Partyflock
 
here
Hard Bass
georganiseerd door Site Site

GelreDome (binnen) op de kaart Site
Batavierenweg 25
Arnhem
Nederland🇳🇱
hardstyle × 19

Tickets & prijs Hard Bass

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 00:30 met 72 bezoekers, om 01:30 met 64 bezoekers en om 00:00 met 34 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (2849), AukeV (1694), anoniem (1097), D-O-M-O (1179), anoniem (1314), G1LL (826), Jos Feestbook (1078), Thijs-BK (953).

Stemresultaat: geweldig

geweldig253356%
zeer goed129129%
goed49411%
ok952%
voldoende481%
onvoldoende14
slecht13
zeer slecht2
waardeloos8

819 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ *­ Troubl­eAngel *­ !!­
prima vermaakt!
!!-sydney
een woord SUPER !! Team blue :respect:
!!.....­SHARRY­.....!­!­ :respect:
HEERLIJK!! Geweldig feestje gehad met m'n schatties! (L) !! Super! :respect:
Dit was Godverdomme een lekker feestje!
!!Leonie!!
Boven verwachting.. Vond vorige 2 edities niks aan dus had er niet veel van verwacht! Drukte en warmte ook overleefd! Goei fiske!
!jeroentje!
locatie top, orginisatie top, groepie top, muziek bagger
" Charly
GEWELDIG! :D Crypsis wat een held!!
"Stefan^!!!
Poepie cool!! was weer supper:respect:
# o7o BITCH!
Was weer een toppertjuhh!! Hoppaaa(L)
#Sz.
Was Heerlijk :kwijl:
' Viva La Vera.­ :bounce:
Pff, had van mij nog wel paar uurtjes langer mogen duren! Yelloooowwww! (L)
'Bousie
Top feestje gehad, vooral de laatste paar uurtjes waren lekker!
'Party­Chick(­L)!­
Shiiitt wat was dit een goed feest zeg:respect:!
'Paul'
Gezellig feestje(Y)!
geluid mog wel wat harder, en afsluiter was wel te soft ! verder wel oke
(K) Nathalie (K)
Gewoon weg geweldig!!
(k) Sandra met een S (k)
Helemaal AF !! bijzonder feestje ..lkkr vlot binnen Team green (Y)
(YE)pi­etler(­YE)
GEWELDIG FEESTJE :D alleen jmr dat ik et laatste stuk zo goed als kwijt ben :rot:
*­ Camiel :bier:
gruwelijk! blue & wildmotherfuckers :respect:
voor mij geen hardstyle meer :D verder was het feestje wel te doen :P
* Yvon_
FAAAAAAAK wat een dik feest! :bounce: Loved it!
**Roosie**
Was leuk! Crypsis(Y)
Veel te druk! Helaas te veel stil staande mensen.. waardoor je moeilijk los kon gaan! Werd van 3 uur goed gedraaid! En het leek wel of de drugs gratis was af te halen aan de bar!
*­[S]tin­uzz...­
Heerlijk feest weer! TEAM BLUE geniaal :respect: Afterparty in de Jezusbus was ook leuk ;)
*aanoek
Dit feest was goud!
Top feeeest!!! volgend jaar weer!!!!:D(L)
*mario*
super feest !!
*Mrs R*
toppunt van hoe stop ik zoveel mogelijk de ALLER lelijkste mensen op in feest. teeeeering! wel heerlijk gedanst
- Kevin !
echt te vet feestje !!:D team yellow en green:respect:
- Menno.
`Wild motherfuckers (L).
--- Evelien
Super vet feest! Heeeerlijke avond gehad, volgend jaar zeker weer aanwezig ! :respect:
De tering, wat een feest! Letterlijk van begin tot end niet stil gestaan!
-> Zoef zoef <-
was echt super! muziek, vriendjes en geluid :D
Super feest! Lasershows en het podium :respect: en team blue green en blue :bounce:
-_Hagi_-
te druk, verder 1e en 3e team _o_
-CindY-
het was weer een super avondje! :D
-Mitta-
Hele feest + setjes was een DIKKE 10
-RuuD- 88
wat een feest zeg :o (L)
...­][Dj...­Onderb­roek][­...­
Psyko Punkz wat waren die weer geniaal hoor:respect:
..Dilan..
you say Hard we say Bass.. Hard Bass! VETVETVET:D
..René""
GEWELDIG feest, perfecte sfeer, geweldige show, maar einde was wel jammer om te missen :(
Mooi feestje, toch mis ik 't SilverDome...
.Rick
Was knallen! Wel druk zeg :|
8)PWHH8)
super vette avond gehad. Alleen was ik niet te spreken over team yellow.
Was weer een heerlijk feestje (L)
:[ KoeKoeK:[
Beste Hardbass Ever,, fucking bruut feestje.. :bounce:
:bier: 076
Opening met Red was echt lekker, Green draaide alles dood... :( Crypsis (blue) maakte veel goed en Yellow was een goede afsluiting..!
:bier: no time for you today :bier:
Dik feest idd! alleen wat te druk!!! ennuuuhh de afsluiter viel erg tegen!!! verders goed vermaakt:D
:bier:­Nicky:­bier:
Top feest :D
:bounce: LNN
erg gezellig, alleen hele avond hardstyle blijft toch anders :P al met al toch goed vermaakt hoor :bier::bier: :cheer:
:bounce: Mevrouw Stuiterbal :bounce:
Stuiteren!!! :bounce:
Geweldig feestje gehad! alleen wat druk en wat warm :|
:bounce:--//­Roell\\--:bounce:
Team Yellow (Y) Verder goed vermaakt :bounce:
:bounce:Low-E:bounce:
me 1ste feest , ik zal je vertellen... FOCKING VET FEEST!!! heb nog nooit zoveel mensen uit hun kneiter gezien:|:|
:cheer: Jannie
was weer helemaal geweldig en ja michel vond het ook jammer dat ik je zolaat pas zag :P haha maar was toch super gezellig!!!!:respect:
:facepalm:
fucking lekkere loempia's in Gelredome!!!!!!!!!!!1!! FTW
:honger: E.­dwin
Vette nacht weer! Team Blue (L) :D
:RNEEJ
TOPfeest, zwaar goed vermaakt! Team Blue (l).. enig minpunt was het parkeerdrama!
;)Lalaa
Freakn hell!! Wat draaide de Wild Motherfuckers weer gruwelijk lekkah!! :P
;LISSA
Wild Motherfuckers (L)
<~^­Poeletje^­~>
de aan kleding was leuk maar verder was niete echt geweldig volgend jaar niet meer aanwezig
>(6)<A>(6)<
heerlijk feest, al die drugs maakte het wel lekker rustig aan de bar:D
>>>>Mr.­ Penny<<<<
zoon vet feestje:D goed vermaakt, leuke mensen:D en een dikke bass, wat wil je nog meer:D:D
>>>ver­veer<<­<
dit was toch zeker softbass en geen hardbass wat een pussy hardstyle vergeleken met vorig jaar mocht wel wat harder en meer raw en veeeeeel te druk wat een kut drukte altijd
>>FURR<<
Super vet feesie. Tot volgend jaar :D
[0570]DERKIE
het was een super feestje.beter als qlimax volgend jaar weer :D
[Davey]
Was weer meer dan de moeite waard :respect: Team Blue!!
[E]rwin
B2S Takes over from Q!:respect: Alles klopte aan dit feest!:D Goede muziek, Geweldige lichtshow, Sfeer was Prima! Tussen de sets door.. Was er al meer vuurwerk dan tijdens Qountdown om 12 uur!:bounce: :respect:B2S
[H]ard­style[­T]o[T]­he[L]i­mit
zwaar gestoord warm en druk was het:O maar wel een top feest! team green(Y) blue(L) yellow(L)
[Ils]
Myn beste Hardbass tot nu toe (L)! Maar inderdaad, die drukte?! Volgend jaar een paar kaartjes minder verkopen ;)
[M]ichel81
HardBAAS(l) wat een geweldig feest was dit:D.. Van begin tot einde flink beuken geblazen:D.. :respect: voor alle teams & B2S:D.. Crypsis Live :kwijl: (y):D
[NFN]J-oey
Weer een geweldige avond gehad!:D Alle Livesets waren heldig!
[NFN]Souter W.­
Op het begin iets te druk, laterna gewoon rammen :bounce: Crypsis, Wildstylez & Wildmotherfuckers :respect:
[NL] [R]uud [NL]
GE-WEL-DIG (Y) spierpijn als de tering nog steeds, maar het was het waard. Alleen erg jammer van de afsluiting, mocht wel wat harder en sneller! :D
[NL] stefke [NL]
wat een feest! :respect:
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Voor het Gelredome was dit de beste Hardbass! Goed geluid, prima vermaakt! Hulde aan team blue
Heerlijk Feestje! :D :respect:
[X]Margaa
Weer heerlijk geknald(L)
__Rik
Geweldig
_Roy_
Wat een gekkenhuis! Alleen maar lekkere setjes gehoord en een topsfeertje. Misschien zelfs wel beter dan Qlimax deze keer :o
_sander_
Wat een GENIAAL feest!! Van begin tot eind vol gas!! Echt zwaar genoten!! :respect: B2S :respect:
wat een top feest was het! super gezellig gehad met iedereen! het word elk jaar beter daar in het Gelredome! :D
_Sjoerd_
FACKING VET FEEST!!
Adrenaline Junky
Was weer een dikke party(Y)!!,begon goed met Red daarna nog effe op de tribune gezeten,en op het einde nog effe helemaal los gegaaan bij team Yellow toch wel de beste van de avond vond ik:bounce:!!
Angela ,
GREAT (L)
Opzich wel goed feestje, alleen té druk (maarja dat is logisch met uitverkocht). Vorig jaar was beter! Wel een gezellig nachtje gehad :)
Anniekjuh (L)
heerlijk!!..de hele nacht weer lekker los!!..team green beetje tegenvaller maar heb een super nachtje gehad!!(L)
Arbi
heb als niet-hardstyle-liefhebber me verdomde goed vermaakt :P
arj91
vond het super alleen Wildmotherfuckers waren kut!
Assinko
Topfeest! Net iets te druk! Team Yellow, congrats!
3e keer op rij en opnieuw GEWELDIG! HARD zoals het hoort!
Psyko Punkz zo als altijd de helden van de hele Focking avond!:D:respect:
was helemaal top!!! jammer dat ik mn telefoon vergeten was waardoor ik veel mensen niet heb kunnen meeten, maar dat maken we de volgende x wel weer goed! B2S Crew & PartyPeepz, bedankt! :respect:
Na een jaar overgeslagen te hebben heb ik me toch echt erg goed vermaakt!!
Basez
Was lachen. Beetje jammer van die afsluiting, yellow had 30 seconde hardcore en daarna pakte wild motherfuckers het weer op met 30 bmp langzamer, beetje jammer.
Basje Baco
MAS-TER-LIJK!!! Geweldig decor, muziek, vuurwerk, mensen, alles! :D
basveer
hoe verder in de avond hoe beter het werd. alleen dit honden. maat van me is opgepakt en ik ben maar ternauwernood ontsnapt!
Bazer91
Machtig feestje! Team Yellow :D
BBaarrttjjee
Beter dan dit kan bijna niet!!!
Was zeker een geniaal feestje:D goed vermaakt!
BenninG
HARD BASSS :respect:
Bibiloesoe
GEWELDIG
Blackeye(0_­o)
Alhoewel.. hardstyle niet mijn ding is .!! heb ik me toch Perfect vermaakt.!!(Y) Goed sfeertje top geluid.!! Gezelligheid.!! Was gewoon knalle.!! Alleeen wat een drukte zeg :O Maar ondanks de drukte EEN TOP FEESIE:bounce:
BLUESI­XTYNIN­E
Hardcore for life micheal. Redelijk vermaakt maar laatste grote hardstyle feestje voor mij
Brit4life
VET FESST :D Gezellig met iedereeen!! Aleen vrienden vinden was een beetje moeilijk haha :p
BRL Maikel
Super goed feest gehad! Team Blue was toch wel de topper!
Brocade
Meesterlijk feest. :respect:
Bubje
Opzich wel leuk feestje voor eerste keer hardbass maar wel de laatste ;) maar wat een tokkies volk liep er rond daar :X Locatie (N) na half 4/4uur eindlijk beetje gas op die beats. elke 20 sec. een break word je ook niet vrolijk van. Mainstream leuk voor thuis of in de auto maar niet op een feest7 uur lang(Y) en die drukte.:X Maar met uitzondering ''Team Yellow'' :respect:
Ik vond hem beter dan vorig jaar! Blauw(L)
super vet feest, aleen veel pijn gehad van me rug :(... was blij dat me schatje was gekomen ;) <3
BURNIN'DIAZZ
RAN-D de man van de avond!!
Caatje!
Topfeestje! Die lasers :-P
Catjaaa
I (L) HARDBASS!!! :respect: Voor mij het dikste feest van het jaar... Wel een groot nadeel: moet nu weer een jaar wachten op de volgende hardbass :(
Cedje
Wild Motherfuckers _o_ _o_
hardbass niet meer mijn ding wel vermaakt gezellig bus van mus
Cheyenne!
TOP!! Beter dan Qlimax... Team Blue (Y) Lekker geknald! :D
Chiel072
Team Blue!:D Alles was perfect. (livesets, Crypsis & Psyko Punkz!!(L))
chucke
show was top!! een hoop nieuwe nummers gehoord :D
Chukkels
Team Blue was geniaal, Red geweldig rest minder. Toch een zeer vet feest gehad, dankzij alle gezellige mensjes :cheer:
ChuPaChup
Wat een GENIAAL feestje weer :bounce: Prima vermaakt met my lovely friends (L) Alleen jmmr dat t deze keer zooo druk was :S Verder, een geweldige sfeer ook (L)
collinnn__
1 van me beste feesten:D
Top feestje ! B-Front held
GE-WEL-DIG!!!
D-O-M-O
Setjes van de dag : Wildstylez Live, Team Yellow & Wild Mothefuckers Live _0_
D-oner
1ste x HB, maar zeker volgend jaar weer! Wat knalde dit feest zeg! VET (L)
D.XTC :xtc:
Jezuss dikker kan het niet worden! Wat een GRUWELIJK GENIAAL feest!
Daan //­ Twice
Weer een hele vette editie maar, vond vorig beter!
Dit was de de meest beste afsluiter die ik maar kon wensen! Wat een feest. :respect: Ik heb me echt onwijs hard vermaakt en kan niet wachten om weer naar het eerst volgend feestje te gaan in juli of augustus! (L) Thanks 2 you all my partylovers!
Danitahh
Wat een topper (F)
danny_b
Net als vorig jaar --> Team Green :respect:
DDH - Bonnie!­
Heerlijk feestje gehad! vele male beter als qlimax ! (L) it
DeliXL
Mijn topper tot nu toe.. wat een geweldig mooie stage en wat een knallers van platen.. Team blue de onbetwiste winnaar van de avond.. Maar psyko punkz live was ook snoeihard.. Crypsis live viel een beetje tegen wat mij betreft, de beste man kan nog veel en veeeeeel harder gaan!! (L)
DENQON
Ging weer lekker volgend jaar nog beterr?
Der Rudii
Hulde voor het podium en de shows, Geniaal. Hard Bass heeft bewezen dat het ook echt HARD is
DexQoN.1
was weer fking Geniaal!! :bounce:
Dian
GEWELDIG feest:respect:
DidierS90
Geniaal feest! Veel gezellig mensen ontmoet, hard geknald en heel veel gelachen! Lekkere setjes, spacende lichtshow en van 1 tot 5 megarondje gemaakt(L) Jammer dat m'n maat was opgepakt (N)
Dingess
Heerlijk feest weer! waren we echt aan toe! ondanks dat het uitverkocht was vond ik het meevallen met de drukte (Y) Afsluiting vond ik matig
Dj Bassjunky
Team blue heeft een hoop goed gemaakt. Ran-D dikke tracks
DJ RemCore
was 1e keer Hard Bass maar wat een tering hard feest!(H) Wild Motherfuckers:respect:
Geweldig feest :D
dom,lomp&­famous
whaaah, duurt lang, ik wil feestuh
Show was goed, geluid vond ik ook prima voor Gelredome, er werd lekker gedraaid. Team Blue, Crypsis :respect: Team Yellow ook lekker, maar Wild Motherfuckers de teleurstelling van de avond :( Veel bekende gezien, de avond is te snel voorbij gevlogen, volgend jaar zeker weer van de party!
KNALLEEEEE!!!!
dvk
wat knalde the future door de zaal :D
Dylan lll
Wat een dik feest was het :D
Eddix
Man o man wat een feest! Super goed verzorgd! Heerlijke muziek!:respect:
Eef_
Wat een vet feest, jammer dat het geluid pas wat later prima werd en dat het soms wel erg druk was met stilstaande mensen, maar god wat een muziek en SHOW! Hopelijk pakt q-dance zijn feesten zo ook op
Eikeboom b)
GEWELDIG alleen geluid schommelde wat en mocht wat harder
Ekkel :bounce:
Wat een HELS feest!!!! :respect:
Amazing party (L)
Elise1988
Het was echt GE-WEL-DIG! Wat een avond, wat een feest!
ellen-lin
supergaaf !! wat een sfeertje!! niets geen agressief gedoe gezien! alleen wat een fucking gladde vloer au au au onderuit gegaan !! haha
ElWicca
heerlijk feessie, voor me gevoel zeer snel afgelopen:P
Emíell.
Wild Motherfuckers :respect:
hardbass was geweldig
etienne026
was weer toppie wat een party echt gruwelijk hard alleen vond het echt veel te druk niet meer normaal 1 grote mieren hoop
Eurm
Foei foei foei wat een heerlijk feest was dat :respect:
GRUWELIJK!!!! BAM :D
EVIL HARDCORE :[
was een geslaagd Feest (Y)
Fabian
Crypsis man van de avond :respect: Dikke show en vette setjes!
echt wat een feest! alleen maar geknald:cheer:
fewermandy
Top Feest !!! Eerste Keer Hardbass Maar Was Knalluh Zeg
Fiore
zeeeeer vet feest, wild motherfuckers helden!
Fizgrin
TOP Feest: geweldig geluid _O_ geweldige show _O_ En een goeie sfeer! Crypsis held van de avond _O_
Flexxo
Goed feest werd lekker gedraaid.Crypsis zoals altijd geniaal:respect: alleen wat een k*tsfeer!
Flowers.
Supervet!! (Y)
Foxbuster
Lasershow was heel de avond vet :D Geluid stond zachter dan Qlimax en voor de rest weet ik niks meer :P
Het geluid had nog (iets) harder gemogen en het was bij vlagen erg druk.... Verder prima te doen met prima sfeertje :yes:
Frank_!(h)
tering dik feest :respect: kon alleen totaal niet losgaan :(
Frankie :bounce:
Heerlijk feestje!! :kwijl:
Wat een dik feest! Eerste hardbass, en zeker niet de laatste!! :D alleen jammer dat het zo druk was! :O
FREAKERIK
HEEEEEEEERLIJK:yes:
Frenky
Lekker feessie gehad!! Leuke mense gezien, lekkere plek met ruimte gevonde! En koud was het zeker niet:p de busparty was leip!!!
Super feest! Geluid was goed te doen, muziek was heel de avond prima met Crypsis als opperheld; wat een geweld:respect:(L). Tof avondje gehad met mn partymattiesz(Y).
Fritske
Geweldig feest..Sfeer goed veel gezelligheid..Goeie muziek, alleen geluid kon toch niet helemaal tippen aan dat van Qlimax dit jaar ;)
Frnk'90
Wat een lichtshow:O super nacht gehad!:D Crypsis :respect:
Fuck The System!­
Blue & Yellow(L) Volgend jaar toch wat minder kaarten verkopen? Tering wat een drukte! Veel erger dan met Qlimax.. En dan die sauna!:no: Geluid viel me ook tegen.. Vorig jaar was beter! Verder goed vermaakt:)
Wat een knaller was dit weer :O meesterlijke sfeer, geweldige stage & Oorverdovende heerlijk muziek. B2S: :respect:!!
Het was geweldig! Tot volgend jaar!!!
G1LL
Geweldig vermaakt, top feest. Hulde voor Team Blue, heerlijke opbouw en na een half uur echt alleen maar dikke tracks gehoord! Team Yellow helaas wat minder dan verwacht, Team Blue kon beter afsluiten! Al met al prima!
G[i]o
JAJAJAJAJA WAT EEN FEEST !!!!!!
Gabber­Pinda4­Life
Nou om half 9 daar want ik moest werken, ik me gemeld kon ik absoluut niet op het veld staan en ook niet wisselen:frusty: irritante barhoofd:s en allemaal kut regeltjes:nocheer: om half 2 eindelijk pauze 15 min en mocht niet de zaal in ff genieten van het uitzicht:nocheer: Toen had ik er genoeg van me spullen gepakt en lekker zelf gefeest fuck hun:loser: hoef er nooit meer te werken:no: Maar wat een dik feest super vermaakt:respect: Wildmotherfuckers en Crypsis live:kwijl: Super sfeer, aardige mensen :D
Gavin
erg goed vermaakt, top gedraaid! volgend jaar weer;P
Zeer Dik Feest :yes: goed los gegaan :bounce:
Gertjuh
Heb me uitermate goed vermaakt @ hard bass 2011 :bier: Af en toe was het net de wandelvierdaagse, maar heb dr een lekker feesie van gemaakt met me maatjes :bounce:
Giantstyle
zalige nacht gehad, Crypsis zeker een van de beste ;-)
Giel H.
wat een geniaal feest dit, volgend jaar een zekerheidje!
Gijs1
Muziek kon wel wat harder, en 't was gewoon TE druk., verder wel gezellig.
Ginaa :cheer:
Echt een geweldig feest, er werd lekker rauw gedraait en ik heb lekker rauw door gestampt..dit feest staan hoog aangeschreven in mn lijstje
gizup-style
V.I.P area helemaal plat gestampt !!! HELEMAAL TOP !!!
TOP TOP TOP Feest !!! Gruwelijk genoten
Goldylocks
Supervette nacht gehad.....mensen bedankt ;)..Wildstylez en Team Green and Blue(L)
Gooseman
was echt te gek, was hier nog nooit geweest, setjes en geluid en show.. helemaal perfect:D:D heb mij goed vermaakt tot ik helemaal kapot was:D(Y):respect:
GOUDHAAN
Wat een super vet feest was dit! Zeker weten beter dan vorig jaar.. (L) :respect: Top sfeertje!
H@­rdcore4life
In een woord geweldig wat een knal feest volgendjaar weer :D (y) team green super !!!
haantjem
volgens mij wel leuk feest. Volgende keer toch iets minder zodat ik het feest beter kan navertellen volgende keer;)
Hanske­e:hong­er:
Gruwelijk feestje :bier: 10x beter dan Qlimax.. maarja B2S(L)
Happy-Feet
Laatste 2 teams hebben mn avond gered :respect: ! Wat een warmte + drukte zeg :rot:
hardboy-tommy
heb weer erg genoten :D
Hardcore Infinity
Mas-ter-lijk! _O_ blue!
Hardstyle Lover NL(L)
Wat een Feest wat een lasershow wat een super geluid aleen erg jammer voor de topdrukte b2s bedankt :respect:
super feesie gehad
Hardst­ylePas­sie
wat een feest zeg:D eerste keer maar zeker herhaling vatbaar en de bekende maatjes weer gezien:D
Hardst­ylerLa­rs
hm... ik loop nu nog met spierpijn. Nu naar school toe maar die gaan we overslaan!
HC-Stui!­3rbaL
was niet meer te houden!!! dus kortom prima feest!!! (Y)
Knallend feestje weer. Prima vermaakt! Al vond ik het vorig jaar beter. De bar was wederom eens DRAMA
heikop
was de laatste keer hardbass voor mij...lopen zoveel neppers
Henk-Jan.
heb me geweldig vermaakt :D
Henk-Willem
Geweldig feest gehad
Henkjan1113
Super dik feest, alles was tot in de puntjes geregeld. Zany en B-front helden! Perfectie!
HenQ :bier:
Crypsis & Wild motherfuckers :respect:
Hermyyy
Top feestje! Team Yellow sowieso voor mij, heerlijke afsluiter:D
HOMPIE!!!
lekkere party weer, alleen te druk, te warm geluid mocht iets harder, en matige afsluiter...maar leuke nacht gehad..
houzze
shit te laat
Muziek was TOP. Mensen met wie ik was waren KUT. Feestje in je eentje maken is GEWELDIG! :D
WOUW helemaal dol!!:D en wat een lazer shows!!:kwijl:
MWEEEEEEP!
Il Paolo
Wat een feest!! Ben mijn virenden heel erg dankbaar voor dit geweldige verjaardagskado!!! Respect :respect: B2S
ilsjehh
Hardbassop z'n best!
Wat een feest! Heerlijke setjes en prachtige shows! (L)
iriis:mixje:
Team Blue:respect:, lasers :k, heeerlijke nacht gehad (L)
wow! wat een heerlijk feest gehad met alle gezellige mensen! :D
J Q R D I :banana:
Dik feest ! (L) Showtje was weer pirma in orde... Hard Bass heeft zichzelf weer overtroffen :respect:
J.eroen*
Wel goed vermaakt :)
J.ffrey
TEAM BLUE(L) dikke set, heel vet feest
J.orisss
Echt een super DIK feest, show dikke 10 en team blue :kwijl: alleen jammer van dat kut bereik en de drukte
J070 :hyper: :beer:
heerlijk feessie :D:D zeker herhaling vatbaar damnn (L):hyper: :D
J0rdt
kut beveiliging :(
Jack-Attack
ik heb me heerlijk vermaakt:D:D whooeeiiii!!!
Jahoor
Gruwelijk feest! Team blue helden!
Waaaat een feest was dit zeg, tering wat hard!
JANINE.
Team BLUE! (L) (L) (L) rest... tja. Geluid wéér niet goed, te druk met vervelende dagjesmensen en rest van de setjes ook niet echt heel erg interessant. Wel heel gezellig gehad! :)
Janssen89
Wat een nacht GE-WEL-DIG! B2S :respect:
Japsen
Prima vermaakt :)
Jbbe
ZOOO Vett!! heerlijke setjes... WMF!!
Je Zal Maar Zo Heten
Sorry, maar dit feest was echt niet goed ofzo. Geluid was ruk, de gedraaide nummers waren oud, de show tja...laat dat nou aan q-dance over, want dit was nou ook niet echt bijzonder. De sfeer was ook een beetje mjeh mjeh. Ik heb nog nooit een feest meegemaakt waarbij ik vroeger weg ging, elk feest tot nu toe tot het einde gebleven, maar dit feest....nee
Jeem!
Top feestje! :respect: Beste editie tot nu toe!
Jefff
Bizar dikke avond non stop vermaakt! Wat een gebeuk, wat een mixwerk, wat een lasers! Tot volgend jaar:D
JeffQon.1
JEZUS wat een lekker feest!! alleen maar goeie setjes, op team green na dan. en jammer dat een van mn maten zn kaartje niet goed was:( verder echt superrrrrr!
Jesse Digital Skills
wat een top feest !!!!!!!!!!
Was echt te VET:D
Jobjee
Heerlijk feestje!!
Heel erg dik feest! Hulde voor team blue. WM live lekker laatste energie op kunnen maken. Jammer dat het zo druk was, verder top!
Jordika
Heerlijke avond gehad(l) team blue :respect: crypsis beste liveset(y)
Jordy :banana:
Wild Motherfuckers (H) :respect:
JordyBass
Team Blue HELDEN!!! Wild Motherfuckers was ook nice :D. WE ALL LIVE IN A YELLOW SUBMARINE!
JorenvdL
Team Blue :respect: Heerlijk feest gehad
JORT DE GEKSTE
had toch iets meer verwacht voor die 50 euro, heb me wel prima vermaakt, maar alleen bij team BLUE was de volume echt heerlijk
JosHwijk
Vet feestje!
Joyceke :)
Was mooi maar minder dan voorgaande edities imo! En wat wordt raw hardstyle een saaie sleur na 'n uurtje ofzo. Goed vermaakt maar niet zoveel raw meer voor mij!! Waarschijnlijk dus genoodzaakt volgend jaar over te slaan :(
JrnBakker
Wat een ubervet feest was het weer! :respect:
Judas :[
Toch net dat laatste (half)uurtje hardcore he... Crypsis! & Psyko Punkz :D
Julien
Ondanks de drukte tijdens team green vooral, super vermaakt! Team blue:respect: En veel leuke mensen leren kennen:D
Jurr:rot:
wel prima . (Y)
Jœy [Blames]
Intens genoten! Het enige feest waar ik voor Hardstyle only heen kom! B2S! :respect:
K.robb
Hard Bass heeft Qlimax DIK overtroffen!! Geweldig!!
kameleon73
super vet feest, top gedraaid, vette lichtshow, super sfeer. Had niet verwacht dat geluid zo goed zou zijn. topfeest!!
Kapstok
Dit was weer een TOPPER
Keffaa
Was echt faking bruut, Q-dance mag hier nog wat van leren!
Kevin
crypsis! whoppaaaa snoeihard erdoor heen blazen ghehe team blue en yellow :respect: andere 2teams was ruk! jammer dat alphaverb in opening teamstond!!
Klaas Vaag
Goed naar mijn zin gehad, maar duidelijk minder dan vorig jaar. Geluid was goed, maar niet alle setjes boeiden mij 100%. Feest krijgt een zeer goed, maar het groepje maakte het geweldig!
YEAH !!!!
Kleinelau
Vond het super mooi feest echt GEZELLIGGG(L)
KlootzakR2
Wat een Feest!! De sfeer was echt top en van begin tot eind lekker staan stampen :D
knalli­ewalli­e
was een zeer goed feestje hoor:D zo druk was het niet goed te doen
Knip
Beter kan echt niet meer!! Wat een super dik feest!! in 1 woord perfect!
Koever
Het was echt een topfeest! Team Blue, wat een knal set :lief::lief:
Koning!
Nice :D Team Blue (Y)
KOS
Echt een super feest gehad. Goeie muziek, en heel vette show.:D Wild Motherfuckers helden van de avond:respect:
Kreativ Kickz
Niet me ding :/ Maar wat een show en sound :k
kristi­aantje­!!­
Veel te druk en kon me niet super vermaken door omstandigheden!
Kroesje91
Dit feest was AF. Team blue, Crypsis, Team Yellow, wat een helden!!
L'l Chick o:) GTP?!­
Echt ongelovelijk heerlijk, gezellig, fijn feestje(L)
la fille marianne
was geweldig alleen het gluid was zo zacht,
Lady Fiesta
Geweldig verjaardagsfeest vol verrassingen! En wat een gave show qua beelden en lichten, heel anders dan mijn vorige Hardbass 2005 :p
Lange Darm
Pracht feest :D Gezellige groep (Y) Aankleding was ook dik!!
Language Of Rhythm
Pffffff!!! Team Blauw DAMN!!!!!! Fricking WILD MAN!!!!!!
Lars van Tilburg
Crypsis LIVE &­ Wild Motherfuckers LIVE _o_ _o_
Vetjes heur
Le Bon
Ik was focking in de hemel!! heerlijk :bounce:
leesie
waseen snoei hard en een geweldig feest!!
Beste feestje ooit! alles was perfect de muziek, de show, de locatie en de feestgangers !
super avondje gehad (L) en heeeeel gezellig :D echt genoten!
Linda Peanut
A-MA-ZING :D:D:D
Topfeest! Team red gruwelijk goed :P
Lord Edson
heeeeeerlijk feestje! volgens mij hadden de honden bij de ingang een goeie verkoudheid te pakken want die roken nog geen pak als ze erop zaten. afsluiter met wild motherfuckers was ook goud. volgend jaar zeker weer!
bazenfeest_O_ team BLUE wins! damn wat een set was dat!
heb me goed vermaakt :cheer: team blue :respect: :honger: en die lasers my god :K ik zeg LANG LEVE DE STEELPAN!!!!! :cheer:
Luc_
Wat een heldenfeest :D Van het begin tot eind los gegaan... alleen maar lekkere setjes gehoord maar Wild Motherfuckers brak de tent het laatste half uur nog even af
Lucas*
GREEEN GREEEN GREEEN!!!!!!:respect::bounce:
Luit :bier:
Goed vermaakt weer! Crypsis :respect:
Heerlijke nacht gehad in het GelreDome: heb me vanaf het begin tot het eind super vermaakt. Alle props gaan voor mij naar Team Blue en Wildstylez (LIVE). (L)
M
Was vet! Geweldige lichtshow, goed geluid, tof podium. vind Qlimax2010 nu nog rukker dan ik het al vond :lol: Volgend jaar zeker weer naar HardBass!
M ysterious
Was 'n leuk feestje!!! Jammer van het slechte bereik en de drukte maarja daar is weinig aan te doen :P
M.J.B.-
Was leuk feestje
M@R10€
Leuk om een x mee te maken.....maar toch ben ik meer van de Hardcore :bounce: heb nog nooit zo vaak stilgestaan op een feest !!! :no:
Maarteeenn!
Was weer een mooie editie:D! Maar was net te druk en Team Green: wat een drama:S. Maar toch goed vermaakt!
Maarten1991
Dit was echt een gruwelijk feest(l) thanks B2S
Maas1987
WILD MOTHERFUCKERS :roflol:
Mar..
vond het echt een fucking geniaal feest!! op naar volgend jaar!!:bounce:
Marco Henken
Lekker feessie weer hoor! Ook wel erg druk, maar dat wisten we al. Team Blue mijn god wat een set!(L)
Hele vette show, en geluid was zeker goed!
Marolt
:bounce: Super naar ons zin gehad :D Team Bleu & Yellow wat een geweld :respect: B2S :respect:
Martij­nvdheu­vel
Topfeest!!!!!!
Maykee!
Topfeestje Gehad :D Alleen jammer dat ik lang niet iedereen gezien heb :O
MC Omen
Heldenparty!_o_ Team Blue_o_
Mcl
heerlijk goed vermaakt (Y)
Mellow
Had zo nog 3 uurtjes door mogen gaan :D Wat een geweldig feest was dit!!
Mertus.
dulle party
wat een heerlijk feestje was dit zeg!
Miauwww
werd gepakt door een hond
Michael...
poeh poeh
mikebrownie1
:respect: Psyko Punkz & Wild Motherfuckers :respect:
Mikeey
Gruwelijk Goed gwn :respect:
Mitch
echt focking vet!! alleen wel erg druk maarja kan ik wel begrijpen op zo'n geniaal feest :D
Dik voor mekaar feesje!!!TEAM BLUE!!!
Moes
Joehoe!! Ben nog aan het nagenieten, volgend jaar weer!!!
keigoede en voor gelredome harde HARDBASS
MOS :bounce:
Geweldig feest werd flink gebeukt wat ik ook verwachtte. En kreeg ook nog een mooie verrassing:D
Mr Gratis
geweldig feestje gehad, goede muziek en 4 uur keihard beuken. alleen jammer dat je niet lekker los kon gaan met die kleuters die er telkens door de dansende publiek bleven lopen.
Mr Green
wat een dik feest party party party BAM bAM bAM :respect:
Mr MoUs
Wat een Mega Vet feest !!!!!!! :D :D
Jaaaa hardbasas (L) was gezellig :) knalde flink erop
MrDyonDassen
Gruwelijke rauwe geluiden, wild mf's vielen me tog iets tegen, geen hc:( maja zwaar dik vermaakt!!
MRSNBRND
helemaal geweldig!! :respect:
NeFoRcE
Okee, dit was dus zeker weten GESLAAGD! Potverdorie wat een vet decor, indelingen etc, het was éen groot feest! Volgend jaar weer!
NeoMe
HARD BASS was Mega Super Tof Vet Cool tot het randje, en dan nog stukje erover BRILJANT !
Nevz
Ontzettend druk maar wat een feest! Vette tracks gehoord en mooie stage. Volgende keer weer steigers net als bij Qlimax.
Ni.e.k.
geweldig feestje vriend
Nicemang!
Team Blue wat een set was dat:D , de rest matig en het was te druk volgend jaar zoiezo weer aanwezig :D:D
nick kaal
(l) 4 the bass :respect:
NickJansssen
Goed feest! Alleen stoor ik me gewoon weer aan het barpersoneel. Dure Baco dat naar watersmaakt en vingers in me bier en erg sloom barpersoneel. Helaas is dat elke keer in het Gelredome! Verder top feest!
Nickos!
Dikke shit weer! Yellow _O_ Red was ook een gruwelijke set! Wel wat te druk en slechte ontvangst, maargoed je kan niet alles hebben :).
Nicoo!
avond voor in het boekje! :D Wild Motherfuckers, wat was dat knallen! geweldig!
NIELSON84
Super! (k)
Hoe izit!
Nilio
Het was sowieso super gezellig en het geluid was tot het laatste team top! Maar het laatste team had beter als tweede neegezet kunnen worden. Erg jammer, vooral de wilde motherfuckers met hun oude afgestofte platen!
Geweldig feest:d
Nivek013
Tering :D
NL-Shar
Super gezellig feest. B2S TOPPIE(Y) geregeld alles. Qlimax daarintegen was een zooitje!
NoizeOffice
We begonnen slecht...maar het is toch nog goed gekomen! wat een nacht!!! :D
Nrkeee(6).
Was een leuk feestje :D
Fantastisch feest! Meer heb ik er niet aan toe te voegen :respect:
Olijfb­oompje :lol:
Ernstig fijn feest, hulde voor Team Blue :respect:
Olzie
Wat een nacht!! Geweldig feest met vette stage!
Outlaw
ik zeg, Team blue set van de avond niet normaal. en vooral het mixwerk van zany en ran-d!! crypsis die daarna de hele boel kort en klein rost, en daarna verder rauw beuken met team yellow!! tat en zat, vind ze super! maar vond deze afsluiter eigenlijk best wel slecht van ze!!
Ouwedibbus
Hetgeen wat Qlimax heeft laten liggen in het Gelredome heeft dit feest dubbel en dwars opgepikt, dik overgedaan en resulteerde in nu al een van de vetste party's voor mij de afgelopen 5 jaar!! (Y) Mooi vooruitblik op 2011 zo! :D
Pangetje
Super vette avond gehad! Volgend jaar weer :D
Pape :)
fucking goedddf yeah!!! Top feesie
Party Lover (L)
wat een knal party was het weer :)
Party-Kicker
Wild fothermuckers:p dikke ouwe klappers en Alpha twins(l) Made rouleert dat was wel weer duidelijk:bounce: tot volgend jaar maar weer:jaja:
PartyC­rasher­.­ (6)
Team yellow. :respect:
partymuisje :woepwoep:
Zooo wat een super vette avond! Echt alleen maar gezellige muziekjes voorbij horen komen! :bounce: De enige zware dobber was de terug reis, 8 uur vertrekken en gewoon om half 12 thuis zijn. Met dank aan eventtravel!! En in plaats van de kachel hoger te draaien hadden ze wel even voor wat verkoeling kunnen zorgen. Allejezus wat was het warm in die toko en dan nog naar buiten in de vries kou om te plassen BRRRR.
partys­nuiter­_­tim
Helden feest:respect:
ondanks de drukte prima vermaakt.....HARDBASS(H)
Patrus
wild motherfuckers helden van de avond
pauluskap
was weer zeer geslaagd
Peanutsz
WHÁÁÁT EEN FEEST!! Nog een keer! nog een keer!
Peetjuuuuh
Geniaal feestje! Egt goed vermaakt en ik heb weer lekker staan springen!!! Heeeerlijk!
Pigmans
gruwelijk feest!!!!team blue...heerlijk:D
Pinas ®
tot een uur of 4 vond ik t tegenvallen, daarna werd er goed gedraaid!! Wild Motherfuckers :respect:
PinDa Swaffel j0u
top feessie :D heb goed vermaakt volgend jaar zeker weer :D
PindaBass
Topppeertje :D
Pindaklaatst
BJ had overal op de dansvloer gepoept :S Loempia diaree (Y)
Pop-up
Een lichtshow om je vingers bij af te likken 8). Tot 0300 was de muziek echt heerlijk, maar daarna zon eentonige nummerkeuze dat ik er niks meer aan vond :(.
Porto!
Top feest! Qua muziek veel beter dan Qlimax. Crypsis de held van de avond.
Predator
Geniale avond/nacht :D mega mooi feest :respect:
PrinCeSS!!
Was helemaal Superrr!
PUCKDOEI
Te druk maar wel gezellig!
Qnalluh
In één woord: GE-WEL-DIG! Wat een gruwelijk feest was dit!
R G
wat een topper bleu GENIAAL en mensen niet huilen over drukte ruimte moet je maken !!
Hele avond onder de boxen gestaan, BAM! volgend jaar weer!
Raice
wat een aldertreurigst vet feest man! Deze vergeet ik niet snel! Ongelovelijk! Wildstylez is niet mijn ding Team Blue wel!
Ralluf
Geniaal! maar het geluid mocht op bepaalde momenten wel wat harder! en het was iets te druk..
knetter vet live vanaf Gelredome
Rarefaction
Team blue! En Wildstylez (L) Geweld! jammer van de afsluiter!
Ratstyle
ik had geen flauw idee wanneer welke dj draaide, of welk team:P zo goed feestje heb ik gehad:P vol gas van begin tot eind
Red White Army
wat een fet feest was het weer
regular
wat een heeeeeeeerlijk feest helemaal geen minpunten
Remco. '
Geweldig feest! Wat heb ik mij prima vermaakt, wat een super nacht:bounce: (L)
Reneeke!
Boooh :D wat een nacht, eentje om niet snel te vergeten :yes:!
Renzu
Vet Vet Vet! :bier:
Resonance
Ondanks de wat matige afsluiter, echt een geweldig feest!! Helden: Wildstylez en Team Blue:respect:
Rick [The Following]
Jammer van die drukte! :( Geluid mocht wel een standj harder! Verder gezellig feestj :respect: crypsis :respect:
oei wat een feest echt hemels!!!:respect: respect voor B2S!
Top avond gehad hoor! :)
Rietje­:cheer­:
Mij te druk daar benden... Best feest gehad op de tribune, ookal was het geluid daar bagger.
RikxD
Top feestje, de sfeer was lekker voor zo'n groot feest. En er werd ook vrij goed gedraaid (Y). Veel leuke mensen gesproken en toch ook nog hard gefeest :D
Roan.
Zeer fijn feest! Op en top vermaakt :D Wild MF's :respect:
robbie-indo
Klasse feestje (Y)
GRUWLIJK:k gewoon puur genieten(L)
Robin.070
vet feest! Super sfeer! niks op aan te merken :D
robinnnnnn*
GE-WEL-DIG!!! (l)
robv
Goed vermaakt!.. ondanks dat ik zelf zo min was :)
Ronnie82
Royaal vet feestje :respect:
Rose-Ann
Topfeestje! Werd lekker gedraaid :D Alleen jammer dat er geen hardcore was aan het eind :(
Rough Temper
weer heerlijk staan stampen,wa een dik feest was het weer :D
RoySchultz
de GREEN was ut vetste :D
Saaarah
Tot 1uur was het leuk ja:D, kut politie :(
Sam..
Heerlijk knalfeest!:respect: Was weer helemaal in orde! B2S Helden!
Sandert_
Wat stond het GelreDome weer heerlijk op z`n kop!:respect: Wat een dikke editie weer van HardBass:D Team blue & Psyko Punkz & Crypsis live waren overduidelijk de bazen van de avond!(L) Thanks b2s!(Y)
super leuk gehad! alleen jammer dat de 1e 2 teams nog al hitjes parade was
Sapsonic!
Wild motherfuckers:respect: Crypsis Baas!
scurdie_­tripkip
zo boven verwachtingen uit heb me gruuwlijk goed vermaakt ;) volgend jaar weer. was top
sebkuh
lekker feesje helemaal dol
semmyy
een woord: GEWELDIG :respect:
Sen3
Lekker knallen, lekker druk, lekker warm, lekker BAM! :bounce:
Sergii­ooUpte­mpoMyT­empo#­
top feesie!!
Seth!
Leuk feestje, goed vermaakt! Vond het vorig jaar wel beter. Dit jaar was het bij vlagen wel wat te druk, hierdoor weinig sfeer...eerste 2 teams super vet, daarna wilde iedereen harder dan de rest zijn dat was wat minder. Geluid was in het midden vooraan goed te doen...
echt een geslaagd feestje :D !
sharon :hyper:
een woord; geweldig! :respect:
leuk feestje, beetje het zelfde als xxlerator maar dan groter, had wel meer decoratie verwacht
Sharri3j
Heeft iemand toevallig en zilveren foto camera gevonden!? ik heb hem waarschijnlijk in de binnenring op de picknick tafel laten staan
Sherr-
:respect: jaja, 't was weer een mooie! :bounce:
Simon....
top weer
SjefQe
was een mooie feestje en dikke lasers Damn! Kwa drukte vond ik het nu beter te doen dan bij afgelopen Qlimax! Headhunterz valt steeds meer tegen! Psyko Punkz:respect:
SnelleHap
Super feest, beetje druk in het begin maar dat kwam daarna weer goed :D!
soofke(L)
Geweldig feest:respect:
spacebin
Goed te doen, maar vond het deze keer niet super! :S
SpeedBoot20
heel de avond vol gas man man heerlijk :P
Vond vorig jaar veeul vetter maar alsnog super feest! Doe wat aan het bereik voor de mobile telefoons! Sjeees kon niemand bereiken.
STEEF 10#
1e x hardbass, was zeker vet! dikke show! wildstylez erg vet! alleen de afsluiting was niet veel harder dan de rest van de avond, paar hc nummertjes is nog vetter!
Stefan-the-Sound
Super :D Team blue :respect: daarna Team Yellow nog ff afmaken ;yes:, Wild mtfers met dik themanummer :D Psycho Punkz (y), Team Green lekkere opwarmer maar niet meer dan dat. Top organisatie, leek eerst te druk maar viel mee later. Decor kan niet aan Qlimax tippen maar wel vet scherm.
Stekell
Was echt GRUWELIJK :D HARDBASS!!
Top avond gehad!! er werd wel matig gedraaid, alleen team blue knalde echt lekker!!:respect:
StevenV
Had het meeste verwacht van Team Yellow, Maar moet zeggen dat Team Blue toch wat harder ging ! :respect:
Stevus
Wat een top feest Team Blue helden van de avond!!
Stick0o
heel vet feest! maar wat een K*T locatie!
team blue :respect:
Stuiter pinda :bounce:
1ste x voor mij,, vond het geweldig,, tog 120€ betaald voor een kaartje,, maar ik vond het mijn geld waard:D
T-OM-M.
GEWELDIG Feest, Goed geluid, Dikke stage, Goeie sets ! B2S (y)
t@rbo
Prima vermaakt, maar damn wat een bagger geluid zeg, de bass resoneerde door het gelredome, niet om aan te horen.
Tengski Haze
Was genieten!
ThaMunky
Ziekelijk vermaakt!! Misten alleen op het einde nog wat snelle nummers
zeer goed
The Rhythm Division
Ik citeer, Coach Frenk: ''HARDBAAS'' :respect: Wat een geweldige party, DEKSELS!!!! :D Red/Green/Yellow
TheHar­dstyle­Hollan­d
Super dikk The greatis show on earth
TheNoeL
Echt een geweldige party!!! wauw.... :bounce: Thnks!! :D
Theunusss
Ut gind debie daar maar Crypsis ow ow ow wat doe je de mensen toch weer aan pfff rossen zeg VET!!
Thinus
wild mfers waren de sjit. jammer dat ze niet wat harder afsloten alleen.
Thinuz
super feestje weer! team bleu (L)
ThomasJA
Nu al waardering geven over dit feest, gaat een dikke knaller worden dacht ik zo:bounce:!
Ths
Jaa geweldig het is ze weer gelukt hardbass m'n nummer 1 feest keep up THE good work B2S
thunde­rturk6­6
wat een heerlijk feestje EEN van de betere zo niet BESTE indoor party!!
TiFoSo
Was weer Fantastisch!! (l) Psyko Punkz & BLUE :respect: :respect:
geniaal feestje, crypsis held van de avond
Timmert
Heerlijke nacht gehad(L)! Team blue & yellow:bounce:! Jammer van de warmte en de drukte..
Timmiih
skon fiske, maar wat een kut gedoe met die bussen. 10.000 man in 3 bussen. wild motherfuckers:respect:
Timmitty
Super feest! alleen team green had weg mogen blijven en Wild motherfuckers viel tegen. Had veel meer van hun verwacht. Team Red, Yellow wat een helden en die liveset van Crypsis: niet normaal hard :D:D
TiMOTHYb
I AM not down with the standard! CRYPSIS wat n knaller
Tobias81
(*sorry voor mijn nederlands*) 2009 waren geluid en sfeer minder, 2010 opzet+decor. dit jaar was alles top! het was een beetje druk, maar niet zo zeer als vorige qlimax. een van de mooie feesten in gelredome (en dit waren niet veel!). iedereen die het geluid harder mochten moeten an die tijd voor 2009 denken waar het altijd een disaster was -> @b2s: don't believe everything you've heard so far :-)
Toef
Wat een geweldig feest B)
Tom BRL
Vette avond gehad, alleen wat was het tering druk & heet. Crypsis & Team Yellow restecp :respect:
VET enter
Tommie S
Heldig feestje:respect: vond het beter als Qlimax;) Crypsis en Ran-D: Bazen van de scene(Y)
Top feestje, het ging veels te snel voorbij. de show was helaas wat minder gelukkig waren de setjes van zeer hoge kwaliteit!!
TomSfd
Echt geweldig! goed vermaakt met veel bekenden:) en zeker beter dan Qlimax! STRIKE(l)
Ton30071989
Prima vermaakt weer! Supervet dat tuneboy een remix van ddd door de zaal knalde (L)
geen beste editie!oude nummers geluid viel me zwaar tegen en de show was ook niet veel.afsluiting matig geen hcore nummer gehoord
was weer knallen! goed vermaakt
Was weer lekker feestje!:D
Uitgrid!
Zeeer vet feeest :) Team blue naar mijn mening het beste! Afsluiting was helaas vrij schraal :o
dopeeeeeeeee(L)
Zonder twijfel een van de beste feesten ooit!! :D HardBass is de overtreffende trap van Qlimax aan het worden!
userid
Wat een feest. Prima vermaakt!
V0NK
heb me goed vermaakt! maar zulke massa feesten zijn niet echt mijn ding
VanMut­shuYze­n
Wat een meesterlijk top feest! WOUW! De bass hangt nog steeds in mn oren, hoewel de bass tijdens red erg zacht stond... Wild Motherfuckers: Wat een helden :D:respect:
Vearix
Me eigen heerlijk vermaakt, haha pillenparty wan koekwauzen liepen er rond zeg
VecinoNL
Crypsis was the bomb, wat knallen. Hele feest was gewoon dik voor mekaar, top!!
Watt een nacht!! Heerlijk:D
Was weer un geniaal feestje :cheer:
Viienn
wat een KNALLEEEE feest was dit! Nog steeds na aan het genieten. :D:D:D
Vincen­t:chee­r:
Tijd geleden dat k me zo heb vermaakt op een feest:D
Vinn'r
Lijp feest! :D gezellige sfeer vooraan lkkr staan knallen! :respect: Team Blue,Team Yellow, Wild Motherfuckers :respect:
voicher
Wat een gruwelijk feest :D vanaf het begin tot het einde knalluh
Voosaa!
It's my big fat Hardbasss(L)
Wallie073
Flink lopen knallen!!:) Wel weer een leip feestje achter de rug! Hele andere belevenis dan qlimax weer... was een lekker feestjee!:D
Warface | Youri
openen met discorecordz, het begon hard en het eindigde harder, GE-WEL-DIG feest!
welyy!!
hij was weer toppie !!!:D
Wianda :hyper:
Heerlijk! Team Red & Yellow!(L):respect:
Topfeest! Team Bleu en Yellow waren de bazen van de avond _O_
Geweldig feestje !
Willewijntje
Zo was aardig druk! Maar dat heeft de pret zeker niet gedrukt, flink losgegaan (L). WILD MOTHERFUCKERS :respect: SET ME FREE!
wolters_t
wat een geweldig feest:D heb me weer super vermaakt:D
Wouter31
Blue set van de avond, super feest :respect:
Wouz'
Geweldig feestje :respect:
wtheking
Wild Motherfuckers vielen echt tegen, wat een breaks doen hun.. andere afsluiting en het was zeker geweldig! Nu Zeer Goed....Alsnog Lkkr staan knallen!!
Xabi
Epic party, HArdbass 2011 really rocked!
Team blue helden vd avond:D afsluiting iets minder, maar verder geweldig feestje!
YendorNL
OMG het beste feest ever. ik heb gewoon geen minpuntje :o alles was perfect
Yolo Piloot
Ik ga Team Blue aanklagen voor mishandeling, gvd wat een gruwelijk brute set, helemaal stuk gegaan! Feestje was top ook al waren sommige setjes niet altijd even goed. Alleen jammer dat t weer zo fucking druk was...
Yves
Het feest was redelijk goed. Teveel van verwacht denk ik. Het geluid was slecht en te druk. Gelukkig was het niet warm. Heb me wel echt dik vemaakt :)
Zona!
Wat een vet feest zeg, heerlijke setjes, PP live en WMF:held:
|-Jeroen-|
Wat een Feest, hier kan Q-dance iets van leren. 100x zo beter dan Qlimax. volgend jaar weer man
~ Yvonne :cheer:
Goeie muziek, gezellige sfeer. :D toppie! (Y) Miste toch alleen wel wat hardcore op het end..
~YP
In 1 woord , het was GENIAAL!
× Lizz
Wat een super feest :respect: Wat een sfeer !

Line-up Hard Bass

1Team Red
2300, 0100
house, hardstyle, trance
house, hardstyle
techno, hardstyle
· live hardstyle
2Team Green
0100, 0300
hardstyle
hardcore, hardstyle
· live hardstyle
🇮🇹 hardstyle
3Team Blue
0300, 0500
🇦🇺 🇳🇱 hardstyle
· live 🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
hardstyle
hardstyle
4Team Yellow
0500, 0700
hardstyle
hardstyle
hardstyle
· live 🇮🇹 hardstyle
· live 🇮🇹 hardcore, hardstyle
· live 🇮🇹 hardstyle
5Area 5
· MC hardcore, hardstyle

Nieuws

Op zaterdag 12 februari 2011 stond het GelreDome Arnhem geheel in het teken van een uitverkochte Hard Bass. Vier DJ teams, te weten Red, Green, Blue en Yellow, wisten vijfentwintig duizend partybezoekers volledig uit hun dak te krijgen. Na het feest verscheen de aftermovie online, die alleen al op YouTube meer dan tweehonderdvijfenzestigduizend keer is bekeken! 74
Hard Bass 2011
7 februari 2011
Aanstaande zaterdag zal een uitverkocht GelreDome 9 uur lang in het teken staan van Hard Bass. Zoals bekend zijn de beste en grootste Hardstyle artiesten van dit moment in vier teams (bekend als Red, Green, Blue & Yellow) ingedeeld, zodat er een zeer verrassende mix zal ontstaan. Inmiddels is iedereen de dagen aan het aftellen en is het tijd voor de laatste info! 204
Zaterdag 12 februari organiseert B2S Hard Bass 2011. De voorverkoop is ontzettend snel gegaan en bijna alle kaarten zijn verkocht. Dit is dus een laatste waarschuwing voor alle liefhebbers! Mocht je nog niet in het bezit zijn van een ticket, dan raad B2S je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen. 124
Hard Bass GelreDome
5 januari 2011
Op zaterdag 12 februari 2011 zal Hard Bass voor de derde keer haar intrek nemen in een van de grootste indoor locaties van Nederland, namelijk het GelreDome Arnhem! De avond zal geheel in het teken staan Hardstyle, gepresenteerd door vier verschillende teams, samengesteld uit de allergrootste artiesten. De line-up is bekend en de voorbereiding is in volle gang. Tijd voor een Hard Bass update! 100
Ook komend jaar staan een groot aantal B2S evenementen op de agenda. Pak je kalender er bij want in dit bericht vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2011! 68
Hard Bass GelreDome
15 november 2010
Zaterdag 12 februari 2011 staat het GelreDome te Arnhem in het teken van Hard Bass. Net als voorgaande edities zijn er vier teams samengesteld. Klik hier om te lezen welke artiesten de teams red, green, blue en yellow zullen vormen! 263
Op zaterdag 12 februari 2011 neemt B2S voor de derde keer met Hard Bass haar intrek in het GelreDome Arnhem. Het stadion zal maar liefst negen uur lang geheel in het teken van hardstyle staan, dat word geselecteerd door zestien dj's en acts verdeeld over vier zorgvuldig geselecteerde teams. 132

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Poll: Qlimax vs Hard bass f:hard110
Security ramt met 5 man feestganger in elkaar op Hard Bass f:hard184
GZ: (gesloten) 2 Hardbass kaarten tickets2
Hard Bass 2011 Arnhem Gelredome f:hard196
GZ: 2 kaarten hardbass tickets8
GZ: 4 Hardbass kaartjes gezocht! tickets3
TK: (gesloten) Hardbass E-ticket tickets1
TK: (gesloten) Hard Bass Kaartje tickets6
2 kaarjes gezocht hardbass tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje Hard Bass gezocht! Omgeving Eindhoven, Tilburg, Den-bosch tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje hardbass! Omgeving Eindhoven, Tilburg, Den-bosch tickets1
TK: Bus Hardbass omgeving amersfoort buscar1
TK: Hard bass kaartje te koop tickets4
GZ: 2 kaartjes Hard Bass tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Hardbass tickets2
TK: (gesloten) 2 Hardbass kaartjes tickets1
TK: (gesloten) 1 Hard Bass kaart tickets1
GZ: 1 Hard Bass Kaartje tickets1
TK: (gesloten) Hardbass uitgeprinte&digitale E-ticket je mag ze beiden hebben tickets10
GZ: Hardbass kaartje tickets2
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor hard bass gezocht tickets1
GZ: (gesloten) 1 Hardbass kaartje tickets2
GZ: Zoekt een Hard bass kaart!!! tickets1
GZ: 2 tickets voor Hard Bass. tickets4
GZ: 2 hard bass kaarten omg noord-brabant tickets3
TK: (gesloten) Hard Bass ticket tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje voor Hardbass tickets3
TK: (gesloten) Hard Bass kaartje tickets3
TK: (gesloten) 1 kaartje hard bass te koop tickets1
GZ: (gesloten) Hardbass kaartje tickets4
GZ: (gesloten) 2 kaartjes voor hardbass gezocht tickets1
GZ: 3 kaartjes Hardbass! tickets1
GZ: Kaartje voor Hardbass tickets2
TK: Busrit vanuit Twente naar Hardbass buscar2
TK: (gesloten) 1 x E-Ticket Hard Bass tickets14
GZ: (gesloten) Kaart hardbass tickets1
GZ: Kaartje HardBass gezocht! tickets2
GZ: 3 Kaarten Hardbass gezocht! tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Hardbass 12 feb 2011 voor 60 euro tickets8
TK: (gesloten) Hardbass ticket 60 euro tickets3
GZ: Kaarten hard bass tickets1
GZ: 2 kaartjes HardBass tickets1
TK: (gesloten) 2 kaarten HardBass tickets4
GZ: 1 Hard Bass Kaartje tickets1
GZ: Hardbass tickets1
GZ: 2 Kaarten voor hard bass tickets1
GZ: Kaarten Hard Bass tickets3
GZ: (gesloten) Hardbass Ticket tickets2
GZ: (gesloten) Hardbass ticket tickets2
GZ: (gesloten) Hard bass tickets tickets1
GZ: 1 kaartje gezocht voor hard bass tickets1
GZ: 1 kaart Hard Bass tickets2
GZ: 2 kaarten hardbass tickets1
GZ: Hardbass kaartje tickets1
GZ: (gesloten) Hard bass TICKETS tickets1
GZ: 1x Hard Bass ticket €60,- tickets1
GZ: 1x Hardbass max €50 tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes hardbass tickets2
GZ: Kaartje Hardbass tickets4
GZ: 1 kaartje voor Hard Bass tickets1
GZ: 2+ Kaarten Hardbass tickets1
TK: (gesloten) Hardbass kaartje te koop tickets3
GZ: (gesloten) 2x hardbass ticket tickets1
GZ: (gesloten) Kaartje Hard Bass tickets1
GZ: E-tiicket Hardbass tickets1
TK: Met The Party Express naar Hard Bass 2011 buscar1
TK: (gesloten) 1 kaartje Hardbass tickets6

27435 opmerkingen

Waarschuw beheerder
waar kan je m downloaden? betaal al genoeg voor dat kaartje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henkjan1113 op woensdag 11 mei 2011 om 17:00:
betaal al genoeg voor dat kaartje!


hè toch :aai:
Vip kaartje feestfabriek: €100,- DAT IS PAS DUUR :x
 
Waarschuw beheerder
Die dvd was zo tof ik wil weer terugggg
Waarschuw beheerder
hebben er mensen dvd al binnen?
Heb hem namelyk nog niet binnen :o
 
Waarschuw beheerder
Ik heb maandag die dvd owk al besteld en heb hem owk nog niet binnen! :S
Kep b2s al vast een mailtje gestuurd of er iets mis is gegaan ofzow.....
Waarschuw beheerder
jaa echt raar :s
datum was toch verzet naar 13mei?..
Artiest {SHOWLIST artist 88017, 79537}
Waarschuw beheerder
dvd staat alweer op youtube
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 mei 2011 om 22:18:
Ik heb maandag die dvd owk al besteld en heb hem owk nog niet binnen!
Kep b2s al vast een mailtje gestuurd of er iets mis is gegaan ofzow.....


heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ? :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zaterdag 14 mei 2011 om 16:02:
heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ?


Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder:S
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zaterdag 14 mei 2011 om 16:02:
heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ?


Kijk hem anders lekker op youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=j179B5FmKzs
Waarschuw beheerder
Heb DVD binnen en ondertussen al 2x bekeken; hij's fijnnnnn!(L)
Waarschuw beheerder
Heerlijke dvd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 mei 2011 om 19:32:
Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten!


wel raaar..
cloud 9 music?? nog niet van gehoord.. me moeder heeft dvd van hardbass voor me besteld dus weet niet waar ze die heeft besteld :P
en als je het wilt laten weten aan me, heel erg fyn! bedankt alvast :D


Uitspraak van Buffelsander op zaterdag 14 mei 2011 om 23:09:
Kijk hem anders lekker op youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=j179B5FmKzs


wil ik niet, ben zo eigenwys dat ik hem zelf wil kyken op de dvd :P
Waarschuw beheerder
Na t op youtube te hebben gezien, ga ik m deze week toch maar bestellen :D
Sow scheelt trouwes ff 5 euro als je m bij bol.com besteld of b2s.nl ;)
Waarschuw beheerder
sta ik waarempel nog op de dvd ook voor een miliseconde :D
 
Waarschuw beheerder
Wat een dik feest was dit toch _o_
Waarschuw beheerder
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!???
:S uitleg is van harte welkom! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zondag 5 juni 2011 om 19:46:
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!???
uitleg is van harte welkom!


haha arme meid. Stond er wel genoeg geld op je rekening op moment van bestellen ;);)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buffelsander op donderdag 9 juni 2011 om 13:51:
haha arme meid. Stond er wel genoeg geld op je rekening op moment van bestellen ?


uhh jaa, en ben niet de einige dus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zondag 5 juni 2011 om 19:46:
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!??


Snap sowieso niet dat je hem in de winkel koopt. Dat gaat vele malen sneller dan bestellen via b2s:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 2 juni 2011 om 20:55:
Wat een dik feest was dit toch


 
Waarschuw beheerder
Als mensen na 4 maanden hun DVD nog niet binnen hebben.. waarom bel je B2s gewoon niet.. of ga je er langs.

Je geld hebben ze allang en jij je product niet.. tijd voor onderhandeling?
Waarschuw beheerder
DVD nog eens aan het kijken :respect: Wat een BAZENFEEST was het toch (l)
Waarschuw beheerder
1e Hardbass... HEERLIJK feestjeuh !
super sfeertje, super geluid, rammen... zalig vermaakt wederom!!

Wel rete druk:s enige minpunt!

BOMMEN!!!!
Waarschuw beheerder
Was m'n eerste feest, en wat voor 1! (L)
 
Waarschuw beheerder
:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ff checken en jawel hoor; dit feest heeft wel een rating "geweldig" gehaald tov. HardBass editie 2012 met "zeer goed". Sluit aan bij mijn mening, want 2011 was echt dik beter als 2012...
Waarschuw beheerder
nog steeds het allerdikste anthem ooit gemaakt. goedemorgen zeg
Waarschuw beheerder
Was mijn eerste feestje , en wat voor een :D:D .
Beste Anthem uit mijn feest geschiedenis.