Partyflock
 
here
Hard Bass
georganiseerd door Site Site

GelreDome (binnen) op de kaart Site
Batavierenweg 25
Arnhem
Nederland🇳🇱
hardstyle × 19

Tickets & prijs Hard Bass

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 00:30 met 72 bezoekers, om 01:30 met 64 bezoekers en om 00:00 met 34 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (2849), AukeV (1694), anoniem (1097), D-O-M-O (1179), anoniem (1314), G1LL (826), Jos Feestbook (1078), Thijs-BK (953).

Stemresultaat: geweldig

geweldig253356%
zeer goed129129%
goed49411%
ok952%
voldoende481%
onvoldoende14
slecht13
zeer slecht2
waardeloos8

819 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ *­ Troubl­eAngel *­ !!­
prima vermaakt!
super feestje gehad! alleen wild motherfuckers viel een beetje tegen:( Rest van team Yellow was dik, andere teams trouwens ook :respect:
!!­ LAzERQicQ !!­
Team Blue wins! :respect: Top geluid, decor en godzijdank was het in de lengte gezet!
Super feest
Team Yellow :respect:!! Crypsis en WILD MOTHERFUCKERS (L) :respect:! Jammer van de drukte!
Dit was Godverdomme een lekker feestje!
!jeroentje!
locatie top, orginisatie top, groepie top, muziek bagger
!mirjam!
Vond het vorig jaar toch beter de sfeer en de muziek maar toch prima vermaakt
" Charly
GEWELDIG! :D Crypsis wat een held!!
"­ º²º Mevr.­ Spa©ejes HK º²º''
teringggg wat een feest :respect:
"Stefan^!!!
Poepie cool!! was weer supper:respect:
# o7o BITCH!
Was weer een toppertjuhh!! Hoppaaa(L)
#Sz.
Was Heerlijk :kwijl:
' Viva La Vera.­ :bounce:
Pff, had van mij nog wel paar uurtjes langer mogen duren! Yelloooowwww! (L)
'Bousie
Top feestje gehad, vooral de laatste paar uurtjes waren lekker!
'Paul'
Gezellig feestje(Y)!
geluid mog wel wat harder, en afsluiter was wel te soft ! verder wel oke
(K) Nathalie (K)
Gewoon weg geweldig!!
dit was toch niet helemaal mijn feest, misschien meer van verwacht, te druk, geluid achterin was ruk. later nog wel goed gekomen, team blue (Y)
(YE)pi­etler(­YE)
GEWELDIG FEESTJE :D alleen jmr dat ik et laatste stuk zo goed als kwijt ben :rot:
voor mij geen hardstyle meer :D verder was het feestje wel te doen :P
* Sanneke *
Zeker goed vermaakt, helemaal los gegaan!! Dikke aankleding :D Alleen publiek was beetje aan de tamme kant :(
* Yvon_
FAAAAAAAK wat een dik feest! :bounce: Loved it!
*­[S]tin­uzz...­
Heerlijk feest weer! TEAM BLUE geniaal :respect: Afterparty in de Jezusbus was ook leuk ;)
*aanoek
Dit feest was goud!
AFLSUITER MET TATANKA.....:respect: Die had echt langer moeten draaien...Heerlijk..!!!! :cheer:
Top feeeest!!! volgend jaar weer!!!!:D(L)
*mario*
super feest !!
*Mrs R*
toppunt van hoe stop ik zoveel mogelijk de ALLER lelijkste mensen op in feest. teeeeering! wel heerlijk gedanst
*ris*
in één woord GEWELDIG!!!
*YveS*
Licht- en lazershow was geweldig! Geluid viel alleen tegen! Verder super gehad met alle vriendjes! Maar heeft XQ niet overtroffen!
- Kevin !
echt te vet feestje !!:D team yellow en green:respect:
- Menno.
`Wild motherfuckers (L).
- Stefan :bounce:
Geweldig goed vermaakt! BLUE!! :respect:
--- Evelien
Super vet feest! Heeeerlijke avond gehad, volgend jaar zeker weer aanwezig ! :respect:
--->>>gol­ddigga­<<<---
Wat een feest, echt prima vermaakt. Volgend jaar zekers weer!!!
-> Zoef zoef <-
was echt super! muziek, vriendjes en geluid :D
Super feest! Lasershows en het podium :respect: en team blue green en blue :bounce:
-_Hagi_-
te druk, verder 1e en 3e team _o_
-CindY-
het was weer een super avondje! :D
tudeleduu, knallend feestje (Y)
-Mitta-
Hele feest + setjes was een DIKKE 10
-RuuD- 88
wat een feest zeg :o (L)
...­][Dj...­Onderb­roek][­...­
Psyko Punkz wat waren die weer geniaal hoor:respect:
..René""
GEWELDIG feest, perfecte sfeer, geweldige show, maar einde was wel jammer om te missen :(
.lex.
Super feestje:D
Mooi feestje, toch mis ik 't SilverDome...
.Rick
Was knallen! Wel druk zeg :|
070 Ritchy
.
1984
Geen spijt dat geweest ben was top
Was weer een heerlijk feestje (L)
:banana: 1 en al fred :banana:
3-5 was het beste!! :respect:
:bounce: evil28 :bounce:
Was weer een goed feestje, jammer hoor dat Andy niet meer kon stampen rond een uurtje of 5:P
:bounce: LNN
erg gezellig, alleen hele avond hardstyle blijft toch anders :P al met al toch goed vermaakt hoor :bier::bier: :cheer:
kutfuif
:bounce: Mevrouw Stuiterbal :bounce:
Stuiteren!!! :bounce:
Geweldig feestje gehad! alleen wat druk en wat warm :|
:bounce:--//­Roell\\--:bounce:
Team Yellow (Y) Verder goed vermaakt :bounce:
:Bounc­e:Chri­s:Bier­:
1e keer Hardbass, vond het tot Psyko Punkz het gekst!
:bounce:Low-E:bounce:
me 1ste feest , ik zal je vertellen... FOCKING VET FEEST!!! heb nog nooit zoveel mensen uit hun kneiter gezien:|:|
:bounc­e:Shar­onn
Mooi feestje!!
:facepalm:
fucking lekkere loempia's in Gelredome!!!!!!!!!!!1!! FTW
:honger: E.­dwin
Vette nacht weer! Team Blue (L) :D
<~^­Poeletje^­~>
de aan kleding was leuk maar verder was niete echt geweldig volgend jaar niet meer aanwezig
>>>>Mr.­ Penny<<<<
zoon vet feestje:D goed vermaakt, leuke mensen:D en een dikke bass, wat wil je nog meer:D:D
>>>ver­veer<<­<
dit was toch zeker softbass en geen hardbass wat een pussy hardstyle vergeleken met vorig jaar mocht wel wat harder en meer raw en veeeeeel te druk wat een kut drukte altijd
>>FURR<<
Super vet feesie. Tot volgend jaar :D
>pascal<
Team blue, wat een bazen!!
@mr_budddha
In 1 woord GE-WEL-DIG! alleen wel een gedring bij de kluisjes zeg =o
[Davey]
Was weer meer dan de moeite waard :respect: Team Blue!!
[E]rwin
B2S Takes over from Q!:respect: Alles klopte aan dit feest!:D Goede muziek, Geweldige lichtshow, Sfeer was Prima! Tussen de sets door.. Was er al meer vuurwerk dan tijdens Qountdown om 12 uur!:bounce: :respect:B2S
[Frl]T­errorG­urbe[N­L]
Een zwaar goed feesje;)
[H4L] BAKKER
wat weer knalluh maar gooi er voortaan gewoon laaste 2 uurtje lekker hardcore in de spiekers
[H]ard­style[­T]o[T]­he[L]i­mit
zwaar gestoord warm en druk was het:O maar wel een top feest! team green(Y) blue(L) yellow(L)
[hardstyle-baby] - R-thur
facking gruwlijk feest !! team blauw was echt gruwlijk ! team yellow was ok gruwlijk ! allen tat&zat had ik meer verwacht !
[NL] [R]uud [NL]
GE-WEL-DIG (Y) spierpijn als de tering nog steeds, maar het was het waard. Alleen erg jammer van de afsluiting, mocht wel wat harder en sneller! :D
[NL][NB] #­ Tuuntjuhh
1e Hardstyle feestje,, viel tegen,, geef mij maar me hardcore. ook veel te veel stilstaande mensen. laser werk was wel top!
[NL]Jeroen
psyko punkz(L)
Heerlijk Feestje! :D :respect:
^Linto...
WAT EEN GEWELD!!!! CRYPSIS LIVE_O_
wat een feest zeg! echt gruwelijk lig nu nog met kippenvel in mn bed! haha echt GE-WEL-DIG!!
__Rik
Geweldig
_sander_
Wat een GENIAAL feest!! Van begin tot eind vol gas!! Echt zwaar genoten!! :respect: B2S :respect:
_Sjoerd_
FACKING VET FEEST!!
A.D.HeiDie
Absoluut een van de betere feesten! Was mn eerste keer maar niet de laatste :D Leuk concept ook met de dj teams! :D EN.. de lichten.. Geweldig! :respect:
Abaddon
was weer (y) alleen jammer dat ik bepaalde mensen pas zo laat zag
Adrenaline Junky
Was weer een dikke party(Y)!!,begon goed met Red daarna nog effe op de tribune gezeten,en op het einde nog effe helemaal los gegaaan bij team Yellow toch wel de beste van de avond vond ik:bounce:!!
alex212
wat een feest sjonge jonge erg vermaakt vooral wildmotherfuckers het laatste uurtje lekker ragge
Vorig jaar was beter...
Opzich wel goed feestje, alleen té druk (maarja dat is logisch met uitverkocht). Vorig jaar was beter! Wel een gezellig nachtje gehad :)
Anniekjuh (L)
heerlijk!!..de hele nacht weer lekker los!!..team green beetje tegenvaller maar heb een super nachtje gehad!!(L)
Annsje(F)**
Heb me goed vermaaaaaakt ;) Psyko Punkz :respect: HELDEN!! SLAAP LEKKER!(L)
Arbi
heb als niet-hardstyle-liefhebber me verdomde goed vermaakt :P
arj91
vond het super alleen Wildmotherfuckers waren kut!
Arn0ld
Was bruutt! Ik miste alleen de hardbass, voor de rest prima vermaakt en alles naar de klote;)
ArtStyle
Tering wat een prachtig feest :respect: van begin tot eind RAMMEN!!! :bounce: Alles ook goed geregeld, alleen erg druk op sommige momenten. maar het was een en al Genieten (h) Nu alweer zin in de volgende :bounce:
B--oyd
Zeeeeeeeeeer VET! Blue was het beste! Beetje jammer dat bijna iedereen strak was....
Babette:rot:
Team blauw! Voor elf uur was t best (Y) Verder erg gezellig feestje gehad, maar was toch echt veel te druk. Geen Jillz, min puntje.
Psyko Punkz zo als altijd de helden van de hele Focking avond!:D:respect:
Bart BRL
Prima vermaakt., Crypsis en Team Yellow hebben heel de nacht goed gemaakt.
Basje Baco
MAS-TER-LIJK!!! Geweldig decor, muziek, vuurwerk, mensen, alles! :D
Bass-Powah
Was zeker weer een vet feest, Wild MF gvd :P Yellow Submarine lalala :D Verder nieuwe Zatox & Zany track ook zeker bruut evenals die bpm counter track of hoe die ook mag heten. Alphaverb zoals altijd weer het beste. This is the train to nowhere!! :P Allen volgende keer toch maar eens eerder informeren bij de collega's hoe ze naar een feessie gaan. Deze keer allleen heen en terug gereden en in gelredome tering lang moeten zoeken voordat ik iemand tegenkwam!
bassiebal HKE
was lachen feestje alleen geluid mocht wel wat harder
Wat een geweld :respect: B-Front (L)
basveer
hoe verder in de avond hoe beter het werd. alleen dit honden. maat van me is opgepakt en ik ben maar ternauwernood ontsnapt!
BBaarrttjjee
Beter dan dit kan bijna niet!!!
Was zeker een geniaal feestje:D goed vermaakt!
BenninG
HARD BASSS :respect:
Bepster!­ :banana:
Vet feest! Gezellige mensen en lekker los gegaan :bounce:
Bessie
Geniaal feest! Wat een muziek en sfeer:D
Bibiloesoe
GEWELDIG
Blabsenflaps
Goede muziek, geluid kon harder en ik miste de opbouw, het was van 11 tot 7 hetzelfde. Had liever hardcore op het einde willen hebben
Blackeye(0_­o)
Alhoewel.. hardstyle niet mijn ding is .!! heb ik me toch Perfect vermaakt.!!(Y) Goed sfeertje top geluid.!! Gezelligheid.!! Was gewoon knalle.!! Alleeen wat een drukte zeg :O Maar ondanks de drukte EEN TOP FEESIE:bounce:
BLUESI­XTYNIN­E
Hardcore for life micheal. Redelijk vermaakt maar laatste grote hardstyle feestje voor mij
Blumpke
lekker los gegaan , was super!!
Boeleh
al met al prima feestje! Bij vlagen soms iets te druk, en je kon zien rond welke tijd iedereen aan de chemicaliën zat, :P, bij elk team wel genoten, green vondk persoonlijk iets minder
bram1919
was leuk feesie geluid von ik iets minder had van mij wel iets harder gemogen en voor de rest vond ik het super gezellig:)
Bremmo
Het maakt de naam HARD bass echt wel waar, hulde aan team blauw en geel :D
BRL Maikel
Super goed feest gehad! Team Blue was toch wel de topper!
BURNIN'DIAZZ
RAN-D de man van de avond!!
Carmengirl
het was GE-WEL-DIG :D
hardbass niet meer mijn ding wel vermaakt gezellig bus van mus
Cheyenne!
TOP!! Beter dan Qlimax... Team Blue (Y) Lekker geknald! :D
Chukkels
Team Blue was geniaal, Red geweldig rest minder. Toch een zeer vet feest gehad, dankzij alle gezellige mensjes :cheer:
ChuPaChup
Wat een GENIAAL feestje weer :bounce: Prima vermaakt met my lovely friends (L) Alleen jmmr dat t deze keer zooo druk was :S Verder, een geweldige sfeer ook (L)
collinnn__
1 van me beste feesten:D
Top feestje ! B-Front held
GE-WEL-DIG!!!
D-Attack!
Wat een feest :D Team Blue en Wildstylez live was echt vet :respect: Hoe die kerel van biowoapon erbij stond bij de opening van hun set :respect: daar geniet in van!!
D.XTC :xtc:
Jezuss dikker kan het niet worden! Wat een GRUWELIJK GENIAAL feest!
Daan //­ Twice
Weer een hele vette editie maar, vond vorig beter!
Daniel...!!
wat een super vet feest Psyko foundation:respect: en team blue en yellow:bounce:(Y)
DanielV
het was AAAAANNN!!!
Danitahh
Wat een topper (F)
danny_b
Net als vorig jaar --> Team Green :respect:
DarkBeatz
Wat een fucking gruwelijk feest! Zo heerlijk geamuseerd met mijn schatjes...
Davyy
leuk feesje veel te druk en geluid viel tege
DDH - Bonnie!­
Heerlijk feestje gehad! vele male beter als qlimax ! (L) it
Wat een gruwelijk feest! Alles was goed! Geluid, show en aankleding! Lang leven de VIP
DeliXL
Mijn topper tot nu toe.. wat een geweldig mooie stage en wat een knallers van platen.. Team blue de onbetwiste winnaar van de avond.. Maar psyko punkz live was ook snoeihard.. Crypsis live viel een beetje tegen wat mij betreft, de beste man kan nog veel en veeeeeel harder gaan!! (L)
DENQON
Ging weer lekker volgend jaar nog beterr?
Densco
Crypsis:respect:
Der Rudii
Hulde voor het podium en de shows, Geniaal. Hard Bass heeft bewezen dat het ook echt HARD is
Dian
GEWELDIG feest:respect:
DidierS90
Geniaal feest! Veel gezellig mensen ontmoet, hard geknald en heel veel gelachen! Lekkere setjes, spacende lichtshow en van 1 tot 5 megarondje gemaakt(L) Jammer dat m'n maat was opgepakt (N)
Die Schele Duif !­
Eerste hardstyle feest.. Goed vermaakt maar jaa wa langzaam he :P
Dingess
Heerlijk feest weer! waren we echt aan toe! ondanks dat het uitverkocht was vond ik het meevallen met de drukte (Y) Afsluiting vond ik matig
Dj Bassjunky
Team blue heeft een hoop goed gemaakt. Ran-D dikke tracks
team blue(Y)
DJ RemCore
was 1e keer Hard Bass maar wat een tering hard feest!(H) Wild Motherfuckers:respect:
Dj.imm
Tjuu wat was de 2011 editie een knaller!
Djeepe­rCreep­er
Strak feest. Jammer van het einde met een aantal niet al te stevige afgezaagde nummers, zonde.
djim'013
ZOOOjAAAAA fissa nr. 100 en met stip op nummer 1! gruwelijk
Was gezellig! Drukte en waardeloos geluid waren wel erg jammer. Yellow duidelijk het vetst!
Dokter-Baco!!­
dik vermaakt
lekker zeg!!
dom,lomp&­famous
whaaah, duurt lang, ik wil feestuh
Show was goed, geluid vond ik ook prima voor Gelredome, er werd lekker gedraaid. Team Blue, Crypsis :respect: Team Yellow ook lekker, maar Wild Motherfuckers de teleurstelling van de avond :( Veel bekende gezien, de avond is te snel voorbij gevlogen, volgend jaar zeker weer van de party!
Dopey MHL
Was vooral heel erg gezellig! Blijft Hertstijl....
Drieke­errade­n
YELLOW
KNALLEEEEE!!!!
wederom weer een mooi feest:)
dvk
wat knalde the future door de zaal :D
Dylan lll
Wat een dik feest was het :D
Eddie-Loco
Damn wat een feest :D gezelligheid met de bus van mus! Ran-D Goes Acapella :respect:
Eddix
Man o man wat een feest! Super goed verzorgd! Heerlijke muziek!:respect:
Eef_
Wat een vet feest, jammer dat het geluid pas wat later prima werd en dat het soms wel erg druk was met stilstaande mensen, maar god wat een muziek en SHOW! Hopelijk pakt q-dance zijn feesten zo ook op
Eikeboom b)
GEWELDIG alleen geluid schommelde wat en mocht wat harder
Ekkel :bounce:
Wat een HELS feest!!!! :respect:
ellen-lin
supergaaf !! wat een sfeertje!! niets geen agressief gedoe gezien! alleen wat een fucking gladde vloer au au au onderuit gegaan !! haha
ElWicca
heerlijk feessie, voor me gevoel zeer snel afgelopen:P
hardbass was geweldig
ENROC
Een tegenvaller door de drukte wat veel heeft verpest, dat moet volgend jaar anders. Ik heb me goed vermaakt. Ook mocht de line-up iets zorgvuldiger worden samengesteld.
Was vet, alleen geluid mocht wel hader, dat was wel jammer
EVIL HARDCORE :[
was een geslaagd Feest (Y)
Extera
Geweldig feest! Ongehoord goede sfeer waar wij stonden, en lekker geknalt. Vond alleen de afsluiter matig... misscien teveel van verwacht :)
echt wat een feest! alleen maar geknald:cheer:
Fiore
zeeeeer vet feest, wild motherfuckers helden!
Fizgrin
TOP Feest: geweldig geluid _O_ geweldige show _O_ En een goeie sfeer! Crypsis held van de avond _O_
Flexxo
Goed feest werd lekker gedraaid.Crypsis zoals altijd geniaal:respect: alleen wat een k*tsfeer!
Flowers.
Supervet!! (Y)
Foxbuster
Lasershow was heel de avond vet :D Geluid stond zachter dan Qlimax en voor de rest weet ik niks meer :P
Frank_!(h)
tering dik feest :respect: kon alleen totaal niet losgaan :(
Frankie :bounce:
Heerlijk feestje!! :kwijl:
Wat een dik feest! Eerste hardbass, en zeker niet de laatste!! :D alleen jammer dat het zo druk was! :O
FREAKERIK
HEEEEEEEERLIJK:yes:
Freaky 8)
Wat n feest zeg.. afgelopen 2 edities dik overtroffen!!! Goede sfeer vette show en heerlijke setjes! :respect: wildmotherfuckers :respect:
Super feest! Geluid was goed te doen, muziek was heel de avond prima met Crypsis als opperheld; wat een geweld:respect:(L). Tof avondje gehad met mn partymattiesz(Y).
Fritske
Geweldig feest..Sfeer goed veel gezelligheid..Goeie muziek, alleen geluid kon toch niet helemaal tippen aan dat van Qlimax dit jaar ;)
Frixion
Tjaa. Ik vond het super-vet maar het was zeker geen geweldig.. Geluid was slecht en als je naar de wc moest was je meteen een kwartier verder.. Team Blue daarentegen ge-wel-dig!!!
Frnk'90
Wat een lichtshow:O super nacht gehad!:D Crypsis :respect:
Fuck The System!­
Blue & Yellow(L) Volgend jaar toch wat minder kaarten verkopen? Tering wat een drukte! Veel erger dan met Qlimax.. En dan die sauna!:no: Geluid viel me ook tegen.. Vorig jaar was beter! Verder goed vermaakt:)
Funny Bunny
Top, Top, Top
Wat een knaller! Topsfeer! Goed vermaakt! :rot:
Wat een knaller was dit weer :O meesterlijke sfeer, geweldige stage & Oorverdovende heerlijk muziek. B2S: :respect:!!
Het was geweldig! Tot volgend jaar!!!
Gabber­Pinda4­Life
Nou om half 9 daar want ik moest werken, ik me gemeld kon ik absoluut niet op het veld staan en ook niet wisselen:frusty: irritante barhoofd:s en allemaal kut regeltjes:nocheer: om half 2 eindelijk pauze 15 min en mocht niet de zaal in ff genieten van het uitzicht:nocheer: Toen had ik er genoeg van me spullen gepakt en lekker zelf gefeest fuck hun:loser: hoef er nooit meer te werken:no: Maar wat een dik feest super vermaakt:respect: Wildmotherfuckers en Crypsis live:kwijl: Super sfeer, aardige mensen :D
Gavin
erg goed vermaakt, top gedraaid! volgend jaar weer;P
Zeer Dik Feest :yes: goed los gegaan :bounce:
Gertjuh
Heb me uitermate goed vermaakt @ hard bass 2011 :bier: Af en toe was het net de wandelvierdaagse, maar heb dr een lekker feesie van gemaakt met me maatjes :bounce:
Giel H.
wat een geniaal feest dit, volgend jaar een zekerheidje!
Gijs1
Muziek kon wel wat harder, en 't was gewoon TE druk., verder wel gezellig.
Ginaa :cheer:
Echt een geweldig feest, er werd lekker rauw gedraait en ik heb lekker rauw door gestampt..dit feest staan hoog aangeschreven in mn lijstje
TOP TOP TOP Feest !!! Gruwelijk genoten
Goldylocks
Supervette nacht gehad.....mensen bedankt ;)..Wildstylez en Team Green and Blue(L)
Gooseman
was echt te gek, was hier nog nooit geweest, setjes en geluid en show.. helemaal perfect:D:D heb mij goed vermaakt tot ik helemaal kapot was:D(Y):respect:
Hakkel
Zeer vet alleen vond de afsluiting echt ZwAAR slecht! Geen extra afsluitend nummertje, ook geen aankondiging van het einde.. en die italianen wilde mr niet hard genoeg knalle
Happy-Feet
Laatste 2 teams hebben mn avond gered :respect: ! Wat een warmte + drukte zeg :rot:
hardboy-tommy
heb weer erg genoten :D
Hardcore Infinity
Mas-ter-lijk! _O_ blue!
Hardnoiser
wat betreft mij, kut feest. Te druk en de muzieken waren nouj ook weer niet zo geweldig! Jammer dat ook Hard Bass ten onder is gegaan aan de commercie!!!! Waarom in gods naam die stadions zo fuckin vol proppen?
Hardstyle Fother­mucker
Hele dikke shit weer!!!
super feesie gehad
Hardstyle_­is_­Samstyles
Topfeestje!!! Team blue erg vet! Crypsis & Wild Motherfuckers :respect: Team Green de teleurstelling van de avond op de Psyko Punkz na (y)
Hardst­ylerLa­rs
hm... ik loop nu nog met spierpijn. Nu naar school toe maar die gaan we overslaan!
Hazinh0
Gekkehuisss! Crypsis gek :respect:
HC-Stui!­3rbaL
was niet meer te houden!!! dus kortom prima feest!!! (Y)
Hearts­tyler3­0
Hardbass was eerder softbass ik sla hem volgend jaar over en 12 euro parkeren slaat ook nergens op!
Knallend feestje weer. Prima vermaakt! Al vond ik het vorig jaar beter. De bar was wederom eens DRAMA
heidt
GELUID WAS VEEL TE ZACHT, WERT TE SOFT HARDSTYL GEDRAAIT TE VEEL TUSSEN PAUZES!!! VERDER PRIMA VERMAAKT!!
heikop
was de laatste keer hardbass voor mij...lopen zoveel neppers
Henkie50 ZK
Blue was geweldig ,vond yellow maar tegenvallen ,Voor de rest wel een topavond gehad wat sfeer /mensen betrof.
Henkjan1113
Super dik feest, alles was tot in de puntjes geregeld. Zany en B-front helden! Perfectie!
Hermyyy
Top feestje! Team Yellow sowieso voor mij, heerlijke afsluiter:D
hof :bier:
geluid had wat harder gemoge maar wat ws het vet zeg :D
hompi
prima vermaakt ondanks dat ik niet 1 keer echt ben losgegaan:) alleen wat een drukte zeg.
houzze
shit te laat
Il Paolo
Wat een feest!! Ben mijn virenden heel erg dankbaar voor dit geweldige verjaardagskado!!! Respect :respect: B2S
ilse__nl
Geen enkel moment stil gestaan op de avond.. In 1 woord: GE-WEL-DIG! :respect:
ilsjehh
Hardbassop z'n best!
iriis:mixje:
Team Blue:respect:, lasers :k, heeerlijke nacht gehad (L)
J Q R D I :banana:
Dik feest ! (L) Showtje was weer pirma in orde... Hard Bass heeft zichzelf weer overtroffen :respect:
J.ffrey
TEAM BLUE(L) dikke set, heel vet feest
J.orisss
Echt een super DIK feest, show dikke 10 en team blue :kwijl: alleen jammer van dat kut bereik en de drukte
J070 :hyper: :beer:
heerlijk feessie :D:D zeker herhaling vatbaar damnn (L):hyper: :D
:respect:
Jack-Attack
ik heb me heerlijk vermaakt:D:D whooeeiiii!!!
Jahoor
Gruwelijk feest! Team blue helden!
Waaaat een feest was dit zeg, tering wat hard!
JANINE.
Team BLUE! (L) (L) (L) rest... tja. Geluid wéér niet goed, te druk met vervelende dagjesmensen en rest van de setjes ook niet echt heel erg interessant. Wel heel gezellig gehad! :)
GENIAAL! aan één stuk door losgegaan! alles gegeven
Janssen89
Wat een nacht GE-WEL-DIG! B2S :respect:
Japsen
Prima vermaakt :)
Jbbe
ZOOO Vett!! heerlijke setjes... WMF!!
Je Zal Maar Zo Heten
Sorry, maar dit feest was echt niet goed ofzo. Geluid was ruk, de gedraaide nummers waren oud, de show tja...laat dat nou aan q-dance over, want dit was nou ook niet echt bijzonder. De sfeer was ook een beetje mjeh mjeh. Ik heb nog nooit een feest meegemaakt waarbij ik vroeger weg ging, elk feest tot nu toe tot het einde gebleven, maar dit feest....nee
Jeem!
Top feestje! :respect: Beste editie tot nu toe!
JeffreY!:)
Deze avond ging gewoon te snel voorbij! heerlijk genoten daar, en de team's draaide super goed!(Y) alleen het laatste uurtje wanneer wild motherfuckers (tat en zat) draaide ging het geluid opeens veel harder:S
Jelmaaah
MEGA echt geweldig feest! Zoveel beter dan Qlimax! lasers/lichten waren echt strak! beweegende schermen echt vet gedaan! Geluid helemaal top! Sfeer zat er bij ons goed in en ik vond de drukte erg meevallen! En Crypsis wat een HELD!
Jeroen*
Heldig feest!! Wildstylez live opende sterk, Mixmaster Ran-D zette alles op zn kop en Crypsis live en Wild Motherfuckers live was geeeniaal! :bounce: Nu lekker afteren:D
Jobjee
Heerlijk feestje!!
Heel erg dik feest! Hulde voor team blue. WM live lekker laatste energie op kunnen maken. Jammer dat het zo druk was, verder top!
JOOST 91
wat was het weer genieten(L)!!! weer minder last van de drukte dan bij qlimax :respect:, genoeg ruimte gehad! top feest, kijk al weer uit naar volgend jaar
Jordies
Super gezellige avond gehad! Mezelf uitstekend vermaakt. Helaas weinig sfeer vond ik! Had meer sfeer verwacht. Maar dat mocht de pret niet drukken!
Jordika
Heerlijke avond gehad(l) team blue :respect: crypsis beste liveset(y)
JordyBass
Team Blue HELDEN!!! Wild Motherfuckers was ook nice :D. WE ALL LIVE IN A YELLOW SUBMARINE!
JorenvdL
Team Blue :respect: Heerlijk feest gehad
JRD89
poeee
JrnBakker
Wat een ubervet feest was het weer! :respect:
Judas :[
Toch net dat laatste (half)uurtje hardcore he... Crypsis! & Psyko Punkz :D
Jœy [Blames]
Intens genoten! Het enige feest waar ik voor Hardstyle only heen kom! B2S! :respect:
kameleon73
super vet feest, top gedraaid, vette lichtshow, super sfeer. Had niet verwacht dat geluid zo goed zou zijn. topfeest!!
Kapstok
Dit was weer een TOPPER
Keffaa
Was echt faking bruut, Q-dance mag hier nog wat van leren!
Kimmmmmm :)
2e x hardbass maar weer een tegenvaller!
Kisyvasa
Lekker geknald met alle partyvrindjes ! maar xqlusive lastig te overtreffen.
Kleinelau
Vond het super mooi feest echt GEZELLIGGG(L)
knalli­ewalli­e
was een zeer goed feestje hoor:D zo druk was het niet goed te doen
Knip*
Vond alle teams wel lekker, behalve Wild MF vond ik echt ondermaats. Voor de rest erg druk, maar heb me toch nog top vermaakt! Wat een gezellige bende, die cruise van 1 tot 5 (L) &de lichtshows waren echt geniaal!
Koever
Het was echt een topfeest! Team Blue, wat een knal set :lief::lief:
Koning!
Nice :D Team Blue (Y)
KOS
Echt een super feest gehad. Goeie muziek, en heel vette show.:D Wild Motherfuckers helden van de avond:respect:
Kreativ Kickz
Niet me ding :/ Maar wat een show en sound :k
kristi­aantje­!!­
Veel te druk en kon me niet super vermaken door omstandigheden!
Kroesje91
Dit feest was AF. Team blue, Crypsis, Team Yellow, wat een helden!!
Kuituhh
Vette show! Vette sets! Sfeer om me heen vond ik zuiverrrr. Geluid prima in orde!
L@nge
Top feeske....al was het soms wat warm en druk de show :respect: en setjhes hebben alles goedgemaakt
la fille marianne
was geweldig alleen het gluid was zo zacht,
In 2 woorden : ZEER GEWELDIG!!:respect: En kan niet veel meer toevoeging geven als HardBass... Tot volgend jaar!!:bounce:
Lars van Tilburg
Crypsis LIVE &­ Wild Motherfuckers LIVE _o_ _o_
Vetjes heur
leesie
waseen snoei hard en een geweldig feest!!
Leipe Shit Ouwe'
Het viel toch lichtelijk tegen. Vanaf Psyko Punkz kwam de sfeer er pas lekker in. Bij de rest van team Yellow viel het echt dood. Team Blue absoluut de helden van de avond _O_ Wild Motherfuckers viel ook een beetje tegen. Geef mij maar gewoon Tat vs. Zat:) Verder was het vrij warm en het geluid was ook wisselend. Uiteindelijk heb ik me natuurlijk wel gewoon prima vermaakt met vrienden en bekende!
Leipe-f
Die 5 mensen die het waardeloos vinden hebben vast een bad-trip gehad ofzo. was maaasterlijjjjk!
Het was gezellig met vriendjes en dinnetjes,maar de muziek is niks voor mij:no:
Beste feestje ooit! alles was perfect de muziek, de show, de locatie en de feestgangers !
Lief &­ "­Onschuldig"­ O:)
Eerste x Hardbass, en het was zo vet!! :worship: Volgend jaar zeker weer aanwezig (L)
super avondje gehad (L) en heeeeel gezellig :D echt genoten!
Linda Peanut
A-MA-ZING :D:D:D
Lindsey1987
top feesie:D
bazenfeest_O_ team BLUE wins! damn wat een set was dat!
heb me goed vermaakt :cheer: team blue :respect: :honger: en die lasers my god :K ik zeg LANG LEVE DE STEELPAN!!!!! :cheer:
Luc_
Wat een heldenfeest :D Van het begin tot eind los gegaan... alleen maar lekkere setjes gehoord maar Wild Motherfuckers brak de tent het laatste half uur nog even af
Luik :honger:
Prachtig feesje weer, Super vermaakt!!!... Geluid gaat wel beetje achteruit..!
Luit :bier:
Goed vermaakt weer! Crypsis :respect:
M
Was vet! Geweldige lichtshow, goed geluid, tof podium. vind Qlimax2010 nu nog rukker dan ik het al vond :lol: Volgend jaar zeker weer naar HardBass!
M ysterious
Was 'n leuk feestje!!! Jammer van het slechte bereik en de drukte maarja daar is weinig aan te doen :P
M@R10€
Leuk om een x mee te maken.....maar toch ben ik meer van de Hardcore :bounce: heb nog nooit zo vaak stilgestaan op een feest !!! :no:
Maarten1991
Dit was echt een gruwelijk feest(l) thanks B2S
Maas1987
WILD MOTHERFUCKERS :roflol:
Marco Henken
Lekker feessie weer hoor! Ook wel erg druk, maar dat wisten we al. Team Blue mijn god wat een set!(L)
Hele vette show, en geluid was zeker goed!
Mare * (L)
Erg gezellig avondje! Jammer dat het Gelredome zo sfeerloos is
Goed hoor :P
Mark 8)
Vet feestje met een dikke show! Team Blue was heerlijk, Ramon held van de avond
Marolt
:bounce: Super naar ons zin gehad :D Team Bleu & Yellow wat een geweld :respect: B2S :respect:
Martij­nvdheu­vel
Topfeest!!!!!!
MC Omen
Heldenparty!_o_ Team Blue_o_
Mellow
Had zo nog 3 uurtjes door mogen gaan :D Wat een geweldig feest was dit!!
Merry
Te mooi feestje gehad!!!:D Team Green & Team Blue brachten me naar hogere sferen! eigenlijk was het hele feestje gewoon helemaal top!!!:respect:
wat een heerlijk feestje was dit zeg!
Miauwww
werd gepakt door een hond
Michael...
poeh poeh
mikebrownie1
:respect: Psyko Punkz & Wild Motherfuckers :respect:
Mikeey
Gruwelijk Goed gwn :respect:
lekkere muziek, lekker eten, en erg gezellig!! mega feestje!
MindQo­ntroll­er
Team blue en yellow ware geniaal.. Team red en voornamelijk green was erg saai en druk..gewoon een hele goeie avond gehad!(Y) En Wild MF die om half 7 nog ff de hele toko op zn kop zette! ok erg vet!!
Mir I Am
:respect: WILD MOTHERFUCKERS!!!! :respect: :cheer: :cheer:
Miss Tails
Veel te veel go fast gedronken, nu met hartkloppingen en nog steeds niet geslapen. Verder top feestje!!!!
Mitch
echt focking vet!! alleen wel erg druk maarja kan ik wel begrijpen op zo'n geniaal feest :D
Modell­icious­/­Miss Wildcat
Geweldige opzet, was super!!!!!!!!!
keigoede en voor gelredome harde HARDBASS
Moray
Yellow :respect:
Mr Gratis
geweldig feestje gehad, goede muziek en 4 uur keihard beuken. alleen jammer dat je niet lekker los kon gaan met die kleuters die er telkens door de dansende publiek bleven lopen.
Mr. EriQ
WAT een GEWELDIG feest!:respect: Heerlijk hard! Zeer zeker een echt top feest!
Neekuh
hele leuke avond gehad met iedereen :yes: maar vond het over het algemaan tegenvallen. paar flimpjes bij wisselen van dj.. had er meer van verwacht. misschien langzaamaan uitgekeken op de hardstylefeesten..
NeFoRcE
Okee, dit was dus zeker weten GESLAAGD! Potverdorie wat een vet decor, indelingen etc, het was éen groot feest! Volgend jaar weer!
NeoMe
HARD BASS was Mega Super Tof Vet Cool tot het randje, en dan nog stukje erover BRILJANT !
Nicemang!
Team Blue wat een set was dat:D , de rest matig en het was te druk volgend jaar zoiezo weer aanwezig :D:D
NickJansssen
Goed feest! Alleen stoor ik me gewoon weer aan het barpersoneel. Dure Baco dat naar watersmaakt en vingers in me bier en erg sloom barpersoneel. Helaas is dat elke keer in het Gelredome! Verder top feest!
Nickos!
Dikke shit weer! Yellow _O_ Red was ook een gruwelijke set! Wel wat te druk en slechte ontvangst, maargoed je kan niet alles hebben :).
Nicoo!
avond voor in het boekje! :D Wild Motherfuckers, wat was dat knallen! geweldig!
NIELSON84
Super! (k)
nielsv­anbrug­gen
Super vet feestje!
Hoe izit!
Nilio
Het was sowieso super gezellig en het geluid was tot het laatste team top! Maar het laatste team had beter als tweede neegezet kunnen worden. Erg jammer, vooral de wilde motherfuckers met hun oude afgestofte platen!
Geweldig feest:d
NL-Shar
Super gezellig feest. B2S TOPPIE(Y) geregeld alles. Qlimax daarintegen was een zooitje!
Noelie ^^
Leipe feest:D!
Heerlijk feest:D Onwijs genoten Team Blue zijn de mannen van de avond! Yellow was ook lakkahr:D
NoizeOffice
We begonnen slecht...maar het is toch nog goed gekomen! wat een nacht!!! :D
Nrkeee(6).
Was een leuk feestje :D
Nynke 8)
Vooral die intro deed t em :lief: earlyyyyy
o/
Voor mij was het iets te druk. Wel genoten voor de rest van de sets! Met name BLUE en alle nieuwe nummers/promo's TERING ZEG :kwijl: Double Dutch Darkies(edit)Drunk As Fuck/Haunter Of The Dark/The New Shit en de rest :P
Fantastisch feest! Meer heb ik er niet aan toe te voegen :respect:
Olijfb­oompje :lol:
Ernstig fijn feest, hulde voor Team Blue :respect:
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Timmeh
Top feest weer gehad! Alleen niet afsluiten met hardcore was wel echt een grote afknapper!
Outlaw
ik zeg, Team blue set van de avond niet normaal. en vooral het mixwerk van zany en ran-d!! crypsis die daarna de hele boel kort en klein rost, en daarna verder rauw beuken met team yellow!! tat en zat, vind ze super! maar vond deze afsluiter eigenlijk best wel slecht van ze!!
Oxygene
Supervet! Erg gezellig gehad en veel losgegaan! Afsluiting beetje tegenvallen helaas..
Party Lover (L)
wat een knal party was het weer :)
Party-Kicker
Wild fothermuckers:p dikke ouwe klappers en Alpha twins(l) Made rouleert dat was wel weer duidelijk:bounce: tot volgend jaar maar weer:jaja:
PartyC­rasher­.­ (6)
Team yellow. :respect:
PasMaNNi
hmm, vorige edities waren beter vooral qua muziek kwam het dit jaar gewoon niet op gang..... overigens wel gezellig avond met de maten gehad verder
Patrus
wild motherfuckers helden van de avond
Damm wat was dit een wreed vet feest :bounce: B2S :respect: Na het eerste uurtje opwarmen met Dj Ruthless begon Team Red lekker erop los te knallen, dus dat beloofde wat voor de rest van de avond en inderdaad tot 7 uur staan stampen :kwijl: :k :-k Zo hoort een feest te zijn. Sfeer vond ik super en alles was goed geregeld (y)(y)(y) Zeer voor herhaling vatbaar :D
PCILLAAA
wat een feest zeg! :respect:..
Peanutsz
WHÁÁÁT EEN FEEST!! Nog een keer! nog een keer!
Peetjuuuuh
Geniaal feestje! Egt goed vermaakt en ik heb weer lekker staan springen!!! Heeeerlijk!
PEGEAH!
HELEMAAL TOP!(L)
Piepenbrock | Oblivian
gaaf feest! teams heerlijk gedraaid. miste alleen het echte sfeertje...
Piepert
top feest gehad! :D
heb heerlijk monopoly gespeeld in het gelderdome :rot: was een top nachtje Crypsis was mijn held :D
Pigmans
gruwelijk feest!!!!team blue...heerlijk:D
Pinas ®
tot een uur of 4 vond ik t tegenvallen, daarna werd er goed gedraaid!! Wild Motherfuckers :respect:
PinDa Swaffel j0u
top feessie :D heb goed vermaakt volgend jaar zeker weer :D
Pindaklaatst
BJ had overal op de dansvloer gepoept :S Loempia diaree (Y)
Porto!
Top feest! Qua muziek veel beter dan Qlimax. Crypsis de held van de avond.
Predator
Geniale avond/nacht :D mega mooi feest :respect:
Pretty­inpink­_­
Wat een een geweldig feest weer gister! Vorigd jaar ook geweest, en zeker volgend jaar weer!!! (L)
PuBLiC Nm3
was leuk alleen jammer dat het een hardstyle feest was!
PUCKDOEI
Te druk maar wel gezellig!
PVO
Wildstylez (L) Show (L) b2s :respect:
Q-Koorts
Wat een feest! Geen woorden voor. B2S :respect: See you next year!
Qodec
Geslaagd feest! Volgend jaar weer!
Qrickie
Wat een GEEEEEKKKK feest was dit zeg!!! :respect: Hard Bass :respect:
R G
wat een topper bleu GENIAAL en mensen niet huilen over drukte ruimte moet je maken !!
Hele avond onder de boxen gestaan, BAM! volgend jaar weer!
r00yy91
echt een top feest ike heb me echt super vermaakt
Raice
wat een aldertreurigst vet feest man! Deze vergeet ik niet snel! Ongelovelijk! Wildstylez is niet mijn ding Team Blue wel!
Raving Roeie
Wat een feest was dit !!! Het dak ging eraf, heb me super goed vermaakt, werd lekker gedraaid, van begin tot eind los gegaan!!! Mijn eerste hardbass, maar zeker niet de laatste! :D :bier:
Red White Army
wat een fet feest was het weer
Red_bull
Heerlijk genoten! Lekker lol gehad met iedereen!
Reempie
Wat een binnen feest Qlimax was hier niks bij Team Blue wat een set(y)
Remco. '
Geweldig feest! Wat heb ik mij prima vermaakt, wat een super nacht:bounce: (L)
René Foxman
Wat een heerlijk feestje zeg! Zeker met dank aan Leanne :D
rgjfddf
heerlijk feestje, kon gewoon lekker bewegen:D
rich'
dik feest! team blue :respect: alleen wildfuckers vielen tegen.. liep voor geen meter.. lag om het nummer stil.. totaal geen mixwerk.. die 2 heren kunnen veel beter!!
Rick [The Following]
Jammer van die drukte! :( Geluid mocht wel een standj harder! Verder gezellig feestj :respect: crypsis :respect:
Top avond gehad hoor! :)
Rietje­:cheer­:
Mij te druk daar benden... Best feest gehad op de tribune, ookal was het geluid daar bagger.
RikxD
Top feestje, de sfeer was lekker voor zo'n groot feest. En er werd ook vrij goed gedraaid (Y). Veel leuke mensen gesproken en toch ook nog hard gefeest :D
Rivim
Wat een briljante nacht gewoon! Knalde van begin tot het einde met een heerlijke afsluiting! Hard Bass:lief:
laz0rs damnnnn
Ro0ney
Hard is the massage and the massage is hardstyle!!! :D zeer goed vermaakt!!
robbie-indo
Klasse feestje (Y)
GRUWLIJK:k gewoon puur genieten(L)
robinnnnnn*
GE-WEL-DIG!!! (l)
Roed/­Wit-Mestreech
lekker feestje zeker weten goed gedraaid doorde djs en de sfeer was ook dik in orde
Ronnie82
Royaal vet feestje :respect:
roog
die lazorsssssss.... dame wat een topper! als dit de standaard word van 2011!!! phoei!
Rose-Ann
Topfeestje! Werd lekker gedraaid :D Alleen jammer dat er geen hardcore was aan het eind :(
Rough Temper
weer heerlijk staan stampen,wa een dik feest was het weer :D
RoySchultz
de GREEN was ut vetste :D
s'COREpion
Erg vet feest! Team blue, helden van de avond! Son of torture!
s-ylvo
wat een bruut feest weer :D 2 de keer hardbass en het was me weer wat gwn 1 woord GENIAAL:D:D
Saaarah
Tot 1uur was het leuk ja:D, kut politie :(
Wow, was me het feestje wel weer!! :respect: Kan weer gaan nagenieten van een super feestje!!!
SaM@NtHa
WAS ECHT SUPER VET!!!
Samuel020
Gruwelijkkkkkkkkkkkkk :respect:
Sander102030
Heeuuuul Vet! Team Blue (L)
Sander89
Team Blue, bazen van de avond!
Sandertjj
Wat een avond! Bijna net zo goed als Loudness:respect:
super leuk gehad! alleen jammer dat de 1e 2 teams nog al hitjes parade was
Sandy..!
Was weer toppie! (L)
Sanne..
WAT EEN ONGELOFELIJK GEIL FEEST!!(l)(l) WIL TERUG!
sassiejaa
verrekte goed:D maar iets meer van de afsluiting verwacht
Scutty!
Chill feest, maar als de afsluiter hardcore word, is het nog veel beter!
sebkuh
lekker feesje helemaal dol
GEWELDIG
Sherr-
:respect: jaja, 't was weer een mooie! :bounce:
Simon....
top weer
SnelleHap
Super feest, beetje druk in het begin maar dat kwam daarna weer goed :D!
soofke(L)
Geweldig feest:respect:
spacebin
Goed te doen, maar vond het deze keer niet super! :S
SpeedBoot20
heel de avond vol gas man man heerlijk :P
STEEF 10#
1e x hardbass, was zeker vet! dikke show! wildstylez erg vet! alleen de afsluiting was niet veel harder dan de rest van de avond, paar hc nummertjes is nog vetter!
Stefan08
Wat een vette party!! Van mij mocht team yellow nog wat harder gaan!!
Stefanoviic
Wat een ziek feest zeg :P als je al opent met discorecord en vlak erna een torture erdoor heen gooit, dacht ik al dat wordt me een nachtje :P en niks was minder waar... zeker eentje voor in de boeken!!
Stekell
Was echt GRUWELIJK :D HARDBASS!!
Stephanie-HC!­
Heeerlijk feestje, lekker door gestampt tot 7! :* b2s luphhh.
Stevie­wonder­456
Geweldig! Qlimax was echt niks tegenover dit! Van begin tot eind alles gegeven! Crypsis was opnieuw de topper! Tja idd, de drugs leek wel gratis dit weeknd.. En toch gaan ze niet hard uit hun plaat :s
Strali
geweldig feest:respect: van begin tot eind vermaakt. afsluiting wel wat meer van verwacht. van 180 bm naar gangsta?? maar verder weinig op te merken:D
strijder
top feestje :respect:
Strikkaa
gelukkig was het niet erg druk, en liep ook niemand daarbinnen zn eigen vierdaagse...:rot: verder lekkere show alleen wisselend geluid?! Blue & Yellow was top. Wild Motherfuckers toch wat meer van verwacht eigenlijk...
team blue :respect:
t@rbo
Prima vermaakt, maar damn wat een bagger geluid zeg, de bass resoneerde door het gelredome, niet om aan te horen.
Tengski Haze
Was genieten!
Tha Hardstylist
Was wel gezellig..!! YELLOW & BLUE..!!!!!!!!!!!!!!!
Tha KillerFist
Was weer flink knallen !! :D Prima vermaakt ondanks de drukte! :D
ThaMunky
Ziekelijk vermaakt!! Misten alleen op het einde nog wat snelle nummers
Moest ff inkomen, maar daarna een topavond gehad!
zeer goed
The Rhythm Division
Ik citeer, Coach Frenk: ''HARDBAAS'' :respect: Wat een geweldige party, DEKSELS!!!! :D Red/Green/Yellow
The-Niceguy
Heerlijk feestje... show was ook goed...werd lekker gedraaid..(Y)
TheHar­dstyle­Hollan­d
Super dikk The greatis show on earth
TheNoeL
Echt een geweldige party!!! wauw.... :bounce: Thnks!! :D
Thinuz
super feestje weer! team bleu (L)
ThomasJA
Nu al waardering geven over dit feest, gaat een dikke knaller worden dacht ik zo:bounce:!
thunde­rturk6­6
wat een heerlijk feestje EEN van de betere zo niet BESTE indoor party!!
was top....KAK
primaaa vermaakt, top feessie!! WILD MOTHERFUCKERS, helden!! vond het wel wat te druk maarjaaa joh verders helemaal superrr (L)
TiFoSo
Was weer Fantastisch!! (l) Psyko Punkz & BLUE :respect: :respect:
Tijnes
Wat een feest :respect:... Wild Motherfuckers helden!
geniaal feestje, crypsis held van de avond
Wat een avond :D Team Blue (L) en Crypsis Live (L)
Timmert
Heerlijke nacht gehad(L)! Team blue & yellow:bounce:! Jammer van de warmte en de drukte..
Lekker staan knallen :bounce:
Tobias81
(*sorry voor mijn nederlands*) 2009 waren geluid en sfeer minder, 2010 opzet+decor. dit jaar was alles top! het was een beetje druk, maar niet zo zeer als vorige qlimax. een van de mooie feesten in gelredome (en dit waren niet veel!). iedereen die het geluid harder mochten moeten an die tijd voor 2009 denken waar het altijd een disaster was -> @b2s: don't believe everything you've heard so far :-)
Tom Art
Gewedlig Feestje:D Psyko Punkz zijn helden!!
Tom BRL
Vette avond gehad, alleen wat was het tering druk & heet. Crypsis & Team Yellow restecp :respect:
VET enter
Tommie S
Heldig feestje:respect: vond het beter als Qlimax;) Crypsis en Ran-D: Bazen van de scene(Y)
Top feestje, het ging veels te snel voorbij. de show was helaas wat minder gelukkig waren de setjes van zeer hoge kwaliteit!!
Ton30071989
Prima vermaakt weer! Supervet dat tuneboy een remix van ddd door de zaal knalde (L)
geen beste editie!oude nummers geluid viel me zwaar tegen en de show was ook niet veel.afsluiting matig geen hcore nummer gehoord
was weer knallen! goed vermaakt
trollydolly-setje
Wat een super vet feest was dit!! Leuke setjes werden er gedraaid. Lazers waren echt super vet!! Volgend jaar zeker weer bij!! (Y):D Maar waren ook wat nadelen: Te druk, veelste warm, slecht/geen bereik, en het leek wel of de drugs gratis werd uitgedeeld!! :S Team Blue & Yellow waren voor mij zeker het vetst!! :D
serieus mijn beste verjaardagsparty ooit, vol met verrassingen.... verder geen woorden voor, wel spierpijn....
Was weer lekker feestje!:D
dopeeeeeeeee(L)
Zonder twijfel een van de beste feesten ooit!! :D HardBass is de overtreffende trap van Qlimax aan het worden!
userid
Wat een feest. Prima vermaakt!
V0NK
heb me goed vermaakt! maar zulke massa feesten zijn niet echt mijn ding
Vearix
Me eigen heerlijk vermaakt, haha pillenparty wan koekwauzen liepen er rond zeg
Watt een nacht!! Heerlijk:D
Viienn
wat een KNALLEEEE feest was dit! Nog steeds na aan het genieten. :D:D:D
Vincen­t:chee­r:
Tijd geleden dat k me zo heb vermaakt op een feest:D
voicher
Wat een gruwelijk feest :D vanaf het begin tot het einde knalluh
Voosaa!
It's my big fat Hardbasss(L)
Wallie073
Flink lopen knallen!!:) Wel weer een leip feestje achter de rug! Hele andere belevenis dan qlimax weer... was een lekker feestjee!:D
Waspoeder
Sprakeloos...
welyy!!
hij was weer toppie !!!:D
Wianda :hyper:
Heerlijk! Team Red & Yellow!(L):respect:
Topfeest! Team Bleu en Yellow waren de bazen van de avond _O_
willem brouwer
fuck
Geweldig feestje !
WL Leeuws
Weet er iemand miss waar ik de foto`s ken zien op facebook?? van hard bass
wolters_t
wat een geweldig feest:D heb me weer super vermaakt:D
Wosso
Geweldig geen andere woorden voor ;) het was super gezellig :D Psyko Punkz, heel team blue :respect: wat een avond, 10x beter dan Qlimax
Top feest en verjaardag gehad!
Xabi
Epic party, HArdbass 2011 really rocked!
Team Red, lasershow, begaaid, druk,...nuff said :P
xtomtomx
Super feest, maar wie is toch dat meisje dat aan mijn ex-collega vroeg of hij niet hoefde te dansen???:-p P.M. me ff a.u.b.
xxBoefjee
Gruuuuwwwwwlijkkkkk ! (l)
Team blue helden vd avond:D afsluiting iets minder, maar verder geweldig feestje!
|-Jeroen-|
Wat een Feest, hier kan Q-dance iets van leren. 100x zo beter dan Qlimax. volgend jaar weer man
~ Yvonne :cheer:
Goeie muziek, gezellige sfeer. :D toppie! (Y) Miste toch alleen wel wat hardcore op het end..
~YP
In 1 woord , het was GENIAAL!
ÐebOrahh*­:bounce:
Ondanks dat ik bijna alleen maar heb gezeten was het wel een mooi feestje:) maar veel te warm en te druk:(

Line-up Hard Bass

1Team Red
2300, 0100
house, hardstyle, trance
house, hardstyle
techno, hardstyle
· live hardstyle
2Team Green
0100, 0300
hardstyle
hardcore, hardstyle
· live hardstyle
🇮🇹 hardstyle
3Team Blue
0300, 0500
🇦🇺 🇳🇱 hardstyle
· live 🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
hardstyle
hardstyle
4Team Yellow
0500, 0700
hardstyle
hardstyle
hardstyle
· live 🇮🇹 hardstyle
· live 🇮🇹 hardcore, hardstyle
· live 🇮🇹 hardstyle
5Area 5
· MC hardcore, hardstyle

Nieuws

Op zaterdag 12 februari 2011 stond het GelreDome Arnhem geheel in het teken van een uitverkochte Hard Bass. Vier DJ teams, te weten Red, Green, Blue en Yellow, wisten vijfentwintig duizend partybezoekers volledig uit hun dak te krijgen. Na het feest verscheen de aftermovie online, die alleen al op YouTube meer dan tweehonderdvijfenzestigduizend keer is bekeken! 74
Hard Bass 2011
7 februari 2011
Aanstaande zaterdag zal een uitverkocht GelreDome 9 uur lang in het teken staan van Hard Bass. Zoals bekend zijn de beste en grootste Hardstyle artiesten van dit moment in vier teams (bekend als Red, Green, Blue & Yellow) ingedeeld, zodat er een zeer verrassende mix zal ontstaan. Inmiddels is iedereen de dagen aan het aftellen en is het tijd voor de laatste info! 204
Zaterdag 12 februari organiseert B2S Hard Bass 2011. De voorverkoop is ontzettend snel gegaan en bijna alle kaarten zijn verkocht. Dit is dus een laatste waarschuwing voor alle liefhebbers! Mocht je nog niet in het bezit zijn van een ticket, dan raad B2S je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen. 124
Hard Bass GelreDome
5 januari 2011
Op zaterdag 12 februari 2011 zal Hard Bass voor de derde keer haar intrek nemen in een van de grootste indoor locaties van Nederland, namelijk het GelreDome Arnhem! De avond zal geheel in het teken staan Hardstyle, gepresenteerd door vier verschillende teams, samengesteld uit de allergrootste artiesten. De line-up is bekend en de voorbereiding is in volle gang. Tijd voor een Hard Bass update! 100
Ook komend jaar staan een groot aantal B2S evenementen op de agenda. Pak je kalender er bij want in dit bericht vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2011! 68
Hard Bass GelreDome
15 november 2010
Zaterdag 12 februari 2011 staat het GelreDome te Arnhem in het teken van Hard Bass. Net als voorgaande edities zijn er vier teams samengesteld. Klik hier om te lezen welke artiesten de teams red, green, blue en yellow zullen vormen! 263
Op zaterdag 12 februari 2011 neemt B2S voor de derde keer met Hard Bass haar intrek in het GelreDome Arnhem. Het stadion zal maar liefst negen uur lang geheel in het teken van hardstyle staan, dat word geselecteerd door zestien dj's en acts verdeeld over vier zorgvuldig geselecteerde teams. 132

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Poll: Qlimax vs Hard bass f:hard110
Security ramt met 5 man feestganger in elkaar op Hard Bass f:hard184
GZ: (gesloten) 2 Hardbass kaarten tickets2
Hard Bass 2011 Arnhem Gelredome f:hard196
GZ: 2 kaarten hardbass tickets8
GZ: 4 Hardbass kaartjes gezocht! tickets3
TK: (gesloten) Hardbass E-ticket tickets1
TK: (gesloten) Hard Bass Kaartje tickets6
2 kaarjes gezocht hardbass tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje Hard Bass gezocht! Omgeving Eindhoven, Tilburg, Den-bosch tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje hardbass! Omgeving Eindhoven, Tilburg, Den-bosch tickets1
TK: Bus Hardbass omgeving amersfoort buscar1
TK: Hard bass kaartje te koop tickets4
GZ: 2 kaartjes Hard Bass tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Hardbass tickets2
TK: (gesloten) 2 Hardbass kaartjes tickets1
TK: (gesloten) 1 Hard Bass kaart tickets1
GZ: 1 Hard Bass Kaartje tickets1
TK: (gesloten) Hardbass uitgeprinte&digitale E-ticket je mag ze beiden hebben tickets10
GZ: Hardbass kaartje tickets2
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor hard bass gezocht tickets1
GZ: (gesloten) 1 Hardbass kaartje tickets2
GZ: Zoekt een Hard bass kaart!!! tickets1
GZ: 2 tickets voor Hard Bass. tickets4
GZ: 2 hard bass kaarten omg noord-brabant tickets3
TK: (gesloten) Hard Bass ticket tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje voor Hardbass tickets3
TK: (gesloten) Hard Bass kaartje tickets3
TK: (gesloten) 1 kaartje hard bass te koop tickets1
GZ: (gesloten) Hardbass kaartje tickets4
GZ: (gesloten) 2 kaartjes voor hardbass gezocht tickets1
GZ: 3 kaartjes Hardbass! tickets1
GZ: Kaartje voor Hardbass tickets2
TK: Busrit vanuit Twente naar Hardbass buscar2
TK: (gesloten) 1 x E-Ticket Hard Bass tickets14
GZ: (gesloten) Kaart hardbass tickets1
GZ: Kaartje HardBass gezocht! tickets2
GZ: 3 Kaarten Hardbass gezocht! tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Hardbass 12 feb 2011 voor 60 euro tickets8
TK: (gesloten) Hardbass ticket 60 euro tickets3
GZ: Kaarten hard bass tickets1
GZ: 2 kaartjes HardBass tickets1
TK: (gesloten) 2 kaarten HardBass tickets4
GZ: 1 Hard Bass Kaartje tickets1
GZ: Hardbass tickets1
GZ: 2 Kaarten voor hard bass tickets1
GZ: Kaarten Hard Bass tickets3
GZ: (gesloten) Hardbass Ticket tickets2
GZ: (gesloten) Hardbass ticket tickets2
GZ: (gesloten) Hard bass tickets tickets1
GZ: 1 kaartje gezocht voor hard bass tickets1
GZ: 1 kaart Hard Bass tickets2
GZ: 2 kaarten hardbass tickets1
GZ: Hardbass kaartje tickets1
GZ: (gesloten) Hard bass TICKETS tickets1
GZ: 1x Hard Bass ticket €60,- tickets1
GZ: 1x Hardbass max €50 tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes hardbass tickets2
GZ: Kaartje Hardbass tickets4
GZ: 1 kaartje voor Hard Bass tickets1
GZ: 2+ Kaarten Hardbass tickets1
TK: (gesloten) Hardbass kaartje te koop tickets3
GZ: (gesloten) 2x hardbass ticket tickets1
GZ: (gesloten) Kaartje Hard Bass tickets1
GZ: E-tiicket Hardbass tickets1
TK: Met The Party Express naar Hard Bass 2011 buscar1
TK: (gesloten) 1 kaartje Hardbass tickets6

27435 opmerkingen

Waarschuw beheerder
waar kan je m downloaden? betaal al genoeg voor dat kaartje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henkjan1113 op woensdag 11 mei 2011 om 17:00:
betaal al genoeg voor dat kaartje!


hè toch :aai:
Vip kaartje feestfabriek: €100,- DAT IS PAS DUUR :x
 
Waarschuw beheerder
Die dvd was zo tof ik wil weer terugggg
Waarschuw beheerder
hebben er mensen dvd al binnen?
Heb hem namelyk nog niet binnen :o
 
Waarschuw beheerder
Ik heb maandag die dvd owk al besteld en heb hem owk nog niet binnen! :S
Kep b2s al vast een mailtje gestuurd of er iets mis is gegaan ofzow.....
Waarschuw beheerder
jaa echt raar :s
datum was toch verzet naar 13mei?..
Artiest {SHOWLIST artist 88017, 79537}
Waarschuw beheerder
dvd staat alweer op youtube
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 mei 2011 om 22:18:
Ik heb maandag die dvd owk al besteld en heb hem owk nog niet binnen!
Kep b2s al vast een mailtje gestuurd of er iets mis is gegaan ofzow.....


heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ? :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zaterdag 14 mei 2011 om 16:02:
heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ?


Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder:S
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zaterdag 14 mei 2011 om 16:02:
heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ?


Kijk hem anders lekker op youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=j179B5FmKzs
Waarschuw beheerder
Heb DVD binnen en ondertussen al 2x bekeken; hij's fijnnnnn!(L)
Waarschuw beheerder
Heerlijke dvd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 mei 2011 om 19:32:
Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten!


wel raaar..
cloud 9 music?? nog niet van gehoord.. me moeder heeft dvd van hardbass voor me besteld dus weet niet waar ze die heeft besteld :P
en als je het wilt laten weten aan me, heel erg fyn! bedankt alvast :D


Uitspraak van Buffelsander op zaterdag 14 mei 2011 om 23:09:
Kijk hem anders lekker op youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=j179B5FmKzs


wil ik niet, ben zo eigenwys dat ik hem zelf wil kyken op de dvd :P
Waarschuw beheerder
Na t op youtube te hebben gezien, ga ik m deze week toch maar bestellen :D
Sow scheelt trouwes ff 5 euro als je m bij bol.com besteld of b2s.nl ;)
Waarschuw beheerder
sta ik waarempel nog op de dvd ook voor een miliseconde :D
 
Waarschuw beheerder
Wat een dik feest was dit toch _o_
Waarschuw beheerder
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!???
:S uitleg is van harte welkom! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zondag 5 juni 2011 om 19:46:
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!???
uitleg is van harte welkom!


haha arme meid. Stond er wel genoeg geld op je rekening op moment van bestellen ;);)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buffelsander op donderdag 9 juni 2011 om 13:51:
haha arme meid. Stond er wel genoeg geld op je rekening op moment van bestellen ?


uhh jaa, en ben niet de einige dus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zondag 5 juni 2011 om 19:46:
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!??


Snap sowieso niet dat je hem in de winkel koopt. Dat gaat vele malen sneller dan bestellen via b2s:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 2 juni 2011 om 20:55:
Wat een dik feest was dit toch


 
Waarschuw beheerder
Als mensen na 4 maanden hun DVD nog niet binnen hebben.. waarom bel je B2s gewoon niet.. of ga je er langs.

Je geld hebben ze allang en jij je product niet.. tijd voor onderhandeling?
Waarschuw beheerder
DVD nog eens aan het kijken :respect: Wat een BAZENFEEST was het toch (l)
Waarschuw beheerder
1e Hardbass... HEERLIJK feestjeuh !
super sfeertje, super geluid, rammen... zalig vermaakt wederom!!

Wel rete druk:s enige minpunt!

BOMMEN!!!!
Waarschuw beheerder
Was m'n eerste feest, en wat voor 1! (L)
 
Waarschuw beheerder
:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ff checken en jawel hoor; dit feest heeft wel een rating "geweldig" gehaald tov. HardBass editie 2012 met "zeer goed". Sluit aan bij mijn mening, want 2011 was echt dik beter als 2012...
Waarschuw beheerder
nog steeds het allerdikste anthem ooit gemaakt. goedemorgen zeg
Waarschuw beheerder
Was mijn eerste feestje , en wat voor een :D:D .
Beste Anthem uit mijn feest geschiedenis.