Partyflock
 
here
Hard Bass
georganiseerd door Site Site

GelreDome (binnen) op de kaart Site
Batavierenweg 25
Arnhem
Nederland🇳🇱
hardstyle × 19

Tickets & prijs Hard Bass

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 00:30 met 72 bezoekers, om 01:30 met 64 bezoekers en om 00:00 met 34 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (2849), AukeV (1694), anoniem (1097), D-O-M-O (1179), anoniem (1314), G1LL (826), Jos Feestbook (1078), Thijs-BK (953).

Stemresultaat: geweldig

geweldig253356%
zeer goed129129%
goed49411%
ok952%
voldoende481%
onvoldoende14
slecht13
zeer slecht2
waardeloos8

819 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ *­ Troubl­eAngel *­ !!­
prima vermaakt!
super feestje gehad! alleen wild motherfuckers viel een beetje tegen:( Rest van team Yellow was dik, andere teams trouwens ook :respect:
!!­ LAzERQicQ !!­
Team Blue wins! :respect: Top geluid, decor en godzijdank was het in de lengte gezet!
Super feest
!!-sydney
een woord SUPER !! Team blue :respect:
Team Yellow :respect:!! Crypsis en WILD MOTHERFUCKERS (L) :respect:! Jammer van de drukte!
Dit was Godverdomme een lekker feestje!
!!Leonie!!
Boven verwachting.. Vond vorige 2 edities niks aan dus had er niet veel van verwacht! Drukte en warmte ook overleefd! Goei fiske!
!!­VICTOR­IOUS!!­
Eerste keer Gelredome en gelijk goed bevallen :yes: Gezellig gehad met alle bekenden en flink los gegaan! Achterin de zaal bij de B2S Merchandise had je genoeg ruimte om los te gaan. Helemaal voorin was het niet te doen!
!jeroentje!
locatie top, orginisatie top, groepie top, muziek bagger
"Stefan^!!!
Poepie cool!! was weer supper:respect:
' Viva La Vera.­ :bounce:
Pff, had van mij nog wel paar uurtjes langer mogen duren! Yelloooowwww! (L)
'' Disko
TOPFEEST!
'Bousie
Top feestje gehad, vooral de laatste paar uurtjes waren lekker!
(K) Nathalie (K)
Gewoon weg geweldig!!
(k) Sandra met een S (k)
Helemaal AF !! bijzonder feestje ..lkkr vlot binnen Team green (Y)
dit was toch niet helemaal mijn feest, misschien meer van verwacht, te druk, geluid achterin was ruk. later nog wel goed gekomen, team blue (Y)
(L)joy­ce(l)F­aith(l­)
psyko punkz team bleu en yello :respect:
(YE)pi­etler(­YE)
GEWELDIG FEESTJE :D alleen jmr dat ik et laatste stuk zo goed als kwijt ben :rot:
voor mij geen hardstyle meer :D verder was het feestje wel te doen :P
* Yvon_
FAAAAAAAK wat een dik feest! :bounce: Loved it!
**Roosie**
Was leuk! Crypsis(Y)
**­Stampe­rtje**­
Heerlijk feestje om het nieuwjaar mee te beginnen :bounce: Alles liep op rolletjes, de sfeer was TOP en al m'n PartyFriends maakte het Compleet! Dus in 1 woord: GEWELDIG!!!:D
*­[S]tin­uzz...­
Heerlijk feest weer! TEAM BLUE geniaal :respect: Afterparty in de Jezusbus was ook leuk ;)
AFLSUITER MET TATANKA.....:respect: Die had echt langer moeten draaien...Heerlijk..!!!! :cheer:
Top feeeest!!! volgend jaar weer!!!!:D(L)
*mario*
super feest !!
*Mrs R*
toppunt van hoe stop ik zoveel mogelijk de ALLER lelijkste mensen op in feest. teeeeering! wel heerlijk gedanst
*Sjen*
lekker gezellig:D
*YveS*
Licht- en lazershow was geweldig! Geluid viel alleen tegen! Verder super gehad met alle vriendjes! Maar heeft XQ niet overtroffen!
- Kevin !
echt te vet feestje !!:D team yellow en green:respect:
- Menno.
`Wild motherfuckers (L).
- Stefan :bounce:
Geweldig goed vermaakt! BLUE!! :respect:
--->>>gol­ddigga­<<<---
Wat een feest, echt prima vermaakt. Volgend jaar zekers weer!!!
commercieel kut feest, cy@! te druk, te veel betalen, kortom genaaid waar je bij staat
De tering, wat een feest! Letterlijk van begin tot end niet stil gestaan!
Super feest! Lasershows en het podium :respect: en team blue green en blue :bounce:
-CindY-
het was weer een super avondje! :D
tudeleduu, knallend feestje (Y)
-Kariem89 :bounce:
Echt een keihard feessie gehad @ Hardbass! :respect: Team Jellow & Green:D
-Mitta-
Hele feest + setjes was een DIKKE 10
Mooi feestje, toch mis ik 't SilverDome...
.Rick
Was knallen! Wel druk zeg :|
Awesome Party!!! Team Blue = Geweldiiiiiiiiiiiiiigggg!!
50% of Attaca
pffffff al mijn verwachtingdn zijn snoeihard overtroffen !! wat een super dik feest !!! volgend jaar 100% zeker weer !!!,
8)PWHH8)
super vette avond gehad. Alleen was ik niet te spreken over team yellow.
Was weer een heerlijk feestje (L)
:[ KoeKoeK:[
Beste Hardbass Ever,, fucking bruut feestje.. :bounce:
:banana: 1 en al fred :banana:
3-5 was het beste!! :respect:
:bier:­Nicky:­bier:
Top feest :D
:bier:­Patric­o
echt super feestje! aleen het geluid mocht wel wat harder!
:bounce: evil28 :bounce:
Was weer een goed feestje, jammer hoor dat Andy niet meer kon stampen rond een uurtje of 5:P
:bounce: LNN
erg gezellig, alleen hele avond hardstyle blijft toch anders :P al met al toch goed vermaakt hoor :bier::bier: :cheer:
kutfuif
:bounce: Mevrouw Stuiterbal :bounce:
Stuiteren!!! :bounce:
Geweldig feestje gehad! alleen wat druk en wat warm :|
:bounce:--//­Roell\\--:bounce:
Team Yellow (Y) Verder goed vermaakt :bounce:
:bounce:Low-E:bounce:
me 1ste feest , ik zal je vertellen... FOCKING VET FEEST!!! heb nog nooit zoveel mensen uit hun kneiter gezien:|:|
:cheer: Jannie
was weer helemaal geweldig en ja michel vond het ook jammer dat ik je zolaat pas zag :P haha maar was toch super gezellig!!!!:respect:
:facepalm:
fucking lekkere loempia's in Gelredome!!!!!!!!!!!1!! FTW
>>FURR<<
Super vet feesie. Tot volgend jaar :D
>pascal<
Team blue, wat een bazen!!
[0570]DERKIE
het was een super feestje.beter als qlimax volgend jaar weer :D
[Davey]
Was weer meer dan de moeite waard :respect: Team Blue!!
[Frl]T­errorG­urbe[N­L]
Een zwaar goed feesje;)
[H4L] BAKKER
wat weer knalluh maar gooi er voortaan gewoon laaste 2 uurtje lekker hardcore in de spiekers
[H]ard­style[­T]o[T]­he[L]i­mit
zwaar gestoord warm en druk was het:O maar wel een top feest! team green(Y) blue(L) yellow(L)
[hardstyle-baby] - R-thur
facking gruwlijk feest !! team blauw was echt gruwlijk ! team yellow was ok gruwlijk ! allen tat&zat had ik meer verwacht !
[NFN]J-oey
Weer een geweldige avond gehad!:D Alle Livesets waren heldig!
[NFN]Souter W.­
Op het begin iets te druk, laterna gewoon rammen :bounce: Crypsis, Wildstylez & Wildmotherfuckers :respect:
[NL] [R]uud [NL]
GE-WEL-DIG (Y) spierpijn als de tering nog steeds, maar het was het waard. Alleen erg jammer van de afsluiting, mocht wel wat harder en sneller! :D
[NL][NB] #­ Tuuntjuhh
1e Hardstyle feestje,, viel tegen,, geef mij maar me hardcore. ook veel te veel stilstaande mensen. laser werk was wel top!
[R]AWSTYLE!
Heb me goed vermaakt hier!
Heerlijk Feestje! :D :respect:
[X]Margaa
Weer heerlijk geknald(L)
^Linto...
WAT EEN GEWELD!!!! CRYPSIS LIVE_O_
wat een feest zeg! echt gruwelijk lig nu nog met kippenvel in mn bed! haha echt GE-WEL-DIG!!
_Merijn_
Heerlijk alle verwachtingen voldaan B2S liet het gelderdome harder gaan als Q-dance bij afgelopen editie Qlimax,, Op naar t volgende Feest Met 015
_Roy_
Wat een gekkenhuis! Alleen maar lekkere setjes gehoord en een topsfeertje. Misschien zelfs wel beter dan Qlimax deze keer :o
_Sjoerd_
FACKING VET FEEST!!
A.D.HeiDie
Absoluut een van de betere feesten! Was mn eerste keer maar niet de laatste :D Leuk concept ook met de dj teams! :D EN.. de lichten.. Geweldig! :respect:
Abaddon
was weer (y) alleen jammer dat ik bepaalde mensen pas zo laat zag
alex212
wat een feest sjonge jonge erg vermaakt vooral wildmotherfuckers het laatste uurtje lekker ragge
Amy--
TOP FEESTJE
Andy
Dik feest:D Lasers:lief: Yellow, en vooral Blue waren dik:D Jammer dat de beentjes ermee ophielden om een uur of 5:(
ankie
ik vond het feest echt supper(Y) wat heb ik genoten veel beter als qlimax alleen miste op het laatst toch wel de hardcore
Anniekjuh (L)
heerlijk!!..de hele nacht weer lekker los!!..team green beetje tegenvaller maar heb een super nachtje gehad!!(L)
Arbi
heb als niet-hardstyle-liefhebber me verdomde goed vermaakt :P
arj91
vond het super alleen Wildmotherfuckers waren kut!
Jezus wat VET!! Helden van de avond, WILDSTYLEZ, Psyko Punkz en TEAM BLUE!!!
ArtStyle
Tering wat een prachtig feest :respect: van begin tot eind RAMMEN!!! :bounce: Alles ook goed geregeld, alleen erg druk op sommige momenten. maar het was een en al Genieten (h) Nu alweer zin in de volgende :bounce:
B--oyd
Zeeeeeeeeeer VET! Blue was het beste! Beetje jammer dat bijna iedereen strak was....
Babette:rot:
Team blauw! Voor elf uur was t best (Y) Verder erg gezellig feestje gehad, maar was toch echt veel te druk. Geen Jillz, min puntje.
was helemaal top!!! jammer dat ik mn telefoon vergeten was waardoor ik veel mensen niet heb kunnen meeten, maar dat maken we de volgende x wel weer goed! B2S Crew & PartyPeepz, bedankt! :respect:
Bart BRL
Prima vermaakt., Crypsis en Team Yellow hebben heel de nacht goed gemaakt.
Na een jaar overgeslagen te hebben heb ik me toch echt erg goed vermaakt!!
Basje Baco
MAS-TER-LIJK!!! Geweldig decor, muziek, vuurwerk, mensen, alles! :D
bassiebal HKE
was lachen feestje alleen geluid mocht wel wat harder
Wat een geweld :respect: B-Front (L)
basveer
hoe verder in de avond hoe beter het werd. alleen dit honden. maat van me is opgepakt en ik ben maar ternauwernood ontsnapt!
Was zeker een geniaal feestje:D goed vermaakt!
BenninG
HARD BASSS :respect:
Bibiloesoe
GEWELDIG
Blabsenflaps
Goede muziek, geluid kon harder en ik miste de opbouw, het was van 11 tot 7 hetzelfde. Had liever hardcore op het einde willen hebben
Blackeye(0_­o)
Alhoewel.. hardstyle niet mijn ding is .!! heb ik me toch Perfect vermaakt.!!(Y) Goed sfeertje top geluid.!! Gezelligheid.!! Was gewoon knalle.!! Alleeen wat een drukte zeg :O Maar ondanks de drukte EEN TOP FEESIE:bounce:
Boeleh
al met al prima feestje! Bij vlagen soms iets te druk, en je kon zien rond welke tijd iedereen aan de chemicaliën zat, :P, bij elk team wel genoten, green vondk persoonlijk iets minder
bram1919
was leuk feesie geluid von ik iets minder had van mij wel iets harder gemogen en voor de rest vond ik het super gezellig:)
Brit4life
VET FESST :D Gezellig met iedereeen!! Aleen vrienden vinden was een beetje moeilijk haha :p
BRL Maikel
Super goed feest gehad! Team Blue was toch wel de topper!
Brocade
Meesterlijk feest. :respect:
Ik vond hem beter dan vorig jaar! Blauw(L)
super vet feest, aleen veel pijn gehad van me rug :(... was blij dat me schatje was gekomen ;) <3
BURNIN'DIAZZ
RAN-D de man van de avond!!
Caatje!
Topfeestje! Die lasers :-P
Catjaaa
I (L) HARDBASS!!! :respect: Voor mij het dikste feest van het jaar... Wel een groot nadeel: moet nu weer een jaar wachten op de volgende hardbass :(
Cedje
Wild Motherfuckers _o_ _o_
hardbass niet meer mijn ding wel vermaakt gezellig bus van mus
cherryjerry
Wat een gruwelijke avond/ Feest! :respect: voor team Green & Team Yellow:bounce:
Cheyenne!
TOP!! Beter dan Qlimax... Team Blue (Y) Lekker geknald! :D
ChrisCrash
Lekker feesie hoor! Lekker sfeertje en Team Blue Snoeihard!:D
Lekker brak dus goed feestje ;-) wel veel oude tracks en druk .. Snap ook niet dat die providers niet eens wat doen aan dat slechte bereik altijd..
Chukkels
Team Blue was geniaal, Red geweldig rest minder. Toch een zeer vet feest gehad, dankzij alle gezellige mensjes :cheer:
ChuPaChup
Wat een GENIAAL feestje weer :bounce: Prima vermaakt met my lovely friends (L) Alleen jmmr dat t deze keer zooo druk was :S Verder, een geweldige sfeer ook (L)
collinnn__
1 van me beste feesten:D
Top feestje ! B-Front held
weinig sfeer:S veels te druk:(, lasershow was(Y)
Coresta
wat een avond, tering vette muziek echt geweldig vooral psyko punkz en natuurlijk wildstylez!
D-Attack!
Wat een feest :D Team Blue en Wildstylez live was echt vet :respect: Hoe die kerel van biowoapon erbij stond bij de opening van hun set :respect: daar geniet in van!!
D-O-M-O
Setjes van de dag : Wildstylez Live, Team Yellow & Wild Mothefuckers Live _0_
D.XTC :xtc:
Jezuss dikker kan het niet worden! Wat een GRUWELIJK GENIAAL feest!
Daniel...!!
wat een super vet feest Psyko foundation:respect: en team blue en yellow:bounce:(Y)
Dit was de de meest beste afsluiter die ik maar kon wensen! Wat een feest. :respect: Ik heb me echt onwijs hard vermaakt en kan niet wachten om weer naar het eerst volgend feestje te gaan in juli of augustus! (L) Thanks 2 you all my partylovers!
Danitahh
Wat een topper (F)
DarkBeatz
Wat een fucking gruwelijk feest! Zo heerlijk geamuseerd met mijn schatjes...
Davyy
leuk feesje veel te druk en geluid viel tege
DDH - Bonnie!­
Heerlijk feestje gehad! vele male beter als qlimax ! (L) it
De Antiheld
Laat de volgende keer PP en Headhunterz thuis, verder echt GRUWLIJK!
Wat een gruwelijk feest! Alles was goed! Geluid, show en aankleding! Lang leven de VIP
Véél, maar dan ook véél te druk :| Uiteindelijk wel goed vermaakt met de mensen met wie ik was en door de heerlijke setjes die gedraaid werden :respect:
DeliXL
Mijn topper tot nu toe.. wat een geweldig mooie stage en wat een knallers van platen.. Team blue de onbetwiste winnaar van de avond.. Maar psyko punkz live was ook snoeihard.. Crypsis live viel een beetje tegen wat mij betreft, de beste man kan nog veel en veeeeeel harder gaan!! (L)
Dennisss
Team Blue & Wildstylez was vet. Licht/decor was vet. Afsluiting had ik meer van verwacht
DENQON
Ging weer lekker volgend jaar nog beterr?
Densco
Crypsis:respect:
DESNAR
wat a night _O_ echt een TOP avond!
Dian
GEWELDIG feest:respect:
DidierS90
Geniaal feest! Veel gezellig mensen ontmoet, hard geknald en heel veel gelachen! Lekkere setjes, spacende lichtshow en van 1 tot 5 megarondje gemaakt(L) Jammer dat m'n maat was opgepakt (N)
Dingess
Heerlijk feest weer! waren we echt aan toe! ondanks dat het uitverkocht was vond ik het meevallen met de drukte (Y) Afsluiting vond ik matig
Dj Bassjunky
Team blue heeft een hoop goed gemaakt. Ran-D dikke tracks
DJ RemCore
was 1e keer Hard Bass maar wat een tering hard feest!(H) Wild Motherfuckers:respect:
DJ STEEF O
Ik trap er elke keer weer in! Wat een kanker drukte!!!!!
Djakbal
mooi feestje!:) met een hele mooie verrasing!(L) alleen veels te druk:nee:
Djeepe­rCreep­er
Strak feest. Jammer van het einde met een aantal niet al te stevige afgezaagde nummers, zonde.
DJNA_
100 x beter dan Qlimax! :D
Geweldig feest :D
Was gezellig! Drukte en waardeloos geluid waren wel erg jammer. Yellow duidelijk het vetst!
Dokter-Baco!!­
dik vermaakt
lekker zeg!!
Show was goed, geluid vond ik ook prima voor Gelredome, er werd lekker gedraaid. Team Blue, Crypsis :respect: Team Yellow ook lekker, maar Wild Motherfuckers de teleurstelling van de avond :( Veel bekende gezien, de avond is te snel voorbij gevlogen, volgend jaar zeker weer van de party!
Dopey MHL
Was vooral heel erg gezellig! Blijft Hertstijl....
dvk
wat knalde the future door de zaal :D
Dylan lll
Wat een dik feest was het :D
Eclipsje
Was een lekker feestje, echter vond ik het wel te druk :S
Eddie-Loco
Damn wat een feest :D gezelligheid met de bus van mus! Ran-D Goes Acapella :respect:
Eef_
Wat een vet feest, jammer dat het geluid pas wat later prima werd en dat het soms wel erg druk was met stilstaande mensen, maar god wat een muziek en SHOW! Hopelijk pakt q-dance zijn feesten zo ook op
Eikeboom b)
GEWELDIG alleen geluid schommelde wat en mocht wat harder
Ekkel :bounce:
Wat een HELS feest!!!! :respect:
elektr­onisch­emuzie­kjes
yellow en blue onvergetelijk!:bounce:
Amazing party (L)
Elise1988
Het was echt GE-WEL-DIG! Wat een avond, wat een feest!
ElWicca
heerlijk feessie, voor me gevoel zeer snel afgelopen:P
Emíell.
Wild Motherfuckers :respect:
ENROC
Een tegenvaller door de drukte wat veel heeft verpest, dat moet volgend jaar anders. Ik heb me goed vermaakt. Ook mocht de line-up iets zorgvuldiger worden samengesteld.
etienne026
was weer toppie wat een party echt gruwelijk hard alleen vond het echt veel te druk niet meer normaal 1 grote mieren hoop
GRUWELIJK!!!! BAM :D
GENIAAL!!:D
EVIL HARDCORE :[
was een geslaagd Feest (Y)
Extera
Geweldig feest! Ongehoord goede sfeer waar wij stonden, en lekker geknalt. Vond alleen de afsluiter matig... misscien teveel van verwacht :)
Fabian
Crypsis man van de avond :respect: Dikke show en vette setjes!
Fiore
zeeeeer vet feest, wild motherfuckers helden!
Flo aka MC NRGiZE
Wa´n dol feeske zeg!
Foxbuster
Lasershow was heel de avond vet :D Geluid stond zachter dan Qlimax en voor de rest weet ik niks meer :P
Het geluid had nog (iets) harder gemogen en het was bij vlagen erg druk.... Verder prima te doen met prima sfeertje :yes:
Frankie :bounce:
Heerlijk feestje!! :kwijl:
Freaky 8)
Wat n feest zeg.. afgelopen 2 edities dik overtroffen!!! Goede sfeer vette show en heerlijke setjes! :respect: wildmotherfuckers :respect:
Frenky
Lekker feessie gehad!! Leuke mense gezien, lekkere plek met ruimte gevonde! En koud was het zeker niet:p de busparty was leip!!!
Fritske
Geweldig feest..Sfeer goed veel gezelligheid..Goeie muziek, alleen geluid kon toch niet helemaal tippen aan dat van Qlimax dit jaar ;)
Frnk'90
Wat een lichtshow:O super nacht gehad!:D Crypsis :respect:
Fuck The System!­
Blue & Yellow(L) Volgend jaar toch wat minder kaarten verkopen? Tering wat een drukte! Veel erger dan met Qlimax.. En dan die sauna!:no: Geluid viel me ook tegen.. Vorig jaar was beter! Verder goed vermaakt:)
Funny Bunny
Top, Top, Top
Wat een knaller was dit weer :O meesterlijke sfeer, geweldige stage & Oorverdovende heerlijk muziek. B2S: :respect:!!
G.E.E.R.T
Dit Was Zo Facking Vet Feest :D Team blue :respect:
Het was geweldig! Tot volgend jaar!!!
G[i]o
JAJAJAJAJA WAT EEN FEEST !!!!!!
Gavin
erg goed vermaakt, top gedraaid! volgend jaar weer;P
Zeer Dik Feest :yes: goed los gegaan :bounce:
Gertjuh
Heb me uitermate goed vermaakt @ hard bass 2011 :bier: Af en toe was het net de wandelvierdaagse, maar heb dr een lekker feesie van gemaakt met me maatjes :bounce:
Giantstyle
zalige nacht gehad, Crypsis zeker een van de beste ;-)
Giel H.
wat een geniaal feest dit, volgend jaar een zekerheidje!
gizup-style
V.I.P area helemaal plat gestampt !!! HELEMAAL TOP !!!
TOP TOP TOP Feest !!! Gruwelijk genoten
Goldylocks
Supervette nacht gehad.....mensen bedankt ;)..Wildstylez en Team Green and Blue(L)
Gooseman
was echt te gek, was hier nog nooit geweest, setjes en geluid en show.. helemaal perfect:D:D heb mij goed vermaakt tot ik helemaal kapot was:D(Y):respect:
GOUDHAAN
Wat een super vet feest was dit! Zeker weten beter dan vorig jaar.. (L) :respect: Top sfeertje!
haantjem
volgens mij wel leuk feest. Volgende keer toch iets minder zodat ik het feest beter kan navertellen volgende keer;)
Hanske­e:hong­er:
Gruwelijk feestje :bier: 10x beter dan Qlimax.. maarja B2S(L)
Hardnoiser
wat betreft mij, kut feest. Te druk en de muzieken waren nouj ook weer niet zo geweldig! Jammer dat ook Hard Bass ten onder is gegaan aan de commercie!!!! Waarom in gods naam die stadions zo fuckin vol proppen?
Hardstyle Fother­mucker
Hele dikke shit weer!!!
super feesie gehad
Hardstyle_­is_­Samstyles
Topfeestje!!! Team blue erg vet! Crypsis & Wild Motherfuckers :respect: Team Green de teleurstelling van de avond op de Psyko Punkz na (y)
Hardst­ylerLa­rs
hm... ik loop nu nog met spierpijn. Nu naar school toe maar die gaan we overslaan!
Hazinh0
Gekkehuisss! Crypsis gek :respect:
Knallend feestje weer. Prima vermaakt! Al vond ik het vorig jaar beter. De bar was wederom eens DRAMA
heidt
GELUID WAS VEEL TE ZACHT, WERT TE SOFT HARDSTYL GEDRAAIT TE VEEL TUSSEN PAUZES!!! VERDER PRIMA VERMAAKT!!
Henk-Jan.
heb me geweldig vermaakt :D
HenQ :bier:
Crypsis & Wild motherfuckers :respect:
hof :bier:
geluid had wat harder gemoge maar wat ws het vet zeg :D
hompi
prima vermaakt ondanks dat ik niet 1 keer echt ben losgegaan:) alleen wat een drukte zeg.
HOMPIE!!!
lekkere party weer, alleen te druk, te warm geluid mocht iets harder, en matige afsluiter...maar leuke nacht gehad..
Muziek was TOP. Mensen met wie ik was waren KUT. Feestje in je eentje maken is GEWELDIG! :D
WOUW helemaal dol!!:D en wat een lazer shows!!:kwijl:
MWEEEEEEP!
Il Paolo
Wat een feest!! Ben mijn virenden heel erg dankbaar voor dit geweldige verjaardagskado!!! Respect :respect: B2S
ilse__nl
Geen enkel moment stil gestaan op de avond.. In 1 woord: GE-WEL-DIG! :respect:
ilsjehh
Hardbassop z'n best!
IndoJoey
100x beter als HardBass 2009! Goede Line up, goed geluid en beter als Qlimax 2010!
Wat een feest! Heerlijke setjes en prachtige shows! (L)
iriis:mixje:
Team Blue:respect:, lasers :k, heeerlijke nacht gehad (L)
J Q R D I :banana:
Dik feest ! (L) Showtje was weer pirma in orde... Hard Bass heeft zichzelf weer overtroffen :respect:
J.eroen*
Wel goed vermaakt :)
J.ffrey
TEAM BLUE(L) dikke set, heel vet feest
J.orisss
Echt een super DIK feest, show dikke 10 en team blue :kwijl: alleen jammer van dat kut bereik en de drukte
:respect:
Jack-Attack
ik heb me heerlijk vermaakt:D:D whooeeiiii!!!
GENIAAL! aan één stuk door losgegaan! alles gegeven
Janssen89
Wat een nacht GE-WEL-DIG! B2S :respect:
Jasper-
GE-WEL-DIG! Wat een feest! :D
Je Zal Maar Zo Heten
Sorry, maar dit feest was echt niet goed ofzo. Geluid was ruk, de gedraaide nummers waren oud, de show tja...laat dat nou aan q-dance over, want dit was nou ook niet echt bijzonder. De sfeer was ook een beetje mjeh mjeh. Ik heb nog nooit een feest meegemaakt waarbij ik vroeger weg ging, elk feest tot nu toe tot het einde gebleven, maar dit feest....nee
Jefff
Bizar dikke avond non stop vermaakt! Wat een gebeuk, wat een mixwerk, wat een lasers! Tot volgend jaar:D
JeffreY!:)
Deze avond ging gewoon te snel voorbij! heerlijk genoten daar, en de team's draaide super goed!(Y) alleen het laatste uurtje wanneer wild motherfuckers (tat en zat) draaide ging het geluid opeens veel harder:S
Jelmaaah
MEGA echt geweldig feest! Zoveel beter dan Qlimax! lasers/lichten waren echt strak! beweegende schermen echt vet gedaan! Geluid helemaal top! Sfeer zat er bij ons goed in en ik vond de drukte erg meevallen! En Crypsis wat een HELD!
VET nachtje gehad! Team Blue & Bobbie (L) - nu wel helemaaaaaaal gesloopt!
Me superrrr vermaakt, volgend jaar zeker weer :D
Jeroen*
Heldig feest!! Wildstylez live opende sterk, Mixmaster Ran-D zette alles op zn kop en Crypsis live en Wild Motherfuckers live was geeeniaal! :bounce: Nu lekker afteren:D
Jesper :D
Was echt supervet gewoon!! Boven verwachting! Show was super en werd lekker gedraaid, wat wil je nog meer :p Wild Motherfuckers en Vision Impossible :respect: En B2S (Y)
Jesse Digital Skills
wat een top feest !!!!!!!!!!
Nu weet ik het zeker... Hardstyle is STOM.. Voortaan alleen nog maar naar Hardcore feesten
Jobbin
WAT een geweldig feest!! nog beter dan vorig jaar:D mijn helden: Wildstylez, Team Green & WILD MOTHERFUCKERS(L)
Jobjee
Heerlijk feestje!!
Heel erg dik feest! Hulde voor team blue. WM live lekker laatste energie op kunnen maken. Jammer dat het zo druk was, verder top!
JOOST 91
wat was het weer genieten(L)!!! weer minder last van de drukte dan bij qlimax :respect:, genoeg ruimte gehad! top feest, kijk al weer uit naar volgend jaar
Jor-D
Wat een Ge-Wel-dig feest. ken er niks anders van maken :P
Jordies
Super gezellige avond gehad! Mezelf uitstekend vermaakt. Helaas weinig sfeer vond ik! Had meer sfeer verwacht. Maar dat mocht de pret niet drukken!
Jordika
Heerlijke avond gehad(l) team blue :respect: crypsis beste liveset(y)
Jordy :banana:
Wild Motherfuckers (H) :respect:
JordyBass
Team Blue HELDEN!!! Wild Motherfuckers was ook nice :D. WE ALL LIVE IN A YELLOW SUBMARINE!
Jorien­:flowe­r:
Heeerlijk feestje ! :respect: Het geluid was allleen iet wat zacht :( maar voor de rest super genoten :D
JORT DE GEKSTE
had toch iets meer verwacht voor die 50 euro, heb me wel prima vermaakt, maar alleen bij team BLUE was de volume echt heerlijk
JosHwijk
Vet feestje!
JS*
Dikke party!! Respect voor b2s :respect:
Judas :[
Toch net dat laatste (half)uurtje hardcore he... Crypsis! & Psyko Punkz :D
Jœy [Blames]
Intens genoten! Het enige feest waar ik voor Hardstyle only heen kom! B2S! :respect:
K.robb
Hard Bass heeft Qlimax DIK overtroffen!! Geweldig!!
kameleon73
super vet feest, top gedraaid, vette lichtshow, super sfeer. Had niet verwacht dat geluid zo goed zou zijn. topfeest!!
Kenny GTP?!
:respect: Crypsis LIVE & Wild Motherfuckers LIVE dikke sets:bounce:
Kevin
crypsis! whoppaaaa snoeihard erdoor heen blazen ghehe team blue en yellow :respect: andere 2teams was ruk! jammer dat alphaverb in opening teamstond!!
KeviN !?!
Respect to b2s (L)
Kimmmmmm :)
2e x hardbass maar weer een tegenvaller!
Kisyvasa
Lekker geknald met alle partyvrindjes ! maar xqlusive lastig te overtreffen.
Klaas Vaag
Goed naar mijn zin gehad, maar duidelijk minder dan vorig jaar. Geluid was goed, maar niet alle setjes boeiden mij 100%. Feest krijgt een zeer goed, maar het groepje maakte het geweldig!
Kleinelau
Vond het super mooi feest echt GEZELLIGGG(L)
Knip
Beter kan echt niet meer!! Wat een super dik feest!! in 1 woord perfect!
Koever
Het was echt een topfeest! Team Blue, wat een knal set :lief::lief:
KOS
Echt een super feest gehad. Goeie muziek, en heel vette show.:D Wild Motherfuckers helden van de avond:respect:
Kuituhh
Vette show! Vette sets! Sfeer om me heen vond ik zuiverrrr. Geluid prima in orde!
L'l Chick o:) GTP?!­
Echt ongelovelijk heerlijk, gezellig, fijn feestje(L)
Lady Fiesta
Geweldig verjaardagsfeest vol verrassingen! En wat een gave show qua beelden en lichten, heel anders dan mijn vorige Hardbass 2005 :p
In 2 woorden : ZEER GEWELDIG!!:respect: En kan niet veel meer toevoeging geven als HardBass... Tot volgend jaar!!:bounce:
Vetjes heur
Le Bon
Ik was focking in de hemel!! heerlijk :bounce:
leesie
waseen snoei hard en een geweldig feest!!
Leipe Shit Ouwe'
Het viel toch lichtelijk tegen. Vanaf Psyko Punkz kwam de sfeer er pas lekker in. Bij de rest van team Yellow viel het echt dood. Team Blue absoluut de helden van de avond _O_ Wild Motherfuckers viel ook een beetje tegen. Geef mij maar gewoon Tat vs. Zat:) Verder was het vrij warm en het geluid was ook wisselend. Uiteindelijk heb ik me natuurlijk wel gewoon prima vermaakt met vrienden en bekende!
Leipe-f
Die 5 mensen die het waardeloos vinden hebben vast een bad-trip gehad ofzo. was maaasterlijjjjk!
Het was gezellig met vriendjes en dinnetjes,maar de muziek is niks voor mij:no:
Beste feestje ooit! alles was perfect de muziek, de show, de locatie en de feestgangers !
Lief &­ "­Onschuldig"­ O:)
Eerste x Hardbass, en het was zo vet!! :worship: Volgend jaar zeker weer aanwezig (L)
Linda Peanut
A-MA-ZING :D:D:D
GEWELDIG:respect:
bazenfeest_O_ team BLUE wins! damn wat een set was dat!
heb me goed vermaakt :cheer: team blue :respect: :honger: en die lasers my god :K ik zeg LANG LEVE DE STEELPAN!!!!! :cheer:
Luc_
Wat een heldenfeest :D Van het begin tot eind los gegaan... alleen maar lekkere setjes gehoord maar Wild Motherfuckers brak de tent het laatste half uur nog even af
Lucas*
GREEEN GREEEN GREEEN!!!!!!:respect::bounce:
Luik :honger:
Prachtig feesje weer, Super vermaakt!!!... Geluid gaat wel beetje achteruit..!
Heerlijke nacht gehad in het GelreDome: heb me vanaf het begin tot het eind super vermaakt. Alle props gaan voor mij naar Team Blue en Wildstylez (LIVE). (L)
M ysterious
Was 'n leuk feestje!!! Jammer van het slechte bereik en de drukte maarja daar is weinig aan te doen :P
M-aikel
Wat een topper!! ECht goed naar me zin gehad:D
Maarteeenn!
Was weer een mooie editie:D! Maar was net te druk en Team Green: wat een drama:S. Maar toch goed vermaakt!
Maarten1991
Dit was echt een gruwelijk feest(l) thanks B2S
Mare * (L)
Erg gezellig avondje! Jammer dat het Gelredome zo sfeerloos is
Goed hoor :P
Mark 8)
Vet feestje met een dikke show! Team Blue was heerlijk, Ramon held van de avond
Mark_nmgn
Team Yellow!! _0_
Marolt
:bounce: Super naar ons zin gehad :D Team Bleu & Yellow wat een geweld :respect: B2S :respect:
Martij­nvdheu­vel
Topfeest!!!!!!
Martinozzz
Was weer een super nacht! Crypsis :respect:
Maykee!
Topfeestje Gehad :D Alleen jammer dat ik lang niet iedereen gezien heb :O
Mcl
heerlijk goed vermaakt (Y)
Meliss­a(L)We­sley
goed feest!
Mellow
Had zo nog 3 uurtjes door mogen gaan :D Wat een geweldig feest was dit!!
Merry
Te mooi feestje gehad!!!:D Team Green & Team Blue brachten me naar hogere sferen! eigenlijk was het hele feestje gewoon helemaal top!!!:respect:
Mertus.
dulle party
wat een heerlijk feestje was dit zeg!
Miauwww
werd gepakt door een hond
Michael...
poeh poeh
mikebrownie1
:respect: Psyko Punkz & Wild Motherfuckers :respect:
Mikeey
Gruwelijk Goed gwn :respect:
Mikerdd
Hard Bass was baas!
lekkere muziek, lekker eten, en erg gezellig!! mega feestje!
Mir I Am
:respect: WILD MOTHERFUCKERS!!!! :respect: :cheer: :cheer:
Modell­icious­/­Miss Wildcat
Geweldige opzet, was super!!!!!!!!!
Moes
Joehoe!! Ben nog aan het nagenieten, volgend jaar weer!!!
keigoede en voor gelredome harde HARDBASS
Mr Gratis
geweldig feestje gehad, goede muziek en 4 uur keihard beuken. alleen jammer dat je niet lekker los kon gaan met die kleuters die er telkens door de dansende publiek bleven lopen.
Mr. EriQ
WAT een GEWELDIG feest!:respect: Heerlijk hard! Zeer zeker een echt top feest!
Jaaaa hardbasas (L) was gezellig :) knalde flink erop
MrDyonDassen
Gruwelijke rauwe geluiden, wild mf's vielen me tog iets tegen, geen hc:( maja zwaar dik vermaakt!!
MRSNBRND
helemaal geweldig!! :respect:
N3nzz
Damn....Hardbass was Super... jammer dat het zo snel aan me voorbijging
Jeroentje kom op geef de muziek ook gewoon top :P t was allemaal toppie mensen!
NeFoRcE
Okee, dit was dus zeker weten GESLAAGD! Potverdorie wat een vet decor, indelingen etc, het was éen groot feest! Volgend jaar weer!
NeoMe
HARD BASS was Mega Super Tof Vet Cool tot het randje, en dan nog stukje erover BRILJANT !
Nevz
Ontzettend druk maar wat een feest! Vette tracks gehoord en mooie stage. Volgende keer weer steigers net als bij Qlimax.
Ni.e.k.
geweldig feestje vriend
NickJansssen
Goed feest! Alleen stoor ik me gewoon weer aan het barpersoneel. Dure Baco dat naar watersmaakt en vingers in me bier en erg sloom barpersoneel. Helaas is dat elke keer in het Gelredome! Verder top feest!
Nicoo!
avond voor in het boekje! :D Wild Motherfuckers, wat was dat knallen! geweldig!
Hoe izit!
Noelie ^^
Leipe feest:D!
NoizeOffice
We begonnen slecht...maar het is toch nog goed gekomen! wat een nacht!!! :D
Nylez D.
Heerlijk feestje gehad!! :D Muzikaal ook echt vet! :O Team green hadden ze thuis mogen laten, wat een aanfluiting :S
Olzie
Wat een nacht!! Geweldig feest met vette stage!
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Timmeh
Top feest weer gehad! Alleen niet afsluiten met hardcore was wel echt een grote afknapper!
Outlaw
ik zeg, Team blue set van de avond niet normaal. en vooral het mixwerk van zany en ran-d!! crypsis die daarna de hele boel kort en klein rost, en daarna verder rauw beuken met team yellow!! tat en zat, vind ze super! maar vond deze afsluiter eigenlijk best wel slecht van ze!!
Party-Kicker
Wild fothermuckers:p dikke ouwe klappers en Alpha twins(l) Made rouleert dat was wel weer duidelijk:bounce: tot volgend jaar maar weer:jaja:
PartyJunk
Was weer een goeeiee!:bounce:
partymuisje :woepwoep:
Zooo wat een super vette avond! Echt alleen maar gezellige muziekjes voorbij horen komen! :bounce: De enige zware dobber was de terug reis, 8 uur vertrekken en gewoon om half 12 thuis zijn. Met dank aan eventtravel!! En in plaats van de kachel hoger te draaien hadden ze wel even voor wat verkoeling kunnen zorgen. Allejezus wat was het warm in die toko en dan nog naar buiten in de vries kou om te plassen BRRRR.
PasMaNNi
hmm, vorige edities waren beter vooral qua muziek kwam het dit jaar gewoon niet op gang..... overigens wel gezellig avond met de maten gehad verder
pauluskap
was weer zeer geslaagd
PCILLAAA
wat een feest zeg! :respect:..
Peanutsz
WHÁÁÁT EEN FEEST!! Nog een keer! nog een keer!
Piepenbrock | Oblivian
gaaf feest! teams heerlijk gedraaid. miste alleen het echte sfeertje...
Piepert
top feest gehad! :D
heb heerlijk monopoly gespeeld in het gelderdome :rot: was een top nachtje Crypsis was mijn held :D
Pigmans
gruwelijk feest!!!!team blue...heerlijk:D
Pimm'
Wat een knalfeest!:bounce: Setjes dik in orde, stage was dik en licht/lasershow super dik!:D Gezellige groep ook!:D
Pinas ®
tot een uur of 4 vond ik t tegenvallen, daarna werd er goed gedraaid!! Wild Motherfuckers :respect:
PindaBass
Topppeertje :D
Pindaklaatst
BJ had overal op de dansvloer gepoept :S Loempia diaree (Y)
Pommerrr [Diffused]
ook dit jaar weer top vermaakt, team blue was echt geweldig, volgend jaar zijn we er weer bij!
Porto!
Top feest! Qua muziek veel beter dan Qlimax. Crypsis de held van de avond.
Predator
Geniale avond/nacht :D mega mooi feest :respect:
Pretty­inpink­_­
Wat een een geweldig feest weer gister! Vorigd jaar ook geweest, en zeker volgend jaar weer!!! (L)
PUCKDOEI
Te druk maar wel gezellig!
PVO
Wildstylez (L) Show (L) b2s :respect:
Q-Koorts
Wat een feest! Geen woorden voor. B2S :respect: See you next year!
Q_Niels_Q
Heerlijk dik Feest (Y) :respect:
Qnalluh
In één woord: GE-WEL-DIG! Wat een gruwelijk feest was dit!
Qodec
Geslaagd feest! Volgend jaar weer!
Qrickie
Wat een GEEEEEKKKK feest was dit zeg!!! :respect: Hard Bass :respect:
R G
wat een topper bleu GENIAAL en mensen niet huilen over drukte ruimte moet je maken !!
Hele avond onder de boxen gestaan, BAM! volgend jaar weer!
r00yy91
echt een top feest ike heb me echt super vermaakt
Raice
wat een aldertreurigst vet feest man! Deze vergeet ik niet snel! Ongelovelijk! Wildstylez is niet mijn ding Team Blue wel!
Ramon,..8)
Was een duur feestje,.. :lol: Maar supergoed vermaakt ondanks alles! Team Blue! :respect:
knetter vet live vanaf Gelredome
Ratstyle
ik had geen flauw idee wanneer welke dj draaide, of welk team:P zo goed feestje heb ik gehad:P vol gas van begin tot eind
Red White Army
wat een fet feest was het weer
Red_bull
Heerlijk genoten! Lekker lol gehad met iedereen!
Reempie
Wat een binnen feest Qlimax was hier niks bij Team Blue wat een set(y)
Reintjuh (L) Mii.­Chelle­''Klei­nwonde­rtjée
was weer super top feest! volgend jaar zeker weer!
Remco. '
Geweldig feest! Wat heb ik mij prima vermaakt, wat een super nacht:bounce: (L)
Reneeke!
Boooh :D wat een nacht, eentje om niet snel te vergeten :yes:!
Resonance
Ondanks de wat matige afsluiter, echt een geweldig feest!! Helden: Wildstylez en Team Blue:respect:
rich'
dik feest! team blue :respect: alleen wildfuckers vielen tegen.. liep voor geen meter.. lag om het nummer stil.. totaal geen mixwerk.. die 2 heren kunnen veel beter!!
Rick [The Following]
Jammer van die drukte! :( Geluid mocht wel een standj harder! Verder gezellig feestj :respect: crypsis :respect:
oei wat een feest echt hemels!!!:respect: respect voor B2S!
Rietje­:cheer­:
Mij te druk daar benden... Best feest gehad op de tribune, ookal was het geluid daar bagger.
RikxD
Top feestje, de sfeer was lekker voor zo'n groot feest. En er werd ook vrij goed gedraaid (Y). Veel leuke mensen gesproken en toch ook nog hard gefeest :D
Rivim
Wat een briljante nacht gewoon! Knalde van begin tot het einde met een heerlijke afsluiting! Hard Bass:lief:
GRUWLIJK:k gewoon puur genieten(L)
Robin.070
vet feest! Super sfeer! niks op aan te merken :D
robinnnnnn*
GE-WEL-DIG!!! (l)
robv
Goed vermaakt!.. ondanks dat ik zelf zo min was :)
Roed/­Wit-Mestreech
lekker feestje zeker weten goed gedraaid doorde djs en de sfeer was ook dik in orde
Roel-=-
Ja weer leuk feestje gehad,het was idd wel erg druk! Setjes waren niet al te denderend...
Ronnie82
Royaal vet feestje :respect:
roog
die lazorsssssss.... dame wat een topper! als dit de standaard word van 2011!!! phoei!
Ross Fader
Briljantt!!! Weer een jaar wachten ;(
Rough Temper
weer heerlijk staan stampen,wa een dik feest was het weer :D
RoySchultz
de GREEN was ut vetste :D
s'COREpion
Erg vet feest! Team blue, helden van de avond! Son of torture!
Saaarah
Tot 1uur was het leuk ja:D, kut politie :(
SabineSabine
Geweldig, vet, superfeest! Mooier dan 2010! Wildstylez, Team Blue & Team Yellow (l) en Crypsis.. :respect: Miste wel hardcore op het einde, maar wat een feest! :kwijl:
Wow, was me het feestje wel weer!! :respect: Kan weer gaan nagenieten van een super feestje!!!
Sainen
Heb me prima vermaakt. Jammer dat max enforcer, alpha2 en wild mf niet snappen hoe je moet afsluiten.
Wat een gruwelijk dik feest zeg! :respect: Toppers: B-Front, Zany, Wild Mofo's :D
Sandert_
Wat stond het GelreDome weer heerlijk op z`n kop!:respect: Wat een dikke editie weer van HardBass:D Team blue & Psyko Punkz & Crypsis live waren overduidelijk de bazen van de avond!(L) Thanks b2s!(Y)
super leuk gehad! alleen jammer dat de 1e 2 teams nog al hitjes parade was
Sandy..!
Was weer toppie! (L)
Sanne..
WAT EEN ONGELOFELIJK GEIL FEEST!!(l)(l) WIL TERUG!
sassiejaa
verrekte goed:D maar iets meer van de afsluiting verwacht
scurdie_­tripkip
zo boven verwachtingen uit heb me gruuwlijk goed vermaakt ;) volgend jaar weer. was top
Scutty!
Chill feest, maar als de afsluiter hardcore word, is het nog veel beter!
GEWELDIG
semmyy
een woord: GEWELDIG :respect:
Sen3
Lekker knallen, lekker druk, lekker warm, lekker BAM! :bounce:
Sergii­ooUpte­mpoMyT­empo#­
top feesie!!
Seth!
Leuk feestje, goed vermaakt! Vond het vorig jaar wel beter. Dit jaar was het bij vlagen wel wat te druk, hierdoor weinig sfeer...eerste 2 teams super vet, daarna wilde iedereen harder dan de rest zijn dat was wat minder. Geluid was in het midden vooraan goed te doen...
sharon :hyper:
een woord; geweldig! :respect:
leuk feestje, beetje het zelfde als xxlerator maar dan groter, had wel meer decoratie verwacht
Silvana--
het was een geweldig feest! :respect:
SjefQe
was een mooie feestje en dikke lasers Damn! Kwa drukte vond ik het nu beter te doen dan bij afgelopen Qlimax! Headhunterz valt steeds meer tegen! Psyko Punkz:respect:
SnelleHap
Super feest, beetje druk in het begin maar dat kwam daarna weer goed :D!
soofke(L)
Geweldig feest:respect:
Sparky
Van het begin tot het einde genoten
Vond vorig jaar veeul vetter maar alsnog super feest! Doe wat aan het bereik voor de mobile telefoons! Sjeees kon niemand bereiken.
STEEF 10#
1e x hardbass, was zeker vet! dikke show! wildstylez erg vet! alleen de afsluiting was niet veel harder dan de rest van de avond, paar hc nummertjes is nog vetter!
Stefan-the-Sound
Super :D Team blue :respect: daarna Team Yellow nog ff afmaken ;yes:, Wild mtfers met dik themanummer :D Psycho Punkz (y), Team Green lekkere opwarmer maar niet meer dan dat. Top organisatie, leek eerst te druk maar viel mee later. Decor kan niet aan Qlimax tippen maar wel vet scherm.
Stefan08
Wat een vette party!! Van mij mocht team yellow nog wat harder gaan!!
Stefanoviic
Wat een ziek feest zeg :P als je al opent met discorecord en vlak erna een torture erdoor heen gooit, dacht ik al dat wordt me een nachtje :P en niks was minder waar... zeker eentje voor in de boeken!!
Stekell
Was echt GRUWELIJK :D HARDBASS!!
Top avond gehad!! er werd wel matig gedraaid, alleen team blue knalde echt lekker!!:respect:
Stephanie-HC!­
Heeerlijk feestje, lekker door gestampt tot 7! :* b2s luphhh.
steven-eg [Go-focking-wildddd]
wat een feest weer zeg!! POE, POE.. HULDE! Alleen jammer dat team green de snelheid eruit haalde... maar verder, geweldige sfeer, show, setjes (L)
StevenV
Had het meeste verwacht van Team Yellow, Maar moet zeggen dat Team Blue toch wat harder ging ! :respect:
Stick0o
heel vet feest! maar wat een K*T locatie!
Strikkaa
gelukkig was het niet erg druk, en liep ook niemand daarbinnen zn eigen vierdaagse...:rot: verder lekkere show alleen wisselend geluid?! Blue & Yellow was top. Wild Motherfuckers toch wat meer van verwacht eigenlijk...
Stuiter pinda :bounce:
1ste x voor mij,, vond het geweldig,, tog 120€ betaald voor een kaartje,, maar ik vond het mijn geld waard:D
Crypsis blijft toch nog echt mijn absolute HELD en dat was die op HARD BASS HELEMAAL (L)(L)(L)
t@rbo
Prima vermaakt, maar damn wat een bagger geluid zeg, de bass resoneerde door het gelredome, niet om aan te horen.
Tengski Haze
Was genieten!
Tessaa*
Crypsis(L)
Tha Hardstylist
Was wel gezellig..!! YELLOW & BLUE..!!!!!!!!!!!!!!!
ThaMunky
Ziekelijk vermaakt!! Misten alleen op het einde nog wat snelle nummers
Moest ff inkomen, maar daarna een topavond gehad!
The KLIT Commander
Topfeestje! In t begin was t iets te druk, maar dat ging over toen de tribunus volliepen :) Team Blue! :respect: Hele vette show + geluid
The-Niceguy
Heerlijk feestje... show was ook goed...werd lekker gedraaid..(Y)
TheNoeL
Echt een geweldige party!!! wauw.... :bounce: Thnks!! :D
Theunusss
Ut gind debie daar maar Crypsis ow ow ow wat doe je de mensen toch weer aan pfff rossen zeg VET!!
Thijs-BK
Wat een beukgeweld. Wat een sfeer. Dikke show. Heerlijk los gegaan. Hemel op aarde. Te vet gewoon :d:d
Thinus
wild mfers waren de sjit. jammer dat ze niet wat harder afsloten alleen.
Thinuz
super feestje weer! team bleu (L)
thunde­rturk6­6
wat een heerlijk feestje EEN van de betere zo niet BESTE indoor party!!
was top....KAK
primaaa vermaakt, top feessie!! WILD MOTHERFUCKERS, helden!! vond het wel wat te druk maarjaaa joh verders helemaal superrr (L)
TiFoSo
Was weer Fantastisch!! (l) Psyko Punkz & BLUE :respect: :respect:
Tijnes
Wat een feest :respect:... Wild Motherfuckers helden!
Wat een avond :D Team Blue (L) en Crypsis Live (L)
Timmitty
Super feest! alleen team green had weg mogen blijven en Wild motherfuckers viel tegen. Had veel meer van hun verwacht. Team Red, Yellow wat een helden en die liveset van Crypsis: niet normaal hard :D:D
Tom Art
Gewedlig Feestje:D Psyko Punkz zijn helden!!
Tom BRL
Vette avond gehad, alleen wat was het tering druk & heet. Crypsis & Team Yellow restecp :respect:
VET enter
Tomba!
Muzikaal gezien topnachtje! Jammer dat er tot team blauw slechte sfeer hing, door drukte en rondlopende mensen. Vanaf Blauw was het beter, lekker de ruimte en gezelligheid met veel bekende. Crypsis Held _O_!
Tommy22
Goed vermaakt :yes:
TomSfd
Echt geweldig! goed vermaakt met veel bekenden:) en zeker beter dan Qlimax! STRIKE(l)
geen beste editie!oude nummers geluid viel me zwaar tegen en de show was ook niet veel.afsluiting matig geen hcore nummer gehoord
trollydolly-setje
Wat een super vet feest was dit!! Leuke setjes werden er gedraaid. Lazers waren echt super vet!! Volgend jaar zeker weer bij!! (Y):D Maar waren ook wat nadelen: Te druk, veelste warm, slecht/geen bereik, en het leek wel of de drugs gratis werd uitgedeeld!! :S Team Blue & Yellow waren voor mij zeker het vetst!! :D
Was weer lekker feestje!:D
TwinTower!
The Wild Motherfuckers!!!!!! WAHHOOOO
Uitgrid!
Zeeer vet feeest :) Team blue naar mijn mening het beste! Afsluiting was helaas vrij schraal :o
dopeeeeeeeee(L)
Zonder twijfel een van de beste feesten ooit!! :D HardBass is de overtreffende trap van Qlimax aan het worden!
userid
Wat een feest. Prima vermaakt!
V0NK
heb me goed vermaakt! maar zulke massa feesten zijn niet echt mijn ding
VanMut­shuYze­n
Wat een meesterlijk top feest! WOUW! De bass hangt nog steeds in mn oren, hoewel de bass tijdens red erg zacht stond... Wild Motherfuckers: Wat een helden :D:respect:
Vearix
Me eigen heerlijk vermaakt, haha pillenparty wan koekwauzen liepen er rond zeg
Watt een nacht!! Heerlijk:D
Was weer un geniaal feestje :cheer:
Wallie073
Flink lopen knallen!!:) Wel weer een leip feestje achter de rug! Hele andere belevenis dan qlimax weer... was een lekker feestjee!:D
WanTec
Wat een ongelooflijk vet feest !! Dit is zeker voor herhaling vatbaar ! Tot volgend jaar, als er dan nog kaarten te krijgen zijn, want de verkoop zal wel een stuk sneller gaan na deze editie met die goeie recensies ! :respect:
Waspoeder
Sprakeloos...
Team blue (l)
Wianda :hyper:
Heerlijk! Team Red & Yellow!(L):respect:
Topfeest! Team Bleu en Yellow waren de bazen van de avond _O_
Willewijntje
Zo was aardig druk! Maar dat heeft de pret zeker niet gedrukt, flink losgegaan (L). WILD MOTHERFUCKERS :respect: SET ME FREE!
wolters_t
wat een geweldig feest:D heb me weer super vermaakt:D
Top feest en verjaardag gehad!
Wouter31
Blue set van de avond, super feest :respect:
Wouz'
Geweldig feestje :respect:
wtheking
Wild Motherfuckers vielen echt tegen, wat een breaks doen hun.. andere afsluiting en het was zeker geweldig! Nu Zeer Goed....Alsnog Lkkr staan knallen!!
Xabi
Epic party, HArdbass 2011 really rocked!
Team Red, lasershow, begaaid, druk,...nuff said :P
xtomtomx
Super feest, maar wie is toch dat meisje dat aan mijn ex-collega vroeg of hij niet hoefde te dansen???:-p P.M. me ff a.u.b.
xxBoefjee
Gruuuuwwwwwlijkkkkk ! (l)
Team blue helden vd avond:D afsluiting iets minder, maar verder geweldig feestje!
YendorNL
OMG het beste feest ever. ik heb gewoon geen minpuntje :o alles was perfect
Yves
Het feest was redelijk goed. Teveel van verwacht denk ik. Het geluid was slecht en te druk. Gelukkig was het niet warm. Heb me wel echt dik vemaakt :)
Zona!
Wat een vet feest zeg, heerlijke setjes, PP live en WMF:held:
~YP
In 1 woord , het was GENIAAL!
ÐebOrahh*­:bounce:
Ondanks dat ik bijna alleen maar heb gezeten was het wel een mooi feestje:) maar veel te warm en te druk:(
× Lizz
Wat een super feest :respect: Wat een sfeer !

Line-up Hard Bass

1Team Red
2300, 0100
house, hardstyle, trance
house, hardstyle
techno, hardstyle
· live hardstyle
2Team Green
0100, 0300
hardstyle
hardcore, hardstyle
· live hardstyle
🇮🇹 hardstyle
3Team Blue
0300, 0500
🇦🇺 🇳🇱 hardstyle
· live 🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
hardstyle
hardstyle
4Team Yellow
0500, 0700
hardstyle
hardstyle
hardstyle
· live 🇮🇹 hardstyle
· live 🇮🇹 hardcore, hardstyle
· live 🇮🇹 hardstyle
5Area 5
· MC hardcore, hardstyle

Nieuws

Op zaterdag 12 februari 2011 stond het GelreDome Arnhem geheel in het teken van een uitverkochte Hard Bass. Vier DJ teams, te weten Red, Green, Blue en Yellow, wisten vijfentwintig duizend partybezoekers volledig uit hun dak te krijgen. Na het feest verscheen de aftermovie online, die alleen al op YouTube meer dan tweehonderdvijfenzestigduizend keer is bekeken! 74
Hard Bass 2011
7 februari 2011
Aanstaande zaterdag zal een uitverkocht GelreDome 9 uur lang in het teken staan van Hard Bass. Zoals bekend zijn de beste en grootste Hardstyle artiesten van dit moment in vier teams (bekend als Red, Green, Blue & Yellow) ingedeeld, zodat er een zeer verrassende mix zal ontstaan. Inmiddels is iedereen de dagen aan het aftellen en is het tijd voor de laatste info! 204
Zaterdag 12 februari organiseert B2S Hard Bass 2011. De voorverkoop is ontzettend snel gegaan en bijna alle kaarten zijn verkocht. Dit is dus een laatste waarschuwing voor alle liefhebbers! Mocht je nog niet in het bezit zijn van een ticket, dan raad B2S je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen. 124
Hard Bass GelreDome
5 januari 2011
Op zaterdag 12 februari 2011 zal Hard Bass voor de derde keer haar intrek nemen in een van de grootste indoor locaties van Nederland, namelijk het GelreDome Arnhem! De avond zal geheel in het teken staan Hardstyle, gepresenteerd door vier verschillende teams, samengesteld uit de allergrootste artiesten. De line-up is bekend en de voorbereiding is in volle gang. Tijd voor een Hard Bass update! 100
Ook komend jaar staan een groot aantal B2S evenementen op de agenda. Pak je kalender er bij want in dit bericht vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2011! 68
Hard Bass GelreDome
15 november 2010
Zaterdag 12 februari 2011 staat het GelreDome te Arnhem in het teken van Hard Bass. Net als voorgaande edities zijn er vier teams samengesteld. Klik hier om te lezen welke artiesten de teams red, green, blue en yellow zullen vormen! 263
Op zaterdag 12 februari 2011 neemt B2S voor de derde keer met Hard Bass haar intrek in het GelreDome Arnhem. Het stadion zal maar liefst negen uur lang geheel in het teken van hardstyle staan, dat word geselecteerd door zestien dj's en acts verdeeld over vier zorgvuldig geselecteerde teams. 132

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Poll: Qlimax vs Hard bass f:hard110
Security ramt met 5 man feestganger in elkaar op Hard Bass f:hard184
GZ: (gesloten) 2 Hardbass kaarten tickets2
Hard Bass 2011 Arnhem Gelredome f:hard196
GZ: 2 kaarten hardbass tickets8
GZ: 4 Hardbass kaartjes gezocht! tickets3
TK: (gesloten) Hardbass E-ticket tickets1
TK: (gesloten) Hard Bass Kaartje tickets6
2 kaarjes gezocht hardbass tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje Hard Bass gezocht! Omgeving Eindhoven, Tilburg, Den-bosch tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje hardbass! Omgeving Eindhoven, Tilburg, Den-bosch tickets1
TK: Bus Hardbass omgeving amersfoort buscar1
TK: Hard bass kaartje te koop tickets4
GZ: 2 kaartjes Hard Bass tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Hardbass tickets2
TK: (gesloten) 2 Hardbass kaartjes tickets1
TK: (gesloten) 1 Hard Bass kaart tickets1
GZ: 1 Hard Bass Kaartje tickets1
TK: (gesloten) Hardbass uitgeprinte&digitale E-ticket je mag ze beiden hebben tickets10
GZ: Hardbass kaartje tickets2
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor hard bass gezocht tickets1
GZ: (gesloten) 1 Hardbass kaartje tickets2
GZ: Zoekt een Hard bass kaart!!! tickets1
GZ: 2 tickets voor Hard Bass. tickets4
GZ: 2 hard bass kaarten omg noord-brabant tickets3
TK: (gesloten) Hard Bass ticket tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje voor Hardbass tickets3
TK: (gesloten) Hard Bass kaartje tickets3
TK: (gesloten) 1 kaartje hard bass te koop tickets1
GZ: (gesloten) Hardbass kaartje tickets4
GZ: (gesloten) 2 kaartjes voor hardbass gezocht tickets1
GZ: 3 kaartjes Hardbass! tickets1
GZ: Kaartje voor Hardbass tickets2
TK: Busrit vanuit Twente naar Hardbass buscar2
TK: (gesloten) 1 x E-Ticket Hard Bass tickets14
GZ: (gesloten) Kaart hardbass tickets1
GZ: Kaartje HardBass gezocht! tickets2
GZ: 3 Kaarten Hardbass gezocht! tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Hardbass 12 feb 2011 voor 60 euro tickets8
TK: (gesloten) Hardbass ticket 60 euro tickets3
GZ: Kaarten hard bass tickets1
GZ: 2 kaartjes HardBass tickets1
TK: (gesloten) 2 kaarten HardBass tickets4
GZ: 1 Hard Bass Kaartje tickets1
GZ: Hardbass tickets1
GZ: 2 Kaarten voor hard bass tickets1
GZ: Kaarten Hard Bass tickets3
GZ: (gesloten) Hardbass Ticket tickets2
GZ: (gesloten) Hardbass ticket tickets2
GZ: (gesloten) Hard bass tickets tickets1
GZ: 1 kaartje gezocht voor hard bass tickets1
GZ: 1 kaart Hard Bass tickets2
GZ: 2 kaarten hardbass tickets1
GZ: Hardbass kaartje tickets1
GZ: (gesloten) Hard bass TICKETS tickets1
GZ: 1x Hard Bass ticket €60,- tickets1
GZ: 1x Hardbass max €50 tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes hardbass tickets2
GZ: Kaartje Hardbass tickets4
GZ: 1 kaartje voor Hard Bass tickets1
GZ: 2+ Kaarten Hardbass tickets1
TK: (gesloten) Hardbass kaartje te koop tickets3
GZ: (gesloten) 2x hardbass ticket tickets1
GZ: (gesloten) Kaartje Hard Bass tickets1
GZ: E-tiicket Hardbass tickets1
TK: Met The Party Express naar Hard Bass 2011 buscar1
TK: (gesloten) 1 kaartje Hardbass tickets6

27435 opmerkingen

Waarschuw beheerder
waar kan je m downloaden? betaal al genoeg voor dat kaartje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henkjan1113 op woensdag 11 mei 2011 om 17:00:
betaal al genoeg voor dat kaartje!


hè toch :aai:
Vip kaartje feestfabriek: €100,- DAT IS PAS DUUR :x
 
Waarschuw beheerder
Die dvd was zo tof ik wil weer terugggg
Waarschuw beheerder
hebben er mensen dvd al binnen?
Heb hem namelyk nog niet binnen :o
 
Waarschuw beheerder
Ik heb maandag die dvd owk al besteld en heb hem owk nog niet binnen! :S
Kep b2s al vast een mailtje gestuurd of er iets mis is gegaan ofzow.....
Waarschuw beheerder
jaa echt raar :s
datum was toch verzet naar 13mei?..
Artiest {SHOWLIST artist 88017, 79537}
Waarschuw beheerder
dvd staat alweer op youtube
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 mei 2011 om 22:18:
Ik heb maandag die dvd owk al besteld en heb hem owk nog niet binnen!
Kep b2s al vast een mailtje gestuurd of er iets mis is gegaan ofzow.....


heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ? :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zaterdag 14 mei 2011 om 16:02:
heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ?


Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder:S
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zaterdag 14 mei 2011 om 16:02:
heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ?


Kijk hem anders lekker op youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=j179B5FmKzs
Waarschuw beheerder
Heb DVD binnen en ondertussen al 2x bekeken; hij's fijnnnnn!(L)
Waarschuw beheerder
Heerlijke dvd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 mei 2011 om 19:32:
Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten!


wel raaar..
cloud 9 music?? nog niet van gehoord.. me moeder heeft dvd van hardbass voor me besteld dus weet niet waar ze die heeft besteld :P
en als je het wilt laten weten aan me, heel erg fyn! bedankt alvast :D


Uitspraak van Buffelsander op zaterdag 14 mei 2011 om 23:09:
Kijk hem anders lekker op youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=j179B5FmKzs


wil ik niet, ben zo eigenwys dat ik hem zelf wil kyken op de dvd :P
Waarschuw beheerder
Na t op youtube te hebben gezien, ga ik m deze week toch maar bestellen :D
Sow scheelt trouwes ff 5 euro als je m bij bol.com besteld of b2s.nl ;)
Waarschuw beheerder
sta ik waarempel nog op de dvd ook voor een miliseconde :D
 
Waarschuw beheerder
Wat een dik feest was dit toch _o_
Waarschuw beheerder
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!???
:S uitleg is van harte welkom! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zondag 5 juni 2011 om 19:46:
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!???
uitleg is van harte welkom!


haha arme meid. Stond er wel genoeg geld op je rekening op moment van bestellen ;);)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buffelsander op donderdag 9 juni 2011 om 13:51:
haha arme meid. Stond er wel genoeg geld op je rekening op moment van bestellen ?


uhh jaa, en ben niet de einige dus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zondag 5 juni 2011 om 19:46:
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!??


Snap sowieso niet dat je hem in de winkel koopt. Dat gaat vele malen sneller dan bestellen via b2s:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 2 juni 2011 om 20:55:
Wat een dik feest was dit toch


 
Waarschuw beheerder
Als mensen na 4 maanden hun DVD nog niet binnen hebben.. waarom bel je B2s gewoon niet.. of ga je er langs.

Je geld hebben ze allang en jij je product niet.. tijd voor onderhandeling?
Waarschuw beheerder
DVD nog eens aan het kijken :respect: Wat een BAZENFEEST was het toch (l)
Waarschuw beheerder
1e Hardbass... HEERLIJK feestjeuh !
super sfeertje, super geluid, rammen... zalig vermaakt wederom!!

Wel rete druk:s enige minpunt!

BOMMEN!!!!
Waarschuw beheerder
Was m'n eerste feest, en wat voor 1! (L)
 
Waarschuw beheerder
:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ff checken en jawel hoor; dit feest heeft wel een rating "geweldig" gehaald tov. HardBass editie 2012 met "zeer goed". Sluit aan bij mijn mening, want 2011 was echt dik beter als 2012...
Waarschuw beheerder
nog steeds het allerdikste anthem ooit gemaakt. goedemorgen zeg
Waarschuw beheerder
Was mijn eerste feestje , en wat voor een :D:D .
Beste Anthem uit mijn feest geschiedenis.