetje gas op die beats. elke 20 sec. een break word je ook niet vrolijk van. Mainstream leuk voor thuis of in de auto maar niet op een feest7 uur lang(Y) en die drukte.:X Maar met uitzondering ''Team Yellow'' :respect:
Bulters
Wat een heerlijk feest, sfeer was echt op en top, goede muziek!
super vet feest, aleen veel pijn gehad van me rug :(... was blij dat me schatje was gekomen ;) <3
BURNIN'DIAZZ
RAN-D de man van de avond!!
Caatje!
Topfeestje! Die lasers :-P
Carmengirl
het was GE-WEL-DIG :D
Cedje
Wild Motherfuckers _o_ _o_
cherryjerry
Wat een gruwelijke avond/ Feest! :respect: voor team Green & Team Yellow:bounce:
Cheyenne!
TOP!! Beter dan Qlimax... Team Blue (Y) Lekker geknald! :D
Chiel072
Team Blue!:D Alles was perfect. (livesets, Crypsis & Psyko Punkz!!(L))
ChrisCrash
Lekker feesie hoor! Lekker sfeertje en Team Blue Snoeihard!:D
Lekker brak dus goed feestje ;-) wel veel oude tracks en druk .. Snap ook niet dat die providers niet eens wat doen aan dat slechte bereik altijd..
Chukkels
Team Blue was geniaal, Red geweldig rest minder. Toch een zeer vet feest gehad, dankzij alle gezellige mensjes :cheer:
collinnn__
1 van me beste feesten:D
weinig sfeer:S veels te druk:(, lasershow was(Y)
Coresta
wat een avond, tering vette muziek echt geweldig vooral psyko punkz en natuurlijk wildstylez!
D-Attack!
Wat een feest :D Team Blue en Wildstylez live was echt vet :respect: Hoe die kerel van biowoapon erbij stond bij de opening van hun set :respect: daar geniet in van!!
D.XTC :xtc:
Jezuss dikker kan het niet worden! Wat een GRUWELIJK GENIAAL feest!
Daan //­ Twice
Weer een hele vette editie maar, vond vorig beter!
Dit was de de meest beste afsluiter die ik maar kon wensen! Wat een feest. :respect: Ik heb me echt onwijs hard vermaakt en kan niet wachten om weer naar het eerst volgend feestje te gaan in juli of augustus! (L) Thanks 2 you all my partylovers!
danny_b
Net als vorig jaar --> Team Green :respect:
DarkBeatz
Wat een fucking gruwelijk feest! Zo heerlijk geamuseerd met mijn schatjes...
Davyy
leuk feesje veel te druk en geluid viel tege
DDH - Bonnie!­
Heerlijk feestje gehad! vele male beter als qlimax ! (L) it
De Antiheld
Laat de volgende keer PP en Headhunterz thuis, verder echt GRUWLIJK!
Wat een gruwelijk feest! Alles was goed! Geluid, show en aankleding! Lang leven de VIP
DEBORA-
ECHT EEN VET FEEST.
Véél, maar dan ook véél te druk :| Uiteindelijk wel goed vermaakt met de mensen met wie ik was en door de heerlijke setjes die gedraaid werden :respect:
DeliXL
Mijn topper tot nu toe.. wat een geweldig mooie stage en wat een knallers van platen.. Team blue de onbetwiste winnaar van de avond.. Maar psyko punkz live was ook snoeihard.. Crypsis live viel een beetje tegen wat mij betreft, de beste man kan nog veel en veeeeeel harder gaan!! (L)
Dennisss
Team Blue & Wildstylez was vet. Licht/decor was vet. Afsluiting had ik meer van verwacht
Densco
Crypsis:respect:
Der Rudii
Hulde voor het podium en de shows, Geniaal. Hard Bass heeft bewezen dat het ook echt HARD is
DESNAR
wat a night _O_ echt een TOP avond!
Dian
GEWELDIG feest:respect:
DidierS90
Geniaal feest! Veel gezellig mensen ontmoet, hard geknald en heel veel gelachen! Lekkere setjes, spacende lichtshow en van 1 tot 5 megarondje gemaakt(L) Jammer dat m'n maat was opgepakt (N)
Dingess
Heerlijk feest weer! waren we echt aan toe! ondanks dat het uitverkocht was vond ik het meevallen met de drukte (Y) Afsluiting vond ik matig
Dj Bassjunky
Team blue heeft een hoop goed gemaakt. Ran-D dikke tracks
team blue(Y)
DJ STEEF O
Ik trap er elke keer weer in! Wat een kanker drukte!!!!!
Djakbal
mooi feestje!:) met een hele mooie verrasing!(L) alleen veels te druk:nee:
DJNA_
100 x beter dan Qlimax! :D
Geweldig feest :D
Do.x
Wauw, super gezellig avonde gehad!!(L)
lekker zeg!!
dom,lomp&­famous
whaaah, duurt lang, ik wil feestuh
Show was goed, geluid vond ik ook prima voor Gelredome, er werd lekker gedraaid. Team Blue, Crypsis :respect: Team Yellow ook lekker, maar Wild Motherfuckers de teleurstelling van de avond :( Veel bekende gezien, de avond is te snel voorbij gevlogen, volgend jaar zeker weer van de party!
Drieke­errade­n
YELLOW
KNALLEEEEE!!!!
dvk
wat knalde the future door de zaal :D
Dylan lll
Wat een dik feest was het :D
Eclipsje
Was een lekker feestje, echter vond ik het wel te druk :S
Eddix
Man o man wat een feest! Super goed verzorgd! Heerlijke muziek!:respect:
Eef_
Wat een vet feest, jammer dat het geluid pas wat later prima werd en dat het soms wel erg druk was met stilstaande mensen, maar god wat een muziek en SHOW! Hopelijk pakt q-dance zijn feesten zo ook op
Eikeboom b)
GEWELDIG alleen geluid schommelde wat en mocht wat harder
Amazing party (L)
Elise1988
Het was echt GE-WEL-DIG! Wat een avond, wat een feest!
ellen-lin
supergaaf !! wat een sfeertje!! niets geen agressief gedoe gezien! alleen wat een fucking gladde vloer au au au onderuit gegaan !! haha
ElWicca
heerlijk feessie, voor me gevoel zeer snel afgelopen:P
ENROC
Een tegenvaller door de drukte wat veel heeft verpest, dat moet volgend jaar anders. Ik heb me goed vermaakt. Ook mocht de line-up iets zorgvuldiger worden samengesteld.
Was vet, alleen geluid mocht wel hader, dat was wel jammer
etienne026
was weer toppie wat een party echt gruwelijk hard alleen vond het echt veel te druk niet meer normaal 1 grote mieren hoop
EVIL HARDCORE :[
was een geslaagd Feest (Y)
Extera
Geweldig feest! Ongehoord goede sfeer waar wij stonden, en lekker geknalt. Vond alleen de afsluiter matig... misscien teveel van verwacht :)
Fabian
Crypsis man van de avond :respect: Dikke show en vette setjes!
echt wat een feest! alleen maar geknald:cheer:
fewermandy
Top Feest !!! Eerste Keer Hardbass Maar Was Knalluh Zeg
Flo aka MC NRGiZE
Wa´n dol feeske zeg!
Floor *
Veel te druk:S Maar verder wel goed vermaakt:D
Frankie :bounce:
Heerlijk feestje!! :kwijl:
Wat een dik feest! Eerste hardbass, en zeker niet de laatste!! :D alleen jammer dat het zo druk was! :O
FREAKERIK
HEEEEEEEERLIJK:yes:
Freaky 8)
Wat n feest zeg.. afgelopen 2 edities dik overtroffen!!! Goede sfeer vette show en heerlijke setjes! :respect: wildmotherfuckers :respect:
Super feest! Geluid was goed te doen, muziek was heel de avond prima met Crypsis als opperheld; wat een geweld:respect:(L). Tof avondje gehad met mn partymattiesz(Y).
Fritske
Geweldig feest..Sfeer goed veel gezelligheid..Goeie muziek, alleen geluid kon toch niet helemaal tippen aan dat van Qlimax dit jaar ;)
Funny Bunny
Top, Top, Top
Wat een knaller! Topsfeer! Goed vermaakt! :rot:
G.E.E.R.T
Dit Was Zo Facking Vet Feest :D Team blue :respect:
Het was geweldig! Tot volgend jaar!!!
G1LL
Geweldig vermaakt, top feest. Hulde voor Team Blue, heerlijke opbouw en na een half uur echt alleen maar dikke tracks gehoord! Team Yellow helaas wat minder dan verwacht, Team Blue kon beter afsluiten! Al met al prima!
Gabber­Pinda4­Life
Nou om half 9 daar want ik moest werken, ik me gemeld kon ik absoluut niet op het veld staan en ook niet wisselen:frusty: irritante barhoofd:s en allemaal kut regeltjes:nocheer: om half 2 eindelijk pauze 15 min en mocht niet de zaal in ff genieten van het uitzicht:nocheer: Toen had ik er genoeg van me spullen gepakt en lekker zelf gefeest fuck hun:loser: hoef er nooit meer te werken:no: Maar wat een dik feest super vermaakt:respect: Wildmotherfuckers en Crypsis live:kwijl: Super sfeer, aardige mensen :D
Gavin
erg goed vermaakt, top gedraaid! volgend jaar weer;P
Gertjuh
Heb me uitermate goed vermaakt @ hard bass 2011 :bier: Af en toe was het net de wandelvierdaagse, maar heb dr een lekker feesie van gemaakt met me maatjes :bounce:
Giantstyle
zalige nacht gehad, Crypsis zeker een van de beste ;-)
Gijs1
Muziek kon wel wat harder, en 't was gewoon TE druk., verder wel gezellig.
gizup-style
V.I.P area helemaal plat gestampt !!! HELEMAAL TOP !!!
TOP TOP TOP Feest !!! Gruwelijk genoten
Gooseman
was echt te gek, was hier nog nooit geweest, setjes en geluid en show.. helemaal perfect:D:D heb mij goed vermaakt tot ik helemaal kapot was:D(Y):respect:
GOUDHAAN
Wat een super vet feest was dit! Zeker weten beter dan vorig jaar.. (L) :respect: Top sfeertje!
H@­rdcore4life
In een woord geweldig wat een knal feest volgendjaar weer :D (y) team green super !!!
haantjem
volgens mij wel leuk feest. Volgende keer toch iets minder zodat ik het feest beter kan navertellen volgende keer;)
Hakkel
Zeer vet alleen vond de afsluiting echt ZwAAR slecht! Geen extra afsluitend nummertje, ook geen aankondiging van het einde.. en die italianen wilde mr niet hard genoeg knalle
hardboy-tommy
heb weer erg genoten :D
Hardcore Infinity
Mas-ter-lijk! _O_ blue!
Hardstyle Lover NL(L)
Wat een Feest wat een lasershow wat een super geluid aleen erg jammer voor de topdrukte b2s bedankt :respect:
Hardstyle_­is_­Samstyles
Topfeestje!!! Team blue erg vet! Crypsis & Wild Motherfuckers :respect: Team Green de teleurstelling van de avond op de Psyko Punkz na (y)
Hardst­ylePas­sie
wat een feest zeg:D eerste keer maar zeker herhaling vatbaar en de bekende maatjes weer gezien:D
Hardst­ylerLa­rs
hm... ik loop nu nog met spierpijn. Nu naar school toe maar die gaan we overslaan!
Hazinh0
Gekkehuisss! Crypsis gek :respect:
HC-Stui!­3rbaL
was niet meer te houden!!! dus kortom prima feest!!! (Y)
Hearts­tyler3­0
Hardbass was eerder softbass ik sla hem volgend jaar over en 12 euro parkeren slaat ook nergens op!
Henkie50 ZK
Blue was geweldig ,vond yellow maar tegenvallen ,Voor de rest wel een topavond gehad wat sfeer /mensen betrof.
hof :bier:
geluid had wat harder gemoge maar wat ws het vet zeg :D
HOMPIE!!!
lekkere party weer, alleen te druk, te warm geluid mocht iets harder, en matige afsluiter...maar leuke nacht gehad..
HURRICANE
b2s weet alles te overtreffen met HardBass :respect: Dit is voor mij het beste indoor hardstyle feest (l)
Muziek was TOP. Mensen met wie ik was waren KUT. Feestje in je eentje maken is GEWELDIG! :D
MWEEEEEEP!
ilse__nl
Geen enkel moment stil gestaan op de avond.. In 1 woord: GE-WEL-DIG! :respect:
ilsjehh
Hardbassop z'n best!
IndoJoey
100x beter als HardBass 2009! Goede Line up, goed geluid en beter als Qlimax 2010!
iriis:mixje:
Team Blue:respect:, lasers :k, heeerlijke nacht gehad (L)
wow! wat een heerlijk feest gehad met alle gezellige mensen! :D
J Q R D I :banana:
Dik feest ! (L) Showtje was weer pirma in orde... Hard Bass heeft zichzelf weer overtroffen :respect:
J.eroen*
Wel goed vermaakt :)
J.ffrey
TEAM BLUE(L) dikke set, heel vet feest
J.orisss
Echt een super DIK feest, show dikke 10 en team blue :kwijl: alleen jammer van dat kut bereik en de drukte
J070 :hyper: :beer:
heerlijk feessie :D:D zeker herhaling vatbaar damnn (L):hyper: :D
:respect:
JANINE.
Team BLUE! (L) (L) (L) rest... tja. Geluid wéér niet goed, te druk met vervelende dagjesmensen en rest van de setjes ook niet echt heel erg interessant. Wel heel gezellig gehad! :)
Jasper-
GE-WEL-DIG! Wat een feest! :D
Jbbe
ZOOO Vett!! heerlijke setjes... WMF!!
Jefff
Bizar dikke avond non stop vermaakt! Wat een gebeuk, wat een mixwerk, wat een lasers! Tot volgend jaar:D
JeffreY!:)
Deze avond ging gewoon te snel voorbij! heerlijk genoten daar, en de team's draaide super goed!(Y) alleen het laatste uurtje wanneer wild motherfuckers (tat en zat) draaide ging het geluid opeens veel harder:S
Me superrrr vermaakt, volgend jaar zeker weer :D
Jeroen*
Heldig feest!! Wildstylez live opende sterk, Mixmaster Ran-D zette alles op zn kop en Crypsis live en Wild Motherfuckers live was geeeniaal! :bounce: Nu lekker afteren:D
Jesper :D
Was echt supervet gewoon!! Boven verwachting! Show was super en werd lekker gedraaid, wat wil je nog meer :p Wild Motherfuckers en Vision Impossible :respect: En B2S (Y)
Jesse Digital Skills
wat een top feest !!!!!!!!!!
Nu weet ik het zeker... Hardstyle is STOM.. Voortaan alleen nog maar naar Hardcore feesten
JipTriPP
HARDBASS = Eindbaas (H)
Was echt te VET:D
Heel erg dik feest! Hulde voor team blue. WM live lekker laatste energie op kunnen maken. Jammer dat het zo druk was, verder top!
Jor-D
Wat een Ge-Wel-dig feest. ken er niks anders van maken :P
Jordies
Super gezellige avond gehad! Mezelf uitstekend vermaakt. Helaas weinig sfeer vond ik! Had meer sfeer verwacht. Maar dat mocht de pret niet drukken!
Jordika
Heerlijke avond gehad(l) team blue :respect: crypsis beste liveset(y)
Jordy :banana:
Wild Motherfuckers (H) :respect:
JordyBass
Team Blue HELDEN!!! Wild Motherfuckers was ook nice :D. WE ALL LIVE IN A YELLOW SUBMARINE!
JorenvdL
Team Blue :respect: Heerlijk feest gehad
Jorien­:flowe­r:
Heeerlijk feestje ! :respect: Het geluid was allleen iet wat zacht :( maar voor de rest super genoten :D
JosHwijk
Vet feestje!
JRD89
poeee
JrnBakker
Wat een ubervet feest was het weer! :respect:
Judas :[
Toch net dat laatste (half)uurtje hardcore he... Crypsis! & Psyko Punkz :D
K.robb
Hard Bass heeft Qlimax DIK overtroffen!! Geweldig!!
Kapstok
Dit was weer een TOPPER
Kenny GTP?!
:respect: Crypsis LIVE & Wild Motherfuckers LIVE dikke sets:bounce:
KeviN !?!
Respect to b2s (L)
Kimmmmmm :)
2e x hardbass maar weer een tegenvaller!
Kisyvasa
Lekker geknald met alle partyvrindjes ! maar xqlusive lastig te overtreffen.
Klaas Vaag
Goed naar mijn zin gehad, maar duidelijk minder dan vorig jaar. Geluid was goed, maar niet alle setjes boeiden mij 100%. Feest krijgt een zeer goed, maar het groepje maakte het geweldig!
YEAH !!!!
KlootzakR2
Wat een Feest!! De sfeer was echt top en van begin tot eind lekker staan stampen :D
Knip*
Vond alle teams wel lekker, behalve Wild MF vond ik echt ondermaats. Voor de rest erg druk, maar heb me toch nog top vermaakt! Wat een gezellige bende, die cruise van 1 tot 5 (L) &de lichtshows waren echt geniaal!
Koever
Het was echt een topfeest! Team Blue, wat een knal set :lief::lief:
Koning!
Nice :D Team Blue (Y)
KOS
Echt een super feest gehad. Goeie muziek, en heel vette show.:D Wild Motherfuckers helden van de avond:respect:
Kreativ Kickz
Niet me ding :/ Maar wat een show en sound :k
kristi­aantje­!!­
Veel te druk en kon me niet super vermaken door omstandigheden!
Kroesje91
Dit feest was AF. Team blue, Crypsis, Team Yellow, wat een helden!!
Kuituhh
Vette show! Vette sets! Sfeer om me heen vond ik zuiverrrr. Geluid prima in orde!
L'l Chick o:) GTP?!­
Echt ongelovelijk heerlijk, gezellig, fijn feestje(L)
L@nge
Top feeske....al was het soms wat warm en druk de show :respect: en setjhes hebben alles goedgemaakt
la fille marianne
was geweldig alleen het gluid was zo zacht,
Lady Fiesta
Geweldig verjaardagsfeest vol verrassingen! En wat een gave show qua beelden en lichten, heel anders dan mijn vorige Hardbass 2005 :p
In 2 woorden : ZEER GEWELDIG!!:respect: En kan niet veel meer toevoeging geven als HardBass... Tot volgend jaar!!:bounce:
Language Of Rhythm
Pffffff!!! Team Blauw DAMN!!!!!! Fricking WILD MAN!!!!!!
Larry
stoer
Lars van Tilburg
Crypsis LIVE &­ Wild Motherfuckers LIVE _o_ _o_
Vetjes heur
leesie
waseen snoei hard en een geweldig feest!!
Leipe-f
Die 5 mensen die het waardeloos vinden hebben vast een bad-trip gehad ofzo. was maaasterlijjjjk!
Het was gezellig met vriendjes en dinnetjes,maar de muziek is niks voor mij:no:
Beste feestje ooit! alles was perfect de muziek, de show, de locatie en de feestgangers !
super avondje gehad (L) en heeeeel gezellig :D echt genoten!
Lindsey1987
top feesie:D
Locktree21
Leuk feest alleen bttje koud als je niks stond te doem :p
Topfeest! Team red gruwelijk goed :P
Lord Edson
heeeeeerlijk feestje! volgens mij hadden de honden bij de ingang een goeie verkoudheid te pakken want die roken nog geen pak als ze erop zaten. afsluiter met wild motherfuckers was ook goud. volgend jaar zeker weer!
bazenfeest_O_ team BLUE wins! damn wat een set was dat!
Lucas*
GREEEN GREEEN GREEEN!!!!!!:respect::bounce:
Luik :honger:
Prachtig feesje weer, Super vermaakt!!!... Geluid gaat wel beetje achteruit..!
Heerlijke nacht gehad in het GelreDome: heb me vanaf het begin tot het eind super vermaakt. Alle props gaan voor mij naar Team Blue en Wildstylez (LIVE). (L)
M ysterious
Was 'n leuk feestje!!! Jammer van het slechte bereik en de drukte maarja daar is weinig aan te doen :P
M-aikel
Wat een topper!! ECht goed naar me zin gehad:D
M@R10€
Leuk om een x mee te maken.....maar toch ben ik meer van de Hardcore :bounce: heb nog nooit zo vaak stilgestaan op een feest !!! :no:
Mar..
vond het echt een fucking geniaal feest!! op naar volgend jaar!!:bounce:
Marco Henken
Lekker feessie weer hoor! Ook wel erg druk, maar dat wisten we al. Team Blue mijn god wat een set!(L)
Hele vette show, en geluid was zeker goed!
Mare * (L)
Erg gezellig avondje! Jammer dat het Gelredome zo sfeerloos is
Mark 8)
Vet feestje met een dikke show! Team Blue was heerlijk, Ramon held van de avond
SUPER....!!! wat een top avond:d nu net thuis...!!
Marolt
:bounce: Super naar ons zin gehad :D Team Bleu & Yellow wat een geweld :respect: B2S :respect:
Martinozzz
Was weer een super nacht! Crypsis :respect:
Merry
Te mooi feestje gehad!!!:D Team Green & Team Blue brachten me naar hogere sferen! eigenlijk was het hele feestje gewoon helemaal top!!!:respect:
Mertus.
dulle party
Miauwww
werd gepakt door een hond
Mikeey
Gruwelijk Goed gwn :respect:
Mikerdd
Hard Bass was baas!
MindQo­ntroll­er
Team blue en yellow ware geniaal.. Team red en voornamelijk green was erg saai en druk..gewoon een hele goeie avond gehad!(Y) En Wild MF die om half 7 nog ff de hele toko op zn kop zette! ok erg vet!!
Mir I Am
:respect: WILD MOTHERFUCKERS!!!! :respect: :cheer: :cheer:
Dik voor mekaar feesje!!!TEAM BLUE!!!
Modell­icious­/­Miss Wildcat
Geweldige opzet, was super!!!!!!!!!
MonsieurK
Zwaar vet feest, stuk drukker als vorig jaar, maar wel vet! De afsluiter was wel jammer though. Al met al heerlijk vermaakt!
Moray
Yellow :respect:
Mr Green
wat een dik feest party party party BAM bAM bAM :respect:
Mr. EriQ
WAT een GEWELDIG feest!:respect: Heerlijk hard! Zeer zeker een echt top feest!
Jaaaa hardbasas (L) was gezellig :) knalde flink erop
MrDyonDassen
Gruwelijke rauwe geluiden, wild mf's vielen me tog iets tegen, geen hc:( maja zwaar dik vermaakt!!
N3nzz
Damn....Hardbass was Super... jammer dat het zo snel aan me voorbijging
Jeroentje kom op geef de muziek ook gewoon top :P t was allemaal toppie mensen!
Neekuh
hele leuke avond gehad met iedereen :yes: maar vond het over het algemaan tegenvallen. paar flimpjes bij wisselen van dj.. had er meer van verwacht. misschien langzaamaan uitgekeken op de hardstylefeesten..
NeFoRcE
Okee, dit was dus zeker weten GESLAAGD! Potverdorie wat een vet decor, indelingen etc, het was éen groot feest! Volgend jaar weer!
NeoMe
HARD BASS was Mega Super Tof Vet Cool tot het randje, en dan nog stukje erover BRILJANT !
Ni.e.k.
geweldig feestje vriend
Nicemang!
Team Blue wat een set was dat:D , de rest matig en het was te druk volgend jaar zoiezo weer aanwezig :D:D
Nickos!
Dikke shit weer! Yellow _O_ Red was ook een gruwelijke set! Wel wat te druk en slechte ontvangst, maargoed je kan niet alles hebben :).
NIELSON84
Super! (k)
nielsv­anbrug­gen
Super vet feestje!
Hoe izit!
Nilio
Het was sowieso super gezellig en het geluid was tot het laatste team top! Maar het laatste team had beter als tweede neegezet kunnen worden. Erg jammer, vooral de wilde motherfuckers met hun oude afgestofte platen!
Geweldig feest:d
ninaad
geweldige mensen, geweldig feestje!
Nivek013
Tering :D
Noelie ^^
Leipe feest:D!
Nrkeee(6).
Was een leuk feestje :D
Nylez D.
Heerlijk feestje gehad!! :D Muzikaal ook echt vet! :O Team green hadden ze thuis mogen laten, wat een aanfluiting :S
Nynke 8)
Vooral die intro deed t em :lief: earlyyyyy
o/
Voor mij was het iets te druk. Wel genoten voor de rest van de sets! Met name BLUE en alle nieuwe nummers/promo's TERING ZEG :kwijl: Double Dutch Darkies(edit)Drunk As Fuck/Haunter Of The Dark/The New Shit en de rest :P
Olzie
Wat een nacht!! Geweldig feest met vette stage!
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Timmeh
Top feest weer gehad! Alleen niet afsluiten met hardcore was wel echt een grote afknapper!
Outlaw
ik zeg, Team blue set van de avond niet normaal. en vooral het mixwerk van zany en ran-d!! crypsis die daarna de hele boel kort en klein rost, en daarna verder rauw beuken met team yellow!! tat en zat, vind ze super! maar vond deze afsluiter eigenlijk best wel slecht van ze!!
beetje warm en druk maar toch wel vermaakt :cheer:
Ouwedibbus
Hetgeen wat Qlimax heeft laten liggen in het Gelredome heeft dit feest dubbel en dwars opgepikt, dik overgedaan en resulteerde in nu al een van de vetste party's voor mij de afgelopen 5 jaar!! (Y) Mooi vooruitblik op 2011 zo! :D
Oxygene
Supervet! Erg gezellig gehad en veel losgegaan! Afsluiting beetje tegenvallen helaas..
Pape :)
fucking goedddf yeah!!! Top feesie
Party-Kicker
Wild fothermuckers:p dikke ouwe klappers en Alpha twins(l) Made rouleert dat was wel weer duidelijk:bounce: tot volgend jaar maar weer:jaja:
PartyC­rasher­.­ (6)
Team yellow. :respect:
PasMaNNi
hmm, vorige edities waren beter vooral qua muziek kwam het dit jaar gewoon niet op gang..... overigens wel gezellig avond met de maten gehad verder
ondanks de drukte prima vermaakt.....HARDBASS(H)
Patrus
wild motherfuckers helden van de avond
Damm wat was dit een wreed vet feest :bounce: B2S :respect: Na het eerste uurtje opwarmen met Dj Ruthless begon Team Red lekker erop los te knallen, dus dat beloofde wat voor de rest van de avond en inderdaad tot 7 uur staan stampen :kwijl: :k :-k Zo hoort een feest te zijn. Sfeer vond ik super en alles was goed geregeld (y)(y)(y) Zeer voor herhaling vatbaar :D
pauluskap
was weer zeer geslaagd
PCILLAAA
wat een feest zeg! :respect:..
Peanutsz
WHÁÁÁT EEN FEEST!! Nog een keer! nog een keer!
peetjuh71
Zeer matige hardbass, oude muziek, de show ook zeer matig. voorgaande edities waren stuk beter.
Peetjuuuuh
Geniaal feestje! Egt goed vermaakt en ik heb weer lekker staan springen!!! Heeeerlijk!
PEGEAH!
HELEMAAL TOP!(L)
Perryd­eruijt­er
de hele avond is TOTAAL anders verlopen dan ik had verwacht maar 't was alsnog WREEEEEEEEEEEEED :D
heb heerlijk monopoly gespeeld in het gelderdome :rot: was een top nachtje Crypsis was mijn held :D
Pinas ®
tot een uur of 4 vond ik t tegenvallen, daarna werd er goed gedraaid!! Wild Motherfuckers :respect:
PindaBass
Topppeertje :D
Pommerrr [Diffused]
ook dit jaar weer top vermaakt, team blue was echt geweldig, volgend jaar zijn we er weer bij!
Pop-up
Een lichtshow om je vingers bij af te likken 8). Tot 0300 was de muziek echt heerlijk, maar daarna zon eentonige nummerkeuze dat ik er niks meer aan vond :(.
Porto!
Top feest! Qua muziek veel beter dan Qlimax. Crypsis de held van de avond.
PrinCeSS!!
Was helemaal Superrr!
PuBLiC Nm3
was leuk alleen jammer dat het een hardstyle feest was!
PVO
Wildstylez (L) Show (L) b2s :respect:
Q-Koorts
Wat een feest! Geen woorden voor. B2S :respect: See you next year!
Q_Niels_Q
Heerlijk dik Feest (Y) :respect:
Qnalluh
In één woord: GE-WEL-DIG! Wat een gruwelijk feest was dit!
Qrickie
Wat een GEEEEEKKKK feest was dit zeg!!! :respect: Hard Bass :respect:
Hele avond onder de boxen gestaan, BAM! volgend jaar weer!
Raice
wat een aldertreurigst vet feest man! Deze vergeet ik niet snel! Ongelovelijk! Wildstylez is niet mijn ding Team Blue wel!
Ralluf
Geniaal! maar het geluid mocht op bepaalde momenten wel wat harder! en het was iets te druk..
knetter vet live vanaf Gelredome
Ratstyle
ik had geen flauw idee wanneer welke dj draaide, of welk team:P zo goed feestje heb ik gehad:P vol gas van begin tot eind
Raving Roeie
Wat een feest was dit !!! Het dak ging eraf, heb me super goed vermaakt, werd lekker gedraaid, van begin tot eind los gegaan!!! Mijn eerste hardbass, maar zeker niet de laatste! :D :bier:
Reempie
Wat een binnen feest Qlimax was hier niks bij Team Blue wat een set(y)
Renzu
Vet Vet Vet! :bier:
René Foxman
Wat een heerlijk feestje zeg! Zeker met dank aan Leanne :D
Resonance
Ondanks de wat matige afsluiter, echt een geweldig feest!! Helden: Wildstylez en Team Blue:respect:
oei wat een feest echt hemels!!!:respect: respect voor B2S!
Top avond gehad hoor! :)
Rietje­:cheer­:
Mij te druk daar benden... Best feest gehad op de tribune, ookal was het geluid daar bagger.
RikxD
Top feestje, de sfeer was lekker voor zo'n groot feest. En er werd ook vrij goed gedraaid (Y). Veel leuke mensen gesproken en toch ook nog hard gefeest :D
Rivim
Wat een briljante nacht gewoon! Knalde van begin tot het einde met een heerlijke afsluiting! Hard Bass:lief:
robbie-indo
Klasse feestje (Y)
GRUWLIJK:k gewoon puur genieten(L)
Robin.070
vet feest! Super sfeer! niks op aan te merken :D
robinnnnnn*
GE-WEL-DIG!!! (l)
robv
Goed vermaakt!.. ondanks dat ik zelf zo min was :)
Roed/­Wit-Mestreech
lekker feestje zeker weten goed gedraaid doorde djs en de sfeer was ook dik in orde
Roel-=-
Ja weer leuk feestje gehad,het was idd wel erg druk! Setjes waren niet al te denderend...
roog
die lazorsssssss.... dame wat een topper! als dit de standaard word van 2011!!! phoei!
Rose-Ann
Topfeestje! Werd lekker gedraaid :D Alleen jammer dat er geen hardcore was aan het eind :(
Ross Fader
Briljantt!!! Weer een jaar wachten ;(
Rossum
Crypsis :respect: die had van mij wel 2 uur langer mogen draaien :D
Rough Temper
weer heerlijk staan stampen,wa een dik feest was het weer :D
s'COREpion
Erg vet feest! Team blue, helden van de avond! Son of torture!
s-ylvo
wat een bruut feest weer :D 2 de keer hardbass en het was me weer wat gwn 1 woord GENIAAL:D:D
SabineSabine
Geweldig, vet, superfeest! Mooier dan 2010! Wildstylez, Team Blue & Team Yellow (l) en Crypsis.. :respect: Miste wel hardcore op het einde, maar wat een feest! :kwijl:
Wow, was me het feestje wel weer!! :respect: Kan weer gaan nagenieten van een super feestje!!!
SaM@NtHa
WAS ECHT SUPER VET!!!
Samuel020
Gruwelijkkkkkkkkkkkkk :respect:
Wat een gruwelijk dik feest zeg! :respect: Toppers: B-Front, Zany, Wild Mofo's :D
Sander102030
Heeuuuul Vet! Team Blue (L)
Sander89
Team Blue, bazen van de avond!
Sandertjj
Wat een avond! Bijna net zo goed als Loudness:respect:
super leuk gehad! alleen jammer dat de 1e 2 teams nog al hitjes parade was
Sanne..
WAT EEN ONGELOFELIJK GEIL FEEST!!(l)(l) WIL TERUG!
Sapsonic!
Wild motherfuckers:respect: Crypsis Baas!
sassiejaa
verrekte goed:D maar iets meer van de afsluiting verwacht
scurdie_­tripkip
zo boven verwachtingen uit heb me gruuwlijk goed vermaakt ;) volgend jaar weer. was top
Scutty!
Chill feest, maar als de afsluiter hardcore word, is het nog veel beter!
sebkuh
lekker feesje helemaal dol
Sen3
Lekker knallen, lekker druk, lekker warm, lekker BAM! :bounce:
Sergii­ooUpte­mpoMyT­empo#­
top feesie!!
Seth!
Leuk feestje, goed vermaakt! Vond het vorig jaar wel beter. Dit jaar was het bij vlagen wel wat te druk, hierdoor weinig sfeer...eerste 2 teams super vet, daarna wilde iedereen harder dan de rest zijn dat was wat minder. Geluid was in het midden vooraan goed te doen...
echt een geslaagd feestje :D !
sharon :hyper:
een woord; geweldig! :respect:
Sharri3j
Heeft iemand toevallig en zilveren foto camera gevonden!? ik heb hem waarschijnlijk in de binnenring op de picknick tafel laten staan
Sherr-
:respect: jaja, 't was weer een mooie! :bounce:
Silvana--
het was een geweldig feest! :respect:
skywalker aka de kraker
meesterlijk vermaakt! volgend jaar zeker weer
SnelleHap
Super feest, beetje druk in het begin maar dat kwam daarna weer goed :D!
Sparky
Van het begin tot het einde genoten
Vond vorig jaar veeul vetter maar alsnog super feest! Doe wat aan het bereik voor de mobile telefoons! Sjeees kon niemand bereiken.
STEEF 10#
1e x hardbass, was zeker vet! dikke show! wildstylez erg vet! alleen de afsluiting was niet veel harder dan de rest van de avond, paar hc nummertjes is nog vetter!
Stefan-the-Sound
Super :D Team blue :respect: daarna Team Yellow nog ff afmaken ;yes:, Wild mtfers met dik themanummer :D Psycho Punkz (y), Team Green lekkere opwarmer maar niet meer dan dat. Top organisatie, leek eerst te druk maar viel mee later. Decor kan niet aan Qlimax tippen maar wel vet scherm.
Top avond gehad!! er werd wel matig gedraaid, alleen team blue knalde echt lekker!!:respect:
Stephanie-HC!­
Heeerlijk feestje, lekker door gestampt tot 7! :* b2s luphhh.
steven-eg [Go-focking-wildddd]
wat een feest weer zeg!! POE, POE.. HULDE! Alleen jammer dat team green de snelheid eruit haalde... maar verder, geweldige sfeer, show, setjes (L)
StevenV
Had het meeste verwacht van Team Yellow, Maar moet zeggen dat Team Blue toch wat harder ging ! :respect:
Stevus
Wat een top feest Team Blue helden van de avond!!
Stick0o
heel vet feest! maar wat een K*T locatie!
Stizzie
Maaaaaaaaaaaaan wat vet was het! Voldeed aan al mijn verwachtingen en werd keihard overtroffen door Team Blue! En B-front he held, heerlijk vermaakt!
strijder
top feestje :respect:
Strikkaa
gelukkig was het niet erg druk, en liep ook niemand daarbinnen zn eigen vierdaagse...:rot: verder lekkere show alleen wisselend geluid?! Blue & Yellow was top. Wild Motherfuckers toch wat meer van verwacht eigenlijk...
Stuiter pinda :bounce:
1ste x voor mij,, vond het geweldig,, tog 120€ betaald voor een kaartje,, maar ik vond het mijn geld waard:D
Sven "Musky"
:respect:
Crypsis blijft toch nog echt mijn absolute HELD en dat was die op HARD BASS HELEMAAL (L)(L)(L)
t@rbo
Prima vermaakt, maar damn wat een bagger geluid zeg, de bass resoneerde door het gelredome, niet om aan te horen.
Tengski Haze
Was genieten!
Tessaa*
Crypsis(L)
Tha Hardstylist
Was wel gezellig..!! YELLOW & BLUE..!!!!!!!!!!!!!!!
ThaMunky
Ziekelijk vermaakt!! Misten alleen op het einde nog wat snelle nummers
The KLIT Commander
Topfeestje! In t begin was t iets te druk, maar dat ging over toen de tribunus volliepen :) Team Blue! :respect: Hele vette show + geluid
The Rhythm Division
Ik citeer, Coach Frenk: ''HARDBAAS'' :respect: Wat een geweldige party, DEKSELS!!!! :D Red/Green/Yellow
The-Niceguy
Heerlijk feestje... show was ook goed...werd lekker gedraaid..(Y)
TheHar­dstyle­Hollan­d
Super dikk The greatis show on earth
Theunusss
Ut gind debie daar maar Crypsis ow ow ow wat doe je de mensen toch weer aan pfff rossen zeg VET!!
Thinuz
super feestje weer! team bleu (L)
ThomasJA
Nu al waardering geven over dit feest, gaat een dikke knaller worden dacht ik zo:bounce:!
Ths
Jaa geweldig het is ze weer gelukt hardbass m'n nummer 1 feest keep up THE good work B2S
was top....KAK
primaaa vermaakt, top feessie!! WILD MOTHERFUCKERS, helden!! vond het wel wat te druk maarjaaa joh verders helemaal superrr (L)
TiFoSo
Was weer Fantastisch!! (l) Psyko Punkz & BLUE :respect: :respect:
Tijnes
Wat een feest :respect:... Wild Motherfuckers helden!
geniaal feestje, crypsis held van de avond
Timmert
Heerlijke nacht gehad(L)! Team blue & yellow:bounce:! Jammer van de warmte en de drukte..
Timmiih
skon fiske, maar wat een kut gedoe met die bussen. 10.000 man in 3 bussen. wild motherfuckers:respect:
Lekker staan knallen :bounce:
Tobias81
(*sorry voor mijn nederlands*) 2009 waren geluid en sfeer minder, 2010 opzet+decor. dit jaar was alles top! het was een beetje druk, maar niet zo zeer als vorige qlimax. een van de mooie feesten in gelredome (en dit waren niet veel!). iedereen die het geluid harder mochten moeten an die tijd voor 2009 denken waar het altijd een disaster was -> @b2s: don't believe everything you've heard so far :-)
Tom BRL
Vette avond gehad, alleen wat was het tering druk & heet. Crypsis & Team Yellow restecp :respect:
Tomba!
Muzikaal gezien topnachtje! Jammer dat er tot team blauw slechte sfeer hing, door drukte en rondlopende mensen. Vanaf Blauw was het beter, lekker de ruimte en gezelligheid met veel bekende. Crypsis Held _O_!
Tommy22
Goed vermaakt :yes:
TomSfd
Echt geweldig! goed vermaakt met veel bekenden:) en zeker beter dan Qlimax! STRIKE(l)
Ton30071989
Prima vermaakt weer! Supervet dat tuneboy een remix van ddd door de zaal knalde (L)
Tony22St
soow wat een feesje zeg! ligt ook aan de groep waar je mee gaat en dit keer wisten ze wel wat feesten was!
was weer knallen! goed vermaakt
trollydolly-setje
Wat een super vet feest was dit!! Leuke setjes werden er gedraaid. Lazers waren echt super vet!! Volgend jaar zeker weer bij!! (Y):D Maar waren ook wat nadelen: Te druk, veelste warm, slecht/geen bereik, en het leek wel of de drugs gratis werd uitgedeeld!! :S Team Blue & Yellow waren voor mij zeker het vetst!! :D
serieus mijn beste verjaardagsparty ooit, vol met verrassingen.... verder geen woorden voor, wel spierpijn....
dopeeeeeeeee(L)
Zonder twijfel een van de beste feesten ooit!! :D HardBass is de overtreffende trap van Qlimax aan het worden!
V0NK
heb me goed vermaakt! maar zulke massa feesten zijn niet echt mijn ding
Vearix
Me eigen heerlijk vermaakt, haha pillenparty wan koekwauzen liepen er rond zeg
VecinoNL
Crypsis was the bomb, wat knallen. Hele feest was gewoon dik voor mekaar, top!!
Watt een nacht!! Heerlijk:D
Viienn
wat een KNALLEEEE feest was dit! Nog steeds na aan het genieten. :D:D:D
Vinn'r
Lijp feest! :D gezellige sfeer vooraan lkkr staan knallen! :respect: Team Blue,Team Yellow, Wild Motherfuckers :respect:
Voosaa!
It's my big fat Hardbasss(L)
WanTec
Wat een ongelooflijk vet feest !! Dit is zeker voor herhaling vatbaar ! Tot volgend jaar, als er dan nog kaarten te krijgen zijn, want de verkoop zal wel een stuk sneller gaan na deze editie met die goeie recensies ! :respect:
Warface | Youri
openen met discorecordz, het begon hard en het eindigde harder, GE-WEL-DIG feest!
Waspoeder
Sprakeloos...
Team blue (l)
Wesz91
1 woord: Blue! Heerlijk feest weer, c u next year (y)
Wianda :hyper:
Heerlijk! Team Red & Yellow!(L):respect:
Topfeest! Team Bleu en Yellow waren de bazen van de avond _O_
Geweldig feestje !
Willewijntje
Zo was aardig druk! Maar dat heeft de pret zeker niet gedrukt, flink losgegaan (L). WILD MOTHERFUCKERS :respect: SET ME FREE!
Willybob
Waaaaauw!!! :kwijl: Wat was dit een super vet feest :bounce:.. en wat een geluid :cheer:
WL Leeuws
Weet er iemand miss waar ik de foto`s ken zien op facebook?? van hard bass
Wosso
Geweldig geen andere woorden voor ;) het was super gezellig :D Psyko Punkz, heel team blue :respect: wat een avond, 10x beter dan Qlimax
Top feest en verjaardag gehad!
Wouter31
Blue set van de avond, super feest :respect:
Wouz'
Geweldig feestje :respect:
wtheking
Wild Motherfuckers vielen echt tegen, wat een breaks doen hun.. andere afsluiting en het was zeker geweldig! Nu Zeer Goed....Alsnog Lkkr staan knallen!!
Team Red, lasershow, begaaid, druk,...nuff said :P
xLucindaa
Team Blue heeft zeker m'n avond gemaakt! :respect:
Team blue helden vd avond:D afsluiting iets minder, maar verder geweldig feestje!
YendorNL
OMG het beste feest ever. ik heb gewoon geen minpuntje :o alles was perfect
Yolo Piloot
Ik ga Team Blue aanklagen voor mishandeling, gvd wat een gruwelijk brute set, helemaal stuk gegaan! Feestje was top ook al waren sommige setjes niet altijd even goed. Alleen jammer dat t weer zo fucking druk was...
|-Jeroen-|
Wat een Feest, hier kan Q-dance iets van leren. 100x zo beter dan Qlimax. volgend jaar weer man
~ Yvonne :cheer:
Goeie muziek, gezellige sfeer. :D toppie! (Y) Miste toch alleen wel wat hardcore op het end..
~YP
In 1 woord , het was GENIAAL!
ÐebOrahh*­:bounce:
Ondanks dat ik bijna alleen maar heb gezeten was het wel een mooi feestje:) maar veel te warm en te druk:(

Line-up Hard Bass

1Team Red
2300, 0100
house, hardstyle, trance
house, hardstyle
techno, hardstyle
· live hardstyle
2Team Green
0100, 0300
hardstyle
hardcore, hardstyle
· live hardstyle
🇮🇹 hardstyle
3Team Blue
0300, 0500
🇦🇺 🇳🇱 hardstyle
· live 🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
hardstyle
hardstyle
4Team Yellow
0500, 0700
hardstyle
hardstyle
hardstyle
· live 🇮🇹 hardstyle
· live 🇮🇹 hardcore, hardstyle
· live 🇮🇹 hardstyle
5Area 5
· MC hardcore, hardstyle

Nieuws

Op zaterdag 12 februari 2011 stond het GelreDome Arnhem geheel in het teken van een uitverkochte Hard Bass. Vier DJ teams, te weten Red, Green, Blue en Yellow, wisten vijfentwintig duizend partybezoekers volledig uit hun dak te krijgen. Na het feest verscheen de aftermovie online, die alleen al op YouTube meer dan tweehonderdvijfenzestigduizend keer is bekeken! 74
Hard Bass 2011
7 februari 2011
Aanstaande zaterdag zal een uitverkocht GelreDome 9 uur lang in het teken staan van Hard Bass. Zoals bekend zijn de beste en grootste Hardstyle artiesten van dit moment in vier teams (bekend als Red, Green, Blue & Yellow) ingedeeld, zodat er een zeer verrassende mix zal ontstaan. Inmiddels is iedereen de dagen aan het aftellen en is het tijd voor de laatste info! 204
Zaterdag 12 februari organiseert B2S Hard Bass 2011. De voorverkoop is ontzettend snel gegaan en bijna alle kaarten zijn verkocht. Dit is dus een laatste waarschuwing voor alle liefhebbers! Mocht je nog niet in het bezit zijn van een ticket, dan raad B2S je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen. 124
Hard Bass GelreDome
5 januari 2011
Op zaterdag 12 februari 2011 zal Hard Bass voor de derde keer haar intrek nemen in een van de grootste indoor locaties van Nederland, namelijk het GelreDome Arnhem! De avond zal geheel in het teken staan Hardstyle, gepresenteerd door vier verschillende teams, samengesteld uit de allergrootste artiesten. De line-up is bekend en de voorbereiding is in volle gang. Tijd voor een Hard Bass update! 100
Ook komend jaar staan een groot aantal B2S evenementen op de agenda. Pak je kalender er bij want in dit bericht vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2011! 68
Hard Bass GelreDome
15 november 2010
Zaterdag 12 februari 2011 staat het GelreDome te Arnhem in het teken van Hard Bass. Net als voorgaande edities zijn er vier teams samengesteld. Klik hier om te lezen welke artiesten de teams red, green, blue en yellow zullen vormen! 263
Op zaterdag 12 februari 2011 neemt B2S voor de derde keer met Hard Bass haar intrek in het GelreDome Arnhem. Het stadion zal maar liefst negen uur lang geheel in het teken van hardstyle staan, dat word geselecteerd door zestien dj's en acts verdeeld over vier zorgvuldig geselecteerde teams. 132

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Poll: Qlimax vs Hard bass f:hard110
Security ramt met 5 man feestganger in elkaar op Hard Bass f:hard184
GZ: (gesloten) 2 Hardbass kaarten tickets2
Hard Bass 2011 Arnhem Gelredome f:hard196
GZ: 2 kaarten hardbass tickets8
GZ: 4 Hardbass kaartjes gezocht! tickets3
TK: (gesloten) Hardbass E-ticket tickets1
TK: (gesloten) Hard Bass Kaartje tickets6
2 kaarjes gezocht hardbass tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje Hard Bass gezocht! Omgeving Eindhoven, Tilburg, Den-bosch tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje hardbass! Omgeving Eindhoven, Tilburg, Den-bosch tickets1
TK: Bus Hardbass omgeving amersfoort buscar1
TK: Hard bass kaartje te koop tickets4
GZ: 2 kaartjes Hard Bass tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Hardbass tickets2
TK: (gesloten) 2 Hardbass kaartjes tickets1
TK: (gesloten) 1 Hard Bass kaart tickets1
GZ: 1 Hard Bass Kaartje tickets1
TK: (gesloten) Hardbass uitgeprinte&digitale E-ticket je mag ze beiden hebben tickets10
GZ: Hardbass kaartje tickets2
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor hard bass gezocht tickets1
GZ: (gesloten) 1 Hardbass kaartje tickets2
GZ: Zoekt een Hard bass kaart!!! tickets1
GZ: 2 tickets voor Hard Bass. tickets4
GZ: 2 hard bass kaarten omg noord-brabant tickets3
TK: (gesloten) Hard Bass ticket tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje voor Hardbass tickets3
TK: (gesloten) Hard Bass kaartje tickets3
TK: (gesloten) 1 kaartje hard bass te koop tickets1
GZ: (gesloten) Hardbass kaartje tickets4
GZ: (gesloten) 2 kaartjes voor hardbass gezocht tickets1
GZ: 3 kaartjes Hardbass! tickets1
GZ: Kaartje voor Hardbass tickets2
TK: Busrit vanuit Twente naar Hardbass buscar2
TK: (gesloten) 1 x E-Ticket Hard Bass tickets14
GZ: (gesloten) Kaart hardbass tickets1
GZ: Kaartje HardBass gezocht! tickets2
GZ: 3 Kaarten Hardbass gezocht! tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Hardbass 12 feb 2011 voor 60 euro tickets8
TK: (gesloten) Hardbass ticket 60 euro tickets3
GZ: Kaarten hard bass tickets1
GZ: 2 kaartjes HardBass tickets1
TK: (gesloten) 2 kaarten HardBass tickets4
GZ: 1 Hard Bass Kaartje tickets1
GZ: Hardbass tickets1
GZ: 2 Kaarten voor hard bass tickets1
GZ: Kaarten Hard Bass tickets3
GZ: (gesloten) Hardbass Ticket tickets2
GZ: (gesloten) Hardbass ticket tickets2
GZ: (gesloten) Hard bass tickets tickets1
GZ: 1 kaartje gezocht voor hard bass tickets1
GZ: 1 kaart Hard Bass tickets2
GZ: 2 kaarten hardbass tickets1
GZ: Hardbass kaartje tickets1
GZ: (gesloten) Hard bass TICKETS tickets1
GZ: 1x Hard Bass ticket €60,- tickets1
GZ: 1x Hardbass max €50 tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes hardbass tickets2
GZ: Kaartje Hardbass tickets4
GZ: 1 kaartje voor Hard Bass tickets1
GZ: 2+ Kaarten Hardbass tickets1
TK: (gesloten) Hardbass kaartje te koop tickets3
GZ: (gesloten) 2x hardbass ticket tickets1
GZ: (gesloten) Kaartje Hard Bass tickets1
GZ: E-tiicket Hardbass tickets1
TK: Met The Party Express naar Hard Bass 2011 buscar1
TK: (gesloten) 1 kaartje Hardbass tickets6

27435 opmerkingen

Waarschuw beheerder
waar kan je m downloaden? betaal al genoeg voor dat kaartje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henkjan1113 op woensdag 11 mei 2011 om 17:00:
betaal al genoeg voor dat kaartje!


hè toch :aai:
Vip kaartje feestfabriek: €100,- DAT IS PAS DUUR :x
 
Waarschuw beheerder
Die dvd was zo tof ik wil weer terugggg
Waarschuw beheerder
hebben er mensen dvd al binnen?
Heb hem namelyk nog niet binnen :o
 
Waarschuw beheerder
Ik heb maandag die dvd owk al besteld en heb hem owk nog niet binnen! :S
Kep b2s al vast een mailtje gestuurd of er iets mis is gegaan ofzow.....
Waarschuw beheerder
jaa echt raar :s
datum was toch verzet naar 13mei?..
Artiest {SHOWLIST artist 88017, 79537}
Waarschuw beheerder
dvd staat alweer op youtube
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 mei 2011 om 22:18:
Ik heb maandag die dvd owk al besteld en heb hem owk nog niet binnen!
Kep b2s al vast een mailtje gestuurd of er iets mis is gegaan ofzow.....


heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ? :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zaterdag 14 mei 2011 om 16:02:
heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ?


Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder:S
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zaterdag 14 mei 2011 om 16:02:
heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ?


Kijk hem anders lekker op youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=j179B5FmKzs
Waarschuw beheerder
Heb DVD binnen en ondertussen al 2x bekeken; hij's fijnnnnn!(L)
Waarschuw beheerder
Heerlijke dvd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 mei 2011 om 19:32:
Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten!


wel raaar..
cloud 9 music?? nog niet van gehoord.. me moeder heeft dvd van hardbass voor me besteld dus weet niet waar ze die heeft besteld :P
en als je het wilt laten weten aan me, heel erg fyn! bedankt alvast :D


Uitspraak van Buffelsander op zaterdag 14 mei 2011 om 23:09:
Kijk hem anders lekker op youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=j179B5FmKzs


wil ik niet, ben zo eigenwys dat ik hem zelf wil kyken op de dvd :P
Waarschuw beheerder
Na t op youtube te hebben gezien, ga ik m deze week toch maar bestellen :D
Sow scheelt trouwes ff 5 euro als je m bij bol.com besteld of b2s.nl ;)
Waarschuw beheerder
sta ik waarempel nog op de dvd ook voor een miliseconde :D
 
Waarschuw beheerder
Wat een dik feest was dit toch _o_
Waarschuw beheerder
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!???
:S uitleg is van harte welkom! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zondag 5 juni 2011 om 19:46:
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!???
uitleg is van harte welkom!


haha arme meid. Stond er wel genoeg geld op je rekening op moment van bestellen ;);)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buffelsander op donderdag 9 juni 2011 om 13:51:
haha arme meid. Stond er wel genoeg geld op je rekening op moment van bestellen ?


uhh jaa, en ben niet de einige dus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zondag 5 juni 2011 om 19:46:
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!??


Snap sowieso niet dat je hem in de winkel koopt. Dat gaat vele malen sneller dan bestellen via b2s:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 2 juni 2011 om 20:55:
Wat een dik feest was dit toch


 
Waarschuw beheerder
Als mensen na 4 maanden hun DVD nog niet binnen hebben.. waarom bel je B2s gewoon niet.. of ga je er langs.

Je geld hebben ze allang en jij je product niet.. tijd voor onderhandeling?
Waarschuw beheerder
DVD nog eens aan het kijken :respect: Wat een BAZENFEEST was het toch (l)
Waarschuw beheerder
1e Hardbass... HEERLIJK feestjeuh !
super sfeertje, super geluid, rammen... zalig vermaakt wederom!!

Wel rete druk:s enige minpunt!

BOMMEN!!!!
Waarschuw beheerder
Was m'n eerste feest, en wat voor 1! (L)
 
Waarschuw beheerder
:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ff checken en jawel hoor; dit feest heeft wel een rating "geweldig" gehaald tov. HardBass editie 2012 met "zeer goed". Sluit aan bij mijn mening, want 2011 was echt dik beter als 2012...
Waarschuw beheerder
nog steeds het allerdikste anthem ooit gemaakt. goedemorgen zeg
Waarschuw beheerder
Was mijn eerste feestje , en wat voor een :D:D .
Beste Anthem uit mijn feest geschiedenis.