Partyflock
 
here
Hard Bass
georganiseerd door Site Site

GelreDome (binnen) op de kaart Site
Batavierenweg 25
Arnhem
Nederland🇳🇱
hardstyle × 19

Tickets & prijs Hard Bass

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 00:30 met 72 bezoekers, om 01:30 met 64 bezoekers en om 00:00 met 34 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (2849), AukeV (1694), anoniem (1097), D-O-M-O (1179), anoniem (1314), G1LL (826), Jos Feestbook (1078), Thijs-BK (953).

Stemresultaat: geweldig

geweldig253356%
zeer goed129129%
goed49411%
ok952%
voldoende481%
onvoldoende14
slecht13
zeer slecht2
waardeloos8

819 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ *­ Troubl­eAngel *­ !!­
prima vermaakt!
super feestje gehad! alleen wild motherfuckers viel een beetje tegen:( Rest van team Yellow was dik, andere teams trouwens ook :respect:
!!­ LAzERQicQ !!­
Team Blue wins! :respect: Top geluid, decor en godzijdank was het in de lengte gezet!
Super feest
!!.....­SHARRY­.....!­!­ :respect:
HEERLIJK!! Geweldig feestje gehad met m'n schatties! (L) !! Super! :respect:
Dit was Godverdomme een lekker feestje!
!!Leonie!!
Boven verwachting.. Vond vorige 2 edities niks aan dus had er niet veel van verwacht! Drukte en warmte ook overleefd! Goei fiske!
!jeroentje!
locatie top, orginisatie top, groepie top, muziek bagger
!mirjam!
Vond het vorig jaar toch beter de sfeer en de muziek maar toch prima vermaakt
" Charly
GEWELDIG! :D Crypsis wat een held!!
"Stefan^!!!
Poepie cool!! was weer supper:respect:
'' Disko
TOPFEEST!
'Bousie
Top feestje gehad, vooral de laatste paar uurtjes waren lekker!
'Party­Chick(­L)!­
Shiiitt wat was dit een goed feest zeg:respect:!
geluid mog wel wat harder, en afsluiter was wel te soft ! verder wel oke
(K) Nathalie (K)
Gewoon weg geweldig!!
dit was toch niet helemaal mijn feest, misschien meer van verwacht, te druk, geluid achterin was ruk. later nog wel goed gekomen, team blue (Y)
(K)party bitch angel(K)
goed feest!!
*­ Camiel :bier:
gruwelijk! blue & wildmotherfuckers :respect:
* R@LF ! !
Q-DANCE is echt beter!!!
* Sanneke *
Zeker goed vermaakt, helemaal los gegaan!! Dikke aankleding :D Alleen publiek was beetje aan de tamme kant :(
* Yvon_
FAAAAAAAK wat een dik feest! :bounce: Loved it!
**­Stampe­rtje**­
Heerlijk feestje om het nieuwjaar mee te beginnen :bounce: Alles liep op rolletjes, de sfeer was TOP en al m'n PartyFriends maakte het Compleet! Dus in 1 woord: GEWELDIG!!!:D
Veel te druk! Helaas te veel stil staande mensen.. waardoor je moeilijk los kon gaan! Werd van 3 uur goed gedraaid! En het leek wel of de drugs gratis was af te halen aan de bar!
*­><*­Roel V*­><*­
Geweldig genoten!!
*­[S]tin­uzz...­
Heerlijk feest weer! TEAM BLUE geniaal :respect: Afterparty in de Jezusbus was ook leuk ;)
AFLSUITER MET TATANKA.....:respect: Die had echt langer moeten draaien...Heerlijk..!!!! :cheer:
Top feeeest!!! volgend jaar weer!!!!:D(L)
*mario*
super feest !!
*Mrs R*
toppunt van hoe stop ik zoveel mogelijk de ALLER lelijkste mensen op in feest. teeeeering! wel heerlijk gedanst
- Kevin !
echt te vet feestje !!:D team yellow en green:respect:
- Stefan :bounce:
Geweldig goed vermaakt! BLUE!! :respect:
--->>>gol­ddigga­<<<---
Wat een feest, echt prima vermaakt. Volgend jaar zekers weer!!!
-> Zoef zoef <-
was echt super! muziek, vriendjes en geluid :D
Super feest! Lasershows en het podium :respect: en team blue green en blue :bounce:
-CindY-
het was weer een super avondje! :D
-Kariem89 :bounce:
Echt een keihard feessie gehad @ Hardbass! :respect: Team Jellow & Green:D
-Mitta-
Hele feest + setjes was een DIKKE 10
-RuuD- 88
wat een feest zeg :o (L)
-YFFKE
GEWELDIG!! (L) kan niet wachten tot volgend jaar
...­][Dj...­Onderb­roek][­...­
Psyko Punkz wat waren die weer geniaal hoor:respect:
..Dilan..
you say Hard we say Bass.. Hard Bass! VETVETVET:D
..René""
GEWELDIG feest, perfecte sfeer, geweldige show, maar einde was wel jammer om te missen :(
Mooi feestje, toch mis ik 't SilverDome...
Awesome Party!!! Team Blue = Geweldiiiiiiiiiiiiiigggg!!
070 Ritchy
.
1984
Geen spijt dat geweest ben was top
50% of Attaca
pffffff al mijn verwachtingdn zijn snoeihard overtroffen !! wat een super dik feest !!! volgend jaar 100% zeker weer !!!,
8)PWHH8)
super vette avond gehad. Alleen was ik niet te spreken over team yellow.
:bier: 076
Opening met Red was echt lekker, Green draaide alles dood... :( Crypsis (blue) maakte veel goed en Yellow was een goede afsluiting..!
:bier: no time for you today :bier:
Dik feest idd! alleen wat te druk!!! ennuuuhh de afsluiter viel erg tegen!!! verders goed vermaakt:D
Geweldig feestje gehad! alleen wat druk en wat warm :|
:bounce:Low-E:bounce:
me 1ste feest , ik zal je vertellen... FOCKING VET FEEST!!! heb nog nooit zoveel mensen uit hun kneiter gezien:|:|
:bounc­e:Shar­onn
Mooi feestje!!
:cheer: Jannie
was weer helemaal geweldig en ja michel vond het ook jammer dat ik je zolaat pas zag :P haha maar was toch super gezellig!!!!:respect:
:honger: E.­dwin
Vette nacht weer! Team Blue (L) :D
:RNEEJ
TOPfeest, zwaar goed vermaakt! Team Blue (l).. enig minpunt was het parkeerdrama!
;)Lalaa
Freakn hell!! Wat draaide de Wild Motherfuckers weer gruwelijk lekkah!! :P
<~^­Poeletje^­~>
de aan kleding was leuk maar verder was niete echt geweldig volgend jaar niet meer aanwezig
>(6)<A>(6)<
heerlijk feest, al die drugs maakte het wel lekker rustig aan de bar:D
>>>>Mr.­ Penny<<<<
zoon vet feestje:D goed vermaakt, leuke mensen:D en een dikke bass, wat wil je nog meer:D:D
>>>ver­veer<<­<
dit was toch zeker softbass en geen hardbass wat een pussy hardstyle vergeleken met vorig jaar mocht wel wat harder en meer raw en veeeeeel te druk wat een kut drukte altijd
[E]rwin
B2S Takes over from Q!:respect: Alles klopte aan dit feest!:D Goede muziek, Geweldige lichtshow, Sfeer was Prima! Tussen de sets door.. Was er al meer vuurwerk dan tijdens Qountdown om 12 uur!:bounce: :respect:B2S
[Frl]T­errorG­urbe[N­L]
Een zwaar goed feesje;)
[H4L] BAKKER
wat weer knalluh maar gooi er voortaan gewoon laaste 2 uurtje lekker hardcore in de spiekers
[H]ard­style[­T]o[T]­he[L]i­mit
zwaar gestoord warm en druk was het:O maar wel een top feest! team green(Y) blue(L) yellow(L)
[Ils]
Myn beste Hardbass tot nu toe (L)! Maar inderdaad, die drukte?! Volgend jaar een paar kaartjes minder verkopen ;)
[LH]
Zeker geen geweldige party! Veel te druk, TE warm en weinig sfeer. Opzich wel prima vermaakt maar denk niet voor herhalling vatbaar
[M]ichel81
HardBAAS(l) wat een geweldig feest was dit:D.. Van begin tot einde flink beuken geblazen:D.. :respect: voor alle teams & B2S:D.. Crypsis Live :kwijl: (y):D
[NL] [R]uud [NL]
GE-WEL-DIG (Y) spierpijn als de tering nog steeds, maar het was het waard. Alleen erg jammer van de afsluiting, mocht wel wat harder en sneller! :D
[NL][NB] #­ Tuuntjuhh
1e Hardstyle feestje,, viel tegen,, geef mij maar me hardcore. ook veel te veel stilstaande mensen. laser werk was wel top!
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Voor het Gelredome was dit de beste Hardbass! Goed geluid, prima vermaakt! Hulde aan team blue
[R]AWSTYLE!
Heb me goed vermaakt hier!
Heerlijk Feestje! :D :respect:
[V.­D.­K]!!­loeky!!­ --the beatlover--
Wat een topfeestje :D heb me goed vermaakt!!! Zeker voor herhaling vatbaar :D
[X]Margaa
Weer heerlijk geknald(L)
^Linto...
WAT EEN GEWELD!!!! CRYPSIS LIVE_O_
wat een feest zeg! echt gruwelijk lig nu nog met kippenvel in mn bed! haha echt GE-WEL-DIG!!
__Rik
Geweldig
_Merijn_
Heerlijk alle verwachtingen voldaan B2S liet het gelderdome harder gaan als Q-dance bij afgelopen editie Qlimax,, Op naar t volgende Feest Met 015
_Roy_
Wat een gekkenhuis! Alleen maar lekkere setjes gehoord en een topsfeertje. Misschien zelfs wel beter dan Qlimax deze keer :o
_sander_
Wat een GENIAAL feest!! Van begin tot eind vol gas!! Echt zwaar genoten!! :respect: B2S :respect:
wat een top feest was het! super gezellig gehad met iedereen! het word elk jaar beter daar in het Gelredome! :D
_Sjoerd_
FACKING VET FEEST!!
Adrenaline Junky
Was weer een dikke party(Y)!!,begon goed met Red daarna nog effe op de tribune gezeten,en op het einde nog effe helemaal los gegaaan bij team Yellow toch wel de beste van de avond vond ik:bounce:!!
Amy--
TOP FEESTJE
Andy
Dik feest:D Lasers:lief: Yellow, en vooral Blue waren dik:D Jammer dat de beentjes ermee ophielden om een uur of 5:(
Angela ,
GREAT (L)
ankie
ik vond het feest echt supper(Y) wat heb ik genoten veel beter als qlimax alleen miste op het laatst toch wel de hardcore
Anniekjuh (L)
heerlijk!!..de hele nacht weer lekker los!!..team green beetje tegenvaller maar heb een super nachtje gehad!!(L)
Annsje(F)**
Heb me goed vermaaaaaakt ;) Psyko Punkz :respect: HELDEN!! SLAAP LEKKER!(L)
Jezus wat VET!! Helden van de avond, WILDSTYLEZ, Psyko Punkz en TEAM BLUE!!!
Arn0ld
Was bruutt! Ik miste alleen de hardbass, voor de rest prima vermaakt en alles naar de klote;)
3e keer op rij en opnieuw GEWELDIG! HARD zoals het hoort!
was helemaal top!!! jammer dat ik mn telefoon vergeten was waardoor ik veel mensen niet heb kunnen meeten, maar dat maken we de volgende x wel weer goed! B2S Crew & PartyPeepz, bedankt! :respect:
Na een jaar overgeslagen te hebben heb ik me toch echt erg goed vermaakt!!
Basez
Was lachen. Beetje jammer van die afsluiting, yellow had 30 seconde hardcore en daarna pakte wild motherfuckers het weer op met 30 bmp langzamer, beetje jammer.
Basje Baco
MAS-TER-LIJK!!! Geweldig decor, muziek, vuurwerk, mensen, alles! :D
bassiebal HKE
was lachen feestje alleen geluid mocht wel wat harder
Bazer91
Machtig feestje! Team Yellow :D
BenninG
HARD BASSS :respect:
Bessie
Geniaal feest! Wat een muziek en sfeer:D
Bibiloesoe
GEWELDIG
Binus 13.
Hemel op aarde:respect:
Blabsenflaps
Goede muziek, geluid kon harder en ik miste de opbouw, het was van 11 tot 7 hetzelfde. Had liever hardcore op het einde willen hebben
Blackeye(0_­o)
Alhoewel.. hardstyle niet mijn ding is .!! heb ik me toch Perfect vermaakt.!!(Y) Goed sfeertje top geluid.!! Gezelligheid.!! Was gewoon knalle.!! Alleeen wat een drukte zeg :O Maar ondanks de drukte EEN TOP FEESIE:bounce:
Brambania™
Wat een knalfeest zeg! volgas!!:bounce: beter als vorig jaar :D
Bremmo
Het maakt de naam HARD bass echt wel waar, hulde aan team blauw en geel :D
Brit4life
VET FESST :D Gezellig met iedereeen!! Aleen vrienden vinden was een beetje moeilijk haha :p
BRL Maikel
Super goed feest gehad! Team Blue was toch wel de topper!
Brocade
Meesterlijk feest. :respect:
Bubje
Opzich wel leuk feestje voor eerste keer hardbass maar wel de laatste ;) maar wat een tokkies volk liep er rond daar :X Locatie (N) na half 4/4uur eindlijk beetje gas op die beats. elke 20 sec. een break word je ook niet vrolijk van. Mainstream leuk voor thuis of in de auto maar niet op een feest7 uur lang(Y) en die drukte.:X Maar met uitzondering ''Team Yellow'' :respect:
super vet feest, aleen veel pijn gehad van me rug :(... was blij dat me schatje was gekomen ;) <3
BURNIN'DIAZZ
RAN-D de man van de avond!!
Cedje
Wild Motherfuckers _o_ _o_
Cheyenne!
TOP!! Beter dan Qlimax... Team Blue (Y) Lekker geknald! :D
ChrisCrash
Lekker feesie hoor! Lekker sfeertje en Team Blue Snoeihard!:D
chucke
show was top!! een hoop nieuwe nummers gehoord :D
collinnn__
1 van me beste feesten:D
weinig sfeer:S veels te druk:(, lasershow was(Y)
Coresta
wat een avond, tering vette muziek echt geweldig vooral psyko punkz en natuurlijk wildstylez!
GE-WEL-DIG!!!
D-Attack!
Wat een feest :D Team Blue en Wildstylez live was echt vet :respect: Hoe die kerel van biowoapon erbij stond bij de opening van hun set :respect: daar geniet in van!!
D-O-M-O
Setjes van de dag : Wildstylez Live, Team Yellow & Wild Mothefuckers Live _0_
D.XTC :xtc:
Jezuss dikker kan het niet worden! Wat een GRUWELIJK GENIAAL feest!
Daniel...!!
wat een super vet feest Psyko foundation:respect: en team blue en yellow:bounce:(Y)
DanielV
het was AAAAANNN!!!
DarkBeatz
Wat een fucking gruwelijk feest! Zo heerlijk geamuseerd met mijn schatjes...
DDH - Bonnie!­
Heerlijk feestje gehad! vele male beter als qlimax ! (L) it
De Antiheld
Laat de volgende keer PP en Headhunterz thuis, verder echt GRUWLIJK!
DEBORA-
ECHT EEN VET FEEST.
Véél, maar dan ook véél te druk :| Uiteindelijk wel goed vermaakt met de mensen met wie ik was en door de heerlijke setjes die gedraaid werden :respect:
Dennisss
Team Blue & Wildstylez was vet. Licht/decor was vet. Afsluiting had ik meer van verwacht
Der Rudii
Hulde voor het podium en de shows, Geniaal. Hard Bass heeft bewezen dat het ook echt HARD is
DESNAR
wat a night _O_ echt een TOP avond!
DexQoN.1
was weer fking Geniaal!! :bounce:
Die Schele Duif !­
Eerste hardstyle feest.. Goed vermaakt maar jaa wa langzaam he :P
Dingess
Heerlijk feest weer! waren we echt aan toe! ondanks dat het uitverkocht was vond ik het meevallen met de drukte (Y) Afsluiting vond ik matig
Dj.imm
Tjuu wat was de 2011 editie een knaller!
Djakbal
mooi feestje!:) met een hele mooie verrasing!(L) alleen veels te druk:nee:
Djanel
super feestje..
Djeepe­rCreep­er
Strak feest. Jammer van het einde met een aantal niet al te stevige afgezaagde nummers, zonde.
Geweldig feest :D
Do.x
Wauw, super gezellig avonde gehad!!(L)
Was gezellig! Drukte en waardeloos geluid waren wel erg jammer. Yellow duidelijk het vetst!
Dokter-Baco!!­
dik vermaakt
lekker zeg!!
Dopey MHL
Was vooral heel erg gezellig! Blijft Hertstijl....
wederom weer een mooi feest:)
Eddix
Man o man wat een feest! Super goed verzorgd! Heerlijke muziek!:respect:
Eef_
Wat een vet feest, jammer dat het geluid pas wat later prima werd en dat het soms wel erg druk was met stilstaande mensen, maar god wat een muziek en SHOW! Hopelijk pakt q-dance zijn feesten zo ook op
Eikeboom b)
GEWELDIG alleen geluid schommelde wat en mocht wat harder
Heerlijk hard gedraaid! Was een show en wat een geluid :respect:
elektr­onisch­emuzie­kjes
yellow en blue onvergetelijk!:bounce:
ellen-lin
supergaaf !! wat een sfeertje!! niets geen agressief gedoe gezien! alleen wat een fucking gladde vloer au au au onderuit gegaan !! haha
Emíell.
Wild Motherfuckers :respect:
ENROC
Een tegenvaller door de drukte wat veel heeft verpest, dat moet volgend jaar anders. Ik heb me goed vermaakt. Ook mocht de line-up iets zorgvuldiger worden samengesteld.
Eurm
Foei foei foei wat een heerlijk feest was dat :respect:
Extera
Geweldig feest! Ongehoord goede sfeer waar wij stonden, en lekker geknalt. Vond alleen de afsluiter matig... misscien teveel van verwacht :)
echt wat een feest! alleen maar geknald:cheer:
fewermandy
Top Feest !!! Eerste Keer Hardbass Maar Was Knalluh Zeg
Fizgrin
TOP Feest: geweldig geluid _O_ geweldige show _O_ En een goeie sfeer! Crypsis held van de avond _O_
Flexxo
Goed feest werd lekker gedraaid.Crypsis zoals altijd geniaal:respect: alleen wat een k*tsfeer!
Flo aka MC NRGiZE
Wa´n dol feeske zeg!
Floor *
Veel te druk:S Maar verder wel goed vermaakt:D
Het geluid had nog (iets) harder gemogen en het was bij vlagen erg druk.... Verder prima te doen met prima sfeertje :yes:
Frankie :bounce:
Heerlijk feestje!! :kwijl:
FREAKERIK
HEEEEEEEERLIJK:yes:
Freaky 8)
Wat n feest zeg.. afgelopen 2 edities dik overtroffen!!! Goede sfeer vette show en heerlijke setjes! :respect: wildmotherfuckers :respect:
Super feest! Geluid was goed te doen, muziek was heel de avond prima met Crypsis als opperheld; wat een geweld:respect:(L). Tof avondje gehad met mn partymattiesz(Y).
Fritske
Geweldig feest..Sfeer goed veel gezelligheid..Goeie muziek, alleen geluid kon toch niet helemaal tippen aan dat van Qlimax dit jaar ;)
Frnk'90
Wat een lichtshow:O super nacht gehad!:D Crypsis :respect:
Fuck The System!­
Blue & Yellow(L) Volgend jaar toch wat minder kaarten verkopen? Tering wat een drukte! Veel erger dan met Qlimax.. En dan die sauna!:no: Geluid viel me ook tegen.. Vorig jaar was beter! Verder goed vermaakt:)
Wat een knaller! Topsfeer! Goed vermaakt! :rot:
Het was geweldig! Tot volgend jaar!!!
G1LL
Geweldig vermaakt, top feest. Hulde voor Team Blue, heerlijke opbouw en na een half uur echt alleen maar dikke tracks gehoord! Team Yellow helaas wat minder dan verwacht, Team Blue kon beter afsluiten! Al met al prima!
G[i]o
JAJAJAJAJA WAT EEN FEEST !!!!!!
Gabber­Pinda4­Life
Nou om half 9 daar want ik moest werken, ik me gemeld kon ik absoluut niet op het veld staan en ook niet wisselen:frusty: irritante barhoofd:s en allemaal kut regeltjes:nocheer: om half 2 eindelijk pauze 15 min en mocht niet de zaal in ff genieten van het uitzicht:nocheer: Toen had ik er genoeg van me spullen gepakt en lekker zelf gefeest fuck hun:loser: hoef er nooit meer te werken:no: Maar wat een dik feest super vermaakt:respect: Wildmotherfuckers en Crypsis live:kwijl: Super sfeer, aardige mensen :D
Gavin
erg goed vermaakt, top gedraaid! volgend jaar weer;P
Gertjuh
Heb me uitermate goed vermaakt @ hard bass 2011 :bier: Af en toe was het net de wandelvierdaagse, maar heb dr een lekker feesie van gemaakt met me maatjes :bounce:
Giantstyle
zalige nacht gehad, Crypsis zeker een van de beste ;-)
Giel H.
wat een geniaal feest dit, volgend jaar een zekerheidje!
gizup-style
V.I.P area helemaal plat gestampt !!! HELEMAAL TOP !!!
TOP TOP TOP Feest !!! Gruwelijk genoten
Goldylocks
Supervette nacht gehad.....mensen bedankt ;)..Wildstylez en Team Green and Blue(L)
Gooseman
was echt te gek, was hier nog nooit geweest, setjes en geluid en show.. helemaal perfect:D:D heb mij goed vermaakt tot ik helemaal kapot was:D(Y):respect:
GOUDHAAN
Wat een super vet feest was dit! Zeker weten beter dan vorig jaar.. (L) :respect: Top sfeertje!
H@­rdcore4life
In een woord geweldig wat een knal feest volgendjaar weer :D (y) team green super !!!
haantjem
volgens mij wel leuk feest. Volgende keer toch iets minder zodat ik het feest beter kan navertellen volgende keer;)
Hakkel
Zeer vet alleen vond de afsluiting echt ZwAAR slecht! Geen extra afsluitend nummertje, ook geen aankondiging van het einde.. en die italianen wilde mr niet hard genoeg knalle
Hanske­e:hong­er:
Gruwelijk feestje :bier: 10x beter dan Qlimax.. maarja B2S(L)
Happy-Feet
Laatste 2 teams hebben mn avond gered :respect: ! Wat een warmte + drukte zeg :rot:
Hardnoiser
wat betreft mij, kut feest. Te druk en de muzieken waren nouj ook weer niet zo geweldig! Jammer dat ook Hard Bass ten onder is gegaan aan de commercie!!!! Waarom in gods naam die stadions zo fuckin vol proppen?
Hardstyle Lover NL(L)
Wat een Feest wat een lasershow wat een super geluid aleen erg jammer voor de topdrukte b2s bedankt :respect:
super feesie gehad
Hardstyle_­is_­Samstyles
Topfeestje!!! Team blue erg vet! Crypsis & Wild Motherfuckers :respect: Team Green de teleurstelling van de avond op de Psyko Punkz na (y)
Hardst­ylePas­sie
wat een feest zeg:D eerste keer maar zeker herhaling vatbaar en de bekende maatjes weer gezien:D
Hazinh0
Gekkehuisss! Crypsis gek :respect:
Knallend feestje weer. Prima vermaakt! Al vond ik het vorig jaar beter. De bar was wederom eens DRAMA
heikop
was de laatste keer hardbass voor mij...lopen zoveel neppers
Henk-Willem
Geweldig feest gehad
Henkie50 ZK
Blue was geweldig ,vond yellow maar tegenvallen ,Voor de rest wel een topavond gehad wat sfeer /mensen betrof.
Henkjan1113
Super dik feest, alles was tot in de puntjes geregeld. Zany en B-front helden! Perfectie!
Hermyyy
Top feestje! Team Yellow sowieso voor mij, heerlijke afsluiter:D
hompi
prima vermaakt ondanks dat ik niet 1 keer echt ben losgegaan:) alleen wat een drukte zeg.
houzze
shit te laat
Muziek was TOP. Mensen met wie ik was waren KUT. Feestje in je eentje maken is GEWELDIG! :D
WOUW helemaal dol!!:D en wat een lazer shows!!:kwijl:
MWEEEEEEP!
ilse__nl
Geen enkel moment stil gestaan op de avond.. In 1 woord: GE-WEL-DIG! :respect:
ilsjehh
Hardbassop z'n best!
IndoJoey
100x beter als HardBass 2009! Goede Line up, goed geluid en beter als Qlimax 2010!
wow! wat een heerlijk feest gehad met alle gezellige mensen! :D
J Q R D I :banana:
Dik feest ! (L) Showtje was weer pirma in orde... Hard Bass heeft zichzelf weer overtroffen :respect:
J.eroen*
Wel goed vermaakt :)
J.ffrey
TEAM BLUE(L) dikke set, heel vet feest
J.orisss
Echt een super DIK feest, show dikke 10 en team blue :kwijl: alleen jammer van dat kut bereik en de drukte
J0rdt
kut beveiliging :(
Jack-Attack
ik heb me heerlijk vermaakt:D:D whooeeiiii!!!
Jahoor
Gruwelijk feest! Team blue helden!
Waaaat een feest was dit zeg, tering wat hard!
JANINE.
Team BLUE! (L) (L) (L) rest... tja. Geluid wéér niet goed, te druk met vervelende dagjesmensen en rest van de setjes ook niet echt heel erg interessant. Wel heel gezellig gehad! :)
GENIAAL! aan één stuk door losgegaan! alles gegeven
Jasper-
GE-WEL-DIG! Wat een feest! :D
Jbbe
ZOOO Vett!! heerlijke setjes... WMF!!
Je Zal Maar Zo Heten
Sorry, maar dit feest was echt niet goed ofzo. Geluid was ruk, de gedraaide nummers waren oud, de show tja...laat dat nou aan q-dance over, want dit was nou ook niet echt bijzonder. De sfeer was ook een beetje mjeh mjeh. Ik heb nog nooit een feest meegemaakt waarbij ik vroeger weg ging, elk feest tot nu toe tot het einde gebleven, maar dit feest....nee
Jeem!
Top feestje! :respect: Beste editie tot nu toe!
Jeffrey!
Lekker feest!:D erg gezellig met de bus! volgend jaar zeker weer!
JeffreY!:)
Deze avond ging gewoon te snel voorbij! heerlijk genoten daar, en de team's draaide super goed!(Y) alleen het laatste uurtje wanneer wild motherfuckers (tat en zat) draaide ging het geluid opeens veel harder:S
Me superrrr vermaakt, volgend jaar zeker weer :D
Jesper :D
Was echt supervet gewoon!! Boven verwachting! Show was super en werd lekker gedraaid, wat wil je nog meer :p Wild Motherfuckers en Vision Impossible :respect: En B2S (Y)
Jesse Digital Skills
wat een top feest !!!!!!!!!!
Nu weet ik het zeker... Hardstyle is STOM.. Voortaan alleen nog maar naar Hardcore feesten
JipTriPP
HARDBASS = Eindbaas (H)
Jobbin
WAT een geweldig feest!! nog beter dan vorig jaar:D mijn helden: Wildstylez, Team Green & WILD MOTHERFUCKERS(L)
Jobjee
Heerlijk feestje!!
Jordika
Heerlijke avond gehad(l) team blue :respect: crypsis beste liveset(y)
Jordy :banana:
Wild Motherfuckers (H) :respect:
JordyBass
Team Blue HELDEN!!! Wild Motherfuckers was ook nice :D. WE ALL LIVE IN A YELLOW SUBMARINE!
JorenvdL
Team Blue :respect: Heerlijk feest gehad
Jorien­:flowe­r:
Heeerlijk feestje ! :respect: Het geluid was allleen iet wat zacht :( maar voor de rest super genoten :D
Joyceke :)
Was mooi maar minder dan voorgaande edities imo! En wat wordt raw hardstyle een saaie sleur na 'n uurtje ofzo. Goed vermaakt maar niet zoveel raw meer voor mij!! Waarschijnlijk dus genoodzaakt volgend jaar over te slaan :(
JS*
Dikke party!! Respect voor b2s :respect:
Jurr:rot:
wel prima . (Y)
Jœy [Blames]
Intens genoten! Het enige feest waar ik voor Hardstyle only heen kom! B2S! :respect:
K.robb
Hard Bass heeft Qlimax DIK overtroffen!! Geweldig!!
kameleon73
super vet feest, top gedraaid, vette lichtshow, super sfeer. Had niet verwacht dat geluid zo goed zou zijn. topfeest!!
Kapstok
Dit was weer een TOPPER
Keffaa
Was echt faking bruut, Q-dance mag hier nog wat van leren!
Kenny GTP?!
:respect: Crypsis LIVE & Wild Motherfuckers LIVE dikke sets:bounce:
KeviN !?!
Respect to b2s (L)
Kimmmmmm :)
2e x hardbass maar weer een tegenvaller!
Kisyvasa
Lekker geknald met alle partyvrindjes ! maar xqlusive lastig te overtreffen.
Kleinelau
Vond het super mooi feest echt GEZELLIGGG(L)
KlootzakR2
Wat een Feest!! De sfeer was echt top en van begin tot eind lekker staan stampen :D
knalli­ewalli­e
was een zeer goed feestje hoor:D zo druk was het niet goed te doen
Koning!
Nice :D Team Blue (Y)
KOS
Echt een super feest gehad. Goeie muziek, en heel vette show.:D Wild Motherfuckers helden van de avond:respect:
Kreativ Kickz
Niet me ding :/ Maar wat een show en sound :k
Kroesje91
Dit feest was AF. Team blue, Crypsis, Team Yellow, wat een helden!!
Kuituhh
Vette show! Vette sets! Sfeer om me heen vond ik zuiverrrr. Geluid prima in orde!
L'l Chick o:) GTP?!­
Echt ongelovelijk heerlijk, gezellig, fijn feestje(L)
Lady Fiesta
Geweldig verjaardagsfeest vol verrassingen! En wat een gave show qua beelden en lichten, heel anders dan mijn vorige Hardbass 2005 :p
Lange Darm
Pracht feest :D Gezellige groep (Y) Aankleding was ook dik!!
Larry
stoer
Vetjes heur
Le Bon
Ik was focking in de hemel!! heerlijk :bounce:
leesie
waseen snoei hard en een geweldig feest!!
Leipe Shit Ouwe'
Het viel toch lichtelijk tegen. Vanaf Psyko Punkz kwam de sfeer er pas lekker in. Bij de rest van team Yellow viel het echt dood. Team Blue absoluut de helden van de avond _O_ Wild Motherfuckers viel ook een beetje tegen. Geef mij maar gewoon Tat vs. Zat:) Verder was het vrij warm en het geluid was ook wisselend. Uiteindelijk heb ik me natuurlijk wel gewoon prima vermaakt met vrienden en bekende!
Leipe-f
Die 5 mensen die het waardeloos vinden hebben vast een bad-trip gehad ofzo. was maaasterlijjjjk!
Het was gezellig met vriendjes en dinnetjes,maar de muziek is niks voor mij:no:
super avondje gehad (L) en heeeeel gezellig :D echt genoten!
Linda Peanut
A-MA-ZING :D:D:D
Lindsey1987
top feesie:D
Locktree21
Leuk feest alleen bttje koud als je niks stond te doem :p
Topfeest! Team red gruwelijk goed :P
Lord Edson
heeeeeerlijk feestje! volgens mij hadden de honden bij de ingang een goeie verkoudheid te pakken want die roken nog geen pak als ze erop zaten. afsluiter met wild motherfuckers was ook goud. volgend jaar zeker weer!
heb me goed vermaakt :cheer: team blue :respect: :honger: en die lasers my god :K ik zeg LANG LEVE DE STEELPAN!!!!! :cheer:
Lucas*
GREEEN GREEEN GREEEN!!!!!!:respect::bounce:
Luik :honger:
Prachtig feesje weer, Super vermaakt!!!... Geluid gaat wel beetje achteruit..!
M
Was vet! Geweldige lichtshow, goed geluid, tof podium. vind Qlimax2010 nu nog rukker dan ik het al vond :lol: Volgend jaar zeker weer naar HardBass!
M.J.B.-
Was leuk feestje
M@R10€
Leuk om een x mee te maken.....maar toch ben ik meer van de Hardcore :bounce: heb nog nooit zo vaak stilgestaan op een feest !!! :no:
Maarteeenn!
Was weer een mooie editie:D! Maar was net te druk en Team Green: wat een drama:S. Maar toch goed vermaakt!
Maas1987
WILD MOTHERFUCKERS :roflol:
Marco Henken
Lekker feessie weer hoor! Ook wel erg druk, maar dat wisten we al. Team Blue mijn god wat een set!(L)
Hele vette show, en geluid was zeker goed!
Goed hoor :P
Mark 8)
Vet feestje met een dikke show! Team Blue was heerlijk, Ramon held van de avond
SUPER....!!! wat een top avond:d nu net thuis...!!
Marolt
:bounce: Super naar ons zin gehad :D Team Bleu & Yellow wat een geweld :respect: B2S :respect:
Martinozzz
Was weer een super nacht! Crypsis :respect:
Maykee!
Topfeestje Gehad :D Alleen jammer dat ik lang niet iedereen gezien heb :O
Mcl
heerlijk goed vermaakt (Y)
Meliss­a(L)We­sley
goed feest!
Mertus.
dulle party
wat een heerlijk feestje was dit zeg!
Michael...
poeh poeh
mikebrownie1
:respect: Psyko Punkz & Wild Motherfuckers :respect:
Mikerdd
Hard Bass was baas!
MindQo­ntroll­er
Team blue en yellow ware geniaal.. Team red en voornamelijk green was erg saai en druk..gewoon een hele goeie avond gehad!(Y) En Wild MF die om half 7 nog ff de hele toko op zn kop zette! ok erg vet!!
Mir I Am
:respect: WILD MOTHERFUCKERS!!!! :respect: :cheer: :cheer:
Miss Tails
Veel te veel go fast gedronken, nu met hartkloppingen en nog steeds niet geslapen. Verder top feestje!!!!
Mitch
echt focking vet!! alleen wel erg druk maarja kan ik wel begrijpen op zo'n geniaal feest :D
Dik voor mekaar feesje!!!TEAM BLUE!!!
MonsieurK
Zwaar vet feest, stuk drukker als vorig jaar, maar wel vet! De afsluiter was wel jammer though. Al met al heerlijk vermaakt!
Moray
Yellow :respect:
MP88
Heerlijk genoten! (L) Volgend jaar weer :D
Mr Gratis
geweldig feestje gehad, goede muziek en 4 uur keihard beuken. alleen jammer dat je niet lekker los kon gaan met die kleuters die er telkens door de dansende publiek bleven lopen.
Mr Green
wat een dik feest party party party BAM bAM bAM :respect:
Mr MoUs
Wat een Mega Vet feest !!!!!!! :D :D
Mr. EriQ
WAT een GEWELDIG feest!:respect: Heerlijk hard! Zeer zeker een echt top feest!
MRSNBRND
helemaal geweldig!! :respect:
Jeroentje kom op geef de muziek ook gewoon top :P t was allemaal toppie mensen!
Neekuh
hele leuke avond gehad met iedereen :yes: maar vond het over het algemaan tegenvallen. paar flimpjes bij wisselen van dj.. had er meer van verwacht. misschien langzaamaan uitgekeken op de hardstylefeesten..
nick kaal
(l) 4 the bass :respect:
NIELSON84
Super! (k)
nielsv­anbrug­gen
Super vet feestje!
Nilio
Het was sowieso super gezellig en het geluid was tot het laatste team top! Maar het laatste team had beter als tweede neegezet kunnen worden. Erg jammer, vooral de wilde motherfuckers met hun oude afgestofte platen!
Geweldig feest:d
ninaad
geweldige mensen, geweldig feestje!
NL-Shar
Super gezellig feest. B2S TOPPIE(Y) geregeld alles. Qlimax daarintegen was een zooitje!
Noelie ^^
Leipe feest:D!
Nrkeee(6).
Was een leuk feestje :D
Nylez D.
Heerlijk feestje gehad!! :D Muzikaal ook echt vet! :O Team green hadden ze thuis mogen laten, wat een aanfluiting :S
Nynke 8)
Vooral die intro deed t em :lief: earlyyyyy
Donders gezellige avond gehad!! Heerlijk :d
Olijfb­oompje :lol:
Ernstig fijn feest, hulde voor Team Blue :respect:
Olzie
Wat een nacht!! Geweldig feest met vette stage!
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Timmeh
Top feest weer gehad! Alleen niet afsluiten met hardcore was wel echt een grote afknapper!
Outlaw
ik zeg, Team blue set van de avond niet normaal. en vooral het mixwerk van zany en ran-d!! crypsis die daarna de hele boel kort en klein rost, en daarna verder rauw beuken met team yellow!! tat en zat, vind ze super! maar vond deze afsluiter eigenlijk best wel slecht van ze!!
beetje warm en druk maar toch wel vermaakt :cheer:
Ouwedibbus
Hetgeen wat Qlimax heeft laten liggen in het Gelredome heeft dit feest dubbel en dwars opgepikt, dik overgedaan en resulteerde in nu al een van de vetste party's voor mij de afgelopen 5 jaar!! (Y) Mooi vooruitblik op 2011 zo! :D
Oxygene
Supervet! Erg gezellig gehad en veel losgegaan! Afsluiting beetje tegenvallen helaas..
Pangetje
Super vette avond gehad! Volgend jaar weer :D
Pape :)
fucking goedddf yeah!!! Top feesie
Party Lover (L)
wat een knal party was het weer :)
PartyC­rasher­.­ (6)
Team yellow. :respect:
partymuisje :woepwoep:
Zooo wat een super vette avond! Echt alleen maar gezellige muziekjes voorbij horen komen! :bounce: De enige zware dobber was de terug reis, 8 uur vertrekken en gewoon om half 12 thuis zijn. Met dank aan eventtravel!! En in plaats van de kachel hoger te draaien hadden ze wel even voor wat verkoeling kunnen zorgen. Allejezus wat was het warm in die toko en dan nog naar buiten in de vries kou om te plassen BRRRR.
PasMaNNi
hmm, vorige edities waren beter vooral qua muziek kwam het dit jaar gewoon niet op gang..... overigens wel gezellig avond met de maten gehad verder
ondanks de drukte prima vermaakt.....HARDBASS(H)
Patrus
wild motherfuckers helden van de avond
Damm wat was dit een wreed vet feest :bounce: B2S :respect: Na het eerste uurtje opwarmen met Dj Ruthless begon Team Red lekker erop los te knallen, dus dat beloofde wat voor de rest van de avond en inderdaad tot 7 uur staan stampen :kwijl: :k :-k Zo hoort een feest te zijn. Sfeer vond ik super en alles was goed geregeld (y)(y)(y) Zeer voor herhaling vatbaar :D
PCILLAAA
wat een feest zeg! :respect:..
Peanutsz
WHÁÁÁT EEN FEEST!! Nog een keer! nog een keer!
peetjuh71
Zeer matige hardbass, oude muziek, de show ook zeer matig. voorgaande edities waren stuk beter.
Peetjuuuuh
Geniaal feestje! Egt goed vermaakt en ik heb weer lekker staan springen!!! Heeeerlijk!
PEGEAH!
HELEMAAL TOP!(L)
Piepert
top feest gehad! :D
heb heerlijk monopoly gespeeld in het gelderdome :rot: was een top nachtje Crypsis was mijn held :D
Pigmans
gruwelijk feest!!!!team blue...heerlijk:D
Pinas ®
tot een uur of 4 vond ik t tegenvallen, daarna werd er goed gedraaid!! Wild Motherfuckers :respect:
PinDa Swaffel j0u
top feessie :D heb goed vermaakt volgend jaar zeker weer :D
Pindaklaatst
BJ had overal op de dansvloer gepoept :S Loempia diaree (Y)
Pommerrr [Diffused]
ook dit jaar weer top vermaakt, team blue was echt geweldig, volgend jaar zijn we er weer bij!
Pop-up
Een lichtshow om je vingers bij af te likken 8). Tot 0300 was de muziek echt heerlijk, maar daarna zon eentonige nummerkeuze dat ik er niks meer aan vond :(.
Porto!
Top feest! Qua muziek veel beter dan Qlimax. Crypsis de held van de avond.
PrinCeSS!!
Was helemaal Superrr!
PuBLiC Nm3
was leuk alleen jammer dat het een hardstyle feest was!
PVO
Wildstylez (L) Show (L) b2s :respect:
Q_Niels_Q
Heerlijk dik Feest (Y) :respect:
Hele avond onder de boxen gestaan, BAM! volgend jaar weer!
knetter vet live vanaf Gelredome
Rarefaction
Team blue! En Wildstylez (L) Geweld! jammer van de afsluiter!
Raving Roeie
Wat een feest was dit !!! Het dak ging eraf, heb me super goed vermaakt, werd lekker gedraaid, van begin tot eind los gegaan!!! Mijn eerste hardbass, maar zeker niet de laatste! :D :bier:
Red White Army
wat een fet feest was het weer
Red_bull
Heerlijk genoten! Lekker lol gehad met iedereen!
Reempie
Wat een binnen feest Qlimax was hier niks bij Team Blue wat een set(y)
Reneeke!
Boooh :D wat een nacht, eentje om niet snel te vergeten :yes:!
rgjfddf
heerlijk feestje, kon gewoon lekker bewegen:D
Rick [The Following]
Jammer van die drukte! :( Geluid mocht wel een standj harder! Verder gezellig feestj :respect: crypsis :respect:
oei wat een feest echt hemels!!!:respect: respect voor B2S!
Top avond gehad hoor! :)
Rietje­:cheer­:
Mij te druk daar benden... Best feest gehad op de tribune, ookal was het geluid daar bagger.
RingDi­ngBobb­ert
Geweldig feest goed vermaakt, afsluiter onverwacht ( iets meer bpms verwacht) maar toch supeer
Rivim
Wat een briljante nacht gewoon! Knalde van begin tot het einde met een heerlijke afsluiting! Hard Bass:lief:
laz0rs damnnnn
Ro0ney
Hard is the massage and the massage is hardstyle!!! :D zeer goed vermaakt!!
Roan.
Zeer fijn feest! Op en top vermaakt :D Wild MF's :respect:
robbie-indo
Klasse feestje (Y)
GRUWLIJK:k gewoon puur genieten(L)
Robin.070
vet feest! Super sfeer! niks op aan te merken :D
robv
Goed vermaakt!.. ondanks dat ik zelf zo min was :)
Roed/­Wit-Mestreech
lekker feestje zeker weten goed gedraaid doorde djs en de sfeer was ook dik in orde
Roel-=-
Ja weer leuk feestje gehad,het was idd wel erg druk! Setjes waren niet al te denderend...
Ronnie82
Royaal vet feestje :respect:
roog
die lazorsssssss.... dame wat een topper! als dit de standaard word van 2011!!! phoei!
Rose-Ann
Topfeestje! Werd lekker gedraaid :D Alleen jammer dat er geen hardcore was aan het eind :(
Ross Fader
Briljantt!!! Weer een jaar wachten ;(
Rough Temper
weer heerlijk staan stampen,wa een dik feest was het weer :D
RoySchultz
de GREEN was ut vetste :D
s'COREpion
Erg vet feest! Team blue, helden van de avond! Son of torture!
SabineSabine
Geweldig, vet, superfeest! Mooier dan 2010! Wildstylez, Team Blue & Team Yellow (l) en Crypsis.. :respect: Miste wel hardcore op het einde, maar wat een feest! :kwijl:
Sam..
Heerlijk knalfeest!:respect: Was weer helemaal in orde! B2S Helden!
Samuel020
Gruwelijkkkkkkkkkkkkk :respect:
Sander102030
Heeuuuul Vet! Team Blue (L)
Sander89
Team Blue, bazen van de avond!
Sandert_
Wat stond het GelreDome weer heerlijk op z`n kop!:respect: Wat een dikke editie weer van HardBass:D Team blue & Psyko Punkz & Crypsis live waren overduidelijk de bazen van de avond!(L) Thanks b2s!(Y)
Sandertjj
Wat een avond! Bijna net zo goed als Loudness:respect:
Sandy..!
Was weer toppie! (L)
Sanne..
WAT EEN ONGELOFELIJK GEIL FEEST!!(l)(l) WIL TERUG!
sassiejaa
verrekte goed:D maar iets meer van de afsluiting verwacht
scurdie_­tripkip
zo boven verwachtingen uit heb me gruuwlijk goed vermaakt ;) volgend jaar weer. was top
sebkuh
lekker feesje helemaal dol
Sen3
Lekker knallen, lekker druk, lekker warm, lekker BAM! :bounce:
Sergii­ooUpte­mpoMyT­empo#­
top feesie!!
echt een geslaagd feestje :D !
Sharri3j
Heeft iemand toevallig en zilveren foto camera gevonden!? ik heb hem waarschijnlijk in de binnenring op de picknick tafel laten staan
Sherr-
:respect: jaja, 't was weer een mooie! :bounce:
SjefQe
was een mooie feestje en dikke lasers Damn! Kwa drukte vond ik het nu beter te doen dan bij afgelopen Qlimax! Headhunterz valt steeds meer tegen! Psyko Punkz:respect:
skywalker aka de kraker
meesterlijk vermaakt! volgend jaar zeker weer
SnelleHap
Super feest, beetje druk in het begin maar dat kwam daarna weer goed :D!
spacebin
Goed te doen, maar vond het deze keer niet super! :S
Sparky
Van het begin tot het einde genoten
SpeedBoot20
heel de avond vol gas man man heerlijk :P
Vond vorig jaar veeul vetter maar alsnog super feest! Doe wat aan het bereik voor de mobile telefoons! Sjeees kon niemand bereiken.
Stefan-the-Sound
Super :D Team blue :respect: daarna Team Yellow nog ff afmaken ;yes:, Wild mtfers met dik themanummer :D Psycho Punkz (y), Team Green lekkere opwarmer maar niet meer dan dat. Top organisatie, leek eerst te druk maar viel mee later. Decor kan niet aan Qlimax tippen maar wel vet scherm.
Stefanoviic
Wat een ziek feest zeg :P als je al opent met discorecord en vlak erna een torture erdoor heen gooit, dacht ik al dat wordt me een nachtje :P en niks was minder waar... zeker eentje voor in de boeken!!
Stekell
Was echt GRUWELIJK :D HARDBASS!!
Top avond gehad!! er werd wel matig gedraaid, alleen team blue knalde echt lekker!!:respect:
steven-eg [Go-focking-wildddd]
wat een feest weer zeg!! POE, POE.. HULDE! Alleen jammer dat team green de snelheid eruit haalde... maar verder, geweldige sfeer, show, setjes (L)
StevenV
Had het meeste verwacht van Team Yellow, Maar moet zeggen dat Team Blue toch wat harder ging ! :respect:
Stevie­wonder­456
Geweldig! Qlimax was echt niks tegenover dit! Van begin tot eind alles gegeven! Crypsis was opnieuw de topper! Tja idd, de drugs leek wel gratis dit weeknd.. En toch gaan ze niet hard uit hun plaat :s
Stevus
Wat een top feest Team Blue helden van de avond!!
Strali
geweldig feest:respect: van begin tot eind vermaakt. afsluiting wel wat meer van verwacht. van 180 bm naar gangsta?? maar verder weinig op te merken:D
team blue :respect:
Sven "Musky"
:respect:
Crypsis blijft toch nog echt mijn absolute HELD en dat was die op HARD BASS HELEMAAL (L)(L)(L)
Tengski Haze
Was genieten!
Tha Hardstylist
Was wel gezellig..!! YELLOW & BLUE..!!!!!!!!!!!!!!!
Tha KillerFist
Was weer flink knallen !! :D Prima vermaakt ondanks de drukte! :D
zeer goed
TheHar­dstyle­Hollan­d
Super dikk The greatis show on earth
Thijs-BK
Wat een beukgeweld. Wat een sfeer. Dikke show. Heerlijk los gegaan. Hemel op aarde. Te vet gewoon :d:d
Thinus
wild mfers waren de sjit. jammer dat ze niet wat harder afsloten alleen.
Thinuz
super feestje weer! team bleu (L)
ThomasJA
Nu al waardering geven over dit feest, gaat een dikke knaller worden dacht ik zo:bounce:!
was top....KAK
primaaa vermaakt, top feessie!! WILD MOTHERFUCKERS, helden!! vond het wel wat te druk maarjaaa joh verders helemaal superrr (L)
TiFoSo
Was weer Fantastisch!! (l) Psyko Punkz & BLUE :respect: :respect:
Wat een avond :D Team Blue (L) en Crypsis Live (L)
timl
RED: Lekkere inkomer // GREEN: Kutset // BLUE: Set van de avond, HEERLIJK! // Yellow: Goede afsluiting, Mooi feestje :)
Timmert
Heerlijke nacht gehad(L)! Team blue & yellow:bounce:! Jammer van de warmte en de drukte..
TimmieG
Super vet feest, echt goed vermaakt en lekkere nummertjes. Alleen et geluid mocht wel wat harder! En opzich een hardcore nummertje als afsluiter doet um altijd wel ff goed:D
Timmiih
skon fiske, maar wat een kut gedoe met die bussen. 10.000 man in 3 bussen. wild motherfuckers:respect:
Timmitty
Super feest! alleen team green had weg mogen blijven en Wild motherfuckers viel tegen. Had veel meer van hun verwacht. Team Red, Yellow wat een helden en die liveset van Crypsis: niet normaal hard :D:D
Timmyk­nocker­!­
Vond het echt een vet feest, maar lang niet zo vet als vorig jaar!! :no: En wat een drukte ook, dat was echt niet normaal :( Psyko Punkz, Bioweapon & B-Front hebben mijn feest gemaakt! (L):respect:
TiMOTHYb
I AM not down with the standard! CRYPSIS wat n knaller
Lekker staan knallen :bounce:
Tobias81
(*sorry voor mijn nederlands*) 2009 waren geluid en sfeer minder, 2010 opzet+decor. dit jaar was alles top! het was een beetje druk, maar niet zo zeer als vorige qlimax. een van de mooie feesten in gelredome (en dit waren niet veel!). iedereen die het geluid harder mochten moeten an die tijd voor 2009 denken waar het altijd een disaster was -> @b2s: don't believe everything you've heard so far :-)
Toef
Wat een geweldig feest B)
Tom BRL
Vette avond gehad, alleen wat was het tering druk & heet. Crypsis & Team Yellow restecp :respect:
VET enter
Tommy22
Goed vermaakt :yes:
Ton30071989
Prima vermaakt weer! Supervet dat tuneboy een remix van ddd door de zaal knalde (L)
Tony22St
soow wat een feesje zeg! ligt ook aan de groep waar je mee gaat en dit keer wisten ze wel wat feesten was!
geen beste editie!oude nummers geluid viel me zwaar tegen en de show was ook niet veel.afsluiting matig geen hcore nummer gehoord
serieus mijn beste verjaardagsparty ooit, vol met verrassingen.... verder geen woorden voor, wel spierpijn....
Was weer lekker feestje!:D
TwinTower!
The Wild Motherfuckers!!!!!! WAHHOOOO
Uitgrid!
Zeeer vet feeest :) Team blue naar mijn mening het beste! Afsluiting was helaas vrij schraal :o
dopeeeeeeeee(L)
Zonder twijfel een van de beste feesten ooit!! :D HardBass is de overtreffende trap van Qlimax aan het worden!
V0NK
heb me goed vermaakt! maar zulke massa feesten zijn niet echt mijn ding
VecinoNL
Crypsis was the bomb, wat knallen. Hele feest was gewoon dik voor mekaar, top!!
Watt een nacht!! Heerlijk:D
Was weer un geniaal feestje :cheer:
Viienn
wat een KNALLEEEE feest was dit! Nog steeds na aan het genieten. :D:D:D
Vincen­t:chee­r:
Tijd geleden dat k me zo heb vermaakt op een feest:D
Vinn'r
Lijp feest! :D gezellige sfeer vooraan lkkr staan knallen! :respect: Team Blue,Team Yellow, Wild Motherfuckers :respect:
voicher
Wat een gruwelijk feest :D vanaf het begin tot het einde knalluh
WanTec
Wat een ongelooflijk vet feest !! Dit is zeker voor herhaling vatbaar ! Tot volgend jaar, als er dan nog kaarten te krijgen zijn, want de verkoop zal wel een stuk sneller gaan na deze editie met die goeie recensies ! :respect:
Warface | Youri
openen met discorecordz, het begon hard en het eindigde harder, GE-WEL-DIG feest!
Team blue (l)
Wesz91
1 woord: Blue! Heerlijk feest weer, c u next year (y)
Wianda :hyper:
Heerlijk! Team Red & Yellow!(L):respect:
Topfeest! Team Bleu en Yellow waren de bazen van de avond _O_
Onbeschrijflijk goed !! damn..team BLUE:respect: & liveset Crypsis !! Beukezooi(Y)
willem brouwer
fuck
Geweldig feestje !
Willewijntje
Zo was aardig druk! Maar dat heeft de pret zeker niet gedrukt, flink losgegaan (L). WILD MOTHERFUCKERS :respect: SET ME FREE!
WL Leeuws
Weet er iemand miss waar ik de foto`s ken zien op facebook?? van hard bass
wolters_t
wat een geweldig feest:D heb me weer super vermaakt:D
Top feest en verjaardag gehad!
Wouter31
Blue set van de avond, super feest :respect:
Wouz'
Geweldig feestje :respect:
wtheking
Wild Motherfuckers vielen echt tegen, wat een breaks doen hun.. andere afsluiting en het was zeker geweldig! Nu Zeer Goed....Alsnog Lkkr staan knallen!!
Xabi
Epic party, HArdbass 2011 really rocked!
Team Red, lasershow, begaaid, druk,...nuff said :P
xLucindaa
Team Blue heeft zeker m'n avond gemaakt! :respect:
xtomtomx
Super feest, maar wie is toch dat meisje dat aan mijn ex-collega vroeg of hij niet hoefde te dansen???:-p P.M. me ff a.u.b.
xxBoefjee
Gruuuuwwwwwlijkkkkk ! (l)
Yolo Piloot
Ik ga Team Blue aanklagen voor mishandeling, gvd wat een gruwelijk brute set, helemaal stuk gegaan! Feestje was top ook al waren sommige setjes niet altijd even goed. Alleen jammer dat t weer zo fucking druk was...
Yves
Het feest was redelijk goed. Teveel van verwacht denk ik. Het geluid was slecht en te druk. Gelukkig was het niet warm. Heb me wel echt dik vemaakt :)
~ Yvonne :cheer:
Goeie muziek, gezellige sfeer. :D toppie! (Y) Miste toch alleen wel wat hardcore op het end..
~YP
In 1 woord , het was GENIAAL!
ÐebOrahh*­:bounce:
Ondanks dat ik bijna alleen maar heb gezeten was het wel een mooi feestje:) maar veel te warm en te druk:(
× Lizz
Wat een super feest :respect: Wat een sfeer !

Line-up Hard Bass

1Team Red
2300, 0100
house, hardstyle, trance
house, hardstyle
techno, hardstyle
· live hardstyle
2Team Green
0100, 0300
hardstyle
hardcore, hardstyle
· live hardstyle
🇮🇹 hardstyle
3Team Blue
0300, 0500
🇦🇺 🇳🇱 hardstyle
· live 🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
hardstyle
hardstyle
4Team Yellow
0500, 0700
hardstyle
hardstyle
hardstyle
· live 🇮🇹 hardstyle
· live 🇮🇹 hardcore, hardstyle
· live 🇮🇹 hardstyle
5Area 5
· MC hardcore, hardstyle

Nieuws

Op zaterdag 12 februari 2011 stond het GelreDome Arnhem geheel in het teken van een uitverkochte Hard Bass. Vier DJ teams, te weten Red, Green, Blue en Yellow, wisten vijfentwintig duizend partybezoekers volledig uit hun dak te krijgen. Na het feest verscheen de aftermovie online, die alleen al op YouTube meer dan tweehonderdvijfenzestigduizend keer is bekeken! 74
Hard Bass 2011
7 februari 2011
Aanstaande zaterdag zal een uitverkocht GelreDome 9 uur lang in het teken staan van Hard Bass. Zoals bekend zijn de beste en grootste Hardstyle artiesten van dit moment in vier teams (bekend als Red, Green, Blue & Yellow) ingedeeld, zodat er een zeer verrassende mix zal ontstaan. Inmiddels is iedereen de dagen aan het aftellen en is het tijd voor de laatste info! 204
Zaterdag 12 februari organiseert B2S Hard Bass 2011. De voorverkoop is ontzettend snel gegaan en bijna alle kaarten zijn verkocht. Dit is dus een laatste waarschuwing voor alle liefhebbers! Mocht je nog niet in het bezit zijn van een ticket, dan raad B2S je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen. 124
Hard Bass GelreDome
5 januari 2011
Op zaterdag 12 februari 2011 zal Hard Bass voor de derde keer haar intrek nemen in een van de grootste indoor locaties van Nederland, namelijk het GelreDome Arnhem! De avond zal geheel in het teken staan Hardstyle, gepresenteerd door vier verschillende teams, samengesteld uit de allergrootste artiesten. De line-up is bekend en de voorbereiding is in volle gang. Tijd voor een Hard Bass update! 100
Ook komend jaar staan een groot aantal B2S evenementen op de agenda. Pak je kalender er bij want in dit bericht vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2011! 68
Hard Bass GelreDome
15 november 2010
Zaterdag 12 februari 2011 staat het GelreDome te Arnhem in het teken van Hard Bass. Net als voorgaande edities zijn er vier teams samengesteld. Klik hier om te lezen welke artiesten de teams red, green, blue en yellow zullen vormen! 263
Op zaterdag 12 februari 2011 neemt B2S voor de derde keer met Hard Bass haar intrek in het GelreDome Arnhem. Het stadion zal maar liefst negen uur lang geheel in het teken van hardstyle staan, dat word geselecteerd door zestien dj's en acts verdeeld over vier zorgvuldig geselecteerde teams. 132

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Poll: Qlimax vs Hard bass f:hard110
Security ramt met 5 man feestganger in elkaar op Hard Bass f:hard184
GZ: (gesloten) 2 Hardbass kaarten tickets2
Hard Bass 2011 Arnhem Gelredome f:hard196
GZ: 2 kaarten hardbass tickets8
GZ: 4 Hardbass kaartjes gezocht! tickets3
TK: (gesloten) Hardbass E-ticket tickets1
TK: (gesloten) Hard Bass Kaartje tickets6
2 kaarjes gezocht hardbass tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje Hard Bass gezocht! Omgeving Eindhoven, Tilburg, Den-bosch tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje hardbass! Omgeving Eindhoven, Tilburg, Den-bosch tickets1
TK: Bus Hardbass omgeving amersfoort buscar1
TK: Hard bass kaartje te koop tickets4
GZ: 2 kaartjes Hard Bass tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Hardbass tickets2
TK: (gesloten) 2 Hardbass kaartjes tickets1
TK: (gesloten) 1 Hard Bass kaart tickets1
GZ: 1 Hard Bass Kaartje tickets1
TK: (gesloten) Hardbass uitgeprinte&digitale E-ticket je mag ze beiden hebben tickets10
GZ: Hardbass kaartje tickets2
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor hard bass gezocht tickets1
GZ: (gesloten) 1 Hardbass kaartje tickets2
GZ: Zoekt een Hard bass kaart!!! tickets1
GZ: 2 tickets voor Hard Bass. tickets4
GZ: 2 hard bass kaarten omg noord-brabant tickets3
TK: (gesloten) Hard Bass ticket tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje voor Hardbass tickets3
TK: (gesloten) Hard Bass kaartje tickets3
TK: (gesloten) 1 kaartje hard bass te koop tickets1
GZ: (gesloten) Hardbass kaartje tickets4
GZ: (gesloten) 2 kaartjes voor hardbass gezocht tickets1
GZ: 3 kaartjes Hardbass! tickets1
GZ: Kaartje voor Hardbass tickets2
TK: Busrit vanuit Twente naar Hardbass buscar2
TK: (gesloten) 1 x E-Ticket Hard Bass tickets14
GZ: (gesloten) Kaart hardbass tickets1
GZ: Kaartje HardBass gezocht! tickets2
GZ: 3 Kaarten Hardbass gezocht! tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Hardbass 12 feb 2011 voor 60 euro tickets8
TK: (gesloten) Hardbass ticket 60 euro tickets3
GZ: Kaarten hard bass tickets1
GZ: 2 kaartjes HardBass tickets1
TK: (gesloten) 2 kaarten HardBass tickets4
GZ: 1 Hard Bass Kaartje tickets1
GZ: Hardbass tickets1
GZ: 2 Kaarten voor hard bass tickets1
GZ: Kaarten Hard Bass tickets3
GZ: (gesloten) Hardbass Ticket tickets2
GZ: (gesloten) Hardbass ticket tickets2
GZ: (gesloten) Hard bass tickets tickets1
GZ: 1 kaartje gezocht voor hard bass tickets1
GZ: 1 kaart Hard Bass tickets2
GZ: 2 kaarten hardbass tickets1
GZ: Hardbass kaartje tickets1
GZ: (gesloten) Hard bass TICKETS tickets1
GZ: 1x Hard Bass ticket €60,- tickets1
GZ: 1x Hardbass max €50 tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes hardbass tickets2
GZ: Kaartje Hardbass tickets4
GZ: 1 kaartje voor Hard Bass tickets1
GZ: 2+ Kaarten Hardbass tickets1
TK: (gesloten) Hardbass kaartje te koop tickets3
GZ: (gesloten) 2x hardbass ticket tickets1
GZ: (gesloten) Kaartje Hard Bass tickets1
GZ: E-tiicket Hardbass tickets1
TK: Met The Party Express naar Hard Bass 2011 buscar1
TK: (gesloten) 1 kaartje Hardbass tickets6

27435 opmerkingen

Waarschuw beheerder
waar kan je m downloaden? betaal al genoeg voor dat kaartje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henkjan1113 op woensdag 11 mei 2011 om 17:00:
betaal al genoeg voor dat kaartje!


hè toch :aai:
Vip kaartje feestfabriek: €100,- DAT IS PAS DUUR :x
 
Waarschuw beheerder
Die dvd was zo tof ik wil weer terugggg
Waarschuw beheerder
hebben er mensen dvd al binnen?
Heb hem namelyk nog niet binnen :o
 
Waarschuw beheerder
Ik heb maandag die dvd owk al besteld en heb hem owk nog niet binnen! :S
Kep b2s al vast een mailtje gestuurd of er iets mis is gegaan ofzow.....
Waarschuw beheerder
jaa echt raar :s
datum was toch verzet naar 13mei?..
Artiest {SHOWLIST artist 88017, 79537}
Waarschuw beheerder
dvd staat alweer op youtube
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 mei 2011 om 22:18:
Ik heb maandag die dvd owk al besteld en heb hem owk nog niet binnen!
Kep b2s al vast een mailtje gestuurd of er iets mis is gegaan ofzow.....


heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ? :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zaterdag 14 mei 2011 om 16:02:
heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ?


Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder:S
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zaterdag 14 mei 2011 om 16:02:
heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ?


Kijk hem anders lekker op youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=j179B5FmKzs
Waarschuw beheerder
Heb DVD binnen en ondertussen al 2x bekeken; hij's fijnnnnn!(L)
Waarschuw beheerder
Heerlijke dvd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 mei 2011 om 19:32:
Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten!


wel raaar..
cloud 9 music?? nog niet van gehoord.. me moeder heeft dvd van hardbass voor me besteld dus weet niet waar ze die heeft besteld :P
en als je het wilt laten weten aan me, heel erg fyn! bedankt alvast :D


Uitspraak van Buffelsander op zaterdag 14 mei 2011 om 23:09:
Kijk hem anders lekker op youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=j179B5FmKzs


wil ik niet, ben zo eigenwys dat ik hem zelf wil kyken op de dvd :P
Waarschuw beheerder
Na t op youtube te hebben gezien, ga ik m deze week toch maar bestellen :D
Sow scheelt trouwes ff 5 euro als je m bij bol.com besteld of b2s.nl ;)
Waarschuw beheerder
sta ik waarempel nog op de dvd ook voor een miliseconde :D
 
Waarschuw beheerder
Wat een dik feest was dit toch _o_
Waarschuw beheerder
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!???
:S uitleg is van harte welkom! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zondag 5 juni 2011 om 19:46:
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!???
uitleg is van harte welkom!


haha arme meid. Stond er wel genoeg geld op je rekening op moment van bestellen ;);)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buffelsander op donderdag 9 juni 2011 om 13:51:
haha arme meid. Stond er wel genoeg geld op je rekening op moment van bestellen ?


uhh jaa, en ben niet de einige dus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zondag 5 juni 2011 om 19:46:
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!??


Snap sowieso niet dat je hem in de winkel koopt. Dat gaat vele malen sneller dan bestellen via b2s:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 2 juni 2011 om 20:55:
Wat een dik feest was dit toch


 
Waarschuw beheerder
Als mensen na 4 maanden hun DVD nog niet binnen hebben.. waarom bel je B2s gewoon niet.. of ga je er langs.

Je geld hebben ze allang en jij je product niet.. tijd voor onderhandeling?
Waarschuw beheerder
DVD nog eens aan het kijken :respect: Wat een BAZENFEEST was het toch (l)
Waarschuw beheerder
1e Hardbass... HEERLIJK feestjeuh !
super sfeertje, super geluid, rammen... zalig vermaakt wederom!!

Wel rete druk:s enige minpunt!

BOMMEN!!!!
Waarschuw beheerder
Was m'n eerste feest, en wat voor 1! (L)
 
Waarschuw beheerder
:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ff checken en jawel hoor; dit feest heeft wel een rating "geweldig" gehaald tov. HardBass editie 2012 met "zeer goed". Sluit aan bij mijn mening, want 2011 was echt dik beter als 2012...
Waarschuw beheerder
nog steeds het allerdikste anthem ooit gemaakt. goedemorgen zeg
Waarschuw beheerder
Was mijn eerste feestje , en wat voor een :D:D .
Beste Anthem uit mijn feest geschiedenis.