Partyflock
 
here
Hard Bass
georganiseerd door Site Site

GelreDome (binnen) op de kaart Site
Batavierenweg 25
Arnhem
Nederland🇳🇱
hardstyle × 19

Tickets & prijs Hard Bass

Uitverkocht
Voorverkoop:€ 50,-
Minimumleeftijd?Leeftijdspecificatie is een indicatie.
Twijfel je aan de correctheid, verifieer de correctheid op de website van de locatie of organisatie!
18
Meetings
Er waren 12 meetings, de drukste drie om 00:30 met 72 bezoekers, om 01:30 met 64 bezoekers en om 00:00 met 34 bezoekers.
Verslagen
Door anoniem (2849), AukeV (1694), anoniem (1097), D-O-M-O (1179), anoniem (1314), G1LL (826), Jos Feestbook (1078), Thijs-BK (953).

Stemresultaat: geweldig

geweldig253356%
zeer goed129129%
goed49411%
ok952%
voldoende481%
onvoldoende14
slecht13
zeer slecht2
waardeloos8

819 waarderingen tonen

500 willekeurige waarderingen

!!­ LAzERQicQ !!­
Team Blue wins! :respect: Top geluid, decor en godzijdank was het in de lengte gezet!
Super feest
!!-sydney
een woord SUPER !! Team blue :respect:
Team Yellow :respect:!! Crypsis en WILD MOTHERFUCKERS (L) :respect:! Jammer van de drukte!
!!­VICTOR­IOUS!!­
Eerste keer Gelredome en gelijk goed bevallen :yes: Gezellig gehad met alle bekenden en flink los gegaan! Achterin de zaal bij de B2S Merchandise had je genoeg ruimte om los te gaan. Helemaal voorin was het niet te doen!
!jeroentje!
locatie top, orginisatie top, groepie top, muziek bagger
!mirjam!
Vond het vorig jaar toch beter de sfeer en de muziek maar toch prima vermaakt
" Charly
GEWELDIG! :D Crypsis wat een held!!
"­ º²º Mevr.­ Spa©ejes HK º²º''
teringggg wat een feest :respect:
# o7o BITCH!
Was weer een toppertjuhh!! Hoppaaa(L)
#Sz.
Was Heerlijk :kwijl:
'' Disko
TOPFEEST!
'Paul'
Gezellig feestje(Y)!
geluid mog wel wat harder, en afsluiter was wel te soft ! verder wel oke
(K) Nathalie (K)
Gewoon weg geweldig!!
(k) Sandra met een S (k)
Helemaal AF !! bijzonder feestje ..lkkr vlot binnen Team green (Y)
dit was toch niet helemaal mijn feest, misschien meer van verwacht, te druk, geluid achterin was ruk. later nog wel goed gekomen, team blue (Y)
(K)party bitch angel(K)
goed feest!!
(L)joy­ce(l)F­aith(l­)
psyko punkz team bleu en yello :respect:
(YE)pi­etler(­YE)
GEWELDIG FEESTJE :D alleen jmr dat ik et laatste stuk zo goed als kwijt ben :rot:
* Sanneke *
Zeker goed vermaakt, helemaal los gegaan!! Dikke aankleding :D Alleen publiek was beetje aan de tamme kant :(
* Yvon_
FAAAAAAAK wat een dik feest! :bounce: Loved it!
**Roosie**
Was leuk! Crypsis(Y)
**­Stampe­rtje**­
Heerlijk feestje om het nieuwjaar mee te beginnen :bounce: Alles liep op rolletjes, de sfeer was TOP en al m'n PartyFriends maakte het Compleet! Dus in 1 woord: GEWELDIG!!!:D
*­[S]tin­uzz...­
Heerlijk feest weer! TEAM BLUE geniaal :respect: Afterparty in de Jezusbus was ook leuk ;)
*aanoek
Dit feest was goud!
Top feeeest!!! volgend jaar weer!!!!:D(L)
*mario*
super feest !!
*Mrs R*
toppunt van hoe stop ik zoveel mogelijk de ALLER lelijkste mensen op in feest. teeeeering! wel heerlijk gedanst
*ris*
in één woord GEWELDIG!!!
*Sjen*
lekker gezellig:D
*YveS*
Licht- en lazershow was geweldig! Geluid viel alleen tegen! Verder super gehad met alle vriendjes! Maar heeft XQ niet overtroffen!
- Menno.
`Wild motherfuckers (L).
- Stefan :bounce:
Geweldig goed vermaakt! BLUE!! :respect:
--- Evelien
Super vet feest! Heeeerlijke avond gehad, volgend jaar zeker weer aanwezig ! :respect:
--->>>gol­ddigga­<<<---
Wat een feest, echt prima vermaakt. Volgend jaar zekers weer!!!
De tering, wat een feest! Letterlijk van begin tot end niet stil gestaan!
-_Hagi_-
te druk, verder 1e en 3e team _o_
-CindY-
het was weer een super avondje! :D
-Mitta-
Hele feest + setjes was een DIKKE 10
-RuuD- 88
wat een feest zeg :o (L)
-YFFKE
GEWELDIG!! (L) kan niet wachten tot volgend jaar
...­][Dj...­Onderb­roek][­...­
Psyko Punkz wat waren die weer geniaal hoor:respect:
..Dilan..
you say Hard we say Bass.. Hard Bass! VETVETVET:D
.lex.
Super feestje:D
Mooi feestje, toch mis ik 't SilverDome...
Awesome Party!!! Team Blue = Geweldiiiiiiiiiiiiiigggg!!
070 Ritchy
.
8)PWHH8)
super vette avond gehad. Alleen was ik niet te spreken over team yellow.
Was weer een heerlijk feestje (L)
:[ KoeKoeK:[
Beste Hardbass Ever,, fucking bruut feestje.. :bounce:
:bier:­Nicky:­bier:
Top feest :D
:bier:­Patric­o
echt super feestje! aleen het geluid mocht wel wat harder!
:bounce: evil28 :bounce:
Was weer een goed feestje, jammer hoor dat Andy niet meer kon stampen rond een uurtje of 5:P
kutfuif
Geweldig feestje gehad! alleen wat druk en wat warm :|
:bounce:--//­Roell\\--:bounce:
Team Yellow (Y) Verder goed vermaakt :bounce:
:Bounc­e:Chri­s:Bier­:
1e keer Hardbass, vond het tot Psyko Punkz het gekst!
:bounc­e:Shar­onn
Mooi feestje!!
:cheer: Jannie
was weer helemaal geweldig en ja michel vond het ook jammer dat ik je zolaat pas zag :P haha maar was toch super gezellig!!!!:respect:
:facepalm:
fucking lekkere loempia's in Gelredome!!!!!!!!!!!1!! FTW
:honger: E.­dwin
Vette nacht weer! Team Blue (L) :D
<~^­Poeletje^­~>
de aan kleding was leuk maar verder was niete echt geweldig volgend jaar niet meer aanwezig
>>>ver­veer<<­<
dit was toch zeker softbass en geen hardbass wat een pussy hardstyle vergeleken met vorig jaar mocht wel wat harder en meer raw en veeeeeel te druk wat een kut drukte altijd
>>FURR<<
Super vet feesie. Tot volgend jaar :D
[0570]DERKIE
het was een super feestje.beter als qlimax volgend jaar weer :D
[Davey]
Was weer meer dan de moeite waard :respect: Team Blue!!
[E]rwin
B2S Takes over from Q!:respect: Alles klopte aan dit feest!:D Goede muziek, Geweldige lichtshow, Sfeer was Prima! Tussen de sets door.. Was er al meer vuurwerk dan tijdens Qountdown om 12 uur!:bounce: :respect:B2S
[H4L] BAKKER
wat weer knalluh maar gooi er voortaan gewoon laaste 2 uurtje lekker hardcore in de spiekers
[hardstyle-baby] - R-thur
facking gruwlijk feest !! team blauw was echt gruwlijk ! team yellow was ok gruwlijk ! allen tat&zat had ik meer verwacht !
[Ils]
Myn beste Hardbass tot nu toe (L)! Maar inderdaad, die drukte?! Volgend jaar een paar kaartjes minder verkopen ;)
[LH]
Zeker geen geweldige party! Veel te druk, TE warm en weinig sfeer. Opzich wel prima vermaakt maar denk niet voor herhalling vatbaar
[M]ichel81
HardBAAS(l) wat een geweldig feest was dit:D.. Van begin tot einde flink beuken geblazen:D.. :respect: voor alle teams & B2S:D.. Crypsis Live :kwijl: (y):D
[NFN]J-oey
Weer een geweldige avond gehad!:D Alle Livesets waren heldig!
[NFN]Souter W.­
Op het begin iets te druk, laterna gewoon rammen :bounce: Crypsis, Wildstylez & Wildmotherfuckers :respect:
[NL] [R]uud [NL]
GE-WEL-DIG (Y) spierpijn als de tering nog steeds, maar het was het waard. Alleen erg jammer van de afsluiting, mocht wel wat harder en sneller! :D
[NL][NB] #­ Tuuntjuhh
1e Hardstyle feestje,, viel tegen,, geef mij maar me hardcore. ook veel te veel stilstaande mensen. laser werk was wel top!
[NL]Jeroen
psyko punkz(L)
[NL]Su­usje[L­]Jeroe­n
Voor het Gelredome was dit de beste Hardbass! Goed geluid, prima vermaakt! Hulde aan team blue
[R]AWSTYLE!
Heb me goed vermaakt hier!
Heerlijk Feestje! :D :respect:
[V.­D.­K]!!­loeky!!­ --the beatlover--
Wat een topfeestje :D heb me goed vermaakt!!! Zeker voor herhaling vatbaar :D
[X]Margaa
Weer heerlijk geknald(L)
^Linto...
WAT EEN GEWELD!!!! CRYPSIS LIVE_O_
wat een feest zeg! echt gruwelijk lig nu nog met kippenvel in mn bed! haha echt GE-WEL-DIG!!
__Rik
Geweldig
_Merijn_
Heerlijk alle verwachtingen voldaan B2S liet het gelderdome harder gaan als Q-dance bij afgelopen editie Qlimax,, Op naar t volgende Feest Met 015
_Sjoerd_
FACKING VET FEEST!!
A.D.HeiDie
Absoluut een van de betere feesten! Was mn eerste keer maar niet de laatste :D Leuk concept ook met de dj teams! :D EN.. de lichten.. Geweldig! :respect:
Angela ,
GREAT (L)
Opzich wel goed feestje, alleen té druk (maarja dat is logisch met uitverkocht). Vorig jaar was beter! Wel een gezellig nachtje gehad :)
ankie
ik vond het feest echt supper(Y) wat heb ik genoten veel beter als qlimax alleen miste op het laatst toch wel de hardcore
Arbi
heb als niet-hardstyle-liefhebber me verdomde goed vermaakt :P
arj91
vond het super alleen Wildmotherfuckers waren kut!
Arn0ld
Was bruutt! Ik miste alleen de hardbass, voor de rest prima vermaakt en alles naar de klote;)
Arrr69
wat weer een Dikke show! 2011 editie was BAAS! Alleen die drukte, minder kaarten verkopen, en ik zag kindjes van 1m60 lopen, ik zeg IEDEREEN ID vragen!:cheer: Sfeer was echt dood trouwens..
ArtStyle
Tering wat een prachtig feest :respect: van begin tot eind RAMMEN!!! :bounce: Alles ook goed geregeld, alleen erg druk op sommige momenten. maar het was een en al Genieten (h) Nu alweer zin in de volgende :bounce:
3e keer op rij en opnieuw GEWELDIG! HARD zoals het hoort!
Psyko Punkz zo als altijd de helden van de hele Focking avond!:D:respect:
Bart BRL
Prima vermaakt., Crypsis en Team Yellow hebben heel de nacht goed gemaakt.
Na een jaar overgeslagen te hebben heb ik me toch echt erg goed vermaakt!!
Basez
Was lachen. Beetje jammer van die afsluiting, yellow had 30 seconde hardcore en daarna pakte wild motherfuckers het weer op met 30 bmp langzamer, beetje jammer.
Basje Baco
MAS-TER-LIJK!!! Geweldig decor, muziek, vuurwerk, mensen, alles! :D
Bass-Powah
Was zeker weer een vet feest, Wild MF gvd :P Yellow Submarine lalala :D Verder nieuwe Zatox & Zany track ook zeker bruut evenals die bpm counter track of hoe die ook mag heten. Alphaverb zoals altijd weer het beste. This is the train to nowhere!! :P Allen volgende keer toch maar eens eerder informeren bij de collega's hoe ze naar een feessie gaan. Deze keer allleen heen en terug gereden en in gelredome tering lang moeten zoeken voordat ik iemand tegenkwam!
Bazer91
Machtig feestje! Team Yellow :D
Was zeker een geniaal feestje:D goed vermaakt!
Bepster!­ :banana:
Vet feest! Gezellige mensen en lekker los gegaan :bounce:
Bibiloesoe
GEWELDIG
Blabsenflaps
Goede muziek, geluid kon harder en ik miste de opbouw, het was van 11 tot 7 hetzelfde. Had liever hardcore op het einde willen hebben
Blackeye(0_­o)
Alhoewel.. hardstyle niet mijn ding is .!! heb ik me toch Perfect vermaakt.!!(Y) Goed sfeertje top geluid.!! Gezelligheid.!! Was gewoon knalle.!! Alleeen wat een drukte zeg :O Maar ondanks de drukte EEN TOP FEESIE:bounce:
BLUESI­XTYNIN­E
Hardcore for life micheal. Redelijk vermaakt maar laatste grote hardstyle feestje voor mij
Blumpke
lekker los gegaan , was super!!
Brambania™
Wat een knalfeest zeg! volgas!!:bounce: beter als vorig jaar :D
Bremmo
Het maakt de naam HARD bass echt wel waar, hulde aan team blauw en geel :D
Brit4life
VET FESST :D Gezellig met iedereeen!! Aleen vrienden vinden was een beetje moeilijk haha :p
BRL Maikel
Super goed feest gehad! Team Blue was toch wel de topper!
Brocade
Meesterlijk feest. :respect:
Bubje
Opzich wel leuk feestje voor eerste keer hardbass maar wel de laatste ;) maar wat een tokkies volk liep er rond daar :X Locatie (N) na half 4/4uur eindlijk beetje gas op die beats. elke 20 sec. een break word je ook niet vrolijk van. Mainstream leuk voor thuis of in de auto maar niet op een feest7 uur lang(Y) en die drukte.:X Maar met uitzondering ''Team Yellow'' :respect:
Ik vond hem beter dan vorig jaar! Blauw(L)
Bulters
Wat een heerlijk feest, sfeer was echt op en top, goede muziek!
super vet feest, aleen veel pijn gehad van me rug :(... was blij dat me schatje was gekomen ;) <3
BURNIN'DIAZZ
RAN-D de man van de avond!!
Caatje!
Topfeestje! Die lasers :-P
Cedje
Wild Motherfuckers _o_ _o_
hardbass niet meer mijn ding wel vermaakt gezellig bus van mus
Cheyenne!
TOP!! Beter dan Qlimax... Team Blue (Y) Lekker geknald! :D
ChrisCrash
Lekker feesie hoor! Lekker sfeertje en Team Blue Snoeihard!:D
Lekker brak dus goed feestje ;-) wel veel oude tracks en druk .. Snap ook niet dat die providers niet eens wat doen aan dat slechte bereik altijd..
chucke
show was top!! een hoop nieuwe nummers gehoord :D
ChuPaChup
Wat een GENIAAL feestje weer :bounce: Prima vermaakt met my lovely friends (L) Alleen jmmr dat t deze keer zooo druk was :S Verder, een geweldige sfeer ook (L)
collinnn__
1 van me beste feesten:D
weinig sfeer:S veels te druk:(, lasershow was(Y)
GE-WEL-DIG!!!
D-Attack!
Wat een feest :D Team Blue en Wildstylez live was echt vet :respect: Hoe die kerel van biowoapon erbij stond bij de opening van hun set :respect: daar geniet in van!!
D-oner
1ste x HB, maar zeker volgend jaar weer! Wat knalde dit feest zeg! VET (L)
D.XTC :xtc:
Jezuss dikker kan het niet worden! Wat een GRUWELIJK GENIAAL feest!
Daan //­ Twice
Weer een hele vette editie maar, vond vorig beter!
Daniel...!!
wat een super vet feest Psyko foundation:respect: en team blue en yellow:bounce:(Y)
DanielV
het was AAAAANNN!!!
Danitahh
Wat een topper (F)
danny_b
Net als vorig jaar --> Team Green :respect:
DDH - Bonnie!­
Heerlijk feestje gehad! vele male beter als qlimax ! (L) it
Wat een gruwelijk feest! Alles was goed! Geluid, show en aankleding! Lang leven de VIP
Véél, maar dan ook véél te druk :| Uiteindelijk wel goed vermaakt met de mensen met wie ik was en door de heerlijke setjes die gedraaid werden :respect:
DeliXL
Mijn topper tot nu toe.. wat een geweldig mooie stage en wat een knallers van platen.. Team blue de onbetwiste winnaar van de avond.. Maar psyko punkz live was ook snoeihard.. Crypsis live viel een beetje tegen wat mij betreft, de beste man kan nog veel en veeeeeel harder gaan!! (L)
Dennisss
Team Blue & Wildstylez was vet. Licht/decor was vet. Afsluiting had ik meer van verwacht
DENQON
Ging weer lekker volgend jaar nog beterr?
Densco
Crypsis:respect:
DidierS90
Geniaal feest! Veel gezellig mensen ontmoet, hard geknald en heel veel gelachen! Lekkere setjes, spacende lichtshow en van 1 tot 5 megarondje gemaakt(L) Jammer dat m'n maat was opgepakt (N)
Dingess
Heerlijk feest weer! waren we echt aan toe! ondanks dat het uitverkocht was vond ik het meevallen met de drukte (Y) Afsluiting vond ik matig
DJ RemCore
was 1e keer Hard Bass maar wat een tering hard feest!(H) Wild Motherfuckers:respect:
DJ STEEF O
Ik trap er elke keer weer in! Wat een kanker drukte!!!!!
Dj.imm
Tjuu wat was de 2011 editie een knaller!
Djakbal
mooi feestje!:) met een hele mooie verrasing!(L) alleen veels te druk:nee:
Djanel
super feestje..
Djeepe­rCreep­er
Strak feest. Jammer van het einde met een aantal niet al te stevige afgezaagde nummers, zonde.
Geweldig feest :D
Dokter-Baco!!­
dik vermaakt
lekker zeg!!
dom,lomp&­famous
whaaah, duurt lang, ik wil feestuh
Dopey MHL
Was vooral heel erg gezellig! Blijft Hertstijl....
Eclipsje
Was een lekker feestje, echter vond ik het wel te druk :S
Eddix
Man o man wat een feest! Super goed verzorgd! Heerlijke muziek!:respect:
Heerlijk hard gedraaid! Was een show en wat een geluid :respect:
Amazing party (L)
ellen-lin
supergaaf !! wat een sfeertje!! niets geen agressief gedoe gezien! alleen wat een fucking gladde vloer au au au onderuit gegaan !! haha
ElWicca
heerlijk feessie, voor me gevoel zeer snel afgelopen:P
Emíell.
Wild Motherfuckers :respect:
ENROC
Een tegenvaller door de drukte wat veel heeft verpest, dat moet volgend jaar anders. Ik heb me goed vermaakt. Ook mocht de line-up iets zorgvuldiger worden samengesteld.
Was vet, alleen geluid mocht wel hader, dat was wel jammer
Eurm
Foei foei foei wat een heerlijk feest was dat :respect:
GRUWELIJK!!!! BAM :D
EVIL HARDCORE :[
was een geslaagd Feest (Y)
echt wat een feest! alleen maar geknald:cheer:
fewermandy
Top Feest !!! Eerste Keer Hardbass Maar Was Knalluh Zeg
Fiore
zeeeeer vet feest, wild motherfuckers helden!
Fizgrin
TOP Feest: geweldig geluid _O_ geweldige show _O_ En een goeie sfeer! Crypsis held van de avond _O_
Flexxo
Goed feest werd lekker gedraaid.Crypsis zoals altijd geniaal:respect: alleen wat een k*tsfeer!
Flo aka MC NRGiZE
Wa´n dol feeske zeg!
Foxbuster
Lasershow was heel de avond vet :D Geluid stond zachter dan Qlimax en voor de rest weet ik niks meer :P
Het geluid had nog (iets) harder gemogen en het was bij vlagen erg druk.... Verder prima te doen met prima sfeertje :yes:
Frank_!(h)
tering dik feest :respect: kon alleen totaal niet losgaan :(
Frankie :bounce:
Heerlijk feestje!! :kwijl:
Wat een dik feest! Eerste hardbass, en zeker niet de laatste!! :D alleen jammer dat het zo druk was! :O
FREAKERIK
HEEEEEEEERLIJK:yes:
Freaky 8)
Wat n feest zeg.. afgelopen 2 edities dik overtroffen!!! Goede sfeer vette show en heerlijke setjes! :respect: wildmotherfuckers :respect:
Frenky
Lekker feessie gehad!! Leuke mense gezien, lekkere plek met ruimte gevonde! En koud was het zeker niet:p de busparty was leip!!!
Super feest! Geluid was goed te doen, muziek was heel de avond prima met Crypsis als opperheld; wat een geweld:respect:(L). Tof avondje gehad met mn partymattiesz(Y).
Fritske
Geweldig feest..Sfeer goed veel gezelligheid..Goeie muziek, alleen geluid kon toch niet helemaal tippen aan dat van Qlimax dit jaar ;)
Frixion
Tjaa. Ik vond het super-vet maar het was zeker geen geweldig.. Geluid was slecht en als je naar de wc moest was je meteen een kwartier verder.. Team Blue daarentegen ge-wel-dig!!!
Funny Bunny
Top, Top, Top
Wat een knaller! Topsfeer! Goed vermaakt! :rot:
Wat een knaller was dit weer :O meesterlijke sfeer, geweldige stage & Oorverdovende heerlijk muziek. B2S: :respect:!!
G.E.E.R.T
Dit Was Zo Facking Vet Feest :D Team blue :respect:
Gabber­Pinda4­Life
Nou om half 9 daar want ik moest werken, ik me gemeld kon ik absoluut niet op het veld staan en ook niet wisselen:frusty: irritante barhoofd:s en allemaal kut regeltjes:nocheer: om half 2 eindelijk pauze 15 min en mocht niet de zaal in ff genieten van het uitzicht:nocheer: Toen had ik er genoeg van me spullen gepakt en lekker zelf gefeest fuck hun:loser: hoef er nooit meer te werken:no: Maar wat een dik feest super vermaakt:respect: Wildmotherfuckers en Crypsis live:kwijl: Super sfeer, aardige mensen :D
Gavin
erg goed vermaakt, top gedraaid! volgend jaar weer;P
Zeer Dik Feest :yes: goed los gegaan :bounce:
Gertjuh
Heb me uitermate goed vermaakt @ hard bass 2011 :bier: Af en toe was het net de wandelvierdaagse, maar heb dr een lekker feesie van gemaakt met me maatjes :bounce:
Ginaa :cheer:
Echt een geweldig feest, er werd lekker rauw gedraait en ik heb lekker rauw door gestampt..dit feest staan hoog aangeschreven in mn lijstje
gizup-style
V.I.P area helemaal plat gestampt !!! HELEMAAL TOP !!!
TOP TOP TOP Feest !!! Gruwelijk genoten
Gooseman
was echt te gek, was hier nog nooit geweest, setjes en geluid en show.. helemaal perfect:D:D heb mij goed vermaakt tot ik helemaal kapot was:D(Y):respect:
Man man man wat een gruwelijk feest weer:kwijl: Jammer van die matige afsluiting van Wild Motherfuckers..:rot:
Hanske­e:hong­er:
Gruwelijk feestje :bier: 10x beter dan Qlimax.. maarja B2S(L)
hardboy-tommy
heb weer erg genoten :D
Hardst­ylePas­sie
wat een feest zeg:D eerste keer maar zeker herhaling vatbaar en de bekende maatjes weer gezien:D
Hardst­ylerLa­rs
hm... ik loop nu nog met spierpijn. Nu naar school toe maar die gaan we overslaan!
Hazinh0
Gekkehuisss! Crypsis gek :respect:
HC-Stui!­3rbaL
was niet meer te houden!!! dus kortom prima feest!!! (Y)
Hearts­tyler3­0
Hardbass was eerder softbass ik sla hem volgend jaar over en 12 euro parkeren slaat ook nergens op!
Knallend feestje weer. Prima vermaakt! Al vond ik het vorig jaar beter. De bar was wederom eens DRAMA
heidt
GELUID WAS VEEL TE ZACHT, WERT TE SOFT HARDSTYL GEDRAAIT TE VEEL TUSSEN PAUZES!!! VERDER PRIMA VERMAAKT!!
Henkie50 ZK
Blue was geweldig ,vond yellow maar tegenvallen ,Voor de rest wel een topavond gehad wat sfeer /mensen betrof.
HenQ :bier:
Crypsis & Wild motherfuckers :respect:
HOMPIE!!!
lekkere party weer, alleen te druk, te warm geluid mocht iets harder, en matige afsluiter...maar leuke nacht gehad..
houzze
shit te laat
HURRICANE
b2s weet alles te overtreffen met HardBass :respect: Dit is voor mij het beste indoor hardstyle feest (l)
Muziek was TOP. Mensen met wie ik was waren KUT. Feestje in je eentje maken is GEWELDIG! :D
WOUW helemaal dol!!:D en wat een lazer shows!!:kwijl:
MWEEEEEEP!
Il Paolo
Wat een feest!! Ben mijn virenden heel erg dankbaar voor dit geweldige verjaardagskado!!! Respect :respect: B2S
ilse__nl
Geen enkel moment stil gestaan op de avond.. In 1 woord: GE-WEL-DIG! :respect:
ilsjehh
Hardbassop z'n best!
IndoJoey
100x beter als HardBass 2009! Goede Line up, goed geluid en beter als Qlimax 2010!
Wat een feest! Heerlijke setjes en prachtige shows! (L)
iriis:mixje:
Team Blue:respect:, lasers :k, heeerlijke nacht gehad (L)
J Q R D I :banana:
Dik feest ! (L) Showtje was weer pirma in orde... Hard Bass heeft zichzelf weer overtroffen :respect:
J.eroen*
Wel goed vermaakt :)
J.ffrey
TEAM BLUE(L) dikke set, heel vet feest
J.orisss
Echt een super DIK feest, show dikke 10 en team blue :kwijl: alleen jammer van dat kut bereik en de drukte
J0rdt
kut beveiliging :(
:respect:
Jahoor
Gruwelijk feest! Team blue helden!
Waaaat een feest was dit zeg, tering wat hard!
GENIAAL! aan één stuk door losgegaan! alles gegeven
Janssen89
Wat een nacht GE-WEL-DIG! B2S :respect:
Japsen
Prima vermaakt :)
Jasper-
GE-WEL-DIG! Wat een feest! :D
Jbbe
ZOOO Vett!! heerlijke setjes... WMF!!
JeffQon.1
JEZUS wat een lekker feest!! alleen maar goeie setjes, op team green na dan. en jammer dat een van mn maten zn kaartje niet goed was:( verder echt superrrrrr!
VET nachtje gehad! Team Blue & Bobbie (L) - nu wel helemaaaaaaal gesloopt!
Me superrrr vermaakt, volgend jaar zeker weer :D
Jeroen*
Heldig feest!! Wildstylez live opende sterk, Mixmaster Ran-D zette alles op zn kop en Crypsis live en Wild Motherfuckers live was geeeniaal! :bounce: Nu lekker afteren:D
Jesper :D
Was echt supervet gewoon!! Boven verwachting! Show was super en werd lekker gedraaid, wat wil je nog meer :p Wild Motherfuckers en Vision Impossible :respect: En B2S (Y)
Jesse Digital Skills
wat een top feest !!!!!!!!!!
Nu weet ik het zeker... Hardstyle is STOM.. Voortaan alleen nog maar naar Hardcore feesten
Was echt te VET:D
Heel erg dik feest! Hulde voor team blue. WM live lekker laatste energie op kunnen maken. Jammer dat het zo druk was, verder top!
JOOST 91
wat was het weer genieten(L)!!! weer minder last van de drukte dan bij qlimax :respect:, genoeg ruimte gehad! top feest, kijk al weer uit naar volgend jaar
Jor-D
Wat een Ge-Wel-dig feest. ken er niks anders van maken :P
Jordika
Heerlijke avond gehad(l) team blue :respect: crypsis beste liveset(y)
JordyBass
Team Blue HELDEN!!! Wild Motherfuckers was ook nice :D. WE ALL LIVE IN A YELLOW SUBMARINE!
JorenvdL
Team Blue :respect: Heerlijk feest gehad
Jorien­:flowe­r:
Heeerlijk feestje ! :respect: Het geluid was allleen iet wat zacht :( maar voor de rest super genoten :D
JORT DE GEKSTE
had toch iets meer verwacht voor die 50 euro, heb me wel prima vermaakt, maar alleen bij team BLUE was de volume echt heerlijk
JosHwijk
Vet feestje!
Joyceke :)
Was mooi maar minder dan voorgaande edities imo! En wat wordt raw hardstyle een saaie sleur na 'n uurtje ofzo. Goed vermaakt maar niet zoveel raw meer voor mij!! Waarschijnlijk dus genoodzaakt volgend jaar over te slaan :(
JRD89
poeee
JS*
Dikke party!! Respect voor b2s :respect:
Julien
Ondanks de drukte tijdens team green vooral, super vermaakt! Team blue:respect: En veel leuke mensen leren kennen:D
Jurr:rot:
wel prima . (Y)
kameleon73
super vet feest, top gedraaid, vette lichtshow, super sfeer. Had niet verwacht dat geluid zo goed zou zijn. topfeest!!
Kapstok
Dit was weer een TOPPER
Kenny GTP?!
:respect: Crypsis LIVE & Wild Motherfuckers LIVE dikke sets:bounce:
Kevin
crypsis! whoppaaaa snoeihard erdoor heen blazen ghehe team blue en yellow :respect: andere 2teams was ruk! jammer dat alphaverb in opening teamstond!!
KeviN !?!
Respect to b2s (L)
Kimmmmmm :)
2e x hardbass maar weer een tegenvaller!
Kisyvasa
Lekker geknald met alle partyvrindjes ! maar xqlusive lastig te overtreffen.
YEAH !!!!
Kleinelau
Vond het super mooi feest echt GEZELLIGGG(L)
KlootzakR2
Wat een Feest!! De sfeer was echt top en van begin tot eind lekker staan stampen :D
knalli­ewalli­e
was een zeer goed feestje hoor:D zo druk was het niet goed te doen
Koever
Het was echt een topfeest! Team Blue, wat een knal set :lief::lief:
Koning!
Nice :D Team Blue (Y)
KOS
Echt een super feest gehad. Goeie muziek, en heel vette show.:D Wild Motherfuckers helden van de avond:respect:
Kreativ Kickz
Niet me ding :/ Maar wat een show en sound :k
Kroesje91
Dit feest was AF. Team blue, Crypsis, Team Yellow, wat een helden!!
Kuituhh
Vette show! Vette sets! Sfeer om me heen vond ik zuiverrrr. Geluid prima in orde!
L@nge
Top feeske....al was het soms wat warm en druk de show :respect: en setjhes hebben alles goedgemaakt
Lady Fiesta
Geweldig verjaardagsfeest vol verrassingen! En wat een gave show qua beelden en lichten, heel anders dan mijn vorige Hardbass 2005 :p
In 2 woorden : ZEER GEWELDIG!!:respect: En kan niet veel meer toevoeging geven als HardBass... Tot volgend jaar!!:bounce:
Language Of Rhythm
Pffffff!!! Team Blauw DAMN!!!!!! Fricking WILD MAN!!!!!!
Vetjes heur
leesie
waseen snoei hard en een geweldig feest!!
Leipe Shit Ouwe'
Het viel toch lichtelijk tegen. Vanaf Psyko Punkz kwam de sfeer er pas lekker in. Bij de rest van team Yellow viel het echt dood. Team Blue absoluut de helden van de avond _O_ Wild Motherfuckers viel ook een beetje tegen. Geef mij maar gewoon Tat vs. Zat:) Verder was het vrij warm en het geluid was ook wisselend. Uiteindelijk heb ik me natuurlijk wel gewoon prima vermaakt met vrienden en bekende!
Het was gezellig met vriendjes en dinnetjes,maar de muziek is niks voor mij:no:
Beste feestje ooit! alles was perfect de muziek, de show, de locatie en de feestgangers !
Lief &­ "­Onschuldig"­ O:)
Eerste x Hardbass, en het was zo vet!! :worship: Volgend jaar zeker weer aanwezig (L)
Lindsey1987
top feesie:D
Topfeest! Team red gruwelijk goed :P
Lord Edson
heeeeeerlijk feestje! volgens mij hadden de honden bij de ingang een goeie verkoudheid te pakken want die roken nog geen pak als ze erop zaten. afsluiter met wild motherfuckers was ook goud. volgend jaar zeker weer!
GEWELDIG:respect:
bazenfeest_O_ team BLUE wins! damn wat een set was dat!
Luc_
Wat een heldenfeest :D Van het begin tot eind los gegaan... alleen maar lekkere setjes gehoord maar Wild Motherfuckers brak de tent het laatste half uur nog even af
Lucas*
GREEEN GREEEN GREEEN!!!!!!:respect::bounce:
Luik :honger:
Prachtig feesje weer, Super vermaakt!!!... Geluid gaat wel beetje achteruit..!
Heerlijke nacht gehad in het GelreDome: heb me vanaf het begin tot het eind super vermaakt. Alle props gaan voor mij naar Team Blue en Wildstylez (LIVE). (L)
M
Was vet! Geweldige lichtshow, goed geluid, tof podium. vind Qlimax2010 nu nog rukker dan ik het al vond :lol: Volgend jaar zeker weer naar HardBass!
M-aikel
Wat een topper!! ECht goed naar me zin gehad:D
Maarteeenn!
Was weer een mooie editie:D! Maar was net te druk en Team Green: wat een drama:S. Maar toch goed vermaakt!
Maarten1991
Dit was echt een gruwelijk feest(l) thanks B2S
Marco Henken
Lekker feessie weer hoor! Ook wel erg druk, maar dat wisten we al. Team Blue mijn god wat een set!(L)
Hele vette show, en geluid was zeker goed!
Mark 8)
Vet feestje met een dikke show! Team Blue was heerlijk, Ramon held van de avond
Mark:hyper:
was wel leuk :),, maar t was te druk, en was iedereen kwijt
Mark_nmgn
Team Yellow!! _0_
Marolt
:bounce: Super naar ons zin gehad :D Team Bleu & Yellow wat een geweld :respect: B2S :respect:
Martinozzz
Was weer een super nacht! Crypsis :respect:
MC Omen
Heldenparty!_o_ Team Blue_o_
Meliss­a(L)We­sley
goed feest!
Mellow
Had zo nog 3 uurtjes door mogen gaan :D Wat een geweldig feest was dit!!
Mertus.
dulle party
Michael...
poeh poeh
Mikerdd
Hard Bass was baas!
lekkere muziek, lekker eten, en erg gezellig!! mega feestje!
MindQo­ntroll­er
Team blue en yellow ware geniaal.. Team red en voornamelijk green was erg saai en druk..gewoon een hele goeie avond gehad!(Y) En Wild MF die om half 7 nog ff de hele toko op zn kop zette! ok erg vet!!
Mir I Am
:respect: WILD MOTHERFUCKERS!!!! :respect: :cheer: :cheer:
Moes
Joehoe!! Ben nog aan het nagenieten, volgend jaar weer!!!
MonsieurK
Zwaar vet feest, stuk drukker als vorig jaar, maar wel vet! De afsluiter was wel jammer though. Al met al heerlijk vermaakt!
keigoede en voor gelredome harde HARDBASS
MOS :bounce:
Geweldig feest werd flink gebeukt wat ik ook verwachtte. En kreeg ook nog een mooie verrassing:D
Mr Green
wat een dik feest party party party BAM bAM bAM :respect:
N3nzz
Damn....Hardbass was Super... jammer dat het zo snel aan me voorbijging
Jeroentje kom op geef de muziek ook gewoon top :P t was allemaal toppie mensen!
Neekuh
hele leuke avond gehad met iedereen :yes: maar vond het over het algemaan tegenvallen. paar flimpjes bij wisselen van dj.. had er meer van verwacht. misschien langzaamaan uitgekeken op de hardstylefeesten..
NeFoRcE
Okee, dit was dus zeker weten GESLAAGD! Potverdorie wat een vet decor, indelingen etc, het was éen groot feest! Volgend jaar weer!
NeoMe
HARD BASS was Mega Super Tof Vet Cool tot het randje, en dan nog stukje erover BRILJANT !
Ni.e.k.
geweldig feestje vriend
Nicemang!
Team Blue wat een set was dat:D , de rest matig en het was te druk volgend jaar zoiezo weer aanwezig :D:D
NickJansssen
Goed feest! Alleen stoor ik me gewoon weer aan het barpersoneel. Dure Baco dat naar watersmaakt en vingers in me bier en erg sloom barpersoneel. Helaas is dat elke keer in het Gelredome! Verder top feest!
Nickos!
Dikke shit weer! Yellow _O_ Red was ook een gruwelijke set! Wel wat te druk en slechte ontvangst, maargoed je kan niet alles hebben :).
nielsv­anbrug­gen
Super vet feestje!
Hoe izit!
Nilio
Het was sowieso super gezellig en het geluid was tot het laatste team top! Maar het laatste team had beter als tweede neegezet kunnen worden. Erg jammer, vooral de wilde motherfuckers met hun oude afgestofte platen!
Geweldig feest:d
ninaad
geweldige mensen, geweldig feestje!
Nivek013
Tering :D
NL-Shar
Super gezellig feest. B2S TOPPIE(Y) geregeld alles. Qlimax daarintegen was een zooitje!
Heerlijk feest:D Onwijs genoten Team Blue zijn de mannen van de avond! Yellow was ook lakkahr:D
Nylez D.
Heerlijk feestje gehad!! :D Muzikaal ook echt vet! :O Team green hadden ze thuis mogen laten, wat een aanfluiting :S
Donders gezellige avond gehad!! Heerlijk :d
Fantastisch feest! Meer heb ik er niet aan toe te voegen :respect:
OngeQo­ntrole­erdHar­d - Timmeh
Top feest weer gehad! Alleen niet afsluiten met hardcore was wel echt een grote afknapper!
Outlaw
ik zeg, Team blue set van de avond niet normaal. en vooral het mixwerk van zany en ran-d!! crypsis die daarna de hele boel kort en klein rost, en daarna verder rauw beuken met team yellow!! tat en zat, vind ze super! maar vond deze afsluiter eigenlijk best wel slecht van ze!!
Oxygene
Supervet! Erg gezellig gehad en veel losgegaan! Afsluiting beetje tegenvallen helaas..
Pangetje
Super vette avond gehad! Volgend jaar weer :D
Pape :)
fucking goedddf yeah!!! Top feesie
Party Lover (L)
wat een knal party was het weer :)
Party-Kicker
Wild fothermuckers:p dikke ouwe klappers en Alpha twins(l) Made rouleert dat was wel weer duidelijk:bounce: tot volgend jaar maar weer:jaja:
PartyJunk
Was weer een goeeiee!:bounce:
PasMaNNi
hmm, vorige edities waren beter vooral qua muziek kwam het dit jaar gewoon niet op gang..... overigens wel gezellig avond met de maten gehad verder
ondanks de drukte prima vermaakt.....HARDBASS(H)
Patrus
wild motherfuckers helden van de avond
Damm wat was dit een wreed vet feest :bounce: B2S :respect: Na het eerste uurtje opwarmen met Dj Ruthless begon Team Red lekker erop los te knallen, dus dat beloofde wat voor de rest van de avond en inderdaad tot 7 uur staan stampen :kwijl: :k :-k Zo hoort een feest te zijn. Sfeer vond ik super en alles was goed geregeld (y)(y)(y) Zeer voor herhaling vatbaar :D
pauluskap
was weer zeer geslaagd
PCILLAAA
wat een feest zeg! :respect:..
peetjuh71
Zeer matige hardbass, oude muziek, de show ook zeer matig. voorgaande edities waren stuk beter.
Peetjuuuuh
Geniaal feestje! Egt goed vermaakt en ik heb weer lekker staan springen!!! Heeeerlijk!
PEGEAH!
HELEMAAL TOP!(L)
Perryd­eruijt­er
de hele avond is TOTAAL anders verlopen dan ik had verwacht maar 't was alsnog WREEEEEEEEEEEEED :D
Piepenbrock | Oblivian
gaaf feest! teams heerlijk gedraaid. miste alleen het echte sfeertje...
Piepert
top feest gehad! :D
Pigmans
gruwelijk feest!!!!team blue...heerlijk:D
Pinas ®
tot een uur of 4 vond ik t tegenvallen, daarna werd er goed gedraaid!! Wild Motherfuckers :respect:
Pindaklaatst
BJ had overal op de dansvloer gepoept :S Loempia diaree (Y)
Porto!
Top feest! Qua muziek veel beter dan Qlimax. Crypsis de held van de avond.
Predator
Geniale avond/nacht :D mega mooi feest :respect:
PuBLiC Nm3
was leuk alleen jammer dat het een hardstyle feest was!
PUCKDOEI
Te druk maar wel gezellig!
PVO
Wildstylez (L) Show (L) b2s :respect:
Q-Koorts
Wat een feest! Geen woorden voor. B2S :respect: See you next year!
Q_Niels_Q
Heerlijk dik Feest (Y) :respect:
Qnalluh
In één woord: GE-WEL-DIG! Wat een gruwelijk feest was dit!
Qodec
Geslaagd feest! Volgend jaar weer!
R G
wat een topper bleu GENIAAL en mensen niet huilen over drukte ruimte moet je maken !!
r00yy91
echt een top feest ike heb me echt super vermaakt
Ramon,..8)
Was een duur feestje,.. :lol: Maar supergoed vermaakt ondanks alles! Team Blue! :respect:
Rarefaction
Team blue! En Wildstylez (L) Geweld! jammer van de afsluiter!
Raving Roeie
Wat een feest was dit !!! Het dak ging eraf, heb me super goed vermaakt, werd lekker gedraaid, van begin tot eind los gegaan!!! Mijn eerste hardbass, maar zeker niet de laatste! :D :bier:
Red White Army
wat een fet feest was het weer
Red_bull
Heerlijk genoten! Lekker lol gehad met iedereen!
regular
wat een heeeeeeeerlijk feest helemaal geen minpunten
Reintjuh (L) Mii.­Chelle­''Klei­nwonde­rtjée
was weer super top feest! volgend jaar zeker weer!
Reneeke!
Boooh :D wat een nacht, eentje om niet snel te vergeten :yes:!
Renzu
Vet Vet Vet! :bier:
Resonance
Ondanks de wat matige afsluiter, echt een geweldig feest!! Helden: Wildstylez en Team Blue:respect:
rgjfddf
heerlijk feestje, kon gewoon lekker bewegen:D
rich'
dik feest! team blue :respect: alleen wildfuckers vielen tegen.. liep voor geen meter.. lag om het nummer stil.. totaal geen mixwerk.. die 2 heren kunnen veel beter!!
Rick [The Following]
Jammer van die drukte! :( Geluid mocht wel een standj harder! Verder gezellig feestj :respect: crypsis :respect:
RikxD
Top feestje, de sfeer was lekker voor zo'n groot feest. En er werd ook vrij goed gedraaid (Y). Veel leuke mensen gesproken en toch ook nog hard gefeest :D
RingDi­ngBobb­ert
Geweldig feest goed vermaakt, afsluiter onverwacht ( iets meer bpms verwacht) maar toch supeer
Rivim
Wat een briljante nacht gewoon! Knalde van begin tot het einde met een heerlijke afsluiting! Hard Bass:lief:
laz0rs damnnnn
robbie-indo
Klasse feestje (Y)
Robin.070
vet feest! Super sfeer! niks op aan te merken :D
robinnnnnn*
GE-WEL-DIG!!! (l)
Roel-=-
Ja weer leuk feestje gehad,het was idd wel erg druk! Setjes waren niet al te denderend...
Ronnie82
Royaal vet feestje :respect:
Rossum
Crypsis :respect: die had van mij wel 2 uur langer mogen draaien :D
Rough Temper
weer heerlijk staan stampen,wa een dik feest was het weer :D
RoySchultz
de GREEN was ut vetste :D
s'COREpion
Erg vet feest! Team blue, helden van de avond! Son of torture!
Saaarah
Tot 1uur was het leuk ja:D, kut politie :(
Wow, was me het feestje wel weer!! :respect: Kan weer gaan nagenieten van een super feestje!!!
SaM@NtHa
WAS ECHT SUPER VET!!!
Wat een gruwelijk dik feest zeg! :respect: Toppers: B-Front, Zany, Wild Mofo's :D
Sander102030
Heeuuuul Vet! Team Blue (L)
Sander89
Team Blue, bazen van de avond!
Sandert_
Wat stond het GelreDome weer heerlijk op z`n kop!:respect: Wat een dikke editie weer van HardBass:D Team blue & Psyko Punkz & Crypsis live waren overduidelijk de bazen van de avond!(L) Thanks b2s!(Y)
super leuk gehad! alleen jammer dat de 1e 2 teams nog al hitjes parade was
Sandy..!
Was weer toppie! (L)
sassiejaa
verrekte goed:D maar iets meer van de afsluiting verwacht
scurdie_­tripkip
zo boven verwachtingen uit heb me gruuwlijk goed vermaakt ;) volgend jaar weer. was top
Scutty!
Chill feest, maar als de afsluiter hardcore word, is het nog veel beter!
GEWELDIG
semmyy
een woord: GEWELDIG :respect:
Seth!
Leuk feestje, goed vermaakt! Vond het vorig jaar wel beter. Dit jaar was het bij vlagen wel wat te druk, hierdoor weinig sfeer...eerste 2 teams super vet, daarna wilde iedereen harder dan de rest zijn dat was wat minder. Geluid was in het midden vooraan goed te doen...
sharon :hyper:
een woord; geweldig! :respect:
leuk feestje, beetje het zelfde als xxlerator maar dan groter, had wel meer decoratie verwacht
Sharri3j
Heeft iemand toevallig en zilveren foto camera gevonden!? ik heb hem waarschijnlijk in de binnenring op de picknick tafel laten staan
Silvana--
het was een geweldig feest! :respect:
Simon....
top weer
skywalker aka de kraker
meesterlijk vermaakt! volgend jaar zeker weer
Sparky
Van het begin tot het einde genoten
SpeedBoot20
heel de avond vol gas man man heerlijk :P
STEEF 10#
1e x hardbass, was zeker vet! dikke show! wildstylez erg vet! alleen de afsluiting was niet veel harder dan de rest van de avond, paar hc nummertjes is nog vetter!
Stefan08
Wat een vette party!! Van mij mocht team yellow nog wat harder gaan!!
Stefanoviic
Wat een ziek feest zeg :P als je al opent met discorecord en vlak erna een torture erdoor heen gooit, dacht ik al dat wordt me een nachtje :P en niks was minder waar... zeker eentje voor in de boeken!!
steven-eg [Go-focking-wildddd]
wat een feest weer zeg!! POE, POE.. HULDE! Alleen jammer dat team green de snelheid eruit haalde... maar verder, geweldige sfeer, show, setjes (L)
Stevie­wonder­456
Geweldig! Qlimax was echt niks tegenover dit! Van begin tot eind alles gegeven! Crypsis was opnieuw de topper! Tja idd, de drugs leek wel gratis dit weeknd.. En toch gaan ze niet hard uit hun plaat :s
Stick0o
heel vet feest! maar wat een K*T locatie!
Stizzie
Maaaaaaaaaaaaan wat vet was het! Voldeed aan al mijn verwachtingen en werd keihard overtroffen door Team Blue! En B-front he held, heerlijk vermaakt!
Strali
geweldig feest:respect: van begin tot eind vermaakt. afsluiting wel wat meer van verwacht. van 180 bm naar gangsta?? maar verder weinig op te merken:D
strijder
top feestje :respect:
team blue :respect:
Stuiter pinda :bounce:
1ste x voor mij,, vond het geweldig,, tog 120€ betaald voor een kaartje,, maar ik vond het mijn geld waard:D
T-OM-M.
GEWELDIG Feest, Goed geluid, Dikke stage, Goeie sets ! B2S (y)
Tengski Haze
Was genieten!
Tha Hardstylist
Was wel gezellig..!! YELLOW & BLUE..!!!!!!!!!!!!!!!
ThaMunky
Ziekelijk vermaakt!! Misten alleen op het einde nog wat snelle nummers
Moest ff inkomen, maar daarna een topavond gehad!
zeer goed
The Rhythm Division
Ik citeer, Coach Frenk: ''HARDBAAS'' :respect: Wat een geweldige party, DEKSELS!!!! :D Red/Green/Yellow
TheHar­dstyle­Hollan­d
Super dikk The greatis show on earth
TheNoeL
Echt een geweldige party!!! wauw.... :bounce: Thnks!! :D
Theunusss
Ut gind debie daar maar Crypsis ow ow ow wat doe je de mensen toch weer aan pfff rossen zeg VET!!
Thijs-BK
Wat een beukgeweld. Wat een sfeer. Dikke show. Heerlijk los gegaan. Hemel op aarde. Te vet gewoon :d:d
Thinus
wild mfers waren de sjit. jammer dat ze niet wat harder afsloten alleen.
ThomasJA
Nu al waardering geven over dit feest, gaat een dikke knaller worden dacht ik zo:bounce:!
thunde­rturk6­6
wat een heerlijk feestje EEN van de betere zo niet BESTE indoor party!!
primaaa vermaakt, top feessie!! WILD MOTHERFUCKERS, helden!! vond het wel wat te druk maarjaaa joh verders helemaal superrr (L)
Tijnes
Wat een feest :respect:... Wild Motherfuckers helden!
geniaal feestje, crypsis held van de avond
Wat een avond :D Team Blue (L) en Crypsis Live (L)
TimmieG
Super vet feest, echt goed vermaakt en lekkere nummertjes. Alleen et geluid mocht wel wat harder! En opzich een hardcore nummertje als afsluiter doet um altijd wel ff goed:D
Timmitty
Super feest! alleen team green had weg mogen blijven en Wild motherfuckers viel tegen. Had veel meer van hun verwacht. Team Red, Yellow wat een helden en die liveset van Crypsis: niet normaal hard :D:D
Toef
Wat een geweldig feest B)
Tom Art
Gewedlig Feestje:D Psyko Punkz zijn helden!!
Tom BRL
Vette avond gehad, alleen wat was het tering druk & heet. Crypsis & Team Yellow restecp :respect:
TomSfd
Echt geweldig! goed vermaakt met veel bekenden:) en zeker beter dan Qlimax! STRIKE(l)
Ton30071989
Prima vermaakt weer! Supervet dat tuneboy een remix van ddd door de zaal knalde (L)
geen beste editie!oude nummers geluid viel me zwaar tegen en de show was ook niet veel.afsluiting matig geen hcore nummer gehoord
was weer knallen! goed vermaakt
trollydolly-setje
Wat een super vet feest was dit!! Leuke setjes werden er gedraaid. Lazers waren echt super vet!! Volgend jaar zeker weer bij!! (Y):D Maar waren ook wat nadelen: Te druk, veelste warm, slecht/geen bereik, en het leek wel of de drugs gratis werd uitgedeeld!! :S Team Blue & Yellow waren voor mij zeker het vetst!! :D
serieus mijn beste verjaardagsparty ooit, vol met verrassingen.... verder geen woorden voor, wel spierpijn....
TwinTower!
The Wild Motherfuckers!!!!!! WAHHOOOO
Uitgrid!
Zeeer vet feeest :) Team blue naar mijn mening het beste! Afsluiting was helaas vrij schraal :o
Zonder twijfel een van de beste feesten ooit!! :D HardBass is de overtreffende trap van Qlimax aan het worden!
userid
Wat een feest. Prima vermaakt!
V0NK
heb me goed vermaakt! maar zulke massa feesten zijn niet echt mijn ding
VanMut­shuYze­n
Wat een meesterlijk top feest! WOUW! De bass hangt nog steeds in mn oren, hoewel de bass tijdens red erg zacht stond... Wild Motherfuckers: Wat een helden :D:respect:
VecinoNL
Crypsis was the bomb, wat knallen. Hele feest was gewoon dik voor mekaar, top!!
Was weer un geniaal feestje :cheer:
voicher
Wat een gruwelijk feest :D vanaf het begin tot het einde knalluh
WanTec
Wat een ongelooflijk vet feest !! Dit is zeker voor herhaling vatbaar ! Tot volgend jaar, als er dan nog kaarten te krijgen zijn, want de verkoop zal wel een stuk sneller gaan na deze editie met die goeie recensies ! :respect:
Warface | Youri
openen met discorecordz, het begon hard en het eindigde harder, GE-WEL-DIG feest!
welyy!!
hij was weer toppie !!!:D
Team blue (l)
Wianda :hyper:
Heerlijk! Team Red & Yellow!(L):respect:
Topfeest! Team Bleu en Yellow waren de bazen van de avond _O_
Onbeschrijflijk goed !! damn..team BLUE:respect: & liveset Crypsis !! Beukezooi(Y)
willem brouwer
fuck
Geweldig feestje !
Willybob
Waaaaauw!!! :kwijl: Wat was dit een super vet feest :bounce:.. en wat een geluid :cheer:
WL Leeuws
Weet er iemand miss waar ik de foto`s ken zien op facebook?? van hard bass
wolters_t
wat een geweldig feest:D heb me weer super vermaakt:D
Wosso
Geweldig geen andere woorden voor ;) het was super gezellig :D Psyko Punkz, heel team blue :respect: wat een avond, 10x beter dan Qlimax
Top feest en verjaardag gehad!
Wouz'
Geweldig feestje :respect:
wtheking
Wild Motherfuckers vielen echt tegen, wat een breaks doen hun.. andere afsluiting en het was zeker geweldig! Nu Zeer Goed....Alsnog Lkkr staan knallen!!
xLucindaa
Team Blue heeft zeker m'n avond gemaakt! :respect:
xtomtomx
Super feest, maar wie is toch dat meisje dat aan mijn ex-collega vroeg of hij niet hoefde te dansen???:-p P.M. me ff a.u.b.
Team blue helden vd avond:D afsluiting iets minder, maar verder geweldig feestje!
YendorNL
OMG het beste feest ever. ik heb gewoon geen minpuntje :o alles was perfect
Zona!
Wat een vet feest zeg, heerlijke setjes, PP live en WMF:held:
|-Jeroen-|
Wat een Feest, hier kan Q-dance iets van leren. 100x zo beter dan Qlimax. volgend jaar weer man
~YP
In 1 woord , het was GENIAAL!
× Lizz
Wat een super feest :respect: Wat een sfeer !

Line-up Hard Bass

1Team Red
2300, 0100
house, hardstyle, trance
house, hardstyle
techno, hardstyle
· live hardstyle
2Team Green
0100, 0300
hardstyle
hardcore, hardstyle
· live hardstyle
🇮🇹 hardstyle
3Team Blue
0300, 0500
🇦🇺 🇳🇱 hardstyle
· live 🇵🇱 🇳🇱 hardstyle
hardstyle
hardstyle
4Team Yellow
0500, 0700
hardstyle
hardstyle
hardstyle
· live 🇮🇹 hardstyle
· live 🇮🇹 hardcore, hardstyle
· live 🇮🇹 hardstyle
5Area 5
· MC hardcore, hardstyle

Nieuws

Op zaterdag 12 februari 2011 stond het GelreDome Arnhem geheel in het teken van een uitverkochte Hard Bass. Vier DJ teams, te weten Red, Green, Blue en Yellow, wisten vijfentwintig duizend partybezoekers volledig uit hun dak te krijgen. Na het feest verscheen de aftermovie online, die alleen al op YouTube meer dan tweehonderdvijfenzestigduizend keer is bekeken! 74
Hard Bass 2011
7 februari 2011
Aanstaande zaterdag zal een uitverkocht GelreDome 9 uur lang in het teken staan van Hard Bass. Zoals bekend zijn de beste en grootste Hardstyle artiesten van dit moment in vier teams (bekend als Red, Green, Blue & Yellow) ingedeeld, zodat er een zeer verrassende mix zal ontstaan. Inmiddels is iedereen de dagen aan het aftellen en is het tijd voor de laatste info! 204
Zaterdag 12 februari organiseert B2S Hard Bass 2011. De voorverkoop is ontzettend snel gegaan en bijna alle kaarten zijn verkocht. Dit is dus een laatste waarschuwing voor alle liefhebbers! Mocht je nog niet in het bezit zijn van een ticket, dan raad B2S je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen. 124
Hard Bass GelreDome
5 januari 2011
Op zaterdag 12 februari 2011 zal Hard Bass voor de derde keer haar intrek nemen in een van de grootste indoor locaties van Nederland, namelijk het GelreDome Arnhem! De avond zal geheel in het teken staan Hardstyle, gepresenteerd door vier verschillende teams, samengesteld uit de allergrootste artiesten. De line-up is bekend en de voorbereiding is in volle gang. Tijd voor een Hard Bass update! 100
Ook komend jaar staan een groot aantal B2S evenementen op de agenda. Pak je kalender er bij want in dit bericht vind je traditiegetrouw de data voor het eerste half jaar van 2011! 68
Hard Bass GelreDome
15 november 2010
Zaterdag 12 februari 2011 staat het GelreDome te Arnhem in het teken van Hard Bass. Net als voorgaande edities zijn er vier teams samengesteld. Klik hier om te lezen welke artiesten de teams red, green, blue en yellow zullen vormen! 263
Op zaterdag 12 februari 2011 neemt B2S voor de derde keer met Hard Bass haar intrek in het GelreDome Arnhem. Het stadion zal maar liefst negen uur lang geheel in het teken van hardstyle staan, dat word geselecteerd door zestien dj's en acts verdeeld over vier zorgvuldig geselecteerde teams. 132

Forum

ForumonderwerpForum#Tijd
Poll: Qlimax vs Hard bass f:hard110
Security ramt met 5 man feestganger in elkaar op Hard Bass f:hard184
GZ: (gesloten) 2 Hardbass kaarten tickets2
Hard Bass 2011 Arnhem Gelredome f:hard196
GZ: 2 kaarten hardbass tickets8
GZ: 4 Hardbass kaartjes gezocht! tickets3
TK: (gesloten) Hardbass E-ticket tickets1
TK: (gesloten) Hard Bass Kaartje tickets6
2 kaarjes gezocht hardbass tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje Hard Bass gezocht! Omgeving Eindhoven, Tilburg, Den-bosch tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje hardbass! Omgeving Eindhoven, Tilburg, Den-bosch tickets1
TK: Bus Hardbass omgeving amersfoort buscar1
TK: Hard bass kaartje te koop tickets4
GZ: 2 kaartjes Hard Bass tickets1
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor Hardbass tickets2
TK: (gesloten) 2 Hardbass kaartjes tickets1
TK: (gesloten) 1 Hard Bass kaart tickets1
GZ: 1 Hard Bass Kaartje tickets1
TK: (gesloten) Hardbass uitgeprinte&digitale E-ticket je mag ze beiden hebben tickets10
GZ: Hardbass kaartje tickets2
GZ: (gesloten) 1 kaartje voor hard bass gezocht tickets1
GZ: (gesloten) 1 Hardbass kaartje tickets2
GZ: Zoekt een Hard bass kaart!!! tickets1
GZ: 2 tickets voor Hard Bass. tickets4
GZ: 2 hard bass kaarten omg noord-brabant tickets3
TK: (gesloten) Hard Bass ticket tickets5
TK: (gesloten) 1 kaartje voor Hardbass tickets3
TK: (gesloten) Hard Bass kaartje tickets3
TK: (gesloten) 1 kaartje hard bass te koop tickets1
GZ: (gesloten) Hardbass kaartje tickets4
GZ: (gesloten) 2 kaartjes voor hardbass gezocht tickets1
GZ: 3 kaartjes Hardbass! tickets1
GZ: Kaartje voor Hardbass tickets2
TK: Busrit vanuit Twente naar Hardbass buscar2
TK: (gesloten) 1 x E-Ticket Hard Bass tickets14
GZ: (gesloten) Kaart hardbass tickets1
GZ: Kaartje HardBass gezocht! tickets2
GZ: 3 Kaarten Hardbass gezocht! tickets1
TK: (gesloten) Kaartje Hardbass 12 feb 2011 voor 60 euro tickets8
TK: (gesloten) Hardbass ticket 60 euro tickets3
GZ: Kaarten hard bass tickets1
GZ: 2 kaartjes HardBass tickets1
TK: (gesloten) 2 kaarten HardBass tickets4
GZ: 1 Hard Bass Kaartje tickets1
GZ: Hardbass tickets1
GZ: 2 Kaarten voor hard bass tickets1
GZ: Kaarten Hard Bass tickets3
GZ: (gesloten) Hardbass Ticket tickets2
GZ: (gesloten) Hardbass ticket tickets2
GZ: (gesloten) Hard bass tickets tickets1
GZ: 1 kaartje gezocht voor hard bass tickets1
GZ: 1 kaart Hard Bass tickets2
GZ: 2 kaarten hardbass tickets1
GZ: Hardbass kaartje tickets1
GZ: (gesloten) Hard bass TICKETS tickets1
GZ: 1x Hard Bass ticket €60,- tickets1
GZ: 1x Hardbass max €50 tickets1
GZ: (gesloten) 2 kaartjes hardbass tickets2
GZ: Kaartje Hardbass tickets4
GZ: 1 kaartje voor Hard Bass tickets1
GZ: 2+ Kaarten Hardbass tickets1
TK: (gesloten) Hardbass kaartje te koop tickets3
GZ: (gesloten) 2x hardbass ticket tickets1
GZ: (gesloten) Kaartje Hard Bass tickets1
GZ: E-tiicket Hardbass tickets1
TK: Met The Party Express naar Hard Bass 2011 buscar1
TK: (gesloten) 1 kaartje Hardbass tickets6

27435 opmerkingen

Waarschuw beheerder
waar kan je m downloaden? betaal al genoeg voor dat kaartje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Henkjan1113 op woensdag 11 mei 2011 om 17:00:
betaal al genoeg voor dat kaartje!


hè toch :aai:
Vip kaartje feestfabriek: €100,- DAT IS PAS DUUR :x
 
Waarschuw beheerder
Die dvd was zo tof ik wil weer terugggg
Waarschuw beheerder
hebben er mensen dvd al binnen?
Heb hem namelyk nog niet binnen :o
 
Waarschuw beheerder
Ik heb maandag die dvd owk al besteld en heb hem owk nog niet binnen! :S
Kep b2s al vast een mailtje gestuurd of er iets mis is gegaan ofzow.....
Waarschuw beheerder
jaa echt raar :s
datum was toch verzet naar 13mei?..
Artiest {SHOWLIST artist 88017, 79537}
Waarschuw beheerder
dvd staat alweer op youtube
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 mei 2011 om 22:18:
Ik heb maandag die dvd owk al besteld en heb hem owk nog niet binnen!
Kep b2s al vast een mailtje gestuurd of er iets mis is gegaan ofzow.....


heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ? :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zaterdag 14 mei 2011 om 16:02:
heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ?


Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder:S
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zaterdag 14 mei 2011 om 16:02:
heb je al een mailtje terug van b2s?
vind het maar beetje raaar hoor,
had de dvd al veel eerder besteld en nog steeds niet binnen ?


Kijk hem anders lekker op youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=j179B5FmKzs
Waarschuw beheerder
Heb DVD binnen en ondertussen al 2x bekeken; hij's fijnnnnn!(L)
Waarschuw beheerder
Heerlijke dvd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 mei 2011 om 19:32:
Nee heb nog niks gehoord kreeg alleen vandaag een mailtje iets over dat je de dvd goedkoper kon bestellen via cloud 9 music??
Dit mailtje kreeg ik miss omdat ik een pre-order had ingevuld van de hardbass dvd maar heb hier ook nog niks van gehoord verder
Zodra ik bericht heb van b2s of de dvd binne heb laat ik het wel weten!


wel raaar..
cloud 9 music?? nog niet van gehoord.. me moeder heeft dvd van hardbass voor me besteld dus weet niet waar ze die heeft besteld :P
en als je het wilt laten weten aan me, heel erg fyn! bedankt alvast :D


Uitspraak van Buffelsander op zaterdag 14 mei 2011 om 23:09:
Kijk hem anders lekker op youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=j179B5FmKzs


wil ik niet, ben zo eigenwys dat ik hem zelf wil kyken op de dvd :P
Waarschuw beheerder
Na t op youtube te hebben gezien, ga ik m deze week toch maar bestellen :D
Sow scheelt trouwes ff 5 euro als je m bij bol.com besteld of b2s.nl ;)
Waarschuw beheerder
sta ik waarempel nog op de dvd ook voor een miliseconde :D
 
Waarschuw beheerder
Wat een dik feest was dit toch _o_
Waarschuw beheerder
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!???
:S uitleg is van harte welkom! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zondag 5 juni 2011 om 19:46:
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!???
uitleg is van harte welkom!


haha arme meid. Stond er wel genoeg geld op je rekening op moment van bestellen ;);)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Buffelsander op donderdag 9 juni 2011 om 13:51:
haha arme meid. Stond er wel genoeg geld op je rekening op moment van bestellen ?


uhh jaa, en ben niet de einige dus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fannie op zondag 5 juni 2011 om 19:46:
zeg b2s hoe zit het met de dvd van 2011?!
heb hem nog steeds niet binnen na 4 maanden!??


Snap sowieso niet dat je hem in de winkel koopt. Dat gaat vele malen sneller dan bestellen via b2s:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 2 juni 2011 om 20:55:
Wat een dik feest was dit toch


 
Waarschuw beheerder
Als mensen na 4 maanden hun DVD nog niet binnen hebben.. waarom bel je B2s gewoon niet.. of ga je er langs.

Je geld hebben ze allang en jij je product niet.. tijd voor onderhandeling?
Waarschuw beheerder
DVD nog eens aan het kijken :respect: Wat een BAZENFEEST was het toch (l)
Waarschuw beheerder
1e Hardbass... HEERLIJK feestjeuh !
super sfeertje, super geluid, rammen... zalig vermaakt wederom!!

Wel rete druk:s enige minpunt!

BOMMEN!!!!
Waarschuw beheerder
Was m'n eerste feest, en wat voor 1! (L)
 
Waarschuw beheerder
:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ff checken en jawel hoor; dit feest heeft wel een rating "geweldig" gehaald tov. HardBass editie 2012 met "zeer goed". Sluit aan bij mijn mening, want 2011 was echt dik beter als 2012...
Waarschuw beheerder
nog steeds het allerdikste anthem ooit gemaakt. goedemorgen zeg
Waarschuw beheerder
Was mijn eerste feestje , en wat voor een :D:D .
Beste Anthem uit mijn feest geschiedenis.